Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Un om curajos

Este potrivit ca marile personalităţi ale sportului să îşi bage nasul în politică? E de nasul lor? Guardiola ne propune un răspuns

Permalink to Un om curajos
duminică, 18 noiembrie 2018, 1:58

Pep Guardiola se implică prin acţiuni concrete în mişcarea pentru independenţa Catalunyei. Acum câteva zile, antrenorul lui City s-a întâlnit cu Jordi Cuixart şi Oriol Junqueras, lideri ai curentului separatist. De fapt, i-a vizitat în arestul de la închisoarea Lledoners. Acolo unde cei doi efectuează arestul preventiv, în aşteptarea sentinţei. Cuixart riscă 17 ani de închisoare, Junqueras, 25.

Nu contează dacă are dreptate!
Nu prea este despre fotbal, nu-i aşa? Şi dacă nu este despre fotbal, despre a număra cornere, auturi şi faulturi nu e treaba noastră. Ştiţi că aşa gândesc mulţi. Uite că Pep are altă părere! El nu se refugiază într-un palat între ai cărui pereţi respiră doar fotbalul pur şi unde singura muzică posibilă este aceea din Champions League. I-ar fi foarte simplu. Înţelegeţi? Nici nu contează dacă Pep are sau nu dreptate, el propune o atitudine civică. Mesajul lui este de implicare în viaţa cetăţii. Cetatea lui Pep este Catalunya, cu capitala la Barcelona.

Farmecul muncii în echipă
Celebrul antrenor a fost amendat de UEFA cu 20.000 de lire pentru că nu s-a sfiit să susţină mişcarea de independenţă a Catalunyei. A făcut-o sistematic prin declaraţii neechivoce şi prin gesturi demonstrative, cum a fost acela de a purta o fundă galbenă în timpul partidelor disputate de Manchester City. Recenta vizită la închisoarea Lledoners a fost explicată limpede. „Puteţi să mă suspendaţi cât vreţi, Premier League, UEFA, FIFA, eu tot îi voi sprijini! O fac pentru că oameni curajoşi stau acum după gratii”. La rându-le, „oamenii curajoşi” i-au mulţumit. „Ne-ai reamintit că munca în echipă nu are limite. Recunoştinţă eternă”. Frumos! Parcă prea frumos.

Ce ne facem cu ceilalţi?
Ce ne facem totuşi cu acei catalani care ţin cu Barcelona la fotbal, dar nu au votat pentru independenţă? Lor ce le transmite Pep? Că îi tolerează? Că îi acceptă şi aşa, cu defectul ăsta de a nu dori separarea de Spania? Fiindcă nu toţi sunt adepţii celebrului banner „Catalunya is not Spain”. Este adevărat că 92% dintre cei care au participat la scrutin au spus „Da”, dar participarea la referendum a strâns doar 43% dintre cetăţenii cu drept de vot din provincia autonomă a Catalunyei. 57% dintre locuitorii acesteia nu şi-au exprimat opinia, iar sondaje independente pretind că raportul separatişti/unionişti este chiar subunitar. Acolo sunt răni vechi, de pe vremea Războiului Civil dintre anii 1936-1939. Este o istorie complicată şi dureroasă pe care Pep o cunoaşte probabil.

Don Quijote nu era catalan!
Poate că Guardiola greşeşte şi se luptă cu morile de vânt ca Don Quijote. Care era castilian, apropo! Implicarea lui este însă semnul unei conştiinţe civice. Este un om căruia îi pasă în ce fel de lume trăieşte. Şi nu trăieşte doar ca să acumuleze bogăţii. Marii sportivi şi marii antrenori sunt surse de inspiraţie pentru oamenii de rând.
Apropo de vizaviul dintre marii sportivi şi personalităţile sportului, de o parte, şi societate, de cealaltă. Aţi observat că ai noştri, indiferent de vârstă, sex sau sport practicat, sunt susţinători ai Puterii? Indiferent cum se numeşte ea. Nu că ne-am dori să critice nepatriotic raportul MCV, dar aşa, ca chestie.

Comentarii (39)Adaugă comentariu

Alex Marius (1 comentarii)  •  18 noiembrie 2018, 14:16

Este adevărat că 92% dintre cei care au participat la scrutin au spus „Da”, dar participarea la referendum a strâns doar 43% dintre cetăţenii cu drept de vot din provincia autonomă a Catalunyei. 57% dintre locuitorii acesteia nu şi-au exprimat opinia Afirmație tipică unui propagandist . Contează ăia care au fost la vot . Altfel nu s-ar mai organiza alegeri . Pt proști merge asta cu 57% nu și-au spus opinia , proștii vor înțelege că ăia au fost împotrivă .

Shved (1 comentarii)  •  18 noiembrie 2018, 14:21

Geambașule , mai bine rămâi la numărat de cornere că dacă continui cu subiecte cu tentă politică te faci *** precum Tolontan. Nu+ți face griji , sunt destui securiști care sa critice puterea . O singură putere . Daca și tu ai habar de MCV ....

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Urod (270 comentarii)  •  18 noiembrie 2018, 14:34

Este foarte sensibil acest subiect... Nu stiu daca are sa nu rost, politica in sport. Popularitatea pe care ti-o câștigi intr-un anumit domeniu, nu înseamnă ca este corect sa te folosești de ea in alt domeniu, politic cum este in cazul de față. Nu cred ca este normal asa ceva, este doar treaba politicienilor si așa ar trebui sa rămână. De exemplu Trump, ce treaba are el cu politica...?!!!... Și-a castigat popularitatea in cu totul altceva decat din politică, și a ajuns președinte. Dacă ar fi activat ca politician o perioada de timp, sa zicem 8-10 ani, să demonstreze ca stie politica si dupa aceea sa fi candidat. Daca Pep Guardiola, prin notorietatea care o are, influenteaza oamenii spre dezastru.... Cine plătește...?!!!...Nu inseamna ca daca suntem niste genii in domeniul in care activam, ne pricepem așa peste noapte si la politică. Daca traia Einstein acum, ar fi trebuit sa daca politică...?!!!... Eu cred ca fiecare trebuie sa-si faca meseria la care se pricepe, altfel ne trezim ca niște pleziristi, ajung sa distrugă lumea.... In perioada asta cand trăim pe un butoi cu pulbere, atat ar mai trebui, sa vina un ageamiu și sa distruga tot... Uita-te la noi, ce se întâmplă cand in politica apar ageamii si hoți. Un dezastru..!!!!... Sa nu se înțeleagă ca din exemplele pe care le-am dat mi-ar place de ruși sau de Putin, dimpotrivă, dar peste tot e mana lor... Atentie mare Cristi, la ce se întâmplă la noi...nimic nu este intamplator. De exemplu lui Cozmin Gușă, tare mult ii place de Moscova... Dar asta-i alt subiect, care are legatura și el cu sportul... Mai precis judo-ul.

Carol K (146 comentarii)  •  18 noiembrie 2018, 14:39

Pep este catalan si se implica personl in crezul sau, in afara arenelor sportive, pur si simplu a fost in vizita la niste prieteni. E mare diferenta intre el si jucatorii care-si incruciseaza degetele stiind ca toata planeta ii vede cu ajutorul camerelor focalizate pe ei ori "suporterii" care in timpul desfasurarii unor meciuri oficiale baga pancarte care sa cultive razboiul rece intre un stat si o etnie sau intre o grupare separatista si restul tarii... Catalanul Pep Guardiola are convingerile sale iar in afara stadionului poate ca arata discret lumii ca-si accepta prietenii asa cum sunt ei, poate chiar le si impartaseste opiniile dar ... fara a cauta in mod explicit sa fie popularizat pentru asta in sensul sa transmita un mesaj incitator celor care sunt pentru sau impotriva parerilor sale. Nu traim in vremea Inchizitiei sa fim pedepsiti pentru convingerile asumate. Acei domni nu sunt in inchisoare pentru asta.

xstelu (63 comentarii)  •  18 noiembrie 2018, 14:42

@shved.maahh nila,securache nu critica puterea o,sprijina.contrar intelegerii tale,or a mistificarii adevarului relevat si revelat pe care cu mare scremere incerci sa l duci in roare.lasa ,nu te chinui.alde marius alex,cand n ai ce scrie ,cand minte nu i ,ia popcornul si injura vartos tot ce se intamplA IN MECIUL LA CARE TE UITI SI ORICUM NU L PRICEPI.CONCHID ,PE SCURT C GEAMBASU,ROCK ON.

zorrozabal (151 comentarii)  •  18 noiembrie 2018, 15:19

Domnu' Geambasu!Il prezinti pe Guardiola intr-o lumina favorabila- pentru ca face propaganda pentru separarea Cataloniei?De ce?Asa,pentru ca e trandy-in epoca lui Soros?Dar de aia de pe la Koloszvar, care "s-au saturat de Romania"ce parere ai?

Aurel (75 comentarii)  •  18 noiembrie 2018, 15:32

Cristian, ce am scris în precedentul tău articol, e valabil și aici deoarece practic e același subiect. Aș adăuga doar atât: cu cât privești mai mult în societate, cu atât vezi mai mult (și mai bine).

di livio (158 comentarii)  •  18 noiembrie 2018, 16:01

Ana Bogdan locu 27 WTA, conform gsp.ro...articol nesemnat,of course...inca o scaritza data de Tzepelin.ro, ezact ca aia a lu Gicutu Grozav...pa ala l-au dat afara de la Dinamo, voi nici scuze nu aveti la voi...si inca o cenzura de la dom injiner

Andrei F (698 comentarii)  •  18 noiembrie 2018, 16:14

Desigur,civismul reprezinta ceva dar la fotbal tot sportivitatea trebuie sa invinga...Guardiola poate sa faca ce vrea in afara fotbalului dar ca antrenor trebuie sa fie fairplay si cu echipele adverse.Imi amintesc cum imediat dupa Revolutie echipa Craiovei juca in Franta si domnii francezi intrerupeau transmisiunea si introduceau caricaturi in majoritate jignitoare pentru fotbalistii olteni...Acum astfel de caricaturi mai apar in emisiuni dar nu sportive...Sunt destule locuri pentru dezbaterile politice si ar mai fi o nuoanta...Copiii de pe stadioane de ce trebuie indoctrinati politic ...?Parca indemnam copiii sa faca sport si nu politica...

Kox (2 comentarii)  •  18 noiembrie 2018, 16:20

Doar imaginati va ca toti sportivii si antrenorii vor comenta politica inainte si dupe meci!

Cosmo (70 comentarii)  •  18 noiembrie 2018, 16:22

Ardealul independent!

Kox (2 comentarii)  •  18 noiembrie 2018, 16:24

Doar imaginati va toti sportivii si antrenorii purtand dialoguri politice inainte si dupa meci !

teo stemate (14 comentarii)  •  18 noiembrie 2018, 17:00

"aşa, ca chestie" îşi poate încheia discursul o cucoană cu bigudiurile-n cap, nu un jurnalist care se vrea serios. De fapt, tot paragraful final din articol e vag, lipsit de sens. "Apropo de vizaviul..." mi-a plăcut; nici Ziţa, ieşind de "Iunion", n-ar fi zis-o mai bine: "Ah! mamiţo! menuetul lui Pederaski... mă-nnebunesc!"

Bârgaoanu Dragoş (48 comentarii)  •  18 noiembrie 2018, 17:47

57% reprezintă masa de indecişi.La următorul referendum EI vor înclina balanța.Pt.EI se dă lupta!!!Tabăra care va avea argumente mai solide şi mai multă dreptate, va câştiga această luptă!Acelaşi lucru se'ntâmplă şi în Scoția, şi în Irlanda, şi la noi, cu psd-ul.Cu cât oamenii de rând sțiu cum să-şi ia o informație mai corectă, neinfluențată de propagandă, cu atât rezultatele sunt mai aproape de adevăr!ASTA SE POATE FACE, NUMAI PRIN.... E D U C A Ț I E!!!

constantin (241 comentarii)  •  18 noiembrie 2018, 19:12

Nu cred că o să vă placă acest comentariu, dar întodeauna mi-am exprimat convingerile cu sinceritate, pentru că şi mie îmi pasă în ce lume trăiesc. 1. Guardiola are tot dreptul să se implice în politica din Catalonia ( o să-i spun cum zice Pep, Catalunya, atunci când o să spună şi el Bucureşti - România, aşa cum spun eu), deşi nu sunt de acord cu ideile sale. În anul 1469, Ferdinand I de Aragon şi Regina Isabella a Castiliei se căsătoresc, unind astfel cele două regate, formând Regatul Spaniei. Noi am unit cele trei principate în 1918 şi considerăm că actul de la 1 decembrie 1918 este ireversibil. Nu suntem de acord cu ieşirea Kosovo din Serbia, de ce am fi de acord cu ieşirea Cataloniei (o parte din Regatul Aragon) din Spania? A fost rău cu Franco? A fost, dar şi-au amintit acum? Au uitat că Franco i-a ţinut departe de Al Doilea Război Mondial? Spania a fost ţară nonbeligerantă, ca Elveţia, deşi ei au trimis nişte trupe să lupte contra URSS-ului. Nesemnificativ. A fost război civil, da, pentru că URSS-ul pusese ochii pe Spania şi o dorea comunistă. S-a opus nenorocitul de Franco... Ar fi avut secera şi ciocanul pe steagul ăla frumos. Ar mai fi avut succesul economic de astăzi? Nu cred, ar fi fost un Neptun la Marea Mediterană. Dar ei nu au trăit comunismul ca să realizeze ce viitor aveau dacă Franco pierdea războiul civil. Astăzi au ajuns bogaţi şi li se pare că alţii profită de pe urma lor? Nu le este ruşine? De solidaritate au auzit? 2. Nu pot să ratez MCV-ul...simt furnicături în degete... Să recapitulăm: Nenoricitul de PSD-ul modifică Legile Macovei, zise ale Justiţiei, alea prin care Macovei a decis ca procurorii şefi să nu mai fie numiţi de CSM, profesioniştii din domeniu, ci de Băsescu, un om politic. Iar punctul de vedere al CSM-ului devine consultativ. Schimbare la 180 de grade. N-a protest nimeni, n-a zis nimic Bruxelles-ul, haştagRezist copilărea fericit, iar Băsescu a devenit şeful procurorilor. A numit la şefia Parchetului General pe Nimeni în drum din Sibiu, cu aviz negativ de la CSM. Nici nu mai conta CSM-ul... profesioniştii vorbeau în van, fostul procuror comunist Macovei îi scosese din joc. A început festivalul de nereguli: protocoale secrete, numiri de complete pe alese, câmpul tactic, preşedinta ÎCCJ se declară partener necondiţionat al DNA-uli (motiv de demisie în orice stat civilizat), procurorii de elită de la Ploieşti te arestau dacă îi înjurai de mamă, falsificare de probe, incriminări pe alese... Am auzit înregistrări la TV şi nu contează cine le-a dat, cine le-a făcut, contează doar ce spuneau acei procurori. Nu a negat nimeni veridicitatea înregistrărilor. Vine PSD-ul şi modifică Legile Macovei...nu spun dacă sunt bune sau rele, nu asta este important atunci când vorbim de concluziile MCV-ul prezentat de Frans Timmermans. Acesta a spus că legile încalcă principiile statului de drept şi afectează lupta împotriva corupţiei. Doamna premier Veorica, aşa cum îi spune haştagResit, a mers la Bruxelles împreună cu domnul profesor Tudorel Toader ca să clarifice situaţia. Domnul Timmermans a vorbit la modul general, iar domnul Toader i-a cerut să treacă la chestiuni concrete. Unde am greşit? Articolul, paragraful...că nu există lege fundamental proastă. Domnul Timmermans n-a fost capabil de o asemenea discuţie şi a spus că ... va vorbi în concret altădată... POFTIM? Ăsta-i răspuns de înalt funcţionar european? Am venit să clarificăm nişte chestiuni şi nu eşti pregătit? Pe câţi bani îţi permiţi asta, domnule? Nu îţi este ruşine de incompetenţa pe care o afişezi cu atâta nonşalanţă? Nu sunt bune legile justiţiei... Admitem! Dar cum am încălcat principiile statului de drept şi cum afectăm lupta împotriva corupţiei? Avem dreptul să ştim? Ai obligaţia să ne spui? Ne tratezi ca pe apaşii europei? Pe banii noştrii?...Nu i-a păsat şi a dat MCV-ul aşa cum ştim, ba a mai pus şi sare pe rană: Bulgaria este situată înaintea României... Bulgaria, cea care a refuzat să înfiinţeze DNA, cea în care se execută oponenţii în centrul Sofiei. Păi bă, băiatule, din acest moment nu te mai iau în serios. Pentru că eşti neserios. Şi mai ştii ceva, eu am fost un european optimist, chiar euforic, iar tu ai făcut din mine un eurosceptic, unul care este în stare să voteze cu extrema dreaptă doar ca să te vadă pe tine plecat de la Bruxelles. Ştiu că este rău cu extrema dreaptă, dar măcar ăia spun ce gândesc, sunt mai cinstiţi ca tine. Cui pe cui se scoate. Eu am votat PSD-ul în 2016, pentru prima dată, sunt votant de PNL şi PNŢ CD din 1990, dar pentru votul pro MCV, PNL-ul nu va mai primi votul meu niciodată. Vorbim de un MCV fără motivare. Când o instanţă te condamnă, nu spune că ai încălcat Codul penal, ci articolul şi modalitatea. Timermmans nu a spus articolul / articolele şi modalitatea. Înţeleg că Timermmans va candida la şefia socialiştilor europeni şi este singur... Era şi un bulgar, dar cum Bulgaria a fost lăudată nici bulgarul nu mai are pretenţii... Dacă PSD-ul îl va vota sau nu-l va desfiinţa în congresul respectiv, nu va mai avea votul meu niciodată. Socialiştii din România, Polonia, Italia, Slovacia şi Ungaria au toate motivele să voteze împotriva acestui ins, aşa cum au vota la MCV... Alegerile europarlamentare din primăvară sunt extrem de importante şi nimic nu este sigur. Urmează să aterizeze în Europa Steve Bannon... Înţeleg că staful lui s-a instalat la Bucureşti. Nu avem partide eurosceptice în România? Vom avea... Nemernicul de Timermmans nu realizează cât de mult rău face U.E. Domnule Geambaşu, dacă Timermmans vă spunea că articolul dumneavoastră încalcă principiile statului de drept şi este xenofob, admiteaţi fără o motivare? Presupun că întrebaţi ce anume deranjează, iar dacă el evita chestiunile concrete şi invoca generalităţi, cum reacţionaţi? Acceptaţi un dialog al surzilor? Dacă spunea că tot articolul este xenofob, nu-i propuneaţi să-l analizaţi literă cu literă? Iar dacă el vă spunea că...altădată, dar vă dădea un MCV de exenofob, ce credeaţi despre specimenul ăsta? Îl mai luaţi în serios? Mai dădeaţi doi bani pe ce spune el? Despre asta este vorba. Nu există motivare pentru MCV-ul României. Dacă sunteţi un om inteligent, şi sunteţi, ce argumente aţi avea să admiteţi concluziile MCV-ului, fără o motivare adevărată? Nu-mi spuneţi de Dragnea, aici este vorba de România, de români şi de modul cum suntem trataţi.

lulu (30 comentarii)  •  18 noiembrie 2018, 19:20

sigur, geambi ai dreptate, dar cu jandarmii din Franța cum râmăne? Aia au voie să gazeze, fraierii nostri nu?

zorrozabal (151 comentarii)  •  18 noiembrie 2018, 19:59

@Constantin Domnu'Constantin!Despre olandezul Timermans ne-a lamurit fostul presedinte Basescu,ca ceeace face el e o presiune pusa pe Romania, sa le mai dea niste contracte-adica bani multi-firmelor olandeze!Dar mai e o intrebare?De ce socialistii europeni-din grupul carora face parte si PSD-au votat impotriva Romaniei,crezand-o pe cuvant pe o *** ca Macovei?Victor Bostinaru-europarlamentar PSD-a explicat la A3,ca socialistii germani si-au cerut scuze si au explicat ca au votat rezolutia impotriva Romaniei- si MCV- de frica presei din Germania- care duce o campanie furibunda impotriva Romaniei-in caz contrar riscand sa nu mai fie realesi!Cine a asmutzit presa europeana impotriva tarii noastre?Stiind ca "muzica canta pentru cine o plateste"?Raspuns: serviciile!Occidentale!Alta intrebare:De ce?Raspuns:Guvernul PSD nu mai este suficient de docil!Taraganeaza acordarea de contracte oneroase firmelor occidentale,ba mai mult, vrea sa "umble" si la redeventele pentru exploatarile de gaze din Marea Neagra-adica sa le aduca la un nivel mai decent!Si exista "riscul"sa oblige multinationalele sa nu-si mai transfere profiturile in "off shorre",ca sa se sustraga de la plata impozitelor!Uite in Franta ,cetatenii au iesit in strada la proteste impotriva scumpirii carburantilor!La noi a iesit cineva sa protesteze impotriva dublarii pretului gazelor pentru populatie?Noo!la noi au iesit la protest pentru "independenta Justitiei"!Pe cand in celelalte tari ale UE se vorbeste doar de "autonomia Justitiei", la noi,vor sa ne impuna "independenta"totala a justitiei!De ce?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

17 Nentori Tirana (677 comentarii)  •  18 noiembrie 2018, 20:23

@Constantin, inca n-ai gresit desi dragul de Geambi ti-a preluat „formal“ ideili din articolul trecut. Nu te grabi cu comenarii. El este un formator de opinie, asa si trebuie. Cel putin asa sper eu. E drept ca jurnalistii adevarati trebuie sa prezinte fapte – fara sa le comenteze ! - ceva in genul cum a a inceput Digi24. In zadar caci in Ro nu se prinde nimeni. Discutii sa fie. Necesare. Nu te lasa pacalit, s-ar putea ca prietenul tau sa aiba convingeri opuse celor exprimate. Ceva gen Nea Ovi, unde eu nu mai sustin blogul, nici nu-l mai citesc, stie seful de ce dar i se filfiie. Merci nea Ovi, nu pot decit sa fac la fel. N-ai priceput ca traiesti odata cu noi. Despre subiect spun doar ca „niste oameni“ voiau sa bage ceva bani acum doi ani la Bercelona dar au renuntat. In Ro e exclus, ca cazut in cap nu-s, asa ca nu incepe cu Romania. Tata Constantine, nu stiu citi bani ai si ce faci dar imi pari boem rau. Tocmai spuneai ca ai avut un proces cistigat la Pepsi. Si ce daca ? Tocmai. ---------------- Acum citiva ani am cumparat fiilor echipament complet Spania din Barcelona, doar pentru caliate, frumusete si culori. Barca aveam, aveau pe ei toti, pina si sotia, dar ce conteaza. S-a uitat vinzatoare la noi cu o scirba de neimaginat. Am inteles dar ca roman - cum se cade - nu mi-a venit repede cum s-o bag. Asa ca i-am atras atentia ca are parizer printre otelul care sa-i indrepte fildesii ca cum stie Picaso nu-i oglinda ei. Ca sa-mi fie rusime, ca ea e serioasa si nu face *** si-a inceput sa-si cheme pretenu pa *** care ar avea o *** … pentru noi. Ce poti sa faci ma cu femeili nationaliste ? ----------------- Acum doi ani a candidat Pota sub „mandru ca sint roman !! Ionnis de roaman ce e a ratat ocazia sa candideze sub „mandru ca sint om !!“. Si de prost, sfatuit. Asta e problema draga Constantine. Inainte de a fi roman trebuie sa fi om !– Pota chiar are fantezie, ca si majoritatea celor care se proclama romani cu „pantaloni pe ei“ - nici n-au trecut pe linga romani. ---------------- PS sint onorat, egal daca am fost invitat sau am primit confirmare la invitatie. Am eu speciali dar m-as bucura sa ma intilnesc cu toti cei carora le pasa pe aici. Poate ei nu stiu, ei s-au calificat la CM. In 2005-2008 Maria Andries aduna la orice articol peste o mie de comentarii. Atunci puteai vedea citi incearca. Noi sintem spuma tata Constantine, dar nici noi nu putem avea incredere in gsp. Mi-a placut abordarea ta „istorica fara incrinenare“ si invitatia ta la un pahar de tuica. A mai incercat Radu Paraschivescu ceva asemanator si aproape revolutionar acum citiva ani - @Observator observa tot si stie tot, o spun doar ca sper sa nu-si aminteasca subit amanunte – dar inca nu se poate, poate in citiva ani daca se aliniaza si Romania la start in Europa. O tuica placuta tuturor.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

de Tracia (9 comentarii)  •  18 noiembrie 2018, 20:25

constantin ... tu desconsideri dorința unui popor de a avea un stat independent. O căsătorie nu implică asimilarea unui popor. Un război ce separă un stat, sau o parte a unui stat, în două teritorii cucerite nu dă dreptul cuceritorului să creadă că poporul se va dezice de naționalitatea lui. În Catalonia franceză majoritatea populației nu vorbește sau înțelege catalana. Francezii au folosit înaintea lui Stalin politica de mutare forțată a unor mase de oameni pentru crearea unui stat unitar. Spaniolii au migrat și înainte de războiul civil și după el în Catalonia. Franco a fost sprijinit de burghezia Catalană și Vască când a invadat cu marocanii lui peninsula Iberică. Cred eu.. că nu știm multe despre Catalonia, Poporul Catalan și populația Cataloniei și nu e cazul să ne dăm cu părerea aiurea. Și spun asta ... deși am trăit peste 10 ani în provincia Barcelona și am prieteni în ambele tabere. Sunt catalani ce nu doresc separarea și sunt copii ai primului sau al doilea val de emigranți spanioli ce doresc cu disperare separarea. Nu e ușor ca în țara ta să fi desconsiderat și numit Polac doar pentru că trăiești în Catalonia.

constantin (241 comentarii)  •  18 noiembrie 2018, 21:39

@17 Nentori Tirana Aduc eu ţuică de Buzău, tu eşti responabil cu horinca :)___________________@de Tracia Cunosc situaţia din Catalonia mai bine decât îţi imaginezi. Am o verişoară care a lucrat în Barcelona vreo 10 ani. Ea menaj, soţul în construcţii. Catalanii sunt nişte oameni minunaţi care înţeleg perfect situaţia românilor din Spania. Verişoara mea, ocupându-se de menaj, a avut ocazia să vorbească mai mult cu ei. Povesteau despre faptul că şi copiii lor au lucrat în ţări străine şi mulţi nu s-au mai întors, îl urau pe Franco şi războiul civi , detestau Spania... Aveau impresia că toate relele sunt din cauza Spaniei şi toate meritele pentru viaţa bună pe care o aveau sunt meritele lor, Că Barcelona etc etc. Dar ei nu realizau ce viaţă ar fi avut dacă Franco pierdea războiul civil. Walter Roman a luptat împotriva lui Franco...Îţi imaginezi Barcelona după 45 de ani de administrare a tovarăşilor? Eu i-am spus un Neptun la Marea Mediterană. Franco, aşa cum a fost el, a reuşit să plaseze Spania în rândul ţărilor nebeligerante, la sfârşitul celui de Al Doilea Război Mondial, deşi bătuse palma cu Hitler şi luptase contra URSS. A avut inteligenţa să nu lupte contra Franţei sau a Angliei, convingându-l pe Hitler să nu-i ceară asta. A mai condus Spania vreo douzeci de ani după război şi când a considerat că nu mai este nevoie de el, a predat puterea Regelui. N-a fost obligat, n-a fost arestat. A făcut-o pentru că a crezut că aşa îi este mai bine Spaniei. Şi astăzi vine Catalonia şi spune că Franco, războiul civil, suferinţa noastră... DAR A NOASTRĂ? 45 de ani de comunism! Pe ei i-a salvat Franco. Culegeau căpşuni în Franţa dacă Franco pierdea războiul.

Nicolae cristache (5 comentarii)  •  19 noiembrie 2018, 5:42

Iată-mă la bătrânețe făcând prostii. Dacă aș zice: Bravo, domnule Cristian Geambașu, aș sugera că doar noi amândoi cunoaștem ce este drept pe lumea asta. Nimeni nu știe ce este drept și ce nu este drept. Doi oameni se pot potrivi, atât. De aceea , nu spun „Bravo”, ci te iubesc. Suntem doi oameni care gândesc la fel. Nu gândim mai corect decât ceilalți, gândim la fel.

dan (67 comentarii)  •  19 noiembrie 2018, 8:26

Ar fi trebuit suspendat sau concediat de City si gata! Daca era la plimbare pe strada sau prin padure putea sa-si puna panglicute peste tot. Pe banca lui City insa, in timpul unui meciurilor din Premier, nu ! Acolo reprezinta o echipa, un club, nu parerile lui personale!

constantin (241 comentarii)  •  19 noiembrie 2018, 10:02

@zorrozabal Am auzit şi eu ce a zis Boştinaru şi-l cred, pentru că acest MCV a fost criticat chiar de CSM, iar CSM-ul nu este cu PSD-ul. Sunt nişte prostii în MCV care i-a scandalizat până şi pe ei, de exemplu: "Raportul reţine că Ordonanţa de urgenţă nr. 92/2018 consolidează competenţa ministrului justiţiei de a declanşa proceduri disciplinare în mod specific împotriva procurorilor. În realitate, modificările legislative operate succesiv în cursul anului 2018 au eliminat calitatea de titular al acţiunii disciplinare pe care ministrul o avea anterior. Această calitate a fost înlocuită cu o simplă posibilitate a ministrului justiţiei de a sesiza Inspecţia Judiciară, ca orice altă persoană interesată, în vederea efectuării de verificări în legătură cu abaterile disciplinare săvârşite de judecători şi procurori". Dar când Macovei şi Prună aveau această competenţă era bine...statul de drept funcţiona, haştag dormea, Timermmans era fericit. Realizezi de ce nu a vrut Timermmans să analizeze situaţia României - cu documentele pe masă - împreună cu Tudorel Toader? Îl desfiinţa Toader. Iar recomandarea aceea de gâgă, n-am găsit alt cuvânt, conform căreia nu trebuie să aplicăm legile justiţiei votate de parlament, în condiţiile în care vechea legislaţie este abrogată, Dumnezeule! Ne propunea un vid legislativ. Dacă era mânat de bune intenţii, atunci ar fi propus nişte modificări la legile justiţie, era ok. Dar să spui că toate legile votate de parlament sunt proaste, integral, asta arată o încăpăţânare care frizează ticăloşia. Iar când a concluzionat că Bulgaria a depăşit România în privinţa luptei anticorupţie, ce să mai zici? Hai la cinematograf! Acest MCV a fost o execuţie fără judecată. Nu cred că mai există aşa ceva în istoria UE.

17 Nentori Tirana (677 comentarii)  •  19 noiembrie 2018, 12:30

@ Constantin. Te-ai grabit. Cind am scris nu vazusem inca comentariul tau dar banuiam ce-o sa spui. Kosovo si Catalunia nu-i ciorba noastra iar cu Romania nu se poate face nici o comparatie. Kosovarii n-au avut nimic de spus si ii considera pe sirbi vinovati de toate relele. Mine jucam cu „sirbii“ si deja au inceput ai nostri reporteri: ba, da cum arata acolo. La alti „sirbi“: ba, da astia au un singur stadion si cum arata ala ...“ Cine e de vina ? De unde a „rasarit Soarele lor“ ? Catalunia are autonomie, este inscrisa in constitutia Spaniei, au fost investitii masive in zona. La Buzau cum e ? Stiu ca nu-i Focsani dar cine mai stie ? Stiu ca la Buzau primarul psd-ist a avut ocazia sa faca si a si facut tot ce poate sa arate mai bine – seara si noaptea – dar cind“ rasare Soarele de la Bucuresti“ arata peste tot la fel. De tuica nu stiam, daca ar fi brand local as fi primit cadou, asa am primit cirnati si salam cu mult usturoi. Catalanii, nu stiu. Ce mai vor ? I-a suparat rau ca s-a judecat 4 ani plingerea unor bigudii ca ei n-ar fi o natiune iar citeva puncte ale articolului automomiei au fost declarate neconstitutionale. Ciorba lor. Ce scrie Constantine in a noastra despre Justitie: apolitica si CSM: instituția cu rol de garant al independenței justiției. Atit trebuie sa stie Timmerman. Dar tu devi Andrei F si incepi cu: stai asa ca si Base n-a tinut cont … Daca e judecat Stalin poate spui ca: stai asa ca si Hitler. Base a facut rau destul, sa zica merci ca e pensionar, daca judecatorii il lasa in libertate pe omologul lui Mitica de la Liga nu-i treaba noastra si ar fi bine sa privim spre viitor ! Ce ma intreseaza ca ai votat cu PNL si PNT – te-as si crede – cind azi si miine votezi PSD ? Petre Roman – care „Roman“ tata ? De ce nu esti mai explicit ? - e azi PNL-ist, a fost votat de „brasoveni“, oras pe care doar l-a „marcat“ de citeva ori dupa ce-a bagat produse acolo in gura lui imensa de-a trebuit sa tot "marcheze" citiva stipli. Macar inscrie-te in PSD, e azi mare nevoie de oameni buni dar cu viziuni de viitor, nu de trecut !!! --------------------------- Curios este ca Timmerman e social democrat. Eu n-am nimic cu psd. Ca sa fi psd-ist adevarat trebuie sa ai o cultura iesita din comun, sa te scoti din calcule si sa te gandesti la bunastarea tuturor. Desigur ca „ii recunosti“ in aceasta descriere pe cei pe care ii votezi azi !!! Daca tot il bagi pe Timmerman in troca cu Vasilica – o Viorica - si TuDorel – un profesoras umilit toata viata lui de moldovean *** – ar fi bine sa ne spui ceva din CV-ul sau, parinti, studii, functii detinute si distinctii primite. Nu-i turc -e psd-ist adevarat - dar a procedat la fel cu reprezentantii natiunii – pe care nu i-a votat nimeni ! - cum au procedat si turcii cu Luceafarul nostru: „n-are nici un rost sa discuti ceva cu Luce, sa-i pui intrebari, asta gaseste raspuns pentru orice ratari.“ Cu toate astea noi cei de aici raminem prieteni, oameni.

gilos (47 comentarii)  •  19 noiembrie 2018, 15:20

D-le Geambasu, este de discutat daca sportivii si antrenorii ar trebui sa se implice in "viata cetatii", de fapt in politica. FIFA, UEFA, CIO, sunt total impotriva, au pozitii ferme si argumente foarte solide. Subiecte gen Catalunya, Kosovo, Brexit, Israel-Palestina, Ucraina-Crimea...etc se doresc sa ramana in afara sportului. Pe de alta parte, puterea de la noi isi doreste cu ardoare ca subiectele "non-sportive" sa nu apara in presa sportiva. Vedeti cazul anchetelor d-lui Tolontantan, care este denigrat in toate modurile posibile de presa aservita puterii. Dupa acest articol, pregatiti-va sufleteste. Sunteti in colimatorul celor care isi doresc un popor neinformat si, in consecinta, usor de manipulat.

Durden (270 comentarii)  •  19 noiembrie 2018, 18:03

Off topic:chiar asa, nici un cuvant despre mult asteptatul "viitor tanar campion" din tenis?sau nici acum, dupa victoria lui zverev nu esti convins?

Observator (211 comentarii)  •  19 noiembrie 2018, 18:40

Nu prea-mi place Guardiola, precum stiti! Aud ca nemtii il acuza pentru stilul imprimat la Bayern, cu posesie cu orice pret; mai mult, le interzicea bavarezilor sa suteze din afara careului! Daca demersurile catalanilor s-ar realiza, Barcelona ar slabi ca valoare intr-un campionat in care ar mai conta doar Espanol si Girona. Este dreptul oricarei persoane sa aspire la independenta, desi Spania are, in afara Cataluniei, destule argumente economice si atractii turistice (cunosc mai bine Andaluzia, dar am vizitat si alte orase). @ 17 Nentori Proiectul cu o intalnire la o bere (sau, mai bine, la un vin) s-a dus de ... rapa, mai ales dupa decesul unei persoane extraordinare, care comenta deseori pe blogul domnului RP; de atunci, nimic nu a mai fost ca inainte! O.

constantin (241 comentarii)  •  19 noiembrie 2018, 19:59

@17 Nentori Tirana Situaţia României nu poate fi comparată cu a Spaniei, având în vedere faptul că nu avem regiuni autonome. Dar am avut... Regiunea Autonomă Maghiară, în timpul Republicii Populare Ro. Principatele nu s-au unit prin căsătoria unora, precum cele două regate spaniole, ci prin voinţa parlamentelor, este adevărat, dar dacă unirea prin căsătorie este reversibilă, atunci orice unire poate fi considerată aşa. Apropo, foarte mulţi spun că unirea celor două principate a fost făcută de Cuza, însă actul unirii este opera celor două parlamente. De asemenea, unirea Transilvaniei cu România a fost hotărâtă de Marea Adunare Naţională de la Alba Iulia, tot un fel de parlament, unirea Republicii Democratice Moldovenească a fost votată în Sfatul Ţării iar Ducatul Bucovieni , cum se numea atunci nordul Moldovei, s-a unit prin votul Congresului General al Bucovinei. România este un stat creat prin unirea tuturor regiunilor în urma voturilor din parlamentele de la acea vreme. Suntem o ţară creată de parlament, nu prin căsătorie ca Spania, nu prin forţa sabiei ca Germania (Bismark...) Iar astăzi tragem în Parlament din toate poziţiile. Teoreric vorbind, ce a unit parlamentul tot el poate desface. Dar la câte absurdităţi se întâmplă în lume..._______________Ţuica de Buzău este marcă înregistrată la Ministerul Agriculturii, iar primarul este un milionar care face afaceri din anii 90 şi n-am auzit să fi avut dosare penale. O raritate. A reorganizat Sport Club Municipal Gloria Buzău în secţii care acoperă foarte multe sporturi (de la fotbal la şah şi aeromodelism), a asigurat bugete echilibrate în funţie de obiective, are echipă de hanbal feminin în prima ligă ( cu 4 sau 5 jucătoare de talie europeană, Liga campionilor, antrenor Dumitru Muşi), rugby în Super Ligă, fotbal în Liga a III-a (cu şanse de promovare în Liga a II-a), karate (12 medalii la Campinatul Naţional), box (aur şi argint la C.N. ), cros (aur la C.N), gimnastică băieţi (medalie olimpică la tineret , Buenos Aires), box feminin (triplă campioană europeană), tenis de masă (divizia B), dar îl avem pe Ovidiu Ionescu nr.59 mondial, atletism (57 de medalii, dintre care 36 de aur, 8 de argint şi 13 de bronz; Marina Baboi, vârf de lance -campioană naţională şi balcanică la U20), rachetomodelism ( medalii fără număr de la juniori la seniori, Alina Ene, în lotul naţional, 3 medalii de aur), şah (campioni naţionali la U16, argint la U12, vicecampioni naţionali la U12 şi U16). Meritul primarului este că a reorganizat sportul buzoian în SCM şi nu a lăsat ca aceşti copii/tineri talentaţi să se risipească. Nemulţumirea mea este că nu s-a implicat şi cu banii lui din afaceri. _____Referitor la Tudorel Toade, membru în Comisia de la Veneţia, fost judecător CCR, rector, profesor universitar doctor cu foarte multe cărţi scrise (dr. penal şi constituţional), medalia Steaua României, a fost premiat de mai multe ori de Uniunea Juriştilor din România... Valoare! Cel mai bun ministru al Justiţiei de la Revoluţie până astăzi. Aş vrea o confruntare publică Macovei-Toader. Macovei poate să-i aducă pe Prună şi Timermmans. ______Eu am scris despre Valter Roman, tatăl lui Petre Roman, că a luptat în Spania împotriva lui Franco. Făcuse URSS-ul nişte brigăzi internaţionale. _______Votez cu PSD-ul şi nu am niciun complex. Ştiu, proştii votează cu PSD-ul iar deştepţii cu PNL-ul şi USR-ul. Tâmpenii! Oameni deştepţi şi nulităţi sunt în toate taberele. Nu-l mai pot citi pe Andrei Pleşu, nu are editorial în care să nu se plângă de mediocritatea din PSD. Andrei Pleşu, cel care a fost coleg cu Udrea în cabinetul de la Cotroceni. Dacă nu mă înşel, Udrea a fost chiar şefă... Probabil că mediocritatea în fustă scurtă este acceptabilă. Vorbim despre slugile lui Dragnea din PSD, dar am uitat complet de slugile lui Băsescu. Veorica este slugă, dar Boc ce a fost?

Mihai (3 comentarii)  •  20 noiembrie 2018, 1:47

Cat timp nu vom judeca cu mintea noastra , si vom lua de bune toate ineptiile care apar la televiziunile de stiri ,nu avem nici o sansa sa intram in rindul tarilor civilizate. De 30 de ani nu reusim sa ne debarasam de ." formatorii de opinii " ,din pacate avea dreptate Silviu Brucan .Mai trist este faptul ca nu intelegem ca trebuie sa nu mai fim invrajbiti unii cu altii si sa incercam sa ne ridicam nivelul de civilizatie .

Toader (116 comentarii)  •  20 noiembrie 2018, 7:37

Mihai, una e să vezi „lumea bună” ca turist alta e să o cunoști ca emigrant. Mulți s-au întors tînjind după ce au lăsat. Marea lor durere este că România se „modernizează și civilizează”. Pe la mijlocul anilor 2000, unul de pe'aici se lăuda unuia plecat cu „accesul la credit”.

zorrozabal (151 comentarii)  •  20 noiembrie 2018, 7:55

@Constantin Intr-adevar pana pe la 1710-dupa razboiul de succesiune la tronul Spaniei-toti calatorii francezi in Spania constatau uimiti ca regele Spaniei e mai sarac ca regele Frantei sau ca multi burghezi flamanzi din Olanda!Odata din cauza luxului uluitor de la Curte-"Solo Madrid e corte"ziceau madrilenii cu orgoliu, iar a doua oara din cauza autonomiei Aragonului-din care faceau parte si Catalonia si Valencia,care nu voia sa plateasca impozite catre regele...Castiliei!Dupa distrugatorul -pentru Spania-razboi de succesiune la coroana Spaniei-intre Habsburgi+Anglia si Bourboni+Franta-in cursul careia Spania a pierdut Gibraltarul, dar s-a pricopsit cu... Bourbonii-singurul castig al regatului spaniol a fost eliminarea autonomiei regiunilor si recuperarea initiala a imperiului colonial din mainile piratilor protestanti-englezi si olandezi-dar pe care ulterior la lasat in folosul...Frantei!Deci,cei care au reusit centralizarea regatului Spaniei au fost Bourbonii,dar intre cele doua razboaie mondiale in timpul republicanilor-Spania a fost practic destramata,Catalonia si Tara Bascilor mai apatinand doar nominal!Norocul Spaniei a fost-si este-ca nici Franta nu vede cu ochi buni crearea unor state independente ale Cataloniei si Biscayei, din cauza ca acestea ar putea revendica Catalonia respectiv Biscaya franceze!De aceea marile puteri occidentale au inchis ochii la lovitura de stat a lui Franco,soldata cu un sangeros razboi civil si un milion de morti!

17 Nentori Tirana (677 comentarii)  •  20 noiembrie 2018, 9:45

@Obiectiv. Guardiola a fost miercurea trecuta intr-o vizita prieteneasca la sediul FC Bayern. E o personalitate. Nu are nimeni nimic cu el. Pare lejer dar e om serios. Omul a considerat necesar sa tina primul antrenament in germana – citi din guvernul care preia presedentia UE stiu o limba straina ? - , apoi Pep le-a adus 3 campionate, 2 cupe si o cupa mondiala. Au un lot prea in virsta, jucatori ghiftuiti, o faza prin care trece orice echipa. Ca peste tot sint insa intervievati toti bigudii. Astfel un fundas cu parul cret a avut opinia undeva in Italia ca Pep a distrus si nationala, aducind vesnica discutie cu posesia, purtata si aici in gsp, caci chipurile pina in 2013 conta rezultatul. Discutau in logica lui Rat, adica daca dai mai multe goluri decit adversarul ai cistigat. -------------------- Pai in 2014 le-au dat 7:1 la brazilieni acasa cu posesie superioara: 53%. Apoi au cistigat si finala cu posesie 64%. Crezi ca a stiut Brigel ori jurnalistul de la Republica ? Asta e. Lalala. Imi aduc aminte ca doar eu scriam cite minute au jucat cei selectionati de Razvan si Piti. Daca vrei afli din doua clicuri. Am gasit ca in Franta tata Puiu a plimbat la petit 8 jucatori fara contract. Stiai ? Dar noi draga Obectiv stim ca in Rusia si inainte in meciurile care anuntau dezastrul german ... vinovatul Pep era in Anglia !!! iar de vina a fost tot virsta, ghiftuiala si mai ales conservatorismul vesnicului … „Udo Jürgens“ . Cind am vazut cu ce viteza contraataca sudcoreenii am fost sigur ca o sa-i bata pe nemti care jucau cu doi fundasi centrali imobili care mai si urcau. "Udo" l-ar fi bagat si pe Klose daca mai putea alerga 10 m. Apropo, jurnalistii nostrii nu l-au recunoscut pe margine in poza care arata un scandal dupa meci. Scandalul conteaza.

victor L (285 comentarii)  •  20 noiembrie 2018, 12:11

Daca Pep vrea o Catalonie libera de Spania, dom` Geambasu exulta. Dar mai ieri, cind se vorbea despre Ungaria ce finanteaza cluburi de fotbal din Romania ne-am inervat cu totii: ce vor ungurii astia? MCV-ul? o stratagema de dinsii inventata. Niste exemple: Romania o tara corupta. VW a fost prins fisiind prea multe gaze pe sosele, si numai in America a trebuit sa plateasca vreo 30 de miliarde de dolari amenda pentru stingerea conflictului. Recnt, marele boss de la Renault a fost arestat; desigur, pentru niste mizilicuri. Mare scandal mare dupa protestele din 10 august de la noi: salbatici, criminali, ne faceti de ris ca ioropeni. Dar mai ieri-alaltaieri fu mare harmalaie in Franta: "„Un protest împotriva guvernului nu reprezintă o noutate, însă în urma manifestaţiilor de sâmbătă forţele de ordine au recurs la gaze lacrimogene pentru a-i dispersa pe manifestaţii mişcării, dar şi la forţă. Potrivit ministrului de Interne, peste 100 de persoane au fost rănite, dintre care cinci grav, la diferite puncte de blocaj. Tot potrivit ministrului de Interne, 52 de persoane au fost reţinute, dintre care 38 se află în arest preventiv, iar acesta este un bilanţ provizoriu. Din păcate s-a produs şi o tragedie, o persoană pierzându-şi viaţa” Ati auzit de ceva discutii in Parlamentul UE?

Andrei U (4 comentarii)  •  20 noiembrie 2018, 14:25

Ati observat ca voi sunteti revoltati de sustinatorii Puterii doar atata timp cat Puterea e detinuta de PSD?

mg (232 comentarii)  •  20 noiembrie 2018, 14:48

@constantin - criticile Bruxelles-ului vizează strict guvernul de marionete, care e-n stare să facă toate nefăcutele, doar-doar l-o scăpa de pârnaie pe păpuşar. Legile Macovei(sic !) vizau caracatiţa PSD, care controla tot. Din păcate vedem cum tentaculele se regenerează unul-câte-unul. Se vede şi de pe lună care e misiunea maleficului de la justiţie, nu trebuie să le explice Vio, europenilor. Nu Bruxelles-ul ne ia de apaşi, ci "patrioţii" care au ordonat gazarea protestatarilor..

g (10 comentarii)  •  20 noiembrie 2018, 16:16

Nu se putea doar sport fara politica? Nu e de ajuns ca jumatate din nationala Elvetiei flutura degetele imitand un vultur?

Observator (211 comentarii)  •  20 noiembrie 2018, 16:16

17 Nentori Tot nu-mi place Pep, o persoana conflictuala, care are destule victime la activ (inclusiv Ibrahimovic si doctorul lui Bayern)! Nu-mi place posesia cu orice pret; pe vremea lui, Barcelona juca un fel de handbal (in jurul careului de 16 m), pana in momentul in care se gasea o bresa si se deschidea scorul; neavand ce sa mai piarda, nefericitii adversari se descopereau si golurile ... curgeau! Pana acum, la Bayern si la City n-a reusit sa castige Liga Campionilor! Ultima acuza: cum sa pierzi de doua ori contra lui Liverpool (jucatori mai slabi si cu mai putina experienta) in Liga Campionilor? Ulterior, Roma a fost pe punctul de a-i elimina pe "cormorani", asa ca stiu ce scriu si, in definitiv, am dreptul sa nu-mi placa Pep si Djokovic, de exemplu! O.

constantin (241 comentarii)  •  20 noiembrie 2018, 20:51

@mg Chiar mai enervat! Sunt sătul de lozinci inepte. Spui că MCV-ul sancţionează PSD-ul, nu România. Corect! Aşa a spus şi Timermmans. Ce înseamnă asta? Că MCV-ul este un document care are legătură cu politica, nu cu justiţia. Un document politic, da? Nu mai dau doi bani pe el, l-am aruncat la coşul de gunoi. Din acest moment MCV-ul nu mai are importanţă. Legile Macovei vizau PSD-ul, după cum spui. Ce înseamnă asta? Că s-au dat legi prin care s-a urmărit distrugerea unui partid , unor indivizi. Asta-i o caracteristică a statelor totalitare. Noi am mai trăit asta în comunism. Trecerea procurorilor sub comanda lui Băsescu şi apariţia câmpului tactic, recunoscut de dlDumbravă, şeful juriştilor din DNA, au avut ca obiectiv distrugerea unor ţinte, nu consolidarea statului de drept. Având în vedere cele de mai sus, mă uit în urmă şi ce constat? Că Dragnea a fost condamnat pentru organizarea referendumului care îl viza pe Băsescu. De ce a fost condamnat Dragnea? A avut intenţia să organizeze nişte tombole, pentru a motiva lumea să vină la vot, dar nu le-a organizat, şi pentru că a trimis nişte SMS-uri prin care le cerea unor apropiaţi să scoată lumea la vot. A trimis alte SMS-uri prin care le-a cerut să respecte legea...dar asta n-a mai contat. Acţiunile sale nu au înregistrat rezultatul urmărit, Băsescu a rămas preşedinte. Au venit procurorii şi au împânzit patria, i-au aşteptat pe ţărani cu Biblia pe capota maşinii ca să jure că au fost la vot, au vânturat ţara şi au găsit câteva mii de nereguli, la vreo 8 milioane de voturi. NIMIC! Dragnea a fost anchetat, judecat şi condamnat cu suspendare, fără ca doamna Livia Stanciu, preşedinta completului de judecată, să semneze motivarea... În anul 2009, Geoană câştigă alegerile prezidenţiale cu voturile din ţară şi le pierde după ce sunt numărate voturile din străinătate. La Paris, unde ambasador era Baconschi, a votat un om la 15-20 de secunde, în condiţiile în care alegătorii aveau de completat un formular. La toate ambasadele României se înregistrează o creştere semnificativă a votanţilor, în turul doi. PSD-ul strigă FRAUDĂ! Procurorii tac. Nici măcar pe Baconschi nu-l iau la întrebări. O reconstituire, ceva... Băsescu este ales preşedinte. Ce au în comun anii 2009 şi 2012? Băsescu era preşedinte, iar Kovesi era sefa procurorilor. Deci, procurorii au acţionat în funcţie de interesul lui Băsescu. Şi voi numiţi ăsta stat de drept! Europa a tăcut în 2009, iar în 2012 a luat foc. Două milioane de voturi fraudate, a strigat Macovei în PE...şi a fost crezută, deşi Kovesi n-a putut demonstra, cu toată armata de procurori care a luat cu asalt satele din România. MG, pe mine nu mă reprezintă această Europă. Uni sunt buni şi alţii sunt răi , pentru că aşa decid unii. DECRETEAZĂ UNII! Şi dacă nu votezi cum gândesc ei, te fac şi prost! Timermans este socialist, retorica la zi. Stimabilior, în PE nu mai există socialişti, populari şi liberali. Toţi sunt The Open Society. Şi pentru că acestă situaţie trebuie ia sfârşit, eu m-am decis să nu mai votez cu socialiştii, liberalii sau popularii din România, ci cu naţionaliştii, cei care se opun The Open Society, idiferent ce culoare are steagul lor. Poate că este ALDE România, poate că este PSD-ul, nu ştiu, îl aştept pe Steve Bannon să mă lămuresc. Pentru cei care nu au înţeles, traduc: în Europa şi în lume nu se mai luptă socialiştii, popularii, liberalii şi naţionaliştii. Nu! Lucrurile s-au simplificat, se luptă The Open Society cu The Movement. Trump contra Soros. În SUA a câştigat The Movement, urmează europarlamentarele şi eu pariez pe Bannon. S-a săturat lumea de ipocrizie, este vremea adevărului. Aş mai pune un pariu: până la europarlamentare MCV-ul va dispărea, din acest motiv şi-au permis să-şi bată joc de MCV-ul României. Nu mai contează, nu mai crede nimeni în el. Vorba lui Tudorel Toader, am plecat în 2007 cu 4 recomandări, am făcut progrese după înfiinţarea DNA-ului şi am ajuns la ... 9, acum suntem criticaţi şi am ajuns la 20... Cine mai crede în prostia asta? The Open Society contra The Movement, aşa se va vota la europarlamentare.

mg (232 comentarii)  •  24 noiembrie 2018, 19:43

@constantin - îmi plac poveştile tale despre fotbal şi felul în care le spui. Nu şi gogoşile păpuşarului, pe care le savurezi cu tot cu valiză, deşi au un puternic iz de rânced, vorba unui clasic în viaţă.. De când a fost condamnat, se tot victimizează. El se jură, că nu fură.. Şi dăi şi luptă.. Nu vrea să se salveze pe el, nuuuu.. Se zbate pentru dragul lui PSD, pentru poporul hărţuit de servicii, DNA şi procurori. Că nu mai poate omu' să fure o găină sau să violeze o raţă, şi i se şi face dosar. Noroc cu Tudorel.. S-a dezlănţuit însă urgia UE. Ni se dă cu MCV-ul în cap. Timmermans şi Verhofstadt îi trag de urechi pe Vio şi alde Călin (hal de familii dezorganizate..) Îmi dau lacrimile, şi nu de la gaze.. Iar alătutrarea Bannon, Nigel Farage, Marine Le Pen, Viktor Orban și Matteo Salvini îmi dă fori reci..

Comentează