Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Omul negru, prinţul şi portăriţa

Curăţenia la Dinamo a început din interiorul vestiarului. Cam tîrziu, dar a început

Atunci cînd N’Doye protestează cu pantalonii în vine împotriva invaziei paparazzilor în viaţa privată, Paula Ungureanu mai are vreo două-trei ore de somn. La el urmează mahmureala […]

luni, 8 martie 2010, 3:50

Curăţenia la Dinamo a început din interiorul vestiarului. Cam tîrziu, dar a început

Atunci cînd N’Doye protestează cu pantalonii în vine împotriva invaziei paparazzilor în viaţa privată, Paula Ungureanu mai are vreo două-trei ore de somn. La el urmează mahmureala ramadanică şi pozele din Cancan sau Click, la ea primul antrenament al zilei. N’Doye e fotbalist la Dinamo, Paula Ungureanu e handbalistă la Oltchim şi la naţionala României. Fotbalistul N’Doye s-a transferat de la Vaslui la Dinamo, pentru că văcuţele cu ugerul plin de lapte ale domnului Porumboiu sînt mai puţin interesante decît blondele tunate din Capitală. Handbalista Paula Ungureanu şi-a cîştigat greu dreptul de a apăra poarta naţionalei, fiindcă predecesoarea se numea Luminiţa Huţupan. Nimeni nu avea curajul de a înlocui ceva foarte bun cu altceva foarte bun, dar cu nişte ani în minus.

Gata cu antiteza! Ăsta e un procedeu literar pe care copiii îl învaţă la limba română în şcoala generală. Binele de o parte, răul de cealaltă. Alb-negru, drept-nedrept. Despre N’Doye şi Paula Ungureanu se poate scrie în antiteză. E uşor. E la îndemînă. Şi prinde. Dar despre Adrian Cristea cum se poate scrie? Despre cel supranumit (sau poreclit?) Prinţul ce poţi spune? Pe el cu ce să îl pui în antiteză, cu mingea, cu terenul, cu fanioanele de la colţurile terenului? Nu merge, fiindcă omul vrea să fie lăsat în pace. De şefi, de coechipieri, de ziarişti, de suporteri. Cristea cel Indolent – e şi aceasta o variantă de titlu aristocratic – doreşte să nu fie deranjat. Nu îi plac provocările, situaţiile limită, situaţiile de gol. De-aia le şi ratează. Pentru Adrian Cristea cuvinte ca dăruire, sacrificiu, solidaritate, răspundere, responsabilitate, maturitate nu înseamnă nimic. Sînt nişte abstracţiuni de ocolit ca adversarii. Vorbe goale de conţinut. Nu goluri, din acelea marchează fotbaliştii, în timp ce prinţii mîngîie mingea pe la mijlocul terenului.

Revolta din vestiarul dinamovist e naturală. Supărarea lui Marius Niculae sau a lui Florin Bratu valorează mai mult decît toate privaţiunile de libertate prin cantonament impuse cînd şi cînd de conducere. Colectivul, ha, ce cuvînt perimat!, hai să o numim echipa, are uneori forţa de a elimina corpurile străine. Nişte oameni muncesc împreună, iar la un moment dat se simt trădaţi de unul dintre ei. Ei, cei cu sînge roşu, nu îl mai vor alături pe cel cu albastru nu în hemoglobină, ci doar în cerul gurii. Şi îl resping. Conducerea e obligată să ia act de voinţa jucătorilor. A, într-o lume ideală şi într-o instituţie serioasă, curăţenia e urmarea respectării regulilor, constrîngerilor, recompenselor. În lumea reală, fumurile de la tribuna oficială ajung la capetele lui N’Doye şi Adrian Cristea, care pricep că şmecheria e monedă de schimb. Păi, fată, ce farmec are unul ca Andrei Cristea, care îşi vede de treaba lui, nouă ne plac ăştia macho, băieţi răi, ham, ham, nu papă-lapte care se antrenează şi adorm ca pruncii pe la 10 seara!

Comentarii (35)Adaugă comentariu

dinamotel (12 comentarii)  •  8 martie 2010, 16:29

sa pierdem campionatul dar,cu fiare nu cu *****.afara print,om negru pul-hac-hac-hac.eternii transferati,cu echipe mari care se bat pt. ei…..cred ca asta-i motivul pt. care nu pleaca,sint prea doriti.

M (1 comentarii)  •  8 martie 2010, 16:57

Baiat istet, Cristi. Articolul, foarte bun; poate putin cam complicat pentru unii indivizi care viziteaza site-ul asta din cand in cand, pentru ca in rest sunt ocupati sa distruga scaune pe stadion, sa confectioneze afise (nu ”bannere” : sic!) obscene sau direct insultatoare, sa-si caute ”dreptatea fotbalistica” acolo unde nimeni nu-i baga in seama cu alte cuvinte sa se refuleze intr-un mod mai mult sau mai putin autocontrolat. Stai e baricade, Cristi, avem nevoie de ziaristi care se manifesta inteligent, carora sirena adresarii primitive, directe, simpliste si instinctive nu le-a luat inca auzul, creionul sau vocea… Daca as privi mult timp un anume post TV unde s-a pripasit un personaj cu prenume de dans popular si nume de rezonanta slava, as ajunge probabil sa cred dupa un timp ca asta e fotbalul, nu cel al lui Boloni, Jenei, Hagi, Stefanescu, Lupescu, Dinu, Duckadam. In incheiere te rog Cristi aminteste-le editorilor site-ului acestuia ca este un site Romanesc, expresii de genul ”There are no comments yet…Kick things off by filling out the form below.” fiind proba daca nu a unei neghlijente crase, atunci a unei inconstiente lingvistice potentate de unele tendinte regretabile din societate. Limba Romana trebuie protejata, chiar daca unora le vine greu sa o faca!

hooliganu (14 comentarii)  •  8 martie 2010, 17:01

DE ACORD CU DINAMOTEL………SI CAND TE GANDESTI CA GIOVANI BECALI TUNA CA NU I-A SELECTIONAT RAZVAN PE CRISTEA SI PULHAC,CHIAR SI MOTI E IN FORMA SLABA.CAL MAI CONSTANT MI S-A PARUT LUCIAN GOIAN,NU INTELEG DE CE NU JOACA

Sably (35 comentarii)  •  8 martie 2010, 18:21

Asa e’ Cristi, asa e’, ce mult mi-as dori insa sa vad ca iei MACAR ODATA acelasi tip de pozitie si fata de „colegii” tai de breasla, cei carora le curg balele dupa alde’ Print’, N’doye, cei care nu stiu altceva decat sa popularizeze „fita” si pe „fitosi”.
p.s. „M”, ignorai te rog pe ignorantii ce se screm in engleza, nu merita nici macar bagati in seama…

jos_cenzura (66 comentarii)  •  8 martie 2010, 19:19

nu e corect. n’doye este invidiat de colegi pentru ca – in ciuda faptului ca se distreaza – este mai tehnic decat toti zicii si marius niculaii pusi la un loc. normal ca nu le convine vedetelor autohtone. iar adrian cristea nu e indolent, asa joaca el, asta e valoarea lui, uneori nu trebuie cautata o explicatie intortocheata; cum sa te poti supara pe om ca joaca slab, cand niciodata nu prea a rupt gura targului? asta e vaoarea lui, trebuie sa stim la ce ne asteptam, punct.

HelL (9 comentarii)  •  8 martie 2010, 19:19

Mda…nu sunt fan Dinamo… dar din cate am auzit, N’Doye nu avea antrenament sau meci a 2-a zi.Deci, nu inteleg dramatismul.Extraordinar ce a putut face baiatu asta.A indraznit sa stea pana la ora x intr-un club.Nu imi vine sa cred.Acum,voi credeti ca toti jucatorii de fotbal sunt calugari?Daca avea antrenament dimineata,sau, mai grav,meci,mai ziceam si eu,ca nu e indicat,dar asa…e timpul lui liber…nu e nimeni stapan pe viata ta personala.Indiferent ca esti fotbalist,culturist,handbalist,astrolog, Marinar 😀 , sau mai stiu eu ce.Pana la urma,N’Doye a facut un lucru normal.Are o zi libera,iese,e om.Profesionalismul sportiv e mult prea prost inteles de romani.Credeti ca Gerrard,Lampard,C.Ronaldo,Messi si mai stiu eu ce jucatori mari nu ies in cluburi?Poate aia beau si un vin,o bere,o vodka.Cristea e un caz mai special,dar de N’Doye chiar nu inteleg de ce se leaga lumea.Credeti ca generatia lui Hagi nu a iesit in cluburi,nu a dat un spritz din cand in cand?Chiar ei au recunoscut asta. Critica la adresa lui N’Doye e nejustificata.Haideti toti la manastire copii,sa dam un fotbal.La ora 8 se da stingerea.Aveti voi 20+ ani,dar va tinem la regim.Aveti timp sa iesiti la 40 de ani cand realizati, cat de nejustificat si trist v-ati irosit tineretea din cauza unor oameni ingusti la minte,care cred ca performanta se face cu disciplina.Performanta se face cu jucatori talentati,nu cu restrictii,se face cu inspiratia de moment a unuia sau altuia.Articolul valorea 10 bani pentru mine.Va credeam mai realist,nu atat de intoxicat de valorile unor antrenori care nu au realizat NIMIC.La mai multe articole ‘cu bun simt’.

ADRIAN (1 comentarii)  •  8 martie 2010, 19:29

E VINA CONDUCATORILOR DE LA DINAMO CA CEI CARE JOACA GEN LIVIU GANEA PAUN ETC NU AU LOC DE NEAMURI TIP ZICU NICULESCU CHIAR NICULAE

Reddo (4 comentarii)  •  8 martie 2010, 19:55

Pentru cine inca incearca sa le gaseasca scuze unor asemenea indivizi, aveti rabdarea si cititi postul meu de pe mysport:

Performer nesigur

Citesc despre ultima isprava a lui N’Doye, in care sportivul cu accentuate influente bahice s-a pus pe alergat topless paparazzi la primele ore ale diminetii. Sefii dinamovisti au reactionat dur, hotarand ca jucatorul sa fie trimis la echipa a doua si sa nu i se prelungeasca contractul, hotarare la care N’Doye a raspuns ca indiferent de consecinte, viata personala ii apartine.

Ceea ce vreau sa supun atentiei este daca viata unui sportiv intr-adevar ii apartine, si care este comportamentul pe care trebuie sa-l adopte un club in relatiile cu sportivii pe care-i plateste.

Mentionez ca lucrez intr-un domeniu in care viata personala imi este afectata de serviciu, si invers, deci sunt oarecum in cunostinta de cauza.

Exista doua variante: un, in timpul liber fac ce vreau si a doua, sunt controlat continuu.

Inainte de toate vreau sa fac o analiza privind relatiile dintre angajat si superiorul lui direct.

Un angajat este analizat prin prisma a doua etaloane, competenta si angajamentul. Competenta este de doua feluri: demonstrata (cea cu care vii in companie) si tranferabila (cea pe care o capeti in cadrul companiei). Angajamentul este masurabil prin prisma motivatiei (vreau sa fac asta) si a increderii (pot sa fac asta).

Pe baza acestor etaloane se dezvolta patru grade de dezvoltare ale angajatului.

Debutantul entuziast, la care increderea si motivatia sunt mari iar competenta foarte mica. Lui trebuie sa i se traseze obiective clare, standarde si planuri de actiune si sa beneficieze de training si ocazii de a exersa. Singura responsabilitate este aceea de a castiga directie, iar managerul trebuie sa-i spuna ce si cum, fara sa-l consulte.

Elevul deziluzionat, care a incercat, dar a esuat. Este confuz, coplesit, descurajat, frustat. Are accese de competenta (a incercat), dar increderea si motivatia tind spre zero. Are nevoie de perspectiva, incurajare, sfaturi si indrumare, analiza in cazul esecului si lauda pentru progrese. Are responsabilitatea de a cere ajutor si de a arata incercari, iar managerul trebuie sa-i spuna ce si cum, dar sa existe consultare.

Performerul nesigur, la care competenta atinge un grad mare de dezvolatre dar nu mai gaseste increderea si motivatia de a-si face jobul. Este precaut, nesigur, plictisit, neincrezator, dar capabil. Are nevoie de un mentor abordabil, ocazii de a-si testa ideile, sprijin in rezolvarea autonoma a obstacolelor (este capabil sa rezolve o problema, dar nu vede de ce s-ar deranja sa o faca, nu are motivatia). Are obligatia de a prezenta optiuni si argumente coerente, iar managerul trebuie sa-i spuna ce si subordonatul sa decida cum.

Profesionistul independent, care are si competenta, are si angajament. Este justificat de increzator, sigur pe sine, inspira pe altii, stabileste trendul, si isi stabileste singur directia. Are nevoie de varietate si provocare, de autonomie si recunoasterea contributiilor, si de un superior care iti este mai mult prieten decat manager. Are obligatia de a cere autonomia si de a mentine superiorul informat intr-un ritm agreat cu el, iar managerul trebuie sa-i spuna ce, subordonatul sa decida cum, dar imperativ, fara a exista consultare.

Acum as vrea sa-l incadrez pe N’Doye intr-un nivel de dezvoltare.

Ce obiectiv are? Respectarea contractului este principalul lui obiectiv. In baza acestuia el trebuie sa performeze la nivelul maxim de competenta si sa caute continuu cai de autoperfectionare, sa respecte ROI pe care l-a agreat si semnat, sa respecte TOATE procedurile impuse de companie (Dinamo) cu privire la antrenament, performanta si raportare.

Care este nivelul lui de competenta? Are competenta demonstrata (a creat o impresie buna la Vaslui, are un istoric al performantei), are si experienta transferabila (de cand a venit la Dinamo, a dovedit ca a progresat) .

Care este nivelul lui de angajament? Aproape de zero. Nu este motivat nici de bani, nici de dorinta de performanta. Stie cum sa-si rezolve problema, dar vede de ce ar face-o.

Are impresia ca este un profesionist independent. Vrea autonomie, cere ca superiorul sa-i fie prieten, nu manager care sa ii spuna ce si cum, dar nu prezinta optiuni viabile, nu aduce contributii. Problema lui este deci autoevaluarea eronata si de aici faptul ca are pretentii nejustificate si cere sa-i fie aplicat un tratament necorespunzator (el vrea sa fie tratat ca un profesionist, dar nu se comporta ca unul in sine).

In realitate are nevoie de trasarea unor obiective clare (ducand o viata distructiva, denota ca nu isi cunoaste obiectivele), discutii despre importanta obiectivelor, critica constructiva si lauda pentru progrese. Greseala superiorilor este aceasi incadrare gresita, si, automant aplicarea unui tratament gresit. Ei nu au facut decat sa il pedepseasca, fara a-i explica faptul ca armonia in viata particulara este direct proportionala cu performantele sportive, ca arta necesita sacrificii, si daca vrea sa fie tratat ca un profesionist (fara cantonamente, sa faca ce vrea in timpul liber) trebuie sa se comporte ca atare (fara nopti pierdute si alcool moderat).

Concluzia este ca in Romania nici fotbalistii, nici staff-ul managerial al cluburilor nu sunt profesionisti, dar au pretentia nejustificata de a fi tratati ca atare, iar pana nu vor intelege acest lucru, nu isi vor face autoevaluarea corecta si nu vor aplica tratamentul corespunzator, nu vor putea fi numiti profesionisti in ciuda contractelor care, legal, ii categorisesc ca atare. De aici, nici performantele lor nu sunt unele profesioniste, ci unele pur intamplatoare, haotice, de amatori.

Ghandalf (18 comentarii)  •  8 martie 2010, 20:01

Nu zau ! Ce vreti fratilor, sa se calugareasca ?
Pentru cine ?
Pentru ce ?
Au incalcat vreo lege ?
Au consumat substante interzise ( ca altii ) ?
Au 20 de ani SI II AU O SINGURA DATA !!!
Nici ziaristii, nici paparazzi si nici macar patronii care i-au angajat NU SUNT PROPRIETARI PE VIETILE LOR !!!
Sau libertatile cetatenesti capata alt sens in functie de context ?
Sau libertatile cetatenesti trebuiesc anulate in cazul lor ?
Credeti-ma ca daca acesti copii s-ar gandi vreodata sa va dea in judecata pentru incalcarea libertatilor garantate de constitutia tarii si m-ar avea avocat, ar castiga si sosetele de pe voi in instanta !!!
… DIXIT

JohnBi (1 comentarii)  •  8 martie 2010, 20:41

Iti dau dreptate Ghandalf. E pur si simplu treaba lor ce fac, e dreptul lor sa faca asta. Chiar daca a doua zi e meci si ei nu sunt in cantonament pot sa mearga la femei si la baut. Din cantonament nu e voie sa fugi pentru ca asa e regulamentul intern. Daca numai dau randament si nu pot juca a doua zi nu-i baga in echipa, vinde-i sau da-i afara.

M-am plictisit de cand aud povestea asta a prinisorului. Imi pare bine pentru el ca a stiut sa aibe cate femei a vrut. Ce nu inteleg e de ce Dinamo nu l-a dat afara, vandut, scapat de el prin orice metoda daca tot se plang de vreo cativa ani incoace.

Toti fotbalistii tineri au baut, s-au distrat si o vor mai face. Uni o fac acasa, altii nu pot daca nu au atmosfera in jurul lor si le dau dreptate.

Xander (5 comentarii)  •  8 martie 2010, 21:26

Ghandalf, imi pare rau sa-ti spun, dar pe principiul tau merg multi fotbalisti tineri romani. „Sunt tanar, trebuie sa ma distrez.” In fotbal, si in orice munca, nu merge asa. Si Cristiano Ronaldo si Fabregas si Rooney si orice alt fotbalist tanar si de valoare dintr-un campionat puternic se distreaza. Dar stie cum sa o faca. Stie sa se distreze, dar si sa fie printre cei mai buni la antrenament si la meci. Rooney alearga ca nebunul din primul minut pana in ultimul. In minutul 90 il vezi ca respinge o minge din propriul careu iar in 10 secunde e in celalalt „16”.
Dar jucatorii nostri nu stiu sa faca asta, cu atat mai putin cei numiti de la 20 de ani „print”, „noul Hagi” sau mai stiu eu cum. Pe Adrian Cristea n-ai sa-l vezi sa vina in aparare decat la cornere si alte faze fixe. Atat. La un contraatac al adversarilor, nu l-am vazut in viata mea incercand un sprint ca sa vina sa acopere. E normal ca avand o asa atitudine sa te nasti talent si sa mori speranta. Ca sa nu se spuna ca am ceva cu jucatorii lui Dinamo, va dau si un exemplu din Ghencea(eu sunt stelist): Cristi Tanase. Uitati-va ce bine juca la Pitesti, cand era departe de Bamboo si „bombe sexy” si comparati cu ce face de cand a venit la Steaua. Eu il inteleg ca se distreaza, ca e tanar, si eu sunt la fel, dar da-o frate naibii de treaba. Cand tu stii ca nu joci nimic, ca s-a dat 1 milion de euro doar pt 50% din drepturile asupra ta, pai arata si tu ceva. Prefer o mie de „banei”(chit ca uneori preluarea e de 10 metri si pasele se mai duc aiurea) decat sa am unul ca Adrian Cristea sau ca Tanase care nu stiu sa respecte ceea ce fac, oamenii din tribuna si in primul rand nu se respecta pe ei. Ei la inceputul sezonului promit campionate, cupe, goluri, promit ca vor rupe norii si cand intra in teren sunt praf si pulbere, iar cand ii injura fanii sau ii critica presa ii doare la basca.
Nu e normal, si uite de-aia n-o sa mai ajungem la Mondiale si Europene ani de zile de acum incolo. Pentru ca ii intelegem, pentru ca le suportam toate nesimtirile, iar la sfarsitul zilei noi, suporterii suntem cei care fac crize de nervi, unii chiar mor pe stadioane de emotie, iar ei, „superfotbalistii”, ies din vestiar si pleaca in Bamboo unde mai agata cate o pitzipoanca cu buzele botoxate si sanii siliconati care sa ii consoleze pe saracii baieti care n-au fost in stare sa dea o pasa si o centrare buna tot meciul.
Asa ca sa lasam bautele, femeile, sa ne gasim o prietena stabila care sa nu vrea Bamboo(sunt destule fete de genul asta) si sa incercam sa adormim ca pruncii la 10-11 seara pana reusim sa scoatem nationala si echipele de club din „mocirla mediocritatii in care ne zbatem”, ca sa-l citez pe MM Stoica. Nu e chiar asa greu sa iesi la un suc pe o terasa sau intr-un mall(in Bucuresti de exemplu), si sa nu te duci in Bamboo sau mai stiu eu prin ce club de „fitze”. Asta daca mai vrem semifinale de cupe europene sau macar vreun sfert de campionat european. Deocamdata sunt doar vise…

Sibelius (36 comentarii)  •  8 martie 2010, 22:02

@ Ghandalf:

N’Doye si A. Cristea NU mai au 20 de ani. In 2-3 ani le vor ramane doar cluburile…ca sa nu fie Mitea singur.

jos_cenzura (66 comentarii)  •  8 martie 2010, 22:48

@Xander: si ce daca unii alearga? Hagi nu tin minte sa fi venit in propriul careu niciodata, sau Zidane, sau Inzaghi, insa faceau pentru echipele lor muuuuult mai mult decat Baneii moderni care alearga ca disperatii de uita de minge

@Ghandalf: presa cum incalca libertatile lui Adrian Cristea, nu inteleg? doar pentru ca isi da cu parerea? imi pare rau, dar pentru logica ta nu te-as angaja niciodata ca avocat 🙂

milici (43 comentarii)  •  8 martie 2010, 23:02

N’Doye ,nume neacceptat de multe sisteme informatice , continand apostrof , nu prea e acceptat nici de catre mediocritatile dinamoviste.
De ce or fi nemultumiti unii cand Dinamo e , oricand , calificata in CL la clubbing.
Omul e constant printre cei mai buni iar la alergat nu are adversari.
Nu din cauza lui joaca asa prost Dinamo iar cantonamentele ar trebui sa fie benefice, vezi Uimirea.
Personalitate interesanta, negrul are o anumita coerenta credibilitate si farmec.
N’Doye sustine ca merge in club , zaboveste mult pe acolo , dar nu bea.Ce-o face el acolo in afara de dancing , bun pentru conditie fizica , e secret pentru npracticanti ai fenomenului si , in acelasi timp , o ciudatenie tipic romaneasca-PRESA scrie zilnic despre el dar NIMENI nu spune CE FACE OMUL ACOLO?
Porumboiu l-a vandut si pentru ca acolo juca foarte dur putand fi eliminat cam in fiecare meci;probabil agricultorul s-a plictisit sa-si uzeze relatiile in arbitraj , partial estompate , ca sa-l scoata mereu pe negru.

punctul G (7 comentarii)  •  9 martie 2010, 0:12

Ce are barul cu fotbalul? Ivan bea pana dimineata apoi seara avea meci si era de netrecut, Bumbescu l afel…credeti ca jucatorii de afara sunt ingerasi , la ora 21 sunt in pat? Numai ca fotbalistii cand intra pe teren dau tot ce au , vedetele noastre sunt pur si simplu lenese, au pris contract mare si gata sunt multumite cu ce au , oricum prin munca nu puteau sa stranga bani astia chiardaca munceau 20 de ani ei au in 2-3 ani asa ca de ce sa se mai agite

crs_fcd (94 comentarii)  •  9 martie 2010, 0:19

Genial articol, nota 10… Din partea unui ultras dinamovist (sic „M”).

Dani (81 comentarii)  •  9 martie 2010, 0:30

Cred ca handbalista se simte jignita de alaturarea numelui sau cu numele acelor doi maimutoi purtatori de tricou intr-o echipa de fotbal ,obscura ca valoare dar vedeta incontestabila a meciurilor trucate . Cit priveste supararea „colectivului” ,acolo e vorba de afacerile necurate ale familiei Niculae(tata&fiul) . Una peste alta ,calificativul articolului : absolut nesatisfacator ,mai ales ca se pleaca de la premise false . Daca nu intelegi situatia ,mai bine nu scrii…daca n-ai voie sa spui adevarul ,iarasi mai bine nu scrii…

Ghandalf (18 comentarii)  •  9 martie 2010, 9:57

Date fiind unele comentarii, sunt nevoit sa fac unele precizari :
@Xander : sunt de acord cu tine in mare parte, dar diferenta de atitudine in teren si in afara lui tine doar de constiinta fiecaruia . Sa-ti dau cel mai clar exemplu : Adevaratul PRINT (cel din Trivale) le lua la bord in stil mare, dar cand era pe teren se evidentia de restul jucatorilor printr-un joc care umplea tribunele !
@Sibelius : varsta exacta nu are nicio importanta, altceva am vrut sa scot in evidenta cu asta.
@jos_cenzura : de dreptul la propria imagine ai auzit ?

Sunt sigur ca unii si-au inchipuit ca aprob atitudinea unor jucatori „mai cheflii”.
Ca iubitor de sport nu pot sa aprob iesirile in decor ale unor oameni de la care se asteapta mai multa daruire in teren decat prin cluburile de fitze . Dar nu e mai putin adevarat ca acestia sunt majori, vaccinati si au dreptul sa-si traiasca viata asa cum cred de cuviinta atata timp cat nu incalca nicio lege sau vreun angajament cu valoare legala ! Nu spun ca nu merita blamul suporterilor , dar nici nu putem sa-i spanzuram pentru asta !
Pur si simplu… DIXIT

california (172 comentarii)  •  9 martie 2010, 11:14

e interesant cum la dinamo tapii ispasitori sunt mereu in alta parte; la inceput a fost tamas, acum n’doye si mai mereu cristea; problema lui dinamo este ca aparatorii centrali sunt varza, in special moti, daca intradevar a fost vreodata ceva de el; apoi claudiu niculescu daca nici in cipru nu a mai fost in stare, ce se mai vrea de la el acum? iar marius niculae e prea lent pt. fotbalul modern; cristea e asta care se vede, nu e un jucator de forta, ori sta in bar ori sta la cenaclu literar; cit despre cum se imbraca si comporta n’doye (apropo de interventiile procurorului), dinu ar trebui sa stea vreo citiva ani , nu in bronx ci macar la new-york ca sa inteleaga psihologia si obiceiurile unei categorii sociale de acolo; si pt. ei talnar de exemplu daca ar apare in zona ar fi ridicol; ca sa nu mai vorbesc de borcea si turcu…

Cristian (34 comentarii)  •  9 martie 2010, 14:02

Serios, acuma chiar mi se pare ca toata lumea da vina pe Cristea pentru ca asa e la moda. Poate ar trebuie sa revedeti meciul si sa vedeti ca spre deosebire de Niculescu si de Zicu, omul chiar a vazut cum arata poarta adversa cu mingea la picior. De ratat din careu au ratat si Niculaie si etapa trecut celalalt Cristea cu poarta goala… Toata lumea rateaza…
In schimb nimeni nu zice un sunet de comicariile lui Moti, Grigore si Goian… Hai sa fim seriosi, dar nu-mi aduc aminte ca Lupu de exemplu sa se fi omorit cu firea in vreun meci … doar ca juca in echipa cu sabau, mateut, klein …

Speedy (33 comentarii)  •  9 martie 2010, 16:19

ghandalf> odata ce esti „vedeta” se cam duce dreptul la imagine. imaginea ta apartine celor care te-au facut vedeta. cred ca te refereai la viata privata, dreptul asta nu ti-l poate lua nimeni si nimic. si nu cred ca cineva de aici ii critica pt. ceea ce fac in viata privata – pana la urma, chiar sunt de acord cu tine, daca n-o fac acum, atunci cand? la 60 de ani, ca irinel columbeanu? – ci pt. ceea ce NU fac pe teren. Dar nu cred ca e vina lor. Exista amenzi, exista banca de rezerve, exista reduceri de contracte – patronii nu ar trebui sa fie asa de „sfiosi”. Da, nu-l poti amenda pe printisor ca a baut pana dimineata sau ca a fost in camera cu 5 femei, dar il poti amenda pt. o prestatie slaba. Dar patronii nu fac nimic de genul asta. De ce?

petru (16 comentarii)  •  9 martie 2010, 16:58

Bravo Cristi ,
Fa tu ordine la Dinamo , ca vad ca te doare tare …
Principial zici bine, dar cand este vorba despre o alta echipa esti usor subiectiv…Macar poate ajuti sa devina si DINAMO o echipa care joaca numai pe teren ..PUNE O VORBA POATE VINE BAIATUL LUI Claudiu de la Craiova la Dinamo …MAI LUATI VREO 5-6 JUCATORI DE LA CRAIOVA SI MAI TRAIESTE DINAMO VREO 2- 3 ANI..

FANTOMAS (3 comentarii)  •  9 martie 2010, 17:56

la dinamo ar fi nevoie de o curatenie generala. din primavera-iarna .DESFIINTAT pentru totdeauna,echipa asta a rusilor.

haicugolu (1 comentarii)  •  9 martie 2010, 20:54

Avem cele mai multe televiziuni de sport din Europa! eu cel putin asa stiu, problema e ca sunt multe si slabe! la noi sportul se rezuma la Gigi Becali, Dragomir, Borcea, si agentii becali pe care ii sunati non stop si ii tineti o ora la telefon desi nu au ce sa transmita! si nici nu ar trebui sa apara in emisiunile despre sport.

In anglia de exemplu nu am vazut o emisiune despre fotbal in care sa ii sune pe toti partonii de club si pe sefii de la FRF si LPF asa cum faceti voi! aia chiar au habar despre fotbalul lor si nu au nevoie de clovni pentru audienta. si ai ce invata de la ei, mai ales daca esti parior, asa cum suntem majoritatea dintre noi, cred, iti dau mereu informatii importante despre meciuri.

Voi.. nimic! ma uit la emisiune 1-2 ore si nu aflu nimic. vorbiti degeaba, asta e problema voastra, si abia asteptati sa-si iasa unu din pepeni in direct ca sa aveti si voi subiecte, macar de can can sa vorbiti daca de fotbal nu!

Nu ne oferiti nimic! sunteti degeaba! nu aveti cunostinte despre fotbal! si voi, si prost.ro, si gigi sport sunteti o apa si un pamant!

Xander (5 comentarii)  •  9 martie 2010, 21:48

Am vazut ca unii dintre voi aduc ca exemple jucatorii gen Iovan, Bumbescu, Dobrin, care chiar daca beau cand erau tineri jucau foarte bine. E adevarat. Dar eu spun ca e mai important sa nu ne mai ancoram in trecut si sa ne raportam la jucatorii pe care ii vedem in fiecare week-end sau mijloc de saptamana jucand in UCL sau prin Spania, Anglia, Germania, Italia. Am mai spus si o repet: nu am auzit de Fabregas, Dyabi, Eduardo, Rooney, Ramos, Messi, Pique sau vreun alt jucator tanar si de valoare de prin aceste campionate sa se duca la bauta in fiecare seara, uneori chiar dupa meciuri pierdute. Asta e diferenta: aia stiu cum s-o faca. Si nu cred k pe ei ii urmaresc 2-3 paparazzi de la 1-2 ziare, ci mult mai multi.
Trebuie sa stii sa imbini utilul cu placutul. Altii stiu, noi se pare ca n-am gasit formula perfecta. De fapt, avem 2 solutii: sa fii din nastere linistit, ca Nesu, Bicfalvi sau Andrei Cristea, ori sa te casatoresti cat mai devreme. Doar asta functioneaza la ai nostri.

1one (29 comentarii)  •  10 martie 2010, 2:20

Cristi, gresesti. Niculae n-are nici o justificare pentru remarca rasista adresata lui N’doye. Lui N’doye daca ii plac discotecile sa fie trimis la Dinamo II si cu asta basta. N-avem nevoie de finul Niculae sa faca pe Politaiul ca nu i se potriveste deloc rolul, mai ales ca N’doye la invatat sa lufteze in halul ala. Ii da Bratu pasa perfecta si el lufteaza jenant.De fapt Niculae nu prea a facut nimic la Dinamo de cand s-a intors, decat sa ne demonstreze ca oricant de jenanta ar fi apartia asa in atac (titular forever) poate fi facut cumva marfa de export (destination china) , desi nici acolo nu cred ca se cauta atacanti care: habar n-au sa dea intr-o minge, paseaza doar la adversari si au cutia tehnica mai redusa decat a lui fundas anonim din ligile inferioare. Da despre asta e vorba, Niculae e probabil cel mai atehnic jucator din campionat, marcheaza doar daca se lasa adversarul pe vine si apoi isi permite sa faca si remarci rasiste. Glumind putin, cred ca de-aia au inceput sa-l doara coastele, poate l-a altoit omul negru.

1one (29 comentarii)  •  10 martie 2010, 2:20

*N’doye nu la invatat sa lufteze in halul ala…

1one (29 comentarii)  •  10 martie 2010, 2:23

Si chiar ma mira cum de presa n-a insistat pe acesta caz, care e unic in istoria sportului ,nu doar a fotbalului. Primul sportiv care face remarci rasiste la adresa unui coechipier. Ne rad si curcile.Ma dezamagiti, cum de n-ati prinso p-asta, doar sunteti frati cu cancanu.

Moskopole (10 comentarii)  •  10 martie 2010, 10:09

Cu negrul asta, situatia este simpla. Daca este un singur element in vestiar, liderii echipei impreuna cu antrenorul sa-i izoleze comportamentul fata de ceilalti colegi( este nebun, nu ai ce sa-i faci, dar atata timp cat joaca…), si sa-l declare ca exceptie. El e unul singur, lasa-l sa faca ce vrea, atata timp cat se antreneaza si joaca, ajutandu-ne sa ne facem obiectivul*****

FANTOMAS (3 comentarii)  •  10 martie 2010, 10:37

ŞTIE CINEVA CÂTE TITLURI A LUAT dinamo PE TEREN,CU FOTBAL ADEVĂRAT, ŞI NU CU TELEFOANE ŞI ORDINE DATE DE PARTID

Mimi (4 comentarii)  •  10 martie 2010, 12:03

eu cred ca remarca lui niculae nu e rasista, cred ca era ironic, ii zicea omul negru comparandu-l probabil cu omul negru din jocul de copii, ala cu „bate ceasul ora 1 omul negru n-a venit”. la fel ca si omul negru din joc, cel de la dinamo nu vine nici el decat pe la 4-5 dimineata (si comparatia se opreste aici, pentru ca am dubii ca acela din joc nu venea pentru ca era in club pana dimineata, avea mai mult ca sigur alte motive)

sorin (1 comentarii)  •  10 martie 2010, 16:43

N”DOYE e pritre singurii fotbalisti? care mai alearga niculae nu e in stare sa o bege in ate,iar zicu o ****** de om nu stiu de ce il mai plateste si pe el si pe MARELE PRINT-un nesimtit

maryo (1 comentarii)  •  10 martie 2010, 18:46

fantomas, pai steaua cate a luat pe bune?ma refer la trofee!steaua si dinamo sunt 2 echipe care se ascund in spatele unei istorii virtuale create de unii cu functii in partid sau cu multi bani!vrei echipe oarecum curate vei urziceni,otelul

castro (96 comentarii)  •  10 martie 2010, 19:19

Nea Cristi, da’ un articolas despre modul in care Balaj a refuzat sa il elimine pe Ion Secuiu zis „Szekely” poti scrie mata? Ca de era vorba de N’Doye si nu de Secuiu, pariu ca ati fi scris toata redactia o saptamana pe tema asta?

Dan Ferastrau (1 comentarii)  •  17 martie 2010, 14:37

Buna ziua,
O rugaminte am si eu, va rog, pe site-ul GSP.ro, la clasament marcatori(golgeteri), apare pe locul 2 Andrei Cristea cu 8 goluri, ceea ce nu este adevarat, cred ca are 7 goluri marcate. Dar, in tot clasamentul pana pe locul 10 nu apare Liviu Ganea care are deja marcate 9 goluri, pentru Astra, in acest sezon, si locul 2 ar trebui sa fie al lui. Va rog frumos sa verificati inca o data aceste informatii, pentru ca daca nu sunt exacte, e posibil sa deveniti niste oameni de statistica incapabili sa calculeze o adunare de 1+1+1+2+1… etc.

Astept cu mare drag o modificare.
Si un raspuns pe e-mail, macar pentru deranjul meu de a corecta greseala unora care nu isi dau silinta sa publice informatiile corect.

Va multumesc anticipat,

Dan Ferastrau

Comentează