Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Postacul

În loc de avancronică la România-Armenia. Că tot n-o citea nimeni

Permalink to Postacul
joi, 31 august 2017, 3:37

Se poate discuta mult despre tactica lui Daum pentru meciurile cu Armenia şi cu Muntenegru. Dar pentru că oricum părerile noastre nu contează nici cât o adiere de vânt prin părul selecţionerului, vă propun un subiect tot mai la modă. Postacul. Cu precizarea că orice asemănare cu personaje şi evenimente reale nu este pur şi simplu întâmplătoare, ci căutată.

Cine este postacul?
Sau ce este el? Om? Robot? Extraterestru? Fiinţă în carne şi oase sau entitate virtuală? Subiectul merită atenţie. Măcar atâta câtă ne acordă ei nouă. Fiindcă, e bine să ştiţi, postacii nu se luptă cu oamenii de pe stradă. Postacii nu îşi exprimă opţiunile în Piaţa Victoriei sau la Cotroceni, la vedere. Ei lucrează în subteran. Ei sunt nişte mineri care vor exterminarea ziariştilor. Altfel decât cei din anii ’90. Bâtele lor sunt tastatura PC-ului şi zoaiele limbii române.

Până acum câţiva ani nu ştiam că există. Probabil că nici nu existau. Democratizarea internetului ni i-a turnat în cap. Cum aduce marea algele moarte la ţărm. Astfel, cu timpul, postacul a devenit o ocupaţie ca oricare alta. Neonorabilă, dar obişnuită. Ca grădinăritul sau brokeritul. Pentru a înţelege totuşi ce este postacul şi ce vrea el, trebuie să o luăm pe îndelete. Îl vom studia cu minuţiozitatea naturalistului care tocmai a descoperit o insectă necunoscută.

Identitatea postacului.
Postacul nu are identitate, el are nickname. Postacul nu are CNP, ci IP. Postacul are nickname-uri şi IP-uri câte vor muşchii lui antrenaţi să biciuie tastatura. Aşa dă senzaţia că s-a multiplicat. Unul face cât un pluton. Iar pseudonimele alese se revendică din istorie şi mitologie, din filme SF şi muzică populară. Aşa ajungi să te certe Maria Tănase şi să te înjure de mamă Avram Iancu. Decebal sau Burebista doar te fac prost. Sau beţiv. Poseidon, hodorog expirat.

Caracteristici fizice
Aparent, postacul nu are coloană vertebrală. Ba da, are, dar este foarte elastică. Asta îl ajută să nu aibă nici dureri de spate de stat prea mult în faţa calculatorului, nici probleme de conştiinţă. Şi ajungem la punctul următor.
Trăsături morale, caracter. Ideal este să nu aibă. În meseria de postac astea sunt considerate atavisme.

Pregătire profesională
Sunt căutaţi indivizi care au lucrat ca ziarişti. Nu contează cum arată. Deşiraţi şi miopi sau îndesaţi şi burtoşi. Bâlbâiţi sau graseiaţi, e totuna. E nevoie ca angajatul postac să ştie cât de cât să mânuiască verbele şi epitetele. Mai ales epitetele murdare. Atenţie! A fi lucrat în presă nu înseamnă că specimenul a şi fost ziarist, ci doar coleg cu ziariştii. Postacul este prin excelență un ziarist ratat. În absolut. Angajatorul nu prea are însă de unde alege. Se mulţumeşte cu băieţi zeloşi.

Activitate, fişa postului
Postacul nu este angajat ca postac în acte. Normal, nici femeia de serviciu nu se mai numeşte femeie de serviciu, ci cleaning operator. De aceea postacul funcţionează ca ofiţer de presă sau ca onorabil membru al departamentului de comunicare. Postacul este prezent peste tot. El activează pe tărâm politic, social, medical. Şi în sport. Orice minister puternic şi orice federaţie care se respectă au nişte postaci.

Cum acţionează postacul
Postacul postează mesaje otrăvite, asta e menirea lui. Imediat cum apare un articol, o anchetă sau un interviu considerate defăimătoare de şefii lui, postacul intră în luptă. Să luăm cazul nostru, să nu creadă lumea că batem câmpiile abstracţiunii. Scrii ceva critic despre Christoph Daum, să zicem. Sau despre Răzvan Burleanu. Pur și simplu observi că între ce au promis și ce fac este o prăpastie. Maşinăria postacă se pune în mişcare. Înjurătura groasă, insinuarea murdară şi jignirea de cea mai joasă speţă sunt principalele teme în dezbatere. Pentru ca intervenţia să fie eficientă, este esențial ca postacii să intre repede pe materialul luat în colimator. Să inducă o receptare negativă a articolului. Postările lor, multiplicate de identităţile fictive asumate, dau tonul la muzică şi pentru postacii de vocaţie, dar care, neînregimentaţi, freacă menta pe acasă. Vârsta, culoarea tenului, pieptănătura, dioptriile ochelarilor, praful de pe capota maşinii sau studiile, altele decât cele de la Harvard, sunt doar câteva din subiectele abordate în orăcăiala postacistă din balta internetului.

Efectul
Violența de limbaj este sinonima violenței fizice. Punct. Apropo. Un ziarist mai în vârstă mi-a spus că îl doare ficatul o săptămână după ce citește comentariile de pe blogul lui.

Bănuiesc ce val de lături urmează după acest articol. Ce dejecţii. Măcar ştiu încotro să mă uit. De exemplu, spre Casa Fotbalului.
Vă ştiu, vă ştim. Nu meritaţi nici măcar favorul să vă numesc. Triștilor, urâtă cale aţi ales!

Comentarii (231)Adaugă comentariu

iosif_vs (3 comentarii)  •  31 august 2017, 16:34

Cei mai activi si mai agresivi postaci de pe gsp sunt numitii neabroaska si catalynn. Pe sadiku sa nu-l luati in serios, ***. E ca si echipa dinamo, adica pamant de flori

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Un oltean (130 comentarii)  •  31 august 2017, 16:35

@valentin: ce acreditare nene?!...pe Aripile, unde joaca Universitatea Craiova, poate sa vina oricine...

Deontologul (7 comentarii)  •  31 august 2017, 16:35

Ati moderat partea cu "ar.ticole ***.tite despre clu.buri"...Lol, va doare adevarul?

grandetorito (4 comentarii)  •  31 august 2017, 16:35

Bine scris articolul. Jos palaria! Dar subiectul este neinteresant.

victor L (285 comentarii)  •  31 august 2017, 16:36

Ai dreptate, dle Geambasu. Postacul este cel ce te critica. Iar cel ce te lauda este un ziarist in devenire. Mult venin ai acumulat.

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  31 august 2017, 16:56

Dumneavoastra sunteti cel care are intotdeauna dreptate. Desi va vindeti drept „dilematic”. Vivat certitudinile si narcisismul!

ingerasul rosu (1 comentarii)  •  31 august 2017, 16:42

Dle Geambasu sa zicem ca asa o fi cum spuneti,pentru ca nu-i asa,internetul a deschis calea socializarii asa cum televiziunea a deschis calea jurnalistului sportiv ,ANALIST'. Ei vezi dle.Geambasu,de aici pleaca treaba ,pentru ca e dea dreptul hilar sa vezi indivizi ajunsi prin redactiile sportive dindu-si cu parerea despre tot si toate,dar mai ales despre ce a spus patronul x,cum a reactionat jucatorul y,intr-un cuvint o birfoteca continua,insalubra,distructiva care urmareste in final scandalul. Las deoparte partea *** a meseriei,promovarea unor cluburi cu ori ce pret-VEZI DINAMO LA GSP,a unori jucatori mediocri. Ei in conditiile astea,F.R.F.-actioneaza precum un partid politic pentru ca stie la rindul ei ce caractere marunte si deformate au jurnalistii din presa sportiva.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Kendo (29 comentarii)  •  31 august 2017, 16:47

Uau... Sau, mai pe engleza... WTF?! In sfarsit, fiecare cu frustrarile lui... Partea amuzanta e ca ii regasesc in descrierea postacului din articol chiar pe unii dintre colegii ziaristi ai autorului.

Cosu (42 comentarii)  •  31 august 2017, 16:47

Cleaning operator ? Hahahaha hahahaha hahahaha hahahaha hahahaha hahahaha.........and janitor is superintendent now days .

dan t (31 comentarii)  •  31 august 2017, 16:49

e foarte simplu de eliminat! in primul rand acei useri care folosesc mai multe nik uri de pe acelasi IP! Si tare imi este ca sunt si din redactia gsp...anume provoaca ! in al doilea rand....moderarea este total gresita! ar trebui sa fie moderati doar acei ce folosesc un anume tip de cuvinte,dar mai ales cei ce nu scriu corect romaneste

ala (8 comentarii)  •  31 august 2017, 16:50

Cu exceptia domnului Ioanitoaia toti editorialistii sportivi au derapaje, se exprima cu dispret si incita la ura. Respectul pentru om a disparut in totalitate. Și da, voi ar trebui sa fiti un exemplu. Rusine.

Poli 21 (26 comentarii)  •  31 august 2017, 16:52

Postacul de care face vorbire acest geambas ( negustor de cai pe romaneste) este cel care citeste elucubratiile scrise de voi. Fara el ati fi ceeace de fapt sunteti, adica ZERO.

Cristian (60 comentarii)  •  31 august 2017, 16:53

muahahahah, dl Geambasu a luat-o pe urmele lui Ioanitoaia, ne numeste postaci pe cei care îl ureazã de bine. Pai dl Geambasu, dl Ioanitoaia, la cum va permiteti sa scrieti despre Simona Halep, Christoph Daum, nici nu-i de mirare ca va luati sudalme. Adica ce ati vrea? Voi sa scrieti aberatii, noi sa va aplaudam ?? Sunteti aerieni (redactia GSP) daca va inchipuiti asa ceva; faceti presã, nu războaie personale, si-atunci lumea va comenta civilizat (macar unii dintre noi). In rest, personal nu pot sa nu observ ca un asa zis "ziarist" cu fizic de crocodil o jigneste fara remuscari pe Simona Halep. Ca doar traim in democratie!

Alex h (1 comentarii)  •  31 august 2017, 16:55

Mi se mai întâmplă uneori sa vreau sa postez cate un comentariu, dar când ma apuc sa citesc toate *** care cică se numesc comentarii...renunț de fiecare data. Efectiv te ia greata când citești 99% dintre comentarii. Oare a ajuns atât de greu sa-ți exprimi o opinie fără sa-l jignești pe cel ce a scris articolul? Sa înțeleg ca denota inteligenta cu cat înjuri mai mult? Chiar nu știu de ce site-urile de sport mai țin deschise aceste zone de comentarii. Oriunde ai intra sunt aceleași ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Bârgaoanu Dragoş (48 comentarii)  •  31 august 2017, 16:56

1.Cristian, îmi poți spune cum se numeşte jurnalistul care o ține gaia-mațul cu acelaşi subiect, cu aceleaşi argumente(majoritatea subiective) până ni se acreşte? 2.Dar jurnalistul care are aceeaşi flexibilitate uimitoare a coloanei şi nu-l atinge cu un fir de păpădie pe patronul lui, om cu ani de puşcărie la cv, fost securist, deşi dom'jurnalist este intransigent cu alți colegi de breaslă şi pozează în justițiarul de serviciu? Mulțumesc anticipat!

brazvan (47 comentarii)  •  31 august 2017, 16:56

băi nene geambașule, și matale îndeplinești cam toate calitățile postacului.

Amicu (3 comentarii)  •  31 august 2017, 16:56

Geambașu, comentariu DUR înainte de România - Armenia: "Postacul. Bănuiesc ce val de lături urmează după acest articol" De ce nu închideți secțiunea de comentarii de pe site? Niciun articol sa nu mai poată fi comentat.

nefertem (15 comentarii)  •  31 august 2017, 16:57

Sunt convins ca, inainte de a scrie astea, ati luat in calcul si faptul ca e posibil ca materialele livrate de voi sa fie in ultimul timp atat de slabe calitativ incat sa atraga "pe bune" personaje dintr-astea colorate-n limbaj. E greu sa nu vezi articolele scrise ca sa instige, linsajul mediatic asupra lui Daum (nu, nici eu nu sunt fan, dar ce-i prea mult e prea mult), lipsa oricarei analize tehnice, sportive. Citez aproximativ un titlu de dupa meciul FCSB-Sporting: "Steaua, campioana la infrangeri la scor. Dinamo n-a patit vreodata asa rusine!", articol ce prezenta infrangerile la scor ale respectivei echipe in cupele europene, articol ce-a urmat un alt titlu ales "cu gust", referitor la acelasi meci, ce spunea ca stelistii ii umilesc pe dinamovisti si in tribune; ce public credeti ca atrageti cu asa titluri si materiale? Sa reamintesc de "investigatia" celebra in care ati urmarit un user de-al vostru dupa IP si i-ati facut publica identitatea? Chiar nu sunteti in pozitia din care sa faceti morala altora.

Tatar (2 comentarii)  •  31 august 2017, 17:01

Postacul?Mai mult ca sigur ,unul care Are coloana vertebrala!Postacul?Mai mult ca sigur unul care,poate chiar a fost ziarist dar nu s-a injosit scriind la comanda calificandu-se la locul de munca drept...pupincuristsi care este ,poate,de zeci,de sute de ori mai Obiectiv decat un...asa zis ziarist de la gsp,dolce,digi...Postacul ?Un om care sigur are mai multa demnitate caun...geambas(ce nume...predestinat!),un naum( unul care nu inghite o echipa precum...Timisoara(***!),ca un udrea sau ioanitoaia,obisnuiti sa nu muste mina( ***!) care ii hraneste...Comparatiile ar mai putea continua,dar,zau,numerita...!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

bogdan a (17 comentarii)  •  31 august 2017, 17:02

Dar de ce gradinaritul sau brokeritul sunt neonorabile, domnule ? Bine ca jurnalismul GSP e o treaba extrem de onorabila ... nu-ti vine sa razi si tie ? Citeste si tu putin titlurile care apar in GSP si-ti vei da seama ca majoritatea "autorilor acestor articole sunt niste postaci cu identitate ...

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  31 august 2017, 17:20

Ați înteles gresit

Lestie (48 comentarii)  •  31 august 2017, 17:02

Pai, de, am vrut democratie! La americani, care fac mare caz de chestia asta (vorbesc de autoritati), nimeni nu-i ia in seama pe cei ce vorbesc, oricat de porcos ar face-o. Fereasca insa sfantul ca vreunul sa treaca la fapte, pentru ca FBI-ul il matura de pe pamant. Noi, romanii, trebuie sa ne calauzim dupa principiul "cainii latra, ursul merge", pentru ca nici o arma nu e mai eficienta decat nebagarea in seama.

Mircea (1 comentarii)  •  31 august 2017, 17:03

Stergeti conturile John Milne si toate Iosif_vs daca vreti sa faceti ceva si nu doar vorbaraie goala!

Mircea (120 comentarii)  •  31 august 2017, 17:04

Care este diferenta intre postaci si cei care va critica ? Probabil nu va vine sa credeti dar sunt foarte multi cititori care va critica dur fara a fi in slujba vreunei institutii... Poate ca ar trebui sa incepeti prin a accepta ideea ca sunteti criticat dur si sa faceti ceva cu critica.

Vardasihan (41 comentarii)  •  31 august 2017, 17:06

Supărat articol.Curg comentarile la,,greu".😂.Multă lume vorbeşte de postaci,îi ,,simți"uşor când postează la vreun articol.Mai sunt însă şi mulți bolnavi la cap.Genul acela de indivizi au urgentă nevoie de un psihiatru.Acele specimene care postează un comentariu de pe un cont şi pe urmă intră pe celelalte zece conturi,îşi răspunde singur la comentariu şi îşi dă like.Postacii probabil primesc o,,recompensă"au un interes,dar ceilalți indivizi sunt mai,,periculoşi".Păcat că nu ai abordat subiectul naționalei şi Daum acum înainte cu o zi de meci,erau atâtea de spus.Înțeleg că subiectul POSTACUL arde.Lupta cu astfel de specimene e pierdută din start,şi e imposibil de dus o luptă.Sunt mulți laşi,care nu au altceva mai bun de făcut.Sper că articolul acesta nu e o scuză pentru reproşurile aduse de mulți la articolele precedente.O bere rece la o terasă cu prietenii,alungă orice supărare.Data viitoare,să-i recomandați prietenului mai în etate. Hai ROMÂNIA!

Sorin Bogdan (5 comentarii)  •  31 august 2017, 17:07

Foarte bine domnule Geambasu am aflat totul despre POSTAC acuma ar fi cazul sa scrieti si despre ziaristi care *** sau care au afinitati mari pentru o echipa care cumpara tot si are o echipa stelara,.s apropo cand Becali dadea cu palma in gazeta sporturilor nu a mers nici un ziarist sa-i duca un batator de covoare sau va fost frica ca va baga in portbagaj la masinsau nu mai aveti acces ***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

gebrail (5 comentarii)  •  31 august 2017, 17:10

corect! citind articolul, ii si vad pe gurnalistii antenei 3, ai ghita tv si alte specimene superficiale...

simi (2 comentarii)  •  31 august 2017, 17:11

Articolul este bun. Mi-a placut. Ca lucrurile stau astfel.......stim. Udrea facea la fel.

robertino2 (21 comentarii)  •  31 august 2017, 17:22

Se poate scapa de postaci, se interzic comentariile. Masura dura, dar cauzeaza la salariu, banuiesc, prin lipsa de trafic pe site.

bogdan a (17 comentarii)  •  31 august 2017, 17:24

Scrie negru pe alb ca gradinaritul si brokeritul ar fi neonorabile. Poate traduceti si pentru cei mai inceti ce ati vrut sa spuneti ...

Soo (5 comentarii)  •  31 august 2017, 17:27

Pai ce facem Dl.Ziarist?! Ne arati cartonsul galben? Va critica foarte multa lume si asta va doare. Cum zicea Dinica "noi nu de laude avem nevoie ci de critici" . Lumea va critica(te critica) de la un timp pentru orice. Nu e de la.Daum aici. O cam dai in bara cu orice fel de articol. Acum daca tot.ai blog sa mai faci misto si de cei care te critica. Pai doar nu o sa ridicam ode despre um "ziar" ce e dirijat doar de la Palat si unde orice "scriitor" mai mult face bascalie decat sa relateze despre un subiect. Mai.avem si noi o demnitate., putina cata mai e. Cat despre dejectii,abjectii si asa mai departe le meritati, poate si nenea ala de i se face rau o saptamana. Ai vrut blog,ai vrut ziar, ai vrut sa fi formator de opinie,sa dirijezi masele. Ia de aici Democratie! Pai asa e nene Geambasule in democratie, din cand in cand mai faci si o pana ,mai sare lantul,mai arunca copii cu pietre in tine. Suporta nene , suporta ca (si) de aia mergem la munca.

Raul (1 comentarii)  •  31 august 2017, 17:28

Si despre asa zisii "acoperiti" din presa nu doresti a comenta domnul Geambasu, sau nu ai voie ?

Postacul (1 comentarii)  •  31 august 2017, 17:30

Mi-a placut, sincer! Tot ce s-a scris despre mine aici este perfect adevarat. Acum astept continuarea, cu titlul... "Geambașul" ;)

iosif_vs (3 comentarii)  •  31 august 2017, 17:35

Bai Mircea, vezi-ti de propaganda ta, comunistule! De ce sa stearga conturile, asa, ca vrei tu? Ia mergi si canta pe la alte mese!

koko (3 comentarii)  •  31 august 2017, 17:38

Senzational! Frustrant. Lovitura de teatru. Incredibil! Cam astea sunt titlurile, nu doar din gsp, ci din toata media sportiva, cu exceptia unui site mai "dulce". d e ex, alaltaieri, era un titlu: ce i s a intamplat unui club important din liga 1! Doar ca cel ce l a postat a uitat ca a pus subtilul "astra". deci stiam ca e vorba de astra. Da, cam asa stau titlurile pe aici. Goana abjecta dupa clickuri, nu informatii la vedere, cum ar fi normal. Eu inteleg ca asta e trendul, dar omiteti ceva: prin astfel de articole inselati pe cei ce va platesc reclama. II inselati cu trafficul! Vezi, Doamne, ce de lume vede reclama lor. Va spun ceva: nimeni nu da click pe reclama lor! Dar voi le luati banii. Asta ar fi o problema de discutat. Legat de dvs, n am nimic impotriva. Dar va atrageti "postacii". plus, ca la fiecare articol, sunt vreo 2-3 "postaci" care va spun ca articolul e rusinos( iar nu e vorba de dvs. e vorba de articolele gsp, care chiar nu se numesc articole), dar niciodata, niciunul dintre voi n ati avut un raspuns legat de hartia igienica cu care se aseamana asa zisele articole. Cand umbli prin mocirla, nu te intraba de ce s murdari papucii!

nypd (32 comentarii)  •  31 august 2017, 17:38

Nea geambasu(vezi? ai devenit un "nea") te alinti, te bagi in seama pra mult. "Postacul", indiferent de cultura, stare sociala, locatie geografica, limba sau culoare politica, este cel care cu fiecare cuvant arata ca-i pasa, de tara asta, de sport, de fotbal., dincolo de rivalitatile locale, de club sau de clan. Si nu au ceva special cu "ziaristii' decat in masura in care acestia sunt dedicati unui partizanat oarecare. N-am intalnit inca niciun "postac" sa-l injure pe maestrul Cosasu, de exemplu, (sanatate mestre Belphegor, cu faimosul creion mi-ai indulcit zilele de luni, in scoala si dupa aceea) spre deosebire de "nea" Ovi care, nascut(jurnalistic) in caravana lui Paunescu, a mostenit toate tarele dar fara talentul sau, dovedeste prin orice opinie un parti-pris dubios. Deci, "postacul" v-a "mirosit" implicarea extra-sportiva si va taxeaza pentru "manelizarea" jurnalismului si toate frustrarile generate de decaderea fenomenului sportiv in can-can. Pe cand o asumare explicita a rolului vostru ca jurnalisti in falimentul sportului romanesc? PS - sa stii ca "grădinăritul sau brokeritul" sunt la fel de onorabile ca ziaristica .

Liviu (3 comentarii)  •  31 august 2017, 17:40

D-le Geambasu, e foarte correct ceea ce scrieti, postacul e de multa vreme inventat, a venit de pe undeva din stepele de la Rasarit, ca acolo lumea e maestra in manipulare si alte grosolanii de genul, acolo lumea e impotriva celor competenti, sunt niste maestri cei de-acolo, stapanii lor am vrut sa spun, care cunsoc bine degradarea umana si in consecinta stiu cum s-o exploateze. Numai bine...

cristi (1 comentarii)  •  31 august 2017, 17:41

Postacul - jurnalist de doi bani gesepist ce posteaza posturi - eufemistic spus, blogheaza pe blogdport. Stie nu stie el posteaza. Ca daca nu ar posta , nu ar fi postac.

Bradut (13 comentarii)  •  31 august 2017, 17:49

Astept de ani - lumina- si un articol faine despre ziaristi. Sau jurnalisti. Sau ce-or fi ei. Si cum scriu ei liberi,nu ca postacii. Acelasi

gheorghe (20 comentarii)  •  31 august 2017, 17:50

aha, ciomagila e sensibil, il deranjeaza criticile; dupa ce a *** pe toata lumea pe planeta asta a venit si randul cititorilor; stii, *** nu poate servi de scuza pentru lipsa de inspiratie permanenta; nu poti sa scrii doar din bot-to-botox, improscand in jur doar ca sa te arati tu superior, fara sa propui nimic pozitiv, nicio solutie, niciodata la nimic; si nici nu trebuie sa fii un jurnalist ratat ca sa incerci sa te exprimi in scris (desi daca tu zici ca exista si din astia, m-as putea gandi la un anume jurnalist si as putea fi de acord cu tine); daca nu mai suporti ai solutia sa iti faci ITP-ul la penita si sa mai pui niste calitate sau daca chiar te-au lasat nervii iremediabil sa dezactivezi comentariile; asa vei putea sa devii fat-frumos-cu-ecranul-gros si sa iti perfectionezi talentul tau ***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

gigel (13 comentarii)  •  31 august 2017, 17:51

Pe principul "E democratie dar pana unde vrem noi". Jurnalistul are voie sa il faca pe X si Y cum vor ei dar daca indrazneste cineva sa le raspunda cu aceeasi moneda atunci tragem linie. Jurnalistul e o floare delicata. Esti asa ultragiat de postaci dar de colegii tau nu esti. Colegi care se pretind jurnalisti si scriu articole cu postarile lui MM Stoica pe Facebook. Colegi care nu semneaza articolele intr-un ziar ce se vrea transparent. Colegi care nu stiu ca Spurs e rivala lui Arsenal si au impresia ca e Liverpool. Colegi care scriu articole pline de erori si le corecteaza dupa ce se uita prin comentarii. Redactia GSP are voie sa isi dea cu parerea despre sportivi (jignindu-i voalat) dar noi cei care citim nu avem voie sa va spunem ca sariti calul sau ca nu aveti habar despre ce scrieti. Voi aveti voie sa faceti glume cu oricine dar doamne fereste sa faca cineva glume cu voi. Te-ai gandit oare ca e posibil sa nu aveti dreptate mereu? Scapati de complexul asta de dumnezei in jurnalistica. "Aşa circari, parcă nu noi am făcut totuşi praf calificarea la Mondiale!? " - nu ti-a facut Daum calificarea praf; nu Daum a ratat penalty cu Muntenegru, nu Daum a ratat din fata portii cu Kazahstan si Danemarca. Mai scrie si despre "talentele" Romaniei care freaca banca prin strainatate si si-au tatuat trandafiri pe maini si zaruri pe gat.

Andrei (222 comentarii)  •  31 august 2017, 17:55

Sa inteleg ca oricine critica vehement e considerat aprioric postac? ***, monser. Una foarte convenabila chiar.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Steaua1986forever (2 comentarii)  •  31 august 2017, 17:59

Domnule Geambasu, va propun ceva inedit: haideti sa respectam regula acestui site (facuta chiar de catre ziar) "un cont - o voce", ce ziceti? O sa va mai injure Avram Iancu de pe conturi multiple din moment ce primeste un ban pe IP? Sigur, exista metode sa "scape" insa cu cat mai multe ban-uri....cu atat mai multe sanse de conturi multiple. Ce ziceti de ideea asta "inedita" sa se respecte propriile reguli? Apoi, eu nu inteleg de ce filtrele dumneavoastra permit injuraturi "respectabile" insa sunt automat sterse cuvinte respectabile ? Care e logica? Apoi, pe acest site vad ca este permis cuvantul PROST. Interesant. Dar alte cuvinte, ca de exemplu "semidoct" (nu stiu daca ati observat ca unii sunt certati rau cu limba romana pe aici), sunt automat sterse de catre moderator. Manual. Plus ca exista foarte multa "implicare pasionala" in moderarea comentariilor. Chiar aveti nevoie de moderatori baietii din galeriile unor echipe de fotbal din Bucuresti ? Cineva cat de cat echidistant nu are sanse sa ajunga moderator?

columb (7 comentarii)  •  31 august 2017, 18:01

Catalin Tolontan spunea in 2015 ca " libertatea de exprimare nu se opreste acolo unde incepe capacitatea cuiva de a se ofensa". Postacul, oricat de enervant, ratat, rauvoitor si needucat ar fi, beneficiaza de libertatea de exprimare. Se pare ca la domnul Geambasu limita capacitatii de a se ofensa a fost atinsa. Asta este absolut omenesc, dar contravine flagrant cu principiile de presa exprimate de propria redactie.

Cris (10 comentarii)  •  31 august 2017, 18:06

gigel, ”nu ti-a facut Daum calificarea praf; nu Daum a ratat penalty cu Muntenegru, nu Daum a ratat din fata portii cu Kazahstan si Danemarca. Mai scrie si despre "talentele" Romaniei care freaca banca prin strainatate si si-au tatuat trandafiri pe maini si zaruri pe gat.” ABSOLUT CORECT! Oricat de slab ar fi Daum, si este, nu el e cauza esecului nostru, ci indubitabil lipsa de valoare a jucatorilor romani. Ne amagim cu cate o calificare intamplatoare (o data la nspe ani), iar ulterior devenim ciuca batailor pt orice nationala anonima. Acceptati adevarul: Romania nu mai are valori in acest sport.

Thomas brams (21 comentarii)  •  31 august 2017, 18:07

*** ! LASA-NE , nulitate ce esti ?????!!!!!!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

tudor (7 comentarii)  •  31 august 2017, 18:09

Amuzant subiect si trist în același timp. Replicile total previzibile. Ar fi interesant să faceți urmatorul lucru in completarea articolului, deoarece aveti posibilitatea. Publicați o statistică de genul: la fiecare o mie de comentarii aparute pe GSP x% aparțin unor postaci... Cele n nick-uri existente aparțin unui nr. de y useri reali... Mulțumesc anticipat!

Adyy (2 comentarii)  •  31 august 2017, 18:11

Am aceeasi parere despre postaci. Proasta. Si eu imi exprim nemultumiri. Toti o facem pana la urma. Unii intr-un mod plastic, cu inteligenta, cu stil. Altii intr-un mod violent, suburban. Iar postacii..... ei , ei sunt o alta categorie. Oameni platiti pentru a duce un razboi, de cele mai multe ori intr-in mod mizerabil. Da, as vrea cred o moderare mai profunda, o eliminare a postacilor. Chiar daca multi vor spune ca ar fi o masura nedemocratica. Cert este ca in ultima vreme evit sa mai citesc comentariile.....

koko (3 comentarii)  •  31 august 2017, 18:16

Comentariul meu anterior, desi nu are nimic urat in el, inca asteapta moderare. Urmatoarele, desi au fost moderate, au aparut. ma intreb cum ar fi sa deschizi un site de istorie, unul care l citesc eu, si sa fie titlurile de genul: Uimitor. Afla cine a declansat razboiul mondial! Socant! Ce i a zis Hitler lui Ghita!.. Ce la cutremurat pe Suleiman!...etc, etc. Nu, domnule. Iti zic tie toate astea pt ca tu nu te ocupi de asa ceva, si pt ca inca ai ceva de spus in jurnalism si in redactie. Presa nu se face asa. Nu ma obligati sa deschid un articol pe care nu l as deschide daca n as fi dus cu zaharelul. Scrieti, domnule, pe bune. Nu, gen: afla cat a fost scorul intre x si y. Scrie negru pe alb: x si y au facut cat au facut. atat vreau sa stiu. nu stau sa citesc can-canuri. E totusi ziar de sport. Ps. Dupa 1989 eram abonat la ziarul sportul. Pe atunci, inca se mai facea presa. Toate cele bune si succes in continuare. Respectele mele.

Romanescu (15 comentarii)  •  31 august 2017, 18:18

Cristi, tu si colegii tai, la ce v-ati asteptat cand ati dat enable la comment-uri pe bloguri si articole? Inteleg motivul economic pentru care ati facut-o, poate totusi ar trebui sa va intrebati daca merita

Vraja e in lapte (4 comentarii)  •  31 august 2017, 18:21

Postacii sunt aia de pe gsp care scriu *** si cauta cu disperare sa fabuleze depre cfr, am vazut in urma cu 2 zlie stire la voi facuta din commentul facut de un fcsb-ist cum ca cfr a pierdut pt ca nu a fost ajutata de arbitrii. Am vazut in alta stire ca greselile pro-contra cfr sunt 3-0 :)))), cand in aceste 7 etape cfr a avut 2 goluri anulate eronat, eliminare pt simulare cand defapt era 11m si galben pt fundas, culio eliminat degeaba, platini preia mingea cu mana inainte sa fie bruscat de muresan....dar voi vedeti numai intr-o directie si atunci si normal ca greselile sunt 3-0...deci postacii sunteti voi pt ca il serviti pe jiji zi-nopate. Daca el a zis ca cfr fura, ca sa puna presiune pe arbitrii, voi repede ati sarit cu stiri inventate pt a denegra img cefereului...mai ales tu asta, din articol, nu te-am auzit veci sa spui ceva pozitiv despre ei....deci sa recapitulam, postacul e ala care scrie doar intr-o directie chiar daca realitatea il contrazice...adica gsp.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Florin (9 comentarii)  •  31 august 2017, 18:24

chiar nu te inteleg! gsp-ul e ***, si tu nu vrei sa vina ***?!! credeam ca esti facut din alt aluat, chiar ai exagerat acum....din ce in ce mai multa mizerie la gsp!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Comentează