Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Roger faţă cu demonii fotbalului

Cel mai mare jucător de tenis începe să aibă o problemă cu fotbalul. E de-al nostru

Federer e tipul acela elegant şi nu foarte simpatic despre care se spune că ar fi cel mai bun jucător de tenis din istorie. […]

marți, 29 iunie 2010, 6:13

Cel mai mare jucător de tenis începe să aibă o problemă cu fotbalul. E de-al nostru

Federer e tipul acela elegant şi nu foarte simpatic despre care se spune că ar fi cel mai bun jucător de tenis din istorie. Afirmaţia se susţine matematic, dar nu numai. Roger a cîştigat cele mai multe turnee de Grand Slam, a stat pe primul loc al ierarhiei ATP pînă s-a plictisit, arată o uşurinţă ofensatorie pentru ceilalţi în mînuirea rachetei şi nu ştie să piardă. Reacţionează rău cînd e înfrînt, iar de cele mai multe ori nu găseşte merite adversarului. Îşi recunoaşte cu jumătate de gură propriile slăbiciuni. E axiomă că atunci cînd apelează la challenge, vizibil iritat de posibilele greşeli ale arbitrilor, se înşală. Cam în 3 din 4 situaţii proba video îl contrazice. Imediat se scutură mîndru, apoi începe să joace. Fantastic.

Federer este acelaşi tip elegant şi nu foarte simpatic care a spus că începe să aibă o problemă cu fotbalul din cauza erorilor de arbitraj. Bineînţeles că elveţianul se bagă unde nu-i fierbe oala. Oala fotbalului fierbe pentru Sepp, Michel, Jorge, Roberto şi ceilalţi membri ai castei aplicării regulamentului în formele sale „umane”. Căci asta propovăduiesc seniorii furtului la lumina reflectoarelor şi în zumzetul trompetelor de carton. Ei, ecologiştii spiritului originar al fotbalului, ne sperie cu invazia tehnologiei. Acesta ar urma să desfigureze fotbalul nostru drag, pe care l-ar cibernetiza, împingîndu-l în galaxia curăţeniei cosmice. Or dînşii, insomniacii care veghează la păstrarea valorilor ancestrale, nu pot fi de acord. Ei vor bălegar natural, arbitraj fără E-urile induse de camerele TV. Blatter şi Platini împreună cu servitorii lor Larrionda şi Rosetti guvernează peste o turmă de oiţe docile, care au dreptul la regrete, dar nu la recurs. Dacă ar accepta ce vede toată lumea, ei şi-ar pierde puterea. S-ar transforma în nişte supraveghetori ai protocolului marilor competiţii.

Asta spune Roger. Că fotbalul e otrăvit dinăuntru de nişte demoni pitici, deghizaţi în sfinţişori purtători de biblii contrafăcute. Apocalipsa celui mai popular sport al planetei nu e anunţată de tehnicieni ca Mourinho, care pun rezultatul mai presus de spectacol. Fotbalul are resurse interioare să se regenereze şi să creeze anticorpi la emetizare. Nu ştie totuşi să lupte împotriva minciunii instituţionalizate. Federer ştie, fiindcă a testat. Tenisul nu a fost ucis de hawk-eye, dimpotrivă. Reluările captează şi înfierbîntă publicul. Verdictul imaginilor îl pune adeseori în posturi ridicole pe însuşi regele Roger. Dar face dreptate în timp-record şi în aplauzele publicului. Este un bine venit exerciţiu de igienă mentală. Ceilalţi ne propun spălături dese. Ale creierului.

Comentarii (41)Adaugă comentariu

drogba (3 comentarii)  •  29 iunie 2010, 19:10

diferenta dintre fotbal si tenis e una imensa……nu crezi ca daca s-ar introduce arbitrajul video…echipele care cad fizic ar trage de timp astfel? din cele 90 de minute cate crezi ca s-ar juca efectiv….si eu consider ca greselile de arbitraj fac parte din joc…si cred ca arbitrajul video ar omori acest sport……….a compara tenis cu fotbalul e ca si cum ai compara un vapor cu un avion……..

Stefan (2 comentarii)  •  29 iunie 2010, 19:29

Este necesar sa se introduca si in fotbal un sistem electronic sau un sitem de reluari care sa fie utilizat ca in tenis, adica la cererea fiecarei echipe prin drepturi de utilizare. Adica sa poti sa contesti decizia arbitrului de 3 ori / repriza.
Sau un sitem de reluari utilizate doar in fazele cheie ale meciului: penaltiuri, cartonase galbene/rosii, goluri, offsideuri.

Roman paranoic (29 comentarii)  •  29 iunie 2010, 20:12

drogba, daca nu iti place tehnologia nu mai folosi calculatorul.

Stefan, esti un intelept.

D-le Geambasu, ce aveti cu Mourinho? Inter ii batea mai tare pe Barca in tur daca Milito nu era oprit aiurea in offside in minutul 13. In rest, aceleasi ironii de 2.5 forinti si aceleasi cliseeeeeeee.

AC Milan (4 comentarii)  •  29 iunie 2010, 20:14

Nu sunt de acord cu sistemul video/electronic, ucide fotbalul.
De cand s-a inventat acest sport, nu a avut nevoie de ajutor exterior, greselile de arbitraj fac parte din joc.
Timp de 150 de ani nimeni nu a cerut sistem video, au fost greseli si vor fi in continuare, dar acest lucru nu inseamna ca trebuie sa schimbam regulile.
Regulile exista de doua secole, nu trebuie sa le schimbam noi, din aceasta cauza fotbalul este cel mai popular sport din lume.
Daca nu sunt de acord cu sistemul video, nu inseamna ca apar interesele FIFA, o organizatie care comanda rezultatele finale.
Singura mea dorinta este ca acest sport sa ramana neschimbat, traditional.

AC Milan (4 comentarii)  •  29 iunie 2010, 20:16

Timp de 150 de ani, nimeni nu a cerut ajutor exterior (nu video).

Federer (2 comentarii)  •  29 iunie 2010, 20:23

nu se pot compara cele 2 sporturi…..cu atat mai putin nu il poti compara/critica pe Federer…..

Roman paranoic (29 comentarii)  •  29 iunie 2010, 20:28

AC Milan, nici tu nu mai ai voie tehnologie. Eu iti propun de acum sa bei lapte traditional, nu fiert si nici pasteurizat.

Nu iti place faptul ca proba video ar reduce mult coruptia si arbitrajele pro-echipe mari? Nu ti se pare imoral ca Lampard, un jucator exemplar, sa fie trimis acasa desi si-a facut meseria si a dat gol? Asta e genul de lectie pe care vrei sa o invete copii tai din sport?

P.S. Inter Milano, campioni al cubo! 🙂

adi (4 comentarii)  •  29 iunie 2010, 20:29

@ AC Milan perfect! dar de maine sa se joace cu gogosari pana la genunchi,pantofi,basca si camasa ca acum 150 de ani. portile cu bare patrate si minge de piele de vitel de se face de 2 kile daca ploua. apropo, nu carecumva sa te uiti la plasma hd la meciuri,te duci frumusel pe stadion

sfn (1 comentarii)  •  29 iunie 2010, 20:46

Nu sunt de acord cu proba video. Foarte inteligent ati venit cu argumentul probei video in tenis, dar fotbalul e un sport mult mai dinamic decat tenisul. Aici si arbitrii lupta sa-si arate talentul. Ei nu „stau” dupa camerele de filmat, alearga de le ies plamanii, participa la joc. Se intampla sa fii furat, asta este. Daca iubesti fotbalul, treci si peste asta. Daca iubesti victoriile, te apuci de tenis.

Roman paranoic (29 comentarii)  •  29 iunie 2010, 20:54

sfn, tu nu mai ai voie sa mergi cu masina. E mult mai fluid sa mergi pe jos, decat sa tot schimbi viteze.

Fotbalul e un joc tare plicticos, plin de simulari si certuri cu arbitru. S-ar gasi timp pentru proba video.

Daca s-a implementat in rugby (care chiar e fluid ca joc) s-ar putea si in fotbal.

Roman paranoic (29 comentarii)  •  29 iunie 2010, 20:55

@ adi, esti un meserias. Nota 11! 🙂

drogba (3 comentarii)  •  29 iunie 2010, 21:49

@roman paranoic …….
nu urasc tehnolgia….ba dimpotriva o folosesc zi de zi.

dar totusi e o diferenta intre tenis si fotbal…..
trebuie sa acceptam si greseala
cu arbitrajul video pur si simplu arbitru nu ar mai conta…
app in tenis jucatorul se opreste si cere challenge in timpul schimbului de mingi…..cum ai vrea sa implementezi un astfel de sistem?
in al 2 lea rand…. din alea 90 de minute de joc mananci cu arbitraj video cel putin 10 ….

milan6 (49 comentarii)  •  29 iunie 2010, 22:01

bine,de acord aducem si fotbalul in era tehnologiei!
dar atunci de ce nu renuntam la”cavalerii” fluierului DEFINITIV?
oricum astia d’aia s-au facut arbitrii,ca sa fure!

milan6 (49 comentarii)  •  29 iunie 2010, 22:04

@roman_paranoic
Mou i-a lasat pe icteristi!
Milan 7 Ligi,icter 3!
sa nu uitam arbitrajul din tur la icter -Chelsea!

sandmann (52 comentarii)  •  29 iunie 2010, 23:49

nu s-ar distruge nimic , dimpotriva
reluarile nu trebuie sa fie vizibile pt tot stadionul sa se transforme in circ…
Doar arbitrii sa poata consulta reluarea (doar cand ei considera ca e necesar: penaltyuri ,. mingea intra in poarta sau nu , offside-uri etc)
tusierii sa aiba la indemana un monitor (posibil asezat pe sina asemenea camerei de luat vederi) pe care sa-l poate consulta si centralul cand crede de cuviinta
mai mult bun simt si corectitudine nu vad…..
nu e normal sa distrugi munca de-o viata a unor oameni pt o tampenie : ca s-ar distruge spiritul jocului
Adevaratul motiv contra reluarilor este coruptia si controlul din pacate….

Dani (81 comentarii)  •  30 iunie 2010, 1:58

…” fotbalul e otrăvit dinăuntru de nişte demoni pitici, deghizaţi în sfinţişori purtători de biblii contrafăcute”…expresia poate caracteriza fotbalisti, antrenori, de multe ori arbitri si intotdeauna impresarii si casele de pariuri. Nici jurnalistii sportivi nu sint imuni la aceasta comparatie, chiar deloc. Iar in cazul asta te intorci de unde ai plecat, adica ai vorbit mult fara a spune mai nimic important, ca in final sa-ti dai seama ca te-ai invirtit in jurul cozii…deoarece cauzele au de-a face cu politica economica ale diverselor firme ori persoane, nicidecum cu tenisul ori fotbalul. E precum lozinca „Noua ne pasa de sport”, care la aflarea adevarului s-a dovedit a fi doar un slogan publicitar.

@Roman paranoic (1 comentarii)  •  30 iunie 2010, 7:27

acum hai sa stam numai in fata calculatorului, eventual sa jucam fifa 20xx ca acolo nu se fura, si nici nu ne mai enervam ca ne fura arbitri nu e mai bine? Nu zice nimeni ca tehnologia nu e buna, dar fotbalul e un joc al unor fotbalisti reali, cu arbitri reali, nu cu cineva din tribuna care sa tipe mereu la asistenti/central fault, gol, cartonas samd :)) , as vrea s-o vad si p-asta , pe arbitri ca niste robotei care executa ce vine din tribuna :)) . Arbitri trebuie sa evolueze, si nu prin tehnologie , pur si simplu sa fie mai buni, profesionisti. Nu uita ca datorita unor oameni care au vrut sa-si depaseasca limitele si au reusit stam noi in fata calcultoarelor azi si ne plimbam cu masina. Asa ca … judeca si tu!

romeo (14 comentarii)  •  30 iunie 2010, 8:13

greselile de arbitraj neintentionate sau ne-comandate sunt ok,pentru restul e nevoie de proba video…ok, nu o fi tenisul un joc fluid, dar hocheiul?..e mai fluid decat fotbalul,iar proba video ajuta la scoruri corecte..si nu au disparut nici arbitrii

Sergiu (30 comentarii)  •  30 iunie 2010, 10:18

Unii pur si simplu bat câmpii în comentariile lor pe blog-uri ! Solutiile sunt extrem de simple si nu fac altceva decât sa înlature greselile flagrante în general si pe cele rauvoitoare în special ! Dar cum sa mai manevrezi un rezultat,daca arbitrul de rezerva urmareste partida pe un monitor la marginea terenului si intervine doar în situatii de greseala evidenta din partea echipei de arbitrii din teren ? Se întrerupe cursivitatea jocului…? Ce tâmpenii spuneti ? Dar când jucatorii se strâng ciopor în jurul arbitrului si protesteaza minute bune ba sa mai isca si câte un meleu agresiv în care au loc gesturi nesportive,nu se întrerupe jocul? Câteva asist-uri cerute de antrenor sau capitanul echipei ar elimina definitiv situatiile grotesti sau chiar tragice care apar în urma unor proteste violente…limitarea (cum se procedeaza la nr. de schimbari) acestora pe fiecare partida ar înlatura si eventualele abuzuri si fotbalul ar fi mai curat…si nu cred ca pasiunea ar disparea doar pt. ca fazele ar fi tratate corect si s-ar elimina mare parte din greselile de arbitraj…

victor L (285 comentarii)  •  30 iunie 2010, 10:38

Daca si fotbalul ar folosi, doar la fazele de gol, reluarile de faze, challenge, cred ca ar fi foarte bine.

sa fim seriosi (5 comentarii)  •  30 iunie 2010, 10:57

‘tehnologia omoara fotbalul’.sunt curios cati ar mai spune asta daca dupa un sezon extenuant li s-ar refuza un gol asa cum a patit Lampard.E vb de munca oamenilor aia care joaca,in cazul englezilor, pe 1 ianuarie si care,oricat de greu pare de crezut,au facut ceva eforturi sa ajunga acolo.Faptul ca un gol este anulat pe nedrept este o GRESEALA.Cum poate cineva sa sustina ca asa e CORECT?Si..Sa fim seriosi…solutii s-ar gasi.Exact ca in tenis, poate fi limitat nr de challengeuri.Alta varianta…in NBA nu exista notiunea asta(existenta in NFL).Arbitrii au bunul simt si atunci cand au dubii apeleaza la analiza video.Nu se intampla tot timpul,de multe ori gresesc….dar de multe ori isi repara greselile.
Asa cum au mai zis si altii…daca nu vrem asta poate ar trebui sa se joace un 2-3-5 sau macar o formatie cu libero iar mingea sa fie una din aia frumoasa, cu siret(nu ca jabulani ar fi mai buna) .Fotbalul a progresat si trebuie sa progreseze in continuare….asta nu este un lucru rau

AC Milan (4 comentarii)  •  30 iunie 2010, 11:46

Apreciez tehnologia, dar unele lucruri trebuie sa ramana traditionale, timp de 150 de ani regulile jocului au ramas la fel.
Accept si greselile de arbitraj, astazi este dezavantajata AC Milan, iar maine Inter, si lista continua.
Nu cred ca arbitrii gresesc impotriva unei echipe la fiecare meci.
PS: Evolutia reprezinta, de fapt, o involutie, este un regres, autodistrugere.

Cyril Makanaki (6 comentarii)  •  30 iunie 2010, 11:50

Salut.
Ar fi bine sa pui si declaratia lui RF sau sa pui un link.

Referitor la eroarea de arbitraj, vreau sa punctez ca golul lui Lampard nu a fost anulat, el nefiind niciodata validat.

Referitor la declaratiile lui Blatter, cum ca arbitrii si-ar pierde din antributii si autoritatea odata cu introducerea probei video, ma intreb si eu: arbitrii au adus fotbalul sub titulatura „King of the Game”? Pentru ei ne uitam la fotbal?

Andrei (19 comentarii)  •  30 iunie 2010, 12:05

Daca ai da si niste exemple care sa sugereze clar faptul ca Federer nu stie sa piarda ar fi ideal.

Andrei (19 comentarii)  •  30 iunie 2010, 13:00

„Reacţionează rău cînd e înfrînt, iar de cele mai multe ori nu găseşte merite adversarului.”

Asta ar insemna ca nu da mana cu adversarul.In toate declaratiile sale, atat cat am vazut a zis ca adversarul sau a jucat bine…si intr-adevar remarca si despre el ca nu a jucat la cel mai inalt nivel, ceea ce e cu siguranta adevarat. Chiar am urmarit zilele astea declaratia de dupa meciul cu Falla.
Dar ce ar trebui sa zabeasca..sa isi ia adversarul in brate ca sa nu reactioneze urat?La urma urmei oricine se oftica cand pierde…mai ales un sportiv de talia sa.

Consider ca sunt niste afirmatii gratuite, neprobate.
Acum poate nu inteleg eu ce inseamna a reactiona urat…sau poate amandoi intelegem lucruri diferite.

Cipri (9 comentarii)  •  30 iunie 2010, 13:19

Cristi , despre Federer nu se spune ca ar fi cel mai bun jucator de tenis din istorie . EL CHIAR ESTE datorita performantelor obtinute pana acum !

cristian p (11 comentarii)  •  30 iunie 2010, 19:02

Jumatatile de masura nu rezolva nimic. Goluri nevalidate ca cel al Angliei se intimpla o data la o mie de meciuri pe cind goluri anulate aberant pe motiv de ofside, fault sau pur si simplu fara motiv ( vezi golul SUA cu Slovenia) se intimpla aproape la fiecare meci. Degeaba faci o autosrtada cu 4 benzi daca la mijlocul ei ai santier etern care-ti dezafecteaza 3 benzi.

dww (4 comentarii)  •  30 iunie 2010, 19:15

e o mica mare diferenta intre tenis si fotbal,daca tot zici sa fim corecti atunci inseamna ca proba video sa fie posibila si aplicabila si in ligile inferioare ori unde o sa vezi tu in liga a3a a4a nu numai la noi peste tot sa fie si acolo filmate toate meciurile si sa dispuna de o asemenea tehnologie,in tenis e simplu st niste turnee si acolo se poate implementa se joaca pe cateva terenuri pe cand la fotbal ganditi-va cate ligi sunt in fiecare tara,ori ar fi o discriminare ca proba video sa fie valabila doar in ligile mari si competitiile mari,pt ca toti isi doresc sa castige toti pot fi dezavantajati in orice liga,deocamdata fifa are in plan din 2012 daca am inteles bine sa fie 5 arbitrii pe teren in loc de 3 ceea ce este realizabil si st convins ca golul lui lampard ar fi fost vazut sau offisdeul lui tevez ,in uefa sezonul trecut nu au mai fost cam deloc greseli de arbitraj poate un offisde 2 nevazute dar nu greseli asa importante cu goluri nevalidate sau validate aiurea

Roman paranoic (29 comentarii)  •  30 iunie 2010, 19:34

„Dacă apare pe lume vreun geniu adevărat, îl vei cunoaşte sigur după acest semn, şi anume toţi imbecilii se vor uni într-o conjuraţie împotriva lui.” Asta a spus Jonathan Swift, si asa ma faceti sa ma simt, dragi AC Milan, milan6 etc.

Sunt sigur ca profesiile voastre nu tin de domeniul stiintelor exacte (economia nu se pune, sorry). Daca ati fi matematicieni, oameni de stiinta sau ingineri, n-ati suporta ideea de a tolera „greselile umane” cand ele pot fi evitate cu ajutorul tehnologiei. Doar cineva care traieste in secolul 16 si nu crede in ratiune si adevar poate avea idei asa de fixe si de puerile.

Roman paranoic (29 comentarii)  •  30 iunie 2010, 19:43

@dww

Si atunci cum de tenisul supravietuieste cand Hawk-eye e folosit doar la Grand Slamuri? Unde se joaca pe bani multi, acolo e normal sa folosesti tot ce ai ca sa mentii competitia corecta! Uf, altul demn de un citat din Swift.

dannyel27 (2 comentarii)  •  30 iunie 2010, 20:17

Esti cel mai bun jurnalist de la gsp alaturi de Andrei Vochin. Felicitari pentru aceasta opinie mai corecta decat orice meci de la acest mondial penibil. Sa fim seriosi de ce ar mai vrea cineva sa fie in locul lui Blatter daca totul ar fi corect!!!

AC Milan (4 comentarii)  •  30 iunie 2010, 20:23

Apreciez foarte mult aceasta sintagma a marelui Jonathan Swift, dar nu stii sa o utilizezi corespunzator.
Sunt un mare maniac al stiintei (ex:astronomie, geografie, geologie, istorie, arheologie, filozofie, fizica si chimie), din aceasta cauza nu inteleg modul tau frustrant si ipocrit de a te crede superior.
Apreciez tehnologia, dar nu in fotbal, este punctul meu de vedere.
Observ nivelul tau inferior prin modul in care nu esti capabil sa accepti parerile anumitor indivizi.
PS: „Un geniu accepta orice parere, tocmai pentru ca parerea lui sa capete o alta dimensiune, sa fie desavarsita”.

Roman paranoic (29 comentarii)  •  30 iunie 2010, 21:31

@AC Milan. Istoria si filosofia nu sunt stiinte.

milan6 (49 comentarii)  •  30 iunie 2010, 23:28

@roman_paranoic
Mou i-a lasat pe icteristi!
Milan 7 Ligi,icter 3!
sa nu uitam arbitrajul din tur la icter -Chelsea!
atunci n-a fost folosita tehnologia si amicul tau cu nr 8 de la Chelsea si-a furat-o pe nedrept!

Asm (16 comentarii)  •  1 iulie 2010, 11:42

Asta a zis Roger dupa victoria in fata lui Meltzer: „We have electronic line calling even though we don’t need it. We all know we don’t, but we do have it. I do struggle a little bit with soccer because there’s so many mistakes from umpires. Don’t blame them – they’re so far away sometimes from what’s happening, and then also so many goals are disallowed that are goals and others are not counted that would be goals. It’s frustrating as a fan. You just hope that all those things go for you when you’re at this stage of a tournament. [England] could have been sent home just because of that single mistake, and it’s incredible. One forehand down the line doesn’t change the outcome of the match, whereas one goal changes the entire mindset of a team, of a strategy. In tennis, we don’t have that. [Line judges]) are sitting there, not moving. They’re only staring at the line. It’s so much more simple. It’s going to even out throughout a career or a season, the good and bad calls.”
Eu sunt pentru tehnologie: si hawkeye si in fotbal.

@Andrei (7 comentarii)  •  1 iulie 2010, 12:53

Tennis writer Matt Cronin said on Radio Wimbledon this afternoon that he was really surprised at Federer’s unprompted injury excuse and that he felt that it will „stain Federer’s reputation for a while.” Todd Macklin then remarked that Federer has the label of being „THE nicest guy” in the eyes of the general public, but that people that are around Federer see him a different way, and it’s coming out more as he’s struggling. Cronin replied that Federer can be testy, but he has ALWAYS been somewhat arrogant, and though most of the other players like Federer, his recent inability to give credit to his opponents has been „borderline disgraceful.”

Am vazut interviul lui Berdych pe siteul oficial Wimbledon.org si nu i-a picat tocmai bine.

Roman paranoic (29 comentarii)  •  1 iulie 2010, 14:07

Mi se pare ca a refuza tehnologia din start este o dovada a unei minti incuiate si inguste. Nimeni nu spune ca proba video va elimina toate problemele, dar in mod evident acest sport sufera pentru ca isi pierde din corectitudine. Raspunsurile de genul „hai sa inlocuim si jucatorii cu roboti” tin de scenarii tip Matrix care nici nu merita discutate.

Haideti sa incercam proba video si apoi sa discutam despre efectele ei reale.

Chitu Horia (1 comentarii)  •  1 iulie 2010, 19:31

Real Rapid

Cu mic cu mare iar am venit
Pentru Rapidul nostru iubit
Ca sa cantam la un semnal
Haide Rapid haide Real

Pe timp torid pe ploaie pe ger
Se-nalta cantecele spre cer
Pentru Rapid pentru Real
Haide Rapid haide Real

Pe ger pe timp torid
Dragostea noastra Rapid
La bine si la greu
Am fost cu tine si vom fi mereu

Alb-visiniu alb-visiniu
Fara tine totul ar fi pustiu
Ar fi anost ca o zi de post
Fara tine viata n-ar avea rost

Saptamanal Rapid

Luni si marti ma jur ca-n veci
Nu mai calc nici mort la meci,
Dar de vineri ma decid :
Boala veche — Hai RAPID !

Si, ciudat. nu pot pricepe
De ce sunt baiat timid
Numai pana cand incepe
Meciul nostru – Hai RAPID

Fie vant, fie furtuna
Fie ger sau timp splendid
Locul meu e in tribuna
Consecvent cu — Hai RAPID !

Cand echipa visinie
A pornit ca un bolid
Stiu ca iarasi va inscrie
Pe fundalul – HAI RAPID !

Hai, baieti ! Hai inainte
Combinati , treceti prin zid
Adversarul nostru simte
Ce inseamna – Hai RAPID !

Cand Giulestiul se goleste
Si iar portile se-nchid
Eu adun si scad pe deste,
Puncte. puncte – Hai RAPID !

A trecut etapa asta
Si incerc sa fiu lucid
Poate imi conving nevasta
Ca… Dar lasa — Hai RAPID !

Video (2 comentarii)  •  2 iulie 2010, 2:21

Mergeti de curioztate pe You Tube la meciul Spain vs Portugal si derulati pana la golul Spaniei, de fapt pana la prima reluare a golului. Jucati-va putin cu mouse-ul pe Play/Stop pana cand surprindeti momentul pasei catre Villa. Surpriza! Offside, la limita e adevarat. Cine sta in timpul unui meci sa faca astfel de analize? Si faze ca astea pot fi multe intr-un singur meci. Nu mai vorbesc de contactele din careu la fiecare corner sau lovitura centrata in careu. La fel se poate vedea fault in atac la primul gol al Braziliei cu Chile sau hentul lui Fabiano la golul cu Coasta de Fildes. Sunt faze clare ca cea a offside-ului lui Tevez dar nu poti transforma fiecare meci in Procesul Etapei.

gima (30 comentarii)  •  2 iulie 2010, 9:04

este obligatorie proba video in fotbal pt a elimina astfel de greseli care aduc a fiind jaf la drumul mare. Nu mai folositi pt fotbal, tenisul ca exemplu. Cel mai elocvent este rugby-ul care foloseste proba video pt a valida o incercare. Si este absolut normal pt ca daca vii cu „mingea cu colturi si o culci in butul advers,dar aparatorii adversi ti-au bagat mina sub obiect, nu este eseu. Sau invers: te zbati sa aduci mingea in butul lor si arbitrului i se pare ca ai culcat peste mina unui adversar si nu-ti acorda incercarea si-ti vine sa-i iei gitul pt asta. Pt baieteii de mai sus care-si dau cu presupusul ca nu ar fi bine sa se introduca proba video in sport, pt mine este clar ca nu au practicat sportul, pt ca atunci ar fi inteles frustrarea.

ciupi (376 comentarii)  •  2 iulie 2010, 16:49

nu este departe vremea cand ne vom intreba daca mafia nu este o societate de binefacere in comparatie cu seppififa…

Comentează