Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Lobby pentru Coman

Să nu-l folosiţi pe Coman, domnule Piţurcă! E tot portar de linia porţii, ca şi Lobonţ. Deci, ce rost ar avea? Ce rost ar avea să le acordaţi o şansă şi altora? Cine spune că au dreptul la o şansă? […]

marți, 5 septembrie 2006, 5:40

Să nu-l folosiţi pe Coman, domnule Piţurcă! E tot portar de linia porţii, ca şi Lobonţ. Deci, ce rost ar avea? Ce rost ar avea să le acordaţi o şansă şi altora? Cine spune că au dreptul la o şansă? Bunul-simţ? Păi, cine e, dom’le, ăsta, să vă facă echipa? Pe unde-a antrenat? De ce să încercaţi alte variante tocmai la crucialul meci de la Tirana?

Şi ce dacă Lobonţ e rezerva lui Frey? Cine spune că dacă nu eşti titular la echipa de club n-ai voie să fii titular la „naţională”? Cine spune că dacă greşeşti în teren trebuie să fii scos din primul „11”? Jucătorii trebuie pedepsiţi numai cînd vă sfidează, nu cînd gafează, domnule Piţurcă, nu-i aşa? Dacă stau drepţi în faţa selecţionerului, n-au decît să se relaxeze pe teren. De ce să-i responsabilizaţi? De ce să afle şi ei că „dacă greşeşti, plăteşti”, vorba lui Mircea Sandu, ca de obicei, foarte tare la teorie?
Cine greşeşte trebuie încurajat. Cu cît joci mai prost la „naţională”, cu atît ai şanse să ieşi la pensie ca titular. De ce să-l folosiţi pe Coman, domnule Piţurcă? Păi, este el prieten la cataramă cu Mutu şi Chivu? Face el parte din familia tricoloră sau e doar un intrus printre atîţia veterani? De ce să stricaţi atmosfera, singurul lucru care merge bine la „naţională”, indiferent de rezultat?

Tineţi-l acolo pe Lobonţ, eventual legaţi-l de bara laterală, să nu mai iasă să boxeze la centrări. Ţineţi-l, să-i mobilizeze pe „tricolori”, să ştie băieţii că n-au spatele asigurat şi să nu se avînte în atac. Nu-i ascultaţi pe cei care strigă că Lobby e o soluţie fumată! Că s-ar putea să ne coste şi alte puncte, nu în Albania, desigur, ci mai tîrziu. Poate golaverajul va conta în Grupa G, poate că nu. Dar la ce bun să ne facem griji de pe acum? La ce bun să gîndim în perspectivă?

Nu-l schimbaţi pe Lobonţ! Chiar dacă marii antrenori se cunosc după schimbări. După orice fel de schimbări. Marii antrenori au curajul să-l schimbe pe Kahn cu Lehmann, de exemplu. Marii antrenori îşi construiesc echipa începînd şi sfîrşind cu goalkeeper-ii. După Italia – Cehia de la Mondial, Traian Ungureanu scria că portarii reprezintă „unul dintre mecanismele stranii care dau fotbalului european o mare adîncime raţională”. Raţională? Pe noi nu ne interesează raţiunea în fotbal, nu-i aşa, domnule Piţurcă? Dimpotrivă, la „naţională” se mizează pe o mare superficialitate iraţională, pe solidaritate tribală, pe superstiţii, pe antrenamente tabu şi pe figuri totemice în poartă.

Ţineţi-o tot aşa, domnule Piţurcă! Mergeţi numai împotriva curentului, împotriva evidenţei! Bun, rău, nu mai contează, Lobonţ trebuie folosit, Lobonţ trebuie salvat, Lobonţ trebuie protejat. Sigur, şi „naţionala” trebuie protejată de Lobonţ, dar asta e problema ei, nu a selecţionerului.

„Lobonţ nu e o soluţie sigură pentru viitor. Dar, pe lîngă numeroasele gafe, românul are şi o mare calitate: e perseverent”
„La Repubblica”, aprilie 2006
 

Comentarii (311)Adaugă comentariu

mirung (7 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 10:18

Dupa ce ai stat cu mainile in sort la Sarajevo si ai dat pasa de gol pt. Craiova in Giulesti e cam greu sa fii titular la Nationala. Coman e in lot doar pentru ca nu sunt altii (Tudor e accidentat, Popa inconstant), in rest e portar de categoria Vintila sau Fane Preda. Buba e la Contra si Petre dar dv. va faceti ca nu vedeti, ce sa mai zic de un asa numit fotbalist ce joaca un joc asemenator cu football-ul prin Transnistria….bine ca Ogararu e bun la Amsterdam….
In rest, numai de bine

Vocea_ce_intra_in_cacat (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 10:19

probabil ca din cauza idio..lor ca tine nu voi mai cumpara gsp niciodata! n-ai nici o treaba. dute acasa si mai educate sau prin scoli. tu te vezi?
inafara de „gura mare” n-ai nimic! Cand citesc texte de tine imi pica parul.tu esti chiar mare forbalista.. canal de facut scandal. asta e tot ce stiti?! sa scrieti ceva macar putin inteligent stiti? sa stiti ca voi ( id..tilor) aveti cu reactile tampite si pt care nici nu e nevoie de termenul IQ mare succes in binele nationalei si a suporterilor… CONCLUZIE: poti ba sa ai pareri da foloseste-ti si tu un pic creierul!! chiar e nevoie in slujba ta…SAU CEL PUTIN TEORETIC!!!

Jack Red (54 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 10:22

Ce buba e la Petre, mirung? Doar nu insinuezi ca e mai bun Banel pt nationala… Baiatul asta de periferie si-a epuizat potentialul. in cel mai scurt timp o sa ajunga rezerva si la Steaua.

Si in care meci al lui ajax l-ai vazut tu pe Ogararu ca a jucat bine? Bah, olandezii l-au luat la pret de rezerva ca sa fie rezerva.

bogdan (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 10:29

Nu stiu de ce te miri atata… situatia nationalei e evidenta. Nea’ Pitzi are niste comisioane din transferul unor jucatori, probabil si al lui Lobontz (care intre noi fie vorba a fost cea mai dezastruoasa aparitie in meciul cu Bulgaria). Singura noastra sansa e sa pierdem in Albania si sa o luam de la cap cu un antrenor mai responsabil si mai putin ahtiat dupa venituri ilicite si rapide 😉

Hai Romania 😀

heaven (3 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 10:40

important e ca gsp sa se vanda si doar atat…..noul motto gsp…..”important e sa se vanda”……….super :)) tot ce conteaza e profitul…….deci maria scrie ce vrei de lobont care pe moment e in atentia publicului, deci prezinta interes…..ca dak nu ar prezenta te-ai duce la Becali sa il enervezi cu incultura ta despre fotbal si te-ar injura….si booom inca un subiect tare:”Becali injura ca la usa cortului pe „Geniala” gazetei”……hai maria…eu tin cu maria, nu mai tin cu romania…tin cu roMARIA…..ha ha

dani (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 10:52

M-am speriat ca in final de articol o sa faci o paralela cu moartea lui Steve Irwin

„”Lobonţ trebuie folosit, Lobonţ trebuie salvat, Lobonţ trebuie protejat. Sigur, şi “naţionala” trebuie protejată de Lobonţ, dar asta e problema ei, nu a selecţionerului.””

desi ” pisica ” alta data (Lobont) poate are o tepusa pt Piti.. teama de moarte este mai mare decat realitatea, Coman.

steaua4ever (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 11:01

dupa parerea mea, greseala lui lobont nu a fost prea mare la al primul gol.arbitrul nu trebuia sa dea fault akolo.iar al doilea chiar a fost vina apararii.eu il prefer pe lobont pentru ca este mai experimentat,decat pe coman care joaca la o echipa slaba si nu are cine stie ce de aparat.asa ca Hai Romania si Hai Lobont!

crazycool (10 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 11:02

Inaintea meciului cu Bulgaria Piturca era blamat rau ca-l va folosi pe Rosu. Rosu a fost poate cel mai bun de pe teren. Pe Marica. S-a miscat „uimitor” de bine acest jucator.
Acum ati sarit la gatul selectionerului ca-l va folosi tot pe Lobont. Oare maine dimineata ce vom gandi despre asta? Eu zic sa-l lasam pe Piturca sa-l foloseasca pe Lobont iar acesta sa ne demonstreze ca e un portar excelent….cu conditia ca albanezii sa nu traga pe poarta sau sa centreze.
Dupa parerea mea Lobont e un portar constant….in nesiguranta ! Si cred ca a trecut vremea in care isi spala greselile cu cateva interventii uimitoare de 1 la 1. Dar asta avem cu asta defilam spre schimbarea selectionerului actual cu unul de viitor…Iordanescu, Manea etc

PS : daca ne impiedicam si de Albania cer azil „de stres fotbalistic” in Albania. Oare cat de greu se obtine cetatenia albaneza? 😀

crazycool (10 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 11:04

bai steaua4ever daca coman apara la o echipa slaba cum naiba nu are nimic de aparat? de cand echipele slabe nu au de indurat tirurile atacantilor de la echipele mai bune?

paul (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 11:07

Di nainte de nceputul campaniei,inca de cand vedeam evolutia rapidului in uefa si n campionat si..atentie..in cupa Romaniei,si de atunci zic..Coman e cu trei clase peste Lobont,mai ales la capitol siguranta. Cu bulgarii el ne a pierdut punctele,Lobont..E un portar de mana a doua..De ce era al treilea portar la Ayax,si jn o sa prinda niciodata lotul in fata lui Frey?Pt ca ceilalti il stiu,pe cand..Piturca..si am zis tot:) Eu sunt anti Lobont,adica anti portari care s capabili sa faca un meci mare si apoi sa piarda unul singuri..Bagati l pe Coman!

bai genialo (3 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 11:09

acum zici ca domnul ovidiu…..pai cand ai schimbat asta ….ca doar era „ovi”…..l-a prins nevasta cu tine :))))) ha ha ha ha ha ha…..se prinde lumea ca te simpatizeaza Ovi si de aia ai shimbat? astept un raspuns ……..
Nenea Ovi, nenea Ovi….o lasati pe maria sa se joace cu noi cum se joaca cu dvs ?

adrian g. (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 11:09

Lobon e un portar bun si va ramane un protar bun, dar parerea mea personala este ca in partida cu Albania trebuie folosit Coman.Lui Coman trebuie sa i se dea sansa sa-si arate valoarea, pe care cu siguranta o are si nu numai in partida de diseara.Coman este viitorul protar al echipei nationale de fotbal, este mai bun decit Lobont.

marcel (57 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 11:12

Azi am ramas socat. Un alt @profesionist titular@, Contra, il convingea pe Pitzi ca nu a gresit la faza golului 2 cu bulgarii, dupa ce initial a zis ca e vina lui – trebuia sa faca mia culpa pentru a linisti publicul. Inca un semn ca nu ne vom califica degraba, ei vor gafa la nesfirsit si vor cere liniste.
PS: Si vor spune peste 20 de ani ca Ogararu greseste o data pe meci.

cine vine la meci? (3 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 11:12

cine vine la meci…..am auzit ca sunt ieftine femeile in albania….

crazycool (10 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 11:14

cine vine la meci? te-ai saturat de centuristele noastre?

George G (4 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 11:16

Lobont e oare cel mai vinovat de rezultatul cu Bulgaria ? Sau Contra ? Ori Tamas? Sa fie oare Petre ? Dar de Piturca ce ziceti ? Poate ca e Mutu sau de ce nu Marica? Dar pana la urma sa fie Dica,Rosu,Maftei sau Chivu vinovati?
Toata echipa e vinovata.
De ce sa dam vina doar pe Lobont? De ce n-au dat Mutu sau Marica mai multe goluri ? Sau de ce n-a dat Dica mai multe pase de gol? Ori de ce au ajuns Bulgarii in careul nostru cand Codrea si Maftei erau mijlocasi la inchidere si trebuiau sa blocheze pasele aversarilor? Sau de ce s-a accidentat radoi? De ce a murit cumnatul lui Dorinel? Sau de ce s-a facut Piturca antrenor?
Sau haideti fratilor sa dam vina pe soarta.
Haideti oameni buni sa gadim inainte sa ne dam cu parerea si sa nu mai aruncam cu vorbe in vant de dragul de a spune ceva sa fim auziti.
Toata echipa e vinovata, ar trebui sa le fie rusine intregului staf de nationala si sa dea totul pe teren pana in ultimul minut si sa ne faca si pe noi niste suporteri fericiti.

Mourinho (3 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 11:16

Pentru moralul său cred că e mai bine că joacă azi, mai ales că e anunţat rezerva lui Frey la Fiorentina. Albania, oricum nu cred că o să aibă prea multe sanşe de poartă ca să-i dea şansa să greşească. Însă dacă şi azi greşeşte atunci ar cam fi timpul ca Piţurcă să caute un alt portar, D. Coman fiind cel mai indicat.

George G (4 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 11:17

HAI ROMANIA !!!!

Rubby (7 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 11:18

citeal p`aici… unii ziceau.. Coman portar de 28 de ani.
Si ce daca? Lehmann are 35 daca nu ma insel si e cel mai bun portar al lumii. Un portar poa sa joace pan la 40 de ani excelent. La postul asta varsta are mai putina conotanta.
BTW: Bun articol Maria.

Pai dak e sa deschidem lista greselilor lui Lobont mi se face rau.. incepand cu acel 5-2 cu Danemarca pe National.. cand… dak urmariti meciul nu a aparat NICI O minge nici una.. io de atunci am zis ca treb schimbat. In general un portar bun se vede in situatii de 1 la 1 sau cand apararea e nesigura.
Pai luati exemplul lui Coman de la Hamburg si vedeti cum zburau mingile prin careu Rapidului si se arunca pe fiecare la sacrificiu ca apararea era MUCI. Trebuia sa fie vro 5-1 pt ei dak nu era coman…. sau chiar la Sarajevo cand a scos mingea aia de 1-0 .

Lui lobont i s-a dat prea multe sanse si nu a demonstrat…. va spun io o treaba.. el a avut un NOROC chior ca l-a transferat Fiorentina.. ca dak nu ajungea prin a 2-a divizie Olandeza si nu mai auzea nimeni de el. E un gafeur.

Bafta multa!

George G (4 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 11:22

Lobont e oare cel mai vinovat de rezultatul cu Bulgaria ? Sau Contra ? Ori Tamas? Sa fie oare Petre ? Dar de Piturca ce ziceti ? Poate ca e Mutu sau de ce nu Marica? Dar pana la urma sa fie Dica,Rosu,Maftei sau Chivu vinovati?
Toata echipa e vinovata.
De ce sa dam vina doar pe Lobont? De ce n-au dat Mutu sau Marica mai multe goluri ? Sau de ce n-a dat Dica mai multe pase de gol? Ori de ce au ajuns Bulgarii in careul nostru cand Codrea si Maftei erau mijlocasi la inchidere si trebuiau sa blocheze pasele aversarilor? Sau de ce s-a accidentat radoi? De ce a murit cumnatul lui Dorinel? Sau de ce s-a facut Piturca antrenor?
Sau haideti fratilor sa dam vina pe soarta.
Haideti oameni buni sa gadim inainte sa ne dam cu parerea si sa nu mai aruncam cu vorbe in vant de dragul de a spune ceva sa fim auziti.
Toata echipa e vinovata, ar trebui sa le fie rusine intregului staf de nationala si sa dea totul pe teren pana in ultimul minut si sa ne faca si pe noi niste suporteri fericiti.

HAI ROMANIA !!!!

crazycool (10 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 11:28

Joi dimineata…bucurestenii se trezesc buimaci dupa ce o noapte intreaga au sarbatorit la Universitate magistrala victorie in fata Albaniei cu 1 – 0 😀

Daca un asemenea meci naste atatea controverse ori romanii sufera de mania contrazicerii ori am ajuns rau de tot ( fotbalistic vorbind caci altfel…no way out 🙁 )

Olteanul (5 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 11:32

Maria Andrieş ai mare dreptate si articolul e genial

Nu am citit comantariile celor care va raspund (dar le voi citi dupa mesajul meu) tocmai ca sa nu-mi influenteze optinuea mea despre Lobont si despre Piturca

Lobont nu mai are curajul necesar ca sa prinda mingiile (poate ca nu se mai drogheaza si curajul a scazut)
Piturca e un antrenor de duzina si nu cred ca va apuca vara viitoare la nationala.
Dupa ce ca e medioicru mai e si morocanos, invidios si capos peste masura.

Bineinteles ca Lobont nu ar avea ce cauta nici macar in lotul echipei nationale dar minte in poarte echipei!

Mai sunt si altii care sunt pe la nationala, desi ei ar trebui sa fie la cumparaturi cu pitipoancele lor!

In rest, sper ca presa sa-i ceara demisia imediata a lui M Sandu si Piturca, daca Romania nu invinge in Albania

DaKoS (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 11:36

Inaintea meciului cu Bulgaria, Victor Piturca a spus ca nu a convocat unii jucatori la nationala pentru ca nu sunt titulari la echipele lor de club (ex: Ogararu). Din moment ce Lobont e rezerva lui Frey, in cazul lui de ce nu se aplica aceasi masura? Spre deosebire de el Coman e titular la echipa sa.

Dragosh (13 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 11:39

Bravo Maria …bine spus..
As adauga si eu …”Lasati-l bre nea Pitzi si pe Contra pe dreapta. Ce daca nu mai joaca nimic dupa ce s-a transferat de la Milan..? are experienta…e prieten bun cu Mutu si are si porecla misto. De ce sa-l bagati pe Ogararu care a jucat atatea meciuri titular incontestabil in Cupele Europene…Parca mai simpatic e Gurita. Il cunosti mata de mult, de foarte mult timp si a dadu si gol cu Slovenia. Si Ghionea si Goian astia ce or vrea..Sa joace si ei ca sunt inalti. Lasati-i dracu bre nea Pitzi. Bagati-l pe Tamas… Bai ce bine a jucat cu Olanda. eeee am luat 2 goluri… de fapt 4 in ambele manse dar centreaza frumos baiatu. Ce daca nu joaca la echipa de club? Fleacuri…Important e sa-ti placa omu, sa fie de viata. Ce te tot streseaza bre astia de la Steaua si Rapid cu performantele si jucatorii lor din cupele Europene. Adica ce matale nu era sa joci in Champions League dar te-a batut la limita rusii aia sau ucrainieni sau cum dracu le zice la popoare d’astia. Dinamo Chiiiev aia sa fie ei ai dracu…ca si matale te calificai zau. Pai stabilisei schema: pasa la Fl Dumitru ..centrare la Trica si gol..pai nu? Auzisi? Da pa fi-tu Alexandru nu-l bagi? Ca juca la Craiova si dadu si el parca un gol in divizia B.”

KiKO (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 11:41

Coman sau Lobont!!!?….. Eu as alege Lobont are mai multa experienta dar ce conteaza pan la urma orice portar face gafe ca o fi bun ca o fi slab . Lobont trebe sa faca parte din primul 11 Dc? pentru ca o merita !!! cand o scos echipa din situatii foarte grele cum o fost ??? nimeni nu mai stie !!! Un portar intro clipa poate sa te ingenunchieze dar te poate si scoate din situati grele . Hai Romania !!!

Crisman (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 11:45

De ce Piturca, un om recunoscut pentru promovarea tinerilor(e adevarat, ca si a piticilor la propriu), nu se uita la o solutie de viitor cum este acest Matache? Sau Sandoi? Sa ne uitam la ce goluri a luat Minca ieri si sa luam aminte la ce parade si ce suturi a scos Matache in acest inceput de campionat. Decat cu astfel de solutii gen Lobont sau Stelea pe termen scurt, mai bine iei si formezi un portar cu dorinta de afirmare, reflexe si statura. Matache este viitorul Romaniei in ceea ce priveste postul de portar.

Dragosh (13 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 11:51

Daca semneaza cu Becali Sport oricine poate fi o solutie de viitor chit ca joaca in Liga a 3 a din China….
Kik0- cand a scos Lobont echipa din situatii dificile:
-cand a luat gol de la jumatatea terenului cu Danemarca de la Graversen?
-cand a luat gol in ultimul minut de la Laurse pt ca dormea intre buturi?
-cand n-a aparat nici un penalty intr-un meci important?
– cand sare ca un shnitzel prin careu pe sub minge si boxeaza aiurea?

Lobont nu scoate niciodata echipa din situatii dificile ci scoate mingea din plasa….dupa gol

Raz (8 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 11:54

soxuletz du`te frate ca n`ai o treaba cu fotbalul…dak zici tu ca , coman este expirat, atunci pot sa`ti zic ca expirata e mancarea p care o mananci tu acasa..la tine se vede de la o posta ca esti stelist , acu hai sa`l cheme p cernea la nationala nu vrei ??

George G (4 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 11:58

Voi astia de la gazeta, asa-zisi ziaristi, sunteti mai buni ca Petre Ispirescu sau Ion Creanga, serios. Va pricepeti la basme si povesti.
Acu il desfintati pe Lobont.Asa ati facut si cu Olaroiu ca e defensiv, apoi cu Carlos ca e cel mai slab portar, ca apoi sa vad in fituica voastra, care nici de hartie igienica nu e buna, ca Olaroiu e mare antrenor si Carlos un inger si un portar senzational. Va place sa va acoperiti de penibil se pare.
Poate Lobont o sa apere senzational cu Olanda si sa dea Dumnezeu sa obtinem un rezultat bun, ce o sa scrieti de Lobont? Ca a gafat cu Bulgaria sau ca e un portar de mare clasa?
Nu uitati rolul vostru de ziaristi e sa scrieti evenimentele intamplate, nu sa analizati si sa va da-ti cu parerea.
Voi aveti un ziar plin de pareri si poze in loc sa fie un ziar de informare.
O sa va fie vreodata rusine de ceea ce faceti ?
O sa respectati vreodata pe cei despre care scrieti si pe cei pentru care scrieti?

Gelu (2 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 12:11

Buey…sa mor eu…cand vad cum unii dintre voi pun la indoiala scoala Mariei :))
Mai degraba sa mai treaca unii cititori de pe aici prin scoli ca nu prea pricep o ironie subtila.

Numai bine Maria!Nu te lasa

Alex22 (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 12:19

Domnilor…. va mai amintiti scandalul urias dintre Piturca si Giovani Becali? K sa vezi akum… prieteni la catarama… Piturca e un pervers si jumatate.D c credeti k l-a bagat p lobont? E rezerve la echipa lui d club… si dak tot o tine asa… na… tre sa-l vanda si giovani p undeva… si la afacerea asta , are si Piti ceva, nu? k doar la Fiorentina e rezerva… la nationala titular… doar doar l-o vedea cineva sa-l ia… dar la cum apara… nu prea cred.inca ceva legat d giovani si Piti… toata lumea vede k aparaea lu rapid e d tot rahatul… si-l baga p Maftei… si unde… la inchidere… BAAAAAAAAAA!!! PITI!!!!!! Margaritescu c are????? sau tre sa-l vada lumea si p maftei sa-ti iei si u ceva bani d la Giovani? Alt exemplu:Contra.d multa vreme face tusa p unde s duce… si la nationala e titular… a cui vina a fost Piti la golu’ 2? Cumva Contra? c rost are sa-l kemi p Ogararu k doar joaca parca p la o echipa … nush cum s numeste… aaaaaaaaa…. Ajax.Domnilor jurnalisti…. niciodata n-ati urlat k giovani face echipa la nationala!!!!!!!!Rusine presei romane !!! va e frica d un rahat cu ochi!!! Va pup dulce, Alex
PS: Piti Baga-i p valoare , nu p prietenii si interese!!!!

shummy (2 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 12:33

bai nene pe ce lume sunteti ma ?am o intrebare pentru domnisoara maria andries.. chiar asa uitati un sezon intreg de cupa uefa cand coman facea meciuri de senzatie ? sa va aduc aminte meciu cu sahtior, sau cu feyenoord de la bucuresti, sau cu hamburg sau cu herta sau cu steaua pe giulesti cate a scos ..si cum se batea cu toti atacantii la centrari inclusiv cu van buyten care are c-am 2 m si nu a castigat nici un duel la cap ..lobont se stie si la fiorentina face 1 meci bun 4 proaste..cel mai bun exemplu e meciul fiorentina-inter care a aparat foarte bine si dupa aia numai gafe …asa ca dani coman e cel mai indicat sa apere..e cel mai constant si cel mai bun portar din romania ..inca o chestie…uitati-va la faza la care romania a luat gol din lovitura libera…lobont statea nemiscat pe linia portii neschitand nici un gest, nu facea nimic …ori daca esti un portar bun trebuie sa te comporti altfel la o lovitura libera…plus ca zisdul a fosta aranjat prost …asa ca dani coman titular si nu il mai ridicati pe lobont ca nu mai e ce a fost !!!

Savu Lucian (7 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 12:34

De cand tine cont „pizi” de alte pareri. Tot ce conteaza e „filozofia” lui. Joaca cine e in forma (Contra, Tamas, etc) si titularii la echipele lor de club (Lobont, Codrea) iar jucatori de genul Ogararu (in primul rand), Cristocea, Danciulescu, Badoi, Alexa sunt mult prea slabi fata de jucatori lui Giovani

Nicicum,Nicicat,Nicigand (2 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 12:34

Cand tineretul cedeaza cu 5-1 fie si-n fata Germaniei, orice alte comentarii sunt de prisos! Cat despre meciul cu bulgarii, sa-i zicem mersi lui Chivu ca n-a fost 2-3, ca-n rest suntem experti in „a ne culca pe o ureche” (vezi- Middlesborough, Anderlecht, Danemarca, s.a.m.d)! Marele castig ramane Marica, are plasament, tupeu, daca va sti sa-si cultive calitatile va ajunge mai mare ca Mutu).

sandu maceaca (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 12:35

Sunt stelist dar trebuie sa recunosc ca cel mai bun portar la aceasta ora este Coman. In plus, domnul Piturca ar trebuii sa stie ca sunt multi alti portari mai buni decit Lobont (M. Tudor, M. Popa, Vitca, Albut) la care ar putea apela sau macar ai avea in observatie. Poate are si el ca orice om niscaiva obligatii dar sa ne spuna domne si noua sa nu mai comentam atit fata de naivitatea lui! Oricum. este bine ca are coloana vertebrala si isi tine promisiunea ca nu va convoca fotbalisti care nu joaca la echipele de club (doar nu putem sustine ca Lobont mai este fotbalist!). Succes domnule Piturca si tineti-o tot asa!

Andrei (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 12:37

Shummy…pe ce lume esti ba nene? :)) Ai inteles pe dos articolul.Era o ironie fina,prea fina pentru unii.Tocmai ca il ridica pe Coman,nu pe Lobont.

Avem valoare,n-avem echipa!!!

Bravo Maria

stibor (4 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 12:39

A gresi este omeneste, a persevera este diabolic. Si portarul si antrenorul nationalei persevereaza. Articolul spune cam tot ce e de spus. Cata vreme Nationala se construieste pe gasti si pe criterii care nu au nimic in comun cu fotbalul sa ne pragatim sa mai ratam 1001 de calificari. In fond bataia e rupta din rai….

ozy (10 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 12:40

ce draq v-a apucat fratilor? ce aveti cu LOBBY?a gresit si el ,doar e om. oricum e cel mai bun portar al romaniei la ora actuala!

stibor (4 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 12:44

Ozy baiatule om e si dom’ Mitica Dragomir si daca dom’ Mitica statea in poarta in meciul cu Bulgaria am fi avut poate sanse sa castigam!

mourinho (2 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 12:48

cu lobont se insista acum cum se insista cu stelea inainte si nu mai facea nimic in poarta ..de ce sa nu primeasca coman sansa pe care si-o merita si pentru care a muncit …sau de ce si-a batut joc de ganea ….margaritescu nu pot sa zic nimic de el pt ca e la inceput si poate sa il mai cheme de 5 ori si sa il lase in afara lotului ca nu se supara nimeni dar ganea un om asa important care a dat atatea goluri decisive sa ii faci asa ceva deja mi se pare lipsa de respect …in fine in concluzie coman in poarta, pana la prima greseala…ce o fi dupa aia om vedea ..portari care vin din spate nu prea sunt ..ati vazut ce a facut minca aseara …

ROSIN (78 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 13:08

Andries Maria ar fi bine sa va intrebati colegii cu experinta , dar nu pe Buzarin Alin care nu-i cu nimic mai presus de dvs. , este bine din punct de vedere moral dar si profesional ca in zilele premergatoare unei partide cruciale sa va blamati antrenorul echipei nationale pe care se presupune ca o iubiti? Chiar admitand c-ati avea dreptate in privinta lui Lobont. Sunt convins ca putin va pasa dvs. de „tricolor” , oricum e o notiune perimata , din moment ce considerati meciul de la Tirana o simpla bagatela. Uitati sau cu siguranta nu stiti ca-n Albania s-au impiedicat , mai ieri , Grecia si Turcia niste competitoare care nu ne sunt cu nimic inferioare , ba dimpotriva as indrazni sa spun. MARIOOO… NE DOCUMENTAM SI NOI MAI CU TALENT ?!

Bluebird 777 (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 13:16

…adevarul e ca din 1994 noi tot dam vina pe unii pe altii dar niciodata pe cei vinovati. Ba Lobont in stanga, ba Chivu se accidenteaza in dreapta, ba Mutu are probleme familiale, ba Dorinel trebuie sa joace, etc. Cand o sa dam vina fratilor pe cine trebuie? Povesti cu zane si zmei sunt create in fiecare zi de gsp si prosport. Se omite un LUCRU vrem performanta si nu povesti. Atat timp cat la nationala exista acest circ din cauza FRF-ului noi nu ajungem la nici un turneu. Parca suntem la hotel. Pleaca Iordanescu, adu-l pe Piturca. Pleaca Piturca, adu=l pe Boloni. Pleaca Boloni, adu-l pe Piturca. Pleaca Piturca adu-l pe Boloni. Sa inteleg ca alti antrenori dornici sa incerce nu exista, draga FRF?

un roman (2 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 13:37

Va propun o comparatie intre echipa Romaniei de la CM 94 si cea care a evoluat in ultimii sa zicem doi ani.Cati titulari avea Romania la echipele de club in „98 si cati are acum?La ce echipe evolua generatia „98 si la ce echipe generatia actuala?
Daca faceti o comparatie obiectiva,sunt sigur ca veti afla si care sunt sansele Romaniei pentru CE 2008.
Toate cele bune.

bubuieli (72 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 13:38

draga lobont
imi place cand esti arogant cu presa. imi place cand umbli cu nasul pe sus si ironizezi pe toata lumea. imi place ca te-ai luptat pentru custodia copilului tau cu o determinare pe care nu am vazut-o niciodata la tine in teren. imi place atunci cand in loc sa bei apa de dupa antrenament o versi peste ziaristii veniti sa-si faca treaba. imi place ca esti bun prieten cu mutu si chivu (selecta companie, nu?). imi place ca ai manusi de portar personalizate (ti-ai scris pe ele numele ca sa nu uiti cum te cheama?). imi place ca fumezi trabucuri scumpe (si lacatus tragea cu nesat din kent sau carpati, nu?). astea sunt lucruri cu adevarat importante. ce conteaza ca nu joci titular la echipa ta de club? ce conteaza ca romania a pierdut meciul cu bulgaria pe mana ta? ce conteaza ca nu ai avut niciodata macar jumatate din valoarea lui stelea, prunea sau duckadam? astea sunt fleacuri in comparatie cu alte tragedii din lume. lobont, nu te schimba! ramai, te rog, aceeasi persoana aroganta si lenesa pentru ca asa ai reusit sa ajungi la “performantele” din prezent. ai salariu de cateva sute de mii de euro. te felicit pantru asta. pacat ca ii castigi lustruind praful de pe banca de rezerve. macar doneaza si tu o parte unor amarati ca sa faci un lucru bun.
pana una alta ai grija cum aperi cu albania.
si…. lobby frecam si noi menta mai cu spor?

un Stelist (3 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 13:38

Mult adevar in acest acricol…..
felicitari Maria Andries !!!
Cum poate PITI sa strice TRIUNCHIUL PRIETENIEI MUTU-CHIVU-LOBONT…
Ca doar sunt colecgi si la bine si la rau si la petreceri si pe teren.
Sau poate nu joaca Coman pt ca nu vor Chivu si Mutu ca ei sunt capitanii nationalei si ei au cel mai greu cuvant, poate mai greu decat a lui PITI….

Jean Paul (4 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 13:46

Foarte bine Maria Andries!!!!!
Hai Romania!

tepes (13 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 13:53

BRAVO ! Dar ….eu nu cred ca Piturca il tine pe Lobont din cauza lui Mutu si Chivu si am sa si argumentez de ce ,Piturca tot ce face face impotriva voastra a presei si a noastra a suporterilor ,de ce pt ca atita il duce mintea ii trebuie un psiholog omului asta nu credeti a luat-o pe urma lui Iordanescu cu superstitii cu jucatori schimbati de pe posturile lor si cite vor mai fi ,el crede ca daca ia esit cu Mutu si Chivu care veneau unu dupa suspendare unu dupa accident merge si cu Lobont ,e uite ca nu merge ,aia doi sint talente si fotbalisti adevarati pe cind Lobont (mi-a placut baiatul asta ) nu vreau sa ma pronunt.In rest felicitari inca odata pt articol,depasestel pe Tolontan.

adrinu (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 13:58

Cand o sa ajunga si Coman sa consume in cateva ora 19 sticle de Corona fara sa mearga la toaleta…atunci il va putea inlocui pe Lobont in poarta nationalei (asa-i Bogdane?)

francezu’ – TU stii? (2 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 14:03

Cum iti permiti sa dai sfaturi selectionerului? Tu te pricepi la fotbal? Te pricepi la management? De cand ai inceput sa dai sfaturi? E foarte usor sa dai sfaturi, mai greu e sa construiesti ceva! Tu stii cat de greu ii vine selectionerului sa aleaga primul 11 (din moment ce toti jucatorii sunt titulari la echipele lor)? Tu stii cat de greu e sa tii minte toate superstitiile? Sa stii de cate ori te-ai spalat la … inainte de meciu cu cehia ca sa te speli si acum exact de atatea ori, la ce restaurant ai fost ca sa mergi si acum, ce chelneri te-au servit (apropo, ce-ar fi facut piturca daca unul din chelnerii care l-au servit inainte de meciu cu cehia ar fi fost dat afara intre timp?), cati centrimetrii avea iarba atunci, ce spectatori au venit la meciu ala (pt acum trebuie sa vina exact aceeasi si sa stea exact pe aceleasi locuri),…
Tu stii cat de mult ma exaspereaza bretonul?

bordeianu (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 14:04

Pai pe Ogararu nu l-a adus ca i rezerva,da la Lobontu nu se pune.Asta este traim in Romania si fiecare face invers de ce zice.

Comentează