Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

A greşi e omeneşte, a critica e româneşte

A critica şi nu numai, a distruge, a desfiinţa de-a dreptul. Fostele glorii ale buturilor naţionale, foşti selecţioneri, antrenori, autocarele antrenorilor şi, bineînţeles, Mitică l-au executat solemn pe Carlos. Mai lipsea Lobonţ, să fumeze ultima ţigară în locul condamnatului din […]

joi, 28 septembrie 2006, 7:47

A critica şi nu numai, a distruge, a desfiinţa de-a dreptul. Fostele glorii ale buturilor naţionale, foşti selecţioneri, antrenori, autocarele antrenorilor şi, bineînţeles, Mitică l-au executat solemn pe Carlos. Mai lipsea Lobonţ, să fumeze ultima ţigară în locul condamnatului din Ghencea. Şi să-i tragă în nas fumul de graţie.

Portarul Stelei a greşit cumplit şi punct. Aşa păţesc toţi portarii, fac naveta paradis – infern de la un meci la altul. Sînt urcaţi în slăvi şi îngropaţi în cîteva minute. Prunea şi Stelea îl judecă pe portughez cu degajarea celor care nu mai pot greşi. Dar au comis-o şi ei, de atîtea ori. La meciurile mari, şi-au arătat cu prisosinţă limitele. Ca portari, n-au existat decît sub culorile naţionalei. În rest, au avut cariere călduţe. N-au strălucit nici măcar o seară, ca Duckadam. Greşelile lor sînt prăfuite, clasate, uitate şi, poate, iertate.

Nu vom şti niciodată cum ar reacţiona Prunea la un şut al lui Juninho, dar ştim că n-a reacţionat foarte bine la capul lui Andersson. Nu vom şti niciodată unde ajungea „naţionala” fără gafa lui Stelea în faţa lui Dugarry, la Euro ’96. Sau fără golurile încasate pe nerăsuflate de la Italia, în 2001. Dar greşelile lor erau credibile, iar greşeala lui Carlos e incredibilă. Nu se aştepta nimeni ca Stelea să stea în calea lui Inzaghi. Dar de la Carlos se aşteptau minuni. În jurul meciului cu Lyon s-a ţesut firesc şi necontrolat o plasă de iluzii, pe care goalkeeper-ul roş-albastru n-a reuşit s-o apere.

Greşelile lui Stelea, Prunea şi ale altora sînt mici, iar a lui Carlos e mare cît roata carului. Pot fi greşelile comparate între ele? Da, sigur că da, cea mai gravă e întotdeauna cea mai recentă. În ceaţa amintirii, pînă şi tîmpeniile par agenţi ai destinului. Aşa a fost să fie, să ratăm sistematic măreţia.

După ce l-a legat cu frînghii de poartă şi l-a bombardat cu mingi ricoşate din zid, Vasile Iordache a spus despre Carlos că a ajuns „la 90 la sută din ceea ce trebuie să fie un portar cu pretenţii”. Carlos a crescut faţă de meciul de la Sevilla, dar nu suficient. Şi cînd va ajunge la sută la sută, tot va gafa. Pentru că aşa păţesc toţi portarii. Dar în nici un caz portughezul nu este şi nu va fi sută la sută „un gafeur”, cum s-a exprimat Emeric Jenei despre Carlos Cosmin Cosma sau cum l-o mai fi chemînd.

„Greşeală tragică a lui Kahn”, scria presa germană, după finala mondială din 2002, cînd portarul neamţ a scăpat printre degete titlul, o dată cu un balon trimis de Ronaldo. Greşeala lui Carlos nu e tragică, nici măcar patetică, e caraghioasă. De aceea ne lepădăm de ea atît de hotărît. Nu ne recunoaştem în el, în poza stupidă de la faza primului gol. Ne recunoaştem mai degrabă în personajele neputincioase decît în cele ridicole, în personajele şterse decît în cele ieşite din comun. Şi, ce-i mai rău, ne recunoaştem mai degrabă în victime decît în luptători.

„După meciul cu Sevilla, am spus că e mare portar, dar m-am înşelat” — Emeric Jenei

Comentarii (265)Adaugă comentariu

redblue (16 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:46

esti o tipa super .imi place de tine.hai steaua.

twi$ter (3 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:46

si ink ceva : articolu’ asta vine prea tarziu dupa 2 zile in care carlos a fost desfintat de toti figurantii, pierzandu-si putina incredere pe acre o acumulase

adrianoo (2 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:47

sooper….bvo..un articol fain…..felicitari……si sa stii ca ai dreptate…..dak se afla altu in poarta si ar fii aparat suturile aparate de carlos…putem zice altceva….dar nimeni din cei ce lau criticat pe carlos nu sa aflat in poarta…asha ca mai bn shhttttt!!!

BravePygmy (2 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:48

Vin si eu dupa alte 38 de comentarii care in mare spun acelasi lucru: BRAVO MARIA!!

Si BRAVO CARLOS pentru ca esti tu ranitul de care aveau romanii nevoie sa isi verse rautatea ….

mihai (2 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:48

Si eu te felicit domnisoara ca multi altii pentru acest articol si nu numai.
” oamenilor de fotbal” sa le fie rusine

Cristian P (1 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:51

N-am crezut ca de aici din State am sa pot vedea un aricol sportiv de o asemenea calitate. Sunt – si cred ca nu singur- impresionat de talentul acestei tinere autoare care surclaseaza mai toate numele de marca din gazetaria sportiva romaneasca. In principiu mesajul a fost clar- Sa ridice piatra cel fara de pacat. Inca o data felicitari. Si sper ca Prunea si cu Stelea sa citeasca si ei articolul. Ca ne-au mincat zilele cind erau considerati „infailibili”.

adi_b (1 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:52

felicitari pt.articol !…titlul este mai mult decat sugestiv si bine ales; cat despre Prunea si Stelea…niste ratati.

dinamo_forever (82 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:55

eu am mai zis de multe ori ca tu maria esti stelista….acuma nu stiu care e fotbalistul tau preferat de la steaua:))

Serban Dudus (1 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:56

BRAVO !!!!

credeam ca fetele nu se pricep la fotbal,dar eram convins ca pot fi observatori foarte fini ai fenomenului fotbal.

BRAVO!!!!

Serban Dudus

anonim (5 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:59

Bravooo Maria!!
Esti un mare om

MirceaZ (41 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:59

Foarte frumos ca-i luati apararea, dar asta nu schimba cu nimic faptul ca-i un portar sub valoarea Stelei. Stelea, Ritli, M Tudor, chiar si Hamutovski…mai greseau, dar nu atat de mult in atat de putin timp…si in nici un caz nu am vazut pe vreunul sa gafeze asa stupid ca portughezul…doar un anume Rotaru, cu Panathinaikos, dar n-a facut multi purici la Steaua dupa aia, asa incat nu-i demn de luat in considerare……
Din pacate, Carlos, deja intens criticat inainte de meciul cu Standard (si pe buna dreptate), a facut abia acum cea mai mare boboroata, in conditiile in care la Liege fusese deja mai slab decat la Middlesbrough…Un raport de genul „5 meciuri bune si sigure – 2 meciuri proaste si poate pierdute de unul singur” nu poate fi nicicand unul pozitiv. Ce urmeaza, un meci bun la Iasi etc, o minge salvata miraculos la Raul in min 26 urmata de o degajare in proprie poarta in min 90 la 1-1 pe Ghencea cu Real?

andrei (1 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 21:00

felicitari, maria!
cred ca esti satula sa te laude lumea. daca te-as fi injurat acum, probabil ca ai fi citit cu mai mare interes.
nu apreciez faptul ca lovesti atat de tare in victor piturca si in mitica de la liga (chiar daca acesti oameni merita cu prisosinta 70% din pumnii tai literari), insa acest articol face dovada ca ai un simt formidabil al comparatiei si al ironiei.
bravo!

lupu (4 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 21:00

Prima la mina :sunt stelist .A doua:nu-l poti acuza doar pe Carlos ,toata echipa a jucat slab, sub ceea ce asteptam de la ea. As vrea insa sa-l vad pe Carlos facind citeva meciuri foarte bune si cu continuitate asa cum tot zic Meme si Oli ca l-au vazut in meciul acela de la tv cind s-au hotarit sa-l transfere la Steaua.Pina acum a avut citeva interventii excelente dar si la fel de multe gafe care te fac pe tine ca suporter sa stai mereu in tensiune cind ataca echipa adversa .Sper sa ne arate la meciul cu Real ca am gresit toti care l-am criticat si cu ajutorul lui Steaua sa faca un rezultat mare.

stilistul (1 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 21:01

Bravo Maria!

ciobi (19 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 21:02

Nu inteleg de ce mai scriu cei care sunt de acord cu Maria – e clar ca stie ce vorbeste si zic sa-i lasam pe astia care o contrazic, pentru ca niciodata nu auzim indeajuns de multe prostii…unele chiar ne fac sa radem, deci…sa scrie numai aia care nu sunt de acord cu Maria!!!

1stelist (81 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 21:03

Carlos este un portar care foarte bine poate sa te salveze in situatii fara scapare , sau sa te „ingroape ” cand ti-e lumea mai draga . a evoluat mult fata de primele sale meciuri pe care le-a avut la Steaua si cred ca s-a vazut in partidele cu Standard , Dynamo kiev si chiar si cu Lyon ( pana la primirea golului ) .
Sincer speram intr-o partida norocoasa pentru noi , avem sperante si pentru o victorie ,dar eram constient ca numai o minune o sa o aduca .
Spre deosebire de alte partide in care simteam ca adversarul este mai slab , la primirea golului reactia mea a fost ceva de genul : tacere , bucurie sigur nu e ; tristete sa fie oare ? desigur insa parca acum eram anesteziat ; in rolul doctorului lyonezii care au stiut sa faca „incizia” pe perioada de adormire a Stelei si a portarului ; insa acum totul parea ca ceva firesc , inevitabil si atunci am realizat ca meciul a fost pierdut de la inceput ( chiar daca in sufletul meu existau sperante chiar pentru acea minune ) . Nu au aratat fotbal care sa ne umileasca prin dribling-uri , tehnica dar au bagat mingea in poarta ca niste experti . poate aveam nevoie de mai mult curaj , si poate un psiholog , care in momente ca astea poate sa faca minuni .

drakusoru (1 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 21:06

Bravo!! In sfarsit un articol foarte bun!! Adevarul este ca portarul Carlos a gresit…este adevarat nu odata de mai multe ori…se intampla!! Asta e nu stiu daca ati vazut aseara si portarul lu sahtior care a gafat la fel chiar si mai rau decat Carlos insa a avut noroc ca grecii nu au putut fructifica aceea greseala!! Si sa nu vorbeasca Stelea de greseli…pentru ca chiar daca a fost un mare portar al nationalei…facea si el greseli foarte mari…si uita ca ca atunci cand s-a intors in campionatul Romaniei nu putea face fatza acestui campionat!! Asha e toti stim sa comentam dar nici unu nu stim cat de greu este sa fi portar!! Daca dica rata o ocazia cu poarta goala nu se intampla nimik… dar daca Carlos nu apara o minge era desfiintat!! Din pacate asta e greseala unui portar se vede mai repede decat greseala unui atacant!! Asha suntem noi romanii si presa noastra criticam !! La asta suntem cei mai buni…si uitam ca la kiev visul frumos de 4-1 la a fost intretinut si de prestatia foarte buna a lui Carlos!! Concluzia asha cum a spus-o si Ienei parca este un portal de reflexe!! Este extraordinar insa cu priza trebuia lucrat !! 🙂 Dar ar trebui sa-l incurajam putin nu credeti?!

Ultra79 (1 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 21:07

Excelent articolul!!!
Intradevar Carlos a gafat la primul gol, dar nimeni nu a spus ca pina atunci scosese 2 mingi supergrele.
Cit despre „mister” Jenei, nu-mi aduc aminte sa fi realizat ceva cu echipe de categoria a doua(Ungaria, Craiova, Steaua -in perioada ei de cautari- si altele de care nu-mi aduc aminte acum) a avut dperformante doar cu Steaua 86(unde era un SUPER LOT de jucatori, inclusiv rezervele)si cu Romania 90(care la fel ca STEAUA era un cumul de SUPER FOTABILSTI- nu-i cazul sa-i mai aduc aminte) asa ca nu stiu de ce-i luat in seama asa de mult pt. ca daca nu ma insel nu a mai antrenat de prin anii 90.

cristi (1 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 21:10

Bravo Maria! Nu degeaba ti se spune „Geniala”! Salutari criticilor lui Carlos,cei care n-au gresit niciodata!

gabi (12 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 21:10

Bravo, Maria
Carlos e un tip timid si dornic sa fie remarcat, si e foarte emotiv. Cand e stressat, e obsedat de ideea de a nu gresi, si tocmai atunci greseste. Totusi, e timpul sa invete sa strige la Ghionea, care mai mereu e in calea lui.
Imi pare bine ca nu tii cu fariseii, ci cu vamesul pacatos.

Iulian (2 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 21:11

Felicitari Maria, frumos articol.

Prunea a avut norocul ca sa nascut in aceasi generatie cu Hagi si Popescu in rest ce mare portar a fost Prunea.

Ca sa sarit in inaltime mai putin decat Kemeth Anderson fara maini nu isi aduce aminte?

Atunci el era mare portar?al dreakju lingau ferefist il linge pe Sandu si inainte ii injura asta da om cu, coloana vertebrala.

1stelist (81 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 21:12

Un psiholog ar face foarte bine echipei , mai ales acum in champions league . Din cate stiu nu au inca unul .

Sile (1 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 21:13

In special Carlos are toata sustinerea suporterilor, pt ca daca el nu era nu jucam miercuri cu Lyon. A gresi e omeneste si cam atata. In rest sa nu-l mai aud pe Prunea ca vb ca imi venea sa-l strang de gat in acel meci cu Suedia. Iar despre Sfitzinegher ala (Stelea) numai zic nik. O plasa de prin fluturi ii lipsea din mana. Iar juniora astia frustrati, portari la gradinita, si care din farful patului sunt mai buni, sperand ca vor linge si ei cabdva un blid pe la vreo echipa- vor avea aceeasi soarta ca si Prunea, Stelea si Lobontz. Actualmente avem un singur poetar in Romania-Coman- dar care nu sta la sprituri cu Mutu si mai are de asteptat.

cati (5 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 21:16

Nu pot sa spun decat atat: S U P E R (B).

seby-yo (20 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 21:17

ce insuportabile sunt femeile care se baga prea adanc in fotbal….doamna draga, Carlos nu a facut 1-2 greseli intr-un sezon, ca si altii, el o tine tot asa de cand a venit la STEAUA (si a venit de ceva vreme)…oricum dumneata esti platita ca sa scrii, dar ma intreb la cate meciuri te uiti…sau cate meciuri din era Prunea\Stelea mai ti tu minte…

dragos (9 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 21:18

si tu ce ai fi vrut sa ii faca lui carlos? sa il laude? carlos nu e portar e mai mult un mapetz………si sa stii ca atunci cand nea ovidiu iti spune ca esti geniala te minte 😉

Andreea (3 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 21:19

BRAVOOOO MARIA, esti geniala, in sfarsit un articol pertinent. Ma bucur sincer ca mai exista si ziaristi cu capul pe umeri.
Carlos a demonstrat ca e bun si o greseala nu il poate ingropa in noroi (in special de catre ziaristii de doi bani care nu stiu decat sa critice STEAUA).

djAligator_38 (2 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 21:20

bravo pentru acest articol…….ceea ce ai scris este perfect adevarat.
Un Prunea sau un Stelea nu au dreptul sa comenteze prestatia lui crlos atata timp cat ei au gafat in meciuri decisive si nici macar nu au aparat poarta unei echipe in cea mai puternica competitie europeana…”Champions league”.Carlos stelistii adevarati sunt alaturi de tine.

Dinu (2 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 21:22

Bravo , Maria !

Carlos are limitele lui , dar este un portar bun , sa comentam la final de an dupa al 6-lea meci din Ch.Lg. si dupa incheierea turului in Liga I .
Prunea , Lobont si poate un pic si Stelea sunt niste talente ratate in alcool , destrabalare si nesimtire ( la fel ca alti jucatori romani sau straini ce si-au batut joc de viata lor si de echipa la care au jucat prin comportamentul dezmatat din afara terenului dar deseori si prin gafe memorabile de pe terenul de fotbal ) ! Multe vedete sunt doar vedete de carton , altele sunt oameni de caracter , sa nadajduim ca acest portughez este un om integru si increzator in potentialul sau si avand sansa de a-si „spala pacatele” in cele 4 meciuri viitoare din Ch.Lg. !
Curaj Carlos !

djAligator_38 (2 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 21:22

imi cer scuze pentru greselile de ortografie ……dar sunt foarte nervos pe cei care au facut multe greseli la viata lor dar stiu sa critice pe altii….

Robert_CJ (1 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 21:23

Are dreptate dl. Ioanitoaia…super articol, cum rar mai vezi. Felicitari!

Gothic (10 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 21:25

oh yeah baby! foarte interesanta gandire are Maria, foarte aproapiata de a mea. Pacat ca nu lucrez la gazeta sa am sansa sa o cunosc mai de aproape. Mda, revenind la subiectu repectiv, Carlos a gresit si atat, o greseala evidenta si dureroasa dar asta nu scuza cu nimic prestatia slaba, fricoasa si umila a Stelei. De fapt sunt sigur ca daca Steaua avea un portar roman, oricare ar fi fost el, si ar fi gafat cum a facut-o Carlos, sigur nu ar fi fost desfiintat la fel. Sunt in mare parte de acord cu afirmatia lui Duckhadam care a zis ca in Romania nu se gaseste un portar mai bun ca el, si asta evident, nu ca ar fi Carlos un portar foarte bun ci pentru ca in Romania portarii sunt destul de slabi. Nici chiar Coman care si el a avut niste gafe importante. Problema lui Carlos este aceea de a fi prea prea spectaculos, are interventii miraculoase dar si greseli incredibile. Cat despre acest domn Mitica, pare-mi-se ca se cam da dupa cum bate vantul, ba il lauda ba il desfiinteaza, si asta dupa numai un meci.
P.S. Si apoi ce va asteptati, sa bata Steaua? poate la anul…

George71 (1 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 21:25

In sfirsit ,exista cineva care sa ii puna la zid pe papagalii astia care isi spun cu emfaza oameni de fotbal.Totusi ai uitat un personaj sau,ma rog,”personaj”.Nu ai auzit ca ,in cauza ,s-a pronuntat si „profesorul”Mircea Radulescu? Cum ai putut sa il uiti tocmai pe el?
Domnilor ,papagal mai mare ca asta nu am vazut in viata mea.El ,care nu a avut nici un rezultat nici ca fotbalist ,nici ca antrenor TOATA VIATA ,el vine si da lectii unora si altora.Vorba lui Gigi:Ce sa ii inveti tu mai hahalero pe altii cind ,in afara de limbajul de activist deprins cind erai pus cu japca antrenor de judeteana de partid,altceva nu stii.
Acum serios vorbind ,nu ii mai cereti papagalului astuia pareri ca vorbeste cinci ore si nu spune nimic fiindca nu are nimic in tartacutza.

radu (1 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 21:30

Bun articol! Felicitari Maria! Atata caz se face de greseala lui Carlos : a gresi e omeneste, dar nu el este singurul vinovat.Nu el singur a pierduct meciul, ci intrega echipa evoluand cu frica. Carlos trebuie sustinut si incurajat, si sa speram ca o sa faca un meci mare la Real..si la urma urmei, fara el nu eram aici.si am pierdut doar un meci: trebuie invatat din greseli si mers la Real sa jucam fara trac si sa incercam sa-i batem ..am tinut cu Dinamo de cand ma stiu pana anul trecut..acuma tin cu toate echipele care ne reprezinta in Europa si cu Romania..suntem pe locul 3 dar avem sanse la locul 2 si o infrangere e doar 3 puncte pierdute..razboiul nu e pierdut, doar ce a inceput..HAI STEAUA!!!

adrianoo (2 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 21:32

dak era 1-0 pt steaua in minutul 92…..si gafa atunci carlos…mai ziceam…..dar cu sau fara gafa aceea…..lyon inscria …..lyon e prea tare pt steaua…..si pt multe echipe……..in acest moment…noi ne luptam cu REAL MADRID……asha ca peste cativa ani….o sa ajungem sa ne batem cu lyon…deaocamdata invatam….

Gothic (10 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 21:33

si inca ceva… maimutoiul de Stelea nici nu ar mai trebui sa comenteze dupa spectacolul jalnic in care isi cerea prima de obiectiv desi nu a jucat nici o secunda la Galati, tocmai in fatza unui club care l-a adunat de prin baruri si i-a platit si un salariu frumusel timp de jumatate de an, readucandu-l in atentia media. Cei doi poate nu au atat de multe gafe penibile insa si asta e din cauza ca nu au jucat meciuri importante in viatza lor… deh …din liga a doua spaniola, mai greu sa ajungi in champions league, si da … e greu cand te bate Elvetia cu 4-1 … sau te eleminina Suedia din cauza ca portarul sare fara sa stie unde e mingea…

dinu (1 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 21:33

francezii ne-ar fi batut si daca in poarta erau doi „buffoni” si doi duckadami; a recunoscut pana si becali ca puteam juca mult si bine si tot nu dadeam gol. saracul carlos a gresit, e-adevarat, dar stim la fel de bine ca de fapt el ne-a adus in punctul de a juca acest meci. carlos e bun si ar putea deveni si mai bun, doar sa-i dam credit. HAI SA-I DAM CREDIT!

Mihai Narcis (13 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 21:37

Nota 10! Bravo!

Carlos (1 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 21:38

Articolul este frumos, e chiar si adevarat, oarecum, dar cred ca ar fi foarte bine sa nu cadem in extrema cealalta si sa-l laudam pe Carlos pentru gafa pe care a facut-o. Este drept ca nu este bine sa fim extremisti, nu este bine sa desfiintam oamenii pentru greselile lor omenesti, dar citind multe dintre comentarii ramaii putin aiurit. Poti intelege pur si simplu ca ar trebui sa-i fim chiar recunoscatori lui Carlos pentru ceea ce a facut in ultimul meci. De asemenea s-a tot facut afirmatia ca cel care a calificat Steaua este Carlos. Dupa cate imi aduc aminte, Carlos nu a jucat singur in meciurile la care se face referire. Cred ca din articolul pe care l-am citit cu toti, si care ar trebui sa intelegem ca a fi ponderat in afirmatii este o chestiune de bun simt, iar atunci cand suntem ziaristi este chiar o indatorire profesionala.

Liviu (9 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 21:47

Tare articolul. De colectie!! Sigur tu l-ai scris? 🙂 Chit ca mai e de discutat. Stelica si Prunica n-au fost mari portari iar Kahn a facut gafa cand nimeni n-avea curaj (oare de ce?) sa-i spuna ca pt nationala e mai bun pe banca.

nistor gabriel (2 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 21:48

bv maria, extraordinar articol…
daca tot vb prunea, ce ar fi sa ii cereti parerea despre faza din sferturi la CM 1994 din SUA, sa ne spuna el, cum un „mare” portar, de talia lui prunea, a „reusit” sa sara, neavand pe nimeni in fata lui, mai jos decat kennet andersson(din pacate stiu cum se scrie si numele…:((), si dupa aceea sa spuna despre carlos..
sunt curios ce o sa se spuna de Gaev, dupa meciu din seara asta..
cred k stiu :” chiar noi nu avem portari”
pai nu avem decat un minca ,vezi Germania-Romania(5-1!!!!!), pt k domnii sandu si dragomir se ocupa numai si numai de prostii in loc sa dea o lege k toate stadioanele sa fie aduse la standarde UEFA, sau toate cluburile sunt obligate sa investeasca in copii si juniori minim 100.000$ pe an, el da lege k suporterii sa nu mai intre cu banere pe stadion.
rusine frf si lpf.
care sunt conduse de niste comunisti, si acoliti sai
abia dupa ce va da aceste legi, mitica sa se ia de carlos si sa zica: „uite domne, de ce nu ia steaua nu-s ce junior k e extraordinar, in locul lui carlos”, da pana una alta sa se duca impreuna cu nasu` unde a intarcat mutu iapa..:)))
bv inca odata pentru articol.
extraordinar

BogdanMiami (16 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 21:55

Sunteti cea mai tare Doamna Maria.

Forza Carlor. Hai Steaua.

Cristi (2 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 22:03

Sunt perfect de acord. Excelent articol, si eu am aceeasi parere, si la fel am reactionat si marti dupa golul primit de Carlos. Am impresia ca unii pur si simplu ii cauta prea mult nod in papura. Si aici ma refer la articolule scrise azi in Gazeta, de Dan Udrea si Razvan Rotaru. Au facut in asa fel incat sa reiasa ca deja Carlos este cel mai mare ratat din lume, ca e zero ca portar si mai mult, au reformulat declaratziile coechipierilor lui, acestea devenind acuzatoare la adresa portarului. Eu, ca si multi, am urmarit declaratiile de dupa meci la ProTv si in nici un caz Ghionea sau Nicolita nu l’au acuzat pe Carlos asa cum sugereaza cei doi in ziarul de azi. Rusine lor ca il calaresc atat, in loc sa accepte ca oricum Steaua ar fi pierdut si fara gafa lui Carlos, si mai ales FELICITARI MARIA ANDRIES!!!! In fine, un articol care sa reflecte parerea mea. Asta si apropos de ce au declarat MARII PORTARI stelea si prunea…si „marele maestru” ienei.

Spawn (2 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 22:06

Sublim, e placut sa vezi si oameni care gandesc, un articol care ar merita citit de toti inginerii astia care dau cu gura de pe margine mai ceva ca Juninho din lovitura libera. Frumos, nota 10+

Micu (1 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 22:07

BRAVOS MADAM!!!
Nota maxima….
Ia notite Cataline,Ovidiule si alti mari scriitori.

Spawn (2 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 22:08

P.S. Domnu` Ovidiu va spune bine

romulus (1 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 22:08

imi cer scuze , stiu ca nu are nici o legatura cu acest articol dar nu ma gandeam ca nu se va revenii asupra sanctionarii. De ce Moti care loveste si cu cotul si cu pumnul (vezi faza filmata de francezi) nu este sanctionata de comisia de disciplina, iat Thereau care are un gest reflex la pumnul in coaste primeste pedeapsa maxima?

tataie (389 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 22:14

Ce zice D-l Ovidiu despre tine?…. Pai ce ar fi prima data cand bate campii?!?….”a critica e romaneste” ??? Pai tu ce faci???Greseala lui Carlos a fost mai mare decat tot ce-ai pomenit tu despre Prunea si Stelea……si asta pentru ca acest circar nu are a/b/c-ul meseriei!!!Pentru el sportul asta este o distractie permanenta…..la mingea aceea a sarit intr- doara…..nu i-a strigat din timp(sau deloc) lui Ghionea:EUUUUUUUUU…ca LAS_O e mai greu pentru un strain !
Si voi ce dreaq ati cazut toti pe spate !?!…..adica cine critica ….e prosti….si cine cade-n fund….e dashteptzi !…Hahahaha….!!!!

Daniel V. (1 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 22:18

Bravo si Felicitari ! Citesc de mult timp articolele tale ,tin sa-ti spun ca mi-au placut intotdeauna si imi place foarte mult cum punctul pe I ,dandu-le peste nasul ridicat a unor asa zisi oameni de fotbal,mai mult,unii dintre ei chiar sant in acest domeniu,au trait asemenea momente chiar cu jucatorii pe care-i antrenau,iar acum isi permit sa arunce cu noroi in jucatorii,care sigur vor sa ajunga cat mai sus,dar… sant oameni si ei !!! Capul sus Carlos si nu te lasa prada dezamagiri,arata-le celor care-si permit sa te critice ( Stelea,Prunea chiar si Jenei )care este valoarea ta,in urmatoarele meciuri ! Chiar de-ar fi sa mai gresesti,nu te lasa,capul sus!
In ceea ce te priveste ,Maria,bravo inca odata si te respect pentru istetimea si curajul pe care-l ai !

Batman (6 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 22:19

ti-am mai scris o data asa ceva, si o sa iti mai scriu.TE IUBESC, you are a beautiful mind

Comentează