Theodor Jumătate

Vede întotdeuna partea luminoasă a sportului. Jumătatea plină a paharului, deși nu acceptă jumătățile de măsură

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Theodor Jumătate
Deziluzia naționalei îl afectează pe Stanciu

Nu tricoul galben, ci înfrângerile și atmosfera deprimantă l-au destabilizat psihic. El, Maxim și toți ceilalți au o revanșă de luat pentru a regăsi bucuria calificării.

La sfârșit de an, nu am avut nicio îndoială când am ales jucătorul anului. […]

...

În genunchi în fața dictatorului care te ignoră

Am nevoie de o pastilă împotriva durerilor de cap când citesc dedicația patetică a lui Șumudică pentru dictatorul Erdoğan. „Nu m-am întâlnit cu președintele, dar îl admir foarte mult. Am apreciat întotdeauna ce a făcut pentru această țară. Aș fi […]

...

Șumudică și trucul care seamănă cu un șantaj

Marius Șumudică, antrenorul revelației sezonului în Turcia, a fost dat afară de Gaziantep. E posibil? Da. Numai din cauza lui. A forțat ruptura ireparabilă. O are. Straniu mod de a te comporta când ești în vârf, printre cei mai buni.

[…]

...

Esența umilirii și întrebarea lui Demba Ba

„Ăla negru!”. Ce oribil sună! Pierre Webo nu are nume, nu e antrenor, e doar un nimic pentru Colțescu. Așa separă el oamenii. În cei normali și „ăia negri”. Și o face ca și cum ar fi ceva banal, intrat […]

...

Ironia lui Chipciu și lacrimile lui Dan și Cholo

Au fost mulți care-l condamnau și în timpul vieții. Pentru ei, arta creată de Diego, care a făcut oamenii fericiți la fel ca toate marile genii ale lumii noastre, e fără valoare. În ochii lor, Maradona înseamnă doar droguri, hoție […]

...

Nu e el viitorul selecționer. Sper

La Olăroiu, toate aceste nume și trofee lipsesc. Și nu cred că vor apărea vreodată.

Permalink to Nu e el viitorul selecționer. Sper
luni, 23 noiembrie 2015, 10:45

El e Cosmin Olăroiu, antrenează parcă de-o viață în Golf și tocmai a jucat, cu Al Ahli, finala Ligii Campionilor Asiei. A pierdut-o. Scolari și chinezii lui Evergrande l-au învins.

Din acest punct pleacă discuția. De la înfrîngerea de sîmbătă. Și de la faptul că, în opt ani în această parte a lumii, n-a cîștigat nici măcar un trofeu continental. Zero absolut în Asia! E lăudat pentru cele 11 cupe locale cucerite la echipele sale cu mulți Al, Hilal, Sadd, Ain și Ahli, printre saudiți, qatarieni și „arabi uniți în Emirate”, dar acolo fotbalul e mai puțin dezvoltat ca acele curse de dromaderi controlați prin joystick de „călăreți” de jeepuri pe marginea deșertului!

De aceea nu-l vreau pe el selecționerul nostru după Euro. Pentru că n-a demonstrat nimic. E un mare antrenor în EAU? Nu mă interesează! E într-adevăr valoros? Trebuia să plece și să caute performanță în Europa, aici ar fi fost examenul real. Să ia un team din Vest, să reziste și să învingă. Dacă poate. Vîrsta e încă bună, are 46 de ani.

Două dileme: dacă nu a primit nici o ofertă, e rău. Înseamnă că Occidentul nu-l vede, că tot ce face în Orient e ignorat. Dacă, din contră, a fost curtat, dar a refuzat o asemenea provocare, e și mai rău. Atunci, îi lipsește ce e mai important la un antrenor. Curajul.

În octombrie 2014, cînd Pițurcă abandona „naționala” pentru Al Ittihad, un club care l-a concediat în mai puțin de un an, spuneam că nu l-aș vrea pe Boloni selecționer în acea perioadă. De ce? „Vacanțele” sale în fotbalul arab erau prea multe. Mă durea că părăsea Europa, fiindcă țineam la el. E prea bun pentru Golful Persic.

Între cei doi e însă o diferență. Foarte mare. Boloni a fost campion în Portugalia, a luat titlul și în Belgia, a propulsat-o pe Rennes spre un istoric loc 4 în Franța. L-a descoperit pe Cristiano Ronaldo la Sporting, i-a dat elan lui Varane la Lens, siguranță lui Cech la Rennes și aripi lui Witsel la Standard.

La Olăroiu, toate aceste nume și trofee lipsesc. Și nu cred că vor apărea vreodată.

Comentarii (59)Adaugă comentariu

alin (2 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 11:09

Corect! Corect! Ai mare dreptate

D’Artagnan (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 11:28

***….esti doar o Jumatate de jurnalist 😐 mic si prost facut gramada .

Narcis (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 11:30

Cand ajunge si Boloni, intr-o semifinala Uefa sau in finla Champions League AFC? Ca tot il lauzi, dar ca antrenor nu a mai realizat nimic de 6 ani. Cat despre Olaroiu e mult mai bun decat Contra, care nu a reusit pe la chinezi, Petrescu pe la arabi sau altii care nu au facut nimic prin romania si au doar nume si sa nu va aud cu Hagi, mai ales ca e patron de club. Daca voi vreti secunzii de acum Moldovan si compania, nuo sa ne calificam la mondial.

G48ri3l (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 11:32

Iar tu te numesti jurnalist, pentru ca..??? Nimic. Nu ai dezvaluit nimic in viata ta, nu ai contribuit cu nimic la dezvoltarea presei, mai mult ai contribuit la ingroparea ei, nu faci decat sa improsti cu noroi in oameni, care prin munca si la nivelul la care au avut sansa sa lucreze, au reusit anumite performante, tu cu ce performante penibile te poti lauda?? Cu niciuna. Iar la fotbal, e clar, ca nu te pricepi, nici cat un motan la motociclism, din moment ce-l considerai pe Piturca mare antrenor, pentru ca „tineai la el”. Nu zic ca Olaroiu e mare antrenor, dar daca Piturca a putut antrena nationala Romaniei, iar in Golf (pe care tu il blamezi, desi joaca fotbalisti care au impresionat la un moment dat in Europa), a fost dat afara dupa mai putin de un an, cred ca Olaroiu este mai mult decat avizat. In concluzie, te bate logica rau de tot….sau poate esti doar un ipocrit superficial.

dzzz (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 11:32

Aha, l-a batut Scolari, deci Olaroiu e slab. Prietene, tu stii cu ce s-a ocupat Scolari, la viata lui de antrenor?

marius2000 (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 11:41

Nu stie nici ca Boloni e dat afara de la arabi (al caror fotbal e prea slab pentru marele Laszlo). Aaaaa….si a uitat cum a tratat ultima data acest antrenor nationala Romaniei: cu spatele, bineinteles!

Owen (2 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 11:44

Si daca l-a batut pe Scolari?!? Articolul de mai sus e cat se poate de pertinent, nu are valoare, Olariu stie sa faca bani (bravo lui), dar atat, nu e antrenor bun.

eugen (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 11:46

De acord cu ultimii 2 antescriitori!!!!
Logica pe Jumatate: daca te bate Scolari nu esti bun!!!!!!
Cred ca in ciuda declaratiilor dvs vedeti doar jumatati de masura!!!
Si, tam nesam, de ce acest articol acum??!!
Scrieti cumva la norma ???

Marco Polo (2 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 11:51

mai jumate de cerebel, dar o semifinala de cupa uefa la 36 de ani nu reprezinta un argument pentru inteligenta ta?!

FYRY (3 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 11:51

poate vrfea numai bani…si in acest caz tre lasat in pace,daca numai asta vrea ,o face mai bine ca il luce de ani buni,n ai calitate sa te pronunti tu o jumatate de pseudo jurnalist ,daca va castiga el trofee sau nu,deocamdata el a fost unicul om care m a facut pe mine ,un fan CRAIOVA sa platesc 35 lire sterline pe RIVERSIDE si timp de o repriza sa strig steaua.vezi ti de jumatatea ta penibila

Cipuinho (2 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 11:52

ok, Olaroiu a ratat finala ligii campionilor Asiei, ramanand fara trofeu continental, n-a antrenat in Europa la nivel continental in afara de Steaua insa cred ca e prematur sa spunem ca nu are capacitatea sa conduca echipa nationala.
Sa nu uitam ca totusi Olaroiu este printre putinii care a reusit sa se impuna in Orient si este in continuare foarte apreciat. Boloni a avut putine performante si e pe faras la Al Ittihad.
Olaroiu n-are oferte din occident probabil fiindca ar fi cvasi debutant in Europa, are nevoie doar de o sansa si sunt sigur ca se va impune si acolo.
Olaroiu este un bun strateg, un bun psiholog si mai ales foarte pasionat in meseria de antrenor.
daca ar fi sa aleg intre Olaroiu, Boloni si Iordanescu, cu siguranta as merge pe mana lui Olaroiu

john (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 11:53

narcis, dzzz si un gabriel cu multe cifre! numai cunoscatori in ale fotbalului! doar ei au dreptul sa si spuna punctul de vedere! pentru ca ei sunt atoatecunoscatori in ale fotbalului! ceilalti sunt doar niste nimeni in drum care nu si pot da cau parerea despre marele olaroiu! cel mai mare antrenor roman in fotbalul arab! :))))

Steaua1986forever (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 11:55

Iti recomand sa urmesti filmul Ronaldo (2015) si o sa vezi cat de mult „l-a descoperit” Boloni la Sporting pe Ronaldo. Asa, ca fapt divers. Da, e echipa unde juca Marius Niculae si era considerat mare jucator. Exact. Incearca sa te uiti dupa impresarul lui Ronaldo, sa vezi ce fel de contracte ii negocia si apoi discutam despre Boloni, Alex Ferguson, Mou, etc…si alti antrenori „mari”. Si apropos, sa te bata Scolari, nu stiu daca e chiar atat de mare „rusinea”, sau probabil si el este un antrenor extrem de slab? Cat despre nivelul „ligii campionilor asiei”, hmm….se joaca un fotbal cu mult peste liga1, crede-ma…cand a fost adus selectioner Razvan Lucescu cu ZERO experienta internationala (ma rog, singura lui „experienta” a fost ca a pierdut in fata lui Olaroiu cu Steaua in Europa) intr-o perioada in care fotbalul romanesc era la fel de slab ca si acum, imi aduc aminte ca foarte multi jurnalisti scriau tot felul de osanale adresate „tanarului selectioner” (unii dintre noi stiam cum sta treaba si de ce sunt scrise). Daca suntem cinstiti cu noi insine avem 2 variante de selectioner: strain sau antrenori romani candva in voga care antreneaza la capatul lumii intr-un fotbal „slab” (Dan Petrescu, Olaroiu). Ce o sa alegem? Probabil tot un „fost” ca Iordanescu. Sau poate cine stie, ramane juniorul (Lucescu ori Iordanescu) fara contract si il (re)aducem cu mare fast drept salvatorul nationalei dupa esecul rasunator de la Euro 2016.

gogu (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 11:55

foarte corect!

Opris Mihai (2 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 11:56

Nu cred ca e vorba de curaj ci de faptul ca acolo castiga enorm de multi bani. Olaroiu nu e doar antrenor, are si multe afaceri deci e clar ca pentru el sunt importanti banii.

stefan (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 11:56

asta cine mai e de isi da cu parerea despre Olaroiu? 🙂

Burkli (2 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 11:56

Nu inteleg de ce apar atat de repede persoane care nu doar ca blameaza, dar sar si arunca idei cu galeata…..si impreuna cu ideile jigniri si trimiteri pe la origini. Intotdeauna cine a spus sau scris ceva impotriva stelistilor de toate felurile a fost blamat direct, lasat fara replica, pus la zid si jignit. majoritatea acestor suporteri nu sunt capabili sa vada dincolo de culori, incapabili emita o judecata pertinenta cand vine vorba de un stelist sau un rival.

In alta ordine de idei, mie fotbalul jucat la arabi mi se pare irelevant. Nu poti sa spui ca acolo se joaca ceva care sa iti spuna ceva despre un antrenor. Cu toate astea, faptul ca Olaroiu nu a castigat nimic acolo trebuie pus si pe seama faptului ca in CL-ul lor joaca si echipe din Corea de sud, Japonia, Australia sau China, locuri unde mentalitatea si profesionalismul arata alt fel, nu doar la nivel fotbalistic. Deci, nu-i neaparat floare la ureche un asemenea trofeu. In concluzie, Olaroiu e un antrenor decent, insa nu mi se pare la nivelul lui Piturca inca, nu cred ca are ceva ce il poate recomanda pentru postul de selectioner.

Danny (5 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 12:02

Theodor Jumatate de creier 😛
Olaroriu are semifinala de uefa si nu cu o echipa de sute de milioane de euro
cu o echipa Romaneasca pe nume Steaua care avea un lot de pana in 20 000 000 euro la vremea aia.
Eu zic ca e o performanta uriasa .

SRI (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 12:02

Bine ca l-a descoperit boloni pe Ronaldo la Sporting, ca altfel se pierdea saracu

Razvan P (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 12:09

Ceea ce a reazlizat Boloni, nu cred ca poate contesta nimeni, dar sa te iei aiurea de Olaroiu care de bine de rau, este cel mai bun antrenor din acea zona, am impresia ca ori esti prea frustrat, ori te-a pus cineva sa scri. Boloni de cativa ani e chiar zerooo ( l-au dat afara arabii, au aruncat cu sticle in el…o fi bun? ), Piturca e zeroo de cand a calificat nationala de tineret in ’98 ( pe unde a fost a facut prapad si a luat banii o gramada pentru cat flotbal cunoaste ), iar Olaroiu pe unde s-a dus a fost apreciat, Fc National , Steaua si tarile arabe.
In legatura cu tine….crede-ma, scrieti doar din interes si uitati de scutirile pe care le duceati la scoala pentru a nu participa la ora de educatie fizica, iar acum sunteti „mari ziaristi sportivi”.

Darius (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 12:11

Foarte adevarat. Bine bine punctat. Dar din pacate cei care iau decizia finală sunt si mai fara performante decat el 😉 asa ca. ..

Crimson Veritas (2 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 12:24

Ce bine ca nu te-a intrebat nimeni … mai Jumatate! …:)) Cu fata aia vrei tu sa-l convingi pe Oli sa vina in Romania … pentru orice? …:)) Cu Baseala voastra cotidinana de a desfiinta valori advarate … si a le inlocui cu partzari gen Plesu? …:)) BTW .. daca faceti voi un amalgam tehnocrat de antrenori romani din ultimii 30 de ani … in frunte cu Il Muce Senior … tot amalgamul vostru de ‘generali si icoane comuniste’ … nu se apropie nici de 10% din bagajul de cunostiinte tactice si fotbalistice ale lui Cosmin Olaroiu! …:))

brazvan (5 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 12:29

de ce esti rautacios, bre nea Jumatate?

brazvan (5 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 12:32

uitasem ceva.
daca e asa prost antrenor, de ce l-or plati seicii regeste, plus ca se bat intre ei care sa-l ia antrenor.
nu-mi place stilul lui de joc, uratel si temator, dar nu-ti fa griji ca-l preocupa nationala, decat sa-l injure poporul aici pe 2 lei, mai bine strange milioanele afara…

what (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 12:49

jumatate de jurnalist, n-ai o treaba cu fotbalul..Olaroiu a facut din Al Ahli(echipa de 2 bani si jumatate) finalista de CL din Asia..pe cand Boloni al tau a reusit marea performanta de a primi niste sticle in cap de la fanii lui Al Ittihad..si da, daca nu era Boloni, Ronaldo niciodata nu ajungea ce este astazi, esti un zeu al intelepciunii.

Panda70 (8 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 13:00

Deocamdata singurii antrenori romani care au cucerit trofee europene sunt Pisti Kovacs, Jenei si Lucescu.
Bölöni a castigat campionate in Portugalia si Belgia dupa ce a demonstrat in Franta, la Nancy si Rennes ca e un mare antrenor.
Iordanescu n-a castigat nimic ca antrenor dar a jucat o finala, o semifinala si un sfert de finala cu Steaua in Europa.
Toti cinci au antrenat nationala Romaniei dar, culmea, cele mai bune rezultate le-a avut Iordanescu care n-a antrenat afara decat prin Grecia sau pe la arabi, fara sa castige vreun trofeu continental.
Singurul care se apropie de palmaresul celor cinci titani de mai sus e Olaroiu datorita semifinalei cu Middlesborough si cred ca merita sa i se dea o sansa la carma nationalei.
Daca Razvan Lucescu a avut sansa sa antreneze prima reprezentativa desi a fost eliminat tocmai de Olaroiu din Europa, de ce n-ar putea primi o astfel de sansa si D.Petrescu, care a demonstrat si el cate ceva cu Urziceniul?
Altii mai buni n-avem deocamdata.

Dinamo_fan (8 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 13:47

Nu sunt fan Olaroiu dar sa spui ca e „Zero absolut” in Asia dupa 11 trofee in 8 ani si o finala de LCA inseamna ca esti tu un Zero absolut in jurnalism. Ca nu a luat cupa continentala…pai in ultimii 8 ani Wenger, van Gaal, Pellegrini etc nu au castigat trofee continentale. Prin analogie si ei sunt zero absolut sau cum ? Intr-o lume civilizata un asa zis jurnalist care face „zero absolut” antrenorul finalistei cupei campionilor ar trebui sa fie demis in secunda 2. Ce rusine de articol.

gio (3 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 13:57

perfect de acord! fotbalul de camile se desfasoara cu incetinitorul si nu interseaza pe nimeni exceptand camilele. Realizarile lui olaroiu in desert de asemenea nu intereseaza pe nimeni. Sa confirme intr-un campionat serios sau macar in campionatul romanesc care este oricum superior celor din golf

marius (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 13:59

prietene,de semifinala aia de cupa uefa,ai auzit???? p.s. ce rezultate a avut marele bolonii,la camile,acolo unde nivelul fotbalului e scazut?

sorin (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 14:00

D-lor numai stelisti.
Ce ziceti de REDNIC,ANDONE,……..
NU MA INJURATI SUNT U-ist

S (3 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 14:08

„Să ia un team din Vest …”
D-le Jumatate, ca nu ia un „team” din Vest, hai treaca mearga, dar iti dai seama ca nu ia nici macar o echipa din vest!

Mihnea (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 14:13

Ce articol penibil. Ce argumente puerile si lipsite de logica. Pai Olaroiu a invins teamuri din Vest cu o echipa din Est formata numai din romani (doar Carlos era strain) si a fost la cateva min de o finala EL, daca nici asta nu e performanta si nu te recomanda ptr un post de selectioner, atunci aduceti-l pe Mourinho.Dar stai, Mourinho n-a descoperit un Ronaldo deci nu e bun nici asta. Inca un editorial ca asta si o sa scrii despre oina.

p13t (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 14:26

sa iti fie rusine

Badoiu Armand (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 14:27

Buna ziua, domnule care nu am auzit nimic de tine in fotbal si care iti dai cu parerea despre un antrenor care a demonstrat la atatea echipe, ca poate face diferenta, ca nu a castigat nici un trofeu continental asa este dar trebuie sa avem in vedere ca in ultimii ani este dupa Mircea Lucescu cel mai valoros antrenor roman. Referitor la echipa nationala Cosmin Olaroiu este un antrenor prea valoros pentro o nationala ata de slaba.

gio (3 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 14:47

cat despre middlesbrough ca tot il laudati, cred ca olaroiu a fost unic prin dublarea liniei de fund prin schimbarile efectuate dupa pauza. Omul a terminat meciul cu 2 fundasi dreapta ogararu si balan, 2 stanga P Marin si nesu, 4 centrali radoi, ghionea, goian, baciu, 1 mijlocas inchizator Lovin si in fine dica in atac. Pe banca de rezerve au ramas un andrei cristea, cirstocea care ii puteau salva meciul. Marele „tehnician” si-a bagat echipa in poarta si logic a pierdut. Pe urma si-a luat-o de la Real Madrid sau Lyon cat se poate. S-a mai scos in desert unde a tot castigat cupa nisipului ))

Cris (2 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 15:02

Foarte bine spus, trebuie să fii dus rău de tot ca să vorbești despre performanță în contextul fotbalului arab. Strălucește frumos, e aurit și poleit, dar valoarea e de Liga a doua din România – partea inferioară, play-out-ul.
Acum aproape 20 de ani, Ilie Balaci era și el mare antrenor acolo, câștigase, la fel ca Olăroiu, toate cupele emirilor, șeicilor, prinților și șaormelor. Când a venit la Craiova – și a primit două șanse! – a fost unul din cei mai slabi antrenori din istoria echipei. Și au fost ceva antrenori slabi, la echipa asta…

somebody (3 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 15:27

Fara a dori sa fiu rautacios cred ca esti doar o jumatate de jurnalist devreme ce ai o abordare atat de superficiala .Creda-ma nimic nu e atat de simplu precum pare nici chiar sa castigi tofee in golf.
Si ca sa fiu clar nici eu nu -l vreau la echipa nationala pe Olaroiu dar din alte motive nu cele ale tale.

dynamic (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 15:32

Corect!

somebody (3 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 15:39

si ca sa-ti fac un compliment cred ca articolul asta e o provocare la polemica pentru a va creste traficul . Vezi tu refuz sa cred ca poti fi chiar atat de idiot

dan (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 16:18

Încă un punct de vedere:

Oli este un băiat foarte deștept. Sunt sigur ca si-a calculat bine pășii. Eu bănuiesc ca a stat in Golful arabilor pt ca este bine plătit.

maoru (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 16:25

Corect. Vad ca unora le da subiectivismul in clocot. Indiferent cum joaca favoritii tot ai lor is mai buni.

martin_d (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 17:22

ca sa nu mai punem la socoteala ca e mana in mana cu Iorgulescu si cu interlopii b_ecali

b_o_g_d_a_n (10 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 17:40

Domnule Theodor Jumatate ati revenit la tema antrenorilor romani care se irosesc prin campionate asiatice. As spune ca aveti o adevarata obsesie, sau poate doar atat de limitat e orizontul temelor pe care le puteti aborda. In orice caz argumentele demonstreaza multa maturitate si finete. Va citez: „E un mare antrenor în EAU? Nu mă interesează!”. Mda…fara alte comentarii.

vlad (5 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 18:42

Ok, inteleg argumentul dumneavoastra… acum sa-l pun si pe al meu: Boloni, asa experimentat cum este, cu CV asa de bun… se tot face de ras acolo in zona Golfului. Nu este asta oare la fel de ingrijorator??? De ce trebuie sa alegem intre 2 camilari??? Sa aducem un strain. As recomanda si pe Rednic sau Andone, dar unul nu antreneaza, celalalt e mult prea conflictual si nu e nevoie de asa ceva la Nationala. Trebuie un strain… in handbal lucrul asta a calmat multe dintre controverse… la fel ar fi si la fotbal. Atata timp cat nu aduc un grec sau ceva de genul, ca la arbitrii… trebuie cineva din Vest sau din America de Sud.

bocanci (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 20:06

Lasand la o parte faptul ca articolul e plin de inexactitati si rautati reamintesc ca nationala are selectioner. Si la cum se misca ceilalti antrenori romani, tot iordanescu va antrena nationala si pentru 2018. Altul nu e. Nea mircea e expirat, iar Sumudica, rednic, hagi, piturca, lucescu cel mic, petrescu, olaroiu, boloni, astia toti adunati sunt sub puiu. Poate bergodi sau napoli sa faca ceva.

Andy (2 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 21:33

Cum mai Theo ii lipsesc…..el la promovat pe pseudo-fundasul mirela ratzoi in cvasi-necunoscutul jucator mirela ratzoi si neica-nimeni „coach”ul merel (acelasi golan ca caracter – :p – daca e sa ne uitam dupa reactiile de dupa meciul de aseara……) deh, cand n-ai scoala e mai greu

Andy (2 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 21:33

Cum mai Theo ii lipsesc…..el la promovat pe pseudo-fundasul mirela ratzoi in cvasi-necunoscutul jucator mirela ratzoi si neica-nimeni „coach”ul merel (acelasi golan ca caracter – :p – daca e sa ne uitam dupa reactiile de dupa meciul de aseara……) deh, cand n-ai scoala e mai greu

durden (14 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 22:13

Exceptional!pe langa faptul ca sunt de acord cu tine,apreciez si faptul ca din cand in cand,mai zice cineva si cate o parere sincera si originala.ca multe din articolele de aici au la fel de multe clisee ca interviurile fotbalistilor de dupa meci,pe care de altfel le critica

Dan Gabriel (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 22:40

Ma frate cum sa te cheme Jumatate.Stramosii tai atat de inapoiati au fost de nu au gasit un nume decent.

the_gunner (2 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 3:50

D-le Teodor ,cred ca articolul dvs nu merge pina la capat in a arata incompetenta lui Olaroiu . Voit , sau nu ati omis semifinala de UEFA cu Middlesboro . Avind ceva informatii despre adversari ,Olaroiu ar fi trebuit urgent sa reactioneze la introducerea lui Macarone . Trebuia sa-l scoata pe Dica (Steaua conducea deja cu 2-0 ) si sa introduca un mijlocas defensiv ,sau un fundas lateral si sa tina scorul . N-a facut-o si urmarea s-a vazut . Oricare antrenor cu un dram de minte ar fi facut asa ceva , dar Olaroiu a avut prea mult respect pt McClaren si n-a vrut sa-l umileasca . I-a deschis calea acestuia spre cirma nationalei Angliei . Cu ce urmari ,se stie . Ma intreb si va intreb si pe dvs , cu ce a gresit Dan Petrescu ?

Comentează