Andrei Vochin

Cel mai bun ziarist dintre oamenii de fotbal și cel mai bun om de fotbal dintre ziariști. Pentru că le face pe amândouă

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Andrei Vochin
Fuga înainte de toate

„Și calul aleargă, dar nu dă lapte”. Asta e fraza preferată a celor care nu apreciază ceea ce înseamnă în ziua de azi calitatea fizică a fotbaliștilor. Curios e că în special foștii jucători iau în derâdere, de multe ori, […]

...

Scrisoare către vecinii mei din Chateau Mont Royal Chantilly

Dragii mei,

E trecut bine de miezul nopții. Am urcat în cameră imediat după ce l-am văzut pe „Săpun” coborând din mașina ce l-a adus, târziu, de la controlul antidoping. Șchiopăta din genunchi și din suflet. Unii dintre voi mai […]

...

De la nea Vanea la nea Bataclan

Parisul ne-a așteptat febril și atunci, și acum. Semantica e însă cu totul alta, fără ca asta să aibă vreo legătură cu faptul că în ’98 eram jurnalist acreditat, iar acum oficial. Tremurul ăla de dinainte de competiție e, din […]

...

Domnul Goe

Cu mare plăcere am lecturat vineri interviul pe care Justin Gafiuc i l-a luat lui Dorin Goian. Am regăsit aceeași stare de bine pe care o trăiesc de fiecare dată când mă întâlnesc cu acest bărbat, indiferent de context, în […]

...

Lobby și cei 4 A

Cu alte cuvinte, dacă-și va duce angajamentul la capăt, Lobonț va ajunge la 40 de ani. Știrea poate surprinde, chiar dacă, atunci când vorbim de portari, ne aducem aminte că Dino Zoff devenea campion mondial cam pe la aceeași vârstă.

[…]

...

Tăiaţi degetul de la rădăcină!

Înainte de a cere respect şi recunoştinţă, oamenii din fotbal trebuie să ofere respect şi recunoştinţă. În caz contrar, ar trebui să simtă consecinţele

Permalink to Tăiaţi degetul de la rădăcină!
duminică, 24 aprilie 2016, 6:20

Comisia de Disciplină a egalat scorul pe tabelă în meciul degetelor ridicate dintre astralul Şumudică şi stelarul Stanciu. Nicuşor a primit vineri aceeaşi pedeapsă ca tehnicianul liderului pentru acelaşi tip de abatere indicată bărbăteşte cu degetul sexual îndreptat împotriva plătitorului de bilet.

Decizia a venit un pic mai târziu, îngreunată de procedură, nicidecum de dorinţa cuiva de a pune batista pe ţambal. Câteodată procesul democratic e nesuferit, dar cine şi-ar mai dori o dictatură să meargă repede să-mi ia şi mie cartela de zahăr şi ulei, ca să nu pierd raţia pe luna asta!

Suspendarea de o etapă mi-e teamă însă că rezolvă efectul, însă nu va putea vreodată să eradicheze cauza. Fotbalul românesc traversează o perioadă dificilă, iar tentaţia celor din interiorul fenomenului este aceea de a găsi vinovaţi oriunde în afară.

Că nu sunt bani, că nu sunt legi. În propria grădină se uită din ce în ce mai puţini. Un deget mijlociu arătat suporterilor i se pare majorităţii un gest minor. Când, de fapt, de aici pleacă totul.

Sportul profesionist e susţinut de fani. „Suporterii sunt tezaurul nostru, principala noastră bogăţie”, a spus Jeroen Slop, managerul financiar al lui Ajax Amsterdam, invitat la cursul de management de la FRF.
Banii pentru cei care se joacă vin de la cei ce privesc, public de pe stadioane, spectatori din faţa televizoarelor. Ei sunt cei care plătesc biletul de meci sau abonamentul la cablişti. Şi tot pentru ei sponsorii finanţează fenomenul.

Firmele care-şi fac reclamă sunt interesate de numerele mari de consumatori ai sportului. Cu cât atragi mai mulţi oameni alături de joc, cu atât şansele ca  partenerii din zona economică să ţi se alăture sunt mai mari.

Din păcate, acest deget mijlociu tratat cu duhul blândeţii ne-a golit stadioanele, ne-a fugărit sponsorii, ne-a creat un model oribil pentru copiii care mai sunt lăsaţi de părinţi să se apuce de fotbal. Apropo, ştiţi câte cazuri de indisciplină apar după o etapă de juniori? Între 50 şi 60 de eliminări, înjurături, scandaluri. În competiţii de copii, în fiecare săptămână!!!

Şi asta se va întâmpla atât timp cât acel deget nu va fi tăiat de la rădăcină. Cu suspendări dure. Ştiu, va curge sânge mult, dar când se va vindeca rana cu toţii vom fi mai sănătoşi. z

Comentarii (73)Adaugă comentariu

Sadrainbow (1 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 7:44

Andrei, cat timp comisiile vor reduce sau suspenda, interpretand ciudat regulamentele, pedepsele acordate, nu vom avea jucatori si antrenori educati. Cand regulamentele nu se respecta, cui ii e frica de o pedeapsa redusa, suspendata sau anulata?

Milici (3 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 8:02

Să-l suspende pe viaţă , eventual şi pe o viaţă ulterioară c-aşa eşti tu deontolog Vochine ! Pe logica ta , tribunele se vor umple automat şi vom ajunge Spania sau Anglia la fotbal ! Marian Munteanu a intrat în PCR ca să-l distrugă din interior şi tu în FRF ca să dregi busuiocul !

dzzz (2 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 8:09

Degetul aratat de Stanciu, vs. degetul aratat de Sumudica, degetul bagat in gura a lui Sumudica in scop de astupare a cariilor, fundu' spre galerie, imbrancirea arbitrilor, imbrancirea oricui se poate pravali peste Neubert, scandarile cu galeria proprie sau a oricarei alte galerii dispusa sa injure vartos Steaua, luarea la misto a rivalilor de fiecare data cand spre gura cu dantura cariata a acestuia se abte un microfon, suspendarea suspendarii pentru timpu' cand sezonul e suspendat, pariuri necastigatoare de care trebuie sa se tina cont. In opinia comisiei, sunt echivalente. Ei bine, in opinia mea, comisiile, Burleanu, consilierii lui Burleanu, in frunte cu un fost ziarist bun, actualmente federal mediocru, ar trebui sa faca pasi rapid si definitiv din peisajul trist al fotbalului romanesc. Daca ziaristul Vochin, ar mai fi fost ziarist, ar fi avut mult material despre incompetenta federatiei si ligii, cum nu mai este, insa, are doar niste laude si pledoarii care-n lumea reala starnesc doar rasul, ironiile si amintirile despre personajul lui Caragiale, eminentu' Coriolan Draganescu.

Andrei F (12 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 8:13

Uite cum vrea un om stimat sa-si piarda creditul...In primul rind eu nu mai merg pe stadion de cind presa si FRFsprijina violenta pe stadioane...Am asistat la un meci de finala a cupei,cu Timisoara finalista unde si din cauza arbitrilor au intervenit jandarmii desigur democratic,s-a lovit in fete,copii,vinovati sau nevinovati...Mai ales nevinovati.pentru ca daca nu ai facut nimic de ce sa te temi...De ce spun si presa...Pentru ca cine lauda spectacolele pirotehnice ca mai apoi sa faca ancheta de ce nu se da autorizatii...?Apoi d-le Vochin vad ca nu ati vazut gesturile lui Lazar si Danciulescu,a lui Cinu apoi din nou Sumudica...Sau poate numai mie mi se pare ca s-a repezit ca un huligan pe neamtul Stelei?Numai eu am auzit cum a scandat cu galeria dinamovista?Numai eu am auzit cum se lauda in studioul unde ati fost si dv. ca el nu se simte bine daca nu se injura cu stelistii?...Probabil si asta se va sanctiona de la anul?...Ar trebui sa dati lectii atunci cind incercati sa vedeti tot.Dv. acum sunteti cu ochii doar pe Steaua si asta va face si rau...Va imbolnaviti...Am avut sperante de la dv. cind ati ajuns la FRF.Acum si dv. ar trebui sa raspundeti de ce Muresan a fost mai putin pedepsit decit Bourceanu...De ce sa bruschezi un arbitru este mai de necondamnat decit sa-i ceri explicatii...De fapt stiu de ce...Pentru ca unii au lasat in obsayt federatia iarna trecuta...

Cosmin (2 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 9:00

Cauzele depopularii stadioanelor sint mult mai multe si mai complexe, decit aratarea unui deget spre tribuna. In primul rand , daca te uiti la o emisiune de analiza a etapei, ea se bazeaza pe infierarea arbitrilor, dupa revederi repetate ale fazei. Aici conteaza Craciunescu ( clar , cu pareri preconcepute), Lazarescu, ceva mai obiectiv. Comentatorii,- ( la fel, iar Angheluta e "campion") comenteaza doar arbitrajul, nu si calitatea meciului, lipsa suturilor, folosirea unor sisteme ultradefensive, care duc rar la gol,. Astea fac pentru orice spectator meciul sa fie urat. Meciuri puse la ora 21 sau 21,30 ( chiar dumineca seara..) fac un spectator sa stea acasa. Nu exista sisteme de masurat efortul ( nr de km de alergare), nu exista camere video destule ( de loc in spatele portilor ). De ce sa mergi la megi ? Nu vezi spectacol, acolo nu ai posibilitatea sa te distrezi inainte, in pauza, dupa meci, auzi injurii jenante, etc. Deci, dle Vochin nu din cauza unui deget mijlociu se plictiseste lumea la meci. Daca FRF ca continua pe panta asta va fi jale. Citeva exemple : 1 : la anul vor fi 20 de echipe intr-om serie de B. Cheltuielile vor fi enorme, in plus multi nu vor rezisrta la etape suplimentare, miercurea. De ce o echipa de B sa cheltui ma mult ca una de prima liga ?2 De ce arbitri din Bucuresti arbitreaza echipele locale si afara si acasa ? Nu este corect ! Sint mai destepti bucurestenii ? Niciodata un craiovean sau un clujean nu a arbitrat acasa sau in deplasare echipa orasului sau De ce ? Dle Vochin , la bucuresteni le este simplu : au Dinamo, Steaua,va veni Rapidul, aveti linga oras, Chiajna si Voluntariul. De ce nu va faceti o liga locala ? . Cam astea sint problemele....

Andrei F (12 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 9:00

Si mai am o intrebare pentru dv..Am observat ca sunteti atent la competentele antrenorilor din campionat.Cum lucrati la FRF inseamna ca la vara nu vom avea surprize cu antrenorul si echipa nationala?Ca doar ei va platesc si in primul rind ei trebuie sa se bucure de capacitatile dv. fotbalistice...Apoi ma intreb cum poate un membru FRF sa minimalizeze un antrenor al unui membru ...O fi corect pentru competitie,stiti FRF-ul asta trebuie sa asigure,un climat egal pentru membrii...

Steli (2 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 9:25

Cine să-l taie, dacă nu VOI cei care sunteți platiți cu bani grei, și pt. asta ???? NOI care stim , fără să fim plătiți, toate astea și încă mai multe ??? mini fotbalistul burleanu știe ce se întămplă prin cocina fotbalului românesc ??? Nene vochin privesc ce scrie sub fotografia ta de pe blog și nu pot să cred cum poate o funcție(BANII) să schimbe pe cineva,respectabil ca profesionist, intr-o BABA PLANGACIOASA !!! De fapt nu ești, dacă mai era nevoie, decât oglinda societății românești(a se citi democrație ,,originală,,) Să fii sănatos și..... la mulți bani !!

Andrei F (12 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 9:30

,,Eu cred că toți care au fost în tribună au comunicat cu echipele prin diverse metode, cu hands-free sau direct strigând la ei! Părerea mea e că ar trebui să meargă pe toleranță zero pentru orice de gesturi și orice fel de acțiuni care îndepărează lumea de la stadion, dar aia ar trebui făcută de la începutul sezonului! În plus, și aplicarea lor echidistantă și într-un mod continuu până la sfârșitul campionatului", a declarat Vochin la Dolce Sport.,, Uite cum va apucat echidistanta!Rid!Pina acum unde ati fost?A fost echidistanta?

marius (1 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 9:33

si despre cazul sumudica-pariuri,in care acesta isi executa suspendarea cand o sa gaseasca el de cuviinta,n-aveti nicio parere??ca vad ca in cazul stanciu,suspendarea recidivistului sumudica a fost egala cu a lui stanciu,acesta fiind la prima abatere...

tibi (1 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 9:38

Aceeasi pedeapsa, desi Sumi era recidivist... Oricum, minune ca la Sumi n-a fost tot suspendare suspendata...

Benise (1 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 9:58

Această comisie observă si taie anumite degete.Lazar si Adrian Mutu pentu gesturi similare,n-au fost suspendați ,nici măcar nominalizați să apără in fața comisiei!? Prin suspendarea lui Stanciu ,s-a pus egalitate intre un deget ridicat spre cer și flegmele,violenta verbală sau săritura la bătaie practicată de Sapunaru care a primit doar o etapă de suspendare. Aceasta pare să fie echitatea in fotbalul românesc .

Robertinho (1 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 10:08

De acord cu Dzz si AndreiF, ceea ce faceti e demagogie, si imi pare rau ca ati picat de pe soclul pe care va aflati ca ziarist. Cum pot fi pedepsiti identic doi oameni care au gresit diverit? Dvs ca editorialist sunteti platit la fel ca cei care pun doar cateva stiri pe site? Stanciu a fost judecat mai tarziu ca sa poata fi pedepsit, daca era judecat in acelasi timp cu Sumudica si Sapunaru el lua o etapa si ei cel putin doua, cum era corect. Si inca ceva, de ce nu i s-a amanat suspendarea si lui Stanciu ca doar Steaua se bate la titlu si putea fi afectata? Unde e egalitatea aici? Cum va explicati ca la aproape fiecare meci Steaua e dezavantajata de arbitrii? Nu ma astept sa raspundeti pentru ca ar trebui sa va acuzati sefii pe care ii urmati fidel si slugarnic.

Marius (2 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 10:19

Andrei ce s-a intamplat cu tine ? inainte erai un ziarist echidistant, drept , faceai alergie la cancan, acum te-ai stricat si tu. Cate a facut Sumudica, declaratii de-a dreptul socante, tin minte cum ti-a promis in direct la digi ca se potoleste si ... comisiile sunt anti Steaua e clar( asta ca sa nu enumar deciziile comisiilor) . Coruptia de la FRF si CCA te-a prins si pe tine. Pacat

silviu (2 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 10:20

sunt stelist si sunt subiectiv...dar cum poti pune semnul egal intre tot ce a facut sumudica anul asta si ce a facut stanciu la un singur meci?daca aceste comisii ale federatiei, si implicit tu ca reprezentant al ei, sunt atat de corecte cate etape trebuia sa isi ia sumudica daca stanciu a luat una?unde e echitatea? ca sa nu mai spunem ca antrenorul astrei a luat acea etapa foarte convenabil intr un meci care nu avea nici o importanta. orice ati spune steaua sau fcsb a inceput sa deranjeze...ori ca a castigat prea mult, ori din cauza actiunii din iarna cand nu si a lasat jucatorii la lot iar acum se achita ceva polite. ps. aceeasi comparatie intre sumudica si reghecampf...sumudica recidivist (ca o mica paranteza nici nu trebuia sa purtam toate aceste discutii pentru ca el in mod normal nici nu avea voie sa antreneze in perioada asta daca aceeasi federatie care tu sustii ca trebuie sa taie raul de la radacina nu i suspenda suspendarea...sau pariurile nu sunt si ele un flagel si nu trebuie date exemplu) il bruscheaza pe arbitru sau "il strange barbateste de mana" iar reghecampf cere explicatii...sunteti foarte corecti intradevar...

Petre Ioan Creţu (2 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 10:20

Nu înţeleg rostul articolului, decât dacă aţi primit sarcină /rugăminte de la FRF, să motivaţi cumva deciziile aberante luate de comisie, în legătură cu Stanciu şi Reghe. Bourceanu merita poate mai multe etape. Aveţi dreptate, problema este că treceţi cu nonşalanţă peste manifestările jucătorului Săpunaru la meciul Panduri - Steaua, cum rar am mai întâlnit pe stadioane. Comisia a dat o etapă suspendare. În orice ţară din lume lua între 8-10 etape suspendare. Să revin la cele două exemple Stanciu, la sfârşitul meciului, cică arată degetul spectatorilor (după ce dă imaginea cu Şumudică cu degetul în gură, trimitere fără echivoc la sexul oral, dintr-o dată devin pudici şi dă o imagine blurată cu Stanciu), în schimb Şumudică, pe lângă trimiterea la sexul oral, arată spectatorilor stelişti, curul şi organele genitale, în timpul desfăşurări partidei, cu intenţia vădită de a incita şi, poate poate, cineva va arunca cu o brichetă în spatele lui Şumudică şi el să se prăbuşească ţinându-se cu mâinile de cap(aşa a făcut şi la meciul cu Dinamo). Acum, Şumudică, recidivist (tocmai i se suspendase suspendarea) comisia îi dă tot o etapă. Să nu-mi spuneţi că Şumudică nu era recidivist, fiindcă nu fusese suspendat pentru aceeaşi faptă, fiindcă vă dau un exemplu simplu: Gigi Becali a primit pentru sechestrare de persoane, doi ani cu suspendare, iar pentru dosarul valiza a mai primit ceva puşcărie. Cum a fost considerat recidivist i s+au adăugat şi anii cu suspendare. Şumudică a recidivat în fapte reprobabile, interzise de regulamentele FRF. Aveţi cumva imaginea neblurată cu Stanciu arătând degetul? Dacă o aveţi, vă rog să mi-o trimiteţi şi mie pe email. Florii şi Paşte fericit!

17 Nentori Tirana (5 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 10:27

Taiati impostura din radacini ! Pilonii 1a, b,c, d si e pentru care Andrei Vochin ar trebui suspendat pe viata din fotbal si jurnalism ! --------scuze de alandala da democratia vo chin iana nu permite formatarea unui comentariu, tehnica si poli tehnica permite doar formatarea compunerilor lui puerile ------- Alta compunere de doi lei, a unui inginer ratat. Cit valoreaza „studiul“ lui A V ? Marturiseste ca a invatat la Politehnica sa gindeasca pe piloni ! Te doare mintea. Se prapadeste de ris pina si Abramburica. Bine tata, tu te referi la pilonii Ajax, dar tu tata in ce fabrica bati piloni ? Tu scri niste compuneri jenante, de clasa a patra, iar tehnica „invatata“ la Politehnica se pare ca ti-a folosit doar ca sa-i alcatuiesti „cu multa munca“ casetele tehnice ale lui nea Mircea (je moi), sa numeri cornere, sa te dai intelectual si lup moralist cu hirtia ta de diploma. Poate pentru tine e acel „deget sexual“, altii il folosec presind hirtie si curatindu-se. Altii il numesc deget care pute. Fabrica ta e FRF ? Vrei sa faci un meci cu baiatul meu de 6 ani ? Cum ai ajuns tata acolo, ce te recomanda ? Te rog frumos, explica, altfel o sa ma tot intreb si o sa fiu indreptatit sa fac tot felul de presupuneri ! ----------------------- Pilon 1 al lui AV: „cine şi-ar mai dori o dictatură să meargă repede să-mi ia şi mie cartela de zahăr şi ulei, ca să nu pierd raţia pe luna asta!“ ----------------------- 1a- AV ii interzice prin SMS colegei MA sa mai scrie despre FRF si nationala lui, chipurile ar exista si lucruri la care doar EL se pricepe, „ai putea sa ma intrebi inainte de a scrie ceva“ ! ----------------------- 1b- AV ii spune lui Hagi, in direct la DIGI, intr-o discutie despre fotbal: „in acest caz nu mai am ce discuta cu tine“. Motiv de despartire. Apoi detinatorul de birfe FRF si-a gasit alti prosti la Dolce. ---------------------- 1c- AV, intr-o alta compunere in care elogiaza Ajax, acuza textual Steaua de bisnita ! Aceasi acuza in direct si la DIGI Fotbal Club ! Atentionat frumos, revine inca odata de pe pozitia de forta care i-o confera impostura la FRF, comparind conducerea multiplei campione cu niste bisitari. Asta stiind si fara sa apeleze la istoricul Parfene ca in meciurile recent cistigate cu Irlanda de Nord si Danemarca, in cele mai bune meciuri ale nationalei, au fost pe teren 14 fotbalisti cumparati, platiti si unii pe drept vinduti de Steaua si Gigi Becali, pe care n-a incetat niciodata sa-l numeasca cioban, bisnitar, puscarias, iar acum probabil se refera si la dictatura lui Becali, de parca el ar fi vinovat ca FRF nu face altceva decit sa dea amenzi si suspendari, ca FRF n-are nici acum un program de combatere a pariurilor si de educare a tineretului, ca a preferat sa-si imparta cele 8 milione de EURO venite in conturile FRF datorita in mare parte jucatorilor platiti de Steaua. Gresesc cumva ? Asa se intimpla cind se tin secrete sumele. Va rog, fiti transparenti, va rog sa deschideti conturile FRF ! Cred ca ar fi cazul ca DNA sa va ia si pe voi in colimator ! ------------------------- 1d- AV, recent, din gindirea pe piloni a FRF: „nu mai trebuie să urmăreşti un joc al Stelei … Ne-am învăţat după atâţia ani de convieţuire cu diriguitorii roş-albaştrilor … să constatăm că … nicio venă nu s-a mai umflat pe la gâtul nimănui.“Adica, mod de gindire: nu conteaza publicul, spectatorii -un pilon Ajax- meci vazut la tv ori pe stadion, trebuie scrise pina si cronicile dupa cum li se umfla ori nu gitul oficialilor stelisti ! Ba tata, asa ai invatat tu sa insulti la Politehnica ? Nu ti-e rusine ? --------------------------- 1e- AV pune egal intre Stanciu si Sumudica, intre un tinar rusinos de cuminte, cel mai bun de pe teren in ultimele doua meciuri ale nationalei, cu Spania !!! si un batrin golan recidivist care refuza sa intelega pina si pedeapsa redusa de 12 ori, apoi aminata pentru vacanta, ca urmare a implicarii lui in pariuri spotive ! Inainte de Dinamo – ASA, Sumi, Mutu, Danciulescu, …, au strigat „ nu e Steaua“, asa cum fac inainte de orice meci cu oricine, spre satisfactia FRF si a lui AV !!!

adi_stelistul (2 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 10:27

Credeam ca semnul de egalitate intre ce au facut Sumudica sau Sapunaru si ce a facut Stanciu nu poate fi pus decat de cei de la comisiile acelea (incredibil cat de conspirativ suna denumirea asta, "comisii" - si nu intamplator). Uite ca m-am inselat. Si domnului Vochin i se par egale faptele respective. Sa fie sanatos. Pana la urma domniei-sale i se pare ca a scrie comunicate oficiale, veritabile exercitii de PR federal, e totuna cu a scrie articole ca ziarist independent (le disimuleaza cu real talent pe primele in spatele celorlalte), asa ca nu trebuie sa fiu excesiv de mirat. Ar mai fi chestiuni de lamurit, ca suspendarea lui Sumudica pentru pariuri, problema Edi Iordanescu, chestiuni mai vechi ca suspendarea lui Gabi Muresan, dar nu cred ca e cazul sa insistam: raspunsurile domnului Vochin in toate aceste probleme sunt usor de intuit in esenta lor, ramane doar sa ne delectam cu forma in care le va imbraca atunci cand si doar daca va dori sa ni le impartaseasca.

silviu (2 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 10:37

ce pretentii putem avea de la jucatori daca antrenorul lor meci de meci scandeaza trivialitati cu galeria adversa sau injura si face semne obscene catre galeria adversa...asta de la caz la caz, in functie de starea in care e. el ar trebui sa fie un exemplu dar din pacate voi il faceti sa fie un exemplu pozitiv...uite nenea antrenor face toate astea in mod repetat si nu i se intampla nimic deci putem face si noi. si mai si aud ziaristi pe la tv ca e simpatic ca are farmecul lui. il incurajati repetat sa continue cu acest comportament suburban in loc sa l suspendati drastic. da mi un exemplu din tot fotbalul civilizat la care vad ca si tu aspiri unde sumudica mai antrena echipa lui dupa toate iesirile care le a avut in acest an.

Dan (1 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 10:42

LOL, la FRF chiar aveau nevoie de o trompeta din asta demna de Pravda rosie. Ma mir doar ca nu au angajat-o mai devreme, a trebuit saraca sa treaca prin facerile gazetariei de stransura...

Giulai Adrian (1 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 10:43

Dar plătitorilor de bilete are tot dreptul sa înjure ? Daca esti sustinător al unei echipe sportive si un jucător nu face parte din favoritii tai si mai rau face un joc prost in acea zi cînd tu ai platit biletul trebui sa ii iei "morții în p__a"? Pe acestia ce comisie ii suspendă?

andrei (1 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 10:48

Domnule Vochin, e bine sa scrieti pt interesele unora?

Huhu Rez (1 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 10:49

Ar trebui in acelasi timp *** spectatorilor inculti, slinosi si puturosi care striga mascari pe stadioane. Asta indeparteaza publicul civilizat de stadioane. In loc sa fie evacuate tribunele *** mascari, sunt amendate sau suspendate echipele.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Marius (2 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 10:51

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea acuzatii grave care nu sunt probate/dovedite Asta mesaj l-am primit, nu am adus injurii, ci doar mi-am spus punctul de vedere .... asta ca sa vada cat mai multi cum se procedeaza la articolele dvs

Andrei F (12 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 10:55

@Giulai Adrian Conteaza...Daca sunt stelisti sau nu...Am uitat cind si aia de la Discriminare faceau rapoarte la Uefa?E ,acum cind Steaua nu mai are fani ,nu se mai pune.Cum zice si Vochin...este echidistanta!Asta vrea sa ne para rau dupa Mircea Sandu!

un anonim (1 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 11:02

Mai nea Andrei jucatorii care striga cu propria galerie "m**e Steaua! m**e Steaua!" in timpul meciului sau imediat la final nu ar trebui sa aiba aceeasi soarta? Aaaa aia nu-s de la FCSB, am inteles!

tosstao (1 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 11:16

dl Vochin,m-ai dezamagit crunt....domnia ta pui semnul egalitatii intre ce a facut/face Sumudica,un antrenor ***,care etapa de etapa injura si jigneste STEAUA,folosind cuvinte,gesturi obscene si ce face,o singura data,un copil prostut Stanciu??? ....pacat de ziaristul Vochin,actualul federal Vochin este alceva,este un om mic,care se pare scrie la comanda,scrie pt a ajuta la mentinerea unei imagini favorabile clicii incompetente din FRF. Dl. Vochin,ai ajuns un slusbas marunt,docil la federatie.....ne arunci cu praf in ochi sperand ca nu vom mai vedea cler mizeriile din FRF....sau de la comisiile federatiei....te inseli stimabile Farfuridi....sper sa merite eforturile *** pe care le faci....se pare ca,degetul tau,ala cu care scriai editoriale citite cu frenezie de iubitorii fotbalului,ti-a fost taiat odata cu tranferul la FRF.....ai sangerat dar ti-a trecut....oricum,niciodata nu ai avut sange in instalatie,ca sa ma exprim ca protejatul tau sumudica.....de putine ori,mai ales cand era vorba de becali,ai spus lucrurilor pe nume......adio federalului Vochin,sper sa-ti mareasca Burleanu,leafa!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

J (2 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 11:28

Domnule Vochin, sunt intru totul de acord cu dumneavoastra, e un articol foarte bun, dar un acelasi timp toata suflarea fotbalistica stia ca Stanciu va fi suspendat cu Viitorul. Nu a fost vorba de proceduri ingreunate si stiti su dumneavoastra asta.Spee ca postura in care va aflati sa ajute fotbalul, sa nu fie invers si postura in care a-ti fost pus sa faca sa mai dispara un ziarist bun.

marian (6 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 11:43

pai si cu blatul de ieri ce facem?

Luca (1 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 12:23

Da, imi pare rau sa iti spun draga Vochin , dar ura impotriva unor angajati ai clubului Steaua , face sa nu judeci clar lucurile si iti influenteaza munca . Una este ca un elev sa faca gesturi obscene si alta poveste este cand PROFESORUL face aceste gesturi , dar mult mai ample , mai explicite pe tot parcursul unui meci ! Nu se justifica aceeasi pedeapsa . Profesorul ar trebui sanctionat inzecit - comparativ cu elevul !

Pestrite si de bostan (1 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 12:36

"Decizia a venit un pic mai târziu, îngreunată de procedură, nicidecum de dorinţa cuiva de a pune batista pe ţambal. " Daaaaaa, sigur. Din cauza procedurii ii tot cauta lui Stanciu un meci bun in care sa-l suspende ca sa nu faca rau echipei Fotbal Steaua. Ma lasati? Niste comisii partinitoare care nu s-au sesizat deloc dupa declaratiile lui Reghecampf din ultimele saptamani, cand a acuzat arbitrii, a acuzat Dinamo ca nu-si joaca corect sansele, a acuzat comisia centrala a arbitrilor, pe Sumudica, pe Iordaneşti, cred ca si ma-sa a fost de vina ca a pus putin patrunjel in ciorba si d-aia simuleaza Adi Popa in ultima vreme. Haideti sa fim seriosi. Cand Muresan l-a lovit atunci pe Rusescu toata lumea a sarit, presa a pus presiune pe comisii care s-au sesizat imediat, in schimb, cand Bourceanu a vrut sa-l omoare (ca altfel nu pot sa-mi explic ce a avut de gand cu gestul ala) pe Gnohere, marii oameni de fotbal din studiouri au zis ca e de cartonas galben sau cel mult rosu. Bourceanu' radea ca tipul ala din reclama cu Halatu', Reghecampf facea băşcălie ca n-a avut nimic, a trait, ba a si jucat 90 min, n-a avut arbitrul RMN la el sa-l verifice. Astea sunt lucruri grave, declaratii grave de tot. Oamenii astia care, din pacate, sunt repere pentru cei 49% dintre romani si copiii lor crescuti de televizor, n-au nici cea mai mica urma de bun simt, de fair-play, de profesionalism si corectitudine, emana o aroganta prosteasca, de om limitat, cauta scandalul mereu. Si de aici trebuie taiat degetul de la radacina, fie ea si din cutia de carton sau restaurantul cu mici si manele.

razvan (1 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 13:03

totul incepe de la politic, echipa securistului este normal sa fie ajutata a dat o gramada de milioane pt. a sponsoriza PCR pardon PSD , FRF, LPF si CCA sunt toti pusi politic si e normal sa asculte de stapan, dar toata romania trebuie sa se bucure de echipa tarii =astra . da echipa tarii deoarece este suta la suta din banii nostrii ai tuturor romanilor pe care ni ia furat securistul prin contractele cu statul, pariorul a primit asigurari ca are imunitate si are si putere ati vazut cu totii cum cere ceva, FRF sta drepti in fata lui si executa ordinul, la anul urmeaza dinamo doar nu degeaba galeria merge sa sustina PCR pardon PSD , tot gresesc numele partidului ma iertati, ati vazut dupa fiecare meci in frunte cu danciu toata echipa fac si striga de 1000 de ori mai mult decat nicusor stanciu dar membrii de partid si ofiterii de militie sau securitate si rudele lor au imunitate politica si nu pot fi suspendati. cat despre tine ANDREI sincer din pacate ai sarit in barca gresita care mai devreme sau mai tarziu se va scufunda. DNA O SA AIBA MULT DE MUNCA LA F.R.F. , L.P.F. C.C.A. SI COMISII CARE AU AVERI DE CREZI CA AU CASTIGAT TOTI LA LOTO

Carol K (1 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 13:27

Andrei Vochin mai scuteste-ne de asta cu "platitor de bilet"...Niste derbedei,ghiolbani care otravesc atmosfera pe orice stadion din tara ascunzadu-se dupa zicala tembela "esti pe stadion nu la teatru"...Sigur ca nu e in regula ce au facut cei doi bine ca au fost suspendati dar Sumi e recidivist de recidivist baiatul ala dupa ce a alergat pt spectacol N kilometri a cedat si fiind la primul gest golanesc putea scapa cu advertisment.Dar nu asta e problema,i-ati dat f.bine sa se invete minte,problema e ca nu gfaceti nimic cu hoardele alea de ghiorlani,cocalari care au impanzit stadioanele si din cauza lor poate nu vin alte zeci de mii de spectatori civilizati cu familiile lor pe arenele noastre.

Daniel (1 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 13:39

Te credeam OM dar ai devenit doar un federal ,da,federalii nu sunt oameni sunt doar OAMENI ASERVIȚI .

luciann (1 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 14:06

Cum poti sa compari ceea ce au facut Shumi si Sapun cu ceea ce a facut Stanciu!? Pai daca Stanciu a luat o etapa, Sapun trebuia sa ia cel putin 5! De Shumi nici nu mai vorbesc, e recidivist! Iar treaba cu amanarea suspendarii e de cascadorii rasului, i se aplica pedeapsa in timpul CE cand e la Ibiza probabil...de rasul curcilor! Chiar ne luati de fraieri!? Mai esti si stelist...

drako (1 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 14:31

Vochin,de ce nu contabilizezi si reactiile abominabile ale fanilor impotriva celor din teren ? scandari despre mame,neveste,copii si morti,diverse fructe aruncate catre unii dintre jucatori,urlete guturale,ba chiar si intamplari ca si cea de la Ploiest,stie el Galamaz...aici ce-ar trebui taiat de la radacina,Vochin ? vreun grumaz,ma gandesc...sau vreo mana care scrie articole partinitoare ?iar sa-l compari pe Stanciu cu Talpa Iadului de Sumi...e prea mult !

Catalynn (1 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 14:32

Un nesimțit acest Nicușor, pt gestul lui trebuia sa il jupuiți, apoi dat cu sare, pus pe cruce vreo 2-3 zile si la final ars cat inca mai respira ... Nu 2 etape de suspendare, ca lu bietu' Sumudica care doar se cauta prin buzunar de mărunt si prin gura daca nu ii căzuse vreo plombă. Te-a întrebat fostul tău sef, nea Ovi adica, ceva. Ii vei răspunde?! Sau e prea mic pt augusta fvs persoana?!

Maximuspqr (2 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 15:09

Adio Andrei Vochin! Probabil ne crezi idioti de ai tupeul sa scrii ce scrii... Te ai schimbat enorm prietene,dintr un mare om si un profesionist ai ajuns o trompeta pitigaiata! Pentru ce iti bati joc de respectul si admiratia cistigate prin munca,calitate si talent? Pentru ce incerci sa ne prostesti? Ne arati degetul lui Stanciu si uiti de violenta lui Sapunaru si mizeriile lui sumudica. Tu spuneai ca nimeni nu i perfect dar daca suma plusurilor e mai mare decit suma minusurilor ,atunci e bine. Care sint plusurile la tine acum? Sint dezamagit dar te doare n.... Pace!

ovidiu_3003 (28 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 15:12

Domnule Vochin problema care se pune cand faceti referire la vremurile trecute este ca acum traim mult mai prost ...dar mult mai prost ...nu toti doar 70 la suta din populatie ...25 la suta din care faceti parte si dvs traiesc acceptabil ...iar 5 la suta o duc excelent nu au nicio grija ...deci nu aveti dreptul sa ne amintiti de painea pe cartela ...asta sa lasati sa spunem noi cei 70 la suta care nu pentru a o duce sub pragul de saracie am iesit in strada in decembrie 89 ...sau Ro nu e o tara saraca ? ...unde i saracie este si neamprostie ...amandoua au gonit lumea de pe stadioane care nu mai vine in tribune ...nici gratis ...

Losfer Words (1 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 15:13

S-a tot comentat pe marginea acestui deget mijlociu,de parca Stanciu ar fi descoperitorul lui!!!Dl.Vochin,spuneti-ne si noua cate etape de suspendare au luat Pancu si M.Niculae pentru gesturile lor triviale si cuvintele obscene pe care si le-au etalat de-a lungulul anilor la meciurile cu Steaua!

Sibelius (1 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 15:17

Serios? Punem egal intre UN gest facut de Stanciu si zecile de gesturi facute de Sumudica? Scuipatul lui Sapunaru cu cat se pedepseste? Dar al lui Ropotan? Comportamentul lui Edward Iordanescu se va pedepsi inainte sau dupa finalul sezonului viitor? Ganea cat a primit pentru injurarea ziaristei?

ALEXE M (1 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 15:42

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Dezamagitor (1 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 15:57

Dezamagitor! Ziaristul meu nr.1, preferatul meu, cel in care as fi avut incredere oarba, cel la care ma opream mereu cand schimbam canalele,cel mai echidistant ziarist si om de tv......sa nu poata sa faca diferenta intre comportamente non.sportive aproape complet diferite, UIMITOR! Personaje gen Sumudica, Gheorghe Becali si tot clanul de giovani, ma fac sa nu mai vin la stadion sau sa mai ma uit la liga 1. Prietenul meu,Andrei Vochin,sper ca doar ai gresit.

Bogdan (1 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 16:04

Mi se pare ca ai nu esti echidistant si parea tuturor e ca aveti masuri diferite pt fiecare caz in parte . Cum sa primesti suspendare cand vrei tu ?

Dragan (1 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 16:27

Domnule Andrei inteleg ca sunteti angajatul frf dar nu cred ca burleanu va obliga sa scrieti la comanda.Va urmaresc si nu am vazut aceasi vehementa cind comisia la interventia frf a suspendat sanctiunea lui sumudica.Probabil credeti ca comportamentul acestui golan atrage spectatori pe stadioane.Fiind sibian va anunt cu respect ca insusi presedintele Iohannis care a fost un pasionat de fotbal si care mergea la meciurile lui FC SIbiu inclusiv la cele din deplasare sa scirbit de fotbal din cauza unor astfel de oameni si a frf.Sper ca pe viitor sa nu mai sprijiniti or nimeni care se comporta asemenea lui sumudica pentru ca cava o sa ii sprijiniti in continuare sar putea sa nu mai existe spectatori la meciuri.

brazvan (4 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 16:35

intr-adevar, dezamagitor articol. gestul lui stanciu e reprobabil, dar are macar dubla scuza ca e facut la manie si e singular, pe cand sapunaru da un adevarat recital, iar sumudica E FOARTE CONSTIENT DE GESTURILE MITOCANAEsTI PE CARE LE EXECUTA. si inca ceva: dl. ioanitoaia v-a intrebat, mai mult sa mai putin voalat, de ce urati steaua, fie ea si fcsb, reprezentata de jiji, reghe&co?

Roberto (1 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 16:51

Salut Andrei, Sper sa citesti acest comentariu! Nu sunt de origine roman insa locuiesc in bucuresti de mult timp ca sa-mi dau seama problema reala prin care trece fotbalul romanesc. Dupa mine rezultatul unui meci este stabilit maxim 50% din jocul care ofera fotbalistul. Pentru restul de 50% au atributie reala arbitrii, comisiile prin deciziile lor drepte sau nedrepte, scandaluri si declaratile inainte unui meci care influenteaza opinia publica si implicit venirea si incurajarea echipei la stadion si nu in ultimul rand mass media care din pacate pare sa aiba un rol negativ de a prezenta adevarul si care pentru audienta cauta prin orice mijloace nesportive sa atace pe cineva . Rezultatul se vede la jocul echipei cand jucatorul este dezcurajat , scarbit, frustat si la primul scantai se manifeste pe teren cum poate. Crezi ca ati facut dreptate daca ati suspendat pe Nicusor pt degetul aratat dar adevarul este ca ati facut o mare greseala care este chiar mai mare de ce a facut Stanciu. Diferenta intre gestul lui Stanciu si tot ce face sumudica este enorm. E ca si cum unul a furat o paine si altul a sparat banca nationala . in ambele cazuri avem de a face cu furt si in opinia celor de la fedratie trebuie judecati si condamanti in mod egal. Ceea ce a facut sumudica in orice tara din europa este extrem de grav si ar fi fost chiar exclus din fotbal. Fotbalul care a fost infectat chiar de acest mascarici nesimitit , cel mai mincinos si imoral om din fotbal, MARIUS SUMUDICA:

Ister (2 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 16:52

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Valentin (1 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 17:13

Domnule deontolog, în preţul biletului plătit de spectator nu intră dreptul de a scuipa jucătorii sau oficialii echipei adverse, dreptul de a arunca cu pungi pline de urină (vezi cazul oamenilor minunaţi din Giuleşti), dreptul de a înjura de toţi morţii sau dreptul de a arăta semne obscene. Eu unu m-am comportat de fiecare dată civilizat şi ca atare (surpriză!) nu mi-a arătat niciun jucător degetul mijlociu. În cazul Stanciu se observă clar pe înregistrări că mai întâi aplaudă spectatorii, iar abia spre sfârşit când vede un *** care-i arată degetul îi răspunde cu aceeaşi monedă. Dacă ăsta e temei să suspenzi un jucător, eu zic să stingenţi lumina la voi la federaţie că nu mai e nimic de făcut.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Gabriel Drăghici (1 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 18:19

Daca tot suntem porniți pe treaba asta, să ne amintim de gestul marelui Eric Cantona. Faceți o paralela si discutăm după. Mulțumesc.

Anto (3 comentarii)  •  24 aprilie 2016, 19:59

Sapunaru pentru iesirile lu in Portugalia era aproape de PUSCARIE,a revenit oe plaiuri mioritice si ezte in regula.O etapa si i se oare mul ***,si s-ar putea sa fie si la Euro.As vrea *** cufrancezii sau akbanezii.Sunteti o federatie si liga de *** .Sa nu ma cenzurati pentru ca in strainatate nu suntem cenzurati.Sunteti oricum un ziar cu reminescente comuniste*** ***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Comentează