Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Curat nepatriotic, coane Radule!

Răducioiu nu e diplomat. Pentru că nu e diplomat, urmează să i se elibereze o diplomă de nepatriot. Atunci cînd a spus că, în afara lui Mutu, Chivu şi Lobonţ, România va alinia la Euro o echipă de Serie B, […]

marți, 4 decembrie 2007, 6:45

Răducioiu nu e diplomat. Pentru că nu e diplomat, urmează să i se elibereze o diplomă de nepatriot. Atunci cînd a spus că, în afara lui Mutu, Chivu şi Lobonţ, România va alinia la Euro o echipă de Serie B, fostul atacant al naţionalei a riscat. Aşa cum o făcea odinioară în faţa porţilor adverse. Afirmaţiile lui sună rău pentru amorul propriu al suporterului tricolorilor şi prost pentru tricolorii în exerciţiul funcţiunii.

Secundul Ştefan Iovan s-a grăbit să-l urecheze pe Radu, atrăgîndu-i atenţia că n-a profesat. Da, e un handicap greu de omis. Totuşi, pe cei doi îi separă ceva foarte important. Răducioiu vorbeşte ca un om liber, Fane Iovan ca angajat al Federaţiei. Oricît am iubi naţionala, rămîne observaţia că Hagi, Gică Popescu, Belodedici, Răducioiu, Ilie Dumitrescu, Dan Petrescu şi Dorinel varianta nebătrînel aveau altă clasă prin comparaţie cu cei mai mulţi dintre urmaşii lor. Verificată măcar prin numărul de turnee finale la care au participat. Abrupt şi nepopular, Radu a constatat ceva ce ştim cu toţii, dar ne ferim să spunem. Înainte să-l afurisim, să nu uităm însă că tipul acesta boem şi care n-a profesat era pe punctul să ne califice într-o semifinală de Cupă Mondială. Apropo de patriotism.

Comentarii (48)Adaugă comentariu

CLICK AICI PENTRU a INTRA pe cel mai COOL BLOG DE SPORT (65 comentarii)  •  4 decembrie 2007, 18:48

ASTA O STIAM DE MULT….

Alex (42 comentarii)  •  4 decembrie 2007, 18:48

are dreptate Raducioiu!

CLICK AICI PENTRU a INTRA pe cel mai COOL BLOG DE SPORT (65 comentarii)  •  4 decembrie 2007, 18:48

marele fotbalist vorbeste…ce echipa de serie B…
Raducioiu sa mai taca din gura aia ca o deschide degeaba mai mereu….

bbi (7 comentarii)  •  4 decembrie 2007, 18:51

printre putinele momente cand raducioiu are dreptate

Pariuri sportive (10 comentarii)  •  4 decembrie 2007, 18:57

E acelasi Raducioiu care dupa 1 luna in Italia ,uitase limba romana?Sa-si vada de problemele lui.

zaitev (1 comentarii)  •  4 decembrie 2007, 18:58

Si Raducioiu si Hagi erau de serie B cand au ajuns la Campionatul Mondial din 94 parca( nu mai tin minte sigur ) .Plus Ilie Dumitrescu , Prodan si Mihali jucau in tara …ceea ce ii face tot de serie B conform algoritmului… Asa ca nu vad nimic rau in a fi de serie B la un moment dat ..Nimeni nu s-a nascut de Serie A.

Alexandru H. (9 comentarii)  •  4 decembrie 2007, 19:02

Aşa-i, da’ Muce suge! 😀

gigi meserie (8 comentarii)  •  4 decembrie 2007, 19:07

Raducioiu are dreptate, poate ca a exagerat putin, probabil mai sunt 2-3 jucatori de valoare(marica,tamas,cocis), dar atat. Restul sunt exact cum a zis raducioiu, mai au mult de demonstrat ca sa zici ca vrei 8-10mil pe ei.

groparul intelectual (1 comentarii)  •  4 decembrie 2007, 19:12

a dat raducioiu declaratia asta? ciudat, stiam ca are probleme cu limba romana…

parior (51 comentarii)  •  4 decembrie 2007, 19:14

http://www.parior.blogspot.com

gigi meserie (8 comentarii)  •  4 decembrie 2007, 19:15

Omu asta pe care il blamati voi are 7goluri la turneele finale, iar echipa Romaniei mai are maxim alte 14goluri in toate participarile, asa ca ar trebui sa nu il mai criticati, cu atat mai mult acum cand are dreptate mare.
– goian, cu tot respectu, dar daca il prinzi in alergare e varza cu atacanti din tara, dar cu cei de afara
-dica in afara de cele 4 goluri di UCL din sezonul trecut nu prea are mari realizari. si alea au fost date majoritatea cu dinamo kiev, iar la nationala a dat goluri cu albania,belarus
Intr-adevar ei sunt cei mai buni pe care ii poate selectiona piturca, dar asta nu inseamna ca sunt buni.

gazetar (2 comentarii)  •  4 decembrie 2007, 19:15

Raducioiu nu a fost un mare fotbalist,desi a prins un CM ft bun in SUA.La vremea aia,erau in echipa si mai multi de serie B.Stelea facea tusa prin Spania,Didi Prodan si Mihali erau in tara,Hagi incheiase un an prost la Brescia in B,Ilie juca la Steaua,nu mai vorbesc de Vladoiu…
Dan Petrescu era ft bun la ora aceea.Deci,e clar ca atunci erau si mai multi in echipa de seria B…si totusi daca ar fi jucat Stelea in locul lui Prunea,cu Suedia,am fi jucat cel putin finala mica..

Steaua 86 (2 comentarii)  •  4 decembrie 2007, 19:19

Off… ce as fi vrut sa fiu si eu la Euro 2008. Dar las ca ma insriu la pensia privata ING si am inteles ca mai incolo o sa ma intorc in timp si am sa-mi multumesc.

Dar stiti ce altceva am sa-mi fac ? Am sa-mi trag doua dupa ceafa si am sa-mi zic : ” Bai prostule , da tu , prostule , mai lasa-i pe Mutu si Raducioiu si fa drak ceva pana nu-ti pare rau cum ai ajuns”

TAKE A NOTE

dic (1 comentarii)  •  4 decembrie 2007, 19:20

dar ….!!!….nu ne-a calificat deoarece a venit dimineata si ne-am trezit….si asa s-a terminat poveste omului apatrid care nu are nici un trofeu international la viata lui…

Steaua 86 (2 comentarii)  •  4 decembrie 2007, 19:24

Da.. voi astia de pe globuri. Pe stadion mai mergeti din cand in cand ? Sau sustineti favoritii p’aici ? ca este si asta o ramura a fenomenului suporter.

SIMI (11 comentarii)  •  4 decembrie 2007, 19:35

raducioiu, un superatacant in vremurile lui bune, spune si altceva. chiar daca nu stie probabil, definitia entropiei. care spune – in cazul de fata- ca valoarea unei echipe poate fi mult mai mare decat suma valorilor
jucatorilor. asta inseamna cu adevarat forta unei echipe. disciplina tactica, strategie dupa adversar , dorinta de performanta. evident ca valoric vorbind, oricum am determina aceasta valoare, suntem sub toate celelalte. sumele de transfer ale jucatorilor, trofeele castigate, campionate interne, investii in fotbal.
dar repet. valoarea din momentul jocului, de multe ori infirma valoarea determinata anterior. si cu echipele mari, romania nu se face de ras. mai degraba cu cele mai putin cotate. si eu am anticipat grupa asta. am spus ca daca-i bal, bal sa fie! romania nu are decat o singura sansa in grupa asta de foc. sa castige si daca pierde!

grobari (24 comentarii)  •  4 decembrie 2007, 19:56

Intr-adevar. Si Grecia a avut numai jucatori de Champions League. A batut Portugalia de doua ori, Franta, Cehia si parca si Spania.
In schimb, ce sa mai zic de fotbalistii din ’94. Ei aveau in afara de experientele bancilor de rezerve in aerul rarefiat al subsolurilor de clasamente din puternicele campionate din Europa si un tactician de marca – Maresalul Iordanescu.
Dar, oricum….compunerea asta e macar de judet? Sau nu trece nici faza pe scoala la „ajutatoare”?

grobari (24 comentarii)  •  4 decembrie 2007, 20:01

PS..Eu cred ca voi ati tradus gresit ce a zis baiatu’…

me (2 comentarii)  •  4 decembrie 2007, 20:09

cata dreptate are raducioiu in tot!

kledi (2 comentarii)  •  4 decembrie 2007, 20:15

raducioiu ha ragione:)

GROPARII NATIONALEI (1 comentarii)  •  4 decembrie 2007, 20:17

RADUCIOIU NE-A CALIFICAT CU 2 GOLURI IN SEMIFINALA CAMPIONATULUI MONDIAL SI PRUNEA(GROPARUL CRIMINAL AL NATIONALEI IN ACEL MECI CU SUEDIA),DAN PETRESCU SI BELODEDICI(CEI CARE AU RATAT PENALTYURILE )AR TREBUI SA NICI NU MAI IASA VREODATA DIN CASA DE RUSINE.CU ACEL MECI POATE NE MAI INTALNIM PESTE 50 ANI

instalatoru (2 comentarii)  •  4 decembrie 2007, 20:36

Mare dreptate ai ,,cioclule”!Si tu si Raducioiu.

je (3 comentarii)  •  4 decembrie 2007, 20:52

da, jucau in B si au fost f.aproape de semifinala.sa-i vedem pe astia din A ce vor face!

littlegabri (3 comentarii)  •  4 decembrie 2007, 21:06

probabil ca jucatorii sunt de serie b,dar echipa pe care ei o formeaza e cu siguranta de EURO SAU si poate face mai mult decat ce au facut altii pana acum.grecia de acum 4 ani era probabil de amatori dar si………..
CE REPEDE UITAM TOT SI NE APUCAM SA BATEM APA IN PIUA!nu credeti ca daca-i asa ar fi mai bine sa nu mai mergem la euro???

Andrei Militaru (12 comentarii)  •  4 decembrie 2007, 21:08

pe raducioiu il cam ia gura inainte tot timpu`.
http://www.andreimilitaru.wordpress.com

Ple.shit.za 55 (38 comentarii)  •  4 decembrie 2007, 21:09

Hai ma da-ti-o incolo de vorba inutila. Lotul nostru este bunicel (ca altfel nu ne calificam la Euro) dar nici u se compara cu piesele celorlalte echipe din grupa. Insa cum spunea cineva mai sus, forta sta in grup si se poate scoate ceva chiar si din grupa mortii.
Faptul ca lotul din 94 era tot de B este reflectat f clar de faptul ca cel mai reprezentativ jucator al nostru de atunci – Hagi – venea chiar din B-ul italian.

azet (16 comentarii)  •  4 decembrie 2007, 21:12

pana la urma pe raducioiu il cheama sau nu radu?

danSteaua (19 comentarii)  •  4 decembrie 2007, 21:23

Raducioiu e dus cu pluta! Mai bine ar incerca sa faca ceva pentru fotbalul romanesc, pentru ca nici ca fotbalist nu prea a confirmat -cu mici exceptii- sperantele puse in el. Vorbeste gura fara el!

affu (16 comentarii)  •  4 decembrie 2007, 21:27

Pentru neterminatii care nu stiu ce inseamna Raducioiu:Fane Iovan,acest „motatei” care dormea prin santuri de beat ce era si caruia ii facea Raducioiu mucii cravata pe tren,este nu angajatul FRF ci sclavul lui Piturca.E de inteles, pentru ca fara Piturca,si la ora asta tot in santuri dormea.Asa ca,profesionistul Iovan este,de fapt,un tucalar care behaie la comanda,ca daca il pui sa vorbeasca despre meseria de antrenor nu stie nici cat soacra-sa cu ce se mananca.Dar trebuie sa sara si sa apere glia strabuna ca vin bozgorii sa ne fure.

affu (16 comentarii)  •  4 decembrie 2007, 21:28

Corectura:teren,nu tren.

wulturu (2 comentarii)  •  4 decembrie 2007, 21:29

raducioiu mai bine sa vb ce au facut la euro 96 unde am fost cei mai slabi, decat sa dea declaratii inutile mai bine tace din gura , apropo in ce limba vorbea ? , mai stie romaneste? 🙂

obiektiv (1 comentarii)  •  4 decembrie 2007, 21:31

bineeeeeeee radule …ai dreptate…….chiar daca pe multi ai supara adevarul …valabil si pentru ce ai zis de Dinamo

wulturu (2 comentarii)  •  4 decembrie 2007, 21:36

si cu performanta din 94 eu zic sa ne mai trezim ca doar am pierdut un sfert de finala, nu am luat cupa mondiala sa ne laudam atat!!!!

el passo (113 comentarii)  •  4 decembrie 2007, 22:07

Cind o sa se ia in serios el insusi, atunci sa-l luam si noi in serios.Deocamdata, parca l-as asculta mai degraba pe Lucescu senior.

claudiu_p (4 comentarii)  •  4 decembrie 2007, 22:17

stiti ce e interesant..apropo de genul de oameni ca raducioiu….si alti..si aici ma refer…la cei din generatie de aur…ca in cazul uneio evolutii excelente a romaniei la ce adica o finala….domnii din generatie de aur vor fii uitati,iar asta ii cam doare….ca pana acuma toata lumea ii compara cu ei si asta te face sa te simti cam bine….oara chiar le e frica de aceasta generatie?:D…forza romania

raducu (1 comentarii)  •  4 decembrie 2007, 22:39

buey mi-ar fi rushine sa public asemenea articole.Nu e posibil buey asa ceva.In loc sa fim alaturi de ei sa ii incurajam sa faca kt mai bine la EURO incepem sa arunkm cu pietre in ei.Si mai ziceti ca sunteti romani.Mi-ar fi rusine.Jigodiilor.raducu

toulalan (4 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 0:19

Pai Raducu tata…tu iti dai cu parerea mah?! Bai frate asculta putin: tu esti ca si vaca aia de Ramona Badescu, care, cum a plecat in Italia, cum a si „uitat” limba romana!!! Asa vorbesti si tu acum, cu aerul unui Don Juan ieftin. Si nu mai uita ceva taticule: cand ai plecat la Milan, in ’90, te-ai cam plostit…ceva n-a mers,uh?!; te-ai dus cu nasu’ pe sus, numa’ ca acolo n-a mai mers treaba ca la Dinamo(echipa Securitatii). Acolo trebuia sa pui osul, ca nu se uita Capello la smecherii ieftine „da Romania”. De unde stii tu ca Marica nu va ajunge mai valoros ca tine, sau cu ce drept spui ca Dica e prea slab pt. Europa?! Cred ca si Rat, dar si Goian sunt in viziunea ta jucatori second-hand, nu? Ce sa mai spun de Coman, care, dupa tine, ar trebui sa fie neconvocat la lot si sa activeze prin liga a doua, nu?????????????

Gicu din San Francisco (28 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 6:11

++bai toulalan – hai ca esti deviat rau de tot … hai ia niste medicamente mai detaliate de la SAVICEVICI SI WEAH … stii jucatori cu care RADUCIOIUL nostru se batea sa prinda primul 11. Si apropo WEAH parca a castigat si TROFEUL de cel mai bun jucator al anului in acea perioada.

SPUNE-MI CAT VREI SA ITI DAU MURA IN GURA??!

cu cine se bate Dica??! ca imediat cum a venit princhidelul ala de BRAZILIAN sa faca show si performanta … imediat la sapat Dica si anumiti papagali din echipa stelista … de invidiosi si ne educati ce sint.

++ RADUCIOIU ARE DREPTATE 110% FARA DREPT DE APEL! ++

noi daca ne mamaligim cu incapatinarea lui Piturca ca jucatori via nicolita, p. marin si fl. petre … NU AVEM NICI O SANSA la EURO! asta si bunica din satul scuipa’n balta comuna prostiei judetul pacalici … o stie.

HAI ROMANIA!!!!

si bineinteles HAI RAPID!!!

GOD BLESS!!!

Adi stelistul (81 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 11:39

Si eu cred ca ne-a luat putin valul entuziasmului. E deranjant acel „mai lasati-ma cu Dica si Goian”, dar esenta e mai aproape de adevar decat iluziile lui Becali legate de cei doi. Sunt jucatori buni, fara indoiala, dar in meciurile tari din CL de anul trecut si anul acesta li s-au vazut limitele (in ciuda golului cu Lyon al lui Dica). Probabil daca ar juca meciuri tari in fiecare saptamana , cine stie?

sorin-arges (24 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 11:42

Pai daca Radu are dreptate cum ramane cu presiunea pusa permanent pe Nationala sa-si stabileasca obiective … marete, in loc de unele realiste ?
Ai, coane Cristi ?

madmax (1 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 14:11

mmm….ca toti jurnalistii…nu pari a vrea sa iesi din tipare…tot fricos in fata opiniilor sincere dar neprofitabile si tot mai interesat in a aproba ineptiile unor oameni cu bani din care speri sa tragi si tu….asa sunteti toti.
insa prefer sa ii aprob pe cei care il dezaproba pe „marele blond”, chiar amintind de perioada lui de la West Ham cand el era la shopping iar colegii de echipa aveau meci in premier league…mai exact citand un coleg de’al tau mai tanar „nu prindea nici macar maieu d’pai tricou de titular”
tu….esti patetic, dar simpatic intr-un fel

raducu (2 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 14:58

unde gasesc si eu informatii despre ligile noastre nationale de volei?

Claudiu Vasilescu (1 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 18:35

Conteaza catusi de putin daca Raducioiu are sau nu dreptate ?!
Cum zicea un presedinte de tara…a pierdut o buna ocazie sa taca…Si sa demonstreze niscaiva buna-crestere, diplomatie, si poate chiar colegialitate…
Eh…..

IlieDumitrescu (2 comentarii)  •  6 decembrie 2007, 0:12

In sfarsit… editorialul pe care il asteptam. Asa este. Multumesc.

Moromete (3 comentarii)  •  6 decembrie 2007, 2:44

E… poate e doar o provocare lansata de Raducioiu… In afara de cei 3 nominalizati, restul sunt de serie B. Un motiv foarte bun sa bata Italia, Franta si Olanda… poate ii vede cineva si se transfera in A 🙂

De la mine din sat insa… seria din care vii nu prea conteaza la nationala. Habar n-am pe unde joaca jumatate din baietii aia croati, dar am vazut cum i-au lasat acasa de o maniera entuziasmanta pe domnii din serie A.

PS: Personal, fara sa fiu de acord cu Raducioiu referitor la argumentul cu seriile,… as zice ca vom obtine fix 0 (zero) puncte

gilos (19 comentarii)  •  6 decembrie 2007, 10:19

Tot respectul pt Raducioiu ! O fi exagerat el un pic, dar nu e departe de adevar !
Cata diferenta intre el si incompetentii din presa care bat campii cu finale de Campionat European !
Imi este jena de presa sportiva din Romania care traieste numai din barfe si scandaluri ( vezi cel facut la meciul cu bulgarii ).
Voua nu va e jena niciodata ?

Stefan (1 comentarii)  •  6 decembrie 2007, 16:29

Raducioiu arata ca ii pasa de echipa nationala si de ce se alege de numele ei… undeva logica tot incerca sa ne aduca cu picoarele pe pamant. Ce vise cu finala campionatului am auzit la unii jucatori… dar daca pornim si cu mentalitate de invinsi si ascultam totate parerile incet incet se stinge si dorinta de a face ceva ca si speranta.

Logic, nu este posibil sa avem jucatori la nivelul lui Hagi, Popescu, Petrescu etc deoarece nu exista premise pentru asa ceva: Mutu , Chivu or fi ei jucatori mai buni si mai talentati poate chiar decat predecesorii lor la nationala, dar aceia au avut performante precum si coeziune (unii dintreei jucasera o buna perioada de timp la Steaua si Dinamo inainte si dupa Revolutie), ori asa ceva e cam greu sa legi in 10 meciuri oficiale pe an si cateva amicale si toata lumea stie ca amicalelel nu sunt meciuri oficiale (vezi echipele Frantei, Spaniei, Germaniei si altele care majoritatea componentilor lotului joaca in propriile campionate cu cateva exceptii care fac lotul mai puternic).

Tudor (56 comentarii)  •  9 decembrie 2007, 11:18

Moromete@,stai calm,ca vom obtine cel putin 4 puncte!
Iar tu gicuta de la mama dracului@,iar ai inceput portia de batut campii??Raducioiu a fost un mare fotbalist roman,dar si-a cam batut joc de cariera lui,iar episodul cu Milan si Capello e relevant pentru lucrul asta!Aia de care zici tu l-au intrecut pentru ca ei SI-AU VAZUT DE TREABA,nu ca Raducu al nostru care s-a gasit sa-l enerveze pe Capello cu comportamentul lui neprofesionist!De altfel,asta i-a reprosat si „mentorul” lui,M.Lucescu!
RADUCIOIU BATE CAMPII 200% cand e vorba de Dica si Goian,3 dintre cei mai buni jucatori din campionatul intern,care si-au dovedit valoarea si in CL(asta apropo si de unul care zicea ca e „meserie” dar ii facea pe Dica si Goian in toate felurile ca unul e „lent”-daca Goian ar avea si o viteza mai mare ar fi FUNDASUL PERFECT,dar asa ceva nu exista!,sau ca altul a dat doar 4 goluri in CL-cati jucatori romani au dat 4 goluri in CL oare?Raducioiu sigur n-a dat,asa ca sa nu mai vorbeasca el aiurea de Dica si Goian si de alti fotbalisti pe care-i face de serie B ca nu prea are vreun drept!).
Dica si alti stelisti n-au sapat pe nimeni,copilas retardat,brazilianul ala n-a mai fost dorit de marele cioban patron,pricepusi?
Nicolita e si el un jucator de valoare(peste ce au rapid si dinamo pe postul lui) si merita nationala!Iar bunica aia de care vorbesti sa se culce si sa doarma pe cuptor ca oricum n-are vreo treaba cu fotbalul ca si tine,de altfel!
Nene Cristiane,chiar trebuia sa aduci in discutie „zicerile” lui Raducioiu care a fost mare ca fotbalist,dar il cam ia gura pe dinainte si vorbeste aiurea si sa dai astfel posibilitatea la tot felul de dinamovisti si rapidisti,se cunoaste ca-i roade invidia ca cei mai buni jucatori care vin la nationala din campionatul intern sunt de la Steaua,sa-si verse frustrarile aici?

Comentează