Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Nemilionarul

Există oameni lîngă noi care nu şi-au pierdut bunul simţ, onoarea, mîndria şi respectul de sine. Unul dintre ei se numeşte Gabi Balint

Permalink to Nemilionarul
miercuri, 27 mai 2015, 12:12

În fotbal este ca în dragoste. Mă rog, ca în dragostea aceea de modă veche care nu trebuie autorizată prin referendum sau prin lege. Încă. Aşadar, în fotbal, ca în dragoste. Nu ţii întotdeauna la cine trebuie, nu iubeşti corect, după merite. Deoarece amorul este orb şi nu acceptă nici măcar un baston alb ca să nu dai în gropile vieţii. Bibliografia pe subiect, istoria lumii de la origini pînă în prezent.

Nu vă speriaţi! Ceea ce urmează nu este o declaraţie de dragoste pentru Gabi Balint. Deşi m-aş fi plasat undeva foarte în tendinţă. Urmează însă o declaraţie de camaraderie, firească între doi oameni legaţi de o pasiune comună: fotbalul. Fotbalul, sportul în general, dar nu numai. Camaraderia nu este oarbă precum dragostea. Cînd te legi de cineva pe bază de prietenie ai nişte motive temeinice. Ştii că persoana în cauză are anumite calităţi. Că le are şi le foloseşte. Că are coloană vertebrală, că nu trădează. Că nu spune alta decît gîndeşte.

Astăzi, cînd firescul a devenit nefiresc şi demodat, mă simt obligat să aplaud răspunsul pe care Gabi Balint, săracul Gabi Balint, cel care nu are milioane fără număr, i l-a dat lui Gigi Becali, bogatul Gigi Becali, milionarul Becali. Sînt acolo bun simţ, decenţă, mîndrie autentică, spirit de observaţie, inteligenţă, revoltă. Am identificat acolo lucruri pe care cu toţii ar fi bine să i le spunem acestui personaj reîntors printre noi, iată, parcă prea repede.

„Mi-a fost bine fără el, deşi nu i-am dorit să dispară în felul acesta o perioadă. Credeam că experienţa trăită acolo îl va schimba, dar m-am înşelat. Acum, dacă îi răspund, va trebui să mă cobor la nivelul temniţei. Şi o s-o fac pentru cîteva clipe.” Nu, dragă Gabi, nu te-ai coborît deloc la nivelul temniţei. Chit că el a făcut puşcărie în regim deschis, nu temniţă, ceea ce e un pic altceva. Şi, oricum, ai spus în cuvinte puţine esenţialul. Da, ne-a fost bine fără el. Unii mai miloşi dintre noi au considerat chiar că i se face o nedreptate. Eu, mai sceptic decît tine, nu credeam foarte tare că patronul Stelei se va schimba în bine. Că se va căi în sensul mai degrabă civic al termenului decît în acela bisericos, atît de fariseistic invocat de el. Ni s-a părut că e schimbat şi el era doar într-o perioadă de acomodare cu vechile obiceiuri. Într-un fel de post al vorbelor după stagiul de la Poarta Albă. Mi se pare că începe să-şi intre în mînă.

Nu a reuşit să te jignească, dragă Gabi, stai liniştit! Şi nu eşti ultimul spre care va arunca vorbe grele. Nu ştiu însă dacă a-l ignora este soluţia problemei. Gigi Becali rămîne patronul celui mai important club de fotbal din România, indiferent cum se numeşte el şi ce siglă îi este atribuită. Nu ne putem preface că nu există, dar îl putem izola prin reacţii urbane, ca a ta. Să îi lăsăm pe oamenii să decidă dacă preferă să îl asculte pe nemilionarul Balint sau pe latifundiarul Becali. Să aleagă în cine cred şi de ce. Vom fi surprinşi de discernămîntul lor.

Comentarii (87)Adaugă comentariu

Popa Mihai (1 comentarii)  •  27 mai 2015, 12:37

Il auzeam pe Gabi Balint spunand cu multa inversunare, saptamana trecuta la Digi, ca el nu ar investi niciodata banii lui in fotbal. Dar sunt convins ca i-ar placea sa conduca pe banii altora.
De asenemea, il auzeam pe Gabi Balint spunand cat de mult detesta jocul Atletico Madrid. Oare a a uitat cum jucau echipele sale? Crapau peretii cand ma uitam la meciurile Timisoarei si ale Vaslui cu Balint antrenor.
Nu, domnule Geambasu, Gabi Balint e antrenor somer nu pt ca accepta compromisuri cu Becali, ci pentru e un antrenor slab, foarte slab.
Acest om, Becali, pe care dumneavoastra il detestati atat de mult, a adus zeci de milioane in fotbalul romanesc. Daca nu era Gigi Becali nu vedeati echipe romanesti in Champions League. Toata perioada de bum a fotbalului romanesc de dupa anul 2000 i se datoreaza lui Becali. Am avut atatia jucatori valorosi in campionatul romanesc pt ca toate echipele se bateau pe jackpotul Champions League.

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  27 mai 2015, 13:10

Popa Mihai, darcfar
Aveti dreptate. Becali este un erou. Si un binefacator. Un sfint, ce mai! Cu amendamentul ca eu cred ca sinteti postacii lui, asta ca sa va dau dreptate atunci cind va aratati dezgustati de presa si de calitatea de antrenor a lui Balint. Ca daca nu-i asa, si chiar ginditi ce ati scris, nu-i a buna

Steaua Forever (4 comentarii)  •  27 mai 2015, 12:40

Domnul Becali a scris mai multe carti cand era inchis si a scris si scrisori lui Oli si lui Mirel Radoi care erau in Arabia. Si cand au vorbit la telefon Mirel ia spus ca plangeau amandoi si el si Oli de ce au citit si felul frumos cum a scris un om in suferinta pe nedrept.
Astia sunt oameni adevarati care tin la Domnul Becali ca la un frate.
Si cat timp exista oameni ca ei Steaua va exista si va domina fotbalul si va avea hegemonie in Romania ca si anul asta Cupa Cupa Ligi si Campionat.
Cei de la Iasi trebuie sa inteleaga ca ASA Tg Mures este o echipa care nu poate sa reprezinte Romania si sa aiba rezultate in Champion Ligue daca castiga ei campionatul.

Kyro (16 comentarii)  •  27 mai 2015, 12:42

Jur ca imi place. Va contraziceti voi ziaristi (care va dati cu parerea ca orice alt suporter) tentativele de antrenori, antrenori someri si mascarici de pe la tv cu cei care baga sau fac bani din fotbal si cei care antreneaza pe barba lor. Si va mirati de ce va numeste lumea penibili

darfcar (33 comentarii)  •  27 mai 2015, 12:44

Subscriu celor spuse dePopa Mihai si adaug…Gigi Becali nu ar trebui sa coboare la nivelul vostru…cand oare Abramovici sau al patron de echipa milionar se baga in seama cu jurnalisti aroganti si fara educatie….

cgv (1 comentarii)  •  27 mai 2015, 13:00

Pe bune d-ule ziarist chiar nu va inteleg ce mare antrenor este Gabi Balint?Ce rezultate a avut?Apropo acum pe cine antreneaza?Mai auzeam parerea d-lui Mironica care nu vedea decat blaturi la meciul Stelei cu Botosani,ca Astra a jucat pe bune,ce se dorea ASA campioana? De Ce? Ca este condusa de niste oameni din politica?Ca va disparea ca si Urziceni?De ce nu scrieti de toata campania anti Steaua dusa in acest retur,arbitri,presa….

Andrei F (698 comentarii)  •  27 mai 2015, 13:04

@Popa Mihai.Bravo d-le.Si eu l-am auzit pe Balind spunind ca nu se vede in echipa actuala.Chiar acum citeva saptamini ne spunea ce bine o ducea pe timpul in care juca la Steaua….Ce sa-i faci ,asta credea ca toti oameni din tara asta o ducea la fel de bine.Ce-i lauda pe vechii conducatori…
Apoi zilele trecute tinea sa ne spuna cum nici un jucator de la echipa actuala nu-i place…Ce rau este sa-l dai ex. pe Hagi care nu sta sa vorbeasca ci chiar face ceva pentru fotbal…Ce umilinta o fi sa ceri unui om sa faca ceva,oriunde…

Arthur (1 comentarii)  •  27 mai 2015, 13:04

Cristi,cred ca daca s-ar face un sondaj de opinie, nu stiu daca jiji ar prinde 1% de interes. Faptul ca ni se vara pe gat cu de-a sila nu e decat inca un mare deserviciu facut de televiziunile ahtiate de audienta si care vor sa moara pe mana lor. Eu unul deja schimb canalul cand se dezlantuite ciuma renascuta,reaprinsa de cei care vor cu tot dinadinsul sa indobitoceasca o tara intreaga cu invectivele,aberatiile si elucubratiile lui ‘il ciobandante’, cum inspirat il numea cineva la un moment dat.Inclusiv postarile anterioare,de complezenta, slugarnice,nu sunt decat o confirmare a faptului ca unii sunt disperati dupa popularitate mincinoasa. Sa speram ca urmatoarea ‘racorire’a lui jiji, pentru ca inca are destule probleme cu justitia, va fi definitiva si iremediabila,spre binele lui si a celor care trebuie sa indure laturile aruncate pe ecranele televizoarelor zi de zi de rasboinicul luminii. Nu vreau sa imi imaginez ce ar fi daca fcsb ar castiga titlul. Va fi declarat antrenorul (din umbrele temnitei) anului.

Martinus (1 comentarii)  •  27 mai 2015, 13:05

Corupţia şi prostia fac discursul la zi al fotbalului

un om (6 comentarii)  •  27 mai 2015, 13:06

mda, inversunarea asta este ridicola. becali l-a ironizat pe balint, i-a contestat calitatile de antrenor. si ? pai nu mai suntem charlie ? in realitate v-a mai oferit un pilej sa scrietii ceva in ziar, un editorial despre milionarul becali in contradictie cu nemilionarul balint. becali ,socant, nu a fost vulgar, nici macar acid. a fost ironic. si au sarit imediat gardienii moralitatii. je suis charlie chiar si cand nu-mi convine ce spune cineva, nu ca dvs.

Vali (1 comentarii)  •  27 mai 2015, 13:07

Chiar il compatimesc pe domnul Gavrila ”Pele” Balint.Acest nesimtit numit George Becali,are curajul sa isi bata joc de o legenda in viata…senzationescu,etraordinarescu.Si anume ce a spus Becali de este lumea atat de ofuscata?A ca daca marea legenda colabora cu el avea titluri si niscaiva milioane?Perfect adevarat.Luam exemplu Reghe,Galca…Oare nu are Becali dreptate?Dragii mei ziaristi,sunt multi ”postaci” care sunt mult mai ziaristi decat voi,pentru ca ei macar au curajul sa spuna lucrurilor pe nume,nu arunca petarde,fumigene…etc,doar pentru a distrage atentia de la lucrurile mult mai importante,cum sunt gunoiul de la FRF in legatura cu condamnarile in jurul ASA-ului,gunoiul de la Cluj,in legatura cu drepturile TV,mizeria de la CCA,unde arbitrii gresesc etapa de etapa si nimeni nu este retinut nici macar o etapa de la delegari.Cand or sa va crasca OO,puteti sa va numiti ziaristi,pana atunci sunteti numai niste babe,adunate pe o banca,la o barfa.Prost,incult,analfabet,condamnat(la partea asta,am propriile dubii,dar este parerea mea),cum este Becali,a bagat banii proprii in fotbal si ma gandesc ca are dreptul sa isi expuna parerea despre echipa proprie.Cand vine altul ”Pele”,in speta,de la un gratar,pentru ca este somer de lux si incepe sa explice cum ca el poate antrena echipa de ingeri a Barbosului,Dumnezeu in speta,dar nu doreste si se trezeste ca ii raspunde Becali,pe tonul propriu,este adevarat si dintr-o data devine sensibil,chiar virgin pot spune,imi lasa un sentiment,asa de scarba si chair nu imi starneste nici macar o umbra de compasiune,cu alte cuvinte,nu ma intereseaza.Poate doar pe voi,nitel can-can,stii babutele.Sa nu uitati totusiun lucru,pe banii lui Becali,Steaua a facut antrenori,nu au existat antrenori care au facut Steaua in era Becali.Scuze daca am fost prea la ” obiect,taios,fara ocolisuri”.

Claudiu (41 comentarii)  •  27 mai 2015, 13:10

Sunt surprins de aceste comentarii.. cum pot unii sa ii faca apologie oierului.. Multi dintre voi uitati ca fotbalul romanesc a fost DISTRUS de gasca Becali, giovanni si victor care ii impuneau jucatori lui piturca pentru ca mai apoi sa isi traga comision. Cum e posibil sa nu il chemi pe Sanmartean la nationala atatia ani dar el sa fie primul tau transfer la prima ta echipa pe care o antrenezi in strainatate? Fara acesti Becali, fotbalul romanesc ar fi fost acolo unde ii este locul!
Si despre ce antrenori vorbeste Becali ca fac bani cu carul? Alde Lacatus, Ilie Stan, Sorin Cartu, Hagi etc.. Ei toti au fost la steaua si nici macar unul nu antreneaza in zona petrodolarilor.. Inafara de Olaroiu singurul care a avut noroc sa aiba succes la steaua a fost Reghencampf si asta NUMAI pentru ca Becali era inchis si nu putea sa mai apara la televizor sa dea cu stiti voi ce in fasole..
Asa ca, felicitari domnului Balint cat si lui Ilie Dumitrescu dar mai ales lui Dan Petrescu pentru ca si-au pastrat spiritul liber, coloana dreapta si inteligenta cu care ne-au facut atata de fericiti cand jucau pentru echipa Steaua sau echipa nationala.

0barat (13 comentarii)  •  27 mai 2015, 13:11

Si cand au vorbit la telefon Mirel ia spus ca plangeau amandoi si el si Oli :))))
Oameni care idolatrizeaza un circar ieftin si un analfabet….si`s multi din pacate.

imp (20 comentarii)  •  27 mai 2015, 13:14

Am fost si eu curios, ca multi altii, daca omu’ s-a schimbat dupa experienta inchisorii (chiar in regim deschis sau semi-deschis). Si am observat ca, desi pare putin mai temperat si mai sictirit, fondul dezgustator a ramas acelasi. Ceea ce inseamna ca nu a inteles nimic. Nici nu ma asteptam si nici nu putem sa-i cerem acest lucru. Din pacate, lumea nu mai vine la stadion pentru ca nu simte ca are ce sa sustina. Chiar daca ar castiga campionatul, Steaua ar face-o doar pentru ca a fost o competitie extrem de slaba si pentru ca a beneficiat de o inertie a unei echipe formata de singurul antrenor care a schimbat in bine jocul stelei dupa vreo 20 de ani – Reghecampf. Radoi antrenor? Asta e strategia omului? Poate in cativa ani, dar nu acum.

george (3 comentarii)  •  27 mai 2015, 13:19

Voi care tot scrieti cica despre sport (desi mai mult despre o anumita echipa, nu mai e demult o gazeta a sporturilor) deci sa revin… voi mai bateti mingea prin curtea scolii, mai jucati o miuta ceva? Ca va vad la TV plictisiti si obositi de viata si pe Naum si pe Ioanitoia chiar si pe tine Geambasule… Unde va e bucuria de pe chip? Unde s-a pierdut cu anii/ CIne v-a acrit asa?

george (3 comentarii)  •  27 mai 2015, 13:19

Banciu e altceva, i se vede satisfactia prin toti porii…ala da om adevarat !!!

valentin (17 comentarii)  •  27 mai 2015, 13:22

@popa mihai
1. nu cred ca, in articol, este vb de cat de bun antrenor e balint. eu cred ca e un om de bun simt, si cred ca asta incerca si geambasu sa spuna. nu ca l-as avea pe balint prea mult la inima, dinamovist fiind.

2. unii il detesta pe becali din 2 motive (cred)
a) ca si-a batut joc de echipa fanion a romaniei (o zice un dinamovist). pe el nu il intereseaza decat profitul pe care il face. de aceea suporterii, dupa cum se vede , nu mai vin la meciuri.
b) pentru ca este un infractor DOVEDIT, si nu intr-un dosar, ci in mai multe.

3. a adus milioane in fotbal???? bani furati, de la stat, pe smenarii, pe mita, pe frauda. aaaaa… adevarat, i-a adus cu valiza (cluj) , sau cu sacosa (bistrita).

4. geambasu are dreptate. eu (ca si balint, si probabil, ca si multi altii) m-am simtit foarte bine cat nu l-am vazut pe becali pe la televizor.

5. tu , probabil nu esti stelist adevarat. cel mai probabil esti un fcsb-ist. fara nicio urma de sens peiorativ. tii cu cine vrei…

imi cer scuze daca te-am ofensat cu ceva.

Fibra (133 comentarii)  •  27 mai 2015, 13:23

Domnilor jurnalisti,reporteri si ce mai sunteti,daca vreti sa nu mai avem parte de Becali,nu ii mai luati interviuri,nu il mai luati la telefon,ignorati-l total. Credeti ca puteti face asta.Eu spun ca nu,deoarece sunteti mai mult can-can-isti.Oare sunteti constienti ca numai voi ne puteti scuti de acest fanfaron obraznic? Eu cred ca da,dar nu vreti,pentru ca e cerut de masa analfabeta.

Dan (71 comentarii)  •  27 mai 2015, 13:25

Cristi, chiar nu inteleg de ce mai apare numele finantatorului FCSB si poza lui prin ziare. Pentru ca este patronul celui mai important club de fotbal din Romania? Cand vreodata fotbalul a fost sau va fi rezolvarea problemelor unei comunitati locale, a unei tari, a omenirii? Chiar atat de important e ratingul, banii care vin dupa urma lui? Suntem in anul 2015 si ar trebui sa ne preocupe cu totul altceva decat ce ne preocupa acum.
Gsp.ro e un ziar/site de sport. Scrieti despre sport. Mi-e dor de Sportul de pe vremuri unde citeam despre sport si nu despre in ce apartament locuieste Mircea Lucescu sau cat castiga ca antrenor, despre stagiile de pregatire ale fotbalistilor si nu ce Dacii conduc sau ce iubite au, cat „au spart” la Melody, etc
Decenta si moralitate, domnule!
Domnul patron al celui mai important club de fotbal din Romania este creatia presei! Steaua Bucuresti este creatia sportivilor care de-a lungul timpului au muncit si au castigat trofee fiind rasplatiti cu sume pentru care astazi nu gasesti pe cineva sa te ajute sa sapi via!
Cu stima, Dan.

Hostiuc Nicolae (2 comentarii)  •  27 mai 2015, 13:27

As fi curios ce comisie a analizat si dat :”bun de tipar ” cartilor scrise de ( oare cine i le-o fi scris ? ), „domnul becali ” in puscaria pe care as faceo si eu… Ca profesor universitar dr. pensionar pot afirma ce greu mi-a fost sa public carti ( eram obligat ) pe banii mei ca sa promovez. Treceam prin filtrul unor comisii si urma apoi editura, etc, Acum cand Romania este ca un fluviu in care gunoaiele plutesc ia suprafata ( conduc ) si valorile sunt la fund nu ma mira faptul ca au ajuns sa scrie carti si sa le tipareasca becali, copos, m.m. stoica si alti infractori. De fapt ma opresc. Am uitat ca pensionarii sunt ca si cainii ( latra si nu-i baga nimeni in seama ), decat in campania electorala. Nu vreau ca tinerii sa spuna ca ma hranesc pe mine si nu pot trai sin cauza mea. Mai bine s-ar intreba unde s-au dus banii ( 5 % ) cu care am cotizat 47 de ani si 8 luni pentru pensie. Le doresc sa ajunga si ei la pensie si sa aprecieze oameni ca becali. Ferice de cei saraci cu duhul. Eu va felicit domnule Geambasu si prin dumneavoastra si pe domnul Balint. As spune sa nu va necajiti fiindca magarii nu vor canta niciodata ca privighetoarea. Iar domnul becali sa stie ca nu se pronunta io ci eu. Cum o fi scris carti?! Cu stima si consideratie. Prof. univ.dr.N.Hostiuc ( pensionar ).

dan t (31 comentarii)  •  27 mai 2015, 13:30

becali nu a adus milioane fotbalului romanesc…a adus milioane buzunarului propriu,becali nu a crescut un jucator ptr nationala…si nu stiu ce mandrie mare e sa ai ca patron un fost puscarias un tip cu cazier! nu sunt stelist,nu voi fi dar respect toti stelistii care cred ca steaua nu e a lui becali! steaua inseamna sectii de sport(multe) echipe de juniori la toate nivelurile,inseamna sute de medalii olimpice,mondiale,europene! steaua inseamna bun simt,respect decenta

geronimo72 (2 comentarii)  •  27 mai 2015, 13:31

mai oameni buni…acest individ(gigi becali) este fara de leac! este un caracter mic, un om marunt…acest cetatean(ca nu il pot numi OM) nu se va schimba niciodata, nici daca ar face puscarie zeci de ani(temnita grea, nu ce a facut in ultimii 2 ani)!!! asa este el construit: este rau, o satana in carne si oase(vorbind pe limba lui, credinciosul de el)!
chiar cred ca nu doar n’ar mai trebui preluat prin telefon dar nici macar pomenit numele lui! se poate discuta despre steaua, echipa, jucatorii, meciul realizat si fara sa fie pomenit numele individului! iar suporterii nu ar fi privati de informatiile despre echipa. ar trebui sa faceti un memorandum si TOATA PRESA SA NU II MAI POMENITI/SCRIETI NUMELE, NU MAI ZIC DE INTERVIURI „LA MINE LA PALAT”(CUM POMPOS II PLACE SA SPUNA) SAU LA IESIREA DE PE STADION LA FINALUL MECIULUI!

seasonstraveler (10 comentarii)  •  27 mai 2015, 13:31

@Popa Mihai; Steaua Forever etc
Eu am plans, cu emotie și adâncă întristare, încercând să mi-l imaginez pe prea-cuviosul Becali producându-se intelectual în fața colii albe de hârtie. Așa ce valuri-valuri curgeau judecățile de valoare din gândirea sofisticată a prea-cinstitului că n-au ajuns volumele de cugetări, pline de valoare științifică, le-a mai scris și celor doi prieteni. Evident, dintr-o mărinimie princiară, a considerat normal să-și reverse înțelepciunea și peste cei plecați în pribegie.
Măi dragă Mihai Forever și Popa Steaua (sau invers) voi trebuie să aveți împreună IQ-ul lui Becali (care oricât de mare ar fi tot două cifre are) de n-ați înțeles nimic din articol.
Să vă explic. În așa fel încât să înțeleagă și Becali. Ciobanul are o oaie (FCSB). Pe care o mulge cu nesimțire fără să-i pese dacă cineva îi dă apă sau mâncare. Mai mult chiar, dacă se întâmplă să-i pună cineva un braț de iarbă în față (de oaie e vorba) Becali îl vinde imediat și pe ăla. Nu are habar de management și fotbal la fel cum nu are un strop de elementar bun simț. Nici nu trebuie demonstrat. Pe el îl recomandă faptele!

ovidiu_3003 (644 comentarii)  •  27 mai 2015, 13:33

…Gabi Balint este cel mai bun antrenor roman …cei care sustin altceva nu se pricep la fotbal deloc …Nu este nevoie sa demonstram aceasta …ultima data a promovat CSU de pe primul loc invingand Tg Mures …lucru neizbutit de steaua in actualul campionat…
Cine crede ca valizele au disparut din fotbalul romanesc …este naiv …Infractorul recidivist George Becali …stie mai bine cum a castigat toate titlurile de cand a preluat echipa …

tostao (3 comentarii)  •  27 mai 2015, 13:35

Mah,desteptilor, va rog sa-mi spuneti ce facea becali,***vostru patron, cand Gabi Balint castiga Cupa Campionilor si Supercupa Europei?! Mah,Popa tu habar nu ai despre istoria Stelei,altfel nu scriai ca dsca nu era becali nu ajungea Steaua in C.L?!?…..ai auzit de Titi Dumitriu?….sti cand a calificat el Steaua in CL?…in ce ani? ***,megaloman,se crede buricul pamantului,antrenor si patron! El si sumudica spun ca ei au adus titlul in Ghencea,fotbalistii n.au niciun merit. Becali nu invata nimic din ce a trait nici daca era inchis la Periprava. Pentru ca nu este capabil sa inteleaga. Dl.Geambasu,media este „mama”acestui specimen,ea este „vinovata”pt aparitia acestui mascarici autointitulat „razboinicul luminii”, scriitor de puscarie,ea trebuie sa.l cenzureze,el nu este capabil. Toate cele bune! Forzza Steaua!

Gabriel (3 comentarii)  •  27 mai 2015, 13:36

ca sa fii fan Becali, nu-ti trebuie multa minte, ba chiar deloc. Este trist ca un astfel de om este apreciat de o parte a concetățenilor nostri. Este o pacaleala ieftina, dar a prins la destui.

Cip (13 comentarii)  •  27 mai 2015, 13:43

Balint a fost un foarte bun jucator si un antrenor decent. Peste astea e un om inteligent, decent si e stelist. Deci are toate drepturile sa vorbeasca. Despre ce a spus, a spus foarte bine. Fariseul nu a rezistat mai mult de 2 luni iniante de a-si da in stamba. S-a stapanit cu greu, e evident ca o sa revina la acelasi circ, e evident ca nu a invata nimic, ca nu s-a shimbat cu nimic, e dependent de circ si de centrul atentiei. Ba dimpotriva, as zice ca acum e si mai periculos. Si pentru Steaua si pentru public.

Steaua Forever (4 comentarii)  •  27 mai 2015, 13:44

Pentru cei care ma criticati ca il apreciez pe Becali va spun urmatoarele:
1. El a sacrificat bani familiei si a construit echipa Steaua si a avut mereu dujmani cu care a trebuit sa lupte chiar si singur
2. El a facut inchisoare pe nedrept din rasbunare politica si o sa intelegeti asta mai tarziu cand o sa se afle adevarul
3. El este singurul patron de fotbal care este si foarte credincios si acum ajuta la Biserica Sfantului Arsenie Boca si a ajutat multe Biserici si oameni saraci. Eu cred ca si Sfantul Arsenie Boca il ajuta si in fotbal si in afaceri si el va birui.

dan (1 comentarii)  •  27 mai 2015, 13:53

Comentariul tău…Pentru cei care critica antrnoratul lui Balint. L-ati auzit pe Balint ca se considera un mare antrenor ? A incercat sa obtina succese, nu prea a mers, dar simtiti cumva vreun mesaj prin comentariile lui, ca se considera vreo victima in a nu i se recunoaste meritele de antrenor?

Fibra (133 comentarii)  •  27 mai 2015, 14:01

@Steaua Forever: Daca tot ai trecut pe langa scoala, de ce dracului nu ai intrat si in ea?

adrian_pfr (1 comentarii)  •  27 mai 2015, 14:02

domnule Geambasu, cu tot respectul, sa stiti ca nu Becali poarta intreaga vina, ba chiar as indrazni sa-i atribui cam 10% din ea, cu toate ca nu mi-e drag personajul, dar nici nu-i port sambetele. cine il fugarea prin cimitire in cautare de subiecte de banda galbena?!?…cine statea prin pomii ce imprejmuiesc academia lui Hagi?!? ca sa nu mai vorbesc de colegii tai de la sport.ro care, journalistic vorbind, se prostitueaza efectiv in cautare de sensational?!? la d-na Ioana sau la Lipovan chiar nu aveam pretentii, dar mai nou vad ca si Radu Naum face acelasi lucru…pacat! voi purtati restul de 90% din vina pentru aparitia acestui personaj pe sticla. Te poti supara pe un orb ca te-a calcat si ti-a compromis luciul bombeului?!? nu cred…dati-mi o parere!

Dean (2 comentarii)  •  27 mai 2015, 14:04

Nu asociati temnita cu un personaj. Temnita este esafodul in care si-au naruit visurile multi eroi ai neamului romanesc. Puscaria este un termen mai precis si potrivit unor personaje vedete…

valentin (17 comentarii)  •  27 mai 2015, 14:09

@steaua forever
dujmani??????
hahahaha.
tu cred ca esti Lutu 🙂

durden (270 comentarii)  •  27 mai 2015, 14:13

intelegeti odata pt totdeauna, singurul mod in care il puteti rani pe fecali este sa nu mai scrieti despre el!!nu sa scrii ca il ignori, nu sa scrii ca esti peste el…pur si simplu sa nu-l mentionezi.asta pt cine nu e limitat si mai e in stare sa gaseasca alt subiect…

seasonstraveler (10 comentarii)  •  27 mai 2015, 14:20

Mai draga Steaua Toujours,
Te rog sa primesti scuzele mele! Am confundat ironia cu… prostia (pardon my French)! Tu chiar esti subtil rau de tot! Si eu cred ca Sfantul Arsenie Boca urmareste il vegheaza cu responsabilitate pe prea-sfantul Becali! Mai intai pentru ca e putin probabil sa-l vegheze pe Borcea si mai apoi din solidaritate de breasla. Amandoi se manifesta sub semnul crucii! O singura deosebire: Becali n-are nevoie să facă minuni, el este tot o Minune!

Ioan (2 comentarii)  •  27 mai 2015, 14:23

Bravo!Articolul este bun.
Bani nu ne dau dreptul sa jignim oamenii care au facut si fac cinste acestei tari, gabi Balint tot respectul meu si al prietenilor mei.
Cit despre Becali dupa corectie”Lupul isi schimba parul dar naravul BA”

Cine a (1 comentarii)  •  27 mai 2015, 14:35

Ce noroc ca exista inca steaua altfel nuar sti nimeni de fotbalul din romania acel fotbal se joaca in ligile 3si2in alte Tari.

je (8 comentarii)  •  27 mai 2015, 14:46

citesc comentariile si ma crucesc.ce popor de lichele suntem.idolatrizam un infractor dovedit , condamnat in 3 dosare , actualmente eliberat conditionat, pt ce ??pt ca a cumparat cel mai galonat club de fotbal din romania cu bani furati , obtinuti din afaceri ilicite , doar pt asi face el notorietate.acest patron care e de fapt creditorul clubului si-a scos si ultimul banut cu care a imprumutat clubul, deci steaua a reprezentat pt el doar o afacere pe care multi ani a gestionat-o prost ,ca pe toate afacerile pe care a incercat sa le faca , exceptand tranzactiile cu terenuri pe care le putea face orice oligofren cu bani.daca acest infractor ar scoate maine steaua la vanzare 100% ar avea cumparatori dornici sa investeasca intr-un cluc ca steaua si sa-i redea stralucirea si demnitatea de alta data .idolatrizati-va familiile si lasati infractorii dovediti in voia sortii ….

je (8 comentarii)  •  27 mai 2015, 14:47

erata ” a-si”

Leo (1 comentarii)  •  27 mai 2015, 15:01

Se vede ce tara de dobitoci avem.Bai Becalizatilor,nu are nicio legatura ce a spus Balint cu ceea ce aberati voi.Daca tot o luam pe latura sportiva,becali a bagat bani si au jucat tii..Balint si-a rupt picioarele pentru ca voi stelistii(***) sa va bucurati de cel mai pretios trofeu „Cupa Campionilor Europeni”.Daca o luam pe latura cealalta..Nici eu nu il agream pe Balint insa,dupa acest raspuns al lui impotriva atacului lui becali,Gabi a fost extrem de echilibrat,calculat in tot de a spus,bun simt in fiecare cuvant,a vorbit atat de frumos incat becali cu siguranta nu va intelege atunci cand va citit.Acum va puteti da seama ce inseamna sa fii cioban sj ce inseamna sa fiu un om adevarat.Mi-a parut rau cand a cazut becali la puscarie si m-am bucurat cand a iesit,mi se parea ca e nedrept fata de el dar m-am inselat.A intrat acolo pentru ca este prea prost,are o gura scarbos de proasta.Daca ai bani nu ti se cuvine tot.Totul are un pret si nu totul se poate cumpara,dupa cum ati vazut,un caracter ca al lui Balint nu se cumpara.Acum am vazut cine este Balint si este singurul (***) pe care il respect.Despre bacali,prea prost,prea ca la tara.

Ghita (1 comentarii)  •  27 mai 2015, 15:18

Draga Domnule Geambasu,

Cu totii stim ca dl. Gabi Balint nu mai are nevoie de prezentari, cu atat mai putin de apologii semnate de jurnalisti sportivi cu reputatia dumneavoastra. Dl. Balint a vorbit pe terenul de fotbal, castigand trofee ca jucator, aparand culorile Romaniei la Mondialul din 1990, atrenand cu demnitate cateva echipe din Divizia A, incercand sa fie util si la Nationala mare ca secund. De asemenea, alaturi de dl. Ilie Dumitrescu, un alt reprezentant de seama al fotbalului romanesc (sa ma scuzati, dar am alergie la expresia „generatia de aur”! cred ca acest termen-cliseu nu face cinste unor jucatori marcanti pe care i-a avut Romania precum Hagi, Gica Popescu, Dan Petrescu, Florin Raducioiu, etc., dar nici celor de dinaintea lor precum Balaci sau Dobrin) mi se pare unul dintre cei mai echilibrati analisti ai postului TV Digi Sport 1. Analizele sale pertinente, mai ales cand prin preajma mai sunteti si dumneavoastra sau dl. Andrei Vochin, ma bucura de fiecare data cand am ocazia sa le urmaresc.

In ceea ce il priveste pe dl. Becali, este dreptul domniei sale sa se poata exprima cum doreste: grobian, sub-urban, cinic, desconsiderand pe toata lumea. Ceea ce nu am inteles nici in reactia dumneavoastra si nici in cea a dlui Radu Naum tine de o interogatie pe care mai multi privitori ai GSP TV din epoca de glorie si ai DIGI Sport de acum cred ca o au: de ce ii mai permiteti acestui domn Becali sa intre pe post? De ce il mai sunati sau de ce ii mai cereti parerea, uneori inflamandu-l (asa cum am vazut nu doar in cazul dlui Becali), determinandu-l sa faca afirmatii regretabile, demiteri live la TV, sa umileasca o generatie de fotbalisti care au preferat anonimatul si demnitatea pe banii facuti din munca lor, rupandu-si picioarele pe teren, nu fraudand statul sau umbland cu valize cu bani facuti din sperturi ordinare. Asa ca, in concluzie, as vrea sa va spun ca apologia dumneavoastra pro Gabi Balint nu scuza faptul ati participat la dezbateri cu dl. Becali, ca l-ati ascultat de multe ori in tacere, fara sa spuneti nimic referitor la ineptiile debitate de Domnia sa, ca, alaturi de alti modelatori TV si jurnalisti sportivi ati continuat sa marchetati elucubratiile dlui Becali, construindu-i astfel statuia si rating-ul. Ceea ce domnul Becali reprezinta acum in spatiul public nu se datoreaza doar Stelei, ci si faptului ca jurnalisti din bransa dumneavoastra, prea ahtiati dupa rating si dupa dorinta nebuna de a demonstra cat de mult conteaza, l-au propus pe dl. Becali ca pe un fel de portavoce nationala, dand satisfactie vulgului. Cu ce pret? Cu jignirea publica a lui Gabi Balint, cu umilirea unui fotbalist ca Galca, actualul antrenor al Stelei, cu stersul pe jos cu numele lui Gheorghe Hagi la al carui adapost dl. Becali si-a cladit afacerea oneroasa, cu distrugerea psihica a unor jucatori care ar fi putut mult mai mult. Cred ca asta ar fi o tema de reflectat pentru viitor.

ovi (3 comentarii)  •  27 mai 2015, 15:22

imi este sila ca becali a fost eliberat si deja a inceput circul la tv…a ramas,normal acelasi om fals ,cu o zi inainte spunea chiar la digi ca el nu o sa mai jigneasca pe nimeni etc..acum daca vine si finul radi sa vedeti ras si panarama ptr ca si el are un caracter prost…acum mai am inca un motiv sa numai vin la stadion,nu am putut sa-l sufar pe becali de la inceput ptr ca am avut ghinionul sa intalnesc oameni de teapa lui si or sa ramana mereu niste lepre…si pot sa-i multumesc lui Dumnezeu ca nu mi-a dat un creier ca postacii lui jiji…RESPECT GIAMBASU,BALINT,GALCA,PETRESCU,BELODEDICI

Dan (11 comentarii)  •  27 mai 2015, 15:27

Domnule Geambasu , ce ma revolta mai mult decat prezenta ciobanasului sef in fruntea unei echipe precum Steaua este reactia majoritatii celor care au comentat pana acum articolul dvs . Traim intr-o societate anapoda iar Becali si ” oile ” lui sunt un exemplu extrem de graitor . Nu aveti din cand in cand impresia ca va luptati cu morile de vant ? Parca sunt prea multi …

lord belial (189 comentarii)  •  27 mai 2015, 15:37

mi se pare de prost gust sa citesc inuendouri homofobe in articol inginerului astuia care se crede ziarist. cu atat mai mult cu cat sunt folosite in contextul gabi balint, un jucato exceptional al selectionatei romaniei, despre care gurile rele zvoneau ca ar fi homosexual. asta nu o cred, o vorbeau dusmanii lui.
acum, la obiect: nu stiu ce pretentii aveti de la aromanul becali, cand vajnicul roman verde chipciu ii lua peste picior, dupa performanta stelara din meciul cu botosani, atat pe gabi balint, cat si pe ilie dumitrescu. mai bine l-ati urechia pe chipciu, in loc sa va faceti trafic pe site cu posturi despre ciobani.

Andrei F (698 comentarii)  •  27 mai 2015, 15:40

Vad ca e musai sa fi de acord cu cel care da cu piatra…Si ce sa vezi…Impartialul care imparte dreptatea este prieten de studiou cu Balint…Impartialul ne spunea cu dezivoltura ca rezultatele lui Gilca scirtiie din cauza lui Reghe…Iate ca nu vine Reghe…Impartialul o da cu vesnicul vinovat Becali…Aminteste numai la infringeri ca Becali face echipa si nu Gilca…La viictoriile Stelei daca nu cumva se pune problema de blat,jucatori,conducatori ai echipelor adverse care o lasa mai moale cind joaca cu Steaua sau erbitrii care au nerusinarea sa ajute Steaua …Eu uite ca am curajul sa-l critic pe Balint…Nu toata lumea a avut parte de beneficii fiind aproape de lideri comunisti…Nu toata lumea iubea vremurile apuse,nu toata lumea avea beneficii-nici macar toti cei care au fost la Steaua.Nu vreti sa il intrebati pe Popescu ?Uite ca mai repede aprob un puscarias,analfabet sau cum o vrea sa-l mai faca impartialul si contest o fosta glorie care a ramas apropiata de binefacerile vremurilor trecute…
Impartialule uitate in ziarul in care scrii si vezi ca nu faceti decit sa invrajbiti…Auzi stiri pe surse…Unul spune ca e alba si imediat ii vine un coleg care sa spuna contrariul…Mindriti-va ca sunteti mai buni decit Becali…

radu (3 comentarii)  •  27 mai 2015, 15:48

sunt Dinamovist dar nu pot sa nu apreciezi oameni/fotbalisti ca Balint,Galca,Panduru,Petrescu,Belodedici,Tudorel Stoica chiar daca sunt stelisti tebuie sa respectam oamenii cu bun simt si caracter frumos…Respect.

p.s
nici eu nu pot intelege cum becali poate sa aiba atatia admiratori,cum fanii stelisti sunt de acord cu acest gibon…macar suporterii si-au dat seama ca este un farsor…respect si suporterilor cu creier,care inteleg ca cluburile cu care simpatizeaza SUNT EI,nu toti pacalici de ***.

p.s 2
pentru mine Galca este unul dintre cei mai cu bun simt antenor din Romania si este un antrenor chiar bun..chiar as vea sa-i vad pe radoi,reghe,olaroiu ce fac ei cu exact aceiasi echipa si aceleasi probleme pe care le-a aut Galca !!!

Catalin (2 comentarii)  •  27 mai 2015, 16:00

Salut. Nu-l inghit pe cioban cum nici Sumudica nu inghite Steaua, dar incerc o gandire echidistanta, complet diferita de multe dintre comentariile de mai devreme. Balint a fost un mare jucator, asta-i da dreptul sa vorbeasca la televizor despre fotbal, asa cum il vede el. Ca antrenor ….. ZERO, parerea mea, Galca e mai bun, daca nu Galca, Sumudica sigur!Becali la randul lui, a cam facut ceva pentru fotbalul romanesc, asa u io an , urat, incult cum este el, trebuie sa-i recunosc meritele (Cu tote ca nu-l inghit deloc!!!) Ce mare lucru a facut Balint canu s-a coborat la nivelul lui?! de ce ii ridicam in slavi replica fricoasa de dupa emisiune, pe o platforma de socializare online? ce-a facut asa extraordinar de sciem articole despre acest incident umflat de presa?Domnule Geambasu, de ce ne bagi pe gat „scandaluri” umflate, imi aduci aminte de Diaconescu!!!

moshu (6 comentarii)  •  27 mai 2015, 16:01

in cultura noastra conteaza mai mult „cine zice” nu „ce zice”!
indiferent ca zic eu sau altii Gabi balint e un antrenor slab:pentru ca nu a avut rezultate:nimic mai simplu!
si parerea mea nu e nici un analist tv stralucit!
Becali a vrut sa-l umileasca spunand ca daca era mai „credincios”cauzei cum au fost ceilalti(oli ,Reghe,Mirel) s-ar fi lipit de steaua si mai pe departe de multi bani!!!
ca deh!pentru el numai banii conteaza!Le dau dreptate si alora de au comentat inaintea mea:Becali nu s-a schimbat deloc:nici nu ma asteptam!
mai e putin si inceoppe circul!
Nu inteleg de ce il mai sunati:!! a ,pardon pentru audienta:deci tot pentru bani !!!deci si voi sunteti putin ipocriti „nemilionarilor” ca va coborati la nivelul lui pentru bani !
ati dat faliment fara el cat a fost inchis??!vad ca nu !dar mierea…

A.D. (7 comentarii)  •  27 mai 2015, 16:07

Domnule Geambașu,

„Ziua de azi” poarta un nume: i se spune „Democrație”. Impresia de „mai bine” de la alții este ȘI din cauza lipsei de date. De exemplu, azi unii reîncep școala, după mai bine de o luna de „târguiala democratica” între autorități. În ce constă școala nu vă spun, ca sa aveți plăcerea sa descoperiți asta în familie. „Pas cu pas”. Din nou și din nou.

A spune ce gândești (plus, cine ești) face rău la sănătate. (Chiar și – mai ales ?! – în Democrație.) Oricum, „ei” știu, pe motiv de îngrijorări de „securitate”.

marian (85 comentarii)  •  27 mai 2015, 16:11

Nu ma amestec in ceea ce pare a fi conflictul George Becali – Gavril Pele (Gabi) Balint, insa strict in ceea ce il priveste pe Balint am de facut o observatie. Gabi Balint a trecut mereu pe langa milioanele din fotbal (spre deosebire de alti colegi de generatie) nu din cauza lui Becali ci numai si numai din cauza lui. A plecat dupa CM 1990 la Real Burgos, probabil pentru ca alta oferta nu a avut. Si-a incheiat cariera de jucator profesionist la acest mic club din Spania, la numai 30 de ani, varsta si problemele medicale impiedicandu-l sa ajunga la o echipa mare, „de milioane”. Ca antrenor, Gabi Balint n-a avut cine stie ce performante (exceptand anul de contract la Tiraspol si promovarea cu Sportul Studentesc in Liga 1 in 2003), asta si din cauza ca nu a reusit sa ajunga si sa-si mentina postul la o echipa mare din tara sau din strainatate. Site-ul wikipedia.org spune ca in intervalul 2002-2014 are in palmaresul de antrenor un numar de numai 89 meciuri, cu perioade de antrenorat de 5 luni la Timisoara, 5 saptamani la Vaslui si 7 meciuri la Craiova. Si atunci, ce rost are sa-l „comentezi” pe Gigi Becali, draga Gabi Balint ?! Sigur ca Becali vorbeste vrute si nevrute, dar, in acelasi timp, este din alta categorie decat dumneata (Balint) sau eu (marian). Una peste alta Becali este proprietarul de facto al unei echipe care e pe cale sa inregistreze al treilea campionat castigat consecutiv, performanta pe care nici un alt patron de fotbal-club privat din Romania post-1990 nu a reusit-o. Nu te poate opri nimeni sa-l critici pe Becali, este chiar foarte bine si necesar sa faci acest lucru, dar exista o limita pe care nu o poti trece. Nu considera pe nimeni inferior persoanei tale, asta vreau sa iti spun ! Atat si nimic mai mult. Si nu uita ca numai dumneata esti responsabil de esecurile care ti-au marcat cariera, dupa cum si in cazul unor succese eclatante tot la fel ar fi fost in principal meritul dumitale. Din pacate pentru unii timpul s-a cam oprit in 1986, hai sa zicem 1989-1990 … Adios !

kikostel (1 comentarii)  •  27 mai 2015, 16:41

Cred ca Gigi are si ceva bun… Din pacate nu-l duce prea mult nici capul si, mai ales, e robul unui mediu si al unei culturi daunatoare (priviti la cei din jurul lui, mai ales la Ioan Becali – un om ingrozitor). Altfel zis, chiar daca el vrea, mai mult nu poate. Pentru Steaua e un mare ghinion ca are un astfel de patron. Cu Gigi patron, Steaua nu va face performante (a castiga campionatul nu e nici o performanta…..)

Comentează