Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Unde şi cu cine este Steaua?

Participăm la un spectacol în care avem un rol bine stabilit. Un rol micuţ, dar pe care îl putem interpreta cu demnitate

Acum la rece. Poate că la cald senzaţiile sufocă realitatea din teren. Poate, cine ştie, ne-am ambalat contemplînd […]

vineri, 20 septembrie 2013, 9:40

Participăm la un spectacol în care avem un rol bine stabilit. Un rol micuţ, dar pe care îl putem interpreta cu demnitate

Acum la rece. Poate că la cald senzaţiile sufocă realitatea din teren. Poate, cine ştie, ne-am ambalat contemplînd rezultatul final şi n-am observat jocul strălucitor al băieţilor lui Reghe. Nici mutările lui inspirate. Altfel, şi la rece, şi la cald se vorbeşte foarte mult despre minutul 67, momentul primului gol al lui Schalke. Blestematul, fatidicul, nenorocitul de minut 67. Steaua nu jucase entuziasmant nici pînă atunci, dar nu părea sub valoarea adversarului din Bundesliga. Marcajul, presingul şi o anumită linişte a paselor o arătau pe campioana noastră măcar egala nemţilor. Nemţii noştri la paritate cu nemţii lor.

La Steaua a fost minutul 67. Pentru Celtic cu Milan, minutul 82. Pentru Zenit cu Atletico, minutul 40. Viktoria Plzen a depus armele după 48 de minute cu „cetăţenii” din Manchester. Ajax nu a rezistat decît 22 de minute pe Camp Nou pînă cînd a luat primul gol. Recordul l-a bătut însă ŢSKA Moscova, Alaba înscriind pentru Bayern după doar 240 de secunde. Ideea este foarte simplă. Favoritele s-au impus, nu a fost decît o chestiune de timp. Există excepţiile Copenhaga şi Basel, că de-aia funcţionează şi regula. Este interesant mai ales cazul Basel, care a încurcat treburile milionarilor lui Chelsea. Subiectul merită tratat separat, ceea ce au şi făcut colegii mei strîngînd date care explică victoria elveţienilor la Londra. Bugete similare Steaua-Basel, investiţii diferite. Rezultatele, în consecinţă.

Steaua şi-a respectat statutul cu acest 0-3 de la Gelsenkirchen. Nu citiţi nici o notă ironică în această afirmaţie! La nivel european, Steaua aparţine unui grup de echipe care asigură scenografia primei trepte a marelui show numit Champions League. Este nevoie şi de carne de tun acolo, înainte de încleştările coloşilor. Cu un plus de concentrare, poate că rezultatul roş-albaştrilor ar fi fost altul. Mai bun. Într-un scenariu ideal, Steaua ar fi plecat cu punct sau cu puncte din Germania. Cum? Depăşindu-se pe sine, plus un coeficient de noroc peste media tradiţională. Vestea rea este că valoarea şi cultura fotbalistică precară nu îi dau dreptul campioanei noastre, indiferent de numele ei, să aştepte mai mult de la viitorul apropiat.

Stratificarea competiţiei de lux a Europei devine tot mai evidentă de la sezon la sezon. Avem superputeri, puteri şi lideri regionali. Barcelona, Bayern, Real, Chelsea (chiar aşa cu capul spart din întîlnirea cu Basel), poate şi Man Utd, sînt superputerile. Milan, Dortmund, Juve, Atletico, Şahtior, Arsenal, PSG sau Porto sînt puterile de rang secund. În categoria a treia, a liderilor zonali, apărem şi noi. Împreună cu cehii, cu austriecii, cu ruşii, cu scoţienii, cu olandezii. Nu este o companie dezonorantă şi trebuie să ne obişnuim cu vecinii de masă. Lumea nu este dreaptă şi pămîntul este rotund.

Comentarii (78)Adaugă comentariu

tactic zone (1 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 9:52

chapeau !

harpi (2 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 10:04

Bravo. Un comentariu echilibrat şi realist. Aceştia suntem, cu ei luptăm, dar meritoriu este că o facem cu demnitate şi încercând, este adevărat că şi în limitele sorţii, să obţinem cât mai mult – oferind totul pe teren.

Îmi aduc aminte de un meci Galatasarai – Chelsea la Istanbul terminat 0-4, dar unde, la final, suporterii turci aplaudau şi îşi încurajau echipa ca şi cum ar fi câştigat. Dăduseră tot pe teren… dar acesta era nivelul lor.
Bravo lor!!!

dany (1 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 10:04

Un comentariu echilibrat , fara aprecieri de tip can-can si bazat pe o intelegere corecta a diferentelor dintre super-puterile cu begete enorme si restul echipelor care sunt stau la masa bogatilor , dar la un capat al mesei .
La masa alaturi de noi stau echipele din asazisul esalon trei , unde ne plaseaza si le plaseaza capacitatea economica .

Marc33 (3 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 10:05

Nu sint concluzii noi, dar e bine sa fie repetate din cind in cind….

treadstone (10 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 10:13

Pai cam de asta am fost plasati in urna a 4-a nu? Cand adversarii dau zeci de milioane pe jucatori iar Steaua da 200 mii sau nimic, ba mai mult isi vinde cei mai buni jucatori, doar cu noroc poti sa bati. Basel a vandut aproape la fel ca Steaua de vreo 13 mil de euro, dar a reinvestit 7-8 milioane fata de 1,5 mil cat a bagat Steaua. Si culmea cel mai scump jucator a fost rezerva de lux, iar ala de 200 mii titular de drept, ptr ca vezi Doamne a dat gol din 11m cu Sagetica Navodari.

Andy (4 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 10:16

„talk sense to a fool and he calls you foolish”
Cu alte cuvinte, pregateste-ti „ficatul” in vederea ploii de injurii ale stelistilor care nu sunt in stare sa disece nici la rece (nici la cald) EVIDENTA!

Pe mine unul steaua m-a lamurit! Dupa o primavara relativ reusita (cu toate ca Ajax in returul de pomina a ratat cat pentru 2 meciuri si era de-ajuns ca una din marile ocazii sa se transforme in gol iar Chelsea in tur n-a jucat => steaua era istorie), toamna a definitivat ADEVARATUL OBIECTIV al campioanei – INCASAREA BANILOR DIN PARTICIPAREA IN UCL!
Fac urmatorul pariu: la iarna, puscariabilul isi va retrage „sponsorizarea” (va aduceti aminte ca avea in declaratia de avere cca 55 mil. lei dati imprumut clubului ~ 12.5 mil euro), si dupa alte vanzari de jucatori, steaua va reveni in ciclul de mediocritate de 7 ani! PENTRU CA DACA-SI DOREA CONTINUITATE EUROPEANA, FACEA TRANSFERURI DE MARCA! Doar ca steaua se multumeste cu jocuri „prietenesti” cu de-alde ceahlaul, sageata…. scopul scuza mijloacele, iar diriguitorii stelei au pus mana pe ce i-a interesat in primul rand!

Fizic, steaua nu mai rezista in teren ca anul trecut (sa fie oare de vina lipsa pungulitelor?), pica dupa 60 minute si se pierde pe gazon iar mijlocul fara incisivitatea lui bourceanu este zero! Categoric sezonul in curs, daca se va juca pe teren, nu va fi al stelei!

Decebal (3 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 10:17

Urziceni si Cfr au aratat ca se poate mai mult. Greu sa se mai ridice o echipa din Romania la nivelul lor.

Unul (1 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 10:18

Ar fi curios de vazut care au fost declaratiile celor de Basel dupa victoria cu Chelsea.La noi stim ca dupa ce bateam echipe din Muntenegru si de pe nu mai stiu unde,a doua zi umpleam paginile de ziar si luam la misto toti cei care ne contestau valoarea si la care ne uitam tot timpul de sus.Pagina de Facebook era activa,toata dupa amiaza eram live pe telefon la toate emisiunile de sport,doamna nu se mai ocupa de pictoriale ci ne invata cat de bun este jucatorul x pe care l a transferat,ni se amintea iar cat de bun este Trx-ul,ca suntem o familie si ca aceasta asta se datoareaza celui din inchisoare.Kapetanons a atins prima data mingea undeva prin minutul 35 .Atacant!Si mai spui ca tu ai venit sa iei 3 puncte.Cum naiba sa spui ca ai venit sa bati,cand cel caretrebuie sa marcheze nu a tras un sut SPRE poarta?! Inainte ne doream ca Steaua sa piarda ca poate asa scapam de Gigi.Acum infrangerile ne asigura linistea declaratiilor mistocare.

dinvfb (1 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 10:25

Perfecta dreptate ai domnule Geambasu,ai scris exact pe intelesul fiecaruia care pricepe catusi de putin jocul cu balonl rotund cu mentiunea ca ,,masa bogatilor”inca nu este in vizirul nostru,o vedem doar prin ceata,asta insema ca mai trece mult timp pana va fi senin si la noi.
Doamne ajuta !

goghe (16 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 10:26

In sfirsit un comentariu la obiect si fara exagerari.
Bravo!

dan (5 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 10:27

Absolut corecta analiza dumneavoastra, asta e statutul actual al echipelor noastre. Cfr a castigat la Manchester, dar si-au depasit conditia pentru o seara, atat, nimic mai mult, de calificat, s-au calificat altii. Vrem in Liga, dar deocamdata tintim doar banii, performartele apartin in continuare echipelor cu investitii grele.

Emy (10 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 10:29

Domnule Geambasu,
Va sfatuiesc sa nu mai aratati simpatia pentru Barcelona. Cand enumerati fortele fotbalistice din Europa se incepe cu campioana. Nu uitati ca Bayern a umilit Barcelona cu 7-0 si nimeni nu are dreptul sa stitbeasca din coroana nemtilor, nici chiar dumneavoastra. Ce a castigat Barcelona in ultimi 2 ani ? Doar campionatul in Spania (cupa regelui au castigat-o cei din Madrid). Probabil si anul viitor tot nemti si/sau englezi isi vor disputa finala. Fotbalul total va avea castig in fata celui bazat pe posesie, in care peste 50% din pase sunt date inapoi. In fotabalul „romanitic” nu era moral sa dai pase inapoi si sa nu iti lasi adversarul sa joace. Te fluierau spectatorii. Cand jucai cu portarul te fluierau si suporterii tai. Eu tot pe PELE il consider cel mai mare fobalist al tuturor timpurilor. Era fantastic, dar in primul rand era „moral”. Nu cersea faulturi, nu simula, nu era zflemist ca adversarul, nu protesta la deciziile arbitrului. Cei de la Barcelona au facut din acestea o tactica in vederea castigarii meciului. Mai analizati va rog.

Tostao (3 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 10:45

dl.Geambasu,cand obti aprox 20 de mil de euro de la UEFA,iar patronul investeste cateva sute de mii in Kapetanos,Piovacari si Varela, scorul este normal ….fara fundasi laterali,fara mijlocasi de valoare in fata lui Bourceanu si Pintili (Popa este bun pt Liga 1),fara un (UNUL) atacant de valoare, este o prostie sa crezi(speri) ca scoti puncte la nemti,englezi…nici macar la elvetieni!…aici ma refer la meciurile din deplasare,acasa, cu ajutorul suporterilor mai speri la o victorie care,cred eu, este mai mult intamplatoare….cred cu tarie ca Wesley era ideal pt Steaua,pe termen scurt si mediu….langa el puteau creste Stanciu,Iancu…….dar,brazilianul are coloana si nu isi tradeaza impresarul ca sa semneze cu cine stie ce parashuta!….in rest,forzza STEAUA!

emanuel (1 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 10:46

aveti dreptate

ba(la)nel (75 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 10:49

Subscriu la comment-ul lui „unul”…suntem avizi de invataturile celebrului tactician MM pe pagina sa de Facebook…

treadstone (10 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 10:52

@Andy
esti singurul pe aratura, mai dai si citate de la greci traduse in engleza ca sa ne arati ce dastept esti. Oare Steaua n-a ratat nici o ocazie cu Ajax? Chelsea in calificat in min 70 din retur!! nu era calificata.Ce treaba are … cu prefectura? Daca Shalke bate steaua ar trebui ca si Sageata sa o bata dupa logica ta, altfel e blat. Cred ca esti mandru de neuronul tau.

George (3 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 10:53

Ma asteptam la „alt” meci – dar am jucat ca in majoritatea meciurilor cu echipe cu nume. Ne aparam si poate scapam pe contraatac. La fel am jucat si cu Legia de la 2-0 in sus… Mi-as dori sa vad si eu in meci in care joaca fotbal cu o echipa mare – in care nu scad ritmul chiar daca au 2,3 – 0. Forta Steaua !.

Steaua1986forever (4 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 10:55

@Decebal- au avut o situatie extrem de favorabila, sa fim seriosi, si pe punctele facute de cine au ajuns ei in Ch.League? Si apropos, unde sunt cele 2 echipe acum? Una desfiintata si alta in curs de desfiintare…..sa le dai pe astea 2 exemple trebuie sa ai o mare problema de intelegere a vietii in general…

max67 (1 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 10:58

da..perfect adevarat…

Vlad Dracul (13 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 11:07

N-avem valoare, n-avem mentalitate.

Ne uităm cum intră mingea-n poartă pe lângă noi, fără să schiţăm vreun gest.

Nu putem de nici unele.

Suntem impotenţi, ce să mai…

Cristi (15 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 11:12

Stacheta e la 10 puncte, CFR si Urziceni au aratat ca se poate. Mulst succes Stelei si o doza mai mare de realism – grupele Ligii nu sunt cele de Europa League.

seasonstraveler (10 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 11:13

Corect si perfecta devarat!

Room (25 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 11:25

Aferim coane !

Un neamt (1 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 11:27

Nu mai puneti totul pe seama min. 67 … Daca nu luati acel gol, cu siguranta ati fi luat mai tarziu destule! Nu inteleg ce va tot imbatati cu apa rece ca oricum pierdeati la scor, cu sau fara acel gol din min. 67.Dupa gol cand a trebuit sa iesiti din aparare s-a vazut clar ca la constructie si joc pozitional sunteti VARZA! Mai mult decat autobaza in poarta si in fata la plezneala oricum nu stiti! Asa ca mai lasati-ne cu brambureala voastra …

banks (62 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 11:40

Corect, absolut corect.

eggus (1 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 11:41

merci ca mi-ai deschis ochii pe care altii, foarte multi altii, mi-i inchisesera! adevarul te elibereaza.. parca nu mai doare asa de tare acel 0-3

alecsss (18 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 11:41

Interesant si foarte relevant unghiul din care priviti lucrurile, d-le Geambasu. Si, evident, de necontestat. Dealtfel, cu exceptia unuia @Emy care, saracu’, a-nteles ca articolu’ e despre Barcelona, cam toata lumea ce comenteaza e de acord cu ce ati scris. Demult n-am mai vazut atata consens. Un coment si pt. @unul: rezonez 100%.

BERE LUTHER (2 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 11:41

Umflata cu pompa de presa si cu o multime de gura-casca numiti suporteri, steaua incepe sa arate adevarata fata.
Submediocritatea, lipsa de valoare si, nu in ultimul rind „hapurile” pe care le inghit „campionii” vor iesi la iveala in urmatoarele meciuri. Cu nemtii a fost bine.Si ca joc si ca scor.
Vin urmatoarele si se va da arama pe fata.

Marolt (11 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 11:42

Fara suparare, astea sunt comentarii „de ocazie”. Asa facem intotdeauna. A se vedea comentariile dupa meciul pierdut cu Ajax si alte comentarii din anii anteriori. La primul meci castigat suntem extraordinari, suntem magnifici etc. Ar trebui sa fie o masura in toate. Apoi, eu as zice ca Steaua a jucat foarte bine. A studiat adversarul dupa care a inceput sa atace. Atat in prima repriza cat si in a doua. Uitam ca golul a picat pe fondul huiduielilor spectatorilor nemti, adresate propriilor jucatori. Cu psihicul stam mai prost, pentru ca am cazut dupa gol. In rest articolul este OK, ca de obicei. Numai ca Steaua tocmai asta isi propune: depasirea conditiei de lider zonal.

vasile (2 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 11:53

Am văzut un comentariu cum că Urziceni şi CFR au arătat că se poate mai mult. 1) Staţi să vedem totuşi ce poate Steaua, mai e până la final. 2) Urziceni şi CFR au fost şi ele excepţii. Dacă n-ar fi fost excepţii, ar fi strâns câte 9 puncte cel puţin în fiecare ediţie a UCL.

Marolt (11 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 11:58

Inca ceva. Celor care comenteaza sub imboldul frustrarilor date de meciuri cu Tarlungeni sau locul 11 in clasament, le recomand si articolul lui Radu Cosasu „Shalke nu afost un monstru, iar Steaua nu mai e de mult o copila”.

Cipi (2 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 12:01

@Andy esti varza rau baiete. Invidia, dar mai ales prostia, cred ca te doare rau de tot. E drept ca a ratat Ajax, insa si Steaua a avut ratari, inlcusiv la Amsterdam. Intr-un meci de fotbal se mai si rateaza daca nu stiai. Sau mai apara portarii, iar asta inseamna ca in anumite momente ai fost mai bun ca adversarul tau. Dar nu ma astept sa intelegi asta. Daca ai fi macar 10% obiectiv, ti-ai fi tinut gura. Cum poti sa afirmi ca Steaua face jocuri prietenesti cand si-a invins toate adversarele? Adica are valoare sa bata pe Dinamo de 2 ori, pe Rapid, pe Cfr, pe Vaslui, dar n-are valoare sa invinga Ceahlaul si trebuie sa o puna de-o prietenie?!?! Esti cretin rau! Cum poti sa afirmi ca nu s-a jucat pe teren campionatul trecut? 16 puncte diferenta spun totul. Au fost mici greseli de arbitraj, incomparabil de mici pe langa greselile care erau cand castiga CFR campionatul, sau cand a luat Otelul. Iar referitor la pungutele magice, tin sa te anunt ca dupa fiecare meci, prin sondaj anumiti jucatori sunt testati antidoping. Nu mai vorbim de meciurile internationale, unde spre disperarea ta Steaua joaca de vreo 10 ani mereu… deci..sa afirmi ca era ceva necurat in pungutele alea…nu denota decat prostie curata.
Geambasule..vroiam sa te injur cand am citit titlul. Insa e ff bun si corect articolul tau.

miryy (3 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 12:06

Poate cu un plus de IMAGINATIE, Dle Geambasu, am fi aratat altfel printre colosi.
Degeaba stai in fata unui pian daca nu stii ce sa faci cu el.

ROMICA_BUNICA (6 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 12:08

Cristi, surprinzator, dar putine injuraturi de la stelisti. Probabil sunt putin anesteziati de realitate, dupa euforia declaratiilor anterioare. Isi vor reveni insa in scurt timp, probabil dupa un meci de senzatie la Botosani.
„Monstrul creat de Reghe” glasuia un surogat de comentator de la televiziunea care concediaza angajatii in functie de ce vor cluburile si federatia.
Despre tine … ce sa zic … la obiect, ca mai mereu.

GENU (54 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 12:11

Avea dreptate Dl Tolontan – Steaua s-a intors acasa fiindca uitase ceva. Luciditatea si tupeul acela glorios, care a diferentiat-o de atatea ori, asimptotic, de orice echipa romaneasca.
Dar n-a revenit din preajma Shiraz-ului ci a Ispahanului, unde, tot povestile persane spun, te-asteapta Fatalitatea.

bogdan (21 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 12:31

o dai la intors acum dupa rusinea de articol de ieri?

Lereter (40 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 12:32

„Nu citiţi nici o notă ironică în această afirmaţie! „- Oare,asa e ?.
„Bugete similare Steaua-Basel, investiţii diferite. Rezultatele, în consecinţă.Steaua şi-a respectat statutul cu acest 0-3 de la Gelsenkirchen.”.
Cind Steaua,CFR au scos,din competitie echipa elvetiana la fel ai reactionat ?.
Scoala ziaristica sportiva, marca „nea Ovi” se vede de departe. Dl Geambasu judeca momentul,acesta fiind defavorabil,scrie ca atare. Cititorii nu trebuie crezuti idioti ,din start,ei pricep cum e cu „stratificarea”,nu cred ca Steaua poate ajunge in finala.Chibitii stiu ce se pot asteapta si la minuni,mai invoca si sansa. Dl Geambasu,rece,ca un analist,neimplicat emotional ne da lectii. Ce bine e sa fii ziarist sportiv !! .Vorba lui „nea Ovi” poti analiza,cantari,poti sa o schimbi la o adica,daca apar alte rezultate. Doar sa fii obiectiv ,si sa nu fii ironic e tare greu,pentru Dl Geambasu.

alecsss (18 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 12:35

Dl. @GENU, ati incurcat blogu’. A lu’ Tolontan e-n alta parte. No offence!

Kerv (1 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 12:37

MiIan e din alta categorie a ”superputerilor” ? Si CheIsea e din prima ? CheIsea e din aceeasi categorie pe care ai pus-o pe ACM! (cu expirati, pardon veterani ca Eto si te mai miri ce tineri, conform ultimului meci). CheIsea care in sez trecut era eliminata din grupe si MiIan prindea optimile. Si daca o mai luam si istoric ce-ai spus tu cu Chelsea se invearseaza. Poate ca un numar de UCL-uri (CCE) iti va schimba parerea…

Decebal (3 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 12:52

Steaua nu are fata de grupele CL. Singurii jucatori care ar putea sa joace la acest nivel sunt Bourceanu si poate Chipciu. Tanase este superstar cand are in fata jucatori modesti. Popa la fel. Kapetanos trebuia cumparat la inceputul campionatului. Este diferenta mare intre grupele Europa League si CL. Nu uitati ca o echipa care nu mai exista a facut mai multe puncte decat Steaua in grupele CL.

adipocea (6 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 12:54

Nu sunt de acord cu punerea rusilor in aceeasi oala cu noi, austriecii(!!!) si sau cehii(si mai rau). Zenit a pierdut dramatic, pe final , la Atletico, dupa ce egalase spectaculos, cu un jucator de 40 de milioane de euro(Hulk), unul din cei trei de aceasta valoare pe care ii are in lot(ceilalti doi Witsel si Danny), alaturi de alti internationali rusi, aproape de a se califica la mondial. Are un buget cam cum vrea ea si cat vrea, un antrenor de clasa, de scoala italiana, si un oras si niste fani in spate incomparabil cu ce avem noi. La Atletico poate sa piarda oricine, inclusiv Chelsea si Inter cu care s-a maturat pe jos in finalele de supercupe, iar Barcelona a fost egala ei. Veti vedea , dealtfel, eu imi pot pune banii de acum, ca din grupa aia merg Atletico si Zenit, nu neaparat in ordinea asta(Zenit a fost si anul trecut in optimi, pierzand greu, iar oricum rusii au doua echipe in CL). Deci nici o apropiere intre noi si rusi. In prima urna valorica as pune net Dortumund in fata lui Manchester, care e o echipa de rang doi la ora asta, si, mai nou, as pune pe Napoli.

SAG (25 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 13:00

Toti dau cu biciusca in antrenor. Cand o echipa pierde antrenorul e de vina. Credeti ca Jose Mourinho nu e biciuit dupa 1-2 cu Basel ??!
Cred ca la noi vina apartine in mod egal antrenorului si jucatorilor. Mentalitatea multor jucatori de la noi e foarte subreda si asta s-a vazut(iar) de catre milioane de privitori de pe stadion si de la TV dupa minutul(nenorocit !)….67 !

adipocea (6 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 13:01

Deci, domnu Tolontan, Schalke unde e, daca noi suntem in a treia clasa valorica, in a doua, alaturi de Juve si Dortmund? Ma indoiesc… Mai degraba plasati-ne in a patra, acolo unde am si fost la trageri… Stai, uitasem ca, in ultimii cinci sase ani, rusii si ucrainenii au trei Europa League castigate si vreo doua supercupe, in care au maturat pe jos cu campioane alde Manchester…

blogtotter (1 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 13:01

Parca cineva mi-a citit gandurile.Aceasi impresie am avut-o si eu dupa zilele de marti si miercuri din CL.Exista un G8, un esalon 2 cu echipe participante an de an in CL, dar care nu sparg gura targului si echipe ajunse intamplator prin jocul coeficientilor sau tururilor preliminare(ex:echipele din Romania, Cehia, Austria,Elvetia e.t.c, sau inedite:BATE Borisov, APOEL Nicosia) Da aveti dreptate, ne-am respectat statul in fiecare an! Europa League ne reprezinta mai bine, avand in vedere cam pe unde ne situam.

GENU (54 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 13:03

O rugaminte. Cand scrie cineva de la „Gazeta” un editorial despre personajul acesta numit Siman. Omul e mai nociv decat cianurile de la Rosia Montana. Distruge vietile unor copii.
Ar fi un exercitiu de igiena si civism. Va multumesc

chinele (7 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 13:07

Suna foarte bine expresia „carne de tun”! Vorbind de stratificarea competitiei oare pe Schalke unde sa o incadram ca sa stim cine ne-a batut?! Noroc ca Basel nu are nicio o treaba cu expresia de mai sus si i-a tocat marunt pe cei de la Chelsea :)). Poate englezii vor veni la Bucuresti cu spaima din cauza maidanezilor ucigasi si vor pleca cu coada-ntre picioare …vise! Jiji ar fi trebuit sa bage mana in buzunar mai adanc dupa vanzarea lui Raul si Chiri si sa achizitioneze fotbalisti adevarati cu valoare de CL. Baietii au incercat sa faca ceva dar statistic vorbind nu aveau nicio sansa impotriva unei formatii germane … Reghe in schimb a batut campii vorbind despre cum o sa faca si o sa dreaga el cu nemtii. Ar fi bine si el si MM sa nu mai apara pe la tv si sa-si faca treaba daca vor sa vada adunat vreun punctisor in tolba Stelei! Iar in fata marilor glorii ale Stelei (Iordanescu, Ienei, Stoica) ar trebui sa isi aplece capul cu umilinta ca mai au mult de papat.

pro&contra (1 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 13:18

De acord cu principiul articolului. Dar nu si cu afirmatia referitoare la respectarea statutului, pentru ca Schalke nu e nici Barcelona sau Bayern nici Dortmund sau Juve. Nici macar Sahtior nu e. E mult mai aproape de echipele din EL, motiv pentru care exista si optimism dupa tragerea la sorti. In concluzie rezultatul e intristator chiar si pentru un lider zonal fara foarte multe pretentii.

Bocanci (12 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 13:31

Ai uitat pe City si le-ai pus degeaba pe Juve, Sahtior si Arsenal intr-a doua categorie. Cele trei trebuie sa aibe antrenor de clasa I pentru a prinde o semifinala de LC, iar ele nu (mai) au (wenger a expirat de vreo 10 ani, si aia tot insista cu el).

buha (1 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 14:15

adipocea 43: da, a gresit dl. „Tolontan” (vezi, ca-l cheama Geambasu), Steaua e in grupa a 4a

bebe (4 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 14:16

dom’le daca esti bun esti bun!!!

Comentează