Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Postacul

În loc de avancronică la România-Armenia. Că tot n-o citea nimeni

Permalink to Postacul
joi, 31 august 2017, 3:37

Se poate discuta mult despre tactica lui Daum pentru meciurile cu Armenia şi cu Muntenegru. Dar pentru că oricum părerile noastre nu contează nici cât o adiere de vânt prin părul selecţionerului, vă propun un subiect tot mai la modă. Postacul. Cu precizarea că orice asemănare cu personaje şi evenimente reale nu este pur şi simplu întâmplătoare, ci căutată.

Cine este postacul?
Sau ce este el? Om? Robot? Extraterestru? Fiinţă în carne şi oase sau entitate virtuală? Subiectul merită atenţie. Măcar atâta câtă ne acordă ei nouă. Fiindcă, e bine să ştiţi, postacii nu se luptă cu oamenii de pe stradă. Postacii nu îşi exprimă opţiunile în Piaţa Victoriei sau la Cotroceni, la vedere. Ei lucrează în subteran. Ei sunt nişte mineri care vor exterminarea ziariştilor. Altfel decât cei din anii ’90. Bâtele lor sunt tastatura PC-ului şi zoaiele limbii române.

Până acum câţiva ani nu ştiam că există. Probabil că nici nu existau. Democratizarea internetului ni i-a turnat în cap. Cum aduce marea algele moarte la ţărm. Astfel, cu timpul, postacul a devenit o ocupaţie ca oricare alta. Neonorabilă, dar obişnuită. Ca grădinăritul sau brokeritul. Pentru a înţelege totuşi ce este postacul şi ce vrea el, trebuie să o luăm pe îndelete. Îl vom studia cu minuţiozitatea naturalistului care tocmai a descoperit o insectă necunoscută.

Identitatea postacului.
Postacul nu are identitate, el are nickname. Postacul nu are CNP, ci IP. Postacul are nickname-uri şi IP-uri câte vor muşchii lui antrenaţi să biciuie tastatura. Aşa dă senzaţia că s-a multiplicat. Unul face cât un pluton. Iar pseudonimele alese se revendică din istorie şi mitologie, din filme SF şi muzică populară. Aşa ajungi să te certe Maria Tănase şi să te înjure de mamă Avram Iancu. Decebal sau Burebista doar te fac prost. Sau beţiv. Poseidon, hodorog expirat.

Caracteristici fizice
Aparent, postacul nu are coloană vertebrală. Ba da, are, dar este foarte elastică. Asta îl ajută să nu aibă nici dureri de spate de stat prea mult în faţa calculatorului, nici probleme de conştiinţă. Şi ajungem la punctul următor.
Trăsături morale, caracter. Ideal este să nu aibă. În meseria de postac astea sunt considerate atavisme.

Pregătire profesională
Sunt căutaţi indivizi care au lucrat ca ziarişti. Nu contează cum arată. Deşiraţi şi miopi sau îndesaţi şi burtoşi. Bâlbâiţi sau graseiaţi, e totuna. E nevoie ca angajatul postac să ştie cât de cât să mânuiască verbele şi epitetele. Mai ales epitetele murdare. Atenţie! A fi lucrat în presă nu înseamnă că specimenul a şi fost ziarist, ci doar coleg cu ziariştii. Postacul este prin excelență un ziarist ratat. În absolut. Angajatorul nu prea are însă de unde alege. Se mulţumeşte cu băieţi zeloşi.

Activitate, fişa postului
Postacul nu este angajat ca postac în acte. Normal, nici femeia de serviciu nu se mai numeşte femeie de serviciu, ci cleaning operator. De aceea postacul funcţionează ca ofiţer de presă sau ca onorabil membru al departamentului de comunicare. Postacul este prezent peste tot. El activează pe tărâm politic, social, medical. Şi în sport. Orice minister puternic şi orice federaţie care se respectă au nişte postaci.

Cum acţionează postacul
Postacul postează mesaje otrăvite, asta e menirea lui. Imediat cum apare un articol, o anchetă sau un interviu considerate defăimătoare de şefii lui, postacul intră în luptă. Să luăm cazul nostru, să nu creadă lumea că batem câmpiile abstracţiunii. Scrii ceva critic despre Christoph Daum, să zicem. Sau despre Răzvan Burleanu. Pur și simplu observi că între ce au promis și ce fac este o prăpastie. Maşinăria postacă se pune în mişcare. Înjurătura groasă, insinuarea murdară şi jignirea de cea mai joasă speţă sunt principalele teme în dezbatere. Pentru ca intervenţia să fie eficientă, este esențial ca postacii să intre repede pe materialul luat în colimator. Să inducă o receptare negativă a articolului. Postările lor, multiplicate de identităţile fictive asumate, dau tonul la muzică şi pentru postacii de vocaţie, dar care, neînregimentaţi, freacă menta pe acasă. Vârsta, culoarea tenului, pieptănătura, dioptriile ochelarilor, praful de pe capota maşinii sau studiile, altele decât cele de la Harvard, sunt doar câteva din subiectele abordate în orăcăiala postacistă din balta internetului.

Efectul
Violența de limbaj este sinonima violenței fizice. Punct. Apropo. Un ziarist mai în vârstă mi-a spus că îl doare ficatul o săptămână după ce citește comentariile de pe blogul lui.

Bănuiesc ce val de lături urmează după acest articol. Ce dejecţii. Măcar ştiu încotro să mă uit. De exemplu, spre Casa Fotbalului.
Vă ştiu, vă ştim. Nu meritaţi nici măcar favorul să vă numesc. Triștilor, urâtă cale aţi ales!

Comentarii (231)Adaugă comentariu

ovidiu_3003 (644 comentarii)  •  31 august 2017, 18:28

...pe mine ma intereseaza parerea dvs despre echipa nationala despre Ana Bogdan ...la postacii cu violente de limbaj eu nu ma inchin ...le zic ...,Amin !!!

mg (232 comentarii)  •  31 august 2017, 18:48

..ipocrizie patetică..

Petro Burgener (65 comentarii)  •  31 august 2017, 19:01

De acord cu dvs. E multa vorbarie goala si, cui nu-i place ce scrie gazetarul sa nu citeasca! In rest multa rautate parca nu am fi toti romani! Ne bucuram dinamovistii de esecurile Stelei, Craiovei etc si invers! Daca nu castiga cu Armenia, mai are tupeu Herr Daum sa garanteze ca ne va califica la euro 2020?

Burebista (43 comentarii)  •  31 august 2017, 19:03

Acest " articol " a fost scris din doua motive: 1 sa faca trafic pe site, dl Cristi stiind bine ce polemica va naste si cati vor sari sa combata sau sa aprobe... a *** dl Geambasu asta... :)) 2 dinte-o frustrare adanca ca nu e adulat si aprobat de toata lumea, va unii dintre "postaci" dandu-i clasa si mart ca la table sau mat la sah... nu prea le are el cu unele sporturi dar se baga anapoda sa-si prinda urechile si sa fie scos la tabla de ix si igrec... treaba lui... Domnule geambasule, ai uitat se pare ca Burebista te-a si laudat, rar ce-i drept, ai uitat ca de vina sunteti voi "ziaristii", in frunte cu maestrul ioanitoaia xare face crize de ficat citind comentariile... :))) ***

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  31 august 2017, 22:24

Aceasta postare este de competenta poliției. Este vorba de o amenintare fizica. Prin urmare chiar voi face apel la serviciile poliției care are specialiști informatici. Pentru ca nu îmi plac surprizele de acest gen

exidpol (48 comentarii)  •  31 august 2017, 19:06

-pentru a replica la spusele mele aveti e-mailul meu; in ultima mea postare ...de postac, tin sa va fac *** (pe toti ziaristii): cum e posibil sa mediatizati ineptiile acelui impertinent care propune pierderea meciului cu armenii cu 0-7; suntem *** sau un popor?; nimeni nu reactioneaza la asemenea afront adus tricolorului, tarii, acestui neam? la ora asta frf-ul si lpf-ul trebuiau desfiintate, campionatul suspendat, interzisa orice activitata fotbalistica la nivel de liga...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

mg (232 comentarii)  •  31 august 2017, 19:08

..înţeleg că vrei respect.. Poate că vei avea parte de el atunci când, la rândul tău, îi vei respecta pe cei despre care scrii. Cine seamănă vânt, culege furtună..

Titu Sandronicus (11 comentarii)  •  31 august 2017, 19:12

" Democratizarea internetului ni i-a turnat în cap." Sa intelegem ca " democratizarea" deranjeaza.. Daca "democratizarea" va supara atat de tare, propuneti ca internetul sa fie cenzurat domnule, eventual ca in Rusia lui Putin! Frustrarile pot fi intelese insa asemenea afirmatii sunt chiar periculoase.. P.S. Spuneti-i "ziaristului mai in varsta" sa-si imbunatateasca cunostintele de gramatica a limbii romane pentru ca devine hilar..

Stely (63 comentarii)  •  31 august 2017, 19:16

Lasa-i in plata domnului mr geambasu. Sunt multi. Sau citand as spune "multi multi dar prosti. Oricum opiniile lor nu pot influenta gandirea unuia cu mai mult de doua clase. Se vor lideri, formatori de opinii etc. Din multele comenturi pe care le'am citit nu se pot trage invataminte. Dimpotriva! Sigur sunt si cativa - nu cred ca fac parte din categoria mentionata-de la poti trage cateva concluzii. In rest apa de ploaie. Altfel ce noutati mai sunt pe piata rock? Sunt putin defazat ptr ca de ani buni ascult bluues. Conchizand va spun la buna vedere.

Bubucul (52 comentarii)  •  31 august 2017, 19:20

Da, frumos spus. Cineva trebuia să-l formuleze și pe asta. Mulțumesc!

victor L (285 comentarii)  •  31 august 2017, 19:20

@ Cristian Geambaşu, este o nesimtire sa divulgati cuvinte care nu sint publice. Eu am acceptat cerintele "Sunt de acord cu regulile comunitatii", dvoastra le incalcati ca un mare ziarist :P

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  31 august 2017, 22:20

Dilematic est un cuvânt care te compromite? Asta e o gluma, nu?

Marc (4 comentarii)  •  31 august 2017, 19:25

Pana la urma, ziarisii din Romania, tot postaci platiti sunt. Singura diferenta e ca unii scriu articole iar altii comentarii.

Virgil Ban (1 comentarii)  •  31 august 2017, 19:33

Da, domnule Geambasu, "o semnam, dar o dam anonima"......oare cati din postacii de care vorbiti cunosc expresia? Desi nu cred ca toti postacii sunt ziaristi ratati, garantez ca si dintre acestia, angajati de diverse trusturi de presa, sunt multi care habar n-au cu ce se mananca scrisoarea pierduta. (cu s si p mic, sa nu deranjam intelectul lor)

JFM (151 comentarii)  •  31 august 2017, 19:34

N-am postat in ultimul an la articolele despre Nationala pentru simplul fapt ca nu ma intereseaza acest subiect,ocolesc aceste articole,nu am ce sa comentez,nu ma intereseaza chiar deloc,e un subiect mort asa ca nu ma simt vizat dar de retinut faptul ca domnul Geambasu ne trateaza pe cei care comentam pe blogul dansului ca pe ultimele scursori.Multumim mult,bine ca stim cu ce valoare morala avem de-a face.

cvp (4 comentarii)  •  31 august 2017, 19:37

Ma mir ca nu ti-e rusine becaliotule!!!

Lup (20 comentarii)  •  31 august 2017, 19:42

Corect, dar la fel de potrivit și pentru mulți ziariști.

di livio (158 comentarii)  •  31 august 2017, 19:46

Ma cheama Liviu Sofica, cnp 1641125021885.Sint entitate virtuala, bineinteles. Da nanu ce este? Ziarist, postac? V-ati cerut scuze pt *** lu nanu? Nici vorba. Voi nu gresiti niciodata, sinteti infailibili. Si nu-i vorba de Daum, ii vorba de voi, asa zisii ziaristi. Voi aveti voie sa scrieti dejectii, *** ***, ciocu mic si alte expresiii academice...io n-am ca ma bagati la limbaj vulgar si jignitor. In loc sa-ti ceri scuze pt nanu si Dachau, tu ma faci pa mine postacu lu Burleanu. Ala nu-i mai bun ca tine si nici tu ca el. Si nici nea Ovi nu-i mai bun ca Daum. Astept scuze pt Dachau. Pina atunci pt mine esti doar un derbedeu, nu ziarist

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

dan (29 comentarii)  •  31 august 2017, 19:47

interesant? Intra si ziaristii in categoria postacilor? cine va face rating? Postacii?. Ce parere ai de articolele in care doar se afirma aberatii, doar sa se dea apa la moara postacilor? sa aveti rating. Incearca sa gandesti correct mai ia niste cursuri de ziaristica ca ori nu esti pregatit, ori esti rau intentionat, ori logica ta lasa de dori?

Iosif._vs. (1 comentarii)  •  31 august 2017, 20:10

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ionnis (81 comentarii)  •  31 august 2017, 20:15

va plangeti de mila :))

Mazeta sporturilor (2 comentarii)  •  31 august 2017, 20:20

" Atenţie! A fi lucrat în presă nu înseamnă că specimenul a şi fost ziarist, ci doar coleg cu ziariştii. Postacul este prin excelență un ziarist ratat." Ati facut o descriere perfecta a angajatilor gsp...

jijrinovschi (6 comentarii)  •  31 august 2017, 20:39

bai geambasule decit sa scrii tembelismele astea mai bine scriai ceva despre eurobaschet ce incepe miine la cluj ca in gazeta nu scrie nimic,probabil pentru ca ciobenul nu a facut vreun comentariu pe tema asta ca sa va amintiti si voi de aceasta competitie minora pentru gsp;sa va fie rusine ziarici(****** care sunteti.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Cosmo (70 comentarii)  •  31 august 2017, 20:45

Până acuma se întâmpla să nu fiu de acord cu conținutul si tonul unor articole, acum pun serios la indoiala caracterul autorului. Cei care ies la proteste sunt plătiți de soros, iar cei care critica gspul sunt plătiți de burleanu. Te rugam, nu te lasa de jurnalistica! La cum scrii fiecare articol, aproape fiecare articol al tau ne aduce în cont o suma considerabila. Radu Cosașu și Paraschivescu, in schimb, ar trebui sa se lase. Nu câștigăm nimic de pe urma acestor postaci ratați.

17 Nentori Tontolana – fost Tirana (677 comentarii)  •  31 august 2017, 20:49

Unde e lista cu Postacii ? Cine ii plateste, ce urmaresc, ale cui interese le reprezinta ? ---------------------------- Ultimele tale trei articole: despre Daum si lagarul nazist, constructorii romani si falsificatorii impostorii nemti, o caterinca cu Daum trimis la pescuit la care Daum trebuia sa rida ca prostii de la „La Bloc“ ca sa nu se faca de moca, dar nici o critica argumentata despre fotbal, sistem, tactica, … si apoi iar si iar Simona cu care sa ma bata sfintul daca inteleg ce ai. 80% dintre cei care au criticat articolele nici nu mor de dorul lui Daum ori Simona, cei mai multi au remarcat ca … nu se cade tata, esti deplasat, simplu. Dormit rau, mincat virusi, sculat mort, dar din pacate trebuie sa scrii. N-ai nimic de renovat, o gradina de udat, … ? Nimic argument. „Neamtul“ si atit ! Ai avut si Ghinion cu atmosfera caci l-a mai platit tontolanu si pe Udrea pentru titlul „... neamtul ...“. De ce nu selectionerul ? Oare Barbugiul, puri lui Luce, ori saracu tata Puiu au fost ei numiti „romanul“ ? „Romanul“ prost a pierdut barajul, ne-a dus pe 150 in lume, a pierdut cu Albania, romanul prost gramada nu l-a selectionat pe Dobrin, Budescu, Lacatus, Stoica, Balaci, Alibec, … dar l-a obosit pe inimosul Torje, i-a gasit prin intermediul Interpolului pe Lobonz, Cocis si fratii Daniel si Pancu Niculae de care nu stiau nici rudele pe unde sapa, de Grozav stie ca se ascunsese intr-un cotet cu gaini de rasa, iar Goian, Rat si Marica alergau prin parc cind a trecut drona CIA pe deasupra si i-a identificat si localizat, … si i-au dat pastila „romanului“ prost ca sa-i bage titulari. Hai tata, lasa-ne ! Oare daca selectioner era Zinze-din Zinze-dan atunci in titlu aparea „negrul“, „musulmanul“, „ungurul“, „arabul“ … ? Prost, desigur. Barbugiul, moromete filozoful care a invatat la oglinda sa faca sapte fete, prost neprost, roman, dac ori pasare, egal, la el gasim un concept, un sistem, … hai tata. Neamt prost, roman mai prost. De ce nu „selectioner“ ori Daum, PiTurca, RazVan, Nea Puiu, Nea Mircea, Nea Laszlo Bölöni, … --------------------------------- Fofilache esti. De unde postaci la tine ? Geambasu duru ? Fofilache. Ovi, Maria, pina si Craciun, eu … da, noi criticam cu argumente. In noi mai da cite o potaie. Fofilache tata, ati avut doi ani o cenzura gratuita, executata de instalatoare, ati continuat proiectul, aveti actual un regulament al „jocului“ pe care nici universitatea bolsevica desfiintata la Buda nu l-ar fi aprobat. Din fericire desfiintata, caci toate bucataresele si tolomatele retardate, toti fostii comunisti, toate potaile au ajuns sa predea democratie. Care sint Postacii, ce vor, cine ii plateste. „Se vrea“ raul ? Par „grupari organizate care nu pot fi numite“. Ai dat in mintea lui Daddy ?

eueueu (2 comentarii)  •  31 august 2017, 21:04

Diferente intre "jurnalisti" sau "ziaristi" si "postacii" prezentati de tine nu prea sunt.

Geo (28 comentarii)  •  31 august 2017, 21:05

Asta zic si eu descriere al propriului ziar. Felicitari!

Adi (5 comentarii)  •  31 august 2017, 21:07

Eu cand am scris ca "nu are coloana vertebrala" unui blogher GSP, mi-a fost cenzurat mesajul prin decupare Vad ca pe dumneavoastra nu va decupeaza nimeni Sunt de acord cu articolul dar in acelasi timp militez pentru dreptul la opinie Eu stiu ca doar "adevarul doare" Daca durere nu e nimic nu e :))))) (Exagerati cu cenzuratul)

Dan t (31 comentarii)  •  31 august 2017, 21:56

Apropo....stucan al vostru sa inteleg ca tot un fel de postac e, cu duplicitarismul lui?

Che Guevara (113 comentarii)  •  31 august 2017, 22:29

De ce ati pus poza cu galeria Stiintei pe articol ? Deranjam cu ceva ?

F31M (52 comentarii)  •  31 august 2017, 22:34

Bun articolul dar mai bun a fost cel din dimineata meciului Simonei. Oricum, imi place cum scrieti, sunteti foarte talentat nu exista dubiu. Postacul, ehh.. tot felul de monstri naste societatile din zilele noastre, cu siguranta cu totii putem expune povesti de pretutindeni. Profit de prilej, pentru ca tocmai am citit o stire interesanta, sa va cer parerea despre una dintre "petardele" inregimentate de Dimanu in ultimii ani. http://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/ultima-ora-dinamo-a-facut-astazi-o-superafacere-fara-sa-vrea-cum-a-incasat-negoita-800-000-de-euro-dintr-un-foc-519766.html Cum comentati?

alexandru (2 comentarii)  •  31 august 2017, 23:14

geambasule, esti mai netalentat la scris decat ioanitoaia. singurul jurnalist pe bune a ramas tolontan.

gunsnroses (3 comentarii)  •  31 august 2017, 23:18

Totusi, intre postac si jurnalist gsp, a doua meserie pare ceva mai neonorabila. Voi nu vedeti in ce hal sunteti, serios?

constantin (241 comentarii)  •  31 august 2017, 23:53

Postacii... Fiecare mediu cu dăunătorii săi.

postacul (150 comentarii)  •  31 august 2017, 23:59

Suntem entitati virtuale . Stramutati -dezradacinati . Vorbitori de limba romana . Am trecut si eu prin ce trec ei . Mi-a fost greu primele doua decenii . Acum in ultimii 7 ani sa fiu sincer m-am atasat foarte mult de pamintul unde traiesc . Intr-un cuvint iubesc doua tzari . Gluma sau nu . La inceput am fost citeva mii . Acum suntem peste 3 milioane jumate . Eu imi doresc foarte mult sa mor aici departe de tzara unde m-am nascut si m-am format . De ce sa mint ! De Romania o sa ma despart cu ajutorul recycle bin .Noroc cu Bill Gates caci altfel nu mai stiam nimic de Romania !

Boeangiu Marian (65 comentarii)  •  1 septembrie 2017, 0:05

Unii folosesc "nume de scena"dintr-o anumita decenta ,retinere ,poate emotivitate. Altii abuzeaza de nick-name pt a spune lucruri pe care nu ar avea curaj sa le spuna sub numele real . Probabil astia sunt "postacii" la cade va referiti. Dar sa stiti ca formulari nafericite sau chiar inepte stau sub semnul democratiei totale :pot apartine atat "postacilor" cat si ziaristilor "adevarati". Sunteti un om cu foarte multe pareri valabile, pe care il ur maresc cu interes si chiar placere. In articolele cu Daum si postaci v-am urmarit numai cu interes. Nu aveti dreptate cand ma considerati postac dar aveti dreptate cand spuneti ca sunt trist. De unde pleaca totul? De la faptul ca voi cautiona tot timpul intelectualii, oamenii cu carte-carte fata de "meseriasi" ,scolarizatii la locul de munca , fostele glorii, in general caii ajunsi jochei. Am incercat sa aduc argumente. Am postat sub nume propriu. Am incercat sa am limbaj decent. Toate astea le-am considerat obligatorii atata timp cat timp discutam in contradictoriu pe tema Daum. Convingerile dvs pe care ati simtit nevoia sa le acordati un articol, m-au nedumerit, m-au intristat, v-au facut rau in ochii mei.

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  1 septembrie 2017, 0:42

Ma folosesc de mesajul dumneavoastra, care este foarte civilizat, pentru a-l anunta pe cel care mi-a transmis amenintari – stie cine este, nu-l mai popularizez fiindca intre timp mesajul a fost moderat – ca am fost la Politie in seara asta, iar acolo am depus o plangere. Cazul a fost preluat si va ajunge in regim de urgenta la politistii de la crima organizata care au si competente pentru identificarea infractorilor din mediul online.

La asta duce joaca asta de-a jignirile si de-a violenta. Caci dupa tonul murdar si continutul abject al multor mesaje postate, culmea, la articolul intitulat „Postacii”, se pare ca boala este mult mai grea chiar decat banuiam eu

Demolarii (40 comentarii)  •  1 septembrie 2017, 0:14

Postacul e o idee preluata dintr-un roman sf romanesc in care aparea aplaudacul. Caracterizarea insa seamana cu activitatea jurnalistilor de la gsp.ro. Stiri nesemnate, senzational din orice, atacuri directionate spre unele echipe din prea multa dragoste fata de alta echipa. Tot ce critica jurnalistii gsp.ro, practica chiar ei, renuntand la deontologia profesiei.....

postacul (150 comentarii)  •  1 septembrie 2017, 0:35

@ postacul de deasupra mea . Lasa vrajeala !! Spune-mi unde te-ai stramutat !! Sa nu incepi cu sablonele de genul. Ma intorca acasa la momentul potrivit nu de alta dar in curind incepe o noua recesiune si singurul loc unde oa sa fi in siguranta cit de cit sunt tzarile avansate din Vest.

jos_cenzura (96 comentarii)  •  1 septembrie 2017, 0:46

Violența verbală nu e sinonimă cu cea fizică, dați-o-n colo! Există o expresie în engleză: sticks and stones may break my bones, but words will never hurt me. Oricine susține că vorbele și faptele sunt sinonime are un scop mârșav care nu duce decât la cenzură - ceea ce nu are ce să caute într-o civilizație cu oameni liberi.

Sasu Ionut (3 comentarii)  •  1 septembrie 2017, 1:30

Domnule Geambasu Nu am cont de Facebook. Nici Twitter, Skype sau etc. Am doar o adresa de mail și numele meu propriu. Postacii de ieri, azi, maine sau proprietatea Elenei UDREA s-au născut din reziduurile societății la care cotizam cu toții. Din incultura noastră care a generat toleranta mioritica. Când toți își vor asuma comentariile sub numele reale, postacii vor de deveni spamuri.

IO (65 comentarii)  •  1 septembrie 2017, 2:56

Gradinaritul este o ocupatie neonorabila. ziceti dumneavoastra? Desi nu ma pricep nici macar cat cartea de botanica de clasa a V-a, consider gradinaritul o ocupatie cel putin decenta. Jurnalismul in schimb, mai ales cel actual, galben canar (Pulitzer nici nu visa la asa prozeliti ) este la ani lumina distanta chiar si de cea mai vaga urma de onorabilitate.

Mitza Baston (4 comentarii)  •  1 septembrie 2017, 3:00

......scrise prim postacul tari, geambasu cristian

petrache (87 comentarii)  •  1 septembrie 2017, 5:17

Domnule Geambasu, nu ii mai bagati in seama pe "postaci". Unii sunt oameni necajiti care isi varsa naduful impotriva Dv sau a Simonei intr-un loc unde sunt bagati in seama. GSP are putea sa le inchida contul dupa, sa spunem, 3 mesaje cu insulte sau venin. PS: Pe de alta parte, nu sunt de acord cu Dv in privinta lui Daum. Nu a rupt gura targului dar avem nevoie de un antrenor apusean sa mai aduca al aer. Ne-am saturat de Pitzi si pupatorul de icoane.

jopytell (1 comentarii)  •  1 septembrie 2017, 6:06

Multă frustrare dle neegalat "ziarist".în viata fiecare nas, are nasul sau. Așa au fost lăsate lucrurile. Dv doriti sa aruncati cu noroi și sa va aplaude lumea. Nu merge. Mai cititi și mai vedeți câte articole sunt scrise de cleaning operator sau de tot felul de *** făcute ziaristi peste noapte. Articole de 2 lei, mare documentare...le scriu pe wc. Nu știu sa scrie in primul rand, gramatical vorbind, nu mai zic de slaba pregătire gen steaua a cucerit cupa uefa , etc. Nu înțeleg ce căuta pe un site de sport, 30-45% articole desprinse din cele de adulți. De ce creati aceasta legătura bolnăvicioasa i intre sport și tot felul de *** care apar dezbrăcate. Vrea cineva ***, caută pe google. Nu poți emite pretentii și respect, când tu bagi la malaxor aceste ingrediente. Care? Articole de pe site-uri de adulți și video cât, *** gazetaresc peste luni publicam același lucru, ca nu se prinde nimeni, etc. Respectati-ne dacă vreți sa fiti respectați. Când scrieti și dv ***, asteptati efectul de boomerang. Cat despre limbaj, trebuie sa acceptati faptul ca acesta este nivelul societatii în care trăim. România nu înseamnă numai sectorul 1 de la inter la victoriei. Uitati - va cati au luat bac- ul în ultimii 6 ani și cati tineri nu muncesc și stau pe spinarea părinților. La cât mai mulți postaci, ca s-a mai scris despre ei...dar nu uitati: Respectati-ne și puteti cere respect. Nu va convine? Nu mai scrieți, pt ca exprimarea este modesta și cunoștințele sunt precare. Și mai eliminați va rog din *** gazetaresc.

dan (71 comentarii)  •  1 septembrie 2017, 8:17

pentru ziaristul mai in varsta care are probleme cu ficatul: Nu sunt in medic, dar... cum sa spun mai elegenat?... nu cred ca e de la comentarii.

Juventin (3 comentarii)  •  1 septembrie 2017, 8:25

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Gary (51 comentarii)  •  1 septembrie 2017, 8:29

@Marc Perfecta aprecierea ta!! Domnule Geambasu; de ce jurnalele folosesc rubrici de comentarii? Ca sa ridice ratingul,desigur. Atunci asteptati-va si la interventii care nu va sunt pe plac! Ramane desigur chestiunea limbajului folosit (includ aici si prezumtiva amenintare de care pomeniti),pe care aveti nu numai dreptul,dar si datoria sa le radiati,daca nu respecta limitele bunului simt. In rest,va doresc succes.Sincer. Nu tot ce faceti si ce unora nu le place,e rau!

Bogdan (21 comentarii)  •  1 septembrie 2017, 8:37

Incredibil...ireal...un ziar care începe un război cu cititorii săi... felicitări sincere! Asta da premiera mondiala. Fa click si o sa dai in benganeala când o sa vezi la ce l-a mai dus capu' pe ziaristul gsp! Da, exista postaci. Da, urâta ocupație. Dar sa generalizezi si sa-ți închipui ca toate comentariile negative sunt produse de postaci e prea patetic chiar si pentru gsp. Dacă entitatea gsp ar fi condusă in mod lucid, pe principii de business, autorul acestui articol ar trebui drastic penalizat pentru ca își antagonizează cititorii. Adicătelea clienții...incredibil!!!

bazileon (82 comentarii)  •  1 septembrie 2017, 8:39

Dle Geambasu, mi-a placut treaba cu politia; cred ca intr-o viata anterioara ati fost tist de vardisti. Pai dvoastra ati fi luat de mult cu asalt ambasada Ecuadorului, he, he! Cat despre postaci sensu lato, asa e omenirea & gura lumii. Ce ma uimeste pe mine este politica selectiva a GSP si a cerberilor ei. Indivizi abominabili, care scuipa la fiecare pas si injura la trei cuvinte (in general suporteri becalioti: stalini, milne-i, valahi cu numar variabil de a, randooni etc), maculeaza tot si toate in deplina impunitate; cand si cand le sunt sterse cateva expresii mult prea tari, in stilul vechii cenzuri militare. In schimb oameni decenti, care nu fac decat sa va comunice cu fermitate si severitate adevaruri neplacute si inpardonabile derapaje profesionale si etice (bunioara popularizarea ad nauseam et super a infrecventabilului domn G. Becali) intr-un limbaj masurat, primesc diverse "cartonase", sunt "banati" si alte masuri disciplinare a la Vucea si Chicos-Rostogan. In aceste conditii, articolul dvoastra nu face decat sa ilustreze unde duc pavelele bunelor intentii.

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  1 septembrie 2017, 13:31

Buna ziua
Domnul Bazileon, postez aici, la dvs, un mesaj mai lung, care vi se adreseaza, dar se adreseaza si celor care vor si care au timp sa citeasca si sa fie „update”
Nu stiu ce este acela „tist de vardisti”, nu am avut timp sa consult dictionarele, iar vocabularul meu (poate limitat) nu contine termenul respectiv. Pe bune!

Acum sa trec la chestiune. Daca vi se pare ca m-am inflamat degeaba si ca plingerea la politie pentru un mesaj care continea in mod vizibil o amenintare cu caracter fizic (las ca nici psihic nu ar fi mau simplu, desi pe blog astea sunt la ordinea zilei), ar fi un gest de imaturitate, va inselati. De altfel, nu este deloc o gluma chestia cu politia, chiar am facut o plingere la sectia de care apartin, ca orice cetatean al republicii care se simte amenintat. Iar cazul isi urmeaza cursul. Stiti, povestea asta nu tine, ca, vezi Doamne, a fost o gluma, ca el postase emoticoane care rad, dar imi transmitea totodata ca atunci cand o sa-l intilnesc surpriza o sa fie atat de mare ca o sa trec pe partea cealalta a strazii (sau celalalt trotuar, nu conteaza). Vi se pare ca ar fi vorba de un prieten, de o iubita? De o intalnire care m-ar emotiona intratat ca mi-ar da lacrimile. Eu, lipsit de simtul umorului si de fior sentimental, am priceput altceva. Apropo, un alt distins domn care posta pe aici mai an mi-a recomandat sa am grija cand merg pe strada unde locuiesc, sa ma uit atent in spate. Si, ce sa vezi, chiar stia strada pe care locuiesc! Interesant, nu? Atunci am inghitit in gol, intre timp au mai fost si altele asemenea, acum nu, ma scuzati. Lasa sa fiu eu considerat Mos Teaca si mai nu stiu cum, sa fiu acuzat de paranoia si de mania persecutiei. Politia o sa cerceteze, iar daca se va considera ca plingerea mea are temei poate ca unii vor avea ceva de invatat. Dar, mai stii, poate si cei de la politie vor gasi amuzant mesajul. Desi dupa cum i-am observat eu nu prea le venea sa rida.

Cat despre articolul propriu-zis. Imi inchipui ca ati inteles ca nu era un razboi cu cei care posteaza mesaje (asa cum se pling unii), ci cu postacii de profesie. Cu cei naimitzi de cineva (institutii sau personaje influente) sau cu postacii prin vocatie, care vin in siajul celorlalti si care nu au altceva de facut decat sa umple blogurile cu dejectii, dind in acelasi timp lectii de viata. Sper ca ati inteles, fiindca nu ma consider vreun Houelbecq, dar scriu destul de clar. Articolul era tintit mai ales spre postacii federali de la Casa Fotbalului, trimiterea din final era suficient de limpede. Restul, ca presa ar fi de doi lei, ca sunt greseli pe site, ca sunt promovate persoane gen Gigi Becali, tzatze si cate si mai cate nu ca imi sunt straine, sunt teme batatorite, dar cumva ma depasesc. Eu raspund pentru ce scriu si pentru ce spun pe la emisiunile la care particip. Si, aici sigur nu o sa fiti de acord, am convingerea ca mediul in care evoluez mi se pare pur si simplu salubru. Mai ales prin comparatie cu lumea care ne inconjoara.
O zi buna va doresc
Cristian Geambasu

bazileon (82 comentarii)  •  1 septembrie 2017, 8:49

Sigur, "postac" e un cuvant derogatoriu. Dar daca postaci suntem cu totii (in acceptiunea articolului), cred ca ati vrut sa va referiti la trolli, nu cei de padure ori ai de supat, ci la trollii de internet. Daca asa stau lucrurile si de curate va sunt intentiile, inhamati-va la herculeana munca de curatare a grajdurilor. Nu mai zic ale cui. Chit ca n-o sa mai scrieti un an, sau doi, sau niciodata, dar nu ca multi veti binemerita de la natiune daca veti asana acest mediu miasmatic. 05.04. be with you.

bazileon (82 comentarii)  •  1 septembrie 2017, 8:50

Regret: prea multi daca!

Andrei F (698 comentarii)  •  1 septembrie 2017, 8:53

Ca sa vezi...Descoperim ca Politia are atributii in a verifica IP...Pai asta e un pas in fata!!!Hai sa vedem daca sunteti corecti...O sa ma cenzurati iarasi cand va amintesc de articolul cu angajatul de la Ovidiu care a fost urmarit in n tari,in n locatii tocmai datorita postarilor?Atunci nu aveati politie? Ca tot amintesc de Ovidiu...cand ati redat injuraturile unui lider de galerie de la Ovidiu la adresa lui Hagi pentru ca vinde din jucatori erati tot in slujba binelui?Hagi credeti ca se simtea bine atunci?E bine ca ati descoperit Politia. Sper sa nu uitati prea repede...Ce va faceti daca astia se uita in urma si vad ca multe comentarii sunt contra unui anumit patron,a unei echipe ,a unor oameni...si acolo nimeni nu a moderat?...

Comentează