Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Naţionala amnezicilor

Echipa naţională este suma uitărilor noastre. E şi asta o definiţie. Născută din spuma mării la Constanţa

Dacă nu ar fi aşa, dacă am trăi mereu între patetic şi isterie, nu am supravieţui întregi la cap. Adunaţi amărăciunea sfertului de […]

duminică, 29 martie 2009, 1:25

Echipa naţională este suma uitărilor noastre. E şi asta o definiţie. Născută din spuma mării la Constanţa

Dacă nu ar fi aşa, dacă am trăi mereu între patetic şi isterie, nu am supravieţui întregi la cap. Adunaţi amărăciunea sfertului de finală cu Suedia de acum 15 ani meciului cu danezii de pe fostul 23 August, adăugaţi cele două bătăi luate de la sîrbi, acel suprarealist 4-6 cu acest absurd 2-3, amestecaţi bine şi vedeţi ce iese! Şi nu am folosit toate ingredientele. Mai avem, sacul nefericirilor noastre pare fără fund.

De aceea e bine că putem uita. Timpul ne vindecă, tot el derulat înspre viitor ne oferă alte motive de suferinţe neîmplinite. Pentru că sîntem suporteri, unii colerici şi disperaţi, alţii platonici şi introvertiţi, noi avem dreptul să bem fierea asta a înfrîngerii. Ni se dă voie la cupa cu venin. La spectacolul acesta sînt bilete la discreţie, bişniţari ai durerii nu s-au inventat. Profitori, da. De aceea, băieţii trebuie menajaţi.

Băieţii, adică tricolorii. Lor le trebuie linişte, concentrare. Pentru viitoarele contraperfomanţe. Şi mîine e o zi, nu mai vorbim de poimîine! Cînd eşti felicitat de selecţioner după o înfrîngere, intri în alt univers. Într-un loc în care slăbiciunile se transformă în virtuţi. Acolo negrul e alb, albul e maro, iar caii verzi aleargă slobod pe pereţi. Da, am priceput că nu se poate mai mult. Ne pare rău, la început ne-am prefăcut că nu pricepem. Generaţia asta s-a născut mai puţin dăruită, iar pe deasupra are şi o relaţie rece cu norocul. Mutu, Chivu, Loby, Tamaş şi ceilalţi nu au vină că nu sînt la nivelul lui Hagi şi Gică Popescu. Şi Dan Petrescu, şi Răducioiu, şi Ilie Dumitrescu. Decepţia vine din altă parte. Pe cei de azi nu i-am auzit vorbind tranşant niciodată. Niciodată nu au spus ce adevărat ce gîndesc. Aburi, clişee expirate, apă de ploaie. Pentru ei nimic nu e pierdut definitiv. Şi au un talent natural să descopere alibiuri şi copaci în spatele cărora se pot ascunde. Chiar şi în mijlocul deşertului disperării.

Suporterii suportă. Suporterii uită. Suporterii iartă. Dar suporterii te şi pot abandona. Acesta e pericolul. Acum a căzut şi mitul Constanţei. Vor cădea şi alte fetişuri dacă nu depăşim faza asta a abordării senzorial-mistice a campaniilor de calificare. De văzut cîţi ne vom mai afla în tribune atunci cînd „băieţii” vor înţelege că nu vin la naţională doar ca să ne satisfacă nouă un capriciu de copii răsfăţaţi ai tribunelor. 

Comentarii (44)Adaugă comentariu

ionnis (7 comentarii)  •  29 martie 2009, 13:40

bine spus. asa este

[D][S][N] (13 comentarii)  •  29 martie 2009, 13:45

Excelent articolul!
Cat despre ghinionul invocat, „norocul e prea putin, iar lumea prea multa”!

sorin (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 13:53

felicitari pt articol!

jan viola pitesti (111 comentarii)  •  29 martie 2009, 14:05

deocamdata nu avem nationala de valoare cu doua flori nu se face primavara pote pe viitor daca campionatul nostru este corect

Aquadig (5 comentarii)  •  29 martie 2009, 14:09

si totusi ne-a batut nationala serbiei.. adica nationala tarii a doar ce a ramas din vechea yugoslavie. eu zic ca am avut noroc.. ca daca am fi jucat cu o selectionata comuna a ceea ce este azi serbia, croatia, muntenegru, slovenia.. ne-ar fi ars rau de tot. asa ca, putem sa ne laudam cu acest 2-3… oricum va ramane un punct cheie in istoria fotbalistica a nationalei.. mai departe sunt doar doua directii: renasterea sau prabusirea. Din pacate, pentru a renaste trebuie totul schimbat. conducatori, antrenori, jucatori. Iar peste noapte nu se poate schimba decat antrenorul. Si nu e suficient.

redandblue (5 comentarii)  •  29 martie 2009, 14:12

Suntem slabi , ne pot bate si feroiezii

dan gl (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 14:44

De văzut cîţi ne vom mai afla în tribune atunci cînd “băieţii” vor înţelege că nu vin la naţională doar ca să ne satisfacă nouă un capriciu de copii răsfăţaţi ai tribunelor

fanel moise (5 comentarii)  •  29 martie 2009, 14:52

I-mi plac comentariile tale, pertinente, cu mult bun simt si adevarate. Cand apari pe gsp tv, de fiecare data ma opresc sa vad ce ai de spus, indiferent de subiect. Mult succes in continuare Cristian. In legatura cu ce s-a intamplat aseara, pe mine ca roman ma dor mai multe lucruri: de ce nationala Romaniei nu poate face mai mult de 2, 3 pase(dupa, m-am uitat la spania-turcia, parea un film SF)? de ce toate mingiile se arunca in fata la intamplare? fotbalistii nostri castiga atatia bani pt ca o mare multime de oameni se uita la ei, ce au de vazut oamenii acestia de la o vreme incoace? de ce, avand in vedere ca treaba nu merge deloc bine, nimeni nu-si asuma raspunderea? si…pt numele lui Dzeu, de ce nu-si a dat demisia Piturca imediat dupa meciul cu Lituania de la Cluj?

tamango (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 15:07

Din pacate se demonstreaza tot mai des ceea ce ,in mintea celor care administreaza fotbalul romanesc, este doar o barfa de coltul strazii, si anume ca avem o organizare fotbalistica alterata, incepand de la varful FRF,LPF, cluburile, etc.
Generatia lui Hagi, a fost una de exceptie cu jucatori talentati si cu barbatie in fiecare dintre cei care au alcatuit acea generatie ” de aur”.
Din fericire dupa acea generatie au mai existat jucatori talentati, dar din pacate cei care au fost la carma echipei nationale au considerat ca respectivii nu se incadreaza in planurile lor tactice si ne trezim acum ca mergem din rau in mai rau.
– Atata timp cat FRF traieste din echipa nationala si se identifica cu aceasta de cele mai multe ori, nu vom face performanta
– Atata timp cat selectionerul va fi numit de catre un singur om, nu vom face performanta
– Atata timp cat jucatorii convocati in mod regulat la nationala nu-si fac un proces de constiinta si nu sunt in stare sa recunoasca cu barbatie lipsurile pe care le au, nu vom face performanta
– Atata timp cat noi, muritorii de rand, idolatrizam acesti zei falsi si mergem pe stadioane sa-i vedem, si-i acceptam, nu vom face performanta

Nu ne ramane decat sa speram ca vor exista conducatori buni, antrenori buni, jucatori buni, suporteri buni… si ,poate,poate performanta ne va vizita si pe noi

doremi (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 15:09

Excelent articol.
Eu consider ca asa cum piti cu p mic a stricat traditia STELEI (el a pus prima caramida la mizeria de joc pe care o practica si azi STEAUA) asa a distrus si jocul si spiritul Nationalei ajutat de clanul BECALI ,cancerul fotbalului din ROMANIA.
CE SE POATE FACE:
1) Sa cerem, sa impunem daca este necesar si consider ca este DEMISIA IN BLOC A FRF (cei care au profitat din plin, de 20 de ani, de pe urma clanului BECALI);
2) Sa cerem de AZI DEMISIA lui piti (maine e deja tarziu);
3) Sa aducem un antrenor strain (pentru a ne proteja SPER de CANCER);
4)SA SACRIFICAM aceasta campanie de calificare pentru a forma o adevarata ECHIPA nationala;
5) SA ACORDAM O SANSA GENERATIEI lui HAGI, POPESCU, PETRESCU, DUMITRESCU, BELODEDICI, etc. pentru a se implica in reformarea fotbalului din tara noastra.

Mircea (5 comentarii)  •  29 martie 2009, 15:19

Ne-aducem aminte de jocul jenant de la ultimul CE. Au jucat urat , cu rezultate proaste. Apoi, acel 0-3 cu Lituania a compromis total sansele noastre. D-le Geambasu, stiti ca puteam linistit sa batem Serbia aseara si tot nu ne calificam?! Asa ca, vazandu-i pe toti acesti manelisti-barbugii , cum tot ne arata ca nu e totul pierdut, ca nu se predau , te apuca greata. Macar de-ar avea curajul sa se urce in elicopterul care ar trebui sa aterizeze pe acoperisul FRF.

lucalk2 (2 comentarii)  •  29 martie 2009, 15:34

50% din echipa este antrenorul,n as gasi o vina prea mare jucatorilor! de ce nu zice nimeni lucrurilor pe nume ? in campionat e la fel ..la steaua de ex to timpu s criticati jucatorii la fel si la dinamo ;chiar nu realizeaza nimeni ca o nfrangere in primul rand este a antrenorului!..si sa nu uitam ca nici antrenorul nu este ultima veriga…sistemul este putred de la nivel de federatie …criteriile de promovare etc. jucatorii sunt ultimii spre care trebuie sa privim.

lucalk2 (2 comentarii)  •  29 martie 2009, 15:40

articolul mi se pare nitel patetic

radufansteaua (3 comentarii)  •  29 martie 2009, 15:41

bine punctat!!sa reconstruim nationala ca asa nu se mai poate!!!ce cauta codrea in teren nu pot sa-mi explic?

para (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 15:41

am ajuns ciuca batailor acasa, unde eram invincibili. cred ca asta e finalul lui piturca. trebuie sa se schimbe ceva pentru ca pitzi e un antrenor prea rigid, cu idei fixe si cu favoritisme. pai cum sa nu iei jucatori care demonstreaza de ani de zile ca au valoare ca lazar, maftei, pt danciulescu e tarziu dar trebuia incercat, si insisti cu banel, dorel, gigel, tamas, cocis jucatori care n-au facut nimic pt nationala desi au zeci de meciuri. am ajuns o echipa de mana a doua si nici cu austriecii nu cred ca vom invinge. sanse minime mai sunt dar trebuie sa se schimbe ceva si primii ar trebui sa fie sandu si piturca.

Dorin-Arad (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 16:21

Nu avem si nu am avut niciodata puterea, ca si natiune, sa ne recunoastem limitele……….ne-a batut Serbia, ei si? ce? e cumva imposibil?..uite ca sa putut, si ne vor bate si in retur si stiti de ce? pentru ca ei pot………noi nu mai putem asta e , s-a terminat…….nu crestem tineri, nu formam jucatori, nu instruim antrenori……….crestem iluzii, formam vedete, si instruim pilosi…..
Stiti ce e trist? ca am 33 de ani si nu cred ca voi mai vedea nationala prea curand la vreun turneu final.
Dar, oare, parerea mea si a poporului „fotbalistic” conteaza?
De ce nu alegem noi prin vot , antrenorul, pe care il vrem si sa ii suportam infrangerile, insuccesele, si sa ii admiram reusitele? de ce trebuie sa traiesc in era Mircea Sandu….?
Piturca nu are nici o vina…vina e a noastra, ca le toleram dominarea.

susp3ct07 (2 comentarii)  •  29 martie 2009, 16:36

Foarte bun articolul domnule Geambasu. Felicitari ! Cat despre meciul de aseara, ce pot sa zic, cred ca asta ne e valoarea, nu putem mai mult…sau jucatorii care vin la nationala nu au nicio tragere de inima, doar bifeaza o selectie in plus. Sincer nici antrenor nu avem, ne-a demonstrat-o cu Olanda la Euro, atunci imediat trebuia schimbat. Si am vazut aseara o gramada de jucatori care nu au treaba cu echipa nationala, gen Cocis, Codrea, etc. Nu inteleg de ce a mai instistat atat pt Max Nicu daca nu l-a folosit. Ar trebui schimbat antrenorul, sa vina altcineva cu alte idei, sa faca anumite experimente in meciurile viitoare…calificarea asta oricum e ratata !

visinel (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 16:41

Cât irealism!Noi suntem egali cu noi insine! Problema e că am pierdut Lituania, nu cu Serbia. Adica, inainte de marile echipe noi nu suntem capabili sa le batem p’alea mici!Si, dlor, nu stim fotbal!La nivelul asta nu e admisibil sa nu nimeresti cadrul portii. Desi Piturca e cum e, si paradoxal echipa n-a facut un joc rau, individual, jucatorii sunt sub sârbi si PUNCT. Iar norocul, sansa, hazardul nu e niciodata colectiv, national ci pur individual. Sârbii se vor califica poate, dar nu sunt o echipa precum Croatia sau Anglia, doar adunatura de foarte talentati si smecheri fotbalisti. Mari sanse sa luam un punct sau sa castigam si noi la ei.

FLavius (6 comentarii)  •  29 martie 2009, 16:42

Culmea, daca revedem meciul vom observa cu surprindere ca Romania chiar a reusit momente foarte bune de atac sustinut si constructie frumoasa aseara. Si CULMEA de data asta am avut foarte mare nesansa.Nu vad de ce sunt atat de laudati sarbii, au jucat un fotbal fizic, de multe ori dincolo de limita sportivitatii, au inscris 3 goluri din 4 faze de atac (dintre care doua controversate). Nu as vrea ca acest esec sa puna totusi in urma evolutia incredibila a lui Contra care la varsta lui inca e stapanul flancului drept si faptul ca am castigat un jucator, Tanase, pe care l-as vedea titular fara probleme.
Piturca trebuia sa isi dea demisia dupa rusinea suferita cu Lituania. Acum situatia mi-e destul de clara: daca batem in Austria ramane, daca nu, e dat afara. Dar ce ne vom face cand vom observa ca jocul echipei va fi in mare acelasi si cu alt antrenor?

IONUT (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 16:56

Fotbalul este o intrecere din care o echipa pierde iar cealalta cistiga. Exceptia este la meci egal si nici atunci in toate cazurile ambele echipe pierd sau cistiga. Pentru asta la nivel de nationala trebuie sa crezi ca ai selectat tot ce este mai bun sau mai in forma.Cu siguranta ca totii jucatorii nostri si-au dorit aseara victoria, si cei contestati ca si cei adulati si cu siguranta ca au dat totul pe teren.Trebuie sa avem puterea sa recunoastem ca fiecare dintre noi avem o limita pe care chiar daca o depasim uneori , acela este nivelul.Si pentru asta atunci cind pierzi , este drept si demn sa te recunosti invins, sa-ti respecti adversarul care azi poate a prins si o zi mai buna.Trebuie sa-ti spui tie insuti >Atit putem astazi, dar trebuie mai mult data viitoare.Si astfel sigur va venii o zi in care vei arata ca meriti sa fii cel mai bun.Mai ales pentru tara si natia ta.Bafta

mircea (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 17:09

Ce rezultate vreti de le niste jucatori(majoritatea din ei),care asculta manele..etc,ca si de altfel 65-70% din romani.Unde-i cultura ca de acolo porneste totul (mentalitatea….)etc.Trebuie sa se schimbe citeva generatii ca sa se vada ceva chiar si atunci e cu semnul intrebarii schimbarea .E posibila doar daca se va merge intr o directie buna…

ofticosu (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 17:09

Domnule Geambasu aveti perfecta dreptate. Din pacate problema este la FRF.Ei trebuie sa ia problema in mina , pt. ca asa nu se mai poate.In primul rind,Piturca este un antrenor modest, iar echipa nationala il depaseste clar. In al doilea rind selectia este gresita.Avem jucatori ca Tiberiu Ghioane si Cernat, dar si tineri ca Andrei Ionescu , Deac si altii care au ce cauta la nationala, dar sunt preferati tot jucatori foarte modesti cum ar fi Cocis sau Codrea, chiar si Marica sau Marius Nicolae , ce mai cauta astia la nationala! va multumesc.

Marcel (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 17:32

Copilul meu, care de-abia se apropie de 5 ani, la scorul de 3 la 1 a inceput sa planga de suparare. Dupa meci, jucatorii nu pareau foarte afectati. Oare chiar merita sa-l atrag sa se uite la fotbal

Dumitriu (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 17:37

Eu zic sa nu vorbim la suparare. Fiecare echipa mare are si perioade mai slabe. Pentru meciurile care au ramas sa ne bucuram de fotbal ca sport pe timpul celor 92 de minute, fara sa incepem calcule interminabile cu cateva zile inainte, fara sperante desarte si fara declaratii razboinice. In definitiv asta s-a vrut fotbalul la inceput, relaxare, enterteiment, motiv de o bere cu prietenii.

Sa-i lasam pe altii sa moara de inima pentru echipa lor prin tari indepartate.

sever (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 19:26

Nu stiu daca ati observat ca la marile echipe , MIJLOCASII vin /primesc mingea si ei construiec, paseaza, etc . MIJLOCASII !!!
La noi jocul, desfasurarea unui atac, …strategia ofensiva este facuta de …fundasii centrali, incepe si se termina cu… fundasii centrali: ei deschid in adincime, ei deschid pe extreme , etc !
Unde se ascund mijlocasii romani ? Sau..mai avem ?
Am spus tot ?

LuciM (32 comentarii)  •  29 martie 2009, 20:00

Parerea mea este ca principalul vinovat pt situatia penibila in care am ajuns este conducerea FRF,datorita faptului ca inca il mai tolereaza pe Piturca.A spus cineva mai sus ca antrenorul inseamna 50 la suta din echipa.Eu imi permit sa spun ca antrenorul inseamna echipa intreaga(el e dirijorul,el selectioneaza,el aseaza echipa in teren,el face tactica meciului,el motiveaza jucatorii).Uitati-va la domnii Iordanescu ,Ienei,Lucescu ,oameni modesti,cu bun simt,profesionisti si comparatii cu Piti care numai dupa cum te priveste ,cu o greata nedisimulata,spune tot despre caracterul sau.Iordanescu si-a dat imediat demisia dupa acel celebru egal cu Adjerbaidjanul(prer ca nu ma insel),Piti vrea sa reconstruiasca echipa…Ar trebui sa se reconstruiasca pe el mai intai

Dala-i in Lama (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 20:29

Daca ne calificam, fac eu autostrada Bechtel! Ca e pacat ca o tara cu asa viitor ca a noastra sa nu aiba autostrada nici macar cat San Marino…

rodoet (2 comentarii)  •  29 martie 2009, 23:21

Am impresia ca nu stim cu cine am jucat. Nu stim pe la ce ehipe joaca acesti sarbi. Este incredibil sa tocam niste oameni care doar atata pot. Oare ar trebui sa intram noi in locul lor…fiindca ne pricepem. N-are importanta ce spune antrenorul, pt.jucatori sa fie doar, asa facultativ, asa cum se exprima unul bun la timpul lui. Si Ilie Nastase a fost f.bun la timpul lui. In zilele noastre altfel se joaca pe terenul de tenis dar si in fotbal. Daca urmaresti discursurile celor de pe la tv.gen H.Ivanovici si prostimea care il acompaniaza trebuie sa te lasi de sport iar ei chipurile „ziaristi” isi freaca mainile cum ca au avut „audienta”. Daca vei urmari toate discursurile,toate parerile celor care vorbesc de fotbal iti dai seama ca nici macar doua nu se potrivesc. Fiecare are versiunea sa, sacada antrenorul, sa fie bagat jucatorul nusticui,sa inregistrezi audienta, sa fugaresti echipa din capitala pe motiv ca de la clubul x sunt selectionati mai multi jucatori ca de la clubul y etc.Cu astfel de atitudini nu vom mai ajunge in fotbalul mare niciodata. Am fost acolo sus prin 2-3 jucatori in tenis, la fel in natatie, volei, lupte, atletism, box. Unde suntem acuma. Cu exceptia a unui numar mic de sportivi am fost deja scosi, eliminati de la marea performanta. Asta se va intampla si cu fotbalul.

mersi (5 comentarii)  •  30 martie 2009, 2:22

Daca doar atata pot acesti „baieti minunati” care au aruncat in suporteri la Cluj inaintea meciului de pomina cu Lituania, sa lase locul altora care vor si ei sa arate cat pot!

mersi (5 comentarii)  •  30 martie 2009, 2:25

Eu zic ca da, echipele mari mai au si momente slabe, dar la noi e invers, suntem echipa cu mentalitate de una mica si mai avem cateodata momente bune ca in SUA in 94, cand si atunci am ratat de putin semifinalele. Cam mult timp ne scufundam in mediocritate, pentru a ne considera echipa mare cu unele momente de slabiciune inerente oricui!

johnny (12 comentarii)  •  30 martie 2009, 3:48

Domnul Dumitriu are atata dreptate! Totusi, trebuie sa protestam si sa comentam atunci cand e cazul… Chiar acum, intr-un moment dificil al nationalei, trebuie sa luam atitudine. Poate ca ajuta totusi la ceva. Domnule Geambasu, ati scris un articol foarte realist.

ptr-fani (107 comentarii)  •  30 martie 2009, 4:26

Toti platim pentru toate !! Nu e vorba numai de piturca, jucatori, frf,liga, etc.. e vorba de toata lumea inclusiv de suporteri si de cei care posteaza pe site-rile de sport sau aiurea si care se auto-intituleaza „patriotii” !! Pun pariu ca multi critica numai si numai din interes „personal”. Si aici ma refer la cluburile ale caror suporteri sunt !! oltenii, ca stoica a jucat bine. tot ei ca radoi a fost cel mai slab. timisorenii ca de vina e mircea sandu si piturca !! rapidistii ca nu am cistigat din cauza „brichetelor”. etc..in plus timisorenii in mare parte au postat, hai serbia !! cel mai bine dupa parerea mea a iesit kvsc-ul care macar nu ne-a jignit cu nimic pentru ca nu ia interesat nimic !! pe ei ii intereseaza numai cfr-ul !!! Adevarul este ca vrem federatie „englezeasca” dar noi fanii nu vrem sau nu putem sa fim „englezi”!!! Eu am afirmat de mai multe ori ca asta este generatia de fotbalisti cea mai slaba din romania din ultimii 40 de ani !! Dar cine ma crede ? Nimeni. In acesti 40 de ani am pierdut de multe ori dar mereu la milimetru. De data asta e vorba de kilometrii !! Poate exagerez, dar atit sa putut, degeaba se cauta solutii la ghioane, maftei, prepelita, lazar, etc..Mutu nu a fost si nu este un Balaci, Dobrin sau Hagi. Punct.

cla (6 comentarii)  •  30 martie 2009, 9:23

Icapatanarea lui PITI dusa la extrem se numeste prostie.Eu nu inteleg un lucru,de ce Dancilescu,care e golgheter,nu a fost convocat.Nu neaparat pt acest meci,fac referire si la trecut cand era in forma.La fel si BRATU inainte de accidentare.E bine asa cu cei care fac tusa prin rusia si in niste tari in care fotbalul e departe.In afara de cei doi mentionati mai sus,sunt si fotbalisti de la celelalte echipe(STEAUA,RAPID,TIMISOARA,ETC…)

ciupi (376 comentarii)  •  30 martie 2009, 11:12

imi este rusine sa marturisesc faptul ca la sfirsitul partidei de simbata m-am bucurat. daca nu scapam de el, inseamna ca m-am bucurat degeaba, ceea ce ma face chiar sa imi para rau pentru meschina mea bucurie.

orbeni (2 comentarii)  •  30 martie 2009, 12:30

GEAMBY!,
Esti cel mai destept,cel mai frumos si cu analiza cea mai obiectiva si mai de valoare dintre toti ziaristii de sport din Romania!Si nu numai!Probabil,numai din invidia juriului ai doar un premiu IOAN CHIRILA,eu ti le-as fi dat pe toate!Desi e doar a 2-a oara cind te vizitez(primul comentariu mi-a fost banat,desi n-am folosit nici o injurie,pur si simplu nu am fost de acord cu tine!),promit ca pe viitor sa-ti urmaresc cu interes activitatea,atit in ziar cit si la tv!Iar colegul Naum,a dovedit inca o data ca,pt.el,fenomenul sport nu are secrete!Tine-ti-o tot asa si,daca ve-ti mai face si alti prozeliti in sistem,in curind vom putea vorbi despre sportul romanesc in general,despre fotbal,in special,doar la trecut!Si,daca nu ne va lovi Alzzheimerul,ce amintiri frumoase vom putea depana!!!

marius (8 comentarii)  •  30 martie 2009, 13:56

Un articol excelent,care pune punctul pe I. Bravo si sper sa te vad si la tv atat de inversunat.

danih (2 comentarii)  •  30 martie 2009, 14:42

Zeci de mii de suporteri ai echipei naţionale s-au adunat pe stadionul din Constanţa, cel care ne-a adus atâtea succese, aşteptând să vadă din nou cum norocul echipei naţionale pune osul la treabă şi luptă cu dăruire pentru gloria generaţiei actuale de fotbalişti. Şi când toată lumea credea că nimic nu ne poate sta în cale, s-a întâmplat nenorocirea: norocul nu a mai fost de găsit pe terenul de la malul mării.
**

COSTI PREDUCA (1 comentarii)  •  30 martie 2009, 15:30

Catre GSPTV- emisiunea PREMIUM LIGA Stimate domn Cristian Geambasu! Numele meu este Costi Preduca,sunt din Oradea,si inca de la inceput,fara a va flata ,vreau sa spun ca sunt unul din admiratorii opiniilor dumneavoastra sportive.Scriu aceste randuri,catre aceasta adresa de mail ,stiind ca dumneavoastra sunteti invitat special ,si sper sa aduceti in discutie problemele pe care l-e voi prezenta mai jos(va rog mult).In seara meciului Romania -Serbia ,aflandu-va in studioul improvizat ,impreuna cu domnul Radu Naum ,dupa terminarea meciului ,nu ati luat atitudine impotriva celor care sugerau ca vinovatul principal petru pierderea meciului,este Dorel STOICA.Nu doream sa aparati acest jucator,dar ma asteptam la dumneavoastra ,sa nu lasati in fata telespectatorilor sa se inteleaga lucrul acesta(pentru ca dupa parerea mea,nu este asa)Personal cred ca,Stoica a fost mai bun decat Costea,Cocis,Radoi,Codrea,Rat,Marica.In timp ce dumneavoastra comentati pe Antena 1,in studioul GSPTV,domnul Panduru(pt care am toata stima) il intreba pe domnul Becali(care intervenise telefonic) ce parere are despre sistemul de joc folosit 4-3-3 folosit de Romania.Nimic de zis.Dar ca si telespectator al postului,nu pot sa nu raman stupefiat,odata ,il criticam pe Becali ca se baga in alcatuirea echipei la Steaua,apoi il intrebam probleme tactice despre un joc al echipei Romaniei!!!!!!!??Nu vreau sa par ironic,dar pana la urma ,de ce sa faca domnul Vochin emisiunea Zona Verde (care este foarte buna) si nu domnul Becali? Va multumesc pentru atentia acordata si sper din toata inima ,sa-mi trimiteti un raspuns! Cu stima, Costi Preduca

Gabi (1 comentarii)  •  30 martie 2009, 17:37

Frumos articol, ati pus punctul pe J

ptr-redactor (107 comentarii)  •  30 martie 2009, 17:38

Sper ca nu o sa-i credeti pe cei de sub mine !! Este o caracteristica a poporului roman(lingusirea) ca atunci cind vrem ceva sa ne milogim !! aoleu mama…..aoleu…as face orice numai sa plece piturca !! ia sa nu plece nici un piturca !! eu unul sunt fan piturca.punct.

tardiv.. (23 comentarii)  •  30 martie 2009, 18:01

ati spus la GSPTV ca Piti a gresit cum a asezat fundasii,
dar si-a dat seama si a facut apoi schimbarea.
SI ASTA E O SCUZA? DUPA ce deja eram condusi?
Nu, Piturca trebuie sa plece. E singura fraza pe care trebuia s-o scrieti.
Acest om nu stie sa vorbeasca cu oamenii, nu stie sa vorbeasca cu fotbalul, nu stie decat sa creeze disensiuni din orgoliile sale infantile, nu stie sa adune fie si o mana de anonimi, pentru a crea coeziune si daruire pentri o cauza nobila.
Nobil…vs Piturca….?
Am spus tot

Alin (2 comentarii)  •  31 martie 2009, 10:55

CONFISCAREA NATIONALEI !!!

Incerc sa ma adun si sa scriu cateva randuri dupa meciul de sambata. E jenanta postura in care am ajuns sa ne resemnam si sa dam vina pe absenta lui Chivu sau Goian, pe ghinion sau pe arbitru si sa nu vedem ca ne ascundem dupa deget.
Am multe cunostinte/prieteni de alta nationalitate decat cea romana si, in urma rezultatelor noastre CATASTROFALE de un an incoace, sunt intrebat constant ce se intampla cu jocul nostru. Atentie!!! … nu cu rezultatele noastre.
Din vara incoace, singura echipa pe care am reusit sa o invingem este cea a Ins. Faroe…si nici nu vreau sa imi amintesc de acel meci care trebuia sa dea de gandit multora, mai ales ca venea dupa meciul pierdut cu Lituania. Mai era inca timp sa nu sacrificam participarea la Mondiale si motive erau suficiente sa dam gir altui antrenor, cu un alt suflu , nu lui Piturca, care dupa meciul cu Olanda de la Euro, inca se mai certa cu presa si publicul incercand sa explice cat de onorabil ne-am prezentat in vara, uitand, astfel, ca avem de jucat cu Lituania un meci de fotbal, care trebuie abordat in alt registru …
Nu s-au luat masuri atunci si s-au asteptat rezultatele meciurilor cu Franta si Serbia, desi, pentru mine, cel putin, si nu traiesc din fotbal, era evident ca la nationala scuzele pentru un rezultat prost sunt luat in calcul mult prea devreme in raport cu ora de terminare a meciului.
Intreaga strategie de la Nationala este gresita: pornind de la modul in care se comunica, sau nu, cu publicul; cu selectia; cu jocurile disputate la Constanta, unde am ajuns chiar noi sa avem probleme datorita gazonului slab, etc. Suntem intr-o continua defensiva, indiferent cu cine jucam …
De ce nu spunem cu totii, la unison, ca este nevoie de o schimbare si ca singura care se poate face momentan si de care depinde viitoare campanie de calificare este cea a antrenorului care trebuie sa redea bucuria jucatorilor de a juca pentru … romani! Piturca este un destablizator prin definitie, nu inteleg cum de mai este inca in functie. Este jenant modul in care da explicatii publicului dupa meciurile pierdute, cu o aroganta si cu o grimasa de “jmecher” caruia i-au iesit pariurile in trecut si care crede ca o sa ii mai iasa inca o data…
Romania nu este Steaua sau un alt club pe care Piturca sau Lupescu sa il trateze dupa bunul plac. Echipa Romaniei este a tuturor si avem nevoie de un antrenor care sa fie iubit de suporteri, de un antrenor care sa aiba de partea sa 87% din voturi, nu invers.
Este rusinoasa tacerea lui Sandu, complicitatea lui Lupescu si a altor conducatori din fotbalul romanesc care nu-si urmarsc decat interesul in a-l sustine pe Piturca.
Toata tevatura cu Max Nicu dovedeste cat de amatori suntem. Ca niste amatori am ajuns sa si pierdem meciurile si sa luam goluri din faze de biliard in care nu se stie cine langa cine se apara.

Suntem niste amatori…cu totii, atata timp cat ne pacaleste Piturca asa cum a pacalit cazinourile…cu camera video. Insa, de data asta , camera video nu e ascunsa, este chiar o camera/e live in fata careia sa afla milioane de romani care isi doresc un alt antrenor, profesionist de data asta!

Din dorinta de a fi obiectivi, uitam sa spunem lucrurilor pe nume. Daca ne bate Austria …o sa ajungem sa jucam un mare derby cu Faroe, la Bucuresti.

Ne-au confiscat si Nationala!!! Atata mai aveam …

Brady (23 comentarii)  •  31 martie 2009, 21:23

Corect… Noi, romanii, uitam repede.. Poate ar trebui sa fim mai altfel.
Din pacate „sacul nefericirilor noastre pare fără fund” 🙁

Foarte bun articolul 🙂

crinul negru (10 comentarii)  •  1 aprilie 2009, 13:04

-Eu cred ca,presa are o mare parte din vina la aceasta generatie (sa zicem) ratata,nu ei si-au dat numele de briliant, capitan sau echipa lui mutu si chivu.- De generatia de aur s-a spus generatia de aur si apoi se aminteste de cei care au compus-o, generatia de aur venea la nationala si intr-un picior cand era chemata sub arme si nu semnau condicute intai pe la laura a. sau aiurea, de aceea a fost generatia de aur. Aceasta generatie este mult mai pragmatica, intai ,familia(ca doar n-o sa nasca consuelo singurica sau nevasta lui capitanul etern sa alapteze ne supravegheata) apoi clubul care-i umple contul(ca saracul capitan mai mai sa-si scuipe plamanii la atrenamentul de la club in vreme ce noi il cainam ca e accidentat) si apoi mai trec din cand in cand si pe la echipa lui mutu si chivu ca sa nu le uite antrenorul ;figurile; -da presa i-a adus aici.

Comentează