GSP a cerut azi catre SATI transparenta traficului siteurilor
La iniţiativa gsp.ro, mai mulţi mari publisheri şi regii de publicitate doresc să transforme radical mediul on-line din România. Gazeta a trimis azi dimineaţă către SATI cererea ca, în Adunarea Generală din luna mai, să se adopte o decizie prin […]
La iniţiativa gsp.ro, mai mulţi mari publisheri şi regii de publicitate doresc să transforme radical mediul on-line din România. Gazeta a trimis azi dimineaţă către SATI cererea ca, în Adunarea Generală din luna mai, să se adopte o decizie prin care referrerii să devină transparenţi, adică oricine e interesat să poată vedea de unde provine traficul oricărui site din România. Avem acordul de principiu al Ringier (Mihnea Vasiliu), Realitatea Media (Sorin Kosz), TPU si Q2M (Dragos Stanca), ARBOmedia (Calin Rotarus), Adevarul pentru a lansa dezbaterea in SATI.Prin aceasta masura, sursa audientei fiecarui site va deveni pe deplin citibila pentru publisherii online, agentii si clienti.
Am mai propus acest lucru in anii trecuti si, la acel moment, el a fost respins, chiar daca lumea publicitatii si clientii, principalii beneficiari ai datelor care ar rezulta, sint aproape unanim de acord cu ideea.In cazul in care cererea nu va fi adoptata, GSP va propune formarea unui Grup de buna practica in interiorul BRAT, grup al caror membri sa-si publice datele in mod voluntar!
„Am sustinut tot timpul aceasta idee, este foarte important pentru onlineul romanesc”, a spus Cristi Pantazi, redactorul sef al celui mai important site de stiri hotnews.ro.
„Sintem si am fost partizanii acestei idei si cred ca trebuie ca de aceasta data sa reusim sa o impunem explicindu-le tuturor de ce este nevoie de aceasta transparenta!”, crede si Calin Rotarus, directorul general al Regiei ArboMedia.
„Eu am simtit un val usor negativ asupra industriei online, iar orice pas spre transparenta este binevenit!”, este declaratia lui Cristi Manafu, unul dintre oamenii importanti ai onlineului romanesc.
Cititi mai multe pe hotnews!