Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

A greşi e omeneşte, a critica e româneşte

A critica şi nu numai, a distruge, a desfiinţa de-a dreptul. Fostele glorii ale buturilor naţionale, foşti selecţioneri, antrenori, autocarele antrenorilor şi, bineînţeles, Mitică l-au executat solemn pe Carlos. Mai lipsea Lobonţ, să fumeze ultima ţigară în locul condamnatului din […]

joi, 28 septembrie 2006, 7:47

A critica şi nu numai, a distruge, a desfiinţa de-a dreptul. Fostele glorii ale buturilor naţionale, foşti selecţioneri, antrenori, autocarele antrenorilor şi, bineînţeles, Mitică l-au executat solemn pe Carlos. Mai lipsea Lobonţ, să fumeze ultima ţigară în locul condamnatului din Ghencea. Şi să-i tragă în nas fumul de graţie.

Portarul Stelei a greşit cumplit şi punct. Aşa păţesc toţi portarii, fac naveta paradis – infern de la un meci la altul. Sînt urcaţi în slăvi şi îngropaţi în cîteva minute. Prunea şi Stelea îl judecă pe portughez cu degajarea celor care nu mai pot greşi. Dar au comis-o şi ei, de atîtea ori. La meciurile mari, şi-au arătat cu prisosinţă limitele. Ca portari, n-au existat decît sub culorile naţionalei. În rest, au avut cariere călduţe. N-au strălucit nici măcar o seară, ca Duckadam. Greşelile lor sînt prăfuite, clasate, uitate şi, poate, iertate.

Nu vom şti niciodată cum ar reacţiona Prunea la un şut al lui Juninho, dar ştim că n-a reacţionat foarte bine la capul lui Andersson. Nu vom şti niciodată unde ajungea „naţionala” fără gafa lui Stelea în faţa lui Dugarry, la Euro ’96. Sau fără golurile încasate pe nerăsuflate de la Italia, în 2001. Dar greşelile lor erau credibile, iar greşeala lui Carlos e incredibilă. Nu se aştepta nimeni ca Stelea să stea în calea lui Inzaghi. Dar de la Carlos se aşteptau minuni. În jurul meciului cu Lyon s-a ţesut firesc şi necontrolat o plasă de iluzii, pe care goalkeeper-ul roş-albastru n-a reuşit s-o apere.

Greşelile lui Stelea, Prunea şi ale altora sînt mici, iar a lui Carlos e mare cît roata carului. Pot fi greşelile comparate între ele? Da, sigur că da, cea mai gravă e întotdeauna cea mai recentă. În ceaţa amintirii, pînă şi tîmpeniile par agenţi ai destinului. Aşa a fost să fie, să ratăm sistematic măreţia.

După ce l-a legat cu frînghii de poartă şi l-a bombardat cu mingi ricoşate din zid, Vasile Iordache a spus despre Carlos că a ajuns „la 90 la sută din ceea ce trebuie să fie un portar cu pretenţii”. Carlos a crescut faţă de meciul de la Sevilla, dar nu suficient. Şi cînd va ajunge la sută la sută, tot va gafa. Pentru că aşa păţesc toţi portarii. Dar în nici un caz portughezul nu este şi nu va fi sută la sută „un gafeur”, cum s-a exprimat Emeric Jenei despre Carlos Cosmin Cosma sau cum l-o mai fi chemînd.

„Greşeală tragică a lui Kahn”, scria presa germană, după finala mondială din 2002, cînd portarul neamţ a scăpat printre degete titlul, o dată cu un balon trimis de Ronaldo. Greşeala lui Carlos nu e tragică, nici măcar patetică, e caraghioasă. De aceea ne lepădăm de ea atît de hotărît. Nu ne recunoaştem în el, în poza stupidă de la faza primului gol. Ne recunoaştem mai degrabă în personajele neputincioase decît în cele ridicole, în personajele şterse decît în cele ieşite din comun. Şi, ce-i mai rău, ne recunoaştem mai degrabă în victime decît în luptători.

„După meciul cu Sevilla, am spus că e mare portar, dar m-am înşelat” — Emeric Jenei

Comentarii (265)Adaugă comentariu

sharky (3 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 22:19

Bah tu cred ca sugeai de la ma-ta cand Prunea gresea la Andersson… taci naibii din gura ca atunci am fost la 1 pas de semifinala mondiala, desteptule !!!!

Alex (2 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 22:19

Si Stelea si Prunea au fost portari mult mai mari decat Carlos!!!

Al (4 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 22:24

Carlos este un portar bun! E usor sa critici de la televizor sau tribuna!Toti jucatorii gresesc.Chiar si CAMPIONII!

Al (4 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 22:25

Excelent articol.

Marco Van Basten (8 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 22:27

Fetita draga,
Nu ne acuza pe noi pentru ca plingem si ne varsam focul, pentru a cita oara, datorita faptului ca niste „profesionisti” gresesc IDIOTIC si ne arunga in pragul disperarii si al ulmilintei atunci cind ne asteptam mai putin.
L-am vazut pe Lobont care a aparat ca un OLIGOFREN sau „timpit” cum a spus Piturca.
L-am vazut pe Stelea, un portar de duzina bun cel mult in divizia B, in ipostaza unui CAPCAUN care ne-a ingropat in primul meci, cu Franta, la europenele din 2000 si nu numai…
L-am vazut pe Prunea, portar bun de altfel, in meciul cu Suedezii in ’98, i-am vazut pe toti si fiecare si-a luat portia de critica pe care A MERITAT-O si lumea NU uita…
Bineinteles ca toti portarii gresesc, chiar si Cassilias, desi NU-MI AMINTESC cind l-am vazut ultima oara pe spaniol gresind.
Sincer vorbind, imi pare rau pentru Carlos, ca om, care sufera cumplit atunci cind primeste gol si doar imi imaginez devastarea din sufletul lui atunci cind a facut greseala soldata cu primul gol al fracezilor.
Carlos e un portar profesionist, platit cu sute de mii de dolari / euro TOCMAI pentru a apara poarta echipei Steaua, O ECHIPA CU PRETENTII, iar cind el face astfel de greseli bineinteles ca reactia publicului e pe masura.
Din pacate pentru el, reflexele si paradele excelente sint alternate prea frecvent cu greseli de plasament si gafe mari…

Si totusi, Carlos NU este singurul om de la Steaua care face PRACTICA LA LOCUL DE MUNCA …
Primul, in opinia mea, este acest Olaroiu care, de un an de zile de cind a venit la Steaua, isi dovedeste CONSTANT limitele profesionale… Cu exceptia acelei zile DE GRATIE de la Kiev, Steaua NU JOACA ABSOLUT NIMIC iar MOTIVAREA JUCATORILOR, in ciuda sutelor de mii de euro cu care Gigi ii blagosloveste, ESTE SUB ORICE CRITICA !!!…
In primele 9 etape de campionat, numai cine n-a vrut nu i-a dat gol Stelei, in timp ce, pentru a invinge echipe precum FC Arges si Gloria Bistrita, a avut nevoie de toata „bunavointa” arbitrului !…
La Steaua e o problema mult mai complexa decit s-ar parea la prima vedere…

Din felul in care stau lucrurile, desi la anul vom avea doua echipa in Liga Campionilor, parerea mea este ca Steaua va juca DIRECT in Cupa UEFA…

Succes, Steaua !!!………

Raddu_AdyY (20 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 22:30

GEORGE u spui k vrei argumente. Fratilor nu il mai aparati atat k nu merita voi vedetik vai a scos 2 mingi inainte (care 2 mingi k amandoua au fost trase in el) si partea a 2 a (si pt tn si pt Maria) Nu il mai aparati pentru ca e a 2 a oara knd va scoate dintr-o faza superioara.Si cat despre faptul ca „ Oricum luam gol „ asta nu se stie, knd spuneti „oricum luam gol„ unde e Carlos? Stiti ce e tris k noi suntem invtati sa iertam nu suntem invatati sa spune da frate a gresit si nu merita in primii 11.Cine este frate acest Carlos?Cu ce CV-u s-a recomandat aici?Spuneati despre el ca merita sa fie in echipa pt CM2006 hmz . . . pai de ce sa fie ma akolo ce Portughezi aveau nevoie de oameni care sa le piarda meciul?Ce argumente aveti voi cand spuneti asta? Si mai lasati chestia cu el ne-a calificat in Liga pentru k acolo a fost gresala varfului care cred k a vrut sa dea prin el

Vasile Alexandrescu (12 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 22:30

Problema nu e doar la Carlos,e la tot lotul de jucatori.Pana in minutul 42 de cate ori a tras Steaua pe spatiul porti adverse?Niciodata.Olaroiu e un foarte bun antrenor,dar din pacate el se trezeste dupa meci sa spuna ca jucatori ar trebui sa joace cu mai mult curaj.Oare nu era asta rolul sau inainte de meci?Care a fost posesia mingiei in prima repriza?70% O.L 30% Steaua.Cred ca spune tot.Paraschiv de ce a intrat pe teren?Oricat de bun jucator ar fi el nu avea cum sa-si ajute echipa.Olaroiu ar trebui el in primul rand sa aibe mai mult curaj si dupa aceea sa ceara acest lucru’ elevilor.In cel priveste pe Prunea mai bine sa taca si sa se gandeasca la gafele sale atat la cele facute pe terenul de fotbal cat si la cele pe care le face acum din biroul sau.Atentie ca Prunea de data asta risca o gafa mult mai mare decat cea pe care a comis-o in U.S.A.Nu risca sa ne piarda doar o meritata finala,mica sau mare cum ar fi fost,ci risca ca o data cu saltul sau pe sub minge sa distruga tot fotbalul romanesc.

costin80 (3 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 22:31

PT.Alex
Au fost mah, poate in alta galaxie. Forza Carlos

diru (6 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 22:58

eu unu nu o sal pot ierta nici odata pe prunea pt golul lui andesen sau cum lo fi chemand ……prunea cu gafa lui de atyunci a distrus visele unui copil care il vedea pe hagi explicandu-le fotbalul fin brazilienilor……
oricum eu unu mai aduc inca o data vorba de erji dudek marele portar gafeur a celor de la liverpool fara de care aceasta echipa avea cu siguranta o CL mai putin cucerita …………………….

Raddu_AdyY (20 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 23:00

Daniel-San poi de ce este nivelul footballui romanesc asta nu te intrebi? pentru ca se aduk jucatori din strainatate (carlos,Griffits,pustinjacovic,guso si lista poate continua).NU il mai tot aparati pe Carols si uitativa ca sunt portari in Liga I peste el (fffffff multi).Pai cineva spunea ca din greseli inveti! Pai frate cum sa spui asta?Carlos a fost adus aici k sa invete sau ca sa dea lectii?La nivelul acela nu te duci ca sa inveti ci ca sa dai lectii.A fost adus aici pentru ca este mai bun decat altii. Pai asta nu se vede

Raddu_AdyY (20 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 23:02

diru Lotul lui Liverpool e acelasi ca lotul Stelei?

rmt (3 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 23:02

Aşa este, domnul Ovidiu are dreptate, sunteţi GENIALĂ!!!

Raddu_AdyY (20 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 23:04

costin80 Stelea si Prunea nu au gafat de 2 ori in 2 meciuri importante. Si daka gresala este omeneasca este decat o data omeneasca a 2 a oara devine inconstineta iar dupa prostie cea ce la Carlos e materia predminanta

costin80 (3 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 23:16

PT. raddu/Ady Y
Stilul asta azi ridici statuie maine dai cu el de toti peretii e pur romanesc. Si el nefiind de pe la noi nu prea cred ca e obisnuit…Carlos a gresit crunt la prima faza, si bunica/mea ar fi reactionat cum trebuie da ai tu o solutie mai buna acum? Poate ar trebui sa o lasam mai moale cu datu din melitza.

…:::oana Stelista:::… (1 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 23:16

Carlos este un portar bun.A gresii este omeneste si el este om…nu trebuie atat de aspru criticat,cu toate ca,greseala lui e una copilareasca.Chiar daca nu gresea tot nu castigam partida cu Lyon.

matza_d3_m3nta (1 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 23:18

Felicitari!!!In sfarsit cineva care scrie ceva cu totul senzational in articolul sau si care il mai si apara pe carlos dupa ce a gafat. Oricum lyon este o echipa mult mai puternica decat steaua si cu mai multa experienta in liga campionilor, deci nu a fost o surpriza victoria lor,fie ca gafa carlos fie ca nu tot adversarii ar fi iesit triumfatori. Totusi sa nu uitam k datorita lui carlos a adus steaua in liga campionilor dupa o pauza de 10 ani…..

Raddu_AdyY (20 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 23:31

costin80 poi costi solutia nu trebuie gasiota de mine si acum e tarziu sa cauti de ce nu s-a vazut dupa meciu l de la middel de ce nu s-a vazut dupa meciul cu rapidu din sferturi.Vreau sa ii vad pe astia care cred in Carlos si spun ca oricum Lyon castiga. . . Daca Carlos e portar asa are unde se regaseste in faraza „ Oricum Lyon castiga„? Va zic eu ca in fraza asta carlos era pe undeva pe deasupra lu Ghionea scremandu-se sa prinda o minge pe care o prindea si cel mai slab dintre noi . . . Realitatea doare dar fara realitate nu am fi nimic

cynic (6 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 23:39

corect,Stelea si Prunea nu au stiut sa iasa in viata lor la o centrare,chit ca Stelea mai e si inalt.de Lobont nu mai vorbesc,meciul si greseala.l-am injurat si eu pe Carlos,chit ca m-am lasat putin dus de val…pentru psihicul lui,sper ca Olaroiu sa inceapa cu el meciurile urmatoare.

GM (15 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 23:39

matza_d3_carpa > de cand te pricepi tu la fotbal???!!!

alex (10 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 23:39

hai sa fim seriosi ,nici nationala romaniei nu batea pe lyon

Raddu_AdyY (20 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 23:45

nu pt k nu avea p carlos in poarta =))

costin80 (3 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 23:45

Pt Raddu/Ady Y
Ai si tu dreptate. Da acu ce sa mai stam sa despicam firu in patru, sa mai facem comparatii. Sa vedem ce o sa fie de acu incolo. Sa speram ca o sa depaseasca faza asta, oricare ar fi ea, si sa fie bine.

cr3tzuas (25 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 23:45

carlos!carlos!carlos!carlos!carlos!carlos!carlos!carlos!carlos!carlos!carlos!
hai carlos fi tare suporterii sunt alaturi de tine !cum isi permite saracul ala de prunea sa comenteze ?si ei au facut lucruri bune da au si gresit !!suntem oamenii ce naiba!!1kt a aparat cu rapidu cu kievu cu bettis cu liege at cum afost!!!hai carlos hai staeua hai romania!!

maria te apreciez si tias da un 11cu felicitari pt acest articol!!
dc imi permiti te si pup !!!

anonim (5 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 23:45

Nationala Romaniei? :))) Steaua a realizat mai multe decat nationala Romaniei omule

andrei (2 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 23:57

A gresi e omeneste cica . Asa o fii . Insa cand ai un meci mediocru , unul in care gafezi , unul mediocru , unul in care gafezi si tot asa la valoarea de 90% iti vine sa te intrebi ceva . Care e adevarata valoare a lui Carlos ? ori e un portar de valoare ori e un portal mediocru sau daca nu mai rau . Evident raspunsul e foarte simplu si evident . Carlos este un portar de mare valoare , deoarece evident ca Steaua un club care se respecta si care are stabilita pe ordinea de zi performanta nu-si permite sa bage in teren decat cei mai in forma jucatori , cei care pot aduce o contributie decisiva la castigarea unui meci de un asemenea nivel . Nu stiu de unde atata rautate la toti suporterii sau personajele din fotbal care sunt avizate sa vorbeasca despre acest fenomen numit fotbal sa-l acuze sau sa-l arate cu degetul de fiecare data cand greseste . Si ce daca mai faci o greseala la fiecare al doilea meci , si ce daca faci gafe demne de rasul curcilor atunci cand se intampla sa gresesti ; singurul lucru important este sa ai taria de caracter sa treci mai departe si sa arati tuturor care te contesta acum la 90% ca se poate si la 100% . Iar in momentul cand Ricardo o sa se retraga de la nationala Portugaliei sa fii pregatit 100 % in campionatul Romanie si pe spinarea Stelei .

honeybunny (1 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 23:59

Daca am reusit sa ii scandam numele lui Carlos dupa golul primit la sfarsitul primei reprize, daca noi, suporterii l-am iertat si l-am incurajat orice spun ceilalti e de prisos. Steaua joaca pentru suporteri, imi place mie sa cred. Felicitari pentru articol. Steaua e clubul meu tot mereu..Felicitari echipei si suporterilor..Cu Steaua pana la moarte..

RedDOG (3 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 0:03

bine spus…ca de obicei stralucesti cu aceste observatii pertinente..s-au gasit ei sa critice…Pai cine a fost Prunea….ca o singura amintire am cu el…din 94 din meciul cu suedia…altceva nimik…zero…iar de stelea ce sa mai zic…de prin revistele de scandal si ca i-a facut videoclip lu lili sandu…altceva nimik. De isi spunea parerea cei in masura nu cred ca era asa, dar persoanele de calitatate au prea mult bun simt!!!

Fulg (3 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 0:05

Felicitari !
Multumesc !! In sfarsit ati revenit cu picioarele pe pamant … portarii sunt nascuti sa fie si ingeri si demoni. Asta este soarta lor.DAr cum spune colegul tau Andrei Vochin ” CArlos este un portar bun pt ca isi asuma responsabilitati, incearca sa prinda mingea, nu o lasa sa cada sperand ca o sa o respinga cineva(gen Lobont)”Nu putem decat sa speram ca o sa o prinda cat de curand :).

stelist (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 0:11

cred ca sa pus punctul pe I, cu acest articol. BRAVO

Sanki (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 0:14

Poate nu intelegeti despre ce e vorba aici, Carlos in 10 meciuri face 3 -4greseli majore .. … . . . .. . . . Hamu nu cred ca facea 3/4 din 10 , maxim 1 sau 2 aici este de fapt diferenta dintre portari.

Vasile Alexandrescu (12 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 0:38

E adevarat ca a gresi e omeneste,dar e si mai adevarat ca a recunoaste ca ai gresit e barbatesti si iti ofera posibilitatea de a deveni mult mai bun.Iar din pacate la Steaua nu exista nimeni care sa-si asume responsabilitatile in afara lui Mirel Radoi.Cand a gafat Radoi a avut barbatia de a iesi in fata si de a-si cere scuze pentru ca a gresit si astfel a devenit mult mai bun.Din pacate dupa meciul de marti seara am resimtit din plina lipsa lui Mirel Radoi.Pana si razboinicul Gigi Becali s-a pierdut.N-am auzit nici unul de la Steaua spunand ca a gresit in afara de Carlos care a recunoscut greseala de la primul gol.Toti s-au multumit sa spuna ori ca de vina a fost Carlos ori ca „francezi”sunt de nebatut.In rest nimeni nu a gresit.Inca o data spiritul mioritei,al resemnari ne ucide si nu ne permite sa devenim mai buni.RESEMNARE.Si inainte si dupa meci.David ce ar fi trebuit sa faca in fata lui Goliat?Steaua ce ar fi trebuit sa faca in fata Barcelonei la Sevilla?Lacatus ce ar fi trebuit sa faca dupa ce doi coechipieri de ai sai au ratat?Sa se resemneze ca nu ar fi fost primul care a ratat?In momentele grele se vad adevaratii lideri asa cum s-a vazut si la Sevilla cand s-a nascut un lider si un simbol al Stelei.Iar marti seara din pacate Steaua nu a avut un lider nici in teren nici in afara lui.TE ASTEPTAM SI TE VREM MAI REPEDE ALATURI DE NOI MIREL RADOI.AVEM NEVOIE DE TINE PENTRU A LE READUCE AMINTE COLEGILOR TAI CE INSEAMNA STEAUA.TE ASTEPAM LA FEL DE MULT ASA CUM TE ASTEAPTA SI DINAMOVISTI SI RAPIDISTI SA TE INJURE.MULTA SANATATE MIREL RADOI SI VINO MAI REPEDE ALATURI DE NOI.

Dan72 (60 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 0:58

Alex?! Unde esti tu portar? La stat sau la privat(a)?

theo (5 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 0:59

Domnisoara Andries, nu am de gand sa comentez prestatia lui Carlos, nu ma intereseaza si sincer mi se pare dincolo de orice comentariu. O singura intrebare: cand vorbiti de „plasa de iluzii” tesuta in jurul meciului cu Lyon va referiti la articolul dumneavoastra de dupa meciul cu Kiev? Articolul in care ii avertizati pe Houllier si Capello ca nu stiu ce ii asteapta? Se pare ca Houllier v-a citit articolul si a actionat in consecinta. Ramane de vazut reactia lui Capello…..

Valentin Iliu (2 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 1:01

Intrebare: cata lume a renuntat la a citi articolul asta pana la capat? 🙂

PS: Maria, imi pare rau ca nu am zis de bine atunci cand mi-a placut ce ai scris. Acum nu m-am putut abtine:) Carlos e un amator care joaca fotbal hazardat, instinctiv. Vorbim discutii. Nu e loc de nuante. Se vede negru pe alb.

Mircea (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 1:05

Carlos a gresit, chiar a fost caraghios. Evident nu a fost singura greseala.
Problemele Stelei sunt legate de forma slaba aratata in meciurile cu Dinamo si Rapid, cel mai vizibilin primele 30 de minute. Avand circumstante dupa min 30, cand au jucat in 10, nimeni nua vazut ce de fapt Steaua nu prea joaca, ca duelurile sunt castigate in mare majoritate de adversari.
Faptul ca Steaua a reusit sa egaleze cu rapid, in condtiile in care acestia s-au retras, coroborat cu victoria spectaculoasa de la Kiev, a facut ca toti sa creada ca la Steaa totul e ok, si pot spera intr-un rezultat bun in meciul cu Lyon.
Steaua nu a jucat cu frica cu Lyon, a jucat calculat, a jucat exact ce putea la acest moment. Poate ca asta e diferenta fata de Lyon, sa nu uitam ca are probleme si cu echipe „normale”, gen Dinamo, Rapid, Bistrita, ….

Skeptik (11 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 1:07

MARIA,

FOARTE BUN ARTICOLUL! DAR CE NICI TU NICI MACAR UNUL DIN CEI CARE AU POSTAT, SAU MARELE ‘GENIU’ JENEI, NU ATI CONSTATAT E CA VINA CEA MAI MARE LA PRIMUL GOL AI APARTINE LUI…GHIONEA! DE CE? PENTRU CA ERA MINGEA LUI CARLOS, ACESTA A STRIGAT LA GHIONEA CA E A LUI, SI IN LOC SA SE DEA LA O PARTE, IDIOTUL DE GHIONEA S-A DAT INAPOI , SPRE CARLOS, INCA UITINDU-SE IN SUS , DUPA MINGE! SI ,ASTFEL, INTRIND CAPRA IN CARLOS CARE NU A PUTUT SA-L EVITE! ERA MIMGEA LUI CARLOS, SI GHIONEA TREBUIA SA SE DEA LA O PARTE!! SINGURA VINA A LUI CARLOS E CA NU A BOXAT MINGEA!!

SI ALTCEVA, DECE GENIUL DE JENEI NU AMINTESTE DE CELE 3 GOLURI SALVATE DE CARLOS INAINTEA PIMULUI SI DE FAPTUL CA EL A SALVAT STEAUA DE LA ELIMNARE ACUM O LUNA!?

FOTBALUL E GREU DE INTELES PENTRU UNII!

denyllo (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 1:09

super tare ,cel mai bun articol citit in viat mea 43 ani

alex (10 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 1:15

pt,Skeptik,,…nu-l mai baga-ti si pe ghionea carlos a strigat la el

stefan (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 1:30

nu comentez acest articol, vreau doar sa spun ca esti cel mai bun editorialist sportiv din presa romana(binenteles excludem monstrii sacri gen TRU, etc.). N-are nici o legatura cu faptul ca esti femeie.
PS e prima data cand postez ceva pe un blog
PPS citesc gsp zilnic

Mihai (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 2:06

Nu am citit toate mesajele, dar din acelea pe care le-am citit (inclusiv editorialul) am tras urmatoarea concluzie: toti si-au dat cu parearea de parca ar fi vorba de un basm, de o legenda… Pai, hai sa ne gindim la o situatie. Lucrati la patron, aveti 10 proiecte intr-un an, 6 pe care le faceti foarte bine, si gresiti la 4 dintre ele. Chiar credeti ca patronul o sa va dea o marire de salariu? Chiar este asa de greu de inteles ca meseria lui Carlos este sa APERE? Cind nu apara, inseamna ca nu-si face meseria bine. PUNCT.

maiu_dika (2 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 2:15

Maria ai intrat shi tu impreuna cu noi in CL shi printre jurnalisti de afara care vad pe viu de ani buni Cl…..asta da articol.o rugaminte …..daca ashi putea asi selecta tote mesajele cu oameni care sunt alaturi e CARLOS shi as pune pe cineva sa le citeasca(evident ca nu scriem in portugheza)sa vada ca suporteri adevarati sunt alaturi de el…..IN rest de rautaciosi astia care comenteaza tot timpul…..GATA sau dus sa lase pe alti…….app de cum te-au lasat astia sa publici asa ceva nu e de prestigiul lui ianitoaia,de tolontan sau tolanel……BRAVO tine-o tot asa fata esty TARE………..sweety sa mai vedem asfel de articole

vocea americii (148 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 2:37

Despre articol si despre Maria Andries:

Nu pot decit sa adaug la lista si asa lunga de laude. Nu gasesc cuvintele potrivite. Exceptional! Da’ de ce abia 2 zile dupa ce s-a jucat meciul? Sint addicted Mariei Andries, sint scalavul ei, si incepusem sa devin irascibil ca nu mai venea articolul.

Cred ca este pentru prima oara in istoria GSP in care probabil 95% din cititori lauda articolul.

Spune-mi si mie cum scrii articolele astea? Ti le toarna Dumnezeu in cap asa deodata (vezi Amadeus)? Sau le muncesti pina ies?

Skeptic:

Ai dreptate. Si la unul din golurile cu Middlesborough am impresia ca tot Ghionea a avut parte din vina. Sau o fi fost Goian? Golul ala parca de a iesit Carlos sa culeaga mingea de pe capul aparatorului, da’ a sarit Viduka mai sus. Carlos prindea mingea daca nu il impiedica aparatorul. Ce-i drept, se putea sa o scape dupa aia, dupa cum am vazut cu Lyon.

midas (3 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 3:45

nu degeaba iti spune Domnu Ovidu „geniala”.imi imaginez ca este greu pentru o femeie in presa sportiva, dar scrii niste articole fantastice iar cel de fata nu este cu nimic mai prejos. le astept pe urmatoarele succes in continuare !

remus (4 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 4:30

bravo maria, ai dreptate. carlos este un portar foarte bun. sa-i dea „al de sus” sanatate sa iasa la pensie de la steaua. iar steaua joaca forte bine, are un antrenor f bun care, eu unul, as dori sa antreneze cel putin 10 ani de-aci incolo in ghencea. sunt convins ca, asa cum se prezinta acum, steaua n-are nici o problema, numai ghinionul o impiedica sa bata totul in cale. tineti-o tot asa baieti, uite, maria e cu voi, nema problema, sunteti doar putin obositi da va trece cu un somnic bun.
mariuca, infiereaza-i cu „manie proletara” pe destabilizatori. ce e aia critica? numai autocritica conteaza, nu-i asa. si daca nu-i autocritica inseamna ca nu-i nimic de criticat…
m-ai linistit cu articolul asta, maria. ma speriasem un pic ca s-ar putea sesiza cineva, da’ m-am inselat. imi vine sa te-mbratisez maria, parca as fi scris eu articolul asta, asa de mult imi place.

p.s. cica se zice ca primul pas spre a deveni mai bun e identificarea greselilor din trecut, da’ eu nu cred in asta…tu ce zici?

florin (2 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 6:48

waw..super tare articol.toate „personalitatile” fotbalului romanesc se ingramadesc acolo in fata,poate poate s-or vedea si ei putin pe sticla.si daca ar fi luati toti la bani marunti nu stiu cati ar avea dreaptul sa vorbeasca.cat despre d’l ienei,mult respect pt ceea ce-a facut,insa domnia sa isi permite sa faca tot felul de declaratii in ultimul timp.pacat,pt ca nu cred ca are acest drept.insa,probabil de asta au murit oameni in ’89,sa poata altii sa spuna toate tampeniile care le trec prin cap.felicitari maxime pt articol

ratzaldo (4 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 8:01

o sa le dea Carlos la toti peste nas!!!
super tare articolu’

CiobanulMetafizic (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 8:18

Bravo tata! Daca acum cateva luni te-am injurat pentru ca aberai intr-un articol despre fostele glorii „comuniste” (nu mai retin titlul, dar stiu ca nu aveai dreptate), acum am trecut in extrema cealalta, aplaudandu-te la scena deschisa. Jos palaria d-soara!

Habar n-am de valoarea articolului, din punctul de vedere al unui jurnalist versat. Dar mi-e clar ca aici ai fost extrem de sincera, iar cand esti curata la minte si in suflet, e clar ca lumea vede si te felicita.

In concluzie, un articol bine punctat avand niste observatii foarte pertinente.

Nota maxima, la fel ca nota primita de oficalii Stelei pentru organizarea meciului cu Lyon!

coco (2 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 8:26

Excelent articol! Si foarte adevarat! Nu sunt un suporter Stelei, dar Carlos merita apreciat pentru modul in care stie sa „inghita” loviturile tuturor „specialistilor”, de la simplul spectator la Mitica Dragomir. Cat despre Prunea si Stelea, nu mai este nimic de comentat. Gafele lor au distrus destinul nationalei in repetate randuri!

Cata (10 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 8:56

Primul si pana acum singurul articol CU ADEVARAT valoros pe care il citesc pe gsp.ro.

ionn (4 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 9:09

nu stiu cat e de bun carlos ca si portar dar cand are chef de gafe sa nu le faca in meciurile de liga campionilor mai bine in campionat

Comentează