Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Unde ne sînt statuile?

Aflaţi nu demult la Lisabona, acţionarii lui Dinamo au consatat că Eusebio are statuie în faţa stadionului Da Luz şi au găsit cu cale c-ar fi normal să-l înalţe şi ei pe Cornel Dinu în soclu. Numai bine, Marian Iancu […]

miercuri, 7 martie 2007, 6:30

Aflaţi nu demult la Lisabona, acţionarii lui Dinamo au consatat că Eusebio are statuie în faţa stadionului Da Luz şi au găsit cu cale c-ar fi normal să-l înalţe şi ei pe Cornel Dinu în soclu. Numai bine, Marian Iancu abia aşteaptă s-o spoiască, neglijînd amănuntul că atunci cînd Cornel Dinu era căpitanul echipei naţionale, pe el încă nu-l ispitea nici măcar profesionala la seral.

Aşadar, Dinu e beţiv, pătat, sugător de trabuc, Antipa în formol. Iar Răducioiu, care a uitat româneşte, a venit cu spatele în ţară ca să plece repede. Aşa spune domnul Iancu, de la înălţimea staturii sale de finanţator incert, semiliber şi de la experienţa sa de doi ani bătuţi pe muchie în fotbal. Nu înainte de a preciza că dezalcoolizarea a început cu Cornel Dinu. Şi de a nu-şi da seama că lipsa de sens, de logică, şi de simţ al măsurii începe şi se termină cu el însuşi, Marian Iancu.

Nu mai avem fotbal, ci un mediu gălăgios, jilav, moale la pipăit, în care larve încă nematurizate se exprimă nepermis de liber şi îngrozitor de indecent. Liţă Dumitru e făcut în toate felurile, la adresa lui Dinu curg fecalele verbale.Tipi care au petrecut mai mult timp la malmezon decît în fotbal îşi agaţă propoziţiile murdare de numele unor mari fotbalişti români. În ultimele zile viruşii au lovit de două ori, dar loc ar mai fi. Cine ştie ce neterminat se va repezi spre patul de spital al lui Dobrin, cine ştie ce fante mirosind a sulf va lua la trîntă numele lui Balaci. Totul e posibil în cea mai alunecoasă dintre lumile posibile.

Nu ne lipsesc doar performanţele şi stadioanele, ci şi statuile. Portughezii îl plasează pe Eusebio nu departe de moaştele de la Fatima, nemţii nu-l scot pe Beckenbauer din Kaiser, spaniolii îl iubesc pe Di Stefano, care de fapt era argentinian, mai mult decît pe Julio Iglesias, iar englezii lăau făcut Sir pe Bobby Charlton. Ca să nu mai spunem că ungurii îl îngroapă pe Puskas cu funeralii naţionale. Noi îi îngropăm pe ai noştri de vii sub zoaiele unor ambiţii mărunte de zi cu zi, aşteptînd ca generaţia messenger să-i uite în detrimentul unor euglene bipede şi scrîşnite, mereu puse pe scandaluri de doi lei, ce-şi spun finanţatori şi au impresia c-au inventat centrul terenului şi aerul cu care se umflă mingea.

Comentarii (275)Adaugă comentariu

johnny_a32 (84 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:28

@bobo, accept scuzele 🙂

oricum, nu crezi ca e la moda sa fii prost si cu gura mare in ziua de azi?

sa-ti dau exemple? mm si iancu sunt doua asemenea exemplare, si sunt foarte mediatizati. se promoveaza prostia.

deci, d-l bobo, concluzia este ce e trendy sa fii prost 🙂

nu zici? 🙂

johnny_a32 (84 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:30

@ita, bine zis

din pacate, ai scris prea multe cuvinte, si putini o sa se oboseasca sa citeasca.

e mai simplu sa-l injure pe iancu, dinu, meme, buzarin etc…

The Coach (20 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:30

http://en.wikipedia.org/wiki/Cornel_Dinu Dinu
versus
http://en.wikipedia.org/wiki/Marian_Iancu Iancu

ITA… (10 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:30

Acum vad ca am cam repetat ceea ce s-a spus si de catre alti useri… Cand mi-am inceput comentariul nu era decat cateva comentarii. Sper ca n-am jignit pe nimeni, e doar o opinie…

bobo (80 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:31

johnny, e trendy sa fii prost pentru un prost….astfel apare si pentru el ocazia, poate unica, a vietii de a iesi din anonimat…pentru ceilalti..e…penibil..

ITA… (10 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:31

@ johnny_a32:

Recitind toata „revarsarea verbala” imi dau seama ca e cam mult, m-a luat valul :))

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:32

RBR – asa e,nu sint.

johnny_a32 (84 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:32

corect nenea bobo

stai linistit, glumeam doar.

n-ai zis tu ca sunt dashtept? 🙂

SFARCU (1 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:32

Ce mare fotbalist o fost dinu asta?Omu juca fotbal pe timpu comunistilor si a ramas cu mentalitatea aia ca si multi din fotbalu romanesc…Apare la tv ca un mare „domn” da implicat i multe magarii,i patat bine omu asta,mai are dreptate si umflatu de la timisoara…buzaristule pune si tu bani sa faceti statuie unei „mari glorii” ai fotbalului romanesc

Teo (1 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:34

Nu-mi vine sa cred ca unii dintre cei mai mari fotbalisti pe care i-a avut Romania sunt terfeliti de niste neica nimeni. Ma refer la Lita Dumitru si Cornel Dinu. Jigniti de: un bataus – M.M. Stoica si de un penal – M. Iancu.
Ar trebui ca acesti indivizi sa fie pusi la punct!

Costache (2 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:34

Replici de Jilava din partea lui Iancu Bidon care atunci cand se caca ii trebuie un butoi , nu mai vorbim de vre-o plimbare cu autobuzul , ii face cu mana din statie soferului care n-are curaj sa opreasca ! A devenit intre timp un bun cunoscator de fotbal – vai mama lui care are tupeu sa vorbesaca de oameni care au facut performanta adevarata indiferent cum se numesc ei : Dinu , Dumitru , Dumitrache . Cat despre Dinu este un om care vorbeste „limbi straine” pentru foarte multi „inteligenti” aparuti in fotbal peste noapte . Drumul pe care Bidon a pornit acum , Dinu s-a intors de mult asa ca sa taca din gura si sa-si vada lungul burtii cu tot cu banii lui facuti din praduieli ! Mucles Grasule libidinos !!!!

bobo (80 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:35

si eu am glumit johnny…..imi cer scuze ca am fost putin ironic….stii cum e….

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:36

Craca Giulesti – n-are importanta daca Iancu s-a referit la trecut sau la prezent. Niciodata in lumea asta dimensiunea lui Dinu nu va putea fi egalata de contestatarul sau.

johnny_a32 (84 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:37

@bobo, stiu cum e 🙂

@alin buzarin,
fa un sondaj de genul: cui sa-i facem statuie dintre „personajele” din fotbalul romanesc (trecut+prezent).

retine, am zis „personaje”: adik jucatori, antrenori, conducatori etc.

ar fi chiar interesant. rezultatele vor fi shocante.

Alex (50 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:39

da, buna idee cu sondajul.. dinu precis nu o sa apara prea des…

craca_giulesti (73 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:41

Alin Buzarin, ba are importanta datorita faptului ca ai pus pe picior de egalitate nesimtirile lui Iancu si MM. In rest sint de acord cu tine si cu majoritatea celor care au postat.

Un anonim (5 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:42

Bun, Iancu e cel mai mare talhar (chit ca ma indoiesc). Dar de ce nu se zice nimic de domnul Becali? Sau el nu se ia in considerare pentru ca e cu Domnu? Este la fel de murdar si corupt ca Iancu. Macar Iancu nu isi propune sa fie un exemplu de moralitate asa cum vrea sa para Becali.

Nu numai Iancu este anchetat, mai sunt si altii.
Numai bine domnilor.

P.S Articolul mi se pare foarte partinitor.

The Coach (20 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:43

Cine isi demoleaza „statuile” sau valorile (legendele) nu are istorie si un popor fara istorie nu are civilizatie si e condamnat sa dispara.Oricum cand se va vorbi de Romania fotbalistica ,si nu numai,cei ce au facut performanta si in afara la fel ca si in tara, vor ramane in amintiri.

ccosmin (14 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:46

iancu e de fapt un slinos si un puscarias! nici nu ar trebui sa i se dea voie sa pronunte numele lui dinu care e un simbol national! rusine sa-i fie la aceasta jigodie parvenita in fotbal! investitorul lui peste! investeste bani furati javra ordinara!

gigi marga (3 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:46

Aline ,explica-le,frate,ce este o figura de stil(apropo de statui)

Un anonim (5 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:46

Inca un lucru legat de Raduciou….

De ce sa respect un om care teoretic este deasupra lui Iancu atata timp cat el dupa o luna de stat in Italia nu mai stia romaneste. Cred ca ar trebui sa va dea de gandit acest aspect.

Si altii au stat pe dincolo si uite ca nu au uitat cum se vorbeste romaneste si nu au atatea fite pe creier (Popescu, Hagi, Dan Petrescu etc)

ccosmin (14 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:47

iancu e de fapt un slinos si un puscarias! nici nu ar trebui sa i se dea voie sa pronunte numele lui dinu care e un simbol national!

cosmin (1 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:49

cum poate domnul iancu sa stea in tribuna oficiala a stadionului ce poarta numele unui om legat suficient de mult de (DINAMO) trecutul pe care domnia sa il terfeleste numai pentru a satisface orgoliul unor suporteri carora (din pacate) nu le poate satisface dorintele ? sa ma (mai) gandesc frumos de timisoara ?!?

Un anonim (5 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:50

@ccosmin

Hai serios…si mai ce? O fi singurul care a furat / fura. Cat despre Dinu… e un personaj perfect potrivit pentru categoria „Din putul gandirii”.

Numai bine.

alex (5 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:51

hop si io,
vad ca sunt unii pe aici, printre ei si unu’ cu numele meu, care nu reusesc sa inteleaga ca epoca securitatii si militiei a trecut!
hai sictir boarfelor de timisoara care faceti pe curatii si anticomunistii si singurii oameni cinstiti de la noi
1.ce anume reprosati concret lui Dinamo ca v-a batut de zeci de ori pe unde v-a prins dupa revolutie? si cu voi nu puteti sa ziceti ca meciul a fost aranjat 🙂
2. de moralitatea si limbajul lui Iancu Marian aveti ceva de zis; sunteti mandrii?
Alex

johnny_a32 (84 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:52

@anonimule

ce-l mai admiri pe iancu, este?

nu e singurul care a furat, dar asta nu ii da dreptul sa debiteze tampenii despre oameni cu mult peste el.

alex2 (5 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:54

hop si io,
vad ca sunt unii pe aici, printre ei si unu’ cu numele meu, care nu reusesc sa inteleaga ca epoca securitatii si militiei a trecut!
hai sictir boarfelor de timisoara care faceti pe curatii si anticomunistii si singurii oameni cinstiti de la noi
1.ce anume reprosati concret lui Dinamo ca v-a batut de zeci de ori pe unde v-a prins dupa revolutie? si cu voi nu puteti sa ziceti ca meciul a fost aranjat 🙂
2. de moralitatea si limbajul lui Iancu Marian aveti ceva de zis; sunteti mandrii?

Un anonim (5 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:54

De moralitatea si limbajul lui Dinu, Borcea, Turcu, Gigi Becalim, MM, Mititelu aveti ceva de zis?

Cred ca problema se pune pentru toti conducatorii din fotbalul romanesc. Sau nu, cei nominalizati mai sus sunt monumente de moralitate!?

clov (4 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:55

Joc unde poti alege intre Un Baietas de Cartier, un Afacerist sau un Agent SRI. La inceput e mai greu pana apuci sa furi masini sau sa comiti crime dar dupaia devine mai usor si o sa vezi cum iti vin bani .

Imediat cum intri in lumea cartierului, pericolele te pandesc la tot pasul. Crime, furturi, jafuri armate, batai de strada, jocuri de noroc ilegale, furturi de masini, trafic de droguri si bautura, gasti rivale, tribunal, inchisoare, curse de masini ilegale, afaceri mai mult sau mai putin legale.

Succes la joc!
http://www.povesteanoastra.ro/signup.php?rec=clovis

Un anonim (5 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:55

Nu, nu il admir, doar ca spre deosebire de unii eu vad noroliul peste tot, nu doar in ograda altora.

Numai bine.

Alex (50 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:56

@alex2

iancu e un mitic imputit, nu are ce cauta la Timisoara, din pacate nu am reusit sa limitam accesul prin pasapoarte…

dinamo a batut Poli cum zici, dar cu fanta de lumina, de portocale, de struguri si ce mai vrei tu…

„hai sictir” exprima perfect spiritul vostru otoman… pacat ca traim in aceeasi tara…

mario_y (2 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:59

ba buzarine mai termina cu mizeriile si cu imbarligatura…ce naiba daca unu te face idiot incontinuu tu ce ii faci?..il chemi la tine acasa si il pui la masa?…de cateva saptamani litza dumitru manca kkt prin ziare de steaua, iar cand nu manca se imbata varza, ba ca are lot de divizia B, ba ca a adus numai bombe fasaite, ba ca nu joaca nimik steaua de cand a venit mm..si totusi steaua a obtinut cele mai mari performante in ultimii 17 ani tocmai de cand a venit mm..si totul a culminat cu jignirea lui dumitru care iarasi din senin s-a luat de mm care era la telefon…tu oare ce ai fi facut in locul lui in situatia asta de mai sus?…adica tu nu vezi ca dumitru are un caracter infect care provoaca incontinuu dar il vezi pe stoica ca i-a raspuns dupa ce l-a facut albie de porci….dar na in capul tau marii fotbalisti sunt niste persoane cu, caractere deosebite si care nu au voie sa greseasca niciodata….si ce daca a fost mare fotbalist? hai sincer sa ti-o zic majoritatea au IQ-ul mult sub medie….cum dracu sa ii ridici statuie lui dumitru?..ai luat-o razna…incearca sa informezi corect opinia publica ca de aia esti acolo..nu incerca sa cauti senzationalul ca nu merge de multe ori…ia exemplu de la alti colegi de ai tai de la gazeta care scriu corect si au articole bazate pe fapte reale nu rupte din context (vochin, totlontan, andries)

johnny_a32 (84 comentarii)  •  7 martie 2007, 20:00

tare asta cu „spiritul otoman”.

sustin cu tarie autonomia banatului, cu conditia sa fie autonomi in bulgaria sau albania.

sunt mult superiori fata de „mitici”. iancu e exemplul.

ccosmin (14 comentarii)  •  7 martie 2007, 20:02

din pacate dupa aceste scursuri care sunt tiganii si bosgorii s-a mai ivit o rasa imputita!acesti asa zisi ardeleni autonomi in fruntea carora domneste butoiul plin de rahat numit iancu!

Alex (50 comentarii)  •  7 martie 2007, 20:02

daca ai avea vreo treaba cu geografia ti-ai da seama ca nu avem tangenta cu bulgaria si albania… voi sunteti aproape de bulgari… noi vrem sa ne vedem fiecare de treaba noastra…. mai mult economic decat teritorial…

nero (2 comentarii)  •  7 martie 2007, 20:03

aline…in nota ta obisnuita…adica stii tu..antitimisoara…te-ai gasit sa-i iei apararea acum lui dinu, pe motiv ca l-a balacarit iancu…f. bine…dar cred ca mai degraba trebuia sa te sesizezi la declaratiile (mai degraba „fecalele verbale”ca sa e citez) dinamovistilor la adresa timisoarei, foarte fair play de altfel…toata lumea il critica pe iancu, dar nimeni nu comenteaza prostiile debitate de „patatu” si de „muc cel mic”, ambii personaje de „mare valoare” in peisajul fotbalului autohton…sa fim seriosi…in rest…hai dinamo…ca poate asa la toamna, iar ne uitam la liga, fara emotii…
p.s. prima statuie care ar trebui pusa in fata „Gropii” ar fi cea a lui Stalin, tatucul vostru…

cane rosso (3 comentarii)  •  7 martie 2007, 20:03

@un anonim

cand ai 20 de ani, cand vii dintr-un regim asa cum era al nostru pana in ’90, cand dau milioanele de $$$ peste tine (repet, toate astea la doar 20 ani) nu gandesti prea mult…Raducioiu, un copil atunci, s-a dat si el mare giocatore italiano.
Tu cate tampenii nu ai facut la 19-20 de ani ? Trebuie sa fii judecat toata viata pt o chestie facuta la acea varsta ?
De ce nu vorbesti de Raducioiu care ne-a dus in sferturile CM in ’94 ?
E mai usor sa vorbim de rau decat de bine, iar noua ne place al dracu de mult sa facem asta.

Fabio Leandro (3 comentarii)  •  7 martie 2007, 20:06

Ai dreptate ! Dinu a fost un mare fotbalist si un antrenor bun…si acum vine porcul asta si spune ce vrea…ar trebui ars pe rug . E un tigan cacacios cu mamaliga-ntre dinti. Imi pare rau, dar n-am putut sa ma stapanesc. E o rusine acest Iancu si Fulgeru’ Bragadiru Rocar AEK Bolintin Vale si Deal, clona asta careia le place sa-i spuna Poli…si sa nu uitam de Chuckie Ionescu…asta are mintea alterata de cand s-a nascut, mede numai tancuri desi a murit Ceasca de 20 de ani…comunist imputit.

Balamuc (2 comentarii)  •  7 martie 2007, 20:07

Bravo Buzarine!!!Am ajuns sa vedem cum personaje din fotbal isi dau cu parerea despre marile glorii romanesti.Este inadmisibil sa vorbesti la acest mod de un Lita Dumitru,Cornel Dinu etc,mari,mari fotbalisti.Domne’ daca s.a ajuns sa vorbeasca,injure si sa.si bata joc un FOST PUSCARIAS URMARIT PENAL de Cornel Dinu e grav.La noi in tara asta ”Second-Hand” se poate,atata timp cat ai bani si ii bagi in fotbal..se poate.Pai ne fac noua favoruri?¿Pai de.cand intra in fotbal isi multiplica veniturile de x-ori.Vezi Domne’-Bag Bani-pot injura am carte verde.Eu traiesc in Spania si nu am auzit asa ceva de un investitor..de ce?¿Pai il ia dracu’ pe sus cu tot cu banii lui.

Fabio Leandro (3 comentarii)  •  7 martie 2007, 20:08

Cu Lita Dumitru n-ai dreptate…ala a jignit pe banii si pe munca altora si cum am mai spus…el si-a castigat dreptul de a avea o parare si de a fi respectat pe viata pt. ce a facut, dar nu si-a castigat dreptul de a jigni…nimeni nu a castigat dreptul asta.

Alex (50 comentarii)  •  7 martie 2007, 20:08

mare antrenor, singurul din lume care a reusit sa piarda un meci in care echipa lui a condus cu 4-0!!!

Balamuc (2 comentarii)  •  7 martie 2007, 20:09

Trebuie notat ca sunt unii asazis ziaristi care mananca din asa ceva gen Horia Ivanovici care permite ‘tot’ in fanatik.Domne daca.l pui langa Marian Iancu nu se vede cine e ce…

m3tall (1 comentarii)  •  7 martie 2007, 20:10

„generatia messenger”?????? /:), „euglene bipede”????? /:), cred ca te-ai gandit mult pana ai scos asa ceva din tine, daca „ei” au inventat centrul terenului si aerul cu care se umfla mingea poate inventezi si tu o noua limba, limba buzarina. Respect.

ccosmin (14 comentarii)  •  7 martie 2007, 20:10

aduti aminte de boroooo!

kingOfTheHill (1 comentarii)  •  7 martie 2007, 20:13

Asa este BUZARINE! NOI L-AM AVUT PE HAGI SI IN LOC SA-I FACEM STATUIE, PRIMII CARE L-AU PUS LA PAMANT A FOST PRESA, ADICA CEI CA TINE. ADEVARAT GRAIESTI, MITICULE DIN MITICIA ALIAS ROMANIA.

cane rosso (3 comentarii)  •  7 martie 2007, 20:13

@nero
Dinamovistii nu au atacat nici macar O SINGURA DATA Timisoara sau pe Iancu pana cand acesta nu a spus ca protestul este si impotriva lui Dinamo pe care a numit-o „o campioana trucata”. Pai de ce nu a zis ca LPF si FRF reduc suspendarile stelistilor pt ca Jiji tipa mai tare ??? Ca de fapt asta era problema…NU avea nici o legatura cu DINAMO.
Pai daca vrei respect atunci respecta si tu ! Atata timp cat Iancu nu s-a legat de DINAMO nici actionarii dinamovisti nu s-au luat de el. Nu poti sa ceri RESPECT daca nu RESPECTI.

roster (1 comentarii)  •  7 martie 2007, 20:16

Cum draku sa respecti Muiano? Ceri imposibilul. 🙂

alegzandru (9 comentarii)  •  7 martie 2007, 20:16

Din pacate vad ca articolul asta nu a fost perceput si inteles dupa cum a fost intentionat, adica in sensul lui general de a prezenta lucrurile, si pornind (si sfarsind) cu ideea de baza.. ne lipsesc statuile=nu stim sa ne stimam valorile. Cazul cu Dinu si Dumitru e prezentat ca un exemplu actual al aruncarii cu mal in fosti mari sportivi, de catre oameni cu moalitate indoielnica, „maluiti” la randul lor. Eu unul am savurat articolul, si daca tot nu puteti zari padurea din cauza copacilor, va sfatuiesc sa selectati si sa rumegati doar ultimul paragraf, reliefeaza cel mai bine tema articolului.

Alex (50 comentarii)  •  7 martie 2007, 20:22

exista motive pt care se arunca cu noroi in unii si nu in altii… nimeni nu a spus nimic negativ de nadia, nastase, lipa, pataichin s.a.m.d… exista o diferenta intre sportivi cunoscuti si sportivi valorosi… valoarea nu vine numai din talentul pe care nu si l-au construit singuri…

HI-HI (2 comentarii)  •  7 martie 2007, 20:28

d-le buzarin,dupa cum aratati nu cred ca aveti mai mult de 35-37 ani.asa ca lasat-o mai moale cu statuile la toti betivii si la toti vinzatorii de meciuri din Romania.pai d-voastra confundati pe dinu cu pataichin?sau confundati pe lita dumitru cu un otelea,o sanda toma?pai e posibil asa ceva ca la niste profitori ordinari ai vechiului si actualului sistem sa li se faca statui?poate stalin,lenin,sau ceausescu sa le faca.eu cred ca daca nu va reveniti va faceti de risrau de tot.
h

Comentează