Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Lobby pentru Coman

Să nu-l folosiţi pe Coman, domnule Piţurcă! E tot portar de linia porţii, ca şi Lobonţ. Deci, ce rost ar avea? Ce rost ar avea să le acordaţi o şansă şi altora? Cine spune că au dreptul la o şansă? […]

marți, 5 septembrie 2006, 5:40

Să nu-l folosiţi pe Coman, domnule Piţurcă! E tot portar de linia porţii, ca şi Lobonţ. Deci, ce rost ar avea? Ce rost ar avea să le acordaţi o şansă şi altora? Cine spune că au dreptul la o şansă? Bunul-simţ? Păi, cine e, dom’le, ăsta, să vă facă echipa? Pe unde-a antrenat? De ce să încercaţi alte variante tocmai la crucialul meci de la Tirana?

Şi ce dacă Lobonţ e rezerva lui Frey? Cine spune că dacă nu eşti titular la echipa de club n-ai voie să fii titular la „naţională”? Cine spune că dacă greşeşti în teren trebuie să fii scos din primul „11”? Jucătorii trebuie pedepsiţi numai cînd vă sfidează, nu cînd gafează, domnule Piţurcă, nu-i aşa? Dacă stau drepţi în faţa selecţionerului, n-au decît să se relaxeze pe teren. De ce să-i responsabilizaţi? De ce să afle şi ei că „dacă greşeşti, plăteşti”, vorba lui Mircea Sandu, ca de obicei, foarte tare la teorie?
Cine greşeşte trebuie încurajat. Cu cît joci mai prost la „naţională”, cu atît ai şanse să ieşi la pensie ca titular. De ce să-l folosiţi pe Coman, domnule Piţurcă? Păi, este el prieten la cataramă cu Mutu şi Chivu? Face el parte din familia tricoloră sau e doar un intrus printre atîţia veterani? De ce să stricaţi atmosfera, singurul lucru care merge bine la „naţională”, indiferent de rezultat?

Tineţi-l acolo pe Lobonţ, eventual legaţi-l de bara laterală, să nu mai iasă să boxeze la centrări. Ţineţi-l, să-i mobilizeze pe „tricolori”, să ştie băieţii că n-au spatele asigurat şi să nu se avînte în atac. Nu-i ascultaţi pe cei care strigă că Lobby e o soluţie fumată! Că s-ar putea să ne coste şi alte puncte, nu în Albania, desigur, ci mai tîrziu. Poate golaverajul va conta în Grupa G, poate că nu. Dar la ce bun să ne facem griji de pe acum? La ce bun să gîndim în perspectivă?

Nu-l schimbaţi pe Lobonţ! Chiar dacă marii antrenori se cunosc după schimbări. După orice fel de schimbări. Marii antrenori au curajul să-l schimbe pe Kahn cu Lehmann, de exemplu. Marii antrenori îşi construiesc echipa începînd şi sfîrşind cu goalkeeper-ii. După Italia – Cehia de la Mondial, Traian Ungureanu scria că portarii reprezintă „unul dintre mecanismele stranii care dau fotbalului european o mare adîncime raţională”. Raţională? Pe noi nu ne interesează raţiunea în fotbal, nu-i aşa, domnule Piţurcă? Dimpotrivă, la „naţională” se mizează pe o mare superficialitate iraţională, pe solidaritate tribală, pe superstiţii, pe antrenamente tabu şi pe figuri totemice în poartă.

Ţineţi-o tot aşa, domnule Piţurcă! Mergeţi numai împotriva curentului, împotriva evidenţei! Bun, rău, nu mai contează, Lobonţ trebuie folosit, Lobonţ trebuie salvat, Lobonţ trebuie protejat. Sigur, şi „naţionala” trebuie protejată de Lobonţ, dar asta e problema ei, nu a selecţionerului.

„Lobonţ nu e o soluţie sigură pentru viitor. Dar, pe lîngă numeroasele gafe, românul are şi o mare calitate: e perseverent”
„La Repubblica”, aprilie 2006
 

Comentarii (311)Adaugă comentariu

marcel (57 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 14:04

Omului poti sa-i dai a doua, a treia sansa, dar cind deceptioneaza la nesfirsit si nu trage din asta invataminte, este pierdut si sufera o tara intreaga din asta. Din pacate, la noi sunt abonati la lot, indiferent in ce forma se afla. Mai era cazul si lui Beckham care era vesnic capitan. Totul depinde selectioner, de capul lui, daca tolereaza abonamente la nationala sau convoaca cei mai buni. Un lucru trebuie de insusit – uitati de notiunea de familia echipei nationale. Exista doar jucatorii care merita la moment sa joace, chiar daca n-au experienta.
PS: Dupa esecul din 1990 la CM din Italia, toata sbornaia lui Lobanovski (URSS) a fost schimbata cu jucatori tineri la moment din campionatul intern. Au fost lasati din vechiul lot vreo 4. S-au calificat la Euro-92 in dauna Italiei.

fost sportiv (5 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 14:06

Bun articol dar cam superficial.Asta deoarece este sentimental.
Nu iau partea nimanui dar cred ca o analiza mai profunda a problemelor nationalei ar fi mai necesara.
Nu cred ca antrenorul are prea multe optiuni cand alege jucatorii,deoarece trebuie sa tina cont de foarte multi factori cum ar fi forma sportiva,afinitatile de grup in joc,impunerea unor jucatori de catre grupurile de interese(vezi cazul Braziliei de la Mondial) si nu in ultimul rind de orgoliul lui,pe care orice antrenor din lume il are.Ceea ce poate face este sa spere ca jucatorii pe care ii are(alege) sa nu o dea in bara si sa respecte indicatiile pe care le transmite el de pe margine.
In ceea ce priveste articolul referitor la portarul nationalei eu sunt de parere ca intradevar ar trebui incercata o alta varianta.
Nu vreau sa-l blamez pe Lobont dar nu mai merita momentan postul de titular datorita faptului ca se afla intr-o forma slaba.
Sa nu uitam insa ca nesiguranta lui vine si de la apararea nationalei.
Atata timp cat vom avea fundasi care alearga haotic prin fata portii,chiar lovinduse unii de altii la interventiile la minge,nu poti sa-i ceri unui portar sa fie sigur pe el si sa nu faca gafe,oricare ar fi acesta.
Marii portari se evidentiaza atunci cand au o aparare beton,cand atacantului advers i se lasa variante minime de sut ceea ce ii permite portarului sa se plaseze pe directia sutului.De ce credeti ca Italia are cei mai buni portari din lume? Findca are cea mai buna aparare din lume!
Desigur si reflexele sunt bune atata timp cat sunt intretinute.De aceea un portar ar trebui sa duca cea mai sportiva viata dintre toti.Ori atata timp cat fumezi si bei afectezi sistemul nervos care nu mai raspunde cu aceasi viteza drept urmare reflexele se diminueaza.
Sper in incheiere ca Piturca sa ia cele mai bune decizii in privinta jucatorilor si sa ne demonstreze ca meciul cu Bulgaria a fost un accident si ca aceasta generatie de fotbalisti a ajuns la maturitate si putem spera intr-o calificare si nu numai ci si o mandrie ca in sfarsit avem o nationala!

Fan Poli Iasi (199 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 14:13

Maria , dar veninoasa mai esti. 🙂
Si eu sunt pro Coman, dar vreau sa te intreb ce te faci daca Lobont o sa faca meciuri mari cu Albania si Olanda? 🙂

P.S. Pitzi, mai uita-te si la Marius Popa, Martin Tudor…
HAI ROMANIA ! 😛

Bigdan (6 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 14:16

Cert e ca suntem un popor de paranoici, oameni carora ne place sa credem despre noi, dar numai despre noi, ca suntem cei mai destepti, ca numai si numai noi avem dreptate, si ca ceilalti sunt niste prosti, care habar nu au. Vedem paiul din ochiul celuilalt, dar barna din ochiul nostru nu. Atata timp cat nu suntem in stare sa descifram un articol, scris de altfel cu destula maiestrie, atata timp cat recomandam dictionare de gramatica, cu toate ca nu exista asa ceva (exista dictionare explicative, etc) si noi scriem ca vai de mama noastra ….. nu mai avem nicio scapare, si ca natiune si din punctul de vedere al suporterului. Pana la urma, parerile sunt impartite din ceea ce vad. Oricum, golul 2 nu a fost al lui Lobont ci al apararii. Pe cealalata parte, daca tot ii chemam si pe ei la lot, sa le dam si lor o sansa.
Se creaza o presiune prea mare inaintea unei partide care, desi este cu Albania, de dovedeste a fi una cruciala pentru calificare. Oricum, am mai spus asta pe aceste blog-uri, cu Bulgaria daca vom invata pana atunci ca meciul tine 90 minute nu vom avea probleme. Principala noastra problema e ca nu stim sa impacam si capra si varza.
Si inca ceva: cititi postari de saptamana trecuta, cand toata lumea scria de Rosu, de Marica de Contra, si lista ar putea continua. Oricum, consider latrat in vant ceea ce facem aici. GSP-ul nu citeste, ba cu atat mai mult nu face Piturca dupa cum vor cele aproximativ 15 milioane de „antrenori” din Romania (cu toti sa fim vreo 22 de milioane de romani).

ROSIN (78 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 14:30

Ei , nu suntem decat 10 milioane de antrenori in tara. Restul sunt majorete!

Florentin (3 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 14:30

Ca de obicei ..presa romaneasca este obisnuita sa arunce cu noroi in momentele in care cica ar trebui sa existe solidaritate, intelegere si alte sentimente de genul.
Tanti Andries … cu tot respectul … Nea’ Ovidiu greseste daca iti spune „Geniala”. Voi l-ati vrut pe Piturca ..acum spalati-va cu el pe cap.
Dar nu aici vroiam sa ajung ….
Nu uitati ca Lobont totusi este un portar bun … si ca toti portarii de genul trece printr-o perioada nefasta …putina intelegere nu ar strica.Umflati-l in pene pe Coman , pana o sa ajunga in poarta si o sa o comita cu Olanda, nu cu bulgarii.

Intelegere, compasiune, putin sprijin, solidaritate nu critici …dk vreti sa mergem la Europene … Presa de azi crede ca daca speculeaza orice greseala ,si mai face un articol in care grandomania este la rang de virtute, ( intr-adevar are articole bune ” Geniala” dar haideti sa fim sinceri, de cele mai multe ori „Exagereaza” ..)vom ajunge sa atingem perfectiunea.

Tanti Andries asta este frumusetea acestui joc !!!!! Se bazeaza pe greseli ….. aaaaaaaaa si pana la urma este un simplu JOC !!! SPECTACOL ar trebui sa furnizeze , nu articole rautacioase din partea unei d-soare ca sta la laptop, si nu in iarba acolo gandindu-te ca daca o scapi iar in ate tanti „Geniala” o sa mai faca un alt super articol in care o sa ne spuna parerile ei neinteresante cum ca Dani Coman este mai bun in poarta !!

In mod normal …. stai si te gandesti ca mingea aia nici nu ar trebui sa ajunga la tine …atata timp cat il ai pe Chivu in fata portii ( As Roma)Tamas(CElta Vigo) , Rat ( Sahtior), Contra ( GEtafe) … a aaaaa „Genialo” am uitat sa iti spun , dar asta cik este un joc colectiv …. tocmai de aceea nu trebuie sa gasim un singur vinovat …ci toata echipa este vinovata, pt ca daca o scapa in poarta Lobont tre’ sa dea Mutu cu unul in plus …asa k SILENCE ca vb prea mult.

van_nastea (2 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 14:34

Eu unu’ ma intreb dc il mai cheama pe Coman la „nationala” daca el tot nu apara? Sa-l cheme pe Lobont si sa mai cheme un portar de mana a II-a… poate a III-a! Macar Coman se antrena cu Rapid si avea si Razvan Lucescu mai multi oameni la antrenamente! Ganea, Margaritescu, Badoi, Coman si lista poate continua… ar trebui sa se intoarca la echipele lor de club pt ca oricum nu prind echipa nationala… e mai mult timp pierdut! Si pe de alta parte… Ganea si Badoi au si ei o varsta care depaseste 30 de ani! Margaritescu si Coman sunt mai tineri si macar asa se acomodeaza si ei cu echipa nationala dar dc sa mai chemi jucatorii mai batrani daca tot nu-ti trebuie?
Piturca va raspunde pentru rezultate dar mi-e sa nu fie prea tarziu asa cum a fost anul trecut cu Armenia!
Una peste alta Hai Romania!

sile (48 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 14:35

Admin: Mesajul nu avea legatura cu topicul !

Rubby (7 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 14:38

cu un portar nesigur intre buturi… se transmite toata nesiguranta si aparatorilor si deaia apar gafele de marcaj etc.

Tineti minte rapidu cat era Dolha in poarta ca lua gol dupa gol .. dupa ce l-a scos si-au revenit. Si atunci Dolha nu era privit ca pe un portar fara valoare 😉 .

Io zic ca daca ar veni stelica in poarta ne-ar merge mult mai bine decat cu lobont.
Oricum Coman are 10 clase peste Lobont.

Fratior (3 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 14:43

Cel mai bine incepem in poarta cu RICA RADUCANU!

http://www.uleiuri.ro

Rubby (7 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 14:44

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 😛

nemo (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 14:45

Dragi mei lati vazut pe Coman la Arad a fost penibil,la fel a fost si Lobont la Constanta dar cei mai buni portari sunt Daniel TUDOR(UTA) si Marius Popa(poli) dar in romania de nu esti mitic nu te baga nimeni in seama

Robert S (4 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 14:46

Pls, nu e momentul sa facem discutii, oricum piturca in tampenia lui nu o sa asculte de nimeni..asa ca lasati-l in pace, nu puneti presiune pe echipa acum, mai tarziu vedem. Eu tin cu dinamo si mi s-a parut d cel mai prost gust sa-l cheme pe Ganea, sa ii dea sperante intr-un capitol inchis si sa nu-l tina nici macar pe banca, Moti..poate fi, dupa parerea mea, parteneru lui Chivu in zona centrala a apararii..asta e mentalitatea dl-ui piturca..”nu jucam la Bucuresti pt ca asa vreu eu”…tampenie cat incape..daca nu vroia sa joace la Buc. dc dreaq n-a jucat la Craiova spre ex..? Ii urcau oltenii pe garduri pe suporterii aia de cacao bulgaroi..:)

ruiz (7 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 15:16

Tocmai a aparut pe site-ul gazetei un film intitulat „Secvente video in care portarii fac spectacol”. Oare cine sa fie portarul in actiune in minutul 3:05 pe film ? Sa nu uitam totusi ca toata lumea poate avea o zi proasta…

sile (48 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 15:21

…shi scrii urat de tot!

Jean Paul (4 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 15:22

@Sile daca nu ai nimic de spus atunci lasa calculatorul tata

Jean Paul (4 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 15:24

@sile ai 5 secunde sa dispari!Du-te si te culca

Dragosh (13 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 15:28

Lobont are o zi proasta de 5 ani incoace. Cei de la Ajax si-au dat seama de acest lucru si l-au trimis dupa tigari. Din pacate nu si-au dat seama unii dintre naivii misogini care posteaza pe aici pentru ca nu inteleg o ironie. Poate isi da seama si Piturca ca Lobont are o zi proasta de cand a fost convocat la nationala. Si este normal sa fie asa din moment ce este un fapt cunoscut si atestat medical: alcoolul afecteaza capacitatile motrice si vizuale. Eu sunt stelist si sustin ca Dani Coman merita sa apere. Oricine greseste! Corect! Insa orice greseala se plateste. Iar la Lobont aceasta este doar una din sirul imens de greseli plus ca reamintesc un simplu fapt: la Ajax si Fiorentina Lobont nu a fost titular decat episodic. Deci in baza caror evolutii ar fi el recomandat pt postul de titular al unei echipe nationale? Lobont nu a gresit 1 (una, une, one) minge. El nu poate retine mingea si iese prost si tarziu pe centrari.

.Cristi. (12 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 15:40

Coman e cel care a ggresit cu sarajevo in meciul tur ? Sau cel care a sarit cu piciorul in piept unui adversar la Petrosani ? Sa recunoastem ROMANIA NU ARE PORTAR DE VALOARE !!!!!

sorin (2 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 15:56

Piturca e un antrenor de divizia B dar problema e ca nationala se face pe interese acolo nu sunt mai mult de 2-3 jucatori pe merit restu sunt impusi de alti care nu le pasa de nationala numai de interesul lor asta stie toata lumea De asta nu se vrea un antrenor strain sau pe Lucescu ca astia nu se compromit cu toti ………..

sorin (2 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:02

si cine ii tine partea lui piturca ori e compromis cu el ori e barbugiu

estfan (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:08

problema nu este numai Lobont , …..problemle sunt mai toti care vin de la echipele mai mari din Europa, ….pai Chivu ne spune sa avem rabdare , pai cata rabdare sa mai ai , daca e vorba tot de rabdare hai sa luam niste juniori si sa jucam cu ei si peste 10 ani avem sigur si portar si fundasi si mijlocasi dar si poate si un antrenor care va creste si el in valoare odata cu jucatorii sai. Dei nu contest valoarea lui Chivu , Mutu &.co. le contest mentalitatea (pe care ne tot invata ca trebuie sa o schimbam) si cred ca poseda automultumirea unor jucatori din tari precum Andora…. Bafta!!!!

Cartman (3 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:23

Mai CosBoss te-ai intrebat vreodata ca datorita celor ca ea (Geniala) tu acum ai dreptul sa scri tot felul de tampenii cu care sa-ti satisfaci orgoliul misogin de Macho prost?

Jean Valjean (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:24

Titlul e genial. Restul articolului e doar extraordinar de corect. La naiba cu Lobont. Sa plateasca. Valea! Sa intre Coman. Ce atata mila pentru Lobont?

robbiewilliams (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:36

genial sau nu, nu cred ca trebuie facut atat talmes balmes pe acesata tema, intr-adevar ziaristii trebuie sa scrie 🙂 dar totusi, asta-i nivelul fotbalului romanesc, asta-i nivelul jucatorilor, cu un Maftei care patineaza pe teren, cu un Lobont care ridica mana dreapta cand mingea e stanga, cu jucatori lenesi pe teren.. cu un Petre expirat, obosit si istovit, cu un Mutu care-si vede de „individualizari” etc. ce mi-a placut la meciul cu Bulgaria, Laurentiu Rosu, baiatul asta chiar a muncit la mijlocul terenului! Felicitari! Trebuie sa scapam de micile „vedete”, trebuie as dam sanse celor mai tineri, Piturca ar trebui sa ia exemplul celor de la Sportul sau CFR Cluj, jucatori tineri, fara impresii, seriosi, spirit colectiv, de echipa, muncitori, rezultatele au inceput sa apara.. incet, dar sigur..

Dragosh (13 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:51

Exact robbie…fl petre nu are ce sa caute la nationala si nici codrea…petre nu a facut nimic tot meciul insa el este tot una din obsesiile lui nea pitzi.

francezu’ – TU stii? (2 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 17:08

dragosh….frumos, mi-a placut ce ai postea mai sus cu ‘bre pitzi’…a mai auzit cineva de mitrita sau peduret sau cirstian silvescu (ca fotbalisti vorbesc) dupa ce au plecat de la steaua? asta e piturca: i se pune pata pe care un fotbalist si pana nu innebuneste o natie intreaga cu asta, nu ne lasa!

Adi (6 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 17:12

Hai Lobont, hai Romania!!! (nu uitati sloganul bine cunoscut generatiei de „platina” „Vrem vacante in timpul marilor competitii inter-tari”
Lobby a fost si va ramane un portar foarte bun, cand doarme, adica in timpul meciului, ar trebui ca domnul Piturca sa il foloseasca mai mult, poate in pauza si dupa meci, in felul asta Lobby s-ar acomoda mai bine, ar fi cam ca si la Fiorentina, nu? Oricum sunt de parere ca „necunoscutul” Coman ar face senzatie si ar apara multitudinea de suturi (poate 2) trimise de jucatorii albanezi; dar nu mai bine ii demonstram portarului care a adus atatea bucurii si calificari Romaniei (Lobby) ca nimeni nu l-a uitat ca poate sa se lase de fotbbal el va fii si va ramane pana la frageda varsta de 37-38 de ani titularul postului de portar la nationala.

maria.andries (1349 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 17:40

Pentru Mario, da, sint din Vaslui. Cred ca ati fost profesorul surorii mele mai mici, de curind „boboaca” la informatica.
Buna poanta, Rosin.
Pentru Fan Poli Iasi, nu exista meciuri mari cu Albania. Deocamdata.

Stefan (6 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 17:47

Ma indoiesc sincer ca selectionerul Piturca ar face echipa dupa cum dicteaza interesele unui impresar sau altul. Si-ar da foc la valiza singur. Si cred ca vrea sa obtina aceasta calificare. Deci titularizarea lui Lobont a venit firesc, probabil datorita faptului ca dumnealui stie cel mai bine in ce stare fizica si psihica se afla fiecare jucator pe care l-a selectionat. In ceea ce priveste toate aceste pareri ale dumneavoastra, fiecare are dreptul la opinie. Toti barbatii microbisti din aceasta tara, cred, ca ar fi aparat mai bine, ar fi ales echipa castigatoare etc. Sa nu ne luam de Piturca. Echipa a jucat bine, a atacat cand a trebuit, s-au marcat 2 goluri, pe actiuni clare, frumoase.
Citesc si ma minunez. „Piturca antrenor de divizia B”. Tot de divizia B ( pardon, Liga 2 ) era si cand a batut Cehia si ne-a mai dat o speranta de calificare ? Ce e rau cand Chivu, cel mai bun de pe teren, cere rabdare, probabil enervat si el de pamfleturile unor tineri zglobii care au pretentia de a fii numiti gazetari, ce viseaza numai articole incendiare. Nu vreau sa ii apar pe jucatori sau pe antrenor. Sufar alaturi de voi cand pierdem puncte. Dar asa cum sunt ei, rai, buni, sunt ai nostrii. Apara culorile tarii noastre.
Fara a incerca sa o jignesc pe domnisoara Maria Andrieş, pe care o admir pentru ca este singura domnisoara care da cu condeiul intr-o lume pur misogina ( a se citi FOTBAL ), imi este dor de un articol al sclipitorului Fanus Neagu, al inteleptului Ion Chirila. Si cu voia dumneavoastra, in loc sa citesc cronica meciului din aceasta seara, am sa recitesc cu placere articolele in care acesti mari gazetari, laudau sau intepau cu un mare umor jocurile echipelor noastre.
HAI ROMANIA

alegzandru (3 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 17:52

Articolul e foarte bun, din pacate efectul este 0. Dupa cum mai zicea cineva intr-un comentariu, toti gandim ca autoarea articolului… cine greseste trebuie inlocuit pentru o perioada. Antrenorii cu un caracter puternic au curajul sa faca schimbari de genul asta, iar Piti lasa impresia ca se incadreaza in tiparul asta… numai ca el e necrutator doar cu cei ce i se impotrivesc. Iar caracterul puternic implica o mandrie mare, care la Piturca e exagerata. E ca si copilul caruia ii zici sa nu manace de pe jos, si el poate ca s-ar corecta daca ideea i-ar apartine, dar fiindca toti ii zic, el face tocmai contrariul. Nici gand ca Piti il va schimba pe Lobont, tocmai fiindca mass media il preseaza pe tema asta.

avem-avem (64 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 18:16

@maria esti tu…:-)) „Pentru Fan Poli Iasi, nu exista meciuri mari cu Albania. Deocamdata”……cu albania e meci mare….meci mare nu e cu san marino,luxembourg,lichtenstein,vatican(daca ar avea echia),malta,azerbaidjan…..cu astea nu ar fi meciuri mari…….urmareste fotbalul esti in urma cu 10 ani…….nici o intentie de a jigni…..dar nu mai supraapreciati atata nationala….numai ca sa sune senzational un articol a doua zi „ROMANIA INVINSA DE ALBANIA” …nu mai e nimic senzational pt un om normal………ca avem un mutu in echipa?….e fix frectie la picior de lemn…mutu e nimic zero….e numai numele…lipseste calitatea(vezi cazul renault a preluat uzinele dacia……numai numele calitatea p–a)….numele crear de presa…..mutu e mai cunoscut in lume din presa de scandal cat din viata sportiva….asa ca si romania la fel e mare doar di articolele publicate de presa inainte de meciuri ca in rest e doar o nationala de paie……esti cu 10 ani in urma …..ii ridicati in slavi ca sa aveti ce critica a doua zi……..SENZATIONALUL NU EXISTA…….IL CREATI VOI.ca romania ia bataie de la albania….nimic senzational ei au o nationala de jucatori de fotbal……noi una de jucatori de biliard,popice,barbut,ruleta,un barman,un ospatar,doi petrecareti….astia suntem …si un singur fotbalist CRISTIAN CHIVU….ca nu toti sunt paie

Jean Paul (4 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 18:30

Hai Romania!!

Thiery Henry (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 18:32

Felicitari Maria pentru articol
Hai Romania

Andrei (2 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 18:34

Bafta!

Alex Grumaz (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 18:37

Intradevar Lobont ar trebui reprofilat pe postul de portar de hotel. Eventual, putea fi lasat la Hotelul Rex din Mamaia. Putea sa intretina atmosfera de acolo, cu toate ca nu prea au ramas prea multi turisti. Iarna, l-ar muta nea Paunescu, la Lido, iar vara ar reveni pe litoral. Ar avea de lucru acolo, mai mult ca la Fiorentina. Poarta Nationalei trebuie lasata pe maini mai bune.

Felix Radu (15 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 18:41

ai tu ce ai cu nea pitzi.. din toate partzile.. cum crezi.. coman a gafat rau cu fk sarajevo, adica tot un fel de.. albania.. m-am luat cu mainile de cap, viitorul nationalei.. desi cred ca are aceeasi varsta cu lobont.. a prins si el 2 sezoane mai bune.. nu, ca-mi place de el.. ca si lobont, are niste reflexe care fac sarea si piperul unui meci cu adrenalina.. ca si lobont, gafeaza pe centrari.. „joc de picioare” cred ca are mai slab.. si minus experienta internationala.. minus si blazarea, asta asa e.. zau dac-as sti ce sa fac in locul lui pitzi.. n-as lua toate astea asa ad-litteram.. sau ma rog, as fi respectat principiul cu joaca titularii de la inceput, si ar fi jucat coman cu bulgarii.. si ghionea.. e o vorba, „noi am stricat-o, noi o dregem”.. poate pe asta mizeaza piti cu lobont, pe ceva atat de simplu, dar greu de gasit, si mai ales observat: rusinea.. daca lui lobont ii e rusine de ce-a facut cu bulgarii, s-ar putea sa se concentreze.. si increderea sa-l motiveze.. pe de alta parte, si coman ar fi motivat.. dar kestiile astea subtile de pisihologie se simt cel mai bine in lot.. cat ar fi motivat si cat sub presiune si coman.. de la grupul celor mari titulari si prieteni de lobonti, care n-ar privi cu ochi buni.. astea antrenorul le simte.. daca avem noroc sa le simta.. asa ca.. nu cred ca-i atat de albaneagra problema.. da’ tu scrie, ca scrii fain 🙂

Geo (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 18:41

Bravo Maria!

Daniel (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 18:45

Scrie fain si le-o zice bine 🙂

Giani (6 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 18:57

Hai Romania!

Giani (6 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 18:58

Care credeti ca va fi scorul din aceasta seara?
(nu faceti un concurs cu premii? 😀 )

Adi (6 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 19:04

Mare om, mare caracter acest Stefan!
„Citesc si ma minunez. “Piturca antrenor de divizia B”. Tot de divizia B ( pardon, Liga 2 ) era si cand a batut Cehia si ne-a mai dat o speranta de calificare ? Ce e rau cand Chivu, cel mai bun de pe teren, cere rabdare, probabil enervat si el de pamfleturile unor tineri zglobii care au pretentia de a fii numiti gazetari, ce viseaza numai articole incendiare.”
Imi pare bine sa vad ca altii nu uita detaliile dar sa ne amintim ca aceea speranta venea tot in urma unui rezultat prost, in care intradevar antrenor era altul (Iordanescu); ca aceea echipa a Cehiei avea alta tragere de inima, avea o generatie cu experienta dar cu multi fotbalisti inaitati in varsta.
Ce este mai deranjant sunt declaratiile antrenorului Piturca, care incearca „sa ne aduca cu picioarele pe pamant” in ceea ce priveste echipa Albaniei.
La fel de deranjant este ca selectionerul nu intelege suferinta unui jucator, (nu unul oarecare ci Dorinel) care nu putea sa vina la lot marti, deoarece miercuri era mormantare cumnatului sau.
In ceea ce il priveste pe Chivu, e normal sa il apere Lobby, care este cel mai bun prieten al sau (sa fie asta o explicatie?); poate ca acel selectioner care a fost obligat sa demisioneze ca urmare a puterii sale de caracter a invatat ceva, iar acum nu vrea sa repete experienta din trecut!

Radu Andrei (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 19:05

auzi…u ai vazut vreun meci de-al lu’ Rapid? u ai vazut din kte situatii ne-a scos Dani Coman? Si c e gandirea asta k lobont n-ar trebui schimbat, pai lobont n-a mai aparat la fiorentina si nici n-o sa apere atata timp kt e frey akolo
…au ajuns sa vb toate …

ultrasRApid (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 19:09

…stelistele

Giani (6 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 19:11

@radu andrei
Buey fraiere,ia si citeste articolul bine ca te-ai facut de rusine aici pe blog.
Era o ironie fina,vezi ca 99% de aici au priceput-o.Numai tu si inca vreo 2 nu :))

Adi (6 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 19:16

Giani daca la mine te referi te rog salveazal si mai citeste odata, de fapt culcate inainte poate esti mahmur si dupa aceea inregisrteazate citind si asculta, de mai multe ori mai bine,iar cand vei realiza ca de fapt nu e nici o ironie mai posteaza cate ceva, asta bineinteles dupa ce te consulti cu parintii tai.
„# Stefan Says:
September 6th, 2006 at 5:47 pm

Ma indoiesc sincer ca selectionerul Piturca ar face echipa dupa cum dicteaza interesele unui impresar sau altul. Si-ar da foc la valiza singur. Si cred ca vrea sa obtina aceasta calificare. Deci titularizarea lui Lobont a venit firesc, probabil datorita faptului ca dumnealui stie cel mai bine in ce stare fizica si psihica se afla fiecare jucator pe care l-a selectionat. In ceea ce priveste toate aceste pareri ale dumneavoastra, fiecare are dreptul la opinie. Toti barbatii microbisti din aceasta tara, cred, ca ar fi aparat mai bine, ar fi ales echipa castigatoare etc. Sa nu ne luam de Piturca. Echipa a jucat bine, a atacat cand a trebuit, s-au marcat 2 goluri, pe actiuni clare, frumoase.
Citesc si ma minunez. “Piturca antrenor de divizia B”. Tot de divizia B ( pardon, Liga 2 ) era si cand a batut Cehia si ne-a mai dat o speranta de calificare ? Ce e rau cand Chivu, cel mai bun de pe teren, cere rabdare, probabil enervat si el de pamfleturile unor tineri zglobii care au pretentia de a fii numiti gazetari, ce viseaza numai articole incendiare. Nu vreau sa ii apar pe jucatori sau pe antrenor. Sufar alaturi de voi cand pierdem puncte. Dar asa cum sunt ei, rai, buni, sunt ai nostrii. Apara culorile tarii noastre.
Fara a incerca sa o jignesc pe domnisoara Maria Andrieş, pe care o admir pentru ca este singura domnisoara care da cu condeiul intr-o lume pur misogina ( a se citi FOTBAL ), imi este dor de un articol al sclipitorului Fanus Neagu, al inteleptului Ion Chirila. Si cu voia dumneavoastra, in loc sa citesc cronica meciului din aceasta seara, am sa recitesc cu placere articolele in care acesti mari gazetari, laudau sau intepau cu un mare umor jocurile echipelor noastre.
HAI ROMANIA”

Giani (6 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 19:19

ma refeream la radu andrei,cel de dupa tine 🙂

Adi (6 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 19:22

Ok sorry!

Giani (6 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 19:47

No problem

Adi (6 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 20:17

Pentru toti cei care nu il inteleg pe domnul Piturca, uitati ce jucatori are Albania:
portar: Gianluigi Beqaj
fundasi: Gianluca Dallku, Cristian Curri, Allesandro Beqiri, Fabio Hasi
mijlocasi: Gennaro Skela, Francesco Cana, Andrea Lala, Mauro Haxhi
atacanti: Filippo Bogdani, Luca Tare
Iar antrenor ca Marcello Barici (bine aici nu e chiar asa)

In plus s-ar putea sa se recupereze si Alessandro Del Piero, offf scuze, Alessandro Kastrati.
Deci sa intelegem ca este un meci decisiv, iar o victorie va spala toate pacatele meciului cu Bulgaria.

Comentează