Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Ionuţ Negoiţă, urmaşul lui Constantin Pîrvulescu?

Finanţatorul dinamovist a apăsat pe un buton. Se pare altul decît cele care au distrus campionatul României

Permalink to Ionuţ Negoiţă, urmaşul lui Constantin Pîrvulescu?
vineri, 8 mai 2015, 10:13

Ionuţ Negoiţă a aruncat bomba şi mai mulţi cetăţeni pacifişti din fotbal se chinuiesc să o dezamorseze. Înainte de a intra însă în detalii, acuzaţii, supoziţii, lamentări şi ameninţări, o scurtă poveste despre un fost lider comunist român. Constantin Pîrvulescu se numea bătrînul activist care a fluierat în biserică, a se citi Congresul al XII-lea al Partidului Comunist Român.

La începutul anilor ’80, cultul personalităţii lui Nicolae Ceuşescu ajunsese la cote ameţitoare, iar a-l contrazice fie măcar şi cu o virgulă era un gest aproape sinucigaş. Nimeni nu bănuia ce urma să se întîmple, nici măcar atotputernica Securitate. Aşa că i-au dat cuvîntul veteranului Pîrvulescu, fiind convinşi că va urma o odă nostalgică pentru cel mai iubit fiu al poporului. A fost o critică în toată regula, care, pentru cîteva secunde, a lăsat mută asistenţa.

Aparatcik cu state vechi, care lucrase la sovietizarea României alături de Vasile Luca, Ana Pauker şi Gheorghiu Dej (cei care, se ştie, băgau spaima-n „burgheji”), Pîrvulescu nu mai avea ce pierde şi încă mai credea în puterea criticii constructive, cerînd nici mai mult, nici mai puţin decît ca avidul de putere Nicolae Ceauşescu să nu fie reales secretar general.

După uluială, au urmat fluierăturile şi huiduielile asistenţei, orchestrate ad-hoc de securiştii din asistenţă. Lăsat totuşi să-şi ducă discursul pînă la capăt sub privirile ucigaşe ale „savantei” Elena, colegul de generaţie al lui Gheorghiu Dej a fost scos ulterior de nebun şi izolat. Neverosimila întîmplare s-a aflat din gură în gură, reţeaua de socializare a acelor timpuri, iar imaginile de arhivă, salvate nu se ştie cum, au rămas ca mărturie cutremurătoare.

Ionuţ Negoiţă nu e un lider comunist disident, nu s-a luptat pentru colectivizare şi nici măcar nu a intrat de mult în penala lume a fotbalului românesc. Dar poveştile seamănă ca mesaj. Şi atunci, şi acum sistemul a reacţionat. Solidar. Monolitic. Cînd finanţatorul dinamovist l-a acuzat de blat pe Bărboianu, oamenii de fotbal au sărit ca arşi. Ca şi în cazul bătrînului Pîrvulescu, a existat un moment de uluială al seniorilor zonei oculte din fotbal.

Au urmat apoi somaţiile, ironiile, aluziile. Da, Ionuţ Negoiţă este obligat să îşi probeze acuzaţiile. Da, prezumţia de nevinovăţie a lui Ştefan Bărboianu trebuie să funcţioneze, şi nu pentru că a fost un copil sărac care s-a salvat prin fotbal. Dar fenomenul blaturilor, al aranjamentelor de culise – între echipe, cu concursul tacit al tuturor, între conducători, cu participarea unor jucători specializaţi în astfel de regii, oameni cu o anume notorietate pe această piaţă neagră a falsului fotbalistic – există.

A fost cazul în justiţie Trifina-Cănănău, a fost „Momentul 0”, cînd rechinii din prima ligă s-au întîlnit şi s-au făcut că şterg cu buretele trecutul însîngerat de fălcile lor lacome.

Da, Negoiţă este vulnerabil dacă nu are dovezi. Dar Negoiţă nu este nebun. Negoiţă este probabil nepriceput în ale fotbalului şi nu-i exclus să se folosească de Dinamo pentru a-şi regla nişte afaceri. Dar nu este nebun. Negoiţă poate să aibă şi niscaiva interese imobiliare pe la Dinamo. Dar nu este nebun. Fenomenul blaturilor şi specia trîntitorilor de meserie nu au dispărut ca dinozaurii.

Mi-ar plăcea ca Fane Bărboianu să fie absolvit de bănuieli, dar mi-ar plăcea să mai aflăm şi nişte adevăruri urîte. Prea a sărit ca friptă cu fierul roşu lumea fotbalului la vorbele lui Negoiţă. Şi lume care nu are nici o treabă cu Steaua, teoretic partea implicată.

Apropo. Afirmaţia lui Valeriu Argăseală, în contrapartidă la dezvăluirile lui Negoiţă – „Dacă cineva a vrut să-l schimbe pe Stoican în urma meciului cu Steaua?” – nu ar trebui probată? Măcar aşa, de dragul coerenţei discursului?

Comentarii (42)Adaugă comentariu

mihai231 (15 comentarii)  •  8 mai 2015, 10:41

Negoita nu este nebun…..in primul rand ce cauta sa ia masa cu Tucudean seara….bine am inteles, orice om este liber sa ia masa cu cine vrea dar insemna ca ori esty prost oro nu ai minte si Barboianu nu are minte s.a vazut in 2 randuri in primu rand imediat dupa meci cu declaratia pe care a dat’o ca trebuie sa vada fazele si in al doilea rand cand a trecut pe langa copilul ala care plangea nici macar nu l.a bagat in seama a trebuit sa.i spuna suporteri ce terebuie sa faca, adica sa impace copilul….Barboianu este un fotbalist foarte slab s.a vazut de atatea ori in atatea meciuri dar sa joci sumo pe teren exacuct cum a jucat Barboianu la faza respectiva este suspect foarte suspect mai ales ca si.a dat cu ceva timp in urma si un autogol…bine la faza aceea poate nu avrut sa isi dea autogol, insa acum este banuit si pe buna dreptate…mai ales cand tu te sti ca ai ceva probleme si esty dat afara dintr.un anumit motiv daca ai macar 100 de grame de creier nu te ducu sa iei masa cu Tucudean sa alimentezi gurile rele, presa si suporterii,,,,dupa parerea mea baiatul ala daxca nu a facut blat este handicapat mintal…nu.l duce mintea

mihai231 (15 comentarii)  •  8 mai 2015, 10:47

daca cineva ..ceva….Barboianu este daca vreti copilul de suflet a lui Stoican,,,de ce sa nu fie bagat in oala si Stoican…nu altcineva ca doar de dragul de al schimba pe Stoican….sTOICAN NU A MAI AVUT UN REZULTAT POZITIV DE FOARTE MULTA VREME DE CE TOCMAI ACUMA….SA FIE AVUT CINEVA CU EL…aaaa…ca in contrapartida sa fie bagat in aceasi oala cu copilul luio de suflet pe care l.a luat in brate si.l baga la fiecare meci chiar daca gresea lamentabil la partide, incapatanat ca in catar,,,Stoican l.a folosit mereu

reka (5 comentarii)  •  8 mai 2015, 10:48

Multumesc d-le Geambasu ! Chiar ma intrebam : Oare chiar nu vede nimeni cum dinazaurii (mitica, argaseala, miu, ducadam, gigi, etc.) sar la beregata nepriceputului, care a indraznit sa incalce omerta ? Vedem cu totii de ani de zile si simtim cum spectacolul este furat, trucat, ierarhiile prestabilite si totusi acesti indivizi nu purced a cerceta macar . Nu ! Ei se burzuluesc bosumflati la cel ce incearca sa strice ordinea, sa incalce regulile lor. Ce pot sa mai explic eu fiului meu de 12 ani ? Jalnica tara, jalnici conducatori.
PS ! A cum sa ne asteptam oare la o prigoana a invinuitului si a echipei sale ?

cucubau (3 comentarii)  •  8 mai 2015, 11:05

Diferenta este ca Negoita a spus „stiu sigur”, iar Argaseala a spus „poate”. Iar faptul ca Stoican era pe faras nu il poate nega nimeni. A fost o greseala readucerea lui ca antrenor.

Carol K (3 comentarii)  •  8 mai 2015, 11:45

Atitudinea lui Negoiţă ar fi fost în regulă dacă se ducea imediat cu acele „probe” la o autoritate a Statului care se ocupă cu astfel de probleme după care să iasă cu ameninţările în public…..Unu la mâna,intervenţia publică nu a avut loc imediat după meci să spui că a cedat nervos şi a acţionat la cald. Poate că nu ştia de acele detalii atunci dar măcar să fi ieşit să spună că i s-a părut ceva suspect.Nu,în intervalul acelor două zile a fost montat de către alţii,stilul mi-e cunoscut….Ori de câte ori în trecut Steaua avea un meci cu Rapid cineva din conducerea acestora ieşea intempestiv şi anunta foarte nervos că a fost delegat un arbitru a cărui nevasta e prietenă cu verişoara unui conducător de la Steaua(să zicem,nu acestea erau acuzele,erau mai grave)…Sau că Steaua ar trebui să piardă meciul că un jucător ar fi avut 4 galbene deci nu avea drept de joc…Să iasă cu ceva,nu conta ce ! Bulgărele se rostogolea la vale cam o săptămâna şi lumea rămânea cu impresia că Rapidului i s-a întâmplat o nedreptate şi că Steaua e un club parşiv,fara scrupule.La Astra s-au petrecut lucrurile asemănător patronul acesteia Nicolae devenind un personaj virulent aproape nefrecventabill prin acuze şi mizerii aruncate în capul celorlalţi imediat ce la club şi l-a adus preşedinte pe omul fost la Rapid.Păi faza din careu cu Bărboianu era o „proba” nu de aur,de diamant pentru el că să-şi monteze şeful să distrugă totul în jur…Aşa pare un bătrânel obosit,plictisit dar năravul nu i s-a atenuat,loveşte în continuare cu predilecţie în Steaua ţinta lui preferată de-a lungul anilor.Am dreptul sa am si eu o parere asa cum toata lumea are in acest caz.

Silviu (39 comentarii)  •  8 mai 2015, 11:50

Pana la proba „pe documente” , nu pot sa spun ca Negoita e nebun sau nu ! Dar PROST ( cel putin la fotbal) cred ca este ! Daca il ducea mintea , in conferinta de presa anunta ca , in baza PROBELOR pe care le are , a facut denunt penal la adresa lui Barboianu ! Eu cred ca stupidul asta de Negoita are alte interese !

Oncle Leo (3 comentarii)  •  8 mai 2015, 11:57

@ Cucubau !!! Pai asta e atitudinea corecta atunci cand nu ai cunostinta de subiectul unui scandal pe care adversarul nu-l probeaza ci doar acuza accentuand ca „e sigur” ! E sigur dar fara probe,fara o plangere oficiala depusa la Parchet ? … Negoita a primit probabil informatia ca Familiile Barboianu si Tucudean au fost vazute dupa meci la o masa in oras.Deci acestea sint probabil datele,marea proba a lui Negoita.Pai pe vremea lui Ceausescu ieseau jumatate din echipa Stelei cu jumatate din echipa lui Dinamo si la restaurant indiferent de rezulat erau prieteni mla toarta si nu l-am auzit nici pe Jenei si nici pe Lucescu sa iasa sa se tiganeasca asa in public.Negoita e chiar penibil,cineva si-a batut joc de el saracul.

Cip (13 comentarii)  •  8 mai 2015, 12:13

Pârvulescu era agent GRU, bolşevic dedicat Moscovei până în măduva oaselor, iar intervenţia lui era una de frustrare a Moscovei la politica independentă a lui Ceauşescu. Negoiţă e un produs al structurilor de securitate şi intervenţia lui are atâta pozitiv în ea pe cât a avut şi aia a lui Pârvulescu. O intervenţie corectă era denunţul penal şi mucles până la rezoluţie, sau toate cărţile pe masă: cine, cât, unde. Aşa, e doar un fitil tipic securistic prin care speră să abată atenţia de la situaţia penibilă în care e clubul administrat de el. Cu Dinu Vamă şi Rednic într-adevăr se preconizează noi azimuturi… NOT!

intruder (6 comentarii)  •  8 mai 2015, 12:17

Prietene, in tara palavrelor, a imposturii si a pasatului culpei, nimeni nu-i nebun. Doar isi urmareste interesul. Nu-i mai usor sa ai un acar Barboianu, caruia sa-i imputi ani de chixuri? Nu-i mai usor sa apari ca victima, in loc de dictator? Iar paralela cu Parvulescu e fortata grosolan. Unii au curaj, altii doar fac pe impuscatu’.

doru (3 comentarii)  •  8 mai 2015, 12:19

FELICITARI DLE. GEAMBASU PT ACEST ARTICOL!!! O fi avand si Negoita bubele lui dar a grait un adevar!In campionatul romanesc este plin de paraziti gen barboianu…mitica (care a recunoscut multe de cand a plecat de la LPF), sandu care acum cu societatea lui de management sportive manageriaza nonvalori si blatuitori care aui didtrus acest sistem! Respect Negoita pentru curajul de care dai dovada si speram sa aduci si niste probe ca sa li se inchida gura acestor nonvalori!O PROBA VERIDICA AR FI MECIURILE IN SINE! DE CE BARBOIANU A GRESIT MEREU CAND JUCA CONTRA STELEI INDIFERENT DE ECHIPA LA CARE A ACTIVAT(CRAIOVA, ASTRA, DINAMO)!AVEA EMOTII?!

lord belial (189 comentarii)  •  8 mai 2015, 12:46

articol patetic, de dinamovist frustrat si gazetar fara har.
in primul rand, sa-l compari pe pirvulescu, un comunist care credea in doctrina si a avut un curaj de kamikaze, cu un oportunist guraliv, nepriceput si, cu siguranta, abonat la fonduri publice, mi se pare o denaturare a realitatii.

cand il vedeam ieri pe acest produs al capitsalismului de cumetrie, rect e ionut negoita jignindu-si jucatorul cu niste diatribe demne de spatele blocului meu, imi dadeam seama ca dinao este sat fara caini, dar cu un trecut comunisto securist demn de dispret. organele, sa vina organele, sa vina dna, fmi si anaf. si, impreuna, sa il cautati pe barboianu de chitante, sa vedeti cati bani a luat ca sa va batem, inca o data si inca o data, ca pe o echipa de pluton, mediocra, ce sunteti.

HAI STEAUA

Laurentiu (32 comentarii)  •  8 mai 2015, 13:29

Bun articolul,dar sa ne reamintim declaratiile date de cei implicati dupa jocul Steaua-Viitorul. toata lumea a vazut si spus blat,s-a vorbit o zi-doua si gata.atunci de ce nu s-au sesizat comisiile si cine dracu’ mai trebuia sa se sesizeze???

gioni (19 comentarii)  •  8 mai 2015, 13:44

ok

dan76 (9 comentarii)  •  8 mai 2015, 13:52

Voi lua de bună credinţă ideea dvs. Dacă ve-ti fi având dreptate va demonstra domnul Negoiţă prin ceea ce va face sau nu va face în continuare. Vom vedea dacă are probe suficiente încât să se prezinte la organele abilitate să formuleze o acţiune împotriva lui Bărboianu, altfel se va dovedi a fi un mincinos. Urmează să vedem în ce măsură se va implica în redresarea echipei, prin aducerea de jucători , atenţie, studiaţi amănunţit înainte. Mi-e teamă că va spune despre ORICINE că nu se pretează lui Dinamo, evident din cauza caracterului. Nu este simplu să gestionezi un club de această talie, nu poţi, acceptă şi fi bărbat.

calinescu (12 comentarii)  •  8 mai 2015, 13:58

EU ZIC CA NU ARE DOVEZI, SI CA CEL CARE I-A FURNIZAT „DOVEZILE ” LUI NEGOITA ESTE NIMENI ALTUL DECAT DINU VAMA, CARE O VA INTOARCE CA LA …..!!!
ESTE PRIMA MISCARE A LUI VAMA DE LA INSTALAREA LA DINAMO PRIN CARE VROIA SA DEMONSTREZE CA STIE TOT SI CA NEGOITZA NU STIE NIMIC ….!!!!
ASTA E O LUCRATURA A LA VAMA …!!!
EU ZIC CA E DOAR INCEPUTUL SI VAMA IL VA FALIMENTA URGENT PE NEGOITZA ….!!!!

gioni (19 comentarii)  •  8 mai 2015, 14:00

e un va ga b o nd treb arestat BARBOIANU in seria a trintit meciurile cu FCSB u

adrian Lengyel (25 comentarii)  •  8 mai 2015, 14:06

Probabil ca are dreptate Negoita dar ar mai fi o intrebare fireasca: de ce nu a sarit ca ars si la acel blat ordinar Pandurii-Dinamo cu un rezultat superb pentru pariori 2 Pauza 1 Final!!!????

Asterix (2 comentarii)  •  8 mai 2015, 14:08

A chemat toate televiziunile si ziarele de sport sa prezinte apartamentul oferit lui Dudu Georgescu.
Asa a procedat si cu Barboianu, in acelasi stil ce imi aminteste de Securitate.

Rica (1 comentarii)  •  8 mai 2015, 14:11

Dl. Negoita n-o fi nebun, dar ceva probleme cu capul cred ca are! Sa-i reziliezi contractul lui Stoican si sa-l aduci pe Teja, apoi sa-l dai afara pe Teja si sa-l aduci din nou pe Stoican, apoi sa-l dai afara pe Stoican si sa-l aduci pe Rednic! Dupa ce a facut-o praf pe Petrolul (cu un lot superior lui Dinamo) il aduci pe Rednic – ca pe o „fata mare”. D-l Negoita crede ca la fotbal este ca pe santierele lui: schimbi cand vrei sefii de echipa, dirigintii de santier, aduci meseriasi pe care-i platesti cu 2 lei pe luna! Halal…

Emilian (91 comentarii)  •  8 mai 2015, 14:16

Cristian, sunt fan-ul tau nr. 1, dar cu articolul asta a-i dat-o de gard! Ce importanta are faptul ca Negoita e criticat de „dinozauri”? Important este ceea ce zice si ce face. Adica, arunca vorbe fara sa aiba dovezi si cauta un „acar Paun” pentru dezastrul echipei pe care o patroneaza. Dinamo a pierdut cu 3-o zi in tur si atunci nu a existat nici un „Barboianu”! Faptul ca probabil mai exista jucatori si conducatori care triseaza e una, dar sa spui ca Negoita incearca sa schimbe ceva prin faptul ca-l acuza pe Barboianu este hilar! Daca exista acest sistem de blaturi, cu siguranta ca nu este absolut deloc afectat de acuzele lui Negoita. Iart comparatia cu Pirvulescu este pur si simplu grotesca.

OvidiuB (19 comentarii)  •  8 mai 2015, 14:21

Cateva mici probleme punctuale:

1. Cum bine au zis deja altii, Parvulescu nu era un disident. El de fapt il critica pe Ceausescu pentru disidenta. Acolo unde Ceausescu voia (si a si reusit) sa impuna domnia bazata pe cultul personalitatii, Parvulescu voia in continuare suprematia organelor Partidului. Asta cerea el la celebrul congres. Si intre noi fie vorba, nu a patit mare lucru dupa.

2. Din articol, rezulta ca vreti sa aflati niste adevaruri pe care deja le stiti. Dar ati vrea sa le aflati „on the record”, adica sa le spuna cu subiect si predicat unii care, „pe surse”, vi le-au spus de-atatea ori (dar nu-i puteti cita). Si-atunci – care mai e miza?

3. Afirmatiile lui Negoita au valoare DOAR daca Barboianu a trantit meciul. Daca nu, indiferent daca mai exista blaturi in fotbalul romanesc si indiferent daca Negoita stie de ele sau nu, ele nu sunt decat niste calomnii si trebuie tratate ca atare. Inclusiv de catre presa. Ori Barboianu a blatuit, si e un nenorocit si trebuie expus ca atare, ori Negoita a mintit si atunci el e un ticalos si trebuie expus ca atare. In aceasta speta nu cred ca exista o cale de mijloc.

ionut (1 comentarii)  •  8 mai 2015, 14:29

domnule cristian geambasu, jurnalist box-to-box de 25 de ani, esti pe langa rau de tot, cand dinamo pierde cu brasov, iasi, chiajna, pandurii….oare e nevoie ca fcsb.ul sa.l cumpere pe barboianu???
@ carol k ai perfecta dreptate, dinu vama e spatele tuturor declaratiilor(cine stie ce contre o fi avut cu barboianu pe la astra)….
@ mihai 231…negoita trebuia sa dovedeasca ca barboianu a trantit meciul…cu dovezi clare, nu vorbe aruncate in vant.

jay (6 comentarii)  •  8 mai 2015, 14:34

„Dacă cineva a vrut să-l schimbe pe Stoican în urma meciului cu Steaua?” nu este o afirmatie. 🙂 In rest, da, vrem sa aflam adevarurile „urate”. Vrem cu (aproape) totii. Dar vrem si asumarea responsabilitatii pentru cele spuse. A trece cu vederea orice elucubratie facuta la suparare nu face decat sa dilueze adevarurile. Cand vii si acuzi, fara sa pui si dovada pe masa, se cheama ca esti doar un flecar. Iar a lua partea flecarilor, doar de dragul ipotezelor transformate peste noapte in afirmatii, nu ajuta la nimic. Hai sa ne inchipuim o declaratie de-a lui Beckenbauer cu privire la caderea jenanta a lui Boateng. Crezi ca risca cineva sa isi pateze imaginea, cand stie ca asta il poate costa milioane de euro? Asta e, faptul ca suntem ieftini ne face sa vorbim multe, fara niciun control. Cand greutatea celor spuse va cantari mai mult, vom sti ca lucrurile trebuie altfel facute.

mickey13 (6 comentarii)  •  8 mai 2015, 14:34

Ca in Liga I sunt blaturi este de netagaduit. Ca in acelasi campionat sunt conducatori, antrenori, jucatori, fluierasi care trantesc meciuri, este foarte clar. Dar cam toate sunt ascunse, tacit sau nu, sub pres si apoi pierdute in neant! Negoita, pt a-si masca neputinta, pt a-si masca proasta gestionare a clubului, a inceput sa arunce cu laturi intr-un jucator. Daca nu-si va proba acuzele, el va fi cel care va incasa laturile in capu-i de pe umeri. Comparatia acestui caz cu cel prezentat de Geambasu mi se pare foarte exagerata, dar de luat in seama… mai ales peste vreo 8-9 ani cand vom avea parte de executii in direct si inregistrate de la Targoviste! Poate tot de un simulacru de proces vom vorbi… Negoita stie…

band206 (3 comentarii)  •  8 mai 2015, 14:46

Gresesti d-le Geambasu. In perioada 1978-1982 in Romania se traia bine se foarte bine. abia apoi Ceausescu a luat-o pe aratura. Deci fraza „La începutul anilor ’80, cultul personalităţii lui Nicolae Ceuşescu ajunsese la cote ameţitoare” nu prea se poptriveste. In rest da, e corect ce spui d-ta, cu parerea ca parca ti-e frica sa graiesti adevarul pana la final. Toti sunt manjiti, si cum apare cineva si le strica ploile, sar cu gura pe el. Interesant ca s-a gasit pana si Hagi sa-i ia apararea lui Barboianu. Hagi care stie bine cum s-a salvat de la retrogradare 2 ani la rand echipa lui.

aurel dinamovist de mic (4 comentarii)  •  8 mai 2015, 14:48

frumos articol cu introducere frumoasa un cuprins condensat dar la obiect si adevarat si un final adevarat … nu prea credeam vreodata ca dtra dle Geambasu sa aveti puterea sa faceti un articol adevarat despre cineva de la Dinamo si mi ales unuia care infrunta sistemul ..ca la cocalari ,cand politia s duce sa ridice un suspect sar toti pe acestia sa-i ia apararea suspectului ..dece ?parerea mea ,ca toti aceia fac aceleasi lucruri ,sant in acelasi anturaj si fac galagie se opun retinerii inculpatului numai sa arate cat sant ei de loiali si frica ca acesta sa nu denunte si pe altii …as dori sa aveti mai multa ataentie vizavi de dinamo dle Geambasu ,pt ca e un club curat si cu un patron curat care nu vrea sa fie asemmanat cu unul ca barboianu prezumtiv nevinovat ..dar moral e peste ultimul lui fir de par ridicat …nu se fac doua faulturi consecutive cu evidenta clara in caceeasi faza in fata arbitrului ,asta duce la idee aca trebuia la faza aceea sa iasa maxim pt oaspeti ..11m ,daca ratau sant sigur ca se mai producea ceva similar daca nu ceva de genul din finala de la brasov 2011 ,o rezolva el daca fcb nu reusea ..sau dece sa uitam si penalty-ul dat gratuit fcb-ului din ultima sec de meci…sau dece balaj nu a bdat 11m la intrarea asemanatoare a lui tanase la nedelcearu in careul fcb ,bine fortele au fost altele tanase mai discret ,barboianu a pus multa intensitate sa fie sigur ca se fluiera si este observata faza ..decce sa dat numai galben la intrarea extraosdinar de periculoasa si cu intensitate f mare a lui breveld la nedelcearu ?acolo trebuia dat un rosu direct ..cand stratila a intrat la chipciu parca ia dat rosu si in presa si la tv stratila a fost crucificat … terminati sa mai aduceti oide fcb-ului ..lluati exemplul lui Negoitaza si a lui C-tin Parvulescu si spuneti lucrurilor pe nume … va dau dreptate ..nici nu a deschis bine gura ca argaseala il sin dadea in judecata mitica de la brutarie deja il jignea pe la tv ca fiind un novice Neagiotza ..f multi luandui apararea lui barbaoianu gratuit .. se puteau exprima doar in se nsul de a astepta dovezile dar nu sa ameninti cu justitia ,sa-l jignesti ,etc .ASTEPT MAI MULT EDITORIALE SI CHIAR LA TV SA NUMAI FRATERNIZATI CU IUBITORII LUI JIJI CEI DE LA GIGIPORT1 SAU CU PARINTELE ZIARIST CARE NU A FST IN STARE SA-SI DUCA PREGATIRE MAI DEPARTE ..acolo pt a fi un parinte bun trebuie s ai demnitate ,sa nu minti ,sa nu fraternizezi cu nimeni pt inteesulpersonal etc ..

aurel dinamovist de mic (4 comentarii)  •  8 mai 2015, 14:51

stratila a intrat la chiriches nu la chipciu la chipciu a intrat tanase si la dezmenbrat atunci …imprudenta la tanase ..scuze

adi_stelistul (454 comentarii)  •  8 mai 2015, 14:58

Gasesc fortata comparatia, dar in rest evident ca vorbim de aspecte grave. Daca discutam ca principiu, blaturile in fotbal (sau orice alte sporturi) implica aspecte penale, morale si nu numai. Daca vorbim strict de cazul in speta (si cunoscand si antecedentele acuzatorului) eu cred ca e vorba de o acuza care se bazeaza doar pe faptul ca este credibila. Nu cred ca Negoita are vreo dovada, ca sa fiu mai precis. E ca si cum as spune ca dumneavoastra scrieti la comanda si as adauga si ca stiu concret date despre termenii „vanzarii”. M-as baza pe faptul ca publicul e gata „incalzit” sa mai asculte inca o poveste de jurnalist „vandut”. Povestile acestea nu mai trebuie demonstrate pentru public, sunt truisme, axiome.
Faptul ca Barboianu a gafat in meciul cu Steaua inseamna ca a vandut meciul? Sa fim seriosi. Asa eu pot spune ca Negoita a venit la Dinamo ca sa distruga clubul. Deja e pe locul 8 (e cea mai slaba clasare a clubului la sfarsitul vreunei editii de campionat si s-a petrecut doar de 3 ori in istorie – ultima data acum 55 de ani) si inafara de eterne promisiuni cu „new Dinamo” si un nou inceput nu se profileaza nimic. Rednic a venit cam cu acelasi entuziasm cu care venise la Petrolul. Stati linistit, va parasi primul corabia. Ca sa revin, Dinamo se scufunda incet de la venirea lui Negoita. A redresat situatia financiara doar pentru ca i-a pacalit pe creditori dar in plan sportiv nu face nimic. Poate e un blat venirea lui la club, mai stii? S-au mai vazut cazuri – Netoiu la Craiova, daca vorbim de precedente.
Ce vreau sa zic e ca elucubratia mea mi se pare la fel de credibila ca a lui Negoita, la nivel de probe, macar pana acum. Daca vorbim de principii insa aveti dreptate. Fiind vorba de bani multi cu siguranta fotbalul e sufocat de o increngatura de interese ascunse. Si sigur ca din pacate orice e posibil.

GEO (3 comentarii)  •  8 mai 2015, 15:12

Bravo Cristian Geambasul !!!…toata lumea vorbeste de blaturi(suporteri,finantatori,ziaristi)IAR CAND VINE UNUL SI SPUNE NEGRUL PE ALB I INJURAM CA NU ESTE ADEVARAT…o natie de pampalai,asta suntem.

Cristian (18 comentarii)  •  8 mai 2015, 15:24

daca voi va uitati in gura lui negoita sunteti niste bolovani

Cristian (18 comentarii)  •  8 mai 2015, 15:26

dinamo nu joaca nimic cu nici o echipa…vine steaua si o bate la orice ora…ca multe alte echipe din liga 1 … dar nene e barboianu de vina ca face fault acolo dupa ce stanciu a crosetat toata echipa lui dinamo… hai sanatate simpaticilor

Guno (7 comentarii)  •  8 mai 2015, 15:39

Daca Neacoita cunoastea dinaintea meciului, de ce l-a mai lasat pe Stoican sa-l bage in teren si sa „tranteasca” meciul? De ce nu l-a dat afara cu scandal, cu politia inainte de meci? Mai lua Berbecali ceva ani de puscarie pentru o noua valiza si gata. Asa il lasa pe Stoican sa-l bage pe Barboianu titular (ca in multe alte meciuri din acest campionat), si impusca 2 iepuri dintr-o lovitura (Barboianu si Stoican). Oricum, ma bucur ca Neacoita nu e actionar si la Bayern, altfel il zbura pe Boateng imdediat dupa esecul din Liga… stia el „unde, cand, cat si cine”… Hai Cristi, ca esti penibil…

cry_67 (6 comentarii)  •  8 mai 2015, 15:41

Buna ziua domnilor. Consider ca este un moment IDEAL / CRUCIAL pentru fotbalul romanesc !
M-as bucura foarte tare daca Domnul Negoita ar putea proba toate aceste afirmatii si daca ar reusi sa scoata si celelalte „nelegiuiri” ce se infaptuiesc in fotbalul romanesc. Ar fi nemaipomenit sa scoatem totul pe masa, sa ELIMINAM toate „besicile negre”, „puricii” si „cancerul” acestui sport in tara noastra.
Cred ca este un moment ideal sa lasam sportului ce e al sportului si sa o luam de la inceput, cu un fotbal curat, fara „intelegeri” (pentru ca sunt.. si cu totii stim si vedem ca sunt !!), sa curatam fotbalul de „mizerii” si sa iesim din aceasta mocirla in care ne-am scaldat atatea ani. datorita ei (mocirlei) este acolo unde este echipa nationala, fotbalul romanesc si daca nu facem front comun acum sa STARPIM acest lucru, sa ii punem STOP… NU VOM IESI NICIODATA !!! O fi sau nu nebun Negoita?! Poate nu, poate s-a saturat de „marlanii” si de „golanii” si vrea sa puna totul pe masa. AS VREA SA DAM TOTUL PE FATA SI SA CURATAM DE „leper” FOTBALUL !!! CINE A GRESIT…. SA PLATEASCA !!!!! Cu respect domnilor. HAI ROMANIA !!!!!!!

Draboro (5 comentarii)  •  8 mai 2015, 15:47

Genial! FCSB a asteptat sa piarda tot avansul de 13 puncte, si dupa aia a dat drumul la blaturi! Cu Barboianu! Pai cine le garanteaza ca ASA nu bate tot pina la sfarsit? Unde e logica? Asta dupa ce a pierdut cu Otelul acasa… Haide, bre…

parvulescu (2 comentarii)  •  8 mai 2015, 15:59

Doar citirea comentariilor este un qed la afirmatia similaritatii gasite intr un mod inspirat. Pun pariu ca majoritatea „infieratorilor” care au sarit la gatul lui geambasu / negoita, aplaudaci in film, postaci experimentati aici, nici macar n au avut curiozitatea sa urmareasca linkul you tube macar (nici macar nu conta pt ei).
In alta ordine de idei, cine isi imagineaza macar ca 1% celebrul proprietar de echipa fcsebista, prolific scriitor analfabet, s-ar fi schimbat in perioada de penitenta, se insala amarnic. E acelasi si viitorul (apropiat) o va demonstra cu prisosinta chiar daca acum probabil are senzatia ca „i-a iesit combinatia”.
Si in final, vedeti dvs d-le Geambasu, intotdeauna exista reversul medaliei: v-a placut sa vedeti in cadrul redactiilor minunatii de cifre ale traficului si accesarilor, desi rezultate in urma unor livrari convenabile si amorfe de subiecte in mare parte insipide si slugarnice despre activitatea glorioasa ale eechipei fecesebiste, iar acum culegeti roadele oprobiului:)
In comparatia dvs cu perioada ceausista, sinteti gazetarul care a iesit din rand, iar acum postacii o sa va umple cu ceea ce inainte va placea:)

radu (1 comentarii)  •  8 mai 2015, 16:03

D-nule Geambasu, negoita nu a facut decat sa arunce niste vorbe in vant si sa se faca de ras, cu acuzatii „‘stiu, sigur, sa verifice autoritatile”.
Un om normal la cap, cand are astfel de informatii, se duce intai la organele abilitate, care sunt in incinta stadionului si in apropierea lui; dupa atatia ani in presa cred ca stiti, ca si cei mai multi, continuarea acestei povesti: ceva de genul, mi-a spus x ca s-a intalnit cu y si a facut z.
Daca cineva ar face ceva de genul asta, nu ar fi asa idiot, sa faca chiar asa la vedere, cum a facut nefericitul penalty-ul, si nici nu s-ar afisa cu tucudean, cel mai bun prieten ianinte si dupa meci.
Sincer, cred ca nu este decat o ascundere a „ipotentei” fotbalistice, , dar m-as bucura sa vina negoita cu niste dovezi beton si sa se inceapa curatenia in fotbal.

Apropo?
Ne uitam pe la emisiunile dvs si nu am auzit nimic ce se intampla cu ASA in cazul mitei din elicopter, caz cu decizie definitiva si irevocabila.
Risca ceva ASA, ajunge pe la TAS, mi se pare un subiect care intereseaza pe multa lume?

17 Pasarici, doua mari si doua mici (677 comentarii)  •  8 mai 2015, 17:03

Domnule Geambasu, faceti aici asemanari deplasate. Pe Fratii Minune n-am reusit nici EU INSUMI sa-i scot DIZIDENTI si luptatori neinfricati pentru dreptate. Dar in principal acuz scenariul cu venirea lui Rednic. Nu are logica caci nu merita deranjul.
De acord, Scandalul a venit odata cu Vama, asa cum spuneam eu, odata cu alt Strimb, asa cum aminteati d-voastra.
Mai curind intreb unde si ce au mincat dinamovistii inainte de meci ? Caci au fost cu totii evident prea anemici, lipsiti de energie si vointa ? N-au vrut sa cistige, blat clar in frunte cu M Niculae, Lazar, Matei si portarul care a dat mereu mingea stelistilor si a sarit cu 2 secunde inainte sa traga Stanciu. Barboianu ar fi singurul care n-a mincat caci a fost singurul care s-a opus patrunderii lui Stanciu. Pina la Barboianu trecuse de 4 JALOANE. Dupa cum se vede din poza avea mingea la 15 cm de ristul drept si era pe cale sa ramina singur avansind central. Blat la alcatuirea echipei caci Nedelcearu a cerut rosu tot meciul si facuse pina atunci greseli grave in absolut fiecare meci.
Mai curind este SANTAJ si un AUTODENUNT: „am stiut, stiu, am dovezi, le-am ascuns pina azi de bun ce sint, o sa vorbesc, o sa vedeti voi.“
Sa remarcam ca Negoita pierdea ceva doar daca platea prime. In plus are acum motive pentru orice fel de actiuni: remaniere, vindere, cooptarea de rusnaci si arabi, inclusiv adaugarea a inca unui an in care nu plateste nimic, scade salariile si nu face performanta. Scenariul cu antrenorul nu sta in picioare: Negoita ar fi organizat o actiune PREA MARE pentru doua Nimicuri !!!
Daca tot e scenariu, atunci:
Mai curind va aparea un MARTOR !!! Se va lasa cu scandal iar prostimea va putea simti cite nedreptati poate provoca un MARTOR. Ca la Nastase, Dragnea, Sova, Basescu, sarmana Elena din Troia, …
Indicii sint destule. Pota se amuza zilnic pe seama MARTORILOR, moldovenii si rusnacii ii impusca doar pe ai lor, Oprea si Dusa au o alta Rata Grasa Stelara de impuscat. Martorii trebuie discreditati. Pacientii Sectiilor Dermato-venerice, ciuma comunista nascuta de FSN, rusnaci, de ochii negri, ochi de „rapidist“ si ochii albastrii, ochi de „dinamovist“, in coliziune cu Doreii si PitiPoancele neamului,

nu vor sa cedeaze nici un milimetru ! Desigur cunoaste toata lumea ca savantii sovietici au dovedit legaturi directe intre bolile venerice, mitomania si scenarita cronica.

andrei.f (3 comentarii)  •  8 mai 2015, 18:08

D-le Geambaşu, dacă tot faci o paralelă între stalinistul Pârvulescu şi Negoiţă, care va fi dat în judecată de Bărboianu, îşi va primi pedeapsa, am şi eu o rugăminte. Cum văd că, combaţi bine putregaiul din fotbalul românesc, te rog foarte frumos să-mi spui poziţia dumitale în cazul ASA, Ttrebuie sau nu trebuie să fie retrogradată ASA pentru că a beneficiat de arbitri mituiţi. Deja justiţia şi-a spus cuvântul, V Avram este la bulău !

flobad (3 comentarii)  •  8 mai 2015, 19:12

afirmatia lui Argaseala…este o intrebare,dle Geambasu . Din cate stiu intrebarea asteapta raspuns,nu se probeaza,dar in ura fata de Steaua ati uitat si ce semne de punctuatie ati pus vizavi de zicerea lui Argaseala !

custov (17 comentarii)  •  8 mai 2015, 20:27

TOTUL IN LIGA 1 ARE MIROS DE OAIE ,DE ACEEA SAR CA ARSI ,UNII CA argaseala fost arbitru de casa ,mereu echipat in ros albastru .
Bun comentariu a unuia ditre putinii jurnalist care nu miros a …stana…

Florin (1 comentarii)  •  8 mai 2015, 21:09

Sa inteleg ca Negoita e tot acel personaj cu minorele? Sau ma insel? Daca are dovezi de ce nu a venit cu ele in fata din prima, a aruncat o fumigena sa sara prostii in sus si sa stinga animozitatea galeriei si dupa ce Dinamo mai incheie un parcurs dezastruos cu el finantator, toti ne gandim ca a trantit Barboianul meciul, nu ca el l-a pus pe Stoican prima-dona a unei orchestre de afoni fotbalistici! Hai sa fim seriosi , Dinamo e in semi-faliment ceea ce inseamna ca nu plateste nici o datorie si logic el investeste bani in echipa! Pai la ce investitii a facut in Dinamo , investea numai cu banii din drepturi TV si cred ca ii mai ramaneau de 2 3 tinerele minore! Sa fim seriosi si sa vedem marsavia acestui parvenit, a spus numai sa taca contestatarii ca vezi doamne Dinamo batea Real inainte de meci dar nesimtitul de Barboianu….. Dl. Negoita chiar pe toti ne vezi prosti??

Dragomir Alin-Gabriel (1 comentarii)  •  15 mai 2015, 11:14

Va saluta un fost participant la fenomenul fotbal din editia 2001-2002 .Negoita are dreptate 100%,o stim cu totii dar nimeni nu pune degetul pe rana .Ce ziceti de meciuri ca Dinamo-Fc Arges 1979,Dinamo-Steaua finala cupei 1989,Dinamo-Benfica 0-2,Dinamo-Lazio 1-3,Romania-Bulgaria 0-1,Romania-Croatia 0-1 si multe altele.Se pot da si amanunte,cu siguranta le stiti si dvs.

Comentează