Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

En garde, pleacă Spadasiu!

10 geamantane şi un gust amar. Copos e ipocrit, dar ei, băieţii care fug fără să se uite înapoi, cum sînt? Fericiţi cei care pot face împrumut la bancă azi şi pot lua banii tot azi! Modelul brevetat de liderul […]

joi, 21 aprilie 2011, 5:23

10 geamantane şi un gust amar. Copos e ipocrit, dar ei, băieţii care fug fără să se uite înapoi, cum sînt?

Fericiţi cei care pot face împrumut la bancă azi şi pot lua banii tot azi! Modelul brevetat de liderul sindical Marin Condescu a fost experimentat cu succes acum de George Copos. Om de afaceri, ca de altfel şi liderul sindical de la Tîrgu Jiu, şi om de fotbal, ca şi MC, George Copos a promis jucătorilor rapidişti că banii vor intra urgent în conturi. Bucuria fotbaliştilor care refuzaseră să se mai antreneze a fost scump plătită de patron. Epuizat şi trist, după un asemenea tur de forţă care nu este accesibil oricărui cetăţean dornic să obţină un credit, Copos îşi mărturiseşte nedumerirea. Zice că nu era treaba lui să rezolve aceste probleme, că nu ştie care este ultima lună cînd au fost plătiţi jucătorii. Toate aceste amănunte sînt de competenţa preşedintelui Dinu Gheorghe, ne transmite în felul lui drăguţ-insidios domnul Copos. Tot în subtext ni se spune că pentru binele culorilor vişinii, el îşi sacrifică sănătatea, timpul şi îşi riscă averea personală.

Planul celălalt îl conţine pe Juliano Spadacio. Plus bagajele sale. Mai ales bagajele, care au jucat rolul principal în superproducţia „Spadasiu se cărăbăneşte din România”. Spadasiu, pentru că aşa îi spune un consacrat crainic sportiv de la radio. Se cărăbăneşte, fiindcă asta a fost senzaţia privind imaginile de la aeroport cu valizele ambalate pentru cala avionului. 10 la număr! Brazilianul Juliano Spadacio, unul dintre cei mai populari şi mai valoroşi fotbalişti străini din campionatul nostru, iubit de suporteri, respectat-temut de adversari şi apreciat de ziarişti, părăsea România cu graba pe care o regăsim în repatrierile cetăţenilor occidentali pe care i-au prins loviturile de stat ori revoluţiile pe la Mogadiscio, Monrovia sau Tripoli. Întrebat de reporterii care l-au însoţit la aerogară (parcă e termenul mai potrivit pentru tentativele noastre de aeroporturi), mijlocaşul rapidist a bălmăjit ceva despre lipsa de respect a clubului faţă de el. Se referea la banii pe care clubul nu i-a mai plătit de vreo trei luni. Lui şi celorlalţi. Aici are dreptate, iar comentariile devin inutile.

Poate ar mai fi fost ceva de spus. Despre viitoarea destinaţie, fiindcă sigur are una. Şi despre nedumerirea suporterilor. Hai să o numim doar aşa! Spadacio n-a făcut-o. Dar nu din teama de a cădea în melodramă. Fiindcă nu s-a sfiit să evoce familia săracă, întreţinută toată din salariul lui. Salariul lui de 300.00 de euro pe sezon. Nu-i rău să fii membru al familiei Spadacio! În acest punct îmi aduc aminte de antecedentele numite Eric sau Kapetanos. Integraţi, iubiţi, res-pec-taţi, gata să fie naturalizaţi. Ba nu, puneţi-vă pofta-n cui! Totul pînă la bani. Dă-i naibii de suporteri, lasă-le-ncolo de sărmăluţe cu mămăliguţă, pe noi ne interesează mălaiul! Banii. Acesta e mesajul. Brut, brutal. Mi se va spune că este un mesaj profesionist. Da. Şi foarte limitat. De mercenar veritabil. De bărbat adevărat, care nu udă coada pisicii. Exponent al curentului „Farmecul brazilian al vieţii”.

Comentarii (44)Adaugă comentariu

vlad (96 comentarii)  •  21 aprilie 2011, 17:59

Ai dreptate cu o mica observatie…. Spadacio nu a fost tras in piept prima data primavara asta si a decis sa profite. Nici vorba….. a suportat situatia asta ani de zile, pentru suporteri, pentru club, pentru atmosfera, nu stiu motivele… a decis sa nu-si depuna memoriu desi a avut sigur ocazia de nenumarate ori.

Optimvs (21 comentarii)  •  21 aprilie 2011, 18:09

Hai sa nu batem campii. Omul are 30 de ani, a vazut si ce s-a intamplat cu Lazar, si-a dat seama ca ma trage un an de Copos ca sa ia salariul odata la trei luni dupa care poate iesi la pensie.
E a nspea oara in ultimii ani cand Copos nu plateste salariile exact cand echipa avea sanse sa intre in lupta pentru titlu/CL/EL. Parca nu vrea performanta.

tica (3 comentarii)  •  21 aprilie 2011, 18:20

inseamna ca nu prea ai zburat in ultima vreme daca otopeni ti se pare aerogara.

california (172 comentarii)  •  21 aprilie 2011, 18:21

sunt de acord cu tine pina aluneci in ideea paguboasa ca strainii care vin aici ar trebui sa se sacrifice de dragul nostru si al tarii noastre;
ideea aceasta de sacrificiu pt. binele comun era la baza ideologiei comuniste; dar atunci macar, ce se construia sau se investea era a tuturor, sau altfel spus, nu era a cuiva anume;
sa te sacrifici insa pt. binele lui copos, pt. al lui gigi si a verilor sai, pt. borcea, iancu si altii ca ei care scot bani si faima din fotbal, mi se pare o prostie.

James (36 comentarii)  •  21 aprilie 2011, 18:22

Chiar crede cineva ca domnul Copos a luat credit de la banca? Sau ca isi risca averea personala. Pentru el sunt sigur ca banii de salariu sunt doar o mica parte din benzina consumata de un yaht intr-o ora de plimbare. Si domnul Dinu Gheorghe pe care toata lumea il lauda ca e competent si unul dintre cei mai buni conducatori din Romania chiar nu reuseste sa se limiteze la un buget stabilit dinainte? Daca e asa de rau domnul Gheorghe de ce il mai tine Copos la Rapid? Multe dezavantaje date de faptul ca la noi in tara se lucreaza cu intermediari, gen Dinu Gheorghe sau M. Stoica, de ce antrenorii nu au curajul sa zica: Da, iau in responsabilitatea mea si partea financiara, nu am nevoie de presedinte, am nevoie de doi asistenti platiti la un sfert din salariul presedintelui care sa ma ajute cu toate si reusesc eu sa administrez clubul de la A la Z??

normancboy (2 comentarii)  •  21 aprilie 2011, 20:26

Sunt curios daca ati accepta ca un club nu-si respecta indeajuns suporterii atunci cand le refuza intrarea la meci fara bilet(poate sunt someri, e criza, etc etc)

LukeTheNuke (13 comentarii)  •  21 aprilie 2011, 21:23

Spadacio a procedat foarte corect. El joaca PROFESIONIST – si nu a incercat sa pacaleasca fotbalul. O firma serioasa trebuie sa plateasca la timp un profesionist, altfel il pierde. E valabil nu numai in fotbal.
Nu inteleg ce astepti de la el. Crezi ca daca ai fi tu in pozitia lui ai fi facut altfel?
Si mi se pare ca esti si invidios pe salariul lui.

Goaji (1 comentarii)  •  21 aprilie 2011, 21:57

Nu-mi vine sa cred ca ai scris articolul asta.

ion (5 comentarii)  •  21 aprilie 2011, 22:29

domnul geambasu, premiteti sa spun ca din punct de vedere social cat si al relatiei angajator/angajat, sunteti total gresit. spadacio a facut ceea ce orice profesional ar fi facut oriunde in lume. romantismul a murit cam de cand un apartament in bucuresti e $200.000 iar un kil de carne e cat o fi.
iar idea de „eu sunt rapidist, sau stelist, sau dinamovist…etc) e un concept imbatranit si absolit, desi in mediile fotbalistice autohtone este vehiculat cu ardoare si mai ales cand patronii nu vor sa plateasca. o sa spuneti ca si-n alte parti „patriotismul de club” exista. da, exista, dar pe bani. sa vezi ce ar pleca messi la real daca nu si-ar lua salariul la barca vreun an.

Cristian Geambaşu (301 comentarii)  •  21 aprilie 2011, 22:44

tica
Tocmai pentru ca am zburat mi se pare asa. Dar ma rog, e treaba ta daca ti se pare Otopeniul un fel de Barajas. Sau Frankfurt, sau Schipool, sau Heathrow. Esti mai patriot.

Goaji
Nu-mi vine sa cred ca nu ai citit decit titlul si subtitlul. Ca de altfel toti cei care au inteles ca sint de acord cu Copos care intirzie salariile jucatorilor. Pe bune acum, ce ar fi daca ati citi totusi, cu un pic de rabdare, tot articolul?

laurentiu (3 comentarii)  •  21 aprilie 2011, 22:59

Am o intrebare domnule Geambasu.Daca nu ai fi platit trei luni de zile,ai continua sa lucrezi pentru G.S? Daca e platit sa joace ,daca nu sa plece.Nu sunt mercenari sunt PROFESIONISTI. De ce ar trebui sa se sacrifice fotbalistii, pentru binele clubului ,daca clubul nu le respecta cel mai elementar drept al lor,SALARIUL? E normal sa-i intereseze banii, ca pentru asta joaca fotbal, asta e meseria lor si o fac ca si dumneavoastra pentru BANI,ca altfel se calugareau si nu mai aveau nevoie de bani. Nu-l mai vaitati pe Copos pentru ca e unul dintre HOTII din fotbalul romanesc.

taz82 (2 comentarii)  •  21 aprilie 2011, 23:10

Pe dvs., daca nu v-ar plati gsp-ul, asa… vreo trei luni, ati mai ramane la gazeta? 😀 (astept raspuns!!!)

Codrin (7 comentarii)  •  21 aprilie 2011, 23:54

Anul trecut am zburat pentru prima data de pe Baneasa. Eu sper ca si pentru ultima data. Seamana cu o autogara dintr-un oras mizerabil, o chestie urata, urat mirositoare si neprimitoare. Ar trebui demolat.

Optimvs (21 comentarii)  •  22 aprilie 2011, 1:19

Nu-i vorba numai de salariu, e vorba ca nea cofetarul utecist se poarta oribil cu jucatorii aflati pe final de contract si ajunsi la o anumita varsta.
Spadacio stia cu precizie ca daca mai asteapta un an o sa i se faca o oferta penibila de prelungire si o sa fie in situatia sa-si caute echipa la 31 de ani nu la 30.
Daca a fost copos in stare sa-l lase pe Maftei sa plece si apoi sa nu-l ia inapoi de la Urziceni, nu stiu ce mai e de zis pe subiectul asta…

tot ala (1 comentarii)  •  22 aprilie 2011, 1:21

…………….bine a facut,pai Dl. Geambasu ai fi de acord sa lucrezi 3 luni de zile fara nici un ban de dragul firmei?nu cred ca ar face-o nimeni,si Eto’o isi tine toata familia in spate(care daca am inteles bine,cred ca sant vreo 17 frati),dar cand Barcelona nu la mai vrut,s-a luat si s-a dus la o echipa care la platit probabil la fel de bine,adica indeajuns incat sa isi tina toata familia in spate si sa traiasca si el bine,eu personal nu am auzit pana acum ca Spadacio sa fi fost gen N’Doye,fotbalist problema,nu a pacalit fotbalul,si-a vazut totdeauna de treaba,invidios pe salariul lui nu cred ca santeti,pt ca daca erati……..aparea intrebarea:”Pai bine domle’,de ce nu teai facut fotbalist atunci?”,in privinta aerogarilor………aveti mare dreptate,asta e sistemul romanesc,nu conteaza ca iepurasul de Pasti nu vine la milioane de copii,important e ca panaramei de Elena Basescu,respectiv Raluca Sandu lii se indeplinesc cam toate dorintele de Pasti si nu numai,va doresc la toti un Paste Fercitit!cu mese bogate si foarte multe surprize in cosulete

Cipi (6 comentarii)  •  22 aprilie 2011, 2:12

La noi?… Ca în Giulesti…
Spada pleaca, dar o face cu capul sus.
De când a venit în Grant ne-a aratat ce înseamna un fotbalist profesionist. Din ciclul „Va mai amintiti?…” a trecut pe la noi un mijlocas stânga, Emmanuel Godfroid, un belgian al dracu de bun de care mi-e dor. Cum juca nenea ala, asemanator la alura cu Spada, fenomenal… Spada nu s-a împrietenit prea tare cu Boya sau cu Marius Constantin, a venit aici sa joace fotbal pentru ca are de hranit câteva guri în Brazilia natala, vorbeste putin, cumpatat si inteligent. Munceste pe terenul de fotbal si de asta ne uitam mândrii la el cum îi depaseste în travaliu si în devotament pe altii, vezi Rui Duarte… De ce oare? Poate datorita educatiei, poate datorita familiei… Prea putin. Amândoi sunt brazilieni îndragostiti iremediabil de minge, nu? Câteodata oamenii de caracter se vad si îi simtim când pleaca, da, îi simtim ca pe o piatra de moara care ne apasa grumazul. Ne uitam întristati unii la ceilalti si simtim ca a venit timpul sa ne apreciem valorile, fie ele si straine. Pâna la urma sunt oameni care au venit aici sa câstige un ban fara sa pacaleasca fotbalul, pun osul la bataie si îsi risca, în numele onoarei, sanatatea atât de pretioasa, celor cu vieti efemere. Pacat ca Copos (cacofonia este intentionata, stim…) nu are decenta de a conduce frâiele unui club cu asa o traditie si suporteri unici în tarisoara asta de la rascruce de istorie. De când a venit ne-a impresionat pe toti, fara exceptie. Viziunea jocului, tehnica ireprosabila, ruperile de ritm, stângul care ne ridica pulsul, ne va fi dor de ele si cred ca nu o sa vedem prea curând vreun stângaci atât de devotat Rapidului ca Spada. Nu a dat multe goluri, a excelat întotdeauna ca un pasator magistral, o minte limpede de care ai nevoie ca antrenor pentru a decide o tactica, un meci sau un sezon. Ne-a aratat ca este cu sufletul alaturi de acest club mai mult decât ne-am fi asteptat din partea unui strain si este cea mai mare pierdere a noastra, chiar daca vom ajunge în Europa League sau nu. A reprezentat motorul echipei vreme de trei sezoane si îi datoram respect. A fost mintea limpede responsabila cu creatia si, în ciuda faptului ca nu era foarte guraliv, a stiut sa îsi impuna punctul de vedere în vestiar si în afara lui prin munca de la antrenamente si prin prestatiile de pe teren. Era titularul fara de care antrenorii nostrii nu concepeau sa inceapa vreo întâlnire. De ce? Pentru ca a reusit sa dea substanta prin inventivitatea sa jocului alb-visiniilor, în ultimii trei ani de el ni s-au legat sperantele, el era omul cu pasa, chiar daca a marcat putin, un pic peste douazeci de goluri în trei sezoane, a facut-o decisiv (cel mai recent gol, cel cu care am învins campioana en-titre ne-a adus trei puncte ce au însemnat aer pentru noi), iar lipsa sa din garnitura de baza îi dadea batai de cap omului de pe banca. Am sentimentul ca va pleca, desi îmi doresc sa se intoarca foarte curând, pentru ca este un om de cuvânt si un om care vorbeste putin, face mai mult. Daca a luat aceasta decizie, greu se va întoarce din drum. Matur si calit, s-a saturat de inconsistenta in fapte a vorbelor conducatorilor. Îl înteleg. Cred ca, desi se va intoarce, sa dea Domnul, este cel mai important semnal de alarma ca directia în care merge Rapidul nostru iubit este una care treneaza în mediocru. Nu asa se face performanta. În stilul asta nu avem vreo sansa sa ajungem în Europa, iar daca o vom face va fi o întâmplare fericita, o minune de conjugare a viitorului apropiat. Fara oameni cu capul pe umeri, sinceri, civilizati si decenti, care sa sprijine performanta nu doar verbal, vom mai visa pentru cel putin un deceniu la un sfert de finala… Mi-e sa nu ramânem niste visatori incurabili si niste naivi. Dar asta ne uneste pâna la urma, nu? Puterea de a visa…

Un om viu cu sange alb-visiniu…

Cipi (6 comentarii)  •  22 aprilie 2011, 2:38

P. S. Nenea Geamabsu, io sunt un pusti de 24 de ani care va intreaba sincer ceva. Sa presupunem ca a-ti lua salariul cu intarziere la gazeta. Mai pica netul, curentul in studiouri, mai se scufunda un pic planeta… Inghiti-ti azi, maine… trei ani! Dar prosport vine cu o contraoferta, un salariu asemanator, poate mai mic un pic, sunteti respectat ca jurnalist si ca om, vi se da acel salariu la timp, si decideti sa plecati la ei. Ati servit cu cinste meseria de jurnalist la gazeta si o veti face si la celalalt trust. Eu nu v-as renega meritele pentru ca, in opinia mea, sunteti un bun jurnalist sportiv, cu un anumit grad de cultura (muzicala si nu numai, apropo de cateva articole mai vechi…). Credeti ca nu o sa va respect in continuare pentru ceea ce faceti sau pentru ceea ce ati facut in acest domeniu, credeti ca o sa va vad ca pe un mercenar pentru ca ati plecat pentru stabilitate si pentru o relatie fireasca intre dumneavoastra si angajator?

sorin (141 comentarii)  •  22 aprilie 2011, 3:18

Sunt surprins Cristi de articolut tau; te apreciez foarte mult dar de data aceasta nu sunt de acord cu tine. Sa le luam pe rand:
1. gresesti cand il critici pe Spadacio fiindca a plecat de la noi; numai in metalitatea romanesca se poate intalni un asemenea stil de a vedea lucrurile; nu te supara Cristi dar NU AI NICI UN DREPT sa iti dai cu parerea despre Spadacio, dar mai ales despre motivele care l-au determinat sa plece din Ro. Hai sa incetam sa-i mai judecam pe ceilalti si sa ne uitam in ograda prorprie.
2. Si daca era platit cu numai x dolari pe an, tot nu iti da nimeni dreptul sa-l judeci! Cu alte cuvinte, ce vrei tu sa spui: ca daca ai 300 de mii pe an trebuie sa accepti orice intarziere salariala?!
3. Iti convine sa-ti iei salariul cu intarziere? Nu cred. Si nici nu cred ca ti-ar conveni sa te judece ceilalti ca castigi foarte bine din ziaristica!
4. Asa v-ati obisnuit voi, unii, doar, sa vad priveasca ce se petrece in ograda altuia si, in plus, sa va mai dati si cu parerea ca si cum detineti adevarul absolut! Draga Cristi, tin sa iti reamintesc ca nu detii nimic. Decat un simplu job. Si ala la gsp.
5. Cu asemenea mentalitate sunt sigur ca faceti si politica: ma intrebau colegii la munca cu se poate sa fie suspendat un presedinte ales in mod democratic; mi-a fost rusine – pt prima oara – ca sunt roman. Dar nu mi-a mai fost rusine sa le zic ca la putere au fost si vor fi liniile doi doi si trei din securitate si din fostul CC. Aceeasi Marie, dar cu alta palarie!
6. Tocmai ca te pretuiesc si imi place cum scrii despre fotbal (si despre rock – cel mai bun articol al tau ramane, dupa parerea mea – cel referitor Procupine Tree), te rog sa scrii numai despre fotbal si despre rock, pt ca scrii bine. Cat priveste celelalte aspecte ale vietii de zi cu zi ale fiecaruia dintre noi, nu cred ca te privesc. Asa a inceput si dictatura in Ro: mai intai ne-am dat nitel cu parerea despre unul, ca dupa aceea sa vedem ca putem sa si facem ce gandim.
7. Nu stiu ce studii ai, dar in facultate, la sociologie, se invata ca, in viata, nu avem dreptul nici sa ne dam cu parerea despre cineva ori ceva si nici sa spunem cuiva ce sa faca, ori sa decidem pt el.

sorin (141 comentarii)  •  22 aprilie 2011, 3:24

Si ca sa subliniez si mai bine ceea ce am vrut sa zic iata un articol elocvent: http://www.ideisiopinii.ro/?m=201101&paged=15

Stefan cel mic (6 comentarii)  •  22 aprilie 2011, 4:08

Asa gandim noi romanii. Cum adica sa nu-ti iei banii la timp? Ce inseamna asta? Te duci sa-ti pui benzina in masina si la plecare le spui celor de la statie ca le dai banii pe benzina peste 3 luni? Gandim ca niste romani adevarati, pe bune!
Ideea e urmatoarea. Te-am luat la mine la club si te platesc lunar fara o zi de intarziere. Daca nu poti face asta ca patron atunci lasa clubul la altcineva. Tu ca jucator platit in timp. Nu joci bine, te tin pe tusa si in final iti dau drumul… Da stiu ca am pierdut bani cu tine, dar data viitoare voi fi mai atent cand aleg un fotbalist… Simplu ca Buna ziua!

Dorin (54 comentarii)  •  22 aprilie 2011, 6:00

@ tica… aerohalta atunci ? 😉

Alecss (18 comentarii)  •  22 aprilie 2011, 7:05

Dl.Geambasu,daca ai placerea si deschiderea necesara,raspunde sincer la intrebare:Ce-ai face daca n-ai lua salariu 3 luni?

BICO (20 comentarii)  •  22 aprilie 2011, 7:44

de ce termenului ” mercenar” ii dam conotatie negativa? din contra , daca am avea mercenari nemti ca familia hohenzollern (carol si ferdinand) acum prin conducerea tarii unde am fi oare?

Cristian Geambaşu (301 comentarii)  •  22 aprilie 2011, 7:46

Mi se pare caraghios sa ma disculp pentru ceva ce nu am scris si nu am gindit. Nu-l invinuiesc pe Spadacio pentru ca s-a revoltat si a plecat de la Rapid nefiind platit. Nu, doar pentru felul conspirativ si cumva hotesc in care a ales sa plece. Ce Dumnezeu e asa complicat?

Rapi (20 comentarii)  •  22 aprilie 2011, 7:50

Cat de mare a fost fondul folosit pentru repararea hotelului de la munte?20 milioane de euro. Pentru Rapid?Pina in 3mil. Daca considera ca pierde din fotbal,de ce nu vinde clubul?Poate ca pierde notorietate…Rusi,arabi,nemti se va gasind cineva sa preia clubul asta ,sa il poata aduce iar pe locuri fruntase.Iar cat priveste mercenariatul,lasati-o mai usor. Ne-am obisnuit cu Bumbesti-Livezeni sau munca fara bani? Articolul e bun, pina la un punct.Acela cu neplata salariilor. Retineti:salarii ,nu prime!!

Edy (3 comentarii)  •  22 aprilie 2011, 8:49

Va multumesc ca mi-ati stes mesajul, dle Geambasu! Cu ocazia Pastelui, va doresc ceva ce va cam lipseste de multa vreme: inspiratie. Si ceva bun simt.

roro (3 comentarii)  •  22 aprilie 2011, 9:35

Alo,disculpul Geambasu,va deranjeaza rau ca omu a plecat fara o conferinta de presa,n-aveti ce scrie urat de Spadacio si inventati o fuga rusinoasa,sa-ti fie rusine,omul a plecat asa cum a plecat pt ca nu-i place sa faca valva,asa e caracterul lui ,d-aia a fost si foarte iubit de noi rapidistii ca sa nu mai vb de calitatiile lui de fotbalist excelente,voi ziaristii trambitati zilnic ca vreti binele fotbalului nostru dar in final cred ca va doriti cat mai multi de alde ,,Dodel” sau ,,Printisori”.Sincer articolul asta despre fuga rusinoasa a lu’ Spadasiu te-a coborat mult ca ziarist.Despre copos n-are rost sa discut, e un parsiv ordinar care v-a ingropa Rapidul pana la urma.Despre asta trebuia sa fie articolul ca oricum presa sportiva e tot un ,,can-can”.

Borat (19 comentarii)  •  22 aprilie 2011, 9:38

Problema in Romania este inca la mentalitate. Cum este proverbul ala cu lupul? sa vi’l aduc aminte? Intr’o societate civilizata ti se da banii la timp, nu peste 1 luna, 2, 3 etc… Se mai intampla asta cu cei care lucreaza la negru, dar nici atunci.
Dar hai sa nu mai ascundem adevarul Domnule Geambasu, realitatea este ca RAPIDUL incurca planurile mafiei din Fotbalul Romanesc. Zarurile sa aruncat (nu cu brichete sezonul asta, ce noroc pe noi), si nu se vrea ca RAPID sa ajunga in Champions League sau Europa League.
Pe vremurile comuniste se facea sicane jucatorilor RAPIDISTI cu arestari inainte de meciuri cu steaua si dinamo, acum sa ajuns inainte de meciuri contra unor cluburi ca Astra, Craiova si Branesti …. sa fie facuti jucatorii sa plece in tara lor natala? In ce an suntem? Si pe cine credeti ca pacaliti cu mahalaua asta?
Cine va crede ca este vorba de „bani”? Bagati salariile jucatorilor la ca scuza, ca sa fie in bataie de joc si sa stricati imaginea de echipei, club, fani, culori, traditie, societate, etc… etc…
Sunteti sub ultima jena.

roro (3 comentarii)  •  22 aprilie 2011, 9:40

Si apropo de gazetari corecti cand a luat digi liga si a infiintat gsp tv au plecat 3 sferturi din cei de la sport.ro chipurile sa faceti un proiect nou si frumos dar de fapt v-ati dus dupa salarii duble.Onoare voi?

roro (3 comentarii)  •  22 aprilie 2011, 9:54

P.S.Probabil ca in urmatoarele zile in presa v-a aparea informatia ca plecarea lu Spadacio a fost o conspiratie ,,a la gigi” pt a se intoarce la Steaua pe 350 de mii si doar luminatul Geambasu a fost cel dintai descoperitor,cinste lui nu?.Azi e prima oara cand va scriu si ultima domnule Geambasu, nu inteleg de ce unii cred ca sunteti un ziarist f. bun,realitatea este ca nu iesiti din tiparul ,,can-can”.Nu va lasa invidia fata de salariile unor fotbalisti?Acum o sa urmeze un articol in care il ridicati in slavi pe Spadacio si-l balacariti pe Copos nu?Un ziarist adevarat invata din greseli.

florinfloorin (3 comentarii)  •  22 aprilie 2011, 10:21

problema este nu doar ca nu a luat salariu de 3 luni,dar intarzierea salariilor este o practica permanenta la Rapid,este REGULA si nu exceptia,critica adusa lui Spadacio mi se pare total nedreapta!!!Este de apreciat ca in ciuda acestor conditii,Spadacio si-a facut datoria fata de Rapid si suporteri!!!…poate ar fi fost mai bine ca toti sa procedeze la fel si nu acum ci mai din timp,iar Copos,ca om de afaceri ar trebui sa stie ce inseamna respectul fata de angajati,caci neplatindu-i,nu este altceva decat lipsa de respect!!!…si sa nu ne mire de ce Rapidul incepe mereu bine si termina…mai putin bine…saotorul este Copos insusi!!!

miks (1 comentarii)  •  22 aprilie 2011, 10:45

pe cand un articol cu un fotbalist care nu a strans bani cat timp a jucat si acum moare de foame. Omu` a venit sa joace fotbal si sa stranga un ban.

Cipi (6 comentarii)  •  22 aprilie 2011, 10:57

P.P.S. Cand stii ce fel de presa tabloidizata exista in Romania, mai bine pleci hoteste… Oricum Spada era omul faptelor, nu al vorbelor.

henric al VIII-lea (147 comentarii)  •  22 aprilie 2011, 11:09

Este un articol scris la comanda sau cum ? Pt ca ce sustii n-are nicio logica…

leroiv72 (10 comentarii)  •  22 aprilie 2011, 11:14

cum sunt conducatorii, cum merg lucrurile la echipele noastre, cum sunt „manageriate”….asa sunt si fotbalistii! de la „mucles” apostol pana la „fuga” televizata a lui spadacio…avem imaginea fotbalului romanesc! care imagine nu iese din tiparul societatii romanesti, in general… asta este…e greu sa avem…”o tara ca afara”…

geo (3 comentarii)  •  22 aprilie 2011, 13:17

ma faci sa zambesc mr geabasu,in tara lui sarutmana si sa traiti e un avantaj cand iei salariu la timp,nu? bravo voua,tot mentalitate de pierzanti aveti. sa traiti,sarumana,patroane ne dai si noua 3 lei?si mie 3 in total 8 lei. vai mama voastra cu mentalitatea asta

geo (3 comentarii)  •  22 aprilie 2011, 13:25

a, si sa nu uit sunatil pe patronul stelei gigi fecali si intrebati-l ce parere are de plecarea lui spadacio ca sa tina prelegeri de sacrificii materiale de parca la rugat cineva in genunchi sa faca steaua praf,asa cum e de multi ani

Mihai (1 comentarii)  •  22 aprilie 2011, 13:40

Domnul meu,
plata salariilor cu intarziere de 2 luni nu ar trebui sa fie o regula . Oricine poate accepta o intarziere la salar o data , dar cand acestea devin reguli si nu stii niciodata ziua in care vei fi platit situatia nu poate sa iti convina. Suma nu e importanta asa cum vrei tu sa insinuezi …Poate el cu acest salar isi incepea o afacere in care termenele de plata sunt stabilite de un contract mai ferm si in care intarzierile sunt penalizate.
Atata vreme cat a jucat nu si-a batut joc de meseria lui, spre deosebire de altii.

Andrei Cristian (20 comentarii)  •  22 aprilie 2011, 13:46

Si cum ar fi trebuit sa plece? Exista un indrumar romanesc pentru asa ceva? A scris Cartarescu vreo carte „Salarii intarziate si cum sa te descurci in situatii similare”? Ce naiba tot o dai pe dupa gard ca intelegi de ce a plecat, dar nu-ti convine cum a plecat?

Ce a facut Spadacio e o chestie mai rar intalnita, dar cu nimic exceptionala. Mi s-ar fi parut anapoda sa zica „eu plec” si sa se duca la aeroport cu mainile in buzunar. De bun simt sunt bagajele, poate si colegii care l-au ajutat. De prost gust sunt microfoanele si camerele de luat vederi care inregistrau orice scarpinat in nas.

florin (1 comentarii)  •  22 aprilie 2011, 14:37

dinu zice ca e greu sa devina spadacio liber, ca nu scapa asa usor.parca la fel a zis si cand a depus mardare memoriu,nu?:))

Nicolae Petre Mihai (24 comentarii)  •  22 aprilie 2011, 15:20

E de speriat cu fotbalistii astia care isi iau talpasita cum dau de greu Nu neg ca exista niste contract de respectat, dar totusi pentru un fotbalist a nu isi lua salariul timp de 3 luni nu e o tragedie. Tragedie e cand un om care munceste pe un salariu de mizerie nu isi ia salariul o luna. Spadacio cat are pe an? Sa zicem 100.000 de euro, adica peste 8300 de euro pe luna. Vreti sa imi spuneti mie ca o persoana cumpatata nu poate trai jumatate de an cu salariul dintr-o luna? Dar asa sunt fotbalistii, cand ii vezi cum se vaita pe la TV ca sunt neplatiti de nu stiu cate luni ai zice ca mor de foame nu alta. Stiu ca nu e OK sa fac astfel de discriminari dar parca iti este lehamite de ifosele jucatorilor. Dar cand joaca prost, cand se dau accidentati si stau cu saptamanile pe tusa fara sa joace, atunci de ce nu fac pe corectii si nu renunta la salariu pe care nu il merita. Din nou, nu cunosc clauzele contractelor, imi dau cu parerea in orb, dar niste oameni de onoare nu ar face astfel de lucruri. Dar nu e corect ca atunci cand muncesc bine si nu sunt platit fac galagie, iar cand muncesc prost si sunt platit tac si ma pitesc pe unde se poate.

Serban (66 comentarii)  •  22 aprilie 2011, 15:51

Asa trebuia sa se inteleaga: „doar pentru felul conspirativ si cumva hotesc in care a ales sa plece” ?!
Pe pe alte siteuri am inteles ca Rapid a primit termen de 2 saptamani sa plateasca.
Deci eu inteleg ca deranjant este faptul ca nu a facut rating presei scrise si audio-vizuale, adica sa fi venit cu samanta de scandal ca de restul avea cine sa se ocupe!
„Ce Dumnezeu e asa complicat?”
Nu-s bani pentru prine de Pasti?

mm (3 comentarii)  •  22 aprilie 2011, 16:33

„…felul conspirativ si cumva hotesc in care a ales sa plece. Ce Dumnezeu e asa complicat?”
Sincer ,este extrem de complicat!Cum poti afirma despre o persoana(oricare) neplatita de 2 sau 3 luni (nefiind singulara aceasta situatie) care a REFUZAT SA MUNCEASCA GRATIS ca s-a comportat oarecum hoteste!?!?Conspirativ!?!?Omul si-a facut bagajele si si-a vazut de drum fara sa instige vestiarul…
MUNCA TREBUIE PLATITA,CONTRACTELE TREBUIESC RESPECTATE intr-o societate civilizata.
„Ce Dumnezeu e asa complicat?”

marius (10 comentarii)  •  22 aprilie 2011, 16:42

e adevarat, felul in care a plecat ,cu 10 valize , imi aduce aminte de romanii care au dat lovitura in italia si se intorc acasa
pe de alta parte, daca ar face la fel toti cei neplatiti la timp …

Comentează