Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Noi, cei fără suflet!

Planeta salută victoria Barcelonei. Planeta celebrează triumful Barcelonei. O venerează şi urmează să o sanctifice. Câţiva necredincioşi nu participă la sărbătoare. Ce facem cu ei?

Permalink to Noi, cei fără suflet!
joi, 9 martie 2017, 5:35

Universul s-a îmbrăcat în blaugrana, de la chinezi la togolezi şi până la alfacentaurezi, iar cei care nu se bucură, cei care nu participă la sărbătoare urmează a fi expulzaţi într-o galaxie rece, a oamenilor răi, negri în cerul gurii. Acolo să stea, să-şi roadă de sub unghii şi să bea venin! Amin!

Doar câţiva tâmpiţi!

Pe scurt, cam aşa stau lucrurile. Dacă nu participi la bucuria generalizată şi generată de calificarea Barcelonei în dauna PSG-ului, înseamnă că eşti un om mic şi pricinos. Unul care nu are nici suflet, nici ştiinţă de fotbal. Un individ măcinat de resentimente, o persoană tristă, asta în cel mai bun caz. Dacă de la Michael Owen până la Gigi Becali oamenii buni au trăit extazul, ce să mai zici? Că doar nu ne-am tâmpit cu toţii! Doar câţiva. Aţi înţeles deja. Aparţin acestei categorii detestabile, dar, din fericire, restrânse. Mă număr printre vietăţile Pământului, că oameni nu ne mai putem numi, care nu se bucură cum se cuvine pentru această clipă istorică a fotbalului, a civilizaţiei, a umanităţii în formele ei superioare. Şi da, confirm, este o problemă cu noi. Atunci când lumea îşi strigă fericirea (fericirea se strigă?), noi ne aflăm în treabă şi observăm că:

Paris Saint-Germain, cuminte ca o cadână qatariană, nu a pus probleme adversarului preţ de 60 de minute. Iar asta s-a întâmplat din cauză că Unai Emery a greşit grav tactica. Acelaşi Unai Emery care croise strategia câştigătoare la meciul de pe Parc des Princes. S-a prostit Emery în două săptămâni, acel Emery pe care îl omagiam într-un articol intitulat bombastic „Antrenor Emeryt”? Nu, dar a arătat că nu stăpâneşte încă exerciţiul marilor partide. I-a fost frică şi a transmis frica echipei pe care o pregăteşte. Rabiot, cel mai bun mijlocaş al lui PSG la Paris, a fost o umbră pe Camp Nou nu doar din cauza unei bruşte lipse de formă. La fel Verratti. Nu mai vorbim despre apatia lui Thiago Silva, conaţionalul lui Neymar.

Barcelona şi-a jucat cartea, Luis Enrique a aliniat o formulă ofensivă, dar catalanii nu au prins o zi de graţie. Se simt uzura, rutina. Saţietatea celui îndopat cu trofee. Au apărut câteva pete de rugină pe sub vopseaua emailată. Messi s-a străduit, dar nu a epatat, Iniesta şi-a pierdut precizia de ceasornicar, Rakitici nu este Xavi. Primele două goluri au fost rodul greşelilor infantile ale fundaşilor parizieni, totul culminând cu execuţia hilară, a la Steliano Filip, a lui Kurzawa. Barcelona are însă meritul incontestabil că şi-a tratat cu voinţă penuria de inspiraţie. A insistat şi a crezut până în ultima clipă.

Arbitrul turco-german Deniz Aytekin a înţeles şi el importanţa istorică a momentului, inventând două penaltyuri cu acoperire regulamentară pentru catalani. Omul şi-a făcut treaba şi cu siguranţă că nu îl paşte vreo dojană din partea forurilor superioare de la UEFA. De la vlădica de la Nyon până la opinca de la Vaslui, lumea îşi dorea o minune la Barcelona. Iar minunea s-a împlinit. Pe ogoare şi în birourile elegante, lumea numai despre asta vorbeşte.

De aceea, a nu te bucura de calificarea Barcăi este totuna cu a fluiera în catedrala Sagrada Familia. Blasfemie la pachet cu observaţia că Parcul Guel al aceluiaşi Gaudi ar putea fi privit şi ca un loc de agrement pentru copii, la limita dintre kitsch şi artă pop. Prin urmare, dacă nu accepţi că Barcelona este cel mai frumos oraş din lume şi nu participi la extazul victoriei, alături de „valurile de mândrie catalană care coboară în teren” (citat din Emil Grădinescu), te descalifici. În loc de concluzie la acest articol mustind de răutate şi de invidie, redau un schimb de replici între doi oameni care îmi sunt prieteni şi care sunt ei înşişi prieteni. Precizare necesară, dialogul a avut loc cu două ore înaintea meciului Barcelona-PSG.

– Ce zici, reuşiţi remontada?
– Nu cred. Dar ştii că eu ţin cu Barcelona. Şi ţin cu Barcelona pentru Messi.
– Ţi-e greu să ţii cu Messi?
– ?!
– Adică, te-ai gândit vreodată cum e să ţii cu altă echipă decât aceea cu care ţine toată lumea şi să ai ca fotbalist preferat alt fotbalist decât pe cel pe care îl iubeşte toată lumea?

Comentarii (97)Adaugă comentariu

Sebastian (1 comentarii)  •  9 martie 2017, 17:47

Corect

emg (62 comentarii)  •  9 martie 2017, 17:57

tot articolul e de un gicacontra maxim :)) p.s. eu n-am vazut meciul, doar rezumatul, dar daca alea 2 sunt penalty-uri inventate...

fakinlol (9 comentarii)  •  9 martie 2017, 17:58

stai ca imediat o sa vina fanii farcelonei sa spuna, pentru a mia oara, ca penalty-urile au fost, ca barca este a doua venire, ca ce mai conteaza arbitrajul cand ai avut 4-0. Pentru ca daca ai 4-0 adversarul trebuie sa primeasca minim un gol cadou, ca sa mai echilibram putin balanta.

pawn (106 comentarii)  •  9 martie 2017, 17:59

bineinteles ca tineam cu psg, asta si pentru ca parisul (arhitectonic, cultural, istoric, orice) e pe langa barcelona cam ca si bucurestiul pe langa sinaia (un orasel simpatic), tineam pentru rocheteau, susic si pantelic, pentru ronaldinho si simone, iar acum pentru di maria. in rest, penalty inexistent, calificare meritata. "turcul" ala (ha, ha, cum il cred romanii si nu numai) de pe banca lui psg nu ca "nici n-a vazut ce l-a lovit", ba dimpotriva, asa cum se scrie si in articol, a crezut ca vede tot timpul numai lovituri si de atata stat cu capul intre umeri pana la urma chiar ca a reusit sa arate la ce duce diferenta de anvergura dintre manager si oamenii pe care-i conduce. nimeni de la psg nu trebuia sa treaca prin asa ceva.

Fratele Jder (5 comentarii)  •  9 martie 2017, 17:59

Haha amar... Pai domnule Geambasu, o dati in strachini rau de tot cu ultimul dialog. Prietenul dvs care tine cu Barca este probabil un suporter de rezultat, probabil in romania tine cu FCSB, pentru ca e in liga 1 si nu concepe ca echipa Steaua sa fie in liga a 4-a pe sistemul "cum sa fim noi in liga a 4-a???". PSG mi-e antipatica de la acel Steaua - PSG 3-2 (3-0 masa verde) / 5-0 retur, cu Rai si Leonardo, Maurice etc. Ia mai intrebati-l pe Reghecampf daca si-a luat niste ghete noi cu banii primiti dupa meci. Sau pe *** de Stoichita. Cat despre Barcelona, uitati ca e un club unde Gica Popescu a fost capitan, unde a jucat si Hagi. Asta ca sa va raspund de cand tin eu cu aceasta echipa.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Ciprian (11 comentarii)  •  9 martie 2017, 17:59

Nu sunt de acord cu tine. Inteleg oamenii care nu se bucura pt asta si nu cred ca sunt singurul. Asa ca nu poti generaliza ca sunteti detestati voi cei care nu va bucurati. In schimb vad ca sustii ca arbitrajul a fost pro barcelona total neadevarat.

Mihai (1 comentarii)  •  9 martie 2017, 17:59

Si ai tinut neaparat sa ne spui tuturor cat de deosebit esti tu, cum faci tu parte dintr-o minoritate selecta. ***, atat de mandru esti de tine. Bine macar ca ramai la articole despre fotbal si nu aberezi iar despre tenis.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Marinică (1 comentarii)  •  9 martie 2017, 18:00

La începutul meciului am ținut cu Barca,dar după primul penalty,deja nu mai priveam cu ochii buni echipa.Dupa al doilea penalty,deja o doream scoasă din ligă. Două penaltiuri penibile,nici în România nu se dădea asa ușor,cu tot arbitrajul nostru praf.Una peste alta,Barcelona a crezut în șansa ei,dar fără ajutorul arbitrului nu se califica niciodată. De cate ori s-au aruncat în careu penibili Neymar și Suarez fără a primi galben???

Dr. Dan Patru Tudosie (56 comentarii)  •  9 martie 2017, 18:01

Arbitrajul a fost obscen si golanesc. D-asta UEFA si FIFA refuza categoric introducerea unei tehnologii video cu care sa fie judecate rapid, de pe margine, fazele critice.

radu (3 comentarii)  •  9 martie 2017, 18:02

Nu pot să accept meciuri influențate grav de arbitrii la acest nivel! Dacă în campionat zici că se echilibrează de-a lungul etapelor, în fazele eliminatorii este inacceptabil. Influența arbitrului este prea mare, peste 50%. Nu simpatizez nici PSG, nici Barca, nici Real ca să fie clar.

bigbear (14 comentarii)  •  9 martie 2017, 18:03

Partea cu sa tii cu echipa care tine toata lumea este tendentioasa. Mie imi place Barcelona de cand juca Sergi, fundasul fara plamani si Ronald Koeman, blondul elegant cu lovituri libere superbe. La fel mi-a placut si AC Milan pentru modul in care stapanea jocul, MU pentru atacurile in rafale de pe timpul lui Ferguson si Borusia pentru nebunia ei si placerea de joc. Uneori castiga, uneori pierd, asta e viata, mie imi place spiritul. Nu poti spune ca arbitrul a inventat 2 penalty-uri, la primul jucatorul lui PSG l-a doborat pe Neymar iar la al doile se vede clar intentia de a-l incurca pe Suarez, aparatorul nu se uita niciodata la minge ci doar la Suarez, pe care incearca sa il incurce fix cat sa nu fie penalty. Chiar va provoc la un raspuns transant domnule Geambasu - dumneavoastra puteti afirma ca aparatorul a cautat sa joace mingea si l-a incurcat din greseala pe Suarez? Este exact invers decat spuneti, lumea iubeste un outsider, iar Barcelona avea sanse reduse sa se califice, spre infime, in special dupa golul lui Cavani. De acea este atat de laudata victoria lor, pentru ca au incercat, si-au dorit, au muncit si eu reusit. Daca Sergi Roberto nu marca ar fi fost doar un meci frumos cu o sansa de a scrie istorie pentru BArcelona, asa este un rezultat istoric. Vreti ceva comparabil? Vedeti ce s-a intamplat in Super Bowl anul asta. Pe de alta parte, daca nu tineai cu BArcelona si tineai cu PSG, oare nu era ipocrizie, cand ei aveau 4-0 la inceputul meciului si sanse uriase sa mearga mai departe?

Marius-Traian (42 comentarii)  •  9 martie 2017, 18:04

Hai ca primul penalti a fost valabil. Fundasul lui PSG a cautat clar sa-l impiedice pe Neymar in cadere, probabil gandindu-se ca apuca sa o faca in afara careului. In rest sunt de acord, PSG a bagat Barca in meci, iar Barca si arbitrul n-au refuzat invitatia. Nu cred ca PSG merita una ca asta. Un prieten de-al meu, mare fan PSG, mi-a spus la final "Je suis au fond du trou...". I-am zis ca-l inteleg perfect, si eu am fost la fel in 2006...

T.rex (10 comentarii)  •  9 martie 2017, 18:04

Domnule Geambasu, îmi pare rău să vă dezamăgesc, dar chiar nu am nimic cu domniile voastre, cei care nu vă bucurați de victoria Barcelonei. Îmi sunteți total indiferenți. Îmi sună a victimizare de dragul de a fi băgat în seamă. Am văzut tactica asta și la maestrul Ioanițoaia, dar dumnealui are scuza vârstei...

Jean-Paul (174 comentarii)  •  9 martie 2017, 18:05

Nu stiu cate mesaje vor fi postate la acest articol, dar spun de la inceput ca acest articol este unul intentionat provocator, chiar daca autorul ne-a obisnuit de-a lungul vremurilor cu iesiri in decor. Desigur, Mister Geambasu spera la cel putin 200 de mesaje, dintre care unele sa fie pline de invective la adresa autorului fiindca si-a permis sa fluiere in biserica. Dintre toate aceste iesiri, as mentiona, in special, vitriolantul atac la adresa lui Nadal, pe motiv de dopaj nedovedit...Au mai fost si altele, dar scopul mesajului meu nu este de inventariere a tuturor acestor "acte de curaj" din partea autorului de a inota impotriva curentului.... Daca pana si un fost jucator al Realului Madrid, ma refer la simpaticul Owen, a jubilat aseara dupa terminarea meciului de pe Camp Nou, cum as putea sa-i interzic lui Cristi Geambasu sa "ne aduca cu picioarele pe pamant" dupa ce am vizionat cel mai fantastic retur al cupelor europene de cativa ani incoace(cativa?, da, cam vreo 100 de ani!) P.S.D-l Geambasu si cu Banciu s-or fi inteles, oare, sa faca opinie separata? Tot ce se poate, dar chiar nu ma intereseaza....... Mentionez ca am scris aceste cateva randuri pe ritmul melodiilor Dianei Ross, care imi rasuna in casti.....

Catalan (1 comentarii)  •  9 martie 2017, 18:05

Un articol aidoma perceptiei tale in general despre fotbal. Suntem obisnuiti cu postura ta de hater. In Romania ca si in toata lumea exista fani ai Barcelonei care tin cu echipa aceasta inca din vremurile cand regula lui Bosman nu fusese initiata cand bulgara si romana aduceau titluri pentru catalani, pe atunci cand un roman purta ce astazi "obiectul" de comparatie pentru haterii ca tine poarta astazi pe brat. Planeta nu tine cu Messi. Planeta tine cu fotbalul practicat de Barcelona. Pentru ca fotbalul inseamna spectacol. Pentru ca spectacolul e si ce fac 90000 de oameni cand canta "tot el camp". Fenomenul asta de haters domina lumea intr-un mod ***. Iar tu esti doar un alt ziarist de ths(trolling-hate-speech).

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

alex (17 comentarii)  •  9 martie 2017, 18:09

Draga C.G., oare astazi chiar nu se putea gasi un subiect pentru scriere? Trebuia inventat un pseudosubiect? Scrisul e cu norma de articole?

StefanCM (42 comentarii)  •  9 martie 2017, 18:10

Sa le fie rusine ca au castigat! Nemernici. Dar nu inteleg de unde autoflagelarea asta, cine va vaneaza pe voi cei care nu v-ati bucurat de rezultat? Eu nu cred ca sunteti putini, si nu vad unde e problema si cine sunt cei care sunt hotarati sa va ostracizeze pentru indrazneala voastra. Au castigat, bravo, Argentina a castiga un micut campionat cu mana lui Dumnezeu, si tot s-a bucurat o gramada de lume, peste 50 de ani o sa conteze rezultatul, nu isteriile pro si contra ale unora. Au pierdut, sa fie sanatosi. Nu se termina lumea pentru nici una din parti.

Gambeta (8 comentarii)  •  9 martie 2017, 18:11

Ca sa fiu inaccesibil de sincer, eu am mai vazut un penalti, la Neymar, cand a tras fundasul de el pana l-a doborat. Vad ca marii deontologi nu-l critica pe arbitru si pentru ca n-a acordat acel penalti.

StefanCM (42 comentarii)  •  9 martie 2017, 18:13

Eu tin cu Barca de cand am facut ochi, pe vremea lui Hagi si Popescu la ei deja eram fan inrait. Si am trecut ani grei fara titluri si fara speranta. Ce ar fi trebuit sa fac? Sa trec in barca celor cu eterna replica "singuri impotriva tuturor"? Asta e cursul vietii, unii sunt fani pentru un jucator, unii sunt pentru o viata, unii pentru o juma de viata, altii pentru un meci. Nu e ceva grotesc, obscen, negru, meschin, alb sau roz. E normalitatea.

Verid (4 comentarii)  •  9 martie 2017, 18:13

Corect pana la un punct. Nu cred ca, asa cum spuneti dumneavoastra, arbitrul ar fi avut acoperire regulamentara pentru cele doua penaltiuri inventate. Imi pare rau ca doi fotbalisti de clasa,ca Neymar si Suarez, se preteaza la astfel de procedee murdare. Si o lauda pentru arbitrajul romanesc,nu am vazut in liga 1 un arbitraj chiar atat de ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

alex (107 comentarii)  •  9 martie 2017, 18:15

Si uite asa fotbalul moare incet dar sigur! Nimic nu este intamplator! De aceea prefer un meci de liga 4+5 de la noi, unuia din liga! Intre pasiune si bani aleg...Pasiunea! yi faina sa avem!

Alex (1 comentarii)  •  9 martie 2017, 18:16

Sunt un tip care tine cu Barca de 26-27 de ani, Barca este singura echipa din lume care joaca la fel ca atunci cand era antrenor marele Johan, eram indragostit de rachetele lui Koeman de la 30 de metri... Am fost foarte fericit aseara dupa meci... Dar... PSG a avut un penalty neacordat, recunosc... Messi nu a stralucit, dar a stralucit exact cel adus sa-l inlocuiasca, adica Neymar... Nu am vazut in viata mea o echipa mare atat de panicata ca PSG dupa golul de 1-0 al lui Luis Suarez... Unai Emery un antrenor fara stralucire, fara sare si piper, si-a aratat limitele... Norocul Barcelonei a fost la fel de mare ca norocul lui PSG din meciul tur cand mijlocul Barcei a prins o zi mizerabila (efetiv le-a picat mijlocul), daca mai joaca de 100 de ori mansa asta tur-retur Barca ii elimina in 95% dintre manse, ma refer echipele in aceeasi componenta cu aceeasi antrenori. Stele joaca doar la Barca, Real sau Bayern, restul au decat jucatori sclipitori. PSG are o echipa de viitor dar mai au nevoie de 3-4 jucatori si de un antrenor adevarat, nu de un antrenor care stie doar contraatac in meciurile importante, contraatac stiu si Florin Halagian si Sorin Cartu... In concluzie: PSG NU ARE NICI O SCUZA, nu au fost in stare nici sa se apere, nu merita sa fie considerata echipa mare.

offside (7 comentarii)  •  9 martie 2017, 18:17

Atitudine tipic balcanică. "Arbitrul e de vină". Articol slăbuț ca să nu zic ridicol. Fiecare poate avea propria opinie dar atâta timp cât nu înțelegeți spiritul celei mai importante competiții intercluburi: atitudine, dorința de autodepasire, un mental de învingător atunci rămâneți la Liga 1. Dezamăgit de articolul unui jurnalist premiat cândva. Vârsta, uzura, interesul?

bogdan (7 comentarii)  •  9 martie 2017, 18:18

un meci infect.ilustrarea perfecta a zicalei "s-a intalnit hotul cu prostul"

Bogdan (1 comentarii)  •  9 martie 2017, 18:19

Bravo, jurnalizdule! Spune-ne ca tu esti special. Asa probabil ti-a zis mama ta cand erai mic, ca esti special. *** in ***, ***!

StefanCM (42 comentarii)  •  9 martie 2017, 18:21

Si inca o chestie. De cate ori au luat-o in bot catalanii in ultimii ani, cand vreun reporter punea esecul pe seama arbitrilor, Iniesta, Pique, Busquets, etc, spuneau Nu, am pierdut din vina noastra, nu arbitrajul e de vina. Cu sau fara un penalty sau un gol anulat daca eram mai buni castigam. Observ ca echipele care pierd cu ei pierd din cauza arbitrilor.

talpaiadului (7 comentarii)  •  9 martie 2017, 18:24

Cum le stie trolul asta de Geambasu pe toate! Zici ca e stapanul adevarului absolut.

STOIAN MIRCEA (1 comentarii)  •  9 martie 2017, 18:29

Autorul artcolului un mitocan !Cum poti pretinde sa nu contestam calificarea barsei dupa un troc ordinar cu toate cele.

nicu_cluj (2 comentarii)  •  9 martie 2017, 18:29

D-le Geambasu nu trebuie sa va bucurati pt Barca. Ar trebui sa va bucurati pt fotbal. Aseara a fost o singura echipa care a jucat fotbal pt ca cealalta era desprinsa din alt film (cred ca filmul fotbalului romanesc). Spuneti ca francezii au aliniat o echipa defensiva (asa o fi, desi nu a diferit prea mult de cea din tur), iar Barca o echipa ofensiva. Pai Barca joaca mai tot timpul in sistemul asta. Cand ati vazut-o jucand defensiv? Ziceti ca nu a avut o zi de gratie. Daca ar fi avut cat s-ar fi terminat meciu? 10,15 la 0 sau 1? Spuneti ca Barca a primit usor 2 penalty-uri. Ce inseamna asta? Au fost sau nu penalty-uri? Usor, greu astea sunt categorisiri tipic romanesti. Eu stiu ca daca impiedici un jucator advers in careu e penalty. Daca fazele erau la jumatatea terenului nu se mai fluiera fault? La primul penalty fundasul s-a dus cu totul in Neymar, e adevarat ca s-a impiedicat dar pana la urma e greseala lui. La faza cu Suarez ce cauta Marquinos cu mana pe atacantul Barcei? Dar de penalty-ul din prima repriza la Neymar care nu s-a dat ce ziceti? Ala cred ca a fost mai greu decat celelalte 2 in acceptiunea romaneasca a penlty-ului. Pana la urma ramane un meci fantastic al Barcei si, e adevarat o mascarada de fotbal facuta de PSG. Daca PSG ar fi jucat la jumatate din ce a aratat in Franta altfel s-ar fi scris istoria meciului, dar cum istoria nu se scrie cu daca... Barca merita toate laudele chiar daca nu si bucuria lui Cristian Geambasu.

george (35 comentarii)  •  9 martie 2017, 18:32

De data aceasta subscriu intru totul cu opinia ta. Adica, chiar daca Barcelona este o echipa senzationala (ceea ce nu pot sa neg), a pierde de aceasta maniera inseamna a-ti bate joc de fotbal si de cei ce au investit sute de milioane in echipa (si aici ma refer in primul rand la antrenor). Arbitrajul (bun, rau cum a fost) nu poate fi invocat in nici un caz ca o scuza.

Mihai G (52 comentarii)  •  9 martie 2017, 18:33

penaltiuri inventate , ar trebui sa fie incluse in manualul arbitrilor uefa "uite cum poti sa dai un 11 m pe simulari". nu am nici o simpatie/antipatie in Spania dar ce a fost aseara , pe langa o ambitie mare si oarecare noroc a fost furt pe fata. @Cristian Geambasu nu-s mereu de acord cu tine , dar in articolul asta ai dreptate

ESB (3 comentarii)  •  9 martie 2017, 18:38

Meci de mare intensitate castigat de Barcelona! Super! si Superb! dar.... fara arbitrii aia nemti nu cred ca reusea Barca minunea. Nu vorbesc de cele 2 penaltiuri acordate lor ci de cele 2 (chiar 3 daca televiziunea avea decenta sa dea reluare si la faza la care Di Maria a dat peste poarta singur cu portarul dar atacat fiind din spate de ultimul fundas) henturi in careu clare, evidente dar de... arbitrul n-a vrut sa strice echilibrul jocului. Iubesc fotbalul, nu sunt fan PSG or anti-Barca, il admir pe Neymar care aseara a fost absolut fantastic (cel mai bun de pe teren fara discutie) dar nu ma pot bucura de modul in care s-a intamplat aceasta minune.

Theo (8 comentarii)  •  9 martie 2017, 18:43

N-aveti decat sa faceti spume, iar mie nu imi place autorul articolului in mod deosebit (ca sa nu zic deloc), tocmai de aceea ii dau credit odata pe an, atunci cand "greseste" si el, omeneste, si scrie ceva corect si la obiect. Daca pana si pe Magic FM, astazi, la stiri, am ajuns sa aud despre performanta stratosferica a Barcelonei ... sau, iata cum descriu unele ziare aceasta "performanta": "Povestea catalana care va fi spusa la nesfarsit" ... "Pentru astfel de meciuri ne-am indragostit iremediabil de fotbal" ... "Tripleta Messi-Suarez-Neymar, sprijinita de genialul Iniesta " "Performanta" consta in: - un antrenor care atat de mult credea in calificare, ca si-a anuntat demisia pe 1 martie, considerand CL-ul ratat, sanse mici la titlu si ca performanta, doar cupa Spaniei sezonul asta ... - aceeasi posesie anosta, cu ZERO realizari notabile pentru Iniesta si as putea spune si ptr Messi, asemenea (in afara de penalty) - Barca a avut doar 7 suturi pe poarta: 2 goluri din penaltyuri dubioase, 1 autogol si 1 gol (primul, Suarez) venit din pasa de la adversar si balbaiala portarului - bara (Cavani), 2 ocazii unu la unu ratate monumental (Cavani si di Maria) si penalty neacordat pentru PSG (la scorul de 1-0) - raportul cornerelor de doar 6-4 - o echipa PSG care s-a aparat ca o balerina gratioasa, cu putine faulturi, marcaj larg, toata echipa in careul propriu ... - un antrenor depasit de miza, care a actionat fix romaneste, scotand oamenii periculosi din atac (Draxler) si introducand fundasi (Aurier), ca sa ajungi la performanta de a da 5 pase corecte in ultimele 12 minute, din care 3 pase corecte au fost ca sa repuna mingea de la centrul terenului ... Ca au fost ambitiosi ... ce era sa faca? Sa nu se prezinte la meci? Sau, cand ai 12 milioane de euro salariu anual, cum ar trebui sa joci? In scarba? S-au prezentat, PSG + arbitrul i-au invitat sa castige, au castigat. Sincer, sper sa pastreze acest joc in continuare, pentru ca oricare din Atletico, Real sau Bayern sa ii execute si sa ne revenim la vietile noastre de pamanteni ...

Mihnea (13 comentarii)  •  9 martie 2017, 18:53

Bun articol Cristian dar sa nu uitam ca PSG avea 4-0 si o gramada de valori deci daca iti titie *** asta e..porneau de la 4-0 iar ei au inceput meciul cu fundu in poarta restul e istorie cum se zice

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

milovan_djilas (22 comentarii)  •  9 martie 2017, 19:09

Aveti mare dreptate. Sa stiti ca, totusi, foarte multi cunoscuti de-ai mei care se uita de ceva vreme la fotbal au tinut cu PSG. Inclusiv eu, desi au fost perioade in care am simpatizat Barcelona, fiindca chiar au un joc frumos. Dar ce a fost aseara a fost de neinteles. Eu am in schimb o mare problema cu Messi. Nu imi pot explica in ruptul capului cum un asemenea jucator face si drege la Barca si probabil ca i sa mai ia baloane de aur cu nemiluita, iar la propria-i nationala, care nu e Gibraltar sau Insulele Cocos se face de ras la fiecare turneu important. Pot admite ca fotbalul la nivel de reprezentative este in general in declin, dar eu jucator mai praf decat Messi la national nu am vazut de cand ma uit la fotbal. Praf in sensul asteptarilor pe care le ai de la el, vazand minunile de la Barcelona. Parerea mea este ca fanii Argentinei nu vor vedea niciodata ceva senzational facut de Messi la nationala. Strict din punctul asta de vedere e la glezna unor Maradona, Rattin, Kempes, Claudio Lopez, Batistuta, Caniggia, Ortega, Valdano, Burruchaga, iar din pacate lista e mult prea lunga. Domnule Geambasu, extazul asta mondial imi aduce aminte de situatia de dupa finala CM 1998, cand toata lumea plangea pentru Brazilia, cu care Zidane si compania stersesera pe jos.

VF (1 comentarii)  •  9 martie 2017, 19:10

Termenul corect este "Remuntada" D-le Geambasu. Asa spun catalanii. Ei stiu mai bine crede-ma.

radu (14 comentarii)  •  9 martie 2017, 19:13

Asa,...iar noi astia care tinem cu Barca de vreo 25-30 de ani, ce sa facem acuma? Sa ne lepadam de ea pt ca tu, jurnalist box-to-box, :))) vezi lucrurile doar dintr-o singura directie ?

Ovidiu (2 comentarii)  •  9 martie 2017, 19:26

D-le Geambasu, sunt suporter al Barcelonei de când mă știu, dar încerc ( am s-o și fac, nota din paranteza e doar pentru sceptici )sa va răspund cu toată obiectivitatea mea. E drept ca acele penaltiuri nu dau bine într-un asemenea meci, dar primul este acordat absolut corect, cel de al doilea intra-adevăr nu cred ca s-a fi impus cu toate ca și acolo sunt circumstanțe. Dacă e sa va legați de ceva , mai bine ați contesta henturile neacordate la Mascherano și Pique. Asta doar ca sa lămurim problemele de arbitraj. În ceea ce privește fotbalul e simplu, Barcelona si-a jucat șansa în timp ce PSG nu doar ca nu si-a jucat-o, dar nici măcar nu a fost în stare sa si-o apere. Probabil ca dacă ar fi facut-o ați fi avut ce sărbători azi. Fotbalul , dincolo de ce a devenit azi și cu toții suntem dezamagiți de greșelile de arbitraj care se fac și de hoțiile pe care le-am văzut la cel mai înalt nivel, este un joc , un spectacol , iar lumea asta sărbătorește, în afară de câțiva, voi cei fără de suflet

Adrian (1 comentarii)  •  9 martie 2017, 19:34

Bai cristi ...daca imi spui ca esti nascut ,crescut in madrid sau in paris..te inteleg .parerea mea este ca si tu ai sarit de pe scaun la golul 6 al barcei .ca toti ceilalti oameni care iubesc fotbalul si nu erau fani psg ,chiar si unii fani ai reslului cred ca s au bucurat ,iar acum vii cu articol asta sa dea bine ...stiu ,tu esti un rebel ,iesi din tipare :))) ,dar de data asta prietene ai filozofat de ti ai umplut pantalonii ...eu zic sa fii recunoscator ca ai vazut si ai fost contemporan cu un asemenea eveniment dim istoria fotbalului ,lasa rautatile ,nu mai fii negru in cerul gurii (k sa citez dintr un clasic in viata )

seba (157 comentarii)  •  9 martie 2017, 19:37

e trist ce s-a intamplat aseara. si imi place sa cred ca cei care au tinut cu psg nu sunt asa de putini.

Mir (3 comentarii)  •  9 martie 2017, 19:38

Mentalitate de roman... a inventat "doua penalty-uri acoperite de regulament"... adica trebuia sa le acorde doar daca avea el vreo preferinta sau un castig sau dupa cum "curge jocul" si nu cum spune un amarat de regulament. ... si ce este domne cu zeificarea asta a poporului neamt. Daca este ceva ce greseste germanul gasim imediat ca de fapt este turco german sau ca bosch fabrica in china sau ca fac mercedes nush unde, deci nemtii n-au cum sa greseasca

adrian (2 comentarii)  •  9 martie 2017, 19:39

Furtul in fotbal nu este exclusiva REAL MADRID , asta este lumea in care traim... cel putin BARCELONA le tine piept in campionat echipei cu 18 puncte facute cadou de arbitri , ca se intampla din cand in cand ca *** sa manance lupul....

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Michael (2 comentarii)  •  9 martie 2017, 19:59

Dle Geambașu, oricine poate sa fie susținătorului oricărei echipe si oricine avea o opinie despre un meci. Si oricine poate avea momente de rătăcire, dar Dvs. nu aveți dreptul la asemena momente, prin prisma codului deontologic al meseriei pe care o practicați. Se pare ca in cazul Dvs. aceste momente devin din ce in ce mai dese. Cred ca nu puteți trece peste dispariția singurei echipe din statistica UEFA care a câștigat un trofeu prin decret prezidențial. Ca sa revin la articol - de fapt la meciul Barcelona - PSG, trebuie sa va amintesc ca singurele echipe care au eliminat Barcelona in ultimii ani sunt Bayern si Atletico Madrid. Însă aceste 2 echipe nu au jucat football, ele au practicat un soi de "kick-boxing", ceva între agresivitate la superlativ si violenta. Aceasta este singura modalitate de a opri Barcelona sa câștige. Celelalte echipe- care au pierdut cu Barcelona, au jucat football. Am utilizat scrierea engleză pentru football, poate asa înțelegeți ca acest sport este privit de inventatorii lui ca un spectacol, nu ca o lupta de gladiatori. Probabil ca acesta si este motivul pentru care stadioanele in UK sunt pline ochi, indiferent ca meciul este in Premiership, Championship, liga a5a sau liga a9a.

Carol K (146 comentarii)  •  9 martie 2017, 20:58

Sa zicem ca plusul de simpatie de care a beneficiat Barca din partea brigazii se compenseaza cu jocul pustiitor de slab al "multinationalei" franceze si neinspiratia totala a anrenorului ei....Asadar calificare meritata.

SilviuS (1 comentarii)  •  9 martie 2017, 20:58

Vad ca de casele de pariuri n-ai scris nimic... Asta e cea mai mare pacaleala din istoria fotbalului... Parerea mea... si nu numai a mea...

17 Nentori Tirana (677 comentarii)  •  9 martie 2017, 21:00

Intr-o seara, un batran indian ii explica nepotului sau ce lupta teribila se da in interiorul fiecarei persoane: exista in fiecare dintre noi doi lupi. 1- Gica Contra: el este invidia, aroganta, inferioritatea, superioritatea, minciuna, orgoliul, egocentrismul... 2- Gica Pro: el este bucuria, pacea, iubirea, speranta, adevarul … Dupa o clipa de gandire nepotelul il intreaba: ''Bunicule si care lup castiga?'' "Cel pe care il hranesti!" --------------------------------------------------- Ieri a cistigat omenirea o poveste moralizatoare. Unii spun ca doar bebelusii o poveste in plus. Putini au mai gasit ceva de impartit cu turcii si cu nemtii. Tot e ceva. Domnule, noi ceilalti, nu ne-am simti jigniti daca v-ati bucura. Cerem doar sa ne lasati sa ne bucuram.

dddddaum (1 comentarii)  •  9 martie 2017, 21:01

Cristi, problema ta nu e Barcelona sau arbitrajul, fiindca atunci scriai frumos, cinstit despre asta. Problema ta e ca ai cazut in patologic cu atitudinea anti majoritate. Te alaturi mereu celor putini. Voit, pentru a fi remarcat. Si te victimizezi, ba chiar stii totul despre ce spun sau ar spune despre tine cei din majoritate. Trateaza boala asta, te rog, abia atunci poti vorbi lucid din partea cealalta. Aaa, si asociaza-te cu minoritatea, doar daca simti asta, nu din interes sau pentru a fi altfel. Sa stii ca poti fi la obiect, taios, fara ocolisuri si fara a fi pe invers tantos si urland.

Daniel (11 comentarii)  •  9 martie 2017, 21:13

@stimate Dr Dan Patru Tudosie: eu,simplu Daniel, va spun ca aveti dioptriile mari. Daca dupa un meci intens,incarcat cu de toate(si bune si mai putin bune:spre ex fundasul stanga al psg-ului la cat a faultat cu si fara minge nu a luat galben)va ascundeti in spatele arbitrajului pentru dezastrul unui antrenor numit "Emeryt" de dl CG,inseamna ca nu intelegeti nimic din acest joc numit fotbal.Nada cum spun spaniolii.Nu va cer sa va bucurati.Sunteti gol pe dinauntru, doctore!

Julio (1 comentarii)  •  9 martie 2017, 21:19

Văd ca multă lume îl compara pe Veratti cu Pirlo. Corect pe undeva pentru ca Andrea nu juca așa bine la vârsta lui Marco dar totuși Veratti mai are foarte mult pana departe. Cu Barca a fost depășit constant, mereu a ținut, a împins, a faultat, etc. Poate doar a avut o seara slaba dar eu nu sunt convins încă de faptul ca Veratti e un jucat de clasa mondiala.

Cristi (17 comentarii)  •  9 martie 2017, 21:37

Cine este Barcelona? echipa cu cei mai multi fani de pe facebook si poate si din lume.Ce ar fi insemnat eliminarea acesteia? pierderea interesului majoritatii microbistilor de pe planeta pentru meciurile care au mai ramas din Champions League.Dar acum datorita calificarii miraculoase audientele raman ridicate in continuare mai ales ca in sferturi avem si Real si Bayern,Juventus,Borussia,Atletico,Sevilla,City si uefa stie ca lumea vrea ca echipele astea sa fie mereu in fazele superioare.

Comentează