Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Big Brother Bicfalvi

Televiziunile au acaparat tot spaţiul fotbalului. Plătesc nota şi dictează. La ei, nu la noi

Benitez are dreptate. Vestiarul fotbaliştilor este ca altarul pentru preoţi. Are dreptate, dar este dreptatea unui preot catolic spaniol care refuză Reforma. Iar Reforma în […]

miercuri, 22 septembrie 2010, 5:27

Televiziunile au acaparat tot spaţiul fotbalului. Plătesc nota şi dictează. La ei, nu la noi

Benitez are dreptate. Vestiarul fotbaliştilor este ca altarul pentru preoţi. Are dreptate, dar este dreptatea unui preot catolic spaniol care refuză Reforma. Iar Reforma în fotbal nu vine nici cu schemele lui Mourinho, nici cu democraţia financiară propovăduită de Platini, un fel de Robespierre apres la lettre. Reforma e adusă de televiziuni, mai exact de banii pompaţi de televiziuni în venele tot mai sclerozate ale cluburilor. Pe timp de bunăstare şi pe timp de criză, marile canale TV fac regula. Ele dictează cînd, unde şi cum se dispută partidele. Impun şi motivul, „de ce”-ul, scornind noi competiţii.

Contra sumei de 580 de milioane de euro, ce de bani, ce de bani!, SKY TV a cumpărat, printre altele, şi dreptul de a pătrunde în intimitatea jucătorilor din Serie A, în vestiar, de unde va oferi imagini şi interviuri în direct. Primul experiment a avut loc în runda inaugurală, iar cei 4,8 milioane de abonaţi i-au văzut pe De Rossi schimbîndu-şi lenjeria, pe Totti şi pe Mexes glumind pe seama unor şosete, pe Adriano privind în tavan şi pe Eto’o şi Sneijder ascultînd muzică la căşti. Ha, ha! Sau Ha, ha, ha! Numai activităţi intelectuale! Pasul următor sînt interviurile, care deocamdată se limitează la o singură întrebare.

La ce bun?, asta ar fi întrebarea conservatorilor. Sau a puriştilor. Sau a pudicilor. De ce nu?, ar fi replica voyeuriştilor şi a ludicilor. Asta ca să folosim alţi termeni pentru curioşi şi bîrfitori. Ideea e alta însă. Vreţi bani, dansaţi după cum vă cîntăm noi! Prin cei 4,8 milioane de tifosi care plătesc abonamentul la cablu, SKY joacă tare, probabil mai tare decît Chiellini şi Materazzi la un loc. Şi pentru a supravieţui într-un moment cînd cluburile italiene se sufocă din cauza datoriilor, accepţi ca băieţii aceia antipatici cu camerele, însoţiţi de Sarele Carbonere aferente să intre prin WC-uri şi să participe la şedinţele tactice ale lui Ranieri, Allegri şi Bergodi.

E posibil să se fi sărit calul. Dar dacă i-aţi fi văzut pe băieţii de la Steaua cum dădeau bir cu fugiţii prin zona mixtă după meciul de pomină cu Astra, aţi fi putut crede că în locul cu pricina nu stăteau cu microfoanele în mînă reprezentanţii unor instituţii media care au plătit peste suta de milioane de euro pentru o competiţie mediocră, ci nişte cerşetori. Au jucătorii noştri aşa un talent să pozeze în genii neînţelese şi să-şi dea ochii peste cap a lehamite încît ai putea crede că sînt şi fotbalişti! Pentru a preveni astfel de mitocănii, lecţia dură servită de SKY TV trebuie însuşită şi pe plaiurile noastre. Nu ne interesează dacă Bicfalvi s-a stricat la stomac după cele 50 de pase la adversar, dar cîteva vorbe şi ceva explicaţii de la Bogdan Stancu n-ar fi picat rău. Spuneţi-mi că greşesc!

Comentarii (50)Adaugă comentariu

Cyril Makanaky (6 comentarii)  •  22 septembrie 2010, 17:35

Gresesti!

vlad (7 comentarii)  •  22 septembrie 2010, 17:50

Oricum, cine naiba vrea sa-l asculte pe Bicfalvi? 🙂 Bogdan Stancu are poate niste fani, amatori de umor 🙂

Biletul Zilei (6 comentarii)  •  22 septembrie 2010, 17:53

Touche! Oricum suma vehiculata (daca o fi adevarata) pentru drepturile TV adica 102 milioane (Euro!!!) mi se pare aberant de mare in conditiile in care bugetele cumulate ale tuturor echipelor din Liga 1 pentru cele 3 sezoane sunt probabil mai mici de atat… Avand in vedere ca (mai nou) se spune ca toti banii se duc la cluburi, se pune intrebarea: De ce se bat cu pumnii in piept patronii ca „baga bani” din moment ce drepturile tv acopera bugetul echipelor? (nu mai vorrbim de incasarile la stadion si alte „maruntisuri” – mai o participare in CL, EL etc)…

1q (3 comentarii)  •  22 septembrie 2010, 17:57

platesc nota si daca lasa si bacsis, le fredoneaza si o manea moti. hai fratioare, ca nu-s de vina reprezentantii ligii, ci ai televiziunilor ,pt ca nu impun conditii !

banks (62 comentarii)  •  22 septembrie 2010, 18:03

In mare, cam asa e , media pune bani gramada, si parte din ei ajung si in buzunarele baietilor cu mingea. Deci ar fi oarecum datori sa fie cat de cat disponibili la un dialog. Asa ar fi corect si civilizat.
Nu e mai putin adevarat, pe de alta parte, ca nivelul unui asemenea dialog e adesea coborat inadmisibil de insasi media pana acolo ca arata mai mult a hartuiala decat a informare. Ce dialog sa mai ai cu niste reporteri care au o placere ciudata sa te toace repetat cu intrebari dulci de genul : „publicul v-a fluierat, cum va simtiti ?” sau ” domnu gigi a spus ca sunteti cei mai slabi, mai prosti si mai idioti, cum comentati ?”…
sau, mai adanc si mai filozofic : „astazi dumnezeu n-a fost rapidist, de ce oare ?”.
Adevarul e cam la mijloc, nici fotbalistii nu sunt niste sfnti si niste oratori dar nici reporterii nu-si respecta meseria.
Iar ce arata actiunea Sky TV e despre cat de rau am ajuns, ce gusturi putem avea si ce nu face omul pentru bani. In cuvinte simple.

Sf Ilie (3 comentarii)  •  22 septembrie 2010, 18:37

Care e legatura cu Bicfalvi? Sunt multi care nu stiu fotbal si se iau de acest jucator. Trebuie lasat in pace, nu pus in titlu de articol. Stie sa dea pase decisive, are sut bun, si se apara OK. Mai trebuie sa lucreze la pase un pic, iar plasamentul poate fi imbunatatit. Oricum articolul este despre cu totul altceva, si a aparut initial cu alta denumire pe site parca.

ion (24 comentarii)  •  22 septembrie 2010, 19:19

Esti un ziarist foarte foarte slab. Probabil vrei sa pari inteligent, dar cineva trebuie sa iti spuna ca locul tau este la munca de pe camp, acolo ai fi in largul tau.
PS: Ma mir ca ai scris corect numele lui Eric.

Teodor (36 comentarii)  •  22 septembrie 2010, 19:32

Corect. Adica de ce nu? Cred ca e mult mai interesant sa aflam despre jucatori decat despre patroni si banii aruncati de ei. Cati patroni din strainatate apar la tv zilnic sau saptamanal ca Becali, Porumboiu, Iancu, Borcea sau Niculaie de la Ploiesti?

kirilov (2 comentarii)  •  22 septembrie 2010, 19:50

Nu gresesti daca socotesti comparatia cu Seria A criteriu unic.
Altfel, stii si tu, ideea de Big Brother e odioasa in sine!
Nu-i mai putin adevarat ca tu, ca jurnalist,(si inca unul bun!) trebuie sa-ti asumi deopotriva rolul naivului dar si al cinicului.

Dincolo de acesta disponibilitate chircita a fotbalistului roman fata de presa, (imprumutand elanul naivului sugerat de tine) imi place sa cred ca cei doi fotbalisti amintiti – mai ales Bicfalvi – sunt printre putinii, e-adevarat, care mai pot face meseria asta cu naturalete fara a se crede extraterestri sau alte asemenea creaturi cu apucaturi pretioase.

Mai ales ca, din pacate – dar si pe asta o cunosti cu mult mai bine decat mine – multe din intrebarile venite din spatele reportofoanelor sunt cel putin la fel de greu de suportat ca si cele 50 de pase gresite ale lui Bicfalvi.

jan pitesti (25 comentarii)  •  22 septembrie 2010, 20:30

speram sa mai vedem pe viitor fotbal de calitate ca pe vremea lui DOBRIN SI HAGI.

Cristian (1 comentarii)  •  22 septembrie 2010, 20:30

Nu e nimic nou ce a facut SKY. E nou pentru fotbal si pentru Europa. In NBA se practica asta de mult inclusiv interviuri intre reprize chiar pe teren, dar ce trebuie sa se invete din asta in Romania este cum sa formulezi o intrebare decenta din partea presei ca sa ai un raspuns decent din partea intervievatului. Plus respectul intre combatante, sa inveti sa vorbesti frumos despre adversar indiferent de ce s-a intamplat pe teren. RESPECT este ceea ce lipseste in Romania

allexx (2 comentarii)  •  22 septembrie 2010, 21:42

In primul rand este vina televiziunilor pentru ca nu au pus asemenea conditii si in al 2-lea rand atata timp cat „jurnalistii de teren” (nu stiu care este termenul corect) au niste intrebari total cretine fara suparare , nu merita sa li se raspunda.Voi ziceti ca va faceti meseria dar si ei isi fac meseria adica aia de jucatori de fotbal.Nu sunt obligati prin nici un contract sa raspunda la interviuri.Daca un fotbalist vrea sa fie „in lumina reflectoarelor” cum se zice o face daca nu nu.

alt kirilov (1 comentarii)  •  22 septembrie 2010, 22:02

Nu vad dc ne-ar sta italia model pt traba asta, avem multe alte lucruri ( din pacate ) de invatat de la italieni , dar asta nu-i unul dintre ele…!!!

nu ma intereseaza ( si nu vad cum ar putea interesa pe cineva ) ce fel de glume fac intre ei 11 barbati transpirati si pe jumatate dezbracati, ma intereseaza insa ca jocul echipei sa semene macar de foarte departe cu ceea ce joaca sa zicem barcelona acum cu gijon

pare ca lumea dezvolta o placere perversa pentru mizerie si pe cuvantul meu ca de la arghezi cu estetica lui a uratului pana la asta e o distanta ( pentru mine ) prea mare

cat despre reporteri : „Multe din intrebarile venite din spatele reportofoanelor sunt cel putin la fel de greu de suportat ca si cele 50 de pase gresite ale lui Bicfalvi.”

darius (26 comentarii)  •  22 septembrie 2010, 23:03

a fost un scandal in nfl pe tema asta, avand in vedere ca asupra unei reporterite aflata in vestiarul unei echipe pentru un interviu s-au facut tot felul de remarci de catre jucatori si staff-ul tehnic.Chiar sa patrunda in vestiar nu sunt de acord.

Mogio (1 comentarii)  •  23 septembrie 2010, 2:16

Daca am si putea citi blogul tau de pe iExplore poate am si reusi sa comentam.

iustin (35 comentarii)  •  23 septembrie 2010, 2:58

@sf ilie

bicfalvi nu este fotbalist.poate POATE va ajunge un jucator de fotbal la o echipa de pe retrogradare dar mai mult niciodata.ii lipsesc multe lucruri…viteza, forta, tehnica…nu am mai vazut un jucator atat de slab tehnic la mijlocul stelei de nu stiu cand.nu vezi ca nu stie sa loveasca mingea?el toate pasele-alea care ajung la un coechipier-sunt undeva pe la genunchi iar preluarile niciodata nu le face acolo unde trebuie ca sa nu mai zic ca nici macar sa ramana mingea langa el nu e in stare.avand toate aceste calitati pe faza de atac este nul iar in aparare aproape 0.

victor (8 comentarii)  •  23 septembrie 2010, 9:59

gresiti,pentru ca nu dati tot interviul ,ci se ia din context numai ce va convine.
nu deranjeaza prea mult chestia asta atat timp cat sunt putini cei care prind posturile voastre.

Cristian (1 comentarii)  •  23 septembrie 2010, 10:01

Daa.. mare dreptate aveti! Suntem satui de intrebarea: „ce sa intamplat in seara aceasta, X-ule?” Nu cred ca dati bani pentru interviuri, fotbalisti trebuie sa vorbeasca pe teren.

geo (8 comentarii)  •  23 septembrie 2010, 10:03

nu-l vrem decat pe Becali,atat.

Andreea (2 comentarii)  •  23 septembrie 2010, 10:05

1. Intrebarile reporterilor sunt de-a dreptul idioate
2. Mai bine barbati in vestiar decat becali in palat

ionut (9 comentarii)  •  23 septembrie 2010, 10:30

Gresesti! Nu e treaba jucatorilor sa vorbeasca sau mai bine zis nu sunt obligati ! Nu de presa! Nu cred ca in contractul pentru obtinerea drepturilor de TELEVIZARE era trecut si acest lucru! Daca era, obligatia catre jucatori trebuia transmisa de catre cluburi . Trecand peste faptul ca multi jucatori nu se descurca sa vorbeasca in fata microfonului chiar nu intereseaza pe nimeni niste stereotipuri spuse de un jucator dupa un meci pierdut sau castigat. A ca voi sperati ca aceste asa zise interviuri sa fi samanta unor viitoare scandaluri, ca poate unul scapa ceva cuvinte mai dure la adresa antrenorului sau arbitrului sau unui adversar este altceva!!Pentru asta vreti interviuri si nu pentru :,, a fost un meci greu, ne-am dorit mai mult victoria, am prins o zi slaba, speram sa ne revenim pana la meciul viitor, noi suntem vinovati , antrenorul nu are nici o vina si tot asa….”

vasi (14 comentarii)  •  23 septembrie 2010, 10:34

ar mai ramane sa o trimiteti pe Anda Banu in vestiarul pli de aburi al Astrei si sa-l confunde pe Goian cu Matel

area (4 comentarii)  •  23 septembrie 2010, 11:16

da intradevar aveti si voi dreptate, dar…poate ar fi mai ok daca nu a-ti mai trimite tot felul de domnisoare cu ochelari pe cap sa ia interviuri pentru ca nu se pricep si intreaba numai tampenii.

leo (15 comentarii)  •  23 septembrie 2010, 11:19

Si totusi ….unde o sa ajungem in intimitatea unui om? ce ma intereseaza pe mine ca spectator ce marime poarta la pantof „cutarescu” sau ce miros au jambierii lui ?
Acea reporter(a) o sa ajunga sa intrebe un fotbalist ..cu ce gel de dus te-ai spalat sau nu vrei sa te spal pe spate?
si ce daca nu au bani …cred ca nu aici este problema sa -l filmam pe Banel cum se barbiereste….ci sa se faca reduceri substantiale ale salariilor din fotbal……!
Sunt nesimtite rau…fata de celelalte sporturi !
Eram buna de ministru ,nu?

Marius (3 comentarii)  •  23 septembrie 2010, 11:48

gresesti. lol

iti spun (1 comentarii)  •  23 septembrie 2010, 12:00

gresesti!

RoberTINO (1 comentarii)  •  23 septembrie 2010, 13:42

Inclin sa-ti dau dreptate, insa am si tendinta de nu o face. Personal cand vad la conferintele de presa sau in zona mixta cum se intampla la meciuri, niste pitipoance cu un microfon in mana, sincer nici eu n-as da niciun interviu. Nu-mi pot imagina ce fotbal stie o femeie care pana sa se angajeze ca reporter de sport, a auzit de corner si offside doar in discutiile iubitului ei cu niste amici? Nu-mi pot imagina cum sfidator sunt angajate tot felul de persoane a caror pregatire profesionala, este total adiacenta sportului. Asta ma deranjeaza. Nu ca nu da interviu Bicfalvi dupa meci. Nu ma intereseaza ce spune, ma intereseaza ce joaca.

alaska perrot (1 comentarii)  •  23 septembrie 2010, 14:50

este adevarat ca tv pompeaza sume enorme in conturile cluburilor, insa de aici si pana la o asemenea enormitate e cale lunga. ca tot veni vorba de jucatorul stelei, de ce sa nu facem si un bicfalvi tv. Iata grila de programe pentru primele ore ale zilei – interviu cand se trezeste, transmisie live cand isi mananca cerealele si cand isi face dus – ce sapun foloseste, lichid sau unul cu arome si daca se spala in fiecare dimineata pe cap – si, de ce nu, daca are probleme cu scaunul. Desigur, toate aceste rubrici, cu specialisti in studio – psihologi, nutritionisti si dermatologi … Nu se poate asa ceva. Pe de alta parte, sunt de parere ca de bun simt ar fi ca tv sa poata discuta cu jucatorii, antrenorii sau alti reprezentanti ai cluburilor atat inainte de meci cat si la pauza.

io (1 comentarii)  •  23 septembrie 2010, 14:59

gresesti!
Da-le bani, scrie in contract ca sunt obligati sa iti dea interviuri si iti vor da interviuri. Doar ca nu o sa pupati voi contracte din astea pe 2 lei!
Intelegi acum?

Potigrafu (7 comentarii)  •  23 septembrie 2010, 15:27

Gresesti!

gabi (4 comentarii)  •  23 septembrie 2010, 15:40

slab articol!

Ovidiu (1 comentarii)  •  23 septembrie 2010, 16:58

GRESESTI !

ba(la)nel (75 comentarii)  •  23 septembrie 2010, 17:12

Nu-l mai aduceti in discutie de Bicfalvi, cand vine vorba de fotbal…greoi, supraponderal, pase numai cu latul, si numai de-a latul terenului…vorba cuiva: Bicfalvi este din cei ptr care mingea este o povara…
O fi baiatu’ pictor…o fi romantic…poate recita frumos…dar, la fotbal, il prefer de 100 de ori pe Apostol…

dan (71 comentarii)  •  23 septembrie 2010, 19:38

Prefer ca televiziunile sa nu mai dea bani pentru fotbal. Veti vedea ca se poate juca fotbal si pe salarii de cel mult 100.000 de euro pe an, indiferent cum te cheama. Ce am eu, spectatorul, de castigat ca un om castiga 10 mil euro intr-un an pentru ca da tare in minge? Fotbalul nu va muri chiar daca nu va mai dispune de atatia bani.

Tzeava Stelistu (3 comentarii)  •  23 septembrie 2010, 23:28

Nu sint obligati sa vorbeasca cu presa,la succese toata lumea se lauda,dar la infringeri sau rezultate mediocre ce sa spuna?Si eu as da interviuri pe bani,daca as fi in locul lor,dar as incerca sa joc cit pot de bine,sa nu ma fac de ras si sa am cit mai multe reusite in meci,chiar daca echipa a facut egal.Atitudinea lor in unele meciuri lasa de dorit.

Angelo (2 comentarii)  •  24 septembrie 2010, 0:08

In ceea ce il priveste pe Bicfalvi ai mare dreptate. Nu prea il vad sa ajunga un mare jucator, viteza nu are ,e prea nonsalant. Nu iti contest nici calitatile tale de editorialist, chiar te apreciez dar meciurile transmise din Liga 1 sunt sub orice critica.

blanco (1 comentarii)  •  24 septembrie 2010, 6:48

gresit !

agar (2 comentarii)  •  24 septembrie 2010, 8:08

Eu sunt de alta parere Cristi. In conditiile in care platesc atat de multi bani pentru un fotbal atat de slab, televiziunile ar fi trebuit macar sa isi negocieze cum trebuie contractul cu liga. Adica, daca un jucator este chemat la interviu si refuza acest lucru, atunci echipa respectiva trebuie sa plateasca televiziunii o suma de bani pe care aceasta i-a investit. Mi se pare fair. Totul trebuie sa fie pe bani in Romania. Din pacate nu trebuie sa va asteptati la bun simt si cred ca tu stii foarte bine acest lucru. Singurul care a inteles acest lucru inaintea tuturor este Victor Piturca. El cere bani (sau ma rog foloase materiale, terenuri etc) pentru orice nerespectare a unor reguli stabilite in avans. In Romania, mai mult ca in orice alta tara, trebuie sa stii cum sa iti faci contractul.

loro (2 comentarii)  •  24 septembrie 2010, 9:03

chiar nu me intereseaza ce are de zis jucatorul la interviu.Jucatorul trebuie sa se exprime pe teren si atat.Despre joc sa ne vorbeasca antrenori,iar alte subiecte legate de club sa fie discutate cu ofiteri de presa ai cluburilor.Prea multa mediatizare a fenomenului va duce la saturatie (daca nu se si intampla asa),iar televizorul va mai sta pe fotbal doar la partide gen:Real-Bacelona.Pa

flo (2 comentarii)  •  24 septembrie 2010, 9:33

eu sunt de acord cu Ionut dar as mai vrea sa adaug ceva
1 cine va pus sa licitati atata pentru drepturile T.V. nu e vina ligii ca voi aveti managerii cum ii aveti
2 de ce sa dea interviu pt gsp tv unde numai o firma de cablu o are in grila
3 nu cred ca dati bani de la voi pt fotbal ci tot de la consumatori deci si voi va castigatzi salariile tot din aceasta mizeria a fotbalului romanesc intr-un ziar de sport sunt 50% scandaluri 40% fotbal romanesc si poate 10% restul sporturilor
4 ca tot va plangeti vad ca dupa fiecare meci al stelei primul pe care il suna toata lumea e Gigi. deci voi TELEVIZINILE nu puteti trai fara el noi macar avem optiunea de a schimba canalul

aliahmad (6 comentarii)  •  24 septembrie 2010, 11:10

Ai dreptate, bun articol.

alex (1 comentarii)  •  24 septembrie 2010, 11:33

SKY a platit multi bani pentru a avea acces in vestiare.
oricum este vorba doar de 1 minut in fiecare vestiar, iar la semnul antrenorului cameramanii „dispar”.

marcel (6 comentarii)  •  24 septembrie 2010, 12:04

toata mass media plange ca nu mai sunt suporteri pe stadioane, dar singurul lucru pe care-l promoveaza sunt scandalurile si ideea de a sta in fata televizorului cand e meci; sa stea frumos in fotoliu, sa consume produsele ce au reclama in timpul meciului, sa nu mai fie stresati jandarmii, politia…in romania o etapa se intinde pe 4 zile!!!in italia nu am vazut asa ceva; nici macar doua meciuri nu sunt la aceeasi ora in liga lu’ mitica.ore de disputare la care spectatorul fidel de multe ori nu poate ajunge..cate sacrificii trebuie facute de un suporter ca sa ajunga la 3-400 de km intr-o zi de luni la ora 16.00? sa nu mai zic daca e 14.30…sa-si ia cate o zi de concediu in fiecare zi de meci?poate si a doua daca e o deplasare in care e plecat aproape 24 de ore? inteleg ca televiziunile dau bani, dar nici sa dicteze tot; in italia dau infinit mai multi bani, dar nu fac legea. si sa facem o comparatie intre infrastructura de acolo, nivelul de trai, fotbalul si investitiile de acolo?!?!?
nu poti obliga un jucator sa-ti acorde un interviu de fiecare data, poate nu are dispozitia sa o faca; pt mine jucatorii echipei favorite nu vreau sa ofere declaratii pt toata lumea…

Angelo (2 comentarii)  •  24 septembrie 2010, 12:46

Flo ai dreptate, am observat si eu lucrul acesta , ca dupa fiecare meci al Stelei primul sunat este gigi, se pare ca televiziunile astea „mari” de la noi sunt dependente de el. Mai au inca pana sa ajunga la nivelul lui SKY.

adim (14 comentarii)  •  24 septembrie 2010, 15:11

Corect, asa este televiziunile platesc, au dreptul la acele interviuri, printre altele.
Legat de bicfalvi, chiar m-as bucura dc nu i s-ar mai lua deloc interviu. Baiatul asta e de nu stiu cati ani la steaua, si nu are nicio treaba cu fotbalul.Cand il vad ce face pe teren, ma intreb da nu cumva si eu asa avea loc in echipa.

LuciM (32 comentarii)  •  24 septembrie 2010, 16:11

Salutare tuturor,

Filmatul in vestiar nu mi se pare o idee tocmai rea pentru ca, de fapt, un meci incepe inca din vestiar…concentrarea, tensiunea meciului pot fi citite in gesturile fiecarui jucator…ca dealtfel superficialitatea,lipsa de conectare la meci etc..
In ceea ce priveste RESPONSABILITATEA rezultatului obtinut,aceasta tine de educatie si profesionalism.La noi ,dupa fiecare victorie toti ies in fata ,incepand cu patronul, Dragomir,MS,fratii Becali,etc.. care isi atribuie munca jucatorilor si a antrenorului ,pe cand la infrangere ,toata responsabilitatea este a celor din urma ceea ce este absolut aberant!
Bergodi a incercat sa schimbe ceva la Steaua (obligand jucatorii sa isi aplaude adversarii ,chiar si la infrangere,dupa ficare meci) insa acest gest cerea prea multa umilinta si respect din partea unor infumurati, asa zis crestini, in frunte cu patronul lor,qintesenta umilintei crestine!El(becali) este „responsabil” numai de victorii,de infrangeri sunt ceilalti…
„Am jucat prost astazi”, „ne vom revansa meciul urmator”, „au fost mai buni decat noi”,sunt cateva explicatii la infrangere…doar asa putem EVOLUA! Pe cand: „ne-a furat arbitrul”,”Nu meritau victoria” „am avut ghinion” aceste sintagme impiedica evolutia ,arata lipsa de educatie, frustrare,ura,caracter urat ceea ce nu te ajuta sa progresezi…
Cu RESPECT

nicu (1 comentarii)  •  24 septembrie 2010, 19:56

va respect ideile dar uneori e bine sa le tineti pentru dumneavoastra domnule Geambasu ,mai ales cand e vorba de orasul vaslui nu de echipa .Aveti idei preconcepute , si de asta v-asi intreba cati ani ati locuit la vaslui?Ce credeti ca vasluienii care traiesc de-o viata acolo sunt marginalizati si nu sunt la curent cu tot ce se intampla ,, in lumea asta,, nu doar la bucuresti unde umbla cainii cu colaci in coada?Pai eu zic sa va razganditi in legatura cu afirmatia ca cei ce vin la vaslui,ori nu au ce face ori sunt nebuni ca eu asa am inteles din emisiunea de la gsp tv.Cand veti trai vreo cativa ani in vaslui atunci sa comentati nu acu ,cel mai bine e sa va expuneti parerile doar de fotbal ca in rest lasa de dorit parerile dumneavoastra.Cu respect nicu ce am vazut la viata mea vreo cateva tari si nu sunt putine ,si tot la vaslui ma intorc si nu l-asi da pe nici un oras cu atat mai putin pe bucuresti.

Andrei (1 comentarii)  •  25 septembrie 2010, 14:41

Bicfalvi cel mai slab jucator al stelei de knd o stiu eu! Se ascunde dupa adversar sa nu primeasca pase, daca il urmariti p teren numai dupa adversar sta, acest om ca fotbalist nu pot sa il numesc nu are nici o calitate pentru a fi numit fotbalist! Innebunesc cand il vad p teren, credaem ca numai eu sunt contra bicfalvi.

biletul zilei (16 comentarii)  •  25 septembrie 2010, 17:23

Eu pun pariu ca daca faceti un experiment si luati un esantion de persoane intelectuale si le puneti sa faca efort juma de ora, sa joace fotbal sau orice doriti voi o sa dea gres. Asa ca de ce le cereti la sportivi sa vorbeasca cum doriti voi. Nu putem sa fim buni in toate domeniile. Atat timp cat singele este pompat marea majoritate a timpului in picioare e normal ca celulele creierului sa nu se dezvolte asa de mult cum va doriti voi. Nu stiu de ce dar de multe ori sunteti absurzi in ceea ce va doriti.
Cat despre BIGBROTHER televiziunile fac ceea ce cere publicul. Si daca publicului ii place sa-i vada soosetele nu stiu cui asta e.

luxcor (51 comentarii)  •  27 septembrie 2010, 14:03

daca ar mai juca si ceva fotbal (nu numai steaua … la gramada) parca parca asi fi de acord cu tine … din pacate, pe langa ca in marea majoritate a cazurilor ne chinuim sa ii vedem 90 de minute pe teren, tu vrei sa ii vedem si in vestiare ? imi pare rau … personal e suficient ca nu fac nimic pe (si nu in) teren … culmea ar fi sa ii mai vad si cum se scarpina in dinti sau in alte locuri „intime” in mijlocul vestiarului … atat ajunge … sa puna mana (ma rog piciorul) sa joace fotbal, sa nu ii mai filmeze nimeni sa nu mai dea nici un interviu si sa primeasca salariile din canotaj, handbal sau tenis de masa … atat …

Comentează