Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

De ce Gnohere?

"Bizonul" a fost în club în seara morţii lui Ekeng. Dinamoviştii au tratat cu discreţie întâmplarea, deşi vorbim despre un gest revoltător

Permalink to De ce Gnohere?
miercuri, 25 mai 2016, 11:21

Un caz de viaţă şi de moarte. Sensul consacrat al expresiei este cel figurat. Dar acum îl folosim pe cel propriu. Harlem Gnohere s-a dus în club în seara de vineri, 6 mai. Acesta este un fapt de viaţă. Nimic deosebit la prima vedere. Oamenii se mai duc şi în cluburi la sfârşit de săptămână. Şi în cursul săptămânii. D-aia există cluburile, să meargă oamenii în ele. Să socializeze (mă rog!), să asculte muzică (mă rog!), să bea ceva (nu mă rog). În aceeaşi seară de 6 mai, cu câteva ore mai devreme, Patrick Ekeng murise pe teren, după un atac de cord. Acesta este un fapt de moarte, o tragedie. Nu un incident, cum spun mai nou cititorii de prompter la ştirile TV, eventual şi cu un zâmbet stupid în colţul gurii.

Cinism, poate şi prostie
Un caz de viaţă şi de moarte. Patrick Ekeng era colegul de echipă al lui Harlem Gnohere. De aici începe problema escapadei mondene a lui Gnohere. Nu ştim dacă Patrick şi Harlem erau şi prieteni, putem presupune că nu. Nu mergi în club atunci când tocmai ţi-a murit prietenul. Şi ţi-a murit în circumstanţe dramatice. Dar mergi în club dacă respectivul îţi era doar coechipier? Cu ce avem de-a face noi aici? Cu cinism sau cu prostie? Cu indiferenţă? Sau vorbim despre o stare de şoc prelungită într-un gest absurd?

Pe teren, impecabil
Gestul lui Gnohere a contrariat. Colegii, fostul antrenor şi conducătorii s-au declarat mâhniţi în public şi revoltaţi în particular. Nedelcearu, unul dintre jucătorii confirmaţi şi sub comanda lui Andone, aminteşte cu jumătate de gură despre o posibilă lipsă de respect. Faptul este că din punct de vedere sportiv lui Gnohere nu i se poate reproşa nimic. În finala Cupei României, succesivă tragediei de la meciul cu Viitorul, Gnohere a înscris din penalty în timpul regulamentar. Apoi a transformat una dintre loviturile de departajare. A luptat pe teren ca un leu paraleu, ce-i drept cam supraponderal. Dincolo de tristeţea provocată de dispariţia dramatică a lui Ekeng, Dinamo a arătat pe teren o dăruire care nu amintea nimic despre un scandal intern.

Între alb şi negru
Aţi observat că în toată această perioadă lumea s-a abţinut de la remarce rasiste. La adresa lui Ekeng sau la aceea a lui Gnohere. Înainte de a fi fost camerunez, Patrick Ekeng era un om care murise pe terenul de fotbal. În faţa morţii, au dispărut glumele proaste şi scandările oripilante. Dar rasismul există, nu a dispărut doar pentru că o perioadă oamenii şi-au mai pus lacăt la gură. Posibilă temă de cercetare. Ce s-ar fi întâmplat dacă Gnohere nu era un francez cu origini ivoriene, ci un „alb”? Aţi observat că putem scrie fără grijă „alb”, dar nu prea mai e voie să scrii/zici „negru”. OK, nu-i motiv de depresie, important ar fi să nu pierdem şi alte culori asociate diferitelor rase. Galben, roşu. Verde dacă vin extratereştrii! Deci, ce s-ar fi întâmplat dacă Harlem Gnohere era un „alb”? Dacă în locul lui ar fi fost un Steliano sau un Lazăr, să zicem. Nu cumva Dinamo s-ar fi dezis de el, iar scandalul şi indignarea erau în floare şi ar fi fost interpretate tot în notă rasistă, dar întoarsă pe dos? Ceva de genul „normal că nesimţitul ăla de alb beţiv şi fără suflet s-a dus să se distreze dacă mortul era un «negru»”. E o întrebare. E un gând. Nici alb, nici negru.

În toate declaraţiile dinainte şi de după meciuri, Harlem Gnohere mi s-a părut un om cât se poate de civilizat şi de inteligent. Va purta însă de acum încolo pecetea acestui gest de neînţeles, dincolo de „alb” şi „negru”. Rămâne sau nu la Dinamo, Bizonul este dator cu o explicaţie. Poate o părere de rău, fie ea şi tardivă. E dator suporterilor, coechipierilor. Oamenilor din România care l-au tratat ca pe unul de-al lor, fără să ceară o diplomă pentru asta.

Comentarii (56)Adaugă comentariu

ovidiu_3003 (644 comentarii)  •  25 mai 2016, 11:46

...foarte interesant articol ...pshiologic..

gerula (1 comentarii)  •  25 mai 2016, 11:50

Poate omul era in stare de soc, poate asta era mecanismul lui de autoprotejare. Nu cred ca trebuie judecat. Asta a fost.

cpt.ahab (36 comentarii)  •  25 mai 2016, 11:56

Gnohere e dac la origini. Ca atare, s-a pus pe ras... Fiind dac, sa nu i se mai spuna "bizon", ci "zimbru".

ovidiu_3003 (644 comentarii)  •  25 mai 2016, 12:02

Cei mai avizati sa si dea cu parerea despre acest articol sunt fie plictisiti,fie precauti,fie prea snobi,fie nu le pasa ...

Vlad (44 comentarii)  •  25 mai 2016, 12:15

Asta cu clubul e discutabila... a iesit in oras si s-a vazut cu un prieten/mai multi? Iesirea a fost intr-un loc public. S-a rupt in figuri pe boxa, sau a stat la o masa, cu o bere in fata si a discutat cu prietenul in cauza? Daca pur si simplu a iesit undeva, a stat la o masa, a baut regulamentar o bere (suc, apa, o tarie, ce vreti voi), a achitat si a plecat, chiar nu vad nici o problema. Nici macar lipsa de respect... Un mod de refulare. Cine zice ca trebuie sa stai in casa? Fiecare trateaza moartea cum crede- atata timp cat e vorba de respect. Daca a iesit in club la agatat, rupt in figuri, dansat pana in zori...putem vorbi de lipsa de respect!

Alexutu1 (2 comentarii)  •  25 mai 2016, 12:17

Bravo, bun articolul!

kala (8 comentarii)  •  25 mai 2016, 12:24

superficialitate. lipsa empatiei. trebuie sa ne adaptam. s-a nascut o noua generatie de tineri, egoisti, superficiali, care raporteaza totul la ei. love yourself. dezinteresati total de ce se intampla dincolo de universul lor, univers al skinny jeans, tricouri mulate, freze comune ,spirit de turma. elitele se bucura. vor putea conduce lumea cum vor, a fost fabricat un nou gen de om. cel caruia NU-I PASA DE NIMIC DINCOLO DE EL..

kala (8 comentarii)  •  25 mai 2016, 12:24

superficialitate. lipsa empatiei. trebuie sa ne adaptam. s-a nascut o noua generatie de tineri, egoisti, superficiali, care raporteaza totul la ei. love yourself. dezinteresati total de ce se intampla dincolo de universul lor, univers al skinny jeans, tricouri stramte, freze comune ,spirit de tu.rma. elitele se bucura. vor putea conduce lumea cum vor, a fost fabricat un nou gen de om. cel caruia NU-I PASA DE NIMIC DINCOLO DE EL..

petre dacef (1 comentarii)  •  25 mai 2016, 12:27

am lucrat la o firma de papetarie. intr-o toamna am montat calorifere. intr-o noapte au inceput probele la caldura. firma se afla la blocul unui parter. unul din calorifere a cedat. cand am venit dimineata la serviciu am gasit un lac de apa fierbinte si abur cat cuprinde. toate calculatoarele distruse plus cam 50% din marfa. a venit patronul. "recuperati ce puteti iar diseara va ashtept la mine acasa". ne-am gandit la ce e mai rau: sanctiuni ! surpriza: boss avea mancare, bautura( era deja " obosit" ). veselie ! contrariat, am intrebat-o pe sotzia shefului ce se intampla. mi-a spus ca asta e firea lui. cand are un necaz mare se imbata, petrece iar a doua zi se gandeshte cum rezolva problema. si intotdeauna o rezolva! asa s-a intamplat si de data asta. oameni si oameni ! poate si Gnohere...

gheorghe (1 comentarii)  •  25 mai 2016, 12:35

Geambasule, atata timp cat toti cei in masura au demonstrat inclusiv stiintific ca Ekeng nu a murit pe teren si tu esti dator cu o explicatie: de ce insisti, in nota ziarului, cu manipularea si dezinformarea cititorilor? Daca specialistii au dat verdictul, Ekeng inca mai traia la iesirea de pe teren, tu chiar nu te poti abtine in a dezinforma la nesfarsit oameniil?

Șerban (66 comentarii)  •  25 mai 2016, 12:36

De ce?! Păi, să zicem că a sărbătorit faptul că el a scăpat cu viață, cu numai câteva zile înainte! Și el a rămas lat, chiar și după ce s-a dat cartonaș galben, dar s- ridicat, fără a fi trimis pe tușă pentru îngrijiri, imediat ce Bourceanu a primit cartonașul roșu! Adică echipa a aplicat tactica Drogba, la meciul când a fost furată Barcelona de englezii antrenați de un italian!!! Tactica dinamoviștilor a fost atât de clară, tot anul, că la meciul cu ghinion pentru Ekeng, la solicitările de oprire a meciului, arbitrul, de profesie medic, a răspuns: „mă iei la mișto?!” Eu zic că primul căre să răspundă la această întrebare ar fi cu totul alt personaj din clubul Dinamo.

Cristi (1 comentarii)  •  25 mai 2016, 12:36

Cred ca iar incercam sa facem un scandal din practic nimic. Poate era un eveniment programat, onomastica, poate este treaba lui personala. Pe mine ca dinamovist nu ma deranjeaza, Gnoghere e plătit sa joace pe teren si asta face foarte bine.

Rusu Gheorghe (2 comentarii)  •  25 mai 2016, 13:21

Este foarte la subiect acest moment petrecut în clipe tragice. Eu sunt român și sunt de acord cu tine dar e bine sa știi ca străinii sunt altfel. Nu din lipsa de respect fata de eveniment ci pentru că ei au o alta viziune de viata. Tocmai pentru acest lucru multi au rămas surprinși, plăcut dacă se poate spune, de modul cum ne-am mobilizat noi și am tratat acest nefericit eveniment. Nu cred că Gnohere trebuie să-și ceară scuze pentru acest lucru. El își trăiește viata cum dorește el și nu cum vrem sau am vrea noi să și-o trăiască. Felicitări la toți cei care au fost alături de Patrik la ultima întâlnire cu acest fost jucător de fotbal.. Impresionant ceea ce a făcut galeria lui Dinamo. Va mulțumesc și va respect pentru așa coregrafie.

cristi (89 comentarii)  •  25 mai 2016, 13:27

Un articol de PR ? I se pregateste debarcarea ?

dan t (31 comentarii)  •  25 mai 2016, 13:35

interesant....o asemenea recenzie era necesara cred ca si in cazul altor forbalisti ....care plecau in club....iar clubul la care jucau a pus repede batista pe tambal,voi ati tacut....nu ati mai zis nimic..! o sa mi spuneti ca ....,da dar ekeng murise.....da...e adevarat....dar vorbeam strict de iesitul in club al unui jucator de fotbal si nu intelegg de ce la noi sunt vanati intr un asa hal jucatorii de fotbal! da domle,ies in club si ce? ! daca merg la biserica vor juca magnific?

Veronel (2 comentarii)  •  25 mai 2016, 13:39

Cristi, cauta subiecte cu adevarat serioase si numai baga batul prin gard.Te descalifici!

Veronel (2 comentarii)  •  25 mai 2016, 13:40

evident ...nu mai baga

JE (18 comentarii)  •  25 mai 2016, 14:01

ca sa vedeti ce fel de oameni sunt...pai nu ziceau ei ca vai c anu pot sa ma ijoace cupa, cand colo la cateva ore dupa tragedie erau in club. sunt satul de astfel de falsi

Andrei Cristian (20 comentarii)  •  25 mai 2016, 14:05

Fiecare isi alunga demonii cum poate. Unul se duce la biserica, altul se duce in club. Nu vad problema CELORLALTI in ce face X sau Y. Si abia astept sa vina epoca in care lumea o sa "ambaleze" mersul la biserica drept un viciu de cea mai joasa speta, cum este perceput mersul in club acum.

Radu (2 comentarii)  •  25 mai 2016, 14:08

m-am oprit la jumatatea articolului. slab...ca si jurnalistul.

Bernard (3 comentarii)  •  25 mai 2016, 14:08

Domnule ***, in Ardeal moartea se sărbătorește prin a petrece, la fel cum a făcut răposatul în timpul vieții... oare om fi ,,negrii,,?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  25 mai 2016, 14:38

Domnule Bernard-u, nu sunteti „negri” (atenţie, nu se scrie cu doi de „i” în cazul ăsta!), sunteţi ardeleni

Tom (70 comentarii)  •  25 mai 2016, 14:32

La români, de multe ori pomana/parastasul de după o înmormântare, se transformă în chiolhan. Ce atâta tevatură că s-a dus Bizonul în club? Poate a fost doar o refulare, așa cum au mai spus și alții, mai sus. Un subiect, domnule Geambașu, doar să fie făcut! Sau pentru trafic, nărozii fiind noi, pentru că intervenim.

calinescu (12 comentarii)  •  25 mai 2016, 14:41

MAI CRISTI , EU TE STIAM DE-AL NOSTRU ...!!!! DACA PLEACA GNOHERE CU CINE MAI RAMANE DINAMO IN AVANPOSTURI....???? EU CRED CA CAMPANIA INITIATA DE VOI E UNA JOSNICA MENITA SA SAPE MEREU , MEREU LA TEMELIA CLUBULUI DINAMO ....!!! GNOHERE E UN OM MATUR, UN PROFESIONIST, SI A FACUT CE STIA EL CA SA TREACA MAI USOR PESTE ACEST EVENIMENT TRAGIC ....!!! SA GASESTI DIN ASTA UN REPETABIL SUBIECT DE PRESA MI SE PARE O JOSNICIE ...!!!

sorin444 (84 comentarii)  •  25 mai 2016, 14:42

Interesante si decente comentariile aici, si cele pro-opinia autorului, si cele contra. Eu ma aliniez celor contra. Tin la colegii mei de serviciu, ii vad zilnic, adica probabil mai des decat il vedea Gnohere pe Ekeng - dar daca s-ar prapadi unul dintre ei n-as sta sa jelesc in casa. Sigur ca incercam o tristete cand dispare cineva din anturajul nostru, dar suferim cu adevarat cand pierdem prieteni sau rude, nu colegi de serviciu. Deci si eu zic ca e multa indignare pretioasa si degeaba, in articolul asta.

alex1912 (6 comentarii)  •  25 mai 2016, 14:51

Ce credibilitate are cancan.ro? de unde stim cand au fost filmate acele imagini? de ce nu gasim in niciun alt site aceasta stire? eu nu pot sa cred ca era la 24 de ore dupa decesul colegului sau

Emilian (91 comentarii)  •  25 mai 2016, 15:26

Hm, Cristi oare ai chiar toate datele problemei? Inainte de a-l judeca pe Gnohere ai discutat cu el? De ce a fost acolo, cat a stat, cu cine a discutat, ce a facut? E usor de pus eticheta "a fost la club", dar poate ca sunt lucruri pe care nu le stii. Zic poate.

ovidiu_3003 (644 comentarii)  •  25 mai 2016, 15:35

De ce Gnohere ?...De 23 august !!!...mi se par mult mai ravoltatoare gesturile guvernantilor nostri ...care petrec... in timp ce 70 la suta din populatie traieste in saracie ...sau sub pragul de saracie ...

Andrei (5 comentarii)  •  25 mai 2016, 15:36

Lupul moralist mioriticocentrist loveste din nou..A devenit Geambasu specialist in traditii africane legate de moarte..la fel de tare e si in psihanaliza, de altfel...ca sa nu mai zic ca la judecat pe altii e neintrecut...cu scrisul nu prea le are dar nimeni nu e perfect (si oricand are ocazia sa lectureze un TRU...un Paraschivescu..).

Dan (13 comentarii)  •  25 mai 2016, 15:37

Nu datorează nici o explicație nimănui. Folosesc clișeul cu "doar în România", dar așa e - doar în România trebuie să da explicații pentru ce simți. Contează aparențele, e ipocrizia cât Catedrala Mântuirii. Și eu am fost în club în ziua în care a murit tatăl meu. Nu m-am urcat pe boxe, nu mi-am băut mințile - am făcut-o, pur și simplu, ca să n-o iau razna. Dacă a suferit Gnohere că i-a murit colegul sau nu, e fix problema lui, nu a noastră. Încetați cu arseniebocismele astea, că sunteți ziar de sport, nu de vindecat conștiințe.

Obiectiv (17 comentarii)  •  25 mai 2016, 15:39

Daca titlul semnifica o intrebare adresata fostbalistului, in scopul justificarii gestului (astfel cum rezulta din context), atunci cred ca ar trebui utilizata virgula: "De ce, Gnohere?" In rest, articolul este in regula, cu exceptia partii in care tratezi subiectul rasismului per a comparatio (intre alb si negru), care nu-si gaseste defel noima şi relevanta in context.

john70 (28 comentarii)  •  25 mai 2016, 15:40

Eu cred ca clubul Dinamo nu s-a dezis de el de frica sa nu fie acuzati ca sunt rasisti.

Bernard (3 comentarii)  •  25 mai 2016, 15:43

Negri, când e plural simplu, ca negre.

Alexandru (1 comentarii)  •  25 mai 2016, 15:53

pe mine ma intereseaza sa joace bine GNOHERRE pe teren si sa dea goluri cu cat mai multa frecventa, --asa o fi gandit el sa treaca peste socul produs--desigur ca la noi la romani , consideram ceva in neregula--dar si colegii si presa sa-l lase pe atacant sa-si faca treaba pe mai departe minim 6 luni--sa dea goluri--atat !!!!

Marius (1 comentarii)  •  25 mai 2016, 16:08

Un articol care nu isi are rostul. Nu ai vrut decat sa scoti un scandal la suprafata.

Andrei (1 comentarii)  •  25 mai 2016, 16:26

Siegemund, rautate, iar ai comis-o.

Venom (36 comentarii)  •  25 mai 2016, 16:47

Gnohere ar fi trebuit să pupe moaște, măcar de Magdalene (dacă tot s-a dus în club). Ca oricărui român suferind la trup sau suflet (căruia îi pasă de ce spune societatea, nu-i așa), vindecarea îi este un act social, cu participarea publică a comunității. Toate babele au ochii pe convalescența rătăciților, deasupra patului de boală sunt mii de ochi atenți la obiceiurile de a fi un bun român. Dacă un bolnav nu reacționează conform reflexelor condiționate, atunci e doar vina lui pentru că pietre, pentru că bolovani. Pentru că alte sinonime.

A.M. (5 comentarii)  •  25 mai 2016, 17:37

Textul ăsta e o exemplificare perfectă pentru vorba aia cu făcutul de bici din rahat. Și-n plus se fabulează grandios încercând să se-mpingă ideea că Gnohere n-a fost trimis la colț imediat doar pentru c-ar avea o altă culoare a pielii decât strigătorii de injurii rasiale. În mintea autorului nu pare să se strecoare și posibilitatea că „Bizonul” a fost selectat în meciurile ulterioare evenimentului pentru simplul motiv că era opțiunea potrivită din punct de vedere profesional. Nu, dom'le, sigur Gnohere ăsta marchează pen' că se feresc adversarii din fața lui, de frică să nu fie acuzați de rasism. Asta era! Bine că știm acuma.

alex (6 comentarii)  •  25 mai 2016, 17:55

Nu cred ca asta este un subiect pe care sa scrii un articol, dar asta e decizia celui care scrie... Ai incercat sa afli de ce sa dus acolo si sa ii ceri o opinie vis a vis de acesta actiune a lui? atat am sa intreb.

Steaua1986forever (3 comentarii)  •  25 mai 2016, 17:57

A.M, am citit textul de mai sus de mai multe ori, nu am gasit nici un cuvintel in care domnul Geambasu sa spuna ca omul nu e bun fotbalist. Aici articolul are cu totul alta idee. Daca nu faci diferenta, te anunt ca l-ai citit degeaba. Sigur, nu sunt de acord in intregime cu ce spune autorul articolului, dar e libertate de opinie. In rest, ma lasa rece ce culoare are la piele, ce a facut in momentul tragediei sau dupa, etc....insa nu pot sa nu remarc faptul ca nu a fost o idee stralucita sa mergi la cateva ore dupa tragedie in club.

ZONA MAGHERU (96 comentarii)  •  25 mai 2016, 18:12

Nu sunt psiholog dar un lucru stiu sigur . Suntem culturi diferite . Probabil vroia sie insusi sa isi demonstreze ca este puternic si poate trece peste acea tragedie cit mai repede . Si tot probabil simtea nevoia sa consume alcool . Oricum mai degraba imi imaginez un camerunez luptindu-se cu un leu in parcul kruger decit un roman .

ZONA MAGHERU (96 comentarii)  •  25 mai 2016, 18:30

Apropo a doua repriza din finala Cupei am urmarit-o pe un site care a transmis meciul si chiar m-a emotionat sa vad comentariile de acolo . Se dialoga in engleza . Cred ca printre ei erau mai multi africani care vroiau sa vada galeria lui dinamo si omagiul pe care acestia l-au adus "leului rapus pe campul de lupta " !

bigbear (14 comentarii)  •  25 mai 2016, 18:43

Poate este modul omului face fata stresului. Treaba lui este sa joace fotbal, nu sa fie un exemplu civic.

Radu (1 comentarii)  •  25 mai 2016, 18:45

La fel se sarbatoreste/nu se jeleste intr-o buna parte din Africa, Geambasule...:) (i.e. Republica Sud-Africana). Putina informare in privinta diverselor cutume (unele pre-crestine ramase si azi in uz, chiar si la populatii africane crestinate) - inainte de a scrie un articol de genul asta- nu ar strica, ar fi chiar binevenita.:))

jiji (16 comentarii)  •  25 mai 2016, 20:06

Aceasta *** a fotbalului romanesc,e un mercenar mediocru si atat.Daca un asemenea fotbalist il laudam,fotbalul romanesc e in groapa.Din pacate suntem in Europa doar geografic

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Catalin (1 comentarii)  •  25 mai 2016, 20:18

O mizerie de articol. Ar trebui sa te lasi de scris si sa te faci bocitoare. Esti fals precum babele ce urla peste cadavre straine pentru a sublinia in ochii comunitatii drama celor apropiati. In mintea ta, hranita cu pamflete din ziare mediocre, fara batic in cap, barba, mimata piosenie si haine negre suferinta nu exista. Iti doresc o biserica in fata blocului ca sa te simti mai bun ca noi ceilalti.

hehe (1 comentarii)  •  25 mai 2016, 20:41

atatea comentarii pentru un articol scris ca sa fie scris. esti penibil geambasule. si cu acest articol, si cu ala in care te luai de rednic. atata poti.

ADRIAN P. (6 comentarii)  •  25 mai 2016, 20:54

DOMNULE GEAMBASU, EU CRED MAI INTII CA ATUNCI CIND DORITI SA SCRIETI UN ARTICOL TREBUIE SA FACETI UN REFERENDUM SI SA INTREBATI DACA ACEL ARTICOL TREBUIE SCRIS, APOI TREBUIE SA MAI AFLATI CUM SA PUNETI PROBLEMA, DE CARE PARTE A LUCRURILOR SA VA SITUATI. NU VA APUCATI SI SCRIETI ASA PUR SI SIMPLU. EU CONSIDER CA ARTICOLUL NU DA IN CAP NIMANUI SI DOAR PUNE IN DISCUTIE O SITUATIE NELAMURITA. SI EU AM DUBII DACA GNOERE E VINOVAT SAU NU. E DISCUTABIL. REACTIILE UNUI OM POT FI DIFERITE IN DIFERITE SITUATII. NU SUNT DE ACORD SA FITI JIGNIT DVS IN COMENTARIILE CARE SE FAC PENTRU CA SUNTETI UN JURNALIST FOARTE BUN, OBIECTIV SI DE MULT BUN SIMT.

gore (4 comentarii)  •  25 mai 2016, 21:40

Penibil articol!Daca dansa pe mese era impanzit site-ul cu fotografii,deci a fost sa-si inece amarul...Respect Gnohere!

un oltean (130 comentarii)  •  25 mai 2016, 23:06

Stiu ca o sa para cinic ce am de spus...si multi "ganditori" ai internetului imi vor sari in cap...mai ales cei alb-rosii...dar mie nu mi se pare o tragedie nationala ca a murit un fotbalist...nici Ekeng, nici Hildan, nici Vrabioru, Neamtu..etc...nu stiu cati din suporterii lui Dinamo ii fac parastas acasa sau ii dau de pomana pentru mantuirea sufletului...e doar o chestie de imagine..."da bine" sa afisezi pe garduri ca esti in suferinta, iar presa accentueaza chestia asta pana la maxim profit...Sigur ca e tragic sa moara un om tanar....e ok sa-i cinsesti amintirea, dar tragedie nationala...fratilor...suntem noi...romanii...noi cei din spitalele unde mori daca nu dai spaga...noi, copiii fara parinti, abandonati si aruncati prin orfelinate fara un minim de trai decent...noi, batranii cu 2-300 de lei pensie dupa o viata de munca...noi, romanii de rand care abia ne hranim copiii si ne uitam cu jind la hotii care traiesc bine...dar totusi ii acceptam...ii votam...in unele cazuri ne si batem pentru ei...N-am vazut pe gardurile vreunui stadion de fotbal...Salvati copiii...Batranii...sau hai sa ne salvam pe noi...asta e o tragedie...Pana nu vom realiza...si nu ne vom pune intrebarea...unde suntem dupa 26 de ani??...vom continua sa vorbim luni in sir despre un accident al nu stiu carei celebritati...iar de noi vom uita in continuare...iar pe cei din vest ii vom privi la fel, cu jind...si intrebarea eterna...oare ei cum reusesc?...iar ca sa revin la subiect...pana si saracul baiat a murit din nepasarea noastra, a celorlalti...i-am aratat noi ce inseamna sa faci lucrurile....romaneste...

Cosmin (1 comentarii)  •  25 mai 2016, 23:10

Baiatul asta s`a comportat execrabil.... Moral, profesional, NU. I`a murit colegul, poate prietenul....apoi s`a dus in club si a baut si s`a distrat pana dimineata cand au cantat cocosii..... apoi s-a prezentatat la antrenament ...s-au poate nu ... ca nu a fost ......dar dupa, in ultimul meci , de cupa, cred ca a fost cel mai bun dupa teren, si totusi, atatea discutii. Ne este dor de generatia anilor 70-80 cand dupa meci aproape toti se intalneau la un "sprit dupa meci ". care putea tine cel putin o zi, daca nu mai mult .... dar in ziua urmatorului meci erau toti apti si se daruiau pana la sacrificiu.... uitau ca erau de la steaua, dinamo, rapid sau arges. Distractia era disctractie, datoria era cu totul altceva. Oameni ar fi murit pe teren si in afara lui, caci rivalitatile se duceau in afara lui si atunci (cine pica primul sub masa), dar atunci nu exista CanCan. Se duce la exaxeperare... ca s-a dus x sau y, si ca a facut si a dres....dar atata timp cat jucatorul respectiv isi face treaba exemplar treaba pe teren, mucles. pt asta sunt platiti domnilor . Si sunt platiti cu sute de mii de euro anual. poate mai mult de cat are un presedinte de tara, a noastra tara. Dar asta e fotbalul pe care il avem si pe care il cumparam. De ce ne intrigam atat ca un fotbalist poate plange acum si in 2 ore poate dansa si apoi a doua zi poate juca fotbal la cea mai buna calitate (a sa). Pana la urma asta ne dorim toti, mai multi de Gnohere (imi cer scuze daca nu am scris corect ), profesionisti, pentru ca pana la urma asta inseamna profesionalism, si pentru ca acest gen de profesionalism era oferit de jucatori si in epoca noastra de aur la cluburi cand am reusit cele mai mari rezultate, cu toate ca nu erau aceeasi bani . P.S. Si daca voi fi cazut ca fiind partinitor, tin sa specific ca de aproape 10 ani de zile nu mai urmaresc nici un fel de meci de fotbal (campionat sau echipa nationala) imi este sila.... iar meciurile din campionatele straine imi este rusine sa le vad caci intotdeauna ar trebui sa le raportez celui intern..... Offff de ce ati imbatranit voi Dobrini , Georgesti, Raducani, Ozoni, Hagii, Lacatusi si multi multi altii...............

Comentează