Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Asa se joaca!

Povestea fotbalului suna asa. Joci pentru ca iti place. Iti place sa cistigi. Vrei sa arati ca esti mai bun. Iti place si mai mult cind simti ca si ceilalti au inteles ca esti mai bun. Te […]

duminică, 27 august 2006, 2:30

Povestea fotbalului suna asa. Joci pentru ca iti place. Iti place sa cistigi. Vrei sa arati ca esti mai bun. Iti place si mai mult cind simti ca si ceilalti au inteles ca esti mai bun. Te obisnuiesti cu asta, apoi incepi sa te crezi depozitarul absolut al golurilor, al driblingurilor, al victoriilor. Cistigi regeste. Nu realizezi cind incepi sa cobori panta. Nici ceilalti, de altfel. La inceput e imperceptibil, pe urma se vede si din avion. Intre timp, altii parcurg drumul tau. Ambitie, valoare, implinire. Tu nu mai esti decit o imagine care se vinde in Asia suprapopulata si credula. Un produs de marketing, un nume de tricou, de bandana.

FC Sevilla a cistigat Supercupa Europei practicind un fotbal incintator. Andaluzii au facut o partida memorabila in fata Barcelonei. Dani Alves, Renato, Kanoute, Luis Fabiano au pus pe masa fotbal de calitate, organizare ireprosabila, curaj, spirit pozitiv, cavalerism. Modestie. Ce au oferit in contrapartida catalanii? Blazare, comoditate, lejeritate. Trufie. Rijkaard parea deranjat de infringere, nu suparat. Parca il ciupise un tintar si il minca pielea. Deco si Ronaldinho au iesit de pe stadionul din Monte Carlo fara sa priceapa mare lucru din lectia primita. Brazilianul a uitat chipul golului, dar si-a descoperit calitati de actor. Putina tristete filtrata cu atentie da formidabil pe ecranele televizoarelor. Tineti minte cum a digerat eliminarea de la Mondiale. S-a cufundat in niste cluburi de noapte cu Adriano, alt mare plictisit al fotbalului mare.

E de asteptat ca FC Sevilla sa nu domine scena europeana pe mai departe, dar aceasta echipa nu trebuie considerata un accident de parcurs. Ea si-a incheiat demonstratia. Sevillienii au aratat ceva banal: nimeni nu-i invincibil viager. Te poti lupta cu uriasii daca le stii slabiciunile, daca tu insuti esti pregatit. Nimeni nu-i batut dinainte. Fotbalul e populat de fiinte normale, a fost inventat de ele. Barcelona in schimb calca pe urmele dinozaurului madrilen. Galactici, extraterestri, mutanti. Proiecte faraonice, piramide intr-un sport unde monumentele traiesc citeva sezoane. In prima faza, banii foarte multi stimuleaza, apoi alieneaza. Ronaldinho zimbeste strimb, ca un copil prostut, incapabil sa priceapa ca Universul n-a fost construit din talent.

Scurt mesaj pentru Steaua. Supercupa Europei a venit la timp. Asa se joaca impotriva colosilor. Cu sau fara picioare de lut. Inteligenta, demnitate si curaj, un dram de noroc. In fond, Beckham ii mai isterizeaza doar pe chinezi si pe japonezi.

Comentarii (39)Adaugă comentariu

Zola (5 comentarii)  •  27 august 2006, 3:13

Pare ca Barca se transforma in Real Madrid al ultimilor ani.Dupa ce in 2001? au castigat Liga Campionilor au devenit galacticii Europei si se credeau deja invingatori inaintea fiecarui meci.Sper totusi sa nu dispara acel fotbal spectacol pe care doar Barca o poate arata si sa dea Dumnezeu si STEAUA,acest Barcelona al Estului.
STEAUA isi va arata adevarata valoare in grupe si sunt ferm convins ca nu ne va face de ras.Sa nu uitam ca si cei de la Lyon,Real si Dinamo Kiev au tot doua picioare.BAFTA STEAUA!!!!

Clubul Tricolorilor (10 comentarii)  •  27 august 2006, 6:15

De ce Sevilla ca exemplu Cristian?
Ce ce nu Universitatea Craiova, cea care in 82 – 83 juca fara complexe in fata Fiorentinei lui Bertoni si Pasarella, in fata Bordeaux-ului lui Tigana sau a Kaiserslautern-ului lui Brehme?
Tilihoi, Donose si Geolgau inseamna mai mult pentru romani decat Alves, Renato sau Fabiano…
Este adevarat, exemplul tau e proaspat, poate fi implementat mai usor in mintile lui Dica, Badea si Oprita. Dar de ce numai lor, celor de la Steaua?
Mai sunt inca doua echipe romanesti care se lupta pentru pentru a juca in grupele Cupei UEFA.
Sau poate consideri ca UEFA e o cupa de mana a doua, o cupa a perdantilor, unde colosii sunt mai redusi in dimensiuni ?!
Mai este chiar si Urziceniul, care desi Tudor Octavian nu doreste sa mearga acolo, prin extrapolare se poate bate pentru viitoarea Liga a Campionilor…
Mesaj pentru echipele romanesti. Studiati si Craiova Maxima. Ea nu s-a speriat atunci, demult, de nimeni. Si a jucat cu mai marii fotbalului asa cum trebuia sa joace. Dezinvolt, pentru glorie si pentru suporterii ei mancatori de praz pe fotbal.

TAViX (17 comentarii)  •  27 august 2006, 6:27

Nu stiu ce legatura are Craiova in comentariu editorialului domnului Geambasu, dar probabil ca erau prea putine raspunsuri la acest editorial si hai sa mai punem inca un spam.
Domnule Geambasu, aveti dreptate. In primul rand echipele romanesti sufera destul de serios la capitolul mentalitate. Din pacate aceasta mentalitate de invingatori nu este caracteristica poporului roman, iar ca totusi sa nu exagerez, spun ca la noi, aceasta mentalitate nu se creaza incepand de la varsta frageda. Este foarte greu ca un fotbalist de 20-25 de ani sa-si schimbe mentalitatea intr-un campionat in care este sigur de exemplu ca meciul este dinainte castigat sau cand trebuie sa joace cu o echipa mare din afara se sperie ca un catelus de un doberman (vezi dinamo – Mancester…).

h0ria23 (3 comentarii)  •  27 august 2006, 6:55

Eu stiu ca e la moda sa sari si sa prezici marea cu sarea dar lasati-o mai moale domnule Geambasu. Tin cu Barca si pt mone pot sa piarda cu 6-0 ca sunt tot cea mai frumoasa echipa din lume (strict subiectiv) dar pot sa recunosc cand joaca prost. Asa a fost vineri seara; au jucat prost si Sevilia a jucat foarte bine. Exista vorba „shit happens”; a fost un accident si se vor redresa. Toti trebuie sa si piarda ca altfel n-ar mai fi sport ci un joc pe calculator.

h0ria23 (3 comentarii)  •  27 august 2006, 6:57

PS: mai exista alta vorba mare din America: „no mather if you win or lose it’s how you play the game” Pt mine asta e cel mai important si sper sa joace Barca cu aceasta mentalitate (a nu se intelege ca au jucat frumos vineri!)

Anti-blat (94 comentarii)  •  27 august 2006, 10:31

OPRITI HOTIA GHENCISTA !

Ne simtim datori sa alertam opinia publica asupra râiei ghenciste care tinde sa acapareze toata Liga 1, molima pestilenta care

se extinde de la an la an. Dupa parodiile de meciuri cu Craiova si Arad, in primul caz amicitia dintre Mititelu si Jiji

rezolvand meciul iar in al doilea caz Lacatus rezolvand problema cu o tactica, binecunoscuta deja, de toti in fata si uitati sa

mai veniti inapoi, Steaua si-a continuat sarabanda blaturilor la meciul de acasa cu Vaslui, unde observatorul partidei a

amenitat echipa oaspete „s-o lase mai moale”, unde portarul oaspete, banuit de vanzare si in editia trecuta de campionat

asteapta sa treaca mingea de el pentru a sari dupa ea iar fundasi cosesc liber in careu stelisti pentru a nu da emotii oierului

care i-a platit. Dat fiind ca nimeni nu se sesizeaza circul a continuat in seara de sambata unde Farul, o sluga benevola a

ghencistilor, a avut o prestatie atat de penibila incat ne-a facut sa ne gandim ca daca adversara spurkkatilor era Steaua 2

meciul ar fi fost mai palpitant. Farul nu a avut nici o intrare prin alunecare, nici un atac consistent, nici un sut pe poarta

si colac peste pupaza, a mai trebuit sa si-o bage si Curca in poarta pentru a nu crea dificultati „galacticilor” de tip

ceausist.

LEGITIMIZAREA HOTIEI
INTR-O TARA CIVILIZATA DUPA UN ASTFEL DE MECI AMBELE ECHIPE AR FI FOST RETROGRADATE IMEDIAT !!! Nu insa si in Romania unde de

doi ani Steaua fura incontinuu iar jaful lor este tolerat de toate forurile conducatoare din fotbal. Se intreaba lumea cum de

nu putem fi noi patrioti sa ne bucuram de „performantele” lor ? Cum putem s-o facem cand stim ca vor folosi bafta pe care au

avut-o pentru a-si legitimiza hotiile, pentru a murdari tot in jurul lor doar pentru a iesi ei unicii castigatori ! Vom uri

aceasta mizerie de echipa, acest cancer al fotbalului si ne vom bucura de fiecare data cand vor fi umiliti in vazul lumii, asa

cum s-a intamplat la Middlesboro !

BATJOCURA PENTRU INVESTITORII DIN FOTBAL
In conditiile in care fotbalul romanesc cunoaste o crestere fara precedent, unde investitiile au crescut simtitor iar echipele

din provincie incep sa cladeasca frumos echipe care se bat la locuri fruntase, meciuri ca Steaua – Farul arunca totul in aer,

improscand cu mizerie peste toate echipele si oamenii care ii sustin. Ideea spurkkatilor e simpla, hotia aroganta pe care o

afiseaza poate demoraliza adversarul si il poate slabi. In aceste conditii ei raman singuri in frunte, laudandu-se singuri,

scaboros, gretos, adica in stil stelist. RUSINOS DOMNILOR DIRIGUITORI AI FOTBALULUI, RUSINOS, CACI TOTUL SE FACE CU

COMPLICITATEA DVS !!!

PRESA SPORTIVA COMPLICE CU MAFIA GHENCISTA
Am intarziat special editorialul pentru a putea vedea reactia presei la un meci atat de scarbos ca cel dintre Steaua si Farul.

Asteptarea ne-a fost rasplatita, aidoma mass-mediei ceausiste nici un ziar sportiv de mare tiraj nu pomeneste nimic despre

blatul lui Steaua !!! (singuri Ev. Zilei au acest curaj desi cam timid) Complicitatea cu echipa mizeriei fotbalului romanesc

este evidenta si provoaca toate reactiile de greata celor care asteapta adevarul in presa asa zis libera ! Etica profesionala a

scribalailor ce-si zic reporteri este la fel de terfelita in latrina ca si minciuna pe care incearca sa o acopere cu limba de

lemn in comentarii insipide despre meci. RUSINE CELOR CARE SE LASA CUMPARATI DE DIAVOLUL GHENCIST ! Ramane la latitudinea

cititorilor nostri daca aceste hartii devenite (ne)igienice merita cumparate, daca banii dvs merita sa ingrase conturile unor

jeguri care nu mai au nici un Dumnezeu, dar care-l invoca cu ipocrizie mereu.

Adryan (3 comentarii)  •  27 august 2006, 10:33

Eu traiam cu impresia ca va pricepeti la FOTBAL Dl. Geambasu si inca mai CRED treaba asta.Nu vreti sa fim mai precauti si sa mai asteptam cel putin o luna sa vedem ce va face in continuare acest „MUTANT” cum il numiti cu toate ca o luna mi se pare foarte putin (sa nu uitam cum a inceput BARCELONA chiar sezonul trecut cu egaluri si infrangeri si cum a terminat cu 350 km la ora).Sincer si mie imi este frica sa nu fie un PICAJ gen REAL MADRID dar CRED SI SPER sa nu fie asa cu toate ca in viata fiecarei echipe sun urcusuri si coborasuri si stiu ca vremea BARCELONEI va veni si atunci „se vor lovi rau” cum au facut-o si GALACTICI si alte echipe inainte si cum se va intampla si in viitor.Cu respect! astept un raspuns

DINALEX (1 comentarii)  •  27 august 2006, 10:38

Nu blzarea a fost de vina ci faptul ca Barca nu are aparare vezi „capitanul” Puyol ,iar mijlocul care de obicei face jocul nu a avut spatii sa puna presiune datorita disciplinei tactice a FC Sevilia.

cainerosupoe (1 comentarii)  •  27 august 2006, 11:03

ba frtilor chiar nici unul dintre voi nu are curajul sa scrie 2 vorbe despre BLATUL ORDINAR PE CARE LA FACUT sTIAUA ASEARA IN ALTA TARA AR FI FOST RETOGRADATE AMBELE ECHIPE IMEDIAT

Cetitoru’ (1 comentarii)  •  27 august 2006, 11:25

MOARE INIMA IN VOI DE RAPIDISTI SI DINAMOVISTI!!!
Aruncati-va televizoarele ca incepe LIGA CAMPIONILOR!!

Adryan (3 comentarii)  •  27 august 2006, 11:25

cainerosu cred ca te-ai obisnuit asa de mult cu BLATURILE din vremea DINAMO(nu stiu daca NU mai fac si acum) ca ai inceput sa vezi numai PRAJITURI.Lasa-ne FRATE dute la OFTALMOLOG ca ai OCHIIROSII[l-ati vrea voi :)))))))))]

de (10 comentarii)  •  27 august 2006, 11:44

Anti blat spune cam ce maninci tu ca sa stim si noi ceilalti sa ne ferim ca nu vrem sa cadem in boala ta.Cit despre ce si cum este in ceea ce numesti tu tari civilizate lasa asta celor care stau acolo si stiu foarte bine ce si cum este la civilizati.Oricum tu dintre coceni este cam greu sa pricepi ceva deci este mai bine sa te abtii de la pareri care sint mult peste nivelul tau.Voi traiti numai din obsesii iar ultima mare nenorocire a romanului este ca a devenit cel mai mare anti-roman.O aberatie care se poarta si ale caror consecinte le traiti zilnic.De aici provine si desconsiderarea vesticilor fata de romani deoarece ei nu pot pricepe de ce acestia se dusmanesc atit de rau intre ei.Ce sa spun ai si gasit echipele secolului:Vaslui, Farul,UTA si alte minuni!!!Dupa mintea unora Steaua a aranjat sa cistige si CCE in 1986!!Ce sa-i faci nebunia unora este mare si depaseste orice limite.Despre Middlesboro nu vad unde este problema.A iesit la un scor total de 4-3.Si Roma a piedut la Inter de la 3-1 cu 4-3 pina la sfirsit, Milano in finala CL la Liverpool de la 3-0, Bayern a pierdut la Real cu 4-0, Barcelona cu 3-0 la Sevilla.Ei si?Fotbalul este un joc insa la voi incultii si needucatii s-a transformat intr-un scop al vietii ceea ce denota primitivism in cel mai inalt grad posibil.Soarta Romaniei nu poate fi prea roz cu asemenea exemplare.In ceea ce priveste chestia cu tipul ceausist las-o balta ca nu stii ce vorbesti si probabil ca nici n-ai trait pe acea vreme.Oricum gindirea ta este tot de tip ceausist-ce nu-ti convine contine cu siguranta ceva necurat.Pe toti astia anti-romani ar trebui sa va stringa cineva si sa va arunce prin Asia ca sa va saturati.

bogdan87 (4 comentarii)  •  27 august 2006, 12:24

Cum poti sa spui ca o echipa face blat atunci cand pe propria putere reuseste sa ajunga in champions league. HAi sa lasam istericalele astea de oameni frustratzi , copii fanatici care se dau mari suporteri desi au si ei 16, 19 ani.Meciurile in europa NE arata adevarata valoare a echipelor romanesti , si iata ca au valoare.De ce sa ne ofticam ca i echipa ajunge in champions league doar pentru ca nu e echipa cu care tinem noi? Asha ca suntem noi romani si asta e menatalitatea . Sa moara si capra vecinului nu?In loc sa recunoastem si sa stim sa pierdem aruncam cu noroi in ehipa adversa ca parca e mai usor nu?CA la poli dinamo , in loc ca , iancu sa recunoasca , ca poli a jucat slab , zice ca dinamo a furat? Pana una alta dinamo joaca in uefa si uite ca asha cum joaca se descurca deocamdata.Orice echipa isi arata valoarea in europa sa nu uitati asta. Si iata ca toate echipelecare au ajuns in europa au aratato.

Ball_Dog (13 comentarii)  •  27 august 2006, 12:30

In atentia „moralistului de 11:44 am:

Ora la care ai postat imi releva faptul ca te afli sub o influenta malefica a fortelor … di(o)vine!
Cu toate ca nu ai bunul simt de a te identifica, fie chiar si sub un pseudonim, mi-am dat seama ce influente de „civilizatie vestica” te stapanesc – cele de tip dictatorial sud-american, care propovaduiesc, precum jiji si mm, sintagma „cine nu este cu noi este impotriva noastra”!
Cele mai elocvente exemplare la care ar trebui sa te referi cand sustii ca soarta Romanicii noastre nu este roz sunt chiar cele de care vad ca tu iti legi existenta: nea jiji si base!
Ce exemplar al speciei umane este mai lipsit de scrupule, bun-simt, buna-cuviinta decat idolul tau „nea jiji” si ce presedinte ti-ai dori tu, mentorul democratiei de tip occidental?; unul precum Basescu, care isi iroseste timpul prin Piata Universitatii, participand la „behaitul” cu artificii in detrimentul nenorocitilor care se gaseau in apele teritoriale ale Iranului si erau sub tirul unor altfel de „artificii”, si pentru care nu face nimic!

cristian.geambasu (913 comentarii)  •  27 august 2006, 12:34

Ball_Dog
Cit timp vi se pare ca dati replici unei fituici sau reprezentatntului acesteia, nu va mai deranjati sa scrieti mesaje. Cind reveniti la alt ton, putem discuta. Pina atunci, delete!

Ball_Dog (13 comentarii)  •  27 august 2006, 12:46

Pentru „bogdan87”:

Iti acord „circumstante atenuante” pentru ideile exprimate, datorita varstei tale fragede; crezi ca privesti la un sport cu aceleasi reguli cand urmaresti jocurile disputate de Liverpool, Chelsea, Arsenal sau M. United si cele „trucate” de Steaua, Dinamo, Rapid sau Farul in „Liga 1”?

iuli (7 comentarii)  •  27 august 2006, 12:47

Ai dreptate Anti-blat! Doar uni se dopeaza! Asa este Cristian?

babbw (2 comentarii)  •  27 august 2006, 12:50

in atentia dinamovistilor care au postat mai sus. va inteleg. pe cuvantul meu ca va inteleg frustrarea care zece in voi. cat sa mai suportati si voi umilinta.? echipa voastra e obisnuita cu locul doi. si asta de cand va stiti. avem o singura campioana, din toate timpurile, si aia e STEAUA, clubul pe care il urati cel mai mult. voi vb. de blaturi, de arbitrii sau jucatori adversi cumparati? obisnuiti-va. in continuare STEAUA, si nu dinamo, va fi echipa care nu ne va face de rusine in europa. noi n-am avut accidente de genul knatspri…..numaistiucum, 17 nentori etc, etc. noi am jucat si vom juca in liga, noi si nu voi am luat cupa campionilor, noi avem cel mai bun palmares, noi avem mai multe semifinale de cupe europene decat are rapid (trebuia sa amintesc si de ei) campionate. asa ca uitati-va la tv (aia care nu le-ati aruncat pe geam. INCEPE LIGA CAMPIONILOR.

Nemesis (26 comentarii)  •  27 august 2006, 13:07

Steaua va fi ajutata de suporteri. Se spunea numai stiu pe unde ca nu se poate pune presiune pe Real. Pariu? Sevillia a dat un gol. Antrenorul a ajutat-o sa nu primeasca un gol. Specatorii au ajutat la celelalte 2 goluri. Daca esti pe un stadion cu jumi-juma (jumate fani barcelon si jucamte fani Sevillia) si auzi numai cantece pt. Sevillia, imnul lor, cantecele lor, si, ceea ce m-a incantat cel mai mult s-a auzit acel “Plecati acasa”, atunci esti motivat. Daca pe Ghencea da Real 2 goluri si tot auzi “lupta Steaua” s.a.m.d. atunci cu siguranta vei motivat ca jucator. Scopul publicului este sa puna presiune pe adversar, dar mai ales sa incurajeze echipa proprie la bine si la rau.

Daca Oli va reusi sa faca o tactica prin care va anihila atacurile Realului, atunci cu siguranta vom castiga. Daca nu primim gol si jucatorii sunt incurajati cu siguranta cineva va marca. Daca totusi primim gol si suporterii inca incurajeaza, avem sanse sa castigam. Daca pierdem partida, cu un 3-1, jucand bine si suporterii vor incuraja „Suntem mandride voi” mi se pare cel mai indicat, atunci Steaua vaavea moral pt.celelalte meciuri ce vor urma.

Deja ne gandim la Real. Mai intai avem Dinamo Kiev. Avem puterea de a bate aceasta echipa care, ca si Steaua se evidentiaza prin grup. Daca ne aparam cum trebuie si ii apare unui atacant/mijlocas o sclipire avem sanse mari sa castigam. Dinamo Kiev nu este Valencia, Rens, Betis si lista poate continua.

babbw (2 comentarii)  •  27 august 2006, 13:32

INCEPE LIGA CAMPIONILOR. anti-blat, tu mai ai televizor?

Ball_Dog (13 comentarii)  •  27 august 2006, 13:38

Pentru cristian.geambasu:

Cum … „a-ti striga disperarea este un inceput de speranta” la fel … „totalitarismul se sprijina pe CENZURA”; asa ca „delete” domnule, „delete”, nu ma deranjeaza caci nu imi castig existenta din … „a fi citit”, pe cand dumneata … De ce mai promovati astfel de „jucarii” gen „blog” sau „voteaza despre ce vrei sa scrie X”, doar asa pentru imagine, pentru a va masura ratingul si a va lauda ca site-ul dv. a avut mai multe accesari decat cel al „concurentului de moarte”, nu dau nume pentru a nu le face reclama si a va oferi un motiv pentru „delete”?
In fond ce v-a deranjat mai mult, faptul ca am folosit termenul de „fituica” la adresa cotidianului cu „format mai compact” pentru care scrieti sau datorita neinregimentarii mele la „faptele de eroism” la care se dedau cei 62% dintre romani (injuraturi. invective, violente verbale si chiar fizice, generic numit „spirit de turma”)?
In naivitatea mea, credeam ca, regula de baza a comertului, in care si eu lucrez, „clientul nostru, stapanul nostru”, prin extrapolare, se aplica si sectorului dv. de activitate, care pana la urma este tot unul comercial, de vanzare a ziarelor, si unde regula s-ar traduce in „cititorul nostru …”.
P.S. Tin sa precizez ca fac parte din suporterii care merg etapa de etapa pe stadion si care nu profereaza scandari de genul „m..e X sau f… mortii …” de care sunt pline si blog-urile dv., dar pe care va rezervati placerea sa nu le „delete”, intretinand o atmosfera ce si asa este pe cale sa degenereze …
Va rog sa ma scuzati domnule Geambasu, nu am sa va mai deranjez decat in momentul in care va voi cere o intalnire sa discutam de cum a-ti contribuit la „nenorocirea” tarii prin promovarea acestui semidoct pe numele politic „George Becali”!
S-auzim numai de bine!!! (involuntar am rostit acest salut subversiv – oare sa ni se pregateasca ceva celor 38% ?).

woaw-beleaua (24 comentarii)  •  27 august 2006, 14:02

Vorbim de barcelona nu si de cum orice echipa poate pierde.

Sa facem o analiza lucida a ceea ce s-a intamplat.

Nu e prima si nu e singura echipa care face exces de incredere in propriile forte, si Barcelona este o echipa care a mai facut asta, insa si.a reparat greselile.

Au inceput sezonul cu 2 partide contra Español in Supercupa Spanie si cu o alta partida de calibru contra lui Bayern Munchen. 8 goluri marcate si nici unul primit, declaratii ale unor jucatori ca putem castiga 6 troffe acest an, intaratate de aceleasi declaratii ale boss-ului de la Barça,spre deosebire de anul cand se declara….. „sa mergem pas cu pas”…au dus la acest surplus confortabil de exces. Si Barça este umana, asa cum si noi avem straluciri de zei uneori.

Puyol a declarat ieri „cand toata lumea iti spune ca esti bun, poate ca te crezi prea bun” iar Deco ” acum trebuie sa ridicam capul sus, duminica avem alt meci, nu avem timp pt lamentari”. Nici obositorul tur de publicitate prin statele unite, nici partidele destul de grele pe care le.a avut deja echipa , nu au fost motiv de scuza, …iar la noi deja se face numaratoarea partidelor jucate de Steaua pana acum, iar Rednic declara ca se simte putina oboseala in jocul echipei…..HA HA HA. Vorbiti serios D-le rednic?

E prea devreme sa facem speculatii ca Barça va cadea in aceeasi capcana ca Real madrid, insa sezonul trecut s.a intamplat la fel. Au inceput cu o infrangere seaca 3-0 pe terenul lui Villareal si au terminat castigand Liga si Champions League.

Insa….. s-a demonstrat ca nimeni nu este invincibil , atat timp cat vointa depaseste cu mult putinta.

Steaua ,……trebuie sa invete din aceasta lectie Barcelona-Sevilla…se vorbeste de a face lucrurile cu umilintza , sacrificiu,muncind zi de zi, primand echipa si nu interesele din jurul ei, calitate este in aceasta echipa, asa cum este si foame de rezultate.

Aceste lucruri sunt valabile si in cazul Rapidului si al lui Dinamo, nimeni nu e mic atat timp cat cu lucruri putine poti face lucruri splendide. E insusirea mesterilor si de a face asa ceva . Fiti mesteri.

by WOAW-BELEAUA

woaw-beleaua (24 comentarii)  •  27 august 2006, 14:07

Ball-Dog si Cristian Geambasu……. get a room…))…love is in the air. E doar un ziar d-le Ball-dog , nu e destinul natiunii romane…..hai sa fiti iubiti auzind de bine..:))

JC (2 comentarii)  •  27 august 2006, 14:45

Domnule Geambasu, cu tot respectul pe care il am pentru dumneavoastra, cred ca v-ati hazardat in a afirma despre Barcelona ca sunt „in cadere libera”. Consider ca ar trebui sa faceti o analiza jocului catalanilor dupa o perioada mai mare de activitate, nu dupa o singura partida. Sigur, vineri, nu au aratat deloc ca o echipa campioana a Europei, insa exista si circumstante atenuante…faptul ca au disputat 4 jocuri in 10 zile este doar un exemplu. Infrangerea categorica in fata Sevillei a venit ca un dus rece pentru Barcelona si i-a readus cu picioarele pe planeta albastra, fiind totodata un imbold pentru a practica jocul ce le-a adus atata glorie.
In consecinta, sper ca pe viitor veti fii putin mai retinut in afirmatii! Barca a fost, este si va fi o echipa mare.
Ii doresc Stelei un parcurs cat mai lung in CL, dar analogia cu Sevilla mi se pare puerila. Nu poti compara marea majoritate a jucatorilor Stelei cu jucatorii Sevillei, pe cand jucatorii Barcei sunt comparabili cu cei ai Realului, cel putin pe hartie.
Astept cu interes un raspuns din partea dumneavoastra!

Clubul Tricolorilor (10 comentarii)  •  27 august 2006, 15:18

@TAVIX & Cristian Geambasu
Craiova are legatura cu editorialul d-lui Geambasu.
Sa ma explic. Exemplul ales de Cristian este unul simplu, recent, cu impact maxim, usor de gasit la indemana tuturor celor ce isi baga nasul pe aici. Dar…
Nu era mai frumos sa-i alaturam acestuia si neanfricatii Craiovei Maxima, romani de-ai nostri, care in urma cu 23-24 de ani realizau in Europa ceea nu s-ar fi asteptat nimeni?
Ce mentalitate aveau Balaci, Stefanescu, Lung, Negrila, Crisan sau Camataru atunci cand au adus o echipa necunoscuta intre mai marii fotbalului la aceesi masa ?
Uite si un exemplu clar. In meciul cu Fiorentina, care atunci era una dintre cele mai titrate echipe de pe batranul continent, Craiova era condusa cu 1 – 0 acasa, insa nu s-a speriat de Bertoni, Pasarella, Antognoni, Grazziani sau Toni ( care si marcase ) ci a luptat pana in ultimul minut, castigand ci 3-1. Cu Girondins, oltenii s-au batut de la egal la egal, intrand in retur, la Craiova, in prelungiri, cand anonimul ( pentru europeni ) Geolgau aducea calificarea in turul urmator in minutul 101.
Condusi cu 3 – 0 la pauza la Kaizerslautern, oltenii renasc in repriza a doua si marcheaza de doua ori ( Geolgau si Crisan, dupa o ratate imensa a lui Beldeanu ), iar in returul din Banie, Negrila marcheaza in minutul 82 si aduce calificarea in semifinale, unde pana si Benfica tremura in fata craiovenilor pana in min. 53 al celei dea doua reprize a returului semifinalei, cand egaleaza ( 1- 1 dupa 0-0 la Lisabona ) si se califica in finala.
Pariez ca exista si acum imagini de la acele meciuri, iar fotbalistii nostrii de astazi ar trebui sa le urmareasca pentru a-si imbunatatii mentalitatea.
Cautam pilde incurajatoare prea departe in spatiu si prea aproape in timp, cred eu, cand ele se gasesc sub nasul nostru.
Cati dintre jucatorii de astazi ce isi castiga painea in campionatul de fotbal romanesc au vazut meciurile acelea? Cati? Si pe ce bani jucau atunci oltenii?
Nici Craiova nu a mai dominat scena europeana dupa ’83. Dar mentalitatea lor de invingatori a ramas in istoria fotbalului romanesc.
Eu sint in vajnic sustinator dinamovist, insa nu ma sfiesc sa ma mandresc cu Craiova Maxima si Steaua. Fiindca sint roman, chiar daca in pasaport scrie altceva.
Altfel, Cristian Geambasu scrie foarte bine. Constant, foarte bine. Nu adoarme cu capul pe tastatura. Si isi respecta cititorii.
Ceea ce nu-i de ici de colo.
Gazeta Sporturilor nu-i o fituica Cristian, ci unul dintre colosii ( de presa ), despre care vorbesti chiar tu in editorial.

Cu respect,

Mircea Visan
Clubul Tricolorilor
http://www.clubul-tricolorilor.com

ROSIN (67 comentarii)  •  27 august 2006, 16:14

Degeaba , n-are stil!

cristian.geambasu (913 comentarii)  •  27 august 2006, 17:26

Clubul Tricolorilor
Exemplul Craiovei functioneaza, asa cum foarte bine functioneaza si acela al lui Dinamo, fosta semifinalista in Cupa Campionilor, eu am apelat totusi, asa cum ati remarcat, de la cel mai recent exemplu. E totusi mai gazetareste, nu va tin prelegeri, sa iti argumentezi un articol cu fapte petrecute in prezent. In rest multumiri pentru laude, nu strica niciodata si iti dau sentimentul ca nu dialoghezi cu peretii.
JC
Iar vorbesc depre meseria mea, dar trebuie sa va spun ca uneori e nevoie sa fii mai transant poate decit e cazul. De analisti plicticosi cred ca e plin pamintul, eu zic ca cititorii mai trebuie si provocati uneori. Nu cu orice elucubratie sau orice prostie, nu cu orice pret. S-ar putea ca Barcelona sa-mi infirme opiniile, mai vedem.

ROSIN (67 comentarii)  •  27 august 2006, 19:11

D-le Mircea Visan , tot respectul pentru aceea generatie a Craiovei , a fost cu siguranta un moment de glorie pentru fotbalul romanesc. Dupa parerea mea , desi sunt un infocat suporter stelist , aceea echipa era peste Steaua anilor ’85-90 , eliminand echipe cu mult mai tari (din Italia,Franta,Germania) intr-o perioada cand Cupa UEFA era cel putin la fel de puternica , intr-adevar , ca si CCE. Ros-albastrii au beneficiat din plin de suspendarea formatiilor din Anglia si Italia , dupa tragedia „Heysel ’85” , si in drumul spre finala de la Sevilla au scos 4 adversari modesti (din Danemarca,Ungaria,Finlanda,Belgia). Cat despre meciul cu Barcelona , a fost o „PERFORMANTA SUPREMA SI IREPETABILA”. In ’88 si ’89 Steaua a fost protejata de statutul de „cap de serie” si a avut adversari accesibili pana in semifinala respectiv finala , unde au si fost depasiti de Benfica si Milan. Nemultumirea mea fata de GSP , care este si dupa parerea mea un colos , nu se manifesta fata de comentariile subiective ale reprezentantilor ei , care-si expun punctele de vedere personale , cum este si normal dealtfel , ci fata de amatorismul de care dau dovada. Va dau doar doua exemple: joi citeam ca Prodan a castigat CCE”86 iar sambata ca Dynamo Kiev a cucerit de doua ori Cupa UEFA si o data Supercupa Europei. Dupa cum bine stiti , sovieticii pe vremea aceea , condusi magistral de Lobanovski au triumfat de doua ori in Cupa Cupelor si odata in Supercupa , a doua oara pierzand chiar in fata Stelei in „87. Sper ca acest colos sa n-aiba picioarele de lut fiindca m-i se par inadmisibile asemenea erori la un ziar de sport. Scuze de genul „Cupa Cupelor” s-a desfiintat sau „n-au trait acele vremuri” mi se par penibile.

Clubul Tricolorilor (10 comentarii)  •  27 august 2006, 23:16

@Cristian Geambasu
Asa este. Gazetareste, asa este.
Am sa tin si eu cont de asta la Clubul Tricolorilor ( care oricum, nu este o gazeta ci singura mea rasplata pentru clipele frumoase ce mi-au fost daruite de sportivii romani).
Poate ca de acolo mi se si trage uitatul inapoi, peste umar, in timp.
Totusi Cristian, un blog nu este o gazeta ci e un spatiu virtual mult mai flexibil, fiindca reprezinta mai indeaproape persoana si nu brandul.
Sper sa dialogam in continuare la fel de constructiv.

Cu respect
Mircea Visan
Clubul Tricolorilor
http://www.clubul-tricolorilor.com

@Rosin

Va dau perfecta dreptate. Pana la un punct insa, deoarece gresala este omeneasca. Doar cine se simte fara de gresala, sa puna mana pe piatra si s-o arunce….

Cu respect
Mircea Visan
Clubul Tricolorilor
http://www.clubul-tricolorilor.com

eutz_u (1 comentarii)  •  27 august 2006, 23:19

domnule geambasu … din articolele dumneavoastra am inteles k sunteti un om de sport … dar duminica seara la emisiunea d p realitatea tv knd era gigi becali in direct prin telefon dumneavoastra ati fct oarecum o comparatie intre farul (kre a luat bataie de la unirea urziceni kre abia a promovat) si real madrid (o echipa kre a luat 9 cupe ale ligii campionilor) si lyon (campioana de 5 ani in franta) … sincer nu mi se pare k ar fi de aceeasi valoare … am inteles chestia asta q comparatul knd ati spus cew de genul ‘va vom vedea in liga campionilor pt k atunci nu vor fi nasii celor de la real sau lyon la 3 scaune de dumneavoastra’ … adik dak steaua ia bataie de la aceste echipe inseamna k nu a reusit sa faca blat ? qm sustineti k a fct q farul …

piturca (13 comentarii)  •  28 august 2006, 0:24

imi pare rau, dar domnului geambasu nu are de ce sa ii fie rusine. el si cu stucan(parca) au incercat sa prezinte niste declaratii si sa obtina reactii ale unor echipe din liga I sau reactii ale presedintelui ligii.
domnul george becali a fost cel putin mitocan, iar domnul geambasu nu a plecat capul si nu si-a inghitit vorbele. daca george becali are bani asta nu inseamna ca poate calca in picioare oamenii.

iar discutia despre blaturile stelei este alta. nu are nici o legatura meciul cu standard cu meciul farul. daca steaua joaca in CL nu inseamna ca trebuie sa faca asa ceva in campionat. cumva iti este dor de nea romel, fanel si gigel? iar meciurile astea se vor vedea in prestatia viitoare a stelei. sorry, dar asta e realitatea.

bogdinho (14 comentarii)  •  28 august 2006, 3:24

Subscriu ce a scris anti-blat

OPRITI HOTIA GHENCISTA !

Ne simtim datori sa alertam opinia publica asupra râiei ghenciste care tinde sa acapareze toata Liga 1, molima pestilenta care

se extinde de la an la an. Dupa parodiile de meciuri cu Craiova si Arad, in primul caz amicitia dintre Mititelu si Jiji

rezolvand meciul iar in al doilea caz Lacatus rezolvand problema cu o tactica, binecunoscuta deja, de toti in fata si uitati sa

mai veniti inapoi, Steaua si-a continuat sarabanda blaturilor la meciul de acasa cu Vaslui, unde observatorul partidei a

amenitat echipa oaspete “s-o lase mai moale”, unde portarul oaspete, banuit de vanzare si in editia trecuta de campionat

asteapta sa treaca mingea de el pentru a sari dupa ea iar fundasi cosesc liber in careu stelisti pentru a nu da emotii oierului

care i-a platit. Dat fiind ca nimeni nu se sesizeaza circul a continuat in seara de sambata unde Farul, o sluga benevola a

ghencistilor, a avut o prestatie atat de penibila incat ne-a facut sa ne gandim ca daca adversara spurkkatilor era Steaua 2

meciul ar fi fost mai palpitant. Farul nu a avut nici o intrare prin alunecare, nici un atac consistent, nici un sut pe poarta

si colac peste pupaza, a mai trebuit sa si-o bage si Curca in poarta pentru a nu crea dificultati “galacticilor” de tip

ceausist.

LEGITIMIZAREA HOTIEI
INTR-O TARA CIVILIZATA DUPA UN ASTFEL DE MECI AMBELE ECHIPE AR FI FOST RETROGRADATE IMEDIAT !!! Nu insa si in Romania unde de

doi ani Steaua fura incontinuu iar jaful lor este tolerat de toate forurile conducatoare din fotbal. Se intreaba lumea cum de

nu putem fi noi patrioti sa ne bucuram de “performantele” lor ? Cum putem s-o facem cand stim ca vor folosi bafta pe care au

avut-o pentru a-si legitimiza hotiile, pentru a murdari tot in jurul lor doar pentru a iesi ei unicii castigatori ! Vom uri

aceasta mizerie de echipa, acest cancer al fotbalului si ne vom bucura de fiecare data cand vor fi umiliti in vazul lumii, asa

cum s-a intamplat la Middlesboro !

BATJOCURA PENTRU INVESTITORII DIN FOTBAL
In conditiile in care fotbalul romanesc cunoaste o crestere fara precedent, unde investitiile au crescut simtitor iar echipele

din provincie incep sa cladeasca frumos echipe care se bat la locuri fruntase, meciuri ca Steaua – Farul arunca totul in aer,

improscand cu mizerie peste toate echipele si oamenii care ii sustin. Ideea spurkkatilor e simpla, hotia aroganta pe care o

afiseaza poate demoraliza adversarul si il poate slabi. In aceste conditii ei raman singuri in frunte, laudandu-se singuri,

scaboros, gretos, adica in stil stelist. RUSINOS DOMNILOR DIRIGUITORI AI FOTBALULUI, RUSINOS, CACI TOTUL SE FACE CU

COMPLICITATEA DVS !!!

PRESA SPORTIVA COMPLICE CU MAFIA GHENCISTA
Am intarziat special editorialul pentru a putea vedea reactia presei la un meci atat de scarbos ca cel dintre Steaua si Farul.

Asteptarea ne-a fost rasplatita, aidoma mass-mediei ceausiste nici un ziar sportiv de mare tiraj nu pomeneste nimic despre

blatul lui Steaua !!! (singuri Ev. Zilei au acest curaj desi cam timid) Complicitatea cu echipa mizeriei fotbalului romanesc

este evidenta si provoaca toate reactiile de greata celor care asteapta adevarul in presa asa zis libera ! Etica profesionala a

scribalailor ce-si zic reporteri este la fel de terfelita in latrina ca si minciuna pe care incearca sa o acopere cu limba de

lemn in comentarii insipide despre meci. RUSINE CELOR CARE SE LASA CUMPARATI DE DIAVOLUL GHENCIST ! Ramane la latitudinea

cititorilor nostri daca aceste hartii devenite (ne)igienice merita cumparate, daca banii dvs merita sa ingrase conturile unor

jeguri care nu mai au nici un Dumnezeu, dar care-l invoca cu ipocrizie mereu.

woaw-beleaua (24 comentarii)  •  28 august 2006, 3:27

sa vorbimdespre RealMadrid si primul sau joc oficial din acest sezon.

In minutul 90 o lovitura libera a fost prima ocazie cu care balonul a gasit spatiul portii lui Villareal.Putin bagaj ofensiv pt o echipa care vrea sa rastoarne suprematia instalata de Barcelona in ultimii 2 ani. Realul a inceput intr.un ritm alert insa a sfarsit repede sufocandu.se in propria neputinta. Nici intrarile lui Gutti si Robinho ( care nu cred ca va ajunge niciodata la altura pretentiilor ce ii sunt cerute ) nu au schimbat cu absolut nimic fata acestui asa zis nou-Real. Da , Cannavaro este un adevar, este un lider, rade tot in zona lui, Emerson si Diarra distrug pana la plictiseala jocul advers, in rest aceeaiasi monotoni galactici care merg de la plus la minus, ajungand sa creeze impresia ca le plac fluieraturile de la finalul partidelor.

Madrid insa incearca sa aiba stil, putin prea maret visul deocamdata, insa timpul va decide daca intr-adevar este o echipa in constructie ori inca un bluf financiar.

Pe viitor voi incerca sa analizez si celelalte echipe din grupa Stelei cat i adversarii Rapidului si ai lui Dinamo.

Cam asta e prima parere despreun Real Madrid destul de fad. Insa ca si in dragoste, prima impresie poate fi inselatoare sau nu.

by WOAW-BE

woaw-beleaua (24 comentarii)  •  28 august 2006, 3:28

sa vorbimdespre RealMadrid si primul sau joc oficial din acest sezon.

In minutul 90 o lovitura libera a fost prima ocazie cu care balonul a gasit spatiul portii lui Villareal.Putin bagaj ofensiv pt o echipa care vrea sa rastoarne suprematia instalata de Barcelona in ultimii 2 ani. Realul a inceput intr.un ritm alert insa a sfarsit repede sufocandu.se in propria neputinta. Nici intrarile lui Gutti si Robinho ( care nu cred ca va ajunge niciodata la altura pretentiilor ce ii sunt cerute ) nu au schimbat cu absolut nimic fata acestui asa zis nou-Real. Da , Cannavaro este un adevar, este un lider, rade tot in zona lui, Emerson si Diarra distrug pana la plictiseala jocul advers, in rest aceeaiasi monotoni galactici care merg de la plus la minus, ajungand sa creeze impresia ca le plac fluieraturile de la finalul partidelor.

Madrid insa incearca sa aiba stil, putin prea maret visul deocamdata, insa timpul va decide daca intr-adevar este o echipa in constructie ori inca un bluf financiar.

Pe viitor voi incerca sa analizez si celelalte echipe din grupa Stelei cat i adversarii Rapidului si ai lui Dinamo.

Cam asta e prima parere despreun Real Madrid destul de fad. Insa ca si in dragoste, prima impresie poate fi inselatoare sau nu.

In lipsa unui blog pe aceasta tema am ales sa postez aici acest comment. Scuze d-le Geambasu

by WOAW-BELEAUA

bogdinho (14 comentarii)  •  28 august 2006, 3:33

Cum comentati arbitrajul si jocul la rupere al craiovenilor domnule Geambasu?

bogdinho (14 comentarii)  •  28 august 2006, 3:35

O echipa mare este cea care castiga contra arbitrilor si sustinatorilor adversi.
Hai Dinamo.

ROSIN (67 comentarii)  •  28 august 2006, 8:27

@Clubul Tricolorilor: Greseala mea este ca sunt un cititor prea exigent , dar totusi fidel acestui ziar. Nu doresc sa ridic nici o piatra si cu atat mai putin s-o arunc in reprezentantii GSP , doar vroiam sa scot in evidenta faptul ca si ei pot fi criticati atunci cand gresesc. Numai laudele nu pot ajuta niciodata si oricum nu duc ei lipsa de „aplauze” , drept dovada stand locul pe care-l detin in preferintele cititorilor. Nici ei nu menajeaza pe nimeni atunci cand greseste , si bine fac , insa am vazut doar 1% scuze in paginile GSP atunci cand si dansii comit erori grave. Si inca ceva: una e sa gresesti si cu totul altceva sa nu fii bine informat in privinta statisticilor , astazi cu atatea mijloace la indemana , cand prestezi in presa la nivelul pe care l-au atins. As vrea doar ca citindu-i , si oricum o voi face in continuare , sa nu se multumeasca cu atat. Cu stima!

cristian.geambasu (913 comentarii)  •  28 august 2006, 12:09

Piturca
Multumesc, uite ca nu ma injura toata lumea si nu au priceput toti ca am ceva cu Steaua!

piturca (13 comentarii)  •  28 august 2006, 21:25

Cine nu a priceput nu va pricepe niciodata. Iar modul in care ai pus problema mi s-a parut elegant si corect.
Astept meciul cu Bulgaria. Sper sa nu iti dau dreptate.:)

Comentariile sunt închise.