Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Lobby pentru Coman

Să nu-l folosiţi pe Coman, domnule Piţurcă! E tot portar de linia porţii, ca şi Lobonţ. Deci, ce rost ar avea? Ce rost ar avea să le acordaţi o şansă şi altora? Cine spune că au dreptul la o şansă? […]

marți, 5 septembrie 2006, 5:40

Să nu-l folosiţi pe Coman, domnule Piţurcă! E tot portar de linia porţii, ca şi Lobonţ. Deci, ce rost ar avea? Ce rost ar avea să le acordaţi o şansă şi altora? Cine spune că au dreptul la o şansă? Bunul-simţ? Păi, cine e, dom’le, ăsta, să vă facă echipa? Pe unde-a antrenat? De ce să încercaţi alte variante tocmai la crucialul meci de la Tirana?

Şi ce dacă Lobonţ e rezerva lui Frey? Cine spune că dacă nu eşti titular la echipa de club n-ai voie să fii titular la „naţională”? Cine spune că dacă greşeşti în teren trebuie să fii scos din primul „11”? Jucătorii trebuie pedepsiţi numai cînd vă sfidează, nu cînd gafează, domnule Piţurcă, nu-i aşa? Dacă stau drepţi în faţa selecţionerului, n-au decît să se relaxeze pe teren. De ce să-i responsabilizaţi? De ce să afle şi ei că „dacă greşeşti, plăteşti”, vorba lui Mircea Sandu, ca de obicei, foarte tare la teorie?
Cine greşeşte trebuie încurajat. Cu cît joci mai prost la „naţională”, cu atît ai şanse să ieşi la pensie ca titular. De ce să-l folosiţi pe Coman, domnule Piţurcă? Păi, este el prieten la cataramă cu Mutu şi Chivu? Face el parte din familia tricoloră sau e doar un intrus printre atîţia veterani? De ce să stricaţi atmosfera, singurul lucru care merge bine la „naţională”, indiferent de rezultat?

Tineţi-l acolo pe Lobonţ, eventual legaţi-l de bara laterală, să nu mai iasă să boxeze la centrări. Ţineţi-l, să-i mobilizeze pe „tricolori”, să ştie băieţii că n-au spatele asigurat şi să nu se avînte în atac. Nu-i ascultaţi pe cei care strigă că Lobby e o soluţie fumată! Că s-ar putea să ne coste şi alte puncte, nu în Albania, desigur, ci mai tîrziu. Poate golaverajul va conta în Grupa G, poate că nu. Dar la ce bun să ne facem griji de pe acum? La ce bun să gîndim în perspectivă?

Nu-l schimbaţi pe Lobonţ! Chiar dacă marii antrenori se cunosc după schimbări. După orice fel de schimbări. Marii antrenori au curajul să-l schimbe pe Kahn cu Lehmann, de exemplu. Marii antrenori îşi construiesc echipa începînd şi sfîrşind cu goalkeeper-ii. După Italia – Cehia de la Mondial, Traian Ungureanu scria că portarii reprezintă „unul dintre mecanismele stranii care dau fotbalului european o mare adîncime raţională”. Raţională? Pe noi nu ne interesează raţiunea în fotbal, nu-i aşa, domnule Piţurcă? Dimpotrivă, la „naţională” se mizează pe o mare superficialitate iraţională, pe solidaritate tribală, pe superstiţii, pe antrenamente tabu şi pe figuri totemice în poartă.

Ţineţi-o tot aşa, domnule Piţurcă! Mergeţi numai împotriva curentului, împotriva evidenţei! Bun, rău, nu mai contează, Lobonţ trebuie folosit, Lobonţ trebuie salvat, Lobonţ trebuie protejat. Sigur, şi „naţionala” trebuie protejată de Lobonţ, dar asta e problema ei, nu a selecţionerului.

„Lobonţ nu e o soluţie sigură pentru viitor. Dar, pe lîngă numeroasele gafe, românul are şi o mare calitate: e perseverent”
„La Repubblica”, aprilie 2006
 

Comentarii (311)Adaugă comentariu

Andy (87 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 17:46

Nu e chiar asa de rau lobont, cred ca se doreste doar gasirea unu tap ispasitor… ca de obicei… Sa va reamintesc ca si Coman face greseli??
Bafta miercuri!

ReptylA (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 17:47

Mai tine cineva cu Romania…? Interese… interese… interese … Se mai uita cineva la meci miercuri ? Lobontz za best !!! :))))

smash (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 17:47

coman e in forma mai buna,si lobont e un portar bun dar coman e mai bun!asa si el merita sa fie titular

vladd1923 (2 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 17:48

lol… nu ai nici o treaba cu fotbalul ! coman portar de linia portii ? ai vazut vre-un meci cu, coman in poarta? nu cred… iese foarte bine la centrari si are un joc foarte bun de picior … nu ii este frica sa intre la mingie … iese cand este nevoie … zi-mi si mie 1 gol luat de rapid din corner !? e ciudat totusi … probabil vei sta mult sa cauti asa ceva ! oricum coman nu se compara cu lobont… lobont face greseli copilaresti … eu nu l-am vazut pe coman sa respinga in fata o mingie usoara cum a fost cea din meciul cu bulgaria !

UrsMeier (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 17:51

Coman ar trebuii sa fie titularul postului de portar al echipei nationale……..pt ca el e cel mai bun la ora actuala.Lobont nu e la prima greseala si ar trebuii sa il lase si pe Coman sa apere.

damutz (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 17:53

ce rost mai au aceste articole? toata lumea gandeste ca tine numai piturca e canutza om sucit sau gica contra.pot spune cu mana pe inima ca lobont e cel mai slab portar pe care l-a avut vreodata nationala.avem atatea meciuri pierdute pe mana lui ca le-am pierdut si numarul.dar piturca, precum al sau predecesor au o anumita sensibilitate pentru jucatorii lui becali care sunt rezerve la cluburile lor tocmai pentru ca nu-s in stare de nimic.

Ady (2 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 17:53

Lobontz n-are ce cauta la natzionala…Fiorentina si-a tras tzeapa cu el,acum sa nu ne tragem si noi tzeapa cu el..ce,noi suntem mai prosti ca italienii??

noidor79 (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 17:53

excelent articol, dar degeaba, probabil nu va pleca urechea piturca nici la acest articol, nici la sondajele facute, nici la opiniile exprimate, cu sutele sau cu miile chiar, impotriva lui lobont. revolutia a fost facuta de cei care au vrut schimbare, schimbare chiar si de portar la echipa nationala, cand acesta tradeaza interesele nationale si sperantele milioanelor de oameni a caror unica bucurie este, poate, doar un meci de genul celui cu bulgarii.

Sorin (4 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 17:56

Cei de la cotidianul „La Repubblica” nu au fost foarte clari; Lobont este perseverent in numeroasele sale gafe 🙁

danm (4 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 17:57

fratzilor ,mare apel mare…azi joaca tineretu nostru in germania si as dori sa stiu si eu ceva despre acest meci …slab coverage cum ar zice un roman adevarat.
DECI va rog ….informati-ne ca lumea ca tineretu o sa duca greu la CE 2008 in caz ca ne calificam !!!!!!!!
mariuca nu te lasi ai?:-)) no fie cum vrei matale . bafta

Ro_Mario (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 17:57

Dupa cum scrie si in articol toti trebuie sa aibeo sansa nu numai lobont sa nu uitam k juktori k ogararu au platit pt greseli si platesc si acuma dar altzi nu prea platesc deloc 😉

Resonantz Sibiu (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 17:59

Foarte bun articolul d-nei Maria Andrieş. Ati pus punctul pe I. Felicitari!
Pentru vladd1923, nu prea ai inteles articolul.

dani 77 (5 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 17:59

vladd1923 a fost o ironie ca coman e portar de linia portii cat despre piturca se stie de foarte mult timp ca nu face echipa el eu sunt convins ca daca formezi o echipa nationala din jucatori de la steaua rapid si dinamo cu siguranta bati nationala plina de vedete si de figuri a lui piturca….de lobont nu are rost sa mai comentez nu e la primul meci prost la nationala…bravo maria andries ai spus un mare adevar despre piturca si nationala

boss_micutu (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 17:59

Trebuie sa recunoastem ca Lobont nu e in forma. Cum sa bagi in poarta un portar care la clubul unde joaca este rezerva. De ce l-am dat afara pe Iordanescu? Nu cumva pt ca fol jucatori care nu erau titulari? Coman este la ora asta cel mai in forma portar roman si el treb sa fie titularul postului la nationala.

SunSet (2 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:00

Coman are meciuri in picioare. Lobont e doar rezerva si nu a mai aparat decat la antrenamente. In concluzie, Coman trebuie folosit titular miercuri!

maruntzel (4 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:00

Eu zic sa-l aducem pe Multescu la nationala . Ala e portar care se dedica trup si suflet . Ce conteaza ca ia goluri fara numar . Ce vina are portarul daca ramane descoperit . Apararea pentru ce e ? Poate n-am vazut eu bine,dar atunci , toti fundasii erau la un pahar de vorba , la bara din dreapta pe directia atacului lor . Sunt echipe care pot juca si fara portar , dar na . Cel mai tare a fost comentatorul, cu „Romania, face economie de meci,pentru celelalte meciuri” sau ceva in genu .. ce economie a mai facut? N-a dat nimic in plus .. 2 goluri in 2 minute .. Nu cred ca e doar vina portarului + cum zicea cineva : Steaua – MIddlesbrough va aduce aminte ceva ? Ia ziceti .. Carlos a fost de vina, nu ? sau care a aparat atunci :))

maria.andries (1349 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:01

Pentru Sorin, e voba de o ironie a jurnalistilor italieni.
Pentru Vladd1923, sigur ca Danut Coman iese la centrari, dar datele fizice nu-l recomanda pentru boxatul in careu. N-are o detenta impresionanta, dar are reflexe excelente, singe rece si experienta in meciuri internationale.

Alex (2 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:01

Dar de ce toata lumea se gandeste ca Dani Coman ar trebui sa fie titular iar Lobontz rezerva….de ce nimeni nu se gandeste ca poate Piturca sa renunte la ideea tampita de a nu chema la nationala fotbalisti de la Poli…de exemplu Marius Popa e cu mult peste Lobontz…in mod sigur daca Popica ar juca la Steaua ar fi chemat la nationala….ce are Piturca cu Poli Timisoara???

dragomir dan (25 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:02

Adevarul e ca de la Silviu Lung incoace nu am mai avut un portar care sa dea siguranta echipei. Nici Stelea in perioada sa de glorie nu era stralucit. Nu avem o scoala de portari, cum au italienii, de pilda. Asa ca nici cu Coman n-o sa fiu foarte linistit. Imi permit sa reiau o idee pe care am mai expus-o ( nu aici ): poate ar fi mai bine sa inceapa meciul exact aceeasi echipa care a jucat cu bulgarii. Sa ne arate ca au caracter si valoare, sa rabufneasca orgoliul de fotbalisti, daca-l au. Daca nu-l au…multumim, la revedere.

SunSet (2 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:03

Vladd1923 si eu sunt rapidist de mic copil…sa`ti zic ceva coman mai face niste greseli copilaresti..exemplu golul de la Sarajevo! nu sunt pro lobont din contra sunt pro coman dar mi s`a parut ca ai scris aiurea mai sus 🙂 si daia ti`am raspuns

Robert (2 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:03

Ce dracu a facut lobont asa de rau nu stiu. hai sa dam ttoti vina pe el. MAJORITATEA SAU DE CE NU TOATA . Piturca nu are nici o treaba cu tactica de joc. Contra nu a facut nici o gresala.Mutu si-a facut treaba cu varf si indesat.Rat e un adevarat maestru al jocului.Marica paseasa in situatii de gol , neintentionand sa faca el totul.Petre a sclipit.Publicul a fost frenetic.Norocul a fost de partea noastra. ->totul indubitabil.
Cel mai mare vinovat este su siguranta lobont si trebuie sa plateasca pentru rezultatul Romaniei.El este vinovatul.Jos cu el ! —-> Sa fim seriosi ! ! !

Florin (6 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:07

Stati linistiti ca la meciul cu Albania isi ia Bogdan al nostru pachetul de tigari cu el si o sa faca o fumaraie in careu de nu vor vedea adversarii poarta si in felul asta nu mai luam un gol in aceasta campanie.

 

gigi (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:08

Ce sa ne tot ascundem dupa deget. toti stim cum se fac selectiile la nationala si cine le face dar nimeni din presa nu indrazneste sa ii atace(nu inteleg de ce). Cf. principiului romanesc inca una si ma duc, pe piturca il asteapta deja in blocstart demisia. Ca sa nu mai vorbim ca domnu piti e un mare booooooou. Cum sa il bagi pe maftei mijl. la inchidere(acesta nejucand in viata lui acolo) cand il ai in lot pe margaritescu (probabil cel mai bun pe acest post din tara) si asta o spune un rapidist. In rest io am cam renuntat sa ma uit la meciurile nationalei (prefer cursele de ciclism).

maria.andries (1349 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:08

Pentru Alex, Coman se afla in actualul lot tricolor. Sigur ca si Marius Popa e un portar bun, ar merita macar incercat.

tibi (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:12

Piturca este si va fi mereuun neinteles al fotbalului. El de fapt asta isi si doreste .Sa faca mereu ca el ,exact invers decat spun altii. El este un fel de Andy Warhol al gazonului sau Andy Kaufman al stadioanelor daca vreti. nu va fi niciodata un populist . Pentru Piti este mai important drumul decat scopul, adica ce rost mai are sa te califici daca nu o faci memorabil, cu idei neprevazute de nimeni vezi Rosu -mijlocas la inchidere, Ganea rezerva rezervelor cu siguranta si in meciul cu Albania etc.
Vizualiza-ti arta lui Warhol si daca o veti intelege il veti intelege si pe Piturca.
aaaa… si inca ceva daca presa nu facea tam-tam pe seama greselilor lui Lobont si nu il impunea pe Coman ……Portarul titular la Tirana ar fi fost actualul rapidist

diru (6 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:12

eu unu sunt perfect de acord cu ideea ca toata lumea face greseli …..dar la fel sunt de acord ca toata lumea merita o sansa …si cum loby a tot avut o si a mai si gresit plus ca nu e titular la fiorentina ,cred ca portarul rapidului merita o sansa …

Christian (2 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:17

Lobont + Carlos = 2 catastrofe. In fotbalul actual, fara libero, portarul nu poate sta pe linie. Trebuie sa iasa din poarta, sa joace bine cu piciorul (porneste faza de atac) sa culeaga toate centrarile, sa anticipeze fazele (plasament). Doar in mod exceptional trebuie sa-si demonstreze reflexele. De aceea a fost schimbat Kahn cu Lehmann, desi Kahn e mare maestru pe linia portii, dar inferior la iesiri. Coman, dintre portarii romani, se aprorie cel mai bine prin joc cerintelor fotbalului modern. Si este inca tinar!

aditza (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:19

De unde ai scos-o pe asta cu margaritescu mai rapidistule ? :))
Probabil ca nu ai auzit de Radoi sau de Paraschiv … care tot in tara joaca … si culmea tot la inchidere. Daca nu erau accidentati probabil ca margaritescu nu stia ce e aia nationala … nici macar cu barbutarul piturca antrenor.
pitzi pitzi pitzi lasa-neeeee

Ionut (18 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:20

@christian

diferenta e ca portughezul nu e portarul nationalei romaniei,in plus,carlos are joc de picior foarte bun,lobont nici p-asta nu-l are!

arthur (34 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:20

persverenta nu e totuna cu incapatanarea
pifurca e incapatanat si asta nu e o calitate cand iti bati joc de un intreg fotbal romanesc, asa jigarit cum e el si cu ambitii de uefa si rivalitati de cartier
e mafie mare sus acolo iar interesele de grup primeaza
noi ne agitam degeaba pe margine
sa dea Cel de Sus sa iasa bine maine, dar ma indoiesc

Crisa (2 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:22

Excelent articol! Insa, din pacate, Piturca nu va cobori de pe piedestal sa ”plece urechea” la ceea ce spun jurnalistii, suporterii sau ceilalti antrenori. Nu! El l-a promovat pe Lobont si va merge cu el pana in panzele albe, fara sa se gandeasca la binele nationalei, fara sa tina cont de nimeni.
Cu Lobont se va intampla ce s-a intamplat si cu Stelea, pe vremea ”generatiei Hagi”, adica va fi titularizat pentru ca e prieten cu Mutu si Chivu, asa cum Stelea era titularizat, la un moment dat, pentru prietenia cu Hagi si Popescu.
E clar ca Piturca nu-si face singur echipa, iar cei cu care se consulta fac jocurile dupa cum le convine, dupa prietenii, dupa interese, dupa sprituri baute impreuna sau, dupa caz, dupa tigari fumate impreuna…

Doar suporterii nationalei si, evident, Dani Coman, au de suferit in urma deciziilor luate de Piturca& gasca lui Mutu si Chivu

adi (2 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:22

articolul dumneavoastra merita felicitari din partea tuturor ce il citesc….este clar ca la nationala selectia nu este facuta pe meritul fiecarui jucator ci de agenti jucatorilor…piturca este acela care zicea ca cine nu ii titular la echipa de club nu are ce cauta la nationala…insa tot el il pune titular la nationala pe lobont care o sa fie mai mult ca probabil al 3lea portar la fiorentina dar ac esta il are impresar pe nimeni altu decat becali si sa nu uitam este prieten de nadejde cu capitanul chivu care dupa fiecare meci chiar daca rezultatul este prost asteapta sa laudam echipa,apoi este prieten cu mutu care in acest moment este liderul pe teren toti il asculta mai tare ca si pe insusi piturca…….apoi vine si contra care nui la prima gafa care duce la gol la nationala…contra a fost jucator mare deci „a fost”…in schimb badoi care a avut evolutii bune si constante in ultimii 3,4 ani este lasat pe margine….si sa nu uitam lobont este un fumator da asta nul deranjeaza pe piturca probabil ca are si el de la cine cere o tigara cand nu are….concluzia este ca romania mai are de asteptat pana cand sa fie schimbari care sa aduca romania unde a fost…lobont este un portar bun la fel si coman insa lobont a gresit si trebuie sa plateasca,poate si coman o sa greseasca insa daca o va face o sa plateasca si el la randu lui cel putin asa ar trebui sa stea lucrurile

bogo (2 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:22

Daca tot vorbim de optiunile absurde ale lui Piturca sa rezolvam urmatoarea ecuatie in locul lui: daca Ganea, cu 4 goluri marcate in ultimul meci din campionat, se afla la 70% din potentialul cerut de Piti, cite goluri va trebui sa marcheze atacantul dinamovist ca sa poata aparea macar pe foaia de rezerve?

impartialu’ (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:23

Echipa este facuta de fiecare data la sediul firmei de impresariat Becali Sport shi ajustata dupa contributiile materiale de la reunirea lotului… Lobont sau altul ? NU ! Altul, NU Piturca !

Titusel (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:23

ma intreb de ce atata galagie pentru o singura greseala…Lobont a gresit…o stim cu totii…si el o stie…Si Domnul Piturca o stie…el a fost acolo si a vazut mai bine ca noi toti cum Lobont a gresit…sigur ,Lobont a trebuit sa fie pedepsit…si fost…de o intreaga Romanie…”Ba tampitule , pierdem din cauza ta” „Ba omule ce e cu tine?” „Nu degeaba esti rezerva la Fiorentina” nu toti am spus cuvintele astea dupa meci? Chiar si Piturca „Ba tampitule, prinde mingea aia odata!”. Nu-i asa? Dar cu Cocis cum facem? El nu merita critici?Nu el a gresit? Eu cred ca Coman este o solutie…dar nu de moment…Lobont este PORTARUL NATIONALEI ROMANIEI DE FOTBAL…si nimeni, dar nimeni in afara de presa si de Domnul Piturca nu are voie sa il critice…presa la criticat…la fel si Piturca…acum sa asteptam meciul de miercuri…si sa il vedem pe acest maimutoi „Inger si Demon” zic eu

rapidist (3 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:25

asta deja nu mai este de mult timp nationala Romaniei….este nationala intreselor , a jucatorilor mediatizati (pt viata extrasportiva mai mult decat pt cea de fotbalist) , o nationala a spagii……..in mod sigur ne batem gura de pomana pt ca tot lobont va fi titular cu toate ca Dani Coman merita mai mult postul asta. in plus , alte mutari care ar trebui facute sunt….ganea in locul lui dica , contra inlocuit cu oricare altul( preferaabil cu ogararu) , margaritescu in locul lui codrea si poate chiar si badoi in locul lui petre , care a alergat destul de mult dar a pierdut majoritatea mingiilor. variante pt nationala exista la noi in liga….dar echipa nationala nu mai este a Romaniei…..este a celor care vor sa apara in prim-plan intr-un fel sau altul…

soxuletz (10 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:27

christian…hmmmm….se vede de la tirana ca esti crapidist. ce rol are carlos in meciurile nationalei? Carlos a salvat Steaua in meciul cu standard. cum poate fi catastrofa? si pana la urma, cine e si coman asta? ce mare portar e? ce bine a aparat la FK Sarajevo….ce bine a iesit pe centrare….ce portar de perspectiva la 28 de ani….sa ma lasati cu coman asta.

violetul (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:28

bre …. apuca`te de altceva …de basme, de nuvele … k tu si ziaristica sportiva esti precum e baba cu mitraliera …. Ai cele mai penibile articole ..de fapt in nota „carpetei” … CEL MAI PENIBIL ZIAR DE SPORT DIN ROMANIA! ….

Voiculescu Radu (2 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:29

Doamna Andries,sa stiti ca nu este asa cum spuneti.Orice jucator are zilele lui si momentele lui.Gasirea de dvs a unui tap ispasitor nu este o solutie pentru realizarea unui articol de succes.Sa nu uitam cum,si Dani Coman,a gafat la meciul de la Saraevo si totusi,atunci nu ati fost asa drastica.Gresala ii apartine domnului Piturca pentru ca persevereaza in aceleasi idei,iar orgoliul nu-i da pace.In alta ordine de idei,Lobont este net superior lui Coman,avand in spate un CV mult mai consistent.Cu respect…

Un dinamovist (3 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:30

Pentru Piturca nici tactica nu trebuie sa fie mai desteapta decat el. Hai Romania. Daca ar fi divizii si in fotbalul international noi am fi pe cale sa retrogradam in C sau liga a treia …………..am ajuns sa ne fie frica de Albania, sa remizam cu Armenia…………..poate ne bate si Luxemburgul si atunci chiar suntem de cascadorii rasului…o sa-i depasim si pe Stan si Bran.

Kronos (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:30

Pe cat de aiurea pare, mi-as dori sa pierdem cu Albanezii. Sa pierdem rau! Daca asta ar insemna sa scapam de pitzi, nimic nu e prea mult, nimic nu e ireparabil. Dar imediat, o alta tristetze ma incearca … ce vise fantastice … cooperativa lui Sandu va unge un nou pion, si in afara de moaca antipatica a lui Pitzi probabil ca nu vom scapa de altceva, nu vom scapa de interese becaliene. Si atunci, la ce sa mai speri? Sa speri in sansa, sa speri in noroc chior, ca, cu toate magariile lui pitzi ceva se va intampla, si o mana divina ne va duce si pe noi la un turneu final. Dar fotbalul nu e un joc de noroc, precum e barbutul, nu-i asa, domnule Piturca?

hurtiu (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:31

coman este un portar constant si nu ii este frica sa iasa la minge,asa ca …..

Dany (8 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:34

O discutie lunga si probabil inutila , pentru ca Piturca este suficient de incapatinat sa nu analizeze MACAR eventualele probleme ce au aparut la meciul cu Bulgaria si solutiile care s-ar preta pentru corijarea lor.
Lobon pare a fi o problema care nu se mai termina ( si vorbesc doar de forma lui sportiva ) , Contra nu mai prinde un meci bun de mult timp , Dica este din nou folosit aiurea fata de ceea ce ar putea face , etc.
Dar probabil ca „unitatea grupului” este mai importanta decit unitatea echipei si a jocului prestat……

tino (2 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:34

Pana acum chiar am trait cu impresia ca dra Andries e un gazetar cu nerv si cu talent.Din pacate, pe ambele le-a folosit execrabil de data aceasta.Execrabil.Nu stiu cati au zis ca Lobont n-a gresit.Eu unul nu ma numar printre ei, asta e sigur.Dar a te apuca sa faci misto ieftin cum face ea, mi se pare prea mult.Sau acum se vrea si trecerea pe linie moarta a lui Lobont, care sincer, ma indoiesc ca e considerat chiar si de dra Andries, un portar catastrofal, asa cum il transorma ea a cum.In fine.Sa dea Dumnezeu sa iasa bine maine seara, cu Lobont in poarta.Pe Valdez nu l-a mai scos nimeni din primul 11 la cate gafe a facut, dar asta e la altii.Care-s plini de fotbal si de civilizatie, nu de balcanisme.Din pacate.Si din fericire pentru ei, la ei, acolo.

rapidist (3 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:34

domnule voiculescu radu…dati-mi voie sa cred ca decat plictiseala v-a impins sa afisati un raspuns atat de t.a.m.p.i.t. Coman a avut o singura gafa , cea pe care cu nesimtire o tot amintesc cei ca dumneavoastra , greseala venita datorita presiunii create de starea sanatatii mamei dansului , spre deosebire de presiunea exercitata de plamanii innegriti de tutun ai lui lobont , care nu este nici la prima nici la a doua si nici la a 10-a greseala….asa ca „italianul” isi merita din plin criticile si coman , chiar daca este „net inferior” ( dupa cum spuneti) merita macar o sansa…poate nu va profita de ea…dar asta probabil ca nu o vom afla niciodata pt ca va fi „rezerva absoluta”

Un dinamovist (3 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:35

Si pe langa faptul ca e constant mai e si bataios, ce meciuri a facut el in uefa anul trecut………..Lobont e caricatura niciodata nu a aparat cine stie ce.

Christian (2 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:36

I-am vazut pe Coman si Carlos anul trecut in cupa UEFA si m-am lamurit. Traiesc in strainatate si ma bucur cind cistiga echipele romanesti. Carlos este un portar incredibil de slab pentru o echipa asa buna ca Steaua, chiar daca are cite un reflex bun.
Coman mi-a placut ca tehnica de portar. Oricine mai greseste. Dar nu se poate ca un portar sa nu prinda centrarile sau sa iasa gresit (vezi Lobont, Carlos)

tosteaua (6 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:37

ce mai conteaza lobontz… eu sant stelist da nu suport ideei de genu dinamo n-are nici un jucator de nationala .. ogarau n-a prins ekipa la Ajax… ceea ce e o tampenie .. un singur meci a sta pe banca si inca unu a a fost rezerva dar a intrat din 5 sau 6 meciuri … amintitiza de episodu Radoi care clar e cel mai bun inkizator din ro … acu o sa fie Coman … probabil ca nici asta nu prinde ekipa la fel de des ca lobont.
Da nu mai conteaza … oricum se joaca cu toate mingile pe mutu .. ce conteaza ca e dica sau cocis sau rosu sau ganea marica si cine vreti … astia sant deumplutura si voi va plangeti de Coman.. avem Kivu-Mutu ajunge …

Car-looser (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:40

Daca d-mnul Piturca tot prefera jucatorii de la Steaua, de ce sa nu-l nationalizam pe Calos ??

Stelica (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 18:42

E destul de ingrata situatia, eu nu l-as acuza asa de tare daca joaca tot cu Lobont. Eu as fi inceput cu Coman sambata, contra Bulgariei. Dar nu asta are importanta, un singur om, un post, o situatie: la Piturca abordarea de ansamblu e gresita, asa ca si daca incepe cu Coman maine cu albanezii nu e nimic sigur. Piturca trebuie sa schimbe modul de a gandi si comunica, nu doar un jucator sau altul. Protasov, bietul de el, e un exemplu in acest sens, cel putin in cele cateva luni cat a stat la Steaua. Si poate si Zenga.

Cazul Coman are legatura cu felul in care gandeste alcatuirea echipei Piturca, insa nu este cheia intregii situatii, punctul pe i. Nu in asta sta totul. Asta e doar un mic exemplu, si daca as avea dovada ca Lobont si-a revenit si eu as incepe cu el in fata albanezilor maine.

Piturca e batut in cap (probabil de la golul cu ceafa i se trage) asta e problema. Are destui jucatori de la Rapid, Steaua si Dinamo dar si de la alte echipe din tara cu care poate sa faca o echipa traznet, insa nu cred ca ii pasa.

Asa ca eu il sustin pe Lobont, hai baiete, joaca cum jucai la Rapid candva.

Dar pe Piturca sunt suparat rau. Mai ca l-as inchide cu Buzarin intr-o incapere, sa-i spuna Buzarin bancuri doua trei zile drept pedeapsa. (Poate ca astfel si Buzarin in cele din urma si-ar reveni?)

Comentează