Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Preţul şi dispreţul

Pentru înfrânţi a fost Apocalipsa. De fapt, este o repoziţionare a fotbalului. Ceilalţi au priceput asta, de aceea au câştigat

Permalink to Preţul şi dispreţul
vineri, 20 aprilie 2018, 8:34

Gheorghe Hagi pune presiune pe Răzvan Burleanu. Hagi îi doreşte să resusciteze fotbalul românesc. Nu doar atât, să aducă sportul acesta îndrăgit de milioane de români peste nivelul la care ajunsese în timpul generaţiei lui, a lui Popescu, Dan Petrescu, Ilie Dumitrescu şi, desigur, Ionuţ Lupescu. „Acesta este singurul proiect viabil”, adaugă fondatorul, finanţatorul, managerul, antrenorul şi mentorul Viitorului în mesajul către preşedintele FRF.

Nu Mircea Sandu, pe timpul lui Mircea Sandu

Nimic mai simplu, nu? Şi foarte frumos. Ce poţi să-i urezi unui om care tocmai a câştigat alegerile cu o majoritate zdrobitoare decât să facă performanţă? Cât fair-play, cât altruism şi ce mostră de cavalerism! Mai ales ştiind că este imposibil. Performanţele acelea, de altfel nu chiar atât de uluitoare şi de mirobolante la nivelul naţionalei, nu au fost obţinute ca rod al manageriatului strălucitor al lui Mircea Sandu. Deşi s-au petrecut în timpul nenumăratelor lui mandate pe care nu le-a contestat nimeni din această nobilă lume a fotbalului.

Hagi ştie, poate e bine totuşi să-i reamintim. Toate calificările de atunci la turnee finale de Cupă Mondială sau Euro, lupta aceea uneori de la egal la egal cu forţe mari ale fotbalului, mă rog, nu chiar cu toate, nu chiar oricând, fuseseră posibile graţie unui sistem centralizat. Al unor timpuri şi al unei organizări care nu mai sunt posibile astăzi, dar care atunci au funcţionat.

Generaţia de Aur a Epocii de Aur

Acum, oameni întreprinzători şi ambiţioşi ca Hagi trebuie să ia locul statului comunist, care finanţa sportul. Pentru că sportul era, şi a rămas, un excelent instrument de propagandă. Unii dintre noi au gustat vremurile acelea. Câţiva dintre noi nu au uitat. Aveam fotbal de Champions League şi nivel de trai de Liga a 4-a. Era indicat să îţi lipeşti gura cu bandă adezivă ca să nu afle tovarăşii cât de tare îi iubeam. Pe atunci ne bucuram ca la un gol al lui Hagi când apucam să cumpărăm un kilogram de portocale sau un deodorant. Asta ca să mai schimbăm placa veche cu carnea, brânza şi ouăle, alimente care se găseau din belşug în galantarele comuniste. Atenţie, glumă! Că unii pricep mai greu, din câte am băgat de seamă.

Dar dragii noştri fotbalişti glorioşi nu ştiau toate astea. Ei locuiau în altă Românie. Care nu era vreo Americă sau vreo Germanie, dar în care nu stăteai la coadă pentru mâncare şi nu făceai frigul în casă. Ei călătoreau „afară”, îşi cumpărau peste rând un amărât de „Telecolor” şi video-uri fără număr. Ei, la adăpostul talentului incontestabil, erau exceptaţi. E bine de ştiut că în România trăiau mulţi alţi români talentaţi, dedicaţi meseriilor lor, deştepţi, culţi şi de caracter care nu erau exceptaţi.

Lucescu în ziua femeilor ucigaşe

Problema este că domnii aceştia foşti mari fotbalişti se consideră şi acum nişte exceptaţi. Am apelat la acest ocol prin istoria nu foarte îndepărtată a ţărişoarei noastre pentru a înţelege dezgustul unor personaje de vârf ale lumii fotbalului. Greaţa care i-a cuprins după victoria lui Răzvan Burleanu. Mă gândesc la Mircea Lucescu, nu la Hagi sau la Gică Popescu. Ori la Cristi Chivu. Ei au primit în picioare înfrângerea omului pe care l-au susţinut. Supăraţi, dar demni. Nea Mircea, în schimb, s-a arătat dispreţuitor. Vexat. Iritat. Enervat de ingratitudinea fotbalului mic şi de sală, dar mai ales a fotbalului feminin. A femeilor, măi tovarăşi!, care au ucis fotbalul prin votul lor.

Înfrângerea unei prejudecăţi

Aşa a zis selecţionerul Turciei, că fotbalul românesc a fost omorât odată cu votul de la Casa Fotbalului de miercuri, 18 aprilie. Ştiam că Mircea Lucescu se consideră victima persecuţiei universale, dar nu ştiam că este şi misogin. Asta nu mi se pare un câştig al senectuţii. Păcat, are încă atâtea să ne dăruiască! Dar poate că pe 18 aprilie a fost ucisă o prejudecată a domnilor exceptaţi. Aceea că fotbalul le aparţine de drept. Ca o moştenire. Că lumea se schimbă stă dovadă rezultatul votului. Nu doar în România zone neexplorate ale fotbalului au ajuns să fie piloni ai dezvoltării. Europa occidentală şi America nu fac miştouri grosiere pe marginea fotbalului fetelor. Dar ce ştiu efeminaţii ăia ce bărbaţi avem noi?

Şi da, proiecte ca ale lui Hagi pot oferi perspectiva că undeva, cândva, vom fi mai mult decât am fost odinioară. Hai, România!

Comentarii (111)Adaugă comentariu

Vio (2 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 20:59

Un articol prea subtil. Nici G. Hagi, nici M. Lucescu nu au capacitatea de a intelege mesajul dvs. Dar eu va multumesc.

Dragos (1 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 21:03

Geambasule, esti cel mai penibil dintre toti cei care scriu aici! Am mai scris, dar nu mi-ati publicat opinia. Scrii doar ca sa nu zici si tu ca nu ai ceva de spus, dar nu spui nimic interesant. Nu am citit vreodata un articol cat de cat interesant de-al tau. Mi-ar fi rusine sa scriu cum scrii tu. Apuca-te de altceva, ca aici esti penibil, ma jur. Este al treilea articol scris de tine pe care il citesc, unul mai penibil ca altul. Apuca-te de frizerie.. medicina.. dulgherie.. orice altceva. Dar lasa-ne cu scrisul si fotbalul ca mi-e mie rusine de ceea ce scrii si ce subiecte alegi. Stai linistit la un sprit, iti sta mult mai bine. Te salut!

Andrei (222 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 21:04

Interesant ca tocmai d-l Geambasu devine cavalerul cruciat gata sa sara in sprijinul sexului frumos si sa demaste nemilos misoginismul, cand am putea foarte usor sa apelam la multe dintre textele dumnealui din tenis, care mustesc de sexism. Recomand cu caldura remarcele domniei sale la adresa Serenei Williams si a Mariei Sharapova. Comentariile pe marginea tipetelor emise de Masha cand loveste mingea sunt antologice. Daca ipocrizia ar durea, d-l Geambasu ar urla la fel de tare si posibil de subtire.

VLAD (26 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 21:07

Asta cu fotbalul feminin e o gluma. Daca vrem egalitate si sa nu avem discriminare de sex atunci sa nu mai existe fotbal, baschet, hand bal, tenis, ciclism feminin sau masculin. Sa existe doar fotbal, tenis, baschet, handbal sau ciclism. Fara discriminare de sex. Cel mai bun sa castige. Cat despre mos Mircea, de cand nu mai are un mogul in spate isi arata valoarea si caracterul. Stil in care l-a crescut si pe Razvan, singurul selectioner mai slab decat Daum sau Dinu.

tavi_c (29 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 21:08

Impecabil Cristi.10+.

CB0306 (2 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 21:11

nea mircea, ca de obicei nu stie sa piarda. Bine ca n a dat vina pe arbitri☺ Un lucru e evident,in afara de Prunea si de alti cativa,toata lumea s a bucurat pt burleanu. Inclusiv Hagi,becali si indraznesc sa zic si chivu. Emisiunea libidinoasa a lui Gadea cu o zi inainte a contribuit doar la umilinta lui Lupescu. Ca de pierdut oricum pierdea. Pe principiul raul cel mai mic

Dan (2 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 21:14

Geambasu argatu lui tolontan care are si el un mare stapan vochin

Cristi (40 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 21:16

Prejudecata este si la voi jurnalistii gsp, inclusiv autorul articolului. Burleanu nu a invins doar generatia de aur si mentalitatea ei depasita, ci inclusiv mentalitatea presei de sport. Si toate astea intrucat burleanu a fost singurul caruia i a pasat de aceste sectii auxiliare fotbalului. Pt toti ceilalti acestea nu au existat pana acum. Nu mi amintesc ca gsp si dl Geambasu sa se fi omorat cu scrisul despre aceste sectii, sa le fi dat bruma de importanta pe care in mod ipocrit o invoca acum.

BD la munte (37 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 21:17

Excelent articol! Nostalgia distruge Romania. Societatea se schimba, cu bune cu rele, mergem inainte. Am avut impresia ca daca ar fi castigat Lupescu, l-ar fi pus pe Mircea Sandu secretar general si hop, inapoi in viitor...

n00dles (32 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 21:18

Nu exista individ mai revansard, mai pizmuitor si mai lipsit de firesc in lumea presei mai mare ca tine, Geambasule! Sa scrii, ****a-***! (autocorrect), de acum inainte despre fotbalul feminin, de futsal si de campionatele de copii si juniori, ca prea esti oripilat de faptul ca Lucescu si Hagi sunt misogini! *** ****-o (autocorrect).

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Me (15 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 21:19

Geambasu sta tot timpul la cotitura! Cum pierde Halep un meci, hop si el cu un articol.Chiar nu stiu de unde a scos-o pe asta cu nea Mircea misoginul! Geambasu scrie doar pt a face trafic pe site.Am un sfat pt tine,Geambasule: invata sa gandesti pozitiv!

Costi (1 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 21:20

Daca asteptarile suporterilor trebuie materializate de legendarii necunoscuti din ligile inferioare ne meritam soarta. Lupescu a jucat cartea, politicul l.a respins si ne.am trezit iarasi cu Burleanu in frunte. Vom avea performante marete in fotbalul din Liga 3-a :))) pacat de Ionut Lupescu, nu e infrangerea lui ci a noastra a celor care am sperat ca fotbalul romanesc va fi redat suporterilor ci nu tinut captiv politicului. Din pacate cu asa abordare nu vom putea nici macar sa ne bucuram la victorii. E ca si cum te.ai uita la un meci al lui CSU Craiova, joaca frumos dar nu e echipa iubita de olteni. O creatie de laborator impusa usor usor insa neagreata.

Cristian (17 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 21:24

Excelent artico, Cristi! Sute de de mii de oameni de valoare au fost ignorați de un sistem bolnav! Circari ca Dragoș și alți *** nu au cum să înțeleagă! Ei știu că toate mizeriile debitate de Antena 3(sluga credincioasă a unui partid corupt și bolnav de putere)sunt adevăruri absolute! Valorile reale ale democrației sunt subiecte tabu pt.acești *** ai zilelor noastre, sau pt.persoane îmbătrânite in rele si nostalgice după cea mai odioasă dictatură din Europa posbelică, care au pretenția să le ridicăm statui în fiecare zi!(Mircea Lucescu, Sandu, Dragomir etc)!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Popescu (4 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 21:24

A avut Valentin influenta asupra alegerilor. Si vatmanul a numarat voturile.

Calin (1 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 21:26

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Marin (3 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 21:31

Oameni mici! Sunteti frustrati ! Ziaristi mascarici ! Fugiti dupa Tolo rasilor! Nu aveti Dumnezeu! Atei! Nu ati facut nimic in viata voastra si nici nu o sa faceti! Cine va da o ciorba va convinge! Traiti bine facand diverse jocuri de interese! Asa tara asa ziaristi!

MeIon (15 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 21:31

Geambasu sta tot timpul la cotitura! Cum pierde Halep un meci, hop si el cu un articol.Chiar nu stiu de unde a scos-o pe asta cu nea Mircea misoginul! Geambasu scrie doar pt a face trafic pe site.Am un sfat pt tine,Geambasule: invata sa gandesti pozitiv!

Gerrard (3 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 21:38

Cristi, hai ca a inteles dincu ca esti cu ei...bravo...

Cristian Stancovici (4 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 21:39

Cristi, as vrea sincer sa pot sa-ti dau un raspuns civilizat, dar articolul e totusi provocator. Cei mai sus mentionati, au dus greul fotbalului si asta le confera dreptul de a-si exprima opinia, sint experti pe bucatica lor. Ei n-au venit la tine sa-ti spuna cum sa scrii un articol si ca unul ce-a trait perioada respectiva, desi nu traiam foarte bine si nu gaseam de toate prin magazinele acelor vremuri, nu le poti imputa faptul ca ei se descurcau mai bine. Poate nu-ti dai seama dar suni ca un secretar de partid, mai aveai putin si-i faceai exploatatori ai clasei muncitoare. Daca te gindesti bine, ei erai precursorii de business de azi. Deci....nu stiu dacate-ai gindit vreodata la asta. Si fiindca tot vorbim de vremurile de odinioara, de ce nu explici celor mai tineri si care nu stiu cind glumesti sau nu (desi sincer mie mi s-a parut ca ai vriut sa fii sarcastic) si faptul ca educatia ti-ai primit-o tot in perioada respectiva, daca nu ar fi fost vai si amar. Ca sa renegi oameni care ne-au adus bucuria de a vedea fotbal de calitate in perioada respectiva, e destul de las din partea ta. Asta denota nu ca esti, sau incerci a fi echilibrat. Nu, denota ca ai uitat de unde ai plecat si ca nu faci nimic altceva decit sa-i iei partea lui Burleanu si sa-i creezi un alibi. N-am nimic cu el, sincer, astept sa vad ce face inainte sa ma pronunt, dar ca sa spui ca in conditiile actuale nu se mai poate face performanta deoarece pregatirea nu mai e centralizata, e penibil si partinitor. Eu zic ca se poate face performanta. Ah! aproape c-am uitat. Desi n-aveam ce minca in perioada respectiva, nu se poate spune ca in Romania de astazi toti oamenii maninca. Daca maninci tu acum de 3 ori pe zi, asa cum o faceau cei pe care-i acuzi tu mai sus, nu inseamna ca toti copii sau batrinii maninca in Romania de astazi la fel ca tine. Fii corect te rog!!

di livio (158 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 21:46

numa jucatorii au fost exceptati?...si jurnalistii sportivi au fost exceptati, mai tovarasi!...si-nca cum...io zic ca jucatorii poate meritau sa fie exceptati...dupa umila mea parere...da unii trepadusi ca Ioanitoaia si Graur?...astia sigur nu meritau...daca ipocrizia ar durea...vezi ce zice Andrei

Marin (3 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 21:47

Am aflat acum!! Ciorba la ora 6! Tu ca un intelectual ce te crezi poti sa intarzii ca de obicei! Primesti *** ca toti ***!! Daca te uiti in oglinda se sparge! Nu ca esti urat!! Esti inuman! Poate te convoaca Vochin ca are nemoie de trompete! Pacat de tine!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

anti Ciurli Burli…. (32 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 21:50

E greu sa gasesti un "ziarist" mai penibil si mai profitor ca Geambasu.El intotdeauna e in tabara ***.E de mirare ca acest duplicitar poate sa stea in preajma lui Ioanitoaia. Geambasule,in America fotbalul feminim nu este hulit pt ca echipa americana are titluri mondiale si olimpice !tu chiar crezi ca in State se face ceva fara a tine cont de cit e de important? adica tu crezi ca e corect ca un presedinte de federatie sa fie ales de reprezentantii fotbalului de femei si de futsal? au aceste domenii importanta ? De ce nu se tine cont de cat de important e fotbalul de femei,de sala . Votul ar trebui sa fie asa : Liga 1 -sa voteze reprezentantii tuturor echipelor. Liga2-sa isi aleaga 10 reprezentanti Liga 3 -sa isi aleaga 5 reprezentanti. Liga 4-3 reprezentanti Fotbal feminin-1 reprezentant Ligile judetene-1 reprezentant Copii si juniori 1 reprezentan Futsal 1 reprezentant Asa ar fi normal ,dupa importanta si performanta.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ovidiu_3003 (644 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 21:57

Asa este ...Hagi e un prost ...Lucescu nu i prost insa a fost unul din marii exceptati a i acestei tari ... Ce spun ei n are valoare ...in fotbalul modern trebuie sa ai caracter ...

gigelos (96 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 21:57

Se vede foarte clar , nu ai pasiune , nu iubesti fotbalul . Poate muzica , nu stiu , poate scrii sa te dai interesant , nu cred totusi .Fotbalul nu-l iubesti , clar . Probabil inginer , ti-ai gait si tu ,, servici '' la Militzica , te-ai facut om ,te-ai ajuns sa zicem , iti permiti sa-l judeci pe Lucescu . Geambasu il ia la mishto pe Lucescu . Nu referitor la tramvaie , la afaceri cu pantofi , la tipografii , nuuu , isi permite sa-l ia peste picior vorbind despre fotbal . Nu mai continui , mergi prietene si spala-te pe fata , ia-ti un concediu , nu vreau sa zic nimic despre bun simt .*** , acum 25 de ani va bucurati cand va baga Lucescu in seama ,va incuraja sigur , e un domn , erati copii , sigur va prezenta nea Vanea , chiar nu iti e rusine ?Unele se fac , unele nu . Ce te recomanda domnule Geambasu pana la urma , platitudini si dragostea pentru Pink Floyd . Si bunul nostru simt ca v-am indragit si v-am sustinut dar ati luat-o razna ( *** ) , cam toti ...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Ionut (1 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 22:00

Esti penibil ...ce ai fi vrut sa ii ureze *** .....?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

gio (28 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 22:00

Articol foarte bun. Totusi, este de discutat daca Liga 1 si liga 2 n-ar trebui sa aiba mai multe voturi in cadrul Adunarii generale, cum era odata. Pana la urma nu se poate ca impactul la vot al Ligii 1 sa fie de doar 5% cand Liga 1 asigura jucatori pt nationale, echipe in cupele europene etc. Egalitarismul asta, 1 club= 1 vot, nascocit de M sandu si perfectionat de Burleanu nu este echitabil. Pana la urma o performanta la futsal sau la fotbal feminin nu se compara cu performanta echipei nationale de fotbal.

nick70 (11 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 22:00

Domnul Geambașu, acum avem si fotbal de liga a 4-a nu numai nivel de trai și aveți dreptate uni dintre noi nu au uitat de epoca aia, dar poate, zic poate oamenii ăștia care au crescut și s-au maturizat în fotbalul occidental puteau să ne învețe ceva despre fotbalul adevărat, păcat că nu voteaza „consumatorii” de fotbal.

Calin (12 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 22:07

Felicitari! Acesti domni, fosti mari sportivi, au mentalitatea muncitorului care are convingerea ca toata fabrica depinde de el, iar cei din conducere au doar rol decorativ.

NR (26 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 22:10

Bună seara dle Geambașu. Aveți perfectă dreptate, iar domnii care se simt ofensați, nu au decât să își reamintească vremurile de răstriște Mi s-au povestit destule culminând cu penuria energiei electrice, curentul deconectat în momente critice, iar pacienții aflați pe masă de operație sucombau, cât despre glumă cu ,, dar aveam blocuri " vă garantez că a detonat la momentul oportun stârnind doar zâmbete. Revenind la articol, v-ați dovedit mai mult decât inspirat și drept dovadă că ați atins o coardă sensibilă, sunt chiar reacțiile contrare. ☺👍

Che Guevara (113 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 22:10

Chiar asta mi-a venit in minte dupa ce am citit articolul: vatmanul era stelist. La fel au fost si cei 168 de presedinti care l-au votat pe Burleanu. Toti erau stelisti si nu au vrut un dinamovist in fruntea FRF. Culmea e ca FCSB nu l-a votat pe Burleanu. Deci ei sunt dinamovisti.

Biba (2 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 22:13

D-le Geambasu. Explicati va rog de ce fotbalul feminin trebuie sa aiba o pondere mai mare decat Liga 2 (sau Liga 1 si 2 la un loc) la alegerea unui presedinte FRF (daca stiti). S-a preluat un model de la o federatie de fotbal din alta tara? Ce tara? Cate articole ati scris despre fotbalul feminin? Exista futsal feminin? Merci

Calin (12 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 22:13

@gio Sunt 7 echipe nationale doar la fotbalul masculin. Cati joaca in Liga 1? Cred ca mai putin de 5%... Echipele din Liga 1 au o alta structura care le reprezinta, LPF.

itu52 (288 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 22:15

Am avut fotbal bun pentru că reprezentativa era clădită în jurul unei echipe puternice, cu arie de selecție națională. Erau tineri și se simțeau bine în teren, cred că jucau cu ochii închiși. Deschiderea către lumea mare nu a fost bună din acest punct de vedere. E greu să mai atingem așa ceva. Am avut mâncare, băutură, cafea, țigări fine, banane și portocale cum nu ai visat mata până în 1980. Dacă mergeai pe jos de la Gara de Nord până în Victoriei, dimineața când se deschideau tarabele, nu-ți mai trebuia nimic toată ziua. Parizerul, nu mai vorbesc de salamul Victoria, ieftin și bun depăsea delicatețurile dumitale de azi. Alea erau din carne nu ca astea ce văd carnea numai când le ai în stomac. Și fii liniștit eram departe de nomenclatură, reprezentam media pe țară. Polemică gratuită, declicul s-a făcut în ”80, toți cu memorie bună au simțit-o, s-a făcut aproape brusc, parcă cineva se grăbea să compromită ceva sau pe cineva. Sunt destui care au trăit vremurile cu adevărat urâte și care probabil știu mai multe decât noi, care am stat departe de putere și dedesupturile ei. Să revenim la fotbal ne trebuie valoare și jocuri multe pentru un nucleu de bază. Păcat că nu s-a încercat acea variantă cu Regecampf antrenor la Steaua și națională în același timp. Era o variantă cu mult peste Daum, bila neagră a lui Burleanu. Nouă ne lipsește echipa nu antrenorul, așa cum este acum avem adunătură. Sună goarna și se așteaptă avioanele din 11 direcții. Antrenor tânăr, educat, deștept și cu mult simț pedagogic - exceptând tinerețea e profilul d_lui Lucescu. S-auzim numai de bine.

Sdfghd (1 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 22:15

Să-mi *** *** si voi si burleanu pe care il tot pupati in cur.

nica fara frica ! (138 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 22:33

geambasule esti dezgustator !!!....pai astia pe care-i persiflezi au scos milioane de romani in strada de bucurie , au facut oameni sa planga de fericire , i-au facut pe oameni sa se mandreasca ca sunt romani !!!!.....burlanu tau si echipele de fotbal feminin ce au facut pt tara asta !!!???.....trebuie sa fi fost tare *** pe vremea lui Ceausesu daca ti-a ramas gandul la portocalele copilariei tale nefericite de copil amarat si invidios pe altii care mancau portocale !!!!....de ce nu spui si ca s-a facut foamea aia pt cativa ani ca sa plateasca Ceausescu datoriile Romaniei ca sa aiba ce fura infractorii astia cu imunitate din ziua de azi !!!!.....am trait si eu sub Ceausescu si inca mai multi ani decat tine si *** !!!!...il prefer pe Ceausescu de 1000 de ori mai mult decat pe hotii astia care ne conduc tara in ziua de azi !!!....pe vremea lui Ceausescu se faceau in Romania avioane , tractoare , autobuze , vapoare , elicopetere , locomotive , metrouri , blocuri(marea majoritate a apartamentelor se dadeau gratuit pt cei care munceau) , asistenta medicala gratuita , invatamant gratuit tabere gratuite pt copiii fara posibilitati , bilete la tratament pe sume modice pt cei care munceau si pot sa-ti enumar asa pana maine !!!!....astia din ziua de azi ce-ti dau bah geambasule !!!!?????.....palme dupa ceafa !!!!!.....si inca ceva , pe vremea lui Ceausescu era bataie sa pui mana pe un ziar de sport pt ca aveai ce sa citesti !!!!....nu ca in ziua de azi cand ce publicati voi nu e bun nici macar pt impachetat pestele !!!!!....pe vremea lui Ceausescu un neica nimeni si un habarnist ca burlan al tau n-ar fi ajuns nici daca traia 1000 de vieti sa ajunga sef la FRF !!!!! PS. sunt plecat de 21 de ani in America iar ultima oara am fost in Romania acum 14 ani si n-o sa mai vin niciodata de sila la cum a ajuns tara asta !!!!....tara hotilor , a infractorilor cu imunitate si a *** siliconate !!!

bovv (1 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 22:34

pff ce articol execrabil, demn de un jurnalist in a box.

Liviu Dumitrascu (5 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 22:42

Felicitari Domnule Cristian! Daca dumeavoastra vi se pare normal ca fotbalul feminin cu o liga si o cupa, sa aiba dublul voturilor fata de Liga intaii de la baieti, atunci nu pot decat sa ma gandesc ca este posibil ca microbul ziaristilor specialisti in fotbal (nu in comentarea lui) s-a raspandit foarte tare si probabil sunteti interesat de o pozitie la FRF. 'Ce vorbesc imbuibatii astia din generatia de aur sau Mircea Lucescu, ca ei o duceau bine?' Gandindu-ma la varsta dumneavostra pot doar sa deduc regretul ca nu sunteti un pic mai in varsta: ati fi avut mult mai mult succes si beneficii dupa urma maniei acestea proletare. Totusi, parca nu v-am vazut nici pe dumneavostra stand la coada la 'Petreusi' cu noi! Mircea Lucescu este o adevarat icoana a fotbalului romanesc: un jucator fantastic, un caracter extraordinar (cate cartonase galbene sau rosii a luat in cariera ati scris?) si un antrenor de reputatie internationala. Numai Hagi l-ar putea egala. Daca parerea lui este ca ceva nu este in regula , atunci poate ar trebui sa il ascultam cu mai multa cu atentie. Ce este misogin in faptul ca arata o dicrepanta si identifica ceva ilogic in raportul fete baieti? Dar ce vorbeste si Lucescu asta care si-a facut in ziua de astazi afaceri si bani pe munca lui cinstita? O duce asa de bine, calatoreste afara cu 'jet-ul', etc si ne dau noua sfaturi despre fotbal! Iata un subiect bun pentru viitor... Si apropos: ce nivel de Chapmion's aveam noi? Cu Steaua care a facut trial national 1984 si in Septembrie 1984 avea 93 de jucatori legitimati? Ce stiti despre infrastructura sau 'managementul' de atunci? Nimic, dar va pronuntati. Unii chiar am fost in morcilele acelor terenuri si in vestiare de carton, iar toti cei pe care i-ati numit aici au fost si sunt mari personalitati , caractere uriase cu realizari pe masura. Cat castigau fata de cat ar fi trebuit sa castige sau fata de cat ar fi castigat in ziua de astazi? Este sinistra si injositiare afirmatia dumeavostra tendentioasa. Numai faptul ca acesti oameni va permit sa le rostiti numele si ar trebui sa va starneasca respect. Chiar nu ma asteptam la asa atitudine din partea dumneavostra, dar una peste alta este un articol jenant pentru reputatia dumneavostra inainte de orice altceva. Ma intreb daca macar unii dintre colegi va citesc oare articolele? Ce or zice? Cum va uitati in ochii lor? Pacat...si mult succes langa fratele Vochin cat de curind! Nu ma astept sa listati ce am scris. Si noi cititorii avem rabufniri de orgoliu dar pe noi nu ne citeste nimeni din fericire. (I)Responsabilitatea dumeavostra este mai mare. Poate totusi va mai ganditi un pic inainte de a scrie si mai ales sa va ganditi...la si de ce scrieti. Cu articole ca acesta, Doame ajuta sa nu ma mai citeasca nimeni. Cu ce a mai ramas dintr-o stima anterioara.

Dragos C (3 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 22:46

Pentre Cristian Geambasu: Stiti de ce nu este corect ca fotbalul feminin si fotbalul de sala sa aiba mai multe voturi decat Liga 1? Pentru ca Liga 1 da fotbalistii Nationalei, iar de la Nationala isi ia banii FRF, Burleanu sau oricine este presedinte acolo. Din banii dati de UEFA Echipei Nationale, din sponsorii acestei echipe si din drepturile TV ale acesteia traieste FRF. Iar Liga 1 este formata din jucatori platiti, antrenati, hraniti si tratati medical de catre patroni, conducatori si antrenori ai acestor cluburi. Ce s-ar intampla daca Steaua, Viitorul, Dinamo, CFR Cluj, Craiova etc. ar refuza sa mai lase jucatorii la Nationala? FRF nici nu poate sanctiona aceste cluburi, sanctiunile le da Liga Profesionista... Si chiar daca le sanctioneaza si cluburile nu platesc niciun leu, ce face FRF? Le desfinteaza? Pe cine mai conduce??? Ramane cu futsal-ul si cluburile de fete sau ia jucatrori din Liga a 2-a, pe care o organizeaza?.. Nationala ar fi la nivelul Gibraltarului, iar bani la FRF, ZERO! In ceea ce priveste Generatia de Aur, dar si antrenorii care au format-o: Lucescu, Ienei sau alti antrenori care au fost langa Lupescu: poate ca acesti fosti jucatori nu au castigat Campionatul Mondial, dar sunt generatia cu cele mai mari performante din istoria fotbalului romanesc! Cand o alta generatie va depasi performantele acestor oameni, aceia vor deveni Generatia de Aur. Deocamdata insa, cei de acum sau de dinainte nu au fost nici macar pe aproape! Si aici nu este vorba doar despre Mondialele din '94. Este vorba de nivelul la care au jucat si antrenat acei jucatori sau antrenori: Real Madrid, Barcelona, AC Milan, Atletico Madrid, Totenham, Valencia, Galatasaray, Einhoven, Ajax, Inter Milano si alte echipe uriase din Europa. Nu doar au jucat, dar au castigat si trofee: cupe europene, campionate, cupe nationale. Si nu este vorba de un jucator, este vorba de o intreaga generatie! De aceea i se spune Generatia de Aur! In ceea ce te priveste pe tine, Cristi Geambasu, frustrarea este de inteles: esti in aceeasi situatie cu Burleanu! Adica ai ajuns sa scrii la cel mai important ziar de sport din Romania, dar nu o sa faci niciodata parte dintr-o Generatie de Aur a ziaristilor de sport! Aceia au fost Ioan Chirila, Ion Cupen, Ovidiu Ioanitoaia si altii. Pe langa ei, tu sau Tolontan sunteti exact ca Burleanu pe langa Lupescu: Neica Nimeni! Si acei ziaristi au fost facuti tot in Epoca de Aur si se vede o diferenta foarte mare intre ei si voi, cei facuti in epoca de *** in care traim!

Calin (12 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 23:05

@Dragos C Sunt 7 Nationale, incepand de la 15 ani! Pentru a o avea pe cea mare performanta ai nevoie de o baza de selectie cat mai numeroasa si cat mai organizata.

Vali (2 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 23:06

Corect raționament. Dar esti se acord cu rezultatul? Fotbalistic, te simti reprezentat de burleanu? Si tu ai ciuruit o generație? De aur? Stiu pe una de la civism buna la haltere!

Calin (12 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 23:08

@Liviu Dumitrascu Te mandresti cu handbalul feminin? Si ala a avut la inceputuri opozanti misogini ca tine si ca multi altii. Numai in Europa erau legitimate in 2017 peste 1200000 de jucatoare...

anti Ciurli Burli…. (32 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 23:18

Liviu Dumitrasc-Dragos C-Nica fara frica. Superbe postarile voastre.Si pline de adevar .Felicitari,oameni buni si cunoscatori ai sportului rege !

Buni80 (3 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 23:21

Geambasule, zi-ne si noua primul 11 al naționalei de fotbal feminin si care sunt echipele de fotbal feminin din prima ligă. Aloòo fara google! Esti un penibil si te erijezi in deontolog. Te baga ziaristu' ratat ( vochin) si pe tine in echipa de *** a lui burleanu? ... sa mănânca si gura ta ceva. De cand s-au retras "fraierii" ăștia (generația de aur) vindeți 5 exemplare pe zi, si alea pentru cancanurile din ziar. Dar ei sunt niste "fraieri" si tu esti destept!

Marius (10 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 23:21

Slab ziarist ești ,încerci sa fi ironic cu niște monștri în meseriile lor ! O sa va mai citească doar fotbalistele voastre pe care le susțineți ! Fotbalul adevărat este cel cu Hagi și Lucescu ,nu cu femeile sau cu cei fără talent care joaca în sala ! România se va au da tot mai rău la fotbal ! Deveniți penibili !

Marius (10 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 23:23

Slab ziarist ești ,încerci sa fi ironic cu niște monștri în meseriile lor ! O sa va mai citească doar fotbalistele voastre pe care le susțineți ! Fotbalul adevărat este cel cu Hagi și Lucescu ,nu cu femeile sau cu cei fără talent care joaca în sala ! România se va afunda da tot mai rău la fotbal ! Esti un ziarist ca și Burleanu ,adică f slab !

Reddog (4 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 23:23

Eu sincer citesc site-ul asta pentru Tolontan si Geambasu... restu’ nu ma intereseaza, mai ales tataie Ioanitoaia! Pe cale de consecinta, nu inteleg frustrarile unora gen @ Dragos nu iti place, nu citi, nu te apuca as injuri!

dan (2 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 23:26

:))) in sfarsit un articol la care rad si nu ma enervez. Felicitari nu te cearta ne-a Ovi? Un punct de vedere diferit dar adevarat. Cu toate astea sincer cred ca venirea lui Lupescu ( fara Dragnea si mai ales primaritza blonda in spate) era mai buna pentru un fotbal pe care-l urmarim din ce in ce mai putin si citim din ce in ce si mai putin.

cfrescu (24 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 23:29

Ceea ce s-a intamplat a fost (ca si acest articol) doar inca o dovada ca romanii nu isi respecta valorile, nu sunt pregatiti pt o schimbare radicala, condusi de cei noi, care au mai dat nitel cu nasul de occident, si au vazut ce inseamna o societate moderna bazata pe un sistem de valori clar si unanim acceptat, pe o educatie adevarata, pe promovarea si recunoasterea valorii, pe capitalizarea si partajarea succeselor, pe critica reala si constructiva, lucrul in echipa, etc. Ceea ce se intampla la noi nu are nici o legatura cu asta, e un circ dizgratios, un monkey business, un teatru ieftin in care toti se prefac ca stiu, ca sunt buni, corecti si interesati de binele comun, o mafie a relatiilor. O mare parte din vina o are presa, constituita exclusiv fie din slugi rau-intentionate, fie din nepriceputi. Tinand cont de lipsa totala de educatie si cultura a majoritatii societatii romanesti, viitorul nu e greu de prevazut. Oamenii de valoare sunt indepartati, drumul lor duce in Occident. Sa incepem macar prin a spune lucrurilor pe nume! Sa renuntam sa dublul standard, mistoul balcanic si scurtaturile mioritice. Sa ne respectam si sa ne promovam valorile, cate au mai ramas. Nu e posibil ca adevaratii ambasadori ai Romaniei in ultimii ani - Lucescu, Hagi, Halep, Nastase, Tiriac, Popescu, Lupescu, Chivu, etc. sa fie terfeliti in public de niste neica nimeni fara vreo idee despre adevarata performanta in orice domeniu...

Bagheera (15 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 23:30

Cu toate defectele lor, mai ales legate de cardasia cu clanul Becali si cu Nasu, oamenii astia au TRAIT si PRACTICAT fotbalul mare. Daca Dan Petrescu nu rata cu Suedia, Hagi era balon de aur si Romania avea cel putin bronz la CM 94. Abia azi intelegem BINE ce inseamna asta. Cei mai tineri trebuie sa stie ca pana in anii 80 eram in cupele europene mai rau decat suntem azi, cand odata la doi ani avem o echipa in primavara... Sunteti ipocrit, domnule Geambasu! Tocmai pentru ca va pricepeti la fotbal...

dc (2 comentarii)  •  20 aprilie 2018, 23:53

Bai Geambasule, ce tot vorbesti aici de fair-play?....alegerile au fost furate si tu vorbesti de gesturi de fair-play....asa cum toate putorile alea de pensionari au votat PSD,asa s-a votat si aici....lumea de valoare a plecat baahh...lumina e stinsa de mult....astia din generatia de aur, au bani , ii *** in *** anyway.....*** trebuie boicotate si luptat cu ele nu felicitate....cine pastele ma-sii sa ii felicite pe lichelele alea....Lupescu a fost un *** ca s-a intors in cloaca aia...si voi bah care ati scris ani de zile despre Becali & co...o sa scrieti despre *** *** de acum inainte, ca nu mai e nimic acolo....

Comentează