Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

De la mijloc în jos

În timp ce unii acţionari îşi măsoară coeficientul de dinamovism din sînge, un om are de rezolvat cîteva probleme şi unele exerciţii. Mircea Rednic s-a trezit fără o întreagă linie de mijloc înaintea meciului de la Bruges. Unii accidentaţi, cazul […]

luni, 20 noiembrie 2006, 7:22

În timp ce unii acţionari îşi măsoară coeficientul de dinamovism din sînge, un om are de rezolvat cîteva probleme şi unele exerciţii. Mircea Rednic s-a trezit fără o întreagă linie de mijloc înaintea meciului de la Bruges. Unii accidentaţi, cazul lui Ze, Cătălin Munteanu sau Tameş. Alţii suspendaţi, Mărgăritescu. Din bombele sau petardele transferate în vară, cum sugerează cu delicateţea-i bine cunoscută Neţoiu, antrenorul trebuie să alcătuiască o echipă care să nu compromită în Belgia şansele deschise la Bucureşti cu Beşiktaş.

În scris, lucrurile par simple, precum cincinalul în patru ani şi jumătate ori zecile de mii de ştiuleţi la hectar. Ţării cît mai mult cărbune şi un rezultat bun în Flandra. Cu cine însă? Variantele la dispoziţie sînt atît de puţine încît nici nu-i nevoie să fii Rednic ca să pui patru mijlocaşi pe teren. Ropotan la închidere, Predescu pe dreapta, Adrian Cristea în stînga, iar Dennis Şerban în centru. Doamne fereşte de încă vreo accidentare! Aţi văzut ce uşor e?

Sau poate că nu. Poate că de-abia de aici încolo începe munca esenţială  a antrenorului. De exemplu. Cum să-i explici lui Ropotan să aleagă soluţiile simple, fiindcă nu-l prind arabescurile, execuţiile pretenţioase. Cum să-l disciplinezi mental pe Cornel Predescu, fotbalist rapid, cu rafinament tehnic, să dea pasa decisivă la coechipier, şi nu la adversar. În general să o dea. Să-l motivezi pe Adrian Cristea, parcă şi pe teren în căutarea nostalgică a unui vlăstar de os domnesc. Să reuşeşti acelaşi lucru cu Dennis, care de fiecare dată cînd intră pe teren încearcă iar şi iar driblingul acela de graţie din finalul derbyului cu Steaua.

Dacă mai era nevoie, întîlnirea de la Urziceni a developat chipul unei apărări fără Radu Ştefan şi Moţi. Cînd lipseşte unul dintre ei, începe comedia. Sau drama, depinde de unde priveşti ce se petrece în preajma şi în interiorul careului la apariţia numiţilor Galamaz şi Goian. Cu toată admiraţia pentru curajul, flerul şi viteza de reacţie a lui Rednic, aici e greu de crezut că se poate inventa ceva. Dinamo fără Moţi la Bruges va fi ca  ASE-ul fără bilă şi ca televizorul fără antenă. Aici ar fi nevoie de un gest nebunesc. De o improvizaţie calculată. Ropotan coborît în centrul apărării, Dănciulescu retras la mijloc, în faţă Ganea şi Claudiu. Chibiţăm, nu dăm cu parul.

Oricum, dacă e adevărat că 100.000 de euro ajung ca să devii acţionar în Ştefan cel Mare, pentru ca apoi să împrumuţi clubul pozînd în filantrop, nu mai trebuie să ne mire nimic. Nici dacă peste cîteva zile îi vom vedea îmbrăţişaţi pe Cristi Borcea şi Gigi Neţoiu.

Comentarii (89)Adaugă comentariu

Thanatos (37 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 11:33

Super articol..Felicitari..

Sa stiti ca nu mi sunt neaparat simpatici gazetarii care scriu frumos despre Dinamo ci gazetarii care scriu corect , limpede ..vrem o analiza lucida, nepartinitoare..oricum stim si noi care sunt pb..si imi intariti ideea ca faceti parte din a 2 categ..

Apropos..titlul ne a trezit amintiri neplacute..ffff neplacute..despre interlopi care se vor smecheri si simpatici..

Si da aveti dreptate: nu e nevoie sa fii Rednic ca sa alcatuiesti linia de mijloc la Dinamo ..oricum nu s disponibili decat 4 mij..mari si lati..din care 2 juniori.. Pb e cum ii asezi pe teren si cum ii motivezi..si aici intervine mana antrenorului.. Daca stam sa ne gandim Rednic a revitalizat echipa prin implanturi de juniori si expirati..o echipa identica in mare cu cea din sez trecut care era o catastrofa..asta o sa vedem si joi la Brugges in linia de mijloc: 2 juniori ( ff buni dar juniori ),un super talent fitos ( Cristea ) si un ‘expirat’ ( Denis Serban , alt talent imens )..deci un mijloc care seamana tare de tot cu felul cum a fost alcatuita echipa sez asta..Daca Rednic face o echipa din jucatorii care ii are la dispozitie o sa arate ( daca mai era nevoie ) ca e poate cel mai in forma antrenor din Romania..

Desi nu suntem prea optimisti in privinta meciului de la Brugges speram..si un egal ar fi bun

SUPER DINAMOVISTA (440 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 11:35

florin
Cand a pierdut Dinamo titlul dupa ce avea 13 pcte avans?

Thanatos (37 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 12:05

Mai am o intrebare si gata:@ Cristian Geambasu

Care trebuie sa fie deontologia profesionala a unui ziarist din presa sportiva: are voie sa tina cu vreo echipa sau trebuie sa fie impartial ( exact ca la stiri: prezinti o informatie..) ??
Si daca nu este permis sa tii cu vreo echipa (cu toate ca e greu de presupus ca exista vreun jurnalist neutru ) atunci cel care scrie articole cu o tenta neutra nu e ipocrit??
Si daca tine cu o echipa atunci nu jigneste prin atentia pe care o arata in articole pe ceilalti suporteri???
Si daca incearca sa para neutru atunci nu e perceput ca unul care incearca sa se eschiveze de la injuraturi si nu e destul de barbat??

Trecand peste politica gsp care spune ca jurnalistii lor trebuie sa fie neutri din pt de vedere al simpatiilor noi , marea masa a blogerilor am vrea un rasp cinstit daca se poate..S ar clarifica o groaza de pb..

cristian.geambasu (913 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 12:23

florin 1972, Thanatos,un dinamovist, Clubul Tricolorilor, NYC, ENOT, mihai 76, lorenzzo si scuze pentru ceilalti pe care nu-i mai amintesc aici

Postarea de la 7:58 nu-mi apartine, credeam ca este inutil sa mai fac precizarea asta, dar am vazut ca mihai 76 avea unele dubii. Daca am lamurit problema asta, sa trecem la lucruri mai serioase. Am observat ca multi au propus formule de echipa si n-as zice ca variantele lor erau lipsite de logica fotbalistica. oricum, Rednic e in situatia de a cirpi o formula de baza. Uite ca putem sa dialogam si fara sa ne isterizam si sa ne suspectam de tot felul de timpenii. Le multumesc tuturor celor care au postat mesaje in care si-au dat cu parerea despre lotul lui Dinamo si despre variantele lui Rednic. Nu a fost decit un joc, dar unul care mi se pare ca ne pune un pic imaginatia la treaba. Sa dea Dumnezeu ca inspiratia lui Rednic (as adauga-o si pe aceea a lui Olaroiu sau Razvan, cu riscul altor injuraturi) sa fie peste a noastra! Sincer, mi-e un pic teama pentru ce se va intimpla in seara asta sau joi, dar nu sint Mafalda.

andrei (19 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 12:30

@thanatos
m-am lamurit cu vine treaba cu deontologia d-lui geamabasu, cand acu’ vreo 2 zile a acuzat intr-un articol arbitrul de la urzicen-dinamo ca a comis grave si importante greseli de arbitraj, care au compromis munca lui dan petrescu. nu a detaliat care au fost acele greseli.
apoi, intr-un raspuns pe blog, a scris ca arbitrul a arbitrat prost dar nu a gresit evident in favoarea lui dinamo, deci nu avea cum sa compromita munca lui petrescu.
a acuzat arbitrul – fara probe- in mod, sa spunem oficial, iar apoi, neoficial, si-a retras acuzatiile.
asa ca , thanatos, sa o lasam balta cu deontologia ziaristilor gsp si sa speram ca o data pe saptamana dam peste vreun articol decent cum este cel de azi.

George (43 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 12:38

Bravo Cristian Geambasu , vezi ca poti ?

ieri te-am criticat si am redat si niste opinii ale multora de pe aici – ai fost rautacios cu dinamo si plsu de asta analiza ta nu avea nici o treaba cu fotbalul ci cu ‘colateralele’ .

voi ca ziare de sport trebuie sa le aveti mai mult cu analizele decat cu , colateralele . nu uitati ca de aici se trag colateralele voastre despre vieti extra sportive , reprezentante sexy , tupeul unor fosti mari jucatori – penibili antrenori azi .. etc .
in general comentand 70% colaterale inselati gazetaria , precum jucatorii inseala fotbalul si sunt pedepsiti . ieri a fost randul tau sa ti-o iei 🙂 cum a fost al ‘genialei’ ( expresie scarboasa si repudianta ) randul cand a vorbit de hildan sau de nicolita .

despre dinamo acum .. eu un meci important dar nu capital , gandeste-te ca ropotan e mai important ca tames pentru ca dinamo va juca pe cartea contraatacului in belgia , iar arta unui mare antrenor nu e cand are tot lotul valid ci cand incropeste , motiveaza si se impune in situatii limita – atunci se vede valoarea lui . mijlocul nu va conta prea mult daca jucam pe contre si va fi folosit ca un paravan al apararii si ea subrezita . daca jucam deschis vom avea insa probleme ca trebuie sa construim – ceea ce inseamna mijloc creativ si sigur , si o aparare fara greseli mari , dar cum nu avem oameni cred ca rednic nu se va risca . un argument in plus va fi si faptul ca belgienii vor ataca in valuri si vor lasa multe spatii in aparare .

eu as juca un 4-3-1-2 .. si as juca cu ganea in spatele lui niculescu cu danciulescu . pt ca la inceputul sezonului ganea a fost un bun servant , iar danciulescu cu niculescu sunt tari pe contra atac cum s-a observat . se poate lua in calcul si mendy in locul lui niculescu pt ca e rapid . niculescu intrand dupa pauza .

la mijloc cristea ropotan predescu . sau munteanu daca se reface , desi eu cred ca va intra in a doua repriza munteanu in functie de scor .

in aparare e clar .. ropotan , radu stefan , galamaz si blay . nu prea sunt variatii aici .

denis serban nu poatre face meciuri totale – maxim 15 min de inspiratie ..
lucian goian – micul stelist (stiu sigur ca asa e) care ne mananca de trei ani trebuie dat odata afara

Rednic – aminteste-ti ca ai o revansa de luat in belgia .. conduceai cu 2-0 la pauza .. acum .. fa sa fie asa la final ..

Cum spuneam nu e crucial nici daca pierdem .. totul e sa facem un meci excelent cu leverkusen si suntem calificati , insa trebuie sa dam totul sa ne calificam din belgia .

PS . La cat mai multe comentarii pertinente Nea Cristi Geambasu .. cand te-am vazut duminica in mall-ul din Vitan la et.2 .. erai rosu la fatza si cu gentutza de laptop cred pareai minutios asa .. sper sa fii joi rosu in suflet si sa tii cu dinamo si minutios cand vei redacta articolul de dupa – nu conteaza care va fi scorul .
A – si era sa uit – uratenia aia de clio mustar – sper ca e masina de serviciu – ca e cea mai urata masina .. si nu se potrivese oamenilor elitisi .
Elita va fi intotdeuna urata de mare mediocritate … si va tine cu Dinamo .

Forza Romania .

cornel (5 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 12:55

nu cred ca ropotan are ce cauta in linia de fund. nu e cazul ca intr-un meci oficial sa incerci formule de joc , mai ales ca la inchidere nu este nici margaritescu. cred ca acolo ar trebui un fundas de meserie. sa fie goian , dar se pare ca acesta nu a uitat pasa aia din meciul cu rapid in care dinamo a pierdut titlul sau sa fie galamaz , cel pe care andone il incercase pe postul de fundas dreapta intr-o echiopa unde un atacant – barcauan – juca mai bine pe postul de fundas central decat el. cred ca ar trebui sa joace goian , pentru ca acesta mai poate uita , dar galamaz nu poate sa creasca in valoare. cred ca ar trebui sa joace fara claudiu titular si sa increce cu ganea , care e un jucator bataios si care mai vine in sprijinul unei linii de mijloc si asa subrezita. cred ca danciulescu ar trebui sa joace in spatele lui ganea , iar pe flancuri sa urce cristea si predescu. amandoi sunt f tehnici , insa cred ca nu-i ajuta fizicul. la predescu insa este si o lipsa de disciplina tactica si de maturitae: toti am fost indragostiti de minge si am crezut ca nu atragem privirea decat atunci cand aceasta este la noi , dar ne-am linistit. mai are si el timp sa se linisteasca pentru ca e tanar , dar cred ca rednic ar trebui sa stea serios de vorba cu el inainte de meci. cristea este insa deficitar la capitolul concentrare si consistenta in joc. are multe momente cand dispare si il pune pe pulhac in situatii de 2 la1 , si are momente in care da dovada de delasare. nu stiu daca dennis poate duce 90 de min si care ar fi solutia pentru el. sper totusi ca vom obtine calificarea inca de la brugges

NYC (357 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 13:01

Cristian Geambasu

Sper sa cititi aceste randuri, altfel…pacat de timpul pe care mi-l pierd aiurea:).

Sigur ca putem dialoga fara sa ne isterizam sau suspectam de mai stiu eu ce, si la fel de sigur e ca sunt tot felul de oameni cu care acest lucru nu e posibil…

In general, imi place sa citesc articolele dvs. si ale colegilor. Sunt randuri…interesante:), sa zic asa.

Si tot in general, incerc sa acord prezumtia de…buna credinta („nevinovatie” suna prea penal, nu?))) autorilor acestor articole.
Sunt convins ca unii dintre dvs. (daca nu toti) aveti simpatii personale fata de o echipa sau alta. Si cred ca nu e usor sa scrii fara sa tradezi aceste smpatii:))).
La dvs. apreciez in mod special tonul acid al unor articole. E adevarat ca acelasi ton va face uneori sa pareti ca sunteti detinatorul adevarului absolut sau va face sa nu reusiti sa vedeti „the whole picture”, cum se spune. Se mai intampla, cine e perfect?!

Probleme apar atunci cand fapte sau detalii evidente sunt omise in comentariile respective sau interpretari absolut tendentioase isi fac locul in astfel de articole. E o parere pesonala. Si te intrebi de ce. Unii cititori chiar ajung sa devina suburbani in exprimarea parerilor in astfel de cazuri. Poate sunt si ei de inteles. Patima e mare cand e vorba de fotbal.

Imi amintesc de unele editii ale recursului etapei (nu ma mai uit demult la emisiune; stilul impaciuitorist al dlui. Ioanitoaia nu mai are nici un haz; e adevarat ca stie sa modereze o emisiune, mai bine zis, sa tina lucrurile sub control; dar felul in care incearca sa-l impace si pe ala, si pe ala…si cand o mai aud si pe aia cu „cei care investesc in fotbal merita tot respectul”, ma lasa nervii de tot)…ei, si in antiteza cu ce am scris in paranteza, imi amintesc incercarile dvs. (din pacate, repede reprimate de dl. Ioanitoaia; deh; ce sa-i faci? e sef, nu?:) de a pune niste intrebari…de-a dreptu’:)…pacat ca nu vi se permitea continuarea „interogatoriului”:))).
Apropo, v-ati gandit cum ar fi sa faceti o emisiune in care, alaturi de invitatii traditionali (aceleasi si aceleasi figuri de care ni s-a acrit), sa participe si niste „oameni de pe strada”? Probabil ca o sa spuneti ca e riscul prea mare, ca cine stie cu cine te trezesti in studio si ce se mai apuca unul sau altul sa profereze. Totusi, cred ca s-ar putea face un fel de preselectie…sau un test psihologic:))), ceva.
Ar fi o emisiune interesanta, nu credeti? Asa am avea si noi ocazia sa-i luam la intrebari pe astia de se invart in fotbal:)))…vrabia malai viseaza:))).
Un fel de blog pe care ne aflam acum, numai ca mult mai interactiva (emisiunea).

O zi buna va doresc.

P.S. am si o intrebare: de ce nu scrieti si dvs. (gazetarii de sport), atunci cand e cazul, cum scriu, sa zicem, cei din germania? sa-i faceti „cartofi” pe fotbalisti dupa un meci execrabil…etc.???

George (43 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 13:02

erata.. rectificare ..
scuze – era pulhac pe linia de fund si nu ropotan pe care deja il bagasem la mijloc ..

Thanatos (37 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 13:07

@andrei

Faza e ca am ajuns sa cumapar gsp ul si sa le vizitez blog ul pt ca prosport ul au devenit de a dreptul gretosi..Nu pot baga mana in foc ca ziaristii sunt cumparati dar sunt multi care se simt jigniti de articolele celor de la Prosport( cu mici exceptii )..super mega giga turbo neprofesionisti..

Cat despre dnul Geambasu sa stii ca e dinamovist asa ca nu te mai lega de deontologia lui profesionala ca macar scrie niste articole de bun simt la adresa lui Dinamo..cat despre ceilalti se vede ca scriu cu greata ca sa fie la numar articolele..Daca scrii doar despre steaua sau rapid bate la ochi..asa ca mai bagi cate un articol despre Dinamo si ai senzatia ca pacalesti lumea si esti echidistant .. daca te uiti atent ai sa vezi ca sunt multe articole ff pertinente si bine documentate facute de Geambasu ..asa ca tot respektul..si mai trecem si noi cu vederea atunci cand ataca aiurea ..ca de ..se vede ca scrie din inima..

Cam asta am eu de reprosat catre toti ziaristii sportivi: au senzatia ca daca se ascund sub constructii lexicale complicate si citate sforaitoare au scris un articol bun: GRESIT!!!!!!!!!! ….Hai sa fim corecti: cu totii simpatizam o echipa sau alta..asa ca nu prea suportam ipocritii care se ascund sub masca gazetarului echidistant ca nu tine..Macar da o pe fata ..
Eu personal apreciez articolele scrise din inima..bine documentate..Sa stiti ca suporterii adevarati car stau in ploaie la meciuri simt daca un articol a fost scris din inima sau e pur si simplu sec si malitios..

Un coleg imi zicea ca la cunoscut in liceu pe fiul sefului de trib de la gsp: si spunea ca e pe fata cu Steaua..deci ce vrei mai mult?? Tine si tu cu singurul gazetar din gsp care tine cu Dinamo..ar mai fi Radu Naum care e alt super gazetar dar din pacate alege sa scrie intr un stil care l face nepopular printre primatii care poluleaza blogurile

vlad (3 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 13:07

ma daca unii se pricep asa bine la fotbal de ce nu jucati hattrick? pentru cine vrea sa incerce uita-ti aici sait http://www.hattrick.org/Common/default.asp

Un dinamovist (48 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 13:10

Pentru dl Florin72

Dle Florin72, nu m-ati inteles bine in ceea ce priveste Tamas, sau poate ca nici eu nu am fost prea clar. Nu m-am referit la faptul ca trebuia cumparat acum, ci la faptul ca a fost vandut la turci pe 1000000. Daca ar fi ramas la Dinamo poate ca altfel ar fi stat lucrurile cu apararea lui Dinamo in ultimii 2 ani si poate ca si Tamas ar fi avut o evolutie mult mai buna ca titular la Dinamo decat rezerva la turci si pe urma la rusi. In rest aveti dreptate in multe privinte, mai putin in ceea ce priveste faprtul ca cereti performante acum. Sa nu uitam ca Dinamo este o echipa incropita in graba de un mare antrenor si spun asta pentru ca nu imi imaginez care antrenor din Romania ar mai fi capabil sa realizeze ceea ce a realizat Rednic. Sa schimbi o intreaga echipa si sa conduci cu 11 pcte avans in conditiile in care atat Steaua cat mai ales Rapidul au avut multi jucatori care au cel putin 2 ani la acelasi club nu cred ca este la indemana oricarui antrenor.
Cred totusi ca sunteti destul de inteligent sa nu imi aduceti argumentele rasuflate de genul meciuri „amicale”, ajutor din partea arbitrilor, etc… Daca Dinamo reuseste sa treaca de grupele UEFA eu cred ca Rednic merita cu prisosinta titlul de cel mai bun antrenor al anului, date fiind conditiile vitrege in care ar fi obtinuta performanta (dificultatea grupei, indisponibilitatile). Eu cred ca daca Rednic ar fi avut la dispozitie un lot ca al Rapidului (sau chiar ca al Stelei – eventual cu ceva transferuri mai reusite) am fi avut o echipa de vis in cupele europene.

NYC (357 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 13:13

thanatos

cred ca daca un gazetar „o da pe fata” cum zici tu, se descalifica total. ala nu mai e gazetar. ce facem, reinventam „scanteia”???
sau poate sa o faca, dar la un ziar despre care stii clar ca e partizanul unei echipe. asa cum sunt alea din spania. nu stiu care e al barcelonei (la ei in catalunya) si ala din madrid al real-ului.
da’ atunci stii o socoteala.

asa…am auzit si eu ca tolonton este (cel putin, era) dinamovist clar. imi spunea un amic, se jura ca stie din sursa sigura.

poti sa stii???

xifor (1 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 13:13

tara arde de meciul stelei si tu scrii de dinamo.esti tare ca fularu bine ca nu ti-ai adus aminte si de chinezu

NYC (357 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 13:16

xifor
poate iti arde tie creieru’ de meciul stelei:))).

uite ca mai sunt si unii carora li se rupe (ca sa vorbesc pe intelesu’ tau).

ce „tara”, bai? unde traiesti???

Thanatos (37 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 13:25

@ xifor
Nu toti ardem dupa meciul Stelei..mai sunt si oameni care au alte preocupari decat tine..

@ NYC

Da ai dreptate..dar nu l pune nimeni sa recunoasca..ci pur si simplu sa scrie articole asa cum a scris pana acum..Oricum imi imaginez ca daca un ziarist isi recunoaste simpatiile dupa aia nu o sa aiba decat de patimit..din multe parti..
Vb ta: se discrediteaza total..

Dar totusi: pt un suporter cu o inteligenta medie nu ii este greu sa si dea seama cu ce echipa tine respectivul: Nu am vazut niciodata in afara de Geambasu vreun ziarist care sa faca o analiza cat de cat lucida si documentata despre Dinamo :multi incearca sa abordeze articole de interes general care in realitate nu intereseaza pe nimeni etc..

andrei (19 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 13:39

@thanatos
sincer, nu ma intereseaza cu ce echipe compatimesc ziaristii. tot ce doresc este sa scrie cu bun simt, sa lase la o parte metaforele cu crampoane si sa respecte, pe cat posibil, adevarul.
ori asta nu se prea intampla si, poate, prin aceste bloguri vor avea si ziaristii un feedback la indemana. din aceasta cauza scriu aici.
cat despre prosport ai deplina dreptate, e infect, dar nici gsp nu e prea departe. macar au oameni cu potential. cred ca de vina este politica generala din mass media noastra: scandal, sex, stiri despre „vipuri”, false probleme – i.e. e bine sau nu ca jucaram fara mutu – s.a.md.
doresc sa infiintez ” asociatia cititorilor de pe net a gsp care isi baga picioarele in ea reclama de la bergenbier si care nu vor mai bea nicioadata aceasta bere. la fel, cu pipi ala care face valuri in tribune. cine se baga?

NYC (357 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 13:58

thanatos

iar te contrazic. sper sa nu te superi:).
am vazut multe articole misto despre dinamo, scrise de catalin tolontan sau alin buzarin. scrise de bine atunci cand aveai ce sa zici de bine, si de rau atunci cand se faceau de ras.

andrei
ma bag la chestia cu asociatia. ma seaca cutia aia de bere!!!

superskill (1 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 14:06

prea tare

Cristi (1 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 14:20

Dl Geambasu

Bun articol, buna tema

Din pacate linia de fund a lui Dinamo a fost mereu un obiect de improvizatie, desi in lotul ei au existat mai mereu intre 4 – 6 fundasi centrali. Din pacate foarte multi dintre ei fara valoare pt Dinamo. Inca mai iau salarii jucatori precum Galamaz si Goian care nu au reusit sa demonstreze nimic. Meritul lui Rednic este Radu Stefan pentru ca altfel nici macar doi fundasi centrali nu aveam.

Linia de mijloc parea cea mai afectata dupa plecarile din vara, care facusera ravagii in linia de mijloc. Alexa si Grigorie au fost indepartati de la Dinamo de stim noi cine, la fel Zicu. Petre a plecat pentru ca se saturase sa fie singurul injurat pentru insuccese. Dupa primele meciuri Rednic a aratat ca stie sa puna jucatorii in teren si parea ca gasise echilibrul necesar. Din pacate nu a fortat unii jucatori mai mult, gen Predescu, si a mai apelat la looserul Goian in anumite partide.

Atacul reprezinta forta.Din pacate unii jucatori au gandurile la alte echipe sau spre alte orizonturi. Ganea e dinamic dar nu mai are entuziasm, Niculescu vrea mai mult dar pare obosit, iar Danciulescu nu isi mai regaseste eficienta de altatada. Avem sunt probleme si aici. Totusi speram ca toti atacantii sa uite de problemele personale pentru ca de la ei asteptam forta in acest meci. Fara presingul si inspiratia lor, apararea va ceda cu siguranta.

Daca va rezolva si problema asta Rednic va fi scos ca un zeu, desi conducerea va spune ca are meritul ei. Daca nu, vor aparea toti binevoitorii si vor prezenta echipe perfecte pentru Dinamo, solutii la care Rednic nu a stiut sa se gandeasca.

Accidentarile au lovit si arata ca lotul e subtire. Ce e bine pentru Dinamo ca meciul care va conta cu adevarat va fi cel cu Leverkusen. Haideti cu totii la meciul de acasa sa aratam Europei ca Dinamo are fata de primavara europeana si sa incheiem frumos un tur perfect de campionat

PS Toti dinamovistii au ce spune despre echipa lor. A se remarca lungimea postarilor. Forza DINAMO

b0boREDDOG (1 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 14:35

Dinamo o sa aibe un meci foarte greu joi,sper ca Predescu si Ropotan sa faca un meci cat mai bun desi mie personal mi-e cam frica sa nu fie coplesiti de importanta acestui joc.E un meci de „care pe care” in care jucatorii dinamovisti trebuie sa inteleaga totusi ca Dinamo este in avantaj in momentul de fata deoarece acesta este de abia al doilea meci pt noi in timp ce pt belgieni este al treilea.Daca vom reusi sa tratam meciul cu mai mult calm decat belgienii si sa reusim sa profitam de disperarea acestora de a obtine cele trei puncte,pentru ca nu cred ca i-ar avantaja prea mult pe belgieni un eventual rezultat de egalitate tinand cont ca urmatorul lor meci va fi in deplasare la Besiktas,atunci Dinamo poate obtine o victorie care ar asigura in proportie de 90% calificarea in primavara europeana.

P.S. in legatura cu articolul d-lui Geambasu de ieri,cel despre meciul de la Urziceni,ma bucur ca dansul s-a corectat ieri si a recunoscut ca arbitrul a gresit in ambele directii,dar eu as merge mai departe si as spune ca mi se pare cam ciudat ca in ultimele 11 meciuri(parca,nu stiu nr exact dar oricum sunt mai mult de 10 🙂 ) Dinamo a facut 3 egaluri si restul infrangeri.O fi oare domnul Tudor un mic stelist??(s-a vazut si in meciul cu Unirea ca a lasat gazdele sa faca ce vor ,faulturi etc.,in timp ce la Dinamo doar faulturi in atac eronate maj. si de astea vedeai)……..nu,cred ca ma insel ,e doar o coincidenta.

acmilan_nutzu (6 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 15:03

domnule geambasul am inteles si eu akum cum este cu ierarhizarea- Maestrul tolontan si luat champion league ( steaua) si tia dat tzie second-handul uefa cup( dinamo).Uefa cup nu conteaza geanbasule si nu are rost sa comentam prea mult asupra acestui aspect. Astept un articol dea tau cu steaua in champion league si unu a lui tolontan in uefa:))) dar cred ca o sa fie o utopie!!! in rest o seara placuta si forzaaa milan!

chupac (26 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 15:34

2-0 minim pt bruges

chupac (26 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 15:34

daca juca moti era altceva

cristian.geambasu (913 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 15:58

NYC, Thanatos, Cornel, George

Multumesc pentru mesaje, am scris si mai devreme se poate discuta si cu calm, si cu inteligenta. V-am inteles perfect, nu pot sa va contrazic decit intr-un punct. Simpatia ziaristilor pentru o echipa sau alta nu este subiect public. Multi nici nu au problema asta, sint, ca sa zic asa, microbisti echidistanti. Bine ar fi ca o eventuala simpatie sa nu se simta niciodata in articole, comentarii, fiindca de-abia atunci iti pierzi credibilitatea. Iar judecatile acelea redundante si superficiale – a scris de bine de Dinamo e dinamovist, a scris rau de Steaua e tot dinamovist – nici nu mai merita comentate. Hai sa asteptam meciul de joi (pina atunci pe cel de diseara) si mai dezbatem.

Calin (5 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 15:59

are cineva vreun bilet de vanzare la tribuna I la meciul de azi?????

George (43 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 16:25

sa auzim de bine nea Geambasu si Tolontan .
si .. ne mai auzim pe blog-uri sper la niste articole pertinente si care sper sa reuseasca sa educe publicul majoritar al romaniei despre notiunea fotbal mai mult decat despre huliganism . Doar atat va cer , cand sunteti furibunzi sau prea extaziati de prestatia lui dinamo incercati sa va luati un moment sa va amintiti de multii simpatizanti decenti dar totusi cu o mare pasiune pentru numele dinamo , si incercati sa fiti mai moderati .

Romania .

stelica (8 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 16:27

Caline, am avut un bilet la tribuna 1 dar din pacate am ramas azi dimineata fara hartie igienica si…sorry; cat despre Bruges, treaba-i cam nasoala, io unu’ as juca cu o aparare supraaglomerata si numa’ cu jucatori de contraatac, tot Predescu si Serban s-ar preta, in nici un caz cu goian, mai bine cu Rednic:), in orice caz tre sa avem rugaciunile la zi…

Thanatos (37 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 16:43

@stelica

Serban – jucator de contratac?? no way…Mai degraba bun pe spatii mici intr o aparare supraaglomerata ..Predescu dap..merge..gandeste repede..e de viteza..din pacate firav ca fizic..mi e mila sa ma gandesc cum va arata printre jucatorii belgieni masivi gen Yulu Matondo ..

Singura strategie ar fi intradevar sa se baricadeze in aparare tinand cont ca belgienii vor ataca in valuri..si plecarea pe contraatac dar in haita..cu sustinere din partea liniei de mijloc si liniei de fundasi..Fundasii sa urce la mijloc pt e incerca sa recupereze repede..mama ce strateg is..
Se vede ca am jucat prea mult Fifa Manager

ovidiu (1 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 16:56

CU TOATE CA SUNT DINAMOVIST RECUNOSC CA IN ULTIMA VREME DINAMO NU MAI PREA JOACA NIMIC.EU ZIC CA REDNIC AR TREBUI SA NU MAI TITULARIZEZE BOMBA NUMITA BLAY,CARE DUPA PAREREA MEA ARE LOC CAM PRIN DIVIZIA D.DOAR PE RATATUL ASTA LA PUTUT LUA DINAMO CA FUNDAS DREAPTA?

stelica (8 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 17:59

Thanatos- am scris Serban ca alt mijlocas valid nu stiu sa mai fie, desi „valid ‘nu-i un termen prea potrivit pentru el; daca tot suntem asa strategi hai sa anticipam ca joaca Mendy ca-i rapid si-i printre ai lui acolo:)), io joc fifa 2006 si 2007 da’ numa’ cu Real madrid ce-i drept…:)

mircea galati (6 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 18:18

cristi, ai dreptate cu analiza , ptr. ca solutia data de tine este una dintre cele 2 pe care le are Rednic,DAR aici v-a trebui Rednic sa-si arate valoarea pe care o are ca antrenor nu cu Bistrita si Jiul
Nu crezi ca joci prea defensicv cu Ropotan retras ?
Iar cu galamaz cred ca ne sinucidem
mircea dinamovist de 31 ani

mircea galati (6 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 18:18

cred ca merge si cu d serban si cu predescu in teren

mircea galati (6 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 18:20

daca pornim de la ideea sa nu pierdem luam sigur bataie.
Trebuie sa jucam normal ca si cum victoria ar fi singura solutie ptr. noi si in acest caz nici egalul n-ar fi rau(e foarte adevarat)

mircea galati (6 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 18:30

D-le Geambasu rugati-l pe Rednic daca vorbiti cu el , sa-i invete pe baieti sa dea pase repetate si sa tina si ei mingea cel putin 2 min cu 9 pase repetate,indiferent de scorul si minutul de pe tabela.
E singura noastra sansa sa scoatem in rezultat bun la Brugges
Mircea – Galati

qiuqie (3 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 18:55

@balauru

corect nu ii servant Niculescu si desi ii golgeter in cupa UEFA momentan golurile alea le’a inscris contra echipe slabe daca tot ii sa fim corectzi dar pe Predescu sincer nu’l vad bine intr’un meci de o asemenea importantza dar pe Ropotan l’as lasa mai liber pt ca are viteza si ceva tehnica si poate face diferentza pe un contra-actac dar ar trebuii sa aiba si cui sa’i paseze si acela parerea mea trebuie sa fie sau Mendy sau Ganea de preferabil Medy pt ca are viteza superioara

mihai76 (5 comentarii)  •  21 noiembrie 2006, 20:26

Va multumesc pentru raspuns Domnule Geambasu si sper sa se mai trezeasca lumea din isteria refularilor prin intermediul Internetului ca vad ca nu ne mai ajunge stadionul sa ne descarcam nervii.In privinta dubiilor nu pot sa spun ca ele au fost adevaratul motiv al comentariului ,am vrut sa fiu sigur 100% si nu credeam ca va puteti exprima asa.Cu toate astea trebuie sa recunoastem fiecare dintre noi ca uneori e greu sa te abtii in fata unor asemenea oameni care altfel nu isi pot exprima parerile si o fac la modul cel mai josnic .
Echipa Dinamo in viziunea mea pentru meciul de Joi:GAEV-MHUT(fundas dreapta)STEFAN-GALAMAZ(fundasi centrali)PULHAC(fundas stanga)-ROPOTAN(inchizator)CRISTEA (mijlocas stanga)D. SERBAN (mijlocas central)PREDESCU sau BLAY(mijlocas dreapta)GANEA-DANCIULESCU(atacanti)

cuiva care ii pasa (76 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 0:15

Incidente in avionul supoerterilor dinamovisti kre s`au deplasat la bruges…au cumparat whiskey din duty free din aeroportul otopeni pe kre l`au consumat in cantitati imense in aeronava..din unele surse rezulta faptul ca au devastat interiorul aeronavei…au avut altercatii suburbane cu stewardesele ajungandu`se la un moment dat din cauza bauturii sa`si prezinte si partile intime..mai mult d kt atata au incerkt sa agreseze si echipajul…conform codului penal aceste fapte se pot denumi cu multa bunavointa fapte de piraterie ajungand pana la terorism..unde trebuie sa ajunga violenta in romana si cine ia masuri??tot dvs presa care`i aparati in continuare pe huligani??4 insi sunt retinuti p aeroportul din bruges 2 pentru incidente 2 interdictie in belgia…domnul badea se face vinovat pentru faptul ca a insistat pentru deplasarea suporterilor pe care`i acopera in mod repetat si le achita amenzile..domnilor luati masuri pana nu este prea tarziu..statul nu se implica cu nimic..voi nu faceti decat sa acoperiti teroristi si infractori…scrieti din interes si bani…dimineatza la ora 5 sosesc betivii dinamovisti pe aeroportul baneasa d la bruges..

Un batran (8 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 9:30

Denigratorule de batrani, rusine!
Ti-ai batut joc de batrani! Ti-ai batut joc de FC National!
Sa-ti fie rusine!
Sa mori de batranete!

Comentează