Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Marc, noaptea bunului simţ

Accidentarea lui Marica a născut o declaraţie monstruoasă. Cum se numesc cei care fac aceste declaraţii?

Permalink to Marc, noaptea bunului simţ
marți, 8 martie 2016, 10:21

Nu există coincidenţe neutre. Coincidenţele pot fi doar fericite sau triste. Marica s-a accidentat grav la primul lui derby Dinamo-Steaua. Aceasta este o coincidenţă tristă. Primul derby al lui Marica dintr-o carieră începută  în 2001 în tricoul lui Dinamo, pe cînd avea doar 16 ani şi muşchii mai elastici. Acum are 30, genunchii îi poartă cicatricile operaţiilor  şi joacă pentru Steaua. Lui Andrei Marc de la Dinamo i se pare că accidentarea adversarului ar fi pedeapsă divină. Aşa ne-a lăsat să credem atunci când s-a uitat profetic spre cer, după ce a spus că nu îi pare rău pentru accidentarea lui Marica. Atunci când se cuplează cu prostia şi cu răutatea, sinceritatea nu valorează doi bani.

De la Leo la Andrei
Şi dacă Messi s-ar certa cu un jucător de Liga a 2-a, nu înseamnă că Messi ar avea neapărat dreptate. Nu întotdeauna dreptatea aparţine din oficiu celui celebru. Nu neapărat este de partea celui mai puternic, mai bogat, mai talentat, mai frumos, dragă Helmuth. Şi ştiu că mă înţelegi. Greşeala lui Marc nu a fost că se contrase verbal cu Marica şi că a răspuns ironiilor acestuia. Cât timp nu le ies enormităţi pe gură, oamenii au dreptul la păreri. Sănătatea mentală presupune să spui ce gândeşti. Dar Marc a intrat într-un ofsaid cât casa când a vrut să fie cinic, iar spusele lui au căpătat un aer clinic. Putea să tacă, şi-ar fi făcut un serviciu. Nu trebuia să mintă, să fie ipocrit, dar cavalereşte nu e frumos să te bucuri de rău altuia. Apropo. Întrebaţi-i pe dragii noştri fotbalişti ce semnificaţie are noţiunea de  cavalerism pentru ei. Şi ne vom minuna împreună.

Cavalerii obrăzniciei
Cavalerismul i-a lăsat loc tupeului, normal că trebuia pus ceva în loc. În acest punct îşi dau mâna „băieţii”. În materie de tupeu. Aici ating ei coeficienţi impresionanţi, greu de măsurat de sistemele autorizate. Andrei Marc, Steliano Filip, Alex Chipciu. Băieţi cu foarte mult tupeu, dezinhibaţi. Obraznici mai pe româneşte. Cu cât joacă mai prost, cu atât au gura mai mare. Cu cât execuţiile le sunt mai strâmbe şi mai dizgraţioase, cu atât enormităţile debitate curg în şuvoi. Nu întâmplător, au mentori calificaţi. Modele. Colegii cu state vechi în ale retoricii de crâşmă, vezi Tamaş. Conducătorii de club, antrenorii. Veninul de acolo pleacă. Din lojele populate de figuri dubioase, de pe băncile care respiră resentiment. Aţi priceput ieşirea lui Rednic la declaraţiile de după meci? Dar recitalul lui Reghecampf la matinalul de la Digi? În loc să-i preocupe bruma aceea de meserie pe care o buchisesc aproape de fiecare dată când intră pe teren, pe dânşii îi omoară grija de a afla care cu cine ţine. Greu să le explici că lumea se mai împarte şi în altceva decât în stelişti şi dinamovişti.

S-ar putea ca accidentarea lui Marica să fie capătul unui drum. Încercarea lui disperată de a reveni se loveşte de refuzul organismului. Ciprian nu are nevoie nici de bocitoare plătite, nici de duşmani de mucava, ca Andrei Marc. Nici de vrăjitoare sârboaice. Are nevoie de luciditate. De sinceritate, de puterea de a accepta evidenţa. Vi se pare că este înconjurat măcar de o parte din toate noţiunile astea atât de abstracte?

Comentarii (56)Adaugă comentariu

Sorin (2 comentarii)  •  8 martie 2016, 11:10

Vai, vai, ce sa ne facem.Stiti care e problema?Marc a fost intrebat daca ii pare rau, nu daca se bucura.Nu a spus nimic gresit, a recunoscut ca nu ii pare rau.Mai scutiti-ne voi astia de figurile voastre deontologice.E dreptul lui si sa se bucure, si sa ii para sau sa nu ii para rau.Poate sa si fie rau, cinic, etc.Atat timp cat nu el a provocat accidentarea, nu a gresit cu absolut nimic.Accidentarea este fix problema lui Marica si a Stelei, este un jucator profesionist si astea sunt riscurile meseriei lui.De ce ne obligati voi sa il compatimim, sa il regretam sau sa il protejam?

Cristi (3 comentarii)  •  8 martie 2016, 11:15

Presa este vinovata in mare parte de aceste "interventii" .Daca acesti anonimi ar fi lasati fara microfon in fata si nu ar fi bagati in seama,cu siguranta ca nu ati mai avea subiecte "fierbinti" pe primele pagini. Dar goana dupa "senzational" va impiedica de multe ori sa tratati cu indiferenta spusele unor anonimi. Mocirla in care se zbate sportul la noi ,este alimentata de presa de 2 bani.

cgx (43 comentarii)  •  8 martie 2016, 11:20

Problema este si presa mai Cristi mai :) Efectiv rebuturile astea de reporterite baga intrebari cu doar un raspuns de parca suntem in gluma cu Piersic aia cu : castravetele are 90% apa . Toate raspunsurile sunt induse de acesti reporteri ca sa isi faca ei emisiunile si se bazeaza pe marea masa de suporteri FCSB-isti , desi ei nu inteleg ca aceasta clona nu mai e recunoscuta pe zi ce trece si ei fac un deserviciu fotbalului . Fanii stelisti au constientizat ca steaua nu mai exista din 2004 , iar FCSB e doar fotbal club *** lui Becali , si nu ii mai reprezinta iar sustinerea presei pt aceasta clona fara viitor care trebuie retrogradata incepand cu sezonul urmator maxim ii scarbeste pe fostii sustinatori stelisti . Plus ca ii scarbeste aceasta sustinere a presei pe 50 de euro cum zicea traseista de Prodanca pe toti ceilalti suporteri al celorlalte echipe la un loc . In aceasta disperare lui Marc i-au fost bagate niste strambe pe care el fiind fundas nu le a driblat . Este logic ca toti Dinamovistii si au dorit de la inceput ca Marica pt ce mizerie pe bani negrii ( unde e DNA ul ? ) a facut cu salarii minime pe economice cu FCSB sa isi doreasca ca Marica sa se rupa si logic ca toti se bucura PT CORECTITUDINEA DIVINA care a rasplatit mizeria facuta de acest Marica , si nu pt accidentarea si durerile efective . Toti ne am bucurat cand sunt prinsi teroristii de la Paris sau de oriunde care fac mizerii si ne bucuram ca e o Corectitudine Divina , dar nu ne bucuram pt durerea lor ca nu suntem asa cinici . Marc a fost sincer si sinceritatea lui merita apreciata , iar ipocrizia vandutului pe 10 arginti numit Marica nu intereseaza pe nimeni , iar pedepsa accidentarii pe stadionul pe care l-ai tradat ca ultimul Iuda sa fie invatamant pt cei care care vor mai face mizerii de genul . Dinamo este cel mai mare club sportiv al Romaniei deci Dinamo e Romania , iar echipa de Fotbal a devenit echipa cea mai galonata din Liga 1 , asa ca mai mult repesct din partea presei pt asta . Si mai mult respect pt oamenii sinceri din Romania si mai putini pt parsivii ca Marica care se vand pt 10 arginti . Haii Romania

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Sandokan (6 comentarii)  •  8 martie 2016, 11:26

Ai inceput lista tupeistilor cu cei care trebuiau sa fie in partea de jos...sau o fi lista ultimei saptamani...dar tot nu e corecta. Reghe unde trebuia sa fie pe lista? Marica, Adi Popa (care vroia sa aiba inca 4 victorii cu Dinamo in palmares), Tamas, Meme, Gigi, fiul lui Argaseala unde trebuiau sa fie? Marc a spus un adevar, de ce sa fi mintit? Asta a simtit el, si intreg stadionul. A indicat divinitatea gandindu-se ca Marica a venit sa muste in locul si de la cei care l-au crescut si lansat in fotbalul mare. EuroPa Marica....

Sandokan (6 comentarii)  •  8 martie 2016, 11:33

Am uitat sa-l mentionez pe marele Ilie Nastase in lista tupeistilor. Nu tin minte sa fi scris ceva cand a declarat ca ii "este rusine ca este general in armata romana"... voi trebuia sa-i reamintiti ca umbla tantos, la wimbledon , in uniforma de general de care ii este atat de rusine...pe ilie nu l-ati tras de maneca...noua ne este rusine ca este general in armata romana, voua nu? Asta ca veni vorba de tupe si tupeisti.

Radu (9 comentarii)  •  8 martie 2016, 11:34

A spus cumva Marc ca se bucura de accidentarea lui Marica ? A fost vinovat Marc de accidentarea lui Marica ? NU!!! Intrebarea pusa de jurnalist e o capcana folosita tocmai pentru ca presa sa aiba un subiect controversat de discutie. Totodata mi se pare la lipsit de etica profesionala sa interpretezi vorbele cuiva si sa faci din "Nu-mi pare rau." in "nu e frumos bucuri de rău altuia". Daca eu un necunoscut pentru dumneavoastra va zic azi ca m-am accidentat, va pare sincer rau ? Eu zic ca nu, dar asta nu inseamna ca va bucurati.

mihai231 (15 comentarii)  •  8 martie 2016, 11:35

bun, de acord cu tine Cristi de datA asta,insa, sinceritatea cand se cupleaza cu prostia, cred ca fiecare are dreptul la o parere, si de ce sa fie pana la urma fatarnik Marc, daca asta a gandit, adica, ati fi preferat un raspuns: imi pare rau, cand el nu simtea asta, in occident se practica aceste lucrurii deci sa spui fiecaruia pe nume nu merge cu...domnule ,sa le spui pe nume sa nu te ascunzi ca *** in targ, Romania de asta a gresit mereu, in istoria noastra mereu am fost fatarnici cand cu rusii cand cu nemtii ,sa ne coboram privirile si asupra realismului, de post-modernism sau postmodernism a cam trecut timpul.....Si da, sunt de acord cu tine in privinta lui Tamas , dar nu sunt de acord cu Ioanitoaia cand atrage atentia fanilor dinamovisti care l-au apostrofat pe Tamas, dar Tamas cand arata degete obscene asupra galeriei dinamoviste a fost corect, adica, cu astea IOANITOAIA ESTE DE ACORD?????.....

dan t (31 comentarii)  •  8 martie 2016, 11:36

probabil cei scosi pe tusa de lacatus sau gardos tot de asta au nevoie! omeneste,repet ...omeneste il inteleg pe marc...atata timp cat celor de la fcsb li s a permis orice in materie de arogante si tupeu,nu au fost taxati de presa...obedienta sau nu dar care a incurajat.cultivat aceste iesiri tupeiste ale celor de la fcsb....jucatori,conducere...,de ce nu ar face o si ei?

Iri (4 comentarii)  •  8 martie 2016, 11:46

Probabil, Sorin nu va intelege niciodata diferenta dintre respectul fata de colegi si nesimtirea amestecata cu prostie. Pentru el important va fi sa spuna orice ii trece prin mintea marunta, pentru ca, nu-i asa, are dreptul... Pe de alta parte, Cristi, ai dreptate, presa are vina ei! Practic, lor le plac interviurile date de un Marc, Lazar, Tamas, Chipciu, etc, pentru ca din declaratiile lor iese mai tot timpul polemica. Ce spune un Galca sau Pustai, nu reprezinta mare lucru, pentru ca bunul simt nu prea vinde. P.S. Interviurile cu incuiati, gen Marc, aduc si comentariile incuiatilor gen Sorin. Si Sorini sunt multi. Din pacate...

tisi (20 comentarii)  •  8 martie 2016, 11:52

E drept Marc a gresit pentru ca a fost "sincer", dar cred ca trebuie lasat in pace( sper ca regreta deja ceea ce a spus). Insa sa faceti o comparatie subtila (credeti dvs) intre impertinentele fcsbistilor ( vorbitorul Ducadam, antrenorul mereu superior Reghecampf, Marica si Tamas) acompaniati de arogantele fostului fotbalist bataus Mutu si strambele lui Rednic si prostia lui Marc ( desfiintat de corifeii Marica si Mutu pentru ca i-a jignit cand le-a spus adevarul ca sunt terminati) este o ineptie. Apropo nu v-am vazut atat de virulent cu elucubratiie ( sa ma exprim frumos) unicului impresar, ale lui Corleone, ale lui Lupu, ale finantatorul scriitor si multi altii. Sa fie oare vorba de deontologia profesioanala sau poate "frica" de riposta mahalagista a acestora in antiteza cu lipsa de aparare a lui Marc. PS Multa sanatate Marica... si sa nu uitam niciodata ca totusi toti suntem pamanteni!

LEFTER POPESCU (20 comentarii)  •  8 martie 2016, 11:56

Obraznica a fost ziarista aceea, fecesebista, care a pus acea intrebare tampita. Nu provoci la cald jucatorii adversi cu intrebari idioate . De ce nu a facut sapaturi de sustinere a lui Marica la GIGI VALIZA spre exemplu. Marc ar fi fost mic copil in comparatie cu ce ar fi fost la gura lui GIGI VALIZA . REGHE apa plata a raspuns nervos cand a fost intrebat de starea sanatatii lui Marica insa nimeni dintre voi ziaristii nu a sarit de fund in sus . L-ati gasit repede pe Marc precum in bancul acela prost in care niste politisti prind un iepure si-l bat ca sa recunoasca ca este porc mistret. Putin bun simt fata de noi , cititorii, cei care vedem mai mult decat credeti dvs.

tisi (20 comentarii)  •  8 martie 2016, 11:57

imi cer scuze "comparatie suptila"

Mihai (1 comentarii)  •  8 martie 2016, 11:57

Geambasule,cand o sa reprezinti si tu tara asta macar pe sfert cat au reprezenat o ăstia doi ca "buchiesc" si ei ceva,atunci scrie cat vrei.Pana una alta esti un trist care stă în fata unui calculator si cauta sa castige o pâine analizând discutiile unor oameni.Marc a zis ca nu i pare rau si bravo lui ca a fost sincer.Decat sa fie un ipocrit ca tine,care se da mare deontolog si un sufletist fara pereche,mai bine un om sincer care spune ce are pe suflet. P.s.Nici in carti de colorat nu te as lasa sa publici ceva.

tare (2 comentarii)  •  8 martie 2016, 12:00

e clar geambasu utilizeaza cenzura comentarilor ce nu ii sunt favorabile bravos deontologilor

JAX (9 comentarii)  •  8 martie 2016, 12:09

Galeria lui Dinamo dintr-un anume sector este noaptea polara a mintii,a bunului simt,a ce vreti...Dragostea pentru un club nu se traduce prin mitocania si ghiolbania agresiva manifestata la adresa rivalilor.Ea se exprima aplaudand si elogiind victoria sau egalul cat o victorie.Daca un jucator la care n-ai visat vreodata sa-l ai vine aproape gratis sa te ajute la titlu,iti rezolva meciul contra echipei lui de suflet,te face fericit te mentine acolo sus in clasament in lupta la titlu iar tu-i ceri sa-si injure fosta echipa asta e tupeu nesimtit slinos de cocalar-***.Nu le-a cerut nimeni sa-l apalude sau sa devina idolul lor peste noapte dar nici sa-l calcio in picioare ca pe ultima ***....

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ovidiu_3003 (644 comentarii)  •  8 martie 2016, 12:21

...frumos spus...sinceritatea nu valoreaza doi bani ...cand se cupleaza cu rautatea ...si atunci ...Marc sa minta ?...asta daca nu e si prost ...

Soos Vilmos (26 comentarii)  •  8 martie 2016, 12:25

De unde si pina unde Marica este un zeu iar Marc un derbedeu care atenteaza la pudoarea primului ?

Radu (9 comentarii)  •  8 martie 2016, 12:45

Cavalerii obrăzniciei mi se par tocmai acei jurnalisti care pun intrebari capcana tocmai ca sa aiba si ei ce scrie a doua zi.

steff (20 comentarii)  •  8 martie 2016, 12:47

Nu e nicio presa de vina. Alta e problema. Caracterul de doi lei si frustrarea adunata in ani de inferioritate si subordonare. De vazut imaginile cu alti frustrati, de la tribuna dinamovista, care ii cantau lui marica "adio euro". Baieti, credeam ac mai frustrati ca rapidistii nu sunt, dar m-am inselat. Mai surprinzator e ca nefericiti care par sa stie sa scrie doua propozitii la comentarii , se bucura de aceasta accidentare. Tristilor...stiti ce urmeaza...

stef (1 comentarii)  •  8 martie 2016, 12:48

o intrebare, cine este marica? un mediocru , rezerva peste tot, o medie de 4-5 goluri pe an si atat, baiatu asta nu are ce sa caute la euro, el nu a jucat, cum vine asta, baietii pe postul lui au calificat nationala la euro si acum sa apara el?

steff (20 comentarii)  •  8 martie 2016, 12:53

Vad ca se tot fac aprecieri cum ca Marica s-ar fi vandut pe 10 arginti. Tot de megafrustrarea inferioritatii tine si aceasta parere. A fost Marica un jucator reprezentativ pentru dinamo? Pai nu am auzit niciun stelist sa faca spume, asa ca voi, frustratilor, cand atatia fosti jucatori stelisti au mers la dinamo. Nici macar in cazul lui danciulescu. Noi il respectam si nimeni nu si-a dorit sa se rupa vreodata. Bicfalvi a jucat 5 ani la steaua, bai limitatilor, si nu am nicio problema ca a dat gol duminica. Bravo lui.

17 Nentori Tirana (677 comentarii)  •  8 martie 2016, 13:04

Mi-am spus parerea despre meci la „Fratele lui Sincerman“ dar aici aduceti nuante noi, cum ar fi obraznicia si spiritul de crisma. Cred ca exagerati. E vorba de fotbalisti, Iar pe cei incriminati i-ati laudat de multe ori ca se exprima sincer si coerent. Andrei ? a ajutat doar, a fost slab si nervos pe pozitia neobisnuita, iar Filip a recunoscut dupa meci ca a fost Ardei, mai ca nu s-a pus in genunchi sa-l roage pe Rednic sa-l ierte. Rednic l-a luat tare la rost, asa cum Reghe l-a atentionat pe Hamrun, desi Hamun a fost faultat, calcat, prins in menghina de Anton si Filip, luat de git ca pe strada. Iar Danciu n-avea ce urla la urechea lui Reghe, trebuia sa stea pe banca, decit daca voia si el sa-l ia de git ! Il cred pe Reghe ca n-a realizat ca era colegul lui de camera, asa cum il cred si pe Danciu Gol ca n-a vrut sa-l ia de git. Este totusi un Steaua-Dinamo, ori Dinamo-Steaua ca sa nu va supar, domnule Geambasu. Iar criminali n-au fost pe teren, ca in ASA-Iordanescu. Este evident ca Reghe a ramas fara solutii dupa accidentarea lui Marica, Rednic a mutat imediat si putea chiar cistiga. Iar nervozitatea a fost indusa de arbitru, altul care a arbitrat ca un diplomat. Groaznic. Fara secunzi omul asta nici nu s-ar fi aflat pe teren, Erik si Anton arbitrau la fel. De data asta Chipciu si Marica chiar n-au gresit. Domnule Geambasu, Marica s-a intins pe aratura ! Genunchiul, ligamentele, „organismul“ sensibil dupa atita fotbal, i se rupeau pe sintetic. Nu-i normal ca o capitala sa nu aiba un teren de fotbal, iar sportul sa devina joaca politicienilor si a primarilor. Ma bucur ca Reghe, Rednic, le raspund obraznic unor nenorociti care ar muri de foame daca ar trebui sa-si exercite meseria, alesi de ei si noi, platiti de ei si noi ca sa ne respecte ! PS Reghe s-a exprimat doar nefericit. Pata Romaniei e Arena, locul e Bucuresti, nu Cluj. Va spune si Giurgiu, desi pata e capitala. Boc a inteles foarte bine dar a vrut sa cistige voturi ! Pacat ca Rednic n-a vorbit de pata, a spus prea clar ca in locul spaniolilor nici n-ar veni in Romania. Deci, Reghe si Rednic au o ograda, de ea sa-si vada, iar tu esti gaina si mitic prost sudist, Geambasule ori cum te cheama, ca nu prea stiu, ca Boc are 2 stadioane, sali, banci si tomberoane tricolore in parcuri, ca ce vina are Boc ca voi la Bucuresti sinteti *** ? Care e obraznicul ? Mie imi pute ca un Bock !

Anonim (1 comentarii)  •  8 martie 2016, 13:14

Bre nea Cristi , iesi putin sa faci un sondaj sa vedem la cati oameni le pare rau de Marica. E un terminat de cand a plecat de la Sahktar. In capulmlui numai bani sunt desi familia lui e instarita nu l-a interesat cariera( altfel nu ajungea la echipe de rangul 3) nici sttutgart nu e mare echipa. Auzi la limbustul de duckadam..."a jucat la mari echipe precum stuttgart , shalke, getafe". Mie unul nu imi pare rau deloc, si sunt convins ca in locul lui la nationala o sa fie unul mai bun. Nu pleca tata Puiu fara el.

lucid (29 comentarii)  •  8 martie 2016, 13:17

Pareri si pareri.E cert ca Marc a gresit.Dar cei care incearca sa-i interpreteze spusele s-o lase mai moale.A gresit Marc. In alta ordine de idei.Daca sunteti atenti la comentariile ziaristilor,reporterilor, constati ca acestia tin cu Dinamo,Steaua,Astra,CFR,etc.Total gresit.Comentariile trebuie sa fie OBIECTIVE.Pentru incredere si corectitudine.

Zamby (18 comentarii)  •  8 martie 2016, 13:24

Cristi... o simpatie, poate chiar o prietenie vis-a-vis de Marica nu scuza articolul asta. De ce trebuia Marc sa spuna ca-i pare rau? De ce trebuia sa-i para rau? Cum au spus si altii aici, a nu-i parea rau nu inseamna a se bucura de accidentarea lui Marica. O intrebare „de noaptea mintii” a primit un raspuns sincer. Ne tot intrebam cum sa ne crestem copii, sa-i invatam sa spuna ce gandesc, sa nu fie falsi. Apoi aflam ca vrand sa-i invatam sa fie buni, vin unii si ne spun ca de fapt noi nu am facut decat sa-i prostim! De aceea si cei ce ne conduc, Cristi, in majoritatea lor niste falsi, niste infractori ne numesc... prostime... Intrebai cum se numesc cei ca si Marc. Iti spun eu cum NU se numesc: IPOCRITI!!!

bradut (13 comentarii)  •  8 martie 2016, 13:39

Ptr Geambasu: daca Marc e prost, spune-mi si mie - te rog - cum il califici pe un individ care-si cheltuie banii/din bani jucand la pacanele? Iti promit ca dupa ce raspunzi o sa-ti comunic si cate ineptii - nu pareri - ai debitat in articol.

simeone (1 comentarii)  •  8 martie 2016, 13:52

numai ipocriti in presa si intre suporteri ...toata Romania se bucura de accidentarea papariciului de marica ,doar ca numai Marc a avut curaj s-o si spuna ... sa fiti sigur ca Tade si Bawab sunt foarte bucurosi de aceasta situatie...daca Essombe se acidenteaza Bizonul o sa fie vesel etc etc etc ...restul este numai vrajeala ....Geambasule ,daca aflii ca Tolontan se rupe si tu ii iei locul ai merge *** prin Piata Matache !!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Sorin444 (84 comentarii)  •  8 martie 2016, 13:57

Marc cu siguranta nu e vreun geniu, dar nici un om rau. Declaratia e provocata la cald, apoi hiperbolizata negativ in comentarii ***. Marica n-are nimic serios, si in conditiile competitiei, fireste ca te bucuri cand o piesa importanta a adversarului se defecteaza. Efectiv nu inteleg isteria asta impotriva unui fotbalist tanar, il demolati psihic voi, corul bocitorilor lui Marica (cel care, repet, s-a dovedit ca nici nu era serios accidentat).

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

cornel (40 comentarii)  •  8 martie 2016, 14:11

Imi pare rau dar nu pot fi decat intr-o mica masura de acord cu ce ati scris si anume cu....educatie si bunul simt ! DAR....de ce trebuia Marc sau oricine sa spuna ca e profund indurereat ca s-a accidentat Marica ??!!! A spus ca nu il intereseaza !!! Daca il accidenta el era un alt subiect dar asa ?! Dta, care stii multe te-as intereba....dar atunci cand ”marele” Marica a spus ca NU IL CUNOASTE pe Marc, desi...au fost in cantonament la Poiana Brasov cand s-a pregatit cu Dinamo si au stat la aceeasi masa si au transpirat prin paduri impreuna ???!! Mie asta mi se pare nesimtire, nu ce a declarat Marc, stimate dle Geambasu ! In fond Marica nu mai este decat un jucator mediocru si probabil cel mai slab nr. 9 din Liga I, ar fi o greseala sa fie in lotul pentru CE si pe multi nu ne mai intereseaza de el cam de cand aparea in fiecate luna cuplat cu cate o excorta mioritica si freca banca de rezerve prin Germania ! Mie mi se pare ca acest subiect e folosit ca un filtru pentru a deturna discutia de la....”CUM” a câstigat Fcsb cu Dinamo, printr-un gol marcat din offside si prin iertarea (A CATA OARA ?) a empiricului macelar ....pintilii !!! Am vaga idee ca daca era invers titlul si conținutul articolului ar fi fost altele....dar deh, eu sunt doar cititorul care trebuie sa...accepte !!! O zi cu folos, dle Geambasu !

Caius Cosades (3 comentarii)  •  8 martie 2016, 14:13

Alooo, domnu' Geambasu, reveniti-va dom'le la realitate ! Modelele la care dvs. faceti referire - sunt Becali (toata familia - pe partea masculina), Mihai Stoica (zis, pre numele sau de haiduc media, MM) si altii de teapa lor. Si cine-s promotorii cei mai agresivi ai acestor (non)modele - pai tocmai dvs. domnu' Geambasu, tocmai dvs. si gazeta la care cu onor (nu cu onoare) scrieti. V-ati facut purtatorii de stindard ai grobianismului ai badaraniei ai inculturii tupeiste ai lipsei celor 7 ani d-acas'. Si, cu toate astea, aveti pretentia sa faceti pe lupu' moralist. Lasati-o mai usor ca nu vi se potriveste, da' de loc !

andreicagogu (17 comentarii)  •  8 martie 2016, 15:22

domnilor ziaristi si suporteri, chiar am ajuns sa constatam ca rusinea nu mai are limite; avem o tara frumoasa , medie ca suprafata, interesanta geo-politic, atat de interesanta ca alde victor si vladimir nu mai au loc de noi, dar chiar unii de alde gheorghe sau sabin nu mai au loc de ea si-i canta prohodul; habar nu aveti de istorie; domnule ziarist romania nu este una la fotbal, alta la strada, alta in spatiul public; nu te intereseaza atitudinea acestor nenorociti care denigreaza romania, sau cumva te inscrii printre ei; HALAL; AICI ESTE BUNA; RIDICAREA LA RANG DE ELITA A UNOR LUMPENPROLETARI, SCOSI IN FATA FARA SA NE PESE DE INEPTIILE CE LE SPUN

cornel (40 comentarii)  •  8 martie 2016, 15:42

*gogule, vezi ca Moise Guran , e pe alt site ! Apreciem patriotismul tau (cam subiectiv) dar ai gresit usa !

bravo (1 comentarii)  •  8 martie 2016, 15:51

Ce inseamna la voi"dreptul la libera exprimare" ? Eu cred ca fiecare poate sa isi spuna parerea, de ce sa zica" da, imi pare rau" daca omului nu ii pare rau? Lui Marica, i-ar fi parut rau, daca era invers?Haideti acum sa il catalogam pe Marc, un criminal, un om fara suflet, o hiena etc, ar trebui sa fie respectat ca a fost sincer si a spus ce simte, nu ca altii, care spun ceva si defapt cred altceva.

ciupi (376 comentarii)  •  8 martie 2016, 16:09

lui marc nu i-a parut rau de accidentarea lui marica pentru ca nu sunt prieteni si daca s-a bucurat de accidentare deoarece la urmatoarea confruntare dintre dinamo si steaua echipa sa nu mai avea in fata un adversar periculos. este numai o parere...

_ge (15 comentarii)  •  8 martie 2016, 16:26

Tu stii ce faci *** in articolasul asta? Promovezi IPOCRIZIA . Ai citit ce'ai scris? Marc e monstru pentru ca spune ce gandeste. .Da' ce mare monstruozitate a zis Marc? Ca nu'i pare rau? Mare branza (stiu ca te irita cuvantul asta - probabil iti aduce aminte de pubertate - da' branza poate fi si de vaca, nu numai de *** asa cum iti place tie). Nu are de ce sa'i para rau, cum nu'mi pare rau nici mie si sunt sigur, nici la alte sute de mii de insi. Suntem , dupa logica ta, toti monstri? Ai scris doar ca sa iriti, ceea ce arata o mare frustrare - probabil tot din perioada pubertatii. Cauta'ti un doctor bun, era unu foarte bun prin Viena acu' vreo suta si ceva de ani in urma, da' cre'ca are urmasi destoinici.

mihai (7 comentarii)  •  8 martie 2016, 17:44

Dumnezeu nu bate cu parul.Ce a dat Marica lui Dinamo? Nimic? Cum a plecat de la clubul care l-a format?Extras de fratii Becali cu tacerea lui Nicole Badea.Acelasi Badea care in 2009 stia de marea tradare,vanzare a campionatului catre Urziceni.Personaje:Borcea,fratii Becali,arbitrul spaniol Muniz,Nadal,G.Popescu.Cu Moti la asigurare.

Adrian Ciprian (1 comentarii)  •  8 martie 2016, 17:54

CRISTIAN GEAMBAŞU - un pseudo jurnalist . Deloc obiectiv si taios fara motive in acest articol. Slab de tot. Marc a vorbit de mere, dvs. va luati de perele din bazar. Imi pare rau ca am dat click pe link. Jos ati mai dus meseria de jurnalist (nu doar dvs.), candva o meserie cel putin onorabila.

bogdan (9 comentarii)  •  8 martie 2016, 18:21

Dle Geambasu, inteleg tentatia de a da o lectie de morala si buna cuviinta dar exagerati rau cu Marc. Ca nu a fost o declarative eleganta si "corecta politic" este adevarat, dar: 1. a fost data la cald ca raspuns la o intrebare cu tendinta a unei pseudo jurnaliste..apropos, daca de la fotbalistii fara scoala nu avem mari pretentii educationale, poate ca de la ziaristi ar trebui sa avem? O parere, ceva? Si va rog, nu o bagati pe aia cu "si-a facut meseria sa intrebe..".. 2. Marc nu a avut nici o legatura cu accidentarea lui Marica. Deci de ce a fost intrebat el si nu toti jucatorii lui Dinamo sau tot mapamondul? Poate pt ca domnul Marica a fost el cam nesimtit inainte cind a zis ca nu-l cunoaste pe neica nimeni Marc cind evdent asta era o minciuna pt ca se antrenase cu Dinamo? 3. A zis cumva ca se bucura de raul lui Marica? Nu, a zis doar ca nu ii pare rau...ceea ce este adevarat, poate ne-elegant dar adevarat. 4. Nu aveti cam mari pretentii de la niste fotbalisti de 20-21 de ani cind vine vorba de arta vorbirii, diplomatia declaratiilor, etc? 5. Chiar il vedeti pe Marc ca pe un monstru dupa aceasta declaratie? Sanatate va doresc.

WAX (41 comentarii)  •  8 martie 2016, 18:51

pentru bani Marica s-a facut frate si cu (sic) Lucifer. adica Becali . ei si ? Rasare soarele si maiine.

Radu (9 comentarii)  •  8 martie 2016, 19:38

Uite ca Marc si-a cerut scuze pentru declaratie. Totusi cand Gardos i-a rupt piciorul lui Bacila in doua locuri nu am auzit atatea lamentari ale presei ca dupa declaratia lui Marc. Nu mai zic de faptul ca Gardos nu a avut decenta sa-l sune macar pe Bacila dupa ce i-a incheiat cariera prematur. Ciudat !

Andrei (3 comentarii)  •  8 martie 2016, 20:00

Dumneata si colegii dumitale i-ati facut mari pe Becali, MM, Reghe si toate *** din fotbalul romanesc. Acum te plangi ca domina mitocania? Ce semeni, aia culegi monser. Nu fii ipocrit si asuma-ti locul in lumea pe care ai promovat-o impreuna cu breasla ta.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

vlad (1 comentarii)  •  8 martie 2016, 20:01

toata lumea se poarta ca o *** virgina dupa iesirea lui marc,dar cand nesimtitul ala de reghe si *** de meme faceau declaratii acide,atacau fara perdea in urma cu 2 sezoane nu mai sarea nimeni *** in sus, erau amuzanti cica, il apreciez pe marc pentru ca a avut curaj sa spuna ce gandeste,bv,nu ca o *** mica cum sunt altii!

NGDanut (2 comentarii)  •  8 martie 2016, 21:42

Nu credeam ca o sa citesc vreodata dupa un asemenea derby, asa ceva scris de Cristi Geambasu. Doar atat a remarcat? Doar atat a prezentat importanta? Asta ar fi e de retinut? Sper sa fie un accident... Si chiar si asa, pt articolul asta, titlul potrivit ar fi "Noaptea mintii Geambasului"!

praf in ochi (1 comentarii)  •  8 martie 2016, 21:51

geambasule, daca tu iti rupi o mana sau un picior maine, jur ca fac petrecere in mijlocul Bucurestiului. E dreptul meu sa ma exprim liber si sa gandesc liber. Tu si presa mioritica de ***, ati distrus mentalitatea poporului roman care nu mai are dreptul liber nici macar la opinie.

ionel (54 comentarii)  •  8 martie 2016, 22:05

Bravo Marc,saun si eu intrbare presei:e educativ sa promovezi puscariasi! Noapte Buna!va meritati: presa cu Palmierul ,Rgghe,Mm-pe acestia ii adulati?!voi sunteti corecti si morali idolatrizandu-i si promovandu-i? hai sictir cu presa voastea care nu mai aveti credibilitate nici cat Parlamentul Romaniei!!!!!!!!

NGDanut (2 comentarii)  •  8 martie 2016, 23:24

Am înțeles, mulțumesc, Zamby. Asta e partea celor care l-au criticat și înjurat pe Negoiță. El, Marica și multi dintre suporteri. Țin minte ce curent era pe Dinamomania împotriva lui Negoiță și a politicii lui. Acum când te bați la titlu, ai șanse sa mergi în cupe, iar clubul este SINGURUL fără datorii, lucrurile astea sunt greu de înghițit când ești profetul dezastrului.

ZONA MAGHERU (96 comentarii)  •  8 martie 2016, 23:35

Marc vrea sa ajunga titular . Are nevoie de PCH pentru asta .

Bubucul (52 comentarii)  •  9 martie 2016, 0:32

Foarte frumos articolul! L-am perceput ca un balsam pe suflet.

gio (28 comentarii)  •  9 martie 2016, 0:34

marc a fost intrebat daca-i pare rau pt marica si el a spus ce a gandit, adica NU. Faptul ca aceasta marturisire a declansat un val de critici culminand cu acest articol "inteligent" arata ce marginiti suntem.. Adica ce doamne iarta-ma trebuia sa raspunda marc cand a fost intrebat de marica? Sa fie ipocrit sa zica ca-i pare rau, sa verse si lacrimi desi in realitate nu-i parerea rau? sa zica ca nu raspunde la intrebare, lasand astfel sa se inteleaga implicit acel NU? Treburile sunt clare: andrei marc nu empatizeaza cu necazul lui marica si NU SE SFIESTE SA SPUNA CE GADESTE. Nu jigneste pe nimeni, nu este nici un monstru cum il face geambasu, nu este nici prost etc este doar un om care nu simpatizeaza cu necazul unui alt semen de-al sau, ba dimpotriva. Nimeni nu ne poate impune sa simtim ceva anume si sunt convins ca si Cristi geambasu, ca mai oricare dintre noi, a simtit si urme de satisfactie cand viata a dat lovituri unor indivizi care au fost rai cu el, nu este neaparat rautate, este un simtamant uman. Sau poate dl Geambasu face parte din categoria acelor sfinti care transmite doar simtaminte de bunatate chiar si catre semenii care l-au jignit. Ei bine, andrei marc se pare ca nu e! dar pt asta nu merita JIGNIT in toate felurile de dl geambasu in acest articol iresponsabil!

codrut (1 comentarii)  •  9 martie 2016, 3:06

Recuperarea facuta de Marica in Germania nu a fost perfecta.Ma indoiesc de eficienta exercitiilor de stretching asistat in care Ciprian era ajutat de o nemtoaica pt. a maximiza intinderea muschilor-vezi pozele postate in trecut.Ciprian Marica are nevoie sa isi imbunatateasca masa musculara(exercitii cu greutati)si flexibilitatea cu exercitii de stretching asistat de un fizioterapeut capabil.

Comentează