Andrei Vochin

Cel mai bun ziarist dintre oamenii de fotbal și cel mai bun om de fotbal dintre ziariști. Pentru că le face pe amândouă

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Andrei Vochin
Fuga înainte de toate

„Și calul aleargă, dar nu dă lapte”. Asta e fraza preferată a celor care nu apreciază ceea ce înseamnă în ziua de azi calitatea fizică a fotbaliștilor. Curios e că în special foștii jucători iau în derâdere, de multe ori, […]

...

Scrisoare către vecinii mei din Chateau Mont Royal Chantilly

Dragii mei,

E trecut bine de miezul nopții. Am urcat în cameră imediat după ce l-am văzut pe „Săpun” coborând din mașina ce l-a adus, târziu, de la controlul antidoping. Șchiopăta din genunchi și din suflet. Unii dintre voi mai […]

...

De la nea Vanea la nea Bataclan

Parisul ne-a așteptat febril și atunci, și acum. Semantica e însă cu totul alta, fără ca asta să aibă vreo legătură cu faptul că în ’98 eram jurnalist acreditat, iar acum oficial. Tremurul ăla de dinainte de competiție e, din […]

...

Domnul Goe

Cu mare plăcere am lecturat vineri interviul pe care Justin Gafiuc i l-a luat lui Dorin Goian. Am regăsit aceeași stare de bine pe care o trăiesc de fiecare dată când mă întâlnesc cu acest bărbat, indiferent de context, în […]

...

Lobby și cei 4 A

Cu alte cuvinte, dacă-și va duce angajamentul la capăt, Lobonț va ajunge la 40 de ani. Știrea poate surprinde, chiar dacă, atunci când vorbim de portari, ne aducem aminte că Dino Zoff devenea campion mondial cam pe la aceeași vârstă.

[…]

...

Dacă aş fi Gigi Becali…

… l-aş chema la o cafea pe unul dintre suporterii din Peluza Sud pentru o discuţie ca între doi asociaţi într-o afacere în care unul aduce banul, iar celălalt pasiunea

E joi după-amiază şi-n studioul DigiSport Radu Naum introduce prin […]

Permalink to Dacă aş fi Gigi Becali…
duminică, 26 aprilie 2015, 6:24

… l-aş chema la o cafea pe unul dintre suporterii din Peluza Sud pentru o discuţie ca între doi asociaţi într-o afacere în care unul aduce banul, iar celălalt pasiunea

E joi după-amiază şi-n studioul DigiSport Radu Naum introduce prin telefon un suporter de galerie. Nu e o obişnuinţă a unei emisiuni care încearcă să se ţină departe de scandaluri, trivialităţi, agresiuni verbale etc. Noi, invitaţii, ne aşezăm în scaune într-o gardă nevăzută, aşteptînd vorbele ce ne pot aduce şi nouă amenzi de la CNA, aşa cum cluburilor lor, pe care, zice-se, ei le-ar iubi, le aduc penalităţi de zeci, poate sute de mii de euro şi nenumărate etape de suspendare a terenului.

Tema e depopularea tribunelor la meciurile Stelei, iar interlocutorul face parte din Peluza Sud. Partea aceea care şi-a declarat de mult timp independenţa faţă de conducere. Se numeşte Alexandru Tofan, precizează că nu se erijează într-un lider, ci, cel mult, e un purtător de cuvînt al grupului pe care-l reprezintă. Cu fiecare vorbă rostită, ferm, apăsat, fără să agreseze limba română şi aflat într-o excelentă relaţie cu logica, omul îşi cîştigă cinstit minutele de antenă. Le merită cu prisosinţă. Explică de ce nu mai vin steliştii la meciurile echipei favorite. Are argumente. Unele pot fi combătute, altele stau bine în picioare.

Finalul discursului are ceva din cursele de odinioară ale lui Lăcătuş, finalizate cu gol în uralele publicului: „Vom reveni la stadion în momentul în care vom avea o echipă de fotbal cu adevărat, adică după un model profesionist, cum vreţi să-l numiţi, din afară, occidental. Un club cu departamente, cu oameni profesionişti. Nu mă refer la jucători. Jucătorii vin şi pleacă, se duc la muncă, îşi fac serviciul şi îşi primesc salariul pentru ce fac. Vrem să avem emblemă, culori, tradiţie, spiritul, vrem să avem acte bine făcute şi transparente, vrem să avem departamente, vrem să avem relaţii cu publicul, marketing şi nu să avem noi, suporterii, să aibă clubul, să fie un club cu adevărat profesionist, care să demonstreze respect faţă de sine, faţă de emblemă şi faţă de suporteri! În momentul cînd o să avem toate astea, vă garantez eu că Steaua Bucureşti, cu Gigi Becali, fără Gigi Becali, va juca avînd stadionul plin”.
Dacă aş fi în locul lui Gigi Becali, mîine l-aş invita la o cafea pe Alexandru Tofan. Nu din postura de patron, ci din cea de om care ar dori să înţeleagă ce înseamnă alt tip de management. Cel al pasiunii. Cel al dragostei pentru o echipă. O iubire care se capătă pe frig şi pe caniculă, la eşec şi la victorie. Şi fără vreun beneficiu material. L-aş chema şi ca să-l ascult, dar şi să-i explic că unele dintre lucrurile cerute de el se fac, dar nu se comunică. De fapt, mi-aş petrece o după-amiază cu un om de care m-ar lega un singur lucru, chiar dacă raţiunile ar fi diferite. Victoria echipei, care pentru mine înseamnă bani, iar pentru el stimă de sine.

Pentru asta însă aş mai avea nevoie să ştiu ceva spus de un om mai deştept ca mine, Peter Drucker, supranumit fondatorul managementului modern: „A conduce o afacere înseamnă, pînă la urmă, înlocuirea muşchilor şi a forţei cu puterea gîndului, a obiceiurilor şi superstiţiilor cu cunoştinţele şi a agresivităţii cu cooperarea. Înseamnă că răspunderea înlocuieşte obedienţa faţă de ranguri şi că autoritatea performanţei ia locul autorităţii funcţiei”.

Comentarii (53)Adaugă comentariu

Luca (1 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 7:06

Daca as fi Gigi Becali :
1. As vinde tot ce se poate vinde si as pleca din tara .
2. Varianta 2 in cazul in care nu se poate realiza optiunea 1 : as lasa numele , palmaresul , nocturna , etc Ministerului Apararii si as face o echipa noua gen FC Bucuresti .
Nu sunt lamurit de ce Ministerul Apararii nu actioneaza in justitie si Asociatia Sportiva a Armatei Tg Mures ??? De ce nu recupereaza numele, palmaresul , etc si de la cei din Tg Mures ? Bineinteles ,tot cu onorarii uriase platite firmelor de avocatura private , la fel ca in cazul Steaua .
PS. Astept cu interes licitatia pt sigla STEAUA 🙂

Che Guevara (2 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 7:16

…dar NU esti :p

victor L (12 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 7:30

Scuzele mele, dar daca sinteti cu ideia invitatiei, si daca nu vedeti ca Răul de la FCSB este patronul penal, atunci e grav, dle Vochin.
Nu doar condamnarea la puscarie trebuia sa suporte Becali Gigi, ci si confiscarea clubului de fotbal Steaua. S-a dovedit ca s-a facut oneros si pe bani fraudati.
Iar demersul dvoastra, chiar daca din iubire de fotbal, este unul viclean si incorect ca ziarist.

Iowin (1 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 7:46

Excelent articol! Dar nu sunteti Gigi Becali…Sper sa se rezolve cat mai curand.

lucian51 (1 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 8:00

Corect dar suporteri garanteaza ca vor fi civilizati ca sa nu mai platesti amenzi si cu bani sa faci ceea ce trebuie

eu – anonim (1 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 8:20

Oameni buni…Chiar sunteti orbi? De ce s-a declansat scandalul „sigla”? Pt. ca unul din sefii de galerie are un magazin intr-un mall si avea drepturile de utilizare a siglei. In acest moment pierde bani…daca s-a schimbat sigla. De aia vor sa vorbesca cu armata sa faca o echipa noua…sa nu piarda banii investiti. 😉 Asa ca nu va mai lasati prostiti…Hai Steaua!

Iulian (1 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 8:45

Toate bune, dar nu imi plac sfaturile docte pe banii altora!

L (1 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 9:04

Cum spunea omul, nu e lider de galerie, doar spune niste lucruri coerent! Bei cafeaua cu el, apoi trebuie sa bai inca 25 de mii de cafele, cu unii care nu-s la fel de coerenti. Fotbalul, chiar e o afacere despre care Peter Drucker cred ca prefera sa nu vorbeasca… Ma insel, oare?

LEFTER POPESCU (10 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 9:21

Dle VOCHIN,
.
de ce sariti in ajutorul unui infractor care a pus mana pe echipa de fotbal in mod ilegal?
De ce vreti ca suporterii acestei echipe sa puna „batista” pe aceasta mare infractiune iar Becalului sa-i intre , in continuare, in buzunarul de la spate al nadragilor sai sau in sacosele si valizele pe care le-a dat echipelor competitoare ca el sa aiba profitul maxim ? Nu intelegeti ca s-a ajuns la final ? Justitia si deciziile sale , pe care dvs. , presa tv. si scrisa, le ignorati cu buna stiinta , au pus punct acestei fraude iar echipa Becalului – F.C.S.B – tradusa de catre iubitorii fotbaluluii fotbalului -Fotbal Club STANA din Buftea – trebuie sa plateasca pagubele produse.
.
Dle Vochin v-am vazut la tv cum ati incercat sa „explicati” – in mod intortochiat- o actiune de atac a celor de la ASA din care a iesit deschiderea scorului , in schimb la acel 11 m acordat eronat celor de la Pandurii, v-ati blocat si ati dat-o la intors.
Faza este extrem de simpla iar dinamica ei arata clar ca mingea, dupa ce atinge terenul, prinde un efect ce o trimite direct spre Bumba. Acesta are prim planul mingii iar jucatorul Pandurilor , vinind din spate , fara vreo sansa de a o atinge, face o saritura ca intr-un bazin. 11 m acordat eronat si in favoarea FCSB-ului .
.
Aseara in meciul U Cluj – FCSB – jucatorul de culoare al echipei gazda, in careu, in saritura, cu mingea preluata pe piept , este pur si simplu busculat si trantit la pamant de catre RAPA ,”centralul” cat si asistenul de pe linia fund , merg pe burta , nedictand penaly-ul cuvenit. Si aici ati dat-o dupa boscheti, impotriva evidentei, chiar daca faza era clara ca lumina zilei. Oare de ce mai este nevoie de asistentii de poarta ? Poate doar de a legitima frauda intr-o faza de joc . Balint , cu o jumatate de gura si dupa aproape un minut de liniste in studio , recunoaste penaltyul .
De felicitat dl Radu Naum care intelege sa fie impartial , tragandu-va de limba la fazele defavorabile FCSB-ului.

RASISTULE detiganule deCACAT SI BOSOROG (1 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 9:34

Sefa ICCJ in cirdasie cu interlopi din Galsati. umai in satra un om e condamnat pe decizi politice de judecatoare corupte si golance. Cum e possti penibil gunoiule genetic Becali cel mai bine e sa dea statul in judecata la Drepturile omului syatul ca a fost inchisd NEVIN OVAT

Octa (1 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 9:36

nicio sansa, gigi e inapoiat mintal, nu poate face una ca asta! daca avea un gram de creier licita pentru sigla, o cumpara definitiv, indiferent de suma! era bine pentru afacerea lui, pt banii dupa care este ahtiat, dar atat de incet mintal e incat nici propii bani nu stie sa si-i protejeze.

andrei (12 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 9:37

Interesant articolul dar …gresit.Experienta de puscarie a lui Gigi vad ca nu a schimbat nici un cliseu din presa.El este de vina in toate…Scrie unul ca Arlauskis plateste ca sa ramina in poarta Stelei…Portarul dezminte …Scrie altul ca Prepelita este scos din echipa de Gigi.Ies cei din club si spun ca de fapt mijlocasul nu a putut juca din cauza febrei…Scrie unul ca Gigi dicteaza schimbarile nereusite de la echipa.Iese antrenorul si se plinge ca Gigi nu prea are timp sa se intilneasca cu el…Schimba echipele din campionat 33 de antrenori…fapt divers ,dar nu care cumva sa-l schimbe Gigi pa Gilca …
Consider ca premisele articolului sunt gresite deoarece am ramas aproape cu totii cu ideea ca echipa nu merge deoarece patronul vorbeste,critica….cum facea odata…Acum cind se pare ca sunt schimbari ,Gigi trebuie sa iasa si sa dezminta atitea fitile plecate din presa…Ce a facut presa in cazul celebru cind un jurnalist a contrafacut o inregistrare in care-l defaima pe Gigi si Steaua?…Stiti cazul cu Ivanovici si caseta…
Gigi trebuie sa faca una sau alta dar toti au dorinte de neonorat…O fi mai bine sa ajungem din nou la timpurile in care galeriile dictau in cluburi?Trebuie sa negocieze cu fanii,cu armata,probabil cu presa….Eu nu as face-o.O fi adevarat ca banii care au salvat in iarna liga de fotbal a venit si lucruri care nu se pot spune? Se zice ca arbitrajele sunt primul pas ,apoi scandalurile…
Or fi cumva suporterii stelisti mai scrupulosi decit cei ai lui Juventus,Barcelona,Baiern ?…

Boerescu Andy (4 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 9:50

Gigi procedeaza corect,sa se pise pe sigla armata,sa lase in paragina stadionul Ghencea.Aici sunt mai multe interese la mijloc,pana la urma galeria plina de analfabeti o sa vina la stadion ca asta i viata lor sau sa nu vina si sa se duca la meciurile de baschet.

Boerescu Andy (4 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 10:03

Apropo daca lui Alexandru Tofan nu i place cum managerieaza Gigi Clubul Steaua sa se duca la Craiova lui Mititelu ,la Rapidul lui Copos,la Timisoara lui Iancu sau la cel mai cel club Dinamo lui Negoita.Un club mai acatarii mai aveam si noi si acum prin diferite invarteli, sau interese, dam in el. Armata e in paragina,doar interesele obscure o face sa ceara o sigla prafuita si sa nu accepte 30 000 euro pe un stadion in care nu investeste si nu va investi nimic.Generalii care acum cer sigla si stadionul or sa dea cu subsemnatul atunci cand nu vor mai lua nimic pe ele si le vor duce in paragina.Steaua are clar nevoie de suporteri la stadion ,dar mai clar acesti suporteri au nevoie de Steaua.

romeo eugen divo (1 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 10:06

ASA de azi inseamna: Asociatia Sportiva Ardealul si nu ASArmata.

Silviu (1 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 10:18

Domnule , perfect de acord cu (virgula) „cafeaua” !

Gusti (1 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 10:59

Andrei, Gigi Becali nu are capacitatea intelectuala de a gestiona un club pe măsura Stelei. Pina la un punct l-a ajutat inteligenta nativa, dar ii trebuie mai mult de atit. N-ar înțelege mare lucru, oricit de frumos iar povesti fanul… Si nici n ar putea face pași înainte Pt ca nu știe care ar fi aceia …

Kulcsar (2 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 11:03

Ce-si doreste domnul Tofan isi doreste orice suporter normal din Romania.Din pacate insa,nu prea se poate in momentul asta.Nici la Steaua si la nici un alt club din Romania.Lasam la o parte ca toti dar absolut toti patronii sau finantatorii (sau cum s-or mai intitula ei) sun tpusi in primul rand pe capatuiala,sunt semianalfabeti profesiona ,hotil si grandomani, nici legile din tara asta de 2 lei nu-i lasa sa faca afacerii suta la suta curate.Pt ca nu le-ar ajunge banii,oricat de multi ar avea.Statul vrea sa faca profit de pe urma lor,Liga si Federatia sunt in primul rand jepcari si deabia dupa aia se erijeaza in foruri cu menirea pe care o au.Asa ca, daca toti suporterii din tara ar fi atat de pretentiosi ca cei din Peuza Sud,ar insemna sa nu mai vedem nici un suporter pe stadioanele din tara

lenan (1 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 11:14

… ai fi la puscarie… :)))

fero (1 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 11:31

daca as fi gigi becali m-as duce dracului din tara asta de hoti……nu ca el nu a furat dar cel putin a donat pe partea cealalta…pe cand ceilalti…….

anghelus olivian (1 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 11:37

AVETI DREPTATE D-LE VOCHIN, IN AFARA DE HELMUTH DUCKADAM CARE INCEARCA SA FACE CEVA PENTRU IMAGINEA STELEI RESTUL CUM A SPUS SI SUPORTERUL SUFERA, NU EXISTA TRANSPARENTA, NU EXISTA DIALOG INTRE CONDUCERE SI SUPORTERI, EXISTA DOAR ORGOLIU SI INFUMURARE CA DOAR SUPORTERII SUNT ROBOTI SI NU OAMENI, EI VOR VENI LA MECI DOAR DIN IUBIRE, AR TREBUI UNELE AMICALE ALE STELEI SA SE JOACE IN TARA UNDE DIN RESPECT PENTRU SUPORTERI CUM O FAC JUVENTUS, REAL,ETC.CARE ISI RUP TRICOURILE DE PE EI PENTRU O POZA SAU UN AUTOGRAF. D-L BECALI A SPUS CA INCHISOAREA L-A SCHIMBAT DAR FAPTELE SPUN ALTCEVA, DACA PENTRU DUMNEALUI E DOAR UN S.R.L SI NU MAI ARE PASIUNE SA VANDA STEAUA CUM A VANDUT SI ALTE SOCIETATI SI POATE VINE UN OM CU SUFLET SI PASIUNE PENTRU FOTBAL SA FACA ORDINE. DOAR O SA MAI SPUN SI DE MARKETINGUL STELEI CARE E AIUREA, DAU UN EXEMPLU DACA COMAND UN TRICOU CU STEAUA O MARIME MAI MARE NICIODATA NU GASESC, M-AM PLICTISIT SA COMAND.POATE AR TREBUI D-LE VOCHIN SA FITI LUAT DUMNEAVOASTRA CONSILIER AL D-LUI BECALI SA FITI O MINTE LIMPEDE LA MIJLOCUL TERENULUI CAND IN TEREN E MULTA CEATA.

Cosu (2 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 11:38

Cati spectatori au fost la Dinamo vs CFR domnule ? Sau sa-l intreb pe domnu’ Burleanu ?

Alex (1 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 11:45

Eu daca as fi Jiji le-as da o mare paine asa zisilor suporteri din peluza. Sa fim seriosi daca se ocupa armata de echipa de fotbal asa cum s-a ocupat si de celelalte sporturi de echipa eram in divizia C in cel mai bun caz.

r.gabi (1 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 11:47

In momentul in care o persoana conduce un club, dar doar dinpostura de finantator, nu din cea de patron, in momentul in care majoritatea banilor produsi de echipa ii intra in buzunarul propriu sau al acolitilor sai, in momentul in care totul este facut dupa ureche(asa cum corect se exprima si suporterul) nu se poate face fotbal profesionist.Imi pare rau, aceasta nu este Steaua, este o echipa condusa de un grup de oameni, care nu prea au nimic comun cu fotbalul, ci doar cu banii, care o subordoneaza propriilor interese.
Becali nu intelege fotfotbalul dupa atatia ani, iar cei din jurul sau , cu exceptia a doua sau trei persoane sunt doar beneficiarii muncii altora.
Daca acesta este fotbal , daca acesta este profesionism, atunci aceasta este Steaua, dar ea apartine doar viselor lui Becali si alor lui

Marka Ragnos (2 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 11:48

De ce e asa de greu de inteles ca stelistii nu vor ca echipa sa ajunga la puscariasul ala? Care e problema voastra, a celor din presa? Sunteti platiti? Aveti un interes?

Sa fie clar, Steaua nu-i mai apartine puscariasului. Nu-i mai spuneti „Steaua” echipei lui. Nu are marca, nu are istoria, nu are palmaresul, nu are nimic. Daca federatia era condusa de oameni adevarati, nu fricosi, echipa asta era eliminata din competitie imediat dupa ce ICCJ-ul i-a dat clubului sportiv al armatei marca inapoi.

Doar voi inca tineti in viata ideea cum ca Steaua ii apartine puscariasului.

Sunteti penibili si articolele astea sunt penibile. Daca erati jurnalisti adevarati, acum dadeati cu puscariasul de pamant si spuneati adevarul despre cum un privat a pus mana pe un bun al statului.

Penultimul paragraf din acest articol e cel mai penibil. Citindu-l, intelegi ca cel care l-a scris nu are nici o treaba cu fotbalul romanesc. Sau minte. Pentru ca doar un astfel de om poate sa scrie asa ceva.

Puscariasul sa se inteleaga cu cineva? Puscariasul sa accepte sfaturi? Puscarisului sa fie profesionist? Trezeste-te, prietene. Vorbesti despre puscarisul becali, nu despre un om.

R.Banciu (1 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 11:50

Amuzant.Baiatul asta vrea club profesionist dar uita ca traieste in Romania.Sa se duca toti la Talpan sa le faca acest club ca in afara.Eu unul iubesc aceasta echipa si nu ma dezic de ea.Normal ca ar fii ideal sa fie totul organizat ca in afara dar cum am mai spus suntem in Romania.

lucius (1 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 12:01

relicvele comuniste trebuie sa dispara…

Sorin (8 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 12:52

Pt desteptul care a semnat cu Che Guevara vreau doar sa ii spun ca Che a fost un criminal. Atat.

run away (1 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 12:58

Vochine, dar de ce sa nu te invite pe tine la o cafea? Esti la fel de pasionat pentru Steaua ca si suporterul din peluza sud.

florin (1 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 14:01

1) Marca este acum a statului prin CS Steaua; 2) CS Steaua nu o va putea vinde doar o va putea inchiria; 3) Nici un om de afaceri potent nu va investi intr-un brand care nu va putea fi nici o data proprietatea lui! 4) S-a zicem ca totusi un nebun ar investi banii proprii in licenta pentru marca si in crearea unei echipe; dupa 10 ani generalii vor stabili ca licenta va fi data altui nebun cu bani..; cel ce a avut-o ramane cu buza umflata si cu un lot de jucatori; rezulta intrebarea: de ce ar investi banii proprii??? 5) Steaua actuala va continua cu noua stema, poate va fi creata alta, Becalii chiar daca va inchiria nu va utiliza vechea marca; pe termen lung nu are nici un interes… 6) Generalii care acum exulta, vor vedea in urmatoarea perioada ca au o mare problema; vor dori sa inchirieze marca pe 0 lei(comodat) si nu va fi nimeni sa o ia. Nimeni care sa aiba potenta financiara sa faca o echipa cu rezultate…. fara rezultate, stim ce va urma…….

Stelistde45deani (1 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 14:10

Tofan este înregimentat politic la UNPR. Nu are nicio treaba cu Steaua, este omul generalilor. Nu l-am auzit sa spuna ca OSIM funcționează dupa Legea nr.84/1998 care prevede ca nimeni nu poate ataca o marca in afara termenului maxim de 5 ani de la inregistrarea ei?
Nu l-am auzit sa spuna ca Tribunalul Bucuresti si Curtea de Apel au respins cererea Armatei ca fiind TARDIVA si NEFONDATA pt ca a atacat marca Stelei dupa 8 ani ?
Nu l-am auzit sa spuna ca ICCJ a furat la comanda politica marca Stelei?
Nu l-am auzit sa spuna ca echipa de baschet a Stelei a dat faliment si multi ani a disparut din competitii ? Actualul club de baschet fiind o clona cu PALMARES ZERO pt ca nu exista continuitate?
Nu l-am auzit sa spuna nimic cand generalii incompetenti de la CSA au uitat sa achite o amenda de 500 de lei a unui handbalist si Steaua a pierdut meciul la masa verde.
ESTE UN ACTIVIST POLITIC SI ATAT.
Prima data cand am fost la un meci al Stelei nici nu aveam stadion, jucam pe Republicii, pt mine asta este Steaua si nu aberatiile unora care dezonoreaza Armata. Suntem singura tara membra NATO unde armata se dezonoreaza prin tribunale si se amesteca in fotbalul profesionist.
ESTE O RUSINE PT ROMANIA ACEST ABUZ INCALIFICABIL.

vasglo (6 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 14:10

Articol penibil pentru „Cel mai bun ziarist dintre oamenii de fotbal și cel mai bun om de fotbal dintre ziariști. Pentru că le face pe amândoua”.
Eu, naivul de mine, ma asteptam ca un ziarist de talia lui Andrei sa-l intrebe pe acest Tofan care „nu se erijează într-un lider, ci, cel mult, e un purtător de cuvînt al grupului pe care-l reprezintă” cum au sprijinit el si grupul lui aceasta echipa, UNICA IN ROMANIAl SI IN EUROPA, care de la privatizarea cu Becali, a jucat an de an in grupele competitiilor europene, LC si/sau El, adica de 11 ani neintrerupti! Prin mesaje xenofobe, prin petarde aruncate in teren, prin violenta in tribune etc, care au facut ca „echipa lor de suflet” sa plateasca amenzi usturatoare si sa joace fara spectatori multe partide??? Asta este „crezul” lor in materie de „vom reveni la stadion în momentul în care vom avea o echipă de fotbal cu adevărat, adică după un model profesionist, cum vreţi să-l numiţi, din afară, occidental.”…. Restul e tacere, bla, bla a unui individ care si-a gasit telul in viata in a fi in razboi cu cineva, fie ea echipa care i se pare ca o sustine, dar cu coare se lupta d

Sorin (8 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 14:27

Ragnos asta bate campii cu asa zisul bun al statului!!
Pai, ce, statul trebuie sa aibe echipe de fotbal? ce mai suntem in vremurile de mult apuse dinainte de dec 89?
de cand si pana cand sa faca statul echipa de fotbal?
pai daca militia are echipa de fotbal, acum trebuie sa aiba si armata? in MAPN sunt noste generali, ofticati sa nu ii ia Gigi pe ei in deplasari, cum erau luati de Viorel Punewsc, cu csotii, cu diurne pt shopping etc.etc. asta este durerea generalilor…se mai cred inca pe vremea impuscatuluisi s-au invatat cu mocangeala, cu gratuitai, cu mancare furata de la soldati, cu vile ridicate pe benzina furata de la NPR-uri (cine stie sic)..mai sunt inca la varf oameni din vremuri mult apuse cad refuza sa accepte ca suntem in anul 2015 si nu inainte de 89.
Daca eram Gigi le dadeam prin gura la tot MAPN-ul ala de saraci obisnuiti cu furtul din avutl public si privat!!
generali = saraci

aco

yuga (2 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 14:36

d-le vochin , in primul rand cred ca trebue sa multumiti divinitatii ca nu santeti jijicu becali. nu cred ca exista oameni lucizi care sa vrea sa fie in pielea acestui personaj tragi-comic. apoi nu stiu de ce incercati sa deturnati decizia suporterilor , care nu mai vor sa inghita mascarada de la steaua lui jijicu.

vasglo (6 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 14:47

continuare:
.. dar cu care se lupta pentru a-i face pe plac unui jurist intarziat, cu glas pitigaiat, care aclama: „Am invins”, pe cine, pe echipa care baga in buzunarul armatei”, cea care-l plateste, vreo 500.000 euro anual, visand la o iluzorie licitatie care sa-i aduca milioane!! De la cine, cum, cand si pentru ce in lumea asta romaneasca in care mai degraba dispar echipe de fotbal decat sa „spargem norii performantei fotbalistice”? Chiar atat de naiv sa fie Andrei incat sa creada ca acest Tofan vrea o Stea cu Gigi Becali, numai sa fie „europeana”, fara ca el si ai lui sa „aiba ceva”??…. Hai sa fim seriosi!…Ei vor Steaua lor, care cred ei ca-i va imbogati prin brand si foste performante, numai ca astea au fost realizate intr-o vreme in care „patronul” nu baga mana in buzunarul propriu, ca era dictatura si ordona cine sa vina la Steaua, la Dinamo la Craiova etc….Sunt curios, care va fi comentariul jurnalistului in momentul in care Becali se va satura si va renunta…!! Isi va aduce aminte si de acest Tofan??!!….

Ion N. Induplecatu (2 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 15:48

Interesant titlu,dar mai bine suna asa –daca as si fost gigi becali as fi fost un delincvent condamnat–

Caius Cosades (1 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 15:57

Daca ati fi Gigi (George) Becali ar insemna ca sunteti, inca, un infractor ce nu va mai fi infractor decat dupa reabilitarea judecatoreasca. Si daca tot va mai doriti sa fiti Gigi Becali, si daca nu sunteti un purtator ilegal de creier, ar fi bine sa va intrebati cum de scribalaii la ziar nu gasesc alte subiecte interesante si cum de au asemenea dorinte stupide – sa fii Gigi Becali?!!.

lucid (2 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 16:02

Cei de la Peluza sud vor trebui sa stea pe acasa la meciurile Stelei cel putin 20 ani.Gandeste frumos Tofan,dar uita ca suntem in Romania.Crunta dezamagire.

danut (1 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 16:09

analiza complexa.

CristiD. (1 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 16:13

Alexandru Tofan (impreuna cu alti lideri de la Peluza Sud) a mai fost chemati de Gigi Becali. Problema e ca au fost chemati cu bodyguarzii… Becali nu stie sa discute civilizat. El nu este deschis unui dialog constructiv. Cine il contesta pe el, trebuie sa fie batut, injurat si apostrofat in mass-media.
E trist ca ma uit in jurul meu si vad tineri, copii, oameni care au nevoie de modele si il apreciaza pe becali (un interlop dovedit, care a manipulat legile ca sa iasa mai devreme din inchisoare). Lumea are nevoie de mai multi oameni ca Alexandru Tofan si de mai putini gigi becali.
Inainte Sud, inainte Steaua!

Gabby (1 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 16:22

ASA inseamna Asociatia Sportiva Ardealul si nu a Armatei,daca nu ma insel.

Playmaker83 (1 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 16:38

Domnule Vochin am senzatia ca in campionatul nostru echipele care ataca nu castiga,ecipele care au un nr mai mare de atacuri,atacuri periculoase,ocazii de gol.As vrea sa stiu daca observatia mea este corecta.Cred ca una din cauzele pt lipsa suporterilor este si faptul ca la fiecare meci una din echipe face antijoc,trag de timp din min 10.As vrea sa stiu cat la suta din meciuri sunt castigate de echipele care ataca.Va multumesc.

iobagul (1 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 16:51

Ma uit la cei care comenteaza, la redactorii pasionati de fenomen si cu greu imi pot reveni! De ce? Inca de la intrarea la mititica a lui G.Becali, dar mai ales dinainte au iesit la suprafata informatii clare ca NU GIGI BECALI E PATRONUL STELEI! Ca oamenii din umbra ca Teia Sponte(de fapt patronul terenurilor EuroEst) sau Hrebenciuc tata&fiul conduc acolo si au dictat lasandu-l si lansandu-l in presa pe iepurele Becali! Studiati articolele din presa de acum 3-4 ani si nu mai manipulati oamenii! Normal ca Becali pare imbecil ca nu cumpara o sigla(a pierdut mai mult de 1mil euro pana acum nefacand-o) pentru ca FCSB NU E A LUI! E o paiata la inaintare cum au fost Diaconescu pentru frupari evreiesti sau Adrian Sarbu cu MediaPro pentru trusturi americane! Toate actele de caritate ale lui Becali sunt fara acte de proprietate (a inchiriat nu a dat nimic), iar individul nu detine real mai nimic, de asta clubul a fost si este doar o pepiniera de vandut/revandut fotbalisti, o afacere a unor interlopi ca Sponte ori Hrebenciuc! Spuneti naiba adevarul, macar voi ziaristi care cu 100 euroi puteti face o ancheta simpla!

WildWildEast (1 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 17:33

Dar un suporter al Peluzei Sud nu s-ar întâlni niciodată cu ciobanul, dl. Vochin.

florin (1 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 17:37

Fara oier Steaua n ar mai fi existat. Or ar fi fost ca dinamo so rapid. Sau ca celelate aflate in insolventa. Ca he place sau nu asta e realutatea.

lupu68 (1 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 17:53

Te respect, Andrei, dar gresesti. Pana si politica SUA e la fel: NU se negociaza cu teroristii! AISS si Spelunca Sud NU pot reprezenta Steaua! Ei sunt cei care au gonit Steaua din Ghencea si au contribuit DIRECT la caderea clubului. Sunt niste profitori, nu adevarati suporteri. Daca te numesti suporter, Andrei, atunci esti cu sufletul alaturi si ii respecti pe TOTI cei din club, fara deosebire, de la patron pana la soferul de autocar. Dca vrei sa fii obiectiv, te rog, nu mai da apa la moara teroristilor!

Iulian (1 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 18:02

Domnilor, cel mai frumos lucru ar fi urmatorul. Armata sa ii dea sigla, palmaresul si ce mai e nevoie cu urmatoarele obligatii
1. Steaua sa castige in in fiecare an cel putin doua trofee pe plan intern .
2 . In fiecare an sa iasa de la juniori un produs de viitor
3. In fiecare an Steaua sa iasa cel putin din grupe , si odata la 10 ani sa castige un CL, sau un Uefa cup.
Daca una din acestea nu vor fi indeplinite , sa plateasca armatei o suma intre 1 mil si 5 mil de euro drept penalizare ,
Si asa , Gigi va incerca sa nu plateasca amenda si va investi in Steaua , iar in schimb Steaua va avea un viitor mai frumos .

nausea (2 comentarii)  •  26 aprilie 2015, 19:04

Atat steaua cat si dinamo trebuiau desfiintate in 90, cum au fost victoria si fc olt. Tot in 90, daca se aplica punctul 8 de la Timisoara, adica sa se nterzica pentru primele trei legislaturi consecutive dreptul la candidatura, pe orice lista, al fostilor activisti comunisti si al fostilor ofiteri de Securitate. Ei, daca se faceau trebile astea, Romania era o tara infloritoare si prospera.
Daca as fi Andrei Vochin nu as mai scrie despre fotbalul romanesc.

Crimson Veritas (3 comentarii)  •  27 aprilie 2015, 0:13

Tu … generalii, peluzarii … n-ai cum sa fii niciodata Gigi Becali! Sunteti egoisti, frustrati, nu ati bagat un ban in nimic … care sa nu va serveasca personal! Job-ul vostru, pasiunea voastra este sa le spuneti la altii cum … sa se comporte, ce sa faca cu banii lor, si cat de mult sa se umileasca, pentru niste … ‘oameni’ care nu au realizat nimic in viata … si suportul lor pentru Steaua … este pur … declarativ! Ii luati in direct … pe aia care au prejudiciat cel mai mult Clubul Steaua … si … ii numiti suporteri … doar cerinte, amenintari, santajuri … in eseanta … cersetorie … si nici o urma de afectiune fata de Steaua, nici o tenta de loialitate! Tu in locul lui Becali? … Ma faci sa rad …:))

viorelu (7 comentarii)  •  27 aprilie 2015, 3:03

frumos articolul. multumim!

Comentează