Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Regula găinii bătrâne

Patronul Stelei a găsit vinovatul pentru jocul jenant al echipei sale. Regula jucătorului sub 21 de ani. Care îngrădeşte posibilitatea antrenorului de a folosi o echipă de old boys

Permalink to Regula găinii bătrâne
marți, 18 octombrie 2016, 11:19

La meciul câştigat cu 3-1 în deplasare cu Chievo Verona, AC Milan a avut pe teren 4 jucători sub 21 de ani. Gianluigi Donnarumma, portar, 17 ani şi jumătate, Alessio Romagnoli, fundaş central, 21 de ani, Manuel Locatelli, mijlocaş, 18 ani, şi M’baye Niang, atacant, 21 de ani. Primii doi au jucat deja şi în Squadra Azzurra, naţionala mare a Italiei, Locatelli este abonat al selecţionatei U19, iar al patrulea este internaţional francez. În „11”-le de start, rossonerii i-au mai aliniat şi pe Mattia de Sciglio, fundaş dreapta, 23 de ani, internaţional A, şi pe spaniolul Suso, atacant, 22 de ani. Pe bancă, AC Milan l-a mai avut, de asemenea, pe numitul Alessandro Plizzari, portar. Vârsta? 16 ani.

Unul sub 21. De fapt, nici unul!
La meciul pierdut acasă, 0-1 cu Gaz Metan, Steaua a aliniat o echipă cu un singur jucător care îndeplineşte criteriul jucătorului sub 21 de ani, Ovidiu Popescu. Transferat în vară de la Timişoara, Ovidiu Popescu are de fapt 22 de ani, dar pentru că a evoluat în naţionala U21 în trecuta campanie de calificare la Europene, este asimilat criteriului impus de FRF la debutul actualei ediţii de campionat: prezenţa obligatorie şi permanentă în teren a unui jucător sub 21 de ani. Deci o scamatorie cu acoperire regulamentară. De fapt, Steaua nu a avut pe teren nici un jucător sub 21 de ani la meciul în care s-a făcut de râs cu Gazul medieşean. În schimb, Laurenţiu Reghecampf a trimis pe teren o echipă cu Stăncioiu, portar, 35 de ani, Tamaş, fundaş, 32 de ani şi 11 luni, Mitrea, 29, Toşca, 26, Momcilovici, 29, Bourceanu, 31, Jakolis, 24, Boldrin, 27, De Amorim, 24, şi Golubovici, 33. Plus amintitul Popescu, 22. Pe banca Stelei se mai aflau Dennis Man şi Tudorie, 20.

Ce păţea Reghe dacă făcea ca Montella
Vă amintiţi, probabil, că în urmă cu nişte ani patronul Stelei, pe când se juca de-a Florentino Perez şi de-a Silvio Berlusconi, îşi manifesta admiraţia pentru modelul AC Milan şi pentru felul în care era condus clubul lombard de fostul prim-ministru al Italiei. Din ultimul mesaj transmis de dl Becali se înţelege că a rupt prietenia cu alde Berlusconi. Şi asta nu din cauză că Il Cavaliere merge pe tinere(t) în viaţa privată, ci pentru că împărtăşeşte alte valori fotbalistice. Păi, dacă Reghe băga 4 jucători sub 21 de ani din primul minut, dintre care unul de 17 şi altul de 18 ani, aşa cum a procedat Vincenzo Montella, era dat afară cu şut şi era trimis în transhumanţă cu mioarele, la Muntele Athos.

Dispreţ
Patronul Stelei spune că va ataca la TAS regula jucătorului sub 21 de ani impusă de FRF. Culmea este că s-ar putea ca acţiunea lui să fie încununată de succes! De-aia nu joacă, dom’le, bine Steaua, de-aia îi bate Mediaşul, că îi obligă ăia de la Federaţie să bage tineri. Le fac echipă, înţelegi? Nu pentru că sunt îngâmfaţi şi nu le mai ajunge nimeni cu prăjina la nas, nu din cauză că îşi dispreţuiesc adversarii, vezi cuvântările lui Reghe şi Tamaş după meci, nu, dom’le. Steaua pierde fiindcă este obligată să promoveze un tânăr în primul 11. Unul!

AC Milan nu este silită de samavolnicia regulamentului să promoveze tinerii. La fel Borussia Dortmund sau Manchester United. Dar Steaua, da. Şi nu doar Steaua, curentul conservator are mulţi adepţi printre conducătorii noştri de club. Mai trist este că mulţi oameni la început de drum în viaţă şi în meserie, tineri cu studii care îşi caută un serviciu şi care sunt respinşi tocmai pe motiv de tinereţe şi de lipsă de experienţă, îi dau dreptate lui Becali şi celor ca el. Asta este o problemă mai mare şi nu se rezolvă la TAS.

Comentarii (32)Adaugă comentariu

Carol K (146 comentarii)  •  18 octombrie 2016, 11:49

L-as fi inteles pe Hagi sa protesteze daca vreo regula-i impunea sa nu aiba mai mult de 5 jucatori sub 21 de ani...L-as fi inteles pe Becali sa protesteze la o eventuala regula prin care s-ar fi interzis antrenorilor,oficialilor care au o ruda pana la gradul doi care sa practice impresariatul de jucatori...Cu ce-l deranjeaza ca intra un pusti pe teren dimpotriva reprezinta un stimulent pentru ei de a juca cu si mai multa daruire si ambitie altfel s-ar duce numai prin cluburi pana implinesc 21 de ani ca nu pot juca din cauza unui dinozaur care-o are impresara pe nevasta antrenorului si trebuie sa plece cat mai repede afara,de exemplu.

gigelos (96 comentarii)  •  18 octombrie 2016, 11:50

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

vasco (267 comentarii)  •  18 octombrie 2016, 11:57

Nimic nou despre mascariciul labil psihic....

cristi81 (2 comentarii)  •  18 octombrie 2016, 13:00

"Nu pentru că sunt îngâmfaţi şi nu le mai ajunge nimeni cu prăjina la nas, nu din cauză că îşi dispreţuiesc adversarii, vezi cuvântările lui Reghe şi Tamaş după meci, nu, dom’le" - RESPECT, adevar pur

da565 (12 comentarii)  •  18 octombrie 2016, 13:52

si comunistii doreau sa-ti faca bine cu forta(daca nu stii te ajutam,daca nu vrei te obligam),cam asta ar fi chintesenta regulii cu jucatorul U21.

Andrei F (698 comentarii)  •  18 octombrie 2016, 13:58

Recunosc ca mi-a scapat declaratia lui Becali ca a pierdut meciul datorita regulii jucatorului de 21 de ani...Nu mi-a scapat insa spusele comentatorilor care-i lauda pe Eric,pe Simirtean,pe Tamas,pe Cernat ...acum in aceasta etapa!Nu vad deplasata reactia lui Becali deoarece pina la urma el va suporta consecintele si intr-un caz si in celalalt...Exemplul cu Milan este fortat...Asa pot sa va dau si eu exemple din acest campionat cind Steaua a avut mai multi jucatori de 21 de ani...Dar asta a fost decizia antrenorului!Asa cred ca la Steaua au mai jucat si Stanciu,Iancu,Cojocaru,uneori Tudorie,Mihalcia ...cind nu exista regula jucatorului de 21 de ani...Va faceti ca nu stiti ca sunt jucatori care se afirma singuri de mici...Credeti ca daca Steaua avea in curte jucatorii de la Milan nu ar fi jucat cu ei?Sau Milan ar juca cu acei jucatori daca nu valoarea ii obliga sa o faca?Credeti ca Boldrin a tras in bara pentru ca a avut mai mult de 21 de ani?

adi_stelistul (454 comentarii)  •  18 octombrie 2016, 13:58

Ar fi bine daca doar aroganta ar fi problema. Eu zic ca sunt mai multe. As incepe cu valoarea - diferenta de valoare intre Steaua si adversare fiind mult mai mica pe teren decat ar lasa sa se inteleaga bugetele sau cifrele de transferuri. Aroganta ar fi abia pe locul 2.

adi_stelistul (454 comentarii)  •  18 octombrie 2016, 14:00

Ba chiar, pentru a fi corecti pana la capat, nici nu e sigur ca diferenta de valoare e intotdeauna in favoarea Stelei. Nu pot trece cu vederea ca fara ajutorul arbitrilor Steaua avea o situatie categoric mai proasta.

luis (32 comentarii)  •  18 octombrie 2016, 14:04

Eu nu-l suport pe ***,dar aceasta regula mimse pare aberanta.Cred ca VALOAREA trebuie sa te impuna intr-o echipa ,si nu o regula stupida.Daca esti valoros,noci si la 15 ani.Dar sa ai un loc asigurat doar fiindca ai o anumita varsta nu face bine nimanui.Ce motivatie poate avea unul ,care stie ca oricum prinde echipa,si de joaca bine si de joaca nasol.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Ion (37 comentarii)  •  18 octombrie 2016, 14:45

Ce ati spune d-le jurnalist daca si la noi ar fi in vigoare regula de la englezi?Astia pentru a creste nivelul campionatului au stipulat ca strainii care vin in campionatul lor sa fi jucat un anumit numar de jocuri la loturile nationale...Deci...reguli pot fi multe .Conteaza mereu pe cine avantajeaza...Regula noastra s-a spus si de federali ca la inceput va scadea nivelul competitiei...O fi asa gresit ca o echipa sa nu vrea sa fie obligata sa schimbe formula echipei mereu?...Acea echipa chiar a investit pentru a aduce un tinar care sa nu-i scada randamentul.S-a accidentat si desigur ca numai clubul are acum de suferit.Ar fi trebuit sa-i si placa?

vasile florea (1 comentarii)  •  18 octombrie 2016, 16:25

cristiane ce ai face tu daca ai fi patron la o echipa si cineva ar impune o regula aiurea pe banii tai???? Regula u21 este dictatura in democratie .Daca vreau pe banii mei bag in echipa numai jucatori de 33 de ani e treaba mea .Cred ca esti priten cu vochin aiuritul legii u21

JE (18 comentarii)  •  18 octombrie 2016, 16:39

Domnule Geambasu nu credeti ca folositi cuvinte cam dure? Cine s-a facut de ras? Cand nu vrea sa intre nu intra. Jucam slab, dar adversarii castiga doar cu noroc nesimtit (cu exceptia CFRului). Mai bine, ca tot suntei dinamovist, va rog sa comentati cum chiar s-a facut de ras aseara Dinamo cu clona olteana. Acolo e vorba de facut de ras. Multumesc

macovei gigel (2 comentarii)  •  18 octombrie 2016, 17:26

Draga domnilor,lasati tineretul sa poata evolua ,altfel nu vom mai avea niciodata jucatori de nationala.daca nu incurajam tineretul sa joace in meciuri de liga 1 sa prinda experienta,vom ajunge sa nu mai participam nici la campionate europene,mondiale sau cupe europene.daca ne vom baza numai pe jucatori adusi din strainatate si nu vom da sansa tinerilor nostri ne vom distruge din punct de vedere fotbalistic,indiferent ce nume poarta echipele de club Steaua,Dinamo,Craiova,Rapid,Timisoara,Cluj si multe altele,etc.

mdea (1 comentarii)  •  18 octombrie 2016, 18:17

Sa fim seriosi... Nu s-a plans nimeni pana acum...si restul echipelor folosesc jucatori sub 21 de ani (inclusiv Medias) si nu joaca mai rau din cauza asta...alta aberatie marca "jiji"...

Jos_cenzura (96 comentarii)  •  18 octombrie 2016, 18:43

Protectionismul nu da roade, ar trebuie sa li se explice domnilor Geambasu si Trump. Doar meritocratia si concurenta reala vor ajuta fotbalul (si tineretul) sa creasca - nu reguli artificiale.

Anonim (210 comentarii)  •  18 octombrie 2016, 18:53

Cred ca, in principal, ati cautat un pretext sa-i laudati pe cei de la AC Milan, la ani lumina de echipa de acum doua decenii si ceva, pe vremea celor 3 exceptionali fotbalisti olandezi si a lui Sacchi! Portarul si fundasul sunt promitatori, insa Niang este prea slab pentru un nume atat de mare; l-am vazut de peste 2 ani evoluand in tricoul gloriosului club lombard si n-am vazut absolut nimic deosebit la el! A.

Jos_cenzura (96 comentarii)  •  18 octombrie 2016, 18:54

Si ce rezultate are AC Milan in zilele noastre? Mai tineti minte cand domina Europa ultima data, acum 10 ani? O facea cu jucatori de peste 30 sau chiar 40 de ani (Dida, Abbiati, Maldini, Costacurta, Nesta, Oddo, Pirlo, Gattuso, Seedorf, Inzaghi...) Toti niste batranei, dar care stiau mai mult fotbal decat toti tinerii la un loc. Pana la urma, valoarea conteaza, nu varsta. Eu doresc meritocratie.

pawn (106 comentarii)  •  18 octombrie 2016, 19:38

o sa spun un truism: varsta n-are absolut nicio importanta. de la fotbal si programare pana la pilotare de avioane (chesley sullenberger, da? ca tot ruleaza filmul despre el) si nicaieri. inter milano a mers si va merge pe o echipa de hodorogi, dupa criteriile lui geambasu. a castigat (cu un antrenor adevarat) o liga a campionilor. ajax a castigat si ea o c.l. cu o medie de varsta undeva pe la 21 de ani. valoarea are o trasatura enervanta pentru amatorii de clisee: nu poate fi legata de calitati vizibile, usor observabil-incadrabile. nu are importanta daca esti tanar, batran, scund, solid, inalt, blond, cu ochi verzi sau cu piele neagra.

ub (7 comentarii)  •  19 octombrie 2016, 1:17

@vasile florea pe banii tai faci ce vrei la tine in curte. In momentul in care ai pus piciorul afara din curte faci ce spune legea/ regula. Sa inteleg ca pe banii mei imi cumpar pistol si pot sa impusc pe cine vreau ca e democratic iar politistii niste dictatori comunisti daca incearca sa ma aresteze.

ub (7 comentarii)  •  19 octombrie 2016, 1:36

@vasile florea sunt de parere ca regula a fost facuta la repezeala, ca trebuia dat echipelor un ragaz de un an sau doi. Putea sa se implica statul si sa scuteasca de impozite investitiile facute strict pe centrele de copii si juniori sau chiar sa ii scuteasca si de tva, sa faca o lege pentru parteneriate intre societatile sportive si scolile sportive prin care echipele de fotbal, in cazul de fata, sa poata stimula financiar antrenorii din liceele sportive in cazul jucatorilor promovati sau sa investeasca in infrastructura in schimbul exclusivitatii asupra jucatorilor. Era mai indicat sa introduca un campionat de juniori/rezerve in Liga 1. Insa si regula actuala este in pas inainte spre dezvoltarea fotbalului romanesc pe termen mediu si lung.

antoniu (14 comentarii)  •  19 octombrie 2016, 6:15

daca echipele nu vor, le obligam, altfel se duce naibii fotbalul din romania. daca nu e dus deja. aducem de afara doar second hand !

adi_stelistul (454 comentarii)  •  19 octombrie 2016, 9:02

@ ub Nici macar la tine in curte nu faci ce vrei pe banii tai. Nu iti poti umple curtea de *** sau de materiale radioactive, de pilda, pentru ca ii imbolnavesti pe cei din jur. Oricum ideea ca nu e normal sa iti fie impusa o regula "pe banii tai" e o aiureala. In economia de piata statul iti impune o gramada de reguli pe banii tai pe care trebuie sa le respecti. Pentru ca asa e normal - libertatea ta tine pana in locul in care ea poate afecta drepturile altora sau bunurile si morala publica. Asta ca principiu. Strict pe regula asta cu jucatorul sub 21 de ani eu am rezerve, dar daca exista regula ea trebuie respectata. Cat timp s-a discutat despre ea si pe tot parcursul procesului de adoptare nimeni n-a zis nimic pentru ca se gandeau ca se va aplica "romaneste". Cand au vazut ca se aplica "pe bune" si-au dat seama ca nu le convine. Nu e deloc in regula asa.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Fibra (133 comentarii)  •  19 octombrie 2016, 9:52

Sa ne mai miram ca la noi nu exista educatie si bun simt? Cauza,nerespectarea legilor si regulior si lipsa sanctiunilor drastice cand nu sunt respectate.

Adrian (10 comentarii)  •  19 octombrie 2016, 10:22

Se pare ca la noi legile, regulamentele sunt optionale. Totul este contestat, inclusiv arbitrajul la fiecare meci in parte. Cum ramane cu aplicarea regulii de a prezenta la un meci max. 5 jucatori straini?

OPREAN TUDOR (1 comentarii)  •  19 octombrie 2016, 12:18

In opinia mea, ar trebui sa lasam copiii tineri sa joace fotbal si sa capete experienta, sa fie ajutati si incurajati daca sunt valorosi..experienta doar asa o dobandesti si asta in orice domeniu de activitate.. Fiecare societate urmareste sa produca profit, insa profitul nu se rezuma in fotbal doar prin vanzare de jucatori asa cum Dl Becali urmareste. Cred ca fotbalul in prezent este mult mai complex decat un SRL si ar trebui ca Dl Becali sa incerce sa nu isi mai urmareasca interesul propriu cu rezultate imediate ca un Creditor care urmareste sa isi ia banii pe marfa vanduta ori pe serviciul oferit, per a contario sa incerce sa devina un PIONIER, UN CUTEZATOR, un dezvoltator al fenomenului fotbalistic in Romania, prin promovare de copiii tineri valorosi pentru a creste calitatea valorica in Romania. pentru toate acestea ai nevoie de infrastructura dezvoltata asa cum DL HAGI incearca cu academia dansului sa promoveze valoare. Daca lovesti intr-un copil tanar sin orice domeniu de activitate si nu il cresti cum trebuie, acesta va ajunge sa creada ca nu este capabil de nimic. Copiii au nevoie de speranta, incredere pt ca pot devenii in cele din urma vizionari!!!!!

alex (107 comentarii)  •  19 octombrie 2016, 12:22

Bună ziua! Îmi place acest subiect pentru că el reprezintă tot ce este mai jenant în fotbalul românesc, în fapt unul din motivele decăderii acestuia! Domnule Geambașu, v-am criticat ideile argumentat, atunci când am simțit că acel demers poate aduce ceva pozitiv în presa românească în particular sau în sport în general. Acum vă susțin ideile pentru că ele susțin progresul unui fotbal muribund! Sunt mulți care uită că ani la rând au cerut antrenor străin, jucâtori tineri și tot așa. Problema nu se pune dacă legea e bună sau rea, ci mai grav că oamenii nu se pot adapta, nu pot gândi mai mult în perspectivă, pentru că sporturile favorite ale conducătorilor erau pokerul si tablele, sporturi bazate pe noroc si țepuirea adversarului. Faptul că Steaua nu are o echipă de juniori, mediocra măcar, este vina exclusivă a patronului ei, punct! Faptul că la nivel strategic nu sunt în stare să facă parteneriate cu școli private de fotbal din care să recruteze anual fotbaliști de 16-17 ani arată un nivel de zgârcenie taxat cu repeziciune la fiecare transfer eșuat! Teoria lui ,,am o afacere se baga in afacerea mea,, nu rămâne în picioare atâta timp cât este valabilă și pentru celelalte competitoare. De menționat, multe cu bugete de pe o zi pe alta. Mediocritatea celor tineri, cu care mulți își justifică demersul, este rezultatul mediocrității pedagogice a foștilor fotbaliști deveniți antrenori cu pretenții! O zi bună să aveți! Gesturile d-lui Regekampf (fost fotbalist mediocru) la adresa lui Mitrea mi-au lăsat un gust amar!

Emilian (91 comentarii)  •  19 octombrie 2016, 12:27

Mentalitatea, bat-o vina! E greu sa ti-o schimbi mai ales cand ai bani si ai senzatia ca esti buricul pamantului! Daca tot e Becali asa mare si tare, eu zic sa-si faca singur un campionat al lui, la el in ograda.

george (2 comentarii)  •  19 octombrie 2016, 13:24

Dle geambasu , sunteti ziarist intr o tara democratica , sau inca mai aveti amintiri din prea trecutul comunism ?? Pe banii privati si intr un club privat de fotbal antrenorul poate introduce pe cine vrea el in teren.. ca mare fan milanist tin sa va spun ca ac milan a castigat ultima ch league cu e echipa cu o medie de varsta de 29 de ani , cu zedorf , pirlo, maldini , gatuso si multi alti old boys , iar acum nu prinde europa cu formatia asta asa intinerita.. echipele care nu au buget , suport financiar pot apela la tineri , iar echipe care isi permit pot cumpara si folosi jucatori consacrati ; daca punem aceasta regula la cluburi , sa o punem si la natioanala , cam tarziu .. ce e drept , pt ca daum acum foloseste jucatori ca benzar sau r. Marin.. si cu aceasta ocazie vreau sa va precizez indignarea despre modul cum l ati tratat in ziar si in emisiunile de pe gsp pe vali cretu.. uramriti fotbal european , cazuri ca al lui cretu sunt cel putin 10 pe etapa in europa , cel putin 10.. si voi vorbiti de blaturi , ca fotbalistul nu isi apara corect sansele , insinuari de mahala fotbalistica.. prin puterea mediatica pe care o aveti , cum se spune , tv ul spala creie re , trebuie sa fiti mai atent la tenta emisiunilor voastre .. ;sunt de acord , dati pe piata ceea ce se ce re , noroi , deci acesta este caracterul ziaristilor .. o reflectie a societatii din care facem parte.. si dupa un astfel de emisiune va intrebati de ce lumea nu merge pe stadioane .. ?? Din cauza dumneavoastra , ssu si din cauza dumneavostra..

alex (107 comentarii)  •  19 octombrie 2016, 13:51

Salut, George! Statul schimbă regulile financiare, prin Codul Fiscal. o data pe an fapt ce afecteaza firmele private ....deci pe bani lor, a firmelor! Ce fac firmele, respectă noile legi! Statul schimbă regulile de pensionare la 10 ani, ce fac oamenii? se conformeaza pentru că e vorba de lege! Prin modul tău de gândire o sa culegi ce semeni acum, când? când vei avea 45-50 ani iar oameni de genul acesta nu-ți vor acorda o șansă pentru că nu mai ți pasul, nu ești productiv și să văd eu atunci cum vei simti tu lipsa unei protectii in sustinerea dreptului la munca a celor mai varstnici! Referitor la cazul Cretu ai dreptate, în Europa sunt 10 astfel de întâmplări pe săptămână, săracul Vali a reușit să facă două astfel de faze într-un singur meci! Nu trebuie să fi specialist să vezi că cel puțin la prima fază deși Adi Popa era tatonat, nu de unul ci de doi jucători, el vine in viteză într-un mod curios! O zi bună să ai!

george (2 comentarii)  •  19 octombrie 2016, 16:13

Salut si tie , alex .. Sustin avand exemplul lui milan , care castigase ch league cu o echipa imbatranita , ca ar trebui sa primeze valoarea , nu varsta.. daca sunt buni , sa joace si de la 15 ani.. daca nu merita , sa nu intre in teren ... steaua l a cumparat pe tanase tocmai pt a se adapta la aceasta lege.. pt ca daca ar fi sa alegi intre alibec si tanase , probabil l ai alege pe primul.. a avut ghinion ca un tanar pe care ei il calculau titular s a accidentat.. multi plangeau saptamana trecuta ca nu a fost convocat tamas la nationala.. ar fi corect sa stea pe tusa la steaua pt ca are 30 ani ?? Consider ca valoarea este ceea ce ar trebui sa conteze .. cat priveste cazul lui cretu , am vazut chiar aseara la juventus ceva asemanator.. mare blat , lyon l a cumparat pe mijlocasul lui juve.. si a pierdut meciul ca si steaua.. nu suntem singurii care umbla cu magarii se pa re , ne urmeaza o europa intreaga.. asta , cu emisiunes astora de pe digi , si cu titlurile alea prostesti din gsp fac doar sa arunce noroi , pt ca asta se cumpara in romania , asta cauta societatea si asta vinde geambasu , cu prietenii lui..

Jos_cenzura (96 comentarii)  •  19 octombrie 2016, 17:37

Vad ca sunt foarte multi mici tirani pe aici, care au bucurii la ideea ca-i pot impune cu forta unui patron cum ar trebui sa-si gestioneze propria afacere. Mai trebuie sa moara vreo generatie sa ne scuturam complet de mentalitatea comunista (si sa speram ca parintii romani nu-si vor trimite odraslele la studii in Bruxelles in numar prea mare).

Tommy (1 comentarii)  •  26 octombrie 2016, 18:24

Ii compari pe aia de la Milan cu Popescu? Serios?

Comentează