Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Supărat e Gigi, supărat

Gigi Becali s-a supărat pe echipă. S-a supărat taman după ce-a promis prime-record pentru titlu. Lucru clar, patronului din Ghencea îi plac extremele, dacă tot sare de la una la alta. Sare atît de des şi de repede, că nici […]

luni, 26 februarie 2007, 6:37

Gigi Becali s-a supărat pe echipă. S-a supărat taman după ce-a promis prime-record pentru titlu. Lucru clar, patronului din Ghencea îi plac extremele, dacă tot sare de la una la alta. Sare atît de des şi de repede, că nici supărarea, nici entuziasmul lui nu mai impresionează pe nimeni, cu atît mai puţin pe jucători, care s-au obişnuit cu toanele patronului. Cum îi vin, aşa se duc. Supărarea îl ţine o zi, două, apoi se mută în alte direcţii, fără să lase urme nici măcar în amintire.

Problema e că toanele lui Gigi nu sînt simple toane. La Steaua, ţin loc de strategie, viziune, plan managerial, studiu de fiabilitate, măsuri şi investiţii. Totul se decide în funcţie de curba sprîncenei patronului, nu de curba de efort. Dar nu poţi construi o echipă puternică bazîndu-te doar pe stări de spirit. Or fi ele schimbătoare, dar nu schimbă valoarea lotului.

Fotbaliştii de Steaua, cei pe care-i tot caută MM, ar şti că la un gol anulat aiurea trebuie să răspunzi cu un alt gol, nu cu polemici. Aşa procedează profesioniştii. Nu Comisia Arbitrilor trebuie să confirme că ai fost mai bun, ci rezultatul de pe tabelă. Fotbaliştii de la Steaua n-ar manifesta spontan, în momentele-cheie ale meciului, o lipsă crasă de voinţă şi lacune grave de putinţă. Din bune intenţii duse pînă la jumătate şi sprinturi libere de orice ţintă nu rezultă altceva decît enervarea patronului, şi aia trecătoare.

Cu trei-patru excepţii, jucătorii Stelei n-au talie demnă de cupele europene. De marea performanţă. Pentru majoritatea, contractul cu echipa din Ghencea reprezintă maxima realizare a carierei. Nu vor şi probabil nici nu pot mai mult. Ăsta-i adevărul care se pare nu l-a deranjat pe Gigi nici în primăvară, nici în vară, nici în toamnă, nici în iarnă. El tot promite că „scoate calul din mîzgă”, se supără, se veseleşte, trece prin toate nuanţele curcubeului, dar nici în ruptul capului nu-l bate gîndul să transfere un alt cal. Unul care să tragă la titlu şi la Ligă, nu la o delăsătoare căruţă mioritică.

Gigi e supărat acum, din cauza meciului cu UTA. E un pic de laşitate aici. E ca şi cum te-ai supăra pe o pisică, după ce te-a smotocit un leu. Gigi trebuia să se supere după meciurile cu Real, cu Lyon sau măcar după „dubla” cu Sevilla. Nu s-a supărat, a constatat doar cu seninătate neputinţa echipei. Giganţii vestici te strivesc o dată, de două ori şi, dacă rămîi întins la pămînt, dacă stai într-un cot şi-ţi contempli noua formă bidimensională, fără să mişti un deget să te ridici, te mai strivesc şi-a treia oară. Şi-a patra, de cîte ori vrea marele lor dorsal. Iar Gigi nu se supără. De ce oare? De ce?

Comentarii (302)Adaugă comentariu

lalala (30 comentarii)  •  27 februarie 2007, 14:43

@sirnobi pt catzi bani a bagat la Steaua a luat publicitate muuuulta publicitate

NYC (223 comentarii)  •  27 februarie 2007, 14:43

sirnorbi Says:

February 27th, 2007 at 2:42 pm
nyc: pacat ca nu sunt polisti sau rapidisti pe aici. sa inebuneasca. dinamo si steaua au controlat fotbalul romanesc inainte de 89 si il vor controla si in urmatorii 100 de ani deoarece sunt cele mai valoroase echie din tara.

da, da’ pt fotbalu’ romanesc (incep si eu ca aia) nu e chiar asa bine!

sirnorbi (125 comentarii)  •  27 februarie 2007, 14:44

lasa ca nici dinamo nu se poate plange. voi ati desfiintat gheata de aur :))
dar ti-am zis. noi intre noi nu are rost sa ne jignim. ne mai suparam pe voi, voi pe noi la fel, dar rezultatele echipelor cu care tinem nu vor fi egalate niciodata de nici un club din romania

lalala (30 comentarii)  •  27 februarie 2007, 14:45

@NYC sau sa nu incepem sa vb de metodele specifice securisto-militiene de racolare de jucatori arbitri informatzii …

sirnorbi (125 comentarii)  •  27 februarie 2007, 14:45

nyc: cum sa nu fiu bine? pai steaua si dinamo au avut rezultate extraordinare in europa inainte de 89. semifinale, finale de cupe europene

NYC (223 comentarii)  •  27 februarie 2007, 14:46

lalala Says:

February 27th, 2007 at 2:45 pm
@NYC sau sa nu incepem sa vb de metodele specifice securisto-militiene de racolare de jucatori arbitri informatzii …

pai sa nu incepem:))), da’ valentin a dus pe culmile…:)))

cum ati zis si voi, norocul au fost rezultatele din europa, ca altfel steaua era mai urata ca dinamo

sirnorbi (125 comentarii)  •  27 februarie 2007, 14:47

baieti. si noi si dinamovistii au probleme mari, iar noi incepem iar cu comunismul. nu e bine

elle (228 comentarii)  •  27 februarie 2007, 14:48

sirnorbi Says:

February 27th, 2007 at 2:47 pm
baieti. si noi si dinamovistii au probleme mari, iar noi incepem iar cu comunismul. nu e bine

EXACT!!!!

NYC (223 comentarii)  •  27 februarie 2007, 14:48

sirnorbi Says:

February 27th, 2007 at 2:45 pm
nyc: cum sa nu fiu bine? pai steaua si dinamo au avut rezultate extraordinare in europa inainte de 89. semifinale, finale de cupe europene

hai, ma, fii serios, ca nu era un mediu normal atunci…

au fost rezultate, f bine, da’ in conditii de eprubeta…

sirnorbi (125 comentarii)  •  27 februarie 2007, 14:48

dinamo si steaua sunt urate de suporterii echipelor frustrate din campionatul romanesc: poli tm(aka fulgerul bragadiru) si rrapid.

NYC (223 comentarii)  •  27 februarie 2007, 14:49

sirnorbi Says:

February 27th, 2007 at 2:47 pm
baieti. si noi si dinamovistii au probleme mari, iar noi incepem iar cu comunismul. nu e bine

aici incerci s-o dai cotita:))), da’ nu-ti prea merge:).

cum dracu’ sa avem probleme la fel de mari la 15 puncte avans?:)

NYC (223 comentarii)  •  27 februarie 2007, 14:50

cand il vedeam pe copos ala sambata si aseara…imi venea sa-i dau numa’ bobirnace pe chelie:)))

NYC (223 comentarii)  •  27 februarie 2007, 14:51

castane, pardon:)))

elle (228 comentarii)  •  27 februarie 2007, 14:52

NYC Says:

February 27th, 2007 at 2:50 pm
cand il vedeam pe copos ala sambata si aseara…imi venea sa-i dau numa’ bobirnace pe chelie:)))

parca e un dracusor….. 🙂

M_i_r_c_i_u_’ (5 comentarii)  •  27 februarie 2007, 14:53

Nu stiu de toata lumea zice ca Steaua e la -15 grade si Rapidul la…! De unde stiti ca Dinamo e la 0 grade ? Poate sunt si ei pe la vreo 40 cu plus ! si incepe sa li se faca rau …poate , poate ……Bun articolul

sirnorbi (125 comentarii)  •  27 februarie 2007, 14:54

nyc: nu aveti probleme la fel de mari, dar sunt ceva probleme si la voi. titlul l-ati luat si trebuie sa recunosc-meritat. dar jocul nu va prea merge si apar problemele: ze kalanga, denis, borcea se ia de danciu, balace s-a transferat la voi- :)) etc. la noi e dramatica situatia si pare fara iesire.
pe mine nu ma intereseaza asa de tare cum a fost fotbalul romanesc inainte de 89- aveam 5 ani cand a fost revolutia. stiu ca au fost rezultate in europa si dinamo si steaua au fost cele mai favorizate de sistem. aaaa si mai stiu ca am luat cupa campionilor in 86 :d

NYC (223 comentarii)  •  27 februarie 2007, 14:55

sirnorbi Says:

February 27th, 2007 at 2:54 pm
nyc: nu aveti probleme la fel de mari, dar sunt ceva probleme si la voi. titlul l-ati luat si trebuie sa recunosc-meritat. dar jocul nu va prea merge si apar problemele: ze kalanga, denis, borcea se ia de danciu, balace s-a transferat la voi- :)) etc. la noi e dramatica situatia si pare fara iesire.
pe mine nu ma intereseaza asa de tare cum a fost fotbalul romanesc inainte de 89- aveam 5 ani cand a fost revolutia. stiu ca au fost rezultate in europa si dinamo si steaua au fost cele mai favorizate de sistem. aaaa si mai stiu ca am luat cupa campionilor in 86 :d

esti un invatat, ce sa zic:)

NYC (223 comentarii)  •  27 februarie 2007, 14:58

hai ca v-am lasat

salut

sirnorbi (125 comentarii)  •  27 februarie 2007, 15:00

NYC: CEAU

lalala (30 comentarii)  •  27 februarie 2007, 15:12

daca a plecat dusmanu (NYC) asta inseamna k plec si yo :)) la revedere sirnobi mai vb

alex_poli-tim (74 comentarii)  •  27 februarie 2007, 15:15

sirnorbi Says:

February 27th, 2007 at 2:42 pm
nyc: pacat ca nu sunt polisti sau rapidisti pe aici. sa inebuneasca. dinamo si steaua au controlat fotbalul romanesc inainte de 89 si il vor controla si in urmatorii 100 de ani deoarece sunt cele mai valoroase echie din tara.

uite ca sunt! 100 de ani sunt cam mult nu crezi.. 🙂
e usor sa domini fotbalul romanesc cand vii calare pe tancurile armatei rosii.. si dupa ’90 chiar ca vechile structuri comuniste au disparut cu totul?
steaua trebuia sa pateasca precum omoloaga ei dukla praga, lasata in izbeliste de armata dupa ’90 si acum practic desfintata iar dinamo trebuia sa aiba soarta lui dynamo berlin, adica liga a -4-a 🙂

nu-ti face griji o sa vina si randul romaniei sa rezolve problema echipelor „puterii comuniste”. deocamdata curentul „pro iliescu” este inca puternic..

lalala (30 comentarii)  •  27 februarie 2007, 15:16

@alex fulgeru bragadiru dute mah si cauta palmaresu si LASANE

ebola (4 comentarii)  •  27 februarie 2007, 15:17

PHILIPE! MENDY! FA-I LU’ meme DOI COPII!…

alex_poli-tim (74 comentarii)  •  27 februarie 2007, 15:18

sirnorbi Says:

February 27th, 2007 at 2:48 pm
dinamo si steaua sunt urate de suporterii echipelor frustrate din campionatul romanesc: poli tm(aka fulgerul bragadiru) si rrapid.

pe craiova ai cam uitat-o..
v-ati facut echipe pe seama ei si acum o priviti cu superioritate..
cum era sa stati numai in centrul vostru de copii si juniori?

PS: pe dinamo o detesta toata lumea inafara de fanii proprii

alex_poli-tim (74 comentarii)  •  27 februarie 2007, 15:19

lalala Says:

February 27th, 2007 at 3:16 pm
@alex fulgeru bragadiru dute mah si cauta palmaresu si LASANE

hop! ai aparut si tu de la stana cu o galeata de cas.. 🙂
ne-ati cam reprezentat cu cinste in europa, „eurofantasticilor”

lalala (30 comentarii)  •  27 februarie 2007, 15:21

@alex fulgeru opac poate oaie esti tu k eu sigur nu sunt si noi eurofantasticii nu am jucat la Lausane si nici nu am pierdut acolo;)

alex_poli-tim (74 comentarii)  •  27 februarie 2007, 15:24

poate ar fi mai bine sa fuzionati: cum ar fi Stedin bucuresti; culori rosu-albastru-alb; sarbatoarea clubului: 23.08.1944
imn: internationala

cluburi prietene: TSKA moscova, Sofia, Dinamo moscova, tbilisi, minsk, tirana.. 🙂

alex_poli-tim (74 comentarii)  •  27 februarie 2007, 15:26

lalala Says:

February 27th, 2007 at 3:21 pm
@alex fulgeru opac poate oaie esti tu k eu sigur nu sunt si noi eurofantasticii nu am jucat la Lausane si nici nu am pierdut acolo;)

daca tot va iubiti atat de ce nu-i primiti pe „caini” sa joace in liga la voi pe stadion? in fond sunteti cluburi provenite din aceasi parinti.. 🙂

SUPER DINAMOVISTA (560 comentarii)  •  27 februarie 2007, 15:28

despre ce se mai discuta aici?

SUPER DINAMOVISTA (560 comentarii)  •  27 februarie 2007, 15:30

alex

sa jucam pe ghencea?mai bine nu mai jucam

Mihnea (63 comentarii)  •  27 februarie 2007, 15:30

Despre oralitatea stilului lui Becali

SUPER DINAMOVISTA (560 comentarii)  •  27 februarie 2007, 15:31

ma gandeam ca ati terminat cu becali.serios,lumea il baga in seama prea mult.

Mihnea (63 comentarii)  •  27 februarie 2007, 15:36

si io zic la fel… ce zici de dennis serban?

SUPER DINAMOVISTA (560 comentarii)  •  27 februarie 2007, 15:41

ce sa zic?ii multumesc pt superbul gol dat stelei dar parca nu prea se misca bine.

alex_poli-tim (74 comentarii)  •  27 februarie 2007, 15:45

Super Dinamovista

sa-ti dau o veste proasta!

s-ar putea sa fiti obligati!

selist_rosh_albastru (2 comentarii)  •  27 februarie 2007, 15:52

nu are rost sa mai vb de „dinamo”…sau cum ii zice!!!La cat au furat in campionatu asta……..15 in fatza stelei sunt putzine……oricum sa speram ca isi va da seama jiji si sa ii faca bagaju lu` oli pt ca nu e de steaua si MM sa aduca ceva valoros pt Steaua……sa nu stam numai in Dica.Oricum nu am auzit de dinamo asta …sau mai bine zis …cine e dinamo….?Fortza STEAUA

Mihnea (63 comentarii)  •  27 februarie 2007, 15:55

@super di
pai acum..in afara de moti nu prea se misca nimeni bine..parerea mea

Fabio Leandro (5 comentarii)  •  27 februarie 2007, 16:01

Maria, acum ca ti-ai scris articolul, e chiar atat de greu sa-l sustii cu argumente sau la tine nu se bazeaza nimic pe logica pentru ca esti geniala si te bazezi pe metafore, astfel ramanand ca noi sa ne dam seama ce-a vrut geniul sa scrie ? Nu vrei sa combati deloc toate injuraturile retardatilor sau parerile celor care s-au simtit ofensati ? Nu de-alta, dar se pare ca ai suparat o mare parte din suporterii Stelei…sau te doare-n paispe’ ? Esti la cumparaturi ? Aloo !!!
Maria, sa stii ca de azi lucrezi pentru domnul Copos !
Te gandesti la urmatorul articol ? Si eu care credeam ca iti vine pe loc. Maria…incearca numai sa critici de acum incolo. Pentru a simti ca ai dreptate, ca gandesti matur si ca esti unica, asta trebuie sa faci…plus ca atunci cand critici, cuvintele vin unu’ dupa altu’, fara sa trebuiasca sa te strofoci.

Dora (4 comentarii)  •  27 februarie 2007, 16:02

Salut!
Precizez de la început că eu sunt rapidistă.
Meciul de la Oradea a avut greşeli mari de arbitraj.
Steaua a avut un gol valabil anulat. Fază fără dubii sau alte comentarii. Cât despre cel de-al doilea presupus gol, este o fază controversată, nimeni nu poate spune precis dacă a fost gol sau nu. Plus că înainte a fost un fault în atac. Deci discuţia pare fără rost (doar la această fază).
Pe de altă parte, Rădoi trebuia să ia roşu direct. Paraschiv trebuia eliminat. Aşadar, greşeli de ambele părţi. Totuşi, parcă e mai gravă cea în defavoarea Stelei.
Însă de aici şi până la isteria care s-a creat în jurul acestui subiect….Comploturi, conspiraţii universale împotriva Stelei, lupte între partide… Aberant, după părerea mea. Nu e prima şi cu siguranţă nici ultima dată când arbitii greşesc într-un meci, într-un sens sau altul.
Asta este miza aici. În trecutul foarte apropiat ( după meciul Stelei de la Bistriţa în 2006), a mai fost o situaţie similară. După un meci în care Steaua a fost dezavantajată, contucătorii stelişti au urlat ca din gură de şarpe. Urmarea? Arbitraje curtenitoare, titlul de campioni asigurat şi „glorioasa” calificare în CL. Câtă dreptate a avut dl. Lucescu când a zis că are câştig de cauză ăla care strigă mai tare! RAPID ce trebuia să facă după meciul cu FC Vaslui când am avut un gol valabil anulat şi după meciul cu Farul când nu am primit 2 penalty-uri?
Revenind la situaţia de acum, Steaua a fost mai mult decât avantajată în tur. (ştie toată lumea de meciurile cu RAPID, FC Argeş, Vaslui, Poli Iaşi).Totuşi, nu sunt absurdă să pretind ca de acum încolo să-i fie întoarse favorurile, adică să piardă tot atâtea puncte câte a şi câştigat cu arbitrii. NU!!! Rezultatul unui meci trebuie stabilit de jucători pe teren, nu de arbitri.
Dar să înţeleagă că aşa cum s-a greşit în favoarea ei, tot aşa se poate greşi în defavoarea ei. Iar asta nu înseamnă sub nici o formă că RAPIDUL are vreun amestec.
P.S. MM Stoica să nu mai vorbească de RAPID că profanează această echipă.
Mi-e frică de arbitrajele pe care le va avea Steaua de acum încolo!
FORZA RAPID!!!

alex_poli-tim (74 comentarii)  •  27 februarie 2007, 16:10

Dora

ai perfecta dreptate! auzi la ei.. li s-a anulat un gol si acum e drama nationala, „nu sunt respectati” , nu si-au primit cei 10 % cuveniti pentru gloria adusa roamniei. exact asa a fost si la bistrita iar dupa aia au avut numai arbitrii „de casa” si adversari curtenitori..

numai ca daca o sa continuie sa joace prost, steaua nu are nici o sansa sa ia locul 2..

SUPER DINAMOVISTA (560 comentarii)  •  27 februarie 2007, 16:12

Dora

Rapid va termina pe 2

Eugene O’Neil (15 comentarii)  •  27 februarie 2007, 16:28

Nu am simtit nevoia sa intru in polemica. Nu vreau sa imi raspunda careva de aici.
Zenga si Protasov pe deoparte…Piti si Olaroiu pe de alta parte…
Aceiasi echipa, poate intarita!, acelasi investitor, acelasi manager. S-a schimbat jocul insa, cu cei doi straini juca fotbal…
La UTA…numai bolnav sa fi sa spui ca faza de la GOLUL 1, din prima repriza e neclara…portarul Tudor este culcat pe linia portii cu soldul…mingea e in brate! Care sunt indoielile?? La GOLUL 2…nimic de spus. In meciul cu Rapid din tur toti Rapidistii au tipat ca din gura de sarpe ca a fost penalty la Goian…cu Zicu…reamintesc ca inainte de acea faza cu 10 min Rada a calcat pe Nicolita si trebuia eliminat! In meciul cu Dinamo…Steaua(fara comentarii)…la Iasi…iaca 12 puncte..poate 7..poate 8. Eu cred ca acest episod al Stelei vine din frustrarea accidentarilor, a nerecunoasterii, a frustrarii punctelor luate. Sufera din cauza multiple..cea mai importanta este antrenorul. Unde este driblingul, fenta, savoarea fotbalului Domnule Olaroiu?

SUPER DINAMOVISTA (560 comentarii)  •  27 februarie 2007, 16:37

la meciul cu Dinamo, jocul stelei egal cu zero,eliminari pe deplin justificate,golul lui Denis, de generic; cat despre meciurile cu arges, poli iasi, gloria, rapid (erori de arbitrj clar in favoarea stelei=alte meciuri suspecte…

dorel (3 comentarii)  •  27 februarie 2007, 16:42

prea mare tam-tam se face pe arbitrajul de la meciul stelei,doar jiji a observat imediat dupa meci ca steaua nu joaca nimic si daca nu joci n-ai cum sa cistigi ,au dreptate cind spun de faza din ultimele minute ,dar trebuie spus ca daca era un arbitraj bun cred ca mai multi stelisti terminau meciul inainte de cele 90 de min.pt nervozitatea din teren eu ii vad vinovati pe mm care are probleme mari cu capul si oli care a protestat la orice decizie a arbitrilor asa s-a intimplat si la alt meci la care stadionul a ramas fara hidranti.si acum de ce nu joaca steau :1 antrenorul nu sta pe banca (jiji) 2 staful tehnic nu se ridica la nivelul jucatorilor(excursionistul mm,fostul arbitru care si-a taiat mustata dar naravul ba) 3.iar circul pe care il face oli este pt a masca impotenta in ale antrenoratului si a justifica transferurile ratate ale copiilor lui de suflet care slefuiesc banca de rezerve. in speranta ca jiji nu se va trezii la timp ,hai RAPID

alex_poli-tim (74 comentarii)  •  27 februarie 2007, 16:45

Eugene O’Neil

ai vazut tu mingea ascunsa dupa Tudor? Eu m-am uitat la vreo 3-4 reluari si n-am vazut-o! daca n-ai vaut-o nici tu intrata in plasa inseamna ca PRESUPUI prin tot felul de deductii logice..

la iasi, ai vazut cumva vreun penalty provocat de goian si neacordat, recunoscut de altfel si de conducerea stelei? plus vreun cartonas rosu meritat de acelasi goian, dar ramas in in buzunarul arbitrului?

cu rapidu, binenteles ca ai vazut ce ti-a convenit, eu imi amintesc de un rosu mult mai clar pe care trb sa-l incaseze steaua

cu argesul, vaslui, bistrita ai vazut meciurile? de ce n-ai plangeri si acolo?

morala: tare ne mai place sa vedem partea paharului care ne convine!
obiectivismul nu pare sa fie o calitate a suporterului patimas!

PS: atata vreme eu ca suporter a lui poli timisoara POT RECUNOASTE ca a numite meciuri s-au castigat cu ajutorul substantial al arbitrilor ( ex: uta, ceahlaul) voi de ce nu puteti?

dorel (3 comentarii)  •  27 februarie 2007, 16:49

SI INCA CEVA TOT ANUL OLI FACE GAFE CIT CUPRINDE (ACUM IAR JIJI I-A GASIT UN JUCATOR LA MARCAJ EXACT CUM L-A SCOS PE CARLOS SI BOSTINA ANUL TRECUT) SI LA SFIRSITUL ANULUI VA FII DESEMNAT DE CATRE UNELE SOMITATI ALE SPORTULUI ANTRENORUL ANULUI

SUPER DINAMOVISTA (560 comentarii)  •  27 februarie 2007, 16:54

Alex

mi-a placut asta cu:obiectivismul nu e o calitate a suporterului patimas;recunosc.uneori nu sunt obiectiva

EL TIGRE (81 comentarii)  •  27 februarie 2007, 16:59

Sa stea linistit gigi ca a plecat MIMI iar in Brazilia sa mai ia ceva ha ha ha

musty (3 comentarii)  •  27 februarie 2007, 17:13

mai bine ar fi suparat pe el ca de cand cu campania asta electorala cu care se tot chinuie a uitat complet de club.La lasat pe mm sa se ocupe dar acesta a crezut ca neaducand jucatori de valoare va merge inainte cu plafonati gen ;dica nicolita oprita bostina etc,care daca nu au impresari in tribuna nu alearga nu fac nimic.Eu in locul lui gigi i-as vinde pe astia prin china pe undeva sa nu mai auda nimeni de ei pt ca nu sunt profesionisti si as aduce tineri care chiar vor sa joace si in intrecerea interna.NU il voiu uita pe dica la BORO dupa ce a luat galben ca nu a mai alergat deloc ca nu mai juca in finala era mai afectat de asta decat de faptul ca englezii erau peste ei si puteau pierde meciul si implicit locul in finala ceea ce de altfel din pacate sa si intamplat.Cu astfel de caractere nu poti face performanta trebuie izolati,gandul lor e doar la baqni si la reclama,dar un singur lucru au uitat inconstanta

coco (13 comentarii)  •  27 februarie 2007, 17:18

daca jucatorii de la steaua, care au juucat o se3mifinala in uefa, au jucat in liga campionilor, au ceva trofee si intern, nu au talie de europeni, imi pare rau, dar inseamna ca tu ai talie de gazeta de liceu, cel mult. cam asta ar fi diferenta.

Comentează