Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Mult succes, Gâlcă!

Noul antrenor al Stelei ne fusese descris drept un om echilibrat, pasionat de meserie. Deocamdată pare mai interesat să intre pe sub pielea patronului

Dacă Al Capone avea o echipă, Joe DiMaggio trecea pe la el înainte să semneze contractul. […]

marți, 3 iunie 2014, 3:39

Noul antrenor al Stelei ne fusese descris drept un om echilibrat, pasionat de meserie. Deocamdată pare mai interesat să intre pe sub pielea patronului

Dacă Al Capone avea o echipă, Joe DiMaggio trecea pe la el înainte să semneze contractul. Pe la el, adică pe la Alcatraz, locul acela cu foarte puţină verdeaţă unde fusese închis faimosul gangster de autorităţile federale americane. Dar gata cu exerciţiile de imaginaţie. Vorbim despre alt sport – baseball -, despre personaje de anverguri diferite – Joe Di Maggio, legenda sportului cu bîta, şi un fost fotbalist cumsecade din România, pe numele lui Costel Gîlcă. Vorbim mai ales despre altă ţară – America. America, o ţară imperfectă, unde nu te duci totuşi la vorbitor ca să stabileşti detaliile contractului, lotul de jucători, tactica pentru viitorul sezon. Şi cîte şi mai cîte. Fiindcă Gâlcă ne-a promis că asta nu va ultima vizită la Gigi Becali. Vrea să cunoască mai profund omul. Emoţionant!

La conferinţa de presă în care i s-a oficializat numirea, noul antrenor stelist a plusat şi a anunţat că se va consulta şi cu Mihai Stoica. Tot la vorbitor. Un început în forţă, trebuie să recunoaştem. Gâlcă se forţează să arate lumii că este la cheremul lui Becali. Că nu mişcă un fir din părul gelat al lui Iancu sau Stanciu fără ştirea patronului de la Poarta Albă, Midia Năvodari şi toate ţinuturile în zeghe ale patriei. Dacă la mijloc nu este o manevră subtilă, ceva, un şiretlic menit a-l lăsa să lucreze în linişte, înseamnă că Steaua s-a pricopsit cu încă un executant credincios, unul care „se consultă” cu şeful înainte de a alcătui primul „11”, dar care are libertate deplină în alcătuirea micului dejun. Ba chiar şi la colazione.

De aici încolo aproape că nu mai are rost să glosăm despre stilul spaniol pe care Gâlcă îl va aduce la echipă ori despre cum îşi scrie el, silitor, notiţele în limba lui Cervantes şi a lui Sergio Ramos, de cască fotbaliştii ochii cît cepele. Aş mai fi zis că este un debut cu stîngul cu Gâlcă, dar ar fi fost de bine fiindcă era piciorul lui de bază. Renunţ la ironii şi observ fascinaţia bolnăvicioasă pe care o exercită Steaua în rîndul antrenorilor. Steaua, „simbolul României”, este un certificat absolut necesar în cartea de vizită a unui antrenor care vrea să ajungă la mai mult, la mai bine. Mai binele nu este duşmanul binelui, ci un salariu baban, pe care CV-ul împănat cu prezenţa pe banca primei echipe de fotbal a României îl poate asigura după modelul Reghecampf. În aceeaşi ordine de idei, lumea antrenorilor nu îl urăşte pe Reghecampf pentru aroganţă şi obrăznicie, ci din cauză că puţini sînt în stare să dea lovitura ca el.

Să îi urăm succes lui Costel Gâlcă. Mult succes la întîlnirile cu Gigi Becali şi Mihai Stoica!

Comentarii (73)Adaugă comentariu

anonim (17 comentarii)  •  3 iunie 2014, 16:05

galca are la dispozitie un sezon sa demonstreze ca este antrenor foarte bun.
treaba cu becali este de ochii lumii.
becali nu poate sa faca nimica,este la parnaie,nu poate vedea meciurile stelei din stadion.
iar la tv,nu poate vedea nici macar jumatate din meciurile stelei.

calin (3 comentarii)  •  3 iunie 2014, 16:07

schmecher „d-l dinamovist”…

anaugh (2 comentarii)  •  3 iunie 2014, 16:09

oi fi si tu vreun psihanalist sportiv de ocazie
ii analizezi emotiile unui om la o prima aparitie cu o siguranta de mega ignorant.

Alexbibirica (5 comentarii)  •  3 iunie 2014, 16:10

despre clubul care e pe cale sa intre in insolventa nimic?

Bocanci (54 comentarii)  •  3 iunie 2014, 16:11

Reghe a gasit echipa facuta de Stan. Cu noroc, a scapat de gura chiaunului, castigand meciuri repede. Galca va trebui sa reconstruiasca, fata de echipa de acum doi ani a lui Stan au plecat cei mai buni jucatori. Omul probabil incearca sa cumpere timp, sa justifice esecurile care vor veni.

laur (8 comentarii)  •  3 iunie 2014, 16:13

Caine, daca taceai, filozof ramaneai.
Nu mai judecati inainte de a confirma sau infirma la Steaua. Si, in general, incercati sa nu mai judecati oamenii…

marian (85 comentarii)  •  3 iunie 2014, 16:13

Domnule Geambasu, in orice domeniu persoana nou numita intr-o functie beneficiaza de o „pace” de o suta de zile pentru a-si lansa activitatea si pentru a oferi, pe aceasta baza, elementele necesare pentru o evaluare obiectiva. Deocamdata nu aveti dreptate, iar ce va fi mai departe nimeni nu poate inca sa stie. Eu zic sa-l lasam pe Constantin Galca sa lucreze si sa-i dam notele pe primul trimestru la sfarsitul, si nu la inceputul acestuia.

geannBasu (1 comentarii)  •  3 iunie 2014, 16:14

Mi se pare ca exagerezi, Geambasule.Ce ai fi vrut sa spuna? ca nu il intereseaza nimic? Hai sa ii dam totusi o sansa lui Gilca.Iar Gilca nu a fost un fotbalist „cumsecade”, ci unul mai bun decat 90% din fotbalistii din ziua de azi din Liga 1..Sunteti niste papagali, la comentat si criticat sunteti excelenti!

Tudor (20 comentarii)  •  3 iunie 2014, 16:16

Hmm… Intai Maria Andries, acum Geambasu. Voi chiar aveti ceva cu omul asta. Nu inteleg cu ce v-a suparat.

Cristi D. (47 comentarii)  •  3 iunie 2014, 16:17

Este amuzanta ipocrizia din mass media 🙂
Voi (generalizez cand spun voi, desigur) sunteti la cheremul lui becali si indrazniti sa atacati antrenorii.
Ah, aceasta a 4a putere in stat, cum corupe mintile oamenilor si cum modifica adevarul….

ariel (5 comentarii)  •  3 iunie 2014, 16:21

domnule geambasu….. articolul Dvs nu este doar lipsit de onoare, dar ironia pe care o practicati se intovaraseste cu lipsa de civilizatie si cu aroganta ieftina! faptul ca scrieti vremelnic la un ziar dintr-o lume marginala nu este atu-ul profesional care sa va permita sa aruncati cu noroi peste un om care a jucat 10 ani intr-unul din campionatele de frunte ale lumii. ma rog insa, asa sunt toti romanii fara cariera: insolenti, ieftin ironici si acrii cand vorbesc de realizarile celor din preajma lor!

Galca nu a gresit inca absolut nimic si deja ii aruncati laturi in cap…. de ce sunteti voi mai buni decat Becali, cel care i-a oferit o sansa asemenea lui Reghe, pe cand voi il faceti de ocara? pai nu sunteti mai buni si asta nu va da pace! sa stiti ca rautatea nu a fost, nu este si nu va fi niciodata o calitate!

andu (2 comentarii)  •  3 iunie 2014, 16:22

Fotbalist cumsecade?

Pana acolo am citit articolul.

Probabil ca Galca ar fi un editorialist mai mult decat cumsecade daca ar fi in locul dumneavoastra, domnule Geambasu,

Elton (4 comentarii)  •  3 iunie 2014, 16:23

Cristi, o sa iti lusti limba in viitor ! Nu ai dreptate

Daniel (1 comentarii)  •  3 iunie 2014, 16:25

Sunt curios care va fi pozitia dlui. Galca cand i se va explica cum sta treaba cu meciurile strategice cu Viitorul, Iasul, Chiajna, U Clujul… Tur, retur.

leo (13 comentarii)  •  3 iunie 2014, 16:27

ce aricol penibilll,lasa domne omu sa vedem ce stie si pe urma iti dai dumneata cu parerea de mare jurnalist, scrie mai bine de burleanu cum a ajuns sa candideze la frf>?

adrian (8 comentarii)  •  3 iunie 2014, 16:28

cred ca secretul succesului la Steaua este tocmai asta: sa lasi impresia patronului ca este tot timpul consultat. Asa ca ii dau credit lui Galca deocamdata. Are si avantajul ca e mai greu sa fie sunat de la Poarta Alba in pauza meciului. Ramane de vazut daca nu cumva e o palarie prea mare pentru el: sa jonglezi in acelasi timp cu orgoliile patronului, ale lui MM, ale suporterilor si, mai nou, ale unui renascut V. Argaseala, pana mai ieri marginalizat de Reghe si ai lui.

adrian (22 comentarii)  •  3 iunie 2014, 16:28

Unii care avem amintiri ne aducem aminte despre niscaiva maziliri de sefi la anumite ziare pe motiv de „transformare a gazetei in mosie proprie” si atitudinea unora la adresa lui Sarbu pentru a aduce lucrurile inapoi. Asa ca mai usor cu demnitatea…

Ahasveros (1 comentarii)  •  3 iunie 2014, 16:32

Bv domnule Geambasu! Bravo, aplauze pentru cel putin 30 de minute dupa un asemenea articol pertinent, emotionant, mai mult decat obiectiv, permiteti-mi sa-l numesc Dumnezeiesc!
:))), serios acum, chiar am ras, merci geambi! 🙂

Baba Novac (2 comentarii)  •  3 iunie 2014, 16:37

In primul rand America nu e tara. Statele Unite ale Americii, da, dar America insa nu. Poate fi considerata continent. Scuze dar mai invata.

alin (13 comentarii)  •  3 iunie 2014, 16:40

Destul de penibilia comparatia. Dar ce pretentii sa ai de la o presa corupta si nepriceputa. Pai ce vroiai sa zica Borceo 2, pardon, Legenda Noua Dinamovista Geambasa? „Imi bag picioarele in sefi si daca are eu chef trec pe la ei si ii scuip un pic”? Nu, nici asa nu era bine. Ca o intorcea nea Geambasel, acest Piturca al Presei Sportive Romane ca la ruleta. Ups, vorbeam de jocuri de noroc in casa Diavolului cu nr.666 la Mertzul cumparat de Marica. Care apoi juca la nationala desi nu avea echipa. Cam asa e si cu Geambasu, pardon, Vochin, ca ii confund acum pe cei doi Coachi, care se pricep la fotbal mai ceva ca Sir Alex sau Arsen Vanjer de la Arsenal.

vasglo (53 comentarii)  •  3 iunie 2014, 16:41

Bravo Cristi, si eu care credeam ca daca patronul si managerul general sunt la puscarie antrenorul trebuie sa-i uite, sa nu mai vorbeasca cu ei, ca deh, nu da bine la „bobor”!……

Steaua-1986-forever (24 comentarii)  •  3 iunie 2014, 16:44

„În aceeaşi ordine de idei, lumea antrenorilor nu îl urăşte pe Reghecampf pentru aroganţă şi obrăznicie, ci din cauză că puţini sînt în stare să dea lovitura ca el.” -Nu il uraste nimeni pe Reghe in „lumea antrenorilor”, stai lin. Probabil este invidiat insa nu „urat”. In rest, din acest editorial am inteles urmatoarele:
1. Galca e un looser imens, mai bine se uita in oglinda si isi dadea 2 palme inainte sa indrazneasca sa mearga la Steaua.
2. Fotbalul spaniol este o prostie imensa, nu se poate compara cu cel romanesc, evident, care este un model pentru intregul mapamond.
3. Toate antrenamentele lui Galca se vor desfasura la „vorbitor” la Poarta Alba.
4. Al-Capone a fost patron la New York Yankees. De fapt, stai, ca e „imaginatie”. Desi nu prea vad chestiuni similare intre Di Maggio si…Galca.
5. Romania nu e America. Wow, asta a fost profunda.
6. Stanciu si Iancu sunt niste amarati care au iesit in evidenta pentru ca isi dau cu gel in cap (nu stiam asta, va multumesc ca ne-ati anuntat, eu ca prostul ma uitam cum joaca pe teren in loc sa le admir parul)
7. MM este un fel de zeu, trebuie consultat in tot felul de chestiuni de fotbal de genul meniul oferit dupa antrenamente, etc.
8. Si ultima, Steaua NU MERITA antrenata, de fapt, e o mare rusine sa ai in CV ca ai antrenat Steaua. Sunt de preferate orice alte echipe din Liga 1 decat sa ai in CV Steaua. Cred ca arata mult mai bine sa antrenezi FC Botosani, Clinceni, Chiajna, Recas si inca vreo 10 la fel de „bune”. Astea da echipe cu „nume” in Europa…

Zeke (1 comentarii)  •  3 iunie 2014, 16:46

Un articol 100% tendentios. Nici nu i s-a uscat omului cerneala pe contract si gata, tunurile pe el! Butina rabdare si mai ales bun simt nu strica nimanui.

Mrn (3 comentarii)  •  3 iunie 2014, 16:49

Daca gazeta scria vreun articol despre Joe DiMaggio…poate exemplul nu parea deplasat…daca ai gasi articole adevarate pe gsp…si nu titluri de cancan…poate chiar ai avea dreptate…asa…sa te folosesti si tu de becali pt un alt articol slabut…e usor

Bogdan (8 comentarii)  •  3 iunie 2014, 16:49

Câteodată am impresia că jurnaliștii sportivi suferă de Sindromul Stockholm. De câte ori dispare câte un personaj nefrecventabil mă bucur puțin. Doar puțin, că pe urmă îl regăsesc imediat – fie citat fie reper. În cazul ăsta mă refer la Reghecampf, pentru discursul căruia, stelist fiind, mi-a fost rușine. Prefer onestitatea lui Gâlcă cămăsilor rupte și strigătelor cu „fratele meu”.

Nea Vanea (54 comentarii)  •  3 iunie 2014, 16:52

In fata deciziei de numire a lui Galca la Steaua cu vintele nu’si mai au rostul.
Ai dreptate, Cristi, omul acesta (Galca) este din categoria melcilor… Nu a celor cu casa. Acea casa poate fi confundata cu o coloana vertebrala! Este complet nevinovat.
Analfabetul si schizofrenicul de Becali, a pus iar botul la momeala. De data aceasta, intinsa de Nasu Sandu si generalul agramat Iordanescu. Stau si ma intreb: oare, toata lumea doreste sa’l distruga pe acest neganditor? Si daca da… Si daca toti observa ca este zdrobit si sleit pamantului de nu’l mai cureti decat cu spaclul, nu pot avea mila inca vreo 2 ani juma?
Dar, daca latifundiarul intelege tot ce i se intampla? Si nu doreste decat sa falimenteze si Steaua, ca si toate celelalte afaceri, in afar de cea numita „terenuri”? Daca mintea lui bolnava tzese scenariul de tip Bucsaru? Alta momeala la care a pus botu’ ca ultimul fraier lipsit de creier…
Ce mai conteaza?!
Cu Galca „antrenor” la Steaua, nimic nu mai conteaza!
Este ca si cum l’ai lua acum pe Mutu si l’ai pune bodyguard la „Crucea de Piatra”…

Kendo (45 comentarii)  •  3 iunie 2014, 16:55

Editorialistul anului 2007. Oi fi fost, nu stiu. Dar au trecut sapte de atunci. Scoate-ti tinicheaua aia de pe pagina, ca se intoarce Ioan Chirila in mormant.

Crede-ma, daca Becali ar sta in puscarie 100 de ani de acum incolo, as fi multumit. Dar sa te iei de Galca dupa prima conferinta de presa pe un motiv usor penibil (ce era sa zica? „Ma doare in cot de patronul clubului care m-a angajat.”) dovedeste ca ai ceva probleme in gandire.

Sau poate unde voiai si tu sa mai bagi un fitil, mai atragi conflicte, dovedesti ca esti „citit”…

Ragnar (1 comentarii)  •  3 iunie 2014, 16:56

Ah, presa din Romania. Unde hiperbola tine loc de indemanare jurnalistica. Daca ar fi sa aplicam acelasi standard la acest editorial, ar reiesi ca un antrenor trebuie sa fie la cutite cu patronul echipei! Nicaieri in lume nu vorbeste un antrenor cu patronul si, mai ales, cu managerul! Toti oamenii sunt o insula, asa ca de ce sa incercam sa pastram relatii cordiale cu oamenii din cadrul clubului, cand e atat mai simplu sa dam foc podurilor in timp ce suntem pe ele!

O discutie cu patronul echipei, inseamna, normal, subjugare absoluta, predare de cea mai joasa speta si tradare a tot ceea ce face barbatul barbat. Dubland asta cu o discutie cu managerul echipe te transforma din om in vierme, intr-o creatura fara discernamant, fara ganduri proprii, un sclav al cheremurilor. Te face un om fara vointa proprie, care nu numai ca poate sa fie influentat, dar chiar te roaga sa-l influentezi!

Eu zic ca e clar. Galca si-a dat alama pe fata, nu merita sa fie la Steaua! Mai mult, nu merita sa fie considerat antrenor, ce mai, nu merita sa fie considerat om! Si-a tradat statutul de colos, a coborat din turnul de fildes si s-a predat. S-a facut de ras, s-a umilit, si-a umilit familia, echipa, jucatorii, profesia, tara, continentul.

Toate astea fin’ca a zis ca o sa mai discute cu Becali.

FCDinADN (7 comentarii)  •  3 iunie 2014, 16:58

Mor de ras :))) pe ei, cristi, pe ei :)))

neludum (7 comentarii)  •  3 iunie 2014, 16:59

Dupa parerea lui Cristi Geambasu ,Galca sau oricine venea trebuia sa dea o „lovitura de stat”,pardon ,club, sa ia echipa sa dea afara,patronul , managerul , presedintele,tot , sa arate ca e antrenor independent ! Asa era bine ! Eu unul ,ca si multi altii chiar nu inteleg ,ce vrea sa spuna autorul acestor versuri albe !

unfand (1 comentarii)  •  3 iunie 2014, 17:00

Un articol foarte foarte prost si tendentios domnul Geambasu. Macar putin respect pentru Galca, fotbalistul care a insemnat ceva pentru Romania in perioada generatiei de aur. Mi se pare normal sa se sfatuiasca cu oamenii care detin clubul sau au functii peste el. Asta nu inseamna ca trebuie sa joace dupa cum canta ei. Daca e destept o sa-si selecteze doar lucrurile care merita din discutiile cu ceilalti. Asta nu va da insa nici un drept sa-l atacati pe Galca. Sa va fie rusine!

ionut (20 comentarii)  •  3 iunie 2014, 17:01

Toata lumea stie ca toti antrenorii care vin la Steaua vin pentru ca da bine la CV. Nu i mai crede nimeni ca accepta jobul pentru ca Steaua e clubul fanion al Romaniei sau ca Steaua nu se refuza. Toti stiu ca Becali o sa incerce sa le faca echipa dar tot accepta jobul pentru ca stiu ca daca au rezultate pot pleca usor la mai multi bani. De ce crezi ca majoritatea fostelor glorii au acceptat sa lucreze cu Becali? Lacatus si multi altii si au stricat imagineanu pentru ca iubesc Steaua ci pentru ca au crezut ca pot avea rezultate ca mai apoi sa plece la mai bine. Crezi ca Reghe ar fi stat la Steaua 2 ani daca Becali era liber? Galca are o sansa mare sa reuseasca doar pentru ca Becali e in puscarie si nu si poate strica jucaria. Cea mai buna caracterizare a lui Becali i a facut o Piturca. Becali te face praf cand n ai rezultate, te face praf cand ai pentru ca nu e el in prim plan. Toate articolele astea despre Becali nu si au rostul. Nu poti sa faci o analiza logica, omul e nebun,bipolar, are probleme psihice.
Pe de alta parte nu ai dreptate cand spui ca Galca a pornit cu stangul. Trebuia sa se duca sa l vada pe Becali pentru ca el decide tot. E clubul lui, ar trebui sa se numeasca FC Becali nu Steaua. Crezi ca Argaseala si ceilalti lingai au putere de decizie? Nu s a putut schimba semna contractul pana cand Becali nu si a dat acordul sa se schimbe cateva clauze. Ne ati face la toti un bine daca l ati ignora pe Becali cum ati facut cu Prodanca. Nu ma astept ca toti ziaristii sa faca asta, macar cei care au blog sa faca asta. Credeti ca ar fi posibil?

viorel (12 comentarii)  •  3 iunie 2014, 17:07

mai mult respect pentru galca. omul asta merita numai respect pt ce a facut in fotbal. dl geambasu scrie articole pt cancan cu toate. asa sunt unii: in loc sa fie profesionisti se ocupa de cancanuri, sparle, combinatii. se vede cu ochiul liber „haterul” din geambasu. vede mereu partea negativa si loveste in oameni din generatia de aur cum loveste un incult cartea cu capul ca poate poate pricepe ceva.

prin comparatie daca citim articolele lui tolontan observam ca vine cu dovezi clare si la obiect nu cu supozitii si cu daca sau poate sau ce pozitie a luat ritzi cand fura cu 3 maini.

cristi (5 comentarii)  •  3 iunie 2014, 17:22

vine degringolada echipe steaua.galca nu are cohones,sa ma ierte,chiar nu-mi doream asta.un articol bun,dureros de adevarat.cu un patron halucinant,care cu o hernie neoperabila in tara isi flexeaza gatul ca un gimnast in fata camerelor in prima lui permisie in care a incalcat toate regulile posibile.cu un domnul stoica,care-si savureaza hegemonia zilelor de campion in tihna dupa ce a bagat mana la borcanul cu libelule,cu un buget de criza,pandesc corbii.o sa fie masacru.respect donmule Geambasu.

tbone (2 comentarii)  •  3 iunie 2014, 17:23

domnu Geambasu, dar matale te duci si te certi cu Voiculescu zilnic? il confrunti de fiecare data? eu cred ca va tremura genunchii doar cand auziti ca are ala drum prin Baneasa….mari sunteti voi, nu e Galca asta antrenor nici macar de 24 h si ati si inceput cu atacurile si denigrarea

tbone (2 comentarii)  •  3 iunie 2014, 17:28

@ daniel, prietene…Viitorul ca Viitorul, dar ce te faci cu al’ de DInamo? CFR? pai impreuna au 15 ani de cand nu au mai castigat cu Steaua? zi si tu, daca de 10 ani CFR CLuj nu a casigat nici macar un singur meci cu Steaua, este sau nu este CFR Cluj satelit? sau Dinamo? care face anu asta 5??? hai la multi ani si frustrare putina

cristi (5 comentarii)  •  3 iunie 2014, 17:35

am uitat.poate domnul stoica ,care are timp scrie si o carte.HEGEMONIA ARE CHIPUL MEU.o umila sugestie,poate citeste.

@#10 (54 comentarii)  •  3 iunie 2014, 17:43

Asa e, astia-s vanduti lu baiatu de la Poarta Alba si se iau de un antrenor care doreste sa faca lucrurile corect.

El Gab (1 comentarii)  •  3 iunie 2014, 18:01

Pana una alta. cred ca domnul Galca scrie mai bine in spaniola decat se chinuie nea Geambasu sa „gloseze” in romana. Un articol penibil. E ca si cum eu m-as angaja maine la o noua companie care-mi ofera un super job cu posibilitati de a ma remarca la nivel international si eu sa ma duc la patron si in loc sa-i multumesc pentru incredere sa-l „chis” in freza. articolul asta e ceva gen: beacause fuck logic!

lebateauivre (16 comentarii)  •  3 iunie 2014, 18:11

cel mai important lucru e ca joe i-a tras-o lui marylin

dan (1 comentarii)  •  3 iunie 2014, 18:13

penibil,si atat…presa de la noi este 10 clase sub fotbalul romanesc,s-a manelizat cu totul,umbla doar dupa scandaluri,nu mai stie sa faca o analiza a unui meci.vai de noi,pardon,vai de voi..

Miti Dumitrescu Razbunatoru (11 comentarii)  •  3 iunie 2014, 18:16

singurul antrenor caruia nu i a facut jiji echipa a fost Protasov,in rest toti au fost la cheremul lui,Galca a pornit prost si n are niciun cuvant de spus in fata oitei dilii…pacat

mbd555 (3 comentarii)  •  3 iunie 2014, 18:24

Domnule Geambasu, articolul dvs pare scris de o persoana care uraste Steaua, care vrea sa intoarca oamenii impotrica antrenorului, care nu a facut decat o singura greseala, a avut bunul simt sa faca prea multe declaratii presei. Dvs cand v-ati angajat la acest ziar, n-ati vorbit cu seful dvs? E putin ipocrizie sa il acuzam pe acest om ca este „carpa” doar pt ca s-a dus sa vb cu patronul echipei? Sunt case mai mari vezi Bayern Munchen cu o conducere „penala”

Abatele Faria (88 comentarii)  •  3 iunie 2014, 18:37

Ce putea sa scrie u „suporter dinamovist”? Cine are cei mai multi suporteri? Steaua. Ce fac eu ca „mare comentator” Imi pun suporterii stelisti „in/pe cap” si creste retingul! Capisci? la fel cum „tot cei de gsp” l-au tot dat pe Antal la Steaua dupa ce tot stafful de la clubul stelist AU NEGAT INTERESUL pt el!! Da, dar asta este ALTA STIRE, MAREA ECHIPA ASTRA „la luat la ea”!! Si? Asta da stire fabricata!

Dan (29 comentarii)  •  3 iunie 2014, 18:41

sa fiu sincer nu prea inteleg ce vrei sa sa spui in articol. sau acum vrei sa spui lumii ca, Reghe facea ce voia? Bineinteles ca i s-au impus conditii, multi vor pleca si plecau oricum si daca raminea Reghe. Sau reghe a plecat de geaba? A plecat cind trebuia de fapt!

17 Nentori Tirana (677 comentarii)  •  3 iunie 2014, 18:43

Constantin Galca, n-ai spus nimic coerent si logic. Macar accepta adevarul daca vrei sa ai sanse de succes.

„Este greu sa vin dupa un antrenor care a avut succes. Aceste schimbari sunt facute pentru a veni cineva cu motivatie.“
Aceaste schimbari sint facute din prostie caci totul mergea struna. Norocul tau. Asa a fost usor sa te ia caci esti ieftin si pari usor de manevrat de cei care te-au propus si de cei care te-au acceptat. Asa au toti acces la Steaua, nu ajunge ca-l prostesc si pe Gigi. Motivatie avea si Reghe, dar daca nu sint platite la timp salarii si prime, daca se discuta despre vinzari nu despre buget si achizitii in timp util, … devine Reghe din alt film. Cu motivatie vin toti antrenorii, nu e scopul schimbarii. Trebuie sa poti antrena si motiva jucatorii. Daca Hagi a avut probleme cu vestiarul, eu zic ca ar fi mai bine sa te dai coleg, ca o parte a echipei. Lasa-l pe „Mister“, ca e unul singur.

„Deocamdata, in afara lui Tatarusanu, Piovaccari, Georgievski si Kapetanos, lotul e acelasi. Nu am avut timp sa iau toate detaliile. O sa incerc sa aduc tineri la echipa, pentru ca acesta este viitorul.“
„detaliile“ ? Nu trebuia sa semnezi pina nu sti cine ramine, cine vine, ce buget are echipa. Alta sansa sa afli bugetul si sa ceri plata la timp a salariilor nu o sa ai. Nici macar tineri nu poti tu sa aduci daca n-ai discutat concret inainte de a semna. Or fi tinerii viitorul dar tu parca spuneai ca trebuie sa elimini trei campioane pina la sfirsitul lui August. Daca nu, o sa fie problematic viitorul tau. O sa te schimbe ca sa potoleasca suporterii, de parca tu ai fi vinovat. Vinovat esti doar ca ai ratat sansa sa-ti asiguri viitorul pina in Septembrie. Tot unul de manevrat va ajunge linga tine, asa ca mai bine cauta sa te descurci singur, cauta singur intariri.

„E greu de spus ce sistem voi aborda, chiar daca imi doresc un altul. Eu as vrea 4-3-3, dar trebuie sa vad cum raspund jucatorii la acest sistem. Eu cred ca antrenorul trebuie sa se adapteze la ce are“
Sistemul functiona, la fel antrenamentele au dat roade. De ce sa schimbi ? Ai ajuns la campioana, nu la Dinamo. 4-2-3-1 e mai flexibil, mai sigur. Nu cred ca ai jucatori de 4-3-3. Si apoi, daca ramine Pintili unde mai joaca Sanmartean ? Pe stinga ar trebui sa ajute ca Tanase, n-ar avea libertate chiar cel mai tehnic jucator. Unde joaca Chipciu ? Iar la antrenamente ai putea folosi mai mult mingea, atit ajunge ca schimbare. Keserü si inca citiva chiar ar avea nevoie.

Mult succes Constantin Galca. As fi preferat unul cu personalitate, Chirila, Dumitrescu, unul mai coerent, cu logica, dar eu sint fericit si cu tine. Mai bine fara „fosti“. La asa „criza“, autoprovocata, putea veni si un Raducioiu, Muce, Dorinel ori mai stiu eu ce ciumlalac.

PS daca mai pleaca Szukala ori Gardos poti deja sa-ti dai demisia !!! Mai rau sa fi dat afara. Penibil.
Fara aparare, 100% nu ai cum sa apuci luna August.

Andrei (10 comentarii)  •  3 iunie 2014, 18:50

Slab de tot, domnu Geambasu….e usor sa critici un om care incepe si el un drum greu, pe baza a ce dovezi?
Deocamdata Galca s-a dovedit un ins modest, fara aere, cu dorinta de a trece la treaba…il prefer de o mie de ori ca om infumuratului de Reghe.
Lasati omul sa antreneze cateva luni bune si dupa aia dati-va cu parerea de „specialisti in cornere”.
In tara asta,multi dintre jurnalistii de sport (mai precis, doar de fotbal!) au devenit niste „parerologi” si habarnisti care astern pe hartie idei ce seamana mai degraba a „barfa de coltul strazii” la o samanta si o bere la PET.

geo (19 comentarii)  •  3 iunie 2014, 19:34

Cred ca mai toti stelistii sunt dezamagiti…un antrenor fara rezultate…fara experienta in Liga 1…fara personalitate…

mihaisc (4 comentarii)  •  3 iunie 2014, 19:45

Domnule Geambasu , va rog sa va uitati in oglinda si sa rostiti : sunt angajat la trustul Intact patronat de Voiculescu , coleg cu Gadea , Dana Grecu , Mircea Badea etc. Am voie sa scriu ce vreau ? Ce este adevarat ? Sunt un jurnalist independent ?
Apoi , sa va ganditi daca un antrenor nou la o echipa nu trebuie sa se informeze despre politica clubului unde va antrena , despre proiectele de viitor si linia economica a clubului etc , la recentii sefi sau actualul patron , pe care trebuie sa le urmeze.
In concluzie , ceea ce face Galca este de bun simt si normal , ceea ce faceti voi , angajatii trustului Intact , este de prost gust , ca sa nu spunem prostitutie gazetareasca.

Perken (6 comentarii)  •  3 iunie 2014, 20:09

Acest articol ar vrea sa fie un strigat de disperare. Disperarea ca Steaua sa nu aiba la fel ca in trecut un antrenor care sa urmareasca doar castigul, sa urmareasca doar slugarnicia, sa nu-i pese de meseria lui de antrenor (ma refer aici la selectie si aranjarea in teren de care se ocupa pina acum Becali). Parerea mea e ca Galca are nevoie de liniste si nu de strigate de frustrare. Cel putin la inceput de drum. Chiar si Motoc s-a bucurat mai mult timp de capul lui. Furia romanilor a izbucnit mult mai tarziu. Fie ca strigatul de disperare al lui Geambasu sa fie un inceput de Speranta…

Comentează