Theodor Jumătate

Vede întotdeuna partea luminoasă a sportului. Jumătatea plină a paharului, deși nu acceptă jumătățile de măsură

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Theodor Jumătate
Deziluzia naționalei îl afectează pe Stanciu

Nu tricoul galben, ci înfrângerile și atmosfera deprimantă l-au destabilizat psihic. El, Maxim și toți ceilalți au o revanșă de luat pentru a regăsi bucuria calificării.

La sfârșit de an, nu am avut nicio îndoială când am ales jucătorul anului. […]

...

În genunchi în fața dictatorului care te ignoră

Am nevoie de o pastilă împotriva durerilor de cap când citesc dedicația patetică a lui Șumudică pentru dictatorul Erdoğan. „Nu m-am întâlnit cu președintele, dar îl admir foarte mult. Am apreciat întotdeauna ce a făcut pentru această țară. Aș fi […]

...

Șumudică și trucul care seamănă cu un șantaj

Marius Șumudică, antrenorul revelației sezonului în Turcia, a fost dat afară de Gaziantep. E posibil? Da. Numai din cauza lui. A forțat ruptura ireparabilă. O are. Straniu mod de a te comporta când ești în vârf, printre cei mai buni.

[…]

...

Esența umilirii și întrebarea lui Demba Ba

„Ăla negru!”. Ce oribil sună! Pierre Webo nu are nume, nu e antrenor, e doar un nimic pentru Colțescu. Așa separă el oamenii. În cei normali și „ăia negri”. Și o face ca și cum ar fi ceva banal, intrat […]

...

Ironia lui Chipciu și lacrimile lui Dan și Cholo

Au fost mulți care-l condamnau și în timpul vieții. Pentru ei, arta creată de Diego, care a făcut oamenii fericiți la fel ca toate marile genii ale lumii noastre, e fără valoare. În ochii lor, Maradona înseamnă doar droguri, hoție […]

...

Căpitanul alb murdar

Recent, un prieten mă întreba dacă l-aș alege pe Sergio Ramos printre cei mai buni cinci fundași centrali ai ultimilor zece ani. I-am răspuns cu un singur cuvânt: "Absolut". Nu poate lipsi.

Permalink to Căpitanul alb murdar
duminică, 3 martie 2019, 9:48

Cu toate defectele lui, andaluzul are locul lui în Top 3, nu doar în Top 5. Chiar și după două Clasice slabe, nu-mi schimb părerea. O echipă mare are nevoie de un Ramos. În zilele bune, nu-și lasă adversarul să respire. Îl sufocă în marcaj.

Și, în plus, mereu ca un bonus, înscrie goluri importante. În aer, la fazele fixe, e ca un avion de vânătoare. Iar „scărițele” sale la penaltyuri sunt toate de ținut minte. Dar, uneori, când simte că Real pierde, căpitanul blanco își pierde controlul. I se întunecă mintea. În acele clipe, nu mai e fotbalist.

E doar un bătăuș de stradă. Ce a făcut sâmbătă, împotriva lui Messi, cotul în figură dat argentinianului, nu poate fi acceptat. E dincolo de orice limită. Nu e agresivitatea unui stoper în duel, e un gest odios. Nu a vrut să-l blocheze, a vrut să-l lovească, să-l rănească, să-l înspăimânte. Ce rost avea?

Îl deposedase pe Leo, putea lansa contraatacul. De ce? Mi-am amintit de ciocnirile lui cu Lewandowski, din returul semifinalelor Champions League, pe 30 aprilie 2013. După ce Dortmund câștigase cu 4-1 în prima manșă, Lewa marcând toate golurile galben-negrilor, Ramos s-a răzbunat pe el o săptămână mai târziu, la Madrid.

Aproape la fiecare duel aerian îl izbea cu cotul în cap. A fost revoltător că arbitrul-polițist Howard Webb nu l-a trimis la vestiare. Doar „galben” a fost prea puțin.

Credeam atunci că furia inoculată de Mourinho îl transformă într-un killer. Dar el a avut mereu acele momente de nebunie.

Și acum, când îl are antrenor pe blândul Solari. Sâmbătă, în repriza a doua, încerca să-i explice lui Piqué, fostul partener din centrul apărării Spaniei, că nu voia decât să protejeze mingea, să-l țină departe pe Messi. Nu să-i facă rău. Nu l-a crezut Piqué. Nu l-a crezut nimeni, nici măcar ultrașii madrileni.

„L-am lovit din greșeală, nu a fost nimic intenționat”, a spus el după meci. Sigur! A fost la fel de lipsit de premeditare precum „galbenul” luat cu Ajax. UEFA l-a suspendat două etape. Acum ar merita să stea trei meciuri în tribună, chiar dacă nu a fost eliminat. A fost un gest murdar.

Căpitanul alb murdar.

Comentarii (51)Adaugă comentariu

Laur (1 comentarii)  •  3 martie 2019, 9:54

Serigo Ramos este cancerul fotbalului! *** ***! Afara cu Ramos

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

fanucraiova48 (2 comentarii)  •  3 martie 2019, 9:56

Serios cum de te lasa astia sa scrii pe aici mai mereu dai bani ce faci ça esti nul

JFM (7 comentarii)  •  3 martie 2019, 10:02

Daca te uiti cam pe unde ia gol Realul o sa constati ca pe la(din cauza lui) Ramos. Aseara fugea pe langa Rakitici cat sa ramana ala singur cu portarul. Dupa care si-a intrat in rolul obisnuit, de cotonogar abject, imund, gretos. Asa a fost mereu, sa nu credeti ca daca extindeti perioada la 10 ani o sa pacaliti pe cineva. Mereu, a fost la fel, un complexat, un derbedeu al stadioanelor. Daca fotbalul are vreo legatura cu acest tip de caracter, josnic, atunci o fi fost in aia primii 5.

NebeleiziS (1 comentarii)  •  3 martie 2019, 10:10

Sa nu uitam procedeul aplicat lui King Mo in finala Champions League ...

b_o_g_d_a_n (10 comentarii)  •  3 martie 2019, 10:14

Compunere de clasa a patra.

Carol_K (5 comentarii)  •  3 martie 2019, 10:17

Despre finala cu Liverpool, nimic? Nu i se intuneca nimic, le executa cu premeditare, la rece, ca un killer profesionist al dreptunghiului verde. Executarea lui Salah n-a fost lovitura, a fost preluata din artele martiale, dislocare de umar in cadere, i-a prins bratul ca intr-un cleste iar la contactul cu solul umarul n-a mai avut nici o sansa. Dupa care cotul aplicat in arcada lui Karius, la ingramadeala unui corner. Se mai intampla. Da dar Ramos a stiut sa-l scoata si pe ala din meci, nu ca ar fi fost un portar bun dar ar fi fost unul intreg, cu vederea nealterata. Lovitura la Messi a fost bine tintita, l-a lovit atat cat trebuie cat sa nu-l vada arbitrul dar si sa-i dea sangele si sa-l scoata, nervos, din meci. Ca la gol a fost vina lui 100% asta nu mai conteaza, killerul e satisfacut ca a lovit, adica si-a facut treaba.

Giorgio (1 comentarii)  •  3 martie 2019, 10:21

cred ca uitati procedeul asupra lui Salah

Liviu 12 (29 comentarii)  •  3 martie 2019, 10:24

Jumatate, tu chiar esti platit pt. aberatiile pe care le scrii aici? Tu esti ziarist sau blogger? Pt. ca aici ti-ai facut efectiv blog pro Barcelona si pro Messi. Ai scris articole penibile in care il atacai pe Simeone, doar ca a avut tupeul sa-ti elimine Barcelona draga de doua ori din CL din tot atatea duble. Ai fost in stare sa-l compari cu Maradona. Si nu spun ca asta este o problema, doar ca argumentele tale erau meciuri de campionat, iar argumentele maradonistilor erau cele de cupe mondiale. Pai vezi acum, de ce Machin ala care antreneaza Sevilla abereaza cand spune ca n-ai cum sa-l opresti pe Messi? El nu e in stare sa bata Huesca. Intreaba-i pe Simeone, Allegri, Mourinho, sau antrenorul Islandei. Ti-am scris si la articolul trecut ca in trecut astfel de atacuri erau la ordinea zilei (priveste un meci de CM, Argentina - Camerun), Maradona, Pele sau altii le suportau meci de meci, fara sa fie filmate si mediatizate. Dar tu nu pricepi, tu crezi ca doar Messi le suporta. Messi a fost cel mai protejat mare fotbalist pana acum din acest punct de vedere. Ramos sau Pepe sunt fundasi duri, asa e. Si? Altii n-au fost? L-a lovit pe baiatul de cristal? L-a accidentat cumva grav? L-a scos din circuit? Te temi ca fara el Barca ta draga tremura si cu Lyon? Du-te ma nene si muta-ti blogul in alta parte ca asta nu e ziaristica sportiva. Cum Dumnezeu sa mai castigi si bani pt. asemenea discutii fotbalistice de nivelul a 2 betivi in carciuma dupa vreun meci din anii 70... Hai ca l-a fript azi bine Gelu al nostru, lasa-l ca merita.... Jumatate tu ai fost in Romania pe stadioane in anii 90? Macar Cristi Geambasu raspunde cititorilor.... macar atata lucru ai putea sa faci si tu dupa ce isi pierd unii timpul citindu-ti aberatiile. Si asta doar pt. ca sunt publicate pe un site de sport.

Mircea (3 comentarii)  •  3 martie 2019, 10:31

Ramos o fi cum spuneți, insă si situatia de strimtoare pe care a avut a depași pe linga Messi mi s-a parut că i-a impus gel de muscare cu bratul. PS Priviti spre oamenii care-s deranjați de Ramos. N-au cumva același temperament, ba si același tip de educație?

mihai (1 comentarii)  •  3 martie 2019, 10:36

nu e chiar prost ca si jucator daca are 4 UCL....joaca la limita si stie sa o faca bine ,isi asuma omu ,e cariera lui si joaca cum crede el de cuviinta.Lessi sa treaca la basket ,.....

ovidiu_3003 (64 comentarii)  •  3 martie 2019, 10:49

...eiiii....se mai intampla...n a vrut ...saracul ...

doilaunu (9 comentarii)  •  3 martie 2019, 10:53

Nu pot sa spun decat ca imi pare rau de bietul Ramos. Ce va fi in sufletul lui cand va afla ca nu il iarta Jumatate...

dinamo_fan (8 comentarii)  •  3 martie 2019, 11:10

Fotbalul e joc de contact. Doar cine nu l-a jucat sau care se uita la el precum vita la poarta noua cum se uita aia din redactie. Ce a facut Ramos acolo e fix pix. A dat din brate pe lana corp si l-a lovit pe Messi, ce sa spun. Contacte ca astea sunt cu zecile intr-un meci. Ce face cu mana dreapta in saritura, aia faca si cu mana stanga. Ca putea sa-l fereasca si ar fi fost sportiv sa o faca, probabil. A primit la dandul lui si Ramos astfel de lovituri si nu s-a scris nimic. Joc barbatesc pentru barbati...nu mentru muierile astea din redactie si de pe formuri, invatate cu caderile lui Tanase din liga 1. Prin Anglia nici nu baga in seama o astfel de faza. Acolo la orice corner sunt minim 2-3 dueluri mai incinse ca asta.

Scorilo (12 comentarii)  •  3 martie 2019, 11:20

Istoria omenirii e plină de gesturi mizerabile, dar și de regimuri mizerabile. Cum a fost posibil ca acele regimuri să apară, să se extindă și să reziste? Din cauza unor oameni cu caracterul unora ca Ramos sau ca al acelora care îi iau apărarea. Vedem zi de zi în mediul online( care e mult mai sincer decât cel "la vedere") revărsările de ură, răutate gratuită, micime sufletească și intelectuală ale compatrioților noștri. Asta ar trebui să ne înspăimânte. Pentru că intr-o nenorocită zi, aceștia vor pune mâna pe putere. Și nu se vor mai limita la simpla scuzare a *** lui Ramos sau Pepe și la atacurile verbale la adresa lui Jumătate.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Alex (2 comentarii)  •  3 martie 2019, 11:22

Buna ziua! ... madrileanul-andaluz este doar un golan Punct. ... iar cei care il apăra poate ajung sa stea de vorba cu Adrian Ilie ....jucatori ca el strica fotbalul ... O zi buna!

Adi (2 comentarii)  •  3 martie 2019, 11:25

Theo, mizeria facuta de Ramos nu arata altceva decât frustrare si neputinta. La fel ca si unii care comentează pe aici după 72 de ore de coșmar pentru ei. Trei zile care au arata adevărul. Dar frustrarea doare si trebuie sa refulezi cumva. Lasa-i sa si-o exprime.Unii sunt demni de mila!

Balauru (1 comentarii)  •  3 martie 2019, 11:32

Jumătate, probabil cel mai slab(jurnalistic vorbind) ziarist de la gsp. După Craitoiu, desigur!

Liviu 12 (29 comentarii)  •  3 martie 2019, 11:35

@dinamo_fan, nu te-ai prins ca problema lui Jumate o reprezinta faptul ca e vorba de Messi, baitetelul lui de cristal. Nu vedeai azi articol daca nu era vorba de Messi sau Barcelona. Ai vazut ceva scris de Jumate cand vedeam toti simularile penibile ale lui Suarez sau Neymar? Daca Ramos avea caracter, se dadea la o parte, ca si fundasii Seviliei, ca Messi pt. frumusetea fotbalului sa dea 3 goluri! Iar apoi Jumate sa-l roage pe Maradona sa-l ierte ca nu-l crede in stare sa dea si el 3 diseara cu Juventus!

Dan T (2 comentarii)  •  3 martie 2019, 12:10

Lovitura de aseara a fost un gest gratuit, un reflex de macelar frustrat. Nu ca a venit acest articol dar lumea si-a dat seama ce derbedeu este respectivul asazis jucator de fotbal. Exista si exceptii, cei care-s in delir dupa Real dar asta nu schimba datele problemei.

teo stemate (6 comentarii)  •  3 martie 2019, 12:16

Faţă de multele alte dăţi când Sergio Ramos a lovit cu intenţie evidentă, de data asta nu mi s-a părut la fel. A fost o fază pe care a jucat-o corect: Messi l-a atacat, în zona fundaşului, Ramos a luat mingea "pe făraş", a trecut mai departe şi şi-a întins stânga în lateral, într-o mişcare care mie mi s-a părut naturală, fără niciun fel de intenţie de a lovi. A mai fost o fază, prin minutul douăzeci, în care Ramos l-ar fi putut accidenta serios pe Messi, atunci când acesta a intrat în careu şi a trimis un lob pe lângă Courtois, dar şi pe lângă poartă: fiind într-o situaţie extremă, "Indio" a încercat o execuţie extremă, o respingere din foarfecă ratată. Dacă l-ar fi lovit pe Messi, l-ar fi trimis la spital şi ar fi fost penalty şi eliminare, dar, iarăşi, nu se poate vorbi de intenţie, căci Ramos nu făcea decât să aplice vechiul principiu al apărătorului: "Dacă trece mingea, nu trece atacantul". Dar a fost, pe tot parcursul meciului, o anume stare de nervozitate în echipa Realului, de înţeles, după eşecurile repetate din ultimul timp în faţa Barcelonei. Faptul că nu au găsit încă un finalizator de clasă (pentru că, din nou, au avut multe situaţii de a marca, dar cu Bale sau Benzema neputincioşi şi cu Vinicius Jr. care e, deocamdată, doar o "eboşă" a marelui atacant care, sunt sigur, o să devină, iarăşi nu au marcat) e marea problemă a echipei. Cred că şi Solari a greşit, mai ales în ultima jumătate de oră, când l-a trimis pe Asensio în teren şi a insistat ca Realul să forţeze pe stânga, unde Sergio Roberto şi Pique au închis toate culoarele. Când atacanţii nu marchează iar Messi creează panică în apărarea ta de câte ori atinge mingea, deşi nu joacă strălucit (a început perioada "de astenie" a lui Messi, martie-aprilie...) e greu să câştigi în faţa eternei rivale. De fapt, după cum s-a văzut în ultimele două meciuri, e imposibil.

Scorilo (12 comentarii)  •  3 martie 2019, 12:26

@LiviuIQ12: Vezi că aseară au simulat caraghios Reguilon și Asensio, sub ochii îngăduitori ai "albitrului", iar memoria lui El Clasico păstrează cele mai penibile simulări din istoria La Liga: simulările lui Pepe. Eu cred că ești dus. Caută-te!

Alex (1 comentarii)  •  3 martie 2019, 12:32

@Liviu 12: Se prea poate ca Jumatate sa fie fan Barca/Messi, cum este foarte posibil ca si tu sa fii fan Real. De asemenea, simularile mentionate de tine sunt reale si nedemne pentru orice jucator care isi respecta profesia. Pe de alta parte, Ramos este un jucator care depaseste de foarte multe ori limita regulamentului (de aceea detine si recorul de eliminari all time in La Liga). Iar, referitor la numarul de goluri inscrise de Messi impotriva Sevillei, ai carei fundasi "se dau la o parte", poti verifica existenta si a altor echipe impotriva carora Messi inscrie foarte mult, cum ar fi Real Madrid sau Atletico. Si fundasii acestor 2 echipe se dau la o parte?

Toader (13 comentarii)  •  3 martie 2019, 13:24

Peștele de la cap se'mpute. Felul cum se arbitrează este în ziua de azi interpretabil. Așa se vrea. Toți, nu numai Ramos, dau din mâini. Meciul a fost slăbuț.

Jean-Paul (41 comentarii)  •  3 martie 2019, 14:10

Felicitari, Theo pentru articol! Chiar ma gandeam daca va scrie cineva pe blog despre el clasico de aseara. Nu trebuie sa fii fan Barca pentru a te oripila brutalitatile comise de macelarul ramos. Si vad ca n-a pus nimeni chestiunea compatibilitatii dintre cotonogarul de ramos si imaginea clubului Real. Cum e posibil ca un club, ce emite pretentii sa fie respectat de adversari si suporteri, sa se mandreasca(ca de aceea e capitan, nu?) cu psihopatul de ramos??? Faptul ca ramos joaca la real, a fost un mare avantaj pentru el, in sensul ca daca ar fi fost la alta echipa, ar fi primit mult mai multe cartonase galbene si rosii, fiind nevoit sa stea mai mult pe tusa decat sa jopace. La fel ca aseara, arbitrii ori se fac ca nu vad faulturile grosolane comise de el cotonogarul capitano, ori se limiteaza sa-l certe fara a-l sanctiona cum se cuvine. Si, totusi, chiar si in aceste conditii de supusenie a arbitrilor fata de echipa ce-l are printre fanii de elita, pe insusi regele Juan Carlos, ramos este lider necontestat la cartonase rosii si galbene in La Liga. Macelarul de ramos este si prost, nu doar mizerabil de rau, fiindca dupa ce un atacant a trecut o data de el cu mingea, a doua oara este doborat prin tehnici de kung -fu. Pe el nu-l intereseaza ca poate accidenta grav adversarii, pe el il doare sa nu fie depasit de adversar si nu-si face probleme cat de grav il loveste pe adversar... Real pretinde respect pentru rezultatele sale, dar cand ai asemenea jucatori gen ramos, carvajal si, pana acum 2-3 ani, pepe, care fac de rusine fotbalul, este o dovada de cinism sa te declari cel mai bun club din lume. N-ar trebui ca staff-ul sa ceara jucatorilor s a dea dovada de fair play? Mai ales ca faptele de vitejie se petrec in vazul lumii Si cand spun asta am in vedere si meciurile cu cantec din Champions League, unde echipa a fost clar favorizata de arbitri, dupa ce a fost favorizata si la tragerile la sorti, ce mai incolo incoace, miroase urat in culisele clubului..... Scria cineva de fotbalul englez unde cica, s-ar juca mai dur, dar greseste grav, in fotbalul englez nu vezi totusi, faulturi marca ramos.... Si, colac peste pupaza, macelarul ramos a fost ales fundasul cel mai bun din La liga, in ultimii 2-3 ani, asta, in mod sigur, doar fiindca e jucator-rupator la real..... Si o ultima remarca: Modric a luat balonul de aur fiindca e de la real si, daca nu se transfera CR7 la Juve, el ar fi fost premiatul, asa cum s-a intamplat si cu alta ocazie, adica fara sa merite cu adevarat.... Pentru anul acesta , probabil aranjeaza Perez sa primeasca ortopedul ramos trofeul, fiindca asta e ideologia lui, sa castige totul indiferent daca e pe merit sau nu....

Johnny (2 comentarii)  •  3 martie 2019, 14:56

@Liviu12....asta-i varsta ta? Du-te copile si e joaca la nisip...si pune-ti fata lui Ramos la baie :)))

JohnnyT (2 comentarii)  •  3 martie 2019, 14:57

@Liviu12....asta-i varsta ta? Du-te copile si e joaca la nisip...si pune-ti fata lui Ramos la baie :)))

Liviu 12 (29 comentarii)  •  3 martie 2019, 16:18

Pai mai Gioni baiat prostut, aici se vorbeste cu argumente. N-ai tu meciuri vazute in fotoliu cu Barca (ca e misto ca le bate pe toate) cate meciuri am eu vazute pe stadioane. @Alex, nu sunt fan Real, iti amintesc doar ca Suarez a facut gesturi de tot felul si la CM din 2014, si prin Anglia.... si n-am vazut astfel de Jumatati de articole. E oricum clar, ca lui Jumate i-au dat dreptate decat cei obsedati de Barcelona (si pe asta se si baza Jumate cand s-a apucat cica sa scrie si el compunerea), aceiasi care acum cativa ani ne spuneau ca Iniesta e mai mare decat Zidane... nu e fotbalul pt. toti din pacate, se vede clar ca unii care vorbiti aici n-ati dat cu piciorul in minge in viata voastra, ca ati jucat mai mult FIFA decat fotbal cu tricoul ud.... pacat. Oricum, eram abonat la Sportul romanesc, Sport 21 si apoi la ProSport in trecut, am si acum ziarele, si diferenta intre ziaristi este uriasa. Asta e generatia lucistilor, care l-au facut mare pe Lucescu, cel mai mare dintre cei mari, recunoscatori ca atunci cand erau inca in scutece prin anii 90, erau chemati sa stea gratis in Italia la antrenamentele Bresciei, se intorceau si cu sacosele pline acasa, si asta in vreme ce altii gen Piturca (pe care il antipatizez de altfel) ii injurau si le-nchiseau portile. Ca fapt divers, consider Barcelona peste Madrid in acest moment si ca a castigat pe merit, dar prostiile astea cu lupta dintre bine si rau sunt de copilasi de gradinita.

Mihai (1 comentarii)  •  3 martie 2019, 16:27

Daca un fotbalist are "momente in care ise intuneca mintile si nu mai e fotbalist"cum tu ai zis singur, atunci nu e niciodata un fotbalist. Sergio Ramos nu a fost la primul moment de genul acesta, ci a avut unele chiar mult mai grave ! El este genul de killer adevarat, ceea ce il scoate clar dintre cei mai buni fundasi din fotbal !!!!! Clar !

Tyn (3 comentarii)  •  3 martie 2019, 16:45

@Jean Paul ai dreptate ! Restul sunt...discutii copilaresti, ce face *** ramos, e vizibil de ani de zile !!! "ramos este lider necontestat la cartonase rosii si galbene in La Liga" all time !!!! Asta spune tot... Totusi, cea mai celebra rupere efectuata de puiutul lui Perez ramane cea din finala UCL contra lui Salah...aia despre care Buzarin (pentru care realul din Madrid straluceste mereu;-) ne invata ca n a fost cu intentie....Ca sa vezi unde duce excesul de praz...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

BigBear (5 comentarii)  •  3 martie 2019, 17:08

@liviu12 @dinamo_fan - de unde e ideea asta cu fotbalul care este sport de barbati si trebuie sa fie dur? Uitati-va la handbal, cum arata tipii care practica acel sport si totusi la orice tinere sau tragere se da fault. Fotbalul este un sport normal, nu de contact, de aceea exista rugby in Europa. Vrei sa fii barbat, sa te lovesti, trantesti, agati, tragi? Te duci la rugby si ai parte de asa ceva in cadru legal, nu te apuci de fotbal. Eu as fi foarte curios sa vad cat de violent este Ramos impotriva unui atacant masiv, gen Lukaku. Imi aduc aminte de un alt aparator extrem de dur, Jaap Stam, care mereu intra dur sa sperie atacantii, pana intr-o zi cand s-a intalnit cu Carsten Juncker, colosul de la Bayern. Dupa ce a intrat Juncker cu umarul in pieptul lui si l-a lasat fara aer tot restul meciului Stam a stat departe de Juncker, fara nici un fel de contact fizic. Cam aia e si cu Ramos, cu Zlatan nu ar avea curaj sa sustina ca fotbalul e sport de contact, pentru ca Zlatan e mare, rapid si violent si l-ar baga in spital.

Vali (10 comentarii)  •  3 martie 2019, 17:29

Mulți fani Real pe blog.Cum era daca era invers?Pique ,cot in gură Modrici?Demagogilor! Lasati-o mai moale....

Liviu 12 (29 comentarii)  •  3 martie 2019, 18:35

@BigBear... fotbalul a fost mereu un sport dur. Poti discuta personal cu fotbalisti romani care activau in anii 70-90 si vei auzi nenumarate povestiri reale. Unii s-au schilodit pe terenuri si trag apoi toata viata... si? Mediatizeaza cineva? Nici eu nu sunt de acord cu stilul lui Ramos si cu nervozitatea lui eterna, dar nici Puricele nu e chiar usa de biserica... am vazut si fotbalisti 100% fair-play. Ideea ca articolul e smecheresc, autorul nu da doi lei ca e vorba de Ramos, conteaza de fapt ca a fost lovit Messi! Asta nu o pot numi ziaristica sportiva, adica sa faci articol si sa spui ca Simeone duce fotbalul in evul mediu, exact acel antrenor care a reusit miracolul in 2014, sa sparga cei doi eterni poli. A reusit si Benitez cu Valencia, dar in perioade cand investitiile la Barca si Real nu erau ca-n ultimii 10 ani. Sa scrii articol in care sa spui ca patronul lui Nantes e criminal, doar ca vandut un jucator.... sa te entuziasmezi ca un copil dupa un meci de campionat si sa spui ca Messi e peste Maradona, cand doar in vara a fost o noua Cupa Mondiala, unde Messi a fost iar modest... E prea mult, e deja incercare de manipulare, e blog, nu e ziaristica sportiva. Chiar l-am laudat pe Jumatate cand a avut curajul sa-si recunoasca eroarea in cazut Simeone (desi nu cred ca ar fi facut-o daca in loc de Juve, era Barca), nu am nimic personal cu el.

motanul incaltat (39 comentarii)  •  3 martie 2019, 19:10

Ai uitat cel mai urat fault----impotriva lui Sallah in finala cu Liverpool....Fara nici macar un galben dar cu inca o finala cistigata.E doar un bataus.... Un credeam ca Neymar era bataus dar el e doar o pisicuta pe linga Ramos...

MatmaX (1 comentarii)  •  3 martie 2019, 20:47

Daca messi era mai inalt putin nu mai era fault. Articol inutil...

motanul incaltat (39 comentarii)  •  3 martie 2019, 22:11

pt. matamaX: Daca baba avea un c_o_i era ministru de razboi.

un cititor (1 comentarii)  •  3 martie 2019, 23:30

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

keepcalm (10 comentarii)  •  4 martie 2019, 4:03

@Liviu 12 Spune si celor de aici ce ai fumat de ti-a afectat atata de tare judecata, nu de alta da sa ne ferim si noi sa nu cadem in ridicolul in care ai cazut tu

aciduzzo (25 comentarii)  •  4 martie 2019, 8:55

Comentariile sunt de prisos. A fost o intentie clara asa cum de altfel Ramos ne-a obisnuit mai ales in El Clasico! Are intrari criminale care nu mai au nicio legatura cu fotbalul si am ajuns la concluzia ca Bumbescu pe langa Ramos era o biata dactilografa blonda! Pana si parlita aia de statistica ne spune ca in El Calsico, Ramos detine recordul absolut de eliminari si galbene asa ca.....Din aceasta dubla Real -Barca din punctul meu de vedere trebuie sa ramanem cu altceva.....si anume faptul ca se mai adauga un sezon in care Barcelona isi dovedeste superioritatea evidenta in fata Realului, lucru care se intampla constant de vreo 10 ani incoace!!...Restul e durere.....!!!!!!!!!!!!!!

keepcalm (10 comentarii)  •  4 martie 2019, 11:09

Toate ucl-urile din vitrina de pe bernabeu nu sterg umilinta pe care o traiesti cand te umileste dusmanul de o viata in propria curte, ba mai vine inca o echipa no name din catalunia si te mai umileste si aia

Liviu 12 (29 comentarii)  •  4 martie 2019, 14:17

Daca asa zice @keepcalm, asa trebuie sa fie. Cu siguranta ca Realul ar da maine la schimb cele 3 CL consecutive pt. cele doua victorii de saptamana trecuta cu Barcelona. Brava ba keepcalm, asa logica de multa vreme n-am mai auzit. Prefer sa fumez in continuare in situatia asta.

keepcalm (10 comentarii)  •  4 martie 2019, 14:32

@Liviu 12 Esti cam singur impotriva tuturor, nu spun ca trebuie sa fie asa, e doar parerea mea si mi-o sustin, tot nu ne-ai spus ce fumezi :)) App, cica a spus baloteli ca barcelona are doua terenuri, nou camp terenul de jucat meciurile de acasa si bernabeu pentru anttenament, daca privesti ultimele evenimente mai ca nu iti vine sa ii dai dreptate lui mario

Liviu 12 (29 comentarii)  •  4 martie 2019, 17:56

Mai copile, Jumate stia exact ca fanii barcutei se vor agita, stia el unde loveste. Stii care-i treaba, nu sunt singur, vei observa ca multi au fost mai destepti si doar i-au scris un rand lui Jumate, care spune cam tot.... uneori detaliile sunt de prisos. Oricum fanule mititel, sa stii ca despre cele 3 CL se va vorbi si peste 50 de ani, insa despre meciurile de saptamana trecuta 5 zile... La fel sta treaba si in cazul Cupelor Mondiale, de asta Pele si Diego vor fi mereu peste mititelul purice.

keepcalm (10 comentarii)  •  5 martie 2019, 4:33

Esti frustrat rau Liviu 12(cufrele se trag de la ani?), pele si maradona ar fi doar niste jucatori bunicei in fotbalul de azi, nimic mai mult, in ziua de azi fundasi gen ramos aplica ferm tactica mingea sau jucatorul, un jucator mai talentat putea dansa usor pe langa fundasi gen brehme sau briegel, daca era mai mic in acea vreme nu era nici o problema sa dea gol si cu mana , cat despre perla neagra nu prea are rost sa discutam, la ce lot avea brazilia in acea vreme putea bate si fara el in teren la fel de bine ca si cu el, pentru ca nu era singura perla din lotul braziliei, echipa braziliei era o perla, el doar sa nascut la momentul potrivit Si da, trebuie sa iti dau dreptate, cele 3 ucl(cum au fost castigate cei care au vazut evolutia albilor pana in finala stiu cum) vor ramane in istorie eu as mai adauga la fel si aceste infrangeri de pe terenul de antrenament din aceasta vreme a catalanilor asta ca sa il citez pe balotelli, toate cele bune da tot mai ramai cu o intrebare fara raspuns, nu ne-ai spus inca ce fumezi

Liviu 12 (29 comentarii)  •  5 martie 2019, 11:16

In primul rand Balotelli e doar un bufon, nu intereseaza pe nimeni ceea ce spune sau ceea ce scrie pe siteuri de socializare (din ceea ce era candva, doar cu asta a mai ramas). In al doilea rand, nu ti-ai argumentat cu nimeni ideea ca Maradona sau Pele erau doar bunicei in fotbalul de azi. Ai aruncat asa o vorba la moda printre cei de azi si gata, asta e argumentul tau. Evolutia fotbalului exista, desigur, exista si alte metode, alte medicatii, homoni cu gramada (Puricele stie de ce), dar automat daca Maradona sau Pele s-ar fi nascut azi, erau bagati in regimul de azi, nu cel de atunci, si beneficiau si ei de avantajele fotbalului actual! Serie A in perioada lui Maradona era la un nivel al apararilor inca neatins pana azi... si asta o spun statiticile. Marele Milan, pe care eu l-am prins, tu ma-ndoiesc, devenea campioana cu 39 de goluri marcate!!! Asta ce-ti spune tie? Ca erau aparari de circ sau foarte puternice? Sau in alt an campioana cu 17 victorii din 30 de meciuri! Intelegi? Si atunci care fotbal era mai puternic ca nivel si echilibru? Ala de atunci, unde Milan castiga greu in Serie A, dar rupea tot prin Europa, sau cel de acum unde Juve rupe tot in Italia, dar face c... pe ea la primul adversar serios in Europa? Maradona in fotbalul ala juca! Cu cei mai duri fundasi care au existat vreodata! Afla ce spun fratii Baresi, Maldini, Cabrini, Francini, Bergodi etc despre el... cei care l-au simtit in teren. Si astia erau titani in fotbal! O spun statisticile! In fotbalul care a dominat Europa cel mai clar! Da, fundasii aia de atunci erau mai duri si mai valorosi decat cei de acum care joaca in Spania, chit ca s-a mai dezvoltat tactica si miscarea in teren. Priveste rezumatele Seria A din anii 80-90 si atunci sa vorbesti! In al treilea rand, stim cu totii SI cum s-a cafilicat Barcelona la Londra in 2009! Mai vorbeste cineva despre asta? Pana sa ironizezi pe altii, pune mana si mai documenteaza-te, drag element din generatia Playstation!

keepcalm (10 comentarii)  •  5 martie 2019, 18:12

Stai calm cum de altfel iti spune si nick-ul meu, nu sunt un tinerel, daca perla neagra nu am apucat sa o vad, cand butoiasul atomic dadea gol cu mana lui dumnezeu si capul lui maradona(parca asa spunea presa atunci) si arbitrul ala venit din desert nu a vazut mana aia(oare care era nivelul fotbalului in tunisia de a ajuns asemenea specimen sa arbitreze un asemenea meci?) eram fan infocat deja al craiovei maxima, al diavolului milanez si al cormoranilor(liverpool), asa ca nu trebuie sa privesc nimic, stiu calitatea fundasilor si a atacantilor din serie A destul de bine, daca ai inteles ca nu imi place real ai inteles gresit, in primul rand sunt fanul fotbalului, ma uit la orice meci unde cred ca as putea vedea spectacol de calitate, padure fara uscaturi nu e, asa e si in fotbal, uscaturi gen ramos, pepe sau casemiro si-au facut loc si la real, nu sunt fanul lui cr7 insa mereu am admirat munca lui pt a ajunge sus, spun munca pt ca la talent e slabut fata de alti mari, aproape orice dribling al lui se vede ca e lucrat la antrenamente nu vine natural, deci da, ma uit si la real, cand joaca cu atleti sunt chiar fanul realului (nu il agreez pe simeone, el distruge nu creaza fotbal) App, ce se poate face cu acel playstation de care pomenesti? Poate e ceva cu, care se poate pierde timpul, uneori am nevoie Ps, tot nu ai raspuns la intrebarea mea retorica, ce naiba fumezi de te agita in halul asta?

Comentează