Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

A greşi e omeneşte, a critica e româneşte

A critica şi nu numai, a distruge, a desfiinţa de-a dreptul. Fostele glorii ale buturilor naţionale, foşti selecţioneri, antrenori, autocarele antrenorilor şi, bineînţeles, Mitică l-au executat solemn pe Carlos. Mai lipsea Lobonţ, să fumeze ultima ţigară în locul condamnatului din […]

joi, 28 septembrie 2006, 7:47

A critica şi nu numai, a distruge, a desfiinţa de-a dreptul. Fostele glorii ale buturilor naţionale, foşti selecţioneri, antrenori, autocarele antrenorilor şi, bineînţeles, Mitică l-au executat solemn pe Carlos. Mai lipsea Lobonţ, să fumeze ultima ţigară în locul condamnatului din Ghencea. Şi să-i tragă în nas fumul de graţie.

Portarul Stelei a greşit cumplit şi punct. Aşa păţesc toţi portarii, fac naveta paradis – infern de la un meci la altul. Sînt urcaţi în slăvi şi îngropaţi în cîteva minute. Prunea şi Stelea îl judecă pe portughez cu degajarea celor care nu mai pot greşi. Dar au comis-o şi ei, de atîtea ori. La meciurile mari, şi-au arătat cu prisosinţă limitele. Ca portari, n-au existat decît sub culorile naţionalei. În rest, au avut cariere călduţe. N-au strălucit nici măcar o seară, ca Duckadam. Greşelile lor sînt prăfuite, clasate, uitate şi, poate, iertate.

Nu vom şti niciodată cum ar reacţiona Prunea la un şut al lui Juninho, dar ştim că n-a reacţionat foarte bine la capul lui Andersson. Nu vom şti niciodată unde ajungea „naţionala” fără gafa lui Stelea în faţa lui Dugarry, la Euro ’96. Sau fără golurile încasate pe nerăsuflate de la Italia, în 2001. Dar greşelile lor erau credibile, iar greşeala lui Carlos e incredibilă. Nu se aştepta nimeni ca Stelea să stea în calea lui Inzaghi. Dar de la Carlos se aşteptau minuni. În jurul meciului cu Lyon s-a ţesut firesc şi necontrolat o plasă de iluzii, pe care goalkeeper-ul roş-albastru n-a reuşit s-o apere.

Greşelile lui Stelea, Prunea şi ale altora sînt mici, iar a lui Carlos e mare cît roata carului. Pot fi greşelile comparate între ele? Da, sigur că da, cea mai gravă e întotdeauna cea mai recentă. În ceaţa amintirii, pînă şi tîmpeniile par agenţi ai destinului. Aşa a fost să fie, să ratăm sistematic măreţia.

După ce l-a legat cu frînghii de poartă şi l-a bombardat cu mingi ricoşate din zid, Vasile Iordache a spus despre Carlos că a ajuns „la 90 la sută din ceea ce trebuie să fie un portar cu pretenţii”. Carlos a crescut faţă de meciul de la Sevilla, dar nu suficient. Şi cînd va ajunge la sută la sută, tot va gafa. Pentru că aşa păţesc toţi portarii. Dar în nici un caz portughezul nu este şi nu va fi sută la sută „un gafeur”, cum s-a exprimat Emeric Jenei despre Carlos Cosmin Cosma sau cum l-o mai fi chemînd.

„Greşeală tragică a lui Kahn”, scria presa germană, după finala mondială din 2002, cînd portarul neamţ a scăpat printre degete titlul, o dată cu un balon trimis de Ronaldo. Greşeala lui Carlos nu e tragică, nici măcar patetică, e caraghioasă. De aceea ne lepădăm de ea atît de hotărît. Nu ne recunoaştem în el, în poza stupidă de la faza primului gol. Ne recunoaştem mai degrabă în personajele neputincioase decît în cele ridicole, în personajele şterse decît în cele ieşite din comun. Şi, ce-i mai rău, ne recunoaştem mai degrabă în victime decît în luptători.

„După meciul cu Sevilla, am spus că e mare portar, dar m-am înşelat” — Emeric Jenei

Comentarii (265)Adaugă comentariu

fllo (2 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 9:11

SUPERB !!! FELICITARI STIMATA DOMISOARA !!!!

M.A. (12 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 9:11

stelea vorbeste????? Cat a jucat la Steaua am castigat 2 campionate pe mana lui Ritli si a lui Gherasim, prostul accidentandu-se, spre norocul nostru. Stelea sa spuna povesti celor care nu l-au vazut „aparand”.

Din cauza lui prunea au plans multi romani in seara meciului cu Suedia.

Vorba cuiva de mai sus, Jenei poate sa vorbesca, chiar daca uneori aiurea. A avut rezultate ca nimeni altul.

bravo Maria.

dinamovistu (3 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 9:12

nu este vina lui carlos.despre gafele marilor protari de la noi este un subiect inchis.totusi cine zbiara ca portughezul nu este de valoarea stelei sa nu uite ca este vina conducerii ca l-a adus,pentru ca este clar ca el nu va pleca doar ca nu se simte de valoarea stelei(care apropo este in liga).in momente ca astea el trebuie incurajat daca vreti sa mai faca ceva.dar emai usor sa il desfiintezi si astfel poate sa pirzi mai multe puncte poate tot din aceeasi cauza.intervine problema psihologica daca stiti ca oamenii au si ei nevoie de incurajare.

NONAME (5 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 9:15

Mai lasati-l fratilor pe Carlos in pace, nu vedeti ca avem un mare portar pe rol si anume ALEX, pe care vad ca nu prea il bagati in seama?
In alta ordine de idei, se bate prea multa moneda pe acea greseala a lui Carlos. Orice om este supus greselilor, cu atat mai mult un portar de fotbal (mai putin Alex, care daca greseste, nu mai joaca un an. De aceea echipa sa, nu a mai primit nici un gol de cand este Alex in poarta). Cat despre cei care il critica pe Carlos, nu stiu daca multi dintre ei au existat cu adevarat in fotbal. Ma bucur de fiecare data cand ii dati m… anagramatului de prunea, acest mic om si mare rahat, aceasta rampa de gunoi, acest maner de care se foloseste mircea sandu pentru a scurma in rahat.
Oricum, Carlos va merge inainte cu Steaua, cu gafele lui impardonabile si paradele senzationale, parade cu care daca ne aducem bine aminte, in urma cu cateva saptamani a reusit sa ajute Steaua sa se califice in UCL.
Felicitari merita intreaga echipa, de la Becali pana la ultimul oficial al Stelei, pentru meritul de a recunoaste valoarea adversarului si astfel si greselile facute de echipa in acest meci cu Lyon nu mai par atat de grave. M-a surprins declaratia altui NIMIC NOU APARUT IN FOTBALUL ROMANESC si anume vasile turcu, care nu stiu daca are dreptul sa vorbeasca despre fotbal si cu atat mai mult despre Steaua, el neavand nimic in comun cu aceste doua fenomene.
Multa sansa si bafta in continuare echipelor romanesti in cupele europene.
P.S. Nu sunt suporter al niciuneia din cele trei mari din Bucuresti, ci a celei de a patra, pe care muhaiaua de prunea a trimis-o in Liga a 2-a.

dinamovistu (3 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 9:19

sincer m-am cam saturat e balkanismele pe care le skot romanii. mai oameni buni nu va cretati ca la satra(nu discriminez pe nimeni apropo)si faceti naiba ceva performanta ca eu unul m-am saturat de arfele lui copos bekali,bocea,mititelu si alti fanfaroni care prin scandalurile lor aduc deliciu presei si scarba publikului. ati vazut ce reactie indiferenta a avut „marele protector” al neamului legat de suporterii macelariti de jandarmi ca turcii la rovine?? asa ka mai lasati-i pe urangutanii din frunte si uitati-va mai mult la eroii din teren care mai castiga,pierd,etc si tot la conducatori li se ia interviul.intr-adevar au si ei meritul lor pentru politica de transferuri… dar hai sa facem k in occident si sa le recunoastem meitul si sa nu ii mai slavim atata.eroii sunt in teren, cu sufletul in tribune . sa nu uitati asta niciodata!!!!

simi (4 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 9:30

NU SUNT DE ACORD !!! CARLOS NU A GRESIT PUR SI SIMPLU , EL A DISTRUS 2 MECIURI EXTREM DE IMPORTANTE PENTRU STEAUA ( PE CEL CU LYON SI PE CEL DIN SEMIFINALA DIN ANGLIA ) !!!! SIGUR , GRESELI VOR FI LA TOTI , DAR , UN PORTAR BUN NU E POSIBIL SA FACA DE RAS O ECHIPA PRIN GAFELE URIASE PE CARE LE FACE !!! CE-A FOST MARTI , N-A FOST GRESEALA , A FOST UN LUCRU PENIBIL CARE DEMONSTREAZA VALOAREA REALA A ACESTUI PORTAR !!!
STEAUA ARE NEVOIE DE UN PORTAR CU ADEVARAT VALOROS !!!

nemesis73 (4 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 9:33

Carlos e un maimutoi si atata tot.N-am vazut portar mai slab decat el nici in Campionatul romanesc.Nu zice nimeni ca nu ai voie sa faci o gafa, se mai intampla, dar cand se intampla odata la doua meciuri ceva nu e in regula.Sunt portari buni in Campionatul romanesc dar MM si Piturca nu au ochi pt asa ceva.Ne-am lamurit de mult timp de valoarea lui Carlos si cred ca si MM s-a lamurit dar nu vrea sa recunoasca , ca e un transfer care nu a ajutat cu nimic echipa ci o ingroapa cu regularitate.Cand gafezi in 10 meciuri nu esti un portar bun.Am vazut in schimb ca e foarte bun la dansat manele sus pe masa.Poate MM nu stie ca si-a cumparat dansator, nu portar .Doar Minca de la Rapid il intrece in gafe.Un portar adevarat e Coman dar in ultima vreme am vazut ca apara f bine si Popa de la Timisoara si Tudor de la UTA.Acum nu mai e timp dar in primavara sper sa-si gaseasca si Steaua un PORTAR.

Bog (14 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 9:43

@dinamovistu
da, asta cam asa e. bun comentariu

@ceilalti
ii blamati pe prunea si stelea pentru niste gafe dar uitati ce meciuri au facut ei in cariera lor… mult prea repede… e exagerata comparatia dar cum ar fi daca italienii si-ar aminti doar penalty-ul ratat de baggio? prunea si stelea au fost portari mari

cat despre carlos… nu stiu daca e portar mare sau mediocru dar cu siguranta trebuie lucrat la moralul sau… pentru ca nu se poate sa gafezi in 3 meciuri importante (ultimele 3 meciuri importante – rapid, boro si lyon)

ANITA (2 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 9:48

De-aia te iubesc eu pe tine maria, metaforic vorbind!!! Ai dreptate, ar trebui sa faci chestia asta mai des totusi, sa-ti recunosti greselile k daca mi-aduc eu bine aminte l-ai criticat si tu foarte dur pe carlos… STEAUA FOREVER…

laurd06 (2 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 9:49

Da, Maria le zice bine (ca de obicei). Dar, totusi, adevarul este undeva pe la mijloc. Atunci cand Carlos a facut un meci bun, un meci mare (pt ca a facut si dintr-astea) toti au recunoscut. L-au apreciat, l-au felicitat si l-au aruncat in sus de zeci de ori cu complimentele lor. Pe buna dreptate. Cand a scapat „pestele” in meciul cu Rapid, in primavara, l-au trecut pe Moldovan la marcatori , dar f bine puteau sa-l treaca pe Carlos. Atunci ce mai era de zis? Oricine putea sa comenteze si sa-l „puna la zid”. Si Bornescu, si Curca si portarul …de la Inter(continental). Toti puteau sa-si dea cu parerea. Asa cum au facut-o acum Stela si Prunea. Si ei au avut meciuri bune, si ei au avut gafele lor , una mai monumentala ca alta (cele aduse in discutie in material , dar si altele) si in calitate de portari (fosti portari) puteau sa aiba o parere cat de cat mai avizata. Cum am fi putut ignora gafa incredibila a lui Carlos ? Sa ne facem ca nu am vazut-o? Sa o asimilam ca ceva firesc, ca o greseala pur si simplu omeneasca?Ne-am prosti toti in…sens giratoriu. Cand Carlos face minuni, si chiar mai putin de atat , doar meciuri bune, „jos palaria!”. Elogii, aprecieri, simpatia noastra. Cand gafeaza cu o penibilitate iesita din comun, sa fim seriosi, dar, oricat de rationali si obiectivi am fi, nu putem sa ne stapanim un sentiment de dezgust la un circ ieftin, si sa ne gandim ca Steaua merita totusi un portar „mai adevarat”. Macar pentru meciurile din Champions League.

radoneman (2 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 9:51

De regula citesc titlurile care imi furnizeaza informatiile principale legate de joc, poate si din cauza timpului care este uneori prea pretios. Totusi am citit articolul tau si sunt foarte multumit ca am facut acest lucru. Te felicit pentru analiza ta asupra comentariilor facute la adresa lui Carlos. Si cel putin pot sa afirm urmatoarele: la urmatoarea intrare pe site voi citi din nou titlurile principale si voi cauta articolul tau. Felicitari Maria!

somi (3 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 10:03

bravo Maria!!!!!!!!!!
nu ma asteptam sa ai o atitudine pozitiva fata de acest subiect, chiar iti asteptam curios articolul-ceva imi spunea ca vei scrie despre Carlos; imi era teama dupa comentariile stupide de ieri ale unor portari ratati pe toate planurile ca vei fi critica si tu; ce sa-ti spun…impresionant!

madalin1977 (3 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 10:34

.

Cristian (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 10:38

Comparatia cu Prunea si cu Stelea e OK, dar mai departe de atit, chiar nu exista nici un fel de substanta! Jenei de la inaltimea singurului antrenor care a CISTIGAT CUPA CAMPIONILOR poate spune orice! Cit despre comparatia cu Oliver Kahn…am doar o singura intrebare PE CE LUME TRAITI? Test: Silviu Lung de cite ori a gresit asa intr-un meci decisiv? Raspuns simplu 0! Kosice? O limitare fizica pentru un portar care a iesit la pensie un pic prea tirziu! Cit despre Delwarte si Carlos… e-bay-ul e plin de asa ceva!

costi (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 10:44

bravo Maria

ciudymihai (17 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 10:44

Foarte bun articolul Maria .Pt toti cei care critica un portar precum carlos am o rugaminte nu va mai uitati la el si nu va mai bateti cu pumni in piept ca sunteti stelisti si va doare,voi sunteti genul de stelisti care tin cu steaua doar cand castiga.Pentru cei care tot ii sustin pe prunea si pe stelea am si eu o intrebare:Credeti ca gafele lor care ne-au privat de multe calificari si multe victorii la turnele finale sunt mai putin importante decat acest gol care la urma urmei este doar o gafa deoarece nu afecteaza asa clar calificarea stelei mai departe?Noi romani avem un dar aprte sa ne facem rau singuri,au fost gafe mult mai grave si mai clare facute de mari portari in momente cheie dar presa lor nu i-a criticat ci din contra i-au ajutat.De ce oare tot ce spune enei ,cu tot respectu pt ce a fcut dansul in fotbalul romanesc,trebuie sa fie adevarat,de ce tot tinem cont numai de parerile unor oameni care sunt falsi si uita ce spun cu o otapa sau un meci in urma.Domnul enei l-a gratulat pe carlos de nu mai avea cuvinte de lauda acum ceva timp si acum gata dupa o gresala carlos e cel mai prost.Au fost echipe care au pierdut turne finale si multe alte lucruri mai importante decat un meci din grupele ligi campionilor si nu s-au facut atatea investigatii si anchete si comentarii de ce oare?Haideti sa ii ajutam pe fotbalisti indiferent de postul pe care joaca sau clubul la care joaca sa simta mandri ca joaca pt noi pentru toti romani si asta nu o putem face decat fiind alaturi de ei orice s-ar intampla. multumesc mult.

KNV (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 10:45

Bine spus Maria….este un articol foarte bun….este foarte adevarat de ceea ce spui……dar am o intrebare pentru supaorterii stelisti…si eu sint stelist..de mic sint….mai fratilor…voi stiti ce a facut Carlos….cu Rapid in UEFA aluat un gol…care tot el sa facut….cu Boro…ce sa mai spunem…..acum Lyon…chiar ca nu mai este nimic de spus..omul are momente ..dar nu este un portar de Steaua…..nu are valoare de echipa noastra…pina cand s-al incurajam dupa ce face un meci praf sau face gafe de genul cu Lyon….!!???Asa ceva rar gaesti la o echipa de liga Campionilor….toata Europa mediatica a scris de Carlos….poate mai putin de jocul echipei….ganditi-va inainte sa il mai incurajati pe Carlos…eu m-am saturat de el…este un circar..in Portugalia era un nimeni..aici este vedeta..asta este diferenta dintre valorile noastre si ale lor…

Si Maria….bravo!!!!!……..esti super…..

madalin1977 (3 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 10:47

Nea Ovidu-le, Tolontane si altii ca voi lasati-o pa Maria sa scrie mai mult ca o face fffffffffffffoarte bine. Sunte-ti depasiti fratilor, apucati-va de altceva pe la Gazeta (de colorat, de impachetat ziarele) MARIA ANDRIES E NUMARUL 1.
Dece nu o vedem si la TV, nu de alta dar fata chiar are ce spune pe post ceva.

bricks (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 10:49

Cel mai bun articol citit in GSP. Imi plac opiniile „linistite” ale ziaristei Maria Andries chiar daca nu le impartasesc mereu, imi place decenta si pertinenta din articolele semnate de dumeaei
Felicitari!

zenga (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 10:55

carlos a gresit in meciul cu lyon dar a scos si doua mingii grele, asa k se mai intampla la orice mare portar sa faca gafe… stelea a gafat la euro in 1996 dar a aparat in 98 extraordinar, sa va aduc aminte cum era un titlu intr un ziar de sport „singur printre blonzi” si prunea a avut momentele lui magice in meciul cu tara galilor si dupa aia a gafat in meciul cu suedia, asta e viata unui portar, orice gafa e fatala pt un portar…

MirceaS (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 10:55

In sfarsit un articol care a fost gandit inainte de a fi scris…
si poate ca avem si ziaristi adevarati……. asa DA!!!

Felicitari !

Sergiu (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 10:56

In sfarsit, un articol corct la adresa lui Carlos! Felicitari….

andrei (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 10:57

In primul rand as vrea sa i transmit felicitarile mele Mariei este poate cel mai bun articol citit de mine in ultima vreme si cand spun ultima vreme ma refer la o perioada lunga de timp.Acum ca sa raspund celor care au intrebat de ce nu scrie maria mai mult in opinia mea este pentru ca deranjeaza pe cineva sus pus.
Acum as vrea sa vb de stelea sau prunea ( le as fi scris numele cu litere mari dar nu stiu in ce masura merita ) mai ales d-l prunea care pe langa faptul ca a fost un portar mic atat ca statura cat si ca valoare este un om fara personalitate (sa ne amintim cat critica pa Mircea Sandu iar acum taie si spanzura pentru el este calaul lui numarul unu ) bv domule prunea ati ajuns ceea ce detestati DVS mai mult si pentru ce ? pentru bani sunteti mai murdar decat ati fost cand jucati pe mocirla terenurilor noastre si mai aveti curajul sa criticati………….. Domnului Stelea i am propune sa stea in banca lui ( desii cred ca e satul de banci mai ales ca in ultima perioada doar cele de rezerva in cel mai bun caz le a prins) FELICITARI MARIA

Pr1est (2 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 10:57

Felicitari Maria. Incep sa cred ca anumiti jurnalisti se pricep la fotbal pe cand unul ca Emerich Ienei spunea pentru PSport dupa infrangerea din pregatiri cu 5-1 ( daca imi amintesc bine ): Carlos … un portar de divizia B, despre Goian … spunea ca nici in div B nu ar avea loc. Este uimitor cum un cunoscator al fotbalului … dupa meciul de la Sevilia sa spuna ca la toti ar trebui sa li se faca statui. Stau si ma gandesc … cand a vorbit acest …. anonim corect ?! Cand a spus de Carlos ca este de div B sau cand a spus ca este cel mai bun portar ?! Rusine sa le fie la toti care critica jucatorii, unii care habar n’au ce inseamna jocul de fotbal. Maria … iti multumim ca existi 🙂

LUPU (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 10:59

Un singur cuvant despre articol: SENZATIONAL….
De ce nu apar mai des astfel de articole???!!!!!!!

Magda (2 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 10:59

FELICITARI MARIA ! MULTA DREPTATE AI IN ARTICOLUL SCRIS DE TINE !

Andrei (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 11:08

BRAVO MARIA! Ai spus lucrurilor pe nume! Intr-adevar am si eu aceeasi impresia ca si altii: ESTI PREA BUNA PENTRU GSP, SI CHIAR PENTRU PRESA DIN ROMANIA IN GENERAL! Tine-o tot asa. Inca o data BRAVO!

Mujo Tutun (200 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 11:11

Da, domle, Stelea si Prunea, cine sunt astia? Si Voinescu, cine se crede? Iar Jenei, Cartu etc sa stea linistiti la locurile lor! Carlos, platit cu o suma exorbitanta (cred ca-i da „dreptu'” lui MM), omul care scapa balonul din brate, care alearga ca o papusa dezarticulata, care-si reproseaza „doar primul gol” (cata forta de analiza!), omul pentru care o intrega echipa a intrat in „silenzio”, nu are pentru ce sa fie criticat. El trebuie laudat si incurajat, sa faca astfel de faze cat mai des, intr-o deplina aprobare (a Mariei A.) si adanca satisfactie (a descreieratilor de antistelisti). Carlos (Fernandez), tot inainte!
Citesc ce scriu „admiratorii” de azi ai Mariei si nu-mi vine sa cred! Cat au reusit Becali si MM sa le spele creierii!
Daca un arbitru greseste e normal sa i se ia capul si sa i se recomande sa se retraga, sa lese pe altii care nu gresesc. Dar la Carlos se invoca faptul ca ar fi scos mingi grele (discutabil), asa ca e normal sa mai si greseasca. Ce stranie teorie a compensatiei!
Cu tot respectul necesar si ca sa nu ramana nici un echivoc: un articol jalnic – si asta e un eufemism!

marcelino (57 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 11:13

Felicitari pentru articol. Romanii stiu sa sara repede la git fara a se lamuri in problema – am vazut si la Revolutie militieni de sector batuti rau in fata tv ca ar fi securisti sau teroristi.
Ramin la ideea ca daca n-ar fi fost golul asta nenorocit, ar fi venit unul logic, cu siguranta. Poata ca scorul ar fi fost si mai mare, daca se pornea masina la turatii maxime. Asa – au chiulit si ei. Despre aprecierile fostilor internationali, mi-e sila de prunea si stelea care, recunoastem, nu au gafat o singura data: de golul primit cu Sedia care ne-a privat de o medalie mondiala uitati repede, dar astea nu se uita. prunea a mai scapat printre craci si cu dinamo, in uefa. Stela c Franta in 96 ce a facut? Cu Slovenia? Corect, mai lipsea si Lobont sa vina cu parerea ca era tabloul complet.
Daca punem greierasii in miscare, daca nu o scotea de sub bara ii reprosa cineva ceva, dar rezyktatul ar fi fost acelas. Pe tabela nu conteaza daca portarul gafeaza ca un clovn sau nu ajunge la o minge care vine pe coltul lui, vezi exemplul lui Lobont cu bulgarii. Atit!

Dadelu (4 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 11:13

Super tare articol. Felicitarile mele din tot sufletul.
P.S. Domnul Cartu ar trebui sa vorbesca despre jucatorii stelei din Liga CAmpionilor doar in momentul in care le va tine elevilor sai lectii despre profesionalism.

flo (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 11:13

iata ca si in meciurile de aseara portarii au comis-o! si gaev, dar mai ales coman, care se vrea portar de nationala!

x-man (3 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 11:15

Parerea mea este ca ar trebui criticat Carlos in permanenta. De fiecare data dupa ce este laudat greseste, iar dupa ce este criticat face meciuri mari. Asa ca, fratilor, criticati-l pe Carlos in permanenta poate nu vom mai vedea greseli de la el.
Fortza Steaua

daniel (7 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 11:17

mai mara , marioara , maria asa de curiozitate , pentru noi toti , cine a facut comanda pentru acest articol mhemhe , sau ciobanu ???? si cu cat ti-au crescut veniturile dupa ziua de astazi ? PENIBILLLLL ………..OMUL ESTE TERMINAT , AI TUPEU NU GLUMA SA COMPARI PE PRUNEA SI STELEA POARTARI ‘LINISTITI ‘ CU GAFE ESTE DREPT INSA IN LIMITA BUNULUI SIMT , CU ZILE MAI BUNE SAU MAI PROASTE , SA-I COMPARI CU ACEASTA ‘MAIMUTA ‘ CARLOS CARE FACE GRESEALA DUPA GRESEALA PENIBILLLLLLL INTRE NOI FIE VORBA A COMIS-O NUMAI ANUL ASTA DE CEL PUTIN 10ZECEEE ORI PENIBIL , INSA MA INDOIESC SA-TI ADUCI AMINTE , HARTIILE ALEA VERZI TE IMPIEDICA NU ????? :)))

Marius (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 11:19

Carlos face la vreo 5-6 meciuri unul bun … posibil la returul cu Lyon sa fie in forma :).

Tot timpul am admirat steaua pt portatii pe care ii avea, insa in acest caz a luat tzeapa :).

FORZA DINAMO!

auras (3 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 11:20

Articolul e foarte bun…. Dar sa nu uitam ca marii portari gresesc mai rar.

alin ion (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 11:27

ADEVARAT!!!!!!!!!!!!!
Si cu mentiunea ca la greselile portarilor mentionati s-au pierdut meciuri si calificari iar la Steaua-Lyon meciul oricum ar fi fost castigat de francezi.Spun asta pt. ca am fost pe stadion si am vazut realitatea.Sper ca STEAUA sa invete din acest meci. Forta STEAUA!!!!!!!!!!!

Andrei (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 11:28

super tare articolul…fff mare dreptate…cand scoate mingii si ne calificam devine erou…dar cand greseste si a gresi e omeneste…repede uitam tot ce a facut…ii cautam nod in papura… sa recunoastem oricum ne bateau…asta e viazta…astea sunt meciurile in Champions League…oricum FORZA STEAUA

razvannn (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 11:29

salut,am fost si eu portar pana nu demult si e normal sa gresesti ,e un dezavantaj pentru postul de portar dar atunci cand aperi si salvezi un meci ai o senzatie unica….no comment,Carlos e portar! e normal sa mai greseasca !

Lev Bazil (46 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 11:31

Nu-mi pierd timpul sa-i listez pe toti entuziastii articolului de azi, admiratori ai unei echipe care i-a avut intre buturi pe Voinescu si Toma, Iordache si Moraru, Ducadam si altii carora Carlos, acest clovn patetic (spre deosebire de clovnii veseli Barthez si Grobbelaar), nu le ajunge nici pana la jambiere, dar sun curios cati dintre ei vor gandi la fel de pozitiv cand paiata o va comite din nou. Parabola orbilor!
O observatie generla: cum li se spune ce vor sa auda, lesina de fericire, daca insa sunt contrariati, o dau pe injuraturi ori placa cu „antistelismul”. Ma plec pana la pamant in fata suporterilor cu capul pe umeri (gen Armata Ultra), de la orice echipa, dar tare sunt putini!
Iar vous, Marie, daca ati scris din convingere acest articol, slabuta baza aveti, iar daca l-ati scris spre consolarea stelistilor, proasta idee ati avut.
Oricum, sunteti laudata, declarata geniala samd. Putin lucru este?

Adi (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 11:32

Sincer, nu prea imi pasa ce zice Stelea, Lobont sau Prunea. Valoarea celor de mai sus este din punctul meu de vedere net inferioara lui Carlos. Pe de alta parte e jenant ce a facut Carlos la meciul cu Lyon. Daca ar fi dupa mine i-as mai da o sansa lui Caros si daca o rateaza (idiferent de meci, amical, cu Real sau cu altcineva) l-as pune pe liber. Degeaba slavezi 20 de mingii daca gafezi grosolan la una si pierzi meciul. Mai bine iei gol din situatii imparabile si aperi tot ce se poate apara.
Forza STEAUA !

Aandrei (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 11:33

Felicitari , un articol in care se gaseste adevarul , nu conteaza ce zice ” Nasu ” sau ce zice Mitica de la liga, deoarece si au sange ros alb in vene si se vede , bauiesc k au sarit de fericire cand a gafat Carlos , important este starea de spirit a lui Carlos care dupa parerea mea va face un meci mare cu Real Madrid. Forza Steaua , Felicitari Rapid pt calificare , sper k Dinamo sa nu castige nici un meci in grupa.

arkan 911 (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 11:35

Foarte bun articolul.Bine scris si tintit.
Bravo!

emil (5 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 11:36

fiindca pe aici posteaza numai stelisti becalizati, nu mai suporta sa fie criticat nici unu’ de-al lor.
dar e EVIDENT ca acest metis din angola sau de unde mamadracu e nu are ce cauta in fotbalul important. problema e ca e pariul lui stoica si ala nu poate sa admita ca a facut o prostie…
carlos e un maimutoi si atit! e un tigan vopsit, cu figuri pe deasupra. in afara de trintele pe jos cind reuseste (rar) sa prinda mingea, altceva nu stie! nu a facut NICI UN MECI BUN! fatuca asta de scrie articolul si prietenii ei din ghencea zic ca a facut meciuri exceptionale… voi uitati ca asta e treaba unui portar, sa apere? daca a aparat 2-3 mingi (si nu mingii, cum spun si scriu unii certati cu cartea…) le-a aparat fiindca le-as fi parat si io, la 4jdeani si sedentar.
si vin si spun: ORICE portar are steaua prin lot (inclusiv juniorii) e mai bun decit aceasta paiata preocupata doar de freza lui de cacat.

dragomir dan (25 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 11:36

Carlos a gresit cu Lyon. A aparat bine la Kiev. Carlos a gresit la Boro (acolo ne-a durut cel mai mult) . A aparat bine cu Betis. A gresit la Standard, s-a scos in retur. Vorbesc doar de meciurile importante din Europa. Concluzie: chiar daca e criticat de unii care poate nu au dreptul sa o faca, Carlos nu este un portar constant. Ori Stelei tocmai asta i-ar trebui in Liga, altfel ce iei pe mere dai pe pere. Adevarat, toti portarii au portia lor de umilinta , invers proportionala cu valoarea…cu cit sint mai mari portia e mai mica…e logic.Deocamdata, cel putin, Carlos e undeva la mijloc. Prea putin pentru ce vrem noi. Mai are patru meciuri sa ne arate daca isi merita locul.

matrix3 (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 11:36

Corect! Carlos nu trebuie injurat,pedepsit, urat pt greseala sa.Toti au gresit si vor gresi.
Problema lui Carlos este ca nu se afla la locul potrivit.Nu este un portar de CL. CV-ul sau (la 23 ani a devenit profesionist, nu are abc-ul portarului, a jucat mijlocas lateral…etc,etc) nu-l recomanda pt postul asta.Steaua si-ar face un mare bine daca ar lua pe cineva ‘nascut portar’.si asta cat mai repede.

bercu nasu din pitesti (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 11:40

fa carlos de cate ori a gresit . habar nu ai ce e ala fotbal fa …. cum sa nu criticam jigodia aia de carlos . e prima data cand greseste futu-i muia !!

cosmina (3 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 11:40

GENIAL ARTICOLUL.BRAVO…de fapt cine se cred ei sa-l judece pe Carlos.A gresit a gresit…e clar asta.Dar din greseli inveti.Sa se puna si ei in locul lui Carlos.Probabil nu le-ar fi covenit ca vina sa cada asupra lor.Si sa ne mai gandim ca daca Romania are o echipa in Champions League este datorita lui Carlos si baietilor care au jucat extraordinar si lui Oli.Asa ca sa ma scuteasca si Stelea,Ienei si Mitica cu comentariile lor si toti cei care l-au acuzat p Carlos.Orice ar fi Carlos trebuie sa stea cu fruntea sus pentru ca nu a facut nimic rau sau rusinos.Omul din greseli invata.ASA CA FORTZA STEAUA.

orre (85 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 11:40

toti portarii pot gresi, dar cred ca carlos respinge pre multe mingi in specil in fata, si nu prea are priza la minge

TEPES (13 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 11:41

OK.sa zicem ca pt unii ai facut un articol bun dar ce le spui majoritati de fani ai Stelei (eu nu sint ) pe care Carlos i-a exasperat de cind a venit in Ghencea si care din „chior” nu -l scot ,pt. ca nu este prima mare greseala si poate nici ultima daca mai face multi purici pe la Steaua . Un mare portar greseste cum o face COMAN de la Rapid (nu tin cu Rapid) nu Carlos care dupa mine e un mare ZERO ,si mai cred ca suporteri stelisti nu te vor agreea deloc pt. acest articol poate doar MM.

mangrove (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 11:41

Eeeei na. Carlos face gafe aproape meci de meci… nu-nteleg de ce unii tot il apara… ar face tare bine Steaua sa-si caute un portar… subscriu la „Carlos nu e portar, e circar”… mi-e rau cand vad articole in presa… ca vezi doamne-l acuzam pe Carlos degeaba.. extraordinar…

Comentează