Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Varză a la Cluj. Şi gazon?

Organizarea meciului România-Muntenegru este compromisă de compromisuri. Se rezolvă cu puţin fainoşag

Permalink to Varză a la Cluj. Şi gazon?
joi, 25 august 2016, 9:59

La inagurarea stadionului Cluj Arena, primarul Emil Boc a tras primul şut la poartă. Gestul edilului de buzunar a fost simbolic, la fel ca atunci când, prim-ministru în funcţie, cosise pentru a le demonstra ziariştilor fibra de ţăran autentic. Imediat după executarea loviturii de la 11 metri, întâiul gospodar al Clujului a trimis o pasă în adâncime către Bucureşti. „Uite că la noi, la Cluj, se poate să avem şi stadion, şi un gazon pe măsură”, a observat fostul Emil Boc. Corect, ce să mai zici? Ne-am simţit şi mai mitici decât suntem, mai ales că prin efortul administraţiei locale la Cluj a crescut între timp şi o sală polivalentă. La Bucureşti cresc bălăriile.

Plin doar la concerte
Au trecut 5 ani de la inaugurare şi gazonul pe Cluj Arena nu mai este bun. Sincer vorbind, de la tăierea panglicii nu a fost bun niciodată. Nu prea a fost nici plin stadionul la manifestările sportive, cu excepţia partidei amicale România-Spania din martie, anul acesta. În rest, tribunele modernei arene se populau cu pâlcuri, pâlcuri de suporteri ai lui „U”, aflaţi în căutarea echipei care odinioară se legitima ca portdrapelul studenţimii române din Ardeal. Idealuri frumoase, şepci roşii, rezultate cel mult decente. Atunci, pe vremuri. Acum, insolvenţă cu miros de faliment.

Estetica ne omoară fotbalul
Istoria aproape seculară a clubului nu contribuie la creşterea ierbii. De germinaţia gazonului răspunde Consiliul Județean Cluj, proprietarul arenei, nu tradiţia. Concret, firma Eco Garden Construct deţine contractul pentru refacerea ierbii. Mircea Crăciun, reprezentantul acesteia, ne dă asigurări că totul va fi în regulă. Şi vorbeşte ca un critic specialist în arte plastice la vernisajul expoziţiei «Iarba abstractă, gazonul cubist». „Probabil că vom aduce suprafaţa de joc la 80% din cât e nevoie, iar asta înseamnă că s-ar putea să aibă anumite probleme estetice. Adică mici zone degazonate”, îşi încheie dl. Crăciun recenzia destinată revistei Atheneum. Mai de la ţară şi păţiţi fiind, de pe vremea războaielor cu turcii şi de când nenea Oprişan muta plaja pe Stadionul 23 August, noi nu credem. 99% gazonul va fi prost, 99% zonele degazonate  vor predomina şi în cel mai bun caz vor fi vopsite cu Kober, care scoate neamţul din Christoph Daum.

Câteva întrebări
De ce a ţinut morţiş Federaţia Română de Fotbal să organizeze meciul cu Muntenegru la Cluj? Doar pentru a dovedi publicului ardelean că naţionala nu mai este demult proprietatea bucureştenilor, care oricum nu prea ar merita-o? Nu fuseseră de ajuns amicalul cu Spania şi Supercupa României? Sau Clujul a devenit o destinaţie prioritară de când Vasile Dâncu, vicepremier şi reprezentant al patrioţilor transilvăneni, ţine aproape de conducerea FRF? Sau invers, tot aia. De ce încăpăţânarea de a merge pe varianta Cluj Arena, deşi se ştia foarte bine că festivalul Untold (partener al FRF, fu…ng electric!)  se încheia pe 8 august, iar după cele 4 zile de concerte suprafaţa de joc arată ca după o invazie a lăcustelor. Cu ce urma să crească mai repede iarba, cu fainoşag?

Alarmă la Nyon, pace în Feleac
Rezultatul inspecţiei UEFA a creat migrene puternice la sediul din Nyon al organizaţiei fotbalului european. În proporţie de 99% asigurările de 80% gazon bun oferite de esteţii de la Eco Garden nu îi vor convinge pe oficialii UEFA. Ei sunt mai puţin creduli şi mai puţin sentimentali decât oficialii noştri. Iar soluţia de avarie va fi stadionul „Constantin Rădulescu”, al lui CFR Cluj. Arenă unde o peluză nu are aviz ISU împotriva incendiilor. Deocamdată s-au vândut 15.000 de tichete şi vânzarea a fost sistată. Că atâţia încap acolo, la Arpi acasă. Dar poate că mulţi din posesorii de bilete nu vor să meargă pe stadionul CFR-ului. Păi?

Frumos. Aşa se întâmplă când vrei să împaci şi capra, şi varza. Îi dai una peste ceafă caprei bucureştene, şi-aşa belalie de căldură, şi pui într-o lumină proastă şi varza a la Cluj.

Comentarii (75)Adaugă comentariu

bb (3 comentarii)  •  25 august 2016, 10:29

"De germinaţia gazonului răspunde primăria din Cluj, proprietara arenei, nu tradiţia." - Tot la 2-3 articole domnul Geambasu mai pune cate o caramida la "echipa ideală a presei de sport". Proprietarul stadionului din Cluj este Consiliul Judetean, nu Primaria Cluj. - http://www.cjcluj.ro/proiectulnouluistadionjudetean/

gin (30 comentarii)  •  25 august 2016, 10:29

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

chimistul_99 (6 comentarii)  •  25 august 2016, 10:37

Ma asteptam la mai mult , d-le Geambasu. Prea multa rautate. " Gestul edilului de buzunar "??? Proprietara arenei este Primaria Cluj ? Nu cred. Dupa articolul foarte bun de ieri, pt care v-am felicitat, astazi, din pacate, m-ati dezamagit. Oricum , raman cititorul dvs. fidel . Mult succes.

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  25 august 2016, 11:05

Am inteles, este o greseala. Nu primaria Cluj, ci Consiliul Judetean Cluj. Dar vi se pare ca asta schimba cu ceva datele problemei? Din ce stiu eu, consiliul judetean, ca si primaria, sunt parti ale administratiei locale. Primaria pe municipiu, consiliul, pe tot judetul. Si nu primaria, in frunte cu Emil Boc, si mai putin consiliul, s-a tot falit cu stadionul? Eu am inteles ca Boc este iubit in Cluj, ca a facut o multime de lucruri bune, dar cirdasia asta a autoritatilor locale si centrale cu federatia devine deranjanta. Observati ca nu cu Clujul am eu vreo problema, dimpotriva, toata admiratia. Ce te faci insa cu greata ardeleneasca la adresa Bucurestiului?

stefan (4 comentarii)  •  25 august 2016, 10:43

"De germinaţia gazonului răspunde primăria din Cluj" Incorect. Raspunde Consiliul Judetean.

cristi negeambas (1 comentarii)  •  25 august 2016, 10:57

Oricum gazonul este si va fi mult peste valoarea echipelor care vor juca pe el. Poate unul fara iarba ne ajuta, ca pe alea cu iarba am vazut in Franta de ce suntem in stare.

gigix (76 comentarii)  •  25 august 2016, 11:18

Pot linistiti sa joace toate meciurile nationalei la Bucuresti. Asa cum timp de foarte multi ani nu au trecut prin Ardeal, pot sa revina la acele obiceiuri. Din pacate, acea perioada in care nu au trecut pe aici i-a facut pe oameni sa se indeparteze de nationala. Clujenii care chiar vor sa vada nationala la lucru, merg si la Bucuresti la meci.

RasPutin (1 comentarii)  •  25 august 2016, 11:24

Te rog sa nu uiti ca insolventa si falimentul la U e tot o treaba bucuresteana (Florian Walter). Te rog sa crezi ca in general pe noi Clujenii ne intereseaza prea putin tot ce ii dinspre bucuresti, in special politica voastara de Teleorman, sportul de genul clan Becali, Borcea, Copos, Dragomir, MM, Reghecampf, Prodan... the list goes on. Te rog sa consideri si faptul ca suntem foarte satui sa fim administrati de voi, de parveniti de bucuresti. Cu cel mai mare drag ne-am separa de voi ca tara pentru ca voi aduceti politica de teleorman si clanul becali si antena3 in timp ce noi aducem investitorii straini si munca. Suntem satui si de ziarisiti ipocriti bucuresteni de Buzau care nu vad ce sosea de centura de burkina faso are bucurestiul in pofida resurselor capusate din intreaga tara. In ultimul rand va rog sa credeti ca majoritatea oamenilor din Cluj (si nu numai) merg cu groaza la bucuresti doar cand sunt nevoiti(ambasada) si stau acolo doar cat este absolut necesar.

victor L (285 comentarii)  •  25 august 2016, 11:24

Da, varza a la Cluj, dar din varza pe care o priveste 30 de minute Geambasu; se va acri traznet. Ati cam uitat cit v-a costat, pe voi, bucurestenilor, gazonul de pe Arena Nationala? si cum a aratat la citeva meciuri? Crapa fierea in unii de ciuda reusitei festivalului in urma caruia a fost deteriorat gazonul. Totului-tot sa se intimp[le doar in Bucuresti :P

DanT (5 comentarii)  •  25 august 2016, 11:46

Domnule Geambasu, daca ati inteles ca ati comis o eroare spunand ca stadionul apartine de Primarie, de ce nu o corectati? Boc nu are nici o legatura cu stadionul, dimpotriva, se lupta sa-l preia in administare insa PSD-istii din consiliul local se opun. In rest discutia asta despre gazon e exagerata, la fel s-a discutat si inaintea meciului cu Spania (Tata Puiu sau Reghe ziceau ca e o pasune buna pentru pascut vacile) si pana la urma gazonul a fost decent. Poate nu e cel mai bun gazon din tara, dar e suficient de bun pentru ce e obisnuita nationala Romaniei.

ottonelu (25 comentarii)  •  25 august 2016, 12:04

De vină e firma aceea obscură care administrează stadionul (pardon, arena, că e mai la modă). O șleahtă de căpătuiți ai administrației locale, incompetenți până la ridicol, care trebuiau să înceapă ameliorarea gazonului începând cu prima zi de după festivalul Untold. Adică de la 8 august începând! S-au pierdut doua săptămâni, deh, era concediu și sărbătorirea de succesul festivalului, acolo, la firma aia de spurcați bocieni! Nimeni nu-și asumă răspunderea pentru această situație, nici măcar Boc, ăla cu cositul, moțul nostru drag și scump, deși, ca stadion de suflet lui, ar fi trebuit sa miște un deget, un telefon, ceva, la timp.

Jean-Paul (174 comentarii)  •  25 august 2016, 12:23

Constat ca prin redactia GSp bate vantul anti pdl, desi pdl nu mai exista ca partid, ca doar nu degeaba ziarul este parte a trustului de presa, var primar cu intact, si pastorit de Tontolan, omul cu editoriale politice intr-un cotidian de sport. Este un lucru bun sa avem cat mai multe stadioane in tara unde sa se poata disputa meciuri internationale. Necazul e ca U Cluj a ajuns in situatia asta falimentara si nu mai poate plati cotizatia pentru disputarea meciurilor pe arena noua. Cheltuielile pentru intretinerea stadionului sunt consistente si astfel se explica de ce tot felul de evenimente extrasportive au loc aici, fiindca mai aduc ceva resurse. Eu cred ca starea gazonului nu e adevaratul motiv pentru care se bate apa in piua prin presa. Miroase a pucioasa politica, mai ales ca suntem in an electoral. D-le Geambasu, vad ca va face o placere deosebita sa faceti glume pe seama inaltimii primarului Boc. Noi ardelenii, avem o vorba: mai bine un om mic de statura dar corect si harnic, decat unul inalt(gen ponta) escroc, hot si mincinos. Nu l-am da pe Boc, asa scund cum e, nici pe douazeci de ponta, inalt si amoral. O zi buna, tuturor

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  25 august 2016, 12:55

Daca ii pociti numele lui Tolontan vi se pare ca il jigniti? Sau vi se pare ca ati facut o poanta? Nu o Ponta! Cit despre scenarii politice, pucioasa, diavoli travestiti in politicieni si simpatii pesediste, mi-e teama ca nu ne cunoasteti deloc. Dar deloc. Si da, sa nu il dati pe Boc pe malai marii de la Bucuresti! Doar ca subiectul articolului era altul. Despre complicitatea si neglijenta dintre niste institutii, fie ca evenimentele se petrec la Bucuresti sau la Cluj. Ca Romania este una, desi vi se pare ca dincolo de munti ar fi alta tara. Sau mi se pare mie ca ginditi astfel, asa cum vi se pare dvs ca sunt fanul lui V. Ponta? Spuneti-mi ca gresesc, si ca va simti solidari si cu Muntenia, si cu Oltenia, si cu Moldova!

Radu (6 comentarii)  •  25 august 2016, 12:32

Geambasule, iar iti redactezi articolele din surse de pe Internet, false insa. Halal ziaristi!!! Cum poti spune ca stadionul este in administrarea Primariei Cluj-Napoca, cand el nu este.

U (81 comentarii)  •  25 august 2016, 12:49

Cristi! esti varza a la Bucuresti!

gigelos (96 comentarii)  •  25 august 2016, 13:08

Nu mai stiu , se rezolvase treaba cu ISU cand a fost stabilit meciul , nu cred . La cat a costat Marea Arena nationala e pacat sa o uzam cu evenimente din aceste marunte .Ok , gazonul edilului de buzunar ( puteai sa te abtii ) n-o fi prea grozav dar daca Waters si Gilmour sa trezesc sa cante undeva , n-ai ce face te duci la edilul de buzunar . La Bucuresti nu intra TIR urile din cate stiu , am dat 300 milioane pe 10 meciuri pe an . Mai suntem si rautaciosi

haideusicfr (141 comentarii)  •  25 august 2016, 13:22

Adevarul este ca de multe ori undeva pe la mijloc.Nu toti clujenii suntem de acord cu Boc ,dupa cum nici toti bucurestenii sunt hoti.Articolul este scris cu iz patimas ,de razbunare contra unor clujeni ,antibucuresteni.Nimic mai fals ,dupa cum nici fanfaronada organizata la Cluj n-a fost de cel mai bun gust si bine gandita.S-au pornit lucrarile de reparare a gazonului imediat dupa festival ,dar tine totul si de ..natura.Nu numai de bani ,sau firme. Si care ar fi paguba daca meciul ar fi mutat in Gruia? E un stadion cochet ,bine intretinut,modern.Nu am auzit ca ar fi probleme cu peluza ,posibil ,dupa cum au fost si la National Arena.Cea mai importanta *problema* e ca ce se repara la National Arena se face pe banii nostri ,iar la CFR pe bani privati.Caci daca ar fi dreptate ,poate CFR ar fi tot acolo sus ,iar Steaua si alte echipe protejate ar fi in insolventa. Indiferent unde va fi partida eu urez succes Romaniei!

LOL (1 comentarii)  •  25 august 2016, 13:28

Ciuda le e la *** ca raman in urma...rau de tot!!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

haideusicfr (141 comentarii)  •  25 august 2016, 13:29

Prectul Clujului este finul ( nasul) Primarului.Ca asa e la noi.

Flaviu (69 comentarii)  •  25 august 2016, 14:07

D-le Geambasu, expresii gen , primar de buzunar' nu-si au rostul. Emil Boc a contribuit mult ( as zice decisiv) la dezvoltarea Clujului după , noaptea' din epoca Funar. Ca nu a reușit sa facă din U un model de succes , e o alta poveste.. Si un răspuns: DA, DINCOLO DE CARPATI E O ALTA TARA.. Din orice punct de vedere doriți sa analizati.. Va propun o croaziera prin Ardeal si una între Urziceni si Tulcea . Oare se vede vreo diferența cu ochiul liber? Nu e prea frumos spus si poate nici civilizat, dar e o alta Românie. Respectati munca administratiei Boc , chiar dacă activitatea premierul Boc nu a fost un succes.

ottonelu (25 comentarii)  •  25 august 2016, 14:28

Băi haidecfr, se pune virgula sau punctul imediat după ultima literă, indiferent de situație, propoziție sau frază, iar după aia se se tastează spațiul. Dacă nu faci așa, înseamnă că ești pe lângă, ești deranjant.

ottonelu (25 comentarii)  •  25 august 2016, 14:39

@Flaviu: Păcat, Flaviule, nu este mare (sau ocean) între Urziceni și Tulcea, să-ți permiți o croazieră. LOL

Flaviu (69 comentarii)  •  25 august 2016, 14:53

Chiar erau necesare ghilimelele ca sa intelegi sensul , domnule ottonelu? Si lasa ironiile, sa ramanem in sfera replicilor civilizate.. Cât despre a-ți permite o croaziera, cat timp ne ajuta D-zeu sa fim sanatosi n-i le mai si permitem, nu?

Olimpiu (1 comentarii)  •  25 august 2016, 14:57

@Ottonelu: Te plictisesti.

INTUNECOSUL (1 comentarii)  •  25 august 2016, 14:59

Domnule Geambasu, va apreciez interventiile, dar la comentariu referitor la greata ardeleneasc aati cam...sfeclit-o, ca sa ramanem la domeniul legumicol. As fi curios ce parere aveti de greata bucuresteana fata de restul tarii? Sau sunteti pe cura de lamai...?

iris (15 comentarii)  •  25 august 2016, 15:11

GSP.RO.: _1_) ,,Costuri de doar 35 de milioane de euro fără TVA, o arhitectonică impresionantă şi un timp-record de execuţie, doar 28 de luni, au fost avantajele Cluj Arena în percepţia opiniei publice. ...,, _2_ ),,...Gazonul a fost produs şi transportat din Satu Mare, de la firma Green Farm, existînd poze de prezentare pe site-ul companiei... Noi am fost contactaţi şi am livrat totul la timp", susţin patronii firmei Green Farm. Un transport ieftin şi o factură de doar 35.000 de euro...,, _3_ ),,Gazeta a dezvăluit că pista de atletism şi hidroizolaţia au fost executate de o firmă de apartament din Gherla, Grigma SRL, în spatele căreia se află "vicele" PSD Cluj, consilierul judeţean Dănuţ Canta. Decontul a fost "umflat" cu 300.000 de euro, cu girul aceluiaşi Bica.... Şi factura la gazon a respectat reţeta casei, pentru care a apărut o firmă din neant, Eco Garden SRL, specializată în peisagistică, nicidecum în suprafeţe de joc. Nu a contat lipsa de experienţă, ci doar binecuvîntarea antreprenorului general, ACI, şi a lui Bica...Nu e întîmplător coincidenţele care leagă Eco Garden de finanţatorul Universităţii, Florian Walter. Surse autorizate vorbesc de o legătură aproape indisolubilă între Crăciun şi Walter.... : ,, Nu ne-am uitat pe fiecare aviz să vedem de unde a venit gazonul, însă doar el a costat 100.000 de euro!"....Diferenţa de preţ, un mizilic de 65.000 de euro!...,,. _4_ ) 21.08.-,,...oficialii federației ar putea decide să schimbe orașul în care România va juca împotriva Muntenegrului, cu doar două săptămâni înainte de meci, deși s-au vândut deja aproximativ 20.000 de bilete.,, 25.08._,,...vânzarea biletelor la meci a fost sistată. Decizia a fost luată pentru a nu se vinde mai mult de 15.000 de bilete, mai exact capacitatea stadionului Dr. C. Rădulescu (CFR Cluj).,,..._5_)După meciul de poveste cu naţionala Franţei de la inaugurarea Naţional Arena, gazonul le-a creat din nou probleme administratorilor de pe Naţional Arena. Trebuie să dăm Cezarului ce-i al Cezarului şi să recunoaştem că suprafaţa de joc de azi nu se poate compara cu "cîmpul de hîrtoape" de la meciul naţionalei, dar nici "masă de biliard" n-a fost. Organizatorii s-au văzut nevoiţi să intervină la pauză pentru a indrepta micile defecţiuni ale gazonului, dar au ales o soluţie inedită. Îngrijitorii s-au înarmat cu cîte o furcă şi o găletuşă şi s-au apucat să umple găurile din iarba "Naţionalului".

Martorul (5 comentarii)  •  25 august 2016, 15:44

Da, federația ar trebui să stabilească prin rotație unde joacă naționala, închirierea stadionului poate constitui venit pentru un club de fotbal. Și așa suntem săraci, ar fi o soluție. Plus democrația fotbalului! Deci organizarea să se facă prin rotație de cluburile din Div. A, pentru a simți pe rând ce înseamnă naționala și pentru a ajunge la mălaiul ăla!

Manix (21 comentarii)  •  25 august 2016, 15:50

Am mâncat varza"a la Cluj"des ca sunt ardelean si mândru de asta.Chiar daca locuiesc la Bruxelles de 22 de ani,varza de Bruxelles este mai proasta si fara gust decât nesimtirea bucurestenilor si împrejurimilor.Totusi,ca sa nu se supere miticii,caracterul miticilor este dezgustator fata de varza de Bruxelles.Adica sudul României. Varza sub Carpati nu o manînca nici câinii din Ardeal.Nici cu slanina la desert. Dupa domnul Geambasu,de sub Carpati,cel mai slab,incapabil si frustrat(chipurile)ziarist este domnul Geabasu. Macar de la varza Gazeta Sporturilor. Daca nu au reusit clujenii sa aiba o echipa de fotbal puternica,macar stiu cum sa profite financiar de acest stadion.Cu siguranta,din ce spunea presa libera subcarpatina,gazonul de "pa" stadionul ala care a costat mai mult decât Casa Poporului nu a fost schibat mai mult de cinci,sase ori în primele minute de când s-a dat în folosinta. Au fost meciuri rusinoase din cauza acelui gazon mitic. Riscul ca acoperisul de pe acest stadion este mare doar pentru ca la atâtea minti luminate este posibil un scurtcircuit.Daca sunt doar bucuresteni la meci nici nu este nevoie de nocturna.

Manix (21 comentarii)  •  25 august 2016, 16:00

Ca raspuns la întrebarea pe care i-o puneti lui chimistul_99 greata ardelenilor o sa treaca atunci când o sa vomite,zi de zi,doar cinci ani dupa disparitia Bucurestiului....prea mult de vorbit si dat exemple. De la soferul de taxi,oficial sau nu,trecând pe la vânzatori,hotelieri,dentisti,medici...ajungand la ministere...Sa vorbim de ziaristi mai are rost???? Nu poti sa fi ostil fata de civilizatie. Ardelenii nu sunt balcanici.

Cristi (1 comentarii)  •  25 august 2016, 16:10

Da' ce prieteni, aia din teleorman sunt prosti ca nu vorbesc cu "ii" in loc de "este"???... conopidelor... ati uitat cata *** a inghitit boc cat a fost prima-marioneta lui baselu???

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

aciduzzo (19 comentarii)  •  25 august 2016, 16:17

Articol bun! Bravo Cristi! Si da.....voi ardelenii astia care aveti doua viteze si le stiti care sunt.....ce tot o dati dupa caise ca e alta tara...ca e alta lume.... ca mâr ca hâr.....sunteti romani neaosi toti si va spun eu sigur ca reactionati toti la fel ca si muntenii, ca si moldovenii, ca si lipovenii , ca si cine mai vreti voi!! Ce tot atata tam-tam, vai!!.....ardeleni domnule....alti oameni domle.....ei ce sa spun??......ca despre guvernari n-are rost sa vorbim, ca aici ne ocupam de sport nu de politica...... Mitica.....Nasu......Gigi......corect.......dar un oras, o institutie(fie ea si F.R.F.), un club(fie el si STEAUA), toate astea nu inseamna o tara domnilor ardeleni, o natie sau cu atat mai mult UN NEAM!!...aveti impresia ca Pascany si Muresan sunt fete mari sau dactilografe blonde????? Stiti cine sa afla pe primul loc la contributii la bugetul de stat??? Documentati-va si apoi mai stam de vorba!! Cristi tine-o tot asa.....unde e de taiat in carne vie, taie....unde e de laudat, lauda....unde e de iertat, iarta...... CFR pe bani privati!!!!!!!!.......hai ca-mi dau lacrimile......

Manix (21 comentarii)  •  25 august 2016, 16:18

@RasPuti,ai spus clar,simplu si la obiect în cuvinte putine realitatea.In adolescenta mea,fiind nevoit sa trec pe la Gara de Nord cu trenul nici nu coboram din tren.Mergând la Mare. ***Dar proasta :) Nici macar varza la murat nu stiu sa puna. Ei manînca de la bulgari castraveti murati,habar nu au ce bine si buni sunt cei pe care îi pun la borcan ardelenii. De varza la butoi nu mai vorbesc.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Cosmo (70 comentarii)  •  25 august 2016, 16:24

Eh, important ***, ca în rest nu-mi dau seama care-i subiectul articolului. Ca gazonul e un pic mai bun decât era la Constanța, unde i-am dus pe olandezi? Ce reacție a stârnit la nyon momentul ăla?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Marius (7 comentarii)  •  25 august 2016, 16:44

Domnule Geambasu , cu articolul de mai sus ati cam dat-o in bara . Ca si un bun clujean , imi cer scuze pentru faptul ca noi clujenii avem doua stadioane omologate FIFA , doua sali polivalente , dintre care una la cel mai inalt nivel din Europa , iar de parcul sportiv Iuliu Hatieganu si ce e acolo n-aveti de unde sa stiti . Se pare ca e vina noastra , a clujenilor , ca nu am asteptat cuminti pana se construiesc vreo trei stadioane si vreo cinci sali polivalente in Bucuresti . Inca o data ne cerem scuze .

Marius (7 comentarii)  •  25 august 2016, 16:47

Am uitat ceva . Domnule Geambasu , va invit cu drag vreo 5 zile la Cluj .

Manix (21 comentarii)  •  25 august 2016, 16:49

@Cristian Geambasu,citesc mesajele celorlalti cititori si ma minunez de explicatiile se raspunsurile dumneavoastra.Raspunzad lui Jean-Paul întrebati daca ne simtim solidari cu Muntenia,Oltenia si Moldova. Iubim România la fel ca toti românii. Cu toate numeroasele,imposibil de imaginat defecte si comportament pe care-l gasti în sudul tarii(Bucuresti si Dâmboviata, Campioni) Moldova se detaseaza clar în bun simt. Nu dati doar exemple negative despre moldoveni. Sunt oameni cinstiti si harnici. Din articolul dumneavoastra si mai ales din raspunsuri, reiese clar ca dumneavoastra aveti o problema cu ardelenii di Ardealul.

Manix (21 comentarii)  •  25 august 2016, 16:55

De ce ati "moderat" mesajul meu de la ora 16h18 nu înteleg. Ce este gresit????

ManeleCuPraz (2 comentarii)  •  25 august 2016, 17:14

Sa fii ipocrit tupeist inseamna sa crezi ca esti in masura sa comentezi administratia din Cluj in timp ce la tine in Bucuresti ai um primar general condamnat, il aveai ani buni pe Vanghelie, in sport cu greu gasesti pe cineva care nu-i un escroc, esti coleg de trust cu antena3 (practic aparatul politicii de teleorman) si esti subalternul lui Voiculescu, practic esti o piesa din acest aparat care ne duce incet spre evul mediu. Felicitari, asta inseamna sa fii mitic. Rade ciob de oala sparta. Eu zic (la modul cel mai serios) ca aveti voi acolo probleme mult mai mari (si de natura sportiva si politica si etica) decat gazonul de pe arena din Cluj. Nu-i asa?

Andrei (222 comentarii)  •  25 august 2016, 18:11

@Flaviu. Ai dreptate ca Transilvania e alta tara, dar crede-ma ca ar fi fost chiar mult mai diferita daca nu se ducea strabunicul meu cu arma in mana de la Bucuresti sa va scoata din Austro-Ungaria. Putin respect pentru logica istorica n-ar strica. Stiu ca in zona aia fudulia si provincialismul pot atinge cote inimaginabile, insa azi iti cam plateai taxele la Budapesta daca nu erau miticii. Tine cont.

Laurentiu (4 comentarii)  •  25 august 2016, 18:15

Data fiind greata pe care o arunci dumneata, acuzandu-i in acelasi timp pe ardeleni ca fac asta la adresa bucurestenilor, de azi am sa incetez sa te mai citesc. O masura ardeleneasca, daca tot iti place sa ne categoricesti, de a protesta fata de ineptiile pe care le-ai strecurat in asa zisul articol. La tine pe bloc nu am sa mai intru.

Laurentiu (4 comentarii)  •  25 august 2016, 18:15

Blog, Scuze.

tres (1 comentarii)  •  25 august 2016, 18:32

“Regret foarte mult că tinereţea a fost atât de frumoasă, iar bătrâneţea îmi dă prilejul să constant că parcă acest neam, felul în care se comportă, nu este neamul meu! Nu am crezut că putem să fim atât de sălbatici, să distrugem, să avem capacitatea de distrugere, să fim atât de egoişti, atât de răi unii cu alţii. Trăiesc în suferinţă aceşti 68 de ani. O să supăr, dar parcă aş vrea să plec mai repede din această lume în care mă regăsesc foarte puţin sau aproape deloc...."a declarat Cornel Dinu In revista Forbes din aprilie 2010 este un articol de fond: Romania își scrie biletul de adio. De la cei din guvern, pina la cei din mediul de afaceri, si de acolo la oamenii obisnuiti, romanii gindesc pe termen scurt. Cit de sinucigasa este lipsa lor de strategie? Un german scrie despre romani: “Un popor naiv care se crede foarte destept si smecher”. “R.: Ce înseamnă România pentru dvs.? N. C.: O părere de rău. E o țară care nu mai există. Voi locuiți într-o țară care nu mai este a voastră și nu știți asta sau nu vreți să știți. Îmi pare rău. E o țară vândută. „ÎNVĂȚAȚI SĂ SPUNEȚI ȘI NU!” R.: Ce e de făcut? N. C.: Găsiți-vă șira spinării și învățați să spuneți și „NU!”. Toată lumea behăie. Pe Miorița aia aș mânca-o friptă. Eu, de 20 de ani, spun: „Vine lupul! Lupul, mă!”. Iar ceea ce aud este: „Beheee!”. Nicu Covaci, fondatorul Phoenix Cine crede ca a avea 81% din populatie inghesuita prin sate, pina in 1945, nu are consecinte, sa se uite mai bine in jurul lui si sa constate, ca tot ce reprezinta astazi tara, constituie totalitea inteligentei, educatiei, caracterului si talentelor acestor indivizi care se cred foarte inteligenti, din motive total necunoscute. Romania si Bucurestiul, au fost conduse in totalitate de catre acesti tarani parveniti din zonele incarcate cu destepti care, lipsiti fiind de constiinta nationala si sociala, au bagat toti banii in regiunile lor de provenienta, asa ca si un anume primar mult laudat al unui oras de provincie. Dinu, prin marturia lui, a descris un timp in care bucurestenii, deveniti minoritari in propiul oras, reuseau sa mai aiba o influenta asupra vietii orasului, care putea fi simtita si care a disparut odata cu trecerea timpului, care a insemnat si rarirea drastica a acestora. Acum, cind flotantii si urmasii lor sint majoritari, este totul asa dupa cum se vede, cu minunatele realizari cunoscute. In urmatorii 14 ani aveti de achitat nota de plata pentru toate cite le-ati facut cu mintile voastre sclipitoare! “….jurnalistii de la Blick infatisand Clujul ca pe un oras din lumea a treia, in care apa si energia electrica sunt un lux. In plus, imaginile reprezentative pentru urbe sunt acelea in care apar ***, vaci pe marginea drumului, munti de gunoaie si case de lemn.” Materialul despre Cluj a fost realizat de Von Heiko Ostendorp (jurnalist) si Toto Marti (fotograf). 

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Aurel (7 comentarii)  •  25 august 2016, 18:46

Ca unul care merge cam la toate meciurile Universitatii de acasa, pot sa spun ca gazonul nu a fost niciodata excelent, asa cum nu va fi nici acum, dar se va putea juca decent fotbal. Nici eu nu inteleg legatura FRF -Untold, dar nici nu cred ca Dancu a hotarat ca meciul cu Muntenegru sa fie la Cluj. Din aceasta situatie cu starea gazonului si mutarea meciului, cei mai castigati au fost cei din presa. Articole peste articole si update-uri peste update-uri, ba pe un stadion, ba pe altul, ba in Cluj, ba in alt oras. Toate astea bazate pe surse neoficiale si povesti, cu preluari de informatii neverificate de la un site la altul. Rezultatul? Cick-uri multiple ale internautilor si bani la ziare. In plus, dupa ce agitatia creata artificial de presa a ajuns la maxim, hop apare si un editorial-doua care critica ce se intampla si o emisiune-doua "de analiza" la TV unde 2 ore se discuta despre cum creste iarba. Sedeti blanzi, fratilor de peste Carpati, si nu mai hiperventilati. Asa agitatie a fost si cu Spania si s-a jucat pe un gazon civilizat. La fel se va juca si acum.

Manix (21 comentarii)  •  25 august 2016, 19:00

@Cristian Geambasu,nu am pretentia sa raspundeti mesajelor mele,nici din orgoliu,nici din curiozitate,nici din patriotism,nici din orgoliul,si nici din orgoliul de a fi bucurestean(hahaha nu ca exista,doar ridicol fara sa-si dea seama)Daca au fentat pe cineva,daca,daca,daca...tot ce este mai rusinos si posibil negativ în relatiile umane se gaseste la Bucuresti si împrejurimi.Doar atunci când fura si înseala sunt multumiti si cred ca au valoare,sunt inteligenti si au o superioritate fata de restul tarii. Superioritate pe care nu vrea nimeni în restul României sa o aiba. Din potriva,este considerat proasta educatie.M-am saturat de subiectul asta.

amne (36 comentarii)  •  25 august 2016, 19:41

@Andrei " Ai dreptate ca Transilvania e alta tara, dar crede-ma ca ar fi fost chiar mult mai diferita daca nu se ducea strabunicul meu cu arma in mana de la Bucuresti sa va scoata din Austro-Ungaria. " Si crezi ca io, ca ardelean, is mai incantat ca-mi fura banii Bucurestiul decat Budapesta? Ai fost vreodata-n Budapesta, a propos? Ai fost vreodata-n Cluj? Ai vazut ce-or construit austro-ungarii si ce-or construit romanii? Bunicul meu, ca tot veni vorba de predecesori, o luptat impotriva rusilor, capitan de artilerie in armata germana. N-o-ntors armele, si-o tinut-o langa cu aia cu care-o fost de la-nceput, lucru care-i greu sa-l intelegeti prin sud, cand tati circulati pe unde bate vantul. Sincer sa fiu, ca ardelean, v-as zice si voua, sudistilor, ce le-as zice ungurilor: nu vreti voi sa mereti in treaba voastra si sa ne lasati dracului in pace? Noroc cu UE si descentralizarea, in curand o sa trebuiasca sa produceti in Bucuresti si altceva decat matreata si hartii ca sa va justificati existenta. Si articole precum ale *** de mai sus or sa fie, pe buna dreptate, citite numa' de rudele apropiate, Mircea Badea si restul de-i roade complexul de inferioritate fata de Kolozsvar. Altfel, numa' binie die la Cluuuj!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Manix (21 comentarii)  •  25 august 2016, 19:44

@tres,vorbesti prostii.Toata stima pentru vârsta,dar daca Dinu este filozoful pe care-l stimati va devalorizati grav. Iar daca.Bucuresti....infectat de provincie a ajuns ce a ajuns,nu este vina provinciei...în toate marile orase din România au venit provinciali,cel mai des tarani. Ei au muncit,au dezvoltat aceasta tara si si-au creat o familie. Veniti din toata tara,moldoveni,olteni în Ardeal. Hunedoara de exemplu.Vorbesc pentru ca sunt nascut acolo si am vazut cum un oras si un combinat siderurgic s-au construit în decurs de câteva zeci de ani.Asemanator este cazul Timisoarei,Aradului,

Andrei (222 comentarii)  •  25 august 2016, 19:50

@amne. Nici nu prea avea cum sa intoarca armele, dragul meu, de vreme ce era in armata germana, nu in cea romana.. In rest, ramane cum am spus: ardelean fudul e pleonasm.

Manix (21 comentarii)  •  25 august 2016, 20:05

@tres,vorbesti prostii.Toata stima pentru vârsta,dar daca Dinu este filozoful pe care-l stimati va devalorizati grav. Iar daca.Bucuresti….infectat de provincie a ajuns ce a ajuns,nu este vina provinciei…în toate marile orase din România au venit "provinciali",cel mai des tarani. Ei au muncit,au dezvoltat aceasta tara si si-au creat o familie.Barbati si femei venite din Moldova sau Oltenia. Veniti din toata tara,moldoveni,olteni în Ardeal. Hunedoara de exemplu.Vorbesc pentru ca sunt nascut acolo si am vazut cum un oras si un combinat siderurgic a fost construit în decurs de câteva zeci de ani.Asemanator este cazul Timisoarei,Aradului Clujului...et

Manix (21 comentarii)  •  25 august 2016, 20:14

Am postat din gresala mesajul precedent prea repede fara sa fie terminat. Poate este mai bine. Un "cleste" de la varza Gazeta Sporturilor,dezbina neamul nostru cu articole din care-si duce existenta.O câstga? Are probabil din umbra si emisiuni la Antena 3. Am terminat aici cu mesajele mele.No,o sara buna va doresc la tati.

Flaviu (69 comentarii)  •  25 august 2016, 20:22

Andrei, toată stima mea pt actul politic din 1916( de a intra in război de partea Antantei), toată recunostinta celor care s-au jertfit in primul război mondial pt a realiza Marea Unire, dar fondul afirmatiei mele era altul.. Dpdv teritorial România e un stat unitar, din toate celelalte puncte de vedere Ardealul e o alta tara. Asta e părerea mea.. Iar gazonul de pe Cluj Arena va fii bun la ora jocului cu Muntenegru si fara inflamarea asta a presei in general si fara micile rautati ale domnului Geambasu in particular..

Flaviu (69 comentarii)  •  25 august 2016, 20:44

Privit din alt unghi e clar ca astfel de articole provoacă trafic pe site. Asta înseamnă ca d-l Geambasu si-a atins unul dintre scopuri ( ca sa nu spun ca rade de noi si de polemica noastră). Adică as spune ca dat o pasa cu exteriorul.

Anonim (210 comentarii)  •  25 august 2016, 20:56

@ Jean-Paul si alti clujeni Cu greu pot sa-mi stapanesc furia si mirarea atunci cand aud ca boc ar fi harnic si corect! N-am nimic cu inaltimea lui, insa cu obedienta si prostia care-l caracterizeaza, da! Se zice ca ardelenii sunt cumpatati, insa primarul de Cluj turuie cu o frecventa mai mare decat un bucurestean, insa fara sa spuna ceva! In al doilea rand, stadionul are doua hibe: gazonul (prost in toti anii de la inaugurare, cum se remarca in articol) si pista (aproape nefolosita, dupa ce la Pitesti s-a inaugurat o pista omologata). Daca stadionul are gazonul prost si va faceti de ras, de ce contraatacati referindu-va la Arena Nationala si la faptul ca sunteti satuli de evenimente? Qui s'excuse s'accuse! In fine, de ce arata jalnic gazonul de pe arena clujeana? Pentru ca au avut loc concerte cu succes "de casa", insa destinate unui public adolescentin, cu gusturi acceptabile doar daca tinem cont de varsta medie a acestuia! O valoare artistica mai mare au pana si concertele sau festivalurile folcorice! Daca-l laudati si aparati atat pe boc (care v-a facut multe, inclusiv o bucata de autostrada), nu prea mai aveti coloana vertebrala! A.

Comentează