Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Ziua mediocrilor

Raţ s-a revoltat pe bună dreptate înaintea meciului cu Estonia. Din cauza noastră, a celor care mai credem în ideea de naţională a României, din cauza noastră, a celor care dăm titluri de genul „De-acum se vede Rio”, ei, scumpii […]

marți, 15 octombrie 2013, 9:58

Raţ s-a revoltat pe bună dreptate înaintea meciului cu Estonia. Din cauza noastră, a celor care mai credem în ideea de naţională a României, din cauza noastră, a celor care dăm titluri de genul „De-acum se vede Rio”, ei, scumpii noştri tricolori, bibelourile noastre de porţelan galben riscă să…. Nu, nu să se spargă, ci să pară o generaţie de rataţi. Aşa e, Răzvane, cum să apari cu titluri din astea optimiste şi mobilizatoare? Cum să fiţi voi obiectul speranţei populare? Cum să înflăcăraţi voi sufletul şi imaginaţia a milioane de români? Voi vreţi să fiţi lăsaţi în pace, în mediocritatea voastră absolută. Asta voia să ne spună dragul de Răzvan, am înţeles.

Sînteţi mediocri, nu sînteţi rataţi. Ştiam. Nu ne-am calificat nicăieri. Nu avem motive de sărbătoare. Mergem la barajul de calificare pentru Cupa Mondială pentru că sîntem barza chioară căreia Dumnezeul fotbalului îi face cuib din cînd în cînd.

Mergem la baraj pentru că Olanda e o naţiune fotbalistică respectabilă, nu pentru că am fi arătat altceva contra Estoniei. Continuăm să arătăm ca o echipă fără antrenor. Cu posesie remarcabilă doar în propria jumătate. Fără o idee, fără scheme pregătite, muncite. Cu prima ocazie de gol în minutul 72, fiindcă penaltyul a fost un cadou de fundaş! Totul după ureche, la ce-o ieşi. Precipitaţi, agitaţi, înjurînd ca la uşa cortului, aşa ca Bourceanu, gladiatorul. Măi, măi! Înjurau şi gladiatorii de mamă cînd se luptau cu leii şi cu tigrii? Dar noi ne-am luptat cu nişte flăcăi blonzi, de la Marea Baltică.

Nici lei, nici tigri, doar nişte fotbalişti modeşti din liga a treia spre a patra a fotbalului. 2-0 cu Estonia este încă un semn de mediocritate. Nu de ratare. Ca să ratezi, trebuie să faci ceva important. Să ajungi în sferturile unui Campionat Mondial, iar acolo, aproape de semifinale, în prelungirile unui meci între vis şi coşmar să pierzi totul în cîteva secunde blestemate. Asta înseamnă să ratezi. Mediocrii nu au visuri, nu au coşmaruri. Au zi de salariu.

Comentarii (167)Adaugă comentariu

DINAMOVIR (2 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 22:36

BOGDAN STANCU E UN RATAT ! E UN AL 2 LEA FLORESCU LA NATIONALA ! PENIBILI ! PENIBILI ! PENIBILI !

dorian grey (1 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 22:36

excelent articol…dar pe de alta parte nu cred ca alti antrenori pot scoate mai mult din generatia actuala de jucatori romani.

arh.Gheorghe Petrescu (214 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 22:36

Am vazut meciul de aici din SUA pe computer si m-a amuzat falsitatea si mediocritatea fotbalului Romanesc de azi. E o victorie mare, dar trista pentru viitor. Daca Piturca crede ca a castigat el, se insala, dar, VICTORIA, este victorie. FELICITARI. Articolul bun si el ne mai trebuie un NOROC MARE LA BARAJ. Orice este posibil. Olanda a ramas aceea formatie serioasa si precisa.
Azi, a invins ROMANIA cu un noroc MARE de tot si nesperat. Pe Otomani i-am invatat fotbal. Sa taca din gura. Noi Romanii i-am ridicat. Ca acum joaca mai bine ca noi e cu totul alta poveste. HAI ROMANIA!

petre doanca (1 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 22:36

Sincer ca roman ma bucur, dar asa cum a zis cineva mai sus, Victoria asta nu ne/sau ma bucura, pt c nu este obtinuta numai prin minca noastra ci prin conjuctura jocurilor si a echipelor, dar sa dai numai 2-0 Estoniei, cind promiteai inainte ca tb min 5 goluri? nu judec jucatorii,antrenorul dar sincer nu ma bucura modul de calificare la baraj, si dupa cum se vad ceilalti combatanti, daca jucam tot asa..iar citez pe cineva de mai sus-sintem carne de tun dar….Doamne Ajuta- da doamne mintea rominului ce-a de pe urma….

marius (2 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 22:37

gandim mediocru,facem alegeri proaste cand este vorba despre viitorul acestui sport,avem conducatori mediocrii…ce sa discutam despre acest antrenor,poate doar sa spunem ca nu stie meserie la el totul se leaga dupa cum se-nvart zarurile!hai romania(nu aceasta nationala care miroase a talcioc) tara de care sunt mandru si o iubesc!

adi (15 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 22:39

Corect ! Nationala asta este mediocra dar lucrul acesta ar trebui sa ne faca si mai bucurosi ca au reusit calificarea la baraj.Sa nu uitam ca antrenori spectaculosi gen Lucescu Jr au dus national in urna a 4-a valorica!!!Romania ca si tara este mai mult decat mediocra!!! Ziarele sunt submediocre……..

Catalin (2 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 22:40

Te-ai grabit sa scrii ceva despre aceasta calificare a Romaniei la baraj. Spun te-ai grabit pentru ca nu ai analizat echidistant toate posibilele situatii. Daca s-ar fi calificat Turcia sau Ungaria in locul nostru ai fi criticat in termeni mai duri echiap noastra nationala si ai fi spus ca turcii ori ungurii au stiut sa gestioneze mai bine o campanie de calificare si nu ca-s „berze chioare”. Apoi ordinea meciurilor in grupa este si ea un factor important in managementul unei calificari, faptul ca Turcia a jucat cu Olanda in ultimul meci si ca acest meci a fost unul decisiv e problema Turciei si nu norocul Romaniei. Daca Turcia Olanda se juca in etapa a doua sau a treia, aveau turcii sanse mai mari sa-i bata pe Olandezi? Da suntem o nationala modesta la aceasta ora, cu un antrenor repetent la fotbalul modern dar o calificare la campionatul mondial poate impulsiona macar putin fotbalul romanesc. Nationala trebuie sustinuta acum, criticile poate dupa baraj.

Alexandru (11 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 22:44

Foarte corect.
O echipa fara absolut nici-o ideie de joc. Uite asa inselam fotbalul si barbugiul continua sa-si incaseaza salariul astronomic. Deja au aparut titlurile : Rio, Multumim Olanda etc. Din nefericire nu pot fi (anti)fotbalul romanesc si cei care-l conduc altfel decit societatea.
Greata teribila…..

disneyland (15 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 22:45

Uite ca antrenorul asta prost de Piturca, pe care l-ati criticat non-stop in toate mandatele a dus la baraj o echipa trimisa in urna a 4-a de Razvanel cel protejat de presa. Pana acum ideea era ca nu o sa ne calificam… Acum noua placa este „si daca ne calificam ce daca, oricum ne bat toti acolo”… Exact asa a fost si la euro 2008, mai intai va vaitati toti ca o sa luam cate 3-4 in fiecare meci, iar la final erati suparati ca nu am eliminat Italia si Franta. Adevarul e ca, de 15 ani, orice calificare a mediocrilor a venit cu Piturca. Nu cu regele din vis, nu cu razvanel, nu cu tata puiu.

Pereira (30 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 22:46

DUPA O CALIFICARE LA BARAJ , ASA CUM E EA REALIZATA, TREBUIE SA TE BUCURI DACA ESTI ROMAN!, DACA ARUNCI CU VENIN SI INVECTIVE ASA CUM FACI TU, INSEAMNA CA NU INTELEGI NIMIC SI RAUTATEA ITI INTUNECA MINTEA..!

SSS (3 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 22:49

Perfecta dreptate ! Doar ca vina pentru mediocritate ii apartine 100% lui Piturca! Nu este un antrenor adevarat, joaca la cacealma… Poate iese!
Cu Stancu , Tanase, etc NU POTI FACE performanta. Dar sta Maxim rezerva, cel mai bun de la Stuttgart .
STANCU ESTE 0 , ESTE TINUT DOAR PENTRU FRATII BECALI .
PITURCA E MINUS CA ANTRENOR.

gigi contra (1 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 22:51

Da…iar stilul asta de Gigi contra…chiar nu inteleg jurnalistii de genul asta.Se stia de la inceput ca nu aveam cum sa batem cu 5-0(cine a facut o in grupa?) si n am calificat in ultima etapa ca asa s au tras la sort daca Olanda juca acum 2 etape cu Turcia nu se mai punea presiunea asta.
Putin respect pentru munca altora n ar strica din partea jurnalistilor….ca vorba aia romaneasca…e usor sa joci fotbal din fata televizorului domnule Geambasu

SSS (3 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 22:51

Multumim Olanda! O echipa care se respecta!
Sjneider a dat exemplu PUR de profesionalism… M-a lasat
masca …
CE VA URMA :
TANASE , STANCU ,GARDOS – > BAMBOO, VOTCA, FEMEI.
Apoi vor fi obositi pentru baraj…meci greu domne’

max (4 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 22:53

trebuie sa recunosc un articol de calitate.
felicitari
si nu o sa ne calificam la mondial pentru ca intradevar mediocritatea primeaza.

un cetatean (4 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 22:56

O TARA DE PESIMISTI, TRAIESTE CLIPA!!! lupta ca maine sa-ti fie mai bine.
Domnule Geambasu daca aveam atitudinea dumneavoastra in mod sigur acum eram casier la Carrefour.
Poporul roman are nevoie de bucurii, maine 70% dintre ei la ora 7 se vor duce sa munceasca pentru tristi si pesimisti dinastia ca tine.

stoenescu dragos (2 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 22:57

Hai la „Verona” sa punem țara la cale ! Sa vezi Torje la ultimul corner ce a scos pe gura !!!

Laviniu (3 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 22:58

foarte tare partea cu ‘Mediocrii nu au visuri, nu au coşmaruri. Au zi de salariu.’
…din pacate pare ca e si dureros de adevarata

Daniel (9 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 22:59

Domnule Geambasu,hai sa nu stam cu nasul pe sus,asa aiurea…La ce saracie este in tara,la ce lipsa de bani si de organizare avem in fotbalul intern,sunt bune 19 puncte.Sa nu traim din amintiri.Generatia de Aur era formata din jucatori care au fostt juniori inainte de 1989.Asta nu va spune nimic?:)

Dan (30 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 23:00

Respectele mele, domnule Cristian Geambasu!

Nae (11 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 23:01

calificarea la baraj este deja o mare performanta pentru ce fotbalisti are romania, daca mergem in brazilia va fi un miracol. nu meritam asa ceva, nici macar un 25%, acolo…
si totul i se datoreaza lui piturca, dar voi injurati-l in continuare, doar sunteti romani…

vivi (12 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 23:01

geambasule vad ca ai fani multi si constanti.bravo tie si dan diaconescu are.eu prefer sa raman fanul lui Tolontan,sa fiu tolontanist ca sa zic asa.recomand totusi articolul lui fiindca este unul care se bazeaza pe realitate.nu avem jucatori nu antrenor.Piturca a scos 150 la suta din ei ca sa ajunga aici.s-ar putea sa luam bataie la baraj indifferent cu cine am juca.eu nu cred insa ca vom pierde detasat dar probabil ca vom pierde daca nu picam cu Grecia.asta in niciun caz din cauza antrenorului.unde joaca jucatorii nostri?nicaieri ,daca erau buni jucau si ei pe la echipe macar de mana a doua.pai Rat daca se impune la west ham e numarul 1 la noi in echipa

Cristian Geambaşu (301 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 23:03

stoenescu dragos

Dragos, inteleg ca si tu esti „pesimist”, cum imi scriu unii pe aici. Nu stii sa traiesti clipa? Nimic, o menalutza, un mic, un dans din buric? Nu-i nimic, trebuie sa dezbatem despre revelatiile academice ale lui Torje, acelea de la corner. Le-am vazut si eu. Si parca le-am si auzit

Batrana Doamna 6+2 (1 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 23:05

Tot „mediocri” au fost si nemtzii in ’90 cand au batut Argentina cu un gol din penalty, iar dupa aceea au lalait-o la trecerea timpului ??? Tot „mediocrii” au fost si Grecii cand au castigat Euro ??? Evident ca nu a fost un meci spectaculos, si nici mie nu mi-a placut nu stiu cat de tare, dar daca bateam cu 8-0 si nu mergeam la baraj iar vedeai comentarii de genul „… bine ca acuma ne-am gasit sa marcam goluri …” s.a.m.d. Daca ne calificam in „mediocritate” tot e ceva mai mult decat daca nu ne-am califica, dar am rupe portile cu ratari…Poate ar fi bine sa ne aducem aminte in 2000 cand nu eram inca „mediocrii” si i-am calarit si la propriu si la figurat pe Sloveni, iar la mondiale au mers cei „mediocrii” !!!???

TIB (9 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 23:08

Am incercat sa tot las un comentariu, dar am gasit esenta in articol. Multumesc frumos!

TalobLong (1 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 23:09

Mai scuteste-ne prietene. Hai sa ne si bucuram cand e cazul. Ne-am calificat nu ca a batut Olanda ci ca am facut mai multe puncte ca turcia si ungaria

Marius (1 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 23:12

Dragilor nu sunt eu cu acesti jurnalisti sau ce or fi ei ,am tot citit articole care mai de care,n-am lasat vreodata vreun comentariu ca oricum e degeaba ,insa ce a zis dnu Geambasu aici ,chiar reflecta realitatea,fara doar si poate!Dar pe cealalta parte,mediocrii asa cum suntem sa ne bucuram de cat ne e dat ,atat putem atata facem,in rest toata lumea s-a prins! Numai bine !

Marius (2 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 23:16

Desi declar ca nu-mi esti „simpatic”, C.G., maxim respect pentru acest articol! As dori in Romania o presa mult mai acida pentru astfel de situatii. Piturca declara, alaturi de alti specialisti din fotbal, ca e greu sa bati Estonia 5-0.Pai nu de asta e antrenor la nationala? Daca nu crezi ca poti realiza ceva atunci lasa pe altul! Mediocrii sunt antrenati de un submediocru! Fara suparare, desi sunt de fel optimist, nu avem nici o sansa la baraj si am curaj sa pariez ca nu o sa dam gol in meciurile de baraj!

Matei (2 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 23:18

Cristi, dupa tragerea la sorti pentru baraj, cu singuranta o echipa va fi foarte bucuroasa, iar aceea va fi chiar adversara noastra. Ma uit de la inceputul preliminarilor la echipa Romaniei si nu am reusit sa vad inca un dribling. Iar cand Tanase arunca mingea in fata in ideea ca-l depaseste pe fundas in viteza, imi imaginez un Matiz la deal. Frumos articol, bravo !

adrian (1 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 23:21

geambasule,aici ai comis-o gresesti sa te iei de piti tu daca ai fi antrenorul nationalei cu jucatorib ca torje stancu tanase ai putea sa faci mai mult sa bati olanda de exemplu.nu pentru ca sunt o forta de nivelul de vicecampioana mondiala ,asa suntem noi romanii dam unde nu trebui sa zicem mersi ca daca nu era piti ramaneam acasa din 2000 nu mai pupam nimic daca ne califica piturca e erou national,regele hagi ce a facut ssaau razvan sau loti beloni anghel iordanescu cu danemarca si norvegia sa tacem dk din gura omu asta ne tot califica la mondiale si europene si noi facem lb pe pc cu echipe de genul olandei turciei si ungariei locul 2 e aur asta e

Kendo (45 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 23:27

@un cetatean – te indignezi degeaba, mic-burghezule. Nu la tine s-a referit geambasu cand a spus ca „mediocrii au zi de salariu”. Sigur, poate ca nu e o exprimare foarte fericita, dar si un dobitoc poate intelege ideea acelei fraze.

@nae – altu’ care il crede pe Putzirca antrenor. Ce mari fotbalisti aveau grecii cand au devenit campioni europeni? Au fost facuti mari de antrenor, dupa aia nu au rupt gura targului pe nicaieri. O echipa cu jucatori slabi poate fi facuta mare de un antrenor bun. O echipa cu jucatori buni poate fi facuta praf de un antrenor penibil. Nu ca Romania ar avea acum vreun geniu in teren, dar cu siguranta poate juca cu ceva idei, cu ceva scheme, nu cu „hai, baietii, hai pe ei”!

cip (7 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 23:31

sneider si kuyt si au facu datoria si si au facut meseria de fotbalisti..trimitand Turcia la culcare..dar sincer echipa care merita sa mearga la baraj este Turcia si nu Romania!!..putem si noi sa fim fair play!!nu??daca altii isi fac meseria noi sa fim macar fair play!!..Uneori fotbalul este nedrept…!!!

Mircea (7 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 23:31

Unii spun ca nu esti Roman daca nu te bucuri de calificarea la baraj. Eu tin minte alte calificari fara baraj, in care echipa chiar juca ceva. Calificarea asta este tragico-comica si, trebuie sa multumim batavilor ca aufost fair-play. Ce avem de sarbatorit? Un meci castigat cu Andora, in care, alta data putea sa fie 8-0 (alte timpuri, mult uitate), un meci chinuit cu Estonia, in care, ar fi trebuit sa castigam cu cel putin 5-0, in cazul in care Olanda nu era fair-play. Meciuri chinuite, fara tactica si orizont, cu mingi mai mult in spate de cat in fata. Am ramas prizonierii anilor ’60, cu faimoasa temporizare. Temporizam ce? Noi aveam nevoie de 5 goluri, dar temporizam, ne tremurau chilotii in fata unei Estonii care, cu ceva timp in urma, nici nu exista fotbalistic. Acum 40 ani, ii invatam football pe turci, pe greci, pe bulgari. Acum, ne tremura chilotii si se inmoaie genunchii in fata lor. Si vreti sa-l aplaudam pe Piturca. Pentru ce? Ce am aratat noi in sera acesta in fata Estoniei? Pe final de meci am reusit si noi sa marcam din actiune. Au fost momente ale jocului cand am tremurat serios la actiunile unor amatori. Asta ca am ajuns noi niste amatori, fara tactica, fara conceptie in joc, fara combativitate, totul la intamplare si gresela adversarului. Asteptam parca greseala adversarului. Cu cine ? Cu Olanda? Nu, noi jucam cu Estonia, insa toate meciurile le tratam la fel, aceeasi tactica, aceeasi inchidere a jocului. Suntem in stare sa tragem la poarta noastra daca adversarul nu ne lasa sa tragem la a lor.

Michael (1 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 23:31

p.s. daca traia Ioan Chirila s-ar fi rusinat ca dumneavoastra ati primit premiul ce ii poarta numele. sa va fie rusine

x_ander (2 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 23:36

Chiar ma unge pe suflet un articol de genul asta! Printre toate titlurile inaltatoare care nu reusesc sa inteleg ce si de ce lauda, dupa un asemenea joc sters cu o echipa slaba totusi ceva se lauda! Si chiar si mediocritatea asta e un alint pentru ei, pentru ca Domnule Geambasu, la baraj am senzatia ca o sa descoperim ca suntem chiar cei mai slabi dintre cei mediocri!

Marius (2 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 23:38

Scuze, revin sa va plictisesc! Observ niste asemanari:
COCIS = CODREA vs Hoban = Lazar??????????? OK a jucat cu Lazar – Bourceanu, pai si la baraj o sa bage 5 inchizatori daca a jucat contra Estoniei cu 2?! Pai daca ar fi castigat Turcia cu cine „construia” pentru 5-0 sau 6-0! Am scris mai devreme submediocru, imi ofer scuzele!, „E PRAF!” si din acest motiv nu-l convoaca pe MUTU.

bitchstewie (1 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 23:42

D-nule, echipa nationala nu are antrenor, ea are SELECTIONER, care selectioneaza (ar trebui) cei mai in forma fotbalisti ai momentului, care vin deja antrenati( ideal) de la echipele de club! aaaa, ca ar fi gresit Piti selectia, asta e alta mancare de peste…in rest, cu mediocrii, ratatii, salariatii, etc. ai si tu dreptatea ta =))

5t3a0a (22 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 23:44

@ un cetatean
Nu te-ai prins de ceea ce a vrut sa zica!
Pesimism si tristete e tot ce primim de la Nationala.
Oamenii aia care incep lucrul la 7 dimineata, ar prefera sa stea treji pana dimineata. Numai ca baietii astia nu le dau prilejul prea des.
In schimb cred ca avem nevoie ca Bourceanu sa fie capitan, sa urle si sa spumege, poate poate ii trezeste pe ceilalti din picoteala.

un cetatean (4 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 23:50

Atitudinea omului slab este cea de a cauta in permanenta oameni mai slabi ca el, el este mereu critic, neconstructiv, mereu in defensiva.
Dl. Cristian Geambasu…ati reactionat foarte rapid, banuiesc ca sunteti inca agitat, curios, o usoara neliniste va apasa, vreti sa luati pulsul, reactia „cetatenilor” la articolul dumneavoastra…lasa-ti totul deoparte, e bine…va spun eu, ati atins latura sensibila a celor multi…poate ca dvs.
Sunteti un ziarist bun adesandu-va constant celor mai sus mentionati.
Daca vreti sa fiti si mai bun…veniti cu solutii, fiti constructiv, analize concrete,date , fara ironie, fara jigniri, cu energie, proactivitate etc…nu ma intereseaza ce muzica asculta, sau cati mici mananca omul Torje.
(citesc frecvent analize facute in ziarele de sport nemtesti…aveti mult de munca, in primul rand la mentalitate)
Cand voi vedea acea schimbare…sincer ma voi bucura si VA VOI APRECIA.

SRI (1 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 23:58

omule scrii cu prea multa rautate, chiar nu e momentul sa-ti scuipi veninul. Gandeste-te ce ar fi insemnat ca romania sa termine pe locul 4 in grupa. In mare parte presa asta plina de orgolii personale face o atmosfera proasta in tribune. Pana la urma Piturca e ala care a facut din rahat bici si mai scoatem si noi capul in fotbalul european

un oltean (130 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 0:01

Excelent articol…lumea pe langa mine se bucura…dar eu intreb, si daca mergem la baraj…ce?!?!…sau chiar daca ar fi sa-l castigam, si mergem la mondial..atunci ce??…ne vom etala injuraturile si frustrarile in vazul lumii intregi?!?!…oricum de grupe nu vom trece nici daca jucam cu Australia si Egipt…asa ca…plus ca daca te uiti in campionatul romanesc, nici macar liderii nu reusesc sa ramana modesti…o mare calitate…pe care, un exemplu, olandezii o au…si e cea mai buna lectie din care putem invata ceva, sau nu…stiu, pesimist..bla bla bla…

Dannyboy (3 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 0:04

Romania vs Estonia 4-0
Turcia vs Estonia 5-0
Ungaria vs Estonia 6-1 (in conditiile in care Ungaria inca spera la calificare)
OLANDA VS ESTONIA 5-2 (ok olandezii mai aveau putin si bagau si spectatorii la joc in meciul egal)
Ce ti se pare atat de deplasat sa nu bati decat la 2 goluri diferenta o echipa care se apara pe 3 linii, al carui portar facea marcaj om la om la fazele fixe, care practica tactica de 2 oameni pe jucatorul cu mingea? In conditiile in care nu avem neaparat o generatie de ratati, cat nu o sa mai avem vreodata o generatie de aur, cu jucatori care nu stiau decat sa joace fotbal? Ca Marica spre deosebire de Sabin Ilie are si alte afaceri, nu traieste din fotbal, un Hagi nu vom avea decat peste 5 ani cand va juca Ianis, in locul lui Gica Popescu este Chiriches care nu a avut norocul sa se transfere la 23 ani la o scoala de fotbal precum PSV si sa fie titular/capitan?Avem o generatie medie ca valoare intr-o lume in care se investeste intr-o echipa 20% din PIB-ul Romaniei, in care nationalizarea se face dupa 2 ani, in care publicul stie sa faca diferenta intre neputinta si imposibilitate. Dar daca nici tu nu reusesti sa vezi ca Marica nu poate pune la pamani 5 jucatori, ce speranta sa mai am de la samantari si galerii fara cantece?

unroman (1 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 0:08

Pentru mine, Piturca este un erou. Nu exista valoare, nu exista speranta. Piturca este un erou…Tot ce tine de tara asta, se aseamana cu o Volga neagra si veche, careia trebuie sa-i cautam pilot din cand in cand; apoi sa urlam la el, tolaniti pe bancheta din spate, sa-i depaseasca pe toti…Piturca este erou…macar pentru o seara!!!

Dannyboy (3 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 0:11

Ah da si cand Estonia practica tactica de stresare a adversarului, trage de timp cand este condusa pentru a forta liniile adverse sa urce la pressing fortat si sa arunci mingea pe 2 oameni a caror calitate era ca stiau sa alerge…sincer, sa vedem statistica cu timpul real de joc si vom vedea cum au stat lucrurile. Cat despre Bourceanu, imi cer scuze, dar tin minte ca Gatusso avea momente cand mai avea putin si musca de nervi din arbitru…ca sa nu mai vorbesc despre Gascoigne si altii. Nu toti se nasc Makelele sau Pirlo.

ENILUSH DE PLUSH (5 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 0:19

SA NE BUCURAM CA AM AJUNS SI AICI. MAI DEPARTE DEPINDE CE ECHIPA INTRA IN TEREN SI IN CE FORMA VA FI PE 15 SI 19 NOIEMBRIE 2013.NICIODATA NU NEAM CALIFICAT DUPA BARAJ DAR TREBUIE INCERCAT.AICI E VORBA SI DE SANSA PURA .DUPAIA PUTETI SA IL PUPATI SAU INJURATI PE SELECTIONER CA ASA ESTE VIATA CAND CASTIGI TE LAUDA CAND PIERZI TE SCUIPA TOTI DACA NU CU SALIVA ATUNCI PRIN CUVINTE.

Dannyboy (3 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 0:20

Si hai sa fim mai moderati in ceea ce priveste il priveste pe Piturca…e un antrenor care si-a demonstrat clar limitele, un personaj deloc de agreat…DAR Marica a jucat in mandatele sale poate mai EFICIENT decat la Shakhtar, e un SELECTIONER care a facut din rahat brici..nu practica un fotbal placut ochiului, nu ii ies pariurile mereu, dar sa fim sinceri…SI CAND II IES…ok, a comis-o in 2 meciuri (exceptand cele cu Olanda, cand presa a insistat ca puteam mai mult, desi a demonstrat si va demonstra ca e o FORTA), dar in cele 2 meciuri am jucat cu contracanditate care au avantaje clare: Ungaria a jucat acasa in fata unui public mai bun decat al nostru, care nu huiduia pasele inapoi, desi si Barcelona mai joaca cu pase inapoi, pentru ca asa se desface jocul si Turcia care isi pusese Imparatul la loc pe scaun-deci alt moral)….Nici eu nu il agreez pe Piturca, dar e cel mai potrivit momentan pentru ce jucatori avem la dispozitie la nationala…si pana la urma hai sa traim noi toate calificarile asa, decat sa fim rusinea Europei ca pe vremea lui Razvan 😉

goghe (16 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 0:21

Domnu´Geambasu, nu va suparati!
Aia cu care am facut 2-0 in seara asta si am devenit mediocri pentru dumneavoastra sint tot aia care au jucat barajul data trecuta.
Stiu ca va deranjeaza Rat – dar este singurul care joaca in PL. Iar Piturca, haide sa fim rezonabili = a facut imposibilul, merita tot respectul. Pentru fotbalistii pe care ii are nationala, nici macar UNUL titular la o echipa ce se bate la titlu in vreun campionat din Europa, sa fim mai mult decit multumiti ca a facut miracole.

goghe (16 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 0:24

@78
Lasa Matei, ca a l-ai vazut driblind pe Maxim in meciul cu Turcia. Stii …. ala pe care l-am pierdut 🙂 …

Gusty (1 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 0:26

sincer sa va spun,ca va fi greu la baraj,parerea mea, e foarte greu cu nationalele care putem pica, e exagerat de greu.daca ne chinuim acasa 2-0 sa castigam cu Estonia,stiti care e problema? adica sa va pun o intrebare, de ce. din cele 10 meciuri jucate am reusit sa facem 1-2 meciuri mari..care putem spune ca am castigat si am fost peste adversari,aici tot timpu asteptam ajutorul adversarilor,exact este si cu cluburile,si la nationala,ROMANIA si campionatul ROMANIEI,nu va fi niciodata,o echipa ca inainte,ca inainte eram mandrii,acum?! eu sunt sigur ca o vom intalnii pe Portugalia,eu sincer va spui ei vor fi adversarii nostri,Ronaldo vs Romania ne mananca de vii.va spun.si ve-ti vedea,toate lumea vrea sa picam cu Grecia,dar si ei ne vor bate,chiar tur-retur.va spun,si ve-ti vedea cu toti,romania este aproximativ sa nu zice-ti ca exagerez,Albania,Bulgaria,etc.niciodata nu vom termina un Preliminari pe locul 1.”NICIODATA”..spune-ti ca nu am dreptate.?

Bogdan (17 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 0:31

Felicitari pentru articol si pentru ca le dati peste nas unor „fotbalisti” care nici ghetele nu stiu sa si le aleaga!
Personal prefer calificari chinuite, chiar si la baraj doar, decat rusini de genul 0-5 cu Serbia sau 1-1 cu Albania. Daca ne calificam mai des la baraje, cel putin aveam experienta unui meci cu miza maxima!
Cu noroc sau nu, si-au castigat dreptul de a lupta in continuare!
Oare lui Stancu nu ii este rusine sa joace in fata lui Keseru?

MARGELATU (32 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 0:33

HAI ROMANIA!

Dar e corect ceea ce spune Geambasu…si nu cred ca e vina jucatorilor.

„Mergem la baraj pentru că Olanda e o naţiune fotbalistică respectabilă, nu pentru că am fi arătat altceva contra Estoniei. Continuăm să arătăm ca o echipă fără antrenor. Cu posesie remarcabilă doar în propria jumătate. Fără o idee, fără scheme pregătite, muncite.”

Faptul ca am ajuns la baraj intr-o grupa in care numai Turcia este o echipa care ne putea incurca (Olanda sa distrat cu noi in ambele meciuri :(), si daca nu se trezea prea tarziu si nu aveam noroc ne-ar fi incurcat, nu reprezinta o mare realizare din partea lui Pitzi.

La acest baraj se va vedea inteligenta si calitatile lui Pizti – pt ca indraznesc sa spun ca orice antrenor mediocru ar fi trebuit sa ajunga pana aici!

HAI ROMANIA!
SANDU & DRAGOMIR dupa fileu!
Jos cu INCOMPETENTA si HOTIA!

Comentează