Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Bonetti, ca un cîine de vînătoare

Italianul mai încearcă o dată. Cu vorba bună şi cu ajutorul domnului. Al domnului Badea

Lumea nu se împarte în fani şi în adversari ai lui Dario Bonetti, ar fi totuşi prea mult pentru cel care a antrenat de-a lungul […]

miercuri, 18 aprilie 2012, 10:05

Italianul mai încearcă o dată. Cu vorba bună şi cu ajutorul domnului. Al domnului Badea

Lumea nu se împarte în fani şi în adversari ai lui Dario Bonetti, ar fi totuşi prea mult pentru cel care a antrenat de-a lungul carierei pe Juve Stabia şi Valle del Giovenco. Dar lumea are păreri despre Dario Bonetti pentru că, bun-rău, reprezintă şcoala italiană. Păreri, sentimente, atitudini. De la recunoştinţa lui Marius Alexe pînă la tăcerea înciudată a lui Dănciulescu, tras pe linie moartă o săptămînă, apoi trimis în teren ca tînără speranţă contra Concordiei. Inconsecvenţă sau pubalgie (a lui Niculae)?

Despre Bonetti se vorbeşte mai mult decît comunică echipa lui pe teren. Dinamo a învins, deşi a jucat modest la Chiajna, localitate din Judeţul Ilfov, numai că adversarul, Concordia, nu a semănat deloc cu echipa cu acelaşi nume, aceeaşi alcătuire şi acelaşi antrenor din meciul împotriva Rapidului. Aşa după cum nici Sportul fost Studenţesc, actualmente Şimănesc, nu mai arăta cu Steaua deloc la fel cu acel Sportul care măturase pe jos cu Dinamo şi urcase tensiunea ceferiştilor capitalişti din Gruia. Ce ţi-e şi cu echipele astea mici! Ce vîrfuri de formă şi ce găuri de potenţial ating ele împotriva „granzilor”!

Noul antrenor al lui Dinamo se bucură de susţinerea suporterilor. Galeria înţelege că Dinamo nu a descoperit izvorul fotbalului-spectacol şi că ultimele rezultate sînt rodul unui heirup firesc după despărţirea de Ciobi, dar îl aplaudă pe Bonetti pentru că ar limita influenţa fraţilor Becali. Ce mai contează că numiţii fraţi Becali nu prea mai au materialul uman pe care să-şi fundamenteze influenţa în curtea lui Dinamo, ce importanţă mai are că Bonetti a percutat cu viteza unui cîine de vînătoare la primul semn al discretului şef al haitei, Nicolae Badea? Rebeli prin natura lor şi răzvrătiţi prin ideologie, dar dependenţi de un model, ultraşii au decis că italianul reprezintă idealul lor de independenţă şi verticalitate.

Dario Bonetti i-a dat aer lui Marius Alexe, l-a activat pe mereu tînărul Dorel Stoica în faţa apărării (olteanul are 34 de ani, cu doar unu mai puţin decît Dănciulescu), i-a trimis pe bancă pe Luchin şi la plimbare pe Platini. A calificat pe Dinamo în finala Cupei după o înfrîngere la Mediaş şi a cîştigat meciul de la Chiajna. Spre deosebire de Fabio Capello, despre care colegul nostru Dominique Antognoni a scris elogios pentru că nu acceptă compromisuri, Dario are un viitor în fotbalul românesc. Nu este un antrenor scump, răspunde la telefon angajatorilor şi nu este aşa pretenţios ca don Fabio. Ar mai rămîne ca Dinamo să şi joace fotbal cu adevărat, pretenţie cumva fantezistă într-un campionat în care nimeni nu joacă fotbal cu adevărat.

Comentarii (35)Adaugă comentariu

adi_stelistul (454 comentarii)  •  18 aprilie 2012, 10:31

Acum sincer, daca Sportul ar juca toate meciurile cum l-a jucat pe cel cu Dinamo sau Concordia ca pe cel cu Rapidul n-ar mai fi echipe mici. Nu? La fel, daca Sportul ar juca cum a jucat cu Steaua iar Concordia cum a jucat cu Dinamo ar fi amandoua in situatia Mioveniului. Sunt mici pentru ca n-au resurse sa fie altfel (si nici constanta) dar mai au rabufniri care le ajuta sa mai ridice din cand in cand gura deasupra apei pentru cate o portie de aer.
Poate ca e adevarat si ce insinuati, dar forma de moment a unei echipe nu dovedeste nimic. Daca a jucat prost cu Steaua, atunci cum a jucat Sportul cu Astra? Acolo care e explicatia?

Vlad (11 comentarii)  •  18 aprilie 2012, 10:47

Rezultate bune, dar datorate mai curand norocului…. si Ciubotariu il incercase pe Dorel Stoica degeaba, cu rezultate dezastruoase. Tot ce a facut a fost sa castige niste timp…. il foloseste cu folos? pentru ca in astea 2 meciuri, Dinamo a jucat la fel de prost ca inainte.

Razvan Apetroaei (1 comentarii)  •  18 aprilie 2012, 10:58

Domnule Geambasu, prima de la fratii impresari o primiti imediat dupa publicarea articolului, sau la sfarsitul lunii?

lucian (2 comentarii)  •  18 aprilie 2012, 11:00

D-nul Geambasu-va contraziceti in vorbeled-voastra. Ori Bonetti e simbolul independentei fata de altii din club ori accepta telefoanele actionarilor!!!

Edi (3 comentarii)  •  18 aprilie 2012, 11:08

Nu, Concordia a aratat mai bine in meciul cu Dinamo, fata de cel cu Rapid. Concordia a ratat ocazii imense cu Dinamo, avand in fata un portar norocos, in timp ce cu Rapid a avut o singura ocazie, in minutul 90+2. Dar Dinamo si-a luat mai multe masuri de precautie, fiind avertizata de rezultatele bune ale ilfovenilor, in timp ce Rapid a privit meciul de sus.

SUN DANCE KID (39 comentarii)  •  18 aprilie 2012, 11:23

Cam dur articolul la adresa lui Bonetii mai ales ca de abia a sosit . O critica la adresa lui ar fi binevenita peste 5,6 etape dacă e cazul nu acuma . Cit despre Niculae nu inteleg ce ai vrut sa spui ! Mai bine ne-ai spune ce stii tu despre asa zisa ” pubelgie ” in mod sigur ai tu informatiile tale .

dd (1 comentarii)  •  18 aprilie 2012, 11:41

ca de obicei un articol stupid si fara sens

laurentiu (32 comentarii)  •  18 aprilie 2012, 11:48

parca l-as citi pe cornel dinu,un articol jalnic.

conasu (21 comentarii)  •  18 aprilie 2012, 12:04

Eu admir in general ironiile tale, dar te intreb : tu cum percutai daca te suna Gazzetto dello Sport ? Cred ca te barbiereai in avion ! In orice caz nu se compara cu „percutarile” din alte ….cartiere !

red77 (6 comentarii)  •  18 aprilie 2012, 12:10

oare de ce toti stelistii fanatici au senzatia ca sunt specialisti in problemele clubului dinamo ?

satana (1 comentarii)  •  18 aprilie 2012, 12:16

Am citit articolul fara sa vad autorul. A fost foarte usor sa il ghicesc. Ca intotdeauna multa verticalitate in tampeniile expuse, majoritatea nascute din 2 etape si 3 meciuri

ionut.07 (3 comentarii)  •  18 aprilie 2012, 12:22

Domnule Geambasu, aveam o cu totul alta parere despre d-voastra. Nu numai despre jurnalistul Geambasu, ci si despre omul Cristian Geambasu.
Tin sa fac observatia ca va incurcati in propriile idei. Bonetti, nu poate exprima simbolul independentei din moment ce este loial actionarilor. Logic vorbind, se poate?
Cat despre prestatiile echipelor mici, este dubios cum ati facut radiografia meciului de la Chiajna, insa ati uitat sa analizati si meciului Sportului din Ghencea sau a Universitatii Cluj impotriva Stelei. Nu spun asta pentru a da peste cap „moralitatea” fotbalului romanesc. Vreau doar sa subliniez ca, tocmai, aceasta este principala trasatura a echipelor mici: lipsa constantei. D-voastra, ca un jurnalist de sport cu state vechi, ar fi trebuit sa stiti mult mai bine decat mine.

C. Lularu (9 comentarii)  •  18 aprilie 2012, 12:25

Dezarmanta logica, d-le Geambasu: i-a raspuns lui Badea la telefon, deci e lipsit de independenta si verticalitate. Presupun ca antrenorii complet independenti si verticali sint numiti la echipe prin gratia divina, care coboara pe pamint sub forma arhanghelului Gavriil pentru a-i ruga sa accepte postul. Mi se pare o lipsa de bun simt sa pui la indoiala verticalitatea lui Bonetti cind te numesti Geambasu si te vede o tara intreaga cum te guduri pe linga interlocutorii tai mafioti.

Vanelul (2 comentarii)  •  18 aprilie 2012, 12:54

Mai oameni buni voi nu cititi inainte sa scrieti comentarii? Omu a zis lucruri ok despre Bonetti. Ce sariti asa ca arsi? Cititi intai articolul cu atentie si dup-aia comentati.

Cristian Geambaşu (301 comentarii)  •  18 aprilie 2012, 13:05

ionut 07
Daca citeai atent sau citeai pur si simplu textul vedeai ca m-am referit si la meciul Sportului din Ghencea.

Altfel, tot asa, daca se citea pur si simplu textul, reiesea foarte clar zic eu ca nu mi se pare in regula felul in care percutat Bonetti la primul telefon de la Badea, nu faptul in sine ca a acceptat sa antreneze pe Dinamo.

PS Dinamo nu e totusi in fotbal ce e Gazzetta dello Sport in presa, apropo de presupusa mea reactie la un ipotetic telefon de angajare de la cotidianul italian.

costacurta (6 comentarii)  •  18 aprilie 2012, 13:25

BINE PUNCTAT, DOMNULE GEAMBASU.

disneyland (15 comentarii)  •  18 aprilie 2012, 13:32

In mare sunt de acord, desi Bonetti e una dintre febletile mele. Chestia cu care nu sunt de acord e ca fratii Becali nu ar mai avea pe cine sa impuna la Dinamo. Sa nu uitam ca returul trecut Dinamo i-a repus pe picioare fizic pe Gaman si Barboianu pentru ca impresarii sa ia un comision mai mare in vara. Sa nu uitam ca Munteanu si Danciulescu au jucat meci de meci in tur in pofida faptului ca atarnau ca pietrele de moara (aia cu „cel mai bun pasator” e buna de cascadorii rasului), iar in iarna li s-au prelungit contractele (plus un comision la impresari, desigur). Sa nu uitam ca Alexe e cel mai slab din echipa de 2 ani, dar i se tot dau sanse pe care Bakaj, Paun si multi altii nu le-au avut niciodata. Sa nu uitam cum a sosit in iarna marele Platini, brazilianul care pana la 28 de ani nu a impresionat pe nimeni…

Eu nu zic ca Bonetti e un mare antrenor, sau ca o sa faca minuni la Dinamo. Dar, cu el antrenor, macar stiu ca Moti e in teren si Luchin pe banca (o greseala imensa dupa parerea mea) pentru ca asa considera antrenorul, nu pentru ca asa dicteaza Giovanni.

Bogdan (1 comentarii)  •  18 aprilie 2012, 14:52

Bun articolul. Imi place.Sunt curios cand o sa ne trezim cu totii. Fiecare echipa mare, are radacini in echipele mici. Nu stiu cati dintre voi aveti habar de pariurile pe liga 1 din Mexic, Brazilia, etc. Liga noastra este coordonata si condusa de niste oameni fara caracter.
Daca nu stiati, va spun eu: Steaua va fi campioana Romaniei editia aceasta. Deja se stie.(de unii doar)

unul (10 comentarii)  •  18 aprilie 2012, 17:41

Da, articol bunicel,totusi, nu sunt de acord cu inceputul lui:” Italianul mai incearca o data”. D-le Geambasu, au mai incercat si altii, Lacatus de trei ori, Stoichita, Andone, etc.., ca de, noua romanilor ne place ciorba reincalzita, spre deosebire de don Fabio.

Vlad A. (1 comentarii)  •  18 aprilie 2012, 17:50

Citez:
„PS Dinamo nu e totusi in fotbal ce e Gazzetta dello Sport in presa, apropo de presupusa mea reactie la un ipotetic telefon de angajare de la cotidianul italian.”

Corect domnule Geambasu, cum sa fie Dinamo in fotbal ce e Gazzetta dello Sport in presa? Dinamo reprezinta in fotbal infinit mai mult decat ziarul acela in presa. Cand in redactia ziarului Gazzetta dello Sport o sa moara un jurnalist muncind pentru acest ziar (imbracat cu ceva roz – culoarea ziarului), asa cum a murit Catalin Haldan pentru Dinamo Bucuresti in rosu si alb, atunci sa va permiteti sa exprimati asemenea mesaje acide. Nu are rost sa vorbesc despre istoria clubului Dinamo si vremurile apuse in care echipa de fotbal avea un joc stralucitor ce producea rezultate impresionante. Dinamo 84 este una din cele mai bune echipe de fotbal din istoria fotbalului romanesc, daca nu cea mai buna. In orice caz, prima din Romania care a ajuns in semifinalele Cupei Campionilor Europeni. V-ati trezit domnule Geambasu? Pe parcursul istoriei, la Dinamo au venit jucatori care ar fi dat si bani de acasa pentru a imbraca tricoul acestui club macar o data. Oare la ziarul precizat mai sus, ar veni cineva sa dea bani de acasa, doar ca sa lucreze pentru el?

EDDY_RO_BUC (3 comentarii)  •  18 aprilie 2012, 18:28

DRAGA CRISTI ESTI UN PIC TENDENTIOS…UNDE ANTRENASE MOURIHNO INAINTE DE CHELSEA?NICAIERI …FUSESE ETERNUL TRANSLATOR SI SECUND AL LUI SIR BOBY ROBSON NU?! SI TOTUSI ESTE CEL MAI BINE COTAT ANTRENOR…NICI MACAR NU A JUCAT FOTBAL VEODATA….MACAR BONETTI DE BINE DE RAU A SI JUCAT LA UN NIVEL INALT SI A INCEPUT MUNCA SI DE JOS,NU A GASIT UN PATRON CA ABRAMOVICI…PLUS CA CRISTI ESTO TOBA DE FOTBAL,UITATE CA IN ITALIA NU SE NUMESC LA APELUL BOCANCILOR -CA LA NOI-ANTRENORI TOTI FOSTII JUCATORI…TREBUI MULTA MUNCA SA AJUNGI SA ANTRENEZI IN SERIE A…DA BONETTI PT ROMANIA PT DINAMO ESTE IDEAL.

groparu (13 comentarii)  •  18 aprilie 2012, 18:36

Articolul contine multe ironii fine poate greu de inteles pentru unii. Daca ar fi fost mai direct (ex aluzia la „tinerelul” Dorel Stoica ) s-ar fi priceput ca in Romania nivelul fotbalului e atit de scazut deoarece joci cu ce ai , apoi cu putine exceptii joci cu cine se multumeste cu putini bani (valabil si in cazul antrenorilor ) . Potentialul „uman” in fotbal escazut deoarece tinerii nu au acces din cauza strainilor dar si al monstrilor sacri autohtoni.Ei bine la Dinamo aici e problema. Cei trecuti de 30 de ani nu mai au vigoarea fizica sa reziste unor perioade cu meciuri la trei zile. Campionatul e un maraton si iti trebuie un lot puternic si bine pregatit fizic. Ori la Dinamo , pe criteriul experientei, au fost retinuti batrinii si li s-a dat pas tinerilor. Lucrul acesta se vede in modul in care se desfasoara echipa pe teren in acest retur. Sint aceiasi oameni dar obositi rau. Asa se face ca de facto pe teren 3-4 jucatori fac figuratie. Daca adaugam si carentele de ordin tehnic al altor jucatori si lipsa de idei tactice ale fostului anternor e normal ca echipa sa aiba alta fata. Poate ca Boneti va sesiza aceste aspecte si va renunta la numele mari intinerind masiv lotul. Fara suparare , fotbalistii cu renume si-au facut datoria fata de fotbal. Dar a venit timpul sa-si atirne ghetele in cui. Cu ei pe teren nici mama lui Bonetti nu va reusi sa faca echipa sa joace.

EDDY_RO_BUC (3 comentarii)  •  18 aprilie 2012, 18:38

DRAGA CRISTI DUPA CUM VEZI AI NUMAI CRITICI NICI MACAR O PARERE PRO..CA DOVADA CA SUPORTERII SIMPLI,CEI CARE CUMPARA ZIARUL SAU IL CITESC PE NET NU POT FI MASA DE MANEVRA ASA CUM SUNT MULTI JUCATORI SAU ZIARISTI…MA MIRA UN LUCRU TARE CA AI AJUNS SA JUDECI UN OM DUPA 2MECIURI MAI ALES STIAM EU CA AI FI DINAMOVIST(AM INTELES PROST?!DESI NU AR FI NIMIC ANORMAL SA ABROBI SAU INFIRMI CU CE ECHIPA TII..)
P.S. DECI PRIMA DATA E UN FEL DE NICIODATA LA BONETI CU 6 MECIURI…POATE ACUM VA FI LASAT CU ADEVARAT SA AIBA UN MANDAT CAP COADA,SI APOI SA FIE JUDECAT SI DACA UN PRESEDINTE IL CHEAMA LA NEGOCIERE PT CA ERA LIBER DE CONTRACT AI FI VRUT SA NU VINA?DINAMO ESTE UN NUME MARE,PESTE TOT UNDE AM FOST IN ITALIA CAND VORBEAM DE FOTBAL SI SPUNEAM DE DINAMO AUZISERA TOTI…ASA CA…CUM SA REFUZI DINAMO????

telu (1 comentarii)  •  18 aprilie 2012, 18:43

„…Cu vorba bună şi cu ajutorul domnului…”
In situatia de mai sus, „domnului” se scrie cu D mare.
Ce urmeaza (Al domnului Badea) se scrie cu d mic.

Lucian (10 comentarii)  •  18 aprilie 2012, 19:51

… Si o presa in care nimeni nu „scrie” nimic! A, ca mizgaleste acolo, cite unul, cite ceva… Asa ca, incercind sa judecam fiecare dupa competentele sale, ce-ar fi sa te uiti, mai intii, la ineptiile care apar zilnic in „fituica” asta, si, abia dupa aceea, la ce face Bonetti, sau cine stie cine altcineva!

calinescu_ (18 comentarii)  •  18 aprilie 2012, 20:08

CA DEOBICEI CRISTI INTELEGE FOARTE BINE TOT CE SE INTIMPLA LA DINAMO …!!!!
NOTRE RESPECT CRISTI ….!!!!
MUTAREA CU DOREL STOICA TREBUIA SA O VADA CIOBI DUPA PRIMA REPRIZA CU RAPID CIND S-A VAZUT CA DINAMO NU ARE MIJLOC ….!!!!
DAR S-A INCAPATINAT …..!!!
DE ASEMENEA SE VEDEA CA DANCIU SI CATALIN MUNTEANU SUNT EPUIZATI SI TREBUIE ODIHNITI …..!!!
LUCHIN ARE UNELE INTERVENTII UTILE CA FUNDAS CENTRAL DAR IN REST SE PIERDE LA FEL CA PE POSTUL DE FUNDAS DREAPTA UNDE ARE RANDAMENT FOARTE SLAB ….!!!!
DACA PITURCA A PRIMIT DE LA OPRIA CEVA ATENTII , NU INSEAMNA CA LUCHIN ARE VALOARE …..!!!!
PULHAC ISI REVINE DE LA MECI LA MECI FAPT CARE NE DA SPERANTZA ……!!!
„SHOCUL” BONETI SE PARE CA E BENEFIC SI REPREZINTA UN NOU INCEPUT ….!!!!

california (172 comentarii)  •  18 aprilie 2012, 21:34

d-le geambasu, cred ca ai stat prea mult in studioul GSP TV-ului prin preajma fratilor impresari si ti-au indus din ranza lor impotriva italianului;
de acord ca dinamo s-a calificat in finala cupei nu datorita infringerii lui bonetti ci datorita victoriei lui ciobi; cu toate acestea nu stim daca ciobi se califica la medias sau daca bonetti nu batea si el la bucuresti, asa ca „mistoul” acesta nu se sustine;
daca de maine gsp-ul ar avea nevoie de un singur editorialist, cum e cazul la antrenori, multi de acolo ati percuta la fel de repede la telefoanele angajatorilor; altfel as crede ca sunteti blegi; apoi romania nu e o tara atit de rahat precum se straduiesc sa o faca sa para acolo pe unde merg unii dintre concetateni; in plus, cred ca bonetti mai are citeva pariuri cu el insusi la dinamo si asta a reprezentat un plus de ambitie sa se intoarca; sa nu uitam ca a calificat pt. prima data in istoria fotbalului romanesc o echipa in cupele europene dupa un 0-3 acasa!
cit despre, citez: „Ce mai contează că numiţii fraţi Becali nu prea mai au materialul uman pe care să-şi fundamenteze influenţa în curtea lui Dinamo”, se stie ca majoritatea jucatorilor din lotul dinamovist este sub contract cu fratii, iar cei care nu sunt dar o sa vina, vor fi si ei; asa ca sa o lasam cu influenta ca ea a ajuns si la gsp;
mai departe, tot respectul pt. danciu ca jucator si mai ales caracter, dar pt. un antrenor care a jucat unde a jucat si a invatat, jucatorii peste o anumita virsta nu mai sunt luati in calcul la inceperea unui nou proiect; dorel (nume predestinat) nu e atacant iar in aparare virsta conteaza mai putin;
spre sfarsit o intrebare: daca ia dinamo cu bonetti cupa si campionatul ce zici?
nu ma bate pe mine grija nici a lui dinamo si nici a lui bonetti, dar parca n-are rost sa-i sarim in circa pina nici nu s-a apucat bine de treaba.

Bilete (7 comentarii)  •  19 aprilie 2012, 6:52

Sa-l mai lasam nitel pe Bonetti…sa intre in masina de tocat a actionarilr , impresarilor…

dudu (2 comentarii)  •  19 aprilie 2012, 8:17

ce mă costă să dau din gură?nimic!ba,din contră, mai sunt şi plătit bine!plus că fraierii mă cred „specialist”!e ceva,nu?mă pricep la toate că doar sunt şcolit pe vremea lui ceaşcă,adică sunt multilateral…împrăştiat!halal să-mi fie şi să găsesc proşti să mă aprecieze!partea proastă e ca nu sunt singur,o groază de alţi găinari fac la fel ,dar asta e…e destul loc pentru toţi!maimuţoi care să ne laude se găsesc,că- că- lău!

Elvir (1 comentarii)  •  19 aprilie 2012, 9:42

Dpmdv faptul ca Luchin este rezerva e cel putin dubios. A fost cel mai constant fundas dinamovist, indiferent de postul pe care a fost folosit, avand maxim 2 meciuri mai slabe in acest campionat. Nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar sa ii vezi pe Scarlatache sau Moti peste Luchin e chiar ciudat.
Cat despre rezultate, cu Bonetti echipa a reusit marea ”performanta” de a pierde la Gaz Metan, echipa pe care Ciobi a invins-o de 3 ori in acest sezon, fara a primi vreun gol. Calificarea in finala a fost obtinuta de Ciubotariu, nu de Bonetti (1-0 la Bucuresti).
Astea ar fi primele impresii, oricum munca unui antrenor sa vede cu adevarat abia dupa cateva luni.

paula drumcea (1 comentarii)  •  19 aprilie 2012, 11:19

domnule geambasu , va urmaresc comentariile despre fotbal , un sport pe care il iubesc si asta pt. ca aveti calitati care lipsesc aproape cu totul multor jurnalisti din media noastra de profil : sunteti inteligent , expunerile dvs. au un fir logic , nu ati chiulit in scoala la orele de gramatica , stapaniti pronuntia numelor straine si va exprimati obiectiv , fara „ura si partinire ” .
pt. ca v-am urmarit aseara ( meciul chelsea – barcelona ) vorbind despre dieta barcelonei cu un oarecare subanteles ( mai exact despre ceea ce mananca fotbalistii acestei echipe !) va rog sa ma lamuriti , sunt o fan-a a echipei si chiar ma intereseaza !
va multumesc si va doresc sanatate si impliniri personale si profesionale !

Ion Conti (18 comentarii)  •  19 aprilie 2012, 13:50

Domnul Geambasu este obiectiv ,dar si sensibil.Nu putea sa scrie decat ceea ce simte,pentru ca si prin venele lui curge sange alb -rosu.Scrie dar si cu dezamagirea unui suporter adevarat care a sperat an de an ca la Dinamo se va schimba ceva.Dar din pacate nu s-a schimbat aproape nimic.A plecat trompetistul -caricatura Turcu si a venit TOP MODELUL Dragos Savulescu.In planul reorganizarii,al managementului sportiv si al performantei nu s-a intamplat nimic, pentru ca domnul Nicolae Badea nu se pricepe la fotbal.Daca asta vara nu era Cristi Borcea si cativa sfatuitori care se pricep la fotbal Ciobi si Marius Nicolae nu se gaseau la Dinamo.Fler si inspiratie de moment .Fara ele atunci,astazi Dinamo se batea la retrgradare.Pentru ca nu are un lot cu jucatori de valoare.Din actualul lot daca asi opri 7 jucatori.Apararea este varza ,la mijloc nu are un jucator de clasa care sa faca legea ,iaR IN ATAC LA O ACADERE DE FORMA A CELOR 3 se vede in rezultate ce face Dinamo.Rezultatele lui Dinamo de anul trecut se datoreaza formei de exceptie avuta de cei 3 mohicani,Nicolae,Danciulescu si Catalin Munteanu.S-a vazut in retur ,lipsa lor de forma a facut ca Dinamo sa aiba asemenea rezultate.Am mai spus ,daca nu se investeste in jucatori de valoare la anul Dinamo se va bate la retrogradare.Dario Bonetti este o alegere buna pentru Dinamo,dar trebuie ajutat.Nu trebuie lasat singur asa cum au fost lasati Rednic si Ciobotariu.Fara ajutor de la conducere,cu toate ca este un antrenor bun ,ii va fi foarte gru.Eu ii doresc succes ,sa faca o echipa puternica ,sa ia cupa si campionatul.Dupa atata timp de seceta ar fi cazul sa ploua cu trofee si prin curtea lui Dinamo.Altfel se vor tavali pe jos ciobanul Becali si badaranul Copos.

ionut.07 (3 comentarii)  •  19 aprilie 2012, 14:12

Domnule Geambasu, va multumesc ca dintre atatea comentarii, ati ales sa raspundeti tocmai la al meu. Tin sa precizez ca am citit „pur si simplu” articolul, altfel nu postam. Nu stiu, insa, in ce masura ati citit d-voastra articolul meu. Nu am spus ca nu ati mentionat acea partida Sportului, ci doar ca nu ati facut o analiza a meciului, asa cum ati facut la meciul Chiajnei cu Dinamo. Cat despre acel ziar din Italia…este mai mult decat inutil sa comparam o echipa de fotbal cu un ziar.

mihai (4 comentarii)  •  19 aprilie 2012, 20:30

nu sunt fan dinamo si nu ii iau apararea lui bonetti dar, intr-o saptamana nu putea sa faca mai mult nici capelo. trebuie sa avem rabdare ptca adevaratul bonetti se va vedea abia din sezonul urmator. pentru moment, are rolul unui selectioner si nicidecum al unui antrenor. ca a respuns asa urgent la „chemarea” lui dinamo, pai era si normal sa raspunda din moment ce era liber si mai ales disponibil. …nu il simpatizez pe bonetti dar, dupa „episodul” liberec, merita o adoua sansa mai ales ca a fost indepartat intr-un mod rusinos. mai mult, de cand a venit, dinamo joaca mai bine fata de ultimele meciuri cu ciobotariu.

Murmurel Vergeanu (1 comentarii)  •  19 aprilie 2012, 20:49

D-le Geambasu, ar trebui ca jurnalistii sportivi sa fie obiectivi sau ar trebui sa se straduiasca sa fie obiectivi. Cind se vorbeste despre Dinamo, se schimba la majoritatea jurnalistilor GSP si tonul si vocabularul. Faptul ca d-voastra strimbati din nas cind e vorba de Bonetti si revenirea lui, chiar daca a antrenat Stabia, a jucat la Juve nu la Steaua sau Buzau si nu trebuie uitat faptul ca ceea ce intelege el prin fotbal e prin natura lucrurilor un aport benefic pt. liga. Faptul ca va uitati cam de sus la Dinamo, acum, dupa ce echipa d-voastra a fost in moarte clinica buna bucata de vreme si incepe incet sa se mai miste, nu se potriveste cu meseria pe care o exercitati. Sper numai ca Bonetti sa fie lasat sa lucreze in liniste si va veti convinge singur daca are sau nu stofa de antrenor. O revenire dupa o cadere psihica de felul celei suferite de dinamovisti se remonteaza numai in timp si timp nu are nimeni in liga lui Mitica bucatarul. Nu uitati ca vine derbiul pe care credeti ca-l aveti in buzunar si sa nu aveti surprize!Toata presa vuieste de Jiji si Steluta, day in day out! O mare plictiseala s-a asternut peste mass-media sportiva romaneasca. Incercati sa fiti mai obiectiv pt. ca indiferent de argumentatie sinteti total previzibil si e lesne de ghicit la ce poarta jucati. In rest, sa auzim numai de bine!

Comentează