Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Cei care-şi doresc mai puţin victoria

Se întîmplă exact ce bănuiam. Steaua şi ASA pregătesc meciurile decisive în cele mai mici detalii

Permalink to Cei care-şi doresc mai puţin victoria
duminică, 17 mai 2015, 6:03

Nu ştiu lucruri, ca Ionuţ Negoiţă. Nu ştiu cînd, unde, cît, dar pot bănui cu cine. Da, este de prost gust să te apuci să scrii împotriva curentului care aplaudă superbul sprint al Stelei şi al lui ASA Tîrgu-Mureş în lupta pentru titlul de campioană.

Toată lumea se bucură de frumuseţea de gol al lui Voiculeţ şi respiră aerul proaspăt de sub Tîmpa după dubla reuşită a lui Rusescu şi vine unul negru în cerul gurii care vede că în Raiul meciurilor de la Braşov şi de la Tîrgu-Mureş erau unii care miroseau de la o poştă a smoală.

Steaua şi ASA au pregătit bine meciurile cu FC Braşov şi cu Petrolul. Antrenorii au fost mai activi decît de obicei – iar asta nu-i de colea fiindcă Gâlcă şi Ciobotariu nu sînt nişte tipi care dau pe afară de exuberanţă -, au mutat cînd şi cu cine trebuia, jucătorii au tras de ei mai mult decît de obicei, chit că limitele tehnice le-au pus piedici nenumărate.

Dar oricît de perfectă, pregătirea meciului nu este rotundă dacă în ecuaţie nu intră şi puţin condiment adăugat de unii adversari. Nu îi vom numi urît „blătuitori”, Doamne fereşte! Cuvîntul ăsta evocînd timpuri tulburi trebuie să dispară, mai ales acum cînd un parlament întreg luptă pentru triumful prezumţiei de nevinovăţie a unora care mai aveau să fure şi fenomenul de fotosinteză, nu doar pădurile patriei.

Ei, jucătorii despre care vorbim acum şi aici sînt doar cei care îşi doresc mai puţin victoria decît ceilalţi coechipieri. C-aşa-i în fotbal, unii îşi doresc mai mult victoria, alţii mai puţin. Sau deloc. Astfel, o echipă ca Braşovul arată ca un balaur cu mai multe capete.

Unele muşcă din apărarea unde Toşca s-a încălţat invers, celelalte (Novakovici, Leko) scot flăcări pe nări, dar spre poarta proprie, acolo unde Mutu are grijă să respingă exact spre centrul suprafeţei de pedeapsă, acolo unde aştepta latul, şpiţul sau ristul lui Rusescu. Aţi observat ce interesant s-au apărat braşovenii şi la faza golului de 2-2, tot al lui Rusescu? În zonă!

În momentul pasei înapoi a lui Tănase spre Rusescu, centrul careului era degajat, ca un club de noapte după o razie a poliţiei. Şi în fond, de ce să-ţi rupi picioarele pentru Ioan Neculaie, care nu te-a mai plătit de un secol, care tocmai ţine un colocviu despre faliment cu Adrian Porumboiu?

Să ne mutăm la Tîrgu-Mureş, acolo unde a dat recital Astafei. La prima evadare, mai tare ca a lui Contador, Victoraş a şutat, nejenat, ca într-o minge medicinală, deşi avea doi coechipieri în careu, care aşteptau pasa precum puii de curcă boabele de porumb.

Mă rog, poetul tot poet, am zis. Apoi poetul s-a transformat în autor de science fiction. Ba nu, de thriller. La a doua evadare, ca Lance odinioară, pe ieşirea din poartă a lui Stancioiu, Astafei a luat la ţintă un punct situat între peluză şi tribuna a doua. I-a ieşit! De ce nu ţi-ai pus pe umeri steagul tricolor, la sfîrşitul meciului, Victoraş dragă, nu eşti mîndru că eşti român şi ardelean?

Presimt că în afară de sudalmele suporterilor stelişti şi mureşeni, urmează şi un reproş academic din partea lui Valentin Sinescu, antrenorul Petrolului. Căruia „îi repugnă abandonul deontologiei profesionale” din partea unor reporteri, care, săracii, l-au întrebat pe cine vede campioană. Aşa este, domnule Sinescu, nişte inculţi!

Numai de la înălţimea erudiţiei şi vocabularului dumneavoastră, demne de un campionat al cîştigătorilor Nobelului pentru literatură, aţi putut observa că Victoraş s-a achitat bine de sarcinile de joc, dincolo de cîteva inerente scurtcircuite cauzate de efortul prelungit. Un singur lucru nu reuşeşte cultura sau glazura ei, stimate domnule antrenor, nu ne salvează de penibil.

Comentarii (76)Adaugă comentariu

gioni (19 comentarii)  •  17 mai 2015, 18:20

1****

gioni (19 comentarii)  •  17 mai 2015, 18:21

deschide goz situl

Gabriel B (1 comentarii)  •  17 mai 2015, 18:24

foarte bine observat!!!

dinnobolique (1 comentarii)  •  17 mai 2015, 18:27

Ceea ce a facut portarul Brasovului la golul 3 nu am vazut nici in curtea scolii! Nu este logic / normal / posibil ca portar, sa iesi din poarta, sa urmaresti mingea / o pasa, si sa o respingi mingea in centrul careului! Nu ai iesit in intampinarea jucatorului advers, iar el a sutat in tine, si tu din instinct ai respins minge in fata sau unde ai apucat! Portarul a avut timp sa urmareasca mingea, de ce nu a incercat sa o prinda? Cum sa respingi mingea in centru, iar tu ca portar sa ramai jos? Putea sa respinga minge cu piciorul, de ce nu a fauct-o? De ce nu a incercat sa prinda minge? Poate ii scapa din mana, dar nu o respingi in centrul portii! Nu am vazut portar sa se arunce pe minge si sa o respinga cu mana, putea sa foloseasca piciorul din moment ce nu a incercat sa o prinda! Au mai fost faze si prin prima repriza cand acest portar iesea pe centrari, pe sub minge! Nu il acuz de nimic, dar ori e cel mai slab portar ori ar trebui luat la intrebari!

flash (17 comentarii)  •  17 mai 2015, 18:29

Problema este ca Steaua a jucat cu o echipa ce dupa meciul pierdut cu pandurii era 80% retrogradata(vorbesc de brasov).
deci evident ca trebuia sa castige.
in schimb asa tg mures(care era locul 2 in momentul ala) a jucat cu locul 3(adica petrolu) si a castigat prin blat.
meciul ala trebuia sa se termine in cel mai rau caz pentru petrolu,egal.
pai Steaua nici nu mai depindea de petrolu,astra si/sau otelu daca,castiga,cum era normal,cu ,chiajna.
asa tg mures a facut blat pe fatza cu petrolu si a cumparat arbitrii cu celalte echipe cu care au jucat.

sa.ne.plangem.de.romania (1 comentarii)  •  17 mai 2015, 18:30

Domnu Geambasu, dupa mintea dumneavoastra nu exista o minge jucata gresit, un jucator care nu a intrat in joc cum trebuia, toti sunt „Barboianu”. Dupa aceeasi logica, acest articol nu este o nereusita jurnalistica, e un articol scris la comanda sau dupa aceeasi idee „prezumţiei de nevinovăţie” dumneavoastra va doriti mai putin sa faceti jurnalism sportiv.

valahucampioniieuropi (1 comentarii)  •  17 mai 2015, 18:31

fcsb nu blatuieste stimabile,e hegemonie ci orice pret,asculta la valahu.

valiza2 (1 comentarii)  •  17 mai 2015, 18:31

Daca era blatuit Astafei nu facea deposedarile alea sau daca scapa singur nu accelera alergarea. D-le ziarist. Nu ati citit despre fenomenul lipsei oxigenarii creierului dupa sarje de efort ? Practic reactiile jucatorilor n astfel de momente sunt instintiive si de cele mai multe ori ciudate. Eu am vazut un meci disputat in care sansa a apartinut gazdelor. Si la Brasov meciul a fost decis de o gafa a unui jucator mai neexperimentat, portarul Mutu.

Valah (2 comentarii)  •  17 mai 2015, 18:31

Ca de obicei aberati, din punctul meu de vedere nu faceti parte din breasla gazetar sportiv.

andrei.f (3 comentarii)  •  17 mai 2015, 18:32

D-le Geambaşu, v-am mai întrebat odată dar văd că e greu răspunsul.
ASA trebuie sau nu să fi retrogradată pentru că a beneficiat de arbitri mituiţi ? Justiţia s-a pronunţat deja, V Avram este la bulău pentru că a primit nişte euroi pentru a asigura abitraje favorabile ASA.
Deci, d-le Geambaşi, da sau nu !

quibono (2 comentarii)  •  17 mai 2015, 18:35

qui bono ? brasovul era o echipa care lupta sa se salveze de la retrogradare, ce interes avea sa mimeze fotbalul ? cred ca ai vrut sa fi corect politic si ai amestecat si steaua pt a nu te critica ceilalti. un pic mai mult curaj nu ti-ar strica, nu te mai teme de injuraturi daca nu arunci cu noroi si in steaua.

bvssl (1 comentarii)  •  17 mai 2015, 18:36

Daca am depasit faza blaturilor la Chiajna i Viitorul ce a fost ?

tudor (10 comentarii)  •  17 mai 2015, 18:36

Nu va place blatul cand nu l face steaua

quibono (2 comentarii)  •  17 mai 2015, 18:38

altminteri, nu e dezamagitor sa il sustii nedeontologic pe negoita abandonand grosolan prezumtia de nevinovatie si sa vezi la final ca omul isi schimba declaratiile mai rapid ca intercity-ul ? steaua-dinamo blat. ba nu, steaua-dinamo din 2011 blat si am dovezi. ba nu, nu am dovezi, dar am depus o plangere bazata pe articole din ziar si pe o discutie cu andone. mda…

ionel (1 comentarii)  •  17 mai 2015, 18:41

Astafei a si spus ca isi doreste ca ASA sa castige titlul, poate ca nu cu subiect si predicat dar asa s-a inteles, doar e din localitate.

vasglo (53 comentarii)  •  17 mai 2015, 18:42

Draga Cristi,
daca la titlu se batea o Stea al carui sponsor (Terbea, sa zicem..sic) ar fi fost dovedit in instanta, prin DECIZIE DEFINITIVA SI EXECUTORIE, ca l-a mituit pe seful arbitrilor, Avram, pentru ca Steaua sa aiba arbitraje favorabile, Avram fiind deja la puscarie pentru „luare de mita”, despre ce lupta la titlu mai vorbeam, despre ce Astafei, jucatorul „fortat” sa lupte impotriva echipei pe care o doreste campioana????……Sa nu stie distinsul jurnalist care sunt prevederile Art. 60, lit 1, din Regulamentul disciplinar FRF?????… In ce tara traim daca o echipa care trebuia sa fie retrogradata de mult pentru CORUPTIE IN FOTBAL, se lupta inca la titlu, iar jurnalistii nostrii de frunte, juiyseaza de placere??!!……:)))

gio (28 comentarii)  •  17 mai 2015, 18:45

va dati seama daca mai aparea si un autogol gen banel ce era la gura astora.. Asa pe banel nu l-a banuit nimeni ca a facut-o cu intentie pe bernabeu )). Ce l-as trimite pe geambasu sa joace un pic de fotbal sa vada si el cum este, poate pe il asculta cotofana perfect ))

gio (28 comentarii)  •  17 mai 2015, 18:45

va dati seama daca mai aparea si un autogol gen banel ce era la gura astora.. Asa pe banel nu l-a banuit nimeni ca a facut-o cu intentie pe bernabeu )). Ce l-as trimite pe geambasu sa joace un pic de fotbal sa vada si el cum este, poate pe il asculta cotofana perfect ))

adriann_ (3 comentarii)  •  17 mai 2015, 18:52

Observ ca autorul si-a insusit observatia pe care am facut-o apropo de lipsa de reactie a jurnalistilor sportivi la ispravile in serie ale lui Fane Neprihanitu’. Din pacate, actualul articol este scris la alibi, in sensul ca abordeaza frontal problema non-combaturilor anumitor fotbalisti, dar sugereaza ca n-ar exista nici o diferenta intre metodele folosite de FCSB si ASA. In realitate, Brasovul ttebuia sa lupte la baioneta pentru a evita retrogradarea, pierderea banilor din drepturile tv si inevitabilele conceieri&reduceri salariale.

executiv (6 comentarii)  •  17 mai 2015, 18:52

Mare sportiv ai fost si tu ca le cunosti in detaliu. Ai fost invatat de altii cam cum se fac masinariile la fotbal. Ar fimai frumos din partea si a altor sa respectati jocul cu greselile lui. Sa zicem ca Victoras a refuzat sa joace acea faza in mod corect.De ce nu l-a scos antrenorul pana atunci? Nu e acelasi lucru cu inerventiile portaruluiBrasovului. Cel putin golul 3 a fost penibil. Dar, Steaua e Steaua, nu? Si e „Made in Bucuresti”. So pe taranii de Mures ca aia suporta tot!

adriann_ (3 comentarii)  •  17 mai 2015, 18:56

Cu alte cuvinte, ASA-ul nu avea nevoie sa stimuleze in vreun fel Brasovul, iar non-combatul unor jucatori brasoveni seamana izbitor cu cazul Barboianu, vinovatul banuit fiind acelasi. La polul opus, Petrolul era o echipa fara nici un obiectiv, a carei lupta la baioneta sugereaza prezenta vreunei valize. Iar Astafei, jucator provenit de la Targu Mures, nu avea nevoie de spagi ca sa ia la tinta tribuna…

eu (1 comentarii)  •  17 mai 2015, 18:57

Haha! Toti jurnalistii stelisti se leaga de prestatia lui astafei, dar nimeni nu zice nimic de golul 3 al stelei inscris la brasov. Gluma mai mare de gol nici ca am vazut vreodata, avand in vedere ca la acea faza portarul mutu putea sa prinda mingea lejer, din moment ce venea cu intensitate spre el. Nu se putea dicta decat fault in atac, insa a preferat sa i-o puna pe tava lui rusescu, pentru ca la 2-2 titlul era la targu mures deja. Jenant, penibil, fcsb. Al catelea aranjament? Deja totul e prea pe fata, mi-e sila de ceea ce se intampla in liga 1.

Geo (1 comentarii)  •  17 mai 2015, 18:57

Geambașule, sa fii *** sa crezi ca Brașovul a făcut blat cu steaua când ei aveau și au încă șanse reale sa se salveze de la retrogradare. La asa cu petrolul într-adevăr îl poți bănui pe astafei mai ales ca e născut acolo și ce a declarat nu cu mult timp înainte

laur (287 comentarii)  •  17 mai 2015, 19:01

Cultura de trifoi salvează tot, maestre! Nu rămâne urmă nici dacă dai din doi în doi. Bine că matale te ocupi, în principal, de musică! Acolo se dansează, în liga întâi se joacă la cataramă. Martori sunt Dodeii, jur!

Sibelius (23 comentarii)  •  17 mai 2015, 19:12

Daca aplicam logica dumneavoastra si in alte domenii putem ajunge la concluzia ca greselile de ortografie/exprimare ale unor ziaristi provin din faptul ca au mituit invatoarea sa-i promoveze in scoala primara.

nagy bela (1 comentarii)  •  17 mai 2015, 19:18

de la locul trei in jos afara cu toti din liga si asa tg mures rastignita apoi steoaia castiga lejer campionatul foarte frumos

ANDREI (4 comentarii)  •  17 mai 2015, 19:24

Pana cu 5 etape inainte de final ne plangem ca avem un fotbal slab, ca echipele abia se misca, preluarile parca sunt facute de oameni cu picioare de lemn, ca ratarile sunt de o prostie ireala. apoi cand intram pe ultima turnanta, toate aceste erori se transforma in intentii, in blaturi. o clipa nu ne gandim ca …asta e valoarea. brasovul o fi ajuns unde e deaorece a jucat perfect, dar a gresit intentionat cu steaua. despre ASA e alta poveste – Petrolul a jucat altceva aseara, iar arbitrii au jucat la fel : pro ASA tot sezonul

corneliu (88 comentarii)  •  17 mai 2015, 19:35

Despre „apararea” politrucului de la Dinamo primiti de la mine un 7 cu indulgenta, na acum trebuie sa va cvastigati si dv existenta! Dar un material „scandalos de bun” sa vuiasca internetele: TREBUIE RETROGRADATA ASA TG MURES DUPA PRONUNTAREA JUSTITIEI IN CAZUL TERBEA-AVRAM? DACA DA, DE CE TAC COMISIILE DE LA FRF-LIGA SI MASS-MEDIA? UNDE ESTE PENESCU? UNDE ESTE FC ARGES? Capisci?

Europa nu iarta (1 comentarii)  •  17 mai 2015, 19:37

Ce e interesant ca interviul lui Raducan inanite de meciul Steaua – Otelul nu a fost comentat de nimeni. RE CA oTELUL VA JUCA LA SINGE. IN COMENTARIU RADUCAN DADEA INDICATII CLARE CA OTELUL VA RUPE PAMINTUL. Cit a platit Raducan Otelul si arbitru pentru catastroifa de meci care a urmat CU 6 11M NEACORDATE aSTA E PREMIERA MONDIALKA PENTRU TARA. Cine trebuie sa plateasca pentr Avram care e in puscarie 3 aniI LUI A.S.A. DIN CAUZA CORUPTIE. Cine e in spatele ung urilor??? Astafel petrolistul cu troicolul lui ASA imbracat la meci . EUROPA NU UITA SI NU IARTA NICIODATA

corneliu (88 comentarii)  •  17 mai 2015, 19:39

Am un deja vu!! Cum au castigat Unirea Urziceni si Otelul Galati campionate, LA COMANDA POLITICA, asa o sa castige si ASA echipa care are culorile ros-albastre, este fosta echipa a MApN-ului, dar dl Talpan „a omis” sa dea in judecata si pe ASA Tg Mures, de acum este al Primariei PSD si de la STAT nu se „pot ciugulibani pentru generali”, nu?

Nea Vanea (54 comentarii)  •  17 mai 2015, 19:40

Cristian, nu cred ca a fost nici un blat la cele doua partide. Brasovul putea da FCSB-ului lovitura de gratie imediat dupa pauza, cand in aceeasi faza se putea face 3-1 si imediat 4-1. Daca poti afirma ca cei doi jucatori ai Brasovului nu au vrut sa marcheze in acea faza, atunci ai dreptate… La golul doi al bucurestenilor normal ar fii sa aplaudam frumusetea fazei, provenita dintr-o contra, una care a facut sah mat apararea gazdelor. Iar la golul trei, zau, este absurd sa credem ca Mutu a dorit se respinga la Rusescu.
Dincolo, la Tg. Mures, Petrolul a luptat admirabil (cineva poate spune ca aveau promisa prima de la becali…), Pecanha ne-a lamurit din primul minut ca au venit pentru un egal si daca va fii sa pice ceva in plus… Ei bine, la Tg. Mures a existat si un sambure de adevar ce da apa la moara carcotasilor: Astafei! Omul este de acolo, a declarat inainte de meci ca isi doreste ca ASA sa ia campionatul… Si vii tu Sinescule, pui de curca beata cand afirmi ca Vassaras este varf de atac la ASA, si-l bagi pe acest Astafei sa se compromita! DA! Astafei nu a vrut sa marcheze in poarta muresenilor lui, dar nu el este vinovat, ci Sinescu (sau Teja?!).
In rest, o foglia seca cum rar vezi pe aici, in lipsa careia ASA nu castiga daca se juca 3 zile si 3 nopti…
PS: si nu sunt fcsb-ist, ci rapidist! si ai putea, Cristiane, sa scrii si despre paranormalul potrivnic giulestinilor. Acolo exista mult mai mult adevar…

cristi (1 comentarii)  •  17 mai 2015, 19:54

Parerea mea ca suferim de blaturi la cap. Cam asa as zugravi eu tot ce scrieti aici.

vlad (96 comentarii)  •  17 mai 2015, 19:59

Foarte tare, la Brasov vad ca sunt pe blat toti fundasii si portarul, la Petrolul l-ai vazut doar pe Astafei….. de Marinescu si de Filip ce spui??? De Marinescu ala care si-a batut de orice minge a avut in jumatatea adversa si care nu stiu daca a bagat o aluncare tot meciul. Sau de Filip care se uita la Voiculet cum isi pune mingea…. sincer il suspectez mai putin pe Astfei decat pe astia 2. Fara Alibec, Pecanha si ceilalti straini din aparare era scor fluviu….

In schimb pe brasoveni i-am vazut facand cel mai bun meci al lor din returul asta…. ca deh, sunt fraier si chiar ma uit la toate meciurile din Liga 1.

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  17 mai 2015, 20:06

vlad

Ai dreptate. Am fost prea blind cu petrolistii, dar nu pentru ca am ceva cu Steaua si nu cu ASA. Bune observatiile tale, merg pe ele. Dar, din majoritatea comentariilor, observi ca sintem intr-o profunda minoritate. Cei care inteleg cu adevarat fenomenul, nu bolnavi de scenarita ca noi si habarnisti, sustin ca toata lumea a ajucat pe bune. Traiasca pacea intre popoare, pardon, intre echipele candidate la titlu!

clujeanul universitar (1 comentarii)  •  17 mai 2015, 20:12

Astra ar trebuie să joace cu echipa de rezerve la meciul cu ASA, exact cum a făcut Chiajna cînd Steaua a luat titlul.

andrei (30 comentarii)  •  17 mai 2015, 20:12

Un gol luat printre picioare este gol de portar. În logica dvs Cojocaru este egalul lui Mutu, mai ales că a recidivat, vezi golul cu Chiajna. Regii blaturilor sunt, încă, la puscarie, chiar daca unul este octogenar, dar ziaristii plang și suspină după acele vremuri de aur. Chiar nu vreti sa admiteti ca sunt slabi valoric, o sa vedeti ce facem in Europa…

Simptomulzero (5 comentarii)  •  17 mai 2015, 20:12

interesant cum apar aluziile ca Brasovul ar fi lasat-o mai moale cu Steaua din moment ce a fost la un pas de victorie si a marcat aproape de fiecare data cand i s-a dat ocazia (ceea ce nu pot spune despre Petrolul). In sfarsit a avut si Steaua in returul asta un arbitru decent care n-a fost nici pro nici contra si din cauza ca asta a fost evident se arunca vorbe ca s-a lasat Brasovul. Mereu cand castiga Steaua se gasesc unii sa spuna ca n-a castigat meritat. Urata boala invidia asta.

darfcar (33 comentarii)  •  17 mai 2015, 20:19

dinnobolique Va rog sa recititi comentariul acestui personaj…Sincer nu am mai citit in viata mea atatea baliverne, un om mai paralel cu acest sport nu am mai vazut(si sper sa nici nu cunosc niciodata). Cum poti sa gandesti asemenea bazaconii fara logica…omul ori e rau dus cu pluta, ori e un copil care se baga si el in seama. Oricum jenant.

Tucidide (1 comentarii)  •  17 mai 2015, 20:21

Nimeni nu vorbeste despre blaturile facute de actualul club FCSB de 25 de ani incoace. Nimeni nu spune nimic de ultimele doua campionate luate cu japca de o echipa careia i se administrau substante suspecte chiar in timpul meciurilor de ajunsese sa alerge mai mult decat Chelsea! Nimeni nu spune o vorba despre turul acestui campionat in care Steaua a fost ajutata la greu de arbitrii.
In schimb toti inventeaza suspiciuni la Astafei care a alergat cat doi in meciul contra celor de la ASA. Normal ca a ajuns obosit in momentul sutului si a iesit ce a iesit. Cand trage Dodel in tribuna e prost (ceea ce nu e exclus), dar cand trage Astafei e blat!

11 (21 comentarii)  •  17 mai 2015, 20:24

Titlul l-a jucat steaua in vara si in toamna cand a vandut tot ce a putut, asa ca mai terminati cu scenariile . Este aceeasi poveste ca si cu arbitrii, pai arbitrii de la noi fac tot atatea greseli ca si cei din Anglia sau Spania si nu vad la ei articole cum ca arbitrul a favoriazat intentionat o echipa sau alta. Greseala e umana. Si nici sa nu aud cea ei primesc bani si nu au voie sa greseasca. Atunci fiecare ziarist care a dat vreo informatie gresita sau a postat un articol cu greseli de ortografie sa isi dea demisia imediat plecand la sapa pe santier sa exemplifice cum trebuie procedat cu cei care gresesc. Cat pentru restul nu aveti decat sa analizati daca ati gresit sau nu vreodata la loocul de munca si sa va intrebati daca ati fost blat ori nu.

1965 (1 comentarii)  •  17 mai 2015, 20:28

Domnule Geambasu, ai dreptate ! Cum este posibil ca Messi sa nu poata da gol singur cu Stancioiu sau ca Neuer sa respinga o minge in fata, asa incat sa ajunga la Rusescu ? Pentru ca, nu-i asa, Iacob sau Mutu nu sunt cu nimic mai slabi decat cei anterior pomeniti ! Lasand gluma la o parte, am impresia ca, tot cautand blaturi cu lumanarea, ai ajuns sa nu mai stii la ce campionat te uiti ! Eu unul urmaresc Divizia A, Divizia Nationala, Liga I, sau cum vreti sa-i mai spuneti, de mai bine de 50 de ani si va garantez ca ceea ce am vazut in aceasta editie intrece de departe nu tot ceea ce s-a intamplat pana acum, dar pana si ce ne-am fi imaginat ca este cu putinta ! Cu fotbalisti care reusesc o preluare corecta de doua – trei ori pe sezon, care trag un sut ca lumea (daca il trag) intre Craciun si Pasti, care nu stiu macar sa stea in teren, care nu stiu ce este acela joc fara minge, care nu au auzit de notiuni elementare din fotbal (ca sa nu o mai lungesc), trebuie sa fii cel putin maestru in arta divinatiei ca sa poti deosebi o greseala naturala (adica involuntara) de una intentionata ! Sa retinem mai bine ca, in meciurile de ieri, am vazut patru echipe care, intre 1975 si 1985, nu ar fi avut sanse la promovarea in Divizia A, partu echipe intr-adevar slabe, cu adevarat de amatori (din punct de vedere al nivelului de joc, desi, la Brasov si Ploiesti, cred ca si din punct de vedere al veniturilor din fotbal !). A fost sau n-a fost ! Daca ne luam dupa ce vedem in toate meciurile din interior, TOATE sunt blaturi, pentru ca in toate vedem ceea ce in fotbalul profesionist NU ESTE DE VAZUT. Si atunci ce sa credem ? Hai mai bine sa admitem ca urmarim ultimele zvarcoliri ale unei ramuri sportive de sfarsitul careia in Romania nu ne pot desparti mai mult de 2-3 ani.

dani (31 comentarii)  •  17 mai 2015, 20:31

Trei blaturi, toate trei:U Cluj-Steaua, Dinamo-Steaua si nu in ultimul rind, Brasov-Steaua. Si uite asa cum ne vedeti Steaua, a devenit beneficiara punctelor, primite cadou, de la echipe care simuleaza lupta sportiva. Avem un fotbal Mafiot, murdar si urit! Becali stie mai bine ca oricine, cum se cumpara titlul de campioana. N-ar fi exclus ca sa mai petreca o bucata de timp, acolo unde se scriu carti si se mediteaza. Pt un fotbal curat!

adriann_ (3 comentarii)  •  17 mai 2015, 20:36

@Cristian Geambasu: nu esti in nici o minoritate, problema e ca aici pe site sunt tolerati cativa postaci ai fcsb care presteaza cu nspe clone fiecare. Ia pune unul dintre admini sa dea un ochi la clase de IP-uri samd, o sa ai o surpriza.
In rest, ramane problema de fond: motivatia Brasovului era legitima, motivatia Petroluui mirosea a valiza. Iar non-combatul unor brasoveni inseamna coruptie, in vreme ce non-combatul unor petrolisti era atitudinea perfect fireasca a unor jucatori fara nici un obiectiv, de la o echipa in insolventa si ai caror fani se exprimasera clar contra ideii de a-l face pe becali campion.

taunul. (9 comentarii)  •  17 mai 2015, 20:46

Felicitari pentru articol !

Mihai (2 comentarii)  •  17 mai 2015, 21:02

haha pai Domnule Geambasu daca aparatorii Brasovului erau asa buni nu mai erau la retrogradare dar daca nu ai jucat fotbal poti gandi astfel. in situatia de presiune cu adversar in fata portarul a dat unde a putut nu cred k a gandit asa repede unde sa respinga cand Enceanu venea spre el dar cum am spus pentru unii este greu fotbalul daca il practici din pix si nu ai jucat fotbal.

Dragos Trestioreanu (4 comentarii)  •  17 mai 2015, 21:06

Cred ca a fost vorba despre Stancioiu, nu de Pecanha, care era in poarta cealalta, draga Cristi! Altfel, daca si Alibec joaca la… Petrolul, cum scrie un comentator aici, stam rau de tot! Astafei? Mult suflet, dar si foarte imprastiat. Asa e el, mereu. Insa, da, repet ce a spus un alt comentator: daca era blat, de ce s-a mai luptat sa-i fure mingea lui Bejan? Suturi precum cel din peluza am mai vazut la el, sau sa cada in fund, intr-o faza similara cu aceea de la Targu Mures, cum s-a intamplat la Piatra Neamt, in meciul impotriva Ceahlaului. Mai de acuzat ar fi, intr-adevar, la faza in care a tras aiurea, ci nu a pasat spre Gervao Nepomuceno, liber in stanga, sau macar in centru, la Alexandru Coman, care era totusi marcat. Dar, cred ca… nici nu-i vazuse, de fapt. Apropo, pentru un alt comentator, nu Filip se uita la Claudiu Voiculet, cand si-a facut, singur fiind, mingea de sut. Rok Kronaveter era acolo.

Raison (29 comentarii)  •  17 mai 2015, 21:30

@Tucidide De asta ti-era tie ciuda , ca au ajuns jucatorii Stelei sa alerge ca cei de la Chelsea ?Crezi tu oare ca englezii sunt neprihaniti si n-au dat in viata lor un ”suc” jucatorilor sa alerge mai mult ? Astafei , Marinescu si Filip au fost BLAT . Uita-te la Marinescu cu cata grija alege cui da pasa pe contraatac , sa nu cumva sa aleaga pe unul care nu e „in tema” . Nu sunt stelist , stiu ca a facut si Steaua nenorociri,dar asta nu inseamna ca trebuie sa inlocuim pe unii cu altii cum s-a facut pana acum ( vezi cazurile CFR , Unirea si Galati) dar pentru a eradica acest fenomen trebuie mai intai sa spunem lucrurilor pe nume,asta incearca Geambasu sa faca aici si sunt de parere ca asa ar trebui sa facem titi.

Raison (29 comentarii)  •  17 mai 2015, 21:30

@Tucidide De asta ti-era tie ciuda , ca au ajuns jucatorii Stelei sa alerge ca cei de la Chelsea ?Crezi tu oare ca englezii sunt neprihaniti si n-au dat in viata lor un ”suc” jucatorilor sa alerge mai mult ? Astafei , Marinescu si Filip au fost BLAT . Uita-te la Marinescu cu cata grija alege cui da pasa pe contraatac , sa nu cumva sa aleaga pe unul care nu e „in tema” . Nu sunt stelist , stiu ca a facut si Steaua nenorociri,dar asta nu inseamna ca trebuie sa inlocuim pe unii cu altii cum s-a facut pana acum ( vezi cazurile CFR , Unirea si Galati) dar pentru a eradica acest fenomen trebuie mai intai sa spunem lucrurilor pe nume,asta incearca Geambasu sa faca aici si sunt de parere ca asa ar trebui sa facem titi.

cridon (3 comentarii)  •  17 mai 2015, 22:59

penibil si Geambasu, asta… ma intreb daca ASA batea din penalty ce mai scria pe aici…altfel nimic de golul lui Voiculet domnule ziarist…poate va referiti si la portarul Mutu cel putin la golul trei al Stelei i-a pus-o fain la Rusescu, nu-i asa ????

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  17 mai 2015, 23:31

cridon
Penibil, asa e. Doar ca daca citeai articolul vedeai si ca am scris de golul lui Voiculet, si de portarul Brasovului. Chiar asa, cum o fi sa comentezi un articol fara sa-l citesti? Dupa titlu eventual

paul (5 comentarii)  •  17 mai 2015, 23:27

De Morata au auzit toti jucatorii autohtoni?

Flacăra Moreni (3 comentarii)  •  17 mai 2015, 23:40

N-am văzut ASA cu Petrolul, deci nu măpot pronunța asupra evoluției lui Astafei. Am văzut în schimb comedia penală de la Brașov. N-am mai văzut din anii așa ceva! Dacă numărăm câte pase la adversar au dat la marginea sau în interiorul propriului careu Lucică Goian, Marian Constantinescu și alți colegi de-ai lor, dacă ne uităm ce fac apărătorii Brașovului la golul doi al Stelei sau ce ieșiri are portarul Mutu până dă FCSB-ul golul 3 sau cum, odată ajunse la 3-2, ambele echipe s-au liniștit brusc (s-au înțeles să se termine ca în 87 la Moreni, la celebrul Dinamo – Flacăra, foarte original!) , ne dăm seama că DNA-ul trebuie să-și facă treabă! AȘA NU MAI MERGE!!!

Comentează