Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Şi dacă nu interveneau?

În loc să-i sprijine pe jandarmi, şefii din fotbal fraternizează cu huliganii

Culmea! După episodul de junglă urbană de la Steaua – Timişoara, tot jandarmii au ajuns ţinta criticilor! De fapt, nu-i de mirare, ţinînd cont de poziţia cîrcotaşă a […]

duminică, 16 noiembrie 2008, 3:41

În loc să-i sprijine pe jandarmi, şefii din fotbal fraternizează cu huliganii

Culmea! După episodul de junglă urbană de la Steaua – Timişoara, tot jandarmii au ajuns ţinta criticilor! De fapt, nu-i de mirare, ţinînd cont de poziţia cîrcotaşă a românilor faţă de autorităţi şi de raportul pieziş dintre oamenii de fotbal şi lege.

Jandarmii au fost singurii care şi-au făcut datoria, singurii care au luat măsurile legale, acolo unde alţii umblă cu jumătăţi de măsură. „A fost un exces de zel din partea forţelor de ordine!”, a comentat preşedintele Argăseală. Ce simplu e să fii specialist în treaba altuia! Corect ar fi fost să adauge că torţele au apărut în tribune dintr-o lipsă de zel a paznicilor stadionului. Că numai la noi şi la turci mai vezi aşa ceva! Apoi să se întrebe unde anume au greşit ei, oficialii Stelei, de s-a ajuns la intervenţia jandarmilor!

Domnul Argaseala are tot interesul sa minimalizeze incidentele, doar facuse un titlu de glorie personala din sistemul de securitate! Dar nici el, nici alt sef din fotbal n-are nici un interes sa polemizeze cu jandarmii! Astfel de critici nu numai ca sint nule, dar stimuleaza actele antisociale.

Atitudinea ezitantă a şefilor de cluburi, excesele lor de duiosie si diplomatie  încurajează violenţa pe stadioane. Marele pericol de aici vine: nu de la cîţiva huligani, ci tocmai de la domnii în costum, care vor să dea bine în faţa huliganilor! În loc să aibă o atitudine fermă, bărbătească, se declară jigniţi în romantismul lor de către jandarmi, legi şi regulamente.

Dintre stadioanele româneşti, arena din Ghencea stă cel mai bine în materie de securitate. Numai că în faţa isteriei colective, nu eşti niciodată suficient de pregătit! Asta refuză să înţeleagă domnul Argăseală şi alţi domni din conducerea cluburilor: „Suporterii care au greşit trebuiau să fie amendaţi la final, pentru că oricum erau filmaţi”. Dacă el, nu jandarmii, ar fi fost înconjurat de mulţimea de la peluze, sigur şi-ar fi nuanţat declaraţiile.

N-ar fi aşteptat sfîrşitul meciului ca să-i amendeze pe cei care rupeau scaune! Poate ar fi intervenit şi mai dur, cine ştie, pentru că altfel reacţionezi cînd e în joc propria piele. Cind e vorba de siguranţa publică, îţi permiţi să fii relaxat şi binevoitor cu turbulenţii, să-i critici pe jandarmi, să-i defăimezi pe soldaţi, să faci bancuri cu poliţişti. Cînd e vorba de siguranţa personală, însă, dispare orice ezitare.

Chiar aşa, ce s-ar fi întîmplat dacă nu interveneau în forţă jandarmii? Se oprea meciul, se extindea bătaia, se incendiau tribunele etc. Şi ţineţi cont, domnule Argăseală, că în tribune se aflau copii! O mînă de bătăuşi teroriza un stadion întreg, nu doar maşinile din parcare!

Vă doare inima pentru huligani? Au găsit ce-au meritat! Dar la spectatorii civilizaţi vă gîndiţi? Chiar trebuie să moară cineva, ca să vă pese de ei?

Comentarii (205)Adaugă comentariu

el (44 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 2:17

Steaua** in liga a2-a,unde iti e locul!!

ultrasud (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 2:23

unii chiar nu pot sa inteleaga…si tu faci parte din ei…cum unii poate nu-ti inteleg toate pasiunile asa nici tu n-ai cum sa-i intelegi p ultrasi…ei isi incurajeaza echipa asa cum vor si simt , ceea ce faci si tu, scrii ce vrei si ce simti(cred). zic bine ?

el (44 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 2:32

Vreau si eu sa stiu de ce nu lasati toate comentariile?Alea defavorabile stelei le stergeti ,sau cum faceti?Steaua e un pericol pentru fotbalul romanesc prin ceea ce propaga :nesimtire,necinste,infatuare,marsavii cu duiumul ,pe toate stadioanele ei incepand cu trivialitati si-apoi violente fizice .Vreau sa vad cu ce amenzi si suspendari se va lasa.Daca nu,nu merita sa mai comentam nimic niciodata.

RAUL (3 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 2:55

Nostalgia comunismului,desi pare tanara regreta vremurile apuse !

schmoukiz (3 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 4:11

Asa zisii suporteri se folosesc de fotbal cum se foloseste patronul echipei pentru a-si face publicitate politica (noroc ca nu-l ia nimeni in serios). In timpul transmisiunii se vedeau clar spectatori care nici macar nu se uitau la meci. De fapt cum sa fie numiti suporteri unii care rup scaunele propriului stadion?

aaaaaaa (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 4:45

„Ce simplu e să fii specialist în treaba altuia!”->tu cu gura ta ai spus-o … nu inteleg cum o persoana ca tine care nu are nici o treaba cu fotbalul sa isi dea cu parerea la un lucru care la vazut doar la televizor si in ziare.

vannisss (10 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 5:06

Si daca nu interveneau… nu se intampla absolut nimic ca de altfeel la mai toate galeriile din europa unde se mai aprind cateodata torte si e bucurie.

ARSENAL-GUNNER (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 5:27

SREW JANDARMERIA SI DERBEDEUL DE ZMARANDESCU, CARE IN RING ESTE UN LOOSER,IAR PE STADION CAMPION LA LOVIT MINORII !!

fan (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 5:36

De fapt, pe stadion nu erau jandarmi. Nu a fost decat o altercatie zmarandescu&co vs cativa suporteri cu fumigene. Din pacate au actionat dupa ce 2 pompieri stinsesera deja fumigena… si pericolul era indepartat… s-au incins spiritele degeaba. au actionat prea din pripa. de aici a degenerat tot ce s-a vazut pe la tv. in cele din urma jandarmii si zmarandescu&co si-au facut datoria.

Alex Timisoara (144 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 6:09

Citesc comentariile de sub mine si nu-mi vine sa cred.**** Am vazut si la Timisoara ce inseamna ultras de Bucuresti. Desi erau putini, nu ne-au scos din injuraturi, au devastat peluza, au aruncat in restul sectoarelor cu tot ce-au prins, si au provocat non-stop pe toata lumea. Acuma veniti sa spuneti ca de fapt jandarmeria provoaca incidente? Alt *** zice ca la fotbal nu-i ca la teatru… Fereasca-te bunul Dumnezeu sa meri odata cu fatuca ta la meci, ca sa vezi ce inseamna cireada de dobitoci din tribune. ****

IQ 70 (28 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 6:43

Tocmai cand imi crescuse respectul pentru tine…

Gresesti cumplit de data asta, si dai si dovada de lipsa de simt umanitar.

Sunt de acord ca trebuie folosita forta impotriva HULIGANILOR! Nu toata galeria e compusa din huligani. Aia sunt poate 200, din car 40-50 violenti si foarte violenti, dar de aici si pana la a bate cu violenta oameni nevinovati aflati in locul gresit, e o diferenta la fel de mare ca intre cele scrise de tine si ceea ce s-a intamplat acolo cu adevarat.

Ai dreptate in legatura cu violenta si inconstienta declaratiilor conducatorilor, atat.

Cu mult mai putin respect.

Opinia Publica (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 6:57

Daca ai avea copilul batut pana la lesin de niste bestii fara minte,ascunsi in haine ale fortelor de ordine ai fi gandit la fel?Toate s-au intamplat de la 2 tortze aprinse si de la excesul de zel al „sportivului” Zmarandescu,lucru vazut si huiduit de tot stadionul,cu exceptia presei.***

yo (22 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 9:03

**. Până acum te citeam, dar de data asta ai zbârcit-o rău de tot. Numai la noi şi la turci se văd torţe? Ai auzit de Grecia, Polonia, Cehia, Cipru? Ai văzut vreo partidă de acolo?

Pentru 3 torţe care se se sting in 1 min. trebuie intervenit în forţă? Atunci de ce mai sunt camere video dragă, nu ca să îi identifici pe contravenienţi şi să-i sancţionezi după meci?

***.

ete na (11 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 9:22

„Dintre stadioanele româneşti, arena din Ghencea stă cel mai bine în materie de securitate.”
***
mincinoaso!

alex (345 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 9:38

Este regretabil tot ce se-ntampla in ultima perioada pe stadioanele noastre. Cineva trebuia sa-si faca datoria si sa intervina in focul evenimentelor pentru a mai potoli spiritele si a oferi o corectie celor care intr-adevar au gresit in fata legii, altfel am fi asistat incapabili la extinderea fenomenului de criza, ce risca sa ne cuprinda pe noi toti ceilalti suporteri deopotriva!

claudiu (4 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 9:48

La inceputul articolului vorbesti de torte, iar din cate am auzit eu a fost vorba de una singura. Esti total pe langa fenomen, nu stiu cum poti numi huligani niste suporteri care se apara de bastoanele, gazele jandarmilor sau electrosocurile lui zmarandescu si ai lui. Cu siguranta masinile din parcare erau ale celor responsabili de interventia „oamenilor de ordine”

caine (5 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 10:00

bah nu e clar, nu ai cu cine sa vorbesti..jandarmii sunt niste copii buni traumatizati in spatele castilor, a costumelor de protectie, a scuturilor si a pulanelor de niste huligani, infractori periculosi care arunca cu bete de steag de 200 g si scaune de juma de kil in ei…cu cine sa te intelegi cand marea masa comenteaza de la televizor si inghit tot ce le serveste presa, unde sa gasesti intelegere cand astia il aud pe dragomir cum spune ca in Anglia si Germania suporterii sunt batuti rau si o mai si cred…copii am fost la multe meciuri in anglia in italia in olanda nicaieri nu te loveste nimeni cu un pai macar indiferent de ce faci tu acolo….poate daca darami stadionul, omori pe cineva, dar credeti-ma ca noi suntem mielusei pe langa ce fac altii…dar voi care va luati informatia de la stirile de la ora 5 si de pe gsp.ro cum sa intelegeti cand vi se spun minciuni cand sunteti dezinformati…e alb sau negru jandarmii sunt bunii suporterii sunt rai…turma de oi…mai filtrati putin toate prostiile care le debiteaza astia la televizor sau ajungeti niste legume…de fapt problema cea mai mare a romanului e ca s-a obisnuit sa gandeasca altii pentru el atat de mult incat el a uitat cum e sa judece singur….nu maria ? formatoare de opinii ce esti?…lasa ca e bine vindeti ziarul si reclama pe net..

dan (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 10:12

suporterii tulburenti n-au ce cauta pe stadioane. Jandarmeria ar trebui sa intervina in forta ori de cate ori se intampla nereguli si sa nu le mai permita sa intre pe stadioane. unii suporteri nu inteleg ca trebuie sa mearga pe stadion pt a incuraja echipa favorita, si nu pt a se deda la acte de vandalism. cei care rup scaune pe stadioane ar trebui arestati si pusi la inchisoare fara prea multe tergiversari. Daca se va intampla asta, in scurt timp nu va mai fi violenta. Dar pt ca ei stiu ca nu li se intampla nimic orice fac pe stadion deoarece sunt aparati, violentele continua.

Mihail Dionis (10 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 10:14

„In primul rind, a fost vorba doar de o torta sau doua – ilegale, ca asa e legea aia a militianului Mitica Hot Cinstit, iar indivizii care vin cu ele doar pentru ca e cool sa fii antigabor/jandarm merita, legal, s-o ia in barba, nu?”

Nu. In tarile civilizate, daca comiti o neregularitate de acest gen (pana la „ilegalitate” mai e oleaca), fortele de ordine sunt indreptatite sa iti ceara sa stingi torta. Daca nu te conformezi, iti pot da amenda, eventual te pot „salta” insa utilizarea violentei fizice nejustificate este un abuz la care nimeni nu se gandeste (deh, indivizii echivalenti jandarmilor in tarile respective nu au primit incurajari constante ale mentalitatii „sunt omul cu pulan, deci fac ce vreau fiindca io sunt legea”, iar daca vreunul sare peste cal, nu primeste felicitari de la un superior ierarhic cu mintea deformata de ani si ani de practica a aceleiasi mentalitati).
La fel de daunatori insanatosirii societatii romanesti in general sunt cei care considera ca incalcarea neviolenta a unor reguli justifica absolut orice violenta drept raspuns. Aceasta mentalitate cavernicola trebuie sa dispara, iar articolul de fata constituie o penibila apologie a violentei in caz ca este comisa de oamenii dotati de stat cu pulan sau dispozitiv de electrosocuri.

Hip (41 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 10:21

Pai nu l-ati vazut pe Sichitiu la tv, cum ne spunea el ca pe vremuri, ei, conducatorii se intalneau cu sefii de galerii? Fara sa-si dea seama ca ei de fapt le dadeau nas suporterilor-ultrasi, bagandu-i in seama? Adica, un fel de: raul e inevitabil, hai sa mai reducem din urmari – asta se cheama precautie. Daca-i ceri domnului ultras sa stea pe scaun si sa priveasca meciul, ca pana la urma de aia au venit acolo (presupunem, noi…), se uita urat la tine: ei au dreptul inalienabil sa sara pe scaun, sa urle, sa injure, ca e pe stadion, nu in biserica. Poate la un moment dat ne vom trezi, si frustratii astia au sa stea acasa si au sa ne scuteasca de spectacolul lor… „Fara noi nu se poate!” Sanchi, uite ca in alte tari se poate. Fara voi se poate, ba ar fi chiar mai bine. Pa.

calin (59 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 10:37

eu inteleg ca dvs. ai scris un articol pe o tema care sa aduca multi vizitatori oricare ar fi fost continutul si bravo tie **** dar vreau sa-ti pun o intrebare e normal sa fie batuti 500 de oameni pentru ca 5 au aprins niste torte sau sau batut sau au aruncat cu pietre?
daca da atunci imi pare rau ca te mai si numesti jurnalista intr-un sistem democretic desi aprobi niste metode ramase din epoca de aur

dyzdyddd (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 10:43

Huliganii la puscarie!!
** Afara cu voi dupa stadioane.

ciineros (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 10:48

Bai,sa fie clar! De acord ca fumigenele ar fi ars si nu s-ar fi intamplat nimic.Dar,daca legea spune ca nu ai voie cu ele,atunci nu le aduci.(asa procedeaza un om normal).Daca legea spune ca nu ai voie cu chiloti verzi,nu iti ei chiloti verzi.Legea,buna sau rea trebuie respectata(altfel risti sa o iei in freza de la niste jandarmi care de abia asteapta sa-si arate muschii). Discutam aiurea ca fumigenele nu ar fi ranit pe nimeni, cand se stie ca nu ai voie cu ele pe stadion. Ce-i asa greu de priceput…Ca dupa aia jandarmii au facut ce au facut,e alta discutie…

oltean (3 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 10:50

nu ma asteptam la asa ceva din partea ta chiar credeam ca esti inteligenta da vad ca…. pai da tu ai fost vreodata in deplasare cu suporteri sa vezi cu e candesti injurat de jandarmi ca la usa cortului si lovit aiurea sau incolonat sub forma de gramada ca oile sa vezi cu e cand te bat uni sa mergi mai repede si alti ca dece alergi ? nu si atunci ? atunci cand a fost interzis acesul in bucuresti a unor suporteri nu ai mai fost asa ofensata pai libera circulatie nue cumva un drept prin constitutie . a si apropo dece cand un suporter e prins e batut cu bestialitate de vreo 5-6 jandarmi dupa ce a fost imobilizat in prealabil ? asta nu e exces de zel? io zic ca inainte sa scri un articol de genu asta ar trebuisa te informezi mai bine dela ambele tabere nu doar dela una singura/

oltean (3 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 10:52

poate te sinchisesti sa dai un raspuns la cele cateva intrebari daca chiar esti asa cum afirmi ca esti (impartiala)

tibi (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 10:58

total gresit. cand iei pozitii d-astea radicale n-ar strica sa judeci mai cu atentie! argaseala s-a referit la firma privata de securitate nicidecum la jandarmerie. cam jenant 🙁
cat despre partea cu siguranta… si mai aiurea. doua torte aprinse nu au ranit si nici n-au panicat pe nimeni. in schimb gorilele wushu au altoit aiurea, la ingramadeala fiind prinsi si spectatorii civilizati la care te-ai referit.
consider incorect sa scrii instinctiv impotriva ultrasilor violenti in conditiile in care finantatorul echipei a promis ca „face curatenie” in galerie iar candidatul bodyguard a pus osul la treaba.
se petrec lucruri mizerabile la FC Steaua.
liderii multor galerii sunt interlopi mizerabili sustinuti de finantatori. nu cred ca tinerii patimasi rebeli sunt marea problema (astia fac incidente pentru faima) ci increngatura infractionala care musteste pe sub fotbalul din Romania.

pomana cfr (188 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 11:12

Iar ai facut raiting, scuze daca am scris incorect, pe un scandal la Steaua, la un articol de cacao.
Felicitari.
Te pup, so

radu-ilarion munteanu (33 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 11:12

poate ca jandarmii or fi intervenit oportun de data asta. poate si intrucatva legal. ce e insa siguyr, si dv va faceti ca uitati, e ca pe termen lung jandarmeria a tratat suporterii stelei cu violenta lipsita de discernamant. la un asemenea tratament consecvent si de rea credinta, chiar daca galesria ar fi fost formata din „domni in costume”, tot ar fi prins boala pe jandarmi. jandarmii au semanat vant si acum culeg furtuna.

evident condamn violenta si huliganii de pe stadion, dar e impotriva firii sa nu fo fost provocati. nu stiu de cine. jandarmii au cules apoi floricelele, ca minerii in piata universitatii.

dot (3 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 11:15

pai daca nu interveneau oameni *** din loja sti ce se intampla mai ***??? iti zic eu nimic ,tortele se stingeau iar galeria canta tot meciul ,asta s-a vrut scandal ,sange ,macel

un suporter oarecare (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 11:19

da lu’matale ti se pare normal sa te dai specialista in treaba altuia?????unde era jurnalistul maria andries cu criticile dupa meciul cu dinamo,cand in tribune a fost ce a fost?????au fost aprinse 3 torte,3 nimeni nu avea intentia sa le arunce in teren sau catre timisoreni,ci pur si simplu erau lasate sa se stinga,dinamovistii fac ce fac si nu patesc nimic in timpul meciului,si culmea dupa meci jandarmeria spune”ce era sa intrama peste 2500 de dinamovisti ?” da pe ghencea ptr 3 torte ajung oameni la spital!!!!!!doamna,ca tot stiti sa criticati atat,de ce nu spuneti si de suporterii ca si-au luat bastoane in cap doar ptr ca au indraznit sa fie de fata cand „oamenii legii”isi faceau”datoria”???de ce persoana lu’matale uita sa spuna ca un om e tratat ca pe o carpa,e carat ca pe un sac de cartofi????altul iese cu capul spart desi incerca din rasputeri sa si’l fereasca???vb de civilizatie…civilizatia lu’matale e reprezentata de oameni batuti doar ptr ca se aflau langa „huligani”,civilizatia lu’matale e reprezentata de oameni plini de sange doar ptr ca au au curajul sa ceara socoteala!!!!!atat puteti, sa criticati!!!sunt curios,asta e profesionalism????de obicei intr’o lume civilizata,asculti ambele parti,intrun conflict,si aici se presupune ca d-vostra,media,ar trebui sa fiti obiectivi!!sunt curios,persoana lu’matale stie ca s-a dat cu lacrimogen non stop????ca s-au folosit electrosocuri??ca s-au impartit pumni,bastoane in stanga si in dreapta????ca unul a fost dat cu capul de beton???asta nu conteaza,nu!!!!huligani,brute,animale etc. asta primeste unul care e traumatizat pur si simplu de atitudinea jandarmeriei si a fortelor de ordine!!!!app. **

Vasile (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 11:24

Vezi ziaristo ca verbul „a trebui” nu se conjuga.
Suporterii „trebuiau” sa fie amendati – e gresit
Suporterii trebuia sa fie amendati – e corect

GURITA (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 11:30

BUNA ZIUA
AN PRIMUL RAND TARE AS FI CURIOASA CATI DIN ACESTI ZIARISTI MERG PE STADION????
AM VAZUT COMENTARII LA ADRESA SUPORTERILOR PE CE AU VAZUT LA TV.
EU SUNT O TIPA CARE MERGE IMPREUNA CU SOTUL EI PE STADION SI MA DUC FF DES.AM FOST SI LA ACEST MECI SI CHIAR ERAM IN TRIBUNA I LANGA PELUZA SI AM VAZUT TOT.A FOST EXCES DE ZEL SI UN ***CARE A VRUT SA ARATE EL CE SMECHER E (ZMARANDESCU) A BATUT UN BAIAT IMPREUNA CU SCALVI LUI NUMAI CU PICIOARELE DE LA LESINAT SI PE UNUL LA LUAT DE LA DAT CU CAPUL IN GARD DE IA SPART POMETELE.
SUNT DE ACORD CA NU SUNT VOIE CU TORTE DAR LA STEAUA NU MAI AU APARUT DE FF MULT TIMP,LA DINAMO AU FOST VREO 10-15 SI NU SA ANTAMPLAT NIMIC ASA CA AU VRUT SI EI SA APRINDA UNA.
CEL MAI CORECT ERA SA-I IDENTIFICE PE CAMERA SI FRUMUSEL AI AMENDA SI INTERZIS PE STADION O PERIOADA DE TIMP,ASTA AL AFECTA CEL MAI MULT.
O ZI BUNA SI SPER SA NU MAI VAD ASA CEVA PE STADION.

dropkick (21 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 11:37

@Mihail Dionis – multam de lamurire (nu sunt ironic absolut deloc), poate te citeste si domnisoara Andries.

Bwana (5 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 11:55

Lasa ca vine recesiunea si lumea n-o sa mai aibe bani de bilete la meci, n-o sa dea la cablu la gsp suprataxa si o sa se desumfle tot balonul asta plin de metan..ca sa nu zic **..
Si asa , vorba regretatului Tomescu…”se strange latzul”…

weedkid (2 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 11:57

***Domnisoara e usor sa scrii cateva randuri despre ceva ce vezi din dormitor schimband canalele intre meci si emisiunea ta preferata nora pt mami.E usor sa scrii e mai greu sa fi acolo,dar si tu esti „specialista”.Un baiat a iesit din stadion cu ambulanta si cu prietena la capul lui plangand in hohote.ce a facut?poate a saruta-o si a vazut gigi si a zis ca n-ai voie sa curvasaresti pe stadionul lui.cat de usor e sa ne faci huligani batausi drogati etc si iar etc.e usor pentru voi ca de aveti dreptu va citesc toti iar ce scriu va fi vazut de o mana de oameni.Inainte sa vorbesti inainte sa fi acolo,stai in locul nostru in peluza si sa vezi 6-7 baieti plini de sange batuti mar de un bodyguard cu minte de babuin.eu va apreciez domnisoara imi pareti unul din cei mai buni jurnalisti sportivi din tara alaturi de tolontan.dar gresiti cu chestia asta.nici noi nu suntem usi de biserica,dar suntem corecti.deaia stadionul a plecat deaia am scandat anti cioban anti babuin.

radoi (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 12:01

am fost la meci si am plekat in min 30 kd lukrurile au luat-o un pik razna!ok,nu treb k acele 2 torte sa ajunga in peluza!cine e de vina pt asta?vestiti jandarmi!pe uni ii kontroleaza si la kiloti iar pe alti se fak k nu-i vad!orikum,gorilele lui zmara nu treb sa-l omoare k bataia pe baiatul ala k tortele!se da o amenda si il skoti din stadion!l-ai vazut draga MARIA ANDRIES pe pustiul ala kare era skos de medici,k a fost in direkt?atunci te rog sa te abti de la komentarii!nu asa treb sa aktioneze!aproape l-a omorat!sa nu-mi spui k a lesinat de frika!l-au batut oameni aia mari si k kreier mik ai lui zmara!de aici a plekat totul!era normal k cei din galerie sa reaktioneze!la rapid-steaua au fost 50 de torte!ce se intampla dk intrau in forta in ei kum spui tu?macel,nu?asa doar i-au suspendat si nu au fost batai in stadion!eu ma duk pe steaua de vreo 20 de ani si rekunosk k nu am vazut asa ceva dar totul putea fi evitat dk vestitele forte de ordine isi faceau datoria si la intrare si in stadion!am vazut faze inkredibile la tv!suporteri incerkau sa plece si tineau mainile sus k sa se vada k nu au nimik asupra lor iar jandarmi pe kare tu ii vezi cei mai korekti oameni din univers le trageu bastoane!inteleg k treb sa-si faka datoria dar nu asa!k sa nu mai zik k au un limbaj kd vb k tine de parka noi am fi ultimi oameni iar ei cei mai destepti!kred k liceul l-au luat k spaga k se poarta!iar fakultate nu kred k e grea k si karnea de pork!pakat ,k cel putin in prima repriza nu s-a jukat mai nimik din kauza evenimentelor din tribuna!inka o data,totul se putea evita!nu k tan-tam kum au fakut sportivi lui zmara!la violenta intodeauna se raspunde k violenta!pt 2 torte kare orikum s-au stins destul de repede aproape s-a incins un razb!se da amenda si eventual i se interzice sa mai intre pe stadion!nu inteleg de ce treb sa-l bata!poate k le place sa bata oameni de aia s-au angajat akolo!

v10 (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 12:02

cred k nu se compara ce a facut galeria stelei cu ce a facut a lui dinamo la nec si totusi acolo nu am vazut nicio interventie a fortelor de ordine (private sau de stat),nici macar o amenda si asta pentru k acolo exista civilizatie si ziaristi adevarati care nu instiga la violenta

Bwana (5 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 12:02

Sper ca am inteles corect mesajul…jandarmii nu se confunda cu steward-ii lui Zmarandescu?
Este trecuta in fisa postului de senator si maciuceala la d-nul Zmarandescu?

limbutza (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 12:03

@pt guritza
Mai fetita, n-ar fi mai bine pt tine In loc sa mergi pe stadion, In loc sa comentezi, sa citesti oleaca o carte de gramatica In pat??? Felicitari ca mergi pe Ghencea, ca iei loc In tribuna I, dar cu vorbitul… uffff…

alexandru (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 12:04

jandarmii sa ia masuri numai cu acei citiva derbedei,nu sa imparta cu darnicie pulane oamenilor nevinovati ,fete,copii,barbati cu parul alb.Iar pentru baiatul meu de 11 ani care era prima oara cind mergea la un meci de fotbal insotit de fratele lui mai mare de 19 ani,impactul cu fenomenul fotbalistic ia produs o stare de soc,au parasit cu chiu cu vai stadionul in min.20,iar cel mic-care iubeste foarte mult echipa Steaua-mi-a spus cu lacrimi in ochi ca nu vrea sa mai auda niciodata in viata lui de aceasta nebunie numita fotbal.

SIMION ION (3 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 12:04

Sunt rapidist si nu pot sa nu pun o intrebare logica,
daca la meciul din giulesti cand ***din galeria stelei au aruncat cu torte si fumigene spre tribuna 0 ,deci spre publicul linistit ,interveneau jandarmii si evacuau fara bataie tribuna in care stateau ***,si mai le dadeau si niste amenzi si interdictii poate nu se mai ajungea aici ,dar cum exermple se dau numai cu RAPID e greu sa se faca curatenie in jegul ndin fotbalul romanesc

danutz (3 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 12:07

caline…cine n-a vrut sa si-o ia nu si-a luat-o…nu au mancat bataie 500 de oameni pentru 5 ci au mancat 500 pentru ce au facut. in tribuna, cei 500 in loc sa dezaprobe gestul celor 5 cu torte, au facut front comun la interventia jandarmilor. au fost oameni in tribuna care au fost linistiti si nu si-au luat-o…daca in schimb scuipi si incerci sa iti arati smecheria in tribuna nu te mira ca pleci fara dinti de la stadion…si daca ai plecat fara dinti fa bine si nu te mai intoarce…nu te vrem

RapidCringasi (120 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 12:13

Hip baiatule, tu esti pedinafara complet. Tu probabil ca nici la TV nu te uiti la fotbal, daramite sa te duci pe stadion, asa ca lasa fenomenul asta pe mina altora mai avizati. Tu du-te la teatru sau la cinewma. La stadion se striga, se injura, se voxifereaza, omul se bucura din inima, se oftica tot din inima… sunt PASIUNI pe care unul ca si tine nu le va putea intelege niciodata.
Marie (Andries), daca nu interveneau stewarzii, totul era OK. Nu se intimpla nimic. Asa cum nu sa intimplat nici pe Giulesti sau Stefan cel Mare. Dar voi cetatenii de pe margine care nu ati fost in viata voastra fanii vreunei echipe si care nu ati fost vreodata pe stadion si care va dati cu parerea in lipsa de altceva, aveti tendinta de a da sfaturi unor oameni care si-ar da viata pentru echipa favorita si care traiesc la intensitate maxima un meci si mindria (si orgoliul) de a fi suporterul unei anumite echipe. Voi aveti tendinta de ai da dreptate unuia dintre cei mai mari infractori din Rominia, Dragomir, care a vrut „sa se scoata” cu o lege aberanta si vad ca multi pun botul, inclusiv tu. Stewarzii lui Zmarandescu sunt de vina pentru tot. Ei nu aveau ce cauta acolo in tribune. Totul ar fi fost bine daca nu se duceau ei acolo s-o faca pe ciumegii sa arate ei ca pot face ordine intr-o peluza… ei uite ca NU POT. Ar mai fi multe de spus, dar nu vreau sa scriu pina miine dimineata. Ideea este: LASATI FOTBALUL SUPORTERILOR DE FOTBAL asa cum a fost DINTOTDEAUNA… voi astia… cetatenii si cetatencele duceti-va la Opera, Cinema, teatru, gradina Zoologica… etc. Nu va bagati in ceva de care nu aveti habar si pentru care NU SIMTITI NIMIC.

cra cra cra (188 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 12:13

pt. ion ion sim

giulesteanul orb mai e si chior

s-a recunoscut oficial ca Rapid, cu COMAN in frunte, a boicotat meciul cu CFR.
Cand se sesizeaza dna-ul?
Cred ca la **** never.

anlu (5 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 12:14

Mai este un aspect sa-i spunem colateral la problema tortelor de pe stadioane. de ce n-au voie ele sa fie acolo e clar. Dar cineva LE CUMPARA de undeva, asta inainte de a le introduce in stadion. Din cite stiu exista o alta lege care reglementeaza regimul acestor materiale. Lege care a fost si ea incalcata. Onor doamna Politia impreuna cu doamna Jandarmeria NU S-A SINCHISIT sa vada de unde au fost cumparate si NICI SA APLICE si aceasta lege.
Dupa parerea mea, si nu vreau in nici un fel sa iau apararea tembelilor de toate orientarile sportive care fac astfel de gesturi, JANDARMERIA si POLITIA au partea lor -si nu mica- de vina.
n.

Bogdan (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 12:14

As vrea sa stiu si eu cate meciuri ai vazut tu dintr’o peluza in viata ta numai zic de deplasari , am eu o presimtire ca nici unul asa ca te rog frumos nu’ti mai da tu cu parerea despre ce se intampla acolo tu si altii care vad meciurile doar la tv si se gandesc ca ar fii bine sa mai scrie ei ceva impotriva „huliganilor” ca da bine la ziar …Mari ziaristi ce sunteti voi mah moralistilor !!

mihai (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 12:25

Pentru desfintarea jandarmeriei!

robert (2 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 12:44

va rog stimabililor jurnalisti s scrieti in cunostnta de cauza. eu unul am fost in peluza si nimic nu m-a tulburat pana la acea interventie neinspirata.
aaaaaa si am parasit peluza sa protestam la adresa domnului Becali nu a jandarmeriei.
pe vreme BGS-ului era mai multa ordine

Catalin (2 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 12:46

maria..pana la articolul asta credeam ca te duce mintea mai mult decat pe altii din presa scrisa..cred ca m-am inselat…inainte sa scrii tampeniile astea mergi intr-o peluza la un meci…lasa-te perchezitionata de jandarmii carora le miroase gura a usturoi si mai ales incearca sa ai un dialog cu unul dintre ei intr-un moment de tensiune pe stadion…apoi poti scrie ce vrei tu

mireille1923 (8 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 12:48

Pt. guritza: Frateeeeeeeee! Invata sa vorbesti romaneste si aplica acest lucru si in scris!!!! De unde atata lipsa de simtire pentru propria limba! Dumnezeule mare! Esti o catastrofa ambulanta! Respectati Limba ROMANA, chiar daca va duceti pe stadion. Si eu merg de peste 15 ani, dar niciodata nu m-am exprimat in halul asta.
Cu privire la articol… ce sa zic? Stewarzii lui Zmarandescu sunt foarte tari la bataie si au reusit sa inflameze ceea ce trebuia sa fie un spectacol! Nu tin cu steaua, dar suporterii trebuie sa fie lasasti sa se exprime!!!

Comentează