Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Dinamo, fosta rivală a Stelei

Steaua-Dinamo îşi pierde statutul de derby cu fiecare reprezentaţie. Din păcate, semnele pentru viitor nu sînt încurajatoare. Nu este vina Stelei, care a ajuns la acel nivel de forţă şi valoare care îi permite să îşi calibreze eforturile în funcţie […]

vineri, 28 martie 2014, 4:39

Steaua-Dinamo îşi pierde statutul de derby cu fiecare reprezentaţie. Din păcate, semnele pentru viitor nu sînt încurajatoare. Nu este vina Stelei, care a ajuns la acel nivel de forţă şi valoare care îi permite să îşi calibreze eforturile în funcţie de adversar.

Joi seară, fotbaliştii antrenaţi de Reghecampf au lovit cînd şi cît a trebuit. Problema dispariţiei echilibrului, a suspansului şi a dramatismului real trebuie căutată în tabăra dinamovistă. Care chiar aşa pare. O tabără de vară, pe timpul căreia fratele mai mare Flavius le propune tot felul de jocuri tematice cercetaşilor Dorin, Valentin sau Ionuţ.

Stoican a avut puterea să participe la conferinţa de presă care a urmat umilinţei din partida cu Steaua. Aici se termină bilele albe din contul antrenorului dinamovist. Tot ce a urmat din momentul în care a început să vorbească, să analizeze şi să răspundă întrebărilor ziariştilor a fost o decriptare involuntară a eşecului suferit. Ale cărui proporţii puteau fi încă mai dramatice dacă Adi Popa I şi compania nu îşi cenzurau pornirile războinice (milă?) faţă de Adi Popa II (Ce glumă mai e şi asta? De ce nu şi un Chipciu II?) şi cealaltă companie. A fost întrebat Stoican despre alcătuirea echipei de start şi dacă are să-şi facă reproşuri. De ce titulari Bărboianu şi Grecu? Răspunsul a fost stupefiant, iar dacă nu aş fi fost acolo, în sală, şi mi-ar fi povestit cineva credeam că rîde de mine.

„Am mizat că îi vom surprinde pe parcurs prin schimbările cu titularii obişnuiţi”. În traducere, Steliano Filip nu a jucat nu pentru că Grecu ar fi mai bun pe postul de fundaş stînga, ci pentru că Stoican a considerat că îi întinde o capcană lui Reghe. Iar Bărboianu la mijlocul terenului a apărut din startul meciului şi a fost ţinut aproape 80 de minute în teren de ce? Pentru a acoperi nepriceperea conducerii clubului în materie de transferuri? Nepricepere plus goană după chilipiruri. Potrivit mărturiei unui om din interior, atunci cînd Bărboianu a fost adus de la Astra, avea parametri fizici de pieton! Bine, bine, a mai adăugat cel care a ţinut să-şi păstreze anonimatul din motive anghelachelice, am priceput că luăm jucători care nu prea ştiu cu mingea, dar nici să alerge nu sînt în stare?

Rezumînd, Flavius Stoican s-a declarat satisfăcut de dăruirea şi implicarea elevilor lui. Pare de glumă, doar că omul nu glumea deloc. „Au muncit şi au alergat, au vrut. Doar cine nu munceşte nu greşeşte.” Şi, ca un laitmotiv: „Să nu spui niciodată niciodată”. Un alt citat din antrenorul dinamovist. Care prin tot ce a spus a confirmat un adevăr din ce în ce mai incomod pentru dinamovişti, neutri şi chiar antidinamovişti. Dinamo devine cu fiecare zi un club tot mai mic. O grupare care şi-a asumat condiţia de participant minor la împărţirea bucatelor. O echipă mediocră, antrenată de un om pasionat, dar cu limite serioase la nivelul meseriei, al percepţiei, al viziunii. Mîndrie, orgoliu, trufie. Nu a mai rămas nimic. Poate doar o ţîfnă caraghioasă, de care îşi rîd foştii rivali.

Dinamo nu mai este rivala Stelei, în asta constă opera fundamentală a lui Negoiţă şi a lui Anghelache. Dinamo a ajuns echipa care se bate pentru o ciozvîrtă cu Săgeata.

Comentarii (129)Adaugă comentariu

seby (5 comentarii)  •  28 martie 2014, 18:07

sunt dinamovist inas tot respectul pentru steaua in meciul de aseara,,,insa sa spunem ca steaua este o echipa mare am vazut in meciurile internationale…acolo trebuie sa dovedesti nu in campionatul asta in care de abia respira…o sa vedeti ca in 2-3 ani raman 6-7 echipe care pot sa reziste financiar…pentru ca fotbalul din romania este plin de mizerii, de fraude de interese personale,…a disparut demult farmecul fotbalului in romania…sa spui ca esti echipa mare in fata unor formatii gen astra , gen dinamo sau pandurii este penibil…daca steaua este mare bayern, sau City sau Psg ce mai sunt??? rusinica oricum ,,…

Razvan (5 comentarii)  •  28 martie 2014, 18:08

Iti inteleg demersul jurnalistic „pur fotbalistic” dar Dinamo va ramane MEREU rivala stelei asa cum Millwall va fi mereu rivala lui Chelsea….

aureliano08 (4 comentarii)  •  28 martie 2014, 18:08

Era mai bine sa dispara Dinamo? Halal articol. Treziti-va!!!
Daca nu intervenea Negoita cine venea?!!! Aveti putina rabdare, abia a trecut o jumatate de campionat. Ce vreti acum sa faca din c-cat bici? Totusi asa cum este echipa este pe locul 4, probabil la vara va mai fi o remaniere a lotului, raman cei care au confirmat si adusi altii poate mai buni. Nu este usor. Aratati-i cu degetul pe cei care au dus pe Dinamo in situatia asta, pe cei care au distrus clubul.

Marius (1 comentarii)  •  28 martie 2014, 18:20

Bine le zici Geambasu.

Jules (27 comentarii)  •  28 martie 2014, 18:24

Steaua dupa 2006, chiar daca nu a contat in campionat sau in meciurile cu Dinamo, a avut ambitii europene cu ceva rezultate. Cred ca dl. Geambasu critica mai degraba aceasta lipsa de ambitie ascunsa sub scuza lipsei de fonduri.
Acesti tineri jucatori de la Dinamo trebuie sa creasca sub presiunea unor ambitii de echipa mare, altfel domnilor dinamovisti o sa aveti parte, in viitorul apropiat, de declaratii de genul : visul meu e sa joc la Steaua!

alx (76 comentarii)  •  28 martie 2014, 18:31

Vlad, D-NUL geambasu tine cu Dinamo, eu tin cu Steaua, dar STEAUA E STEAUA ,tot timpul a fost peste Dinamo, insa totusi aberatii ca cele de acum nu cred ca au fost, gen New Dinamo reconstructie, daca la Steaua nu era Sanmartean in teren media de varsta a Stelei era sub ceea a lui Dinamo, la Dinamo acuma se vorbeste mult aiurea si cam atat,,cum poti sa vii tu Stoican sa zici ca golurile Stelei au fost din noroc…ca in meciul din campionat Dinamo a fost mai buna, cand au dat gol din prostia lui Tatarusanu ,raportl loviturilor de colt a fost de 11-0 iin favaorea echipei din GHENCEA.

daniel (7 comentarii)  •  28 martie 2014, 18:35

performante se fac si fara bani..sa ne aducem aminte echipele din perioada 84-88 CRAIOVA MAXIMA ,DINAMO ,STEAUA …diferenta de atunci este ca jucatorii echipelor aveau impreuna ani buni de joc ,era si ambitia si daruirea jucatorilor de a face performanta contra unor echipe din vest tunate cu cei mai buni straini…aceasta mentalitate s-a pierdut.Acum e greu sa formezi o echipa cu tineri jucatori ,trebuie timp ..iar acesta lipseste.SUPORTERII vor performante peste noapte,accederea in faze superioare ale CL SI EL este din ce in ce mai grea chiar si pentru o echipa in care patronul a bagat ceva bani (STEAUA)..PANA LA URMA FOTBALUL SE REZUMA LA O AFACERE IN CARE BANUL ISI SPUNE CUVANTUL!!!

papaia (3 comentarii)  •  28 martie 2014, 18:35

Am spus-o cu referire la alt articol (multe, multe extrapolind implicatiile, facindu-i pe uniii eroi iar pe altii vesnice victime – atitudine de ziaristi cu nimic mai presus de subiectele pe care le discuta): it is ALL about money! Ii ai si ii investesti corespunzator (Becali) – ai rezultate (eventual). Negoita si Borcea nu se pot compara cu el, iar fanii echipei Dinamo ramin cu dezamagirea continua, si cu o speranta complet nerealista potrivit careia „n-am bani, o sa numesc planul <>”

danny (30 comentarii)  •  28 martie 2014, 18:37

Dinamo nu mai este de mult timp rivala stelei. Opera lui Borcea, Badea si Turcu este desavarsita de Negoita.

Il intelegem pe domnul Negoita ca nu are bani pentru un club ca Dinamo (nu a avut nici macar pentru un club ca Poli Iasi) insa ii reamintim ca nu i-a cerut nimeni „sa salveze” Dinamo. Domnia sa si-a dorit sa fie unic actionar la Dinamo si tot domnia sa s-a batut cu pumnul in piept ca in 3 ani face echipa ca cea din sezonul 1989-1990 si stadion modern. Cand stii ca nu iti mai raman bani pentru salarii si investitii nu te apuci sa cumperi o societate comerciala doar pentru ca vrei neaparat sa fii proprietarul ei. Asta se cheama nechibzuinta.

Domnul Negoita nu este nici macar investitor la Dinamo, ci administreaza banii clubului. Veniturile clubului Dinamo in ultimul an (transferuri Nica, Alexe, Curtean, Luchin, Tucudean+sponsori+bilete vandute+drepturi TV) sunt peste cheltuieli indiferent de ce natura: salariale, extra-salariale, impozite, chirii, aducerea de jucatori, licenta, etc.

Nu e vina lui Stoican ca este antrenor la Dinamo. A fost adus la Dinamo si promovat in functia de antrenor principal de catre Ionut Negoita.

17 Nentori Tirana (677 comentarii)  •  28 martie 2014, 18:38

pac miau, pac pac pac miauuu, pac miaaa +

Iar ati scapat si sint foarte suparat. O echipa mare mentine presiunea si concentrarea. Cite puncte a pierdut o Steaua inconstanta ? Vrem sa jucam cu Real dar nu putem mentine ritmul cu Dinamo. Deja la 1:0 Lato si Sanmartean au avut un moment de slabiciune. 1:1 i-a trezit, dar de ce era nevoie de acest gol ?
La pauza Reghe a schimbat din nou si n-a mai mers iar jucaria. De ce trebuie sa intre Claudiu ?
A plasat un sut la primul sau gol, acel 1:1, apoi n-a simtit momentul si a stat pe loc 4 secunde cu mingea in ultimul minut. Apoi a batut slab un 11m. Atit. Si Rusescu a plasat cu stingul, a bombardat cu dreptul, in plus nu statea pe loc, pasa, dribla, intra in un-doi. Daca nu nimeresti ditamai poarta de la 10 m, apoi nu poti trimite mingea pe linga ori peste un portar cazut si mai si rizi trebuie sa schimbi tricoul. Eu nu stiu de ce ridea. Numai pentru ris l-as fi amendat. Asta e profesionalism ? Daca asta e tot ce poate, trebuie sa mai traga tare la antrenamente. Toti, mai putin Chipci, Iancu si Italianul, au scazut turatia si concentrarea.
Nu ne putea egala Dinamo, dar Napoli, Schalke, Basel, … Dupa evolutia din repriza secunda prevad un meci greu cu Botosani.

PS condoleante maestre C G, dar chiar asa de rau n-a fost. Laudabil este ca ati jucat. Botosaniul nu poate si nici nu vrea. Laudabil este, galeria voastra a apreciat dorinta de a nu pacali fotbalul. Grigore, Rotariu, Lazar, Matei, Tucudean si Bilinski, adica 6, sint buni. Daca vor fi pastrati inca doi ani si mai vin linga ei niste jucatori cit de cit de la Sageata, Chiajna, Viitorul, adica nu prea scumpi, avem din nou cu cine juca. Ma indoiesc insa ca vor fi pastrati, cum ma mai indoiesc ca are cine sa-i aleaga pe altii. Am vazut pietoni, atleti si diverse ciudatenii la voi iar Mister pare doar decorativ. Sper ca nu plingi dupa Borcea, Turcu …

titel (1 comentarii)  •  28 martie 2014, 18:40

@Gogu : tovarase n-a fost in meciul de ieri niciodata 1-1 …dar tu esti dus cu pluta….sau ,ma rog, cu BUTELIA!
vai mama voastra!

mosu (12 comentarii)  •  28 martie 2014, 18:43

Vorba tiganului cand il duceau sa-l spanzure”fereasca dumnezeu de mai rau”.Sa n-e uitam un pic la Rapid si sa nu n-e uitam in gura lui Geambasuñ.Fotbalul e asa .E doar un sport .Putem arunca o privire si in Primera Divizion unde R.M.avea liga in buzunar si in 3zile e pe 3.Ca d-aia e fotbalul frumos.Restu e balci pentru cine gusta stilul bombastico-can can.Si inca o chestie.Sa cautam raspunsul la falimentul fotbalului nostru la poarta alba ,rahova,mogosoaia,urziceni,galati,bistrita etc.un salut.

billy (10 comentarii)  •  28 martie 2014, 18:48

E penibil …. Dupa mai bine de 20 ani trageti aceasta concluzie. Dinamo nu a fost si nu va fi o rivala (in general). Dinamo este construita pe mita, furt, qurve, bautura si droguri. Un astfel de club de fotbal trebuie desfiintat instantaneu. Hiva Dinamo-ului vine din interior. Visati la meciurile cu Sampdoria din mileniul trecut … ca nu v-a mai ramas nimic altceva de facut. Si una peste alta, vreau si eu sa stiu: cine e antrenoru asta nou ? Ce palmares are ? Dupa cum il vad, sigur e un swinger ca asta proaspat revenit in tara, la Petrolu.

zona magheru (23 comentarii)  •  28 martie 2014, 18:53

Eu de vreo 2-3 ani afirm ca steaua – dinamo sau invers nu mai poate fi numit derbi cu atit mai mult derbiul Romaniei . Raminem cu istoria si atit . In final steaua a iesit invingatoare chiar daca are patron, manager si seful galeriei dupa zabrele .

patrick64 (5 comentarii)  •  28 martie 2014, 18:54

Investitorii vin si pleaca, Dinamo va ramane.

Victor33 (2 comentarii)  •  28 martie 2014, 18:55

Nu vad nici un sens in argumentia asta. Celtic-Rangers va fi derby cat vor exista echipele astea, chiar daca Rangers nu mai e in prima divizie. Dinamo-Steaua va avea aceesai incarcatura emotionala la fiecare intalnire, ca pana acum. Daca nu mai e, inseamna ca nici n-a fost, pana acum.

cornel (40 comentarii)  •  28 martie 2014, 18:58

Dle Geambasu, nu ti se pare ca titlul e un pic deplasat ca sa nu zic altfel ? In perioada 2007-2011 cand Steaua nu a reusit nici o victorie cu Dinamo, cand a inregistrat umilinte ca acel 2-4 in Ghencea sau in perioada 1999-2005 cand Dinamo a castigat 5 din 6 cupe ale Romaniei , nu ati mai zis ca Steaua nu mai e rivala lui Dinamo ?! Ultimul rezultat in campionat a fost 1-1 pe terenul Stelei ! Deci de unde sintagma cu pricina ? Dinamo e la inceput de un nou ciclu si toata lumea stie ca lucrurile sunt acum chiar mai optimiste de cum se preconiza, ajungand in semifinalele Cupei Romaniei si pe locul 4 in campionat inaintea unor cluburi care au investit mult mai mult, ei trebuind sa achite datorii facute de altii ca sa poata exista ! Si …domnule Geambasu, poate era…. „mai rivala” cu Dinamo daca in turul campionatului nu isi insusea 10-12 puncte prin aportul consistent al arbitrilor, lucru scos in evidenta de toata presa inclusiv de…..domnia voastra, care incercati niste aliante care sunt alunecoase si in mare masura neasteptate ! Deh, oamenii se mai schimba, nu-i asa….maestre !

ares (14 comentarii)  •  28 martie 2014, 19:02

As vrea sa stiu ce parere au dinamovistii care la fiecare victorie a Stelei spuneau ca e blat…care spuneau ca daca nu ar fi beneficiat de nu stiu cate puncte de la sateliti ar fi o echipa de locul 10…Chiar asa de tare sa fie o echipa de locul 10 ? In cazul asta dinamo nu cumva e de liga 2 ?

lord belial (189 comentarii)  •  28 martie 2014, 19:04

1,2,3,4,5

Marius (9 comentarii)  •  28 martie 2014, 19:09

Cristi
Am inteles ca nu este bine, ok, gaseste tu un om de afaceri dispus sa plateasca mai mult decat Negoita in momentul de fata, sa aduca jucatori de milioane de euro fara sa aiba certitudinea rezultatelor imediate. Vad ca nu esti la fel de acid cu cei care au adus Dinamo in situatia catasrofala de la momentul cand a fost preluata de Negoita. Asa, sa stam pe margine si sa chibitam este simplu.
Acum, revenind la meci, din punctul meu de vedere (dinamovist vechi), rezultatul este mincinos si o sa argumenez:
– in prima repriza Steua a avut 5 (cinci) suturi pe spatiul portii, din care a marcat de 4 (patru) ori si a avut o bara, noroc pe care numai Staeua il poate avea;
– toate golurile primite de Dinamo in prima repriza s-au datorat unor greseli individuale mari (lato vrea sa centreze, loveste prost mingea si pufi doarme in poarta, roti recentreaza in careu, mingea este deviata de grigore, grecu ajunge tarziu si il scapa pe popa);
– pe acest fond a venit si asazisa superioritate a stelei, cand primesti astfel de goluri este normal ca jucatorii sa fie marcati psihic;
– daca vei revedea meciul, eu am facut-o, vei constata ca partida a avut foarte multe momente de echlibru, in conditiile in care Steua a jucat cu cea mai buna echpa, cu un nucleu de fotbalisti care joaca impreuna de 2-3 ani, iar Dinamo fara doi titulari certi (thicot si matei) si cu un durimel nepus la punct cu pregatirea, revenit la antrnamente de o saptamana, avand cea mai mare parte de jucatori venti in toamna anului trecut sau primavara acestui an (ca o paranteza, linia de fund a lui Dinamo din repriza a doua nu a jucat niciodata impreuna, nici macar in meciuri de pregatire);
– asta nu scuza greselile lui Stoican in alcatuirea echipei si in pregatirea tactica ameciului, nu are rost sa revin.
Daca articolul era mai echilibrat ai fi putut remarca faptul ca Dinamo nu a refuzat jocul, a jucat deschis si a atacat pana in min. 93, chiar daca rezultatul nu ii era favorabil.
p.s.: rusinos pentru Negoita ca a plecat la pauza, un conducator nu-si abandoneaza echipa in momente dificile;
– replica in oglinda, BRAVO suporterilor dinamovisti care au incurajat echpa pana la final.

cristi (3 comentarii)  •  28 martie 2014, 19:16

domnu geambasu , dinamo nu mai este rivala stelei pentru ca nu vrei dumneata , gazetarul anului 2007 ( mama ce mult e de atunci!!!!)

adi_stelistul (454 comentarii)  •  28 martie 2014, 19:16

@ cornel

In perioada la care te referi tu Dinamo a avut o singura victorie la o diferenta mai mare de un gol, un 2-0. In plus in cele 4 editii de campionat dintre 2007 si 2011 intr-una singura (2008/2009) Dinamo s-a clasat peste Steaua. Chiar daca superioritatea dinamovistilor in meciurile directe in acea perioada e indiscutabila, nu se poate vorbi de diferenta de clasa de acum. Practic Geambasu asta spune: ca Dinamo nu mai conteaza in disputele cu Steaua. Ceea ce nu se putea spune despre Steaua in acea perioada, lucrurile sunt diferite.

@ ccc

Savuros, crede-ma. Deci blaturile sunt cauza? Jucatorii sunt valorosi dar blatuiesc. Odata Grigore, odata Balgradean, data viitoare poate Negoita, cine stie? 🙂

adi_stelistul (454 comentarii)  •  28 martie 2014, 19:22

@ cosmin

Cine e ziaristul cu nume de invoiala? Geambasu? Da’ de ce zici asta? „Cristian” inseamna „invoiala”? Chiar n-am stiut.

@ Marius

Inteleg ca in mod normal, dupa cursul jocului, trebuia sa bata Dinamo. E in regula. Auzi, da’ faza primului gol dinamovist, in care la o centrare in careu, fundasul respinge, mingea se loveste de alt aparator stelist si sare, ca la biliard, in piciorul atacantului in careul mic, o fi o schema indelung studiata la antrenamente de dinamovisti, nu? Ca nu poate fi vorba de noroc. Noroc are Steaua. A, si blaturi… Da, da, si arbitri, n-am uitat. Noapte buna, somn usor!

lord belial (189 comentarii)  •  28 martie 2014, 19:24

bai, cinstit acum, cind a fost dinamo rivala stelei? cind s-a ridicat dinamo cu adevarat la stacheta ridicata de steaua? ce cupe europene are dinamo? citi jucatori are dinamo la nationala? pe ce loc e dinamo in clasament? de cind nu a mai participat dinamo intr-o cupa europeana?

dinamo fata de steaua e ca antena 1 fata de protv, mereu aproape, dar niciodata acolo. e o echipa crescuta cu complexul de inferioritate in fata campioanei, ai carei jucatori isi doresc sa joace pentru campioana, o echipa mediocra, ciuca batailor pe plan european.
o echipa ca dinamo nu are valoare de sparing partner pentru steaua. dinamo joaca primitiv, steaua facea trasee si scheme cu mingea. dinamo inca se alfabetizeaza in fotbal in timp ce noi le dam 5 (1,2,3,4,5) intr-un meci.

steaua > dinamo, oricind, dintotdeauna pt totdeauna

Adi (20 comentarii)  •  28 martie 2014, 19:25

Sunteti echilibrat, ca de obicei.

Off-topic: mi-a spus tata ca atunci cand el se afla in scoala generala, tatal dvs ii era profesor de muzica si ii dadea 10 din oficiu, pentru ca tatal meu facea in paralel cu invatamantul normal si scoala de muzica.

billy (10 comentarii)  •  28 martie 2014, 19:31

@Marius ….

las-o balta … Latoblevici s-a uitat la poarta inainte sa plaseze mingea, apoi in pamant si ….GOL ! acelasi lucru se intampla si cu doamnele care de o viata baga firul de cusut in ac. L.Bird spunea la un moment dat ca inelul cosului i se pare mai mare decat SqGarden cand arunca de la 3puncte. Se vede ca nu ati facut sport … . Numai comentarii … . ! Iar dupa mine, care am vazut acest meci: steaua-dinamo, cu berea in mana, am asistat la un blizzkrieg !!! jawohl mein führer !!!

oli (3 comentarii)  •  28 martie 2014, 19:32

felicitari ptr articol! cum poti sa emiti pretentii cu asa jucatori?! au fost vanduti de la echipa nica alexe niculae luchin curtean… ce ai facut cu banii dl negoita?nu ai adus nimic…

Rumpelstinskin (9 comentarii)  •  28 martie 2014, 19:32

@ares
Bine punctat 😉

În rest, nu sunt de acord cu faptul că Dinamo nu mai e rivala Stelei, meciul Steaua – Dinamo va fi veșnic cel mai așteptat meci din fotbalul românesc și chiar dacă una dintre echipe ar fi campioană detașată iar cealaltă s-ar ”bate” la retrogradare, o victorie în UNICUL DERBY ar fi egală cu salvarea sezonului pentru cea care o reușește din postura de outsider.

zona magheru (23 comentarii)  •  28 martie 2014, 19:34

@ victor 33 : O avea incarcatura emotionala pentru voi , Pentru mine pina nu constat ca sau bagat citeva milioane bune de dolari in transferul de jucatori nu mai are nici o incarcatura emotionala Oricum al doilea meci nu o sa-l urmaresc pe ecrane ca nu ma mai intereseaza . Steaua e in finala Cupei . Pa.

Vlad (6 comentarii)  •  28 martie 2014, 19:35

@Marius,
Bine scris, dar o sa vezi, ca nici un stelist sau suporter de rezultat( de astia sunt multi la ei) nu o sa inteleaga vreo data ceea ce ai scris tu acolo.
Acum am dubii ca o sa inteleaga si d-ul geambasu. Mai ales cand vad cu ce ura scrie despre Dinamo. Din pct meu de vedere, as vrea sa nu mai scrie vreo data de Dinamo, ca si asa suntem echipa mica, varza etc. asa ca nu inteleg de ce mai meritam atentie. Sa se scrie despre marea echipa stIaua (echipa celor multi). care merg la meciuri zici ca merg la biserica, sa nu faca vreun zgomot.

Florin (1 comentarii)  •  28 martie 2014, 19:35

Ca si in politica si in sport trebuie sa fii nepartinitor, daca vrei sa fii credibil. Adica, cand atingi subiecte de genul asta ar trebui totusi sa scrii nepartinitor. Esti stelist si nu stiu eu? Dinamo nu a putut ieri, asta le e valoarea. Poate data viitoare vor juca mai bine. Oricum, sincer mai e drum lung pana Dinamo va bate steaua de maniera categorica, dar macar incearca cu jucatori tineri. Hai Dinamo!

oli (3 comentarii)  •  28 martie 2014, 19:35

nr 70, la ce meci te ai uitat? dinamo a inscris 2 goluri din 3 suturi pe poarta. primul gol a fost facut cadou.esti cam frustrat,se vede asta

Mihai (1 comentarii)  •  28 martie 2014, 19:40

Sa nu uitam cine a adus Dinamo in situatia asta: Fratii Becali,Borcea si ceilalti mafioti aflati dupa gratii.Cat a iubit Borcea Binamo jucand rolul de sifon ptr.Gigi Becali? Decrepitul de Badea unde este? Dar Dinamo nu va muri ptr.ca are suporteri nu spectatori ca Steaua. Orice s-ar spune Dinamo nu a fost iubita de familia Ceausescu,nu a avut un conducator condamnat ptr.trucare de meciuri.D-le Geambasu ce atitudine luati in legatura cu ce s-a intamplat la Craiova?Taceti si radeti de Mititelu care este totusi un erou.

billy (10 comentarii)  •  28 martie 2014, 19:57

@ Rumpelstinskin

Halucinant … si vointa peris vs. metalu faur panelimon e derby ! Derby-urile nu sunt unice ! lb. romana nu trece pe la google search sa invatam si noi o data ce inseamna derby?. ca tot pe la gsp am auzit ca cfr cluj vs. vaslui e derby ! vedeti ca e vinnie jones in romania, filmeaza la nu stiu ce … . daca va aude, va loveste la oua si va da si un cap in gura si ia si cupa ! Poate GSP o sa scrie un articol bine amorsat cu istoria Derby si ce derby inseamna ! Ce spune GSP ? Ne/va iluminati ?

auci (62 comentarii)  •  28 martie 2014, 20:08

cu proiectul asta, in 2 ani dinamo e in b si in 4-5 ani dispare. paguba-n ciperci

Eu (4 comentarii)  •  28 martie 2014, 20:18

@ Vlad de ce sa dam banii pe un jucator(Anton) care nu se stie daca va face fata,cand noi avem un jucator care a demonstrat ca poate face fata in meciuri tari Filip.Sanmartean mai poate juca lejer 2 ani daca nu se accidenteaz,iar Piovaccari scuza-ma dar visul lui este sa joace in Seria A la Sampdoria.Vezi tu ar fi usor pt Steaua sa dea 3-4 mil pe un jucator si dupa aia sa ii dea 8-900 de mii pe an.Dar dupa aia ar ajunge in situatia Rapidulului sau a Cfr-ului.Au adus jucatori scumpi salarii mari si uita-te acum unde sunt.

Vlad (6 comentarii)  •  28 martie 2014, 20:32

@EU
Si tu zici ca Filip e la nivelul lui Pintili ? cred ca te inseli aici.(cel putin Anton a demonstrat ceva la pandurii, prin europa + a fost chemat la nationala)
La partea cu Piovacari, am dubii ca ar mai fi visul lui sa joace in serie A daca steaua i ar da aceeasi bani. mai ales ca la steau ar avea sansa sa joace in UCL( la sampdoria cam greu).
De asta zic…steaua, nu o sa mai fie acceasi peste 1 an, sunt sigur.
Plus, ca e si vorba aia din popor, roata se intoarce…si sa nu fie mai rau pt voi, avand in vedere circumstantele…

Adi Tupeu (7 comentarii)  •  28 martie 2014, 20:49

Bugetul anual dinamovist, adica bilete vandute + drepturi TV platite prin Liga Profesionista + sponsori + contributia personala (care acum a devenit foarte mica, aproape nula) a lui Negoita, este cam jumatate din suma incasata de Steaua doar din biletele vandute intr-un an in Liga 1, Cupa Romaniei si Cupele Europene.
In plus, in cazul Stelei, trebuie sa adaugam: contractele de sponsorizare, cota de drepturi TV acordata pentru primul loc in Liga 1, pentru eventuala castigare a Cupei si mai ales banii obtinuti de la UEFA pentru participarea in grupele Champions League sau grupele Europa League.

Avand in vedere cele de mai sus, ajungem la un raport al veniturilor totale de 5/1 pana la aproape 10/1 (functie de parcursul european al Stelei) in favoarea ros-albastrilor.
Gigi Becali nu mai aduce ban in club de mai mult de un an, dimpotriva, a retras niste sume.
Veniturile din transferuri nu le-am pus in calcul pentru ca nu sunt predictibile.
Banii din marketing iarasi nu i-am pus la socoteala pentru ca sumele sunt neglijabile la ambele cluburi.
Concret, Steaua a inregistrat anul trecut venituri de aproape 40 mil. Euro pentru ca au mai fost si banii luati pe transferurile lui Chiriches si Rusescu, adica peste 10 mil Euro (pe Bourceanu nu l-am mai pus la socoteala).

Ionut Negoita n-are banii astia nici daca-si vinde acum toate actiunile sale din activele negajate la banci si pe care le detine impreuna cu fra-su, primarul.
De lichiditati nu e cazul sa vorbim, ca sa faca fata cat de cat si sa poata mentine echipa in Liga 1, omul a facut tot felul de credite punand gaj o parte din imobilele sale, adica blocurile de apartamente care stau nevandute in zona Glina si Popesti Leordeni.
Mai mult nu poate, si-a atins limita, oricum a facut foarte mult raportat la forta lui financiara.

Deci ce rost isi mai au comparatiile astea intre Steaua si ceea ce a mai ramas din Dinamo? E ca si cum am compara Germania cu Albania dpdv al fortei economice.

cezar prusac (25 comentarii)  •  28 martie 2014, 21:00

ete de-aia a gresit si reghe la meciul din campionat. Dinamo va fi MEREU rivala Stelei si invers.
in rest e doar gargara.

faptul ca acum dinamo e sub nivelul marii … asta este, se mai intampla… isi vor reveni.

billy (10 comentarii)  •  28 martie 2014, 21:01

@adi tupeu

nu ai intele, nu ? hai sa cumparati clubu ! bani aveti ? ca nici de imracaminte nu aveti ca toti suporterii de la dinamo sunt in pielea goala la peluze ! ura si la gara !

Unu’ (71 comentarii)  •  28 martie 2014, 21:04

diferenta intre cele 2 echipa s-a facut in timp, acum strategia Stelei isi arata roadele. Steaua timp de 10 ani se tot califica in grupele UCL sau Europa League ceea ce ii asigura un venit destul de consistent si continuitate in acelasi timp(la anul tot cap de serie o sa fie). In schimb, pentru orice alta echipa din Romania e greu sa mai ajunga in grupe, doar printr-un noroc chiar (vezi Pandurii), dintr-un simplu motiv: in ultimul tur de calificare, daca ajung o sa joace cu echipe din Anglia, Spania, Germania, etc

Dar de ce Steaua si nu Dinamo? Pai simplu: Steaua a tot rulat jucatori, de multe ori fiind in pierdere la tranzactiile facute pana cand si-a facut o echipa, dar si-a permis avand siguranta banilor de la UEFA. In schimb, dinamo a tot repatriat jucatori ani de-a randul, mai bagau 500 mii la un transfer, poate iese de-o calificare in UCL. Steaua se autofinanteaza de cativa ani de cand s-au marit premiile in Europa League, pe cand la Dinamo a venit ziua scadentei.

Personal, apreciez ce face Negoita, incearca sa ajunga la 0, dar problema lui e ca vorbeste prea mult despre Steaua. Accepta-ti, prietene, conditia din momentul de fata si vorbeste doar cand iti permiti. Si am dubii cu reconstructia asta, totusi nu e ca la jocul FIFA, nu stau vedetele alea in fata stadionului.

qwerty (3 comentarii)  •  28 martie 2014, 21:06

din contra, Dinamo este singura rivala a Stelei. este singura echipa care are curaj sa atace in fata Stelei, nu se incuie in aparare cum a facut recent fosta campioana CFR Cluj chiar pe teren propriu, cum au facut si celelalte glume de echipe din campionat. Nici macar Astra sau Petrolul nu au curajul sa atace Steaua. Dinamo a atacat cu toate liniile, de aceea trei dintre cele cinci goluri ale Stelei sunt venite pe contraatac.

Oricum, pentru un dinamovist asa cum sunteti, dle Geambasu, este o tradare sa scrieti ceea ce ati scris.

IO (144 comentarii)  •  28 martie 2014, 21:08

Cred ca va grabiti cu aprecierile. Jocul facut de Dinamo in cele trei meciuri cu Steaua din acest an competitional au fost foarte bune. In afara de Petrolul, Dinamo a pus cele mai mari problem Stelei. Echipa, in ciuda tineretii, joaca in traditia clubului, direct, fara artificii si caineste. Daca isi poate mentine jucatorii, Dinamo va arata altfel in campionatul viitor. Vor fi foarte periculosi chiar si in returul cu Steaua.

Eu (4 comentarii)  •  28 martie 2014, 21:09

@Vlad
Nu zic ca este deocamdata la nivelul lui Pintilii,dar zic ca este cel putin la nivelul lui Anton.Nu uita ca si Filip a jucat ff bine si in Europa si in campionat.Si nu vad scopul ,de ce sa arunci cu banii pe un jucator cand tu ai un jucator de acelasi profil si de aceeasi valoare la tine in curte.Si sa nu uitam ,poate ca daca il cumpara o sa fie un Neagu sau un Radut sau un Costea sau poate sa fie un Chiriches.Si roata se invarte,da nu zic nu,dar cu un management sanatos,si cumparati exact jucatorii de care este nevoie,nu jucatorii care imi plac mie sau tie,nu cred ca Steaua va fi vreodata in situatia in care se afla cele 2 acum. Caci sa recunoastem cele 2 si-au facut-o cu mana lor.Cand platesti un jucator ca Surdu cu 400 mii de euro pe an,normal ca nu ai rezultate si implicit bani.Sau cand platesti jucatori straini cu salarii mari in speranta ca vei lua titlul si vei ajunge in Cl si vei avea profit imens,iar odata si odata vei capota.Trebuie gasita o linie de echilibru intre cele 2.

Alex (1 comentarii)  •  28 martie 2014, 21:34

Deci aseara norocu a fost de partea Stelei, asa cum in campionat norocu a fost de partea lu Dinamo si era cat pe ce sa castige. Nu pot sa cred ca a spus despre Dinamo ca este fosta rivala a Stelei, prietene Dinamo a fost si va ramane rivala Stelei atata timp cat va exista Liga 1.

Adi Tupeu (7 comentarii)  •  28 martie 2014, 21:39

Daca nu am fost destul de clar, vreau sa detaliez un pic situatia de la Dinamo. Sunt lucruri cunoscute de cei din club si care au inceput sa fie spuse cu jumatate de gura chiar de actionarul I. Negoita.

1. Patronul clubului a facut pana acum mari eforturi financiare ca sa evite intrarea in insolventa a clubului si merita apreciat pentru asta.

2. Datoriile sunt inca departe de a fi achitate asa ca efortul de aducere „la zero” a datoriilor nu e inca finalizat si va implica in continuare mari eforturi pentru un om cu forta financiara a lui Negoita.

3. In momentul actual, chiar cu economiile importante facute la buget, raportul venituri-cheltuieli este „pe rosu” adica patronul trebuie sa completeze cu niste sume de bani pentru echilibrarea bugetului curent de venituri-cheltuieli.

4. Afacerile lui Negoita (axat in principal pe imobiliare si pe industria hoteliera si de agrement) sunt in scadere continua, singurele debusee care ii mai aduc ceva venituri se pare ca sunt niste contracte de tip capusa cu statul, obtinute pe filiera PSD – fratele primar la Sectorul 3.

5. Avand in vedere cele aratate la alineatele 3 si 4 putem concluziona ca Negoita nu va mai putea continua la nesfarsit pe schema asta la clubul Dinamo.
De redus cheltuielile nu mai poate pentru ca deja a atins pragul minim; daca totusi va face inca o reducere risca sa nu mai poata mentine clubul in prima Liga dar sa si piarda suportul fanilor care, prin prezenta la stadion, asigura cat de cat o componenta a veniturilor importanta pentru buget in situatia actuala.

6. Rezultatul din meciul tur al semifinalei Cupei Romaniei a venit ca o lovitura de ciocan pentru Negoita, atat dpdv al imaginii si credibilitatii
„proiectului” sau cat si pe plan financiar. Exista riscul ca prezenta publicului la returul de pe Arena Nationala (organizat de clubul Dinamo) sa fie mult mai redusa decat ar fi fost in cazul unui rezultat mai strans in meciul tur. Banii de bilete obtinuti ditr-o Arena Nationala plina ar fi venit acum ca o mana cereasca pentru bugetul clubului Dinamo.
O sa vedeti ca se vor face eforturi disperate pentru stimularea prezentei si la partida retur; va fi o campanie totala, chiar daca nu mai poate fi vorba de calificare se va pedala pe ideea „eternului derby”, a rivalitatii, a traditiei, a razbunarii infrangerii din tur etc, etc.

7. Ionut Negoita a inceput sa strecoare prin declaratiile sale ca, daca nu gaseste o sursa suplimentara de venituri (el vorbea de oameni care „sa vina cu bani adevarati alaturi de mine”) nu va mai putea continua sa sustina clubul nici macar la nivelul de avarie la care o face acum.

E limpede ca situatia actuala nu mai poate continua prea mult timp dupa scenariul asta si probabil ca, mai curand decat ne asteptam, vom fi martorii unor schimbari importante la Dinamo.
Nu stiu daca vor fi in bine sau in rau, viitorul ne va lamuri.

LaNoiNuAjungeNimeni (2 comentarii)  •  28 martie 2014, 21:51

Un singur lucru am de zis: noi, ca stelisti, ne-am infruntat cu dobitocia si grandomania lui Becali ani intregi. A distrus cariere de jucatori, a dat afara cate 5 antrenori pe sezon, pana cand i-a pus Dumnezeu mana in cap si a venit Reghecampf la Steaua sa faca performanta. Si in tot acest timp, cat ne zbateam in mediocritate si scandal, aproape toti suporterii echipelor adverse ni-l doreau pe Jiji in continuare ca sa ne mearga rau. O parte din dinamovisti chiar ne-au sustinut si pentru asta ii apreciez si mi-e mila de situatia lor. Adusi in faliment de mafiotii Badea/Borcea, apoi preluati de un patron mai zgarcit decat Copos. Asta ne e soarta, cele mai titrate echipe ale Romaniei, pe mana unor mascarici.

Razvan G (7 comentarii)  •  28 martie 2014, 22:20

Pentru nr 70, Marius, si nu numai!

Domnule, daca vreti sa va mintiti singuri nu aveti decat insa nu mai scrieti cearsafuri de argumente pentru ca va faceti de ras.
Inteleg ca Stoican nu avea cum sa zica ca echipa e praf, trebuia sa le tina cumva moralul sus insa voi ca suporteri aveti nevoie de putin mai multa ratiune. Altfel spus ” sa nu va creati iluzii, ca sa nu aveti deziluzii”…si nu, nu e vorba lu’ nea Imi, dupa cum cred toti neavenitii, ci a lui Stendhal!!!

Domnu’ Marius, nu vreau sa apelez la penultimul meci, egalul (sarbatorit ca o victorie) facut cadou exclusiv de Tatarusanu care face o greseala aberanta, ci numai la cel de aseara. Ati avut momente bune, da, insa rezultat mincinos??? Spui ca au fost 2-3 goluri din intamplare?…dar cu cele 3 (trei) ocazii ale lui Keseru singur cu Pufulet al vostru cum ramane? Cum ramane cu bara lui Stanciu? Plus alte faze periculoase.
Spui ca ai revazut meciul? Dinamo a dat 2 goluri (3 goluri, cu cel din campionat) dintr-o jumatate de ocazie, in rest nimic la poarta doar cateva momente cu pase repetate si ceva presing pe alocuri.

Nu aveti echipa, clar. Singura voastra luminita e Rotariu ala, insa nu cred ca-l veti mai avea mult. Scoateti-va barna din ochi si priviti realist, aveti cu totul alte probleme decat sa va amagiti ca, intr-un meci in care ati luat 5(CINCI!) si ati scapat ca prin minune de alte 4 clare, ati jucat bine.

PS…sincer, galeria voastra a fost la inaltime, bravo!

calinescu_ (15 comentarii)  •  28 martie 2014, 22:47

ASA E CRISTI , SI MIE IMI VINE SA URLU SI SA SPUN MULTE , MULTE ….!!!
AM ATRAS ATENTIA ASUPRA JOCULUI UNEORI MEDIOCRU AL ECHIPEI SI L-AM INVITAT PE STOICAN SA ANTRENEZE LA COTOFENII DIN DOS ….!!!!
CU ETAPE IN URMA A GRESIT MIZAND PE COSMIN MATEI , STELIANO FILIP SAU CATALIN MUNTEANU FOTBALISTI DE SERIE C ….!!!!
CU PANDURII L-A UMILIT PE MANSALY BOUBACAR , FOTBALISTUL CARE CONDUCE TOT JOCUL LUI DINAMO ….!!!
MUTAREA CU GRECU PE STANGA TREBUIA FACUTA DIN PRIMA ETAPA ….!!!
DAR CU BARBOIANU INCHIZATOR ESTE O PROSTIE FARA MARGINI ATATA TIMP CAT IL AI IN LOT PE IONUT SERBAN ….!!!
DE ASEMENEA ROTARIU NU POATE JUCA MAI MULT DE 30 DE MINUTE …. TREBUIA JUCAT DE LA INCEPUT CU BILINSCHI SI TUCUDEAN ELIMINAND ASTFEL IZOLAREA LUI TUCU ….!!!
MUTARE CU A POPA II E CEL PUTIN O PROSTIE DUPA CE IN PREGATIRI AI JUCAT CU ASANOVICI SI DIAKATE ….!!!
IN ALTA ORDINE DE IDEI TREBUIE OPRIT SUPRADOZAJUL PRACTICAT DE NEUBERT LA STEAUA ….!!!!!
CE MASA MUSCULARA A ACUMULAT CHIPCIU IN IARNA ????????
TOTUL E ANABOLIZANT SI PRESA SPORTIVA SE COMPLACE ….!!!

radu radu (3 comentarii)  •  28 martie 2014, 22:49

mai bine asa decat cu Borcea, Badea si Giovanni.

Comentează