Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Simo la Cincy, mă-nţelegi?

Dar cine înţelege cum a fost posibil dezastrul din finala cu Muguruza? Poate propovăduitorii binelui, poate specialiştii

Permalink to Simo la Cincy, mă-nţelegi?
luni, 21 august 2017, 9:55

Suntem la o zi după finala de la Cincy. Aşa am citit că se spune în lumea cunoscătoare de tenis. Cincy, nume de alint, nu Cincinnati. Suntem la o zi după finală, iar bocitoarele şi filozofii s-au pus în mişcare. Fiecare face ce ştie mai bine, deşi există şi categoria privilegiată a celor care le ştiu pe toate. Feriţi-vă de ăştia! Aşadar, bocitoarele bocesc, maaamă, cââând te mai întâlneşti tu cu ocazia aasta!, filosofii filosofează şi duc în critica raţiunii pure un meci care s-a jucat sub cerul însorit, deci ulterior şi înstelat. Mulţi însă n-au habar ce s-a întâmplat duminică seară în oraşul din statul Ohio. Pentru ei, rezultatul meciului Simona Halep-Garbine Muguruza, 1-6, 0-6, este o necunoscută absolută. Fericiţi cei săraci cu duhul tenisului!

Demenţial coaching
Există, bineînţeles, printre amatorii de tenis şi categoria prozaicilor, în care intru fără rezerve. Noi, lipsiţi de fior romantic şi de imaginaţie, nu vedem nuanţe, decelăm doar culori. Alb, negru, roşu, verde, albastru. Noi observăm când Simona Halep este în zi de graţie, dar şi când este desfiinţată de adversară. Simţim când abandonează, deşi rămâne pe teren, când se închide în universul ei populat cu texte pozitive, goale de conţinut şi pline de clişee, înşiruiri de cuvinte îngurgitate fără a fi digerate şi recitate în faţa microfoanelor. Nu suntem nici specialişti, nici psihologi, nu am practicat nici „mental coaching”, nici comentariul patriotic, nu am câştigat nici măcar turnee futures, dar pricepem că una este să pierzi şi alta este să te faci de râs şi, printre multe altele, să îţi pui compatrioţii din tribune într-o situaţie delicată. Compatrioţi veniţi să te vadă şi să te susţină de la mii de kilometri distanţă şi cărora sigur că nu le datorezi niciun dolar. Dar le datorai o luptă. Le-ai oferit un surogat de meci.

Cahill, specialistul „caldelor”
Întrebarea nu este de ce a pierdut Halep finala de la Cincinnati. Întrebarea este de ce a pierdut-o fără să joace?! Hai să nu îi mai aşteptăm pe specialişti, oricum nu vom afla nimic nou! Halep a pierdut pentru că este nepregătită pentru o înfruntare de un asemenea nivel. Halep este o jucătoare bună, foarte bună uneori. Pe mize sportive mai mici, însă cu reţete financiare semnificative. Halep este o maşină care produce bani. Dacă va ajunge numărul unu mondial, va ajunge prin ricoşeu, graţie jocului rezultatelor adversarelor, nu în luptă dreaptă. Cum a fost cazul acum, cu Muguruza. De ce se blochează românca atunci când trebuie să lupte corp la corp pentru supremaţie nu este treaba noastră să răspundem. Să explice Darren Cahill care s-a perfecţionat în „calde”, ca să n-o supere pe domnişoara care-l plăteşte. Să ne spună cei care divinizează locul 2. Cântătorii ei din oficiu pe care nu i-au durut capul şi sufletul ca pe noi după finala de la Roland Garros. Dar acolo a fost o poveste. Acum a fost piesă proastă la care publicul de pe timpuri ar fi fluierat. Publicul de astăzi aplaudă politicos.

Aşteptăm ca până la US Open să i se vindece bătăturile Simonei. De asemenea, sperăm ca nici căldura, la Flushing Meadows, să nu o mai deranjeze atât de tare ca la Washington sau ca la Cincinnati. În rest, nu ar fi de anticipat schimbări majore. Darren îi va cânta în strună, iar ea îl va ignora ca pe un racordaj rupt. Asta în cel mai bun caz. Relaţia perfectă profesor-elev.

Comentarii (146)Adaugă comentariu

pavel (3 comentarii)  •  21 august 2017, 22:13

Fals, domnule Geambasu. Da, a pierdut inexplicabil, insa de mult nu am avut o sportiva ca ea. Trebuie sa o sustinem pentru ca se mentine de mult acolo sus. Si chiar daca o sa ajunga nr. 1 prin "ricoseu"... care este problema. Asa a ajuns si Pliskova, dupa de a pierdut in turul 3 la Winblendon. Despre Daren nu spun nimic, nu ma pricep... Sa nu uitam si meciurile foarte bune pe care le-a facut...

Dragos (3 comentarii)  •  21 august 2017, 22:31

Daca am ajuns sa criticam si nr 2 mondial cread ca simona ar trebui sa si schimbe nationalitatea. Foarte urat articolul. Lipsa totala de respect.

arh. Gheorghe Petrescu (214 comentarii)  •  21 august 2017, 22:39

A fost un meci de tenis aparte cu rele si putine bune dar, mergem mai departe ca sa pastram locul #2 in tenisul mondial feminin. Simona stie mai bine iar scuzele ei de data asta nu au mai avut rezonanta pozitiva de ieri. Sigur, odata in viitor va fi si vremea ei, dar, sa nu fie prea tarziu. Hai Simona si fii tare la Open-ul American. Succes mult si o parte dintre noi,l-am uitat pe Cincinnati 2017. HAI SIMONA!

bogdan a (17 comentarii)  •  21 august 2017, 22:40

La US Open nu se permite OCC-ul. In rest un articol just, asa, pe sufletul tau. :) Hai cu FCSB-ul acum, sa treaca de turul preliminar, echivalentul calificarilor la un GS, sa faca toata redactiai ode; ca Halep daca ajunge in finala de GS si o pierde, cica e o looser-ita. Manelistii de la FCSB vor fi insa eroi.

arh. Gheorghe Petrescu (214 comentarii)  •  21 august 2017, 22:45

Simona stie ce este mai bine pentru ea si poate gestiona din plin viata ei sportiva si fara parerea noastra, asa ca HAI SIMONA! HAI ROMANIA!

Jean-Paul (174 comentarii)  •  21 august 2017, 22:48

Chiar ma gandeam daca ne veti delecta cu vreun comentariu despre marea confruntare din statul Ohio(Oh io nu sunt trist ca a pierdut Halep fiindca a existat doar o singura jucatoare pe teren, Muguruza, deci, cum era sa piarda spanioloaica jucand singura?! ?) Acum, ca parca incepe sa devina traditie, nu o sa mai am emotii inaintea unor meciuri cu implicatii majore asupra clasamentului. Dupa RG 2014 si 2017, dupa Wimbledon 2014 si 2017, dupa acest Cincy deja ni s-au tocit nervii. Dar trebuie sa marturisesc ca sunt foarte ponderat ca exprimare exterioara, chiar daca ma consum interior si ca doar la unele meciuri ale echipei favorite la fotbal mai tip si sunt revoltat pe arbitraj.... Ca nespecialist ce pot sa zic despre finala de ieri? Mai ales, ca ne-au luat-o inainte marii specialisti Nasty si Ctp, fiecare cu pretentiile lui privind intelegerea resorturilor launtrice ce guverneaza comportarea unui sportiv in focul luoptelor pentru trofee, bani si glorie. Cel mai mult m-a intrigat Nastase pentru care, cica, scorul nu are importanta din moment ce tot infrangere inseamna. De cealalta parte, ctp ne abureste cu alte argumente, la fel de inadecvate.... Fara sa incerc sa jignesc pe cineva as zice ca Halep a adoptat o pozitie de-a dreptul fatalista, fata de rezultatul acestei dispute, o pozitie demna de Miorita, simbol al resemnarii romanului in fata rivalilor, vazuti prea puternici pentru a-i invinge prin fortele proprii. Dupa zodiacul chinezesc, Halep chiar este din zodia mioritei, iar cele doua confruntari de la Toronto si Cincinnati cu Svitolina si respectiv cu Muguruza, ne-o arata drept fatalista pe Simona in incercarea de a-si depasi rivalele aflate pe locuri vecine in clasamentul WTA. Cele doua infrangeri usturatoare suferite de o Simona fara nerv, fara vlaga ne pune pe ganduri in ceea ce priveste capacitatea ei de a ocupa pe merit locul 1 in clasament precum si de a triumfa vreodata intr-un GS. Deci, "***" Simona, pe care inadins ministrul Daea ne-o propune ca simbol national, declara senina, la conferinta de presa de dupa meci, ca habar n-a avut ce trebuia sa faca pentru a contracara jocul Garbinei. Sinceritate sau inocenta? Putem noi accepta, in orgoliul nostru, sa fim reprezentati de o oaie fatalista, chiar daca ministrul Daea ar fi in stare sa ne vorbeasca trei zile despre ieea lui? Sper ca nu cumva sa vina peste nu stiu cati ani Tiriac sa ne spuna ca Simona a fost furata de arbitri si la RG 2017 si la Toronto sau Cincinnati si ca asta a destabilizat-o pe Simona....

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Petre Vasile (2 comentarii)  •  21 august 2017, 22:49

Geambasu trebuia oare sa stie ca la Grand Slamuri antrenorii nu sunt permisi pe teren pentru sfaturi? Ce-mi place cand "destepti" de-astia de geambasi se fac de bacanie :))))) Urmatorul editorial al lui Geambasu o sa fie despre faptul ca Simona s-a incapatanat sa nu-l chemat pe Darren sa-i dea indicatii la US Open? :))))))) Ce vina avem oare sa fim nevoiti sa citim toti habarnistii afoni?

Lestie (48 comentarii)  •  21 august 2017, 23:00

La ora de fata, in tenisul mondial exista doar doua jucatoare de valoare: Serena Williams si Sarapova. Celelalte sunt, toate, o apa si-un pamant. In ceea ce o priveste pe Simona Halep, ea straluceste prin inconstanta, dand deseori impresia ca nu e sanatoasa la cap.

Mihai B (13 comentarii)  •  21 august 2017, 23:05

Am crezut ca Cincy vine de la Cinci puncte, cat mai are Simo pana la locul 1. Ar fi fost un frumos joc de cuvinte. Sunt de acord ca Simona va ajunge locul 1 doar gratie jocului rezultatelor, insa fara stralucire. Iar la US Open va fi o buna sansa...

Cosmo (70 comentarii)  •  21 august 2017, 23:10

Nu te înțeleg.

der_grosse (50 comentarii)  •  21 august 2017, 23:15

who cares...

petrache (87 comentarii)  •  21 august 2017, 23:53

Simona a facut cat de mult se putea cu statura, forta si gama loviturilor pe care le are. A fost (si mai este) un miracol faptul ca a stat 4 ani in primele 5 din lume, ca a participat la 3 turnee ale campioanelor (si - daca nu se accidenteaza - va participa cu siguranta la al 4lea). Trebuie sa o admiram ca a reusit toate astea prin munca, vointa, daruire,... Este un exemplu pentru noi toti - sa faci din resurse "normale", rezultate exceptionale. Vina nu e a ei ca nu castiga grand slamuri pe banda rulanta; vina este a noastra ca asteptam luna de pe cer de la o sportiva care ne-a dat deja mai mult decat toti jucatorii de tenis din ultimii 40 de ani. (Ca sa nu mai vorbim de alte sporturi.)

Bagheera (5 comentarii)  •  21 august 2017, 23:55

Domnule Geambasu, In ce sport mai avem un sportiv la asemenea nivel? Dupa ce ati distrus gimnastica acum incercati si cu Simona? Rusine!

petrache (87 comentarii)  •  21 august 2017, 23:59

In privinta lui Darren, are partile lui bune : a mai vesternizat-o si pe Simona, imprima calm si incredere, a mai invatat-o ceva engleza. Pe de alta parte a invatat-o destul de putintel in materie de tenis (serveste ceva mai bine, mai are cateva voleuri la fileu) dar ma asteptam mai mult de la un antrenor de faima lui care s-a angajat sa lucreze cu o jucatoare de top 5. Nene Darren, ori vedem saltul de la top 5 la ceva mai mult, ori nu meriti milionul.

yos123 (5 comentarii)  •  22 august 2017, 0:01

eu am o singura intrebare: ce alte jucatoare de tenis din Romania se pot lauda ca au castigat turnee "marunte" de categoria tier I (premier mandatory, premier 5) in ultimii 30 de ani. Simona din pacate nu are mentalitate de invingatoare ci doar de luptatoare si cand e sa ajunga acolo sus ramane fara aer si se blocheaza.

Bogdan (17 comentarii)  •  22 august 2017, 0:40

Sa fiu sincer, domnule Geambasu, as prefera sa fiu in locul Simonei, as fi chiar foarte mandru. Iar cand as ajunge conjunctural pe locul 1, m-as bucura de parca as fi meritat din plin succesul! Ati prefera sa piarda de fiecare data din primul tur sau sa joace finale? PS: Asa cum e, Simona Halep(parioare, machidoanca...albaneza etc) este singura care aminteste lumii ca exista Romania pe harta lumii. Din pacate, celelalte romance din tenis, au calitati fizice, insa nu si valoare ca sa ajunga departe.

Andrei F (698 comentarii)  •  22 august 2017, 0:42

Eu cred ca si dv. si majoritatea presei are niste asteptari de la antrenorul australian care nu sunt indreptatite ...Pana la ultima victorie in fata Kontei, Halep pierdea mereu in circuit dupa ce conducea jocul in fata englezoaicei...Totusi Halep avea doua victorii in Cupa Federatiei! La fel,acum meci greu cu Sevastova dar la turneul de la Bucuresti Halep invingea cu un dublu 6-0...Tot fata sa- l aiba pe australian aproape!Poate mai repede Halep a devenit dependenta de calmul australianului...sau poate e mai puternica intr- un grup de romani...Bataile luate de la Svitolina si acum cu Muguruza sunt printre cele mai devastatoare,parca ar fi jucat cu Serena...dar parca si atunci se forta mai mult...Cand am citit de ,,calde,,in legatura cu antrenorul ma gandeam ca poate daca la victorii laudam antrenorul putem sa ne intrebam la infrangerile drastice ce rol mai are acesta...

urod (105 comentarii)  •  22 august 2017, 1:43

Gresit....cap coada...locul 2 nu se critica iar publicul de tenis a fost dintodeauna civilizat....cel putin de pe vremea cand aparea cartea ,,Ar fi fost prea frumos " , nu mai retin exact, dar nu se aplauda pe greseala adversarului, parca la Roland Garros....in rest asteptam un articol despre stadionul Dinamo.....acolo este mare problema nu Simona...Simona este mare si fara turnee de GS....am scris si pe blogul lui Ioanitoaia....adica acolo se intampla ceva foarte grav, care arata cat de bolnava este societatea romaneasca....un om , are un contract cu statul, si poate sa-si permita sa impiedice pe acelasi stat cu care este partener, sa construiasca un stadion nou.....si tu vorbesti de Simona , ca vai de mine ce-ai suferit la Roland Garros....eu cred ca este mai destept sa suferi pt lucruri intr-adevar grave.

gicu (4 comentarii)  •  22 august 2017, 1:58

Ca vreti s-o faceti fi nr unu mondial, e treaba voastra, dar ea nu poate. La US open nu trece de sferturi, niciodata n-a facut mare lucru aici.

JAX (3 comentarii)  •  22 august 2017, 3:07

Ori de cate ori presa pune presiune cu acele interminabile calcule "ce trebuie sa se intample pentru ca Simona sa ajunga pe primul loc" exact de atatea ori ea va claca mental.Nu exista un adversar mai puternic pt sportivul din Romania decat presa,tot din Romania.Sa va fie de cap meseria.

Alexandru Chis (105 comentarii)  •  22 august 2017, 4:18

Exceptional pasajul, citez: "Noi observăm când Simona Halep este în zi de graţie, dar şi când este desfiinţată de adversară. Simţim când abandonează, deşi rămâne pe teren, când se închide în universul ei populat cu texte pozitive, goale de conţinut şi pline de clişee, înşiruiri de cuvinte îngurgitate fără a fi digerate şi recitate în faţa microfoanelor. Nu suntem nici specialişti, (...) dar pricepem că una este să pierzi şi alta este să te faci de râs şi, printre multe altele, să îţi pui compatrioţii din tribune într-o situaţie delicată. (...). Le-ai oferit un surogat de meci". Este chitensenta acestei partide cu adevarat ciudate. Felicitari dle Geambasu pentru inspiratie!

ovidiu_3003 (644 comentarii)  •  22 august 2017, 6:04

Halep este intr un mare progres ...a inceput sa nu mai ia bataie de la cele situate dupa locul 50 ...

Doctornik (1 comentarii)  •  22 august 2017, 6:05

Duritatea mentalului ... e o vorba dintr-o caterinca de film care nu merita mentionat. Caterinca, caterinca, dar rezoneaza in cei care au facut vreodata sport si performanta in viata. Problema in viata e cu aia care nu au creier, dar nici inima, dar se simt pe locul doi mondial la jurnalistica. Din ricoseu, ca nu-ti permiti sa spui ca esti mai bun decat seful, desi o crezi cu toata rautatea, invidia si lasitatea care ti se revarsa zilnic, din pacate si in sufletele noastre. Spor la .. urat.

Petre Dan (4 comentarii)  •  22 august 2017, 7:31

***? Lasa nesanatosii la cap, tu esti in fruntea lor.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Emil (7 comentarii)  •  22 august 2017, 8:22

Santeti idioti.la fizicul si calitatile fizice si psihice pe care le are,nu poate mai mult.cel mai mult ii lipseste educatia

ConstantinM (3 comentarii)  •  22 august 2017, 8:23

,,Halep este o masina care produce bani...Acum a fost o piesa proasta...''sunt cuvintele dumneavoastra.Incercati sa sugerati adevarul.Da a fost o piesa proasta ca multe altele comandate de regizorul suprem.Ma gandesc la cuvintele lui Bernard Tomic:,,Am dat 100% dar si 30%...Renuntati la tenis..."Cand ajunge in top, o jucatoare precum Simona trebuie sa aleaga intre glorie si bani.Exista o singura jucatoare care impune,, regulile jocului" in tenis: Serena Williams

sundance kid (150 comentarii)  •  22 august 2017, 8:25

@ Dragos Vrei sa spui daca a ajuns sa o "defiinteze" nu sa o critice !! De fpat pina la urma o merita . O finala extrem de plictisitoare .! Eu banuiam, de acea nu mi-am pierdut timpul nici macar o secunda !

gabi (1 comentarii)  •  22 august 2017, 8:39

Bravo Cristian. VIN OAMENI DE LA MII DE KILOMETRII SA VADA O INDOLENTA SI NOI STAM CA PROSTII IN FATA TELEVIZORULUI SA FACEM ACELASI LUCRU.

ala (8 comentarii)  •  22 august 2017, 8:44

O lipsa totala de respect fata de Simona acest articol, nu va mai dati atata cu parerea, lasati-o in pace, voi sunteti cei care puneti presiune pe ea, e un simplu om.

Bibicul (54 comentarii)  •  22 august 2017, 8:51

Domnule Geambasu, comentati va rog, din postura unui jurnalist spaniol rezultatul de la Eastbourne din 28 iunie. Barbora Strycova si Garbine Muguruza 6:1, 6:0 vezi http://www.wtatennis.com/news/strycova-sprints-past-muguruza-eastbourne pentru un comentariu impartial. Atunci, Barbora Strycova era pe pozitia 23 WTA. Da, Simona a jucat si cu Svitolina la Toronto, si finala de la Cincinnati fara chef, vlaguita. De ce? Ce fac romanii? Nu toti sa fim intelesi! Isi mai descarca amarul si frustrarile pe o compatrioata care i-a dezamagit. Demni urmasi ai romanilor(latinilor) suntem campioni la despicat firul in patru fara folos. Atata tot. Ceva actiune, ceva hotarare, ceva masuri concrete? Nema! Si legat de antrenor, joaca el? Ce sa faca antrenorul daca sunt momente cand jucatorul, jucatoarea, jucatorii nu-l asculta? Sau il asculta dar nu pot?

Io (7 comentarii)  •  22 august 2017, 8:56

Interesant articol......Personal cred ca atit poate face in acest moment si trebuie apreciat efortul ei......Daca va fi nr. 1 mondial intr- un viitor voi fi mandru de ea indiferent in ce imprejurari va ajunge....

Emil (7 comentarii)  •  22 august 2017, 9:00

Scuze pt.comentariul anterior.Numai o parte din voi este asa,din pacate majoritatea,cei care se multumesc cu putin,ca orice roman care se respecta..Raman la parerea ca un sportiv de exceptie trebuie sa fie ori inteligent ,ori bine instruit.Din nefericire, fata aata pentru care am suferit enorm pana acum, nu dispune de niciuna dintre cele doua conditii.

Gary (18 comentarii)  •  22 august 2017, 9:08

Domnule Geambasu,pentru prima oara se intampla sa avem opinii convergente. Domnita Halep,nu e de locul 1 si nici nu va ajunge vreodata,dupa cum nici GS nu va castiga. Atunci cand nu e bolnava sau accidentata,le are cu"mentalul". Bine ii este doar cand incaseaza cecurile. Da,joaca pentru bani,doar pentru ei; nici o placere,nici o emotie pozitiva pentru latura sportiva! Daca asa a fost educata,oare exista antrenor care sa-i schimbe atitudinea? Nu este o "mandrie nationala",nu este un "port drapel",si sper ca Romania sa nu fie cunoscuta datorita ei. Ar fi jenant,trist.

dan (71 comentarii)  •  22 august 2017, 9:12

ce articol mizerabil. Sa spui ca Halep a pierdut pentru că este nepregătită pentru o înfruntare de un asemenea nivel, inseamna ca ai lipsit din lumea asta in ultimii 4 ani. Cum putea sa ajunga pe locul 2 in lume? Cum se putea mentine in primele 5 atata timp? Tu, Geambasu si cei ca tine nu sunteti pregatiti sa intelegeti incredibila performanta sportiva a Simonei. Il ridicati in slavi pe Hagi care nu a castigat nimic, dar nimic (gheata de bronz obtinuta in urma meciurilor pierdute de Steaua cu 4-6 inseamna locul 3, adica sub locul Simonei), iar pe Simona sariti ca sacalii. Insa articolul tau are si un lucru bun. Spui ca Simona este doar o vanatoare de bani, nu o sportiva. Aceste pareri le gasesc din plin la comentatorii de pe siteul vostru. Cred ca am descoperit acum cine este wowmasha.

Mozzie (28 comentarii)  •  22 august 2017, 9:18

Halep nu poate castiga ori de catre ori avem noi asteptari iar daca n-o face ne si repezim la gatul ei...

Gary (18 comentarii)  •  22 august 2017, 9:45

@Mozzie Doar ca n-o s-o faca niciodata (la un mare turneu;GS desigur)!

Petre Vasile (2 comentarii)  •  22 august 2017, 9:47

Geambasule acrule, la fel ai scris si de Serena cand pierdea 0-6, 2-6 cu Simona? Sau atunci te tavaleai de necaz?

Dan (113 comentarii)  •  22 august 2017, 9:48

Dar chiar nu pot intelege de ce sa te doara capul si sufletul dupa o infrangere , urata sau la limita , a Simonei ? Pe tine , cetatean roman care nu o cunosti , n-ai nici o treaba cu ea , n-ai ajutat-o , n-ai incurcat-o cu nimic . Si nici ea pe tine . Simona e o jucatoare de tenis de top . De nationalitate romana . Ca asa s-a intamplat sa fie . Nu si-a ales natia . Nici natia nu a ales-o . Singurul moment cand are de dat socoteala , cu ghilimelele de rigoare , este cand reprezinta Romania in meciurile din Fed Cup . Dar si atunci ma gandesc ca doritorii de taiat capete ar trebui sa reflecteze la modul in care ne reprezinta tara politicienii , zi de zi . Parca p-astia ar trebui mai degraba sa-i luam la intrebari . Nu pe d-ra Halep care joaca tenis asa cum stie si cum poate . Cu bune si cu rele . Este om ca si noi , nu o masina de tenis . Sa admitem ca are si calitati si defecte ca noi toti de altfel . Si sa mai terminam cu discutia asta falsa despre problema lui Halep . Nu ea are o problema ci noi . Ca nu stim sa apreciem o valoare . Vai nu e locul 1 in lume , ce tragedie ! Ne dor toate alea ... E pe 2. De una singura . Hai s-o lasam in pace sa-si traiasca viata .

sundance kid (150 comentarii)  •  22 august 2017, 9:51

Cristiane eu te-am "citit" demult . Oricit te-ai ascunde esti un nationalist . SFATUL MEU E NU TE MAI AMAGESTI . Oricind va fi una pregatita sa ocupe pozitia 1 dar nu Simona .

Ruiz (6 comentarii)  •  22 august 2017, 10:00

Toata lumea trage concluzii si se pricepe. Vad ca si D-nul Geambasu intra in acelasi tipar. Ce spune realitatea nu conteaza pentru nimeni. Sa dam citeva exemple : - Halep are 15 titluri WTA din 26 finale disputate. Adica procentaj peste 50% de finale cistigate. - Cu exceptia Sharapovei nu exista jucatoare in circuit pe care sa n-o fi batut.Cu multe din top 10 are palmares pozitiv - Are cea mai constanta evolutie din tot tenisul feminin cu prezente constante in fazele finale ale turneelor de mare slem. Prin comparatie Muguruza are 3 titluri cistigate in ultimii 4 ani din care 2 de mare slem. Este ea o mai mare jucatoare ? Nicidecum. Este o jucatoare de "momentum" care poate prinde o serie fantastica si apoi nu mai joaca nimic multa vreme. Apropo, inainte de Wimbledon cu 10 zile Muguruza pierdea un meci cu 6-1 6-0. Si inca un amanunt : inainte sa cistige vreun mare slem, Kim Clijters a pierdut nu mai putin de 4 finale la rind. Apoi a asteptat inca 2 ani o noua finala. Si pina la sfirsitul carierei a cistigat 4 turnee de mare slem. Simona nu e neaparat Kim, insa va cam grabiti cu etichetarile. E abia la jumatatea carierei. Are timp suficient. Si, la ce e acum in tenisul feminin, e foarte probabil ca va cistiga in cele din urma cel putin un turneu de mare slem. Sa citeasca apoi fiecare ce a scris si sa se minuneze...

dan (71 comentarii)  •  22 august 2017, 10:06

geambasu Cristian scrie despre Simona ca "se închide în universul ei populat cu texte pozitive, goale de conţinut şi pline de clişee, înşiruiri de cuvinte îngurgitate fără a fi digerate şi recitate în faţa microfoanelor". E adevarat, Halep nu este un orator, dar nici nu este treaba ei sa fie. Ea este doar o grozava jucatoare de tenis. Ea da niste declaratii pentru ca este obligata printr-un anumit protocol. Este clar insa ca nu meritati sa va bage in seama.

stefanb (3 comentarii)  •  22 august 2017, 10:09

Urat articol. Fata n-a putut mai mult, asta este, poate alta data va fi mai bine, poate nu dar sa o acuzi de asta mi se pare un pic josnic. Citind mai sus cred ca nu e cea care s-a făcut de ras cel mai rău, are concurenți puternici.

constantin (241 comentarii)  •  22 august 2017, 10:21

Eu am sentimente amestecate, dar consider just editorialul dumneavoastră. Se poate scrie si asa despre Simona, nu cred că ați greșit cu ceva. Totusi este un gând care nu-mi dă pace: Simona asta este nr 2 în LUME. În niciun alt sport nu mai avem români asa de bine clasați. Dacă suntem atât de critici cu singurul sportiv român nr 2 în LUME, atunci Steaua, Dinamo sau Viitorul nu ar trebui băgate în seamă decât de la semifinale în sus... Asisderea si echipa nationala de fotbal. In fotbal nici măcar nu contăm si totuși ne bucurăm si lăudăm rezultate nesemnificative. De ce? Dăm de pământ cu Simona pentru că nu a ajuns nr 1, dar echipa nationala care nu a urcat pe podium la CM din SUA o numim Generația de aur... Ceva este in neregulă si cu noi. Eu cred că Simona va ajunge nr 1 si nu mă interesează că ajunge prin ricoșeu... Este regulamentar? Dacă da, atunci ar fi bine să lăudăm performanța si punct.

haudinamo (34 comentarii)  •  22 august 2017, 10:32

Sa tina cu Halep aia care prefera "muncitorii", artistii tip furnicuta care duc pianul in carca gen Dorinel Munteanu sau Lupescu. Mie nu mi-au placut niciodata astia ca Dorinel si Lupescu. Eu am preferat mereu pe alde Hagi sau Ilie Dumitrescu. Pana la urma Halep e mai degraba un Banel Nicolita pentru ca in afara ca alearga mult si degeaba vad ca isi marcheaza si autogoluri. Intreg sistemul de punctare e idiot, nu e normal ca un jucator mediocru dar constant sa se tarasca pe coate si genunchi pana pe locurile 1-2-3, ciupind punctulete de peste tot si iesind cu coada intre membre din toate finalele importante.

Dinamo100 (91 comentarii)  •  22 august 2017, 10:32

Cristi, daca te uiti la mai multe meciuri ale Simonei vei observa ca in mai multe randuri sfaturile lui Darren au avut efect. Chiar in turneul de la Cinncinati. E drept ca de multe ori Simona pare sa nu auda ce i se transmite, dar cred ca exagerezi ca Darren nu face altceva decat sa ii "cante in struna"! Partea mai proasta e alta: ca Simona nu pare sa aiba foarte multa incredere in ea, nu se redreseaza singura pe parcursul unui meci si ca apeleaza destul de frecevent la Cahill in timpul meciurilor. A facut-o in fiecare meci la "Cincy". Si inca ceva: ca Simona e doar "masina de facut bani", nu si performante sportive majore. Mie mi se pare dimpotriva: ca Simona da dovada de o ambitie uriasa pentru a-si depasi limitele, ca a facut sacrificii enorme, ca cheltuie enorm cu un antrenor foarte scump, totul pentru a castiga macar un turneu de Grand Slam sau a ajunge nr. 1 mondial! Ce zici, nu crezi ca aceasta caracterizare e mai aproape de adevar decat cea facuta de tine?!

Sably (35 comentarii)  •  22 august 2017, 11:02

Daca Simona ti-ar face "portie" si tie, sa te plateasca si pe tine cu ceva "tzichini" acolo, nu-i asa ca atunci ar fi cu totul alta aceasta Simona care ne da atatea batai de cap cu incapatanarea asta diabolica de a sta acolo sus!? Basca, mai joaca uneori si la niste ore imposibile! Mai incearca Cristi', vezi, daca nu ti da Simona o "solda" acolo, poate reusesti sa-l sapi pe Vochin, aveti oricum acelasi aluat...

Gary (18 comentarii)  •  22 august 2017, 12:01

@Sably Vulgar si nefondat! Mai citeste,cultiva-te!

Dragos (3 comentarii)  •  22 august 2017, 12:08

De la un jurnalist de 25 de ani in sport asa cum este scris in prezentarea de pe site, ma asteptam la un comentariu mai de specialitate. In schimb ne-ati oferit un articol care parca este scris de un incepator care acum a deschis ochii si se uita la tenis. Nu mai aveti de ce sa va legati in alte sporturi si ati trecut la comentat tenis ? Da, am ajuns sa comentam tenis si sa il privim toti pentru ca avem o jucatoare care ajunge regulat in fazele finale ale tuturor turneelor la care participa. Este al 10-lea sfert de finala consecutiv atins in aceast an de Simona, al 5-lea sfert consecutiv la Cincy si are cea mai lunga prezenta in Top 10. De ce nu comentati rezultatele romanilor la Campionatul Mondial de Atletism sau ca sa ramanem la tenis, rezultatele la masculin ? Sunt sporturi unde nu mai existam desi am fost mari in urma cu ceva timp in urma. Acum tenisul feminin este in atentia tuturor datorita Simonei Halep, la fel ca si handbalul feminin unde avem rezultate. Un jurnalist ca dvs ar trebui sa aiba un alt discurs . Sa consider ca ati avut si dvs o zi proasta la birou si ati scris acest articol penibil la fel cum si Simona a avut o zi in care nu a gasit solutiile la jocul Muguruzei. Ea nu a gasit inspiratie in joc, dvs in scris. Ea este insa numarul 2 in lume si pt asta orice jurnalist de sport din Romania ar trebui mai intai sa-i multumeasca ca exista si sa realizeze ce inseamna acest lucru. Nimeni nu e invincibil in tenis si mereu exista inca o sansa.

Brian Glanville (6 comentarii)  •  22 august 2017, 12:15

Domnule Geambasu, scrieti in general cel putin la fel de slab pe cat a jucat SH in final de la Cincinnati! Dar sunt sigur ca va radeti in barba urmarind numarul de vizualizari al acestui articol, citit din pacate doar dintr-o patetica si maladiva curiozitate a romanilor legata de boala (din fercire curabila in acest caz) a caprei vecinului.

Costica Hriscu (7 comentarii)  •  22 august 2017, 12:26

Nu stiu de ce se da atotstiutor geambasu asta . El se de Hagi apoi de Halep . Oare nu cumva tu esti cel mai destept cel mai frumos si mai corect pe lumea asta ? Nu am mai vazut nici un ziarist sa faca atitea reprosuri dar numai la valori . A se mai baga stucan ala iar e un papagal . Geambasu poate vrea sa il urmeze pe vochin in vreo functie si sa lase pe altii sa scrie . Nu trebuie sa lauzi nu iti cere nimeni dar nici sa scrii ce iti trece tie prin cap . Daca tu crezi ca faci un bine asa te inseli . Mai gindestete inainte de a scrie si la persoanele respective nu numai la cei putini bineinteles care iti savureaza ineptiile . Eu te apreciam de altfel dar nu vad de ce te-ai schimbat asa in atotstiutor .

Comentează