Theodor Jumătate

Vede întotdeuna partea luminoasă a sportului. Jumătatea plină a paharului, deși nu acceptă jumătățile de măsură

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Theodor Jumătate
Deziluzia naționalei îl afectează pe Stanciu

Nu tricoul galben, ci înfrângerile și atmosfera deprimantă l-au destabilizat psihic. El, Maxim și toți ceilalți au o revanșă de luat pentru a regăsi bucuria calificării.

La sfârșit de an, nu am avut nicio îndoială când am ales jucătorul anului. […]

...

În genunchi în fața dictatorului care te ignoră

Am nevoie de o pastilă împotriva durerilor de cap când citesc dedicația patetică a lui Șumudică pentru dictatorul Erdoğan. „Nu m-am întâlnit cu președintele, dar îl admir foarte mult. Am apreciat întotdeauna ce a făcut pentru această țară. Aș fi […]

...

Șumudică și trucul care seamănă cu un șantaj

Marius Șumudică, antrenorul revelației sezonului în Turcia, a fost dat afară de Gaziantep. E posibil? Da. Numai din cauza lui. A forțat ruptura ireparabilă. O are. Straniu mod de a te comporta când ești în vârf, printre cei mai buni.

[…]

...

Esența umilirii și întrebarea lui Demba Ba

„Ăla negru!”. Ce oribil sună! Pierre Webo nu are nume, nu e antrenor, e doar un nimic pentru Colțescu. Așa separă el oamenii. În cei normali și „ăia negri”. Și o face ca și cum ar fi ceva banal, intrat […]

...

Ironia lui Chipciu și lacrimile lui Dan și Cholo

Au fost mulți care-l condamnau și în timpul vieții. Pentru ei, arta creată de Diego, care a făcut oamenii fericiți la fel ca toate marile genii ale lumii noastre, e fără valoare. În ochii lor, Maradona înseamnă doar droguri, hoție […]

...

Un Dinamo real. Și falsul Dinamo

O conferință cu Mircea Rednic e ca o șampanie. Efervescentă. Nu te plictisești niciodată.

Permalink to Un Dinamo real. Și falsul Dinamo
marți, 26 februarie 2019, 10:35

Rednic e mereu în vervă, spontan, dinamic, amuzant, malițios, dur, rău chiar uneori, atac-contraatac, gegenpressing… Știe toate trucurile. Nu-i lipsește nimic în discuțiile cu ziariștii. Dar jocul, domnule Rednic, unde e jocul?

Nu există, e o utopie, acum și anul viitor. O utopie sau o mare farsă. Pentru că la Dinamo nu se construiește o echipă. Nu așa formezi o echipă competitivă, chiar dacă, atât de generos, ești tehnician-manager-finanțator-impresar.

Ridicați-vă privirea, Mister! Sus, la 920 de kilometri nord-nord-est, există un alt Dinamo. Dinamo Kiev.

Săptămâna trecută, împotriva lui Olympiakos, în Europa League, antrenorul Aleksandr Hațkevici, și el fost fotbalist la alb-albaștri, a avut pe teren 11 jucători crescuți la academia de juniori a clubului din Kiev.

Opt titulari și cele trei rezerve folosite. 11, cât o formație completă, toți ucraineani. De curiozitate întreb: i-ați văzut? Pentru Europa League, sunt buni! Chelsea va suferi în fața lor în „optimi”.

Dintre acești 11 jucători, șapte au fost promovați direct de la juniori, șase au mai puțin de 22 de ani, iar media de vârstă este de 23,2 ani. Cum vi se pare? Pentru mine, doar aceasta se poate numi o echipă construită, formată, creată, spuneți-i cum doriți. Să investești în propriul centru de juniori, să-i crești pe copii și să-i promovezi la seniori. Să crezi în ei și să joci cu ei!

Nu cu McDermott, Mustoe, Papazoglou, Zenke, Jaadi sau Parfait Mandanda. Fără valoare și fără viitor. Nu te poți numi fotbalist numai pentru că ai prins câțiva ani la academia lui Liverpool ori Arsenal sau pentru că ești fratele unui campion mondial. De ce au fost aduși? Carierele lor intraseră în colaps și aveau nevoie de o resuscitare?

Dinamo nu e echipa lor. E a lui Ricardo Grigore, a lui Vlad Muțiu. Dar ei doi sunt prea puțini printre titulari pentru sufletul unei echipe. Prea puțini. Și rezultatele vor fi aceleași: 1-2 cu Botoșani, 0-0 cu Călărași, play-out pentru evitarea retrogradării…

Comentarii (49)Adaugă comentariu

adi_stelistul (7 comentarii)  •  26 februarie 2019, 10:54

Acum, sincer, ii reprosati lui Rednic o boala de care sufera cam tot fotbalul nostru. Probabil pentru ca in cazul lui exista si niste circumstante legate de afacerile familiei. Dar pana la urma probabil ca Rednic profita de sistem pentru a avea si el o slujba si fata o ocupatie... nu stiu. Insa cert e ca ce ati scris aici e valabil pentru orice echipa de la noi. La Dinamo poate doar schimbarile prea multe intr-un interval prea scurt de timp au atras atentia. Altfel nu e o situatie deosebita.

ion ion (3 comentarii)  •  26 februarie 2019, 10:57

ce articol ***, ***, deci cu atac la rednic ce a avut la dispozitie rednic in toamna asta? cateva saptamani cu noua echipa? asteapta anul viitor, fii obiectiv in analiza si dupa aia tragi concluziile; cu alte cuvinte, nu te scapa pe tine inainte sa vina momentul, ***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Andrei79 (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 10:59

Diferenta e ca la juniori nu are nici un comision...

Alex (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 11:01

Dupa logica acestui jurnalist si CFR Cluj este o campioana falsa pentru ca nu are jucatori din propria academie.

Alex (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 11:03

Gresesti. Ar fi construit si Rednic echila cu juniori, dar nu ai cu cine. Cu Neicutescu si Giani nu ai viitor. I-a bagat, i-a incercat, nu au dat randament. Ciobi jr la fel. Din spate nu mai vine nimic. Nu vezi ca si Hagi se chinuie sa intre in play off cu jucatorii crescuti de el? Plus ca unele transferuri sunt foarte reusite. Atmane e bun, Ailiji la fel, Filip se misca bine, Montini e golgheter deja..fratii Jaadi sunt foarte buni..nu ai cum sa reusesti 100 la transferuri. Acesti jucatori au nevoie de timp. La vara pleaca alti 7, vin inca 10 pana gasesti calitate.

Nu conteaza (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 11:06

Ce echipa sa faci la noi cand nici nu le creste mustata la jucatori se vinde tot ...Sa ne aducem aminte ca asa zis conducatorul lui Dinamo a vandut tot ce a fost mai bun la academia de juniori a desfiintat echipa a doua ...ce poti face in conditiile astea d le jumate ?

serban (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 11:07

Jumatate s-a prins pe deaintregul! Rednic e integral o farsa!!!

Cristian (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 11:11

Nu prea inteleg care tineri? Tot ce-a fost tanar si format la Dinamo s-a dus la export in ultimii 10-15 ani, ba mai mult nici nu au confirmat cine stie ce in afara de un Radu Stefan. Ce jucator tanar a avut Dinamo in curtea sa, a plecat din cauza lipsei sanselor si s-a impus in alta parte? Toti cei care aveau ceva valoare au jucat si au fost vanduti la primele strigari. Intr-adevar problema lui Dinamo si a multor cluburi din Romania este ca nu mai produc jucatori dar noi ca tara, ca management si ce mai vreti dvs am ramas mult in urma la nivel de copii si juniori. Aici NU este vina lui Rednic, sa fim seriosi. Un patron nepricieput, neinteresat de fotbal si incapabil sa investeasca a condus la adancirea astei crize la Dinamo.

BidiGeo (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 11:13

Hai sa fim seriosi nu inteleg ce ziarist de sport sunteti cand comparatii Dinamo Buc cu Dinamo Kiev cand se stie ca echipa ukraineana este ajutata la greu cu bani de stat si oligarhi iar Dinamo Buc daca nu era Negoita avea soarta Rapidului.In ceea ce priveste echipa creata de Mircea Rednic este pe un drum bun incearca altceva cu jucatori platiti doar daca joaca bine altfel sunt out si daca este lasat in pace si nu ,,bombardat'' toata ziua cu astfel de articole ,,tendentioase'' eu zic ca va face treaba si la anul Dinamo va fi in primele trei echipe din campionat.

Alin (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 11:20

Pana in momentul de fata Rednic este singurul dinamovist care sa implicat a bagat și bani ... Eu zic săi dam credit și in sezonul următor !

George (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 11:21

Ce *** de articol!!! Asa ziar, asa jurnalisti….adica sunt cam pe JUMATATE obiectivi, iar pe cealanta JUMATATE afoni!!! Jurnalismul din Romania e mai mult distructiv decat constructiv. V-as propune, Domnule Jumatate, inainte de a scrie despre echipe din alte regiuni geografice, sa va aruncati un ochi si prin ziarele de specialitate a acelor zone. Cu siguranta, daca aveti bunavointa, veti avea multe de invatat.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Dragos C. (3 comentarii)  •  26 februarie 2019, 11:22

Dle Jumatate, care sunt jucatorii aceia tineri cu care poate castiga Dinamo campionatul? Pe orice jucator roman se cer sume exorbitante: uitati-va cat a dat Becali pe Oaida: 700.000 euro ! Si nici macar nu e titular la Botosani! Cu banii astia iei 3 jucatori mai buni de afara! Ce-a facut Hagi in cupele europene cu tinerii??? Ce-au facut marile talente ale lui Hagi dupa ce au fost vanduti? Chitu, Coman, Nedelcu, Ianis si ceilalti??? A devenit vreunul certitudine??? Vorbiti de Dinamo Kiev? Avem UN SINGUR fotbalist tanar in Romania de valoarea celor de la Kiev? Daca da, de ce nu au oferte de afara de la echipe de cupe europene?

nea Caisa (2 comentarii)  •  26 februarie 2019, 11:25

problema e ca cei adusi sunt niste jucatori mediocri veniti pe salarii mici, nu ca dinamo nu mizeaza pe tineri. dinamo nu are nici macar un tanar de calitate in lot.

Zonal magheru (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 11:28

A spus bine adi. O boala de care sufera tot fotbalul romanesc. Nu e o intimplare ca echipèle Romanesti nu trec de turul 2 in Europa league ca de C.l sa fi serious

_ge (2 comentarii)  •  26 februarie 2019, 11:45

Stii matale cum se construieste o echipa? D'ta dai un exemplu din Kiev, exemplu' care'i utopic in conditiile din Romania pentru toate echipele de aici nu numai pentru Dinamo. Rednic tre'sa fie realist si sa lucreze in conditiile date. Rednic o fi "tehnician-manager-finanțator-impresar" dar NU e PATRON. Jumatate de adevar e tot o minciuna d'le Jumatate.

Bogdan (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 11:45

Salut dle. Jumatate ! Prima intrebare pe care doresc sa ti-o pun este: In calitate de ce ati scris acest articol ? Va intreb asta, pentru ca toata suflarea DINAMOVISTA are incredere 100 % in domnul Mircea Rednic !!! Si atunci cu stupoare va intreb: In ce va erijati dvs. ? A doua intrebare pe care doresc sa ti-o pun: Ati vazut juniorii lui DINAMO ? L-ati vazut pe Popescu spre exemplu cum s-a aparat la golul incasat de DINAMO in meciul cu CFR Cluj ? Cum sa joci cu asemenea jucatori ? Cate sanse trebuie sa primeasca un jucator de 18-19 ani, ca sa demonstreze ceva ? Totul pleaca din pacate de la EDUCATIE, si nimeni se pare ca nu intelege acest lucru. A fost la voi un articol, un articol despre niste juniori. Acei juniori ascultau manele. Pana nu vom intelege ca manele = SUBCULTURA (caci manele astea iti induc, astea sunt reperele "morale" in versurile manelelor:( smecherie, bani, buze, dusmani, masini, bautura), nu vom progresa. Nu avem antrenori adevarati la copii si juniori. Acesta este adevarul si de aici trebuie sa pornim. Concluzionand : Cum ii puteti imputa lui Rednic, neselectarea acestor copii ? Ce rezultate au avut antrenorii dinaintea lui Rednic cu acesti juniori ? Credeti ca Rednic este nebun, si nu doreste binele lui DINAMO ? A treia intrebare pe care doresc sa ti-o pun: Rednic, este ultimul antrenor care a cucerit titlul cu DINAMO. Daca nu aveti probleme de memorie, caci vad ca suntem de-o varsta, a aplicat acesi metoda. A schimbat din temelii tot lotul, si rezultatele au fost urmatoarele : Titlul la pas, la mare diferenta de urmaritoare si calificare in primavara europeana !!! Pe acelasi tipar ca si acum. Asta nu inseamna automat ca va fi acelasi deznodamant, dar are toate premisele sa reuseasca si toata increderea noastra. Mai este ceva de comentat pe aceasta tema, si anume, ca ultima data cand a antrenat DINAMO, a adus jucatori ca Mevlia, Ghnoere, Pulic,.....jucatori de pe urma carora DINAMO a castigat bani !!! SI in incheiere o rugaminte catre GSP. Lasati-l pe Mircea Rednic in pace.

radu (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 11:48

Dermott, Mustoe poate o sa fie niste transferuri ratate deja Rednic are trei certitudini: Montini , Klimavicius si Aliji. Se vor integra si ceilalti, echipa se va omogeniza. Hai sa vedem dupa cateva etape din campionatul urmator ce mai comentati.

Demolarii (2 comentarii)  •  26 februarie 2019, 12:06

In anii 70-80, Rapid nu mai era o forta in fotbalul romanesc. Juca cu regularitate in A si B. Dar nu se mai apropia de performanta sportiva. Si totusi avea o multime de fani. De ce, pentru ca un sistem se hotarase ca condamne Rapid-ul la uitare. Trebuiau promovate alte echipe mai moderne. Steaua, Dinamo, Arges, Craiova, Victoria, Fc Olt etc. Acum sistemul o condamna pe Dinamo. Sa faca loc lui Viitorul, Fcsb, Astra, Voluntari, Chiajna etc. O condamna pentru ca in momentul de fata societatea care detine clubul are probleme financiare, in principal ca urmare a modului de gestionare a clubului in perioada 1998-2012, cand au fost facute tot felul de inginerii financiare de fosta conducere, cele mai cunoscute fiind: "Contractul de administrarea a Stadionului Dinamo" al carui beneficiar , in fapt, e o persoana fizica, si modul de transferuri prezentat in "Dosarul Transferurilor" , cu specificatia ca fosta conducere nu s-a constituit parte civila si nici nu a incercat in vreun mod sa recupereze vreo parte a prejudiciului, demonstrand prin aceasta atitudine complicitatea cu cei condamnati. Dar pe langa aceste fapte, fosta conducere a defectat sistemul de crestere si dezvoltare a sportivilor. Aici e si vina titularului dreptului asupra simbolului , Ministerul de Interne, care a preferat imaginea imediata si de scurta durata a unor rezultate sportive, decat imaginea cladita prin educarea prin institutii proprii, de personalitati, de oameni corecti, care chiar si fara o cariera sportiva la nivel de maturitate, sa faca imagine pozitiva MI in totalitatea sa. In prezent MI are nevoie de o imagine pozitiva. Dar sa revenim la articolul lui Jumatate. Cu o astfel de fundatie, cu o presiune in ceea ce priveste rezultatul imediat obtinut, din 2012 Fc Dinamo nu a reusit sa se adune, dar (la fel ca si Rapid 70-80) a castigat simpatizanti provocati de eterna poveste a "Mioritei" , a "n"-a versiune in desfasurare. Ca Dinamo nu a reusit sa se adune, se vede in numarul de spectatori prezenti la meci, care cu greu se regasesc in actualul mod de exprimare a clubului. Si aici e vorba, nu doar de cum joaca echipa si ce loc ocupa in clasament, ci si de modul in care clubul le arata respect prin modul de organizare a meciului, prin imaginea si modul cum o intretine. De pilda galeriile lui Dinamo, ar putea sa ajute clubul si prin organizarea securitatii pe stadion, si cu alte activitati care sa faca spectatorul neutru sa aleaga arena Dinamo, pricajita, in detrimentul Arenei Nationale. De asemenea ar putea atrage foste glorii care sa comenteze meciurile echipei Dinamo pe stadion, sau pe canale media proprii sau nationale. In momentul de fata, nici o televiziune sau Radio nu au comentatori care sa fie neutri fata de Dinamo. Intorcandu-ne la asa zisa tema a articolului, esecul de a creste jucatori autohtoni competitivi este evidentiat de clubul Viitorul. Are 4 participari succesive in cupele europene, si performanta 0. Jucatorii, cu mici exceptii, care au ajuns pe la alte echipe s-au remarcat prin viata nesportiva dusa (a se vedea reprosurile lui G Becali la adresa jucatorilor veniti de la Viitorul) sau violenta verbala (G Iancu a fost eliminat de la loturi pentru un asemenea gest). Echipele nationale nu au performante. Exceptia cu U 21 vine in special plombelor din Italia si Anglia care a pus presiune..... Alt model de crestere si educare a juniorilor nu este dezvoltat in special datorita lipsei unor reguli de protectie a tinerilor impotriva presedintilor sau impresarilor care incearca sa profite de pe urma lor (ex. Stanciu sau Rotariu, dar si altii) si care ii plimba pe la echipe, le fac imagine datorita pauperitatii din presa romaneasca, si a altor tipuri de legaturi, dar nu ii educa ca personalitati independente, capabile sa isi creioneze singure interesul. Sincer, din tot ce a avut la baza sportul romanesc inainte de 90, inclusiv metodele de gestiune a finantelor, au fost preluate si dezvoltate doar partile negative. Echipele sportive au fost create ca si simboluri a valorilor si a modului cum acestea sunt puse in practica de comunitatea pe care o reprezinta. Desi, multe au patroni, nu pe ei ii reprezinta. Ei doar fac parte din club. Ca o concluzie, reprosul lui Jumatate ar fi corect daca ar fi facut presedintelui R Burleanu, sau G Iorgulescu. Rednic si Dinamo de azi are alta tema de rezolvat. Dar poate domnul Jumatate ar putea sa-l intrebe pe G Becali, fost europarlamentar, pe D Dragomir sau A Iordanescu, fostii parlamentari, pe E Lipa sau G Szabo, fosti ministrii, ori chiar pe actuali R Burleanu si G Iorgulescu, despre ce masuri au luat. ori sa-i intrebe ce cred ei ca se poate face pentru dezvoltarea tinerilor ( un campionat universitar in loc de Liga a 3-a de exemplu) , ce prevederi financiare ar trebuii aplicate prin Lege ( din cate am inteles o astfel de actiune este intrprinsa de presedintii altor federatii sportive. Dar poate fotbalul nu are nevoie)......

mariuss72 (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 12:12

Logica tot la jumatate e? Dinamo a avut in lot destui jucatori tineri romani, multi promovati din propria pepiniera, ce au facut acestia? Tircoveanu, Neicutescu, Moldoveanu, Popescu, toti promovati la echipa mare, cu ei in teren, Dinamo se ducea direct spre Liga 2. Facem un articol pe genunchi, tendentios, neprofesionist, fara sa luam in calcul contextul fotbalului nostru. Cfr sau Fcsb, liderii campionatului, ei cum promoveaza tinerii fotbalisti romani?

Ash Ra (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 12:13

:)))) auzi tu esti o jumatate de farsa sau o farsa integrala? Mai bine inchizi si pleci acasa tot, nu doar jumatate

gogu (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 12:52

domnule ziarist ai dreptate DAR CARE TINERI PT CA tinerilor de la dinamo li s a acoradat deja prea multe sanse ,vedeti tinerii care ajung afara se intorc in tara cu capul plecat ,gigi becali a cumparat cei mai buni TINERI DIN TARA si n a castigat campinatul poate o sa l castige daca umbla cu valize dar e usor sa stai pe margine si sa faci pe lupul moralist ,ma intreb de ce nu spui de dinamo al lui badea care a falimentat clubul si psd drept multumire i a facut cadou stadionul ,morala ar fi ca daca in tara asta duci o firma la faliment STATUL ATI DA CADOU UN STDION GRATIS IN CENTRUL CAPITALEI

Dragos C. (3 comentarii)  •  26 februarie 2019, 12:54

Pe langa lipsa de valoare a tinerilor fotbaliști romani, despre care scriam mai sus, as mai adauga si lipsa de educatie, chestie care tine de societatea romaneasca! Talente ar fi, dar seriozitate si munca, deloc! Chiar daca se afirma ca talente la 17-18 ani, nu ajung niciodata valori certe pentru ca sunt neseriosi, nu muncesc la antrenamente, nu au o viata sportiva adecvata, incearca doar sa pacaleasca un patron si cum au pus mana pe ceva bani, care lor li se par foarte multi, s-a terminat cu fotbalul: ***, alcool, tigari, pariuri, pacanele, manele, petreceri. Avem o groaza de situatii de acest gen: Alibec, Patrick Petre, Steliano Filip, Chitu, Gabi Iancu, Gabi Enache, Florinel Coman, Golofca, Raphael Stanescu, Gicu Grozav, Mitrea, iar lista poate continua la nesfarsit...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Ciprian (3 comentarii)  •  26 februarie 2019, 13:16

Jumi, daca vrei sa scrii ceva si sa nu te faci de ras, intai te documentezi, il intrebi pe preopinent ce vrea el sa faca si abia apoi te apuci de scris. La Dinamo trebuia ras aproape tot din temelie, majoritatea jucatorilor nu erau nici de C. Apoi a adus alti jucatori in loc, greu sa-i nimereasca din prima pe toti. Daca nimereste 5, 6 buni in lotul asta, mai nimereste alti 5, 6 la vara si aia e. In situatia in care e Dinamo acum cu Negoita, care nu da niciun ban pe jucatori, nu ai alta solutie. Sa bagi juniori, nu ai ce. Toti sunt praf si pulbere. Ultimul mai acatarii, Costache, a fost uschit, cum a ridicat nitel capul. Dar la voi e greu cu documentarea.

Ciprian (3 comentarii)  •  26 februarie 2019, 13:17

Inca ceva, cu scuzele de vigoare. I-am mai zis si altuia ieri. Aveti grija, ca doar ca *** nu cred ca e suficient de calitativa sa rezistati. Trebuie sa va apucati serios de taiat lemne, vorba alora de ieri, altfel falimentul va paste.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

redbuldog (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 13:36

Dl.Jumatate are dreptate,dar pe 1/2..!Ca nu se promoveaza tinerii din pepiniera,e o lacuna mai putin care tine de Rednic,cat mai mult de sistemul instituit de dl.Negoita.De ce sa desfintat echipa 2-a singura in care puteau creste si evolua,juniorii,ori cei iesiti din perioada under 21..!?Cat timp a evoluat Ghnoere la club,a jucat cateva meciuri si la Dinamo 2,fara sa-si piarda valoarea..dar pe aici au trecut si Nedelcearu,Rotariu,Filip,A.Radu etc,care au fost ulterior transferati afara,deci utilitatea unei echipe satelit,este evidenta! Acum ca Mircica,incerca marea cu degetul,nu e chiar dezastruos,e adevarat ca din cei 15 nou veniti,doar 2-3 evolueaza constant multumitor la echipa,mai sunt cativa care nu au debutat inca,dar adevaratele concluzi se pot trage la sfarsitul sezonului..cand antrenorul/manager/impresar va trebui sa raspunda!

reddogsv (2 comentarii)  •  26 februarie 2019, 14:23

In conditiile un care tot ce e mai bun din tara cumpara ciobanul iar Neputiinta nu vrea/ nu poate mai mult pe cine ai vrea sa aduca Rednic? In situatia in care tineretul din ziua de azi, pasionat de tatuaje si figuri viseaza imbogatirea rapida ce ai vrea domnule,, ziarist"? Nu oare tinerii care au evoluat sub Bratu au adus Dinamo pe acest loc? Ce sa faca Rednic in 4 etape? A adus rapid jucatori liberi de contract pe care nu trebuie sa-i inveti sa se lege la sireturi si sa dea o pasa mai lunga de 2 metri. O fi si dumneata un Raducioiu, un Dinu sau Panduru cu intelectul la Jumatate. Ironia sortii....

reddogsv (2 comentarii)  •  26 februarie 2019, 14:31

N-are nici un comision, vorbiti aiurea. Si daca ar avea ce va poarta grija? Omul a demonstrat ca iubeste clubul, il imprumuta si trebuie sa se incadreze intr-un ,,buget" si lucreaza fara salariu. Din pct meu de vedere poate sa ia comisioane cat doreste doar sa-mi redea mandria de a fi dinamovist. Strambul a demostrat ca poate face echipa din nimic, iar la ultimul descalecat a jucat o finala de Cupa, pierduta in prelugiri iar pana la anul mai este mult. Nu o mai faceti pe-a Mama Omida si vedeti-va de meserie daca stiti pe ce post ati fost angajat..

psi79 (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 15:12

Foarte bun si corect articolul. Cu tot respectul pt Rednic, a gresit in toamna strategia. trebuia insistat mai mult cu tineri de la noi din curte. Ce a schimbat? Ce a dat afara a adus acum...cam la fel. Nu se vede diferenta de valoare!

jumatate (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 15:27

Jumatate de jurnalist...

kross (2 comentarii)  •  26 februarie 2019, 15:28

Domnule ziarist,Daca vreti sa scrieti un articol serios,va rog sa mergeti la cele mai bune cinci,,academii" de la noi si dupa faceti o comparative cu cele mai slabe cinci centre de junior a echipelor din prima liga din Spania.Am ale Spania pentru ca copii nostril au calitati asemanatoare.Veti vedea ca la nici un centru nu se face ce trebuie.Pentru ca trebuie bani.Fotbalistii se cresc de la cinci ani,cu o monitorizare extreme de atenta din partea antrenorului,medicului,preparatorului.La noi sant centre care nici macar nu au antrenori. Sa vedeti si la fcsb,la grupele de copii este un batranel care cu siguranta nu stie sa foloseasca o tableta.Credeti ca va reusi sa monitorizeze toti parametrii copiilor din cap?La disciplina primitive sta bine. Centrele sant subfinantate si ca exemplu de finantare si ce rezultate se pot scoate,uitativa la Miercurea Ciuc.In trei ani de finantare a ajuns cu trei echipe in liga elitelor la juniori.Acum intelegeti? Daca nu venea Burleanu sa-i forteze pe unii,nu se realiza nimic. Avem copii si juniori talentati dar nu exista o strategie clara in legatura cu ei.Nu vedeti ca toti sant usor accidentabili? De ce? Pentru ca nu exista doctori la juniori.

Emilian (9 comentarii)  •  26 februarie 2019, 15:46

Excelent articol! Ceea ce se intampla acum la Dinamo e o mascarada, nu constructia unei echipe! De altfel, Rednic este duplicitar: in urma cu 2-3 ani Rednic a plecat exact pentru acest motiv, anume ca el voia sa faca echipa pentru a se bate la titlu, iar Negoita vindea imediat ce aparea un jucator mai rasarit. A aduce 15 jucatori adunati de pe drumuri in decurs de 2 luni nu inseamna constructia unei echipe. Nu poti face nimic pe termen scurt, doar pe termen lung. Iar Dinamo a dovedit ca nu are decat strategie de supravietuire pe termen scurt. Rednic e antrenor bun, dar caracterul lui e discutabil.

geo (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 16:33

Bai Jumatate, te credeam mai istet,daca tot vrei sa-i compari cu aia din Kiev,spune taticu si adevarul , patronul alora a pompat zeci de milioane de uro ,plus alte zeci de milioane de la stat .Cand negoita va investi la fel de mult ca Surkis de la Kiev,atunci vino bai pa na ra m. si compara ce face Rednic .Nu aveti nici macar decenta sa spuneti adevarul ,sunteti doar niste ziaristi cu facultatea terminata la Spiru .

MZM (16 comentarii)  •  26 februarie 2019, 16:36

Domnule ziarist, cred ca era foarte instructiv de discutat realizarile lui Rednic de la ultimul lui... descalecat la Dinamo, inceput in 21 oct. 2018 cu jocul Dinamo-Dunarea 1-1. In campionat are urmatoarea linie de clasament: 14 4 6 4 15-17. Deci18 puncte, din 42 posibile! Din cele 4 partide castigate trebuie scazute doua (cu Craiova 3-0 si cu Iasi 3-0) care, se stie, au fost realizate cu ... ajutorul (acordul) celor 2 echipe vizitatoare!! Daca tinem cont ca si victoria de la Sepsi, 1-0, a fost cu cantec (daca nu chiar cu... fanfara), cu ajutorul arbitrului (11 m. discutabil), mai ramane doar o singura victorie din cele 4 ale... marelui antrenor M.R. Dar acea singura victorie, din etapa a14-a (Voluntari-Dinamo 0-1), sa fim seriosi!, a fost obtinuta in minutul 94, din 11 m.!!! Hopa!... Si atunci sa socotim: ”cat fac, copii, 4 scazut din 4, cine stie?”... ”Zero, doamna invatatoare!”. ”Bravo, copii!”. La aceste ”realizari” ale ”Puriului” trebuie adaugata si eliminarea din Cupa, infrangerea memorabila din 1 nov. 2018, in fata... cunoscutei echipe CSICSEREDA (Liga a 3-a, pare-mi-se!) cu 8-9!!!??? Sa iei 9 (noua!) goluri de la... CICSEREDA, trebuie sa ai nervii tari, ca sa nu o iei razna! Oricum, lui Rednic trebuie sa i se dea incredere, in continuare, pentru ca mai are multe de spus, ca de facut...

ion ion (3 comentarii)  •  26 februarie 2019, 16:44

articolul e scris cu jumatatea care lipseste ...

Bratosin Adfian (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 17:06

*** pe habarnistul asta. Vai steaua, pardon, fcsb-ul lui de jurnalist. O caricatura.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Waves (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 17:17

Domnule numai prostii scrii de obicei ,pai Rednic a făcut echipă asta acum, nu a trecut mult timp că să tragi concluzii.Care tineri domnule ? Fotbalul românesc nu mai produce fotbaliști de valoare ,și uite la FCSB ce mangusta de echipa are cu așa zisi cei mai "valoroși tineri "din campionat,de 3 ani nu câștigă nimic pe plan intern.Tot CFR cu jucătorii aduși de afara au performanțe interne.Sincer nu te poți apuca de altceva? Că la fotbal ești total pe lângă fenomen.Te ai putea apuca de muzică ,ce zici?

Sibelius (2 comentarii)  •  26 februarie 2019, 17:22

@alex: CFR a brevetat modelul "castigam titlul fara romani". Celelalte echipe l-au copiat. Au castigat ceva pe plan european? Nu. In schimb au intrat pe capete in insolventa, unele chiar au disparut, iar "Cosmin Cosma" predecesorii sai si urmasii urmasilor sai se vor plange ca nu au baza de selectie pentru nationala. Situatia ideala de "lose-lose".

Laurentiu (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 17:35

Daca erai un jurnalist obiectiv si impartial, nu faceai comparatie intre Dinamo B. si Dinamo K. De ce nu ai comparat Viitorul cu Dinamo K???? Viitorul aplica aceeasi strategie ca cei de la Dinamo K. Dar ca sa nu suparati regele, a carui echipa a fost ciuca batailor in Europa, nu ati facut aceasta comparatie. Fotbalul intern nu conteaza, domnilor. Nu avem fotbal in Romania. Avem circ. Atat.

Marian Gavrilescu (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 17:50

Excelent punctat! Sunt de aceeasi parere. Dinamo se indeparteaza de brand folosind tehnici de Voluntari sau Chiajna. Cu regret! Nu mai avem rabdare!!!

Musat Bogdan (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 20:30

Un articol genial de prost...voi astia de la *** deveniti din ce in ce mai penibili!!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ONG TSP (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 20:41

De ce echipele de fotbal din Romania anilor 1975-1995 aveau rezultate mult mai bune decat in ziua de astazi? De ce se scot sume imense de valuta din tara platindu-se fotbalisti straini si banii nu sunt investiti in fotbalistii juniori romani de perspectiva si baze moderne sportive de antrenament?

tindala (6 comentarii)  •  26 februarie 2019, 20:47

E clar,dureros de clar ca echipei actuale ii va fi greu in play off, unde va juca cu echipe mai bune-la ora actuala-cum sunt Botosanii,Gaz Metan-daca nu-l mai decimeaza Becali-sau cu echipe cam de aceiasi valoare, ca Iasii si Hermanstad!Iar daca joaca tot cu astia,nici vorba sa prinda play off in sezonul viitor!Si atunci,care sunt optiunile?Bani nu sunt!Si daca nu sunt bani,risti sa aduci jucatori tot ca astia-cu toate ca eu unul nu inteleg cum o echipa aflata in insolventa ca Gaz Metan, a adus jucatori asa de buni,la fel cum si Botosani si-a adus jucatori foarte buni,chiar si Iasi,numai Dinamo si-a adus numai ciurucuri-in afara de Montini!Pentru ca si la vara,jucatorii liberi de contract vor veni numai dupa incheierea perioadei de transferuri in campionatele din Vest,deci nu se va putea conta pe ei la pregatirea de vara si vor veni dupa inceperea campionatului si vor fi bagati sa joace nepregatiti-vor fi fortati- riscand sa ii compromiti sau sa se accidenteze si pana se mai leaga relatiile de joc,trec 10 etape,apar criticile si se repeta istoria!Si atunci?Ce-i de facut?E clar ca singura optiune e sa chemi catzeii lui Bratu inapoi in haita si sa mai cresti si alti catei!Augh!Augh!Augh!

constantin (8 comentarii)  •  26 februarie 2019, 22:47

Nu cumva aţi greşit adresantul? Parcă Negoiţă conduce Dinamo de nişte ani.... Rednic a venit ca pompierul de serviciu, să salveze ce se poate, dacă se poate. Ca să facă echipă de juniori...îi trebuie ani. Este dispus cineva să-l lase? Asta este întrebarea, dacă eşti de bună credinţă.

custov (3 comentarii)  •  27 februarie 2019, 7:12

toderas ,voi la ziarul BUN pentru impachetat peste aveti norma sa scrieti RAU de DINAMO si de REDNIC???????????????Doamne da sa va vi se termine CERNEALA!!!!

cutzu (3 comentarii)  •  27 februarie 2019, 14:25

Deci matale ai vrea in FOTBALUL ACTUAL CONDUS DE IMPRESARI SI MANGERI DE CLUB CORUPTI, MANA IN MANA sa doseasca banul, SA JOACE cu jucatori DIN PEPINERA PROPRIE? Si asta o spui in *** AL LUI FCSB PE UNDE AU TRECUT SUTE DE JUCATORI SI 20 DE ANTRENORI...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Vasi (1 comentarii)  •  27 februarie 2019, 22:20

Bai oameni buni, daca schimbi antrenorii ca pe chiloti, nu e bine, daca nu il schimbi tot nu e bine, cum e bine fratilor? Eu ma bucur ca lui Rednic i se dau sanse, lasati ma omul sa-si faca meseria, cu ce ar ajuta pe Dinamo daca l-ar da afara pe Rednic? Pe cine ar putea Dinamo sa aduca in locul lui? Voi poate nu ati inteles, problema la Dinamo nu e antrenorul ci conducerea. Cand negoita o sa inteleaga ca nu poti face profit fara investitii, atunci Dinamo o sa redevina ce a fost, pana atunci, ne batem in play-out.

dodo (14 comentarii)  •  28 februarie 2019, 0:59

Cu toata dragostea, azi i-am urmarit pe piticotocii minune Messi si Modric. Nicio treaba cu fotbalul; Va rog sa nu-i mai comparati cu magnificii Pele, Maradona, Cruyff sau CR7!

Comentează