Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

La bulivar, birjar? Nu, la TAS!

Dinamo declară că face recurs la TAS pentru a obţine dreptul de a participa în cupele europene. Să îl facă!

Permalink to La bulivar, birjar? Nu, la TAS!
marți, 26 aprilie 2016, 10:25

Dinamo va merge la TAS. Dinamo trebuie să meargă la TAS! Parafrazăm cu un zâmbet, după 30 de ani, încurajarea lui Coca Cosma Teoharie. Aşa suna comentariul radio-TV al finalei de la Sevilla (se putea aşa ceva în Epoca de Aur!), în timpul loviturilor de departajare. Lăcătuş va înscrie, Lăcătuş trebuie să înscrie! Contextul şi miza sunt diferite, dar se leagă cumva de o perspectivă europeană. Cu trei decenii în urmă, luptam pentru câştigarea unei cupe continentale. Bineînţeles, prin reprezentanţi. Steaua. Şi cei de la Dinamo, şi cei de la Craiova. Primii reuşeau să meargă până la capăt, dinamoviştii şi oltenii se opreau în semifinale. Duble manşe dramatice, cu Liverpool la apogeu şi o Benfică reinventată de Sven Goran Eriksson.

Căcăcioşi sau corecţi?
Poveşti care trebuie spuse periodic. Să ne amintim cine am fost, unde am fost. Să ştim de unde venim, unde ajunseserăm. Să ne amintim nu pentru a trăi din amintiri, ci pentru a încerca să clădim prezentul pe fundaţia istoriei. După ani de absenţă – ultima participare în sezonul 2012-2013 – Dinamo îşi doreşte să joace în cupele europene. Insolvenţa, declarată în mai 2014, a împiedicat-o să mai participe într-o competiţie organizată sub egida UEFA, deşi în 2014 se clasase pe locul 4 care ducea în Europa League. Acum câteva zile, Comisia de Licenţiere a respins apelul clubului din Ştefan cel Mare, care invoca dreptul de a participa în cupele europene. Drept pe care formaţia antrenată de Rednic şi l-a câştigat pe teren. Rednic are toate motivele să fie supărat. Rednic trebuie să fie supărat! Dar are şi dreptate Rednic când spune câ suntem nişte căcăcioşi? De fapt, nu noi, tot aşa, prin reprezentanţi. Cei de la FRF pe cazul în speţă.

Măria Sa, Regulamentul
Să vedem cu ajutorul unei scurte recapitulări dacă supărarea lui Rednic are temei. Recapitulăm cât să nu ne doară capul din cauza datelor. La începutul lui 2015, Dinamo şi-a depus dosarul de ieşire din insolvenţă, declarând că îndeplineşte toate condiţiile pentru această procedură. Problema este că hotărârea justiţiei, care consfinţea reglarea problemelor financiare, a venit de-abia în septembrie 2015. Au lucrat anevoios judecătorii? Au tergiversat sau au avut alte cauze mai urgente ori mai arzătoare decât cariera europeană a lui Rotariu şi compania? Greu de spus. Faptul este că regulamentul, atât cel intern, cât şi cel după care judecă UEFA, spune că Dinamo nu îndeplineşte condiţiile participării într-o competiţie continentală. Dinamo a sperat însă într-o derogare, invocând buna-credinţă şi aspectul moral-sportiv al speţei. Comisia de Licenţiere condusă de Viorel Duru a dat însă un verdict negativ.

Morala sfinţilor, dreptatea oamenilor
Dinamo chiar trebuie să meargă la Tribunalul de Arbitraj Sportiv de la Lausanne. Din mai multe motive. Acolo vom afla dacă inflexibilitatea Comisiei de Licenţiere nu a fost justificată doar de regulament, ci şi de dorinţa de a nu călca strâmb în faţa forurilor continentale. Că pe plan local, comisiile au dovedit o clemenţă demnă de nişte moravuri mai bune în fotbalul nostru. Prin posibila decizie favorabilă a TAS ne vom lămuri şi cât contează latura moral-sportivă a cazului. Apropo de morală. Printr-o procedură acceptată de lege, o datorie de 16 milioane de euro a clubului din Ştefan cel Mare s-a stins prin plata unei sume de un milion şi jumătate. Chiar este moral? Dar sportiv? Rednic nu are legătură însă cu felul în care s-a învârtit Ionuţ Negoiţă. Echipa şi suporterii, nici atât.

Dinamo trebuie să meargă la TAS, nu doar să declare că merge la TAS! Şi nu neapărat pentru că la TAS lucrează nişte sfinţi, dimpotrivă. Ne-am lămurit la apelurile câştigate mai an de CFR. Altfel, Dinamo trebuie să fie atentă şi ce îşi doreşte. Ultimele sezoane când a participat în cupele europene au fost un lung prilej de knattspyrnufelagisme şi elfsborgisme. Vă amintiţi?

Comentarii (30)Adaugă comentariu

ovidiu_3003 (644 comentarii)  •  26 aprilie 2016, 10:40

da ...just, dinamu trebuie sa mearga la TAS ...are sanse mari sa participe in Europa dupa parerea mea de expert ...

maruska (1 comentarii)  •  26 aprilie 2016, 10:41

Excelent!

sorin444 (84 comentarii)  •  26 aprilie 2016, 11:10

Nu sunt de acord cu rationamentul jurnalistului, si asta pentru ca sunt de acord cu Rednic: FRF trebuia sa decida, intr-un fel sau altul. TAS e o institutie privata, trei indivizi care judeca speta dupa regulamentele UEFA, ale FRF si legile Romaniei (afara de cazul cand partile se inteleg altfel). Dar speta in cauza e extrem de simpla: Dinamo a avut un termen, si nu l-a respectat. Problema e: termenul era derogabil, sau nu? Da nu, la revedere. Daca da, o amanare in instanta se incadreaza la motivele de prelungit termenul lui Dinamo, sau nu? Daca nu, la revedere. Daca da - atunci, sa-i lase sa joace. De ce trebuie sa le umplem buzunarele celor 87 de arbitri TAS ducandu-ne mereu acolo cu cazuri simple? De aia zic ca Rednic are dreptate.

dani (31 comentarii)  •  26 aprilie 2016, 11:24

UEFA ii menajeaza pe dinamu:vrea sa ii fereasca de o noua umilintza din partea pescarilor, cofetarilor, ***...Ca valoare nu este la nici o echipa din Mafiotul fotbal, condus la dezastru de ciuma rosie. Cine stie, poate peste 20-30 de ani vor avea si romanii, un fotbal curat.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Jean-Paul (174 comentarii)  •  26 aprilie 2016, 11:31

D-le Geambasu, Nu ne-ati lamurit daca sentinta din septembrie 2015 a fost favorabila sau a lasat loc de interpretari. Spun asta fiindca suntem in tara lui "las' ca merge si asa", o tara foarte frumoasa, ce pacat ca e locuita de oameni certati cu legea, cu bunul simt si cu fair play-ul. Cata vreme oficialii de la frf si lpf sufera groaznic de autoritate in fata cluburilor, cata vreme judecata lor e imbacsita de simpatii si antipatii personale si interese de gashca, pare a fi unica salvare sa apelezi la TAS. Asa cum in procesele penale, s-a ajuns ca ICCJ sa devina instanta care decide soarta acuzatilor, e normal ca petentii sa-si caute dreptatea la TAS. Nu stiu cat de rentabil e sa stai si sa astepti ziua judecatii la TAS(ma refer la taxele platite, onorariile avocatilor, plus alte cheltuieli cu diverse)dar macar stii o treaba: ai incercat tot ce s-a putut, indiferent care e solutia finala. In tara lui "las' ca merge si asa", exista insa conform lui Orwell, unele animale care sunt mai egale decat altele si dreptatea umbla cu capul spart, de aceea victimele isi cauta dreptate pe la TAS. P.S. Apropo, Glasgow Rangers a fost trimisa in liga a patra acum cativa ani. Care a fost diferenta dintre situatia financiara a echipei scotiene si a celor din liga lui iorgulescu care au intrat in insolventa?

adi_stelistul (454 comentarii)  •  26 aprilie 2016, 11:41

E posibil ca rationamentul comisiei de licentiere sa fi fost si legat de o eventuala contestatie pe care orice adversar al lui Dinamo in cupele europene ar putea s-o introduca la UEFA legat de dreptul de participare al dinamovistilor. Si atunci sa fi preferat sa se spele pe maini ("daca va lasa UEFA, treaba lor, competitia lor"). Dinamo spune ca la 31 mai ei erau de facto iesiti din insolventa dar statutul acesta nu a putut fi formalizat si de jure pentru ca a existat acea contestatie ANAF, neintemeiata, dupa cum a dovedit ulterior sentinta instantei de apel. Oricat de subtire ar putea sa para cuiva argumentul, el are logica lui si Dinamo chiar trebuie sa mearga la TAS. Oricine in locul lor ar face-o. Cum va judeca TAS e greu de spus. Daca as fi in locul lor, fara sa am toate datele in fata, as da drept de joc dinamovistilor in cupele europene. Rationamentul ar fi cam asa: cand se discuta chestiunile de fair-play financiar si problema datoriilor unei echipe la o anumita data (in functie de care se stabileste dreptul de participare in cupele europene), comisiile de licentiere nu tin cont de existenta sau non-existenta unei stari de insolventa formalizata de o instanta la acel moment - e suficient ca datoriile sa fie certe si exigibile; in oglinda, ar trebui sa fie suficient sa constatam lipsa datoriilor certe si exigibile chiar daca formal clubul se afla in insolventa pentru a ii da drept de joc. In cazul acesta eventuala datorie catre ANAF (reclamata de institutie) s-a dovedit inexistenta si oricum nu era certa si exigibila la momentul 31 mai. Ma rog, suna complicat, am spus cum vad eu lucrurile. Nu stiu cum le va vedea TAS. In ce priveste chestiunea morala a platii unei parti mici din datorie, despre care vorbiti... E o intreaga filozofie aici. In urma cu mai putin de doua sute de ani inca mai existau inchisori ale datornicilor. S-a demonstrat, cu asupra de masura, ca societatea nu castiga nimic daca se cramponeaza de obligatia returnarii datoriilor cuiva care nu are cum sa le returneze. E mult mai rentabil sa-i dai sansa unui restart care sa-l faca membru productiv al societatii, platitor de impozitor si contributor la produsul intern. Sigur, sunt niste reguli, s-a creat ideea ca se scapa de datorii smechereste, dar nu e chiar asa. Insolventa si falimentul au ca scop principal recuperarea creantelor creditorilor, nu salvarea debitorilor de datorii. In sfarsit, exista un exemplu care in zilele acestea e chiar celebru. Donald Trump, candidatul cu sanse la sefia SUA, a declarat 4 falimente in viata sa, ceea ce nu l-a impiedicat sa devina un om de afaceri de succes ulterior. Se intampla.

independentu (7 comentarii)  •  26 aprilie 2016, 11:54

daca faptul ca dinamo a fost eliminata de knattspyrnufelag e intradevar rusinos, nu stiu care e rusinea ca a fost eliminita de elfsborg sau nec nijmegem. asta doar asa, ca a intrat in folclor, in rest nu vad de ce locul 4 din olanda sau suedia ar fi sub locul 4 din romania.

yoyo (2 comentarii)  •  26 aprilie 2016, 12:00

in septembrie s-a judecat RECURSUL,NU? prima decizie FAVORABILA,a venit la timp,NU? GEAMBASULE? lamureste-ne tu imparate! dupa aceea s-a facut un RECURS care NU A MODIFICAT PRIMA DECIZIE(venita la timp)! daca e asa cum zic eu(ca asa am citit din ziare), atunci nene GEAMBASULE ai cam scris degeaba aceasta fitzuica. Cam miroase a frustrare.din 6 meciuri sa nu bateti nici macar 1 ??? PASTE FERICIT TUTUROR !

critasiros (51 comentarii)  •  26 aprilie 2016, 12:07

Să vedem ce se întâmplă la TAS, că de asta există instanța asta sportivă. FRF trebuia în tot cazul să susțină în cazul ăsta clubul românesc, iar interdicția să vină de la UEFA. Lupescu a spus că Dinamo ar putea primi acceptul de a juca în cupele europene. Lupescu a avut punctul ăsta de vedere după ce a discutat cu responsabilii în domeniu de la UEFA. Mai trist este ce se întâmplă cu domnul Geambașu, dinamovist sub acoperire. Ca să nu fie acuzat de dinamovism, domnul Geambașu îmbrățișează uneori idei radicale anti-dinamoviste. E mai radical decât radicalii. Ce e domne rău să spui că ești simpatizant dinamovist? Chirilă cum a recunoscut deschis simpatia față de Dinamo? Ce e o crimă să susți o echipă? Cum să fi ziarist sportiv și să nu ai simpatii față de nicio echipă? Dacă tot vroia să fie echidistant domnul Geambașu, trebuia să se abțină să comenteze ce se întâmplăî la clubul ăsta. Mai bine ceva de genul ”nu îmi dau cu părerea despre Dinamo, că sunt subiectiv”. PS. La loviturile de departajare de la Liberec Cristian Geambașu a făcut eforturi uriașe să se abțină, că era în direct. Ce te chinui domnule așa?

adi_stelistul (454 comentarii)  •  26 aprilie 2016, 12:09

@ yoyo Dacă ai afla ce echipa simpatizeaza Geambasu ți s-ar prabusi întregul sistem cognitiv bazat pe scheme reductioniste si certitudini primare așa ca mai bine nu-ți spun.

Andrei F (698 comentarii)  •  26 aprilie 2016, 12:22

Dinamo daca merge sau nu in Europa conteaza mai putin...A cistigat 15 mil.prin insolventa deci mai mult decit ar cistiga in Europa...CFR a scapat de datorii si mai mari.Asta-insolventa- este o afacere mai buna acum decit sa joci in Europa...

Nicolai Sandu (1 comentarii)  •  26 aprilie 2016, 12:52

Insolventa e o gaselnita total lipsita de fairplay. Totul ar fi limpede daca orice echipa care se declara in insolventa ar fi automat retrogradata in liga a 4-a. Sunt convins ca "moda" insolventelor s-ar sfarsi. Dar suntem in spatiul mioritic si nu cred ca se va schimba ceva prea curand... Din pacate.

Anonim (210 comentarii)  •  26 aprilie 2016, 13:12

Daca Dinamo era in regula cand a solicitat iesirea din insolventa, este foarte clar ca justitia (ca si dvs., n-am folosit majuscula, pentru ca aproape nicio decizie a institutiei respective din ultimii 26 ani n-ar reclama folosirea acesteia) a actionat discreditar, stiind la ce duce orice amanare de acest tip! Se verifica in practica cum institutii de toate felurile din aceasta tara au fost ... stat in stat, influentand destine (chiar daca pe termen scurt), rezultate sportive si modul cum ne petrecem timpul liber (pe Arena Nationala, functionala, sau pe Dinamo, un stadion dintr-o alta epoca)! A.

Anonim (210 comentarii)  •  26 aprilie 2016, 13:14

Am vrut sa scriu "discretionar", scuze pentru eroare! A.

Eu (71 comentarii)  •  26 aprilie 2016, 13:17

AndreiF@ ce a castigat Dinamo ma? Dinamo a fost furata de borcea si restul, de ce trebuie sa plateasca altii pt escrocheriile altora? Dinamo nu a castigat nimic de pe urma insolventei, doar a revenit la normal agatandu-se de ceva legal. Daca tot vreti sa aratati cat de corecti sunteti , vorbiti si despre cum s-au sters datoriile stelei, cum o echipa aparuta asa din senin, joaca direct in liga 1 etc, astea nu va preocupa nu?

17 Nentori Tirana (677 comentarii)  •  26 aprilie 2016, 13:35

Dupa legi si regulamente Dinamo nu are dreptul sa participe in competitiile UEFA. Macar atit va e clar ? ---------- Intre „Lacatus trebuie sa marcheze“ si „Dinamo trebuie sa merga la TAS“ e o diferenta asa de mare incit incep sa-mi fac griji. Probleme ? Lacatus avea acum 30 de ani in SPITUL sau toate sperantele unui popor sarac si subjugat de diversi profesori doctori academicieni gen „Eftinmie Gelu“, in timp ce „antrenorul“ si fratii Minune mincau la fel de bine ca in poza bine aleasa ! Cu voiosie inainte ! ----------- Azi bogatii care "va reprezinta" au fiecare datorii de peste 20 de milione la Stat. De fapt ei nu vor sa plateasca nimic, iar pentru asta legile pe care ei le-au dat permit - daca vrea un "oarecare Gicu"- diverse inginerii financiare, cel putin dupa nume. Caci ce intelege Copos si Fantomas al Clujului nu intelege nimeni, nici *** Maria Andries respectiv nici un „oarecare Gicu de la Bucuresti“- care i-a gasit cumva lui Fantomas 16 milioane datorii la Stat doar din impozitele neplatite NICIODATA pe salariile jucatorilor aromani adusi pentru spalare la CeFuRa odinioara ! ------------- Domnule CG, vreti adevarul ? Atunci sa va intrebati: cine i-a dar dreptul unuia cu datorii de 20 de milioane la Stat sa preia Dimamo cu 16 milioane datorii, cedind printre altele apartamente cu datorii si ceasuri introduse ilegal (nu oricine are are cultura pe tablouri a presedintelui vostru onorific, matusa Tamara). Cine ii permite lui Colpos sa vinda datorii de 20 milioane unui chelner si apoi sa le mai si scada din profituri ? Care „Gicu“ de la Cluj si care „oarecare Gicu de la Bucuresti“ i-a permis lui Fantomas de Cluj sa nu plateasca ani in sir nimic la Stat ? Care „oarecare Gicu de la Bucuresti“ le permite unor multimilionari „ca Copos“, Negoita, Fantomas, sasi declare insolvent doar un buzunaras mititel in care nu le-ar incapea nici ceasul, iar toate celelalte buzunare sa fie pline ochi ? ------------ De o „derogare“ s-au ocupat Negoita si Lupescu, dar in scris ei pot da doar familiei lor derogari la pacanele. Duru a cerut una de la UEFA si n-a primit-o. Cristul Geambasu ne cam lasa in ceta cu judecata judecatoarelor care au sters datorii de milioane bogatilor patriei lor scumpe. Au fost lente, n-a reusit maretul partid sa bage viteza in ele, ori le-a posedat pe toate domul Borcea, care se stie ca sufera nevinovat dupa gratii in timp ce Negoita vrea in Europa ? Oare vrea ? Cert este ca acum numai 2 ani n-a vrut, de parca s-a jenat. Ori vreti sa afirmati ca Negoita nu mai putea astepta cu santajele despre stergerea datoriilor inca citeva saptamini, pina la primele meciuri in calificarile europene ? ------------- PS „antrenorul“ are dreptate. E un „antrenor“ bun. Asa de bun incit n-am vrut sa-i patez numele azi si aici. "un oarecare Gicu de la Bucuresti" apare in ultimul interviu al lui Fantomas. Despre cine e vorba ? Intrebarea s-o trimiteti lui Fantomas, Cluj, nu Dubai. Adresa ori CFR nu sint necesare.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

vasglo (53 comentarii)  •  26 aprilie 2016, 13:51

@Cristi Gaembasu; @ adi_stelistul : Lucrurile sunt mult mai simple si au fost clarificate pe deplin in Comunicatul Comisiei de Licentiere a FRF, numai ca lumea nu-l citeste, ori daca-l citeste nu-l intelege. Iata ce spune Comunicatul: "Precizăm că un club aflat în insolvență nu respectă principiul continuității activității financiar-contabile, de la solicitarea intrării în procedura insolvenței și până la confirmarea planului de reorganizare. De asemenea, în perioada de insolvență datoriile clubului sunt înghețate iar, prin planul de reorganizare, acestea se pot diminua substanțial. Mai mult, clubul aflat în insolvență are parte (legal) de un tratament preferențial față de cluburile solvabile cu care concurează pentru ocuparea unui loc eligibil de participare la competițiile de club UEFA, în sezonul următor. Se încalcă astfel doua principii esențiale ale regulamentului de licențiere a cluburilor: principiul continuității activității financiar-contabile și principiul tratamentului egal al solicitanților de licență. Sesizând o posibilă încălcare a principiilor de mai sus, UEFA a introdus precizarea ca, și în situația în care un club nu mai primește protecție față de creditori la data luării deciziei privind licențierea, licența UEFA pentru sezonul următor trebuie refuzată. În acest fel se asigură că, cel puțin cu un sezon competițional înainte de a putea participa la competițiile europene, clubul, revenit la starea de solvabilitate, respectă principiile de bază ale regulamentului de licențiere" Cu alte cuvinte, chiar daca Dinamo a iesit din insolventa, adica "nu mai primește protecție față de creditori la data luării deciziei privind licențierea", tot nu-i trebuie acordata licenta pentru sezonul UEFA imediat urmator!... De ce? Comunicatul FRF ne explica pe larg!......

Anonim (210 comentarii)  •  26 aprilie 2016, 14:00

Cred ca am fost clar: daca justitia a amanat nejustificat o cauza dreapta (daca dosarul lui Dinamo era in regula) stiind consecintele unei amanari, n-are rost sa discutam daca legea insolventei este sau nu morala/justa! A.

Andy56 (1 comentarii)  •  26 aprilie 2016, 14:14

citat "Apropo de morală. Printr-o procedură acceptată de lege, o datorie de 16 milioane de euro a clubului din Ştefan cel Mare s-a stins prin plata unei sume de un milion şi jumătate. Chiar este moral? Dar sportiv? " Stimabile domn Geambasu, nu-i sportiv IN SCHIMB ESTE LEGAL! As fi zis ca-i imoral daca nu exista precedentul numit FC steaua 2003, atunci cand, DINTR-UN PIX stelist, s-a sters o datorie de ~ 30 milioade dolari la bugetul de stat! L-ati recunoscut pe domnul hrebe? CARE GEST E MAI MORAL LA URMA-URMEI? Dinamo e inca in cautari (si probabil ca fata de Europa inca n-are), IN SCHIMB E CEL MAI CURAT CLUB IN MOMENTUL DE FATA DIN LIGA I! Iar cand incepi cu tine si te schimbi in BINE, REZULTATELE APAR! Asadar, DINAMO are tot dreptul sa mearga in EUROPA! Atat cat o tin puterile in momentul de fata (si coeficientul) PS: aviz detractorilor de ocazie, dupa defuncta steaua, Dinamo are cea mai mare contributie all-time la coeficientul UEFA pt. Romania!

ZONA MAGHERU (96 comentarii)  •  26 aprilie 2016, 15:01

Nu putea sa lipseasca clownul de serviciu al gesepeului. nentori aka domnul axinte, aka valahul cu foiletoanele lui de parca cluburile mari din Vest ar fi inspamintate la auzul ca steaua ar putea lua din nou a cita oara campionatul Romaniei si deci trofeul continental ar piutea ajunge din nou in R.S.R !

adi_stelistul (454 comentarii)  •  26 aprilie 2016, 15:12

@ vasglo Daca e asa cum spune comunicatul inseamna ca apelul dinamovistilor la TAS va fi declarat ca neintemeiat si deci respins. Si cu asta se va incheia discutia. Eu am spus ce as face in locul de la TAS dar am precizat ca o fac fara a avea toate datele in fata. Daca exista ad-litteram prevederea de care vorbeste comunicatul, anume ca "și în situația în care un club nu mai primește protecție față de creditori la data luării deciziei privind licențierea, licența UEFA pentru sezonul următor trebuie refuzată" atunci lucrurile sunt clare. Dar asta inseamna practic ca si daca Dinamo n-ar mai fi fost in insolventa la 31 mai i-ar fi fost refuzata licenta pentru un an. Pentru ca asta inseamna sintagma "nu mai primeste protectie fata de creditori" - incetarea starii de insolventa. Ori tot ce stiu eu din presa (nu stiu de credibil e) este ca Dinamo trebuia sa fie iesita din insolventa la 31 mai si ca deoarece nu s-a formalizat acest lucru in instanta nu poate primi licenta. Comunicatul, care a aparut ieri, introduce un element nou, niciodata discutat in spatiul public pana acum. Asa ca astept decizia TAS. Si le tin pumnii dinamovistilor pentru ca imi doresc sa fim reprezentati de cele mai bune echipe pe care le avem, asa cum sunt ele (nu foarte grozave, da' asta e).

adi_stelistul (454 comentarii)  •  26 aprilie 2016, 15:15

Si oricum, acum imi dau seama, ca anul "sabatic" de care vorbeste comunicatul a fost actualul sezon al cupelor europene. Deci comunicatul e cam in raspar, de fapt, pentru ca data luarii deciziei privind licentierea a fost 31 mai 2015. Scuze ca revin, dar abia acum mi-am dat seama. In sfarsit, cum ziceam, sa vedem ce zice TAS.

cpt.ahab (36 comentarii)  •  26 aprilie 2016, 15:44

Pentru ca tot s-a facut pomenire de epoca in care echipele noastre contau in Europa, trebuie consemnat, din pacate, ca toata miza acestei participari se reduce la a ciupi niscaiva firimituri de pe la masa bogatilor si la a pune in galantar niste jucatori reconditionati sau imberbi! In rest, povesti. Nu-si face nimeni iluzii in privinta anvergurii european-fotbalistice a mama-Ligii!

Opriș. Vicentiu (1 comentarii)  •  26 aprilie 2016, 16:30

Bine .... Prostia este a mea , care credeam in sinea mea ca Geambașu este singurul ziarist echidistant ( dar exemplul cu Steaua si cupa vieții câștigate de aceasta m-a convins ... ) .totusi i-l întreb pe domnul Geambașu , când a intrat Dinamo in insolventa cu o luna înainte de tragerile la sorți pt UEFA ,si a intrat un nimeni in locul lor a fost bine , nu ? . Bine atunci sa facem iar loc unor echipe care se bat la retrogradare , sa joace in UEFA , si mai ales fcsb -ului , care a făcut atâtea " bune " in ultimul timp . Aminteați de Elfsborg si altele , totuși , acelea sunt echipe de fotbal , dar sa te elimine un jucător ( Moți - gol , doua penalty aparate ( jumătate din performanța eroului de la Sevilia ) ) este mult mai umilitor decât eliminarea provenita de la orice echipa slab cotată , chiar si una a ziaristilor steliști .....

Andrei F (698 comentarii)  •  26 aprilie 2016, 16:53

@Eu Nu te impacienta...Asta insamna insolvanta...Curatarea de datorii cu speranta ca la iesire din insolventa sa se plateasca totul normal...Sau tu crezi ca Dinamo si CFR a intrat in insolventa pentru a da bani mai multi?

Radu (9 comentarii)  •  26 aprilie 2016, 19:20

Daca Dinamo obține licența la TAS atunci Viorel Duru trebuie sa-si dea demisia. In fiecare an cluburile cheltuiesc bani la TAS ca sa întoarcă deciziile acestui incompetent. Si dacă tot vorbim de moralitate, atunci când Becali a băgat in faliment AFC Steaua și a scăpat de 12 milioane de dolari in datorii fără ca Steaua sa intre in insolventa sau sa plătească vreun leu creditorilor, a fost moral ?! Iar daca Dinamo nu va obtine licenta la TAS atunci vom vorbi doar despre ludogoretisme, rosenborgisme sau partizisme.

custov (17 comentarii)  •  26 aprilie 2016, 19:20

GEAMBASU ,ai dreptate in ceea ce spui dar DINAMO a intrat in insolventa de ziua clubului ,planul de reorganizare a fost acce4ptat ,platile au fost asa cum stabilea programul inca mai repede ,de aceea cred ca trebuie sa mearga la TAS . FECESEBISTI vreau sa mearga numai ei in cupe si sa iasa cu FRUNTEA SUS ca in fiecare an (CIUCA BATAILOR) si cu buzunarele pline ale imparatului lor cioban. uite ca sumi le-a facut-o IAR EI NU SUPORTA

aldo_m (55 comentarii)  •  26 aprilie 2016, 22:09

corect rationamentul dv dar am o intrebare de carcotas de ce sa joace fcsb in europa cand armata spunea ca fcsb nu e steaua si atunci de ce aceasta facatura fcsb inventia lui gigi de ce ar avea dreptul sa joace in europa ca nu e marea echipa a stelei ,daca dl mare corect duru e corect cu dinamo de ce in cazul fcsb NU ZICE NIMENI NIMIC ,marele antrenor ingamfat reghe a spus ca dinamo n-are dreptul sa joace in europa ,dar cine e aceasta fcsb pe care n-o stie nimeni in europa DACA TOT SANTEM CORECTI PANA LA CAPAT ATUNCI SA FIM SI IN CAZUL FCSB

Valentin (33 comentarii)  •  27 aprilie 2016, 0:48

Nu, nu, nu. Domnul Duru vrea scrisoare oficială de la UEFA ca să dea licența românească. Păi trebuie s-o înainteze un oficial FRF să primească scrisoarea, dacă nu o face atunci clubul ajunge la TAS. Din cauza problemelor TAS cu corupția, Domnul Duru nu a dat licența românească la care să fi așteptat răspunsul negativ de la UEFA. În rest, virgulele puse bine, nu-i bai.

ozwaopawekep (1 comentarii)  •  30 iunie 2016, 8:53

http://flagylantibioticmetronidazole.net/ - Flagyl For Bv Buy Cialis Online http://levitra-20mg-prices.com/

Comentează