Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Derby ratat

Acest articol a fost scris impreuna cu cititorii si va fi publicat in editia tiparita a Gazetei Sporturilor de miine, 22 martie. Iata articolul in forma finala: 

Trebuia sa inceapa de undeva, trebuiau sa apara si astfel de masuri, inainte sa moara oameni. Trei […]

vineri, 21 martie 2008, 11:54

Acest articol a fost scris impreuna cu cititorii si va fi publicat in editia tiparita a Gazetei Sporturilor de miine, 22 martie. Iata articolul in forma finala: 

Trebuia sa inceapa de undeva, trebuiau sa apara si astfel de masuri, inainte sa moara oameni. Trei probleme ridica decizia lui Deaconu: a fost exagerare? A fost premeditare? Nu cumva s-a creat un precedent nefast, care va da apa la moara huliganilor?

La prima intrebare, se invoca diverse situatii cind s-au petrecut lucruri mult mai grave. Surubul aruncat in Bozovici, incidentul Ganea – Mudura, scaunele rupte la Rapid – Steaua, cu Tudor la centru. Au avut dreptate arbitrii sa lase meciul sa continue? Conform regulamentului, si Tudor, si Deaconu au procedat corect. FIFA lasa la latitudinea arbitrului decizia in astfel de situatii critice. Nu e nici un paradox, nici o dubla masura. E o chestiune care tine mai degraba de ordinea publica, de siguranta persoanei decit de legile jocului.

Fapt e ca toleranta fata de proiectilele din tribune nu a dus la nimic bun. Incidentele de acest fel s-au inmultit si riscau sa se agraveze. Liga, Federatia, sefii de cluburi n-au luat inca in serios problema violentei pe stadioane. Dimpotriva, au functionat ca instigatori. Au alimentat tensiunile prin fiecare iesire la rampa. Asa cum procedeaza si dupa incidentele din Giulesti, vorbind de premeditari, discriminari, intrigi, „facaturi” si aruncind vina pe firmele de paza. Realitatea e ca pe Giulesti, joi seara, se putea intra cu bazooka in tribune, fara sa te intrebe nimeni nimic.

Se vorbeste de „inscenare”. Unul dintre cuvintele favorite din vocabularul Ligii 1. Meciul a fost intrerupt la scorul de 1-0 pentru Rapid. Daca Steaua era in avantaj, poate ros-albastrii nu paraseau atit de pripit terenul. Unii dintre ei s-au retras bucurosi nevoie mare, ca Lovin, de exemplu. Nimic mai jenant decit aceasta veselie ingusta. Cit de mindru poti fi cu o victorie la masa verde, dupa un joc slab?

Stelistii au profitat, rapidistii au plins. Sint victime colaterale ale unei decizii corecte si dureroase. S-a dat un exemplu, s-a tras o linie. Pina aici! Fotbalul nu se joaca sub teroare, stadioanele nu sint poligoane. Nu conteaza cine a aruncat bricheta, stelist, rapidist, persoana respectiva nu trebuia sa intre pe stadion. Dar organizatorii asteptau probabil un macel ca sa ia masuri.

 Oficialii rapidisiti au tolerat atacurile si amenintarile impotriva lui Rednic. Au inchis ochii atunci, n-au miscat un deget cind jucatorii erau asediati de ultrasi, la vestiare. Au incurajat climatul violent, expunindu-si echipa sanctiunilor Ligii si presiunilor din tribuna. Acum nu fac decit sa culeaga roadele neglijentei si atitudinii iresponsabile.

Da, decizia lui Deaconu a creat un precedent. Nu periculos, ci necesar. Teoretic, nu trebuie decit sa arunci brichete din tribuna, pentru ca echipa rivala sa piarda meciul. E simplu, nu? De aceea ar trebui sa fie foarte greu sa intri cu brichete pe stadioane. De aceea ar trebui sanctionate sistematic turbulentele din tribune. Derbyul ratat este o lectie pentru organizatori, in primul rind. O lectie cu atit mai dura, cu cit a fost predata la un derby, nu la un meci oarecare. E pacat ca lupta pentru Champions League se decide astfel. Dar daca bricheta lovea un arbitru strain, la un meci de Liga? Vorbeam de conspiratie sau de lipsa de civilizatie?

Au contribuit: Maria, dan aser, stoian cosmin adrian, IgorRap, Tibi, diana_cluj, DSN, dorina, teisarul, Alex, Danemarca-Suedia, Cupa Romaniei BUZOIANA, Craca_giulesti, MICHII, lucian GASPAR, MAILAT, Catalin, Pacifistu’, Ionut, alx, codruttzz, Sorin Camner, Iulius Cezar, ioan, apoca, UltraMihai, RAPIDitrIST, 1Q, vali, FIRENTZE, RUSURED_DOG, sandokan vasile, albanezul, un suporter, unu simplu, italyanu, chefere, maRianho, Sfantu Ilie, Daniel Ionut, Sstteelliisstt, Thunderbird, Gabriel, razvan, NP, Costelistu’, criss40, Suflet Ros-Albastru, angus, alinux, Alex, edynho, Cineva, dimmub, B52, raz, Roxana, Andrei, dio_1, gaby_pitu, MariUS. 

Comentarii (523)Adaugă comentariu

Clau (5 comentarii)  •  21 martie 2008, 18:47

sergiu ….
ai dreptate 100%

CORNEL (5 comentarii)  •  21 martie 2008, 18:47

pentru IGOR….inainte de a invoca cele intimplate acum 4 ani, gindeste-te la cele intimplate acum 4 ZILE, la Sevilla;…si spun acestea ca NEUTRU din punct de vedere a echipelor romanesti (traiesc de 20 de ani in Phoenix), ci ca suporter al FOTBALULUI in general si mai presus de fotbal, ca suporter al DREPTATII!

Maria Andrieş (35 comentarii)  •  21 martie 2008, 18:49

Pt. dana, daca vrei, poti, desigur, cu riscul sa fii amendat sau inchis

Clau (5 comentarii)  •  21 martie 2008, 18:49

Massimo Maccarone

ai perfecta dreptate!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gabriel calota (7 comentarii)  •  21 martie 2008, 18:51

Vinovatii sunt :
-conducatorii de club, deoarece accepta liderii de galerie ce indeamna la violenta si ii acopera pe scandalagii
-jandarmeria, politia pt ca mimeaza ca muncesc si fac multe abuzuri ce nu fac decat sa-i incite si mai mult pe cei nevosi.
-suporterii care-i accepta pe cei ce nu sunt fair-play
-clasicii Nasu si Corleone
-presa deoarece cauta numai scandal! Rog presa sa-l laude pe Sapunaru pt jocul prestat dar sa-l si puna la zid pt atitudinea de dupa (bataie si semne obscene). Idea este sa-i criticati pe toti cei ce nu sunt sportivi profesionisti….un alt exemplu este si Lovin care avea ca prim gand suspendarea meciului si nu rasturnarea scorului (o zdreanta de jucator ce pateaza imaginea si prestigiul clubului)
….
….
ar fi un roman de scris!

din pacate cei ce sufera sunt cei ce iubesc cu adevarat fotbalul! Cum spunea Florian Pitis, Dumnezeu sa-l aiba in paza.. „-mai bine o bara frumoasa decat un gol urat!”
Pt toti cei ce iubim fotbalul, seara trecuta a fost una de doliu! Cu totii, am asistat la moartea oficiala a spectacolului fotbalistic pe stadioane!

Nicu_Cluj (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 18:52

E grav ce se intampla pe stadioanele noastre dar mai ales in Bucuresti. Giulestenii nu sunt la prima abatere de acest gen si ma gandesc cum de nu au luat masuri din timp organizatorii. Acuma stau si debiteaza prostii si vad tot felul de conspiratii la colt de strada. Chestia e ca mai idioti ca suporterii rapidisti mai rar mi-a fost dat sa vad. Sa ai 1-0 cand mai sunt 20 min si sa te comporti ca-n padure dovedeste cat IQ posezi. Pana la urma fiecare pasare pe limba ei piere.

jointeru’ (6 comentarii)  •  21 martie 2008, 18:52

Am obosit sa tot aud de butoane, de Steaua favorizata samdp. Sunt stelist si imi doresc sa mearga Cfr si Rapid in liga. As vrea sa ii vad cum vorbesc dupa un meci cu Arsenal sau Real Madrid. As vrea sa nu il mai vad pe Gigi, Muresan, Zotta sau Iancu ca se mascaresc pe la televisor. As vrea ca ce asteptam de la tribuna sa vina din fotoliile conducatorilor. Domnilor conducatori, ne vrem fotbalul mai sarac inapoi dar fara domniile voastre. De ce ne manjiti pasiunea, bucuria de a aprecia un dribling, de ce ne manjiti lacrimile dupa o infrangere, de ce nu ne mai lasati sa iesim in strada. Ne e noua rusine de rusinea voastra.

Dromihete (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 18:56

Bun articol. Mai imi sterge dezgustul dupa articolele lui Buzarin.

gabriel calota (7 comentarii)  •  21 martie 2008, 18:56

Joint… ma fac frate de sange cu tine! :)))
mare dreptate ai!!!

netz (3 comentarii)  •  21 martie 2008, 18:57

felicitari pt felul in care ati intocmit acest articol.altceva?…e trist sa astepti un meci timp de 2 saptamani, sa te bucuri alaturi de cristi sapunaru si de ceilalti jucatori ai Rapidului, pt k apoi sa incepi sa plingi cand vezi bucuria lasa a echipei Steaua.pacat de munca baietilor, care chiar au crezut k fotbalul inca se mai poate practica in Romania…

jointeru’ (6 comentarii)  •  21 martie 2008, 19:03

Am uitat sa ma refer la domnii lideri de federatie, pe care ii asteptam cu totii sa faca ceva, nu sa incite si mai tare sau poate isi doresc sa avem si noi soarta Turciei. Ca nu suntem departe.

mihai (11 comentarii)  •  21 martie 2008, 19:18

Sa fim seriosi
Cine poate crede ca asa incepe lupta impotriva turbulentilor de pe stadioane ?eu cred ca lupta inceputa de deaconu s-a si sfarsit in momentul in care faimosii si vajnicii luptatori ai luminii au zbughit-o bucurosi la vestiar .intreb si eu la primul meci care urmeaza 1(o)bricheta aruncata e suficienta pentru a continua lupta asta vajnica impotriva violentei?sau e nevoie de mai multe…

euron (4 comentarii)  •  21 martie 2008, 19:29

Maria, comentariile sint prea multe pentru a putea sa le citesc pe toate, dar asta nu denota decit un singur lucru, articolul este bun.
Crede-ma ca nu sint cel mai mare fan al tau, dar articolul asta mi-a placut. Sigur ca nu pot sa-mi dau seama cit din el este contributia ta, dar este primul articol pe care il citesc care pune degetul pe rana.
PS. Sint curios totusi daca va fi si publicat in Gazeta de miine.

Dana (7 comentarii)  •  21 martie 2008, 19:55

pt Maria:

eu am lansat o ipoteza plauzibila pentru meciul de duminica. Normal ca nu sunt de acord cu astfel de manifestari deviante, insa pana nu vor fi camera de supraveghere ca si in Anglia, nu se vor putea aplica pedepse celor care gresesc, pentru ca sunt mai greu de identificat. Asa cum n-au descoperit inca cine a lansat bricheta, asa se poate intampla si duminica.

pt. Clau : cam usor judeci oamenii… am presupus prin absurd ca s-ar putea intampla. N-am spus ca se vor infiltra in peluza , unde controalele sunt f stricte, ci la T1.

silviu (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 21:59

M-am saturat sa vad’ oameni de fotbal’, fosti arbitri,fosti antrenori,presedinti de tot felul.
Pana la urma e doar un joc, adevarat, foarte multi bani la mijloc, dar e doar un joc.As vrea sa am iar 16 ani , in liceu, cand ma uitam pe TVE, duminica seara,rezumate din Spania…multi romani care marcau…sau nu si doar doua persoane , gazda emisiunii si un invitat , care zambeu la un luft al unui jucator, admirau un gol superb,si spuneau printre altele ca arbitrul a gresit la o faza… si atat.
As vrea sa spun ca sant suporter rapidist,dar poate ca nu sunt din moment ce accept decizia arbitrului , nu accept violenta de nici un fel pe stadioane, nu injur, nu stiu sa fluier,sa injur.Am inceput sa cred ca daca nu faci toate astea nu esti suporterul nici unei echipe.
MAI BINE NU.

alekx (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 21:59

Sper ca mesajul meu sa fie citit si de cei de la gsp.ro in zilele urmatoare la o emisiune ca sigur toata saptamana se va discuta asta cu surubul cu bricheta etc.Spun din start ca sunt dinamovist.Asta e mi-e rusine anul asta dar ce sa fac pasiunea nu o schimbi dupa cum bate vantul.Referitor la ce s-a intamplat sunt foarte dezamagit.Pe George Becali il respect nu pt cultura lui ci pt ca a ajutat atata lume dar sa fii ditamai miliardarul si sa te bucuri ca la un moment dat nefavorabil echipei tale a zburat o bricheta si tu pleci acasa cu 3 puncte nu e demn de el si nu e barbatesc.Nu tineam cu nici o echipa in meciul asta dar nu a pierdut si nu a castigat nici o echipa ci a pierdut societatea romaneasca pentru ca ne dam in petec la fiecare meci pe multi dintre suporteri nu ii intereseaza spectacolul si vin la meci numai sa caute scandal iar milioanele de suporteri adevarati care se uita la televizor sufera in tacere acasa in fata televizorului din cauza catorva sute de scandalagii care se dau barbati numai pe stadion ca in viata de zi cu zi sunt niste anonimi ( vezi tweety sau alte cazuri ). Acum eu ce sa inteleg din toata povestea asta ca daca Dinamo conduce pe steaua cu 1-0 un stelist se poate duce frumusel la spitalul de urgenta la loja acolo la balcon isi ia prastia cu luneta ocheste arbitrul in cap si castiga cu 3-0 si toata lumea e fericita? Si ce obtinem ce vrea si Becali sa mergem in Europa sa ne dorim sa nu luam mai mult de 3 si sa castigam ceva bani din bilete si publicitate ?Asta e viitorul fotbalului romanesc ? Ce sa invete suporterii dc conducatorii vorbesc cum vorbesc dc fotbalistii ma mult stau pe jos decat joaca si parca au boala oaselor de sticla daca ii atingi un pic se sparg ca niste bibelouri ca nu urmaresc a da gol si mai mult a obtine o lovitura libera sau un penalty din care sa dea gol.Cand eram mic imi ziceam ce prosti sunt unii ca nu se uita la fotbal dar ce se intampla acum in fotbal la noi tine mai mult de cascsadorii rasului.Ne uitam mai mult in tribune si la conducatori ce declaratii mai dau decat la joc. Concluzia este ca daca am vedea ceva fotbal si niste conducatori cu bun simt poate nu le-ar mai veni sa dea cu ce le pica in mana in cap la arbitru sau in alta parte.Campionatul nostru e o furtuna intr-un pahar cu apa.Traim din amintiri si performante demult apuse iar prin comportamentul patronilor de la echipa si fotbalul mimat de majoritatea jucatorilor din campionat nici ca o sa mai ajungem vreodata acolo.Stai si te gandesti marele derby rapid-steaua cu 10-15mii de oameni si iese atata scandal si inainte de ’89 erau 80 mii si la multi le chioraiau matele de foame si tot nu arunca nimeni cu nimic in teren desi erau 80 mii.Si mitica dragomir mai zice ca fotbalul tine steagul sus in tara ca la altele suntem praf.care fotbal? pai de octavian belu ca a adus o roaba de medalii ce sa zicem de atletism si de altele cu fotbalul ne mandrim noi?
Astia n-au fost in stare in 20 de ani sa treaca macar de grupe ucl si se bat cu pumnii in piept ca ei au facut si au dres.cele mai bune peformante tot cu generatia de dinainte s-a facut cand jucatorii aia nu aveau asa fite in cap jeepuri bani si altele.jucau pe nimic si puneau osu la treaba nu ca astia stau pe jos sa vada dc arbitrul da galben si dupa aia se ridica repede.noi avem nevoie de fotbal nu de marionete.nemtii intra pe stadion cu pahare cu bere si cu ce vor ei la noi ti se ia dopul de la sticla sau bagi in tine ca setila la poarta stadionului ca ti se ia sticla de la gura ca nu cumva sa o arunci in teren. asta e diferenta intre noi si ei.aia au fotbal au jucatori si au spectatori.noi avem cascadorii rasului avem domnisoare prefacute si smecheri de stadion.

silviu (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 22:36

P.S:
prefer sa joc fotbal pe maidan sau fifa pe calculator dect sa ma mai uit la TV.

Marirea sanilor (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 22:36

eu cred ca violenta pe stadioane nu e decat o nevoie.

oamenii sunt suparati, se injura ca chiorii, se intorc acasa racoriti.

pe undeva e si o parte buna. n-o sa-si mai injure nevestele, copiii si sefii (in gand).

asadar, as vrea sa vad cat mai multa violenta pe stadion 🙂

noi rimanii (20 comentarii)  •  22 martie 2008, 6:13

ne place ori nu , astia suntem!

ioan plischi (400 comentarii)  •  22 martie 2008, 6:18

singura solutie: de-acum inainte toate partidele dintre cele trei cluburi nascatoare de huligani – se stiu, n-are rost sa le numesc – sa se desfasoara fara spectatori. ca sa se instaleze o cupola dintr-un material care sa nu permita obiectelor de orice fel sa patrunde in teren mi se pare o solutie prea costisitoare, asa ca o propun doar ca rezerva de portar.

noi rimanii (20 comentarii)  •  22 martie 2008, 6:23

faptul ca nu se ia nici o masura contra virulentei de limbaj , ar trebui sa dea de gindit!!!!! adevarate sau nu, afirmatiile conducatorilor de cub ar trebui sanctionate! daca becali nu ar fi enuntat clar; ca va apela la butoane tensiunea din tribuna ar fi fost alta! nici ca gluma ,nu ai voie sa declari ca l-ai . manjit pe x ori pe z!se creaza o opinie deformata,care influienteaza totul !

Luceafarul (1583 comentarii)  •  22 martie 2008, 7:26

Un eveniment asemeni unui spectacol de circ unde rolul principal la avut arbitrul Diaconu cu un rol d victima inchipuita ..un teatru ieftin care nu isi avea nici rostul nici locul..acest scenariu apartine fara dar si poate d catre Latifundiarul Gigi cu aria Butoanele..rusine Steaua

Zapata07 (1583 comentarii)  •  22 martie 2008, 9:23

„n0nval0rile” Stelei au ma1 mwlte selecti l nat10nala dekat l0tw rap1dwlw1

ovidiu (1 comentarii)  •  22 martie 2008, 9:55

Salut,

se „judeca” intotdeauna potrivit „regulamentului” cind trebuie sa fie favorizata steaua.
daca era pe ghencea putea sa arunce si cu o grenada ca nu se oprea meciul.
scorul a fost 1-0, restul sunt vorbe.

Gogu (11 comentarii)  •  22 martie 2008, 9:58

De fapt , arbitrii de pana la Deaconu, au fost in culpa.Sub presiune, au acceptat sa inchida ochii si au tolerat huliganismul.De aia am ajuns aici, pentru ca in loc de o atitudine ferma, mereu am preferat eschiva, sa nu suparam nici capra si nici varza.Am preferat sa conducem meciul, prin ploaia de scaune, vezi cazul Tudor, decat sa luam masura fireasca care se impunea.Acum cand in sfarsit cineva ia taurul de coarne, il facem cu ou si otet.Pacat.
Apropo, mi-l si imaginez pe Colina dupa o lovitura in cap , diplomat fiind si tinand cont de scor si masa verde, cum ar fi continuat meciul.Visez, nu?

fred69 (7 comentarii)  •  22 martie 2008, 10:13

Lupescu si Sandu,putregaiul de la varful fotbalului romanesc! Sau ce-a mai ramas din el..Daca vom continua asa,cu siguranta multe echipe nu vor mai cheltui bani pentru a se prezenta la meciurile cu Stiaua..Ce sens ar avea?Vorba cantecului…si-a lui Jiji: tot ce misca-n tara asta,raul,ramul..mi-e prieten numai mie,iara voua dusman este! E posibil asa ceva? E posibil incultura crasa sustinuta financiar sa demoleze istoria? E posibil domnilor! Traim in romania,si asta ne ocupa tot timpul..

Alex (3 comentarii)  •  22 martie 2008, 10:35

Arbitrul a luat cea mai proasta decizie posibila. Incidentele au fost mult mai putin grave decat la alte meciuri, doar ca nah…steluta romaniei era condusa, nici nu ajungea la poarta, nu era posibil sa piarda „cea mai iubita echipa de pe pamant” acest meci. Oare stau si eu acum si ma intreb, ce s-ar fi intamplat daca suporterii rapidisti ar fi constientizat ca meciul chiar va fi oprit definitiv si 8000 de oameni ar fi coborat sa isi faca dreptate? In conditiile in care tot fotbalu (inclusiv nationala, pardon…steaua) au ajuns sa fie conduse de un oier cu 2 clase care de ani de zile trateaza cu fundu orice lege sau persoana care i se opune, nu vi s-ar parea indreptatit acest gest? nu, nu ar fi fost un act de huliganism, ar fi fost o REVOLUTIE, una de care avem nevoie disperata pt ca fotbalul nostru se duce incet incet din nou de rapa. Sa vedem cine l-ar mai fi pupat pe frunte pe Diaconu daca decizia lui imbecila conducea la un dezastru.

nokia 6500 slide (1 comentarii)  •  22 martie 2008, 10:45

Desi total impotriva implicarii femeilor in fotbal (imi vine greu sa asociez scuipaturi si injuraturi cu femeie) cred ca domnul Buzariciu sau Buzariniu sau cum il cheama ar trebui sa citeasca acest articol si sa isi reconsidere pozitia. Corect, precedentul nu este periculos, in cazul de fata, ci 100% necesar. Civilizatia, sau mai degraba lipsa ei in Romania isi are radacinile in ignoranta celor care inca mai vor cate ceva. Felicitari arbitrului Deaconu!
Un alt lucru pozitiv e numarul mare de comentarii pentru acest articol. Buzaspartin ala crede ca nu se poate strange audienta in Romania decat prin instigari ieftine si mesaj populist. Uite ca… nu e asa. Invitati-l la o vizita pe-aici.

Alex (3 comentarii)  •  22 martie 2008, 10:53

Dar cum iti explici ca intotdeauna steaua e ceva avantajata? coincidenta cu faptul ca gigi a zis ca umbla la butoane, cu faptul ca nu ati jucat absolut nimic de can d a inceput returul, cu faptul ca au fost 3!!! penalty-uri clare ca lumina zilei neacordate adversarilor stelei? haideti mah, ce dreq, v-a spalat ciobanul asta mintile la toti. Voi chiar credeti in Mos Craciun? Mai uitati-va si in alte campionate (in Spania s-a aruncat cu o chiuveta si un cap de porc la un Barca – Real, dar arbitrul ala avea cap, nu ca bizonu asta autohton). Orice prost poate sa conduca un meci cu regulamentu in mana, dar numai un arbitru mare stie sa il si aplice cand trebuie. Ceea ce vreti voi sa faceti este sa luati o sticla goala de la groapa de gunoi a orasului si dupa aceea sa va bateti cu pumnii in piept ca ati facut curatenie. 😉

fred69 (7 comentarii)  •  22 martie 2008, 10:55

Sa va spun o poveste…Era in noaptea de dupa turul Rapid-Stiaua in uefa..In gara de nord,vreo 80 de rapidisti veniti de la cluj,asteptau dimineata,sa se intoarca acasa.La distanta de doua peroane,5 fani stelisti,de undeva din moldova,nu mai retin de unde..doi din ei in tricouri,desi afara era un frig de crapau pietrele..Desi poate parea greu de crezut,le-am dat jumatatea de franzela si cateva felii de salam care ramasesera nemancate de la noi,doua geci,si o sticla de vodka Polar.. Noapte a trecut repede,povestind intre noi despre meci,si cum trenul stelistilor pleca cu aprox jumatate de ora mai repede ca al nostru,ne-am dus sa recuperam gecile de la ei..Intorcandu-ne inapoi cu gecile,inimosii suporteri stelisti si-au inceput asaltul cu bolovani de pe peron,dupa care s-au urcat in tren,inchizand usile vagonului..Cum considerati reactia? Cum ar fi trebuit a reactionam noi? Cum te poti numi stelist fara sa-ti crape obrazul de rushine?***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)! Si sunt totusi cuvinte prea mici…

cip (8 comentarii)  •  22 martie 2008, 11:14

o singura remarca am de facut,steaua a jucat cel putin la fel de bine ca rapid,golul a fost oarecum norocos si nu e normal sa se spuna ca rapid e castigatoarea morala a meciului atata timp cat mai erau 15 min de jucat

fred69 (7 comentarii)  •  22 martie 2008, 11:15

De ce n-ati trait voi oare,galagiosilor,vremurile in care orice jucator care face doua driblinguri cunsecutive si dadea o pasa cu calcaiul era „curtat insistent”,a se citi obligat, sa mearga la Stiaua,iar daca nu accepta il pastea stagiul militar?De ce sunteti atat de indolenti incat daca iubiti o echipa de fotbal nu-i cunopasteti istoria? Cati suporteri stelisti au cunostinta despre ziua in care a aparut Stiaua? Asta daca a aparut,pentru ca istoria nu cunoaste nici un act validat de infiintare a clubului..Idem Dinamo!

S4e (1 comentarii)  •  22 martie 2008, 11:39

„Dar daca bricheta lovea un arbitru strain, la un meci de Liga? Vorbeam de conspiratie sau de lipsa de civilizatie?”

NU mai vorbeam deloc! De rusine!

Draga Maria, la un meci UCL publicul este diferit. Acel public vine pentru spectacol. In partidele din campionat public doreste scandal, seminte si, cu voia jandarmilor, violenta.

La noi insa civilizatie ioc, infrastructura ioc, bun simt ioc!

Daca Steaua, Dinamo, Rapid sau alte echipe ar primi puncte de penalizare pentru fiecare partida in care sunt probleme serioase, publicul s-ar schimba. Daca un jucator ar sti ca primeste 10 etape de suspendare pentru gesturi provocatoare, si-ar tine ala degetele acasa. Daca un conducator de club ar primi o amenda usturatoare (una cu multe zerouri si exprimata in valuta forte) pentru fiecare declaratie necivilizata, si-ar pune leocoplast pe gura.

Daca ar fi atmosfera asta la un meci de F1 va dati seama ce ar fi acolo?

fred69 (7 comentarii)  •  22 martie 2008, 11:45

Sa va spun o poveste…Era in noaptea de dupa turul Rapid-Stiaua in uefa..In gara de nord,vreo 80 de rapidisti veniti de la cluj,asteptau dimineata,sa se intoarca acasa.La distanta de doua peroane,5 fani stelisti,de undeva din moldova,nu mai retin de unde..doi din ei in tricouri,desi afara era un frig de crapau pietrele..Desi poate parea greu de crezut,le-am dat jumatatea de franzela si cateva felii de salam care ramasesera nemancate de la noi,doua geci,si o sticla de vodka Polar.. Noapte a trecut repede,povestind intre noi despre meci,si cum trenul stelistilor pleca cu aprox jumatate de ora mai repede ca al nostru,ne-am dus sa recuperam gecile de la ei..Intorcandu-ne inapoi cu gecile,inimosii suporteri stelisti si-au inceput asaltul cu bolovani de pe peron,dupa care s-au urcat in tren,inchizand usile vagonului..Cum considerati reactia? Cum ar fi trebuit a reactionam noi? Cum te poti numi stelist fara sa-ti crape obrazul de rushine? Si sunt totusi cuvinte prea mici…

R10 (2 comentarii)  •  22 martie 2008, 11:47

Vad diversi domni stelisti care spun „arbitrul a procedat corect. Steaua trebuie sa castige cu 3-0”. Dragii mei, am innebunit cu totii? Bineinteles ca arbitrul a procedat corect ca doar nu era sa astepte pana il impusca cineva, dar de unde si pana unde Steaua trebuie sa castige cu 3-0. GRESIT! Steaua nu trebuie nimic. Meciul trebuie continuat de la 1-0, iar apoi Rapidul trebuie pedepsit grav pt ce s-a intamplat(suspendare + penalizare in clasament). In felul asta Steaua primeste exact ceea ce merita (rezultatul de pe teren, ca de-aia suntem la fotbal), iar Rapidul, la randul sau, primeste ceea ce merita (suspendare + penalizare in clasament ca de-aia ne aflam intr-o tara civilizata).

stejarel (2 comentarii)  •  22 martie 2008, 11:53

cred ca e bine cand a fost de la atunci dupa ce nu s-a dus pana la dincolo de unde nu e cum stii despre cat

delphi (1 comentarii)  •  22 martie 2008, 12:38

ce tare: nu te injura nimeni, pt ca articolul a fost scris de mai multi… 🙂

asta desi ai avut multe articole mai bune si ai primit sute de injuraturi 🙂

stelist (1 comentarii)  •  22 martie 2008, 12:45

pt diana_cluj: se vede ca esti o antistelista inraita si esti foarte subiectiva in ceea ce ai scris. nu te condamn personal,intr-adevar steaua e praf ca joc ca tactica ca … tot. sunt stelist dar asta e realitatea. trebuie o minte limpede pe banca nu un simbol(toata stima pt laca).dar de la asta pana la retrogradarea stelei in b e cale ffff lunga.de ce /?doar pt ca urasti steaua?doar pt ca nu il suporti pe becali?steaua nu are nici o vina in acest meci.arbitrajul pana la intrrupere a fost ok.de ce acuzi?pana cand vom accepta sa nu putem merge cu sotiile si cu copii la stadion fara sa ne fie teama?pentru ce exista fotbalul?ca sa ne omoram in arene ca romanii?eu nu cred.parerea mea personala este ca ar trebui continuat din min 74 si atat.nu masa verde, nu rejucare completa. asta e valoarea stelei si asa sa ramana…stelist pana la moarte

Boggddan (1583 comentarii)  •  22 martie 2008, 14:20

Ba romeo dar ce valori aveti ma innafara d coman,pe tiganul ala d marius constantin kre i?i bate colegul,pe zero ala d maftei,pe alcoolistul d pancu.nu aveti Istorie sunteti zero

PREMIUM MOTORS (1 comentarii)  •  22 martie 2008, 15:49

Noi va ajutam sa descoperiti masina care vi se potriveste cel mai bine. Impreuna cu noi veti alege automobilul de care aveti nevoie, pentru ca va putem recomanda orice marca auto. Va garantam cele mai corecte si echilibrate preturi din Romania pentru serviciile noastre personalizate. Putem comanda, la cererea dumneavoastra, autovehicule din orice tara a Uniunii Europene sau USA. Va oferim consultanta pe toata perioada derularii contractului:

alegerea masinii (marca, model, motorizare, nivel de echipare, etc.)
gasirea finantarii potrivite nevoilor dumneavoastra (cash, leasing, credit)
incheierea asigurarii full CASCO (daca este cazul) si RCA
livrarea masinii
accesorizarea masinii (daca este cazul)

Ice (1 comentarii)  •  22 martie 2008, 16:02

” Nu cumva s-a creat un precedent nefast..”
S-a creat un precedent nefast cand te-a nascut mama ta. Du-te fata la cratita, ca fotbalul e prea greu pentru tine.

Bogdan (1 comentarii)  •  22 martie 2008, 16:17

„Stelistii au profitat, rapidistii au plins. Sint victime colaterale ale unei decizii corecte si dureroase. S-a dat un exemplu, s-a tras o linie. Pina aici! Fotbalul nu se joaca sub teroare, stadioanele nu sint poligoane. Nu conteaza cine a aruncat bricheta, stelist, rapidist, persoana respectiva nu trebuia sa intre pe stadion. Dar organizatorii asteptau probabil un macel ca sa ia masuri”………..pai stai mha nebunooo dc nu s-a tras line din meciul tur…cand bozovic a fost lovit in cap cu un surub..care a disparut ulterior in triunghiu comisilor…dc nu s-a tras line la incidentul ganea-mudura……dc intodeauna se trage linie numai cu rapid…si rapid sa aiba de tras…dc???

casillas1 (1583 comentarii)  •  22 martie 2008, 17:44

Bogdane da voi ce istorie aveti mai hotilor? Pana inainte de 89 va tinea cu manevre Valentin Ceausescu acum fura ciobanul inima de leu, rusine voua ma k nu sunteti in stare sa castigati pe teren. Apasati pe butoane in continuare si va bateti cu pumni in piept ce echipa mare sunteti!

Alex 5 (1583 comentarii)  •  22 martie 2008, 18:41

Ke **** mea !i ku voi

MIHAI869 (1583 comentarii)  •  22 martie 2008, 18:55

S se rejoace meciul dak Rapidul se da aja rotund. STEAUA E CEA MAI TARE

anti-fecalieni (13 comentarii)  •  22 martie 2008, 18:05

ATENTIE!!! GSP E ZIARUL NEAMULUI FECALI!!

Daca scrii ca si commenturi in stiri cuvintele „o.ier”, „c.ioban” le transforma automat in „Domnul Becali”.

In momentul in care Fecali e facut albie de porci (ceea ce merita din plin) de catre useri, muta stirea pe stelisti.ro unde-i restrictioneaza dupa ip pe cei care scriu impotriva lui Fecali!!

ATENTIE!!! GSP E ZIARUL NEAMULUI FECALI!!

unu suparat (12 comentarii)  •  22 martie 2008, 18:10

trebuia un arbitru neutru!
nu un stelist
daca era neutru ,nu oprea meciul.
avea de ales intre a opri si a continua!
a ales sub presiunea stelistilor sa-l opreasca.
arbitrul a luat cea mai proasta decizie!!!
au fost atatea meciuri cu incidente, dar nu s-a oprit nici unul.
nu se va rezolva nimic cu decizia asta,
mai rau o sa fie
amintiti-va de ala care a dat in cameraman cu lantul.
ala nu era om?
nu trebuia sa piarda steaua la masa verde?
nu s-a facut nimic.
asa ca toti sunt cu muia !
o sa fie mai rau de acum in colo
sa vedem !

Gabistteaua23 (1583 comentarii)  •  22 martie 2008, 19:30

Dar daka a fost un complot �mpotriva lui Copos ?i a lui Rednic?

nyckson (1 comentarii)  •  22 martie 2008, 18:32

Precedent in ITALIA. Arbitru lovit dar meciul a continuat !!!

Un incident asemanator s-a petrecut în Serie A, în octombrie 2005, la derby-ul dintre AS Roma şi Lazio. Arbitrul Gianluca Paparesta a fost lovit în minutul 74 la pomete, de o monedă aruncată din sectorul gialorossilor, după ce a dictat o lovitură liberă din apropierea careului echipei la care juca atunci Cristi Chivu, la scorul de 1-1.
Accident asemanator in concluzie . Arbitrul a fost lovit , chiar taiat la pomete de o moneda aruncata de la tribuna a 2-a , probabil de suporterii Romei , echipa gazada. Ce a facut arbitrul? A fugit la vestiare? NU !!! a primit ingrijiri medicale si a continuat meciul ! De ce? Pt ca era un derby important si pentru ca nu el trebuia sa fie in centrul atentiei . Era tot cu 15 minute inainte de final (aproximativ minutul 74) .
Paparesta, care a suferit o tăietură la pomete în urma incidentului , ceva mult mai grav decat Deaconu.Insa ce a facut Paparesta ? A decis, totuşi, după câteva minute, continuare partidei. Si daca faceti rost de inregistrarile video ale acelui meci o sa vedeti ca s-a continuat sa se arunce cu obiecte in teren !!! si asta in campionatul Italiei. Oare de ce a continuat? Pentru ca nu avea interese !
Care a fost decizia federatiei italiene?
Decizie internă: Amendă 25.000 de euro pentru clubul AS Roma . ATAT !!!
Diferenta dintre acel indident si cel din Giulestie este faptul ca Paparesta nu a fost junior nici la AS Roma si nici la SS Lazio.
Oricat se va spune ca a arbitrat corect si a fost echidistant in decizii , in subconstientul lui tot stelist este , jucand la Steaua, fiind facut sergent major de Steaua. Se poate spune ca stiind ca este acoperit de regulament a gasit momentul perfect in a ajuta echipa de suflet aflata intr-un moment in care risca sa piarda puncte importante lupta pentru locul 2. Din toate aceste eveimente acest lucru reiese ! A arbitrat corect , dar cand totul era in defavoarea echipei de suflet a gasit o modalitate de a ajuta Steaua , fiind acoperit de regulament. Si stiind ca la comisii tot Steaua o sa castige avand in trecut decizii favoravile in situatii in care daca se afla alta echipa probabil ca era si depuncatata nu numai suspendata.
Acelasi incident a fost si pe stadionul Ghencea in turul campioantului , Bozovici fiind lovit cu un surub nu bricheta, deci cu un obiect mult mai periculos . Atunci de ce nu a oprit meciul?De ce nu a intrerupt partida? Personajele principale intr-un meci de fotbal care sunt? Jucatorii sau arbitrii? De ce exista arbitru de rezerva? De ce nu a suspendat meciul si atunci? Si atunci au continuat sa se arunce cu brichete dupa ce Sapunaru a dus surubul la obervator! Si nu era tribuna a 2-a. Era chiar galeria Stelei. Atunci nu mai avea loc de intors.Vizionati meciul si o sa vedeti ! Comisia de disciplina atunci a suspendat tot echipa Rapid deoarece au rupt „cusca” facuta intenrionat de stelisti .
Care incident era mai grav? Accidentarea unui jucator de catre obiectele aruncate de stelisti sau ruperea unei plase neinsemnate? Se pare ca acesta comisie a decis ca o plasa e mai importanta decat un jucator …
Corect era ca meciul din Giulesti sa se joace pana la sfarsit ! Sau in conditiile date corect este sa continue din minutul 72 de la scorul de 1-0 pentru Rapid , fara suporteri , chiar si pe teren neutru !

Filmulete de la Roma – Lazio
http://www.youtube.com/watch?v=LCzuYE79teo&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=RQp2xN6GVLQ&feature=related

adriano (1 comentarii)  •  22 martie 2008, 18:32

eu zic ca la ficare meci al stelei de acasa sa se stranga un grup de rapidisti inarmati cu brichete ascunse pana in varful ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) si sa arunce in arbitru…ia sa vedem se intrerupe meciul? raspuns : nu cred…totusi ar fi o varianta..eu daca as fi din bucuresti asta as face dar nu sunt asa ca nu pot face nimik hai rapidu!!!!

Comentează