Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Singuri împotriva depunctării

Cînd dai click şi intri pe siteul oficial al Rapidului te întîmpină un slogan, o melodie şi cîteva chipuri. Chipurile sînt cunoscute rapidiştilor care au albit. Printre altele, pentru a-l vedea patron pe Fahti Taher. Valentin Stănescu, Rică Răducanu, Daniel […]

sâmbătă, 29 martie 2008, 6:06

Cînd dai click şi intri pe siteul oficial al Rapidului te întîmpină un slogan, o melodie şi cîteva chipuri. Chipurile sînt cunoscute rapidiştilor care au albit. Printre altele, pentru a-l vedea patron pe Fahti Taher. Valentin Stănescu, Rică Răducanu, Daniel Pancu, Vasile Maftei. Inevitabil, George Copos, ba chiar Mircea Rednic. Imagini emblematice pentru cîteva epoci din zbuciumata istorie a echipei de sub Podul Grant. Ne întoarcem la slogan. „Singuri împotriva tuturor” vorbeşte despre asumarea unei condiţii. Aceea de cruciaţi ai fotbalului autohton şi de persecutaţi din oficiu. După sintagmă, altfel o reuşită literară, urmează imnul interpretat de Victor Socaciu. „Sîntem peste tot acasă, porţile ni se deschid/ Nu-i echipă mai frumoasă şi iubită ca Rapid!” Observaţi că versurile lui Adrian Păunescu spun altceva decît aflasem din motto. Dacă ţi se deschid porţile şi eşti bine primit oriunde mergi, nu ai o problemă de ostilitate cu mediul înconjurător. Dimpotrivă. Nu mai eşti victimă. Nu poţi fi căprioara sfîşiată de jivine în marea pădure a patriei cît timp lumea te iubeşte.

Rapidiştii au motive să se simtă nedreptăţiţi după decizia Comisiei de Disciplină. Vorbim despre rapidiştii fără funcţii şi fără brichete de aruncat, fără fumuri şi fără sarcini în galerie. Despre oamenii aceia simpli pe care îi evoca ipocrit George Copos, dar şi despre rapidiştii cu stare şi cu o anumită condiţie intelectuală. Pe care acelaşi Copos i-a ignorat mereu. Aceşti suporteri au tot dreptul să se simtă cumva furaţi. Tot ei trebuie să înţeleagă de ce s-a întîmplat aşa. Dincolo de articole şi paragrafe de regulament. S-a întîmplat că la acel meci, în acel moment, acel arbitru a hotărît să oprească un meci pe care Rapidul probabil că l-ar fi cîştigat. S-a întîmplat aşa şi din cauză că tocmai cetăţenii puşi să apere interesele rapidiste au emis semnale false. Instabilitatea de la vîrful grupării giuleştene a făcut din Pancu, Dani Coman şi ceilalţi ţinta perfectă.

Comunicatul postat pe siteul clubului după verdictul Comisiei de Disciplină arată aceeaşi frustrare neproductivă care a adus Giuleştiul în pragul disperării. În locul unui răspuns sobru, care să emane forţă şi echilibru în faţa unei situaţii grele, citim o telegramă căutat ironică la adresa preşedinţiei României şi a FRF. Nu Traian Băsescu, nu Mircea Sandu, nu Alexandru Deaconu au răpit rapidiştilor bucuria unei victorii împotriva Stelei. Nu. Autorul moral al depunctării este George Copos. Înainte să-i fi vîndut acţiunile lui Taher, a cumpărat slăbiciunea cu ambele mîini. Nu înainte să fi vîndut la preţ de chilipir prestigiul clubului. Copos a transformat Rapidul într-o echipă numai bună de pedepsit. El nu are colaboratori, ci subalterni. Servanţi. Pozează în victimă şi i s-a făcut pe plac cu perversitate într-o lume de unde cavalerismul a fost izgonit. Cei care au aruncat din tribună au desăvîrşit opera. Urmează era Taher. Cum o fi arătînd farmecul vieţii iordaniene nu ştim.

Comentarii (85)Adaugă comentariu

corneliu popa (88 comentarii)  •  30 martie 2008, 11:21

It, acum trebuia sa-mi dai un „Your comment is awaiting moderation”, recunosc!!

Luigi (1 comentarii)  •  30 martie 2008, 11:21

mama,ce tare esti geambasuleeee……….cum ai descoperit tu antonimia dintre imn si slogan….cum ai dezvaluit tu antiteza dintre cantec si deviza…..cum ne bucuram noi de inteligenmtele si spontanele tale sclipiri neurotice….

dupa toata campania prostoaia dusa in decursul acestui eveniment „bricheta” cand cu delicatete isi faceau loc spume anti visinii la gurita dumitale…ai tras apa acum cu articolul asta….

frumos cartierul obor nu?sa vezi ce smetie o sa ti percuteze craniu`…zdreanto care esti zdreanta…

cel putin 300 de insi si au focalizat tragaciu pe tine,galigan sinistru ce esti…dupa fapta si rasplata….vorbim noi….hai pa…

jiji (1 comentarii)  •  30 martie 2008, 11:23

***(comentariu banat din cauza limbajului necivilizat.va rugam sa aveti bun simt altfel nu veti mai avea voie sa postati mesaje pe acest blog.va multumesc)

corneliu popa (88 comentarii)  •  30 martie 2008, 11:24

Ce aveti ma cu domnul Poseta? de ce va luati de el pe cite-ul asta, este de la ziarul concurent!! IT, ce faci? Nu vedeti ca ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) sunt protejati?

corneliu popa (88 comentarii)  •  30 martie 2008, 11:24

Ok, ok!!

bobitza (6 comentarii)  •  30 martie 2008, 11:27

Mai raodistilor, daca sunteti singuri impotriva tuturor, cum vreti sa va iubeasca lumea (cu exceptia rromilor ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)). Iar Craciunescu e un rapidist de va jeleste atat. -au angajat si pe el turcii la canal D unde se lalaie ca ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)! Deci mucles ! Rapidisti tuciurii, ce sunteti !! Sa stiti ca nu ati fost depunctati in clasament pt. ca meciul nu se termina in minutul 73! Mai bine sa ii educati pe huliganii din tribune ca sa nu mai arunce cu obiecte in arbitri si in adversari !

Iordanescu Alin Dan (1 comentarii)  •  30 martie 2008, 13:21

Copos ar trebui sa comenteze despre eliminarea jucatorului de la Ceahlaul in minutul 6 si ca o concluzie sa ceara rejucarea meciului pentru ca rezultztul nu e corect.Sau acum e favorabil Rapidului si e bine,nu a fugit nimeni de pe teren s-a tinut pina in min 90 si a fost5-1.Acum a vazut Tudor un atac grav unde nu a fost ,s-au e tot o conspiratie de fapt vrea sa recupereze imaginea in favoarea Rapidului si a CFR-ului sa le apara intro lumina favorabila.Copos e penibil in tot ce a facut si cred ca singurul care a cistiga din fotbal.Comunist penibil-nu ma pot abtine -binew capleaca din fotbal m-am saturat de fata lui docta care stie tot si care ii apara pe sarmani.

1923 (1 comentarii)  •  30 martie 2008, 13:30

domnule geambasu, ati ramas repetent la limba romana in liceu ? stiti definitia imului? dumneavoastra nu intelegeti o metafora, nu mai vorbesc de definitia acesteia sau a altor figuri de stil… astept un articol in care sa explicati „Desteapta-te romane!” in acelasi mod in care dumeavoastra ati scris acest articol despre imnul rapidului! va inteleg frustrarea! sunteti stelist si toata lumea rade de dumneavoastra si de echipa cu care tineti dupa intamplarile din 2008 legate de echipa de***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)in rest numai de bine! eventual scrieti despre Gloria Buzau ca sa fiti putin mai obiectiv!

Rapidist (6 comentarii)  •  30 martie 2008, 16:23

Tocmai urmaream Valui-steaua…si imi dau seama k si rapidist cat de bine ne-a facut aceasta decizie…Sa va explic…1. Noi am jucat f bine aseara si am invins la scor chiar dc era in superioritate ( Rapidul ne-a aratat de multe ori ca poate sa piarda si sa joace urat chiar si in superioritate) 2. Si cel mai important oamenii incep sa vada ce este steaua de fapt..si obs asta chiar in meciul cu vaslui unde oamenii de obicei erau prosteaua, acuma au afisat niste bannere care arata inca o data conditia mizera a acetei relicve comuniste numite steaua…ura tovarasi

hbk (1 comentarii)  •  30 martie 2008, 16:24

***(comentariu banat din cauza limbajului necivilizat.va rugam sa aveti bun simt altfel nu veti mai avea voie sa postati mesaje pe acest blog.va multumesc)

sorin (6 comentarii)  •  30 martie 2008, 16:29

bah prostilor
in frunte cu becalosu

uite cum sta tb in primu rand chiar becali
a spus ca va da oricat ca sa castige campionatu
si ce s-a intimplat la rapid steaua ( bricheta)
da ,……..
cine o fi aruncat????
mda
ce sa zic niste cocalari si niste prosti , bah castigati pe teren oilor

BONANO (21 comentarii)  •  30 martie 2008, 17:25


.
Geambasule, de ce gandesti ca un geambas !
.

.Ce legatura are Copos cu campania de ajutorare a echiei steaua de catre arbitrii , comisii si mafia fotbalului romanesc ???
. Uiti asa repede modul in care Steaua Talambului GIGI , a „castigat” cele 3 puncte cu CFR; cu Unirea Urziceni, cu UTA (gol din min.90 inscris neregulamentar ; lui Habibu , putin i-a lipsit sa-l darame pe Badea, dupa ce a urmarit sa joace mingea) ???
.
.Copos e vinovat ” ca arbitrii sunt cumparati de GIGI ,sub privirile ingaduitoare si cersetoare ale lui Sandu si Mitica ? ; . Ti-ai pus acea simpla intrebare cat vor primii Sandu si Mitica din cei 10 milioane de euro de la „Milostivul GIGI”?.
.
Incerci sa manipulezi Geambasule, mutand mortul (vorba sefului tau NEA OVIDIU), de pe strada mafiotilor Sandu, Mitica ,GIGI et. comp, pe strada lui Copos.
.
Bine ca Steaua „a castigat” in dauna Rapidului , ca sa dormiti linistiti , dar nu uita ca aceasta infrangere a giulestenilor este o victoriei a mafiei fotbalului romanesc.
.

R1923 (15 comentarii)  •  30 martie 2008, 17:56

Nu zice rau ceea ce zice dl. G. E obiectiv, zic eu.
Dar domnule, daca nu ni s-ar deschide portile, n-am putea juca fotbal 🙂

Observ ca suporterii anumitei echipe repeta la nesfarsit ca suporterii rapidisti creaza mereu probleme in Giulesti. Fals. Sunt probleme la meciurile cu steaua&dinamo.
Condamn „violenta” pe stadioane, dar la o adica, fiind latini, ii inteleg si pe cei care sunt frustrati cand joaca pe terenul propriu o echipa a carei patron si jucatori au scandat la unison „liga campionilor, interzisa ***(cuvant banat din cauza limbajului necivilizat)sau „suspendati-ne, uram ***(cuvant banat din cauza limbajului necivilizat)Bietul Banel… si bietii jucatori ai Rapidului.
Nu stiu zau la ce rezultate te astepti cand instigi la ura si rasism. Probabil la floricele si la cantecele de genul „ceausescu, pace”.
Poate ca daca s-ar fi luat atitudine atunci, altfel ar sta lucrurile acum. Dar cine stie?!

grant (2 comentarii)  •  30 martie 2008, 19:17

GEAMBASULE ESTI DESTEPT, AI GASIT VINOVATUL. DE ACUM POTI SA MERGI SI SA DORMI LINISTI. POATE AU REZULTAT SI CEVA BANI DE NUMARAT.

Legione (1 comentarii)  •  30 martie 2008, 19:31

Geambasule, ai dreptate cu o singura exceptie, totul…:D

Victor (1 comentarii)  •  30 martie 2008, 21:54

Bai Geambasule cum poti spune ca a fost blat la Steaua cu Vaslui. Te dai mare cunoscator de fotbal dar nu ai habar. Pai Stelei ia tremurat chilotii la meciul asta. Golanski si Petre Marin nu au dat o centrare din terenul advers. Plesan a stat doar la Steaua in teren. Pur si simplu Steaua a avut noroc, iar Laca a pregatit meciul foarte bine. Halal argumente, capitanul a fost cel mai slab jucator, a fost schimbat nu stiu ce varf cel mai periculos si Dorinel a fost cumparat. Bai treziti-va ca sunteti penibili la emisiunile astea. Vorbiti de apararea Stelei care evident nu este la indemana oricarei echipe din Liga Nationala. Porumboiul a fost prostit de bani, dar voi? Cum nu observati ca dorinta ceamai mare a lui Porumboiu este sa bata Steaua, si mereu dupa meciuri vorbesc doar frustrarile.

Razvan (4 comentarii)  •  30 martie 2008, 22:07

Ai te rog grija de sanatatea ta, ca in ultima perioada ai ajuns mai rau ca si Pruteanu.
Lasa fotbalul sa-l judece cine stie si matale ocupate de OIERIT!!!

popaz (1 comentarii)  •  30 martie 2008, 22:10

Inca o data… BRAVO CRISTI!!!
JOS PALARIA!

Petry (4 comentarii)  •  31 martie 2008, 1:49

domnule lingvist geambasu, daca tot te-ai lansat intr-o asemenea comparatie si ai dedus dumneata ca sloganul si versurile imnului se contrazic, de ce nu pui mataluta mana sa cauti anul in care au fost scrise versurile imnului si la cat timp dupa aceea s-a lansat si sloganul „SINGURI IMPOTRIVA TUTUROR”? asa vei putea sa gasesti singur rapunsul la aceasta nedumerire pe care o ai. stiindu-va un ziarist cat se poate de istet, sunt convins ca veti rezolva aceasta enigma si de aceea va ofer ca bonus un nou exercitiu de analiza logica si gramaticala: la inceputul sezonului, clubul UTA a adoptat imnul cantat de Marcel Pavel si Luminita Anghel. unul dintre versuri spune ca „echipa va avea victorii mii si mii!”. cercetati va rog de ce UTA a adunat doar 5 victorii si se zbate sa scape de retrogradare, daca imnul spune ca va castiga cateva mii de meciuri? astept rezultatul analizei dumneavoastra!! numai bine!

Petry (4 comentarii)  •  31 martie 2008, 1:52

si inca o tema..era sa uit. analizati si textul meu de mai sus si spuneti-mi ce contradictii gasiti in el! o zi buna!

Sebastian (1 comentarii)  •  31 martie 2008, 10:33

…Nu stiu…poate ai dreptate…poate Copos a facut greseli, poate echipa manageriala nu a luat intotdeauna cele mai bune decizii, poate nici eu nu trebuia de altfel sa copiez la o sumedenie de examene in viata….cert e ca toata lumea greseste….si ce daca dl. Copos nu a procedat asa cum ai fii vrut tu sa procedeze…si ce daca Rapidul are imnuri si mottouri contradictorii…si ce daca….singuri impotriva tuturor si peste tot acasa acolo unde simtim ca e acasa….pe scurt…..in profunda mizerie constanta din fotbalul romanesc….o echipa se prezinta mereu imaculata….mereu cu un aer burghez….o echipa ce parca atunci cand se prezinta pe teren…mii de ingeri canta o data cu fiecare pas pus pe terenul de joc…iarba e mai verde….tribunele mai vesele….adica e fotbal….

P.S. Asa cum unii nu-l inteleg pe Nietszche…dar il respecta, asa va rog si eu pe dvs. domnule Geambasu…sa lasa-ti ceea ce reprezinta un fenomen de neinteles in seama celor care il inteleg si il respecta la adevarata valoare

BauBau (127 comentarii)  •  31 martie 2008, 12:46

Cristiane (Geam/bashu)ori esti p/r/o/s/t ori te faci.
„Singuri impotriva tuturor” este sloganul Rapidului inca de pe vremea cind co/mu/nistii faceau ce faceau si retrogradau Rapidul pentru ca SI echipa SI MAI ALES suporterii DERANJAU multa lume… vezi ce se intimpla in ziua de azi cind steaua trebuie sa cistige cu orice pret campionate mincinoase… DARAMITE INAINTE de 1990…
pecind cuvintele „SuntemPesteTotAcasa” cu care incepe cel mai frumos si cel mai vechi imn al vreunei echipe din Rominia se refera la faptul ca inainte de 1990 Rapidul era DE DEPARTE cea mai pop/u/l/a/ra si iubita echipa din Rominia, lucru pe care banuiesc ca tu i-l stii dar fiind un om com/pro/mis si vindut, iti place sa haleshti materie cenusie.
Es/ti un ***(cuvant banat din cauza limbajului necivilizat) impreuna cu cei (***(cuvant banat din cauza limbajului necivilizat)desigur) care-ti lauda (vezi Doamne) articolul. La sa/pa cu voi sc/la/vi/lor.

Potentatu (2 comentarii)  •  31 martie 2008, 13:26

ma distreaza teribil unii care incearca sa scrie pretentios dar fac 1000 de greseli de gramatica.

mai domnilor, e la librarii si se cheama gramatica de clasa a 7-a. am luat-o si eu cand m-am prins ca am inceput sa gresesc. am citit-o si ma simt mai bine.

ceea ce va doresc si dumneavoastra.

mirinda (13 comentarii)  •  31 martie 2008, 13:33

sincer sa fiu rapid isi merita soarta, in ceea ce priveste comisia de disciplina, decizia este corecta si nu prea…rapid a fost genul de echipa care tot timpul a pozat in victima sigura, in fata ta erau mielusei, iar in spate iti dadeau cu bata-n cap…acum neputinta echipelor din campionat, este pusa pe seama arbitrajului si mai „nou” a stelei. La Iasi, nesimititul ala de muresan, zicea, ca deja meciu e dat, si iata ca steaua a pierdut, mai nemeritat decat a facut-o cfr-ul. Am senzatia cum spunea si lacatus ca impotriva stelei, toate echipele reinvie (ex. pandurii, uta, poli iasi)…in al doilea rand, in aceasta etapa ati vorbit numai de blaturile stelei, dar de ce nu ne aruncam privirea asupra meciului, pandurii 1-0 poli iasi ( nu e cam suspect rezultatul, avand in vedere pozitia din clasament al celor doua echipe, si ca iasiul a batut si pe steaua si cfr) sau U cluj 2-1 Otelul (cu 2 oameni in minus, a batut „U” care culmea ironiei era condusa si cu 1-0, nici aici nu-i nimic suspect), in ceea ce priveste jocul vasluiului, pe teren proprii a mai facut meciuri proaste (de ex. vaslui- unirea urziceni 0-0, vaslui 0-0 u cluj.. aceste meciuri nu au fost suspecte, doar cel cu steaua, nu?) ia uitati-va domnu geambeasu la aceste meciuri, ca stiti sa spuneti ca doar steaua face blaturi!

tot eu… (1 comentarii)  •  31 martie 2008, 17:37

cum poti sa declari sloganul: „SINGURI IMPOTRIVA TUTUROR” cand sunteti frati cu timisoara, cand antena 1 = rapid channel, asta e rapidul „parasuta romaniei”, striga cat ii tin plamanii ca „ceausescu si partidul, au retrogradat rapidul” cand ei au stat 10 ani in B, si nu au reusit sa promoveze (asta va este valoarea), v-ati infiintat in 1923, dar nici istorie nu aveti, au mai multe titluri ca voi: Ripensia, Chinezul si Venus (astea nu-s planete, sau sunt echipe?) cel mai bun slogan anti-rapid este: „ISTORIA VOASTRA, CATERINCA NOASTRA”

BauBau (127 comentarii)  •  31 martie 2008, 18:31

@Tot eu.
deci citeste cele de mai sus si nu vorbi ca un ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) de la ci*mi*ti*rul gh*ena co*mu*nist ca la ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) stim ca nu va intrece nimeni ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat).
Rapid a stat 10 ani in B dus-intors de-a lungul timpului in perioada c*o*m*u*n*i*sta, NU 10 ani la rind, lucru cu care ne mindrim avind in vedere circumstantele in care Rapidul era retrogradata de catre partidul care va sustinea pe voi sp*ur*ca*tilor. Eu ma duc de 30 de ani pe stadioane im*be*ci*lu*le si stiu ce vorbesc copil stelist ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat). Tu esti nascut ieri si esti p*r*o*st facut gramada ca si 95% dintre ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat). Istoria o avem NOI in nici un caz voi. Voi aveti min*ciu*na, a*bu*z, pro*pa*gan*da dez*gu*sta*toa*re si de*zin*formare asa cum v-au invatat b*o*l*she*vi*cii care v-au ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat), in niciun caz istorie.
„Fratia” cu Timisoara nu are nicio legatura cu sloganul „Singuri Impotriva Tuturor”. Cind mai scrii ceva judeca cu capul nu cu ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat).

cristi (12 comentarii)  •  31 martie 2008, 22:58

SA-I DECULPABILIZAM COMPLET PE ALDE basescu,m. sandu SAU PE CLOWNUL DE becali este o greseala enormadar am si eu o intrebare: URA PE CARE O AU SUPORTERII RAPIDULUI PE TOT CEEA CE REPREZINTA steaua SAU dinamo NU A FOST CLADITA PE VREMEA COMUNISMULUI ? IUBESC RAPIDUL DE VREO 30 DE ANI SI NU POT SA SPUN CA EU NU AM ACEIASI URA ,DIN ACELEASI MOTIVE….NU AU FOLOSIT NICIODATA,DAR NICIODATA SPIRITUL SPORTIV,PENTRU A INVINGE!!!NOI,SUPORTERII RAPIDULUI(CEI ADEVARATI)IUBIM SPECTACOLUL,SUSPANSUL SI IMPREVIZIBILUL,NU NE-AM BUCURAT NICIODATA LA „VICTORIILE” LUI COPOS CUM NU VOM SUPORTA NICIODATA AROGANTA ASA-ZISILOR GRANZI….

rapidist de cand ma stiu (4 comentarii)  •  31 martie 2008, 23:17

Cei care va dati suporteri adevarati va pun si eu o intrebare:daca steaua ar retrograda maine, prin absurd,cati a-ati mai tine cu ea? va spune asta un suporter al Rapidului care a prins vremurile alea de opreliste in care ,,sefii,,vostri de la steaua ne dadeau la ,,gioale,,iar stadionul Republicii, de care multi nici macar nu stiti ca a existat, era arhiplin la meciurile Rapidului din div ,,B,,! Am fost si vom ramane ,,singuri impotriva tuturor,, ! Mai bine asa decat sa ni se strige pe stadioane ca suntem MILOGI!

FanS (4 comentarii)  •  1 aprilie 2008, 7:24

Bai, oameni buni, o echipa, SPORTUL Studentesc a fost RETROGRADATA, stiti bine RETROGRADATA,deci se aude: RETROGRADATA, domnilor, pentru ca patronul a refuzat sa plateasca o suma modica de bani. Iar Sportul se afla in primele 5 – 4, echipe din campionat. Oare cat de morala a fost acea decizie???. Pentru ca acelor copii, li s-a furat munca nu pe un an intreg, ci munca de cateva sezoane, din cauza unei neghiobii a propriului jupin. Pentru ca stim bine: o echipa competitiva nu se construieste intr-un an, iar Andone si Dan Petrescu chiar realizasera ceva acolo.
De ce, pentru obiectivitate, nu s-a facut referire si la aceasta magarie fotbalistico – financiara? Sa puna mina si domnul Copos sa investeasca in stadion, nu numai sa scoata bani din vanzarea jucatorilor.
Si un subiect care nu este dezbatut de nimeni. Odata cu demolarea Nastionalului, stadionul Ghencea, ramine singurul stadion din Bucuresti, si deocamdata din Romania, la standarde de CL.Unde o sa joace Rapid sau Dinamo, in cazul in care ajung in CL? Pai nu va dati seama ca suntem singura tara de la Euro care are un SINGUR stadion omologat pt CL. Iar daca nu se fac investitii si aici, s-ar putea ca peste ceva ani sa nu mai fie nici el valabil.

Busyka (1 comentarii)  •  1 aprilie 2008, 10:51

Sunt rapidist dar nu cred ca domnul Geambasu prin articolul sau a incercat sa jigneasca pe cineva si doar sa isi faca publica opinia sa despre ce si cum s-a intamplat in cazul Rapid – Steaua si in general despre ce a facut „marele” domn COPOS ! Nu trebuie sa lovit nu trebuie sa injuram un om care prin cuvinte neintelese de unii dintre voi incearca sa isi exprime doar propri-ai opinie… Nu cred ca domnu` Geambasu a tinut tine sau va tine in mod fanatic cu una dintre echipele ligii 1 ci doar cred ca simpatizeaza una sau mai multe echipe dar asta nu cred ca il va face sa jigneasca cluburile adverse echipei sale pe care o simpatizeaza… sa incerc sa sintetizam tot ce a zis domnul Geambasu si o sa vedem ca are o gandire de om intelectual cunoscuator al „fenemonelor” din fotbalul romanesc …

spectatorul (3 comentarii)  •  1 aprilie 2008, 11:24

PTR stelisti, VOI SUNTETI CEI CARE ATI ARUNCAT ATAT CU BRICHETE IN GIULESTI CAT SI CU NOROI in acest campionat de nonvalori si asta DE ANI DE ZILE ! MACAR IN ULTIMUL CEAS AVETI BUNUL SIMT SI RECUNOASTETI CA VOI SUNTETI CEI CARE ATI INCEPUT CU MECIURILE MURDARE, restul ce ar trebui sa faca, sa bata din palme??? STATI LINISTITI CA BERBECALI AL VOSTRU IN 3-4 ANI PIERDE TOT, ASTA DACA NU il ajuta DNA sa „scape” mai repede!!!

panion44 (4 comentarii)  •  1 aprilie 2008, 13:48

interesanta observatia cu antiteza dintre slogan si imn,bine scris domnul geambasu…

busuioc dres (1 comentarii)  •  1 aprilie 2008, 14:49

Fluturele trage la lampa, musca la ….t si hotul la locul faptei. Tare mi-e frica (ba chiar sunt sigur) ca vinovati, de data aceasta, pentru nefericitul deznodamant al meciului Rapid – Steaua sunt chiar Basescu, Sandu, Deaconu, Becali, Geambasu si altii. Nu m-am mirat de niciunul cat m-am mirat de Geambasu si de altii! Pana la urma, ”sistemul” (blamat altadata chiar de catre voi) nu se dezminte! Dar voi? Ii cultivati pe Copos si pe Becali si va scapa fotbalul printre degete. Lectia tribunei de la Vaslui (amaritii de ei) spune mai mult si mai adevarat decat toate cronicile ”filozofilor” fotbalului(cat pe ce sa zic ”filfizonilor”). Pana va potriviti vorbele cu literele, s-a terminat campionatul! Si tot degeaba!

apoca (11 comentarii)  •  1 aprilie 2008, 15:59

In principiu aveti dreptate domnule Geambasu cand invoca ti personalitatea lui Copos si autovictimizarea suporterilor. Dar, pentru a fi fair play nu credeti ca sunteti dator si cu o analiza la rece?

Va propun sa faceti o analiza a ultimelor 10 campionate (castigate, pierdute sau in care pur si simplu rapidul nu a contat) si sa calculati numarul de greseli de arbitraj pro si contra pentru Rapid, Steaua si Dinamo. N-ar trebui sa fie prea greu de facut pentru ca GSP a publicat periodic astfel de statistici (pe x etape, pe tur, retur etc …). La o adica va poate ajuta si Ionut Iordache. Adunati, cifrele, publicati-le si haideti sa tragem impreuna o concluzie despre autovictimizare. Daca este ea inchipuita sau nu.

Va cer lucrul asta ca suporter Rapidist. Imi amintesc o tona de furturi grosolane cu arbitrajul pe care noi le tinem minte dar ceilalti nu (tineti minte golul ala intrat juma de metru in poarta la craiova care nu s-a dat ca sa castige steaua campionatul? e doar un exemplu dar mai am si altele).

Nimanui nu ii place sa fie victima – sau in fine, aproape nimanui – si nici suporterii Rapidisti nu fac exceptie. Suntem pur si simplu frustrati de cate ori am suferit nedreptati pe care a trebuit sa le inghitim.

Dar poate mi se pare mie. Haideti sa vorbim pe cifre. Aveti curaj?

P.S. pentru oitele ratacite pe aici: cand ne-ati furat cu arbitrii ati zis ca suntem patimasi, ca n-a fost gol/11/rosu etc…, ca mai fac si arbitrii greseli. Ei bine anul asta ati fugit ca lasii si ati inceput sa va jeliti la comisii ca voi nu vreti rejucare. De data chiar v-ati facut de rahat si o sa va scoatem asta pe nas 10 ani de acum in colo.

Cristi-Iasi (2 comentarii)  •  1 aprilie 2008, 17:09

Sincer te-am vazut la cateva emisiuni tv si am observat ca de foarte multe ori nu esti atent la meciuri dar in schimb incepi sa critici pe unul sau pe altul. Acum te-ai luat de George Copos care poate daca nu era(asa zgarcit cum spuneti voi ziaristii din sport) nu ajungea Rapidul sfert-finalista.Care e diferenta intre ceilalti conducatori si Copos? Unul ca Iancu sau Becali dau din gura si spun ca baga bani multi, dar unde sunt acei bani? Unde e valoare echipelor ? Le vad in campionat si imi lasa un gust amar cand vad cum castiga meciurile. Unde sunt acei mari jucatori ai Stelei sau a altei echipe?La noi in Romania toti conducatorii sunt la fel, poate difera educatia. Si la acest capitol sigur Copos sta destul de bine in comparatie cu ceilalti. Deci cu ce este de vina el? Joaca Copos? Are o echipa care trebuie sa joace si atat. Nu cum se tot vorbeste ca nu a fost alaturi de echipa. Patronul doar da banul. Cat despre tine ai ajuns unde ai ajuns prin mult noroc. Te-a analizat intamplator la mai multe emisiuni si nu prea te pricepi la fotbal. Ai ajuns printr-o intamplare acolo unde esti. Cand te-am vazut cum vorbeai de o faza pe care nici nu ai vazut-o si afirmai fel de fel de chestii, ca dupa o reluare sa fie cu totul altceva. Deci cu alte cuvinte erai pe langa subiect. Dar ma rog, nu esti prost ca ajungi la emisiuni, fraieri sunt cei care te invita.
Pa si mai urmareste meciurile daca tot vrei sa vb de ele.

Comentează