Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Şi dacă nu interveneau?

În loc să-i sprijine pe jandarmi, şefii din fotbal fraternizează cu huliganii

Culmea! După episodul de junglă urbană de la Steaua – Timişoara, tot jandarmii au ajuns ţinta criticilor! De fapt, nu-i de mirare, ţinînd cont de poziţia cîrcotaşă a […]

duminică, 16 noiembrie 2008, 3:41

În loc să-i sprijine pe jandarmi, şefii din fotbal fraternizează cu huliganii

Culmea! După episodul de junglă urbană de la Steaua – Timişoara, tot jandarmii au ajuns ţinta criticilor! De fapt, nu-i de mirare, ţinînd cont de poziţia cîrcotaşă a românilor faţă de autorităţi şi de raportul pieziş dintre oamenii de fotbal şi lege.

Jandarmii au fost singurii care şi-au făcut datoria, singurii care au luat măsurile legale, acolo unde alţii umblă cu jumătăţi de măsură. „A fost un exces de zel din partea forţelor de ordine!”, a comentat preşedintele Argăseală. Ce simplu e să fii specialist în treaba altuia! Corect ar fi fost să adauge că torţele au apărut în tribune dintr-o lipsă de zel a paznicilor stadionului. Că numai la noi şi la turci mai vezi aşa ceva! Apoi să se întrebe unde anume au greşit ei, oficialii Stelei, de s-a ajuns la intervenţia jandarmilor!

Domnul Argaseala are tot interesul sa minimalizeze incidentele, doar facuse un titlu de glorie personala din sistemul de securitate! Dar nici el, nici alt sef din fotbal n-are nici un interes sa polemizeze cu jandarmii! Astfel de critici nu numai ca sint nule, dar stimuleaza actele antisociale.

Atitudinea ezitantă a şefilor de cluburi, excesele lor de duiosie si diplomatie  încurajează violenţa pe stadioane. Marele pericol de aici vine: nu de la cîţiva huligani, ci tocmai de la domnii în costum, care vor să dea bine în faţa huliganilor! În loc să aibă o atitudine fermă, bărbătească, se declară jigniţi în romantismul lor de către jandarmi, legi şi regulamente.

Dintre stadioanele româneşti, arena din Ghencea stă cel mai bine în materie de securitate. Numai că în faţa isteriei colective, nu eşti niciodată suficient de pregătit! Asta refuză să înţeleagă domnul Argăseală şi alţi domni din conducerea cluburilor: „Suporterii care au greşit trebuiau să fie amendaţi la final, pentru că oricum erau filmaţi”. Dacă el, nu jandarmii, ar fi fost înconjurat de mulţimea de la peluze, sigur şi-ar fi nuanţat declaraţiile.

N-ar fi aşteptat sfîrşitul meciului ca să-i amendeze pe cei care rupeau scaune! Poate ar fi intervenit şi mai dur, cine ştie, pentru că altfel reacţionezi cînd e în joc propria piele. Cind e vorba de siguranţa publică, îţi permiţi să fii relaxat şi binevoitor cu turbulenţii, să-i critici pe jandarmi, să-i defăimezi pe soldaţi, să faci bancuri cu poliţişti. Cînd e vorba de siguranţa personală, însă, dispare orice ezitare.

Chiar aşa, ce s-ar fi întîmplat dacă nu interveneau în forţă jandarmii? Se oprea meciul, se extindea bătaia, se incendiau tribunele etc. Şi ţineţi cont, domnule Argăseală, că în tribune se aflau copii! O mînă de bătăuşi teroriza un stadion întreg, nu doar maşinile din parcare!

Vă doare inima pentru huligani? Au găsit ce-au meritat! Dar la spectatorii civilizaţi vă gîndiţi? Chiar trebuie să moară cineva, ca să vă pese de ei?

Comentarii (205)Adaugă comentariu

B.Ionut (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 13:00

Imi cer eu scuze pentru toti frustratii care au comentat articolul,sper sa le accepti.

Chis Alexandru (30 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 13:23

Acest presedinte dse club, Argaseala, este cel putin penibil! In loc sa-si toarne cenusa-n cap pentru felul in care a instigat proprii suporteri, el arata cu degetul catre… jandarmi! Imi aduc aminte ca acelasi individ afirma, deunazi, ca „nu este arbitru ala care nu primeste botezul terenului, prin incasarea unei batai de la jucatorii gazda sau de la spectatori”! Ce ziceti de „gindirea profunda” a acestui ex-arbitru pervertit?

db (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 13:34

corect! sunt de acord cu tine, ai dreptate in privinta pozitiei lui argaseala. dar, te rog, sa fii in aceeasi masura, de acord cu ideea ca si presa are partea ei de vina. la stirile sportive s-a tratat subiectul „macelului” de pe ghencea la fel cum l-a tratat argaseala. adica s-a scos in evidenta comportamentul agresiv al jandarmilor si a firmei de paza decat comportamentul huliganic al suporterilor. cand au mai fost cazuri similare si pe alte stadioane, imediat fanii respectivi au fost facuti „huligani”, „bestii”, „drogati” etc. la steaua li s-au luat apararea. hm! toate fazele care le aratau la tv aratau brutalitatea oamenilor de ordine. fals! de ce au fost lasati sa intre cu torte? are cumva d-l argaseala vreo implicare de le tine parte huliganilor? nu cred, dar a luat pozitie „pro” pentru ca echipa nu merge, nu joaca si asta ar fi cireasa de pe tort sa mai dea si in suporteri ca sa nu mai vina nimeni la stadion. argaseala a inceput sa devine din ce in ce mai arogant, a inceput sa copieze stilul si aroganta patronului. mai devreme sau mai tarziu el va cadea in derizoriu.

Salahuddin (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 13:35

Cati dintre cei asa- zis „suporteri” care s-au simtit afectati de acest articol care acuza huliganismul, au vazut meciul de pe stadion timp de 90 de minute? pentru toti baietasii: bai baieti, la stadion vine toata lumea si daca vine, vine pentru a urmari 22 de jucatori cum evolueaza pe teren, nu ca sa va urmareasca pe voi cum va injurati si va bateti.Repet, voi veniti pentru meci sau de fapt ca sa va rupeti mainile si picioarele?! daca ar fi dupa mine, v-as lasa sa mai meditati putin in inchisoare ca prea v-ati luat nasul la purtare, analfabetilor!

sorin (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 13:43

**
Trebuiau filmati cei care au aprins torte si dupa aia amendati. Nu s-ar fi intamplat nimic.

rothund (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 13:45

Si daca se aprind 2 tortze si explodeaza 2 petarde ce mare lucru e? dau un pic cu apa pe ele daca e pericol de incendiu (ceea ce nu e cazul) si gata… fara batai si alte nebunii…

legea asta tampita tocmai ca incita… aia vor sa se dea jmecheri ca au petarde iar ceilalti ca au bastoane si gaze… ca minte in cap este la fel si de o parte si de alta…

luc (3 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 13:52

Ai putea scrie un articol in care doar sa raspunzi la intrebarile cititorilor tai….asa ai arata macar ca ii respecti…cred ca ar iesi mult mai reusit,fara suparare.
de catva timp iti citesc toate articolele,mai bune sau mai rele,dar asta a fost penibil si trebuie sa te explici cumva….astept o reactie

unul (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 14:12

dar unde intr-o tara europeana se mai folosesc electrosocurile draga domnisoara care nu ai nici o treaba cu sportul asta si jandarmeria face numai abuzuri nu aveti de unde sa stiti daca stati in fata tv

Matrice (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 14:21

foarte corect ce spune rothund: nivelul de inteligenta este egal de o parte si de alta a scuturilor.
unii sunt nerabdatori sa instige, iar ceilalti sa raspunda
legea prevede doar amenda pentru incalcarea ei, nu si o bataie buna….care se acordata sub forma de bonus 😛

panzerACE (2 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 14:21

Nahh mai zi ceva..deci dragi suporteri din peluza va anunt ca din momentul asta nu mai aveti nici un drept pe banii vostrii…aveti doar dreptul sa strigati ce vrea Maria Andries…sa scrieti pe bannere numai ce vor patronii si jandarmii…sa luati electro shokuri si paralizante…sa muriti in peluza si chestii din astea faine…cu alte cuvinte…asta e fotbalul propus de FRF.O intreb pe Maria asa ca un umil suporter din peluza..cum iti permiti domnisoara sa treci cu vederea ca oamenii aia din peluza au fost batuti de oamenii lui Zmara cu bestialitate si imaginile vorbesc de la sine…astia nu conteaza nu?astia sunt numa’ buni de batut nu?****…stati voi cumva in frig in peluze?…faceti voi cumva deplasari de mii de km?***

razvan de la mare (26 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 14:27

**.ma intreb cand e momentul in care sa pot prezenta copilului meu formatia sa favorita. la stadion .live.si sa nu imi fie frica ca si-o ia de la niste ratati.

michaillos (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 14:38

am un var in italia care imi spunea cum sunt priviti acolo carabinieri. cum apar aia ** toti pe ei, nu misca nimeni in front. la noi respectul fata de autoritati e 0. ce nu inteleg toti cei care zic ca erau 2-3 torte, ce mare lucru, e ca legea spune ca nu au voie sa fie. legea! intelege cineva acest cuvant?

suporter (108 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 14:43

isi da cu parerea andries, care nu a calcat in viata ei pe un stadion de fotbal. e foarte simplu sa te uiti la televizor sa vezi cum iau altii bataie, dupa sa scrii un articol critic la adresa „huliganilor” si sa te crezi mare jurnalist. gsp.ro a ajuns din ziar de sport ziar de scandal, cu acelasi public ca libertatea sau cancan, cautati numai scandaluri, nunti, botezuri, etc.

agressivo1981 (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 14:45

cea mai proasta meserie,este la JANDARMERIE…

panzerACE (2 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 14:45

Bine mai michaillos respecta tu autoritatile Romaniei care au un singur lucru in cap …cata SPAGA sa mai i-au azi…atata timp cat vor avea eticheta asta nimeni nu-i va respecta.. respecta-i tu…si cand o sa-ti iei 2-3 pulane asa din senin te rog respectuos sa mai ceri 2-3 ca un bun crestin ce esti.

parpandel (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 15:05

Si eu merg in peluza la Timisoara, si mie imi plac tortele aprinse langa o coregrafie frumoasa(nu instigare la violenta cum vad pe stadionul stelutei si cel al „pechinezilor”) Oare de ce la Timisoara cand se aprinde cate o torta sau o fumigena nu sare jandarmerie sa rupa tot? Pentru ca totusi stim ce inseamna cuvantul „civilizat”.
Da e drept avem si noi oitele negre ca orice alta echipa, dar niciodata nu am ajuns sa ne distrugem stadionul pe care il iubim.Cand echipa a fost depunctata si in momente grele am fost alaturi de ei chiar si la antrenamente.Buni sau rai cum sunt ei.Nicidecum nu am cutezat sa facem ceva ce poate aduce inchiderea portilor. Da recunosc jandarmii mai sar calul cateodata.Am patit-o si noi la CFR acum cativa ani cand ni s-au impartit bastoane si „parfum” de ne ustura si fundul dar mai ochii.Si pentru ce?Pentru ca un clujean a aruncat o fiola de mercaptan la noi in peluza si noi am protestat verbal fata de jandarmerie.Sunt multi ce merg in deplasari sau la meci… doar doar… poate prind un Dinamovist sau un UT-ist(cazul nostru) pe care sa il cafteasca de sa ii sara fulgii.De ce?Nu stiu …poate ca se simte bine in sinea lui… de babuin.

ag fan (3 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 15:08

dc trebuie respectati jandarmii?kamendeaza la intimplare,k lovesc la intimplare k sunt niste animale ?voi ce scrieti in ziare habar nu aveti ce inseamna sa sustii echipa in peluza

soso (7 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 15:15

Bai berbecilor!!!! voi ati vazut imaginile in care asa zisii suporteri rupeau scaune si aruncau in jandarmi ???? jandarmi care nu apucasera sa intervina ci probabil se pregateau ; Am inteles ca aveau treaba cu firma de paza dar cu ei ce aveau??????
Pana nu se va lasa cu, condamnari nu veti sta linistiti;
Bravo Maria pt ca ai curajul sa spui lucrurilor pe nume.

soso (7 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 15:22

Maria, in tot acest comentariu ai omis un lucru: Cum au intrat acele torte pe stadion???????
Sunt 2 raspunsuri posibile:
– Au fost puse inaintea meciului cu, complicitatea unor lucratori de la club ;
– Le-au ascuns(introdus) in oarece parti dorsale si au trecut de controale;
Parca a doua varianta este mai plauzibila.

io (13 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 15:23

mai rau merita astia!!!veti vedea ca se va ajunge si la morti in tribune!!!ori de o parte ori de alta!!!si atunci sa vedem pe **** asta de presedinte ce o sa zica!!!nu se poate asa!in orice activitate,in orice tara,sunt legi!care trebuie respectate!iti plac sau nu!!!nu respecti,platesti!!!au platit astia,dar nu prea scump!!!pana la urma au doar cateva contuzii,nici un os rupt!!!altfel le trecea pe viata cheful de scandal!!!

Pt. Maria Andries (7 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 15:27

Chiar m-ar interesa , domnisoara/doamna Andries o reactie sau macar un raspuns la criticile si corectarile ce v-au fost aduse aici pe blog de catre majoritate. Acum raul este deja facut, lumea va citi articolul in ziar si va lua de bun tot ce ati scris, ca asa e romanul, maleabil si credul. Dar macar fata de cititorii dumneavoastra de pe internet puteti face un gest nobil, dandu-le un raspuns. Nu vreau sa cred ca ati scris acele randuri special ca sa creati polemica asta si implicit sa faceti „rating”. Nu cred ca va sta in caracter.

VA ROG DATI UN RASPUNS/EXPLICATIE cititorilor d-voastra!

Ionut (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 15:30

Un articol mincinos…vreau sa cred ca e vorba doar despre o dezinformare. Am fost la meci am fost in miezul evenimentelor nu are rost sa reiau ceea ce s-a spus pana acum. Peluzele au fost pline de studenti de femei de copii veniti cu parintii la stadion. eu sunt student si ca mine sunt alte multe mii de persoane care vin la meci. Stiti ce inseamna o deplasare doamna maria? Stiti? Nu stiti va spun eu. Inseamna sa strangi bani sa te abtii te la multe multe lucruri…de la o tzoala de la un suk sa-ti refuzi prietena sa iesi la o masa in oras si multe altele. Astea sunt SACRIFICII pe care dumneavostra nu le-ati trait. Stiti cum e sa mergi jumate de tzara sa ajungi la meci? Sa stai la okazie sa dramuiesti ultimul ban? Nu stiti. Si noi ce primim? Gaze? Electrosocuri? Bataie ? Haos creat de niste oameni fara caracter? Nu mai dezinformati, nu mai atacati, nu ne mai faceti drogati, NU NU NU. Respect pentru cei care au spus aici lucrurilor pe nume, care au fost AKOLO, care si-au luat-o fara un motiv anume…

gabi (2 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 15:38

nu inteleg de ce unor suporteri le vine greu sa inteleaga o lege simpla: Este interzis accesul cu torte, petarde etc etc pe stadion.

fane (2 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 15:41

de obicei apreciez articolele tale, dar acum sunt putin (mai mult) dezamagit… suporterii fac parte din fenomen si asta e clar, e inadmisibil sa intri peste ei in peluza si sa dai cu gaze, cu pulanu’, sa dai in ei pana lesina, si toate astea pt doua torte si un banner… si apropo daca te uitai aseara la roma- lazio vedeai mai multe torte si nu le-a adiministrat nimeni o corectie alora, pt ca oamenii aia inteleg ca e vb de spectacol, de pasiune, de mandrie.

relu (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 15:43

ca sa putem sa ne ducem copii, viitorii spectatori si suporteri pe stadioane TOATE autoriutatile trebuie sa taie in carne vie

mitica de la puscarie (11 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 15:43

pana la articolul acesta erati destul de apreciata,d-ra andries…De fiecare data cand un coleg de-al dvs ziarist a primit cate o corectie de la jandarmi,politie,bodyguarzi,etc.(gen camere sparte,camaramani batuti,reporterite pleznite) toata presa a hulit organele statului…acuma deodata e jandarmeria reprezinta unica speranta a oamenilor care vor sa vada un „spectacol”(apropo,de ce nu de circ sau teatru?),organul suprem,obiectiv si corect intr-un stat de drept multilateral dezvoltat.Si acum sa aplaudam frenetic ca la plenara articolul „de bun simt” al d-rei Andries!Ca daca nu aplaudati,trimitem jandarmii,aceste brate de eroi ale neamului,unica noastra sansa in fata haosului si a anarhiei ….

mitica de la puscarie (11 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 15:47

si inca ceva…la dinamo-steaua unde erau eroii neamului?Peluza „usa spre tavan” luase foc,si nu am vazut vreun chipiu de militian prin zona…oare de ce?le aprinsesera in mod pasnic?

terry511 (2 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 15:48

si inca ceva, spunea cineva ca a luat bulane peste ceafa de la jandarmerie, si eu am fost la foarte multe meciuri, si de ce nu am luat?, si foarte multi care au fost, daca tie ****ce esti, te urci pe garduri si arunci cu scaune, cautama si pe mine si o sa-ti dau si eu cateva ****

fane (28 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 15:49

pt michaillos:
in opinia ta nu exista legi idioate, care sa ingradeasca dreptul la libera exprimare, si mai e ceva, NU ESTI LA OPERA „TOVARASE”… si ca sa fiu sincer nu stiu ce naiba va tot vaitati ca e limbaj vulgar, ca nush ce si cum, pt ca oricum nu calcati vreodata pe stadioane, sau daca o faceti decimati recolta de floarea soarelui la oficiala sau undeva obscur pe vreun scaun in tribuna, nu cumva sa traiti meciul sau sa simtiti ceva pt o echipa multumita careia mai stie cineva de noi pe plan fotbalistic prin europa, o echipa care ajunge instrument de PR pt o dejectie a societatii.

ioscu (2 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 15:52

de acord cu ,,suporter,,, cu observatia ca daca lasau tortele alea sa se arda si nu se intervenea in mod barbar ,cred ca nu se intampla nimic

terry511 (2 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 15:53

suporterii adica „maimutele” „ar trebui sa fie lasati sa se exprime”, auzi tu, mai pacaliciule nu te duci la meci sa te exprimi, te duci la meci sa vezi un spectacol fotbalistic, daca nu iti place pleaca acasa si exprimate acasa la tine

ammit (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 16:18

scuza-ma ca ma bag dar ai fost tu acolo sa vezi ce s-a intamplat?ai vazut tu cum „o mana de batausi” ar fi avut intentia de a teroriza un stadion intreg??stii tu cum sunt oamenii aia pe care s-a pus pecetea de „huligani” si mai ales de ce au actionat astfel in situatia data?si jandarmii aia carora le iei tu apararea au voie sa ridice oameni de pe strazi pt simplul fapt ca ei cred ca au fost respectivii la meci???in momentul in care raspunsul tau la fiecare din intrebarile mele va fi DA ai sa fi indreptatita sa iti dai cu parerea, pana atunci ar fi frumos sa nu mai tratezi lucrurile atat de superficial si sa incerci sa vezi toate dedesubturile!

TURISTUL (2 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 16:25

De ce sunt lasati huliganii sa intre pe stadion??? din imaginile de la tv am recunoscut aceleasi fete care fac mereu scandal. Draga mea nu prea mi-a placut articolul tau,****sa spui fata mea…asa sa spui.

danutz_dany (30 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 16:59

maria,tu nici n-ai fost la meci ,cred,asa ca vorbesti din ce-ai vazut la tv!!!galeria lui dinamo a tinut torte un meci intreg dar nimeni nu i-a luat la bataie!adica pentru unii nu se aplica legea iar pt altii da???astia abia asteapta sa te bata legal si in primul rand zmarandescu si gorilele lui i-au batut pe suporteri!zmarandescule,fraiere,te saluta Sora!

andu (5 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 17:03

domishoara , sau doamna, marog, de ce va punetzi in acelas tipar de gandire ca si „tata ilici” de ce nu va pune ti mintea la contributie si incercati sa dati verdicte … ati fost in zona respectiva sa stiti cu adevarat ce s-a intimplat … a numi o persoana huligan sau golan trebuie mai intii dovedit … aceasta mentalitate de tip balcanic de a da verdicte la gramada nu va face cinste sa fiti jurnalist … totusi exista o deontologie care ar trebui respectata … de ce nu v-ati facut judecatoare , pt ca asa ati fi putut fi mai aproape de a da verdictele dorite …

evil (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 17:15

dc acuzati aiurea? 😐 stiti voi ce s-a intamplat? 😐 s-au aprins 3 torte care au fost puse jos se stingeau si aia era … dc zmarandescu si angajatii lui au intrat au luat la nimereala o persoana si nu au luat-o frumos au luat-o in bataie … va intreb pe voi atot stiutori daca stati cu prietenii la un bar langa voi alt grup de oameni fac o prostie vin jandarmii si ia la baiate unu de la voi nu sariti sa il aparati? 😐 nu stiau ei cine a aprins nu aveau de unde pt ca erau in spatele mesajului… si jandarmii dc au intervenit zici ca au facut ceva legal eee afla ca nu au facut ei nu au ce cauta i nstadion daia este firma lui zmarandescu platita au motivat intervetia in urmatorul fel ” 2 fractiuni din galerie s-au luat la bataie intre ei si a trebuit sa intervenim sa ii despartim” a vazut cineva asta? sa imi arate probe ca ne-am luat la bataie intre noi .. deci nu mai vb tu ca au actionat legal citeste elebra lege a lui mitica 😉 si noi nu vom sta niciodata sa fim calcati in picioare de un cioban pt ca toata teraba a fost comandata 😉 de 3 etape se aprind zeci de torte nu intervine nimeni.. la steaua se aprind 3 torte fara intentia sa le arunce careva (se vede in poze ca erau puse pe jos ) si iese un macel in toata regula.. ti se pare legal ca eu am luat un baiat care lesinase sa-l duc la salvare pe scari erau jandarmi si pe o parte si pe alta a scarilor si m-au luat la bastoane ? daca eu cadeam pe scarile alea daca il scapam pe baiatul ala? mureau oameni .. sau dupa tine murea un animal? animal dc? ca nu ma las calcat in picioare de niste oameni platiti sa ma apare? dc au intervenit jandarmi asta vreau sa stiu 😐 au fost niste probleme in peluza nord ei au intervenit la peluza sud 😐 ce au cautat ei acolo cand nu era nicio problema? ****.. mai informeaza-te inainte sa scri ceva

The truth is out there (7 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 17:20

La puscarie cu VOI, ma refer la scandalagii; Daca ati venit la meci ar fi trebuit sa va vedeti de jocul echipei nu de torte , petarde si alte obiecte interzise prin lege ; Ionut – esti un mare **** daca faci ce ai spus pt ca nu merita, oricum nu te cred; S-a vazut de la Paris ca unii suporteri au venit pusi pe scandal , probabil pentru a-i face rau lui Becali si imi doresc , ca data viitoare sa va crape Zmarandescu căpăţânile la toti cei care faceti scandalş LA MAI MARE!!!!!

Avirelul (2 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 17:23

Eu zic sa te mai documentezi, mereu se comenteaza de cei care nu au fost prezenti. Cei care au pornit totul au facut parte din FIRMA DE PAZA A STADIONULUI pentru 4 torte s-a ajuns la lupte de strada. LA DINAMO SI RAPID S-AU APRINS SUTE si nimeni nu a plecat plin de sange sau carat ca un sac de agentii de securitate.

Avirelul (2 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 17:24

SI pentru tine turistule, care probabil stai la tribuna 0 si mananci seminte. NOI CANTAM SI NE DAM VIATA PENTRU CULORI tu mananci seminte.

Mario (3 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 17:24

Nu-ti poti da cu parerea despre un eveniment daca nu ai fost acolo.E usor sa fii dezinformat…cine n-a fost la meci sa nu-si dea cu parerea.Spun asta pt cei care au postat aici,de la doamna Andries nu mai am de mult nicio pretentie,este clar pe langa subiectul fotbal.Cei care au fost la meci stiu cum au stat lucrurile,pt restu nu conteaza oricum v-or lua de buna ce spun cei ca d-na Andries.

un suporter (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 17:30

Foarte bine v-a facut; Daca veti mai pati inca odata la fel, a 3-a oara, ii veti opri voi cu manutele voastre sau veti arata fortelor de ordine cine sunt scandalagii .
NU SUNTETI DE COMPATIMIT , dimpotriva batuşită cat incape

Stely (2 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 17:30

„Şi dacă nu interveneau?” Daca nu interveneau, tortele se stingeau la un moment dat, mesajul era lasat jos si nimeni nu patea nimic. „Ce simplu e să fii specialist în treaba altuia!” De acord cu tine! ****

alex (37 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 17:44

haideti ma baieti nu va mai inflamati atat, putina bataie va caleste pt confruntarile cu galeriile lui dinamo si rapid. zmarandescu a facut asta ca sa va antreneze, ca sa creasca nivelul competitional al bataliilor dintre galerii. stiti doar ca practica creeaza perfectiunea. fara exercitiu o sa ajungeti maine poimaine sa nu va mai luati la bataie inainte de derby-uri. si atunci despre ce o sa mai scrie maria?

Hitler (6 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 18:05

De data asta gresesti, nu ai fost acolo si vorbesti in necunostinta de cauza. A fost exces de zel, crede-ma de data asta chiar nu s-a justificat actiunea. Sunt total impotriva violentei pe stadioane si in afara lor si iti spun cu mana pe inima daca nu interveneau nu se mai intampla nici un incident ! Nota 2 de data asta, stai jos !

Hitler (6 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 18:09

Aaaa, si inca ceva excesul de zel a fost tocmai din partea garzilor lui Becali. Jandarmii ulterior au procedat ok, insa focul scandalului a fost aprins in peluza nord de Zmarandescu VIP Security SRL, apoi jandarmii au intervenit la peluza sud, just, pt ca galeria de acolo venea la noi in peluza. Inca un 2 pentru nerespectarea deontologiei profesionale.

Hitler (6 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 18:17

In plus cand spiritele pareau a se fi calmat, pt ca il injura tot stadionul, Zmarandescu insusi a intrat din nou intre noi si a lovit. Multimea se linistise, nu mai arunca cu nimic si zic ca din 2 rele o alegi pe cea mai mica si anume sa accepti sa fii injurat decat sa instigi din nou, asa cum a facut. Incredibil, ai zbarcit-o de data asta, dar e normal sa mai scrii si cate un articol prost. Sociologic analizat, cand intri si lovesti random intr-o masa de oameni, aceasta actioneaza ca o entitate si riposteaza violent, pt ca fenomenul de turma inchide robinetul rationalului. Cei care au bruscat pompierii puteau foarte usor sa fie identificati si arestati la sfarsitul partidei si o meritau cu varf si indesat, insa totul se putea face elegant, pt ca violenti au fost decat 2-3 ***

CPU (22 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 18:27

Si daca ala murea ?

klu80 (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 18:30

dar in grecia,fosta yugoslavie,italia tu nu vezi tortele.mai te dai si mare in jurnalism.fetito mai uita-te si in alte tari la fotbal.

Tdr (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 19:06

Habar nu ai ce scrii , nici nu stii ce sa intamplat si te-ai gasit tu sa comentezi ,*** 😉 In ultimele meciuri ale stelei sau aprins zeci de torte in peluzele adverse si nu sa intervenit ca aici , ****, nu am pornit noi scandalu ci sa intervenit in forta cu bastoane , gaze , electroshockuri peste noi , nu e normal sa reactionam cu ce avem ? Daca tu esti atacata cu arme tu te duci la bataie cu pumnii nu ? Gandeste-te fetito la ce scrii 😉 Suporterii sunt catalogati infractori pentru 1-2 teribilisti care vad ceva la televizor si se gandesc sa faca si ei 😉 Niciodata nu o sa sprijinim violenta dar suntem gata sa raspundem cu violenta la violenta 😉

anonim (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2008, 19:55

mi se pare, sincer, un articol penibil fiind redactat de cineva care, se vede, nu cunoaste fenomenul si atat timp cat nu cunosti bine un lucru nu poti sa il comentezi sau sa iti dai cu parerea despre el….suporterii sunt cei care dau culoare acestui sport si fara ei nu ar insemna nimic….este inadmisibil sa se intre in suporteri cu brutalitate la ordinul unui cioban, pentru doar 2 torte. In legatura cu titlul articolului, raspunsul e simplu: NU S-AR FI INTAMPLAT NIMIC…nu mai dramatizati si faceti atata caz pentru lucruri care nu s-ar fi intamplat. Si nu este adevarat ca numai la noi se intampla asa ceva…inca o dovada ca habar nu aveti domnisoara/doamna andries de ceea ce se intampla in italia, polonia, olanda si nu numai, tari in care fenomenul este de o mai mare amploare decat la noi…in viziunea mea insemnati pentru acest sport exact ce inseamna si ana-maria prodan adica NIMIC, aceea este o alta persoana care vorbeste, nestiind in prealabil nici cum o cheama.In tarile civilizate unde fenomenul este vazut cu alti ochi lucruri de genul tortelor, fumigenelor sunt perfect normale si chiar aplaudate atunci cand ajuta la crearea unui spectacol pe stadioane.Iar despre ceilaltui care isi dau cu parerea pe acest blog si sustin ceea ce scrie aceasta jurnalista, sunt sigur ca fac parte din categoria „SAMANTARI” care deasemeni nu stiu despre ce vorbesc……DE CELE MAI MULTE ORI NU STIE NIMENI CE SE INTAMPLA ACOLO DAR SUNT FOARTE MULTI CEI CARE CRED CA DE VINA SUNT HOOLIGANII…

PE STADION TE DUCI INTR-ADEVAR SA TE EXPRIMI LIBER..nu sa mananci seminte.

Comentează