Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Maxima blatista

Gluma a ajuns prea departe. Şi nu mai este o glumă, este delir

Craiova Maxima făcea blaturi. Să vă intre bine în cap! Toţi ăştia, Cîrţu şi ceilalţi, s-au ţinut numai de blaturi la viaţa lor. Au vîndut, au cumpărat, […]

joi, 28 noiembrie 2013, 5:10

Gluma a ajuns prea departe. Şi nu mai este o glumă, este delir

Craiova Maxima făcea blaturi. Să vă intre bine în cap! Toţi ăştia, Cîrţu şi ceilalţi, s-au ţinut numai de blaturi la viaţa lor. Au vîndut, au cumpărat, toate nebuniile. A fost nevoie de un om ca Adrian Mititelu pentru ca Universitatea Craiova să iasă din mocirlă. Asta o aflăm, bineînţeles, de la Adrian Mititelu. Ştie din sursă sigură. N-o spune, că îşi protejează sursele „ca Carl Bernstein”, dar e sigură. Sursa.

Încerc să nu pozez în apărător al sfintelor valori ale fotbalului craiovean. Are destui suporteri şi avocaţi acest fotbal, s-au scris mii de metri pătraţi de pagini de ziar şi s-au umplut sute de ore de emisiuni evocative şi omagiale pe subiectul Craiova Maxima. Nu e nevoie de încă un cîntător liric pe subiect. Dar cîteva întrebări îşi poate pune oricine.

Cine este Adrian Mititelu dincolo de ce scrie în actele care îl indică drept patron al clubului FC Universitatea Craiova? Variante de răspuns:
a) Binele absolut al fotbalului craiovean;
b) Şansa nesperată a fotbalului românesc;
c) o voce singulară, o conştiinţă în luptă neobosită cu necinstea şi imoralitatea societăţii româneşti.

Nu vă grăbiţi să alegeţi o singură variantă. Este o grilă nerestrictivă, toate răspunsurile pot fi corecte. Asta este şi frumuseţea, omul nostru este un cumul de însuşiri. Iar ceilalţi, Cîrţu şi compania, un munte de defecte. Un ocean de slăbiciuni.

Bun, gata cu gluma! Aspectul clinic al acuzaţiilor patronului Ştiinţei necesită nu un pamflet gazetăresc, ci o scurtă punere la punct. Am văzut pînă la unul meciurile Craiovei din perioada de glorie a anilor ’80 şi nu am trăit nici o secundă cu senzaţia de făcătură. Nu ştiu cît de cinstiţi erau Ştefănescu, Balaci, Cîrţu, Cămătaru şi ceilalţi, nu-i misiunea mea să le dau note la purtare. Dar erau mari fotbalişti, care obţineau rezultate uriaşe cu echipa pentru care jucau. Iar pentru a spune asta nu trebuie să fii nici avocat din oficiu al Ştiinţei, nici analist al fotbalului.

Caraghioslîcul imens al situaţiei apare de-abia atunci cînd un personaj ca Mititelu, bun de gură, aşa cum mărturiseşte, poate şi bine intenţionat în afecţiunea lui exaltată pentru Craiova, vine şi ne spune, din spatele ochelarilor săi de soare, tip gangster de operetă, că „ăia” erau o şleahtă de pungaşi şi farsori. Că Maxima dragoste fotbalistică a oltenilor s-a curăţit de-abia atunci cînd a fost băgată la exorcist de părintele Mititelu.

E prea mult, e prea de tot. Iar noi, în loc să zîmbim şi să trecem mai departe, înghiţim hapul, ba ne mai punem şi întrebări. Dacă nea Adrian o şti el ceva? Dacă Sorinaccio şi Iliuţă şi Cami mai trînteau şi ei, acolo, cîte un meci? Că nu iese fum fără foc!

Ba iese! E plin fotbalul de fitilişti şi de specialişti în perdele de fum. D-aia nu se mai vede fotbalul, din cauza perdelelor de fum. Şi o întrebare de final pentru nea Adrian. Nea Adriene, cum făcurăţi, bre, de nu băturăţi niciodată Steaua? Are chestiile „ăştia” vreo legătură cu matale, care vorbeai cît e ziulica de lungă cu nea Gigi? Nu dăm cu parul, e conform stenogramelor!

Comentarii (116)Adaugă comentariu

Alex (1 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 17:19

Pai daca e sa ne luam dupa stenograme ii dai dreptate lui Mititelu domnule Geambasu, in stenograme MItitelu refuza orice tentativa de blat, sau vreti sa va reamintesc ? de ce aprindeti fitile si bagati jumatati de adevar doar ca sa induceti in eroare ?

boy blue (2 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 17:20

Balaci a spus acum doua zile ca au facut blaturi..care e problema?

Bogdan (2 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 17:20

Incetul cu incetul isi dau toti ziarsitii seama de adevarata fata a lui Mititelu.
Escroc mai mare ca el nu se va naste in urmatorii 100 de ani.

adevar (89 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 17:23

Sper ca astfel de personaje sa dispara si asta se va putea doar daca va fi o schimbare adevarata la varf.

doar univ.craiova (15 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 17:27

Băi geambașule de suflete, DE CE N-AI SCRIS ABSOLUT NICIUN ARTICOL DESPRE DEZAFILIEREA ABUZIVĂ A UNIVERSITĂȚII CRAIOVA?
De ce n-ai protestat printr-un articol atunci când primăria și federația mafiotă au înființat peste noapte un club cu intenția vădită de a fura identitatea Univ. Craiova și apoi au bagat fraudulos respectivul club în Div. 2?
De ce oare, n-ai publicat absolut nimic referitor la recordul de audiență stabilit de un amărât de meci din Liga 2, când 20.000 de spectatori au demonstrat fără echivoc că iubesc FC Univ. Craiova și urăsc din suflet csu clona????
Te-a deranjat, cumva, că pentru Universitatea Craiova au venit la stadion mai mulți suporteri decât au fost la iubita ta 5teaua în Champions League????
De ce n-ai protestat în fața mârșăviei comise de jandarmeria română care s-a opus cu nerușinare punerii în executare a unei hotărâri judecătorești, motivând că toți angajații săi donau sânge exact atunci când Univ. Craiova trebuia să intre în Complexul Ion Oblemenco???
DE CE, geambașule de suflete, DE CE???????

n (3 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 17:28

mititelu are greselile lui ,ce mai conteaza ce a facut marea echipa a craiovei de acum 30 de ani ,era sistemul comunist ,dar el mititelu cred ca nu a facut blaturi de aceea l-au terminat ca a refuzat colaborarea cu anumiti impresari ,a refuzat sa mai vanda jucatori la echipele steaua si dinamo ,ia fost bagat piturca calul troian ,de atnci in iarna aceea a inceput distrugerea craiovei ,mititelu are meritul ca s-a luptat in instanta cu mafia lui mitica si a lui sandu ,daca mai avea pe langa el si alti patroni am fi scapat de mult de mitica si sandu ,sanatate mititelule si numai bine .

valy (8 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 17:29

pacat ca,suporterii care-l sustin pe acest NiMENI ajuns vremelnic in fruntea acestui club iubit de milioane de oameni,nu realizeaza cit rau a facut si face fotbalului craiovean.

oltenia.biz (1 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 17:31

OLTENIA CSU CRAIOVA e solutia vezi stema in avatar sau pe youtube contul OLTENIArossonero.
Prin Asocierea numelui regiunii OLTENIA si Clubul Sportiv Universitatea CRAIOVA se poate pune leul Olteniei luat de pe stema Romaniei si pus pe stema clubului sportiv fara probleme legate de marca, leul spre vest.Clubul sportiv prin schimbarea titulaturii in OLTENIA CSU CRAIOVA sau CSU OLTENIA CRAIOVA ar deveni motorul de promovare al regiunii in Europa prin echipele de fotbal,bascket,handbal etc.

mda (15 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 17:32

un club ca Universitatea sa ajunga pe mana unor oameni ca Netoiu, Staicu, Mititelu…e dureros! un club ca Rapid sa fie aproape ingropat de datorii, FC Arges, Uta Arad, Fc National, Timisoara, Sportul duse…trist! mafia conduce in tara asta!

Lute (1 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 17:33

Nenea-l meu, matale nu stii sau te faci ca nu stii? Aseara in direct la un post de televiziune Balaci si Ducadam recunosteau fara echivoc ca faceau blaturi. Oare cine are dreptate, Mititelu sau domnul Geambasu ? Pariu ca nu raspunzi…………

aris34 (1 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 17:36

din ce inteleg eu , cel mai rau este ca nu a batut pe steaua

Blue Aztec (3 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 17:37

Domnule Geambasu, fara a fi ipocrit si a va plange de mila, dar realizati ca v-ati pus in cap toata pustimea de ultrasi care tin cu FCU [defapt cam juma-juma cu Steaua] care in lipsa oricarei ocupatii serioase hoinaresc pe net [ca doar nu ati vrea sa mearga in parc sa joace fotbal]! Pentru faptul ca ati indraznit sa le jigniti idolul [ deoarece pentru ei singurul idol real este doar mititelul, ceilalti Balaci,Gica Popescu,Lung,Geolgau,Oblemenco,Craioveanu…etc sunt doar fosti jucatori care trebuie tratati in functie de modul in care trateaza si ei ultrasii. Voi citi cu un nedisimulat zambet bombardamentul „singurilor suporteri adevarati” ai Stiintei. Cei din jurul lui mititelul. Spor la citit.

biancorossi (56 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 17:39

felicitari domnule cristi, era si momentul ca cineva sa il dezbrace pe acest individ de orice urma de indoiala cat priveste starea lui psihopatologica. omul nu este decat un simplu caz medical, nimic in plus.

aham (62 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 17:42

departe de mine gandul de a-l apara pe mititelu, nu pot sa-l suport… dar balaci a recunoscut ca faceau blaturi. acum, articolul asta nu e cumva „comandat”? olguta.. ceva? n-ar fi primul. iar din stenogramele alea reiesea exact opusul insinuarilor gembasiste. cred ca e destul de clara treaba.

djibrill (1 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 17:43

Geambasule te o pus dracu sa te pui cu oltenii sa vezi acum insulte,deh olteanu tot oltean..

boy blue (2 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 17:43

domnu Geambasu Gigi Becali umbla cu sacosa cu bani si nu a ti luat atitudine ca si ceilalti ziaristi de frica, pe Mititelu la ti vazut mai prost imbracat fara Maybach si din provincie, de cand va preocupa fotbalul din Craiova?

CARCOTASA (3 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 17:44

Gluma a ajuns prea departe? char atat de inept esti sa nu pricepi ca ce a spus mititelu nu e nici gluma nici delir, E ADEVARUL???

gogu (10 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 17:44

da, făcea.

cristiano8545 (1 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 17:46

craiova maxima va ramane mereu echipa oltenilor, dar fc u este echipa actuala, un camataru un cartu etc au pus bani inaintea echipei lor de suflet , eu sustin fc u craiova nu pe mititelu , rusine lor :cartu, camataru, badea, craioveanu.

danyla (3 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 17:47

GSP, ce v-i s-a intamplat tata ? A trecut popa pe la voi ? … V-a dus Gheonoaia sa va spovediti ? … Pai de cand vorbim noi de acest parazit al fotbalului romanesc, sper sa apreciati epitetul ! … Si voi nu si nu ! … Batman ! Batman ! … DAca asta e un inceput domnule Geambasu, dati-ne un semn sa va furnizam noi mii de subiecte in legatura cu acest nenorocit, profitor care si-a pierdut de mult bunul simt si incearca sa manipuleze pe toata lumea .

peluza sud (2 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 17:48

mititelu a mai spus astfel de asa zise tampenii si altadata. dar nici tu, nici alt mare deontolog nu s-a sesizat.
ciudat este ca-l ataci pe mititelu acum cand psd dolj vrea sa puna mana pe stiinta.acum cand 20 000 de suporteri au refuzat parodia de echipa oferita consumului de catre vasileasca & co.
nu ajung intrigile aruncate pe piata de niste ziaristi nemernici de la un ziar craiovean numit micapi,ziaristi care au mancat o paine si de la mititelu in trecut?
trebuie sa apari tu cu nanu, cu fornade, ca sa aruncati fiere asupra fotbalului craiovean.
ai vreun castig ? te-ai vandut pesedeului ca multi alti ziaristi sau fosti fotbalisti care au ajuns la sapa de lemn?!

ps.chiar nu stii ca si in timpul lui ceausescu au fost blaturi?de blaturile facute de steaua in perioada 85-89 nu pomenesti nimic?ca si aici au fost oameni de fotbal care au devoalat aranjamentele de culise facute de echipa lui ceausescu!

victor L (285 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 17:48

dle Geambasu,
doo (si inca) probleme:
– da, era mai bine daca Mititelu tacea;
– sa spui ca „Maxima” nu facea blaturi este destul de haios cind opera „cooperativa” in fotbal;
– Mititelu, acum, e singurul care se lupta pentru „Maxima”: „”Nu vom face pace niciodată cu cealaltă echipă, fiindcă noi nu recunoaştem Coreea de Nord.”
(Un fost polist pina Mircea Sandu si-a facut damblaua si i-a inchis gura lui Iancu.)
dle Geambasu,
dvoastra nu puteti intelege cum se simte Mititelu dupa ce a fost nedreptatit cu dezafilierea echipei; in plus, da, nu e sfint nici Mititelu. Dvoastra sinteti?

Marcel (15 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 17:49

Din pacate mai sunt „fraieri” care-si inchipuie ca schimbarile la varf, de la liga si federatie sunt o mica revolutie in fotbalul nostru.
Nu sunt! mititelu, e doar unul din nenumaratele exemplele de patroni care isi flutura public mitocania si prostia – hai sa ne aducem aminte si de „dialogurile” porumboiu-niculae…

nume (3 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 17:52

daca cei din Craiova Maxima erau asa de blatisti de ce cocalarul din booveni si adeptii sai sunt disperati sa isi insusasca palmaresul Craiovei Maxima? sa ramane cu palmaresul FC Booveni, e al lor, sa se mandreasca cu el si sa ne lase pe noi restul sa ne mandrim cu istoria scrisa de „blatistii” Craiovei Maxima. culmea vad ca inca exista idioti care ii iau apararea acestui obscurantist boovean care a participat la „imbunatatirea” palmaresului cu doua retrogradari, o dezafiliere si umilinte pe banda rulanta. neica nimeni din booveni sa arunce cu noroi in istoria Stiintei iar „suporterilor” li se pare normal. dar ei probabil nu sunt fanii Stiintei ci fani mititelu!

Patrick (1 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 17:55

Domnule Geambasu spuneti totul nu doar partile negative….. UNIVERSITAEA CRAIOVA este echipa adevarata si nu copia creata peste noapte numita csu. Iar Universitatea este condusa in acest moment de dl Mititelu. Faptul ca se lupta cu politicul si cu o forta financiara mai mare decat a dansului este de laudat…restul sund doar comentarii rautacioase unfluentata de mocirla actuala de care este condusa si csu craiova….fi-ti corect Dle Geambasu nu va prostituati si nu lasati jurnalismul sportiv balta…numai bine

florin (2 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 17:56

„Nea” Geambasu ala din booveni stie domne. Cel mai mare blat a fost cel cu Benfica, ca el era „mititel de mingi ” si l-a auzit pe Filipovic cand s-a inteles cu Lung sa ia gol pentru 2 lazi de bere si 200 mititei de booveni. Da’ le vine randu la toti, becali, penescu, constantin,….. mititelu, etc. Altfel cu stima,

vasile (3 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 17:57

Geambasu ai mentalitate de Romania ,daca esti mare fotbalist nu inseamna ca ai si caracter nu se sustine logic ideea ta.
Iar sa crezi ca poti lua titlu in perioada de ”Aur ” nefiind parte din sistem ,trebuie sa fi cel putin prost ,defapt muli au recunoscut-o .
Si ce a spus Mititelu rau ?Poate tonul ,dar astia au creat o clona si vrei sa vb cu manusi albe cu ei ?
Ipocrizie .

george (1 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 17:59

Geambasu prima data sa dea cu el personal de pamant…..Pai daca asa au stat lucrurile ce sa facem…??? Sa facem precum comunistii sa tinem mizeria sub pres…??? Nu e clar de ce Mititelu a fost asa de urat si hingherit de FRF ??? Oare de ce…??? Ghici ciuperca…..ce

ovidiu_3003 (644 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 18:00

Este normal ca reporterii de frunte ai tarii sa si dea seama cine este mitichelu …Normal ca el a vandut meciuri ca sa supravietuiasca .
Domnul Cristian Geambasu nu vrea sa l atentioneze mai dur pe paranoic …Ii atrage doar atentia ca nu i de gluma ce spune el .
Booveanul nu va intelege nimic din acest articol …se crede Alba ca Zapada …El este groparul fotbalului craiovean …nicidecum justitiarul lui …

nea caisa (18 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 18:02

Domnule Geambasu, va multumesc pentru faptul ca ati luat in seama si critica mea de mai ieri-alaltaieri, de pe blogul dlui Ioanitoaia. Faptul ca GSP, cauta – atat cat este posibil, desigur – sa tina un echilibru, ii face cinste. Voi cauta, ca si pana acum, sa trag cate un semnal de cate ori voi avea impresia ca ziaristii dvs exagereaza.

Iulian (3 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 18:03

„N-o spune, că îşi protejează sursele “ca Carl Bernstein”, dar e sigură. Sursa.” E bun de jurnalist pe la gsp sau prosport… Ai ajuns sa faci misto de Mititelu cum facem noi misto de presa din Romania, ironic nu ?

blue aztec (2 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 18:04

incerci sa arunci o umbra asupra celor care sustin unica echipa universitatea craiova.majoritatea celor care am trait zilele amaraciunii pierderii primului titlu la arad sau bucuria castigarii titlului la ploiesti, tinem cu aceasta echipa.nu luam in calcul existenta unei echipe surogat a primariei pesediste.olguta s-a folosit de mititelu cand a devenit primar.s-a descalificat in ochii cetatenilor craiovei.mai putin in randul profitorilor acestei situatii,a lingailor sau membrilor de partid psd din craiova care nu sunt microbisti.
din care categorie faci parte?

dan (3 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 18:06

balaci a recunoscut ca mai tranteau cate un meci…

jean (3 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 18:08

Asa ziarist, asa articol.
In primul rand asa cum „a existat momentul zero”, in care sincer chiar nu cred ca a fost, exista si temerea ca daca era mare fotbalist nu putea tranti vreun meci, astea sunt povesti cu mos Craciun, dar vad ca problema dvs. d-le Geambasu este sa va puneti intrebarea de ce n-a batut vreodata Steaua (ci doar pe Dinamo daca ma tine memoria o singura data), daca a fost ceva necurat eu ma gandesc la doua exemple:
1. U Craiova – Vaslui 0 – 1 atunci cand Vasluiul s-a dus in UEFA in detrimentul Craiovei;
2 U Craiova – Otelul 3 – 0 la Severin atunci cand Craiova se salva de la retrogradare.

Daca aceste meciuri au fost fara nici o implicare cred ca vorbim discutii de ce n-a batut-o niciodata pe Steaua.

Nimeni nu le contesta dreptul la glorie acelor mari fotbalisti, dar oare l-ati auzit pe Balaci, Duckadam acestia doi chiar aseara in direct fara sa fie nevoie de sursa protejata, deci lasati-o mai moale cu articole de genul asta.

Va consider mai inteligent decat atat, asta doar in conditia ca articolul sa fie chiar el un meci aranjat.

nausea (2 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 18:08

Voit sau nu, mititelu a facut mulr rau Universitatii Craiova.
Cine se asociaza cu netoiu e blestemat pe veci. Ca un corolar, mircea dinescu sau olguta sunt din start nenorociti.
Dintre componentii Craiovei Maxima unii au fost betivi (f. multi), altii curvari, iar unii blatisti. Daca pe Crisan (d-zeu sa-l ierte) il punem la betivi, pe Balaci la curvari, pe Cartu unde a mai ramas, la blatisti.
Acum, Camataru, care a acceptat sa ia gheata de aur marcand goluri la portari care inchideau ochii sau fugeau din poarta, nu are predispozitie si pt blat? Aveau faima, bautura si femei, dar bani mai putini, si uite asa pui botul la blat.
Eu nu inteleg cum in toti anii astia, voi ziaristii n-ati fost in stare sa demonstrati un singur blat. Cand Jean Padureanu zice „baieti, n-am mai facut un blat de 3 ani”, abia atuncea va dati seama, stai ca poate da, a afost blat ..

Iulian (3 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 18:09

” Nea Adriene, cum făcurăţi, bre, de nu băturăţi niciodată Steaua? ” O fi avut Craiova lui Mititelu vreo superchipa de vad ca se mira toata lumea ca nu a batut Steaua. Comic, hilar, haha…ha. Amintiti-va era echipa de retrogradare, echipa de locurile maxim 12. Nu amestecati rezultatele altei echipe, aia mare, cu turca jucata de vedete precum fratii Costea, ajunsi acum la Bayern si Borussia, iar ceilalti jucatori, vedete mai mici, raspanditi prin campionatele puternice din Europa…

dan (3 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 18:10

si având in vedere ca gsp face parte din trustul INTACT nici nu e scris la comanda

marius pirlog (4 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 18:10

d-le geambasu,mititelu nu neaga valorile craiovei maxima,nu spune ca nu are respect fata de unii din componenti acelei echipe(subiectiv sau nu ),sigur sub euforia succesului pentru stadion l-a luat gura pe dinainte !eu ca suporter al „stiintei „din 1981,as spune sa nu-l judecam prea aspru ! pina sa analizati daca ce a spus mititelu e real sau nu vreau sa scrieti articole despre titlurile si cupele aflate in vitrina lui steaua si dinamo !lasa-ti piatra jos ca nu sunteti in masura sa vorbiti !!

ciprian (3 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 18:11

nu l-ati promovat voi ziaristii tot timpul pe nevroticul ala? nu i-ati publicat voi toate tampeniile debitate de incultul asta? nu prezentati voi si colegii de la televiziuni toate gesturile toate vorbele acestui puscariabil? nu asta a nenorocit echipa craiovei> nu asta nu a platit jucatorii? nu asta a dus la distrugerea lubului? nu asta nu si-a mai platit acum jucatorii de luni de zile ? nu asta isca tot timpul scandal peste scandal zi de zi? nu scandalagiul asta si gasca lui de infractori fac tot felul de acte penale prin craiova si nu ia nimani nici o masura? ati promovat un subdezvoltat intelectual o lepra si acum spuneti ca ii vedeti in sfarsit adevarata fata? oare nu sunteti voi de vina ca aceasta lepra e tot timpul pe prima pagina si in toate emisiunile de sport de la tv? oare nu va simtiti vinovati> de aceea tot mai multi oameni nu mai au incredere in voi ziaristii si nu numai din sport!

stresu+ (10 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 18:12

Geambasule,

In mare masura consider ca art. tale au un sambure de adevar, sunt inspirate din realitate sau o sursa de informatie verificata si credibila.

De data asta, cu parere de rau, ai dat-o in bara. Ai facut un articol ori sa-ti faci norma pe saptamana asta (da, da, un articol la norma) sau este un articol COMANDAT.

Cati bani ai incasat sa ne spui povesti nemuritoare ?

De ce nu te-ai facut ION CREANGA ? Doar acolo se putea scrie povesti neverificate, sau sa furi pupaza din tei…
Asa si cu tine, vrei sa-ti iei banii 2 ori: o data pt articolul asta de 2 bani si inca o data de la pers. care ti-a comandat acest articol.

Ai luat-o pe urma medicilor ? La orice consult, analiza, injectie sau operatie CEREI SPAGA ?
SDi… culmea, tot ei ies in strada si fac greva sa-si strige nemultumiorile.

Din cate stiu eu, gazetaria, chiar si cea sportiva, se face din surse sigure nu din auzite, nu din pareri personale sau din ce ai auzit in… Cismigiu.

Te astept cu un articol, cu un altfel de articol, care sa-ti demonstreeze clasa, sa redevii jurnalistul pe care-l stiam si apreciam: DREPT si ONEST

remember (2 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 18:14

Ai grije CRISTI ca ultimul om care a scris impotriva specimenului circar a fost ALIN FORNADE….sau te pomeni ca a schimbat optica gsp -ul si nu mai e oficina BOOVEANULUI?

vasile (3 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 18:16

Cat despre stemele Olteniei :)) si mai nou a U Craiova ,ca vad multi inteligenti .
Stema Olteniei era un Leu + o stea in spate sau in palma
Stema Banatului austriac nu exista dar un simbol al lui ii un leu cu o sabie in pozitie de atac (vezi stema Voivodinei,care are reprezentat Banatul pe stema).
Stema Banatului de pe stema Romaniei a fost un pod .Adaugand si un leu s-a spus ca sa inclus si Oltenia in stema dar destul de ciudat fiindca s-a omis partea cu steaua care individualiza leul Olteniei.
Dar dupa revolutie amatorismul a mers si mai departe, stema Romaniei contine un alt leu ,leu Banatului austriac cu sabia:) ,acuma nustiu daca din dorinta de a reprezenta doar Banatul sau doar din dorinta de a face leul mai fioros sau pur sio simplu sa dea bine .Deci stema Romaniei nu contiene stema Olteniei desi se spune incontinu aceasta ineptie .
Apoi stema U are o spada in loc de sabie si ii indreptata spre dreapta ,lasand la o parte ca nu are coroana pe cap ,deci leul lui U Craiova nu-i nici Oltean nici Banatean ,nici de pe Stema ,dar daca ai vedea asemanarile ii mai mult leul banatean ,clar a fost facuta dupa ureche .

ghita florin (24 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 18:16

Delirant este ca un cunoscator al fotbalului romanesc ,asa cum pretinzi,socotesti aberanta pozitia craioveanului fata de blaturi,ma intreb, nu ai banuit ca hotiile au fost o permanenta a jocurilorilor inca de dinainte de infiintarea celor mai blatiste,protejate echipe steaua,dinamo,bistrita,blaturi? jurnalistisuporteri care vad paiul din ochiul altora sunt si azi

radu (3 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 18:19

dar tocmai recunostea balaci zilele trecute ca ei erau singurii care puteau sa dea meciul si sa fie si campioni… Sau balaci era la echipa primaritei? nu stiu, ca nu-s oltean.

ZEMBROVSKY (1 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 18:19

Domnule Geambasu:
-daca tot crezi ceea ce spui, de ce nu te-ai sesizat atunci cand FC UNIVERSITATEA CRAIOVA a fost tarata prin toate mocirlele, cand a fost batjocorita de doi puscariabili, dintre care unul este pe cale sa devina detinut, iar un altul urmeaza?
-daca tot iti place sa-ti dai cu parerea vis-a-vis de UNIVERSITATEA CRAIOVA, ce reactie ai avut la meciul dintre CRAIOVA si echipa PSD-ului, cand 20000 de OLTENI si-au aratat atasamentul fata de CRAIOVA si ura fata de echipa partidului rosu?
-daca vrei ca lumea sa-ti mai citeasca articolele tale, fa bine si devino echidistant, CRAIOVA nu este pentru toti, ci doar pentru cei care o IUBESC!

Gabi (3 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 18:34

Mititelu nu e nici cel mai destept nici cel mai educat roman, si in plus chiar el a spus ca e cam prost de gura, nu tot ceea ce spune trebuie luat in serios…dar eu cred ca omul a vrut si vrea binele Craiovei si de asemenea respecta mare majoritate a marilor glorii craiovene…spun marea majoritate pentru ca Badea, Camatari sau Cartu nu-mi trezesc nici mie nici marii majoritati a microbistilor vreo urma de respect.
Una peste alta Mittitelu a gresit spunand un mic adevar si de asemenea mintind despre corectitudinea lui in fotbal, imi amintesc un meci cu Steaua prim 2008 sau 2009 la sfarsit de sezon in care se vedea superioritatea Craiovei pe teren dar jucatorii nu se omorau prea tare si asa am terminat pe 7 in afara cupelor europene(se zvonea la aceea perioada ca nu o sa primim unda verde de la UEFA pt a juca in cupa uefa, si asa ne-am dat la o parte).
De asemenea domnule Geambasu, cineva intreba intr-un comentariu precedent cate articole ati scris despre dezafilierea abuziva a Universitatii, sau cate articole ati scris despre infiintarea Csu Craiova si inscrierea acesteia direct in liga secunda?…nu multe sunt convins, daca cautati pe ce loc se afla Romania intr-un top al libertatii presei o sa constatati cu surprindere sau nu ca suntem mult in spate, chiar in spatele unor tari considerate bananiere sau dictatoriale…

maricelu (17 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 18:39

domnule, cata dreptate are acest Microtelu, personaj tipic oltenesc…ar trebui sa se pupe zilnic in oglinda iar noi sa-i multumim cerului ca exista !

iordache_andrei (1 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 18:40

Un articol bun numai pt. cei ce vad lucrurile asa cum sunt.Pt. ceilalti care inca mai cred si se uita in gura boveanului nu este.Am scris si scriu in continuare ca sansa Craiovei este sa dispara acest mascarici ordinar,chiar nu vedeti ca toata Craiova sufera din cauza lui?Tot injurati pe ceilalti care au vrut sa faca un nou club pt. ca si-au dat seama ca taranul nu vroia sa inscrie echipa.Pai ar trebui sa le multumiti pt. ca altfel nici acum Craiova nu avea echipa .Sunt de acord cu faptul ca trebuia ca CSU sa porneasca din liga 4 si sa-l lase pe bovean sa intre pe stadion ,dar mititelu cate magarii a facut la randul sau nu se mai pun.Ati uitat cand a mutat echipa si a divizat in 4 societati srl-ul sau,pt. ca avea datorii si multe altele.Sa va spun ceva Craiova nu mai este Craiova de multi ani doar noi in sufletul nostru am tinut aceasta echipa in viata.

lucid (29 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 18:40

Cand a spus despre Steaua,Cristi a vrut sa arate ca e la”mda”acum sa ataci Steaua.A ales acest exemplu cam
neinspirat.
Cert este ca Mititelu este un exaltat,care a avut o echipa modesta,cu fotbalisti gen fratii Costea,care erau”mari” si datorita presei.

Andrei (19 comentarii)  •  28 noiembrie 2013, 18:44

@adevar: „Sper ca astfel de personaje sa dispara si asta se va putea doar daca va fi o schimbare adevarata la varf.”

Ceea ce zici tu contrazice situatia trecuta si actuala in care s-au produs faptele. Acest personaj a fost facut sa dispara de catre sistemul de la varf cel vechi pe care il avem de la revolutie, si pe care majoritatea il considera corupt, si a reaparut pe fondul unor schimbari care s-au produs la varf si care pare ca se vor mai produce. El a fost EXCLUS din fotbal, situatie fara precedent, eu in lume n-am mai auzit de asa ceva, pentru o chestie minora, eu sincer nici nu stiu exact pentru ce , sa ma corecteze cine daca gresesc, pentru o datorie. Aia din turcia fac blaturi la ordinea zilei, si ei cred ca nici nu stiu ce inseamna excludere din fotbal.

Comentează