Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Lobby pentru Coman

Să nu-l folosiţi pe Coman, domnule Piţurcă! E tot portar de linia porţii, ca şi Lobonţ. Deci, ce rost ar avea? Ce rost ar avea să le acordaţi o şansă şi altora? Cine spune că au dreptul la o şansă? […]

marți, 5 septembrie 2006, 5:40

Să nu-l folosiţi pe Coman, domnule Piţurcă! E tot portar de linia porţii, ca şi Lobonţ. Deci, ce rost ar avea? Ce rost ar avea să le acordaţi o şansă şi altora? Cine spune că au dreptul la o şansă? Bunul-simţ? Păi, cine e, dom’le, ăsta, să vă facă echipa? Pe unde-a antrenat? De ce să încercaţi alte variante tocmai la crucialul meci de la Tirana?

Şi ce dacă Lobonţ e rezerva lui Frey? Cine spune că dacă nu eşti titular la echipa de club n-ai voie să fii titular la „naţională”? Cine spune că dacă greşeşti în teren trebuie să fii scos din primul „11”? Jucătorii trebuie pedepsiţi numai cînd vă sfidează, nu cînd gafează, domnule Piţurcă, nu-i aşa? Dacă stau drepţi în faţa selecţionerului, n-au decît să se relaxeze pe teren. De ce să-i responsabilizaţi? De ce să afle şi ei că „dacă greşeşti, plăteşti”, vorba lui Mircea Sandu, ca de obicei, foarte tare la teorie?
Cine greşeşte trebuie încurajat. Cu cît joci mai prost la „naţională”, cu atît ai şanse să ieşi la pensie ca titular. De ce să-l folosiţi pe Coman, domnule Piţurcă? Păi, este el prieten la cataramă cu Mutu şi Chivu? Face el parte din familia tricoloră sau e doar un intrus printre atîţia veterani? De ce să stricaţi atmosfera, singurul lucru care merge bine la „naţională”, indiferent de rezultat?

Tineţi-l acolo pe Lobonţ, eventual legaţi-l de bara laterală, să nu mai iasă să boxeze la centrări. Ţineţi-l, să-i mobilizeze pe „tricolori”, să ştie băieţii că n-au spatele asigurat şi să nu se avînte în atac. Nu-i ascultaţi pe cei care strigă că Lobby e o soluţie fumată! Că s-ar putea să ne coste şi alte puncte, nu în Albania, desigur, ci mai tîrziu. Poate golaverajul va conta în Grupa G, poate că nu. Dar la ce bun să ne facem griji de pe acum? La ce bun să gîndim în perspectivă?

Nu-l schimbaţi pe Lobonţ! Chiar dacă marii antrenori se cunosc după schimbări. După orice fel de schimbări. Marii antrenori au curajul să-l schimbe pe Kahn cu Lehmann, de exemplu. Marii antrenori îşi construiesc echipa începînd şi sfîrşind cu goalkeeper-ii. După Italia – Cehia de la Mondial, Traian Ungureanu scria că portarii reprezintă „unul dintre mecanismele stranii care dau fotbalului european o mare adîncime raţională”. Raţională? Pe noi nu ne interesează raţiunea în fotbal, nu-i aşa, domnule Piţurcă? Dimpotrivă, la „naţională” se mizează pe o mare superficialitate iraţională, pe solidaritate tribală, pe superstiţii, pe antrenamente tabu şi pe figuri totemice în poartă.

Ţineţi-o tot aşa, domnule Piţurcă! Mergeţi numai împotriva curentului, împotriva evidenţei! Bun, rău, nu mai contează, Lobonţ trebuie folosit, Lobonţ trebuie salvat, Lobonţ trebuie protejat. Sigur, şi „naţionala” trebuie protejată de Lobonţ, dar asta e problema ei, nu a selecţionerului.

„Lobonţ nu e o soluţie sigură pentru viitor. Dar, pe lîngă numeroasele gafe, românul are şi o mare calitate: e perseverent”
„La Repubblica”, aprilie 2006
 

Comentarii (311)Adaugă comentariu

gigi (2 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:42

Fa reportero, dupa ce ca esti urita mai scrii si prostii. Te pricepi tu mai bine la fotbal decit Piutca? Daca antrenorul echipei nationale a decis ca Lobont e mai bun, atunci asa este. Geniala curului.

COARDA ASTA DE ANDRIES E NASPA RAU (2 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:43

Car-looser ESTI UN CACAT..CUM POTI SA ZICI CEVA NASPA CE CARLOS

suporter retras (2 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:43

Prea multe vorbe, mai putine fapte. Totul e doar o afacere. De ce credeti ca majoritatea jucatorilor titulari la nationala nu joaca in campionatul nostru intern? De ce crezi ca-i folosesc doar pe stranieri? Sa le creasca valoarea. Indiferent de rezultate, daca esti titular la nationala esti mai scump. Pacat ca Steaua este un club mai puternic decat Sheriff Thiraspol, altfel nu cred ca ar fi ezitat Piti ca Cocis sa fie titular inca de la inceput, in meciul cu Bulgaria, indiferent de rezultate. Tot ce face Piti, contrazice tot ceea ce inseamna fotbal. In afara de Marica si Chivu care sunt titulari la echipele lor de club, si sunt in cea mai mare forma, restu sunt de la echipe de club, dar care nu au mai avut experienta in competitii europene de foarte multa vreme. Lobont? A 3-a rezerva la Ajax, a 2-a la Fiorentina.. altceva nu-mi zice nimic Lobont. Coman, zic eu, ne-a cucerit inimile tuturor suporterilor romani, dupa evolutiile lui exceptionale pe care le-a avut in Cupa UEFA din sezonul trecut. Dupa mondiale, sunt sigur ca fiecare dintre noi s-a gandit ca vom face o figura fara precedent in partidele din grupa G pentru calificare. De ce? Cu totii am observat ca in timpul mondialelor si meciurilor din cupa UEFA ca avem un portar care poate face fatza acestor competitii, un portar care iubeste mai intai fotbalul si clubul sau, apoi banii. In mod normal, un portar cu altfel de evolutii ca Coman ar fi cerut sa fie pus pe lista de transferuri, si sa joace la o echipa de club pentru mai multi bani. Insa el a ramas alaturi de colegii sai si suporteri. Apoi, Ghionea, care zic eu, ar fi facut inca de la inceput un cuplu de exceptie cu Chivu tot datorita faptului ca a acumulat experienta in meciurile din cupa UEFA cu echipa sa, unde au ajuns pana in semifinalele cupei UEFA. Contra, din 2000, de cand nu am mai prins nici o calificare in competitiile europene, sau mondiale, n-a mai confirmat in nici un fel, gafand cat se poate de des. Si Piti il considera pe Ogararu un jucator slab? Nedemn de nationala? Dar Contra…? Bine ca am renuntat sa mai sustin trup si suflet nationala. Cred ca ati inteles cu totii ideea, asa ca renunt sa mai largesc. Mult succes in continuare pentru echipa nationala, si poate candva, cand aceasta echipa va fi demna de sustinut, fara sa avem nimic de reprosat, indiferent de rezultate, vom canta si vom sustine impreuna tricolorii.

COARDA ASTA DE ANDRIES E NASPA RAU (2 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:45

ASTA-I GENIALA PULII

alin78 (34 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:45

Lobont??? Doar Lobont??? Asta-i marea problema cu Piturca… a chemat jucatori care … pai ce vedeti la Codrea de 2-4 ani??? la Contra ce mai este – numele ca a jucat la Milan??? Sa cautam vinovat cand jucatorul Cocis face un fault aiurea intr-o zona aiurea (ce cauta el acolo?), cand Maftei musca din gazon si Lobont se trezeste la K1??? In momentul asta cred ca sunt norocos ca sunt stelist si am mai multe satisfactii in momentul asta: suntem in CL si avem un antrenor superbun… nu v-ati convins??? O sa vedeti in curand 😉

alin78 (34 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:48

Ce Albania???? Vine meciul cu Dinamo…. Kiev, bineanteles, ca doar asta conteaza 🙂
Hai Steaua!

mihai11 (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:49

Piturca nu va pleca urechea la nimic!El nu face parte dintre oamenii care considera ca mai au ceva de invatat.Si nici nu poate fi acuzat pe acesta tema atit timp cit acesta insusire este o trasatura de caracter generala a romanului nou, actualmente constructor al capitalismului biruitor si multilateral dezvoltat.El este un fel de Kelly Bundy care, daca si-a umplut hard-ul, gata, unde sa mai intre si noul?Si daca va cistiga astazi oricum nimeni nu va mai spune nimic pentru ca asa este la noi romanii.S-a descurcat!Cum si ce a facut nu conteaza, dar i-a iesit.Ca data viitoare poate nu va mai merge deloc nu va interesa astazi pe nimeni iar miine este o noua zi.Romanul nu gindeste oricum in perspectiva pentru ca aceasta poate fi situata la mare departare, chiar dincolo de virful nasului si este riscant sa te uiti atit de departe. Ametesti si cazi iar ingrijirea medicala se stie cum este.Nu poti risca nimic!Metoda cea mai sigura, este a ciobanului din „Miorita” care, atunci cind a dat de probleme, s-a culcat pe spate cautind rezolvarea printre stele.Ce este sigur va fi odata si odata eficient.Ne trebuie doar rabdare.Pina la urma vom obtine victoria finala!

Andrei (2 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:54

doamna Maria Andrieş intai si intai ar trebui sa puneti mana pe un manual de romana ca v`ar fi de folos !!
apoi mie sincer mi se pare mai bun danutz coman (sunt fan stelist ) decat lobont , are niste reflexe uimitoare … domnul Piturca e un bun antrenor si sant convins ca va face o alegera buna
Hai sa nu dramatizam ca am facut egal cu bulgari aia prapaditi ca daca ati fost atenti la meci ati fi observat ca in debutul meciului 5 min si la final 10 min au miscat in rest au fost ca si inexistenti …. deci romania daca va trata meciul cu foarte mare siguranta pana in min 90 cred ca la Sofia ii vom bate lejer

GOGOGOG ROMANIA!!!

Adi din Brasov (3 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:55

Maria, articolele tale sunt dure : ataca dar nu ucid, inteapa dar nu ranesc..Pentru cei implicati sunt o adevarata tigara stinsa pe mana.Apreciez asta si apreciez ca cine vrea sa inteleaga cate ceva o poate face.
Am insa un sfat : ai dat in Piturca, ai dat bine , ai dat pe drept.Mai lasa-l ca o sa creda lumea ca ai un fix.
Sunt de parere ca Lobont e bun la nationala, e bun in vestiar dar ACUM e randul lui Coman.Poate si Coman o sa greseasca dar merita o sansa.
Problema e insa de culise, e de prietenie, de „veterani”, Piturca face selectia in cardasie cu „marii impresari”.
Asta i se poate reprosa lui Piturca insa trebuie sa recunoastem ca a pregatit bine meciul cu Bulgaria, a asezat bine echipa, a surprins cu Rosu mai tot timpul liber in centru , a dus meciul excelent 80 minute si din pacate s-a pripit la schimbari.A avut ghinionul sa nu il ajute Cocis si Nicolita dar s-a incapatanat sa experimenteze cu Maftei ( atentie Dorinel Munteanu era acasa din „principii”).
In rest , Maria continua sa faci ceea ce faci ca faci bine si repet sfatul : mai misca tintele sa nu se prinda chiar toti pe cine esti suparata. 🙂

sohil (35 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:56

Lobont si Contra au marea ,,calitate” de a fi prieteni cu Mutu si Chivu, tartorii actualei generatii ( bine ca am scapat de Pancu!). Piturca face pe viteazul dar nu sufla in fata lui Mutu. Lobont nu are la activ nici un meci mare sub tricoul nationalei. Nu ne-a salvat niciodata. Nici in returul cu Slovenia ( cand a luat un gol parabil ), nici in Danemarca, nici cu Olanda, cu Bulgaria nici atat etc. Cate sanse sa i se tot dea?! Coman, inainte de a fi un fotbalist foarte bun, este un om de mare calitate. Dar, cui ii pasa?

das (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:56

singura solutie e sa se rupa lobontz rau de tot ca altfel tot rahatu asta va fi in poarta

grasoo (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:57

ce cacat de portar e lobont ?
ce e mai rau ca nu avem altu7l mai bun ,lucru care se intampla cu multi fotbalisti din echipa nationala gen contra ,fl petre ,codrea,si chiar spanac asta de mazilu .
asa ca sa numai o dam aiurea k un portar roman de valoare nu mai avem de mult asa k mult mai bun era un popa de la timisoara decat ametitul astya de loby sau papagalul ala de coman

Voiculescu Radu (2 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:57

Pt un rapidist…Poate nu ai jucat niciodata fotbal,dar primul gol luat de Lobont e foarte greu de scos.Practic in 95% din cazuri este gol,chiar daca tu ai crede ca e pe coltul lung(cel al portarului),iar la al 2lea gol,greseala este in primul rand de marcaj,de unde a pornit toata faza si am impresia ca de la Maftei(al vostru capitan).Oricum,mai uita-te la goluri,mai citeste articolele scrise chiar pe gsp si mai vb… 😉

Calin (3 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:58

vreau sa spun ca dani coman a calificat rapidul cu hertha berlin , dani coman a salvat rapidul in meciul cu hamburg dani coman e cel care a dat incredere defensivei rapidiste in campionat… in retur rapidul a avut cea mai buna aparare si cred ca stiti cine este „vinovat” pentru asta si tot dani coman a castigat cupa romaniei cu niste parade incredibile in finalul meciului…. Lobont a fost un portat bun dar s-a stins … si sa stiti ca si Lobont are un joc de picior cel putin la fel de bun ca si al lui Carlos dar nici el nici Carlos nu dau siguranta defensivei….

jermain (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 19:00

La cit e de izolat in lumea lui suparata mereu, Pitzi ar fi in stare sa ne spuna, in 2-3 luni, ca s-a gindit sa-l retitularizeze pe Fane Iovan ca fundas dreapta, doar-doar asa o inchide gura lumii referitor la conflictul Iovan-Mutu din State! Interesant oricum: la nationala nu mai sint bisericutze, ci doar cirdashii. Ca sa zic asha, acum nu asteptam decit sa greseasca si Chivu, ca sa inchidem cercul, ca restul au deja la activ cite o bucata de rushine. Ce zici, Cristi, esti Tare miine? (un modest joc de cuvinte (nota 4,5) pentru o nationala nascuta modesta).

dementhor (104 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 19:03

iar abereaza asa zisa zirista……de ce nu faci cererre sa te puna astia selectioner ca vad ca te pricepi….

Bogdan (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 19:04

Se pare ca doamna(sau domnisoara) Andries are dreptate.

Problema Romaniei in acest moment nu o reprezinta jucatorii in proportie covarsitoare, ci conducerea administrativa si mai apoi cea tehnica. Asta pentru ca presedintele federatiei numeste antrenorul iar antrenorul face cam ceea ce stie. Aduceti-va aminte momentul Slovenia(jucatorii sloveni erau mai buni ca ai nostri? nici pomeneala! Regizorul conteaza).

Se spune ca un regizor bun poate crea un actor dintr-un sac de cartofi, in timp ce un scriitor inzestrat poate nascoci un personaj ce cu greu se pierde din memorie; ori, a-l compara pe domnul Piturca – judecand dupa rezultatele pe care le-a avut pana acum ca antrenor – cu orice tehnician care si-a dus echipa la un sfert de finala al unui Mondial sau European, cel putin pana in momentul in care va ajunge acolo, ar fi o greseala. Ca si cum am incerca sa-l asemuim pe Dostoievski, mult buchisit de Mutu, cu Dan Brown.

Pana cand domnul Piturca nu va ajunge un antrenor perseverent in gandire si in fapte, nu se va mai suci de pe-o zi pe alta, cand nu ne vom mai aduce aminte de problemele dumnealui cu jocurile de noroc, cand presa va fi nevoita sa inventeze scandaluri, atunci cu siguranta nu vom mai avea parte de momente de uluiala in joc asemenea celui de sambata, iar jucatori precum Dani Coman sau Ogararu isi vor fi gasit deja locul pe care si-l merita.

gaby1525 (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 19:05

Vreau sa aduc atentia si la un portar care a fost doi ani la rand portarul campionatului Ungariei, a jucat excelent in ultima etapa cu Rapidul, a scos un 11 metri la Pitesti in penultima etapa si este extrem de serios in ceea ce face. Idolul tribunelor din Arad: Danieeeeel Tudor!

Sergiu (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 19:07

Fereasca Sfantul sa il bage cumva pe Coman si sa o comita, ar fi greu de inghitzit asta , mai greu decat esecul cu bulgarii….e sansa lui Lobont acum sa dovedeasca cu albanezii ce portar bun e (oare vor apuca astia sa traga la poarta???!). Aduceti-va aminte ca si Stelea mai gafa si boxa pe centrari, dar cel pe care nu-l inghit e tot Prunea..ca a comis-o cu Suedia. Sunt unul din cei care au votat pentru titularizarea lui Coman..dar la o analiza mai atenta il prefer pe Lobont (daca o comite iar , Piturca nu va mai avea nici o scuza si sper sa plece de la nationala).

santana (2 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 19:08

maricico spune tata mai bine cum se face ciorba de loboda si la felul doi cartofi prajiti ca acolo e locul tau…ai dat fata si tu cu picioru in minge? daca inrtrei intr-un teren de fotbal te ratacesti sa mor io…experto…tine-o tot asa si cine stie il dai jos pe mourinho..loale

Wholigan (8 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 19:12

Coman e mult peste Lobont, si e peste Lobont de 2 ani, nu de ieri de azi. Pacat ca Pitzi are ochi numai pentru ce vrea el. Si Popa e peste Lobont.
vladd1923, tocmai asta zicea editorialista, mai codat asa ce-i drept, trebuie decriptat, ca nu este portar de linia portii Coman.

hexagon (13 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 19:13

fata asta e lipsita de de orice calitati, gazataresti sau legate de sport…dar, acum are dreptate. Lobont e varza, trebuie Coman. poti spune asta fata sa fii (pseudo)ironica…sau asta e reteta la gazeta?! ca si buzarin scrie la fel…sau poate va scrieti intre voi articolele?!

heaven (3 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 19:17

cat de mult influeteaza presa parerile cititorilor…..dak presa scrie ca nu e lobont vinovat….toti striga ca asa e….nu zic ca ar fi vinovat….dar nu e nimeni toma necridenciosu aici….nu va puteti forma o gandire proprie…..indraznesc sa zic ca lobont e vinovat …..au fost goluri de portar…mai ales primul…..si ce dak gresesc e opinia mea….injurati-ma dak vreti nu sunt zombi sa cred ce zice maria asta…..doar pentru ca si-a axat „atacul” pe altcineva….tot nu stie despre ce vorbeste fata asta….parerea mea…..la atacat pe copos…acum a uitat…mai stiu eu ce a zis…scrie ce place publicului sa citeasca : si anume simple speculatii…..pai ce a decis vreun tribunal ca e Piti vinovat…e doar un sport….rectific ce am spus mai sus….Lobont a gresit…..nu e el vinovatul ca doar nu a dat in cap…a facut ce l-a dus capul…..nici Piti nu e vinovat ca l-a bagat in teren …de unde sa stie ce o sa se intample……si in plus nu joaca Piti …..cand echipa castiga Mutu e vedeta sau Chivu…..Piti nu primeste aplauze de la fani….ca doar nu inscrie el .,…..e responsabil doar cand pierde,,,,,,asa stim noi sa procedam……

soxuletz (10 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 19:19

hai sa-l bagam pe coman….poate face ca maftei si se impiedica de un fir de iarba sau gandac, cine stie ce a fost acolo…don`soara andries….hai sa ne vedem fiecare de lucrurile la care ne pricepem…poate ne faceti o cafelutza si o prajiturica…ca la fotbal…………..

aurel (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 19:24

domnu voiculescu RADU in primu rand a fost pe coltul portarului,adik coltul scurt(asta e al portarului din cate stiu eu)asa ca mai cititi si dumneavoastra articole,chiar si pe gsp,poate,poate aflati care este coltul portarului!nota:acelasi gol a luat si carlos in meciul de la liege!

bogo (2 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 19:29

Este adevarat ca un portar (un jucator?) poate avea zile bune si zile proaste…. cind l-ati vazut ultima oara intr-o zi buna pe Lobont? Ati vazut macar o interventie sigura la el simbata? Arpoape fiecare minge a sfirsit prin a fi boxata nu insa si PRINSA (orice minge care ramine in care e un potential pericol!), mai bine sau mai rau – are Lobont manusi date cu ulei, sau ce se intimpla? Lobont e doar unul din semnele unei incapatinari cu care Piturca ne incearca nervii la fel cum, pe vremuri, ne alinta cu Filipescu sau Gilca. El nu va ceda si il va mai folosi pe Contra si – cine stie – poate chiar pe Soava. Ne facem iluzii daca ne imaginam ca el va fi sensibil la faptul ca incapatinarea lui ingroapa sistematic Nationala si impreuna cu ea entuziasmul, atita cit a mai ramas, al unor suporteri satui sa piarda de pe urma barbutului pitzurcian…

radu (2 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 19:32

shtitzi ce nu intzeleg eu? hai, sa zicem ca eu nu ma pricep asha bine la fotbal, am o alta meserie, dar voi, gsp-ul, pai asta e meseria voastra, shi atunci cand o redactzie intreaga vede lucrul asta, plus miile de voturi pt coman, cine dracu se crede pitzurca asta de nu ne ia in seama??? e nebun? cate gresheli tre sa faca lobontz asta ca sa il scoata? poate dupa ce pierdem shi calificarea asta……

MOZAIC MOZACU (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 19:37

Cotidianul La REPUBLICCA , are dreptate,bogdan lobont e perseverent,de fapt si un proverb romanesc spune ca in tot ce face doar BOUL E PERSEVERENT@@@@@@

Si ce vrei sa spui Maria,pitzi, pitzi, pitzi lasa-ne ,nu e perseverent?????????
Hai draga fii serioasa,cum de te-ai gandit tu sa-l propui pe COMAN, ca solutie ptr. TIRANA, e ca si cum ai fi vorbit de funie in casa spanzuratului,piei satana de la conducerea Nationalei, cum adica,Coman este solutia?

Pai ce mare scula de portar e COMAN asta fata?
A luat el gol de la 60 de metri de la GRAVESEN, a gafat el vreodata monumental, a pierdut NATIONALA ROMANIEI vreo 3-4-5 calificari pe mana lui,ce dracu te gasii tu acu s-o faci pe desteapta?
Pai ce COMAN asta e jupan in vestiar cum sunt BETIVUL DE LOBONT SI BATAUSUL DE CONTRA? ARE EL TUPEU SA RESPIRE ACELASI AER CU REZERVA LUI Frey sau cu eterna rezerva de Getafe????

Loloiu (7 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 19:38

Bravo Maria!

nicu (2 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 19:39

de unde mai stii si tu mariuca fotbal…..explica-mi si mie de unde ca eu nu pot sa inteleg cum de esti tu asa desteapta…..daca esti geniala explica …….daca nu lasa

Johny Bravo (2 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 19:40

Macar de ar pleca selectionerul urechea la ce zic jurnalistii ca bine le zice.
O felicit pe Maria pentru articol
cu respect

Johny Bravo (2 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 19:41

nicule….tu nu esti bucatar,asa-i?Dar tu cand mananci o mancare care nu e buna stii sa zici ca nu e buna,asa-i?
Atunci zi-mi de unde e logica ta ca Maria ar trebui sa joace fotbal ca sa poata sa scrie despre asta?

1stelist (81 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 19:42

bai nene da’ toti v-ati nascut tehnicieni de ati ajuns sa-l numiti pe lobont rahat . E foarte usor fotbalul de vazut la televizor ,da’ nici chiar asa . Cand apara si ne facea fericiti ii cereati autografe si acuma il injurati .

Dinu (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 19:43

A zis exact ce gandea mai tot suporterul de rand,numai ca nu aveam cuvinte sa zicem asa bine.
Sa o tina tot asa!!!

Jomanfish (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 19:46

Excelent articol!Atat am de zis

Mihai B (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 19:46

Lobont – „…solutie fumata…” =)). nice.

Seinfeld (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 19:47

E un articol suficient de acid cat sa produca o reactie.Ar trebui sa produca o reactie.
Totusi ce te faci cu Piturca?
Bravo Mariei

just me (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 19:49

Piturca nu e un antrenor bun. Il bagi tu pe Maftei?Il tii pe Lobont in poarta?Si nu e la primele greseli de acest gen.De ce nu vine domle la nationala Lucescu senior sau Beloni?

Andrei,Bucuresti (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 19:50

Eu un lucru am sa ii spun Mariei.Sa o tina tot asa.Ca suntem care o citim si o apreciem si sa nu ia in seama comentariile rautacioase(de la misogini…de la care altii?)
Be strong Maria!!!Ai ceva de spus

alex (3 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 19:51

un articol cat se poate de obiectiv si de cinstit !!! nu cred ca se putea evidentzi mai bine starea nationalei Romaniei decat cu aceste cuvinte alese de dumneavoastra….dar o intrebare : a inteles ceva persoana care ar trebui sa intzeleaga??? bineinteles ca nu,……nationala Romaniei va insemna intotdeauna:interese+parada modei(fiecare ce si-a luat de la ultima intrunire a lotului national de fotbal)+care dintre tricolori rezista mai mult noaptea prin hotel uitandu-se la tv(asta in cazul cel mai bun ca raman in hotel si nu umbla teleleu prin baruri ,discoteci,etc). As putea propulsa un nou concurs pentru nationala ,care s-ar putea intitula :’Fumez pentru tine” .Poate ca la asta se pricepe mai bine dnul Bogdan Lobontz…..iar cei care spun sintagma”hai domn’le sa nu facem un capat de tara din acest rezultat…” ,le-as spune:” dragii mei,in ultima vreme….(a cata calificare ratata a fost cea de la Mondial??? [kiar nu mai tin minte]) tot cu vorba aceasta ne-ati adormit. SI ATUNCI CAND DOMNILOR SA FACEM SPUNEM CA E UN CAPAT DE TARA???? LA A CATA CALIFICARE RATATA???? Poate nu e un capat de tara ….dar 2 puncte pierdute cu o contracandidata la lokul 2 (ca de primul lok nu cred ca poate fi vorba,chiar daca Olanda a reusit sa invinga numai cu 1-0 in Luxemburg[sa nu credeti ca aceasta este adevarata fata a nationalei olandeze]), nu cred ca ne cad tocmai bine….dar de ce ne agitam noi pentru ei??? vedem ce va fi maine la tirana….iar cei ce se asteapta la un meci usor nu pot sa le spun decat ca se inseala amarnic…sa vedem ce se va intampla maine…pana atunci ….SA JUCATI BINEEEE !!!!!!! HAI ROMANIA

moro68 (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 19:52

Romanul are o vorba cu un prost (scuze, asa e zicala), o piatra si mai multi destepti.
Nu inteleg ce aveti fratilor cu d-na(soara) Andries, e ziarist si isi face meseria, de fapt aluzia articolului consta in ridiculizarea lui Lobont, nu a lui Coman, cred ca multi din destepti nici nu au vazut unde a cazut piatra si s-au si bulucit in balta ca s-o caute.

Altfel, Lobont nu are nici o vina ca e titular, nu el face echipa.
Dar sa mai avem rabdare pana dupa meciul cu Albania.

Marian (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 19:53

Eu nu inteleg de ce nu asculta nimeni suporterii si jurnalistii.Nu mi se pare normal.Daca parerea e aproape unanima ca Piturca trebuie schimbat de ce nu se face ceva?Ar trebui sa citeasca si el ce scrie aici.Ca e vorba de echipa nationala,ce naiba?

Foarte bun articolul Mariei.

Paul (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 19:54

doamna Andries … aveti cumva ceva cu echipa Rapid ? am mai vazut un articol scris de dumneavoastra unde il criticati pe copos .. va rog eu nu va mai dati cu parerea despre rapid sau jucatorii acesteia . daca si un portar de rezerva la fiorentina e mai bun decat unul titular care a ajuns in sferturile cupei uefa…….

ynfernoo (4 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 19:55

D-ra Andries,imi plac articolele d-vs,pt ca aveti curaj si puneti punctul pe i mereu ,si eu sunt de acord ca a gresit Lobont si era mai mult decat normal ca macar acum la meciul cu albanezii sa i se acorde o sansa si lui Coman,dar asta nu se intampla pt ca de vina e toata mafia din fotbalul nostru,care pleaca de la Mircea Sandu coruptul,care pune antrenori aplecand urechea la ce spun ceilalti mafioti :Dragomir,Becali,ca sa nu faca in contradictoriu sa nu se supere ei si sa se distruga clanul sicilian,si cum acum din clan face parte si Piturca,care nu are cum sa il scoata pe Lobont din poarta pt ca se supara Becali si Dragomir si nu mai joaca poker cu el,,.Concluzia este una singura :pana nu se distruge clanul Romania noastra a tuturor romanilor nu se va mai califica prea curand….

Beto (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 19:57

Eu nu stiu cum dracu este posibil ca un portar slab sa ajunga sa apere la Ajax si la Fiorentina si sa incaseze salarii mult mai mari decat Coman care este evident mai bun si mai sigur pe el! Nedrept este fotbalul asta cateodata. P.S.Sunt suporter stelist dar imi este foarte usor sa recunosc ca in momentul de fata nu Coman este nr 1 in Romania si intre portarii romani de departe!

Geo73 (2 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 19:58

Ma gandeam ca ar trebui facut un sondaj si publicat in ziar.Dar dupa aia mi-am dat seama la ce bun?Se merge pe interese in echipa nationala.

Sper ca a citit si Piturca articolul.
Tine-o tot asa Maria!

Geo73 (2 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 20:00

Paul,reciteste articolul.Nu l-ai inteles bine.

rapidist (3 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 20:01

domnule voiculescu am impresia ca tot nu ti-ai revenit din tampenia care te-a cuprins admirandu-l pe lobont….apoi maftei nu avea ce sa caute in zona aia a terenului , datr tu nu ai de unde sa stii…..iar la primul gol , greseala lui lobont fost la faza premergatoare golului….dar cred ca tu nu citesti tot ….

Mafiotu’ (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 20:04

Maria imi plac articolele tale.Au acel ceva care multor colegi de ai tai le lipsesc(a se vedea Buzarin).Ai coloana vertebrala,zici lucrurilor pe nume.
Sunt foarte bine scrise,imi plac jocurile de cuvinte care le folosesti si daca mai vad si pareri negative asta este pentru ca nu toti le inteleg,dat fiind ca trebuie sa iti mearga mintea cat de cat sa pricepi tot ce ai vrut sa zici acolo(probabil de aici neintelegerile celor care cred ca ai ceva cu Rapid).

Iti doresc numai bine si sa o tii tot asa ca e perfect

usk2ul (3 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 20:04

cred ca EGo-ul lui Putirca(am scis intentionat) e mai mare decat al Romanilor,si o sa-l bage pe Lobont…..cacealma cum stie el mai bine…ar trebui sa-i faceti cunostinta cu romanul ala din campionatul mondial de poker….

Comentează