Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Omrani. O afacere (de)clasată

Accidentarea lui Silviu Lung junior este tratată ca o întâmplare nefericită. Ce simplu! Şi cât de greşit!

Permalink to Omrani. O afacere (de)clasată
vineri, 24 martie 2017, 10:53

Abdel Slem Billel Omrani doarme liniştit. Spre deosebire de Silviu Lung junior, Abdel, Slem Billel nu are dureri de cap. Procese de conştiinţă, ce-or mai fi şi alea, nici atât. Că dacă le-ar fi avut, le-ar fi exprimat. Clasic, cu un telefon de păreri de rău adresat victimei. Sau printr-o declaraţie la TV. Mai simplu, în mediul virtual, inundat de like-uri, tag-uri, haştag-uri, diezi. Acolo fiecare îşi pune pe tavă gândurile. Ca la tarabă, să le pipăie tot poporul socializant.

Premeditare
Aflat în interiorul careului de 16 metri, Abdel Slem Billel Omrani şutează cu sete în mingea care îl loveşte în plină figură pe Silviu Lung junior. Se întâmpla în minutul 18 al partidei CFR-Astra din etapa a doua a play-off-ului. Scorul era 1-1 şi jocul fusese oprit cu două secunde mai devreme de fluierul arbitrului Sebastian Colţescu pentru o poziţie de ofsaid a atacantului. Impetuos, Omrani a continuat acţiunea, ignorând decizia lui Colţescu. Aşa procedează 99 la sută dintre fotbaliştii planetei. Mânaţi de un teribilism pueril, vor să arate publicului ce perlă au fost ei împiedicaţi să culeagă. Dacă la mijloc ar fi fost numai neatenţia, n-am mai discuta. Problema este că în cazul lui Omrani Billel Slem Abdel a fost altceva. Premeditare. Intenţia să-i rupă capul lui Silvică. Sau numai faţa, dar să-i rupă ceva. Priviţi faza încă o dată şi veţi înţelege golănia în adevărata ei splendoare! Omrani a intenţionat să şuteze violent în faţa lui Silviu Lung junior, nu a fost o întâmplare nefericită.

Produs 100% franţuzesc. Mă laşi!?
Tăcerea lui Silvică vine din bună creştere. A lui Omrani vine din nesimţire. Cuvinte grele? Da, ca şutul jucătorului francez de 23 de ani transferat de CFR în toamna anului trecut. Jucător cu origini magrebiene, nu că asta ar fi fost circumstanţă agravantă, Omrani este născut, crescut şi educat în Franţa. Născut, crescut şi educat într-un fotbal evoluat, în care valori precum camaraderia, respectul faţă de adversar, compasiunea faţă de cel în suferinţă, laolaltă cu spiritul de competiţie, alcătuiesc un set de valori foarte solid. Dar mediul te poate modela, nu îţi schimbă caracterul. Lansat la echipa mare a lui Marseille de însuşi Didier Deschamps în urmă cu 5-6 ani, Omrani nu a confirmat, iar împrumutul la Avignon vorbeşte de la sine. CFR este însă o fabrică de recondiţionat şi relansat fotbalişti străini, ceea ce pare să i se aplice şi lui Omrani, pus pe picioare de Vasile Miriuţă. Bravo!

Mirifica lume a fotbalului românesc
Câteva nedumeriri. Dacă bănuim resorturile indiferenţei/tăcerii lui Omrani, am fi aşteptat o reacţie din partea clubului CFR Cluj. Un comunicat, ceva acolo. Nişte regrete ambalate într-un mesaj măcar politicos, dacă nu şi sincer. Încă o dată, accidentarea lui Silviu Lung junior nu a fost accident, ci urmarea unui gest violent. Nicio precizare în raportul de arbitraj al lui Colţescu, nicio sesizare din oficiu a Comisiei de Disciplină, care poate dicta sancţiuni şi pe baza probelor video. Culmea, nici Marius Şumudică nu a protestat! Totul a fost împachetat sub eticheta „O întâmplare nefericită” şi aruncat la obiecte nefolositoare. N-ar trebui să ne mirăm. Trăim în lumea fotbalului românesc. O lume cu valori dubioase, în care Leo Grozavu se crede IIsus Christos (stigmatele, unde sunt stigmatele, domnu’Leo?), iar Golofca este prezentat ca un cumul de Iuda şi Barabas.

În acest timp, Silviu Lung junior suferă pierderi de memorie şi acuză dureri de cap. La propriu, fiind provocate de o fisură craniană în zona parietală. Silvică se recuperează, va urma o pauză competiţională de cel puţin o lună, după care va purta o cască de protecţie. Posibil pentru tot restul carierei. Silviu Lung senior nu îşi pune poalele-n cap, cum ar proceda alt părinte, şi spune că este un episod aproape inevitabil în cariera unui portar. Da, domnule Silviu Lung. Doar că acest „aproape” marchează distanţa dintre umanitate şi celelalte regnuri. Înţelegeţi ce vreau să spun.

Comentarii (86)Adaugă comentariu

Alexandru Chis (105 comentarii)  •  24 martie 2017, 11:16

Da, gestul fotbalistului de la CFR Cluj nu a fost tocmai ok, dar modul in care dvs, dle Geambasu, analizati acest gest - considerindu-l unul "cu premeditare!" - pare destul de hazardat. Pe ce va bazati afirmatia, potrivit careia Omrani a tintit fata lui Lung? Poate tot pe acelasi "principiu" pe care eu va intreb ce pozitie ati luat atunci cind Silviu Lung Senior a omorit cu masina o persoana (nu conteaza care) pe trecerea de pietoni, gonind cu viteza excesiva? Probabil ca veti evita sa-mi raspundeti, desi S.L.Sr. este bine-merci, liber si fara mustrari de constiinta. Poate ca, undeva, exista un echilibru imanent prin care S.L.Jr. plateste "pacatele tatalui"? Poate ca reflectati la acest fapt legat de destin si imi explicati - daca veti binevoi - motivul pentru care sunteti atit de sigur ca Omrani "a premeditat" actul sau. In rest, toate sunt supozitii, atit ale dvs, cit si ale mele.

Carol K (146 comentarii)  •  24 martie 2017, 11:28

Ce i-ar impiedica pe oficilai sa revada faza in urma acestor semnale si sa-i dea frumos o suspendare pana la finalul campionatului ?

haideusicfr (141 comentarii)  •  24 martie 2017, 11:35

Nu vreau a zice domnule Geambasu ca nu aveti dreptate. Sau o parte din ea .Dar ia recunoasteti ( cum ati mai facut-o!).Este ca nu va plac ardelenii? Sau tot ce vine de " acolo"?. CFR(in capul listei),Clujul ,Arena ( pe care joaca Nationala ) ,etc. Lui Omrani ii fuseses anulat un gol perfect valabil. Posibil avea o frustrare . In alta ordine de idei ,nu cred ca ai " nostri" fotbalisti sunt altfel. Fara prea multa educatie ,proveniti in mare majoritate din familii ...de familii nu ai ce sa le ceri. Se vad de tineri plini de bani , se tatueaza , se inconjoara de gagici de ..gagici ,isi cumpara masini de lux ,etc. Nu cred ca Omrani a vrut sa se intample cele ce s-au intamplat. Pana la urma nu a fost un fault , o lovire intentionata cum deseori vedem la tv. Fara aceleasi urme de regret. Ar fi fost un gest onest sa fie si el mai fair play. N-a fost ,imi pare rau de cele intamplate ,sper sa-si revina Lung cat de curand.Toate cele bune!

Mihai (1 comentarii)  •  24 martie 2017, 11:41

Care premeditare??? Au fost fractiuni de secunda!!! Lucruri din acestea se petrec peste tot in lumea fotbalului... De-acord, nu trebuia sa continue...era frumos sa-si exprime pareri de rau pentru cele petrecute...dar de la asta la procese de intentie e drum foarte foarte lung!!!...PENIBIL articolul domnule Geambasu...si total lipsit de obiectivitate si profesionalism...va invit sa revedeti faza si sa ciuliti urechile la fluier...si folositi un cronometru real (nu unul jurnalistic de scandal)...altfel toate bune!

Dan (5 comentarii)  •  24 martie 2017, 11:43

Aveti dreptate d-le Geambasu, dar mai putin intr-o privinta, omul chiar nu a vrut sa-i provoace rau bietului Lung Jr. Dar da, a fost un gest iresponsabil, ciobanesc, cum i-am zice noi romanii. Este intradevar un tip flegmatic, cu nasul pe sus si oarecum mandru de originile sale mai mult sau mai putin franceze. Ca unul ce am fost la meci si am vazut totul pe viu, trebuie sa ma declar indignat de lipsa de fair play a lui Omrani, la acea faza, chiar daca tineam cu Cfr. DIncolo de orice rivalitati, atat pe terenul de joc, cat si in societate, respectul pentru celalalt trebuie sa primeze. Insanatosire grabnica lui Silvica si sa-l vedem cat mi repede din nou pe teren!

haideusicfr (141 comentarii)  •  24 martie 2017, 11:45

Mi-ati sters primul comentariu ,nu ma supar nu sunt orgolios. Altfel ,un pic ..rasist ? Inafara de ardeleni ,faptul ca e maghrebian ? Alhebra (asta imi veni primul in minte!) a fost arab si a inventat algebra. Plus cifrele ,plus altecele ..

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  24 martie 2017, 11:56

Va înșelați, nu am absolut nimic cu ardelenii. Îmi sunt la fel de simpatici sau de antipatici ca moldovenii, muntenii sau dobrogenii. Nici cu maghrebienii nu am nimic, doar ca între inventatorul algebrei si Omrani sunt niște secole care au adus multă pleava cu ele. Mergeți in Franța in zonele si cartierele locuite majoritar de dinsii si poate veți înțelege ce vreau sa spun

unul (5 comentarii)  •  24 martie 2017, 11:51

induceti in eroare lumea ,am fost la meci si am vazut faza Omrani a sutat exact la fluierul lui Coltescu ,era imposibil sa se opreasca intr-o fractiune de secunda,asta cu premeditatul este chiar rea intentie si manipulare din partea dvs ( din 100 de incercari e putin probabil sa reuseasca orice fotbalist sa nimereasca cu intentie exact capul portarului ),dealtfel Coltescu nici nu a aratat cartonasul fiindca nu era cazul ,daca era asa cum insinuati dvs. faza respectiva atunci ma intreb oare Lung de ce a mai plonjat la minge daca a auzit fluierul arbitrului,oare nu din acelasi instinct ca si a atacantului de a juca mingea ?

Cristi (1 comentarii)  •  24 martie 2017, 11:59

Nu-mi vine sa cred ce citesc in acest articol. Premeditare! Dumnezeule unde s-a ajuns in goana disperata dupa clickuri si vizualizari si spectaculos. D-le Geambasu , Dv. puneti semnul egal intre controversa si valoare. Daca sunteti transant nu inseamna ca scrieti ceva demn de citit. Puteti fi transant pe langa orice substanta. "..sa-i rupa capul..sa-i rupa ceva" - nu aveti nici macar scuza ca doriti sa socati, sa atregeti atentia. Nu asa se atrage atentia, facand aceste acuze deosebit de grave. Acesta este primul articol al Dv pe care il citesc si, dupa toate probabilitatile, si ultimul. Ce e trist este ca, chiar si cu un astfel de jurnalism, Gazeta este probabil cea mai populara publicatie sportiva. Nici nu vreau sa ma gandesc la calitatea celorlalti care ne ofera doza zilnica de toxicitate din sport. Din poaza aceea, aveti o varsta Dle geambasu. Baiatul de care scrieti probabil e un pusti care nu trece de 25 de ani. Insa Dv dati dovata ca nu prea v-ati facut temele. Numai bine!

Zamorano (3 comentarii)  •  24 martie 2017, 12:10

a fost premeditare in actiunea lui omrani de a suta la 2 secunde dupa fluierul arbitrului fiindca a avut destul timp sa se opreasca.. nu putem spune cu certitudine ca a vrut sa raneasca adversarul desi modul cum mingea il loveste ca un obuz in plin pe Silviu Lung da senzatia asta.. la fel de grotesc mi s-a parut atitudinea "civilizatiei de gruia" care imediat i-a scandat numele lui omrani pentru minute bune! si pare evident motivul pentru care a facut asta!

ottonelu (16 comentarii)  •  24 martie 2017, 12:14

Bruta asta, forța naturii, de Omrani fusese frustrată că la o faza anterioara i s-a anulat în mod eronat un gol și poate a vrut sa se răzbune în felul lui pe arbitraj și, implicit, pe Lung jr. Mă mir cum de n-a primit nici măcar galben! Orice ar spune unii cârcotași, premeditarea poate să fi fost, ori e doar vorba de o tehnică primitivă de finalizare a unui voleu perfect din apropiere, cu o atitudine gen "decât să moară mama, mai bine moare mă-ta!", cine știe. Să-i fie rușine brutei!

gica10 (12 comentarii)  •  24 martie 2017, 12:17

Spuneti ca se auzise fluierul cu 2 s inainte?Atunci cum se face ca fundasul celor de la astra continua faza?Si daca si Silvica era constient ca jocul este intrerupt,de ce a luat pozitie de aparare in loc sa se traga de-o parte?Pai simplu,totul se produce in fractiuni de secunda si n-ai timp sa reactionezi.Nu retin sa fi avut aceeasi pozitie cand Sanmartean l-a terminat pentru 6 luni pe Deac(in min 90 la scorul de 3-0 pentru CFR in fata Vasluiului).Asta inseamna premeditare...........sunt atatea subiecte care ar merita abordate,dar ai gasit marea problema a societatii romanesti.Bravos

Lucian (7 comentarii)  •  24 martie 2017, 12:18

Pe Omrani il acuzati ca a tras "cu sete" dupa fluier, cu intentie. Dar Silviu Lung la ce s-a mai aruncat daca se fluierase? Cred ca e acelasi lucru - in cazul asta teribilismul portarilor care vor sa arate ca-ti scot mingea chiar si dupa fluier. Acuzatiile sunt total liosite de cunoastere si puse doar ca sa fie.

Ardeleanul (16 comentarii)  •  24 martie 2017, 12:28

As zice...penibil, dar nu știu dacă e un cuvânt potrivit. Oricum, nereușit e fără doar și poate, acest articol. De unde puteți d-voastră să vă dați seama că a vrut ˝să-i rupă capul lui Silvică˝??! Hai să scriu și io ceva, cam asta pare că o stat la baza scrierii acestui articol..

coco (3 comentarii)  •  24 martie 2017, 12:32

Va rog sa votati: https://petitieonline.net/petitie/69185155

haideusicfr (141 comentarii)  •  24 martie 2017, 12:42

Aveti un pic de dreptate. Intre Alhebra si Omrani s-a mai descoperit si petrolul. Care mai ales in secolul trecut a constituit intre altele motivul unui razboi mondial. Am trait o perioada in Canada si am avut amici si colegi cativa "maghrebieni". Foarte corecti si onesti. Deoarece de cativa ani buni traiesc in Romania (care imi mananca toate zilele-parca era reamarca unuia de la tv) nu-mi permit sa vizitez Franta cu atat mai putin cartierele locuite de cine spuneti.Si nici nu doresc .In rest ,va urez o zi buna .

Louis (1 comentarii)  •  24 martie 2017, 12:46

Sunt de acord cu domnul Cristian Geambasu. Cine a jucat fotbal stie ca Omrani s-ar fi putut opri. Dar nu a vrut, a vrut sa-l loveasca pe Silviu in fata.

papanas (13 comentarii)  •  24 martie 2017, 13:00

Da,un articol ADEVARAT. Si DA,sutul a fost premeditat,nu stiu daca in intentia de a-i zbura capul portarului,dar PREMEDITAT sau,mai rau,instinctual...e totusi un joc cu stop la fluierul arbitrului...dupa aceea,toate actiunile voluntare sau nu ,devin de facto infractiuni...in afara de sanctiunile punitive ar trebui sa stea si baiatul asta pe bara si neplatit cit sta Lung...in ceea ce priveste similitudinea faptei lui Lung SR invocata de unii mai sus ma fac sa-teleg de ce democratia iti da dreptul sa fi prostanac...

sindo (2 comentarii)  •  24 martie 2017, 13:21

D-le Geambaşu, corect ar fi să rămânem la eticheta “O întâmplarea nefericită”. N-a dat Omrani nici cu şpitul direct în capul lui Silvică, nici cu parul, nici cu vreo bordură de trotuar. A şutat într-o minge de fotbal, aşa cum, bine aţi spus, procedează 99% dintre fotbaliştii planetei. Iar Silvică s-a comportat aşa cum procedează 99% dintre portarii de fotbal ai planetei: a încercat să pareze şutul deşi ştia şi el că Colţescu fluierase cu “2 secunde” mai devreme. În baza logicii Dvs, ce să înţeleg, că Silvică şi-a premeditat fractura craniană? Apoi, faptul că nu s-a ieşit pe canalele media cu scuze şi păreri de rău, nu exclude exprimările regretelor fotbalistului şi a clubului CFR făcute la vestiare şi spital. O întâmplare nefericită şi extrem de rară (eu, cel puţin, nu am mai auzit până acum de fisură craniană provocată unui portar de o minge de fotbal), îi doresc multă sănătate lui Silvică şi o revenire cât mai grabnică pe terenul de fotbal.

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  24 martie 2017, 14:39

Pace, concordie planetara, liniște, capul in pamint, iar in timpul asta golanii își fac mendrele. Ma scuzati, nu pot adera la tipul asta de gindire. Așa cresc monștrii violentei lingă noi, pentru Ca in loc sa ii aratăm cu degetul si sa ii pedepsim conform normelor bunei cuviinte noi ii mingiiem pe crestet

ionnis (81 comentarii)  •  24 martie 2017, 13:41

un clip cu faza nu ai pus si tu sa ne lamurim

Emilian (91 comentarii)  •  24 martie 2017, 13:51

Sutul lui Omrani e mai degraba unul prostesc, un fel de refulare ca nu prea se intalneste pe parcursul unui meci cu astfel de ocazii. Este trist ce i s-a intamplat lui Lung, dar tu il incriminezi pe Omrani pentru ceva ce tot tu spui ca ar fi facut 99% din atacanti, respectiv sa continue cu sut dupa fluierul arbitrului. De altfel, Omrani si-a cerut scuze pe teren la cateva secunde dupa ce Lung a cazut la pamant. Consideratiile tale privind originile lui magrebiene nu-si au rostul. In general vedem multe gesturi de fair play pe terenurile de fotbal, unele mult mai grave decat cel al lui Omrani, insa din fericire fara raniri. In concluzie, intentia "criminala" a lui Omrani e discutabila (o sa spui ca i-a tintit fata si a si nimerit ?!), iar articolul tau e exagerat.

Zoro (2 comentarii)  •  24 martie 2017, 13:55

Produs 100% franţuzesc. Mă laşi!? Daca esti ziarist si pui un asemenea titlul esti zero. Astept sa aud "gen", "nu e panica man", "ma leshi"

Maxentiu (64 comentarii)  •  24 martie 2017, 13:56

Sint de acord ca atit Omrani cit si CFR Cluj trebuie sa ia pozitie publica in acest caz. Mai exact, trebuie sa il actioneze in instanta pentru calomnie pe dl. Geambasu, care acuza in mod nejustificat premeditarea la gestul fotbalistic al d-lui Omrani.

Vanis (1 comentarii)  •  24 martie 2017, 14:15

Daca nici macar Sumudica nu a facut scandal... Cred totusi ca aveti ceva cu Clujul si clujenii in general, citindu-va de mult, mi-am dat seama. Pacat, uneori scrieti niste articole exceptionale, dar dati repede cu"bata in balta!"

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  24 martie 2017, 14:33

Repet, nu am nimic cu Clujul. Am admirație pentru lucrurile frumoase si bune care se petrec acolo, la fel cum am o problema cu cei care clamează superioritatea unor regiuni istorice in defavoarea altora. Ceva de genul „tot Banatu-i fruncea” sau ardelenii sunt mai cu motz decit regatenii. Dar știți lucrurile astea la fel de bine ca mine, este?

Giordano (1 comentarii)  •  24 martie 2017, 14:20

nu a fost premeditare!! tocmai am revazut faza... Omrani nu se uita nici un moment spre poarta (ca sa-l tinteasca pe Lung)... pur si simplu suteaza din inertia fazei!

dan (1 comentarii)  •  24 martie 2017, 14:22

"Nici cu maghrebienii nu am nimic, doar ca între inventatorul algebrei si Omrani sunt niște secole care au adus multă pleava cu ele. " - that escalated quickly

Cris (99 comentarii)  •  24 martie 2017, 14:32

Da, prin prisma referirii la originile magrebiene in contextul incriminarii aduse prin articol (origine care in mod evident nu are nicio legatura cu incidentul criticat), articolul este purtator de efect rasist. De altfel, acest lucru este intarit de pozitia ulterioara a autorului care, replicand unui cititor, spune ca nu are nimic cu magrebienii, dar in acelasi timp, pentru intarirea criticilor aduse jucatorului cu origini magrebiene, indruma sa se mearga in cartierele franceze unde locuiesc magrebieni. Prin deductie logica este evident raportul de legatura urmarit de autor intre originea magrebiana si incident, lasand sa se inteleaga ca lipsa acestora de educatie si caracter ar putea fi mobilul reactiei sale in joc si, ulterior, a conduitei sale pasive si ignorante. Este evident ca, daca incidentul ar fi provenit de la un roman, spre exemplu, autorul nu ar fi construit o legatura, in context, intre originea romana si incident. O atare conduita jurnalistica este impardonabila, mai mult, poata atrage raspundere juridica contraventioanala (art. 15 si art. 26 din OG 137/2000) si delictual civila (art 27 din acelasi act normativ).

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  24 martie 2017, 14:44

Corectitudinea politica va împiedica sa citiți normal un mesaj. Si va ajuta sa ilrăstălmăciți. Si va împiedica sa gândiți liber. Din fericire pt Dvs, nu exista paragraf de lege ca sa va pedepsească.

sindo (2 comentarii)  •  24 martie 2017, 14:47

Acum îmi dau seama că articolul este un compliment la adresa lui Omrani. Este plin fotbalul românesc cu jucători care nu nimeresc din 2 m o poartă de 18 metri pătraţi, în schimb, Omrani n-a avut nicio problemă în a şuta premeditat de la 8-10 m în capul unui portar aflat în mişcare.

Manase (2 comentarii)  •  24 martie 2017, 14:48

Oriunde îl lovea mingea (pe portar), era urât. Mă bucur că ați scris acest articol. M-au urmărit imaginile respective și mă miram ca s-a trecut atât de ușor peste acest incident. Gest golanesc. Fotbaliștii se pot opri oricând în timpul jocului. Vezi driblinguri, schimbări de direcție, etc.

axo (1 comentarii)  •  24 martie 2017, 14:49

Penibil Geambasu, penibil! Daca acest articol era scris de un incepator, as trece cu vederea, dar fiind scris de tine, e jenant. Fara dovezi, nu poti acuza, nu uita asta! Hala jurnalist ai ajuns...

FYRY (51 comentarii)  •  24 martie 2017, 15:03

GRANDE GEAMBASU...SIN PELOS EN LA LENGUA,BRAVO !

FYRY (51 comentarii)  •  24 martie 2017, 15:06

PT TOTI CEI CARE SE INDOIESC DE INTENTIA LUI *** ASTA...EU N AM FOST LA MECI,DAR ANUMITE GOLANII SE VAD SI DIN ELICOPTER,SE VEDE CLAR INTENTIA ***...SI E MALIGNA !!! RESPECT GEAMBASU PENTRU CURAJ !

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

daniel (55 comentarii)  •  24 martie 2017, 15:17

marlanie frantuzeasca..arabeasco-frantuzeasca...***!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Sorin (141 comentarii)  •  24 martie 2017, 15:18

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

adevarul cel mare (99 comentarii)  •  24 martie 2017, 15:23

Corectitudinea politica împiedică sa gândești liber? Asta e de Gaga. Presupun ca nu prea știți ce înseamnă conceptul în cauza. Corectitudinea politica te poate împiedică doar sa te exprimi ofensator, dar asta nu se confunda cu gandirea libera, cum îți dictează conștiința și sentimentele. Ideea este ca poți gândi cum dorești, dar sa te exprimi astfel încât sa nu ofensezi, sa nu incalci dreptul la imagine și demnitate umana al celorlalți. De fapt dreptul la libera exprimare este condiționat, de constituție și dreptul internațional, de protejarea demnității umane a tertilor. În orice societate democratica asa stau lucrurile. Concluzia este ca nu își avea rostul invocarea originii magrebiene a jucătorului, nu are nicio relevanta aceasta origine în contextul relatării lipsei de educatie și caracter a jucătorului (în afara cazului în care urmărești sa arăți ca tocmai aceasta origine e cauza).

Cris (6 comentarii)  •  24 martie 2017, 15:37

Prin nepublicarea raspunsului cu privire la replica pe care mi-o dati la comentariul anterior, demonstrati, dle Geambasiu, nu doar cenzura pe care o aplicati, dar inclusiv lips ade caracter pe care vad ca o reprosati altora. Iar noi doi (si administratorul) vom sti asta de aici inainte. Iar daca mai credeti ca din articolul in cauza nu rezulta un atare inteles, uita-te la efectul lui in randul unora dinte comentatori (ex. daniel), care se regasesc in mesaj si gasesc locul potrivit, influentati de articol, sa-si manifeste prejudecatile...

gigi (1 comentarii)  •  24 martie 2017, 16:05

Totusi, ce fel de portar e ala care nu poate opri cu mainile o minge?

Alexandru Chis (105 comentarii)  •  24 martie 2017, 16:09

Dle Geambasu, va admir ca dvs - spre deosebire de alti bloggeri - incercati sa va justificati acele momente pe care le descrieti sau incriminati intr-un material. Dar, din pacate, am constat, la o "luare de pozitie" a dvs de mai sus, ca subonstientul va joaca uneori feste si, fara de voia dvs, cum ar spune Scriptura, va devoalati ceea ce ginditi, dar nu exprimati in scris. Redau o parte din argumentatia dvs: "(...) Mergeți in Franța in zonele si cartierele locuite majoritar de dinsii(magrebieni - n.a.) si poate veți înțelege ce vreau sa spun (...)". Sa inteleg ca exista o mica "tenta" de rasism? Gresesc?

Un geambas (2 comentarii)  •  24 martie 2017, 16:09

Geambasu. Un declasat. Ce să mai comentezi? Calomnie curată. Ar putea fi dat în judecată pentru acest articol, dar nu merită publicitatea gratuită. Mai bine să-l ignori în răutatea lui.

Daniel Chitu (3 comentarii)  •  24 martie 2017, 16:46

Domnul Cristian Geambasu primeste un salariu sa scrie corect si obiectiv, nu sa faca legaturi inutile cu originile magrebiene ale unor jucatori. Si totusi o face. Ar fi putut fi orice alt jucator din orice alta tara, gestul daca e sa fie interpretat exagerat, asa cum o face domnul Geambasu, poate fi legat doar de caracterul *** al jucatorului si nu de originile acestuia. Si totusi, domnul Geambasu include in analiza elemente care nu au legatura cu ce s-a intamplat. Nu inseamna ca daca esti magrebian ai tendinta exagerata sa tragi mai des la poarta. Ca sa va zic si eu ce ati scris in articol. Dumneavoastra ati scris o opinie, OK. Eu nu sunt de acord cu intentia jucatorului de a-i rupe capul lui Lung jr. Nu cred ca poate fi vorba de asa ceva. Dar acum dvs, domnule Geambasu ar merita sa fiti inclus intr-o lista de jurnalisti indoielnici pentru ca evident aveti origini romane. Iar pentru ca la noi in Romania, o buna parte a presei scrie prost si tendentios, e foarte comod pentru mine sa cred ca e normal ca dvs sa scrieti cu incrancenare prosteasca despre Omrani si sa faceti trimiteri inutile la originile acestuia pentru ca, ati ghicit, sunteti roman. Misto generalizare superficiala am facut. Nu-i asa? :)

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Andrei (1 comentarii)  •  24 martie 2017, 16:48

Premeditare? Haideti sa scriem fiecare ce credem si ce ne duce capul. Daca nu aveti un articol bun nu postati orice. Intr-o fractiune de secunde, haideti fie doua-trei secunde, fiind conectat la faza de joc, nu sesizezi poate ca arbitrul a fluierat sau altcineva a strigat fault sau mai stie cine ce. Si tocmai, ca din moment ce nimeni nu a protestat, nu a fost nicio intentie. S-a intamplat, asta e. Daca n-ar fi fost meciul nationalei probabil nici nu ati fi deschis acest subiect.

Adi (3 comentarii)  •  24 martie 2017, 16:49

Domnule Geambasu, cu tot respectul, daca esti jurnalist nu inseamna ca poti insinua si posta ce vrei tu ! Ar trebui sa fi mai echilibrat si sa fi mai impartial ! Despre ce "premeditari " vorbesti ? Ai jucat vreo-data fotbal ? Ce inseamna "2 secunde...?...!

Kris (89 comentarii)  •  24 martie 2017, 16:57

Domnule Geambasu,acest jucator are problem mari in multe situatii sa nimereasca poarta si acum afisrmati ca a vrut sa dea in fata lui Lung? Hai sa fim seriosi sa sa nu mai scriem cind sintem obositi.

Brandremist (22 comentarii)  •  24 martie 2017, 17:15

Nu știu dacă a făcut-o intenționat, dar omul e dus cu pluta. Un om normal nu se apucă să spargă geamuri cu pumnul cum a făcut-o el. E recidivist așa că mă aștept și la alte tâmpenii și pe viitor. M-a dezamăgit atitudinea clujenilor care-l aplaudau și îi scandau patetic numele de parcă nenea Omrani ar fi comis o minunăție de gol. Mă surprind și comentariile care insinuează că Lung Jr merită ce i se întâmplă din cauza lui taică-său. Dar mă dezgustă complet tendința unor clujeni de a se victimiza aiurea și de a arunca cu noroi în victima reală. O așa lipsă de empatie e greu de înțeles. Bleah. Ce nație!

United Colors of Bavaria (5 comentarii)  •  24 martie 2017, 18:11

Domnule Geambasu, cum sportivul are un inceput si un sfarsit de cariera la fel e si in viata unui mazac. Sfat: Nu va mai prelungiti contractul cu Gsp, agatati creioanele'n cui

Radu (1 comentarii)  •  24 martie 2017, 18:21

D-le Geambașu, cred că sunt deja suficient de mulți cititori ai articolului de mai sus (cărora mă alătur și eu) ce vă atrag atenția că ceea ce ați scris este (1) neadevărat sau - cel puțin - o speculație cu parfum de calomnie; (2) un text cu substrat rasist (sau cel puțin anti-musulman/maghrebian), indiferent de intențiile Dvs. mai mult sau mai puțin literare. Poate reflectați (puțin sau mult) la asta și vă reconsiderați opiniile. Sau poate îi dați un telefon lui Billel și aflați de la el cum stă treaba.

Optimvs (6 comentarii)  •  24 martie 2017, 18:32

Si mie mi s-a parut foarte evident ca Omrani a vrut sa-l loveasca pe Lung junior. Nu a fost una dintre acele faze in care sutul este aproape simultan cu fluieratul. In schimb, analiza incidentului dintre Leo Grozavu si Golofca omite un detaliu esential: Golofca da cu tricoul de pamant si pare sa rosteasca niste vorbe nu tocmai pline de respect dupa ce este schimbat, totul petrecandu-se intr-un moment de maxima tensiune. Sincer daca as fi fotbalist profesionist as prefera un antrenor care intr-o situatie ca asta isi pierde cumpatul (Fergusson i-a dat cu gheata in cap lui Beckham) , decat sa am unul care zambeste calm si pe urma te lucreaza de nici nu stii cand ajungi la echipa a doua...

cutzu (2 comentarii)  •  24 martie 2017, 18:39

bre geambashu, lasa gargara! problema primordiala care toata populimea profesionsita (aka inginerii reshapatzi care facetzi pe specialishtii in beshica) o baga sub presh este ca la cluj va sta in poarta veshnica petarda tantalushanu vinovat de 2 din 4 la CE 2016 si multe multe gafe varza la iesiri/joc aerian nu mai zic la mingii joase plasate... pentru coco: pai du-te ma *** la kiev si moskva si protesteaza impotriva lui dinoma k si m poate iti iei ce meriti....

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

durden (270 comentarii)  •  24 martie 2017, 18:41

Exagerezi...

cutzu (19 comentarii)  •  24 martie 2017, 18:59

bre, ce conteaza e ca tantalushanu e praf shi voi nu vedetzi niciunul tona de ingineri reshapatzi in ziarishti coco, du-te la dresda shi fa lobby sa desfiintzezi dinamo acolo poate ***-o iei shi itzi vine mintea la cap daca are la ce sa itzi vina...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

cutzu (19 comentarii)  •  24 martie 2017, 19:01

scoate-l shi pe asta... cand shuleap l-a omorat pe nefericitul ala tot asha ai scris?

Comentează