Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Isabelle de ce nu merită banii Cristinei?

Cea mai bună jucătoare de la CSM Bucureşti doreşte o mărire de salariu. Pe nababii de la Primăria Generală i-a lovit însă brusc spiritul de economie

Permalink to Isabelle de ce nu merită banii Cristinei?
luni, 6 martie 2017, 9:51

Exerciţiu elementar de logică. Enunţ. Isabelle Gullden a cerut o mărire de salariu. Suedeza Isabelle Gullden este constant cea mai bună jucătoare de la CSM Bucureşti. Dar din vară, dacă va semna prelungirea contractului, ea va intra în concurenţă cu Cristina Neagu. Sportiv şi financiar. Două jucătoare excepţionale plătite diferit. Cristina mai bine decât Isabelle. Întrebare. Ce facem, îi dăm şi Isabellei mai mult? Sau de ce ei nu i-am da mai mult, pentru că e suedeză?

Cea mai bună. Mereu
Fără Isabelle Gulden, CSM nu câştiga în veci Champions League. Ţineţi minte cum a evoluat Isabelle în Final Four şi mai ales împotriva celor de la Gyor, în meciul decisiv. Isabelle Gullden este genul de jucătoare constantă la nivel înalt. Ea nu prea are zile slabe. Isabelle Gullden înscrie din orice poziţie: din săritură, de pe picioare, din cădere, cu spatele la poartă, tamponată de adversar.
Isabelle Gullden este şi o excelentă pasatoare. Isabelle nu ratează de la 7 metri, iar dacă asta vi se pare irelevant daţi timpul înapoi şi vedeţi câte meciuri capitale a pierdut handbalul feminin românesc din pricina ratărilor de la 7 metri. Mă rog, poate elementul local este mai emotiv decât, clişeu, prinţesele de gheaţă ale Nordului.

Ne-a salvat şi cu Krim
Isabelle Gullden a fost cea mai bună de pe teren şi în meciul cu Krim Ljubljana, care a consfinţit calificarea scremută a CSM-ului în sferturile de finală ale Ligii Campioanelor. Gullden a fost de departe cea mai bună, fiindcă domnişoarele şi doamnele celelalte, românce, franţuzoaice şi ce mai sunt ele, au evoluat între modest, mediocru şi catastrofal.

Isabelle Gullden, Carmen Martin şi Oana Manea au dus greul, restul au fost cu încurajările din time-out-uri. Când devin stânjenitor de evidente şi limitele antrenorului Aurelian Roşca. Şi nu vorbim aici de calitatea limbii engleze vorbite de domnul Roşca.

Cu suflet, fără acid hialuronic!
Să revenim însă la Gullden, simpatica suedeză de 27 de ani care îşi termină în vară angajamentul cu CSM, jucătoare aflată acum în faza negocierii unui nou contract. Ce vrea Isabelle? Simplu. Acelaşi salariu ca al Cristinei Neagu. Cea mai bună componentă a campioanei Europei şi una dintre cele mai bune jucătoare din lume doreşte să câştige cât cea mai bună jucătoare din lume.

Este o pretenţie absurdă? Ţinând cont de tot ce am enumerat despre calităţile ei de jucătoare, plus faptul că ne aflăm în faţa unui om modest, care îşi respectă fanii şi care s-a integrat fără ifose în peisajul românesc, o femeie care îşi poartă frumuseţea cu naturaleţe şi fără acid hialuronic, răspunsul este unul singur. Nu! Gullden şi-ar merita cu prisosinţă banii, acei 15.000 de euro pe lună, indiferent dacă logodnicul aferent mai ridică şi el un salariu de alte câteva mii. Are balta peşte şi cash!

Certitudine contra promisune fermă
Are? Adică ne-am inflamat atât la transferul Cristinicăi, veţi spune intrigaţi, şi acum vrem să-i dăm bani mai mulţi şi Bellei? Păi, dacă e bal, bal să fie! Dacă tot nu suntem întrebaţi cum sunt cheltuiţi banii noştri – măcar aşa, de formă, să mimăm dialogul cu «societatea civilă» -, şi finanţarea CSM-ului merge înainte, dacă distracţia tot e pe barba noastră, vrem, nu vrem, măcar să îi dăm un sens sportiv!
Şi să mai observăm ceva care pe unii, pe „patrioți”, o să-i enerveze. Gullden este o certitudine la CSM, Neagu, o promisiune. Cristina este o jucătoare formidabilă, dar nu putem şti cum se va adapta în noua ei echipă. În schimb, putem anticipa că şi CSM-ul va dezvolta dependenţa faţă de Cristina Neagu, aşa cum s-a întâmplat cam peste tot pe unde a trecut.

Virus pe care Gullden nu l-a adus. Ei, îi dăm sau nu îi dăm banii Isabellei, chiar dacă ea nu „a semnat cu sufletul şi pentru România”?

Comentarii (64)Adaugă comentariu

Cristi (7 comentarii)  •  6 martie 2017, 10:22

E clar ca e ceva personal, pana acum nu eram convins dar acum am facut o...N u ratati nicio ocazie pentru a da in ''Cristinica'', acest articol imi provoaca fluxul memoriei involuntare si mi amintesc cum in vara era vinovata pentru tot ce s a intamplat la jocuri, sau iarna trecuta pt ce s a intamplat la CM dupa primele meciuri...Stiti care e proble noastra? Nu stim sa ne respectam valorile, sa nu mai fim carcatoasi...Cand nu avem sportivi de valoare, de ce nu ii avem? Cand ii avem, de ce ii platim? Cand ii platim, cum ii platim? Respectati sportul si atat!

Catalynn (27 comentarii)  •  6 martie 2017, 10:31

EXACT asta am spus si io acum cateva zile! Felicitari pt articol, dupa mine cel mai la obiect din ultimii 2-3 ani ... Bella nu o fi primit distincția, subiectiva si foarte discutabila de altfel, de "cea mai buna handbalista a lumii", dar este indubitabil si la ani lumina distanța cea mai buna a CSMului, si pt un angajator ar trebui sa conteze certitudinea, sa isi respecte in primul rănd truditorul care i-a adus cea mai importantă performanța Europeană înaintea ciorii de pe gard! Oricat de draga mi-e Cristina, daca am de ales intre ea si Bella o aleg pe suedeza pt ca stiu la ce sa ma astept, stiu ce pune pe masa. Si nici macar nu cere salariul Cristinei, culmea! Colegul dvs., Stiucan, spunea ca Neagu va primi 300k euro pe sezon, deci 25k pe luna. Cam cum credeți voi ca s-a simțit Bella cand ea, desi contribuise decisiv la câștigarea Ligii Campionilor, nu primea nici macar jumate?! Si mai departe, cum credeți ca s-a simțit atunci cand a cerut cu 10k pe luna mai putin decat Cristina, dând dovada de multa modestie si bun simț, si se face atat tam-tam?! Io in locul ei numai si din mândrie plecam in alta parte! Sper sa se ajungă la o înțelegere si Bella sa ramana, in plus avem nevoie ca de aer de un antrenor ca lumea, unul care sa impună respect prin calitate, pt ca daca CSM le va avea atat pe Bella cat si pe Cristinica echipa se va polariza, se va rupe, acum de bine de rau se coagulează cat de cat in jurul Bellei care conduce prin forta exemplului.

Dragos (3 comentarii)  •  6 martie 2017, 10:43

Draga Cristi, desi apreciez mult ceea ce scrii, azi ceva m-a miscat si determinat sa intervin. Isabelle este Cristina Neagu pentru noi, ce deja activeaza pentru o ochipa din Romania. Nu sunt de accord cu tine ca nu incap amandoua in aceiasi teaca pe motiv ca cea reala creaza de dependenta. Neagu joaca foarte bine alaturi de Bulatovici de exemplu, si crede-ma ca e o solutie pentru a obtine rezultate. Isabelle imi e draga si "face toti banii", indiscutabil! Ca si club as face orice sa o retin inca 2 ani. Si totusi, nu merita banii Cristinei pentru ca: 1. Isabelle merita banii ei pentru ca este o jucatoare valoaroasa ceea ce-i permite intr-o economie reala sa-si negocieze valoarea chenziei (mai mare sau mai mica decat a Cristinei) 2. Isabelle inca nu este cea mai buna din lume (Cristina este) 3. Isabelle a declarat ca nu banii sunt totul pentru a ramane la CSM (sa nu uitam de parterul de viata, de ofertele si conditiile de la alte echipe). Una e sa joci in Franta si alta e sa mergi pe drumurile Salajului :) 4. Nici Leo nu are aceleasi beneficii ca si Cristiano Ca atare, cred ca nu e ok sa faci acesta comparatie. Nu poti sa compari Himalaya cu Kilimanjaro. Poti insa sa-i admiri!. PS. nu e usor sa vorbesti in conditii de stres si timeing, in mai multe limbi straine si sa te asiguri ca mesajul e si inteles de jucatoare. Inceraca si tu un astfel de exercitiu si ai sa vezi ca domnul Rosca nu e limitat! Numai cine a jucat handbal intelege asta.

gio (28 comentarii)  •  6 martie 2017, 10:45

E buna asta cu "nu stim sa ne respectam valorile".. Doar ca Gullen este pe moment valoarea echipei CSM si nu Neagu, care inca n-a venit. In rest mai terminati dragi romani cu patriotismul ieftin, lipsit de continut, de inspiratie ceausista. Daca tot va dati unii parioti deschideti un fond pt plata salariului lui neagu, chiar nu vad dc trebuie sa contribuie la salariul ei enorm chiar si oameni care nu s euita la handbal.

jabar (2 comentarii)  •  6 martie 2017, 10:49

Absolut corect pusa problema in articol. Ironiile fata de Neagu sunt gratuite, dar sa nu o pastrezi pe Gulden este o mare gafa de management sportiv. Am pierdut-o pe Martin, si daca o aducem doar pe Cristina si le pirdem pe celelalte, ne luam un Ferrari pentru a merge cu el pe drumurile patriei ... Miroase a managementul de la JO de la Rio.

Cristian Gabriel (12 comentarii)  •  6 martie 2017, 11:02

Mare pacat ca pleaca Carmen Martin. :( Dar .... daca nu ramane Bella, e vai de *** CSM-ului. NO BELLA, NO PARTY!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Alexandru Chis (105 comentarii)  •  6 martie 2017, 11:05

Am prevazut ca salariul Cristinei Neagu va deschide "Cutia Pandorei cu Euro" de la CSM! Si nu numai Gullden va emite pretentii! Acest lucru se va observa in jocul echipei, cind va veni Cristina Neagu! Jucatoarele straine, si nu numai acestea, nemultumite pecuniar (chiar daca nu vor putea "vorbi" din cauza clauzelor conractuale), o vor pune pe Cristina in situatii imposibile, incercind sa-i arate ei, ca si conducerii CSM ca nu numai Cristina Neagu este singura capabila sa decida soarta unui meci. In plus, jucatoarele straine care vor dori sa vina la CSM Bucuresti vor fi puse in garda si vor negocia "la singe", luind ca reper de baza salariul Cristinei. Nu exista decit doua posibilitati, si anume: deschiderea larga a baierelor pungii Primariei, sau... agonia CSM-ului prin meciuri mediocre care o vor scoate din lumina reflectoarelor si o vor conduce la foarte multe erori de management.

Dr. Dan Patru Tudosie (56 comentarii)  •  6 martie 2017, 11:13

Sunt perfect de acord cu aceasta opinie si cu modul in care e pusa problema. Ca sa inteleaga si postacii, Neagu a fost un fel de Ibrahimovici pe acolo pe unde a fost. Joaca bine, face spectacol, dar totul tre sa treaca pe la el si mai mult de trofee domestice nu va aduna vreodata. Poate vreo amarata de Liga Europa. Culmea e ca doua echipe de la care a plecat Ibrahimovici au luat imediat dupa Liga Campionilor, iar acum PSG evolueaza fantastic fara el. Cam asa si cu Neagu. De asemenea, foarte corect ca, spre deosebire de Cristina, Izabela - cum ii zic eu, e constant buna. Neagu e ori exceptionala, ori te ingroapa.

dani (7 comentarii)  •  6 martie 2017, 11:17

Bulatovici marcheaza constant, mai multe goluri decit Neagu. Cu toata simpatia pt Neagu, nu cred ca este mai utila echipei, decit Gulden. Trebuie facute eforturi pt ca suedeza sa ramina la CSM. Se pare ca si dinsa doreste sa ramina. Doar sa fie apreciata corespunzator valorii pe care o are.

Cristi (7 comentarii)  •  6 martie 2017, 11:21

Ziceam la modul general, s a facut prea mult tam-tam, ce vina are Neagu ca e renumerata pe masura valorii ei? Ce i se ofera lul Gullden e problema CSM-ului cum o sa gestioneze aceasta situatie... Stiam ca aici o sa se ajunga, si asta cu 300.000 e o pastila, nu avem nimic concret...Pana la urma nicicum nu e bine, daca nu venea si se ducea la Gyor era tradatoare case dadea cu ungurii si nu venea acasa, la campioana Europei, daca se ducea la Vardar pe 400 de mii era mercenara, acum a venit i tot nu e bine, deja e contestata pana nici n a debutata, asta este, Romania nu merita o sportiva ca Neagu, a zis bine Hagi...Daca Neagu nu face cinste Romaniei atunci nustiu cine o face, se pare ca e mai respectata afara de la noi in tara, daca urmaresti fenomenul iti dai seama ca toate jucatoarele si antrenorii votbesv la superlativ de ea si si o doresc in echipa, iar acum avem privilegiul s o avem si tot suntem nemultumiti...Parerea mea ca e mai mult decat un transfer, CSM castiga un capital imens de imagine, o sa fie multi care o sa umple salile din tara dar ca s o vada jucand...capata identitate echipa, se reface cuplul Neagu-Manea...

Carol K (146 comentarii)  •  6 martie 2017, 11:25

Simplu,cand o aduci pe Neagu dai o lovitura naprasnica de imagine ajungand peste noapte la inima electoratului de la orase si sate care au auzit de Messi a noastra din handbal pe cand la Gulden nu renteaza electoral marirea,pe ea o cunosc doar persoanele avizate,un segment mult mai mic.O intereseaza pe Firea performantele CSM-ului ? Sa fim seriosi,pe ea o intereseaza jucaria electorala cu acelasi nume si banii care intra la bugetul clubului poate mai da astfel de lovituri de imagine,ea isi construieste o imagine publica proprie pentru urmatorii pasi in politica mare...Am spus chiar atunci ca si celelalte vedete vor dori mariri de salariu.Nu stiam daca li se vor da sau nu,lui Gulden eram convins ca i se va da,uite ca m-am inselat.Daca nici ea nu primeste atunci cine ? O sa ramanem cu Neagu si cu cele care se vor multumi cu cat au acum,asta nu e management performant demn de o campioana europeana nu degeaba l-a dat afara pe acel manager sportiv al clubului ca sa-*** faca loc lui Petrache,ea de fapt avea nevoie de un lacheu la CSM.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Cristi (7 comentarii)  •  6 martie 2017, 11:30

Si pana la urma toate componentele echipei sunt platite din bani publici, sunt convins ca daca venea Mork sa dau un exemplu si primea acelasi salariu nu se facea atata caz....Dar e Neagu, nu e mereu placuta, nu e cum v ati dori, nu spune mereu ce vrei sa auzi, uneori refuza dialogul,pare aroganta si spune lucrurilor pe lume, dar e cea mai buna din lume, si nu o spun doar eu,e si romanca pe deasupra, asa ca respectati o...

Dan (1 comentarii)  •  6 martie 2017, 11:37

Gullden este jucatoarea care a confirmat la CSM, joaca fara sa forteze cu o naturalete pe care eu n-am mai observat-o in lume. Sa dai 15 goluri intr-o finala arata ca are sange de in ea. Si sistem nervos. Nu prea gasesti in handbal jucatoare atat de abile si constant precise cum e Gullden, o ai in curte si te intrebi daca sa o mai valorifici macar 2 ani sau sa-i dai drumul? NU! ... O iei de mana si ii faci o oferta ....de nerefuzat. CSM-ul este acum un nume mare in handbalul feminin in primul rand datorita lui Gullden. Neagu este mai puternica, excelenta aruncatoare dar joaca la limita, de asta a si avut accidentari. De asemenea, Martin este o exceptionala extrema, joaca constant la nivel inalt, a avut o contributie mare la ceea ce este CSM azi.

dicu razvan (3 comentarii)  •  6 martie 2017, 11:39

Cata ipocrizie... Stiti cat este bugetul Bucurestiului ? Aproape 1 miliard de EUR. Cat inseamna 300.000 EUR dintr-un miliard ? 0,03%. Oare nu merita Neagu, cea mai buna handbalista din lume ? Sigur ca merita si Gulden 180.000 EUR si ar trebui sa i se dea pentru a fi pastrata. Eu zic ca 2-3 mil EUR se pot aloca handbalului, adica 0,3% din bugetul Bucurestiului.

Dragos (3 comentarii)  •  6 martie 2017, 12:02

Dragii mei, Cristi si-a atins scopul prin acest articol. Nu are, si nu ar trebui sa aiba vre-o legatura salariul Cristinei cu cel al Isabelle-ei. Si nu e vina celor 2 jucatoare ca CSM e sustinut din bani publici! In mod cert nu ele s-au dus sa se roage de CSM sa le oferteze! Asa ca tema banilor este una dintre metehnele regretabile ale natiei noastre. Daca si la cele mai bune jucatoare din lume avem comentarii legat de bani inseamna ca nu stim sa pretuim valorile.....si sigur nu stim!

Carol K (146 comentarii)  •  6 martie 2017, 12:10

In mod normal acest club ar trebui sa apartina unei entitati private,de acolo sa vina banii,ei sa decida salariile,maririle de contract,tot ei sa fie beneficiari ai banilor intrati in club.Pentru ca asa este firesc sa fie iar performanta pe termen lung nu se face altfel.Banul public trebuie sa mearga in scoli,spitale, infrastructura rutiera,camine de copii si batrani etc Un club sportiv de prim rang isi aduce singur banii,se autofinanteaza si este tentatnt pt orice sponsor.La noi exista mentalitatea asta comunista "daca e ban public poate fi cheltuit oricum,asta decide primarul" ! Nu,asa ceva nu exista intr-o lume normala.Asa s-au cheltuit miliarde de euro pe panselute,borduri peste borduri,mobilier stradal inutil,nu conta,cheltuiala sa fie ca sa-mi iau si eu dreptul altfel nu veneam la Stat ramaneam in mediul de afaceri.Asa gandesc toti,hai la bugetul public CA E LOC !!!

sportiv (1 comentarii)  •  6 martie 2017, 12:24

la ce sa te astepti de la un presedinte marioneta ca si petrache, fiu lui tata pe care il duce mintea aia de .... numai la smecherii ieftine, gen imitatii de echipament la lotul olimpic si alte afaceri murdare pe care le-a lasat la COSR

mircea (4 comentarii)  •  6 martie 2017, 12:25

Culme ironiei sa comentam pe tema Gullden- Neagu stiind ca sant cele mai bune handbaliste din lume . Articolul lui Cristian Geambasu e obiectiv si de bun simt ramanand o singura intrebare ce e de facut ? Cred ca si Isabella Gullden merita acelasi salariu fara a face astfel de comparatii pt. ca a fost decisiva in castigarea cupei campionilor . In ce priveste pe Neagu e un fenomen in handbal si sa ne bucuram de ea ca va dura cateva decenii sa mai apara pe plan mondial o astfel de jucatoare . Nu pot sa uit ca CSM a parafat semnarea unor contracte cu jucatoare de mana a -II-a , a adus pe dl Petrache dupa scandalul de la olimpiada .

Mozzie (28 comentarii)  •  6 martie 2017, 12:25

@ dicu razvan...Vorbesti ca un adolescent de 14-15 ani care habar nu are ce inseamna viata reala...Din acel miliard jumatate se duc doar pe subventii la transport,caldura si in general cam ce se mai factureaza catre populatie.De aceea exista un deficit bugetar pt ca nu poti(nu vrei,nu-ti pasa) sa te incadrezi in acel miliard.Banii nu ajung niciodata si mereu poti face ceva mult mai util cu ei indiferent cati sunt...Bucurestiul e naspa,nu e Budapesta,Praga.I-ar trebui 2 miliarde an de an ca sa inceapa sa functioneze normal,sa se apropie de pretentiile unei capitale.Lui Neagu puteau sa-i dea si 1 milion,merita nu spun ca nu dar sa fie banii unui consortiu,o multinationala,un sponsor principal dar NU SE VREA.O campioana europeana pe loc poate fi data contra unei sume importante pe an unui sponsor fara sa te mai coste nimic.Noi romanii ne vom bucura la fel de mult,tot ale noastre raman,nu ni le ia nimeni sa fuga cu ele in strainatate.

mg (232 comentarii)  •  6 martie 2017, 12:35

...şi eu cred că Gullden e peste Neagu la toate capitolele(de la joc până la caracter). Dac'aş crede'n prostia cu naturalizările şi dac'ar fi posibil mi-aş dori-o la naţionala României. Cu toate astea rămân un "patriot"..:)

Cristi (7 comentarii)  •  6 martie 2017, 12:55

Poate in alt sport e Gullden peste Neagu, dar e parerea ta si o respect, nici nu prea pot fi comparate sunt diferite ca stil de joc...Neagu pe langa ce e tunar da si niste pase geniale, plus ca a progresat mult in aparare de cand e in Muntenegru...N ar trebui sa la mai comparam ci sa ne bucuram pur si simpli ca vom avea plecerea sa le vedem jucand impreuna, ambele sunt altruieste si se pun in slujba echipe, nu cauta prim planul, Gullden stim bine, nu mai vb de Neagu la Buduncost care alege mereu sa deschida la extreme sau sa puna in valoare pivotul in detrimentul sutului..

George (1 comentarii)  •  6 martie 2017, 13:21

Articolul este foarte pertinent, ma bucur ca un ziarist cu capul pe umeri a putut scrie ceea ce multi fani ai handbalului simt. Gullden este o sportiva exceptionala, cu tot pachetul: calitate a jocului, capacitate de ofert, spirit de echipa, atitudine in teren si in afara lui, relatie cu fanii, imagine facuta Romaniei etc. Este, detast, cel mai bun sportiv strain care a jucat vreodata pentru un club romanesc din orice sport. Are deci orice drept sa-si negocieze conditii mai bune, iar clubul, daca doreste performanta pe viitor, ar trebui sa i le ofere. No Bella, no party!

Brandremist (22 comentarii)  •  6 martie 2017, 13:47

Gullden n-a reușit singură să câștige trofeul, nu mai scrieți gogomănii! De Rodrigues ați uitat?? Sau de Pessoa?? Iar străinii urinează cu talent peste toți sportivii românii, dar la ce scriu unii pe aici văd că le place jetul cald! Are miros vestic și e "cool"! Eu aș vrea ca Neagu să nu mai joace niciodată pt o echipă românească ca să fie mulțumită toată lumea! Să se retragă și de la Naționala României cum au făcut-o și unele nulități din handbalul masculin! Fără" naționalisme ceaușiste", doar naturalizări de soi de acum încolo! Păi se poate să fim mai prejos decât Qatar? ;) Când fotbalul șchioapătă, se mută "experții" la hanbal! Ntz ;)

JohnnyBlade (10 comentarii)  •  6 martie 2017, 14:00

Imi si imaginez negocierile dintre Gullden si "managerii" CSM-ului. Bella, care avea 10-12 mii pe an, cere acum 15 mii. "Managerii" vin si zic "hai sa ne intelegem la 13500". Cat stau ei si schimba emailuri, vine Vardar, Ferencvaros, sau Gyor si ii pun pe masa 18 mii. Dupa care ne miram ca am ramas cu buza umflata pentru 1500 de euro pe luna! Economie marca Negoita la Dinamo. ALOOOO, madam Firea... da-i Bellei cat cere, ca oricum nu esti in stare sa cheltuiesti banii cu mai mult folos!!!

sorin (1 comentarii)  •  6 martie 2017, 14:41

Subscriu!

Marian (5 comentarii)  •  6 martie 2017, 14:52

Cristi esti bag seama pe dinafara sa faci aceasta comparatie. Este ca si cum Neymar de ce nu este platit la fel ca Messi? Pai Daca Messi joaca bine nu exista, dar nu exista sa nu castige meciul. Insa in momentul in care Messi nu joaca bine este posibil ca echipa sa piarda. Cristina nu este o promisiune este mai mult decat o certitudine. Ea ia o actiune pe cont propriu si da gol. Problema este ca ea sa fie sanatoasa. Am vazut-o la nationala, daca vrea face ce vrea ea pe teren.

Marian (5 comentarii)  •  6 martie 2017, 14:56

Bai mai lasati comparatiile, dintre cele doua, sunteti departe. Neagu cea mai buna din lume, Gullden undeva prin spate. Cum puteti sa spuneti ca aamandoua sunt cele mai bune din lume? Uitativa peste clasamentul general si vedeti. Mergeti la plimbare.

Verid (4 comentarii)  •  6 martie 2017, 15:14

Poate ca marii specialisti ma vor contrazice,dar parerea mea este ca Gulden este mai buna si mai utila echipei,decat Neagu, iar daca nu primeste un salariu cel putin egal cu al Cristinei,ar trebui sa plece in alta parte,unde va fi pretuita la adevarata sa valoare.

JohnnyBlade (10 comentarii)  •  6 martie 2017, 15:20

@ Marian Cum e vremea pe planeta ta? In ce clasamente sa ne uitam? In alea in care toti disperatii ca tine o voteaza pe Neagu doar pentru ca e romanca? Gullden a reusit un MIRACOL in finala ligii de anul trecut: 15 goluri marcate impotriva Gyorului, o echipa net superioara CSM-ului. Nu imi amintesc vreo performanta macar comparabila in sporturile de echipa. Relativ la fotbal, cand Messi sau Ronaldo fac meciuri exceptionale, nu se poate spune ca au facut-o in fata unor echipe net superioare (asa cum a fost si este Gyor-ul pentru CSM) pentru ca ei joaca la cele mai bune echipe din lume.

petrache ciobanul (1 comentarii)  •  6 martie 2017, 15:30

s-a mutat petrache ciobanul, fiul lui tata, baiat de bani gata de la fraudat fondurile COSR la fraudat bugetul public al primariei in vajnica traditie a psd

emillou (13 comentarii)  •  6 martie 2017, 15:33

Cristina Neagu=Vasile Stanga! E o incantare si un privilegiu sa o vezi jucand. La fel era si Vasile Stanga. Problema este ca ... CSM-ul are probleme pe dreapta, nu pe stanga. Mult mai util ar fi fost sa o aduca pe ...Nora Mork, de exemplu. Sau Melinda Geiger, sa zicem. Sau Katarina Bulatovici - a mai jucat in Romania. Cand o aduci pe Cristina Neagu - dincolo de pret - cred ca trebuie sa te gandesti la ce ai deja in lot. Pe acelasi post: Torstenson, Niombla, Bazaliu. In plus, Torstenson se intelege foarte bine cu Gulden si cu Carmen Martin. Pai astea trei sunt jucatoare de baza. Daca vine Cristina ies carcoteli. In plus s-ar putea sa doreasca sa plece. In concluzie, merita? Eu zic ca nu. CSM-ul a luat o jucatoare exceptionala dar in acelasi timp a pierdut o ECHIPA. Cred ca, si pentru CSM si pentru Cristina era mai bine daca aceasta venea sa joace la o alta echipa romaneasca (Corona sau Cluj, de exemplu).Ar fi avut de castigat si competitia interna.

mihai (57 comentarii)  •  6 martie 2017, 16:09

Sa-ti fie rusine!!!Ce are,, j,,ula cu prefectura?! Cristina este nr. mondial!GULDEN....nu !!!

ticbis (80 comentarii)  •  6 martie 2017, 16:25

Forta unei echipe nu sta in geniul unei singure jucatoare, ci in valoarea de ansamblu a tuturor componentelor lotului. Cristina Neagu este un geniu, este poate cea mai buna jucatoare din lume, insa de una singura nu va castiga niciodata nimic, asa cum in Romania nici Oltchimul si nici nationala Romaniei nu a castigat nimic cu ea in echipa, asa cum nici cea a Ungariei nu a castigat trofee cu Anita Gorbicz. Isabelle Gullden nu este un geniu, insa este o excelenta handbalista, o jucatoare completa din toate punctele de vedere. Cristina e mai tehnica decat Bella, mai sclipitoare, insa suedeza este mai completa si are un plus evident la capitolul mentalitate si profesionalism. Bella este exponenta jocului nordic, face ceea ce stie, joaca simplu, mereu cu zambetul pe buze si le confera incredere si putere colegelor de semicerc punandu-le in valoare chiar si atunci cand jocul ei scartaie. Cristina e latina, impulsiva, colerica, are toane; cand nu-i merge jocul se complica aiurea si strica ansamblul, isi apostrofeaza antrenorii si colegele, le timoreaza, le cearta, se incrunta si le inhiba initiativa, curajul si puterea de lupta. Daca vine Cristina si pleaca Bella, CSM-ul va slabi in mod evident. Daca vine Cristina si ramane si Bella, CSM-ul va fi un dream-team de temut, poate cea mai puternica echipa de club din lume! Neagu a jucat o finala de CL cu Oltchim si n-a putut face diferenta, in timp ce Bella a reusit asta pentru CSM inscriind nu mai putin de 15 goluri in partida finala! Liga Campioanelor la handbal feminin castigata sezonul trecut de CSM i se datoreaza in proportie de 90% Bellei Gulden. Ambele jucatoare se pot completa perfect una pe alta si sub comanda unui antrenor de elita CSM-ul si-ar spulbera fara drept de apel rivalele din intreaga Europa. Mai e un aspect: statutul de vedeta absoluta a echipei dauneaza profund jocului si randamentului in teren al Cristinei; daca ea va ramane la CSM singura "perla a coroanei" si din postura asta va dicta totul, peste toate celelalte colegele din lot si peste antrenorii si conducatorii clubului, se va alege praful atat de performantele carierei ei cat si de cele ale CSM-ului. Este un deja-vu asa cum s-a intamplat atat la Oltchim cat si la nationala. Cristina va fi pusa in valoare si va juca stelar doar daca are alaturi de ea jucatoare foarte bune si cu personalitate proprie gen Gullden, Martin, Torstenston, Jorgensen, Mehmetovic si celelalte. Orice echipa care sta doar in geniul Cristinei Neagu nu va castiga niciodata nimic pentru ca ea joaca foarte bine si eficient doar cand n-are presiunea de leader absolut pe capul ei, desi orgoliul si valoarea o determina sa caute absurd aceasta pozitie. Daca va pleca si Gullden si Martin si Torstenson, CSM-ul se va transforma rapid intr-un nou Oltchim, dependent de toanele si forma de moment a unui singur star. Ori o asemenea echipa se va chinui sa se impuna in campionatul intern si va fi carne de tun in Liga Campionilor. Dupa parerea mea, daca va pleca Bella locul ei nu va putea fi suplinit nici cu doua de Cristina Neagu. Daca as avea drept de decizie eu maine i-as mari contractul Isabellei peste cel al Cristinei, merita cu prisosinta si am siguranta stabilitatii si al profesionalismului. Cand Gyor a adus-o pe Heidi Loke i-au dat un salariu mult peste cel al Anitei Gorbicz, "regina" handbalului maghiar, cea mai iubita sportiva a Ungariei si una dintre cele mai mari vedete ale handbalului din lume. N-a cracnit nimeni; nici Anita, nici suporterii, nici clubul, pentru ca au inteles cu totii ce echipa puternica si solida au reusit sa construiasca. Eu inteleg patriotismul si il sustin neconditionat pana in momentul in care incepe sa miroasa a prostie crancena. In fine, concluzionand, consider ca la orice ora din zi si din noapte Bella Gullden ar trebui sa fie pastrata la CSM si sa i se ofere un salariu macar egal cu cel al Cristinei Neagu, ba chiar ceva mai mare daca se poate!

catio (23 comentarii)  •  6 martie 2017, 16:31

De ce nu-i dam Isabellei acelasi salariu ca si Cristinei? Pai, raspunsul e cat se poate de evident, domnule Geambasu: pentru ca Isabelle nu-si poate manifesta optiunea electorala pentru PSD, asa cum poate Cristina! PSD-ul pentru care cu onor lucreaza stimata doamna Firea.

Cristi (7 comentarii)  •  6 martie 2017, 16:51

@ticbis Neagu avea 21 de anu cand a jucat finala in 2010, a dat peste 10 goluri in dubla mansa cu probleme la umar, si la ce dream team avea viborg atunci puteau sa joace 3 de neagu si 3 de gullden ca tot nu castigau...Si sa nu uitam ca Gullden da aproape 50% din goluri din 7 m daca tot e tendinta de comparare, desi nu mi se pare corect, fiecare are locul ei in echipa, dar Neagu oriunde sa r duce e vioara 1, ea e handbalul. e geniala...Si Karabatic e cel mai bine platit in conditiile in care Hansen da 8 goluri pe meci, el e superstarul...Cristina a intrat intr o categoria in care se mai gasesc doar Bojana si Anja Andersen...Legat de temperament intrutotul de acord...

Nini (1 comentarii)  •  6 martie 2017, 16:59

Tipic romanesc : ne zgarcim pentru 1 000-1 500 de euro ....... In alta ordine de idei Neagu are valoare,dar Gullden este la momentul asta cu o clasa mai buna !!! Deci ca sa fie pace da-le tata ambelor aceiasi reteta financiara si ai " impuscat 2 valori " dintrun foc !!!!! Simplu si eficient !!!!!

Gary (18 comentarii)  •  6 martie 2017, 17:11

Cristina a plecat la Podgorica intr-un moment extrem de delicat pentru ea. Accidentata,marginalizata,abandonata,a gasit "adapost si intelegere" la straini! Nimeni nu e profet in tara lui! Cristina si-a dovedit caractrul,facand tot ce i-a stat in putinta(de loc putin),fata de clubul de adoptie! Bravo!! Acum ca Buducnost se destrama,era logic ca Neagu sa plece. A avut oferte;a ales cu sufletul ,dar si cu mintea "patitei". Pretentiile ei sunt cele ale unei sportive de top. Ale Bellei,aidoma. Da,daca CSM vrea performanta,trebuie sa accepte echitate! Ori echivaleaza salariul Bellei,ori se va impaca cu ideea ca suedeza va pleca. Asa cum probabilele Bye-uri ale lui Carmen Martin,ori Torstensson, nu au legatura cu gropile de pe centura,ci cu minusurile salariale. Nu sunt panicard,dar dupa spectaculoasele prabusiri anumite:Bacau,Deva,Zalau,Oltchim,Baia Mare,nu-mi doresc un "replay"!

tavi c (29 comentarii)  •  6 martie 2017, 17:19

Exceptional , Cristi Geambasu! Logic si extrem de pertinent articolul. CSM-ul da doua turnuri (oare?) forte pe o regina(?) aflata in scadere de forma.Parerea mea este ca sigur pierde o regina -Gullden si nu stiu/cred ca Neagu va realiza ceea ce a reusit suedeza.

Dan (3 comentarii)  •  6 martie 2017, 17:22

Ptr. Marian. Messi este o certitudine doar la Barca. Personal mi se pare mai bun Messi decat C Ronaldo, dar pot recunoaste ca Ronaldo a fost super peste tot pe unde a jucat. Messi e super DOAR la Barca si sunt convins 90% ca daca il duci in Anglia de ex. da chix. Nu mai zic de Italia, unde o sa-l tavaleasca fundasii alora de ii merg fulgii.

Dan (3 comentarii)  •  6 martie 2017, 17:38

Sa nu se inteleaga ca am ceva impotriva venirii Cristinei la CSM. Chiar este un super transfer, dar a doua zi trebuia chemata Bella la renegociere si i se facea o oferta de minim 75-80 % din ce i-am dat Cristinei. Era o forma de respect pentru tot ce a facut de cand este la CSM.

ion-ion (2 comentarii)  •  6 martie 2017, 17:39

Raspunsul e simplu cum la Gyor Lora Mork nu are salariul lui Anita Gorbitz tot asa si la CSM Gulden nu poate avea salariul lui Neagu. Restul e vrajeala si cancan

ticbis (80 comentarii)  •  6 martie 2017, 17:43

@Cristi: Sa fim seriosi, daca vei consulta statistica la zi cu marcatoarele din CL, vei constata urmatoarele: Cristina Neagu are cam acelasi numar de goluri inscrise din lovituri de la 7 metri ca si Isabelle Gullden, insa are de doua ori mai multe astfel de lovituri ratate decat suedeza. In plus, per total Bella a marcat cam cu 10 goluri mai mult decat Cristina. Ca sa nu mai vorbim de faptul ca la Buducnost cea mai buna marcatoare in liga este Bulatovic, si nu Neagu. Exact asta punctam si eu in comentariu: o echipa care se lasa strict si exclusiv pe mana lui Neagu ca sa-i castige meciurile si sa-i marce golurile n-are nicio sansa la performanta. Cristina e un geniu pentru noi si pentru toata lumea, Bella e un mecanism de jucat handbal, o jucatoare nordica gen Mork, Loke, Kurtovic, Kristiansen, Hammerseng, Rigelhuth, Rikke Skov, Anja Andersen, Sulland, si ma opresc aici. Daca ne-am imagina pentru o clipa ca acest tip de jucatoare ar evolua impreuna impotriva unei echipe ce o are ca vedeta doar pe Cristina Neagu, ar face-o tandari cu geniul ei cu tot. Desi astea n-au fost niciodata genii la viata lor, doar foarte bune jucatoare de handbal. Despre asta vorbeam!

dodo (93 comentarii)  •  6 martie 2017, 17:45

Domnu inginer, CR Neagu e cea mai buna din lume ! E adevarat ca e stelista, dar asta-i adevarul.

radu (1 comentarii)  •  6 martie 2017, 17:56

F bine punctat...iar cei care un sunteti de acord, scuzati.ma,dar inseamna ca ori nu ati vazut nici un meci al csm ului de anul trecut,ba mai mult un va pera pricepeti la handbal...cristina neagu,a noastra,nu mai are nevoie de nicio prezentare dar daca un ar fi fost bella,csm un ar fi castigat champions league anul trecut...si daca un ii da csm ul salarial pe care il cere sigur va exista o alta echipa din europa care ii va da...deja am pierdut doua piese de baza si imi pare rau...Carmen martin si torstensen (un stiu daca i-am scris corect numele)...deaca o vom pierde si pe bella gulden ,pot veni doua cristina neagu ca nu vom ajunge nici in semifinale....ganditi-va ca mica bradeanu are 36.37 de ani,oana manea e si ea la final de cariera,la fel si paula...pe cele doua jucatoare mentionate mai sus le-am pierdut,poate o pierdem si pe isabelle gulden iar in schimb vine DOAR cristina neagu....iar rosca mi se pare cel mai "insipid" antrenor pe care si-l putea lua csm bucuresti...ma rog....daca voi credeti ca vine cristina si face minuni iar celelalte nici un conteaza pai,imi pare rau sa va spun,dar un va pera pricepeti la acest sport....sper sa fiu eu cel care se insala dar ma uit de prea mult timp la handbal si de putine ori m am inselat....daca o vom pierde pe bella si vom continua cu rosca sa fim multumiti cu sferturile ...

ticbis (80 comentarii)  •  6 martie 2017, 18:02

@ion-ion: La Gyor cel mai mare salariu il avea Heidi Loke, mult peste cel al Anitei Gorbicz, deci se poate! Pana cu doua saptamani in urma Loke era cea mai bine platita handbalista din lume, acum a detronat-o Cristina Neagu. Cred si sustin ca Bella Gullden merita si ar trebui sa aibe cel mai mare salariu la CSM, cu sau fara Cristina. Ceea ce a facut suedeza asta pentru handbalul romanesc n-a facut pana acum nici macar Neagu, poate de acum incolo sa ne ofere si noua romanilor un trofeu, oricare ar fi acela...

Marian (5 comentarii)  •  6 martie 2017, 18:22

Pentru JohnnyBlade.....esti foarte meserias insa penibil. de ce ? exista un clasament al celor mai bune jucatoare din lume pe anul trecut. ceva de genul celor din fotbal. cu performantele fiecarei jucatoare. daca nu ma insel Neagu a fost golgetera LC. dar este greu cu unii..asa cam cum merg lucrurile in tara. tine-o tot asa ...vezi sa fii prezent si pe facebook.

JohnnyBlade (10 comentarii)  •  6 martie 2017, 19:03

@Marian Intr-adevar e greu cu unii si te mai si inseli amarnic. Ia si verifica: http://www.ehfcl.com/women/2015-16/ Bella Gullden golgetera ligii campionilor cu 108 goluri, Neagu pe locul 3 cu 94. Anul trecut se poate discuta de doua handbaliste: Bella Gullden castigatoare si golgetera de liga campionilor si Nora Mork care a castigat europenele cu Norvegia. Poate si Anna Vyakhireva (MVP la olimpiada, in caz ca nu stiai cine e). Neagu a fost cam subtire anul trecut. Deci domnule Marian, ai ratat o ocazie magnifica sa taci din gura, cum s-ar zice.

FlorinTm (3 comentarii)  •  6 martie 2017, 19:05

Eu sunt de parere ca trebuia sa se rezolve contractele aflate pe final (Carmen Marin, Gulden, Thorstensson, care o mai fi) si cu Cristina Neagu sa se semneze la sfarsit, fara a mai crea atatea valuri....Nu au fost in stare sa agreeze verbal o intelegere cu Cristina si sa o semneze la sfarsit, ca pe o perla a coroanei? Mi se pare o tampenie ca a fost prima intelegere facuta! Si, DA!! Bella Gulden este o jucatoare minunata si ar merita orice efort sa ramana la CSM.

Dolgoruki (44 comentarii)  •  6 martie 2017, 19:19

Nu ar plange nimeni dupa gulden.Ea in sine este o jucatoare buna dar nu exceptionala, ca dovada nationala suediei are rezultate sub cea a romaniei lui neagu.Nu iti poate face diferenta precum neagu oricat o arde geambasu cu analizele.Daca ramane pe aceeasi bani bine, daca nu, sa place.Niombla nu poate juca coordonator sau ce?Ala e postul ei de baza, nu inter dreapta sau stanga.

Dolgoruki (44 comentarii)  •  6 martie 2017, 19:29

Cei care vorbeasc ca neagu e in scadere si ca nu marcheaza cat gulden nu au habar de nimic.La buducnost neagu nu joaca doar pentru a finaliza cum se intampla la nationala...uitati-va la un meci al muntenegrencelor sa vedeti cate pase decisive are.

Comentează