Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

A greşi e omeneşte, a critica e româneşte

A critica şi nu numai, a distruge, a desfiinţa de-a dreptul. Fostele glorii ale buturilor naţionale, foşti selecţioneri, antrenori, autocarele antrenorilor şi, bineînţeles, Mitică l-au executat solemn pe Carlos. Mai lipsea Lobonţ, să fumeze ultima ţigară în locul condamnatului din […]

joi, 28 septembrie 2006, 7:47

A critica şi nu numai, a distruge, a desfiinţa de-a dreptul. Fostele glorii ale buturilor naţionale, foşti selecţioneri, antrenori, autocarele antrenorilor şi, bineînţeles, Mitică l-au executat solemn pe Carlos. Mai lipsea Lobonţ, să fumeze ultima ţigară în locul condamnatului din Ghencea. Şi să-i tragă în nas fumul de graţie.

Portarul Stelei a greşit cumplit şi punct. Aşa păţesc toţi portarii, fac naveta paradis – infern de la un meci la altul. Sînt urcaţi în slăvi şi îngropaţi în cîteva minute. Prunea şi Stelea îl judecă pe portughez cu degajarea celor care nu mai pot greşi. Dar au comis-o şi ei, de atîtea ori. La meciurile mari, şi-au arătat cu prisosinţă limitele. Ca portari, n-au existat decît sub culorile naţionalei. În rest, au avut cariere călduţe. N-au strălucit nici măcar o seară, ca Duckadam. Greşelile lor sînt prăfuite, clasate, uitate şi, poate, iertate.

Nu vom şti niciodată cum ar reacţiona Prunea la un şut al lui Juninho, dar ştim că n-a reacţionat foarte bine la capul lui Andersson. Nu vom şti niciodată unde ajungea „naţionala” fără gafa lui Stelea în faţa lui Dugarry, la Euro ’96. Sau fără golurile încasate pe nerăsuflate de la Italia, în 2001. Dar greşelile lor erau credibile, iar greşeala lui Carlos e incredibilă. Nu se aştepta nimeni ca Stelea să stea în calea lui Inzaghi. Dar de la Carlos se aşteptau minuni. În jurul meciului cu Lyon s-a ţesut firesc şi necontrolat o plasă de iluzii, pe care goalkeeper-ul roş-albastru n-a reuşit s-o apere.

Greşelile lui Stelea, Prunea şi ale altora sînt mici, iar a lui Carlos e mare cît roata carului. Pot fi greşelile comparate între ele? Da, sigur că da, cea mai gravă e întotdeauna cea mai recentă. În ceaţa amintirii, pînă şi tîmpeniile par agenţi ai destinului. Aşa a fost să fie, să ratăm sistematic măreţia.

După ce l-a legat cu frînghii de poartă şi l-a bombardat cu mingi ricoşate din zid, Vasile Iordache a spus despre Carlos că a ajuns „la 90 la sută din ceea ce trebuie să fie un portar cu pretenţii”. Carlos a crescut faţă de meciul de la Sevilla, dar nu suficient. Şi cînd va ajunge la sută la sută, tot va gafa. Pentru că aşa păţesc toţi portarii. Dar în nici un caz portughezul nu este şi nu va fi sută la sută „un gafeur”, cum s-a exprimat Emeric Jenei despre Carlos Cosmin Cosma sau cum l-o mai fi chemînd.

„Greşeală tragică a lui Kahn”, scria presa germană, după finala mondială din 2002, cînd portarul neamţ a scăpat printre degete titlul, o dată cu un balon trimis de Ronaldo. Greşeala lui Carlos nu e tragică, nici măcar patetică, e caraghioasă. De aceea ne lepădăm de ea atît de hotărît. Nu ne recunoaştem în el, în poza stupidă de la faza primului gol. Ne recunoaştem mai degrabă în personajele neputincioase decît în cele ridicole, în personajele şterse decît în cele ieşite din comun. Şi, ce-i mai rău, ne recunoaştem mai degrabă în victime decît în luptători.

„După meciul cu Sevilla, am spus că e mare portar, dar m-am înşelat” — Emeric Jenei

Comentarii (265)Adaugă comentariu

sasha (6 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 19:57

bravo… senzational articol… ai foarte mare dreptate!!! felicitari!!! nota 10!!!!

dan (1 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 19:59

felicitari chiar ati scris ceva corect fata de colegii dv si va doresc tot binele plecati de la ziarul asta spurcat ca sante prea desteapta pt gsp

pau_gasol (7 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 19:59

Bravo Maria….in fond cine sunt Stelea, Prunea ..si alti….niste gafeuri si ei in meciuri mult mai importante….Cat despre lobont ….mai bine nu…o rezerva pe la toate echipele la cere a jucat..de aia nu a gafat..dar cu bulgaria…mai bine nu ne amintim…….Lui Lobont nu i-a sarit nimeni in cap cand a facut praf meciul cu bulgarii…De ce ?…Pt ca e mana in mana cu hotii din federatie si cu smecherii din Fotbalul romanesc…………
.Carlos…..suporterii Stelei sunt in continuare alaturi de tine..

S1duR (2 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:00

Intru in fiecare zi pe blog…dar niciodata nu raspund…daca as putea sa`ti dau o nota de la 1-10 pt ce ai scris, ti`as da 11 !

je (6 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:01

BRAVO!!!
articolul asta trebuie citit de multi analisti care l-au criticat vehement pe Carlos. Numai portarii joaca mereu cu sabia lui Damocles (sper sa fi scris corect) deasupra capului. Cum spunea si Olaroiu: la portari se vede imediat o greseala, la ceilalti jucatori se mai gaseste cineva care sa salveze situatia … chiar un portar.

Sincer … FELICITARI!!!

Dan_Dinamo (3 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:03

Ma bucur ca mai sunt si persoane cu capul pe umar…ceilalti redactori parca isi hranesc sufletele din lanci aruncate asupra lui Carlos. El a CALIFICAT Steaua in liga, cand la 1-0 a aparat fenomenal…..eu sunt dinamovist dar vad asta, chiar asa batuti in cap pot fi uni….si in special la stelisti ma refer….Duckadam a declarat ca Carlos e cel mai bun din Romania, dar desigur e mai convenabil sa-l ascultati pe Stelea sau pe Prunea, cel care a asigurat insuccesul Romaniei in fata Suediei, sarind cu mana mai putin decat atacantul suedez. Sa va fie rusine celor ce il criticati….omul e trup si suflet pt. echipa, dar e OM. Daca vreti super-vedete asteptati sa aiba bani Gigi de Buffon sau altii ca el.

Alex (4 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:06

CARLOS NU E PORTAR (poate circar)!!! Sunt si eu portar, stiu ce inseamna sa gresesti, dar si ce inseamna sa fi sustinut de coechiperi cum este sustinut carlos. Dar totusi sa fim rezonabil si obiectivi carlos nici la 110% din potential nu e portar d valoarea stelei, ienei a pus punctul pe i cand a spus k acelui anonim banal carlos fernadez ii lipseste abcedarul portarului!! Sincer nu inteleg cum un fost mare portar, vasile iordache, nu reuseste sa il faca sa prinda o minge, si sigur nu e de vina v.iordache……poate eu nu inteleg fenomenu cand nu jok pe atatia bani,dar sunt niste intrebari care nu isi gasesc raspunsu!! p.s. in Romania in a 3-ea liga gasesti portari peste carlos….tineri si romani!!

GEORGE (6 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:06

are dreptate domnul Ovidiu , esti GENIALA
…si nu pt. acest articol…vb. in general…
eu ce-as mai putea sa spun?…
iti doresc inspiratie maxima mereu

ShoRu (8 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:06

Jos palaria la acest articol, si ai 99 % dreptate in ce spui … poate de aia e si criticat asa de mult … pt ca se asteptau la mult mai mult din partea lui … dar carlos e un simplu om … si normal ca oameni gresesc din cand in cand le sta in fire, dak nu gresesti cred eu ca esti doar un robot programat sa faca aia. Oricum prea il critica „specialisti” astia, ar tebui lasat in pace, ca din greseli inveti si doar nu e capatu lumi acum. Eu am mare incredere in Carlos si sincer cred ca evolueaza de la meci la meci, o sa ajunga un portar mare, dar trebuie rabdare, inca odata felicitari pt articol foarte frumos !

vlad_nichita (1 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:06

mare dreptate are domnul ioanitoaia knd iti spune asa. prin articolul asta o demonstrezi.sa nu uitam k datorita acestui portar steaua e in liga. CARLOS suntem alturi d tine.

Romeo (1 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:07

Carlos a gresit.Corect,insa suporterii l-au iertat si sunt alaturi de el in continuare. Articolul.Sper sa-l citeasca Stelea si Prunea.

GEORGE (6 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:08

alex…e parerea ta…si nu aduci niciun argument…..punct

S1duR (2 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:08

Felicitari maria pt articol…toata stima….mai am si eu un off…nusht dc il mai selectioneaza pe dorinel munteanu ….a fost un mare jucator , cu un caracater de nota 10 …dar are 38 ani nusht dc il mai selectioneaza sunt alti jucatori mult mai buni decat el…nu tre sa dau nume ca shtiti si voi….ce zicea dorinel acum cateva zile „daca voi juca bine sambata voi fi selectionat” nu tre sa joace bine ca oricum va fi selectionat ca asa face piturca echipa….

Adi (1 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:10

Ce pare a nu realiza lumea (de aici si aspra judecata la care sunt supusi jucatorii) este ca Steaua e pe o curba de invatare foarte inclinata. Chiar jucatorii declara, usor biumaci, as zice, ca nu au mai intalnit vreun adversar asa de puternic. Nu e nimic de blamat in atitudinea lor, poate doar usoara franchete care ar putea aparea drept naivitate in ochii unora. Paraschiv, Dica, Nicolita, Nesu, Bostina nu sunt jucatori slabi, ci doar putin derutati deoarece, cum s-ar zice, „they have never been there before”! Sunt absolut convins ca vor avea alta reactie in meciul cu Real, in sensul ca vor afisa mai multa incredere in fortele proprii.

Cat despre gafele lui Carlos, asa cum zice si Maria, cele mai grave sunt celel mai recente. Parca deja nu mai sunt suparat pe el…:). Dar, cum se soune, dupa razboi multi viteji de arata. Poate ne povesteste Prunea ceva din experientele lui in Liga Campionilor?

SIMON (4 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:11

maria jos palaria. ai dreptate.

GEORGE (6 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:11

S1duR …esti pe invers?..probabil ca dc. se vb. de piti si dorinel tu intrebai de carlos:))

Sylverstar (2 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:11

Excelent, Maria. Ioanitoaia si Tolontan ar trebui sa te lase sa scrii lead-ul in zilele de meci ale Stelei, poate le ridici moralul.
In alta ordine de idei, esti maritata?

punker_mort (5 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:12

carlos e labil psihic, nu de valoare sportiva vorba la carlos ci de mental, din pacate in Romania se lucreaza prea putin la psihicul jucatorilor ,un articol bunicel insa cu un titlu penibil, a atribui crica romanilor cu o valoare particula valabila inseamna a ignora criticile germanilor la gafa lui wiese din meciul cu juve sau pe cele ale ceholor la mondialelede anul asta,

je (6 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:12

Alex, ai uitat sa spui unde esti portar … la Lido sau la Faur???
Portar este si SF. Petre … dar la poarta Raiului.
La fotbal ai apar si surprize neplacute de la portari, daca ai juca fotbal ai stii chestia asta … fara suparare!

gogu_bun (1 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:13

Senzational ! In sfasit a pus cineva punctul pe i ! Sa fim seriosi si sa recunoastem ca nu stim sa pierdem si asa suntem noi romanii …tot timpul trebuie sa inventam o scuza pentru ca nu stim sa pierdem !! Pacat….cred ca un titlu bun dupa meciul cu Lyon ar fi fost „”INTAI SA INVATAM SA PIERDEM APOI SA INVATAM O SA SI CASTIGAM” …..Carlos e de steaua fara dubii…si e portar nu e ronot si normal sa greseasca !!

Alex (4 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:13

george…zici k nu aduc argumente, dar te intreb atunci dc trebuie platit un fotbalist care nu aduce nimic special, sau el nu e platit sa apere?? aaa sau stai k e d marketing…. si mai intrebati dc nu avem portari romani buni la nationala 🙁

a_break_in_the_clouds (1 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:13

Frumos articol!
Felicitari!
… … … … …

CataDuru (14 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:15

Carlos e portarul de nivelul actual al Stelei, e putin nebun si te califica in CL in fata lu Standard Liege cu niste parade miraculoase, dar ii si poate aluneca migea dintre maini ca si marti.
Prunea mai bine nu ar comenta din biroul lui de lingau FeReFist si sa-si aminteasca ca impreuna cu Lupescu ne-au furat bucuria unui meci cu Brazilia in 1994. Dukadam a pus punctul pe „I” spunand ca portughezul e cel mai bun portar din Romania: are perfecta dreptate, atingand doar un pic orgoliul lui Coman de la Rapid… daca jucam inca cu panarama de Lobont la nationala, aducerea lui Hamutovschi, Gaev, Carlos mi se pare singura solutie.
Pun pariu ca va face un meci nemaipomenit cu Real, si ii doresc sa ii scape cotofana doar in meciurile cu echipa mea favorita: Dinamo (care tocmai le-a dat gol biciclistilor de la Xanthi)

Alex (4 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:16

nu sunt portar nici la lido, nici la poarta raiului, sunt junior am 16 ani si jok in prima grupa valorica, prefer sa nu spun echipa, probabil k u nu ai jucat fotbal dk spui k aia era minge d mare portar, k eu nu mai jucam 1 an dk scapam mingea aia 😉

chelseaboy_nyku (26 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:18

Foarte tare frate..scuze sora…Da chiar ai dreptate totii stiu sa critice , de la cel mai mic la cel mai mare…cadeobicei e valabil proverbul din batrani …vezi paiul din ochiul altuia dar nu vezi barna din ochiul tau…. asta e oricum numai putem intoarce timpul inapoi daca sunt acesti critici dearta mai buni sa intre ei in poarta . Dar sunt sigur ca nu este portar mai bun ca el in romania ,poate cu exceptia lui coman dar nici el nu e vreun sfant greseste ca oricare altul, iar carlos o sa fac aun mci mare cat de curand si iar o sa fie laudat asa e…fotbalul azi castigi maine pierzi deaia e fumos nu ? 😉 cat despre miticam prinea ,stelea …bla bal ar trebui sa priveasca toate meciurile din champions league sau macar rezumatele si sa vada ca si altii fac greseli dar nu e o drama ….drama probabil a fost ca nu am jucat nimik sau a fost prea buna lyon 🙂

mishu (1 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:18

O gandire demna de un jurnalist… bravo tzie…

Magda (2 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:19

Felicitari pt articol. acum au dat la tv mari greseli ale unor mari portari . Cei care il critica acum sa nu uite ca si datorita lui am ajuns in CL(la meciul cu Standard cind a aparat acel sut a incremenit stadionul, eram acolo). De ce nu l-au criticat si atunci pt ca a aparat acel sut. Nimeni nu este perfect (cei care il critica acum sint perfecti oare?). A gresi e omeneste acum nu o sa-l punem la zid pe Carlos.

je (6 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:22

Alex … cand vei gafa sa-ti aduci aminte de mica noastra discutie … atat te rog SA NU UITI CAI AI SPUS AICI!

PS: observa cati sunt cei care trimit felicitari pentru articol

andrei (2 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:22

praf articolu`…. ti`ai luat si tu teren in pipera? E praf Carlos… daca era bun nu ajungea la steaua… hai la revedere

GEORGE (6 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:23

ALEX…nu vreau sa ocupam noi aici ….ma rog…fie…cen-a adus carlos?…bani?…bani nu …dar calificarea da…spuneai ca nu aperi pe bani multi?…de ce oare!?

sorinel (1 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:23

f bun articol! cred ca ceilalti „mari” portari ai Romaniei au uitat ca si eu au gafat de nenumarate ori ai acum au tupeu sa vorbeasca de greselile altora. nu inteleg cum poti blama un portar cand si tu ai fost portar si ai gresit la randul tau. dar ei uita de greselile lor si le vad pe ale altora. nu spun ca,,,Carlos e un portar slab, nici ca e unul mare. spun doar ca a gresi e omeneste si se poate intampla oricui. hai sa ne mai tiganim si sa dam vina pe un om cand toata echipa a fost neputincioasa. sa incetam cu romanismele astea de doi lei ca de aia suntem inapoia tuturor. ne ingropam pe noi insine in loc sa fim uniti si sa prosperam.

finish (1 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:26

chiar daca carlos a gresit, singurul in masula sa il critice sunt suporterii stelei si patronul acestei echipe!!!!
s-a gasit prunea sa il critice cand el avea inaintea campionatului european de tineret la care a participat si ROMANIA a luat sifilis de la curve, si tocand astfel toate sansele tarii noastre la acel european
rusine lui si celor care vorbesc fara sa se uite mai intai la ei

Clubul Tricolorilor (14 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:27

Sint si nu sint de scord cu tine, Maria.
Carlos a gresit, trebuie iertat, insa nu trebuie sarit la capitolul critica ( constructiva ).
Nu stiu daca cei mai in masura sa faca asta sunt Prunea si Stelea. Cei ce trebuie sa il traga de urechi pe Carlos sunt Vasile Iordache si Olaroiu ( ma rog, Olaroiu trebuie sa se urecheze un pic si singur).
In ceea ce-l priveste pe domnul Ienei, tot respectul pentru performantele dansului ca antrenor, insa sunt convins ca mai multa odihna i-ar ajuta in declaratii. Poate si un pic de aer curat, la Olanesti sau poate la Baile Felix, ca-i mai aproape ca casa dansului.

Mircea Visan
Clubul Tricolorilor
http://www.clubul-tricolorilor.com

jollyroger (2 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:31

Felicitari, stimata Doamna! Ati reusit sa puneti pe hârtie (vorba vine) ceea ce multi dintre noi gândim….

dan (1 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:32

Bravo pt articol nota 10 inainte de a critica trebuie sa fim obiectivi .Dupa meciul de la Kiev toata lumea l-a laudat pe Carlos acum nu mai are valoare ??

Luzar (3 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:32

Genialo….MOri vaca proasta

natz_o_tie (9 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:33

adevarat, bun articol.. insa deja o luam pe câmpii.. nu s-a vb atat de mult de jocul slab practicat de Steaua cat de greseala umana pe care a fct-o Carlos.. ok, a gresit! asta-i mai mult decat firesc, da` uitati-va la jocul Stelei. Oricat de extraterestri ar fi cei de la OL, Steaua n-are cum s-o dea pe dupa ciresi, joaca slab, indiferent de adversar (v. Gloria). Nu cred ca Olaroiu este un asa mare antrenor cum se tot vorbeste, n-a avt solutii. Lotul se vrea a fi puternic, greseala lui Carlos a fost umana, se intampla frecvent, antrenorul e de nota 10, managementul (strict) e bun, investitii s-au fct.. cine-i de vina????

alin (2 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:34

Maria, esti minunata!:)
Nu vreau sa vorbesc despre Prunea si Stelea care mi-au mancat o multime de nervi la vremea lor… e inutil
Apropo de Wiese care anul trecut i-a eliminat pe Bremen din liga dupa o gafa mai mare decat a lui Carlos, l-ati vazut aseara? Qed

Valentin (3 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:35

Problema nu este ca portarul Carlos a gresit la primul gol in meciul cu Lyon. Ingrijoratoare este FRECVENTA cu care acesta greseste (practic Carlos greseste grav la fiecare meci important jucat). Din cite imi amintesc eu, Stelea si Prunea au gresit si ei, dar mult mai rar decit Carlos. Stelea si Prunea ieseau IN GENERAL bine pe centrari, ceea ce Carlos nu face aproape deloc. Apoi Carlos nu prea are priza la minge, ceea ce nu se putea spune despre Stelea sau Prunea. Este de neinteles aceasta solidarizare a gazetarilor si a oficialilor Stelei cu un portar mediocru (nu slab), care este clar ca nu are ce cauta la o echipa cu pretentiile Stelei.

De asemenea, mi se pare ca antronorul Olaroiu este excelent in a organiza echipa pentru faza de aparare, dar este evident ca nu are solutii pentru atac. Este un antrenor fara tupeu (in sensul fotbalului modern), care desi stie carte nu are know-how ul aplicarii cunostintele pe teren. Este simptomatica neputinta lui de a cistiga la mai mult de un gol meciuri cu adevarat importante. Prin contrast, Protasov stia bine faza de atac dar neglija apararea (desi nu stim cum ar fi aratat Steaua daca Protasov ar fi ramas si cealalta jumatate de sezon).

GEORGE (6 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:35

apropo…ati vazut ce gol a primit portarul de la skoda de la niculescu?…Carlos nu a primit gol…e de comparat?…
da …doua lovituri libere…distanta asemanatoare…la fel de bine batute…

Alex (4 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:36

pt je, intr-adevar articolul esti f bun si atrage atentia asupra mentalitatii romanesti, dar eu nu ma leg d articol si d calitatile lui carlos, sper sa nu gresesc prea curand 😛 si pt george probail k nu ai citit ce am spus mai sus, k sunt junior si eu pot sa ma consider norocos k am prima d jok….

anghel (1 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:37

felicitari pt articol!
sunt multi care gandesc astfel, eu inclusiv

Badescu (1 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:37

mari respecte pentru articol .. ai aratat ca si femeile se pricep la fotbal .. sper ca Prunea sa vada si el articolul si sa faca ciocul mic … inca o data felicitari pentru articol .. FORZA STEAUA … MEREU VOM FI CU TINE !!!!

Daniel-San (1 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:38

intr-adevar, cel mai bun articol din ultimele saptamani, daca nu luni. Se pare ca noi stim doar sa gasim vinovati……si cumva sa justificam impotenta din fotbalul romanesc. Putini au puterea sa recunoasca cu fruntea sus ca acesta ne este nivelul…prefera sa-l bage pe Carlos la inaintare. Fruntea sus Carlos oamenii a caror parere conteaza te apreciaza….restu nu merita luati in seama….daramita intervievati pe la nu stiu ce televiziuni……

GEORGE (6 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:39

alex…k

redmann (4 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:42

FELICTARI pt articol … SUPER ….in sfarsit apare un articol cu care sunt deacord ….toti care il critica pe Carlos vorbesc prosti …. FORZA STAUA !! …. CARLOS suntem alaturi de TINE !!

gigy_bekali (18 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:44

carlos e penibil in unele momente dar ce facem steaua nu are pe altul mai bun ….. cat despre stelea si prunea no commnent

twi$ter (3 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:44

articolu’ e ff bun , ai ff mare dreptate in privinta rebuturilor gen prunea, stealea , dar oricu carlos ramane un portar sub valoarea stelei

_Answer_ (1 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:44

Bun articol…sincere felicitari!
Este si pacat k gafeuri de marca gen Stelea, Prunea si Lobont au ajuns sa isi dea cu parerea despre Carlos!
Rushine lor!

Liviu Andrei (3 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 20:45

Maria esti mare. Ma aplec in fata ta de 3 ori. Odata pt Tolo, odata pt Vochin si odata pt Ioanitoaia. Esti mult peste ei. BRAVO! Sunt mandru ca te-am cunoscut acum multi ani in redactia Sport a EVZ. L-am intrebat atunci pe Contescu: Ce cauta ma sfrijita asta aici? Mi-a raspuns: scrie formidabil! Eu spun ca esti GENIALA!

Nu am nimic de spus despre prunea si stelea, iar nea IMI poate sa spuna orice, el are statuie in inima mea!

Comentează